Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Lekker onderbouwt ookBor_de_Wollef schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 08:33:
100Hz is zeker wel een hele verbetering hoor.

Maarre... waarom opent 1 van jullie niet een 50 vs. 100 Hz discussie, dan kunnen we het hier bij de aanbiedingen houden
Ik lees de laatste pagina's niks anders als dat 50 Hz beter is en weer een ander die zegt dat 100 Hz beter is....

Verwijderd
Lijkt me inderdaad een stuk beter als een offtopic discussie wat niets met de aanbieding zelf te maken heeft.waarom opent 1 van jullie niet een 50 vs. 100 Hz discussie, dan kunnen we het hier bij de aanbiedingen houden
Daarnaast is over 50/100Hz al behoorlijk wat gediscusseerd (search: 100 50 hz tv @ AV) en we mogen hopen dat de mensen die een nieuwe TV overwegen zich wel eerst inlezen in de materie.
Is volgens mij dezelfde als deze Goldman LD2601 http://www.pricerunner.co.../vision/tv/234024/detailsmarco899 schreef op donderdag 30 december 2004 @ 00:21:
Zojuist een Proline 26" LCD TV gekocht bij de bcc voor €899,-. Type is de LD2601.
Hier even de specs:
Kijkhoek: 170/170
Luminatie: 600cd /m2
Contrast: 600:1
Ls: 2x7 Watt
Resolutie: 1280x768
Aansluitingen: 2x scart, 15p D-Sub, DVI WXGA, Component input en stereo input, s-video aansluiting.
Beeld bevalt mij goed, kijkhoek is prima, zwart is voor een lcd prima en de zwakke kabel bij mij zorgt toch voor een prima beeld.
Zappen is vrij traag, maar dat went en dat is het enige negatieve wat mij is opgevallen. Ik ging eigenlijk voor de 26" van sharp of jvc, maar dit is voor de prijs een prima alternatief. Afbeelding heb ik niet, maar heeft een scherm brede speaker aan de onderzijde, die niet loskoppelbaar is.
Ook mijn Mediacenter pc draait er erg leuk op.
Beam this message up, Scottie!

Het eerste exemplaar dat ik haalde heb is snel weer omgeruild, geen enkele schijf (CD, DVD, mp3-CD en divx-CD) werkte. Ik kreeg een ander en deze werkt perfect. Ik had al een Cyberhome DVD 402 DVD speler, en ben blij met de overduidelijk veel kleinere speler, maar ook een zeer compacte afstandsbediening, dit in tegenstelling tot die van de 402 die toch al snel 20 cm lang is.
Maar genoeg over het uiterlijk, hoe werkt 'ie? Alles wat ik er tot nu toe ingestopt heb werkt probleemloos, inclusief de ondertitels (in mijn geval allemaal *.srt). Ik heb geen digicam dus voor screenshotjes moet je hier maar even kijken.
Diverse info:
- digitale audio, alleen coax en geen optische uitgang
- video: scart, s-video en component uitgangen (bij instellingen zo snel mogelijk scart-signaal op rgb zetten, zeer duidelijke verbetering t.o.v. de standaard instelling.)
- geen echte power-off knop, staat altijd stand-by
Tot nu toe lijkt het me een aanrader.
Verwijderd
Heeft iemand de lidl lcd tv gekocht?
Goodmans bedoel je? Hij lijkt er erg veel op.Mauridia schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 15:57:
[...]
Is volgens mij dezelfde als deze Goldman LD2601 http://www.pricerunner.co.../vision/tv/234024/details
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
<40 euro?
Verder niet echt naar gekeken hoor, maarja....30 euro...niet duur iig
specificaties:
frequentie: 2,4 ghz
Bereik: 100M
Ik wil het gaan gebruiken om het beeld van mijn pc (die op mijn kamer staat) via de TV-out op mijn videokaart op een tv in de woonkamer te krijgen. Vervolgens wil ik hiermee dus films gaan kijken.
Heeft iemand ervaring met dit soort zenders? beeldkwaliteit? geluid?
Verwijderd
Ik heb deze ook en hij werkt behoorlijk goed. Hij stuurt het signaal makkelijk door 1 verdieping. Af en toe treedt er wel wat ruis op (vooral als iemand tegen de zender aanstoot bijvoorbeeld), en je moet hem ook goed richten wil je geen ruis hebben.Bart1983 schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 00:02:
Vanaf 20-01 is er bij onze lidl een Beeld-/geluidszender in de aanbieding van het merk Welltech
specificaties:
frequentie: 2,4 ghz
Bereik: 100M
Ik wil het gaan gebruiken om het beeld van mijn pc (die op mijn kamer staat) via de TV-out op mijn videokaart op een tv in de woonkamer te krijgen. Vervolgens wil ik hiermee dus films gaan kijken.
Heeft iemand ervaring met dit soort zenders? beeldkwaliteit? geluid?
Door 2 verdiepingen is de kwaliteit niet goed genoeg. Zowel video als geluid geven dan teveel ruis.
Wat erg handig is is de infraroodzender: hiermee kan je een infraroodafstandsbediening doorzendenl: zo kan je dus de afstandsbediening van je dvd speler gewoon op de andere tv gebruiken.
Je zegt dat je via de TV out films wil kijken. Let er dan goed op dat je je tv kaart insteld dat hij een exacte kopie maakt van het beeld (ga eerst even na of je tv kaart dit wel kan). Ook moet je soms de tv als primair beeldscherm instellen, en je computerbeeldscherm als secundair. Anders worden film en dvd beelden niet doorgestuurd via de tv out (is een soort beveiliging, zodat je niet zomaar films kan kopiëren, maar met deze trucjes kan je die beveiliging dus omzeilen )
thuis hebben wij ook zo'n setje, alleen vind ik het beeldkwaliteit toch echt onder de maat. aangezien je gebruik maakt van een composiet beeldsignaal dat daarna ook nog eens draadloos door het huis gestuurd wordt, blijft er maar weinig over van het origineel verzonden kwaliteit vanuit de TV-out. verder praktisch geen ruis in het beeld, maar de scherpte is compleet weg.Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 10:30:
[...]
Ik heb deze ook en hij werkt behoorlijk goed. Hij stuurt het signaal makkelijk door 1 verdieping. Af en toe treedt er wel wat ruis op (vooral als iemand tegen de zender aanstoot bijvoorbeeld), en je moet hem ook goed richten wil je geen ruis hebben.
Door 2 verdiepingen is de kwaliteit niet goed genoeg. Zowel video als geluid geven dan teveel ruis.
Wat erg handig is is de infraroodzender: hiermee kan je een infraroodafstandsbediening doorzendenl: zo kan je dus de afstandsbediening van je dvd speler gewoon op de andere tv gebruiken.
dit heeft niets met een kopieerbeveiliging te maken, maar met de zogenaamde overlayJe zegt dat je via de TV out films wil kijken. Let er dan goed op dat je je tv kaart insteld dat hij een exacte kopie maakt van het beeld (ga eerst even na of je tv kaart dit wel kan). Ook moet je soms de tv als primair beeldscherm instellen, en je computerbeeldscherm als secundair. Anders worden film en dvd beelden niet doorgestuurd via de tv out (is een soort beveiliging, zodat je niet zomaar films kan kopiëren, maar met deze trucjes kan je die beveiliging dus omzeilen )
Hier staat tekst
Dat is precies mijn ervaring. Ruis valt wel mee maar het beeld is totaal niet meer scherp. Verder had ik ook nog last van fletse kleuren..Sjaak_Afhaak schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 10:55:
[...]
thuis hebben wij ook zo'n setje, alleen vind ik het beeldkwaliteit toch echt onder de maat. aangezien je gebruik maakt van een composiet beeldsignaal dat daarna ook nog eens draadloos door het huis gestuurd wordt, blijft er maar weinig over van het origineel verzonden kwaliteit vanuit de TV-out. verder praktisch geen ruis in het beeld, maar de scherpte is compleet weg.
[...]
dit heeft niets met een kopieerbeveiliging te maken, maar met de zogenaamde overlay
\_Specs_/
Verwijderd
en ik heb um gelijk even open gemaakt
wat ik gelijk zie is een ESS Vibratto II chip
verder zie ik op de printplaat dit staan:
dvd5000p+sanyo+66E4
20/10/2004 JY-DMB.ESS6698 VER 1.0
ik heb er ook gelijk pics van gemaakt. dus als iemand ze wilt hebben pm me even dan mail ik ze je toe..
nu eens zoeken of er ergens iets van firmwares te vinden is.. want de subs mogen echt wel beter in beeld komen.. haast niet te lezen zo
Ik heb een geforce 6800GT van INNO3D dus ik hoop dat het hier een beetje mee lukt. Ik hoef maar door 1 betonnendek heen en de afstand is ongeveer 10 tot 15 meter. Ik hoop dat het beeld en geluid toch een beetje goed blijft.Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 10:30:
[...]
Ik heb deze ook en hij werkt behoorlijk goed. Hij stuurt het signaal makkelijk door 1 verdieping. Af en toe treedt er wel wat ruis op (vooral als iemand tegen de zender aanstoot bijvoorbeeld), en je moet hem ook goed richten wil je geen ruis hebben.
Je zegt dat je via de TV out films wil kijken. Let er dan goed op dat je je tv kaart insteld dat hij een exacte kopie maakt van het beeld (ga eerst even na of je tv kaart dit wel kan). Ook moet je soms de tv als primair beeldscherm instellen, en je computerbeeldscherm als secundair. Anders worden film en dvd beelden niet doorgestuurd via de tv out (is een soort beveiliging, zodat je niet zomaar films kan kopiëren, maar met deze trucjes kan je die beveiliging dus omzeilen )
Ik ga hem donderdag gewoon halen en dan kijk ik wel of het iets is anders breng ik hem gewoon weer terug.
Verwijderd
3.0 megapixels,
32 MB werkgeheugen,
1,5' kleurendisplay,
4 x digitale zoom,
met SD geheugenkaartslot
(geheugenkaart
niet inbegrepen),
USB 2.0 aansluiting
(kabel meegeleverd),
3 jaar garantie.
64.99€
Ik heb niet veel budget, zoals elke student denk ik
Verwijderd
heb zelf een canon a40 voor 100 euro 2e hands gekocht via marktplaats. topding met 3x zoom waar je wel wat aan hebt en erbij kreeg ik 128mb kaart. maw: verken ook die opties eens. en ja ik ben ook student!
Kost ook nog maar 175 piek, en dan heb je echt een goed apparaat.
Das gelukkig maar 2,5x zo duur...cornelixnootje1 schreef op zondag 16 januari 2005 @ 16:31:
of een nieuwe canon powershot A75.
Kost ook nog maar 175 piek, en dan heb je echt een goed apparaat.
9 foto's lijkt me wat pessimistisch, 3 megapixel foto's zijn in de beste JPEG kwaliteit doorgaans zo'n 1,5Mb per stuk. 20 Foto's lijkt me dus een stuk redelijker. Overigens loont het wel de moeite om er gewoon een SD kaartje bij te nemen: voor 30 euro heb je al 256mb en dan kan je gewoon lekker in het rond klikkenVerwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 15:53:
3 megapixel is prima, als je niks op posterformaat gaat afdrukken voldoet een 2 al. aan die digitale zoom heb je geen reet, dat wordt lelijk uitvergroten. er gaan in 3 megapixelstand denk ik 9 fotos op die 32 mb. zoals gezegd, gewoon lager instellen als het beeldschermwerk wordt. megapixelrace is hetzelfde als 100 herz en plasmatv's - wegblijven. batterijen > koop een goede oplader. echt. duracell is met 10 minuten leeg.
heb zelf een canon a40 voor 100 euro 2e hands gekocht via marktplaats. topding met 3x zoom waar je wel wat aan hebt en erbij kreeg ik 128mb kaart. maw: verken ook die opties eens. en ja ik ben ook student!
Verwijderd
http://silverapp1.mycom.n...uctID=44513&productType=4
In de pricewatch staat hij voor €179
pricewatch: Philips A3.610 Acoustic Fusion (5.1)
Nog wat info van Philips

Zoiets zoek ik dus, helaas geen coop hier in de omgeving...meloenie schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 11:16:
Ik zag vandaag bij de Coop (supermarkt) een dvd speler voor 29,95.
Verder niet echt naar gekeken hoor, maarja....30 euro...niet duur iig
Verwijderd
(that would be me)

Die kerel boven mij bedoelt dus deze:

[ Voor 18% gewijzigd door Trasos op 18-01-2005 19:27 ]
Kon er niets vinden over in folders, maar ze lagen bij de balie in filiaal in Osdorp (Amsterdam) voor €199,-
[ Voor 5% gewijzigd door Mesh op 18-01-2005 19:25 ]
Signature?
misschien iets leuks voor jou:Trasos schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 19:16:
Of voor iedereen die wil overstappen op satelliet of er een extra schotel wil bijhangen omdat je anders de hele tijd naar hetzelfde moet kijken als je ouders.
(that would be me)
er bestaan LNB's met meerdere uitgangen, dan hoef je dus niet hetzelfde te kijken maar heb je wel maar 1 schotel hangen. wel moet je gewoon 2 receivers hebben
. . . . . Youp.net . . . . .
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Ben je dan nog niet onderhand even duur uit? Waar zou ik dat kunnen vinden?ExploWare schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 19:29:
[...]
misschien iets leuks voor jou:
er bestaan LNB's met meerdere uitgangen, dan hoef je dus niet hetzelfde te kijken maar heb je wel maar 1 schotel hangen. wel moet je gewoon 2 receivers hebben
Edit:
Ik heb net ff op msat.nl gekeken en daar stond zelfs dat als je een schotel wilt gebruiken met z`n tweeeen dat je dan ongeveer 2,5 keer de prijs kwijt bent van een enkele. Dus dan kan ik toch net zo goed zelf een setje kopen. We hebben toch een hoge mast daar kan nog makkelijk een schoteltje bij.
[ Voor 29% gewijzigd door Trasos op 18-01-2005 22:11 ]
Verwijderd
Ik kon je email niet vinden. Maar ik heb ook een Amuseer, en vind die ondertiteling ook minder. Dat had ik al gepost maar niemand had er blijkbaar een antwoord op. Weet u misschien hoe ik die ondertiteling beter in beeld krijg?Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 13:25:
ik heb ook een amuseer dvd500p
en ik heb um gelijk even open gemaakt
wat ik gelijk zie is een ESS Vibratto II chip
verder zie ik op de printplaat dit staan:
dvd5000p+sanyo+66E4
20/10/2004 JY-DMB.ESS6698 VER 1.0
ik heb er ook gelijk pics van gemaakt. dus als iemand ze wilt hebben pm me even dan mail ik ze je toe..
nu eens zoeken of er ergens iets van firmwares te vinden is.. want de subs mogen echt wel beter in beeld komen.. haast niet te lezen zo
mvg Leon
Verwijderd
maar deze (4.1.43.1) zit al op de Amuseer die ik heb....
Dus niets te upgraden.
Wel goed om te weten dat eraan gewerkt wordt.
Hij doet het verder perfect,
Bij sommige codecs loopt ie iets out of sync, maar dan spoel je een klein stukkie trug en
klaar is klara...
En er zijn nog een paar minder belangrijke foutjes waar ze iets aan kunnen doen.
De taal klopt niet altijd, en als je iets afspeelt moet je altijd de OSD functie uitzetten,
dit is niet in te stellen.
Al met al zeer tevreden, en dat voor 60 euro, niet gek
Hopelijk komt er snel een echte update!
plaatje
CCE 5.1 speakersetje €49,95
DivX speler €59,95
plaatje
Canyon Draadloos toetsenbord en muis(met draad, 800dpi)
Siemens A140 DECT telefoon met extra handset
[ Voor 54% gewijzigd door timovd op 22-01-2005 21:55 . Reden: plaatjes en links ]
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Verwijderd
ik ben bezig om die firmware te modden zodat die ondertitel groter word..Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 07:57:
[...]
Ik kon je email niet vinden. Maar ik heb ook een Amuseer, en vind die ondertiteling ook minder. Dat had ik al gepost maar niemand had er blijkbaar een antwoord op. Weet u misschien hoe ik die ondertiteling beter in beeld krijg?
mvg Leon
ik was al vrij ver (had iets van 15 letters groter) maar nu ben ik beland waar ik bang voor was.. de firmware is groter dan het geheugen geworden (probleem: dvd blijft resetten en kan de orginele firm er niet terug op krijgen via de cd). dus nu moet ik kijken of ik die MX chip eruit kan krijgen met met een eprom lezer de orginele data er terug in kan krijgen. probleem is mijn handen zijn groter als de chip zelf. maar als me het lukt ga ik weer verder met modden. ik haal dan denk ik de achtergrond afbeelding eruit om plaats te besparen..
eerst eens gaan solderen morgen
updates soon (i hope)
Verwijderd
ook gelijk gekocht en deze speelt ook alles af met goed beeld
allen beeld en geluid lopen vaak niet sync. maar hiervoor komt binnenkort een update las ik ergens op een site..
Verwijderd
Twijfel tussen deze en de 51 cm lcd van sharp
Verwijderd
vanaf ma, 31-01, regio 1

ultra brede kijkhoek van 170° (horizontaal en verticaal)
1280 x 768 pixels
ingebouwde PAL/SECAM tuner (UHF/VHF/kabel)
beeldformaten: 16:9, 15:3, 4:3 en 5-voudige panoramazoom
2 afneembare boxen (2 woofers / 2 tweeters), 2 x 7 Watt RMS
hoogwaardige, gepolijste aluminium behuizing
5-band equalizer
PIP (Picture in Picture)-functie (voor externe aansluitingen zoals bijv. een PC)
100 voorkeuzezenders
teletekst met 252 pagina geheugen
contrastverhouding: 600:1
helderheid: 550 cd/m2
wandmontage mogelijk (wandhouder niet inbegrepen)
incl.: multifunctionele IR-afstandbediening, scartkabel, scart cinch adapterkabel, antenne- en videokabel
afm.: 92 x 50.5 x 20.3 cm.
gewicht: ca. 20 kg
Incl. ? 8,- verwijderingsbijdrage
Multi stereo, NICAM en A2
Response Time: 16 ms.
1299,-
FF thuis geïnformeerd en in de folder staat 75 cm.
Zijn wel heel brede randen dan.svketel schreef op maandag 24 januari 2005 @ 13:12:
Op site staat beeldiagonala niet
FF thuis geïnformeerd en in de folder staat 75 cm.
afm.: 92 x 50.5 x 20.3 cm
Diagonaal van de hele tv is dan 105cm, lijkt me wel een beetje veel voor die prijs.
[ Voor 15% gewijzigd door Nijntje op 24-01-2005 16:15 ]
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Verwijderd
Dat komt dan overeen met 653x367 mmFF thuis geïnformeerd en in de folder staat 75 cm.
Dat kon iedereen wel raden van dat plaatje, aangezien die speakers ernaast zitten. Het verschil tussen buitenmaat en beeldformaat is iig 267 x 138 mm.Zijn wel heel brede randen dan.
afm.: 92 x 50.5 x 20.3 cm
Overigens zijn de speakers ook afneembaar
Verwijderd
p.s. office centre moet je wel bij kvk ingeschreven (of familie etc. lief aankijken)
En ben zelf ook heel benieuwd naar de kwaliteit van de Phocus LCD TV's!!
Heeft misschien iemand wel is gehoord van Orion LCD TV's? Deze worden ook tegen aantrekkelijke prijzen aangeboden op www.kolkx.nl
Verwijderd
En hoeveel inch is die LCDtv van de LIdL? zou die veel beter zijn? of nog wachten op betere januari aanbiedingen...
Bij BCC, de PROLINE LD2601 66cm LCD scherm.
Specificaties:
Beeldformaat 16:9
Beeldscherm 66 cm
Beeldtechniek: Progressive Scan
Maximale resolutie 1280x768 pixels
Contrastwaarde: 600:1
Helderheid: 600 CD/M2
2 scartaansluitingen
Component ingang (YUV)
100 Presets
Timer
PC-signaal ondersteuning
Extra AV aansluiting aan de Voorkant
2 Luidsprekers
2x7 watt
S-video ingang
Monitor output
Afstandsbediening
Breedte: 65 cm
Diepte: 8,6 cm
Hoogte: 58,7 cm
Gewicht 13,8 kg
De advertentieprijs was 899 euro. Daarmee volgens mij een van de goedkoopste 66 cm LCD tv´s.
Hij is ook te vinden op www.bcc.nl maar kan niet rechtreeks hier naartoe linken
Ditmaal:
Intel P4 processor 550 met HT 3.40 GHz
nVidia GeForce 6610 XL, 128 MB DDR3 Memory 800 MHz 6610 XL GPU 400 MHz
16x Dual Layer DVD-/CD-Brander
StereoTV, Tunerkaart met analoge Stereo-TV & Radio FM Tuner
WLAN 54 Mbit/s
Geïntegreerde 9 in 1 USB 2.0 cardreader/writer
512 MB geheugen
6x USB 2.0
250 GB HDD
2x FireWire
Bluetooth
8 kanaals Inte® High Definition Audio
Netwerkcontroller op het moederbord
56k V.9x PCI Data Fax Modem
Software o.a. Nero, Windows XP home SP2, MSWorks.
Bijgeleverde bedieningsapparatuur: afstandsbediening, draadloos toetsenbord, optische muis.
Prijs: 1089.-
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_05/poster.gif
[ Voor 8% gewijzigd door joey6666 op 24-01-2005 21:08 ]
Deze wordt al hier besprokenjoey6666 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 21:02:
De Nederlandse Aldi komt woensdag 26 januari weer met hun veel besproken Medion PC.
Ditmaal:
Intel P4 processor 550 met HT 3.40 GHz
nVidia GeForce 6610 XL, 128 MB DDR3 Memory 800 MHz 6610 XL GPU 400 MHz
16x Dual Layer DVD-/CD-Brander
StereoTV, Tunerkaart met analoge Stereo-TV & Radio FM Tuner
WLAN 54 Mbit/s
Geïntegreerde 9 in 1 USB 2.0 cardreader/writer
512 MB geheugen
6x USB 2.0
250 GB HDD
2x FireWire
Bluetooth
8 kanaals Inte® High Definition Audio
Netwerkcontroller op het moederbord
56k V.9x PCI Data Fax Modem
Software o.a. Nero, Windows XP home SP2, MSWorks.
Bijgeleverde bedieningsapparatuur: afstandsbediening, draadloos toetsenbord, optische muis.
Prijs: 1089.-
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_05/poster.gif
Altijd rekening houden met toeval, kans & geluk
Kijk eens even terug: marco899 in "Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanb..."joey6666 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 20:56:
In een van de amsterdamse suffertjes van vorige week woensdag zag ik
Bij BCC, de PROLINE LD2601 66cm LCD scherm.
Specificaties:
Beeldformaat 16:9
Beeldscherm 66 cm
Beeldtechniek: Progressive Scan
Maximale resolutie 1280x768 pixels
Contrastwaarde: 600:1
Helderheid: 600 CD/M2
2 scartaansluitingen
Component ingang (YUV)
100 Presets
Timer
PC-signaal ondersteuning
Extra AV aansluiting aan de Voorkant
2 Luidsprekers
2x7 watt
S-video ingang
Monitor output
Afstandsbediening
Breedte: 65 cm
Diepte: 8,6 cm
Hoogte: 58,7 cm
Gewicht 13,8 kg
De advertentieprijs was 899 euro. Daarmee volgens mij een van de goedkoopste 66 cm LCD tv´s.
Hij is ook te vinden op www.bcc.nl maar kan niet rechtreeks hier naartoe linken
Lijkt wel heel erg op een Finlux 3010TN trouwens...Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 13:03:
weer een lcd tv bij de lidl;
vanaf ma, 31-01, regio 1
[afbeelding]

Verwijderd
Iemand enige ervaring met Phocus? Ik heb weinig verstand van schermen iemand enig idee of de specs goed zijn en iemand ervaring met Office centre
bedankt
Als de Phocus twee tuners heeft, dan staat dat met een rode sticker op de doos, zo van “nu tijdelijk extra: 2 tuners”. Verder wordt er op die sticker nog gerept over wat andere digitale extraatjes, zoals Digital Motion Enhancement en nog iets, even niet bij de hand wat dat is.
Mijn vraag is dus: heeft het exemplaar van Office Centre die extra’s ook?
Heel kort, nee.rowicom schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:02:
Leuke aanbieding van Office Centre mbt die Phocus LCD TV. Dit is inderdaad aan de buitenkant dezelfde als die van Kruidvat. De buitenkant zeg ik bewust, want ik weet dat de exemplaren die je bij Kruidvat koopt, voorzien zijn van twee tuners! Dat betekent dat je dus ook PAP hebt (picture and picture). In de praktijk: 2 tv-zenders tegelijk bekijken en dat is heel goed te doen op zo’n Phocus.
Als de Phocus twee tuners heeft, dan staat dat met een rode sticker op de doos, zo van “nu tijdelijk extra: 2 tuners”. Verder wordt er op die sticker nog gerept over wat andere digitale extraatjes, zoals Digital Motion Enhancement en nog iets, even niet bij de hand wat dat is.
Mijn vraag is dus: heeft het exemplaar van Office Centre die extra’s ook?
Verwijderd
maar ook een 5.1 set voor de pc. prijs is 39.95.
iemand ervaring is het wat. ??
Een van mijn vorige posts:Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 16:59:
ALDI heeft weer een computer "in het noorden van het land in ieder geval"
maar ook een 5.1 set voor de pc. prijs is 39.95.
iemand ervaring is het wat. ??
[ Voor 7% gewijzigd door ibr op 25-01-2005 17:20 ]
Het gaat om een :
[quote]Digitale multimeter met houder
• nauwkeurig meten van gelijkstroom,
wisselspanning, weerstand, diodes
• incl. 9 Volt batterij en 2 meetsnoeren
• TÜV/RW-GS-gekeurd[/quote]
Dat ziet er allemaal wel geinig uit, maar is de kwaliteit wel goed
Niet dat ik over een maand iets wil meten en dat het apparaat al stuk is en verkeerde waardes doorgeeft ?
Arg, verkeerde topic

Het andere topic kan ik zo gauw niet vinden...
Op "Deel 5: Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [ Deel V]" zit een slotje met de verwijzing naar Deel 6. Dus ik dacht, ga zo door tot ik het nieuwste topic heb.
Kom ik bij de laatste post in deel 6, geen link naar deel 7

[ Voor 24% gewijzigd door Thandor op 25-01-2005 20:29 ]
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Hoe weet je zo zeker dat Phocus van Office Centre geen twee tuners heeft? Mijn ervaring is dat het personeel aldaar ook maar wat uit z'n nek lukt hoor en helemaal als je telefonisch om inlichtingen vraagt....
Mijn kollega heeft deze daar gekocht en ben er gisteren nog even wezen kijken of de nieuwe zending deze functie wel heeft, maar helaas, 't zit er niet op.rowicom schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 00:32:
@marco899
Hoe weet je zo zeker dat Phocus van Office Centre geen twee tuners heeft? Mijn ervaring is dat het personeel aldaar ook maar wat uit z'n nek lukt hoor en helemaal als je telefonisch om inlichtingen vraagt....
Verwijderd
Verwijderd
PC 5.1
aktief soundsysteem:
• 5 metalen satellieten in superstrak design
+ 1 Power subwoofer
• surround sound
• 50 Watt RMS
• incl. kabels
• versterker geïntegreerd in subwoofer
• minimum systeemeisen: PC met geluidskaart met
5.1 uitgang en Dolby Digital decoder 5.1
maar is deze nu egt alleen aan te sluiten op de PC?
dus ik ik kan em niet aansluiten op DVD-speler/TV ?
't gaat mij niet zozeer om het '5.1 geluid' maar gewoon om dat subwoofertje opzich
zit hier boven al met vijf 8-ohm boxen (en die boxjes van deze set lijken me maar zozo) maar zit nog geen subwoofertje bij (Ik wil dus niet die boxen op subwoofer aansluiten maar die subwoofer er gewoon apart bij plaatsen)
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 23:31 ]
Denk dat dat ferm gaat tegenvallen, je moet niet te veel verwachten van dat subwoofertje. €35 is echt geen geld, en ik denk dat de kwaliteit ook navenant zal zijn.Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 13:45:
zit hier boven al met vijf 8-ohm boxen (en die boxjes van deze set lijken me maar zozo) maar zit nog geen subwoofertje bij (Ik wil dus niet die boxen op subwoofer aansluiten maar die subwoofer er gewoon apart bij plaatsen)
Als je dvd-speler uitgangen heeft voor alle kanalen apart, zal je geen problemen hebben. Als die enkel digitale uitgangen heeft, gaat het niet werken.
Alleen de afmetingen wijken iets af en de contrastverhouding van de finlux is 500:1.svketel schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 11:51:
[...]
Lijkt wel heel erg op een Finlux 3010TN trouwens...
[afbeelding]
Verder loopt bij de finlux de " lijn" in de behuizing door aan de bovenkant en de randen zonder de speakers zijn dikker dus ik evrmoed dat de aldi model gewoon een nieuwere versie is van de finlux.
De advies prijs de ik ben tegen gekomen is 1700-1800 dus maar voor 1300 heb je ook een iiyama met iets slechtere specs (er staat ook geen refreshrate vermeld bij die iiyama van 1300)
Kan je niet iets vertellen over de kwaliteit van het scherm en dergelijke, of er minpunten zijn bijvoorbeeld.marco899 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 09:36:
[...]
Mijn kollega heeft deze daar gekocht en ben er gisteren nog even wezen kijken of de nieuwe zending deze functie wel heeft, maar helaas, 't zit er niet op.
Mij lijkt deze wel interessant, en hij heeft een LG/Philips beeldscherm, dus dat lijkt in orde te zijn dan? Interesse is ook erg groot aangezien hij twee tuners heeft
Ik wil bijvoorbeeld ook gaan x-boxen op dat ding, maar dan moet ie natuurlijk geen ghost-effect geven ...
iemand die daar meer info over kan geven?
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Dat setje is al vaker in de verkoop geweest. Valt erg tegen. Ik zou iets meer betalen voor een beter setje.ComBax schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:46:
[...]
Denk dat dat ferm gaat tegenvallen, je moet niet te veel verwachten van dat subwoofertje. €35 is echt geen geld, en ik denk dat de kwaliteit ook navenant zal zijn.
Als je dvd-speler uitgangen heeft voor alle kanalen apart, zal je geen problemen hebben. Als die enkel digitale uitgangen heeft, gaat het niet werken.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Beschrijving:
Dit is wel de betaalbaarste digitale camera. Nu 5 Megapixel en maar liefst met 6x digitale zoom. Mooie foto's maken hoeft niet moeilijk en al helemaal niet duur te zijn. De Concord 5062 AF bewijst dat maar weer eens. Voorzien van alle gemakken die u van een digitale camera mag verwachten zoals: Rode ogen reductie, inzoom mogelijkheden en diverse fotografeer standen. Tevens is de Concord voorzien van video opname. Foto's kunnen op het 1,8 inch grote LCD scherm worden weergegeven of direct via de AV link op de televisie worden vertoond.
De sensor van de camera is een CCD sensor van Sharp. Ieder detail wordt dus goed op de digitale gevoelige plaat vastgelegd.
Foto's kunnen worden opgeslagen in het interne geheugen van de camera ter grote van 16 MB maar natuurlijk is het praktischer om gewoon een extra SD kaart aan te schaffen waar een zee van foto's op passen. 512 MB bijvoorbeeld.
De software van de camera werkt op Windows 98/98SE/2000/ME/XP en op Mac 9.0 en hoger.
Link: www.bol.com/...
Is dit echt een koopje? (Behalve dan dat de camera geen optische zoom heeft)
Nee, heeft geen optische zoom en digitale zoom is zinloos. Zelfde als later op de pc inzoomen. Het is niet veel geld maar geen optische zoom is erg slechtGJAman schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 13:14:
Is dit echt een koopje? (Behalve dan dat de camera geen optische zoom heeft)
Geen optische zoom is idd behoorlijk waardeloos, maar dat mag je denk ik ook niet verwachten voor € 100,-. Dat kost zelfs een gemiddelde Trust al, meer zelfs..Januszjes schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 13:43:
[...]
Nee, heeft geen optische zoom en digitale zoom is zinloos. Zelfde als later op de pc inzoomen. Het is niet veel geld maar geen optische zoom is erg slecht

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb
Wat betreft de kwaliteit tussen de phocus van het office center en de proline van de bcc zit geen kwaliteitsverschil. Voordeel van de phocus is een derde scart aansluiting en de eventuele 2e tuner van het kruidvat, maar ik heb liever de speaker aan de onderzijde en de pip doe ik wel via de video. Beide schermen hebben het nadeel van de lange zap tijd en de slechte geluidskwaliteit, maar via een hifi set is dit al snel opgelost. Wil je sneller zappen, dan moet je je knip ook trekken en zit je gauw op de 1600 euro.Boy schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 11:13:
[...]
Kan je niet iets vertellen over de kwaliteit van het scherm en dergelijke, of er minpunten zijn bijvoorbeeld.
Mij lijkt deze wel interessant, en hij heeft een LG/Philips beeldscherm, dus dat lijkt in orde te zijn dan? Interesse is ook erg groot aangezien hij twee tuners heeftMaar ik zal 'm toch vast wel nergens meer kunnen uithalen, aangezien ik te veel ga nakijken of hij kwalitatief goed genoeg is voor mij.
Ik wil bijvoorbeeld ook gaan x-boxen op dat ding, maar dan moet ie natuurlijk geen ghost-effect geven ...
iemand die daar meer info over kan geven?
NrG_82 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 14:25:
[...]
Geen optische zoom is idd behoorlijk waardeloos, maar dat mag je denk ik ook niet verwachten voor € 100,-. Dat kost zelfs een gemiddelde Trust al, meer zelfs..
Ik denk dat ik dan toch nog maar even wacht met de aanschaf van een digitale camera. Of weet iemand anders nog een leuke aanbieding?NrG_82 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 14:25:
Geen optische zoom is idd behoorlijk waardeloos, maar dat mag je denk ik ook niet verwachten voor € 100,-. Dat kost zelfs een gemiddelde Trust al, meer zelfs..
[ Voor 27% gewijzigd door Gaitman op 27-01-2005 15:23 ]
Verwijderd
zo nu en dan hebbben ze bij kruidvat/trekpleister een trust camera met optische zoom, soms macro functie, voor €150, het design is in elk geval veel beter dan die lelijke zwarte van €100,-GJAman schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 15:22:
[...]
[...]
Ik denk dat ik dan toch nog maar even wacht met de aanschaf van een digitale camera. Of weet iemand anders nog een leuke aanbieding?
Verwijderd
Nu staat er bij: Philips/LG LCD scherm...
bron: kruitvat magazine pagina 1
Haa Marco, ik lees je reactie nu pas, maar ik heb 'm ondertussen al gehaald, ik kon me niet meer tegenhoudenmarco899 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 14:47:
[...]
Wat betreft de kwaliteit tussen de phocus van het office center en de proline van de bcc zit geen kwaliteitsverschil. Voordeel van de phocus is een derde scart aansluiting en de eventuele 2e tuner van het kruidvat, maar ik heb liever de speaker aan de onderzijde en de pip doe ik wel via de video. Beide schermen hebben het nadeel van de lange zap tijd en de slechte geluidskwaliteit, maar via een hifi set is dit al snel opgelost. Wil je sneller zappen, dan moet je je knip ook trekken en zit je gauw op de 1600 euro.
Ik wilde al een heeeele tijd een LCD van minstens 65 cm, en deze prijs vond ik wel erg goed. LG/Philips scherm klonk ook goed.
Inderdaad vind ik het geluid ook niet erg goed, maar zoals je zegt kan ik een beetje fatsoenlijke hifi set aansluiten als ik die ergens uit weet te halen.
Ik heb een 2.1 set aan m'n computer hangen van Creative, geeft dat ook een stuk fatsoenlijker geluid als ik dat aansluit (ik heb er geen verstand van, daarom vraag ik deze (voor vele 'domme') vragen.
Langzaam zappen kom ik wel overeen, het PiP, PaP en PaT is wel erg cool vind ik.
Ik zat alleen even in over het beeld: het lijkt een groffe korrel. Maar dat ligt volgens mij aan de kabel, die is vast te lang naar boven, maar onder (waar de gewone CRT TV aan zit) had ik ook nog een vrij grote korrel zeg maar (het is niet enorm, maar ik ben vrij kritisch). DVD ziet er wel goed uit (al (mss m'n verbeelding) lijkt het soms als het snel beweegt toch een beetje te ghosten). Xboxen op zo'n ding is wel een beleving tov m'n klein TV'tje vantevoren, ook mooier dan op de CRT onder van 66 cm.
Maar dan nog, dat korrelig bij TV kijken: kan dit opgelost worden met bijvoorbeeld digitale TV?
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Ja dat kun je wel zeggen ja!Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 15:27:
[...]
zo nu en dan hebbben ze bij kruidvat/trekpleister een trust camera met optische zoom, soms macro functie, voor ¤150, het design is in elk geval veel beter dan die lelijke zwarte van ¤100,-
Deze camera's zullen wel minder megapixel hebben, maar ik heb liever een 3.2 of 4MP camera met 3x optisch, dan een 5MP zonder optische zoom.. Die extra megapixel heb je toch niet zoveel aan voor huis, tuin en keukenfotografie. En daar zijn zulke aanbiedingen juist voor bedoeld. Met 4MP kun je uitprinten tot A4, groot zat, ken eigenlijk niemand die dat doet..
MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb
Verwijderd
Ja, bij de BCC voor 39,-.Blaz0r schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:53:
Weet er toevallig iemand of ze ergens een DVD-speler voor onder de 50 euro in de aanbieding hebben?
Verwijderd
ik heb een paar dagen geleden een auto gekocht waar ook een c.d. speler inzat, dit is de audiosonic csr 3030. Kan iemand mij a.u.b. helpen aan de gebruikshandleiding hiervan?? Deze kan ik op internet en hun site (www.audiosonic.com) namelijk nergens vinden
Verwijderd
- Kruitvat: dvdspeler + 5.1, 70 watt speakers (zien er groot uit) + 24 DVD'tjes voor 129,- euro
Ik vraag mij af of de dvd speler ook mp3 dvd's en dvd-RW's kan afspelen!
- Kruitvat: motorola uitklapbare telefoon, kleurenscherm, gprs, polyfone 59,95 euro inclusief 15 euro beltegoed.
- Trekpleister: Tosti ijzer 6,89 euro
Goedkoopste die ik ooit heb gezien, zet m der ff bij
- Lidl: De al besproken 30"inch LCD tv
Ik ga hem snel halen morgenochtend!
Wat vinden jullie ervan
Ik heb 'm vanmorgen ook maar ff gehaald... vanavond ff installeren ;-)Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 22:42:
Even een update met de nieuwste aanbiedingen van deze nieuwe week (31/1 tot 6/2):
Verwijderd
Hey hawk ben reuze benieuwd of het nog gelukt is met die firmware van de dvd5000p,heb hem ook en moet zeggen : ben er heel erg tevreden mee alleen die subs , erg klein en veel regels.Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 22:34:
[...]
ik ben bezig om die firmware te modden zodat die ondertitel groter word..
ik was al vrij ver (had iets van 15 letters groter) maar nu ben ik beland waar ik bang voor was.. de firmware is groter dan het geheugen geworden (probleem: dvd blijft resetten en kan de orginele firm er niet terug op krijgen via de cd). dus nu moet ik kijken of ik die MX chip eruit kan krijgen met met een eprom lezer de orginele data er terug in kan krijgen. probleem is mijn handen zijn groter als de chip zelf. maar als me het lukt ga ik weer verder met modden. ik haal dan denk ik de achtergrond afbeelding eruit om plaats te besparen..
eerst eens gaan solderen morgen
updates soon (i hope)
Hopelijk lukt het je want ik heb hier de ballen verstand van.
Verwijderd
Mooi scherm als ik geld hebsvketel schreef op maandag 31 januari 2005 @ 09:27:
[...]
Ik heb 'm vanmorgen ook maar ff gehaald... vanavond ff installeren ;-)
Verwijderd
Niet vroeg genoeg gegaan, vanmiddag 4 uur was alles al uitverkocht! (of ze hadden heel weinig gekocht?)
A.U.B. 30" breedbeeld LCDTV aanbiedingen hier posten
Verwijderd
zag er bij het kruidvat eentje staan in een flink formaat voor 999Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 18:44:
Jammer, LidL 30" LcdTV Gemist.
Niet vroeg genoeg gegaan, vanmiddag 4 uur was alles al uitverkocht! (of ze hadden heel weinig gekocht?)
Verwijderd
Ze hebben er altijd maar een paarVerwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 18:44:
Ik denk dat je erg pech hebt of in een vaag wijkje een lidl kent....soms stata er toevallig nog een
Verwijderd
Jup.. Phocus met gratis dvd spelertje.. maar is best klein: 66cm = 26 inch.. ik ga toch liever voor een breedbeeld 30"Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 19:04:
[...]
zag er bij het kruidvat eentje staan in een flink formaat voor 999
misschien binnenkort bij een ander winkeltje een aanbieding... ik hoor t graag
Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2
Ik begrijp dat jij ook zo'n Phocus hebt? Ik heb inmiddels heel wat ervaring opgedaan met de importeur en het serviceapparaat van hen. Tevens heb ik nog wat technische en/of gebruikersvragen.... Als je het leuk vindt om hierover wat kennis uit te wisselen, kun je me bereiken op rowi2307@hotmail.com
Ik had die dvdspeler ook al zien staan in het foldertje, en ik moet zeggen.. interessant! Een dvdspeler+surround speakers, en 24 dvd-films, samen voor 129 pleuro...Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 22:42:
Even een update met de nieuwste aanbiedingen van deze nieuwe week (31/1 tot 6/2):
- Kruitvat: dvdspeler + 5.1, 70 watt speakers (zien er groot uit) + 24 DVD'tjes voor 129,- euro
Ik vraag mij af of de dvd speler ook mp3 dvd's en dvd-RW's kan afspelen!
- Kruitvat: motorola uitklapbare telefoon, kleurenscherm, gprs, polyfone 59,95 euro inclusief 15 euro beltegoed.
- Trekpleister: Tosti ijzer 6,89 euro
Goedkoopste die ik ooit heb gezien, zet m der ff bij
Wat vinden jullie ervan?
Is dit dezelfde speler als eerder in dit topic genoemd?
En ik neem aan dat ie geen dvd+r(w) en cdv-rw ondersteund, als ik de specs bekijk?
Heeft er iemand ervaring met deze dvd-speler?
ps: check http://www.kruitvat.nl/voordeelmagazine/ voor de plaatjes van de folder
[ Voor 5% gewijzigd door Savages op 01-02-2005 20:08 . Reden: plaatjes toegevoegd ]
| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |
Verwijderd
Kodak 7330 is amper duurder maar heeft wel optische zoom en is zeker 2 klassen beter.GJAman schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 15:22:
[...]
[...]
Ik denk dat ik dan toch nog maar even wacht met de aanschaf van een digitale camera. Of weet iemand anders nog een leuke aanbieding?
Ik heb inmiddels wat beter rondgekeken en heb een Canon PowerShot A85 besteld voor € 219,-.Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 20:44:
[...]
Kodak 7330 is amper duurder maar heeft wel optische zoom en is zeker 2 klassen beter.
Alleen zag ik zojuist in een ander topic ( Nieuwe serie Powershots: Canon A510 ) gezien dat er al een opvolger komt de A520
Ik vermoedt dat het een oude voorraad was.Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 18:44:
Dit was toch dezelfde als een paar maanden terug?
Omdat het een regio aanbieding was hebben ze volgens mij gewoon alle overgebleven exemplaren in de randstad gedumpt.
Probeer anders de gratis hulplijn op de lidl site, als ze er nog 1 hebben dan naar jou lidl laten sturen.
Savages schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 20:06:
[...]
Ik had die dvdspeler ook al zien staan in het foldertje, en ik moet zeggen.. interessant! Een dvdspeler+surround speakers, en 24 dvd-films, samen voor 129 pleuro...![]()
Is dit dezelfde speler als eerder in dit topic genoemd?![]()
En ik neem aan dat ie geen dvd+r(w) en cdv-rw ondersteund, als ik de specs bekijk?
Heeft er iemand ervaring met deze dvd-speler?
ps: check http://www.kruitvat.nl/voordeelmagazine/ voor de plaatjes van de folder

Een jaartje geleden haalde ik bij de AH ook precies dezelfde. Beeld: super. Ik kreeg er toen geen films bij, maar als je t over het geluid hebt wat dat ding produceert... Kan ik beter mijn Sony-wekkerradio gebruiken.
Hij speelt ook errug veel formaten af (behalve WMA en DiVX) maar ik zou hem echt links laten liggen. Ik heb hem dan ook teruggebracht (prima service, AH
Kijk eens wat meer rond, b.v. Mediamarkt, daar was er de laatste keer nog een setje van Philips (LX3600) voor € 199. Geen films, wèl goed beeld & geluid. Slikt ook errug veel schijfjes
[ Voor 5% gewijzigd door ibr op 02-02-2005 14:40 ]
De multimediazender moet dan door 2 plafonds heen kunnen zenden, met een afstand van ongeveer 3,5? meter.
Zag gisteren een leuk setje bij de Formido, Elro VC35. Heeft volgens Formido een bereik van 35 meter, en het signaal gaat moeiteloos door muren en plafonds.
Is dit wat?

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
(maar ik snap dat je eerst ervaringen van anderen zou willen, daar kan ik je helaas niet aan helpen)
Aha, jammer.schaduw schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 15:08:
YellowNeck: ik zou t gewoon proberen en als het niet werkt (niet door de muren heengaat), gewoon terugbrengen.
(maar ik snap dat je eerst ervaringen van anderen zou willen, daar kan ik je helaas niet aan helpen)
Maar kan ik wanneer ie et niet doet, het gewoon terugbrengen dan (Geld terug)? Aangezien je het product hebt gebruikt?
Dat ze niet gaan zeuren van "je hebt het gebruikt" of "Tsja, kijk maar..hij doet et gewoon goed volgens de specificaties, dat u in uw geval er net 2 plafonds ertussen hebt zitten...tsja"
Edit: Lama, zie op formido.nl dat het product dan binnen 30 dagen in orginele onbeschadigde verpakking moet worden teruggebracht. Helaas pindakaas...
Dus...iemand ervaringen met een soortgelijke opstelling als die van mij
[ Voor 34% gewijzigd door Yellowneck op 02-02-2005 15:34 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Als je de spullen weer netjes in de verpakking doet en het voldoet niet aan je verwachting, dan kan je het gewoon bij formido terug brengen en krijg je je geld terug, zelfs als het cellofaan eraf is van de verpakking.YellowNeck schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 15:17:
Edit: Lama, zie op formido.nl dat het product dan binnen 30 dagen in orginele onbeschadigde verpakking moet worden teruggebracht. Helaas pindakaas...
Dus...iemand ervaringen met een soortgelijke opstelling als die van mij![]()
En heeft provision misschien een eigen site?
Verwijderd
Hebbe ze die nog steeds bij de blokker? kijk ergens in dit topic voor firmware & siteMoreno schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:08:
Ik heb een Provision DIVX speler gekocht (DVX9600PR) Ik las dat je er een andere firmware in kon zetten dat hij nog meer dingen kon lezen. Weet iemand waar ik die kan vinden?
En heeft provision misschien een eigen site?
Heb het zo'n soortgelijk setje een tijd terug bij de aldi gekocht. Ook paar uur later weer terug gebracht.YellowNeck schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 15:05:
Ik ben al een tijdje min of meer naar het kijken naar een Multimedia zender. Wij hebben namelijk schotelTV, maar dat is helaas alleen beneden. Een draadloze multimedia zender biedt ons de uitkomst om zowel boven als beneden, SchotelTV te kunnen kijken zonder al die draden.
De multimediazender moet dan door 2 plafonds heen kunnen zenden, met een afstand van ongeveer 3,5? meter.
Zag gisteren een leuk setje bij de Formido, Elro VC35. Heeft volgens Formido een bereik van 35 meter, en het signaal gaat moeiteloos door muren en plafonds.
Is dit wat?
[afbeelding]
1 Plafond ging nog maar het geluid was niet niet echt super. 2 plafonds allemaal strepen door het beeld en haperend geluid.
Kan je aanraden eens naar Marmitek te kijken. Schijnt wel duurder te zijn, maar wel goede kwaliteit.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Gadgets zoals MP3 spelers, Webcams etc.gaarne in GT: Periodieke gadgetaanbiedingen [Lidl] [Aldi] [etc] deel 3
Camera's kunnen naar FG: Welke dig. camera onder de 250 euro?
of naar FG: Welke digitale camera tussen de 250 en 500 euro?
Laptops en PC's kunnen in CSL aanbiedingen gepost worden.