Dateq XTC, 2 x JB Q30 + 2 x Ortofon Concorde Pro, Sennheiser HD 25, Pioneer CDJ100, Gemini CDJ20 = Totaal 1850 euro en fuck, das toch best wat geld achteraf

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Rookworst zonder R is ook worst.
Ohja, dat is 'n goeie, ik heb ook nog neopreen numark matjes gekocht en 'n UDG Courier Bag à 65 euro totaal...Canard schreef op zondag 28 november 2004 @ 13:33:
vorig jaar gekocht:
- 2x Pioneer CDJ-100S € 918,-
- Gemini UMX-7 € 249,-
nu besteld:
- 2x American Audio HTD 4.5 + Concorde Pro € 895,-
- neopreen slipmatten € 15,-
- platentas € 65,-
Koptelefoon, versterker en 4 boxen had ik nog.
Totaal € 2145,- ... ach ik vind dat ik dat wel verdiend heb, ik werk er hard genoeg voor
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 14:14 ]
[ Voor 3% gewijzigd door GeleFles op 28-11-2004 14:16 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Ik heb precies hetzelfde, ik wil wel iets kopen, maar het is gewoon weg te duur. misschien nu iets meer met mp3 komt zou ik wel iets willen hebben wat deze mp3 heel mooi kan mixen.Acolyte57 schreef op zondag 28 november 2004 @ 15:01:
PFfffffffft... en dat soort bedragen is waarom ik toch ff bij Traktor blijf. Eigenlijk wil ik wel 2 CDJ decks hebben maar das ook niet weinig geld
Wil wel binnenkort een mixertje kopen om Traktor aan te hangen, ik wil toch graag een 'echte' crossfader hebben.
kan ik het je nog sterker vertellen, de apparatuur was nog het goedkoopste... reken daar nog een plaat of 1500 bij.. a gemiddeld 9 a 10 euroAcolyte57 schreef op zondag 28 november 2004 @ 15:01:
PFfffffffft... en dat soort bedragen is waarom ik toch ff bij Traktor blijf. Eigenlijk wil ik wel 2 CDJ decks hebben maar das ook niet weinig geld
Wil wel binnenkort een mixertje kopen om Traktor aan te hangen, ik wil toch graag een 'echte' crossfader hebben.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Daarom zou ik uberhaupt niet aan platen beginnen... met CDJ decks kun je tenminste nog CD-Rs branden. Ik doe het voor eigen lol en om de zoveel tijd in de kroeg, dus het hoeft allemaal niet 100% legaal.Chiron schreef op zondag 28 november 2004 @ 15:55:
kan ik het je nog sterker vertellen, de apparatuur was nog het goedkoopste... reken daar nog een plaat of 1500 bij.. a gemiddeld 9 a 10 euro![]()
![]()
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Als ik op een mainstream feestje draai fik ik ook al m'n muziek op een handjevol cdrw's.. . de hoofdreden dat ik vinyl koop is omdat die tracks simpelweg niet te vinden zijn online, of pas maaaanden laterAcolyte57 schreef op zondag 28 november 2004 @ 18:05:
[...]
Daarom zou ik uberhaupt niet aan platen beginnen... met CDJ decks kun je tenminste nog CD-Rs branden. Ik doe het voor eigen lol en om de zoveel tijd in de kroeg, dus het hoeft allemaal niet 100% legaal.
[ Voor 4% gewijzigd door R2D2 op 29-11-2004 02:03 ]
Hmmmm, had ik nog niet aan gedacht. Omdat ik puur mainstream draai (een studentenkroeg hoeft nou niet echt vernieuwend te zijn) ben ik al klaar met een vrij constante feed van het campusnet op de UT, waar dance nummers ver voordat ze echt populair worden al online staan. Vrij veel obscure vinyl rips worden door DJs op cnet ook verzameld zonder dat ik er moeite voor hoef te doen... dat maakt het allemaal net wat makkelijker.Chiron schreef op zondag 28 november 2004 @ 20:24:
Als ik op een mainstream feestje draai fik ik ook al m'n muziek op een handjevol cdrw's.. . de hoofdreden dat ik vinyl koop is omdat die tracks simpelweg niet te vinden zijn online, of pas maaaanden later
Ja dan kan ik het ook welReind schreef op maandag 29 november 2004 @ 02:02:
Ik heb wel een lijstje met wat ik allemaal gehad heb aan gear.
[..]
hehe, ja preciesVash schreef op zondag 28 november 2004 @ 18:56:
En dan nagaan dat je met een Dj-in-a-box ding bent begonnen
Verwijderd
Welke serie JBL's ?BezurK schreef op zondag 28 november 2004 @ 11:50:
ikke heb iets meer dan 900 eurootjes betaald voor m'n huidige setje (779,- + 134,-). Versterker en speakers niet meegerekend want de versterker had ik al en de speakers heb ik van een goede kennis gekregen(zijn nog best goede JBL'etjes ook
)
mijn huidige set is trouwens 2 x XTRM-1 en een PS626i (die vrij binnenkort het raam uit gegooid gaat worden nadat 'n Nuo5 z'n plek ingenomen heeft)
TLX 140's zijn het. Volgens mij zijn ze 110W @ 4 Ohm. 't zijn dan ook gewoon HiFi speakers maar absoluut goed genoeg voor mijn doeleinden
Dan zou ik gewoon voor de Stanton DJ-Pro 2000 gaan, die is niet duur en is een prima dingTangLeFuzZ schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 10:18:
Ik ga binnenkort ook draaitafels aanschaffen, het wordt deze set;
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=11165
Nu ben ik alleen nog op zoek naar de koptelefoon die voor mij het meest geschikt is...
Ik ga de tafels alleen voor thuisgebruik kopen, niet voor professioneel gebruik, maar alleen als hobby. Ik wil geen budget koptelefoon, maar het hoeft ook niet state-of-the art techniek te zijnWelke raden jullie me aan?
[ Voor 55% gewijzigd door BezurK op 30-11-2004 10:27 ]
Verwijderd
uit de topicstartVerwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 11:01:
ik heb eigenlijk een vraagje,
mag ik mezelf DJ noemen?
Als je een sfeer kunt neerzetten en je hebt nog wat verstand van muziek... mag je je naar mijn mening best een DJ noemen.DJ staat al jarenlang voor disk jockey, een term die tegenwoordig extreem gehyped wordt, maar velen weten eigenlijk niet wat het vak nou precies inhoudt. DJ zijn kent twee aspecten: De techniek en de sfeer. Onder techniek wordt het mixen van plaatjes verstaan. Mixen is het gelijkzetten van tempo en beats, om vervolgens aan het einde van een nummer een soepele overgang te regelen. Dit klinkt heel simpel, maar dat is het zeker niet (in het begin al helemaal niet). Het mixen is een zeer nauwkeurig proces, waarbij de kleinste afwijking er al voor kan zorgen dat de boel na 10 seconden niet meer gelijk loopt. Dan kennen we nog het andere aspect, de sfeer. Als DJ op een feest ben jij verantwoordelijk voor de sfeer op de dansvloer. Nu zijn er een aantal factoren waarmee je de sfeer kan beïnvloeden, waarvan de belangrijkste bij uitstek de platenkeus is. Het neerzetten van een gevarieerde en goed opgebouwde set is alles behalve makkelijk. Daarnaast is de uitstraling van de DJ ook belangrijk. Een DJ die enthousiast bezig is, zal zonder twijfel betere resultaten halen dan een zak hooi die er ook niet voor de lol staat.
[ Voor 5% gewijzigd door Canard op 30-11-2004 11:07 ]
Wat zonde om die eindversterkers daarvoor te gebruiken. Als je ze nog kwijt wilt hoor ik het graag. Ik was er zon 3 jaar geleden naar op zoek.Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 11:01:
als eindversterkers gebruik ik 2 quad 303's (45 watt RMS per kanaal en geen terugkoppeling)
Verwijderd
zonde, ja ik weet het, maar daarom zeg ik ook, mijn eerste investering wordt een echte versterker in 19" formaat waar mijn 4 fane kasten op kunnen (15" modules van het merk fane de behuizing is gekopieert van de echte fane behuizing vanaf bouwtekeningen)Triple-D schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 12:01:
[...]
Wat zonde om die eindversterkers daarvoor te gebruiken. Als je ze nog kwijt wilt hoor ik het graag. Ik was er zon 3 jaar geleden naar op zoek.
Verwijderd
hieronder alleen mn dj-zooi. zal m'n studio maar niet mee tellendemichiel schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 22:25:
hoeveel hebben jullie nu eigenlijk betaald voor jullie complete set?
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
| --------------------------------------------------------------- 2x Soundlap DL-P1R Belt Drives 19-09-2004 2x Stanton MkII 500 2x RedBull Slipmats Numark DM1260X 3Channel 19 Vinyls €270,00 --------------------------------------------------------------- Dannii Minogue - Don`t Wanna Lose This Feeling 25-09-2004 Dj Jean - Every Single Day Dj Jose - Hesitate Dj Jose - No Hard Feelings Dj Katana - One Solid Wave Dj Silence - Can`t Stop Olav Basoski - Water, Fire, Rhythm, Love E.P. 2 Sticks - Bang The Beat € 71,76 --------------------------------------------------------------- Aron & Miosa - Levitate Babylon - Seduction Barthezz - Infected Barthezz - On The Move Bunkerz - Back 2 Bay 6 Cold Stone - Sea Of Orange Comanova - Wishful Thinking Dance Nation - Words Dave Swayze - The Travel E.P. Part 2 Delusion - Like This Desiderio - Starlight (remixes) Dj Dazzle - Freedom 4 Dj HS - RockThe Box Dj Salez vs Dj Cor Fijeman - Lattitude Drax & Scott Mac - Angel (remixes) Fire & Ice - Samoa F. Massif - Somebody (remixes) F. Massif - Understatement Lazy Jones - Let Me Tell You Steve Mac - The Moomaloids € 60,00 --------------------------------------------------------------- House Negro - S.P.A.M. 06-10-2004 Niels de Vries - See Me Kicking € 19,00 --------------------------------------------------------------- 8 Ball - Give Me What You Got Dance Valley - A Decade Of Dance € 17,00 --------------------------------------------------------------- STanton MkII 500 Naald, D-5100AL € 27.20 --------------------------------------------------------------- Asino - Let Me See You 26-10-2004 Club Encounters - Club Soda Dj Jean - The Unreleased Dubs Vol.2 Eric Prydz - Call On Me Van Zanten - F**kin` Fresh Beatz € 52.25 --------------------------------------------------------------- Technics Goud/Zwarte slipmats Wild and Reckless - Reckless € 22.40 --------------------------------------------------------------- Dj Jean - Every Single Day (remixes) € 9.50 --------------------------------------------------------------- Xtra Sampler - Vol.1 - Xtra Nova € -7.50 --------------------------------------------------------------- 4 Strings - Let It Rain 08-11-2004 Dj Katana - Gemini Three Drives - Air Traffic € 24.00 --------------------------------------------------------------- Dj Jose - His Choice 12-11-2004 G-Spott - City Streets € 19.00 --------------------------------------------------------------- 1x Soundlap DL-P1R Belt Drives 30-11-2004 1x Stanton MkII 500 2x Red Bull Slipmats 5x Vinyl Dj HS - Rock The Box Dj Salez vs Dj Cor Fijeman - Lattitude Down & Dirty - Love Groove The Keith MAC Project 95' (2LP) €-75.00 --------------------------------------------------------------- 1x Reloop RP-4000 M3D s €250.20 --------------------------------------------------------------- TOTAAL €759,91 |
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 16:07 ]
Die kaoss pad, in hoeverre is die beter of anders dan een airFX?
Wise enough to play the fool
Verwijderd
AHHHHHHHHHHHHHHHH, ik schaam me voor de mensheid!mickjuh schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:10:
Ik weet niet precies wat het totaal bedrag is wat ik heb uitgegeven... maar ik weet wel wat ik voor 1 dubbele plaat heb uitgegeven
[afbeelding]
Gangsta 64 a 120 Euro.
Een hoop geld maar ik MOEST hem hebben.
Haha dat klopt...Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:13:
[...]
AHHHHHHHHHHHHHHHH, ik schaam me voor de mensheid!Ghehe maar wist je dat je voor 65,- al een plaat laat drukken, zelfs dat was goedkoper, en dan print je ff een hoes uit, klaar
Dingen als geluidsdruk, goede klankweergave en in zekere mate ook wel de stevigheid van het ding zelf. Dit geldt zeker niet in alle gevallen.... In principe kan je ervan uitgaan dat je bij de duurdere modellen grotendeels voor de naam betaald, althans, wel bij de DJ headphones.TangLeFuzZ schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 10:37:
Thnx voor de tip
Nog wel een vraag dan; wat zijn nou in feite de (voor mij?) merkbare grote verschillen tussen een duurdere koptelefoon zoals de Technics RP-DJ1210 en die van Stanton?
Op new-line staat er wel een feature lijstje, maar de meeste dingen in die lijst zeggen me niet zoveel.
* Empathy kijkt z'n afschriften even na...OverSoft schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:19:
hmh, even denken:
2x Gemini PT-2100 ala euhm, totaal 250 euro geloof ik![]()
[/offtopic]
Verwijderd
Verwijderd
Kan hier ook nog (oude layout) geen abboBezurK schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:04:
Over die lay-out, gewoon abonnee worden jongens, kan je de oude layout terug krijgen
(al vind ik zelf de nieuwe ook wel mooi eigenlijk)
http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl
Oh, wist ik nietQuinie schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:18:
[...]
Kan hier ook nog (oude layout) geen abbo
2x Q30's en 1 gemini pmx140 en 300 platen denk zo'n 1200 a 1300 euro.
en das dan alleen me dj spul
yep 2e handsVash schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:26:
250 euro voor 2100's? Da's tweedehands neem in aan?
Nieuwe layout is niet lelijk, die vorige was juist foeilelijk maar iedereen was daaraan gewend.
daarom ook: "geloof ik"Empathy schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:41:
[...]
* Empathy kijkt z'n afschriften even na...
't is 50 euro meer
Verwijderd
Heb je DJ-Pro 3000 zelf. Volgens mij ben ik al deels doof op dit moment, en ik heb ze pas 3 maanden geloof ikAdion schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 21:13:
Op skratchworx.com was er trouwens laatst een mooie koptelefoon review met toch wel een aantal van de belangrijkste hoofdtelefoons van het moment in.
http://www.skratchworx.com/reviews/headphonetest.htm
Zelf lijkt mij op dit moment de Stanton DJ-3000 momenteel behoorlijk interessant als ik een nieuwe zou kopen. Niet te duur, en toch behoorlijk goed geluid en volgens de review erg comfortabel, wat zeker leuk is als je 'm niet enkel voor dj-use wil gebruiken.
Poe heej idd, je oren zijn je instrumenten en je hebt er helaas maar 1 paar van. Beter wat zuiniger zijn dus R.U.benChiron schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 18:22:
oef... wees zuinig op je oren...
Haha dat heb ik ook al eens gehad-ScuL- schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 18:33:
Verdomme!Draai ik net een gruwelijk vette set , blijkt mijn volume-panel op mic in te staan in plaats van line in
Verwijderd
[ Voor 82% gewijzigd door ScuL op 05-12-2004 17:37 ]
Verwijderd
Wise enough to play the fool
Verwijderd
En bedoel je dan op de site zelf of op het forum, ik vind alleen wat prijzen als 500 enzo, dat vind ik echt teveel. Maar is dit ongeveer de prijs die ervoor wordt gevraagd?teacher schreef op zondag 05 december 2004 @ 20:57:
nou.. als je een beetje zoekt en leest op new-line.nl dan kom je een heel eind..
Verwijderd
Ga eerst is lekker de startpost doorlezen, daarna rondsnuffelen bij diverse webwinkels, fora's en wat verder kijken dan je neus lang is. Ga dan maar wat gerichter vragen stellen waarvan je het antwoord niet zelf kunt bedenken.Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 21:03:
[...]
En bedoel je dan op de site zelf of op het forum, ik vind alleen wat prijzen als 500 enzo, dat vind ik echt teveel. Maar is dit ongeveer de prijs die ervoor wordt gevraagd?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 22:51 ]
wat wil je precies?Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 21:03:
[...]
En bedoel je dan op de site zelf of op het forum, ik vind alleen wat prijzen als 500 enzo, dat vind ik echt teveel. Maar is dit ongeveer de prijs die ervoor wordt gevraagd?
BPM besturen zonder controller is echt een oefening in zelfmarteling, imho. Traktor, dat is nou de shitnum-lock schreef op maandag 06 december 2004 @ 02:05:
misschien is BPM Studio 4 - 'Pro Software' leuk voor dat geld?
De complete professionele software, exclusief controller
Prijs: € 495,00 (Excl. BTW & verzendkosten)
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Ligt de stylen eens toe, want op bijvoorbeeld Innercity wordt er redelijk divers gedraaidVerwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 12:42:
Draai jij een beetje mainstream muziek (denk bijvoorbeeld aan de huidige stijlen op innercity en andere grote feesten) en denk jij een leuke set (1 tot anderhalf uur) neer te kunnen zetten voor de doelgroep stuur mij dan een mailtje met het hoe en waarom naar mark[puntje]prinsen[apestaartje]hccnet[puntje]nl
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Jammer dat Nijmegen zover weg is.. Mainstream muziek zoals op innercity? Dan bedoel je club/hardstyle/techno? Onder mainstream versta ik zelf meer skihut/top40/urban etc.Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 12:42:
Beste mensen, wij zijn als beginnende Drive-in op zoek naar een Gast DJ die (voorlopig) één keer wil draaien op een Gala feest voor bovenbouw in Grave (Nijmegen). Draaien met cd's en/of vinyl is een vereiste omdat wij zelf ook wel met MP3 kunnen draaienDraai jij een beetje mainstream muziek (denk bijvoorbeeld aan de huidige stijlen op innercity en andere grote feesten) en denk jij een leuke set (1 tot anderhalf uur) neer te kunnen zetten voor de doelgroep stuur mij dan een mailtje met het hoe en waarom naar mark[puntje]prinsen[apestaartje]hccnet[puntje]nl
Er zal sprake zijn van een vergoeding (misshcien zelfs wel reiskosten) tussen de 50 en 150 euro. het feest zal ergens aan het begin van volgend jaar plaatsvinden (januari-februari).
Verwijderd
Ik heb meerdere keren met BasiqAir gevlogen en nog niet 1 keer is mijn handbage gechecked op gewicht dus dat zit (hoop ik) wel goed. Enige waar je mee op moet passen is de afmeting van je tas, ik weet niet wat je met die 115cm bedoelt (115cm^3-ScuL- schreef op maandag 06 december 2004 @ 19:31:
Ik ga morgen het vliegtuig in met een 40-tal platen (destination Stockholm..) .. begin hem nu wel een beetje te knijpen. Heb zojuist online ingechecked met BasiqAir internet-inchecken echter er stond wat over handbagage.. Maximale omvang 115cm (HxBxL) en max. gewicht van 5kg. Met 40 platen in een UDG courierbag deluxe kun je dus al op je water aanvoelen dat ik over de 5kg heen ga! Maar die tas (en platen) vind ik veel te fragiel om met de normale ruimbagage mee te geven.. dus ik hoop dat ik er niet op gechecked wordt
Eventjes kunnen je platen wel plat liggen hoor-ScuL- schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:37:
Mijn handbagage is ook nog nooit op gewicht gechecked (ook meerdere keren gevlogen) maar ik weet niet of ze bij de gate een platentas eruit pikken vanwege de omvang en het (aannemelijke) gewicht. Dit is wat er staat over handbagage: U mag één stuk handbagage per persoon meenemen aan boord met een afmeting van 115 cm (l 55 x b 35 x h 25) en een maximaal gewicht van 5 kg.. Mijn UDG courierbagdeluxe is 33 bij 36,5 bij 18 .. lijkt me dat dat wel moet kunnen. En in het bagagevak was ik sowieso niet van plan hem te stoppen want dan ligt ie plat (gewicht duwt platen krom). Als het goed is zit ik naast een lege stoel dus dan kan ik daar gewoon de voetenruimte van gebruiken
Je mag me bellen, ben beschikbaar iigVerwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 12:42:
Beste mensen, wij zijn als beginnende Drive-in op zoek naar een Gast DJ die (voorlopig) één keer wil draaien op een Gala feest voor bovenbouw in Grave (Nijmegen). Draaien met cd's en/of vinyl is een vereiste omdat wij zelf ook wel met MP3 kunnen draaienDraai jij een beetje mainstream muziek (denk bijvoorbeeld aan de huidige stijlen op innercity en andere grote feesten) en denk jij een leuke set (1 tot anderhalf uur) neer te kunnen zetten voor de doelgroep stuur mij dan een mailtje met het hoe en waarom naar mark[puntje]prinsen[apestaartje]hccnet[puntje]nl
Er zal sprake zijn van een vergoeding (misshcien zelfs wel reiskosten) tussen de 50 en 150 euro. het feest zal ergens aan het begin van volgend jaar plaatsvinden (januari-februari).
Verwijderd
Daar kan ik geen antwoord op geven maar wat ik wel weet is dat via internet kopen over het algemeen stukken goedkoper is dan in een winkel. Dus kijk ff op het net ipv in de winkel.Kan je namelijk veel geld schelen.Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:05:
Weet iemand hier een zaakje in amsterdam/haarlem waar ik voor een leuk prijsje draaitafels kan kopen ? ik heb laatst een naam gehoord van een zaakje in amsterdam maar die ben ik vergeten
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Het is gelukt! Bij het inchecken heb ik äm gewoon een beetje achter de rug gehouden en ze zag t dus nie. Toen kwam ik bij de douane ging die tas door de x+ray scanner heen. Zegt die vrouw zo, wat heb jij in godsnaam in je tas zitten ik zie 1 groot zwart blok hahahaBezurK schreef op maandag 06 december 2004 @ 23:06:
[...]
Eventjes kunnen je platen wel plat liggen hoor
Ze raken niet meteen krom
Maargoed, als je zeker weet dat je naast een lege stoel komt te zitten dan zou ik daar gewoon voor gaan... Wat ga je eigenlijk doen in Stockholm mèt platen? Draaien?![]()
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door ScuL op 08-12-2004 12:53 ]
Verwijderd
Succes ! Wil er op zich wel even kijken, maar ik denk dat ik dan al bij Don Diablo (Deventer) ben.Chiron schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 23:48:
aanstaande vrijdag draai ik in de finale van de P60 dj contest.. Savale ben je er ook klaar voor?
[ Voor 19% gewijzigd door Flake op 08-12-2004 15:44 ]
Er was toch ook een nummer van jou gereleased? Dus dan wordt het semi-professioneelVash schreef op woensdag 08 december 2004 @ 15:58:
Nu wordt het nog voor hobby, later (als blijkt dat er genoeg geld in het laatje komt) wellicht professioneel. Ik hoop het laatste: Op de laatste foto kun je al een redelijke indruk van het huis krijgen. Dat mag ik dus waarschijnlijk allemaal gaan betalen later omdat ik de oudste ben in huis
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq