"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ik ga die van mij installeren als ik thuis ben later vanmiddag. Hopelijk niet hetzelfde gezeur.
[ Voor 4% gewijzigd door C00KW4US op 16-11-2004 14:27 ]
Lekker belangrijkFaico schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:25:
ik kan hem alleen in een venster spelen? Nvidia 5900xt met laatste forceware drivers (66.93)...
Draai m'n 5900XT hoger dan een 5950 ultra, maar heb grote vrees voor de performance van dit spel ...
Verwijderd
Bah!
Verwijderd
heb nu HL2 gehaald.. installed op broertjes PC (hij had ervoor betaald)..
nu wil ik m installen: zegt ie dat de cd key al in use is. (duhh)
terwijl ik met HL1 wel met 1 key op beide pc's kon spelen.
Is dit iets wat normaal is of dat er iets niet klopt ?
want op de steam site staat (vaag) uitgelegd dat dat wel mogelijk moet zijn

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 14:32 ]
Eh was dat voor k*t antwoord ? Wil gewoon weten of er een oplossing voor is...Lekker belangrijkHoe draait ie op een 5900XT? Las dat het dramatisch slecht zou worden
![]()
Draai m'n 5900XT hoger dan een 5950 ultra, maar heb grote vrees voor de performance van dit spel ...
[ Voor 4% gewijzigd door Faico op 16-11-2004 14:31 ]
Het was een vraag ... maareh, ALT-ENTER al geprobeerd?Faico schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:31:
[...]
Eh was dat voor k*t antwoord ? Wil gewoon weten of er een oplossing voor is...
Tja, nu valt bij nvidia de deksel pas op de neus met de fx serie, de kaart is gewoon erg slecht in dx9, maar gelukkig voor hun laten de gamedeveloppers de fx serie op dx 8.1 werken (farcry/hl2) zodat het nog enigzins speelbaar is, maar wel met minder eye-candy dus.Raziel schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:28:
[...]
Lekker belangrijkHoe draait ie op een 5900XT? Las dat het dramatisch slecht zou worden
![]()
ter vergelijking in dx9 modus presteer een radeon 9600 van 100 euro, nog beter dan een 5950 ultra, die nog 3 maanden terug toen ie nog te koop was 400/500 euro kostte.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Heb ik ook last van. Als dit maar niet lang duurtWildfire schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:31:
Geez, zeikzooi met Steam... "Subscription pending", de Steam servers zouden momenteel mijn registratie niet kunnen voltooien.
Bah!
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Had ik eerst ook, beetje zitten aanklooien, maar er zit een optie bij de Options die ervoor zorgt dat je het in een venster speelt (stond bij mij standaard aan). Dat moet je uitzetten.Faico schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:25:
ik kan hem alleen in een venster spelen? Nvidia 5900xt met laatste forceware drivers (66.93)...
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Idd... en dit is nou precies de reden waarom dit hele verificatie-gedoe één grote onzin is. Het was gewoon te verwachten dat de servers overbelast zouden zijn. En daar zit ik dan, Half-Life 2 geïnstalleerd maar ik mag het niet spelen. Terwijl ik toch echt een legale key heb.StefSOFT schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:33:
[...]
Heb ik ook last van. Als dit maar niet lang duurt
Hij is er alleen op dvdDrProctor schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:34:
even een vraagje ik zat net even te zoeken waar ik het spel het goedkoopst kan halen maar ik zag alleen de CDR versie. Is er ook een dvd versie? ik ben te lui om steeds van cd te verwisselen en 5 cd's vraagt gewoon om problemen, dan ben ik er de korste keren een kwijt. Dus als iemand even een linkje zal geven zal ik dat heel erg warderen
btw, waar hangt die Xrenity uit? volges mij heeft ie um al bijna uitgespeeld ofzow
[ Voor 14% gewijzigd door domi235 op 16-11-2004 14:41 ]
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Verwijderd
(getest op zowel laptop als vaste pc en beide geven geen enkel probleem nu
oke opgelost; refreshforce was de boosdoender...Faico schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:25:
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Kun je nu mooi vertellen hoe ie draait!Faico schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:39:
[...]
oke opgelost; refreshforce was de boosdoender...
Ik zit me hier ook dood te ergeren... "your purchase is still being processed"[CSC]Outlaw schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:36:
Damnit! Ik probeer al drie kwartier steam op the starten maar krijg steeds steam is temporarely unavaileable try again later!![]()
Ik wist vantevoren al dat het een ellende zou worden, helaas krijg ik nu gelijk... HL2 staat nu al een half uur geïnstalleerd, maar ik kan niet spelen vanwege dat pokke-Steam...
Verwijderd
Tja Amerika is wakker, hadden jullie maar wat vroeger op moeten staanStefSOFT schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:33:
[...]
Heb ik ook last van. Als dit maar niet lang duurt
Natuurlijk welVerwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:31:
Niemand die wat ingame screenshots wil maken?

Gemaakt met P4 @ 3.6GHz, 1024MB DDR Dual Channel, Radeon 9800 Pro
EDIT:
Question
Can I transfer my CD Key to another Steam Account?
Answer
Transferring CDKeys from one account to another is not supported at this time.
F**K

[ Voor 38% gewijzigd door Dutchmega op 16-11-2004 14:44 ]
Vreemd eigenlijk, volgens het status overzicht is er geen enkele server maxed out:Wildfire schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:41:
[...]
Ik zit me hier ook dood te ergeren... "your purchase is still being processed"
Ik wist vantevoren al dat het een ellende zou worden, helaas krijg ik nu gelijk... HL2 staat nu al een half uur geïnstalleerd, maar ik kan niet spelen vanwege dat pokke-Steam...
http://www.steampowered.com/status/content_servers.html
Is het niet beter om de verbinding te verbreken en Steam opnieuw op te starten?
Verwijderd
Je moet gewoon even geduld hebben, het is nu gewoon rush hour aangezien de game wereldwijd gereleased is/wordt. Dat is zeker een nadeel maar betekend wel dat illegale versies van de game lastiger te maken zijn (als het al haalbaar is). Nadeel inderdaad is dat je een verbinding met het web moeten hebben om de game te kunnen starten. Even op de camping op vakantie HL2 spelen zal er dus inderdaad niet inzitten zolang er geen verificatie kan plaatsvinden van jouw licentie. Maarja, 6 jaar ontwikkeling, een verwachte omzet van 700 miljoen, en dan als bedrijf het risico nemen dat je game snel gekraakt wordt, ik had het als Valve zijnde ook wel geweten.
Verwijderd
weet je ook hoeveel fps je haaltEpitome schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:42:
[...]
Natuurlijk wel
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gemaakt met P4 @ 3.6GHz, 1024MB DDR Dual Channel, Radeon 9800 Pro
Verwijderd
hoe hoog kan ik mijn settings ongeveer zetten met een:
1024RAM
2000+
radeon 9800
Ik zit nu te twijfelen of ik hem ga kopen want ik weet niet of die zonder te stotteren kan draaien.
Op dat blaadje in het doosje staat anders dat het wel mogelijk is om het volledig offline te spelen, dus zal het ook wel te kraken zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:45:
[...]
Dat is zeker een nadeel maar betekend wel dat illegale versies van de game lastiger te maken zijn (als het al haalbaar is). Nadeel inderdaad is dat je een verbinding met het web moeten hebben om de game te kunnen starten. Even op de camping op vakantie HL2 spelen ... zolang er geen verificatie kan plaatsvinden van jouw licentie. Maarja, 6 jaar ontwikkeling, een verwachte omzet van 700 miljoen, en dan als bedrijf het risico nemen dat je game snel gekraakt wordt, ik had het als Valve zijnde ook wel geweten.
Had ik al gedaan, maar nu nog een keer. Ok, purchase receipt, hij is geaccepteerd. Maar nu wil ik 'm spelen maar dan wil 'ie de complete game gaan preloaden terwijl 'ie op m'n HD staat!Armada schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:43:
[...]
Vreemd eigenlijk, volgens het status overzicht is er geen enkele server maxed out:
http://www.steampowered.com/status/content_servers.html
Is het niet beter om de verbinding te verbreken en Steam opnieuw op te starten?
EDIT: Ik bedoel legaal downloaden via steam natuurlijk he!
[ Voor 13% gewijzigd door TygeR op 16-11-2004 14:49 ]
Verwijderd
Ik had verwacht dat de start van Hl2.exe echt verbonden zou zijn aan steam authenticatie serversRaziel schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:47:
[...]
Op dat blaadje in het doosje staat anders dat het wel mogelijk is om het volledig offline te spelen, dus zal het ook wel te kraken zijn.
Je kan hem volgens mij wel draaien, je voldoet aan de specs in de startpost, maar alles op high misschien niet. Kwestie van proberen.Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:45:
Had effe een vraagje,
1024RAM
2000+
radeon 9800
Ik zit nu te twijfelen of ik hem ga kopen want ik weet niet of die zonder te stotteren kan draaien.
Bij de silver edition krijg je ook HL1:Source, kweetniet of je die ook gratis kan downloaden alsje alleen hl2 + cs:source koopt (bronze edition)TygeR schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:48:
Hallo, ik heb even een vraag is het mogenlijk om nu hl2 te kopen en vervolgens met die key ook hl1:source te downloaden? want die wil ik er eigenlijk echt wel bij hebben, of moet ik dan echt wachten op Half-Life2:CE?
Verwijderd
maaru nu zie ik dus dat je dan cs:source ook moet installeren dan zou hij het wel moeten doen..
nu wil ik dat dus gaan doen klik ik steeds op next en bij dat stukje waar hij zegt van ja of je direct x uptodate is gaat hij niet meer verder...
Ik heb zelf een snellere processor 3 ghz maar heb een radeon 8500. Kon in cs:s alles op high en water reflectie minimaal. AA en FSAA sowieso uit. Draaide dan zo'n 45fps. Maar goed HL2 zal wel wat meer trekken, maar met een 9800 kan je hem perfect draaien hoorVerwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:45:
Had effe een vraagje,
1024RAM
2000+
radeon 9800
DaRKie schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:39:
Ik denk de oplossing hebben gevonden voor het "Error 1334" probleem. In mijn geval deselecteerde ik steeds het CS:S gedeelte. Nu had ik het nog eens opnieuw geinstalleerd en ook CS:S. En wonder boven wonder ... it's working!
(getest op zowel laptop als vaste pc en beide geven geen enkel probleem nu)
Als ik je ooit eens tegen kom betaal ik een pint
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Bij het installeren van Steam lijkt het alleen alsof ie meteen al vast loopt oid, aangezien het scherm en 5 minuten lang op Destination Folder blijft hangen, terwijl ik toch echt op Next geklikt heb
Iemand die misschien weet hoe dat zit?
dat had ik een paar uur geleden ook. En toen was het omdat ik niet genoeg hd ruimte had...Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:51:
mja ik heb dus ook die error met et alleen installeren van HL2... hij zegt dus dat ie hl2.ico niet kan vinden ofzo..
maaru nu zie ik dus dat je dan cs:source ook moet installeren dan zou hij het wel moeten doen..
nu wil ik dat dus gaan doen klik ik steeds op next en bij dat stukje waar hij zegt van ja of je direct x uptodate is gaat hij niet meer verder...
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Is silver dan al wel gewoon in de shop te koop? en zo ja waar?!!!-DomiNator- schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:50:
[...]
Bij de silver edition krijg je ook HL1:Source, kweetniet of je die ook gratis kan downloaden alsje alleen hl2 + cs:source koopt (bronze edition)
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Verwijderd
mja hoeveel hd ruimte had je toen vrijgemaakt?DaRKie schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:53:
[...]
dat had ik een paar uur geleden ook. En toen was het omdat ik niet genoeg hd ruimte had...
Is het ook mogelijk om em te preloaden als je de fysieke versie hebt? (wellicht werkt die wel?)
Verwijderd
*Zucht*, laat me nou gewoon spelen Valve.
Edit: subscription successful!! Oké jongens, ik ben weg
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 15:00 ]
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Bedankt Bol.com voor de supersnelle levering (zondagavond online besteld)
IK WIL NAAR HUIS!!!!!!!!
half life is 3.3 gb en cs:s iets van een 1.2, dus je heb 4.5-4.7gb nodigVerwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:57:
[...]
mja hoeveel hd ruimte had je toen vrijgemaakt?
Dat hebben we aan Vivendi te danken. Die zijn verantwoordelijk voor de phyieke distributie van het spel. Goed zo, Vivendi, dat hebben jullie goed gedaan.StefSOFT schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:58:
Het viel me trouwens op hoe slecht half-life eigenlijk verkrijgbaar was in Groningen. Ben eerst naar Mediamarkt gegaan, daar hadden ze hem niet binnen. Bij de FreeRecordShop op het station hadden ze hem ook nog niet. Bij de Intertoys zag ik hem ook niet staan, aanvankelijk bij Bart Smit ook niet. Ik vraag de medewerker aande kassa: Heeft u Half-Life 2 al binnen. Antwoord: "Ja, hoor, en haalt hem van onder de toonbank vandaan." Hij zei er ook nog bij dat ie hem nog in de winkel moest leggen. Conclusie: Marketingtechnisch klopt het van geen kant. Om Halo 2 kun je niet heen, maar Half-Life blijft onzichtbaar.
If we are all God's children, what makes Jesus so special?
Battle.net tag
Een omzet van 700 miljoen, waar haal je die cijfers vandaan ? Ik zeg niet dat het niet mogelijk is, maar als je zegt dat ze 50 euri per verkocht spel binnen krijgen moeten ze 14 miljoen exemplaren verkopen. Is wel heel erg veelVerwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:45:
[...]
Maarja, 6 jaar ontwikkeling, een verwachte omzet van 700 miljoen, en dan als bedrijf het risico nemen dat je game snel gekraakt wordt, ik had het als Valve zijnde ook wel geweten.

Ze krijgen immers niet het volledige bedrag van wat jij betaald... (of heet het daarom omzet
.-=Mijn Specs...=-.
Irritant, veel minder leuk zo
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Alle serial keys zaten gewoon in de doosjes. Ik heb de verkopers maar even de tip gegeven de serials te verwijderen. Ondanks dat ze niet initieel inzagen waarom ze dat zouden doen hebben ze toch de stapel verwijderd.
Dus nog even voor iedereen die 'm nog gaat halen : let goed op dat bij tentoongestelde doosjes geen serial zit, anders grote kans dat je dure aankoop reeds is gestolen en je weer terug kunt naar de winkel.
Of eis een versie van onder de toonbank !
[ Voor 9% gewijzigd door Xymox op 16-11-2004 15:07 ]
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Verwijderd
Kunnen we weer veel meeKeesr schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:02:
Mijn geluid doet het niet
Irritant, veel minder leuk zo

specs , drivers etc....
Verwijderd
is dat normaal?
maar nu is die blijven hangen op 82%
en steam opnieuw opstarten werkt niet, dan begint ie bij 80 en gaat ie bij 82 weer blijven hangen
edit: laat maar, ik zit nu al op 99%
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 15:07 ]
Ik heb Steam effe afgesloten (icoontje steam -> rechtermuisknop -> exit). En Steam weer opnieuw opgestart en toen kwam er (na een minuutje) een scherm met: "Subscription successfull"
Het kan ook zijn dat ik gewoon geluk had en er door gekomen ben
Verwijderd
Verwijderd
same here.. ik ook maar even een pauze.. Ben nu begonnen met buggy crossen. Wat een kut beesten kom je tegen zeg
Verwijderd
Hier ben ik het wel mee eens, wat Bussum betreft in ieder gevalStefSOFT schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:58:
Het viel me trouwens op hoe slecht half-life eigenlijk verkrijgbaar was in Groningen. Ben eerst naar Mediamarkt gegaan, daar hadden ze hem niet binnen. Bij de FreeRecordShop op het station hadden ze hem ook nog niet. Bij de Intertoys zag ik hem ook niet staan, aanvankelijk bij Bart Smit ook niet. Ik vraag de medewerker aande kassa: Heeft u Half-Life 2 al binnen. Antwoord: "Ja, hoor, en haalt hem van onder de toonbank vandaan." Hij zei er ook nog bij dat ie hem nog in de winkel moest leggen. Conclusie: Marketingtechnisch klopt het van geen kant. Om Halo 2 kun je niet heen, maar Half-Life blijft onzichtbaar.
btw: 52,99 bij de Dixons (Bussum dus).
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 15:09 ]
Xymox schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:05:
Net even bij Bart Smit in Gouda geweest om evt HL2 te kopen en jawel hele stapels lagen klaar (retail versie, DVD hoes, 59 euro). Jammergenoeg nemen ze geen CD/DVD bonnen aan, maar was niet de voornaamste reden dat ik 'm toch niet gekocht heb.
Alle serial keys zaten gewoon in de doosjes. Ik heb de verkopers maar even de tip gegeven de serials te verwijderen. Ondanks dat ze niet initieel inzagen waarom ze dat zouden doen hebben ze toch de stapel verwijderd.
Dus nog even voor iedereen die 'm nog gaat halen : let goed op dat bij tentoongestelde doosjes geen serial zit, anders grote kans dat je dure aankoop reeds is gestolen en je weer terug kunt naar de winkel.

Fokky's nemen de wereld over \^0^/
Dit helpte idd bij mij ook.Jerry schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:06:
Voor mensen die last hebben van Subscription pending.
Ik heb Steam effe afgesloten (icoontje steam -> rechtermuisknop -> exit). En Steam weer opnieuw opgestart en toen kwam er (na een minuutje) een scherm met: "Subscription successfull".
Het kan ook zijn dat ik gewoon geluk had en er door gekomen ben. Maar misschien werkt het voor andere mensen ook.
Gewoon effe steam afsluiten en opnieuw starten dan gaat hij zo verder.
zit nu alleen te wachten op dat rottige unlocken.

Boullie
Verwijderd
Hebben jullie dat spelletje Codename Gordon gespeeld haha machtig hoor al die geluiden ook haha
Mijn PC specs zijn vrijwel hetzelfde. CS:Source draaid er prima op. Hoe HL2 draaien gaat kun je te horen krijgen zodra ik hem speel, binnenkort.Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:45:
Had effe een vraagje,
1024RAM
2000+
radeon 9800
🌞🍃
Verwijderd
Idem hier, hij ging redelijk snel, maar is op 50% blijven hangen. Heb Steam al opnieuw opgestart, maar hij blijft nog steeds hangen..Boullie schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:09:
[...]
zit nu alleen te wachten op dat rottige unlocken.
Edit: nog leuker, een melding "This game is currently unavailable. Please try again at another time."
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 15:22 ]
Verwijderd
Denk nou aub ff aan die OW, dalijk hebbe we weer een mod op ons dak, en dat bevordert niet echt de sfeer in dit topicXyS schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:17:
hier @ 40%
naja ik moet tog nog iets van 3 of 4 uur leren dus ik houd het wel vol dat w88
Verwijderd
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
Volgens mij zijn bij mij de "Fonts" die HL2 gebruikt voor bijv. de plaatjes van de wapens, en de crosshair niet helemaal goed, check dit:
http://server.pwnd.info/robin/Q-crosshair.jpg
Volgens mij hoort dat echt niet zo
Verder speel ie echt super soepel, dus daar ben ik goed over te spreken. Ik zal wel ff op steampowered ofzo zoeken of iemand wat snapt van mij q-crosshair ^^
Verwijderd
Uit het interview met Gabe Newell, die gaf aan dat de verwachte omzet ligt rond de 700 miljoen, en dat Halo 2 en GTA tezamen dat nog niet eens haalden. Vergeet ook niet dat wat jij nu ziet als HL2 een compleet platform is, waar mods, addons, etc. nog allemaal op af komen zetten. Ook daar zit voor Valve een hoop cash in.Loadshit schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:02:
[...]
Een omzet van 700 miljoen, waar haal je die cijfers vandaan ? Ik zeg niet dat het niet mogelijk is, maar als je zegt dat ze 50 euri per verkocht spel binnen krijgen moeten ze 14 miljoen exemplaren verkopen. Is wel heel erg veel![]()
Ze krijgen immers niet het volledige bedrag van wat jij betaald... (of heet het daarom omzet)
Met Steam hebben ze een aantal stappen weggenomen uit het logistieke gedeelte, waardoor ze ook oa 5/6 van de kosten besparen, die vervolgens als winst kan worden bijgeschreven.
Dit spel is big business
Oppassen id dat de doosjes met serials niet ten toon gesteld worden. Vaak leggen winkels de cds in beveiligde laden of in andere hoezen en laten ze de serials erin zitten niet echt slim. Bij dixons kreeg ik ze zo uit het magazijn uit de doos helemaal dicht in plastic wel netjes ze zitten tenslotte in dvdbox bronze dvd edition ze gooien er niet allemaal plastic om heen wel netjes.Xymox schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:05:
Net even bij Bart Smit in Gouda geweest om evt HL2 te kopen en jawel hele stapels lagen klaar (retail versie, DVD hoes, 59 euro). Jammergenoeg nemen ze geen CD/DVD bonnen aan, maar was niet de voornaamste reden dat ik 'm toch niet gekocht heb.
[ Voor 3% gewijzigd door _MaLa_ op 16-11-2004 15:23 ]
Verwijderd
ik ga zo eens proberen de hele mik op schijf te gooien en die file aan de cab toe te voegen. misschien werkt dat...
want het zuigt wel dat het na 55 euro uitgegeven te hebbne meteen niet werkt

je kan ook zoals ik ergens eerder gezegd heb, het proberen te installeren maar dan ook CS:S te selecteren. Bij mij gaf hij enkel die fout als ik CS:S niet wou meeinstallerenVerwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:25:
w.b.t. het hl2.ico probleem, die hebben ze zo te zien in de verkeerde .cab geladen ... als je hl25.cab opent staat ie er in, terwijl ie em in hl24.cab zoekt.
ik ga zo eens proberen de hele mik op schijf te gooien en die file aan de cab toe te voegen. misschien werkt dat...
Verwijderd
hoeft et niet te d oen hoor wat je moet doen is juist niet alleen hl2 installeren maar ook cs:source.. en genoeg ruimte maken hak gehoordVerwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:25:
w.b.t. het hl2.ico probleem, die hebben ze zo te zien in de verkeerde .cab geladen ... als je hl25.cab opent staat ie er in, terwijl ie em in hl24.cab zoekt.
Verwijderd
woei... dan probeer ik dat maar :-)Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:28:
[...]
hoeft et niet te d oen hoor wat je moet doen is juist niet alleen hl2 installeren maar ook cs:source.. en genoeg ruimte maken hak gehoordzown 5 gig had ik vrijg gemaakt
toch slordig, maar goed.
Klinkt geweldig.
Ik naar school, was al tot max 12 uur op school, nu vielen er nog 2 dingen uit, woej, ik dacht lekker om kwart voor 12 spelen!
Nee hoor ik kom bij de Mediamarkt, ik ga naar beneden, wordt ik verwezen naar een medewerker, vraag het aan he, IS IE NOG NIET BINNEN!
Dus ik naar andere gameshop, vol gereserveerd. -_-
En ik heb geen zin om 60 euro te bakken met deze tijden, en ik wil dat t-shirt gewoon.
Ze zeiden bij de MM dat ie vanmiddag zou binnenkomen.
Ik 3x gebeld ofzo, 3e keer zeiden ze : nee helaas, morgen pas!
Kan ik echt boos van worden, staat dus wel fijn op de site.
Super MM, iedereen reserveert bij jullie, maar verkopen, nee hoor.
Anyways mensen, in de winkel is er niks met Bronze, Silver, zoals velen mensen die vraag stellen, je hebt ALLEEN NU de DVD versie met CS Source en HL2, vanaf december is de Collectors Edition er!
Hoe duur is hij, krijg je er een T-shirt bij en welke versie is het ?
Draait als een trein, en dat met zowel AA als AF op 8x.
Specs:
Shuttle SN95G5
AMD 64 3500+ @ 2530 Mhz
2x 512 MB G.Skill Samsung TCCD chips @ 230 Mhz 2-2-2-5
XFX 6800GT overclocked @ 425 / 1200 (Ultra flashed)
2x WD Raptor 74 GB 10.000 rpm (RAID-0)
[ Voor 48% gewijzigd door MaZo op 16-11-2004 15:58 ]
Verwijderd
voor meer informatie daarover.
Heb wel erg veel last van stotteren tijdens het gaymen. Dus even goed e pc opschonen en defragmenteren, hoop dat het daarmee verholpen is. En zo niet, dan wordt het 512 MB erbij halen denk ik! Game on...
lijkt alsof je jezelf tegenspreektXeNoBiTe schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:34:
De game is werkelijk fantastisch. Voor mensen die op zoek zijn naar een nieuwe videokaart voor deze game kan ik zeker de XFX 6800LE aanraden. Deze kaart is ook zeer goed over te clocken! Check Het 6800LE Topic Deel 9
voor meer informatie daarover.
Heb wel erg veel last van stotteren tijdens het gaymen. Dus even goed e pc opschonen en defragmenteren, hoop dat het daarmee verholpen is. En zo niet, dan wordt het 512 MB erbij halen denk ik! Game on...

@ Kink >
Nee, maja DVD speler heb je al voor 20e ofzo... En toekomstige games komen allemaal op DVD.
Waarom duurt unlocken zo lang ffs?
(al gaat ie nu wat sneller)
KAN NIET WACHTEN
Je zult mij vandaag weinig meer zien hier
Topic is ook hard gegaan trouwens
Maar anyway, mzzl!
Mijn computer zit hier niet zo heel erg ver vandaan (2100 ipv 2000 en 6600GT ipv 9800) en alles staat op vol (nog niet met AA e.d. geprobeerd) en loopt als een trein.Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:45:
Had effe een vraagje,
1024RAM
2000+
radeon 9800
http://www.mediamarkt.nl/...s/specials/hl2/index.php3Hidde schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:35:
@ Nitespeed > Weet ik niet, t-shirt krijg je als je een reservering hebt, maja je kan net zo goed zeggen dat je em gereserveerd hebt, kan je altijd proberen.
De PDF lijkt niet echt een inschrijf formulier, eerder een afhaalcoupon zodat ze je later kunnen spammen.
Reservering only

[ Voor 4% gewijzigd door NiteSpeed op 16-11-2004 15:37 ]
Mja, dat spammen via de postbus vind ik niet erg, ik hou wel van aanbiedingskrantjes, en krijg ik zoiezo al.NiteSpeed schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:36:
[...]
http://www.mediamarkt.nl/...s/specials/hl2/index.php3
De PDF lijkt niet echt een inschrijf formulier, eerder een afhaalcoupon zodat ze je later kunnen spammen.
Maar moest er gewoon zeker van zijn.
En kan best dat je er zoiezo een t-shirt bij krijgt.
Daarnaast word ik gebeld als ik em kan ophalen, hopelijk... zou harde flash zijn!
[ Voor 8% gewijzigd door Hidde op 16-11-2004 15:38 ]
amd athlon 64bit 3000+
ati radeon x800pro
soundblaster live
Draait niet helemaal soepeltjes gewoon 1024 en dan alles hoog....het schokt hier en daar een beetje vraag me toch af hoe dat komt
Halff Life 2Halff-Life 2 voor de PC ligt op je te wachten bij jouw Media Markt vanaf 16 november
Btw verbaast me dat ie op een 2100+ zo goed loopt.[quote]Mijn computer zit hier niet zo heel erg ver vandaan (2100 ipv 2000 en 6600GT ipv 9800) en alles staat op vol (nog niet met AA e.d. geprobeerd) en loopt als een trein.][/qoute]
Ik heb 2200+, alleen maar 512 mb ram, volgens mij ligt HL2 ernstig aan je ram, iemand met 512?
Vreemd aangezien ik hetzelfde systeem heb maar dan een 9800 pro en ik speel hem perfect op 1024x768 met alle toeters en bellen aan.. Dat zou bij jou toch zeker moeten kunnen lijkt me dan.Tommilio schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:38:
1024ram
amd athlon 64bit 3000+
ati radeon x800pro
soundblaster live
Draait niet helemaal soepeltjes gewoon 1024 en dan alles hoog....het schokt hier en daar een beetje vraag me toch af hoe dat komt
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Dit topic is gesloten.
* Het is niet interessant om te weten of je het spel gekocht hebt *
* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags!
* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *