Ik volg dit topic al een tijdje niet meer maar ik zie dat het nog steeds wel gezellig is hier

ik zal ook wel weer blijven hangen
Voor de beginners, om maar een deuntje te quoten "its all music" en vergeet dit vooral niet.
Zeik geen anderen af en vooral geen andere stijlen

zonder mozart, chopin, the beatles, golden earring of wat dan ook voor stijl muziek uit het verleden en heden die andere mensen niet aan kunnen horen was house er ook niet geweest
De aparatuur,
Ik ben zelf ook begonnen met 2x reloop rp2000 pro (toen nog mk1) en een gemini BPM 500.
Nu heb ik m`n setje uitgebreid met 2x Technics SL1200mkII een Dateq XTC en een Pioneer CJD800.
met mijn DJ carriere gaat het wel leuk op dit moment

Ik ben heel erg blij met de optredens die me worden aangeboden en geregeld door m`n vriendin (manager

).
Op dit moment heb ik 2 dj namen
Discord: onder deze naam draai ik stijlen als hardcore,Darkcore,Industrial en terror.
Hier is alles eigenlijk een beetje begonnen.
Tot mensen weer begonnen met de aloude discussie wat er wel en niet beter is

toen heb ik besloten om de stijl waar ik mee begonnen ben maar weer op te pikken onder een andere DJ naam.
Eyreon Project: Onder deze naam draai ik Trance,hardtrance en hardhouse (zowel u.k. als duits) en zelfs een enkele hardstyleplaat al ben ik zelf niet zo`n enorme fan van de stijl maar zoals met alles zitten hier ook hele goeie producties tussen, vandaar ook de noemer "Harddance" als collectieve benaming voor deze stijlen.
Op dit moment ben ik ook resident DJ in club subway te Zaandam waar ik bijna elke week te vinden ben dus als je wilt komen luisteren (tiz graties

)
[
Voor 8% gewijzigd door
Anoniem: 3758 op 11-01-2005 02:32
]