Staat die online?BtM909 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 16:00:
[...]
Er was toch ook een nummer van jou gereleased? Dus dan wordt het semi-professioneel
Nee nog niet released. Heb er wel een paar rondgestuurd voor commentaar, werd bij sommige vrienden (die zelf ook draaien) positief ontvangen. Maar zolang ik het zelf niet zou draaien laat ik hem niet tekenen
Vash schreef op woensdag 08 december 2004 @ 16:02:
Nee nog niet released. Heb er wel een paar rondgestuurd voor commentaar, werd bij sommige vrienden (die zelf ook draaien) positief ontvangen. Maar zolang ik het zelf niet zou draaien laat ik hem niet tekenen
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Zie je daarChiron schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 23:48:
aanstaande vrijdag draai ik in de finale van de P60 dj contest.. Savale ben je er ook klaar voor?
http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl
Gruwelijk!-ScuL- schreef op woensdag 08 december 2004 @ 01:30:
[...]
Het is gelukt! Bij het inchecken heb ik äm gewoon een beetje achter de rug gehouden en ze zag t dus nie. Toen kwam ik bij de douane ging die tas door de x+ray scanner heen. Zegt die vrouw zo, wat heb jij in godsnaam in je tas zitten ik zie 1 groot zwart blok hahaha
Ging ze äm open maken om te kijken, zegt ze tegen die andere vent van hee Henk haal de platenspeler eens dan kunnen we dansen rofl.
Verder bij de gate zelfde truc en ze keken niet. Aan boord heb ik hem op de grond gezet zoals ik al verwachtte in de voetenruimte van de lege stoel naast me. In de luiken mocht sowieso niet vanwege zware objecten. Was wel een turbulente vlucht (hoop windstoten boven Denemarken) maar ik leef en ben met vinyl en al aangekomen
Wat ik o.a. ga doen is draaien voor n lokale radio, nog ergens anders voor de lol draaien en die set opnemen om mee te nemen op project 2. Project 2: Vervolgens ga ik mee op een cruiseship naar Finland waar ik o.a. Cor Fijneman, Scot Project en Mauro Picotto mag aanschouwen. Mocht er nog een DJ in de talentroom uitvallen heb ik de vinyls nog bij de hand als backup.
zweeds toetsenbord op een laptop is ruk! wel 100mbit internetöäöä
Vet man, beetje draaien in het buitenland, beetje de superstar DJ uithangen op het cruiseschip
Succes gast!Chiron schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 23:48:
aanstaande vrijdag draai ik in de finale van de P60 dj contest.. Savale ben je er ook klaar voor?
Ziet er mooi uitVash schreef op woensdag 08 december 2004 @ 15:38:
OK dames en heren, de studio begint er al redelijk vetjes uit te zien
[afbeelding]
Zo ziet de keet er nu uit. Flink gedeelte van het timmerwerk zit er al op, maar nog lang niet klaar (de achterwand is nog niet gemaakt, anders kon ik deze pic niet schieten)
[afbeelding]
Daar komt de deur te zitten. Flink grote deur om flink wat herrie tegen te houden
[afbeelding]
De isolatie. Soundproof baby!
[afbeelding]
Twee raampes erin. Wil niet volledig afgesloten worden van de buitenwereld
[afbeelding]
Zo ziet de studio er vanaf de buitenkant uit (stellage daar is de huidige ingang). Is idd op een oude hooizolder
Ik ben ook druk bezig om iets moois te maken van mijn "eigen" studio. Ik gebruik nu een zolder in onze schuur/garage. Die is vrij groot maar erg gehorig/hol. Heb al vloerbedekking aangeschaft wat denk ik al een hoop gaat helpen (moet nog gelegd worden) en later wil ik denk ik ook wel een tussenwand gaan maken die zeg maar de opslag-kant van de zolder scheidt van mijn studio en dan de studio bekleden met geluidsisolatie... Zou wel vet zijn
Rookworst zonder R is ook worst.
Aangezien het bijna morgen is ben ik van plan een stel cdspelers te halen. Enkel, slot in, met loop, meerdere hotstarts en het liefst een memorycard erin omdat ik lui ben en niet elke keer een loop opnieuw wil maken. Dus kom je eigenlijk automatisch op de Pioneer cdj-1000 uit. Wie vindt dat ik iets doms doe en weet een beter idee?
Dat moet Vash worden, thuiswedstrijdVerwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 12:42:
Beste mensen, wij zijn als beginnende Drive-in op zoek naar een Gast DJ die (voorlopig) één keer wil draaien op een Gala feest voor bovenbouw in Grave (Nijmegen). Draaien met cd's en/of vinyl is een vereiste omdat wij zelf ook wel met MP3 kunnen draaienDraai jij een beetje mainstream muziek (denk bijvoorbeeld aan de huidige stijlen op innercity en andere grote feesten) en denk jij een leuke set (1 tot anderhalf uur) neer te kunnen zetten voor de doelgroep stuur mij dan een mailtje met het hoe en waarom naar mark[puntje]prinsen[apestaartje]hccnet[puntje]nl
Er zal sprake zijn van een vergoeding (misshcien zelfs wel reiskosten) tussen de 50 en 150 euro. het feest zal ergens aan het begin van volgend jaar plaatsvinden (januari-februari).
Ik zal van het weekend een foto voor je maken van een 'echte' deur.Vash schreef op woensdag 08 december 2004 @ 15:38:
[afbeelding]
Daar komt de deur te zitten. Flink grote deur om flink wat herrie tegen te houden
[ Voor 17% gewijzigd door jadjong op 08-12-2004 18:30 ]
Ik heb net m'n bevestiging gehad, ik moet volgende week donderdag op een studentenfeest draaien in Utrecht 
Mijn eerste "serieuze" opdracht voor een vreemd publiek (op een paar mensen na)
Volgens de organisatie verwachten ze 900+ man

Het is trouwens in de City-Hall in Utrecht, kent iemand dat?
Volgens de organisatie verwachten ze 900+ man
Ken het van naam, is best groot ook volgens mij maar ben er nooit geweest
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ben er paar keer geweest op uitje naar AEGEE-Utrecht... disco zit geloof ik in een ruimte onder het gemeentehuis en heet daarom cityhall (maar dat is ook maar een verhaal wat ik toen hoorde, het was toen middernacht dus ik heb het niet gecontroleerd
). Als ik het me goed herinner 1 main zaal (draaiden ze toen mainstream) en 3 kleinere zalen (toen een hiphop, trance en 1 gesloten zaal). Ik zie ze alleen niet 900+ man in alleen de main zaal stoppen, dus ze zullen de rest ook wel open hebben.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Was vroeger de Axl en ik zie er altijd foute mensen (lees : mensen die anders overal worden geweigerd) naar binnen gaan op zaterdagavond. Maar waarschijnlijk hebben de mensen die jou hebben geboekt gewoon een zaal afgehuurd van Cityhall.BezurK schreef op woensdag 08 december 2004 @ 22:03:
Ik heb net m'n bevestiging gehad, ik moet volgende week donderdag op een studentenfeest draaien in Utrecht
Volgens de organisatie verwachten ze 900+ man![]()
![]()
Dat gaat een maat van mij ook doen voor zn afstudeerfeest
Maareh wat draai je anders kom ik wel even langs
Klopt het is afgehuurd door een aantal studenten van de UU. Geloof dat het een feest voor eerstejaars is ofzoGlorix Jim schreef op donderdag 09 december 2004 @ 08:49:
[...]
Was vroeger de Axl en ik zie er altijd foute mensen (lees : mensen die anders overal worden geweigerd) naar binnen gaan op zaterdagavond. Maar waarschijnlijk hebben de mensen die jou hebben geboekt gewoon een zaal afgehuurd van Cityhall.
Dat gaat een maat van mij ook doen voor zn afstudeerfeest
Maareh wat draai je anders kom ik wel even langs
Ik weet het niet, ben door een vriend van me gevraagd, zijn vriendin organiseerd dat feestje en hij weet er zelf ook amper wat vanaf
Ik moet gewoon volgende week donderdag rond 22:00 daar op komen dagen en 2 uurtjes techhouse/techno komen draaien
Ok vet!BezurK schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:39:
[...]
Klopt het is afgehuurd door een aantal studenten van de UU. Geloof dat het een feest voor eerstejaars is ofzo
Ik weet het niet, ben door een vriend van me gevraagd, zijn vriendin organiseerd dat feestje en hij weet er zelf ook amper wat vanaf
Ik moet gewoon volgende week donderdag rond 22:00 daar op komen dagen en 2 uurtjes techhouse/techno komen draaien(ik draai dus zelf techhouse en milde/funky techno, soms beetje uitstapjes naar wat minimal)
Is het een besloten feest?
Geen id eigenlijk, ik denk het wel want het is door studenten van de UU georganiseerd.... Maar ik zal het ff navragen
Btw, ik heb net ff een uurtje staan draaien met m'n nieuwe headphone, WAT een verschil!
Ik wist het natuurlijk al wel want ik was al beter gewend (ik had daarvoor een Pioneer SE-M370) maar dit slaat alles
Hij zit lekker op je hoofd, is lekker klein en licht (tenminste geen lomp zwaar ding op je bakkes), heeft een redelijk goede klankweergave met vrij stevige "ronde" bass en hij kan nog behoorlijk hard ook. Echt tot het niveau van "auw m'n oren"
Daarnaast krijg je er een mooi skai-lederen tasje bij met embossed stanton logo en een handig schouderkussentje voor op je rechter oorschelp zodat hij wat makkelijker op je schouder kan rusten. Vooral handig als je de koptelefoon al om je nek heb hangen en je ff gauw moet checken zeg maar, dan ga je'm niet weer helemaal op je kop zetten. Althans, dat doe ik persoonlijk alleen met het beatmatchen en daarna als'ie gelijk loopt hang ik'm weer om m'n nek heen...
Hij isoleert redelijk goed! M'n pioneer deed dat, met z'n harde gesloten schelp, wel beter. Maar die pioneer was ook gewoon een hi-fi hoofdtelefoon en die had weer andere nadelen... Al met al een topdingetje vind ik, en dat voor 79 eurootjes
* BezurK = blij
Ik moest ff opzoeken welke je ook al weer had gekocht. (Deze dus)
Mooie review
Mooie review
[ Voor 49% gewijzigd door 2mb op 10-12-2004 17:31 ]
Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser
volgens een vriend van mij het volgende (zijn vriendin mede-organiseerd dit):
dus.....Uhm... 't is een feestje van die faculteit, volgens mij toegang voor iedereen.Prijs voor leden was 1,50 en niet leden 3,00
Moet je er wel op tijd zijn, is meestal snel vol daar...
thx2mb schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 17:30:
Ik moest ff opzoeken welke je ook al weer had gekocht. (Deze dus)
Mooie review
mooie headphone vooral, toppertje
p60: jaja jammer energy! weer 2e geworden. Technich gezien vond ik jou beter, maar denk dat Chip door zijn enthousiasme heeft gewonnen... (vrij moeilijk allemaal)
Ik voelde mij nog wel heel erg beginnerig tussen jullie allemaal hoor. Maar volgens mij was ik ook degene met de minste ervaring. Was wel super om even te draaien!
zal je snel even van foto's enzo voorzien.
Ik voelde mij nog wel heel erg beginnerig tussen jullie allemaal hoor. Maar volgens mij was ik ook degene met de minste ervaring. Was wel super om even te draaien!
zal je snel even van foto's enzo voorzien.
[ Voor 7% gewijzigd door savale op 11-12-2004 02:55 ]
Hey man.. ja pfffffffff ik had met plezier 2e 3e of 4e geworden maar niet op deze manier.. ik ga er geen woorden meer aan vuil maken verder.. laatste keer ook dat ik aan deze contest meedoe.. heb 't weer voorlopig even gehad
De naborrel maakte gelukkig een hoop goed
Ben benieuwd naar de foto's, hoop in ieder geval dat je het naar je zin hebt gehad vanavond
De naborrel maakte gelukkig een hoop goed
Ben benieuwd naar de foto's, hoop in ieder geval dat je het naar je zin hebt gehad vanavond
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
http://www.liquidsunset.org/photo/photoserie.php?id=262Acolyte57 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 01:55:
Relaxt! Veel succes/plezier in het buitenland, en doe eens fotos posten vanaf het cruiseschip
Hier staan alvast wat fotos. Ik heb zelf ook wat kleine filmpjes gemaakt misschien dat ik die zo nog kan uploaden. Picotto vond ik een beetje tegenvallen hij kreeg het tempo er niet in..
Maar Fijneman & Scot Project waren vet.. vooral Scot Project man die laatste 20 minuten muhaha
Daarna rond een uurtje of 7 naar de Sailor´s Pub gegaan daar stond een gozer schranz te draaien op 170bpm whehe
2e dag was wat minder qua lineup maar er was een Zweedse DJ (Johnny Boy) die house combineerde met Techno. Ging dus vrij hard, wel leuk gedaan.
Vanavond ga ik zelf draaien dus
-edit-
nog meer (mooie) foto`s
http://www.student.itn.li...a/index.php?dir=lucia2004
[ Voor 15% gewijzigd door ScuL op 12-12-2004 01:15 ]
Verwijderd
Bedankt voor de tipBezurK schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 22:52:
[...]
volgens een vriend van mij het volgende (zijn vriendin mede-organiseerd dit):
[...]
dus.....
[...]
thx
mooie headphone vooral, toppertje
Ik ben zelf de laatste tijd nogal wat met Reason (2.5) aan de gang, produceer een mix van Electro/House/Techno/Minimal ofzo... die combinaties komen iig voor
Maar, produceer jij alles zelf? of draai je alleen? anders zou ik nog wel wat tips kunnen gebruiken mbt masteren en dergelijken. Ik krijg namelijk in Reason altijd een heerlijke bassvol nummer, en als ik het export dan word het (vaak) erg schel en ongeballanceerd, krijg het zelf meestal wel aardig gecorrigeerd, maar erg omslachtig en meestal 'doe ik maar wat'

Zo, weer terug van Zwolle, ff platen gehaald bij Dance Life Records. Tevens zit er nu ook een vestiging van Mid-Town. Dus ik daar ook ff heen platen halen, staat Omar Santana daar bij de toonbank. Ik ff praten met em, blijkt dattie vanavond moet draaien. T'is echt een aardige kerel.
[ Voor 5% gewijzigd door Eraser127 op 12-12-2004 14:38 ]
Hoi hoi!
Zoals waarschijnlijk vele die hun post beginnen met "hoi hoi" ben ik ook iemand die het DJ'en wilt proeven om te kijken of het aantrekkelijk is voor mij!
Ik heb al vaak met software gespeelt zoals bijvoorbeeld www.virtualdj.com en dat is mij zeer goed bevallen.
Ik heb nu de keuze gemaakt om eens te kijken of ik het "echt" leuk vind met mengpaneel en draaigerij.
Ik heb een beetje af lopen zoeken en kwam een aantal aardige aanbiedingen tegen op sites. Bijvoorbeeld deze:
http://www.djstunter.nl/product/showimage.php?id=366
voor 150 euro's, ik heb geen idee of het een goeie deal is.Ik zag trouwens ergens anders ook nog een "Behringer" mengpaneel.. alleen dat merk klinkt een beetje fishy maar dat kan ook aan mij liggen. Wat ik lastig vind is te bepalen wat nou een goed merk is en welk mengpaneel goed geschikt is voor mij. Als ik sommige specs lees heb ik wel eens "waar gaat dit over?!" en weet ik nou niet precies wat ik nodig heb. Sterker nog, ik kijk nu vooral of het mengpaneel mooi oogt en dat lijkt me een kwalijke zaak aangezien de binnenkant iets belangrijker is.
Een vriend zei dat een Numark goed en goedkoop is maar zoals altijd, is zo'n vriend niet alleszeggend. Daarnaast heb ik ook op een aantal sites gelezen dat wanneer je voor echt goedkope spul gaat, je best wel bedrogen uit kan komen! (Bijvoorbeeld met belt-driven en direct drive turntables) Wat ik overigens ook nog op een "DJ voor beginners" site las is dat het draaigerij belangrijker is dat de mixer in de meeste gevallen, vooral als je een krap budget hebt.
Ik ben van plan om ongeveer 500 euro uit te geven, wat mij handig lijkt is om dubbele cd-spelers te nemen zodat ik MP3's op cd kan zetten en zo dus kan draaien.
Anyways, voor een dubbele cd speller kwam ik uit op zoiets
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=12653
(Ik weet overigens niet of 2 single spelers beter zijn dan een dubbele)
Ik heb hier nog een headset (Panasonic RP-WF910H wireless liggen) en een 2.1 setje van US Blaster dus ik denk niet dat ik hieraan geld hoef te besteden
Dus wat vraag ik eigelijk? Eigelijk een duw in de iets betere richting want ik heb helemaal geen idee meer wat ik moet nemen en waar ik op moet letten.
Ik heb mn best gedaan om me zo veel mogelijk te verdiepen in de stof en het materiaal alleen zit ik er toch nog beetje in vast, ik hoop dat deze post iets constructiever was dan een voorgaande die het web op gestuurd werd om verder te kijken dan zn neus langs was
Zoals waarschijnlijk vele die hun post beginnen met "hoi hoi" ben ik ook iemand die het DJ'en wilt proeven om te kijken of het aantrekkelijk is voor mij!
Ik heb al vaak met software gespeelt zoals bijvoorbeeld www.virtualdj.com en dat is mij zeer goed bevallen.
Ik heb nu de keuze gemaakt om eens te kijken of ik het "echt" leuk vind met mengpaneel en draaigerij.
Ik heb een beetje af lopen zoeken en kwam een aantal aardige aanbiedingen tegen op sites. Bijvoorbeeld deze:
voor 150 euro's, ik heb geen idee of het een goeie deal is.Ik zag trouwens ergens anders ook nog een "Behringer" mengpaneel.. alleen dat merk klinkt een beetje fishy maar dat kan ook aan mij liggen. Wat ik lastig vind is te bepalen wat nou een goed merk is en welk mengpaneel goed geschikt is voor mij. Als ik sommige specs lees heb ik wel eens "waar gaat dit over?!" en weet ik nou niet precies wat ik nodig heb. Sterker nog, ik kijk nu vooral of het mengpaneel mooi oogt en dat lijkt me een kwalijke zaak aangezien de binnenkant iets belangrijker is.
Een vriend zei dat een Numark goed en goedkoop is maar zoals altijd, is zo'n vriend niet alleszeggend. Daarnaast heb ik ook op een aantal sites gelezen dat wanneer je voor echt goedkope spul gaat, je best wel bedrogen uit kan komen! (Bijvoorbeeld met belt-driven en direct drive turntables) Wat ik overigens ook nog op een "DJ voor beginners" site las is dat het draaigerij belangrijker is dat de mixer in de meeste gevallen, vooral als je een krap budget hebt.
Ik ben van plan om ongeveer 500 euro uit te geven, wat mij handig lijkt is om dubbele cd-spelers te nemen zodat ik MP3's op cd kan zetten en zo dus kan draaien.
(Ik weet overigens niet of 2 single spelers beter zijn dan een dubbele)
Ik heb hier nog een headset (Panasonic RP-WF910H wireless liggen) en een 2.1 setje van US Blaster dus ik denk niet dat ik hieraan geld hoef te besteden
Dus wat vraag ik eigelijk? Eigelijk een duw in de iets betere richting want ik heb helemaal geen idee meer wat ik moet nemen en waar ik op moet letten.
Ik heb mn best gedaan om me zo veel mogelijk te verdiepen in de stof en het materiaal alleen zit ik er toch nog beetje in vast, ik hoop dat deze post iets constructiever was dan een voorgaande die het web op gestuurd werd om verder te kijken dan zn neus langs was
Goed, ik zal me niet inhouden en heel eerlijk tegen je wezen. Behringer VMX-dingen zijn klotedingen.
- Interne opbouw is waardeloos, je moet gek zijn wil je voor Behringer service department werken
- Je moet niet raar kijken als na een tijdje je linker- en rechterkanaal volledig uit balans raken
- Je moet óók niet raar kijken als je faders en/of potmeters gaan kraken, zelfs als hij afgedekt is
- En je moet óók niet raar kijken als je dealer geen zin heeft dat ding te repareren (zie reden 1).
Verder: de dubbele CD speler is netjes. Maar als je voor een mixer gaat, moet je zeker geen genoegen nemen met een mixer onder de PS-626i. Dat is gewoon de ultieme budgetmixer zoals iedereen in deze draad al heeft ervaren.
Verder aan jadjong: Ik vind de CDJ-1000 overbodig, de 800 doet alles wat je nodig hebt en is goedkoper. Verder vind ik memory cards e.d. een beetje onzinnig. Daarnaast: Die deur is echt geen standaard formaat (beetje lastig aan die foto te zien). Hij is ongeveer 1,5 keer breder dan een normale deur en hij wordt HEEL dik
.
- Interne opbouw is waardeloos, je moet gek zijn wil je voor Behringer service department werken
- Je moet niet raar kijken als na een tijdje je linker- en rechterkanaal volledig uit balans raken
- Je moet óók niet raar kijken als je faders en/of potmeters gaan kraken, zelfs als hij afgedekt is
- En je moet óók niet raar kijken als je dealer geen zin heeft dat ding te repareren (zie reden 1).
Verder: de dubbele CD speler is netjes. Maar als je voor een mixer gaat, moet je zeker geen genoegen nemen met een mixer onder de PS-626i. Dat is gewoon de ultieme budgetmixer zoals iedereen in deze draad al heeft ervaren.
Verder aan jadjong: Ik vind de CDJ-1000 overbodig, de 800 doet alles wat je nodig hebt en is goedkoper. Verder vind ik memory cards e.d. een beetje onzinnig. Daarnaast: Die deur is echt geen standaard formaat (beetje lastig aan die foto te zien). Hij is ongeveer 1,5 keer breder dan een normale deur en hij wordt HEEL dik
[ Voor 19% gewijzigd door Flake op 13-12-2004 00:53 ]
ok, VMX uit de window dan! 
Zou je dan eventueel nog kunnen vertellen hoe ik meer info kan inwinnen over de cd spelers die ik had gepost in mn eerdere post? Ik had een aantal reviews gelezen van gebruikers maar zoals altijd zijn ze altijd vol lof en claimen ze dat het het beste van de wereld is
Nog over dat Mengpaneel, welk merk bedoelde je daarmee? Ik zag ook deze Mengpanelen van Numark die is vast ietsje beter dan de Behringer?
http://www.discomaterialen.nl/?ArtGrp=147&ArtSubGrp=77
Het zijn er een aantal, maar ik bedoel de mengpanelen tussen de 100 en 180 euro. Meeste zijn 179 en 183 euro o.i.d. Wat is nou een verschil tussen zulke panelen?
EDIT: Nog een vraagje, bij die CD speler, zit daar nou ook een jogwheel om naar het juiste moment te scrollen? Want er staat pitch-wheel op de site maar pitchen is niet scrollen toch?
Zou je dan eventueel nog kunnen vertellen hoe ik meer info kan inwinnen over de cd spelers die ik had gepost in mn eerdere post? Ik had een aantal reviews gelezen van gebruikers maar zoals altijd zijn ze altijd vol lof en claimen ze dat het het beste van de wereld is
Nog over dat Mengpaneel, welk merk bedoelde je daarmee? Ik zag ook deze Mengpanelen van Numark die is vast ietsje beter dan de Behringer?
http://www.discomaterialen.nl/?ArtGrp=147&ArtSubGrp=77
Het zijn er een aantal, maar ik bedoel de mengpanelen tussen de 100 en 180 euro. Meeste zijn 179 en 183 euro o.i.d. Wat is nou een verschil tussen zulke panelen?
EDIT: Nog een vraagje, bij die CD speler, zit daar nou ook een jogwheel om naar het juiste moment te scrollen? Want er staat pitch-wheel op de site maar pitchen is niet scrollen toch?
[ Voor 13% gewijzigd door killingdjef op 13-12-2004 01:12 ]
De PS-626i is van Gemini.
Verder heeft Numark verdomd weinig goeie mixers gemaakt. Alleen de nieuwste reeks (PPD en DXM mixers) zijn netjes. Misschien dat de DXM mixers wel interessant voor je zijn (PPD ligt een prijsklasse hoger) maar ik denk dat de PS-626i toch goedkoper is.
Verder begin ik met de CD speler nogal te twijfelen: De CD spelers van Numark heb ik altijd al erg netjes gevonden (al helemaal nu de CDX er is), maar bij de CDN22MK3 weet ik het niet zo zeker. Ik heb dat apparaat namelijk nooit getest. Ik zou ff Dré mailen, die kan je keurig vertellen of dat een goed product is ja of nee (die heeft ze namelijk wel liggen
)
Wat ánders wel een net product is, is de DAP 900D. Misschien wat duurder maar ik heb wel begrepen dat het een erg nette speler is.
Verder heeft Numark verdomd weinig goeie mixers gemaakt. Alleen de nieuwste reeks (PPD en DXM mixers) zijn netjes. Misschien dat de DXM mixers wel interessant voor je zijn (PPD ligt een prijsklasse hoger) maar ik denk dat de PS-626i toch goedkoper is.
Verder begin ik met de CD speler nogal te twijfelen: De CD spelers van Numark heb ik altijd al erg netjes gevonden (al helemaal nu de CDX er is), maar bij de CDN22MK3 weet ik het niet zo zeker. Ik heb dat apparaat namelijk nooit getest. Ik zou ff Dré mailen, die kan je keurig vertellen of dat een goed product is ja of nee (die heeft ze namelijk wel liggen
Wat ánders wel een net product is, is de DAP 900D. Misschien wat duurder maar ik heb wel begrepen dat het een erg nette speler is.
[ Voor 48% gewijzigd door Flake op 13-12-2004 01:48 ]
mooie vrouwen

whoeha, die zou bij mij meteen achter glas gaan
Mocht je je 13 jarige broertje aan het mixen willen helpen dan is dit misschien wel een leuk begin
:
http://www.mediamarkt.nl/...pecials/mixman/index.php3
http://www.mediamarkt.nl/...pecials/mixman/index.php3
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Verdomd... ik heb zo'n ding dus uit Amerika geimporteerd omdat er MIDI drivers voor zijn zodat ik er Traktor mee kon besturen. Komt ie vervolgens hierheen *zucht*
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
yep! Hij kost 79 euro! Ben eigenlijk wel benieuwd naar de prestatie's. Op het eerste oog kan het niet veel voorstellen lijkt mij. Maar alstie het enigzins doet vind ik het wel weer een koopje voor dat geld....Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:21:
Iemand een idee wat die DM2 kost bij Mediamarkt?
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Heb je em al? En zoja, hoe bevaltie?Acolyte57 schreef op maandag 13 december 2004 @ 13:04:
Verdomd... ik heb zo'n ding dus uit Amerika geimporteerd omdat er MIDI drivers voor zijn zodat ik er Traktor mee kon besturen. Komt ie vervolgens hierheen *zucht*
Lees even terug in de thread dan hoef ik het niet 2x te schrijvenVerwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 12:46:
[...]
Wat deed je daar op dat paradijs, of heb ik nu iets gemist !?!?
ik heb mijn filmpjes hier wel maar heb hier geen DivX compressor bij de hand dus ik upload ze morgenavond wel als ik weer in NL ben..
Verwijderd
Zijn er nog mensen die zaterdag richting Innercity gaan?
Ik had vanmiddag gepland om mijn kaartje te gaan halen, en ja hoor: uitverkocht!!
Baal hier best van, iemand die nog een kaartje over heeft?
Ik had vanmiddag gepland om mijn kaartje te gaan halen, en ja hoor: uitverkocht!!
Baal hier best van, iemand die nog een kaartje over heeft?
hmm.. vriend van me wilde nog met me mee naar innercity, maar hij had niemand om ze kaartje te delen anders had i een kaartje gekocht.
maarja kaarten zijn nu dus uitverkocht.. dus dan houdt het op.
maarja kaarten zijn nu dus uitverkocht.. dus dan houdt het op.
[ Voor 6% gewijzigd door Shockers op 13-12-2004 16:35 ]
Verwijderd
Nou, je gaat het niet geloven, maar ik heb zojuist toch nog een kaartje gekocht bij een ticketboxwinkel: ze stonden gewoon nog in het systeem.
Kreeg de tip net van iemand die ook net een kaartje is wezen halen, ben dus snel heen en weer gecrossed en ja hoor: heb er nu dus mooi 1.
Ben er best blij mee
Kreeg de tip net van iemand die ook net een kaartje is wezen halen, ben dus snel heen en weer gecrossed en ja hoor: heb er nu dus mooi 1.
Ben er best blij mee
Verwijderd
79€ is niet duur,trouwens nog wat site's voor de DM2.
http://dm2.proboards23.com/
http://www.newelement.org/eugene/dm2/
http://dm2.proboards23.com/
http://www.newelement.org/eugene/dm2/
Klein vraagje, is 240,00 euro (x2, want ik heb er 2 nodig) veel voor een tweedehands JB CD 200? 6 maanden oud. Waarschijnlijk komt daar ook nog verzendkosten bij a 20 euro.
Als je geen PS626 meer kan vinden is de Phonic 303 ook leuk. Die staat hier al maanden in de lokale muziekwinkel stof te happen en kraakt nogsteeds niet.killingdjef schreef op maandag 13 december 2004 @ 00:41:
Numark is zeker een goede wat betreft cd-spelers. Ze zijn niet te duur. Bieden veel voor hun geld en zijn ook nog eens goedkoop/makkelijk in onderhoud.Ik weet niet wie het was, maar er was hier iemand die in plaats van een Denon een vergelijkbaar model van Numark had gehaald. Puur vanwege de gelijke functies maar lager onderhoud.Een vriend zei dat een Numark goed en goedkoop is maar zoals altijd, is zo'n vriend niet alleszeggend. Daarnaast heb ik ook op een aantal sites gelezen dat wanneer je voor echt goedkope spul gaat, je best wel bedrogen uit kan komen! (Bijvoorbeeld met belt-driven en direct drive turntables) Wat ik overigens ook nog op een "DJ voor beginners" site las is dat het draaigerij belangrijker is dat de mixer in de meeste gevallen, vooral als je een krap budget hebt.
Dat is geheel persoonlijk en niet draaitechnisch gebonden. Persoonlijk vind ik het makkelijk om tabletop cd-spelers te gebruiken. In mijn geval is de kans op ongewilde stilte een stuk minder(Ik weet overigens niet of 2 single spelers beter zijn dan een dubbele)

Verwijderd
Soms zou ik denken dat mijn vmx 300 een slechte aankoop is als ik dit alles leesVash schreef op maandag 13 december 2004 @ 00:51:
Goed, ik zal me niet inhouden en heel eerlijk tegen je wezen. Behringer VMX-dingen zijn klotedingen.
Heb hem tot nu toe alleen maar met pc gebruikt en cd spelers (komt binnenkort reloop draaitafeltje bij
En de ervaringen op new-line van de vmx 300 zijn ook zeer positief.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 23:18 ]
Het maakt ook uit wie die ervaringen schrijft he 
Als je met iemand te maken krijgt die dat ding net 2 weken in huis heeft en hem dan de hemel in prijst, tsja. Terwijl de meer ervaren mensen (waar ik mezelf ook toe reken) doorhebben dat het gewoon helemaal niks is. Een product moet echt flink kut zijn wil het in die tijd problemen geven, dan is er technisch óók iets niet in orde. De truc in Behringers zit 'm in de slijtage. Die factor is veel en veel te groot, als je naar andere budgetmixers kijkt (en al helemaal naar de PS-626i).
Als je met iemand te maken krijgt die dat ding net 2 weken in huis heeft en hem dan de hemel in prijst, tsja. Terwijl de meer ervaren mensen (waar ik mezelf ook toe reken) doorhebben dat het gewoon helemaal niks is. Een product moet echt flink kut zijn wil het in die tijd problemen geven, dan is er technisch óók iets niet in orde. De truc in Behringers zit 'm in de slijtage. Die factor is veel en veel te groot, als je naar andere budgetmixers kijkt (en al helemaal naar de PS-626i).
Vash, ik had de beste man ge-emailt en heb een reply met heel veel nuttige informatie gehad. Ik zit nu sterk te overwegen om af te stappen van de dubbele cdplayer en om over te stappen op 2 van deze JB-Systems
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=13280
Ze zien er erg netjes uit en hebben zelfs functionaliteit om te kunnen scratchen. Nu zit ik alleen te twijfelen, ik moet wel even nog een beetje doorsparen om hem te kopen, maar als beginnende DJ doe ik er dan goed aan om deze aan te schaffen? Ik heb namelijk geen idee waar mijn ambities me brengen maar de mogelijkheid bestaat dus, ook al is die kans erg erg klein, dat die spelers met mengpaneel bijvoorbeeld volgende week al "in de hoek liggen" te verstoffen.
Stel ik zou ze tweedehands verkopen, zou het nog wat opbrengen of kan ik ze dan maar beter voor een dumpprijs verkopen bij de oud ijzerwaren boer? (om maar even heel erg te overdrijven)
De set die ik dan heb zijn 1 Gemini PS-626i en 2 Jb-systems CD200, overkill voor een beginner of niet?
EDIT: Ik zat de specs nog eens te lezen en wat betekend nou: "Tot 4 naadloze loops voor 1 track met reloop/stutter" ? Dat je je loops zo lang mogelijk kan maken o.i.d.? (0,5 sec, 1, 2, 4, 8,12 etc.?)
Ze zien er erg netjes uit en hebben zelfs functionaliteit om te kunnen scratchen. Nu zit ik alleen te twijfelen, ik moet wel even nog een beetje doorsparen om hem te kopen, maar als beginnende DJ doe ik er dan goed aan om deze aan te schaffen? Ik heb namelijk geen idee waar mijn ambities me brengen maar de mogelijkheid bestaat dus, ook al is die kans erg erg klein, dat die spelers met mengpaneel bijvoorbeeld volgende week al "in de hoek liggen" te verstoffen.
Stel ik zou ze tweedehands verkopen, zou het nog wat opbrengen of kan ik ze dan maar beter voor een dumpprijs verkopen bij de oud ijzerwaren boer? (om maar even heel erg te overdrijven)
De set die ik dan heb zijn 1 Gemini PS-626i en 2 Jb-systems CD200, overkill voor een beginner of niet?
EDIT: Ik zat de specs nog eens te lezen en wat betekend nou: "Tot 4 naadloze loops voor 1 track met reloop/stutter" ? Dat je je loops zo lang mogelijk kan maken o.i.d.? (0,5 sec, 1, 2, 4, 8,12 etc.?)
[ Voor 10% gewijzigd door killingdjef op 14-12-2004 01:55 ]
De standaard bijgeleverde software is uitermate belachelijk. Als je het zou geven aan iemand, als zijnde een all in one software/hardware bundel voor een familielid ofzo, neem dan een Hercules DJ Console. Daar kun je tenminste nog wat mee. Niet veel, maar iets. Die Mixman software is gewoon gore troep.ChojinZ schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:30:
Heb je em al? En zoja, hoe bevaltie?
Overigens is 79 euro belachelijk veel, met de lage dollar heb ik die van mij voor 40 euro gloednieuw met verzendkosten uit Amerika geEbay'd. Voor 79 euro zou ik eerder sparen en dan de investering doen in een Faderfox of een andere echte MIDI controller.
Als MIDI controller voor bv Traktor is het een pluspunt dat ie zoveel knopjes heeft, verdeeld in banks, en een crossfader. Dat geeft redelijk wat mogelijkheden. De mening is verdeeld over de scratch rings - standaard is de DM2MIDI driver support voor scratchen namelijk belachelijk. Er is echter met een MIDI translator en wat thuisgebouwde scriptjes heel redelijk scratchgedrag uit te krijgen. Het zal nooit 2 Technics en een battle mixer evenaren, maar goed... het is maar wat je zoekt. Meer info daarover te vinden op relevante sites.
Voor meer informatie check:
DM2Midi (drivers): http://www.pdoom.ch/dm2/
DM2Midi forum: http://www.dmtwo.tk
Nee is niet echt duur.killingdjef schreef op maandag 13 december 2004 @ 17:12:
Klein vraagje, is 240,00 euro (x2, want ik heb er 2 nodig) veel voor een tweedehands JB CD 200? 6 maanden oud. Waarschijnlijk komt daar ook nog verzendkosten bij a 20 euro.
Let er wel ff op dat ze nergens beschadigd zijn. Binnenin kan weinig stuk gaan want er zit niet zo heel veel in.
Had ze toevallig vorige week nog open voor mijn neus liggen -> http://www.aboutdj.nl/content/view/63/40/
Verwijderd
Vash schreef op maandag 13 december 2004 @ 23:56:
Het maakt ook uit wie die ervaringen schrijft he
Als dat had geholpen dan was ik niet zo kritisch op de VMX geweest.Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 21:04:
[...]
Niet goed, nouja dan maar wachten tot ie uitelkaar valt
. Maar het onderhoud en de slijtage maakt hem dus slecht als ik het goed begrijp. Dan maar goed mee omgaan
Het is net zoiets als de PS-626i. Dat is ook een budgetmixer met dus ook budgetfaders. Echter dáár kun je wel goed mee omgaan zodat hij niet gaat kraken (budgetmixers altijd afdekken met een theedoek). Maar Behringer heeft inmiddels bewezen een waardeloos merk te zijn qua DJ mixers. Vooral de best populaire Pioneer-kloon is echt om van te kotsen.
De CDJ-200 heb ik ook geen ervaring mee. Als de beste man hem aanraadt zal het wel een net product zijn (ik heb hem nog nooit op een leugen of verkooppraatje betrapt). Als je naar de prijs kijkt heb je de goede prijsklasse voor een beginner te pakken, wat dus zeker geen overkill is.killingdjef schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 00:20:
Vash, ik had de beste man ge-emailt en heb een reply met heel veel nuttige informatie gehad. Ik zit nu sterk te overwegen om af te stappen van de dubbele cdplayer en om over te stappen op 2 van deze JB-Systems
Onder 4 naadloze loops wordt ook wel seamless loops verstaan. Dat zijn loops die geen paar seconde buffer hebben maar zo strak zijn als het maar kan (dat je dus geen fractie van een seconde speling hebt zodat je hele mix aan gort gaat). Reloop is simpelweg het herhalen van de loops. Wat stutter is zou ik ook niet zo gauw weten.
De CD200 is gewoon een erg leuk spelertje (of lezen mensen de reviews niet meer
) voorzien van een KSS213 loopwerkje (gebruiken alle grote fabrikanten op Pioneer en Denon na) en voorzien van een paar leuke features.
Scratch is redelijk realistich (wat mag je verwachten van een speler van 300€) en verder werkt alles zoals het hoort.
Reloop stutter is niets anders als linea recta terug keren naar het begin punt van je loop en als je snel genoeg achter elkaar op die knop mept stottert ie (oftewel stutter
).
Loopjes kun je zo lang maken als je zelf wil, al maak je ze 5 minuten lang..........
Wat betreft die hot cue's, dat zijn gewoon 4 onafhankelijke loops of cue punten per CD die je direct aan kunt roepen door een mep op de knop te geven. Je kunt ze dus alle 4 voor 1 nmmer gebruiken maar je kunt er ook 1 gebruiken onder track 2 - 2 onder 5 en 1 onder track 10...... zodra je dus een ram op een hot cue geeft begint ie direct weer de loop af te spelen die onder de hot cue staat (al ben je 25 tracks verder).
In de review die ik je gaf staan ook alle feature's beschreven (ook het loop en cue gebeuren) -> http://www.aboutdj.nl/content/view/63/40/
Als je al gezocht had met google met jb system cd200 ....... de eerste hit is dezelfde pagina
Alternatief is de RCD800 van Reloop alleen heeft die geen scratch feature en is ie maar een paar tientjes goedkoper. (RCD 800 is verder exact hetzelfde van binnen alleen dan niet voorzien van de scratch software).
De 2 die ik heb staan voor de review zijn ondertussen weer aangesloten en staan op de stofkappen van de SL1200M3D's die nu lekker werkeloos staan te wezen. Totdat de importeur ze weer op komt halen laat ik ze daar ook lekker staan
Scratch is redelijk realistich (wat mag je verwachten van een speler van 300€) en verder werkt alles zoals het hoort.
Reloop stutter is niets anders als linea recta terug keren naar het begin punt van je loop en als je snel genoeg achter elkaar op die knop mept stottert ie (oftewel stutter
Loopjes kun je zo lang maken als je zelf wil, al maak je ze 5 minuten lang..........
Wat betreft die hot cue's, dat zijn gewoon 4 onafhankelijke loops of cue punten per CD die je direct aan kunt roepen door een mep op de knop te geven. Je kunt ze dus alle 4 voor 1 nmmer gebruiken maar je kunt er ook 1 gebruiken onder track 2 - 2 onder 5 en 1 onder track 10...... zodra je dus een ram op een hot cue geeft begint ie direct weer de loop af te spelen die onder de hot cue staat (al ben je 25 tracks verder).
In de review die ik je gaf staan ook alle feature's beschreven (ook het loop en cue gebeuren) -> http://www.aboutdj.nl/content/view/63/40/
Als je al gezocht had met google met jb system cd200 ....... de eerste hit is dezelfde pagina
Alternatief is de RCD800 van Reloop alleen heeft die geen scratch feature en is ie maar een paar tientjes goedkoper. (RCD 800 is verder exact hetzelfde van binnen alleen dan niet voorzien van de scratch software).
De 2 die ik heb staan voor de review zijn ondertussen weer aangesloten en staan op de stofkappen van de SL1200M3D's die nu lekker werkeloos staan te wezen. Totdat de importeur ze weer op komt halen laat ik ze daar ook lekker staan
[ Voor 31% gewijzigd door R2D2 op 15-12-2004 01:38 ]
Wow. Wie wil er nog een DM2, of zelfs een Faderfox, als je dit speeltje aan je mp3 mixprog kunt hangen:

http://www.kontrol-dj.com/html_eng/main.htm

http://www.kontrol-dj.com/html_eng/main.htm
[ Voor 12% gewijzigd door Acolyte57 op 16-12-2004 03:51 ]
Reind schreef op woensdag 15 december 2004 @ 01:31:
Reloop stutter is niets anders als linea recta terug keren naar het begin punt van je loop en als je snel genoeg achter elkaar op die knop mept stottert ie (oftewel stutter).

Nou dikke pech zeg... 
Ik zou vanavond draaien op een feestje in Utrecht, zijn die mensen (studenten notabene) "vergeten" draaitafels te regelen bij de City Hall
Dit moet een bepaald aantal dagen van tevoren worden aangegeven en dat waren ze een beetje vergeten. Nu kon ik niet komen draaien en moeten ze het de hele avond doen met 1 cd speler...
Vaag gebeuren allemaal...
Ben btw net terug van DJ contest op school. Ging opzich lekker. Ik had alleen het publiek een beetje tegen. Ik denk dat wij technisch alle drie even goed waren, komt iig aardig in de buurt, en we maakten ook ongeveer evenveel 'foutjes' (ze hadden geen monitors staan, draaien op zaalgeluid en split-cue dus
).... Ik draaide techhouse en techno, een andere gozer draaide oldschool en een beetje jumpstyle en nog een andere draaide R&B/Hip-Hop.
Nou, je kan dus wel raden wie er gewonnen heeft als de school in Diemen ligt
Maar opzich niet onterecht hoor, hij draaide goed, maar de beste?
Ik zou vanavond draaien op een feestje in Utrecht, zijn die mensen (studenten notabene) "vergeten" draaitafels te regelen bij de City Hall

Dit moet een bepaald aantal dagen van tevoren worden aangegeven en dat waren ze een beetje vergeten. Nu kon ik niet komen draaien en moeten ze het de hele avond doen met 1 cd speler...

Ben btw net terug van DJ contest op school. Ging opzich lekker. Ik had alleen het publiek een beetje tegen. Ik denk dat wij technisch alle drie even goed waren, komt iig aardig in de buurt, en we maakten ook ongeveer evenveel 'foutjes' (ze hadden geen monitors staan, draaien op zaalgeluid en split-cue dus
Daarom ook trainen op koptelefoon mixen (al dan niet met split-cue)BezurK schreef op donderdag 16 december 2004 @ 20:05:
Ben btw net terug van DJ contest op school. Ging opzich lekker. Ik had alleen het publiek een beetje tegen. Ik denk dat wij technisch alle drie even goed waren, komt iig aardig in de buurt, en we maakten ook ongeveer evenveel 'foutjes' (ze hadden geen monitors staan, draaien op zaalgeluid en split-cue dus).... Ik draaide techhouse en techno, een andere gozer draaide oldschool en een beetje jumpstyle en nog een andere draaide R&B/Hip-Hop.
Enne proef ik een beetje jaloezie?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
Interesant,zou wel een videoreview willen zien,alleen lijken me de jogwheels wat klein(108mm)maar verder ziet het er erg goed uit.Acolyte57 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 03:51:
Wow. Wie wil er nog een DM2, of zelfs een Faderfox, als je dit speeltje aan je mp3 mixprog kunt hangen:
JupBtM909 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 20:18:
[...]
Daarom ook trainen op koptelefoon mixen (al dan niet met split-cue)
Enne proef ik een beetje jaloezie?Welke school was het eigenlijk, Hogeschool inHolland?
Jaloezie? Nee hoor, ik gun het hem best. Ik had helemaal niet hoeven winnen. Maar ik vind het teleurstellend dat ze zich zo laten leiden door muziekstijl... Ze gaven uiteindelijk ook helemaal geen argumentatie ofzo. Hij had gewoon gewonnen. Ik zou dus best willen weten waarom. Hij draaide best vloeiend hoor, maar het was weinig verrassend. Gewoon plaatjes gelijk laten lopen en die crossfader naar links/rechts meppen. Af en toe een scratchje erbij, that's it. Kijk, hij deed dat heel netjes, geef ik toe, maar ik vond hem geen winnaar. Dat wassie puur om z'n muziekstijl wat daar gewoon in de smaak valt.
Maar ik vond mezelf ook geen winnende set draaien hoor dus wat dat betreft gun ik het hem wel. Net zoals de andere deelnemer. Het was gewoon een beroerde contest, laten we het daar op houden
inHolland idd ja
mjah een DJ die zijn/haar publiek weet te pakken is toch ook een goeie DJ of ben ik nu zo oppervlakkig aan het denken... je zal toch eerst een beetje 'hoer' moeten zijn voor je jouw eigen ding kan doen IMO...
offtopic:
ben weer terug van weggeweest
ben weer terug van weggeweest
Deze plek is te koop.
zoo, weer een paar feestjes achter de rug.
Toch altijd weer leuk als ik een meisje achter de draaitafels krijg

traktor scratch!
en ze draaide ook echt, of stond ze daar maar voor de gein?
Ze kwam nu even boven de draaitafels, de rest van de avond zat ze deronder
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Zo, eindelijk mijn limited edition van automanual ep + cd pakket binnen, vergat ik steeds op te halen 
En ja gesigneerd
Verder gelijk nog wat andere gehaald, kan ik er weer ff tegenaan

Die dus plus cd

En ja gesigneerd
Verder gelijk nog wat andere gehaald, kan ik er weer ff tegenaan
Die dus plus cd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 21:34 ]
Die is liefErikie schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 19:26:
Gezien de peuk in d'r hand is het voornamelijk show dat ze er staat.
cueen met een peuk tussen je vingers sucks nl bigtime.
Maar het is idd een lief plaatje.
[ Voor 16% gewijzigd door LangTall op 17-12-2004 23:06 ]
My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
hehe, indeed, toen ze die andere plaat inmixte duwde ik haar maar weer onder de draaitafelsLangTall schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 23:06:
Gezien de peuk in d'r hand is het voornamelijk show dat ze er staat.cueen met een peuk tussen je vingers sucks nl bigtime.
Maar het is idd een lief plaatje.
traktor scratch!
Hmmmmmmmm die is niet misErikie schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 19:26:
zoo, weer een paar feestjes achter de rug.
Toch altijd weer leuk als ik een meisje achter de draaitafels krijg![]()
[afbeelding]
Vraag is aan d'r of ik d'r niet voor een gedeelte mag verwerken voor een random logo op de site
Hmm.. herkenbaar... zoiets had ik vorige week ook in P60BezurK schreef op donderdag 16 december 2004 @ 20:05:
Nou dikke pech zeg...
Ben btw net terug van DJ contest op school. Ging opzich lekker. Ik had alleen het publiek een beetje tegen. Ik denk dat wij technisch alle drie even goed waren, komt iig aardig in de buurt, en we maakten ook ongeveer evenveel 'foutjes' (ze hadden geen monitors staan, draaien op zaalgeluid en split-cue dus).... Ik draaide techhouse en techno, een andere gozer draaide oldschool en een beetje jumpstyle en nog een andere draaide R&B/Hip-Hop.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Huh? Dan regel je (als organisator) toch draaitafels? Dat soort dingen gebeuren vaker (vooral onder studentenBezurK schreef op donderdag 16 december 2004 @ 20:05:
Ja, precies, dat zei ik ook. Maar volgens hun was het daar al te laat voor...Acolyte57 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 12:48:
[...]
Huh? Dan regel je (als organisator) toch draaitafels? Dat soort dingen gebeuren vaker (vooral onder studenten), en dan loop je naar de dichtstbijzijndste verhuur toko en regel je 2 tafels en een mixer. Of je leent ze van iemand die ze thuis heeft staan. Nogal pauper als je het daarop laat mislopen...
Tijd zat zou ik zeggen... Maarja... Studenten -> lui volk. Ze willen wel feesten maar veel moeite mag het niet kosten qua voorbereiding
Heej, ff dimmen over studenten he
we pakken het ook wel eens goed aan 
Er zijn er echter die het niet zo strak kunnen
Ben zelf ook student hoorAcolyte57 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 21:59:
Heej, ff dimmen over studenten hewe pakken het ook wel eens goed aan
Ligt het aan mij of worden er geen mixen meer geplaatst?
Misschien dat de er een dedicated topic moet komen voor de mixen genaamd: In The Mix!
Misschien dat de er een dedicated topic moet komen voor de mixen genaamd: In The Mix!

[ Voor 18% gewijzigd door SideBuster op 21-12-2004 04:16 ]
V*k voor de frisdrank daar op de hoek... | Specs
Binnenkort komt er van mij weer 1. Er zijn nog een paar platen in bestelling, daarna kan ik m mixen
ik zal binnenkort ook wel ff een no-nonsence hardtrance/dance set opnemen..
Verwijderd
Ok weer eentje van mij sinds lange tijd:
http://fewture.net/music/Sandor_Vennink_21-12-2004.mp3
Host is niet zo snel, mix is van goeie kwaliteit
Uiteraard tegneau! (beetje funky tot wat harder). Setje is grotendeels op de pitch gedaan (zonder platter aan te raken dus) en het resultaat is boven m'n verwachting.
Host is niet zo snel, mix is van goeie kwaliteit
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2004 12:10 ]
Savale heb je nog iets kunnen doen met de dv-tape van de dj contest?
Jazeker welSideBuster schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 04:00:
Ligt het aan mij of worden er geen mixen meer geplaatst?
[afbeelding]
Ik heb vorige week een nieuwe mixer voor m'n verjaardag gekregen dus ik heb eindelijk m'n gare Gemini kunnen dumpen
Ik kan dus weer mixjes opnemen want dat kon met die oude absoluut niet meer vanwege gare faders en EQ's (kraken piepen suizen en zelfs compleet wegvallen van geluid
Morgen krijg ik ook m'n nieuwe elementjes en nog een lichting platen binnen en dan ga ik weer aan de slag met opnemen
Heb btw een DJM-600S voor m'n verjaardag gehad
Ik wou eigenlijk liever de Nuo5 maar wegens niet nader te noemen belastingtechnische redenen was een Pioneer velen malen interessanter
wtf, wat krijg jij allemaal voor je verjaardagBezurK schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 17:07:
[...]
Jazeker wel
Ik heb vorige week een nieuwe mixer voor m'n verjaardag gekregen dus ik heb eindelijk m'n gare Gemini kunnen dumpen
Ik kan dus weer mixjes opnemen want dat kon met die oude absoluut niet meer vanwege gare faders en EQ's (kraken piepen suizen en zelfs compleet wegvallen van geluid)
Morgen krijg ik ook m'n nieuwe elementjes en nog een lichting platen binnen en dan ga ik weer aan de slag met opnemenDraaien doe ik uiteraard nog steeds elke dag 1 a 2 uurtjes
Heb btw een DJM-600S voor m'n verjaardag gehad
Ik wou eigenlijk liever de Nuo5 maar wegens niet nader te noemen belastingtechnische redenen was een Pioneer velen malen interessanter
ik krijg van ons mam 3 zoenen en 50 euro
Verwijderd
Gratis techno!!Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 12:08:
Host is niet zo snel, mix is van goeie kwaliteitUiteraard tegneau! (beetje funky tot wat harder). Setje is grotendeels op de pitch gedaan (zonder platter aan te raken dus) en het resultaat is boven m'n verwachting.
Komop jongens..echt wel de moeite om ff te downen

I knowOverSoft schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 18:38:
[...]
wtf, wat krijg jij allemaal voor je verjaardag
ik krijg van ons mam 3 zoenen en 50 euro

Heb'm direct gedownload maar bewust nog niet gereageerd omdat ik'm helemaal geluisterd wil hebben maar dat is met een set van 1.5 uur nog best veel werkVerwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 19:17:
[...]
Gratis techno!!
Komop jongens..echt wel de moeite om ff te downen
Maar tot nu toe klinkt het vet! Mixjes zijn absoluut lekker vloeiend en de opbouw is zeker lekker. Grappige is: onze stijl komt aardig overeen
Verwijderd
Ik draai alleen goeie tegneau

Er zit wel 1 groffe fout in..ben benieuwd of je hem tegenkomt
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2004 20:48 ]
Hebbes! Bij 23:25 zo'n beetjeVerwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 20:47:
Ik draai alleen goeie tegneau![]()
Hehe dat is ook niet zo handig nee
Grappige is, toen ik het hoorde kreeg ik echt zo'n spontaan "oops!" gevoel
Alsof ik zelf die fout maakte
Maar verder een vet setje hoor! Ik ga proberen of ik de volgende set die ik opneem ook zo lang kan laten duren. Tot nu toe deed ik steeds maar 30 - 45 minuutjes om de een of andere reden. Denk dat ik voorbij die tijdsgrens bang ben om fouten te maken ofzo? Vaag iig want soms sta ik - als ik dus niet opneem - wel 2 uur lang foutloos te draaien...
Verwijderd
Bij mij is de motivatie meestal weg na een uur. Tenminste..als ik opneem dan.BezurK schreef op woensdag 22 december 2004 @ 09:50:
[...]
Hehe dat is ook niet zo handig nee
Grappige is, toen ik het hoorde kreeg ik echt zo'n spontaan "oops!" gevoel
Alsof ik zelf die fout maakteEcht geinig
Maar verder een vet setje hoor! Ik ga proberen of ik de volgende set die ik opneem ook zo lang kan laten duren. Tot nu toe deed ik steeds maar 30 - 45 minuutjes om de een of andere reden. Denk dat ik voorbij die tijdsgrens bang ben om fouten te maken ofzo? Vaag iig want soms sta ik - als ik dus niet opneem - wel 2 uur lang foutloos te draaien...
Deze keer had ik me voor genomen de platter niet aan te raken. Best moeilijk

Verwijderd
Nou, na een tijdje radiostilte van mij...
Van het weekend naar Innercity geweest. Meesterlijk gezellig was het! Van de overtollige muntjes (veel gevonden en ook gewoon over) een ID&T Record Bag gekocht. Tja, daar zit je dan thuis: met record bag, zonder platenspeler (laat staan platen).
Dus ik ga mijzelf een leuk nieuwjaarskado geven. Ik heb wat gespaard de laatste paar maanden en ik ga voor de Synq XTRM-1, plus wat platen. Ik neem er maar 1, omdat ik al een CD/MP3-mixer heb (MP3000X van Gemini, de trouwe bezoekers hebben hem wslk al eerder in deze serie gezien) en het plan is om de platen te gaan rippen naar CD, zodat ik ze zowel van plaat als van CD kan spelen.
Daarna ga ik eens een stevig mixje in elkaar draaien. Zien of het gaat hahaha!
Ik heb er zin in!
Van het weekend naar Innercity geweest. Meesterlijk gezellig was het! Van de overtollige muntjes (veel gevonden en ook gewoon over) een ID&T Record Bag gekocht. Tja, daar zit je dan thuis: met record bag, zonder platenspeler (laat staan platen).
Dus ik ga mijzelf een leuk nieuwjaarskado geven. Ik heb wat gespaard de laatste paar maanden en ik ga voor de Synq XTRM-1, plus wat platen. Ik neem er maar 1, omdat ik al een CD/MP3-mixer heb (MP3000X van Gemini, de trouwe bezoekers hebben hem wslk al eerder in deze serie gezien) en het plan is om de platen te gaan rippen naar CD, zodat ik ze zowel van plaat als van CD kan spelen.
Daarna ga ik eens een stevig mixje in elkaar draaien. Zien of het gaat hahaha!
Ik heb er zin in!
Gedver wat haat ik dat 
Zit je vol smart op een pakketje te wachten. Moet je heeeel even van huis om boodschappen te doen, kom je terug: vind je zo'n briefje van de postbode dat je niet thuis was en dat je je pakketje de volgende dag op "mag" halen bij het postkantoor
Ik wil dat pakketje gvd NU!
Dat heb ik echt vaak
Had het vorige week ook al met m'n headphone van New-Line... Nu met een stelletje platen en m'n nieuwe elementjes (Concordes)
Zit je vol smart op een pakketje te wachten. Moet je heeeel even van huis om boodschappen te doen, kom je terug: vind je zo'n briefje van de postbode dat je niet thuis was en dat je je pakketje de volgende dag op "mag" halen bij het postkantoor

Ik wil dat pakketje gvd NU!
Dat heb ik echt vaak

Verwijderd
Bezurk: gewoon aan het einde van de dag naar het postkantoor gaan, meestal is die dan al afgegeven.
als er een track and trace nummer is kan je dat zelfs zien op die website...
Deze plek is te koop.
Ik heb telkens dat die t*f*s postbode om 9 uur aanbelt als ik nog op bed lig (DJ's leven meer in nachtritme
) .... En aangezien ik op zolder slaap moet ik dan als een gek een broek aantrekken en 2 trappen af rennen. En meestal (ookal ben ik binnen 30 seconden beneden) is de postbode dan al weer pleite! 
Vandaag had ik d'r te pakken!!
Ik kan beter uit Duitsland bestellen de DPD komt tenminste om een schappelijke tijd (tussen 12 en 13u 's middags)
Vandaag had ik d'r te pakken!!
Ik kan beter uit Duitsland bestellen de DPD komt tenminste om een schappelijke tijd (tussen 12 en 13u 's middags)
[ Voor 17% gewijzigd door ScuL op 22-12-2004 15:37 ]
Je kunt beter een lieve bejaarde buurman hebben die alle pakjes voor je aanneemt. En ze dan brengt wanneer je thuis / wakker bent-ScuL- schreef op woensdag 22 december 2004 @ 15:36: pakjes avond verhaal
http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl
Nou ik ben hier in maart komen wonen, mijn buren hebben tot in de zomer de pakjes (circa 2 a 3 per maand) aangenomen maar tegenwoordig willen ze niks meer voor me aannemen. "Ik ben de postbode niet"..

Ik heb net ff gebeld maar hij ligt er nog niet. Volgens haar komt het idd normaal wel voor dat hij er 's middags al is (goed om te weten, wist ik nietVerwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 15:01:
Bezurk: gewoon aan het einde van de dag naar het postkantoor gaan, meestal is die dan al afgegeven.
Ik zal vanavond ook is ff een setje op gaan nemen met de DJM909 van Pioneer.

Kreeg hem vanochtend thuis en ben nu een paar uurtjes aan het pielen geweest en nog kom ik dingen tegen waarvan ik denk.......... was ik die nou al eerder tegen gekomen.
En een touch screen op een mixer
Leuke bak zo'n 909, tis alleen een beetje jammer dat ik hem maar een weekje in huis heb voor een review en dat ik het geld zelf niet heb om er 1 te kopen

Kreeg hem vanochtend thuis en ben nu een paar uurtjes aan het pielen geweest en nog kom ik dingen tegen waarvan ik denk.......... was ik die nou al eerder tegen gekomen.
En een touch screen op een mixer
Leuke bak zo'n 909, tis alleen een beetje jammer dat ik hem maar een weekje in huis heb voor een review en dat ik het geld zelf niet heb om er 1 te kopen
Ik vind het zelf maar een rare combinatie hoor... Vreselijk veel effecten op een battle-mixer 
Hoe kan je nou in godsnaam al die effecten gebruiken en de knopjes indrukken als je druk staat te beat-jugglen?
In een 4/5-kanaals uitvoering lijkt hij me een stuk logischer. à la nuo5/djm-600
Maar toch leuk om mee te spelen lijkt me
Hoe kan je nou in godsnaam al die effecten gebruiken en de knopjes indrukken als je druk staat te beat-jugglen?
In een 4/5-kanaals uitvoering lijkt hij me een stuk logischer. à la nuo5/djm-600
[ Voor 8% gewijzigd door BezurK op 22-12-2004 19:45 ]
Van te voren goed plannenBezurK schreef op woensdag 22 december 2004 @ 19:45:
Ik vind het zelf maar een rare combinatie hoor... Vreselijk veel effecten op een battle-mixer
@Reind: Ik kijk uit naar weer zo'n mooie review
Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser
Ik bekijk het net ff anders....... als er nog meer kanalen op hadden gezeten wist ik niet eens welke knop ik moest pakken.BezurK schreef op woensdag 22 december 2004 @ 19:45:
Om de 1 of andere vage reden vind ik het zelfs wel fijn werken 2 kanalen (daarom ben ik ook een Ecler Hak lief hebber) om de dood eenvoudige reden dat het simpel is....... en dan snap ik het vaak wel
Wat je ff vergeet is dat je 3 banken hebt waar je van te voren een aantal effecten in kunt plaatsen en vooruit kunt programeren. Zelfs als je de mixer uit en weer aan zet behoud ie alle oude instellingen.
Het is ff flink wennen en ik heb al een puntje van verbetering gevonden maar daarvoor moet ik eerst ff de meneer van Pioneer contacten want het minpuntje kan ook een gevolg van lomp raggen slijtage zijn (denk ook dat dat het geval is).
Leuke is echter dat dit echt al een compleet afgeragde DJM is n nog vreemder is dat ie gewoon nog steeds perfect werkt.
Ja voor turntablism zijn 2 kanalen genoeg, en mischien die effecten toch ook wel grappig idd als de bediening een beetje gebruiksvriendelijk (en vooral SNEL is(. Maar in de gemiddelde club waar zo'n ding gezien z'n effecten terecht zou moeten komen zie ik dat niet goed komen. Daar zijn er toch meestal wel 3 decks en 2 CDJ's en dat is lastig puzzelen met je line-switches danReind schreef op woensdag 22 december 2004 @ 22:23:
[...]
Ik bekijk het net ff anders....... als er nog meer kanalen op hadden gezeten wist ik niet eens welke knop ik moest pakken.
Om de 1 of andere vage reden vind ik het zelfs wel fijn werken 2 kanalen (daarom ben ik ook een Ecler Hak lief hebber) om de dood eenvoudige reden dat het simpel is....... en dan snap ik het vaak wel
Wat je ff vergeet is dat je 3 banken hebt waar je van te voren een aantal effecten in kunt plaatsen en vooruit kunt programeren. Zelfs als je de mixer uit en weer aan zet behoud ie alle oude instellingen.
Het is ff flink wennen en ik heb al een puntje van verbetering gevonden maar daarvoor moet ik eerst ff de meneer van Pioneer contacten want het minpuntje kan ook een gevolg van lomp raggen slijtage zijn (denk ook dat dat het geval is).
Leuke is echter dat dit echt al een compleet afgeragde DJM is n nog vreemder is dat ie gewoon nog steeds perfect werkt.
Ligt het aan mij of is de link dood?Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 12:08:
Host is niet zo snel, mix is van goeie kwaliteitUiteraard tegneau! (beetje funky tot wat harder). Setje is grotendeels op de pitch gedaan (zonder platter aan te raken dus) en het resultaat is boven m'n verwachting.

Dit topic is gesloten.