Verder niemand dit 'probleem' ??Sandermvdb schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:42:
Hebben jullie ook dat als je rechtermuisknop doet op een film bestand (.avi of .mpg) dat het complete beeld even verspringt??
Ik heb dit effect zowel met 66.81 als met 66.93
Verwijderd
Goede vriend van me 3 weken geleden MSI 6800le gekocht rev 1
zelfde koeler als die aopen, koste 240 euro. Je raadt het al kaart gaar 1700 punten in 3dmark05 en geen beeld meer bij opengl spelen. En ook vaak crashes bij 3dmark03 en 05.
Vandaag heeft hij een nieuwe gekregen. Deze

Wel mooie koeling enzo. Haalt 2365 standaard in 3dmark05.
Mooiste is ook nog dat hij nu de retail versie heeft gekregen bigass doos met 14 spellen en berg aan extra's
Morgen pipelines open en overclocken. Zal de resultaten posten
Vandaag heeft hij een nieuwe gekregen. Deze

Wel mooie koeling enzo. Haalt 2365 standaard in 3dmark05.
Mooiste is ook nog dat hij nu de retail versie heeft gekregen bigass doos met 14 spellen en berg aan extra's
Morgen pipelines open en overclocken. Zal de resultaten posten
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 23:30 ]
Verwijderd
oke ik heb nou heel het topic doorgelezen vanaf pagina 1 je kan schijnbaar de test bij rivatuner uitzetten. toch kan ik dit nergens vinden in rivatunerWeer zo ene, wie zei er ook weer dat deze vraag niet vaak voorkwam? Lees de laatste 3-5 pagina's ofzo ff, heb je antwoord op al je vragen (behalve NSFU2 misschien)

`Ga naar het tab-blad poweruser,
klik op het +teken voor rivatuner RC 15.2\ NVIDIA \ Overclocking
Klik nu disable internalclocktest aan en vul hierachter een 1 in.
KLAAR!!!!
klik op het +teken voor rivatuner RC 15.2\ NVIDIA \ Overclocking
Klik nu disable internalclocktest aan en vul hierachter een 1 in.
KLAAR!!!!
Verwijderd
heel erg bedankt 
kzi tnou op 375/850 koelblokje blijft handwarm. ik denk dat ik maar stop omdat ik neit goed weet wanneer ik nou moet stoppen. hebb nog steeds geen artifacts.
ik haal nou 8608 het scheelt dus maar 200 punten dan met 300/700
volgens mij gaat er toch echt iets fout. bij eigenschappen geeft ie ook gewoon 375/850 aan maar bij 3dmarks schiet het maar niet. nouja ik houd het wel gewoon bij stock speeds
kzi tnou op 375/850 koelblokje blijft handwarm. ik denk dat ik maar stop omdat ik neit goed weet wanneer ik nou moet stoppen. hebb nog steeds geen artifacts.
ik haal nou 8608 het scheelt dus maar 200 punten dan met 300/700
volgens mij gaat er toch echt iets fout. bij eigenschappen geeft ie ook gewoon 375/850 aan maar bij 3dmarks schiet het maar niet. nouja ik houd het wel gewoon bij stock speeds
[ Voor 129% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 00:45 ]
Ik wil mijn volts verhogen maar NIBItorv18 vraagt om mijn bios van XFX 6800LE , ik wou het uitlezen met NvFlash, maar dan krijg ik een foutmelding
Kan iemand een link doorgeven waar ik het kan downloaden
Kan iemand een link doorgeven waar ik het kan downloaden
Ik heb (met dank aan alle posts hier) ook vandaag mn 6800LE ge-unlockt (XFX).
er was slechts 1 vertex shader kaduuk, de rest werkt allemaal
ik draai dus nu op: standaard cores , 16x1,5 ik ben hier hartstikke blij mee, volgens mij behoor ik tot de "beter bedeelde categorie" ofniet ?
ik heb alleen een bottleneckie, mn amd 2200+(@1.8ghz)
verder 512 DDR (333) en msi kt3 ultra2 mobo.
in 3dmark03 haal ik 7900 . volgens mij is dat niet zo vreselijk hoog ofwel ?
ik ga iig niet aan mn cores kloten, vind het eerst wel best zo
thx voor deze brilliante topics anyway
er was slechts 1 vertex shader kaduuk, de rest werkt allemaal
ik draai dus nu op: standaard cores , 16x1,5 ik ben hier hartstikke blij mee, volgens mij behoor ik tot de "beter bedeelde categorie" ofniet ?
ik heb alleen een bottleneckie, mn amd 2200+(@1.8ghz)
in 3dmark03 haal ik 7900 . volgens mij is dat niet zo vreselijk hoog ofwel ?
ik ga iig niet aan mn cores kloten, vind het eerst wel best zo
thx voor deze brilliante topics anyway
You can't stop the waves from coming, but you can learn how to surf.
Topic Start materiaal ahead
Hmm, ziet er naar uit dat het unmasken van PU/VS nu ook via BIOS mogelijk gaat worden is.
(Btw, nieuwe versie RT? Dat + patch Scripts kan ik me niet herinneren dat het erbij zat. Kzie echter geen verschil tussen de geherdownloade RT en degene die ik al had (datum, tijd) http://downloads.guru3d.com/download.php?det=163)
http://www.xtremesystems....php?t=39542&page=11&pp=25
en waar het om gaat:
http://forums.guru3d.com/...7&perpage=10&pagenumber=1
Idee is om in de BIOS de HW mask initialisatie te veranderen.
Scriptje maken met notepad, *.rts noemen. Uitvoeren (.rts is aan RT gelinked in Windhoos), kies .ROM en patchen maar.
Ik snap die bit-->hex omrekeningen wel, maar nog niet hoe hij aan de goeie mask komt (welk bitje nog true moet zijn voor de hardware mask detectie), kzie de link nog niet met de bits die RT laat zien waar je ze enabled (en ja kweet dat je het van achter naar voren moet lezen). Maarja...misschien morgen
*EDIT
Kon niet laten toch ff te testen te testen. Scriptje van het RT forum gebruikt (die gast had toevallig dezelfde dooie PU). Het werkt dus. RT nVStrap uitgezet, script uitgevoerd. Reboot, nieuwe BIOS erin, reboot. In Windhoos RT opgestart et voila! 12x1/6, NVStraps was uit. Met 3DMark03 ff getest of de score klopte...en jawel.
Voor de ongelovige een plaatke:

Na het herinstallen van nVstrap zag ik dat inderdaad alles was enabled op PU 0 na.
Dit maakt de hardware mod dus overbodig
(tenminste...als we weten hoe je het script goed maakt voor een specifieke situatie, moek nog ff uitvogelen.). Gelukkig maar, kzag dat solderen geheel niet zitten
, maak mn kaart geheid kaduukies.
Hmm, ziet er naar uit dat het unmasken van PU/VS nu ook via BIOS mogelijk gaat worden is.
(Btw, nieuwe versie RT? Dat + patch Scripts kan ik me niet herinneren dat het erbij zat. Kzie echter geen verschil tussen de geherdownloade RT en degene die ik al had (datum, tijd) http://downloads.guru3d.com/download.php?det=163)
http://www.xtremesystems....php?t=39542&page=11&pp=25
en waar het om gaat:
http://forums.guru3d.com/...7&perpage=10&pagenumber=1
Idee is om in de BIOS de HW mask initialisatie te veranderen.
Scriptje maken met notepad, *.rts noemen. Uitvoeren (.rts is aan RT gelinked in Windhoos), kies .ROM en patchen maar.
Ik snap die bit-->hex omrekeningen wel, maar nog niet hoe hij aan de goeie mask komt (welk bitje nog true moet zijn voor de hardware mask detectie), kzie de link nog niet met de bits die RT laat zien waar je ze enabled (en ja kweet dat je het van achter naar voren moet lezen). Maarja...misschien morgen

*EDIT
Kon niet laten toch ff te testen te testen. Scriptje van het RT forum gebruikt (die gast had toevallig dezelfde dooie PU). Het werkt dus. RT nVStrap uitgezet, script uitgevoerd. Reboot, nieuwe BIOS erin, reboot. In Windhoos RT opgestart et voila! 12x1/6, NVStraps was uit. Met 3DMark03 ff getest of de score klopte...en jawel.
Voor de ongelovige een plaatke:

Na het herinstallen van nVstrap zag ik dat inderdaad alles was enabled op PU 0 na.
Dit maakt de hardware mod dus overbodig
[ Voor 36% gewijzigd door -Sir_Killalot- op 19-11-2004 02:57 ]
Krl resize ff je pics wil je, verbraggelt de hele layout 
ik ga me kaart ook biosflashen denk ik
verandering:
1,2 volt
350/840 mhz
16x1.6 vp
standaard
ik ga me kaart ook biosflashen denk ik
verandering:
1,2 volt
350/840 mhz
16x1.6 vp
standaard
-Sir_Killalot- schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 02:34:
Topic Start materiaal ahead
Anyway, 't is mij ook gelukt, moest wel even oude kennis van binaire waarden ophalen om mijn configuratie te berekenen(de laatste vp moest uit rest aan), maar als je 't doorhebt na 3x opnieuw uripui te lezen stelt het weinig voor. Geen RT meer installen of kans dat je er een TE nieuwe driver voor hebt en je RT niet thuis geeft tot er een nieuwe versie is.
[ Voor 5% gewijzigd door Sjah op 19-11-2004 08:26 ]
@ CARDINAL808....
Aopen Rev 3 heeft i.p.v 2.0 ms 2.8 ms geheugen... in iedergeval bij de vobis....
Aopen Rev 3 heeft i.p.v 2.0 ms 2.8 ms geheugen... in iedergeval bij de vobis....
3k3Wp 12'NO - 4k3Wp 30'NO - 3kWp 30'NW
Verwijderd
Na het lezen van alle draadjes over 6800LE, wist ik zeker dat ik deze kaart wilde hebben. Na 3 uur rondgedwaald te hebben hier in Groningen, bleek echter dat de 6800LE hier bijna nergens op voorraad is. De enige 6800LE die ik tegen gekomen ben is er eentje van Club3D, heb de 6800LE van deze fabrikant echter nog niet voorbij zien komen in de draadjes. Iemand een idee of ik zonder meer voor de Club3d kaart kan gaan?? Of kan ik beter een XFX via een webshop bestellen??
Dan zijn er twee versies van revisie 3. Ik heb er namelijk ook een in handen gehad en die had zeker weten 2.0 geheugen.PowerFreak schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 08:35:
@ CARDINAL808....
Hoezo deel 10?
We zitten pas op 500-nogwat posts
We zitten pas op 500-nogwat posts
Dit topic is gesloten.