[PC]Half-Life 2 deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.480 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Weer zo'n foto van de doos e.d. Als die mensen willen laten zien dat ze hem dus echt hebben. Waarom leten ze dan geen nieuwe zelfgemaakte ingame screenshots zien? Fake dus.......

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Fiddle schreef op zondag 14 november 2004 @ 00:21:
Weer zo'n foto van de doos e.d. Als die mensen willen laten zien dat ze hem dus echt hebben. Waarom leten ze dan geen nieuwe zelfgemaakte ingame screenshots zien? Fake dus.......
Mensen die hem gekocht hebben kunnen hem toch nog niet spelen :/

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Chester schreef op zondag 14 november 2004 @ 00:23:
[...]

Mensen die hem gekocht hebben kunnen hem toch nog niet spelen :/
wat genaait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
dit is echt geen bullshit hoor ;)
De DVD's zijn al te zien.. ik heb em al in mn handen gehad alleen nog niet gespeeld.. waarom niet? Activatie via internet..
Hij mag pas vanaf 16 november verkocht worden en dit keer is er uiterst strenge controle hierop. Heb em zelfs nog niet mogen spelen, helaas.
Al ziet de doos er in NL anders uit dan die gene die hier boven staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Exe-cuter schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 23:33:
Half-life 1 heeft wel degelijk een demo. Hij heet Uplink en is een totaal nieuwe missie :)
ValvE MOET nu wel unlocken, ik vind zelfs dat ze er weer te laat mee zijn. Iets zegt me dat de steam servers het niet helemaal aankunnen als een miljoen mensen hun spel op de zelfde dag willen unlocken/preloaden
Je hebt dan nog wel de verschillende tijden voor unlocken.
Maar dat haalt niet alles wel aan drukte.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillyJW
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-07 14:41

SillyJW

der Gemutlichkeit

En als Valve morgen failliet gaat?
Of erger, een calamiteit vaagt Valve HQ weg...
the inhumanity... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Laatst online: 09-09 22:54

Upke dupke

Oompa Loompa

Steam Powered forums down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Yup ... er gaat iets groots gebeuren .... vraag is of het preload 8 is .. of een unlock ..

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel grappig, voor dat Halo2 gereleased was, stond hij met ruim 30-40% voor. Kijk nu nog is : klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiddle schreef op zondag 14 november 2004 @ 00:21:
Is niet fake, ze hebben de doos en cd's al, maar ze kunnen nog niet spelen. Omdat ook zei moeten wachten totdat het ge-unlockt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:47

JvdM

<---->

Met die Half life test, om te kijken of je systeem het aan kan. is alles bij mij redelijk tot goed. Behalve mn videokaart. Er staat dat ik op maximum van 800*600 kan spelen. Ik heb een Nvidia GeForce 4 TI 4200 64mb. Kan ik echt geen hogere resolutie krijgen :| of is deze test onbetrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

-Jordy- schreef op zondag 14 november 2004 @ 00:59:
Met die Half life test, om te kijken of je systeem het aan kan. is alles bij mij redelijk tot goed. Behalve mn videokaart. Er staat dat ik op maximum van 800*600 kan spelen. Ik heb een Nvidia GeForce 4 TI 4200 64mb. Kan ik echt geen hogere resolutie krijgen :| of is deze test onbetrouwbaar.
Onbetrouwbaar: neej
Maar echt precies issie natuurlijk niet, 't is denk ik meer wat je zelf wil

Hoge kwaliteit zul je em op 800x600 moeten spelen. Maar zet je details op laag denk ik dat je de 1280 ook wel trekt :)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
-Jordy- schreef op zondag 14 november 2004 @ 00:59:
Het zou vast wel kunnen maar aangezien de textures groot zoniet enorm zijn is die 64mb videoram het probleem. Met 128mb zou je op 1024x768 kunnen spelen en pas vanaf 256mb volledig. Dit was bij Doom III echter ook zo en daar heb ik met een 128mb kaart ook geen probs mee gehad :D

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM

JvdM

<---->

maar het ligt toch niet alleen aan het aantal MB :S toch ook aan de chipset e.d. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Jordy- schreef op zondag 14 november 2004 @ 01:04:
maar het ligt toch niet alleen aan het aantal MB :S toch ook aan de chipset e.d. ?
Het ligt veel meer aan de chipset dan aan het geheugen.
Een x800XT met 128 mb is echt wel sneller dan een 9800xt met 256 ram hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Laatst online: 09-09 22:54

Upke dupke

Oompa Loompa

Is het niet interessanter om te discuseren over wat er met steampowered aan de hand is. Hebben ze het forum ook uitgezet tijdens de release van Counterstrike:CS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 01:13:
[...]

Het ligt veel meer aan de chipset dan aan het geheugen.
Een x800XT met 128 mb is echt wel sneller dan een 9800xt met 256 ram hoor :P
Maar kan minder textures in het geheugen opslaan zodat het uit het RAM of zelfs de HDD moet komen wat wel weer trager is ;)
voor de rest, ja chipset bepaalt ook veel :D

[ Voor 7% gewijzigd door GeforceDDQ op 14-11-2004 01:17 ]

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm..
1. ik denk dat ze het gezeur een beetje zat zijn. Het is tenslotte de schuld van de winkel, niet van valve.
2. er is idd iets raars aan de hand met de servers. als je op het onderste plaatje kijkt zie je dat hij helemaal 'scracht', ik denk dat dit komt omdat iedereen zijn half-life 2 aan het registreren is.
3. ik kan me wel herrinneren dat de vorige keer de forums ook down waren. ik geloof idd dat dit voor de CS:S release was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeforceDDQ schreef op zondag 14 november 2004 @ 01:16:
[...]

Maar kan minder textures in het geheugen opslaan zodat het uit het RAM of zelfs de HDD moet komen wat wel weer trager is ;)
voor de rest, ja chipset bepaalt ook veel :D
bepaald ook veel?, die x800(128mb) in verglijking met 9800(256mb) is zeker twee keer zo snel, met de helft van het geheugen. Hoe kan dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 01:22:
[...]

bepaald ook veel?, die x800(128mb) in verglijking met 9800(256mb) is zeker twee keer zo snel, met de helft van het geheugen. Hoe kan dat dan?
Wellicht dat je daar beter een aantal reviews, benchmarks en/of GoT topics over na kan slaan. Dit is namelijk niet Half-Life 2 specifiek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees her en der dat de game al in meerdere winkels verkocht wordt, nu wordt het dus echt tijd dat de game unlocked wordt. Anders krijg je dat mensen de game kopen en installeren, serienummer opschrijven en de game retourneren met het verhaal
dat hij niet werkt. (en ze hebben nog gelijk ook)

Valve moet de boel nu activeren willen ze dit voorkomen. :7 (en ik heb zo'n gevoel dat dit heel snel gaat gebeuren)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM

JvdM

<---->

Maar wat zou ik aankunnen met mijn TI4200 64 mb :$ hoop echt dat ik m op 1024*768 kan spelen en n beetje soepel loopt, ben pas in januari van plan n nieuwe kaart te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

hlfallout ligt er nu ook uit met dikke error meldingen. HL2 community heeft door dat er iets gaat gebeuren. Wat is alleen nog een groot raadsel.
www.steampowered.com
If you have purchased a copy of Half-Life 2, we are sorry you are still waiting to play. This is not Valve's choice. Vivendi is insisting that the game has not yet been released, and has threatened that Valve would be in violation of its contract if we activate the Half-Life 2 Steam authentication servers at this time.

Thanks for your patience and we will update you when we have more news to share.
Ik HAAT Vivendi .... tjappies willen gewoon dikke omzet halen door ze eerder te verkopen. En dan valve nog bedreigen met lawsuits ook zeg :/ ...
Jammer dat die release dan weer zo overschaduwd moet worden door een publisher die kinderachtig doet.

[ Voor 74% gewijzigd door CRiMiNaL op 14-11-2004 01:55 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou het eigenlijk best genaaid vinden voor de mensen die de retail-versie gepre-ordered hebben als hij nu al te koop ligt en ge-unlocked wordt. Dat mensen hun versie weer inruilen, domme fout van de winkels om 'm eerder te verkopen. En zonde van de serials ja..

Trouwens, prachtig artikel op Gamespot. Ondanks dat ik een hekel aan Gamespot heb was dat artikel toch wel erg compleet, en ben ik bij deze alweer helemaal in Half-Life 2 stemming.

Edit: ik ben blij dat Valve ze niet eerder mag unlocked. Is wel zo eerlijk als iedereen ongeveer tegelijk kan beginnen met spelen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)
Afbeeldingslocatie: http://img28.exs.cx/img28/4605/CivilUnrest.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Vanitas schreef op zondag 14 november 2004 @ 00:30:
[...]

Je hebt dan nog wel de verschillende tijden voor unlocken.
Maar dat haalt niet alles wel aan drukte.
Verschillende tijden in verschillende tijdzones. Uiteindelijk wel op hetzelfde tijdstip.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou schiet mij maar lek maar ik kan helemaal nergens de CS:SOurce stress test downloaden om te kijken of straks half life 2 bij mij lekker zal draaien.

Geweldige Google zeg ze lullen er veel over maar nergens een linkje waar je het kan downloaden.

Iemand een linkje voor me misschien? :)

Edit :

Laat maar, deze noob begreep het verkeerd oeps...is gewoon dat ik niet...KAN WACHTENNNNNN >:) :9

Zoo gaaf die nieuwe engine (als ik de plaatjes mag geloven LOL)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Ben ik ziek of hebben jullie ook al voorspellende halucinaties van ingame momenten...

Was vandaag in een machinekamer en dacht, fuck dit lijkt City 17 wel! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Half-Life 2 For Sale?
November 13, 2004, 4:57 pm
If you have purchased a copy of Half-Life 2, we are sorry you are still waiting to play. This is not Valve's choice. Vivendi is insisting that the game has not yet been released, and has threatened that Valve would be in violation of its contract if we activate the Half-Life 2 Steam authentication servers at this time.

Thanks for your patience and we will update you when we have more news to share.
Steampowered
Nog even geduld dus ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Switch op 14-11-2004 02:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze foto is er erg duidelijk in dat de game in de winkel ligt. :)

http://img20.exs.cx/img20/8236/IM000325.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 03:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In reactie op Apple z'n screenshot: Slechte zaak dat er in Nederland nog geen collectors editions in de winkel liggen en dat deze in Nederland zoveel duurder is, ik heb hl2 vandaag bij Bart Smit in hoofddorp voor 59,95 gekocht, ik weet zeker dat het z'n geld waard is maar als ik mijn 59,95 omreken naar dollars kom ik op 77.74 USD uit. Voor 2 dollar meer heb je in een ander land dus een CE van hl2. Met alle respect voor valve, vivendi en alle 26 tussenhandelaren, vind je 't gek dat er zoveel wordt gekopieerd??

Er moet wel een hele mooie deal komen waarbij ik voor heel weinig mijn normale half life kan upgraden naar een versie met hl:source ed. anders ga ik de rest van de back-order catalog toch echt gewoon via de warez kanalen binnenhalen. Op deze manier wordt je eigenlijk gewoon in je kont geneukt wanneer je een spel in de winkel koopt. Sorry hoor maar als ik genaaid word wil ik zoenen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 03:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06-2023
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 03:55:
In reactie op Apple z'n screenshot: Slechte zaak dat er in Nederland nog geen collectors editions in de winkel liggen en dat deze in Nederland zoveel duurder is, ik heb hl2 vandaag bij Bart Smit in hoofddorp voor 59,95 gekocht, ik weet zeker dat het z'n geld waard is maar als ik mijn 59,95 omreken naar dollars kom ik op 77.74 USD uit. Voor 2 dollar meer heb je in een ander land dus een CE van hl2. Met alle respect voor valve, vivendi en alle 26 tussenhandelaren, vind je 't gek dat er zoveel wordt gekopieerd??

Er moet wel een hele mooie deal komen waarbij ik voor heel weinig mijn normale half life kan upgraden naar een versie met hl:source ed. anders ga ik de rest van de back-order catalog toch echt gewoon via de warez kanalen binnenhalen. Op deze manier wordt je eigenlijk gewoon in je kont geneukt wanneer je een spel in de winkel koopt. Sorry hoor maar als ik genaaid word wil ik zoenen.
wat blijkt weer: met Half-Life 2 Silver van Steam was je goedkoper uitgeweest B)

Was nichts kostet, ist auch *NIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 07:34

KroeT

[...]

Via Steam komt er ook nog 19% BTW bij als je vanuit Nederland bestelt, dus het valt allemaal wel mee hoeveel het scheelt.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Klote Vivendi, zonder die aarsen waren we al HL2 aan het spelen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-09 11:03
He, maar als je HL2 koopt kan je WEL CS Source spelen, toch? :)
Das wel even goedmakertje! Ik denk dat de meeste daar wel zoet mee zijn tot dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Hidde schreef op zondag 14 november 2004 @ 10:10:
He, maar als je HL2 koopt kan je WEL CS Source spelen, toch? :)
Das wel even goedmakertje! Ik denk dat de meeste daar wel zoet mee zijn tot dinsdag.
Ben er wel al langer mee zoet, met CS Source. Leuke voorproef op de engine, en speelt wee lekker.

Maar toch trekken Single player games me meer de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:49
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 03:55:
Waarom koop je het dan ook bij Bart Smit ? Ik heb HL2 C.E. bij GCShop.nl besteld, voor €64,50 inclusief verzendkosten om het thuisgestuurd te krijgen. Tsja, moet nog wel een paar weekjes wachten :( maar ik betaal slechts 4,55 euro meer dan jij en krijg er wel de CE voor! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil 'm graag bestellen op www.dvdzone2.com
Heb daar al in het verleden games gekocht. 3 dagen wachten en ze waren thuis, onbeschadigd, in een stevige doos.
Nu verkopen ze daar ook de HL2 CE voor 66 €, incl. btw, excl. port (die gratis is als je Kiala gebruikt).
Enig nadeel... ze hebben 'm pas vanaf 10 december ?
Is dat overal zo ?

Tja... het wordt wel een paar weken geduld hebben en kwijlen bij de verhalen van de anderen die het wel al spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahhhh ik wil nu spelen, maar aan de andere kant ook weer niet want me 3500+ is nog niet binnen en me x800 loopt crap me me 3200+ (ja is vaag I know) en ik wil hl2 is volle glorie kunnen spelen :)

Vu is trouwens wel weer lekker lame bezig, kan bin laden daar geen aanval op doen :P ? Is valve ook meteen van al het gezeik af :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand of ik nu al iets ben met de half-life 2 coupon die bij de ati kaarten zat? Ik heb half life 2 volledig gepreload (4.14 GB), kan ik nu al counterstrike source spelen met die coupon of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 10:43:
Weet er iemand of ik nu al iets ben met de half-life 2 coupon die bij de ati kaarten zat? Ik heb half life 2 volledig gepreload (4.14 GB), kan ik nu al counterstrike source spelen met die coupon of niet?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Downloadmeldingen zijn ook in dit geval niet gewenst

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weet er dan ook iemand hoe ik deze coupon moet registreren ofoz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 10:51:
En weet er dan ook iemand hoe ik deze coupon moet registreren ofoz?
Het is dat nog niemand dat heeft gevraagd.
1. Ga naar 'Browse Games'
2. Klik op 'Rigister a product I already own..."
3. Voer je code in, klik een paar keer op next (waarschijnlijk) en klaar.
(4.) Als je wilt upgraden, zie je gewoon bij silver/gold een bedrag van 10/30? staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 11-09 13:58

BaRF

bijna kerst

Ik vond nog een leuk iets op hl2source, als we dit nou met z'n allen gaan bidden vannacht:
Our Doug

Who art at Valve
Honoured is thy name
Thy game has come
Unlock at once
As you once were quoted at Shacknews
Give us this day
Our Half Life 2
And forgive us our spamming
As we forgive those who have trolled against us
For thine is the profit
And the game of the year award
For 2004

Amen
_o_

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balkz schreef op zondag 14 november 2004 @ 05:07:
[...]

wat blijkt weer: met Half-Life 2 Silver van Steam was je goedkoper uitgeweest B)
Geen credit card :(
Haay schreef op zondag 14 november 2004 @ 10:24:
[...]

Waarom koop je het dan ook bij Bart Smit ? Ik heb HL2 C.E. bij GCShop.nl besteld, voor €64,50 inclusief verzendkosten om het thuisgestuurd te krijgen. Tsja, moet nog wel een paar weekjes wachten :( maar ik betaal slechts 4,55 euro meer dan jij en krijg er wel de CE voor! :9
Ook ik wacht nu al lang genoeg op half-life 2, vind 't nu wel tijd om te spelen en ik heb geen zin om nog te wachten tot de CE in Nederland verkrijgbaar is, schijnbaar is ie in andere landen wel te krijgen dus waarom moet het hier weer zo moeilijk?

Edit: en wat is het alternatief? De warez versie maar downloaden omdat 't zo lang duurt voordat de CE er is, zo maak je de drempel tot kopieren/downloaden wel een heel stuk lager. Schijnbaar kan het ergens anders wel uitgebracht worden, zorg dan dat dat overal het geval is!

Begrijp me niet verkeerd, ik heb het geld er echt wel voor over, ik vind het alleen jammer dat we in zo'n achtergesteld land leven, hetzelfde zie je met dvd releases, duurder en slechter dan r1 of onnodige opties (frans dts en geen engels dts bij schindlers list als vb)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
:D

De soundtrack ownt hard trouwens _O_
Je herkent veel ook uit de binks, echt sfeer :D
I love it, kan nu helemaal niet meer wachten.
NOG MAAR 2 DAGEN :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit las op op hl2.net. Een officiele statement van Valve
In an attempt to cease the insane flooding of fanboys to all the major Half-Life 2 sites and causing several web servers to burst into flames, Doug Lombardi has issued a press release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:29

greatgonzo

schit-te-rend!

ik ga echt vet lachen als er een of andere beveiligingsfout in blijkt te zitten, en dat vivendi wacht met unlocken, tot alle games terug zijn geroepen })

stelletje gekken, sommigen doen net alsof Jezus op aarde terug is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
greatgonzo schreef op zondag 14 november 2004 @ 11:28:
Screw Jezus :P Ik wil HL2!

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:45
ik ga echt vet lachen als er een of andere beveiligingsfout in blijkt te zitten, en dat vivendi wacht met unlocken, tot alle games terug zijn geroepen })

Nee, nog beter; Gordon Freeman is weer terug op aarde! _/-\o_

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 19:55

Ghehe leuk zou ik het niet vinden, maar ik ben het met je eens dat sommige mensen het wel een beetje overdrijven. Ik verheug me ook op HL2, maar tis nog steeds gewoon een spelletje... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 11:23:
Dit las op op hl2.net. Een officiele statement van Valve

[...]
Is al 3e post hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjongejonge elk bedrijf had al de grond in geboordt geweest als ze dit zouden flikken bij een release .

Maar omdat het l2 is vergeven jullie alles dit spel kan volgens mij dan ook alleen maar tegen gaan vallen al hoop ik anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:18
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 12:06:
Sjongejonge elk bedrijf had al de grond in geboordt geweest als ze dit zouden flikken bij een release .

Maar omdat het hl2 is vergeven jullie alles dit spel kan volgens mij dan ook alleen maar tegen gaan vallen al hoop ik anders.
ga dan weg als je niets te melden heb...
hl2 ordt de vetste shooter ever! (spreek ik voor velen?? :P)
voor mij nog 5 weken :/, rechterarm gips...
en gvd, ik heb em nog wel besteld bij bol... 50 euro.. dan maar 5 weken kwijlen op een doosje ;)

[ Voor 3% gewijzigd door enira op 14-11-2004 12:31 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'OVERMORGEN' is Half-Life 2 er _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :9~

Kan echt niet meer wachten..

--

Ik zag gister trouwens bij een Bart Smit in Amsterdam Half-life 2 al liggen, en niet weinig ;)

Maar wat zag ik tot mn grote schrik: De cdkeys waren al te zien in de lege doosjes die ze opgesteld hadden :O Mensen kunnen dus gewoon hun fotocamera pakken, fototje nemen, en dan authenticaten enz..

Echt ongelovelijk hoe lomp die gasten van bart smit zijn daar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:18
Xenome, das iddwel erg..... nu moet ik zeggen dat ik dat niet erg vind hoor, gratis cd key.. maar voor hl2: koop gewwon :)

voor ut2003 heb ik ook de bovenstaande methode toegepast :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 12:33:
Maar wat zag ik tot mn grote schrik: De cdkeys waren al te zien in de lege doosjes die ze opgesteld hadden :O Mensen kunnen dus gewoon hun fotocamera pakken, fototje nemen, en dan authenticaten enz..
NEeeeeeeeeeeee :'(
dat meen je niet :'( :'(

* BasieP vind het slecht van valve dat ze die key niet op de CD zelf doen (en dan doosjes dicht sealen)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
BasieP schreef op zondag 14 november 2004 @ 12:42:
[...]

NEeeeeeeeeeeee :'(
dat meen je niet :'( :'(

* BasieP vind het slecht van valve dat ze die key niet op de CD zelf doen (en dan doosjes dicht sealen)
Alle games worden geseald, tis alleen dat de Bartsmit ed de seal erafhalen.
Als je zeker wilt zijn van een goeie serial, altijd een gesealde versie kopen, en die heb je altijd bij de Mediamarkt of een gamesspeciaalzaak!]

Weet iemand of ze em al in Den Haag verkopen? Dan ga ik em halen, kan ik vandaag lekker CS Sourcen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 01:51
jarnotjuh schreef op zondag 14 november 2004 @ 12:36:
Xenome, das iddwel erg..... nu moet ik zeggen dat ik dat niet erg vind hoor, gratis cd key.. maar voor hl2: koop gewwon :)

OMG ... dat van UT2004 vind ik echt super laag ... bij elk spel mag dat .. behalve bij HL2 omdat dat een geweldig spel is en omdat er veel tijd en geld in is gestoken ... bij andere spellen is dat niet dus daar mag je de serial wel van jatten zoals Jarnotjuh dat heeft gedaan bij UT2004 ... |:( :r

Moest er ff uit ... game illegaal verkregen ?? ok kan ik nog mee leven ...
Serial jatten uit de winkel zodat iemand anders niet online kan spelen terwijl hij wel de game origineel heeft gekocht = :r :r

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 12:06:

Maar omdat het l2 is vergeven jullie alles dit spel kan volgens mij dan ook alleen maar tegen gaan vallen al hoop ik anders.
Waar slaat dat op, het is niet Valve's zijn schuld, maar die van Vivendi. En denk maar niet dat wij Vivendi vergeven ofzo hoor.
Valve heeft zelfs al gevraagd of ze hem eerder mochten unlocken, maar dat mocht dus niet. Vivendi heeft zelfs valve bedreigt als ze hem eerder zouden unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik niet begrijp is dat iedereen hier zo op Vivendi zeikt?

De winkels zijn het toch te vroeg gaan verkopen? En een contract is een contract.

BTW, wie koopt het dan ook in winkels zoals de Bart Smit? Daar is het duur, koop het gewoon bij gcshop.nl ofzo, daar is het gelijk € 10 goedkoper.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Dynabyte heeft ook altijd gesealde games! Voor de rest wil ik nooit meer iets kopen als het niet gesealed is. Ben in het verleden daar een keer mee op me bek gegaan bij de aanschaf van een spel :(

Gelukkig alles goed gekomen maar toch als je iets koopt wil je gelijk waar van je geld en niet achteraf nog weer terug om dingen recht te zetten.

Nog 1,5 dagen en dan belt de dynabyte me om te zeggen dat ik hl2 op kan halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 12:33:

Echt ongelovelijk hoe lomp die gasten van bart smit zijn daar..
Dat is wel de domste actie ooit.
Denk dan na |:( |:(
jarnotjuh schreef op zondag 14 november 2004 @ 12:36:

Dat vind ik maar zwak van je, als je een spel leuk vindt, koop em gewoon. En ga niet iemand anders lopen naaien omdat jij te lui bent om een game te kopen.

[ Voor 35% gewijzigd door Vanitas op 14-11-2004 12:55 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timocos schreef op zondag 14 november 2004 @ 12:49:
[...]

OMG ... dat van UT2004 vind ik echt super laag ... bij elk spel mag dat .. behalve bij HL2 omdat dat een geweldig spel is en omdat er veel tijd en geld in is gestoken ... bij andere spellen is dat niet dus daar mag je de serial wel van jatten zoals Jarnotjuh dat heeft gedaan bij UT2004 ... |:( :r

Moest er ff uit ... game illegaal verkregen ?? ok kan ik nog mee leven ...
Serial jatten uit de winkel zodat iemand anders niet online kan spelen terwijl hij wel de game origineel heeft gekocht = :r :r
Deels mee eens, deels niet mee eens. Alle spellen die ik tot nu toe heb gekocht, heb ik eerst geprobeert demo/warez. Als het beviel kocht ik het ook.
Maar bv bij UT2003, heb ik gedownload, 1 uur gespeeld. En weer weggegooid, omdat het niet beviel. Stel ik had het gekocht, dat was dan toch zonde van mijn geld geweest?
HL2 heeft mij overtuigd:
1 Omdat Valve het heeft gemaakt. Ze hebben in mijn ogen nog nooit een product op de markt gebracht wat mij niet beviel.
2 Door de binks/movies/screens/reviews
3 Door de alpha, ik heb alpha's van Doom3, Stalker, en Half-Life 2 gespeeld, maar alleen die van HL2 was al beter dan de final van Doom3 (stalker durf ik nog niet te zeggen).
4 Door jullie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 12:52:
Wat ik niet begrijp is dat iedereen hier zo op Vivendi zeikt?

De winkels zijn het toch te vroeg gaan verkopen? En een contract is een contract.

BTW, wie koopt het dan ook in winkels zoals de Bart Smit? Daar is het duur, koop het gewoon bij gcshop.nl ofzo, daar is het gelijk € 10 goedkoper.
Valve heeft ooit gezegt dat als HL2 eerder dan release date, in de winkel te koop was, dan zouden ze het alvast activeren. Dat mocht dus niet van Vivendi. Natuurlijk is het ook de schuld van de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Laatst online: 28-03 13:37
Maaruh 2 dagen voor de officiele release en er is nog geen warez versie te downloaden? Dat is volgens mij voor het eerst of niet?

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LMAO, lees de laatste drie regels:

(klikbaar)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/45088/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

winkels kunnen een grote boete krijgen als ze een spel eerder verkocht worden. Maarja daar hebben wij niets mee te schaften.
Bart smit is idd erg dom bezig wat betreft die codes. Als er dan eens iets uit de sealing gehaald wordt zorg dan dat je de code ook uit het doosje haalt (vaak is dit een sticker en die wordt op het boekje geplakt.... tenminste de kennisloze verkoopster van frs aka ik doe het wel :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 13:05:
winkels kunnen een grote boete krijgen als ze een spel eerder verkocht worden. Maarja daar hebben wij niets mee te schaften.
Bart smit is idd erg dom bezig wat betreft die codes. Als er dan eens iets uit de sealing gehaald wordt zorg dan dat je de code ook uit het doosje haalt (vaak is dit een sticker en die wordt op het boekje geplakt.... tenminste de kennisloze verkoopster van frs aka ik doe het wel :P)
Retailers zijn DOM:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/45086/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inquirer:

Unseemly row mars Half Life 2 "launch"

The story of the two Vs

By Charlie Demerjian: Sunday 14 November 2004, 08:47
AS SOAP OPERAS GO, the Valve/Vivendi relationship is a great one. Let's do a little recap. Vivendi and Valve are in the midst of a little courtroom tiff about releasing the game Half-Life 2. Vivendi has to make boxes for software, Valve doesn't. Advantage Valve, so enter the lawyers, lawsuits and hushed up ugliness. The short story is that Valve agreed not to turn on Half-Life 2 until Vivendi put it on sale in a physical way.

Fine and dandy, no one puts it on sale until the other one says OK, and uneasy peace ensues. Then I got a phone call saying that both Best Buy and Target had the boxed versions on sale three days early. Funnier still, employees at both locations said that they were given the official OK by management, it was on sale now. Someone is playing games, and since it comes from several stores at once, it is probably coming from the top.

So, what happens to all those people who got their copy early? Well, disappointment, you see, you can buy it early, install it early, and even do fetishistic things with the packaging materials, but you can't play it. To play it, you need to authenticate off Valve's servers, as Wil pointed out in his earlier column. Valve is sticking to the agreement they got stuck with. Ain't payback a bitch.

Everyone who got the game got effectively what Valve is selling, Half-Life 2 on Tuesday. I wonder if the people at Vivendi knew what they were doing? I wonder if they knew if Valve held the keys? One thing for sure, Valve didn't have a clue, they got blindsided also. The following press release hit my inbox at 6:51pm on a Saturday night, sure it was prepared in advance. PR so loves working weekends. µ

Half-Life 2 For Sale?

I would so love to be in on the phone calls between Valve and Vivendi right now. Either way, no matter how this ends up, and who said what to whom, there are two things you can be certain of. First, there are going to be a lot of rich lawyers in a short while, and secondly, there will be a lot of interesting news stories coming out of this. We are drooling at the prospect already. µ
bron
HL2 Fallout:

Hold Tight!
With Gordon only a day away from grasping the crowbar again, things are a starting to hit a fever-pitch of excitement. To help you weather the storm, we've set up a spoiler forum for any HL2-related spoilers. That includes any new specific information about HL2's game content — plot points, unseen enemies and weapons etc. Those trying to avoid spoilers should also be wary of going to topics via the links in the Latest Forum Posts on the main page — these might well be from the spoiler forum.

You can also tell we're nearing release by our trademark downtime earlier today (we were down for about six hours). Our MySQL server crashed and the problem is still being investigated. The extra traffic may well cause some more problems. But whatever happens, rest assured, we won't stay down for long. And if we do, we'll blame VU like everyone else. Be sure to check back in the days after release for a comprehensive guide to Half-Life 2 including a walkthrough, tweak tips and more.
bron

Misschien moeten wij ook maar een scheiding maken tussen een spoiler en een spoiler-free topic. Anders is de eerste week he hele topic zwart :+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd hoeveel telefoontjes Gabe van fans op een dag krijgt. En al helemaal nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Zit Valve nou ook voor HL3 vast aan Vivendi??
Hopelijk niet, wat een zeurderige kinders daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Vanitas schreef op zondag 14 november 2004 @ 13:17:
Zit Valve nou ook voor HL3 vast aan Vivendi??
Hopelijk niet, wat een zeurderige kinders daar.
Nope, ik dacht dat ze nu samen gingen werken met Activision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
er zal wel een crack komen eens deze uren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:50
shakespeare schreef op zondag 14 november 2004 @ 13:21:
er zal wel een crack komen eens deze uren :P
Waarom zou je dat denken. HL2 staat al een paar weken op iedereen zijn pc (mensen met steam in ieder geval) en er is nog steeds geen crack dus denk ook niet dat die zal komen (gelukkig). Gewoon wachten net als de rest tot dinsdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 13:17:
[...]

Ben benieuwd hoeveel telefoontjes Gabe van fans op een dag krijgt. En al helemaal nu :D
Best wel triest voor die gozer, ik bedoel na 5 jaar in zo'n game. En dan dit soort tjappies die je opbellen. Nevertheless ... Vivendi Zuigt.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 22:46
Ik heb helaas geen CC dus moet nog wel wachten op een Dinsdag, maar ik ga morgen toch nog even de stad in om te kijken of ze hem al verkopen (Tilburg), had gisteren helaas geen tijd :9
Maar wat Vivendi betreft 8)7 Ik snap ook niet dat ze zich zo streng aan het contract houden, en dan gaan dreigen ook nog |:( Kom op zeg, gun ons toch wat plezier we wachten al een lange tijd op deze game en Vivendi krijgt hoe dan ook toch zijn geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Die klacht voor Vivendi :D
En Gabe ook cool :)
Wel tof, alleen ik zou niet willen dat ze mij op zouden bellen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is nog aan het laden bij mij maar:

http://www.planethalflife.com/half-life2/delaymovie/
http://www.planethalflife.com/half-life2/delaymovie2/

edit: ow zijn een beetje oud :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weapon Details - Sorry is wel beetje groot :D
spoiler:
--------------------------------------------------------------------------------------

Scenic Debris

Damage inflicted: Varies (light)

Description: Various scattered objects, from paint cans to radiators
affixed to walls, found throught your adventure.

Pick up small objects by pressing (E)

--------------------------------------------------------------------------------------

Crowbar

Damage inflicted: 10
Secondary fire: No

Description: A straight bar of steel, with working end shaped like a chisel,
bent and forked, usually as a lever.

9MM Pistol

Damage inflicted: 5
Ammunition (chamber/carried): 18/150

Description: A silver-and-black 9mm Combine-approved handgun
with 18 bullets

.357 Magnum

Damage inflicted: 40
Ammunition (chamber/carried): 6/12

Description: A heavy, six-shot silver revolver with incredibly powerful
bullets loaded manually into the chamber.

Submachine Gun (SMG)

Damage inflicted: 4 per bullet (fires about 13 bullets per second)
Ammunition (Chamber/Carried): 45/225
Secondary fire: Yes
Secondary grenade damage inflicted: 100
Ammunition (chamber/carried): 1/3

Description: A compact but powerful Combine-approved Submachine
gun with integrated secondary grenade-launcher capabilities.

12-Gauge Shotgun

Damage inflicted: 56* (8 per pellet x 7 pellets per blast)
Ammunition (chamber/carried): 30/6
Damage inflicted: 84* (12 per pellet x 7 per blast)
(*Varies depending on range)

Description: 12-gauge manual-pump shotgun firing buckshot load.

Overwatch Standard Issue Pulse Rifle (OSIPR)

Damage inflicted: 8 per bullet (fires about 10 per second)
Ammunition (chamber/carried): 30/60
Damage inflicted: 100*
Ammunition: (chamber/carried): 1/3
(*Instant death to each enemy hit by it, up to three hits)

Description: Combine-assembled duel-purpose Overwatch Pulse Rifle
with optional energy orb thrust launcher.

Zero Point Energy Field Manipulator (Gravity Gun)

Damage inflicted: Varies
Ammunition (chamber/carried): N/A

Description: Zero Point Energy Field Manipulation device emitting
an orange beam with inorganic-management capabilities.

* Any object can be pulled or pushed, except for objects bolted
to the ground, or organic materials (such as Combine soldiers or Alyx).
* An object's weight and size determines the force and distance it travels
when blasted. Small items (cans, small crates, saw blades) travel fast
and long. Medium items (radiators, washing machines) travel fast
and short. Large items (cars) can only be pushed.
* Use radiators and similar objects (that don't block your vision)
as projectiles against enemies. You can use the same item repeatedly
and carry it along. This saves ammo. Saw blades are good, too.
* Stack items to gain access to upper areas.
* Clear areas of debris quickly and effectively.
* Grab items and supplies that you can't otherwise reach.
* Destroy barricades with left-click blast.
* Manipulate larger items (like cabinets) as shields or to block enemy movement.
* Explosive barrels can be manipulated carefully
* Extra ammo or or health can be carried or blasted into areas
you know you'll reach later.
* Destroy Manhacks and Rollermines by sucking them in and
blasting them into a wall or ocean. You can hold the Manhack to use as a chainsaw.
* Grab and blast incoming grenades and energy orbs (you can't actually pick up the orbs
but you can manipulate them for multiple kills).
* Catch or deflect large objects falling towards you.

Zero Point Energy Gravity Gun (Organic)

Damage inflicted: Varies

Description: Zero Point Energy Field Manipulation device emitting a
blue beam with additional organic-management capabilities.

Fragmentation Grenade

Damage inflicted: 125
Ammunition (chamber/carried): 1/5

Description: A single-use cylindrical military-issue fragmentation
grenade with four-second fuse.

Rocket-Propelled Grenade Launcher (RPG)

Damage inflicted: 200
Ammunition (chamber/carried): 1/3

Description: A reusable, shoulder-fired, muzzle-loaded, recoilless anti-Combine
and antiper-sonnel RPG firing fin-stabilized Grenade Rockets.

Crossbow

Damage inflicted: 100
Ammunition (chamber/carried): 1/10

Description: Black huntsman-style crossbow with a 250 lb.+ draw weight
and bolts speeds over 350 feet per second, with optional scope mounting.

Pherapods (Bugbait)

Damage inflicted: immobilization (Combine only), Death (Antlion attack)
Ammunition (chamber/carried): 1/ N/A

Description: Pherapod glandular sacs harvested from Antlion Guard (Myrmidont giganticus).

Half-Life 2 Controllable Vehicles

Airboat

Pieced together from the remnants of a dune buggy and a marshland skimmer,
this airboat steers similarly to the way you move (use your mouse to look and
movement keys to steer). However, when reversing the fins underneath the boat turn you
in the opposite direction to a car, so learn how to accurately reverse before attempting
complex maneuvers. The airboat can be abused without falling to pieces; accelerate
up the banks of the river, but don't get too crazy., because the boat can land upside down
and crush you. The boat's speed is its best asset-until a Combine gauss Cannon is fitted
to the front.

Gauss Cannon

Damage inflicted: N/A
Ammunition (chamber/carried)

Scout Car

Based off a dune-buggy frame, Eli Vance's transportation across the
dangerous coastal zone has been ths scout car. Robust and stable,
usually landing on all four wheels, it is controlled in a similar manner
to the airboat (use your mouse to look, and movement keys to steer).

Tau Cannon

Damage inflicted: 15 (shot) 250 (burst)

With the request I will post character biographies or something else perhaps, I will not list enemies, because there are several that the members of Half-Life: Fallout are unaware of. But I will say there are technically 29 enemies. I counted machinery type too, however, there are some very interesting characters here. Ones I'm very sure have never been mentioned before. If I don't count machinery type, there are only fifteen different enemies. If I include stuff like the Striders, there are five more. And If I include enemy vehicles there are two. lastly, and if you count things like Scanners, then you can add seven more. I included Manhacks and Rollermines in the "Scanner" category just for the record. If you count everything, as I said above there are technically 29 enemies. Maybe more if there are traitors or the G-Man is evil, and no I haven't read into that.

Three game modes:

Easy Enemies are weak and easy to defeat.

Normal Enemies are stronger and have basic combat skills, making them more difficult to defeat.

Hard Enemies have advanced combat skills, making them deadly opponents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
.....sorry...kon het niet laten ;)
Doe dat voortaan maar wel

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Dan zo maar: de volgende die hier over door gaat krijgt een OW

E, is het nou zeker dat elke Bartsmit em al verkoopt? Ik wil niet voor niks in de regen naar de stad gaan!!

[ Voor 126% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zelf werkzaam bij dynabyte en hebben gisteren half life 2 binnen gekregen. Wij kregen zelfs een brief bij de zending geleverd om te kijken of andere filialen het spel al in de schappen hadden. Zo ja, moesten wij een exemplaar kopen en dan de bon kopieren en faxen naar vivendi, zodat die filliaal dus een dikke vette boete zou krijgen. Hebben we dus niet gedaan. Ik mocht het spel nog niet meenemen en moet echt wachten tot dinsdag.

We hebben 50 stuks binnen waarvan er al 42 gereseveerd zijn. Ach ja, kan zelf nog wel het geduld opbrengen om te wachten. Volgende week krijgen we de special edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 01:51
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 12:56:
[...]

Deels mee eens, deels niet mee eens. Alle spellen die ik tot nu toe heb gekocht, heb ik eerst geprobeert demo/warez. Als het beviel kocht ik het ook.
Maar bv bij UT2003, heb ik gedownload, 1 uur gespeeld. En weer weggegooid, omdat het niet beviel. Stel ik had het gekocht, dat was dan toch zonde van mijn geld geweest?
HL2 heeft mij overtuigd:
1 Omdat Valve het heeft gemaakt. Ze hebben in mijn ogen nog nooit een product op de markt gebracht wat mij niet beviel.
2 Door de binks/movies/screens/reviews
3 Door de alpha, ik heb alpha's van Doom3, Stalker, en Half-Life 2 gespeeld, maar alleen die van HL2 was al beter dan de final van Doom3 (stalker durf ik nog niet te zeggen).
4 Door jullie :P
Maar jij hebt niet een serial code uit de winkel gejat om hem online te proberen neem ik aan. Offine proberen vind ik goed maar je gaat geen serial jatten uit de winkel ...

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Weet niet of het al gezegd was, maar bij Loocky kost ie maar 45,83 (er zijn geen verzendkosten). Heb al eens een game daar besteld, erg goedkoop altijd. Weet alleen niet welke versie het is want dat staat er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op zondag 14 november 2004 @ 12:30:
[...]

ga dan weg als je niets te melden heb...
hl2 ordt de vetste shooter ever! (spreek ik voor velen?? :P)

[...]

voor mij nog 5 weken :/, rechterarm gips...
en gvd, ik heb em nog wel besteld bij bol... 50 euro.. dan maar 5 weken kwijlen op een doosje ;)
Waarom heb ik niks te melden om dat ik niet net zo in de hype geloof zoals jij ....ga toch weg man ik kraak niks af ofzo .
Ik vind gewoon de manier waarop het gaat ontoelaatbaar en je had elk ander spel links laten liggen wat op zo,n manier gereleased zou worden imho.

Maar laat maar ik deel mijn mening in het vervolg wel met mensen die normaal kunnen reageren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 14:12:
[...]

Waarom heb ik niks te melden om dat ik niet net zo in de hype geloof zoals jij ....ga toch weg man ik kraak niks af ofzo .
Ik vind gewoon de manier waarop het gaat ontoelaatbaar en je had elk ander spel links laten liggen wat op zo,n manier gereleased zou worden imho.
so true..
helaas is valve niet alleen het bedrijf wat halflife2 uit gaat brengen, maar ook het bedrijf dat steam uit gebracht heeft :(

en steam == evil

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
In Den Haag zijn ze lekker braaf en verkoopt geen enkele winkel HL2 al. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb ik een vraag,er wordt gezecht dat diegenen die HL2 al hebben het niet kunnen spelen omdat het geunlocked moet worden via internet.Nu is mijn vraag wat als je geen internet hebt kan je het dan niet spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 14:22:
Nou heb ik een vraag,er wordt gezecht dat diegenen die HL2 al hebben het niet kunnen spelen omdat het geunlocked moet worden via internet.Nu is mijn vraag wat als je geen internet hebt kan je het dan niet spelen?
Een Internet verbinding was volgens mij vereist. Stond volgens mij ook bij de ''Minimum System Requirements''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-08 20:54

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 13:53:
Ben zelf werkzaam bij dynabyte en hebben gisteren half life 2 binnen gekregen. Wij kregen zelfs een brief bij de zending geleverd om te kijken of andere filialen het spel al in de schappen hadden. Zo ja, moesten wij een exemplaar kopen en dan de bon kopieren en faxen naar vivendi, zodat die filliaal dus een dikke vette boete zou krijgen. Hebben we dus niet gedaan. Ik mocht het spel nog niet meenemen en moet echt wachten tot dinsdag.

We hebben 50 stuks binnen waarvan er al 42 gereseveerd zijn. Ach ja, kan zelf nog wel het geduld opbrengen om te wachten. Volgende week krijgen we de special edition.
volgende week al? en gaat die dan wel direct de verkoop in of moet daar ook mee gewacht worden tot december?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Precies, maar dat is al tig keer gezegd in dit topic, dus je zou voortaan even kunnen zoeken voordat je zoiets vraagt. Je hoeft trouwens maar 1 keer verbinding met het internet te hebben om het spel te unlocken, daarna kun je het zonder internet verbinding spelen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 17:49
Nee, je moet een internet verbinding hebben om HL2 te kunnen unlocken, tot die tijd is je installatie van HL2 onbruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet dat mensen dat maar blijven vragen. Punt 1 je kan hier posten dus je kan dan vast met je gamepc ook wel op inet. Punt 2 als je geen inet heb dan ben je ook vast geen gamer of iemmand die wel eens games speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Oké, ik heb de stap genomen......ik heb hem net ge-preordered bij Dynabyte :9 (Misschien een beetje laat maargoed :) )
Nu nog wachten op dat Telefoontje :) Wie weet bellen ze morgen al :P

[ Voor 13% gewijzigd door Yonix op 14-11-2004 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vivendi forum ziet er gezellig uit:

http://community.vugames....68.XusgdpJRZNx.2@.efda917

:D >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop echt dat vivendi nog toezegt, tegen de avond, kan ik lekker hl 2 spelen.
Waarom zouden ze ons niet laten spelen? Er is geen enkele reden voor. Al hun servers staan al klaar om alles te laten activeren. WTF houdt hun nu tegen??
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Het is niet interessant om te weten of je het spel gekocht hebt *

* Ook is het niet interessant wat je morgen wel/niet gaat doen *