[PC]Half-Life 2 deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.481 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 14:54:
Ik snap niet dat mensen dat maar blijven vragen. Punt 1 je kan hier posten dus je kan dan vast met je gamepc ook wel op inet. Punt 2 als je geen inet heb dan ben je ook vast geen gamer of iemmand die wel eens games speelt.
Hmm jah, maar das het punt denk ik, Ze vragen het niet voor zichzelf, maar voor die 'anderen', die dan geen internet zouden hebben.

Ze zijn bezorgd om die 'anderen'. :?

Mensen denken altijd dat ze zelf wel dingen beter weten, beter geregeld hebben dan anderen.

Zoals die klassieke vraag aan mensen hoe reclame hun koopgedrag beinvloed:
ik weet de exacte cijfers niet, maar het kwam hierop neer:
- 80% denkt dat reclame bij onbekenden hun koopgedrag erg beinvloedt
- 60% denkt dat reclame bij zijn eigen familie hun koopgedrag erg beinvloedt
- maar 30% vindt dat reclame zijn eigen koopgedrag erg beinvloedt

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:46
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 15:09:
Ik hoop echt dat vivendi nog toezegt, tegen de avond, kan ik lekker hl 2 spelen.
Waarom zouden ze ons niet laten spelen? Er is geen enkele reden voor. Al hun servers staan al klaar om alles te laten activeren. WTF houdt hun nu tegen??
Dat snap ik dus ook niet.....ze maken heel wat gamertjes blij en verdienen toch hun geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-09 11:03
Uhuh, ze zetten zelf de datum, bepalen zelf alles, alsof er een fokking wet voor is!
Echt een naaiactie, hele wereld zit erop te wachten. :(

Laten we een worstscenario bedenken :
Bin Laden en co bezetten het Vivendi en Valve gebouw, zonder dat iemand het weet en ze zetten een unlock voor HL2 online, maar het is geen onluck maar hun nieuwste wapen : een virus die je harde schijf kapot maakt en je HL2 serial jat.

Best scenario :

Iemand drukt bij Valve op het verkeerde knopje en HL2 is unlocked! _/-\o_

[ Voor 58% gewijzigd door Hidde op 14-11-2004 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timocos schreef op zondag 14 november 2004 @ 14:03:
[...]

Maar jij hebt niet een serial code uit de winkel gejat om hem online te proberen neem ik aan. Offine proberen vind ik goed maar je gaat geen serial jatten uit de winkel ...
Nee, daar heb je gelijk in.
Als je online wilt proberen, kan je nog beter een crack van internet halen dan een serial jatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:27

Polycom

Poes van goud

Je kan je liefde voor een game ook overdrijven natuurlijk:

Afbeeldingslocatie: http://community.vugames.com/WebX?233@62.wvUVdEcHZA7.2@.1dd8a9d5!enclosure=.1dd8a9d6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Je moet gewoon games waaraan hard is gewerkt en veel geld is ingestopt kopen, zijn het altijd waard en gewoon uit respect voor de makers.
Voor de meeste games van EA heb ik geen respect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op zondag 14 november 2004 @ 15:18:
[...]

Dat snap ik dus ook niet.....ze maken heel wat gamertjes blij en verdienen toch hun geld?
Het is nu weekend. Als vivendi toch toestemt dan lopen ze dus ik weet niet hoeveel verkoop mis omdat er toch een hele zooi mensen zullen zijn die dan maar via steam kopen ipv nog 2 dagen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Ik ben vandaag bij de bart smit wezen kijken bij ons. HL2 lag nog niet in de schappen dus ik vroeg er naar. Die gast zegt: "we hebben hem achter de toonbank liggen, maar ik mag hem nog niet verkopen". Nou moet ik alsnog wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
cemackor schreef op zondag 14 november 2004 @ 15:32:
Ik ben vandaag bij de bart smit wezen kijken bij ons. HL2 lag nog niet in de schappen dus ik vroeg er naar. Die gast zegt: "we hebben hem achter de toonbank liggen, maar ik mag hem nog niet verkopen". Nou moet ik alsnog wachten :(
Ik had gebeld.

'Half Life 2? Die moet toch nog uitkomen? '

Sja, zijn ook noobs daar maja. :P Ik belde alleen om zeker te weten, aangezien sommige filialen em al verkopen/verkochten.
Maar in Den Haag lijkt geen enkele winkel em zelfs al BINNEN te hebben. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Ja duh.. 16 november is ook 16 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 15:32:
[...]

Het is nu weekend. Als vivendi toch toestemt dan lopen ze dus ik weet niet hoeveel verkoop mis omdat er toch een hele zooi mensen zullen zijn die dan maar via steam kopen ipv nog 2 dagen wachten.
Sorry....heb ik het toch een beetje verkeerd ingeschat O-)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

ik ben dinsdag om 9 uur s'ochtend aanwezig bij mijn pc.. hehe
en ik heb geen eens een ati coupon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Hier stond iets offtopics

Ik denk dat we onze tijd maar op een andere manier moeten doden... ik doe het wel met het lezen van m'n Prima strategy guide... hier staat wel het hele verhaal in, maar deze lees ik nog niet.. ben bzig met het stuk over CS:S dat achterin staat... :)

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 17:23 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pu_Dy schreef op zondag 14 november 2004 @ 15:41:
ik ben dinsdag om 9 uur s'ochtend aanwezig bij mijn pc.. hehe
en ik heb geen eens een ati coupon
Het is dus NL tijd 09:00? Mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ik ben het hier ook mee eens.....maar waar moeten we het nu dan over hebben?
We hebben (zoals boven ook al werdt vermeld) alles al zo'n beetje gehad......the only thing left for us to do is waiting.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op zondag 14 november 2004 @ 15:55:
Ik ben het hier ook mee eens.....maar waar moeten we het nu dan over hebben?
We hebben (zoals boven ook al werdt vermeld) alles al zo'n beetje gehad......the only thing left for us to do is waiting.....
of de code proberen te kraken... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Zoals iemand al voor me had opgemerkt.

Kunnen we niet beter 2 aparte HL2 topics maken?
1 met spoilers en de andere spoiler-vrij.

Heb namelijk de CE besteld (en velen met mij), en die komt pas op 2 december uit.
Het lijkt me dan niet leuk om dan al de spoilers van iedereen te lezen terwijl veel anderen en ikzelf nog zeker 2 a 3 weken moeten wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024
Legion schreef op zondag 14 november 2004 @ 16:23:

mja ik denk dat er het beste in Spielerij - Problemen & Vragen een topic kan komen waar mensen (dmv spoilers) hun vragen stellen waar ze vast zitten, en dat er in
dit forum er gepraat word over hl2 in het algemeen, de dingen die ze bezig houden of eventuele modificaties enzo
(dit natuurlijk wel spoiler vrij)
helaas *kuch* ben ik geen modje, dus denk ni dat ik laaste woord hier over heb :|

[ Voor 22% gewijzigd door BasieP op 14-11-2004 16:27 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Legion schreef op zondag 14 november 2004 @ 16:23:

Heb namelijk de CE besteld (en velen met mij), en die komt pas op 2 december uit.
Het lijkt me dan niet leuk om dan al de spoilers van iedereen te lezen terwijl veel anderen en ikzelf nog zeker 2 a 3 weken moeten wachten :(
Misschien een simpele tip: Gewoon niet dit topic openen/lezen :).
En als we straks spoilers hebben dan worden die toch zwart gemaakt met de spoiler-tag (net als in het GTA:SA topic).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Jerry schreef op zondag 14 november 2004 @ 16:27:
[...]

En als we straks spoilers hebben dan worden die toch zwart gemaakt met de spoiler-tag (net als in het GTA:SA topic).
Egoist.

Die spoilertags worden vaak gewoon niet gebruikt.
Ik wil wel nog graag de gebeurtenisen omtrend HL2 volgens ZONDER dood te worden gegooid met spoilers.
Kleine moeite om 2 HL2 topics te maken waarvan er 1 vol staat met spoilers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerry schreef op zondag 14 november 2004 @ 16:27:
[...]

Ja oke, maar dan is binnen de kortste keren het hele topic zwart, dan voel je je niet echt welkom (ehh sorry das een beetje dubbel ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 01:51
Legion schreef op zondag 14 november 2004 @ 16:30:
[...]

Egoist.

Die spoilertags worden vaak gewoon niet gebruikt.
Ik wil wel nog graag de gebeurtenisen omtrend HL2 volgens ZONDER dood te worden gegooid met spoilers.
Kleine moeite om 2 HL2 topics te maken waarvan er 1 vol staat met spoilers.
OMG ... wat een wensen allemaal ... moet er dalijk ook nog een nieuwe Got server komen waarop je alleen maar dingen over HL2 mag posten ?? Iedereen wilde Doom III toch ook spelen zonder dat andere het verhaal prijs gaven ... en je zag dat 90% van de mensen in dat topic de spoilertags goed gebruikt(e)

/me snapt niet dat mensen zoooo enorm kunnen overdrijven bij dit spellentje ... :/

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Timocos schreef op zondag 14 november 2004 @ 16:38:
[...]

OMG ... wat een wensen allemaal ... moet er dalijk ook nog een nieuwe Got server komen waarop je alleen maar dingen over HL2 mag posten ?? Iedereen wilde Doom III toch ook spelen zonder dat andere het verhaal prijs gaven ... en je zag dat 90% van de mensen in dat topic de spoilertags goed gebruikt(e)

/me snapt niet dat mensen zoooo enorm kunnen overdrijven bij dit spellentje ... :/
Je kunt ook overdrijven zeg, een nieuwe got server is een beetje veel van het goede, een extra HL2 forum kan ik nog begrijpen.

En 90% is niet goed genoeg.
Misschien dat jij het leuk vindt om alles al te weten voordat je een spelletje gaat spelen of een film gaat kijken ofzo, maar ik vind het niet zo leuk. Dat is niet alleen zo bij HL2 maar bij ALLES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Ik denk dat je gewoon spoilertags kunt gebruiken.
Wil je echt voorkomen dat je spoilers ziet, zul je dit topic (of de volgende ;)) gewoon moeten mijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat de soundtrack een beetje tegen valt.. :'(
Maar ik heb hem nog niet helemaal geluistert, wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
*knip*
Voor het laatste nieuws kun je toch wat sites checken?

Natuurlijk wil ik ook niet gespoiled worden, maar je moet niet overreacten door te zeggen dat het maar helemaal weg moet. Spoilertags worden echt wel gebruikt.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je ontkomt er toch niet aan gespoiled te worden :'(

Koop hl2 gewoon en ga zelf spelen }:O
Ik kom de eerste dagen toch niet meer hier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 17:02:
Je ontkomt er toch niet aan gespoiled te worden :'(

Koop hl2 gewoon en ga zelf spelen }:O
Ik kom de eerste dagen toch niet meer hier :D
Heb HL2 al gekocht, tis alleen de CE, en die komt pas op 2 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de dvd versie bij play.com besteld voor 45 euro
en er stond dus de hele tijd Pre Order
ik denk nu ineens laat ik de bestelling afzeggen en gewoon de versie bestellen
met alle goodies (ergens anders)
Dus ik naar play.com
kijk ik staat er dat hij al verzonden is :-(
maar ja dan maar gewoon de standard versie.
Zou er een mogelijkheid komen om Half Life Source toch te bemachtigen
aangezien ik de ragdoll feature als genoeg zou vinden om hem weer opnieuw uit te spelen dus andere dingen zijn alleen maar meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 17:10:
Ik heb de dvd versie bij play.com besteld voor 45 euro
en er stond dus de hele tijd Pre Order
ik denk nu ineens laat ik de bestelling afzeggen en gewoon de versie bestellen
met alle goodies (ergens anders)
Dus ik naar play.com
kijk ik staat er dat hij al verzonden is :-(
maar ja dan maar gewoon de standard versie.
Zou er een mogelijkheid komen om Half Life Source toch te bemachtigen
aangezien ik de ragdoll feature als genoeg zou vinden om hem weer opnieuw uit te spelen dus andere dingen zijn alleen maar meegenomen.
Zal hij niet los verkrijgbaar zijn....Half-Life: Source? Of wat anders een achterwegen alternatief is, is het verkrijgen op niet legale wijze, maar dat is pas een alternatief als je niet anders kunt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:32

m0nk

16-09-2003 15.15

Begrijp dus dat HL2 dinsdag as om 9 uur 's ochtends geactiveerd wordt?
Mayb is die vraag al gesteld maar kom net terug van een weekend weg en dus geen pc.. en heb te lang in de auto gezeten..

Dat is geen excuus meer, want het is op de vorige pagina genoemd, en je kunt altijd gebruik maken van de topic search (vergrootglas bovenaan)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 17:37 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
m0nk schreef op zondag 14 november 2004 @ 17:30:
Begrijp dus dat HL2 dinsdag as om 9 uur 's ochtends geactiveerd wordt?
Mayb is die vraag al gesteld maar kom net terug van een weekend weg en dus geen pc.. en heb te lang in de auto gezeten..
Ja... dus je die dag maar lekker ziekmelden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
ja om 9 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 23:32

m0nk

16-09-2003 15.15

mooi, dan ga ik lekker vrij nemen dinsdag!!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In plaats van hier een hele discussie gaan voeren over het wel/niet plaatsen van spoilers, lijkt me het handigste als je alles wat ook maar iets te maken heeft met het verhaal van Half-Life 2 gewoon tussen [spoiler] en [/spoiler] tags plaatst.

Het is een kleine moeite om te doen, voor zowel lezer als poster.

Voor de rest wil ik men toch nog even dringend wijzen op de FAQ. We zitten hier nog steeds op GoT, en dat brengt een aantal eenvoudige regels met zich mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Mijn excuses voor m'n gedrag.

Komt misschien vanwege het feit dat iedereen dinsdag al kan spelen en ik nog moet wachten tot begin december :'(

Ik kijk al zolang uit naar dit spel om vervolgens het risico te lopen dat iemand straks een spoiler tag vergeet en een plot gevoelig detail vrijgeeft wat m'n speelplezier kan verpesten :'(

Iedereen zegt wel... lees/open dit topic dan niet, maar ik wil wel nog graag op de hoogte blijven van HL2 zaken en erover kunnen discussieren met anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavorka
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-03-2018

Cavorka

Internet Entrepreneur

En kunnen mensen plz stoppen met het zeiken over de 16e, ze zeggen al maanden dat het de 16e is, en het is dus de 16e. Het feit dat ze nu al verkocht worden, is NIET Vivendi's schuld, en al helemaal niet Valve's schuld, dus dat geëmmer over: 'Ow zet die die servers nou aan', 'Ow wat een losers iedereen heeft hem al, dus unlock die boel nou', kan wel kappen als het aan mij ligt.

Gewoon wachten tot het gebeurt, en het gebeurt wanneer Vivendi het zegt en niet wannneer een paar gamertjes het zo graag zouden willen. Damn, wat een vervuild topic opeens. :/

the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranzy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-10-2023

Ranzy

Live 'till You Die

Pff, komaan, ik zit ook al heel lang op HL2 te wachten, was helemaal weg van het eerste deel, maar ik ga echt niet volgende dinsdag staan drammen aan de deur bij de gameswinkel om een exemplaar in handen te hebben hoor, ik koop het wel als ik eens een shop binnen wandel en het er toevallig ligt, als ik genoeg geld heb. En in tussentijd open ik geen enkele HL2 thread meer, je moet gewoon een beetje discipline hebben. Trouwens hoe kan je discussiëren met mensen als je het spel zelf nog niet hebt, zoiezo gaan die discussies toch over dingen die je nog niet zelf in actie hebt gezien. Over de rest is het laatste jaar al genoeg gediscussiëert dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Dinsdagavond dus gamen, gordijnen dicht, licht uit, boxen aan, jointje erbij :)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Dat die eerder wordt unlocked kun je wel vergeten denk ik(weet het wel zeker):

Retail stores broke contract with VU Games for the set release date. VALVe can't release it because of contract with VU. Game gets activated on the 16th for everyone. What's so hard about that?

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cavorka schreef op zondag 14 november 2004 @ 18:00:
En kunnen mensen plz stoppen met het zeiken over de 16e, ze zeggen al maanden dat het de 16e is, en het is dus de 16e. Het feit dat ze nu al verkocht worden, is NIET Vivendi's schuld, en al helemaal niet Valve's schuld, dus dat geëmmer over: 'Ow zet die die servers nou aan', 'Ow wat een losers iedereen heeft hem al, dus unlock die boel nou', kan wel kappen als het aan mij ligt.

Gewoon wachten tot het gebeurt, en het gebeurt wanneer Vivendi het zegt en niet wannneer een paar gamertjes het zo graag zouden willen. Damn, wat een vervuild topic opeens. :/
Dat is het niet, Valve heeft gezegt dat als de Retailers Hl2 eerder zouden verkopen dan release date, ze HL2 zouden unlocken, en dat mag niet van Vivendi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik persoonlijk erg gaaf vind van dat hele HL2 verhaal is dat het nog niet gewarezed/gekraakt whatever is. HL2 is een high profile game, zou je verwachten dat er wel iets vernomen zou zijn van 1 of andere overijverige warez groepering.
Vooral omdat het hele HL2 spul (als men met steam geordered heeft) al paar week op de HD staat.

Hulde aan Valve _/-\o_ dat ze het toch best goed voormekaar hebben weten te boksen, vooral na alle ellende van vorig jaar.

HL2 pwnz j00! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Ik ga lachen als hl2 zwaar tegenvalt, al denk ik het zelf niet.
Hetzelfde bij doom 3, sommige gasten zijn echt zwaar overdreven terwijl er nog
hele goede andere titels momenteel verkrijgbaar zijn en die krijgen imo te weinig aandacht krijgen.

Binnenkort krijgen we ook nog een boek van " The story of half life 2 ".

Het verhaaltje van het hackertje wat de code heeft gestolen, en het berichtje die hij naar valve stuurde waren natuurlijk wel binnenkomers voor valve.

Ik wacht eerst wel tot ik het zelf gespeeld heb, en roep niet van tevoren dat het the game of the year is.

Het neemt natuurlijk niet weg dat ik niet met smart op half life 2 zit te wachten, maar hou het wel realistich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 11-09 15:37
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 18:41:
Wat ik persoonlijk erg gaaf vind van dat hele HL2 verhaal is dat het nog niet gewarezed/gekraakt whatever is. HL2 is een high profile game, zou je verwachten dat er wel iets vernomen zou zijn van 1 of andere overijverige warez groepering.
Vooral omdat het hele HL2 spul (als men met steam geordered heeft) al paar week op de HD staat.

Hulde aan Valve _/-\o_ dat ze het toch best goed voormekaar hebben weten te boksen, vooral na alle ellende van vorig jaar.

HL2 pwnz j00! 8)
Tja, CS:Source was/is ook gekraakt. En dat zal ook wel gebeuren zodra d'r een HL2 unlocked is. Niks is waterdicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook benieuwd of de beveiliging door externe partijen is gechecked. Iets met een revenue van 700 miljoen dollar releasen, daarvan verwacht ik toch een flink budget in beveiliging van de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt de volgende 2 artikels wel lezen op HL-Fallout:
Article: Half-Life 2 Story Speculation
Article: Half-Life 2 Story Speculation - Part 2

Zit op sommige punten volgens mij redenlijk in de buurt hoor :P
Het kan dus zijn dat er spoilers in zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 15:31
LiToKi schreef op zondag 14 november 2004 @ 18:49:
[...]

Tja, CS:Source was/is ook gekraakt. En dat zal ook wel gebeuren zodra d'r een HL2 unlocked is. Niks is waterdicht...
idd en dat is denk ik ook de reden dat vivendi wacht met unlocken tot dinsdag, aangezien ze volgens mij pas kunnen beginnen met cracken als hun weten hoe de unlocker werkt, en als dat al in het weekend gebeurt, zal vivendi denk ik redelijk wat winkel verkopen mislopen (ja kan hem dan immers niet kopen)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
M1lamb3r schreef op zondag 14 november 2004 @ 19:44:
[...]

idd en dat is denk ik ook de reden dat vivendi wacht met unlocken tot dinsdag, aangezien ze volgens mij pas kunnen beginnen met cracken als hun weten hoe de unlocker werkt, en als dat al in het weekend gebeurt, zal vivendi denk ik redelijk wat winkel verkopen mislopen (ja kan hem dan immers niet kopen)
Mja de reden is vooral, als ze hem nu unlocken, gaan er veel mensen hem nog vlug via steam kopen. (nu zijn we zondag, dus de winkels zijn dicht, dus enkel steam blijft over) en dat wil vivendi dus niet.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Was een beetje aan het surfen op het net kom ik dit tegen:

- Wanhopige Gamer biedt Screenshot van Eind-Scherm Half-Life² aan op eBay.

- Link naar de site met de System Specs. van de verkoper.

- Directe link naar de veiling site.

Vindt het wel lachen :P
En dan zijn er ook nog van die mensen die geld gaan bieden, terwijl de leverdatum pas ergens in 2005 is en ik denk dat een groot deel Half-Life² Gamers ''De Game'' dan al uit heeft gespeeld, beetje nutteloos maaarja 8)7, maar nu ik de System specs. van de verkoper heb gezien kan ik het wel begrijpen ;)

[ Voor 68% gewijzigd door Yonix op 14-11-2004 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 22:54
Yonix schreef op zondag 14 november 2004 @ 19:53:

- Directe link naar de eBay site

En dan zijn er ook nog van die mensen die geld gaan bieden, terwijl de leverdatum pas ergens in 2005 is en ik denk dat een groot deel Half-Life² Gamers ''De Game'' dan al uit heeft gespeeld, beetje nutteloos maaarja 8)7
lol, hij haalt in cs 1.6 17 fps :P hij heeft echt een nieuwe pc nodig :P

edit: W00T, 750e post :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Dersan op 14-11-2004 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idle schreef op zondag 14 november 2004 @ 20:08:
[...]

lol, hij haalt in cs 1.6 17 fps :P hij heeft echt een nieuwe pc nodig :P

edit: W00T, 750e post :Y)
Lol dit topic is op 4 november gemaakt.
Dus in +- 10 dagen 750 posts
is 75 posts per dag :D

(751)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Wat zeurt hij zoveel.. Mijn pc is niet zoveel ouder dan die van mij... IK kan CSS ook niet zo goed draaien.. 10-15 FPS :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op zondag 14 november 2004 @ 19:53:

- Link naar de site met de System Specs. van de verkoper.

- Directe link naar de veiling site.

En dan zijn er ook nog van die mensen die geld gaan bieden, terwijl de leverdatum pas ergens in 2005 is en ik denk dat een groot deel Half-Life² Gamers ''De Game'' dan al uit heeft gespeeld, beetje nutteloos maaarja 8)7, maar nu ik de System specs. van de verkoper heb gezien kan ik het wel begrijpen ;)
Lool, Gabe Newell rulez :Y) :Y)

gabe_newell US $200.00 Nov-13-04 12:36:34 PST
gabe_newell US $100.00 Nov-12-04 15:32:15 PST
gabe_newell US $20.00 Nov-12-04 15:23:32 PST
gabe_newell US $10.00 Nov-12-04 15:21:31 PST

edit: hij doet steeds keer 2 en dan keer 5, volgende bod is dus $1000 :o

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Wat een grapjas.
Van die 1000 kan ie wel een aardige pc kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De inhoud van de CE edition
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v161/superklye/000_0038.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit daar nou een volledige stratguide bij? Bij mijn Steam Gold dingetje iig wel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 20:56:
[...]

Zit daar nou een volledige stratguide bij? Bij mijn Steam Gold dingetje iig wel :Y)
Ik geloof alleen een sample....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand nog een nieuwe PC wil kopen voor HL2:

Afbeeldingslocatie: http://www.alienware.co.uk/Images/sub_page_images/uk/city17_systembig.jpg
klik :9~ :9~ :9~
Operating System: Microsoft® Windows® XP Professional UK with SP2
Case: Alienware® Full-Tower Case with 480 Watt PSU - Conspiracy Blue
Cable Management: Alienware® Cable Management System
Video Cooling: AlienIce™ Video Cooling System - Fusion Red
Processor: AMD Athlon™ 64 FX-55+ Processor with HyperTransport Technology
Motherboard: ABIT AV8 - VIA K8T800 Pro Motherboard
Memory: 2GB Dual Channel DDR SDRAM at 400MHz- 4x512MB
Video Card: ATI RADEON™ X800 XT 256MB DDR3 w/Digital and TV Out
Performance Optimiser: AlienAdrenaline: Video Performance
Hard Drive: 74GB Western Digital Raptor Serial ATA 10,000 RPM 8MB Cache - Quantity 1
Optical Drive One: 16/48x IDE DVD-ROM Drive - Black - w/Software MPEG-2 Decoder
Optical Drive Two: Lite-On 52x32x52x CD-RW - IDE - Black
Sound Card: Creative Sound Blaster® Audigy 2 ZS - 7.1
Network Card: Integrated High Performance 3Com® Gigabit Ethernet Adapter
Floppy Drive & Additional Storage: 1.44 MB Floppy Drive - Black
Keyboard: Logitech Internet Keyboard UK - Space Black
Mouse: Microsoft® IntelliMouse Explorer USB 3.0 - Space Black
AlienInspection: AlienInspection - Exclusive Integration and Inspection - £50 Value - FREE!
AlienWiring: AlienWiring - Exclusive Internal Wire Management - £50 Value - FREE!
Free T-Shirt: Alienware® T-Shirt - Black - XL
Automated Support: AlienAutopsy: Automated Technical Support Request System
Warranty: 2-Year AlienCare Toll-Free 24/7 Phone Support

But the final price not so good :

Subtotal: £1,943.00

Shipping & Handling: £55.00

Tax: £349.65

Order Total: £2,347.65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Laatst online: 22:28

XyS

0.o.O

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 21:06:
Als iemand nog een nieuwe PC wil kopen voor HL2:

[afbeelding]
klik :9~ :9~ :9~

[...]
nuttige post hoor }:O , kan zelf wel een betere compjoeter make denkik :Y)

ik vraag me af of hier mensen zijn die hl1 niet helemaal hebben uigespeeld, ik niet namelijk... en vraag me af of ik hl2 dan wel ga snappen.
hoelang doe je ongeveer over het uitspelen van hl1? :P
khad welis zon filmpie gezien van iemand die et in 1 uur en 35 minuten ofzo deed _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door XyS op 14-11-2004 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XyS schreef op zondag 14 november 2004 @ 21:10:
[...]

ik vraag me af of hier mensen zijn die hl1 niet helemaal hebben uigespeeld, ik niet namelijk... en vraag me af of ik hl2 dan wel ga snappen.
khad welis zon filmpie gezien van iemand die et in 1 uur en 35 minuten ofzo deed _/-\o_
Ehh misschien is deze pc speciaal voor HL2 gebouwd? je mag ook wel op de link klikken hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:01
[...]
ja, en jij denkt dat als je het in anderhalf uur uitspeelt je ook maar iets van het verhaal meekrijgt :+

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Een pc speciaal voor HL2, wat een onzin.
Een pc die je zelf bouwt zal het evengoed doen ...

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
[...]

Denk dat je het wel goed kan spelen, als je iets niet weet, dan zal je het denk ik niet (vaak) merken.

En ik heb een keer gezien, dat het in 55 min wordt uitgespeeld.

51:09 zelfs.

[ Voor 9% gewijzigd door Vanitas op 14-11-2004 21:19 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Pond.. Fijn bedrag.. Ik kan waarschijnlijk HL2 net niet spelen en niemand sponsert mij?
Of een compje lenen voor een week zou al lief zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op zondag 14 november 2004 @ 21:16:
[...]

Denk dat je het wel goed kan spelen, als je iets niet weet, dan zal je het denk ik niet (vaak) merken.

En ik heb een keer gezien, dat het in 55 min wordt uitgespeeld.

51:09 zelfs.
Het is wel leuk om die thumbnails te bekijken, elk plaatje is een minuut verder: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ik ben op dit moment Half-Life aan het installeren, zo kom ik, door het spelen van Half-Life, weer een beetje in de Half-Life sfeer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja maar die hebben bugs in het spel gebruikt waardoor ze hele stukken hebben overgeslagen :P Op easy kan je het spel denk wel in 2 middagen uitspelen als je een paar uur per dag gamed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Zit er nou niet een gewoon DVD doosje in met het spel??
Ik wil niet zo'n oud hoesje hebben voor het spel.

Hoe komt die gast btw aan de CE??
Is die nu ook al uit??
Yonix schreef op zondag 14 november 2004 @ 21:45:
Ik ben op dit moment Half-Life aan het installeren, zo kom ik, door het spelen van Half-Life, weer een beetje in de Half-Life sfeer :)
Daar kom je laat mee :P

[ Voor 36% gewijzigd door Vanitas op 14-11-2004 21:53 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik dacht dat de CE in een tinnen doosje kwam :?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op zondag 14 november 2004 @ 21:49:
[...]

Zit er nou niet een gewoon DVD doosje in met het spel??
Ik wil niet zo'n oud hoesje hebben voor het spel.

Hoe komt die gast btw aan de CE??
Is die nu ook al uit??
In amerika blijkbaar wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ach, al is het maar om de laaste uurtjes voor de Release te vullen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Chester schreef op zondag 14 november 2004 @ 21:56:
[...]

Amerika weer es niet, ze willen nog karton daar... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Dan zal het hier (hopelijk) niet lang meer duren.
Chester schreef op zondag 14 november 2004 @ 21:56:
[...]

Ja idd nu je het zegt. Hopelijk krijgen wij dan ook een normaal doosje om het spel in te bewaren.
Hidde schreef op zondag 14 november 2004 @ 21:58:
[...]
Amerika weer es niet, ze willen nog karton daar... :Z
Dat is nog niet zo erg als 5 CD's. :S

[ Voor 59% gewijzigd door Vanitas op 14-11-2004 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Vandaag op hccbeurs nog maar even een dvdspelertje gekocht dan ben ik weer voorbereid voor dinsdag.....23eurotjes ach het is ook geen geld meer tegenwoordig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommilio schreef op zondag 14 november 2004 @ 22:28:
Vandaag op hccbeurs nog maar even een dvdspelertje gekocht dan ben ik weer voorbereid voor dinsdag.....23eurotjes ach het is ook geen geld meer tegenwoordig :D
Als je pre-load hoeft dat niet he, dat is gewoon hetzelfde als wat op je DVD staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Geef mij maar een kartonnen/tinnen doos met een paar cd's dan zo'n lelijk DVD doosje. Maar dat is voor iedereen een kwestie van smaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
G33rt schreef op zondag 14 november 2004 @ 22:34:
Geef mij maar een kartonnen/tinnen doos met een paar cd's dan zo'n lelijk DVD doosje. Maar dat is voor iedereen een kwestie van smaak :)
Idd, die zijn veel mooier, heb je tenminste ook iets om mee te showen. Maar toch heb ik liever een dvd-hoesje, omdat die makkelijker op te bergen zijn :p

offtopic:
ben jij pure_G33rt?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ik heb een vraagje, is het nu echt zo dat de Cover van de DVD versie in 3 verschillende ''smaken'' komt? Want als ik hem nu Dinsdag ga halen, kan ik dan alleen kiezen uit Gordon of ook uit de G-Man en Alyx Vance? 't is niet zo dat ik die van Gordon niet mooi vindt hoor ;) maar die G-Man is toch ook wel cool :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 22-02 12:08
Yonix schreef op zondag 14 november 2004 @ 22:40:
Ik heb een vraagje, is het nu echt zo dat de Cover van de DVD versie in 3 verschillende ''smaken'' komt? Want als ik hem nu Dinsdag ga halen, kan ik dan alleen kiezen uit Gordon of ook uit de G-Man en Alyx Vance? 't is niet zo dat ik die van Gordon niet mooi vindt hoor ;) maar die G-Man is toch ook wel cool :9
Als ik het goed heb kun je idd kiezen :)

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo, zal wel een noob vraag zijn, maar ik hoor veel verschillende verhalen, kan iemand mij zeggen of Half Life 2 ook een multiplayer heeft? Of is Counter Strike : Source de multiplayer van Half Life 2?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Volgens mij geef je het antwoord al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik schreef al eerder dat ik 't vreemd vind dat de CE in andere landen veel goedkoper is en dat niet alleen, de CE is zelfs al verkrijgbaar. Ik schreef ook dat ik hl2 al heb gekocht gisteren. Omdat ik toch graag hl:source ed. wil kunnen spelen ben ik dus eigenlijk genoodzaakt om deze te downloaden, of te moeten wachten tot de CE eindelijk hier verkrijgbaar is en dat betekend dus voorlopig nog geen hl2 spelen, beide geen opties.

Dus; hoe werkt het cd-key registratie systeem van steam? Is het zoals alle andere games dat wanneer je inlogt met cs:source dat je key wordt gecheked bij een master server, waardoor je effectief je serie nummer met meerdere mensen kan delen als ze maar niet tegelijk willen spelen ('cd-key in use') of is de hl2 cd-key maar aan 1 steam account te koppelen.

Want; Ik kan tot morgen mijn hl2 ruilen, ik heb 'm al geinstalleerd en mijn key geregistreerd bij steam, wat als ik 'm ruil, en dinsdag wél mijn hl2 unlock.

Is het zo dat wanneer ik tot de CE uit is geen cs:source speel ik de eventuele volgende koper van deze hl2 niet benadeel? Of zal deze bij thuiskomst de melding krijgen dat zijn cd-key al gebruikt is.

Voor de goede orde: Ik heb hl2 al gekocht, en vraag me dit enkel af omdat ik dinsdag hl2 wil kunnen spelen én hl:source zodra deze unlocked wordt, Ik wil er dus gewoon voor betalen, de CE zal ik dan dus kopen zodra deze uit is in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 23:16:
Ik schreef al eerder dat ik 't vreemd vind dat de CE in andere landen veel goedkoper is en dat niet alleen, de CE is zelfs al verkrijgbaar. Ik schreef ook dat ik hl2 al heb gekocht gisteren. Omdat ik toch graag hl:source ed. wil kunnen spelen ben ik dus eigenlijk genoodzaakt om deze te downloaden, of te moeten wachten tot de CE eindelijk hier verkrijgbaar is en dat betekend dus voorlopig nog geen hl2 spelen, beide geen opties.

Dus; hoe werkt het cd-key registratie systeem van steam? Is het zoals alle andere games dat wanneer je inlogt met cs:source dat je key wordt gecheked bij een master server, waardoor je effectief je serie nummer met meerdere mensen kan delen als ze maar niet tegelijk willen spelen ('cd-key in use') of is de hl2 cd-key maar aan 1 steam account te koppelen.

Want; Ik kan tot morgen mijn hl2 ruilen, ik heb 'm al geinstalleerd en mijn key geregistreerd bij steam, wat als ik 'm ruil, en dinsdag wél mijn hl2 unlock.

Is het zo dat wanneer ik tot de CE uit is geen cs:source speel ik de eventuele volgende koper van deze hl2 niet benadeel? Of zal deze bij thuiskomst de melding krijgen dat zijn cd-key al gebruikt is.

Voor de goede orde: Ik heb hl2 al gekocht, en vraag me dit enkel af omdat ik dinsdag hl2 wil kunnen spelen én hl:source zodra deze unlocked wordt, Ik wil er dus gewoon voor betalen, de CE zal ik dan dus kopen zodra deze uit is in Nederland.
probeer t zelf door een extra steam account aan te maken en daar jou key nogmaals in te vullen. Als t krijg je te zien dat hij al in gebruik is, voorderest dat als je een server wil joine dat hij al in use is krijg je volgens mij niet te zien. (brak nl maar tis al laat :O

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Ik heb hier hetzelfde probleem. Ik heb de normale retail versie van HL2 gekocht, maar aangezien je aan een steam account bent gebonden kan ik niet het spel later verkopen en dan de CE versie in de plaats ervoor kopen.

Dus tenzij je op de een of andere manier kan upgraden ben ik verplicht om 2x het spel te kopen. Best vervelend eigenlijk.

Wat ik me trouwens ook afvraag: Wordt DoD nou niet een beetje de nek omgedraaid, als er nu heel veel standaard versies van HL2 verkocht worden? Aangezien je daarmee niet DoD meegeleverd krijgt zullen er mss niet veel mensen zijn die deze mod verder zullen gaan spelen.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 17:49
in welke winkels hebben jullie tot nu toe het spel al gespot ? Hoor hier van een paar mensen dat ze al in het bezit zijn van de retail versie, ben wel benieuwd waar die dan vandaan komen aangezien ik toch morgenmiddag in Utrecht ben denk ik dat ik ook maar even ga kijkenof ik hem ergens zie. Als ik dan dinsdag wakker wordt kan ik meteen gaan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kramers schreef op zondag 14 november 2004 @ 23:33:
Ik heb hier hetzelfde probleem. Ik heb de normale retail versie van HL2 gekocht, maar aangezien je aan een steam account bent gebonden kan ik niet het spel later verkopen en dan de CE versie in de plaats ervoor kopen.

Dus tenzij je op de een of andere manier kan upgraden ben ik verplicht om 2x het spel te kopen. Best vervelend eigenlijk.

Wat ik me trouwens ook afvraag: Wordt DoD nou niet een beetje de nek omgedraaid, als er nu heel veel standaard versies van HL2 verkocht worden? Aangezien je daarmee niet DoD meegeleverd krijgt zullen er mss niet veel mensen zijn die deze mod verder zullen gaan spelen.
Het steam account, dat aan je normale HL2 versie zit gebonden, moet je verkopen, niet de serial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een vraag waar ik nog nergens het antwoord op heb gevonden.
Als ik dinsdag halflife2 koop, kan ik dan (net als bij half life 1) via steam dod source etc downloaden? Of krijg je echt alleen maar half life 2 en cs:s??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 23:46:
Ik zit met een vraag waar ik nog nergens het antwoord op heb gevonden.
Als ik dinsdag halflife2 koop, kan ik dan (net als bij half life 1) via steam dod source etc downloaden? Of krijg je echt alleen maar half life 2 en cs:s??
Retail niet,
Ce niet,
Bronze niet,
Silver wel,
Gold wel.

edit: je kunt denk ik het beste hier kijken voor meer info.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2004 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 00:11:
[...]

Retail niet,
Ce niet,
Bronze niet,
Silver wel,
Gold wel.

edit: je kunt denk ik het beste hier kijken voor meer info.
Thnx voor je info! dat wordt dus een gewone retail voor mij...die andere dingen heb ik opzich niet nodig...g-man op de cover > * :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Ah, dus als ik het goed lees, dan zit er bij de CE (retail) edition ook geen DoD. Nou, dan is dat laatste voor mij al helemaal uitgesloten, aangezien ik niet van plan ben iets via steam te gaan kopen. En dat maakt de user base voor DoD:Source dus nog kleiner.

Zijn er uberhaupt plannen om DoD via het retail kanaal nog aan te bieden, of is daar nog niets over bekend? Wat er staat op bovengenoemde site, is dat er "rumours" zijn dat het wellicht ook voor de CE versie zal worden aangeboden.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 11-09 09:26

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik vind dat ze gewoon Half-Life 2 moeten uitgeven en alle mods aan iedereen toe laten!

Pfff :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit al gepost is maar hier vind je scans van de PC-gamer review:

http://www.gameconnect.in...News&file=article&sid=659

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixon
  • Laatst online: 14-05-2024
Het zal mij benieuwen of die servers het aankunnen morgen als al die miljoenen mensen gaan inloggen om hun code te activeren.
ik denk dat je morgen te zien krijgt "server niet bereikbaar".

Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij gaat dat wel meevallen. Je moet eens naar de tijden van de release kijken, volgens mij was dat in amerika niet echt op een lekkere tijd al weet ik dat niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 13:58

BaRF

bijna kerst

Waar ik wel bang voor ben: Stel nou dat je morgen vroeg als het gereleased wordt nog 'even' eerst een klein updateje moet uitvoeren van 300mb ofzo... dan gaat het volgens mij echt niet goed met de servers daar :X

Nog geen nieuws verder over die MP 'Physics Cannon' verhalen? :)

(morgen! morgen! morgen!)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
angstvallig stil daaromtrent idd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Laatst online: 22:58
Gisteravond m'n ati-coupon maar eens nuttig besteed, en de bronze editie ge-unlocked. Deze week even updaten naar silver, kost me maar 10 dollar ;). Overigens ook de standaard versie bij GC-shop besteld (verkoop de serial aan m'n ouders, zodat we in totaal 3 orginele versies van Halflife 2 hebben, waarvan 1 hardcopy :P).

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Laatst online: 00:45

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

BaRF schreef op maandag 15 november 2004 @ 08:11:
Waar ik wel bang voor ben: Stel nou dat je morgen vroeg als het gereleased wordt nog 'even' eerst een klein updateje moet uitvoeren van 300mb ofzo... dan gaat het volgens mij echt niet goed met de servers daar :X

(morgen! morgen! morgen!)
ik denk als dat moet dat al die servers compleet weg worden gewerkt door alle geeks en hl2 freaks die het willen spelen.
ZOALS ik ;)

[ Voor 4% gewijzigd door mydogisgone op 15-11-2004 08:45 ]

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 08:21
domme vraag

[ Voor 90% gewijzigd door Xiqum op 15-11-2004 08:54 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.