[PC]Half-Life 2 deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.210 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik vind tot nu toe Ravenholm het vetste level. Ik denk dat dat komt omdat er zoveel explosief ligt die je met je Gravity Gun kan oppaken :p

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels start de autorun door hem in mijn dvd speler te stoppen i.p.v. mijn dvd-rw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faico
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 10:05
ik kan hem alleen in een venster spelen? Nvidia 5900xt met laatste forceware drivers (66.93)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
Jezus gaat lekker met al die rotte dvd's er tussen... :|
Ik ga die van mij installeren als ik thuis ben later vanmiddag. Hopelijk niet hetzelfde gezeur. ;(

[ Voor 4% gewijzigd door C00KW4US op 16-11-2004 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slechte kwaliteit DVD's denk ik. (Incompatible met veel dvd spelers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-09 12:57
Faico schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:25:
ik kan hem alleen in een venster spelen? Nvidia 5900xt met laatste forceware drivers (66.93)...
Lekker belangrijk :D Hoe draait ie op een 5900XT? Las dat het dramatisch slecht zou worden :'(

Draai m'n 5900XT hoger dan een 5950 ultra, maar heb grote vrees voor de performance van dit spel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:39
Hmz, ik heb alleen een DVD+/-RW geen gewone DVD rom, hopelijk werkt hij er gewoon in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een dvd gekocht maar ik had al een preload op mijn computer, kwestie van cd-key invullen, nog ff dvd erin voor controle, unlocken en spelen maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:03

Wildfire

Joy to the world!

Geez, zeikzooi met Steam... "Subscription pending", de Steam servers zouden momenteel mijn registratie niet kunnen voltooien.

Bah!

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff vraagje:

heb nu HL2 gehaald.. installed op broertjes PC (hij had ervoor betaald)..

nu wil ik m installen: zegt ie dat de cd key al in use is. (duhh)

terwijl ik met HL1 wel met 1 key op beide pc's kon spelen.
Is dit iets wat normaal is of dat er iets niet klopt ?

want op de steam site staat (vaag) uitgelegd dat dat wel mogelijk moet zijn :r

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faico
Lekker belangrijk :D Hoe draait ie op een 5900XT? Las dat het dramatisch slecht zou worden :'(

Draai m'n 5900XT hoger dan een 5950 ultra, maar heb grote vrees voor de performance van dit spel ...
Eh was dat voor k*t antwoord ? Wil gewoon weten of er een oplossing voor is...

[ Voor 4% gewijzigd door Faico op 16-11-2004 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand die wat ingame screenshots wil maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
Faico schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:31:
[...]

Eh was dat voor k*t antwoord ? Wil gewoon weten of er een oplossing voor is...
Het was een vraag ... maareh, ALT-ENTER al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:35

Pubbert

random gestoord

Raziel schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:28:
[...]

Tja, nu valt bij nvidia de deksel pas op de neus met de fx serie, de kaart is gewoon erg slecht in dx9, maar gelukkig voor hun laten de gamedeveloppers de fx serie op dx 8.1 werken (farcry/hl2) zodat het nog enigzins speelbaar is, maar wel met minder eye-candy dus.

ter vergelijking in dx9 modus presteer een radeon 9600 van 100 euro, nog beter dan een 5950 ultra, die nog 3 maanden terug toen ie nog te koop was 400/500 euro kostte.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 23:22

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Wildfire schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:31:
Geez, zeikzooi met Steam... "Subscription pending", de Steam servers zouden momenteel mijn registratie niet kunnen voltooien.

Bah!
Heb ik ook last van. Als dit maar niet lang duurt :(

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Had ik eerst ook, beetje zitten aanklooien, maar er zit een optie bij de Options die ervoor zorgt dat je het in een venster speelt (stond bij mij standaard aan). Dat moet je uitzetten.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

StefSOFT schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:33:

[...]

Idd... en dit is nou precies de reden waarom dit hele verificatie-gedoe één grote onzin is. Het was gewoon te verwachten dat de servers overbelast zouden zijn. En daar zit ik dan, Half-Life 2 geïnstalleerd maar ik mag het niet spelen. Terwijl ik toch echt een legale key heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
even een vraagje ik zat net even te zoeken waar ik het spel het goedkoopst kan halen maar ik zag alleen de CDR versie. Is er ook een dvd versie? ik ben te lui om steeds van cd te verwisselen en 5 cd's vraagt gewoon om problemen, dan ben ik er de korste keren een kwijt. Dus als iemand even een linkje zal geven zal ik dat heel erg warderen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

DrProctor schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:34:
even een vraagje ik zat net even te zoeken waar ik het spel het goedkoopst kan halen maar ik zag alleen de CDR versie. Is er ook een dvd versie? ik ben te lui om steeds van cd te verwisselen en 5 cd's vraagt gewoon om problemen, dan ben ik er de korste keren een kwijt. Dus als iemand even een linkje zal geven zal ik dat heel erg warderen :D
Hij is er alleen op dvd :?

offtopic:
btw, waar hangt die Xrenity uit? volges mij heeft ie um al bijna uitgespeeld ofzow :+ freak :P )

[ Voor 14% gewijzigd door domi235 op 16-11-2004 14:41 ]

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Damnit! Ik probeer al drie kwartier steam op the starten maar krijg steeds steam is temporarely unavaileable try again later! :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet ik dat subscription pending venster wegklikken ofzo? (kan niet op next,back of cancell drukken). Of moet ik het aan laten staan :s (nou ja MOET.. ik bedoel KAN en zal het vernanderen zodra ik kan spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:03
Even over de Collector's Edition, ik lees nu net op gameorder.nl dat ie rond 10 december verwacht wordt? Heeft niemand deze versie al ergens anders gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Laatst online: 02-09 19:08
Ik denk de oplossing hebben gevonden voor het "Error 1334" probleem. In mijn geval deselecteerde ik steeds het CS:S gedeelte. Nu had ik het nog eens opnieuw geinstalleerd en ook CS:S. En wonder boven wonder ... it's working!

(getest op zowel laptop als vaste pc en beide geven geen enkel probleem nu :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faico
oke opgelost; refreshforce was de boosdoender...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Over die keys, Valve maakt ze inderdaad ongeldig wanneer deze geretourneerd worden. Bijvoorbeeld met HL generations was mijn key blijkbaar al door iemand al gebruikt. Een foto opsturen van CD's en de bon en je krijgt werkende keys, waarbij ze je originele keys uit de database verwijderen en disablen. Volgens mij wordt vervolgens ook de account waaraan illegale keys hangen verwijderd, dit is al een aantal keer op de fora aangehaald en je krijgt alleen weer toegang als je het eigendom kan claimen middels foto's.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
Faico schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:39:
[...]

oke opgelost; refreshforce was de boosdoender...
Kun je nu mooi vertellen hoe ie draait! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

[CSC]Outlaw schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:36:
Damnit! Ik probeer al drie kwartier steam op the starten maar krijg steeds steam is temporarely unavaileable try again later! :( :(
Ik zit me hier ook dood te ergeren... "your purchase is still being processed"

Ik wist vantevoren al dat het een ellende zou worden, helaas krijg ik nu gelijk... HL2 staat nu al een half uur geïnstalleerd, maar ik kan niet spelen vanwege dat pokke-Steam... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StefSOFT schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:33:
[...]

Tja Amerika is wakker, hadden jullie maar wat vroeger op moeten staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Laatst online: 11-07 15:13
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:31:
Niemand die wat ingame screenshots wil maken?
Natuurlijk wel :)
Afbeeldingslocatie: http://www.epitome.nl/images/half-life2/hl2-screenshot01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.epitome.nl/images/half-life2/hl2-screenshot02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.epitome.nl/images/half-life2/hl2-screenshot03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.epitome.nl/images/half-life2/hl2-screenshot04.jpg

Gemaakt met P4 @ 3.6GHz, 1024MB DDR Dual Channel, Radeon 9800 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Shit.. Net HL2 geregistreerd op het Steam account van iemand anders.. Is het mogelijk om de key te verwijderen uit die account en het weer reggen met mijn eigen account?

EDIT:

Question
Can I transfer my CD Key to another Steam Account?

Answer
Transferring CDKeys from one account to another is not supported at this time.

F**K :( Wat moet ik nu doen |:(

[ Voor 38% gewijzigd door Dutchmega op 16-11-2004 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Wildfire schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:41:
[...]

Ik zit me hier ook dood te ergeren... "your purchase is still being processed"

Ik wist vantevoren al dat het een ellende zou worden, helaas krijg ik nu gelijk... HL2 staat nu al een half uur geïnstalleerd, maar ik kan niet spelen vanwege dat pokke-Steam... :(
Vreemd eigenlijk, volgens het status overzicht is er geen enkele server maxed out:

http://www.steampowered.com/status/content_servers.html

Is het niet beter om de verbinding te verbreken en Steam opnieuw op te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet gewoon even geduld hebben, het is nu gewoon rush hour aangezien de game wereldwijd gereleased is/wordt. Dat is zeker een nadeel maar betekend wel dat illegale versies van de game lastiger te maken zijn (als het al haalbaar is). Nadeel inderdaad is dat je een verbinding met het web moeten hebben om de game te kunnen starten. Even op de camping op vakantie HL2 spelen zal er dus inderdaad niet inzitten zolang er geen verificatie kan plaatsvinden van jouw licentie. Maarja, 6 jaar ontwikkeling, een verwachte omzet van 700 miljoen, en dan als bedrijf het risico nemen dat je game snel gekraakt wordt, ik had het als Valve zijnde ook wel geweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epitome schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:42:
[...]

Natuurlijk wel :)
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Gemaakt met P4 @ 3.6GHz, 1024MB DDR Dual Channel, Radeon 9800 Pro
weet je ook hoeveel fps je haalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had effe een vraagje,

hoe hoog kan ik mijn settings ongeveer zetten met een:
1024RAM
2000+
radeon 9800

Ik zit nu te twijfelen of ik hem ga kopen want ik weet niet of die zonder te stotteren kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:45:
[...]

Dat is zeker een nadeel maar betekend wel dat illegale versies van de game lastiger te maken zijn (als het al haalbaar is). Nadeel inderdaad is dat je een verbinding met het web moeten hebben om de game te kunnen starten. Even op de camping op vakantie HL2 spelen ... zolang er geen verificatie kan plaatsvinden van jouw licentie. Maarja, 6 jaar ontwikkeling, een verwachte omzet van 700 miljoen, en dan als bedrijf het risico nemen dat je game snel gekraakt wordt, ik had het als Valve zijnde ook wel geweten.
Op dat blaadje in het doosje staat anders dat het wel mogelijk is om het volledig offline te spelen, dus zal het ook wel te kraken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Armada schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:43:
[...]

Vreemd eigenlijk, volgens het status overzicht is er geen enkele server maxed out:

http://www.steampowered.com/status/content_servers.html

Is het niet beter om de verbinding te verbreken en Steam opnieuw op te starten?
Had ik al gedaan, maar nu nog een keer. Ok, purchase receipt, hij is geaccepteerd. Maar nu wil ik 'm spelen maar dan wil 'ie de complete game gaan preloaden terwijl 'ie op m'n HD staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TygeR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 16:23
Hallo, ik heb even een vraag is het mogenlijk om nu hl2 te kopen en vervolgens met die key ook hl1:source te downloaden? want die wil ik er eigenlijk echt wel bij hebben, of moet ik dan echt wachten op Half-Life2:CE?

EDIT: Ik bedoel legaal downloaden via steam natuurlijk he!

[ Voor 13% gewijzigd door TygeR op 16-11-2004 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raziel schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:47:
[...]

Op dat blaadje in het doosje staat anders dat het wel mogelijk is om het volledig offline te spelen, dus zal het ook wel te kraken zijn.
Ik had verwacht dat de start van Hl2.exe echt verbonden zou zijn aan steam authenticatie servers :) Wazig dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:43
Had effe een vraagje,

1024RAM
2000+
radeon 9800

Ik zit nu te twijfelen of ik hem ga kopen want ik weet niet of die zonder te stotteren kan draaien.
Je kan hem volgens mij wel draaien, je voldoet aan de specs in de startpost, maar alles op high misschien niet. Kwestie van proberen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235

domi235

Magic!

TygeR schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:48:
Hallo, ik heb even een vraag is het mogenlijk om nu hl2 te kopen en vervolgens met die key ook hl1:source te downloaden? want die wil ik er eigenlijk echt wel bij hebben, of moet ik dan echt wachten op Half-Life2:CE?
Bij de silver edition krijg je ook HL1:Source, kweetniet of je die ook gratis kan downloaden alsje alleen hl2 + cs:source koopt (bronze edition)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja ik heb dus ook die error met et alleen installeren van HL2... hij zegt dus dat ie hl2.ico niet kan vinden ofzo..

maaru nu zie ik dus dat je dan cs:source ook moet installeren dan zou hij het wel moeten doen..

nu wil ik dat dus gaan doen klik ik steeds op next en bij dat stukje waar hij zegt van ja of je direct x uptodate is gaat hij niet meer verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Had effe een vraagje,

1024RAM
2000+
radeon 9800

Ik heb zelf een snellere processor 3 ghz maar heb een radeon 8500. Kon in cs:s alles op high en water reflectie minimaal. AA en FSAA sowieso uit. Draaide dan zo'n 45fps. Maar goed HL2 zal wel wat meer trekken, maar met een 9800 kan je hem perfect draaien hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:02
DaRKie schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:39:
Ik denk de oplossing hebben gevonden voor het "Error 1334" probleem. In mijn geval deselecteerde ik steeds het CS:S gedeelte. Nu had ik het nog eens opnieuw geinstalleerd en ook CS:S. En wonder boven wonder ... it's working!

(getest op zowel laptop als vaste pc en beide geven geen enkel probleem nu :))
_/-\o_

Als ik je ooit eens tegen kom betaal ik een pint :D

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Heb het spel net binnen gekregen, de bronze versie :).

Bij het installeren van Steam lijkt het alleen alsof ie meteen al vast loopt oid, aangezien het scherm en 5 minuten lang op Destination Folder blijft hangen, terwijl ik toch echt op Next geklikt heb :?

Iemand die misschien weet hoe dat zit?

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:51:
mja ik heb dus ook die error met et alleen installeren van HL2... hij zegt dus dat ie hl2.ico niet kan vinden ofzo..

maaru nu zie ik dus dat je dan cs:source ook moet installeren dan zou hij het wel moeten doen..

nu wil ik dat dus gaan doen klik ik steeds op next en bij dat stukje waar hij zegt van ja of je direct x uptodate is gaat hij niet meer verder...
dat had ik een paar uur geleden ook. En toen was het omdat ik niet genoeg hd ruimte had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:42

m0nk

16-09-2003 15.15

woei ff pauze, speel al sinds 09:18 :|

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TygeR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 16:23
-DomiNator- schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:50:
[...]

Bij de silver edition krijg je ook HL1:Source, kweetniet of je die ook gratis kan downloaden alsje alleen hl2 + cs:source koopt (bronze edition)
Is silver dan al wel gewoon in de shop te koop? en zo ja waar?!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Die Physics Engine is echt cool... Je kunt vijanden echt op de meest innovatieve manieren afmaken.. Veel dingen kunnen kapot enz.. echt cool :)

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaRKie schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:53:
[...]

dat had ik een paar uur geleden ook. En toen was het omdat ik niet genoeg hd ruimte had...
mja hoeveel hd ruimte had je toen vrijgemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Hm ik begin al te overwegen of ik hem terug zal brengen. Het lijkt erop dat HL2 niet gespeeld "wil" worden. Ik ben vorige week begonnen met WoW (ook geen lichte game) en die draait beter dan verwacht. HL2 daarentegen geeft me errors en bluescreens.

Is het ook mogelijk om em te preloaden als je de fysieke versie hebt? (wellicht werkt die wel?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dit is niet leuk. Kwam de postbode al verrekte laat (zoals gewoonlijk, ik kan me niet herinneren dat TPG post óóit iets goed heeft gedaan), kan ik na de installatie nog eens even wachten omdat de servers zogenaamd overbelast zijn en mijn registratie nog niet kunnen verwerken. Betaal je dáár nou voor??

*Zucht*, laat me nou gewoon spelen Valve.

Edit: subscription successful!! Oké jongens, ik ben weg :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 23:22

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Het viel me trouwens op hoe slecht half-life eigenlijk verkrijgbaar was in Groningen. Ben eerst naar Mediamarkt gegaan, daar hadden ze hem niet binnen. Bij de FreeRecordShop op het station hadden ze hem ook nog niet. Bij de Intertoys zag ik hem ook niet staan, aanvankelijk bij Bart Smit ook niet. Ik vraag de medewerker aande kassa: Heeft u Half-Life 2 al binnen. Antwoord: "Ja, hoor, en haalt hem van onder de toonbank vandaan." Hij zei er ook nog bij dat ie hem nog in de winkel moest leggen. Conclusie: Marketingtechnisch klopt het van geen kant. Om Halo 2 kun je niet heen, maar Half-Life blijft onzichtbaar.

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Laatst online: 10-03 19:07
Volgens mijn vrouw heeft de postbode net een pakketje met 2 Halflife 2 DVD's bezorgd (voor mij en mijn zoon).

Bedankt Bol.com voor de supersnelle levering (zondagavond online besteld)

IK WIL NAAR HUIS!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:57:
[...]

mja hoeveel hd ruimte had je toen vrijgemaakt?
half life is 3.3 gb en cs:s iets van een 1.2, dus je heb 4.5-4.7gb nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-07 18:35
Ik krijg net te horen dat HL2 bij The Game Syndicate in Rotterdam te koop is voor €52,50. Iemand enig idee of dit klopt en welke versie het is? (Bronze/Silver/CD/DVD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-09 13:04

Pater

Terry Tate

StefSOFT schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:58:
Het viel me trouwens op hoe slecht half-life eigenlijk verkrijgbaar was in Groningen. Ben eerst naar Mediamarkt gegaan, daar hadden ze hem niet binnen. Bij de FreeRecordShop op het station hadden ze hem ook nog niet. Bij de Intertoys zag ik hem ook niet staan, aanvankelijk bij Bart Smit ook niet. Ik vraag de medewerker aande kassa: Heeft u Half-Life 2 al binnen. Antwoord: "Ja, hoor, en haalt hem van onder de toonbank vandaan." Hij zei er ook nog bij dat ie hem nog in de winkel moest leggen. Conclusie: Marketingtechnisch klopt het van geen kant. Om Halo 2 kun je niet heen, maar Half-Life blijft onzichtbaar.
Dat hebben we aan Vivendi te danken. Die zijn verantwoordelijk voor de phyieke distributie van het spel. Goed zo, Vivendi, dat hebben jullie goed gedaan.

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadshit
  • Laatst online: 17:45

Loadshit

HOTWINGS 4ever !!!

[...]

Maarja, 6 jaar ontwikkeling, een verwachte omzet van 700 miljoen, en dan als bedrijf het risico nemen dat je game snel gekraakt wordt, ik had het als Valve zijnde ook wel geweten.
Een omzet van 700 miljoen, waar haal je die cijfers vandaan ? Ik zeg niet dat het niet mogelijk is, maar als je zegt dat ze 50 euri per verkocht spel binnen krijgen moeten ze 14 miljoen exemplaren verkopen. Is wel heel erg veel 8)7
Ze krijgen immers niet het volledige bedrag van wat jij betaald... (of heet het daarom omzet :+ )

.-=Mijn Specs...=-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Mijn geluid doet het niet :(

Irritant, veel minder leuk zo :p

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Net even bij Bart Smit in Gouda geweest om evt HL2 te kopen en jawel hele stapels lagen klaar (retail versie, DVD hoes, 59 euro). Jammergenoeg nemen ze geen CD/DVD bonnen aan, maar was niet de voornaamste reden dat ik 'm toch niet gekocht heb.

Alle serial keys zaten gewoon in de doosjes. Ik heb de verkopers maar even de tip gegeven de serials te verwijderen. Ondanks dat ze niet initieel inzagen waarom ze dat zouden doen hebben ze toch de stapel verwijderd.

Dus nog even voor iedereen die 'm nog gaat halen : let goed op dat bij tentoongestelde doosjes geen serial zit, anders grote kans dat je dure aankoop reeds is gestolen en je weer terug kunt naar de winkel.

Of eis een versie van onder de toonbank !

[ Voor 9% gewijzigd door Xymox op 16-11-2004 15:07 ]

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keesr schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:02:
Mijn geluid doet het niet :(

Irritant, veel minder leuk zo :p
Kunnen we weer veel mee 8)7 8)7
specs , drivers etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij duurt het unlocken van halflife2 egt heel lang, kzit al vanaf kwart over 2 te unlocken.
is dat normaal?
maar nu is die blijven hangen op 82%
en steam opnieuw opstarten werkt niet, dan begint ie bij 80 en gaat ie bij 82 weer blijven hangen

edit: laat maar, ik zit nu al op 99%

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Voor mensen die last hebben van Subscription pending.
Ik heb Steam effe afgesloten (icoontje steam -> rechtermuisknop -> exit). En Steam weer opnieuw opgestart en toen kwam er (na een minuutje) een scherm met: "Subscription successfull" :).
Het kan ook zijn dat ik gewoon geluk had en er door gekomen ben :+. Maar misschien werkt het voor andere mensen ook.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon hier niets over in de starpost vinden, dus sorry als het al gevraagd is, maar HL is er dus alleen op DVD? (Als je hem in de winkel koopt, that is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:55:
woei ff pauze, speel al sinds 09:18 :|
same here.. ik ook maar even een pauze.. Ben nu begonnen met buggy crossen. Wat een kut beesten kom je tegen zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StefSOFT schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:58:
Hier ben ik het wel mee eens, wat Bussum betreft in ieder geval ;). Voor zover ik heb kunnen zien wordt Half-Life 2 niet bepaald als 'nieuwe sensatie' oid gepresenteerd. Ik had wel wat rekken met tientallen HL2 doosjes voorin de winkel verwacht :) maar niks daarvan. Bij de meeste winkels lag die alleen in een 'normaal' rek (niet dat dat nou zo gek is:P), bij sommige was die nog niet in de winkel gelegd of wisten ze amper waar ik t over had. Nu snap ik ook wel dat niet iedereen er zo mee bezig is, maar met StefSOFT's conclusie ben ik het wel eens.

btw: 52,99 bij de Dixons (Bussum dus).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Xymox schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:05:
Net even bij Bart Smit in Gouda geweest om evt HL2 te kopen en jawel hele stapels lagen klaar (retail versie, DVD hoes, 59 euro). Jammergenoeg nemen ze geen CD/DVD bonnen aan, maar was niet de voornaamste reden dat ik 'm toch niet gekocht heb.

Alle serial keys zaten gewoon in de doosjes. Ik heb de verkopers maar even de tip gegeven de serials te verwijderen. Ondanks dat ze niet initieel inzagen waarom ze dat zouden doen hebben ze toch de stapel verwijderd.

Dus nog even voor iedereen die 'm nog gaat halen : let goed op dat bij tentoongestelde doosjes geen serial zit, anders grote kans dat je dure aankoop reeds is gestolen en je weer terug kunt naar de winkel.

|:( 8)7 Is idd niet erg slim om de keys in het doosje te laten zitten.

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boullie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:27

Boullie

Da Bulster

Jerry schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:06:
Voor mensen die last hebben van Subscription pending.
Ik heb Steam effe afgesloten (icoontje steam -> rechtermuisknop -> exit). En Steam weer opnieuw opgestart en toen kwam er (na een minuutje) een scherm met: "Subscription successfull" :).
Het kan ook zijn dat ik gewoon geluk had en er door gekomen ben :+. Maar misschien werkt het voor andere mensen ook.
Dit helpte idd bij mij ook.
Gewoon effe steam afsluiten en opnieuw starten dan gaat hij zo verder.
zit nu alleen te wachten op dat rottige unlocken. :r

Boullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu met een matrox millenium 2 in mijn pc en hoop dus nog even niet dat hl2 op de mat valt aangezien ik net weer een nieuwe 6800gt besteld heb
Hebben jullie dat spelletje Codename Gordon gespeeld haha machtig hoor al die geluiden ook haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Had effe een vraagje,

1024RAM
2000+
radeon 9800

Mijn PC specs zijn vrijwel hetzelfde. CS:Source draaid er prima op. Hoe HL2 draaien gaat kun je te horen krijgen zodra ik hem speel, binnenkort. :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boullie schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:09:
[...]
zit nu alleen te wachten op dat rottige unlocken. :r
Idem hier, hij ging redelijk snel, maar is op 50% blijven hangen. Heb Steam al opnieuw opgestart, maar hij blijft nog steeds hangen..

Edit: nog leuker, een melding "This game is currently unavailable. Please try again at another time."

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Nu online

XyS

0.o.O

hier @ 40%

naja ik moet tog nog iets van 3 of 4 uur leren dus ik houd het wel vol dat w88 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dis echt fijn hijs nu geinstalleerd maar nu moeten we dus wachten totdat we kunnen registreren :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235

domi235

Magic!

XyS schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:17:
hier @ 40%

naja ik moet tog nog iets van 3 of 4 uur leren dus ik houd het wel vol dat w88 :D
Denk nou aub ff aan die OW, dalijk hebbe we weer een mod op ons dak, en dat bevordert niet echt de sfeer in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bluh, had ik em geunlockt, en nu krijg ik validating steam files.... dat gaat ook weer heel lang duren :( kzit nu pas op 43%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Damn! Echt cool spel, ook maares ff gepauzeerd, twas wel nodig :P
Paar leuke screenshots gemaakt :)

Je bord aflikken kreng!!
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/45208/full.jpg

Gravity-gun en snijbladen blijven leuk! >:)
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/45209/full.jpg

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

WTF, als je met je gravity gun een blik verf op de muur of iets anders gooit komt er ook een witte verf vlek op de muur :D.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is echt een vet gaaf spel, maar sinds de installatie is mij iets raars opgevallen, wat volgens mij niet zo hoort XD
Volgens mij zijn bij mij de "Fonts" die HL2 gebruikt voor bijv. de plaatjes van de wapens, en de crosshair niet helemaal goed, check dit:
http://server.pwnd.info/robin/Q-crosshair.jpg
Volgens mij hoort dat echt niet zo :p
Verder speel ie echt super soepel, dus daar ben ik goed over te spreken. Ik zal wel ff op steampowered ofzo zoeken of iemand wat snapt van mij q-crosshair ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loadshit schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:02:
[...]

Een omzet van 700 miljoen, waar haal je die cijfers vandaan ? Ik zeg niet dat het niet mogelijk is, maar als je zegt dat ze 50 euri per verkocht spel binnen krijgen moeten ze 14 miljoen exemplaren verkopen. Is wel heel erg veel 8)7
Ze krijgen immers niet het volledige bedrag van wat jij betaald... (of heet het daarom omzet :+ )
Uit het interview met Gabe Newell, die gaf aan dat de verwachte omzet ligt rond de 700 miljoen, en dat Halo 2 en GTA tezamen dat nog niet eens haalden. Vergeet ook niet dat wat jij nu ziet als HL2 een compleet platform is, waar mods, addons, etc. nog allemaal op af komen zetten. Ook daar zit voor Valve een hoop cash in.

Met Steam hebben ze een aantal stappen weggenomen uit het logistieke gedeelte, waardoor ze ook oa 5/6 van de kosten besparen, die vervolgens als winst kan worden bijgeschreven.

Dit spel is big business ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Xymox schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:05:

Oppassen id dat de doosjes met serials niet ten toon gesteld worden. Vaak leggen winkels de cds in beveiligde laden of in andere hoezen en laten ze de serials erin zitten niet echt slim. Bij dixons kreeg ik ze zo uit het magazijn uit de doos helemaal dicht in plastic wel netjes ze zitten tenslotte in dvdbox bronze dvd edition ze gooien er niet allemaal plastic om heen wel netjes.

[ Voor 3% gewijzigd door _MaLa_ op 16-11-2004 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w.b.t. het hl2.ico probleem, die hebben ze zo te zien in de verkeerde .cab geladen ... als je hl25.cab opent staat ie er in, terwijl ie em in hl24.cab zoekt.

ik ga zo eens proberen de hele mik op schijf te gooien en die file aan de cab toe te voegen. misschien werkt dat... :Y)

want het zuigt wel dat het na 55 euro uitgegeven te hebbne meteen niet werkt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:25:
w.b.t. het hl2.ico probleem, die hebben ze zo te zien in de verkeerde .cab geladen ... als je hl25.cab opent staat ie er in, terwijl ie em in hl24.cab zoekt.

ik ga zo eens proberen de hele mik op schijf te gooien en die file aan de cab toe te voegen. misschien werkt dat... :Y)

je kan ook zoals ik ergens eerder gezegd heb, het proberen te installeren maar dan ook CS:S te selecteren. Bij mij gaf hij enkel die fout als ik CS:S niet wou meeinstalleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:25:

hoeft et niet te d oen hoor wat je moet doen is juist niet alleen hl2 installeren maar ook cs:source.. en genoeg ruimte maken hak gehoord :P zown 5 gig had ik vrijg gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:28:
[...]

hoeft et niet te d oen hoor wat je moet doen is juist niet alleen hl2 installeren maar ook cs:source.. en genoeg ruimte maken hak gehoord :P zown 5 gig had ik vrijg gemaakt
woei... dan probeer ik dat maar :-)

toch slordig, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Laatst online: 11:33
Echt goed gedaan Mediamarkt, heel trots zijn dat je een t-shirt bij HL2 kan krijgen en op 16 november je exemplaar halen.
Klinkt geweldig.
Ik naar school, was al tot max 12 uur op school, nu vielen er nog 2 dingen uit, woej, ik dacht lekker om kwart voor 12 spelen!

Nee hoor ik kom bij de Mediamarkt, ik ga naar beneden, wordt ik verwezen naar een medewerker, vraag het aan he, IS IE NOG NIET BINNEN!
Dus ik naar andere gameshop, vol gereserveerd. -_-
En ik heb geen zin om 60 euro te bakken met deze tijden, en ik wil dat t-shirt gewoon.
Ze zeiden bij de MM dat ie vanmiddag zou binnenkomen.
Ik 3x gebeld ofzo, 3e keer zeiden ze : nee helaas, morgen pas!

Kan ik echt boos van worden, staat dus wel fijn op de site. :|

Super MM, iedereen reserveert bij jullie, maar verkopen, nee hoor. :D Als ik em morgen NIET heb, koop ik em echt bij iets anders, dan betaal ik maar 60 euro. :@

Anyways mensen, in de winkel is er niks met Bronze, Silver, zoals velen mensen die vraag stellen, je hebt ALLEEN NU de DVD versie met CS Source en HL2, vanaf december is de Collectors Edition er!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
De versie in Mediamarkt.

Hoe duur is hij, krijg je er een T-shirt bij en welke versie is het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Jezus wat een bruut spel, en echt super mooi.
Draait als een trein, en dat met zowel AA als AF op 8x.
Specs:

Shuttle SN95G5
AMD 64 3500+ @ 2530 Mhz
2x 512 MB G.Skill Samsung TCCD chips @ 230 Mhz 2-2-2-5
XFX 6800GT overclocked @ 425 / 1200 (Ultra flashed)
2x WD Raptor 74 GB 10.000 rpm (RAID-0)

[ Voor 48% gewijzigd door MaZo op 16-11-2004 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus hij is niet op cd verkrijgbaar? Het is nogal belangrijk voor mij, omdat ik het met mijn isdn lijntje ook niet maar even kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
De game is werkelijk fantastisch. Voor mensen die op zoek zijn naar een nieuwe videokaart voor deze game kan ik zeker de XFX 6800LE aanraden. Deze kaart is ook zeer goed over te clocken! Check Het 6800LE Topic Deel 9
voor meer informatie daarover.
Heb wel erg veel last van stotteren tijdens het gaymen. Dus even goed e pc opschonen en defragmenteren, hoop dat het daarmee verholpen is. En zo niet, dan wordt het 512 MB erbij halen denk ik! Game on...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Nu online

XyS

0.o.O

XeNoBiTe schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:34:
De game is werkelijk fantastisch. Voor mensen die op zoek zijn naar een nieuwe videokaart voor deze game kan ik zeker de XFX 6800LE aanraden. Deze kaart is ook zeer goed over te clocken! Check Het 6800LE Topic Deel 9
voor meer informatie daarover.
Heb wel erg veel last van stotteren tijdens het gaymen. Dus even goed e pc opschonen en defragmenteren, hoop dat het daarmee verholpen is. En zo niet, dan wordt het 512 MB erbij halen denk ik! Game on...
lijkt alsof je jezelf tegenspreekt 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MediaMarkt Zwolle 49,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
@ Nitespeed > Weet ik niet, t-shirt krijg je als je een reservering hebt, maja je kan net zo goed zeggen dat je em gereserveerd hebt, kan je altijd proberen.

@ Kink >

Nee, maja DVD speler heb je al voor 20e ofzo... En toekomstige games komen allemaal op DVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XyS schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:35:
[...]

lijkt alsof je jezelf tegenspreekt 8)7 :?
niet zo'n beetje ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Laatst online: 28-05-2021
Eindelijk thuis _O_
Waarom duurt unlocken zo lang ffs?
(al gaat ie nu wat sneller)
KAN NIET WACHTEN :D :D
Je zult mij vandaag weinig meer zien hier :P
Topic is ook hard gegaan trouwens :D
Maar anyway, mzzl! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Had effe een vraagje,

1024RAM
2000+
radeon 9800

Mijn computer zit hier niet zo heel erg ver vandaan (2100 ipv 2000 en 6600GT ipv 9800) en alles staat op vol (nog niet met AA e.d. geprobeerd) en loopt als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
Hidde schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:35:
@ Nitespeed > Weet ik niet, t-shirt krijg je als je een reservering hebt, maja je kan net zo goed zeggen dat je em gereserveerd hebt, kan je altijd proberen.
http://www.mediamarkt.nl/...s/specials/hl2/index.php3

De PDF lijkt niet echt een inschrijf formulier, eerder een afhaalcoupon zodat ze je later kunnen spammen.

Reservering only :{.

[ Voor 4% gewijzigd door NiteSpeed op 16-11-2004 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
NiteSpeed schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:36:
[...]

http://www.mediamarkt.nl/...s/specials/hl2/index.php3

De PDF lijkt niet echt een inschrijf formulier, eerder een afhaalcoupon zodat ze je later kunnen spammen.
Mja, dat spammen via de postbus vind ik niet erg, ik hou wel van aanbiedingskrantjes, en krijg ik zoiezo al.
Maar moest er gewoon zeker van zijn.

En kan best dat je er zoiezo een t-shirt bij krijgt.

Daarnaast word ik gebeld als ik em kan ophalen, hopelijk... zou harde flash zijn!

[ Voor 8% gewijzigd door Hidde op 16-11-2004 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
1024ram
amd athlon 64bit 3000+
ati radeon x800pro
soundblaster live

Draait niet helemaal soepeltjes gewoon 1024 en dan alles hoog....het schokt hier en daar een beetje vraag me toch af hoe dat komt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Anyways ik zie al, ze bedoelen een ander spel :
Halff-Life 2 voor de PC ligt op je te wachten bij jouw Media Markt vanaf 16 november
Halff Life 2 :P Lekker mierenneuken.
Btw verbaast me dat ie op een 2100+ zo goed loopt.[quote]Mijn computer zit hier niet zo heel erg ver vandaan (2100 ipv 2000 en 6600GT ipv 9800) en alles staat op vol (nog niet met AA e.d. geprobeerd) en loopt als een trein.][/qoute]

Ik heb 2200+, alleen maar 512 mb ram, volgens mij ligt HL2 ernstig aan je ram, iemand met 512? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Tommilio schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:38:
1024ram
amd athlon 64bit 3000+
ati radeon x800pro
soundblaster live

Draait niet helemaal soepeltjes gewoon 1024 en dan alles hoog....het schokt hier en daar een beetje vraag me toch af hoe dat komt :(
Vreemd aangezien ik hetzelfde systeem heb maar dan een 9800 pro en ik speel hem perfect op 1024x768 met alle toeters en bellen aan.. Dat zou bij jou toch zeker moeten kunnen lijkt me dan.

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Laatst online: 28-05-2021
Duurde unlocken bij jullie ook zo lang :{ ?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Het is niet interessant om te weten of je het spel gekocht hebt *

* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags!

* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *