Das jou keuze, gelukkig mag iedereen die keuze zelf maken.
Ik kom daar omdat mensen mij boeken en weten wat ik draai. Nu loopt dat uiteen van deephouse tot aan groove tot aan acid en breaks dus een groot probleem zal het in mijn geval niet echt om in ieder geval iets te draaien wat zowel ik als het publiek leuk vind.
En natuurlijk is zoiets ook wel een beetje dubbelzijdig. Ik zou nooit op een hardstyle feest staan omdat ik daar simpelweg geen trek in heb, echter die mensen zullen mij ook nooit vragen om daar te komen draaien want ik draai geen hardstyle en dus kom ik dat publiek ook niet tegen.
Ik draai bijvoorbeeld deephouse, ik word gevraagd voor een deephouse feestje en daar komt het publiek dus ook voor. Kans dat je daar een snoeiharde techno plaat als verzoek krijgt is mnimaal natuurlijk......
Als je dus de dingen doet waar je zelf achter staat voor de volle 100% kom je dus zo goed als nooit voor het probleem te staan dat je een avondje iets staat te draaien met tegenzin.
Dat is wat ik er mee bedoelde te zeggen. Nee zeggen tegen iets waar je geen zin in hebt is geen schande namelijk.
Als het publiek het maar naar zijn zin heeft dan heb ik dat ook wel, kan me niet schelen op welke manier. Ik doe het ook niet voor het geld, maar gewoon omdat ik het leuk vind, dat ik geld krijg is leuk meegenomen. Ook vind ik het een slecht uitgangspunt dat je alleen draait om geld te verdienen: dan heb je er niet het juiste gevoel voor denk ik.
Tuurlijk moet je het niet alleen voor het geld doen maar dat geld voor alles. Zolang je het leuk vind en er bakken geld mee kan beuren ben je gek als je niet van die optie gebruik zou maken.
Valt me op dat sommige mensen net doen alsof ze vies zijn van geld. Als je dat geld eenmaal geroken hebt draai je vanzelf bij. De mensen die zeggen dat ze het alleen maar doen voor de lol e.d geloof ik nooit zo.
Dat zegt iemand die net begint, niet iemand die die centen ook hoort te verdienen.
En iemand die graag voor publiek wilt draaien, maar alleen draait wat die zelf leuk vind heeft een bord voor zijn kop want de kans dat je gevraagd wordt is gewoon erg klein.
Absoluut niet met je eens.
Ik heb in de 5 á 6 jaar dat ik nu op feestjes draai nog geen enkele maar dan ook nog geen enkele keer iets gedaan waar ik zelf niet achter stond.
En ik heb werk genoeg gehad. Probleem is namelijk dat als je ergens iets staat te doen waar je zelf geen zin in hebt je er zelf ook niet beter van gaat presteren en je daar niemand een lol mee doet.
Ik doe dus alleen de dingen waar ik zelf zin in heb, waar ik zelf achter sta, en waar ik me niet tot een verplicht nummertje moet beperken. En natuurlijk zijn er mensen die alles leuk vinden, alleen behoor ik niet tot die gelukkige catagorie
Ik zie mezelf al staan op een hardstyle avondje........ dat zal een feest worden zeg
[
Voor 19% gewijzigd door
R2D2 op 04-02-2005 17:39
]