Hmm, was ik dan te snel met mn reactie op Movinghead (alhoewel niet helemaal...hij zei overclocken...dat kan je altijd...), maar unlocken wordt een andere kwestie.
Welke pipes krijg je nu niet open? Heb je er al 4 open? Probeer anders eens de andere 4 weer uit te zetten (+ misschien een goeie) en dan die andere 4.
Hmm het FarCry probleem he? Ja daar had ik ff geen antwoord op (Niet denken dattik een guru ben ofzo

, kzette +/-4 jaar geleden pas mn 1e PC in elkaar, 3 graka's gehad, GF2MX, GF4Ti4200 (lichtelijk overclocked) en nu de 6800LE dus. En sinds een paar maanden een 2500+Barton OCed. Dussuh, ikke = newbee

)
Maar ik heb wel een ideetje:
Je hebt toch niet in FarCry met HDR Rendering gespeeld toevallig (Patch v1.3, kan aan als op Very High, water op Ultra)? Dat zou op zich dat rare licht/donker kunnen verklaren aangezien dat nogal fluctueert in FarCry (tziet er mooi uit, maar het klopt nog niet helemaal). Die paal ziet er bv ook beetje te wit uit.
Paal te licht
Probeer HDR gewoon es uit te zetten:
Start FarCry met de tag (in je shortcut bv): -DEVMODE
Nu kan je bij de console met: ~
type dan: \r_hdrrendering 0
(er zijn 7 levels, 7 = zwaarst, 2 of 3 is nog te doen voor je kaart en ziet er ook nog goed uit)
Wat betreft dat rastertje in het hout:
Of driver
Hier gevonden, Quote van icemanchilled:
"Funny that because i've tried all the 6x.xx drivers from 61.77 up and haven't had a single problem with the control panel or otherwise. Except one set caused some artifacts in FarCry."
Of het zou idd een fout kunnen zijn in de pipe. We hebben al eerder hier iemand gehad waarvan 1 van de standaard pipes juist beetje stuk bleek te zijn. Kennelijk foutje bij het locken @ factory, misschien dat jij daar helaas ook toe hoort. In dat geval zou ik gewoon een ruiling proberen (laat ze jouw kaartje ff apart houden zolang jij de andere test bv.)
[
Voor 21% gewijzigd door
-Sir_Killalot- op 15-11-2004 12:53
]