Na het Via Nvidia probleem heb ik nu weer een ander probleem. Ditmaal weer iets waardoor ik niet kan Gamen

.
Mijn kaart draait de 16x1,5 helemaal naar behoren. Daarover niets te klagen. Maar de temperatuur gaf ie soms gewoon op 153 Graden aan

. Ik schrok me natuurlijk de Pleuris. Direct PC uitgezet. Opnieuw geboot. Weg. Pwieuw.
Maar ik keek elke dag even en zo af en toe werkte die temp sensor gewoon niet goed. Dus heb ik gisteren besloten om een een kijkje te nemen onder de koeler. Niets aan de hand daar (voor zover te zien). Heb toen toch maar even de Koelpasta met Terpetine verwijderd, en daar wat ander spul op gedaan (geen temperatuurverschil).
Toen startte ik mijn Pc weer op en keek naar de Temp. Die schommelt nu telkens tussen de +-132 en 153 graden. En de GPU drempel licht op 137 graadjes. Dus nu word mijn beeld telkens opnieuw ingestelt (beeld ff zwart en weg is het, maar dat om de 4 sec

Daar ben ik niet echt blij mee, om het maar zacht uit te drukken)(resulteert ook in fouten in 3dmark als ik run nadat het beeldscherm opnieuw is ingestelt)
Of ik nou standaard run of op 16x1,5 (mem en core heb ik nooit aangezeten) het maakt geen verschil.
En als ik naar de temperatuur kijk die 153 graden staat en dan vervolgens aan 1 kant van mijn koeler druk dan schiet de temp naar 53 graden. Maar zodra ik de koeler weer los laat dan gaat de temp weer naar 153 graden.
Conclusie?! iets met de temp sensor? Ik weet het echt niet.
Mede Tweakers Plz help me
/edit: ja ik heb aan de kaart gevoeld en die is zeker GEEN 153 graden kaart is gewoon lauw
[
Voor 4% gewijzigd door
reinsaddict op 13-11-2004 16:04
]