Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 8] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.935 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meastro1983
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Hier een aanbieding van een JVC televisie.
aktiekrant.pdf
Het gaat om de aanbieding linksboven op het eerste blad. 72CM 100 Hrtz
Nu voor € 350,--

Is er hier iemand die toevallig deze tv heeft gekocht? Ik zou graag willen weten of het een verstandige koop is. Ik kan uit de folder niet opmaken welk type het is. Denk dat ik daarvoor die winkel maar even moet bellen.

[ Voor 8% gewijzigd door Meastro1983 op 03-02-2005 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:15
Meastro1983 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 19:42:
Hier een aanbieding van een JVC televisie.
aktiekrant.pdf
Het gaat om de aanbieding linksboven op het eerste blad. 72CM 100 Hrtz
Nu voor € 350,--

Is er hier iemand die toevallig deze tv heeft gekocht? Ik zou graag willen weten of het een verstandige koop is. Ik kan uit de folder niet opmaken welk type het is. Denk dat ik daarvoor die winkel maar even moet bellen.
Als ik het goed zie, is het deze TV. Ik heb 'm zelf nou anderhalf jaar in het zwart en ik ben er echt super tevreden mee. Het beeld is echt strak, ik krijg hier veel positieve reacties over. Het geluid is wat minder, maar ik heb 'm toch achter mijn receiver hangen en dat werkt prima. De teletekst werkt ook erg snel. Er zitten drie scart aansluitingen op en ook nog AV aansluitingen aan de voorkant.

Als ik de prijs zie waarvoor je 'm kunt kopen, zal ik het zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Op de tweede pagina staat ook een Philips 72cm 100hz breedbeeld met 100% platte beeldbuis voor €385,-, misschien ook interessant? Jammer dat de carnaval voor de deur staat anders was ik wel geinteresseerd geweest...
svketel schreef op maandag 31 januari 2005 @ 09:27:
Ik heb 'm vanmorgen ook maar ff gehaald... vanavond ff installeren ;-)
En bevalt die Phocus LCD-tv een beetje? Ben op zich ook wel geinteresseerd in LCD-tvs.

[ Voor 39% gewijzigd door Trasos op 03-02-2005 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chek: Mooie lcd tv's (vooral de prijs) van het welbekende duitse merk 'Medion'.

Medion Lcd tv's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibr
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-11-2021

ibr

Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 00:53:
Chek: Mooie lcd tv's (vooral de prijs) van het welbekende duitse merk 'Medion'.

Medion Lcd tv's
Prachtige prijzen, vooral de "gebruikte" DiVX-spelers voor 39 euri >:)

1 Maar: Hoe wil je die dingen naar Nederland krijgen? Als ik me wil regitreren, dan kan ik bij "Land" alleen uit Duitsland kiezen :(

Altijd rekening houden met toeval, kans & geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ibr schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 10:19:
[...]

Prachtige prijzen, vooral de "gebruikte" DiVX-spelers voor 39 euri >:)

1 Maar: Hoe wil je die dingen naar Nederland krijgen? Als ik me wil regitreren, dan kan ik bij "Land" alleen uit Duitsland kiezen :(
Kep al gemailt, het kan niet. Het enige dat ze zeggen is dat er in nederland 'waarschijnelijk' in 2005 ook een medion internet-shop komt (het is volgensmij al 2005), maar ze konden niet zeggen waneer. Misschien kan iemand goed duits lezen en kijken of ze ook verkooppunten hebben in bijvoorbeeld de stad kleve (12 KM van arnhem) of dat je het ergens kan afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de liefhebbers:

dag 24 februari a.s. om precies 10.00 uur in de zaal "Meerhal" van de IJsselhallen, Rieteweg 4 te Zwolle, t.o.v. dhr. J. Smit en W.G.H. Legebeke gerechtsdeurwaarders openbaar verkopen, o.a.:
ca. 8.000 stuks TV - AUDIO - VIDEO
o.a. PLASMA-, LCD-, PROJECTIE - & BREEDBEELD TV?S; HOMECINEMA, HIFI, PORTABLE AUDIO, SPEAKERSSETS; DVD-RECORDERS; DIGITALE CAMCORDERS, etc.
ca. 5.000 stuks HUISHOUDELIJKE - BODY CARE.

o.a. FRITEUSES, BROODROOSTERS, GOURMETSETS, BROODBAKMACHINES, TAFELGRIL, (STAAF)MIXERS, KEUKENMACHINES, KOFFIEZETTERS, STOFZUIGERS, LADY SHAVE, SCHEERAPPARATEN, TANDENBORSTELS, ZONNEHEMELS, etc.
ca. 1.500 stuks WITGOED.

o.a. (AMERIKAANSE) KOELKASTEN, VRIESKASTEN, FORNUIZEN, MAGNETRONS, VAATWASSERS, WASMACHINES, DROGERS, etc.
ca. 1.500 stuks COMPUTER & TOEBEHOREN

o.a. TOWER-PC?S, LAPTOPS, PDA?S, TFT-SCHERMEN, PRINTERS, SCANNERS, DIGITALE CAMERA?S, etc.

MERKEN..o.a.: Philips - Sony - JVC - Panasonic - Samsung - Sharp - Akai - Canon - Aiwa - Karcher - Jamo - JBL - Bosch - LG - Tefal - Krups - Braun - Inventum - Siemens - Whirlpool - AEG - HP - Packard Bell - Miele - Bauknecht - Zanussi
VEILING TOEGANKELIJK VOOR PARTICULIEREN & BEDRIJVEN

WWW.CEESLUBBERS.NL

KIJKDAGEN: vrijdag, 18 februari : 10.00-16.00 uur
zaterdag, 19 februari : 10.00-16.00 uur
KIJKADRESSEN: Marsweg 47, te Zwolle
Curieweg 15, te Zwolle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.kruidvat.nl/do...ainimage/1_afbeelding.jpg

Zelf ga ik toch nog voor een andere laptop :) ...maar weet iemand wat voor videokaart hier in zit?! Ati zegt niet al te natuurlijk...en de term ''tot 128mb'' betekend dat het shared is? :/

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 03:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:14

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

verklein dat plaatje anders ff... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 17:10:
[afbeelding]

Zelf ga ik toch nog voor een andere laptop :) ...maar weet iemand wat voor videokaart hier in zit?! Ati zegt niet al te natuurlijk...en de term ''tot 128mb'' betekend dat het shared is? :/
Koop toch voor niet zoveel extra geld een laptop van een deftig merk...Ik begrijp niet hoe je voor een paar honderd euro wilt besparen op zoiets dat je zolang houdt...

Bijv: heb je al eens gekeken hoe zwaar en dik dat ding is? Ik kan me ook goed inbeelden dat die Athlon XP-M niet zolang meegaat op batterij dan een Centrino.
Kijk eens naar het gamma van Acer (om maar een merk te noemen), zij leveren goede laptops tegen vrij resonabele prijzen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2005 18:30 . Reden: ik moet leren lezen :Z ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 18:30:
[...]

Koop toch voor niet zoveel extra geld een laptop van een deftig merk...Ik begrijp niet hoe je voor een paar honderd euro wilt besparen op zoiets dat je zolang houdt...

Bijv: heb je al eens gekeken hoe zwaar en dik dat ding is? Ik kan me ook goed inbeelden dat die Athlon XP-M niet zolang meegaat op batterij dan een Centrino.
Kijk eens naar het gamma van Acer (om maar een merk te noemen), zij leveren goede laptops tegen vrij resonabele prijzen.
Klopt; als je goed had kunnen lezen.....staat er ook dat ik een Acer neem ;) . Cybermaxx is van medion...en dat is zeker geen rotzooi hoor :) Dus de afschildering die jij nu maakt is mijn inziens onterecht! Dat ik voor een Acer ga, is omdat ik andere specs wil...maar voor een beetje leuk office werk is dit een best mooi ding met relatief veel software erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 07:50

xychix

FreeBSD Rules !

Ik heb zojuist een Medion LCD tv 23" voor 550,- gekocht bij de aldi in amsterdam noord.

Er stond nog een oude prijs op van 799,-
Hij staat ook niet in de krantjes.

Hebben meer mensen deze TV zien staan of is de kans groot dat de locatie nog een restpartij had en die maar in de winkel gedumpt heeft?

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikkeraap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 21:09
Volgende week bij ded ALDI de MEDION MP3 Jukebox voor 199

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 17:20
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:00:
[...]

Klopt; als je goed had kunnen lezen.....staat er ook dat ik een Acer neem ;) . Cybermaxx is van medion...en dat is zeker geen rotzooi hoor :) Dus de afschildering die jij nu maakt is mijn inziens onterecht! Dat ik voor een Acer ga, is omdat ik andere specs wil...maar voor een beetje leuk office werk is dit een best mooi ding met relatief veel software erbij.
die laatste pc in de aldi van medion heb ik in actie gezien en bij full load (bv tijdens games) heeft dat ding echt veel weg van een stofzuiger...
moest Medion dus echt goed zijn zou je niet de cpu-koelen moeten vervangen bij aankoop
ik heb ook als Medion labtops gebruikt en ik zou zeker zeggen dat een Compaq/HP, IBM, Acer of Siemens een stuk degelijker is qua afwerking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Laatst online: 16-09 07:50

xychix

FreeBSD Rules !

kikkeraap schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 10:31:
Volgende week bij ded ALDI de MEDION MP3 Jukebox voor 199
Volgens mij deze week.. oftewel nu! rennen :)

Hmm zie het niet op de site staan, zag het wel in een krantje dat ik vanmorgen bij de aldi wegpakte.

heb ik helaas thuis laten liggen. kan best de nieuwe voor volgende week zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door xychix op 09-02-2005 11:07 ]

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catfish schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 10:39:
[...]

die laatste pc in de aldi van medion heb ik in actie gezien en bij full load (bv tijdens games) heeft dat ding echt veel weg van een stofzuiger...
moest Medion dus echt goed zijn zou je niet de cpu-koelen moeten vervangen bij aankoop
ik heb ook als Medion labtops gebruikt en ik zou zeker zeggen dat een Compaq/HP, IBM, Acer of Siemens een stuk degelijker is qua afwerking
Ik heb laatste even gekut op een Medion en die deed het redelijk tot goed ;) . Dat je een pc beoordeelt op het geluid vind ik een beetje zwak :) . Genoeg pc's maken een tering herrie, maar koelen wel goed! Als de gemiddelde Aldi pc koper een tweaker was die graag een stil systeem zou willen hebben, dan zoude ze misschien een zalman erop kunnen gaan duwen...maar nu is het gewoon te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
http://www.ceeslubbers.nl/veilingen/9/catalogus.pdf zo dat zijn nogal wat spullen zeg :D Ben alleen neit een persoon wat zoiets zou kopen op een veiling, maar dat zal wel weer aan mij liggen.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik zou het wel kopen op een veiling, maar heb er geen tijd voor....en het is trouwens opletten, op de prijs komt nog BTW en een opslag....ben benieuwd hoe druk het nou is bij zo'n veiling...

[ Voor 16% gewijzigd door Walkman op 09-02-2005 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toktokcity
  • Laatst online: 18:31
Ik heb het krantje hier voor me liggen,

vanaf 16 februari,

Mobiele jukebox met 20 GB harddisk
- voor muziek of data
- speelt mp3-, WMA-, en WMA-DRM muziekbestanden
- slaat tot 5.000 muzieknummers op en is tevens te gebruiken voor opslag van bijv. foto's via USB en verbindingskabel of memorycard
- verlicht display
- opladen via netadapter of via USB
- tot 8 uur afspelen door geintegreerde verwisselbare Li-iON accu
- met geintegreerde microfoon voor het opnemen van gesprekken
- met hoofdtelefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goof.
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-09 13:34
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 11:12:
[...]

Ik heb laatste even gekut op een Medion en die deed het redelijk tot goed ;) . Dat je een pc beoordeelt op het geluid vind ik een beetje zwak :) . Genoeg pc's maken een tering herrie, maar koelen wel goed! Als de gemiddelde Aldi pc koper een tweaker was die graag een stil systeem zou willen hebben, dan zoude ze misschien een zalman erop kunnen gaan duwen...maar nu is het gewoon te duur.
Euh, leuk, alleen als Medion dan die plasticke socket NIET volgens de standaard is |:( kan je het wel shaken met je andere cooler. En met een socket bedoel ik dan dat plastic geval wat aan je mobo vast zit waar je cpu-cooler op rust en aan vast gemonteerd wordt.

Zie ook [url=http://http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1006273///medion%2C7700]dit draadje op GoT[/url].

Assumption is the mother of all fuck-ups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toktokcity schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:35:

vanaf 16 februari,

- voor muziek of data
- speelt mp3-, WMA-, en WMA-DRM muziekbestanden
- slaat tot 5.000 muzieknummers op en is tevens te gebruiken voor opslag van bijv. foto's via USB en verbindingskabel of memorycard
- verlicht display
- opladen via netadapter of via USB
- tot 8 uur afspelen door geintegreerde verwisselbare Li-iON accu
- met geintegreerde microfoon voor het opnemen van gesprekken
- met hoofdtelefoon
Deze is eerder in Belgie in de aanbieding geweest.

kijk eens op http://www.versteven.be/aldi/phorum/list.php?f=1

hier liep ook een draadje erover.

maurice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibr

ibr

toktokcity schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:35:

vanaf 16 februari,

- [...]
offtopic:
als je iets post, lees je dan niet wat erboven staat |:(
[quote]
Waarschuwing:
MP3 spelers gaarne in GT: Periodieke gadgetaanbiedingen [Lidl] [Aldi] [etc] deel 2
[/quote]
over deze spelerke loopt trouwens al een topic, hier
Volgende keer s.v.p. de search gebruiken

[ Voor 26% gewijzigd door ibr op 09-02-2005 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toktokcity
  • Laatst online: 18:31
offtopic:
ibr schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:49

Waarschuwing:
MP3 spelers gaarne in GT: Periodieke gadgetaanbiedingen [Lidl] [Aldi] [etc] deel 2
offtopic:
Welke pagina heb jij deze quote vandaan gehaald dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 09:58

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Welke HP Officejet was er laatst bij de Aldi in de aktie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibr

ibr

toktokcity schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 18:34:
[...]

offtopic:
Welke pagina heb jij deze quote vandaan gehaald dan?
offtopic:
OMFG!!!!! als je iets wil posten, lees dan eens wat erboven staat |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i2Paq schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 18:51:
Welke HP Officejet was er laatst bij de Aldi in de aktie?
Was vanmorgen bij aldi hier en daar hadden ze hem nog weet aleen niet welke zo snel of de prijs maar ze hadde er nog stuk of drie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:41

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 11:38:
voor de liefhebbers:

dag 24 februari a.s. om precies 10.00 uur in de zaal "Meerhal" van de IJsselhallen, Rieteweg 4 te Zwolle, t.o.v. dhr. J. Smit en W.G.H. Legebeke gerechtsdeurwaarders openbaar verkopen, o

WWW.CEESLUBBERS.NL
Als je hier meer over wilt weten :

[rml][ Failliet] Megapool-veiling[/rml]

Staan ook ervaringen in van de vorige keer.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 09:58

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 19:20:
[...]

Was vanmorgen bij aldi hier en daar hadden ze hem nog weet aleen niet welke zo snel of de prijs maar ze hadde er nog stuk of drie
Ik wil even weten welk type dat is, dacht de 5500.
Heb dit hele topic nagezocht maar vind het niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
  • Laatst online: 25-12-2021
Volgende week in Aldi België:
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_07/BILD03.JPG
Grafisch PC-schrijftablet
snoerloze tekenstift en muis werken zonder batterijen
professioneel, creatief of speels tekenen, schilderen of animaties vervaardigen, tekenvlak 128 x 94 mm, aan te sluiten op USB-poort, incl. omvangrijk softwarepakket
edit:
Prijs vergeten: €32,99

Ik denk dat het de Wacom Volito is. Iemand ervaringen hiermee? Was er niet echt naar op zoek, maar voor die prijs wil'k het wel eens proberen :)

[ Voor 5% gewijzigd door ComBax op 09-02-2005 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ComBax schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:52:
Volgende week in Aldi België:
[afbeelding]
snoerloze tekenstift en muis werken zonder batterijen
professioneel, creatief of speels tekenen, schilderen of animaties vervaardigen, tekenvlak 128 x 94 mm, aan te sluiten op USB-poort, incl. omvangrijk softwarepakket

Ik denk dat het de Wacom Volito is. Iemand ervaringen hiermee? Was er niet echt naar op zoek, maar voor die prijs wil'k het wel eens proberen :)
Psst, welke prijs? :) Het is wel goede meuk dus...als je het wilt hebben voor niet al te veel $$...zou ik het kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
  • Laatst online: 25-12-2021
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:01:
[...]

Psst, welke prijs? :) Het is wel goede meuk dus...als je het wilt hebben voor niet al te veel $$...zou ik het kopen!
Oeps, sorry. Kost dus €32,99.
De goedkoopste prijs in Nederland (als het dus de Wacom Volito is), is €39.
In België staat hij in een on-line winkel voor €52 (is wel een wat duurdere winkel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-07 14:56
MISCO (voorheen 06 software centre)
heeft een leuke partij Acer notebooks op de kop getikt
15.4 inch wide screen 779 inclusief btw
http://sm.e-fulfilment.nl...1c12.281251.ad7e4ebf.2112

Modbreak:PC's en laptops kunnen in CSL aanbiedingen

[ Voor 23% gewijzigd door ShittyOldMan op 13-02-2005 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

joey6666 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:06:
MISCO (voorheen 06 software centre)
heeft een leuke partij Acer notebooks op de kop getikt
15.4 inch wide screen 779 inclusief btw
http://sm.e-fulfilment.nl...1c12.281251.ad7e4ebf.2112
Bij www.plover.nl (zeer betrouwbare zaak, heb er veel gehaald) staan ze voor €720,- in de BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirecrackerBE
  • Laatst online: 08-09 15:22
ComBax schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:52:
...
Ik denk er ook zo over. Ik denk dat ik hem ga proberen, maar als er iemand hier al ervaring mee heeft hoor ik dat natuurlijk ook graag. Zou wel zalig zijn moest het een "herwerkte" Volito zijn... :9~ .

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:22

13art

Moderator Mobile
Bij het kruidvat in Utrecht is er nu een 19" tft scherm van medion on de aanbieding voor 389 euries. Kon op internet hier zo snel niks over vinden dus misschien wel een lokale aanbieding. Het is een scherm van medion. De response tijd enz stond er allemaal niet bij.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik wil even wat (misschien nuttige) informatie kwijt over die Amuseer 5000p dvd-speler van Trekpleister. Ik had hem na aankoop (begin januari) alleen maar kort uitgetest en gisteren wilde ik dan eindelijk een DVD gaan bekijken. Omdat ik nog niet zo thuis was in de knopjes op de afstandsbediening, drukte ik maar wat raak en opeens: geen beeld meer (wel geluid). Heb van alles geprobeerd om weer beeld te krijgen. Apparaat misschien stuk? Kassabon ook niet meer te vinden. Uiteindelijk heb ik 't volgende gedaan: Hoewel in de beschrijving staat dat het niet slim is, heb ik zowel de scart-aansluiting als de rood-wit-geel-aansluitingen tussen dvd-speler en TV gezet. Toen kreeg ik een lopend beeld met zes kleine halve schermpjes, maar daarmee kon ik eindelijk zien wat ik deed! Via set-up kon ik de video-instellingen naar RGB zetten en toen was alles weer in orde. Blijkbaar kun je dus via die afstandsbedieningsknopjes instellingen veranderen (naar default gaan of zo, maar dan wel een verkeerde default).
Dus voor wie dit ook overkomt, geen paniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps, lees in vorige post a.u.b. "Kruidvat" waar "Trekpleister" staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Laatst online: 21:00

Gaitman

The Real One

offtopic:
Is er trouwens een lijst met aanbiedingen topics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 13:31:
Oeps, lees in vorige post a.u.b. "Kruidvat" waar "Trekpleister" staat.
gebruik deze boven je post dan:
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif

• FirecrackerBE
  • Laatst online: 08-09 15:22
Ik heb het tekentablet gekocht in de Aldi en het is wel degelijk een Wacom Volito!! :9~

Werkt probleemloos, werd meteen herkend door Windows. Zit ook wel leuke software bij:
-Corel DRAW Essentials 2
-Ulead PhotoImpact
-CD met drivers en JustWrite Office (schriftherkenning)
-ArcSoft PhotoImpression 4 en Funhouse
-Corel PAINTER Classic

Leuk pakketje, dank u Aldi en Wacom _/-\o_ .

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Firecracker schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 15:15:
Ik heb het tekentablet gekocht in de Aldi en het is wel degelijk een Wacom Volito!! :9~

Werkt probleemloos, werd meteen herkend door Windows. Zit ook wel leuke software bij:
-Corel DRAW Essentials 2
-Ulead PhotoImpact
-CD met drivers en JustWrite Office (schriftherkenning)
-ArcSoft PhotoImpression 4 en Funhouse
-Corel PAINTER Classic

Leuk pakketje, dank u Aldi en Wacom _/-\o_ .
Huh, nooit opgemerkt, wanneer was die aanbieding? (nu nog?) en wat kostte et je?

edit:
Hmm..kzie et al alleen in Belgie

[ Voor 4% gewijzigd door Yellowneck op 17-02-2005 16:01 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Verwijderd

Iemand wat concretere info/review over de Aldipod?

• ibr

ibr

Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 17:12:
Iemand wat concretere info/review over de Aldipod?
ibr schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:49:
[...]

offtopic:
[quote]
Waarschuwing:
[/quote]
over deze spelerke loopt trouwens al een topic, hier
Volgende keer s.v.p. de search gebruiken
:/ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een mooie Targa (texas instruments!) Beamer Bij onze oosterburen die dichterbij zijn dan je denkt. Dit keer bij de LidL:

16:9 Bildformat DLP Beamer

Neuestes Farbmanagement über 5-Segment Farbrad
DVD-Signale in höchster Qualität (PAL Progressive)
Sehr leise (nur 28 dB Geräuschpegel und im ECO-Modus sogar nur 26 dB)
Wandfarben-Korrektur (Weißabgleich)
Sehr guter Schwarzwert, 1000:1 Kontrastverhältnis
Abgestimmte Helligkeit (Heimkino = 1000 ANSI Lumen)
Vorbereitung für HDTV
Neueste DLP-Technik
Preis je Stück
Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.de/C1256C790050C7BC/images/DE.05_3396/$file/05_3396_b.jpg

Bron: Lidl.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 20:34

Neophyte

it's back....

Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 01:01:
Een mooie Targa (texas instruments!) Beamer Bij onze oosterburen die dichterbij zijn dan je denkt. Dit keer bij de LidL:

16:9 Bildformat DLP Beamer

Neuestes Farbmanagement über 5-Segment Farbrad
DVD-Signale in höchster Qualität (PAL Progressive)
Sehr leise (nur 28 dB Geräuschpegel und im ECO-Modus sogar nur 26 dB)
Wandfarben-Korrektur (Weißabgleich)
Sehr guter Schwarzwert, 1000:1 Kontrastverhältnis
Abgestimmte Helligkeit (Heimkino = 1000 ANSI Lumen)
Vorbereitung für HDTV
Neueste DLP-Technik
Preis je Stück
[afbeelding]

Bron: Lidl.de
Iets meer details nog hierover:

DMD-Typ: Texas Instruments, 1 x 0,55" DMD-Chip
Farbrad: 5-Segment Farbrad (Rot, Grün, Blau, Transparent, Gelb) für unverfälschte Bilddarstellung
Projektionslampe: 220 W DC NSH
Auflösung: 848 x 480 Wide VGA (Bildpunkte)
Objektiv: 1,18 x Zomm
Bildgröße: 76 cm bis 760 cm
Projektionsverhältnis: 1,6 : 1
Projektionsmöglichkeiten: Front-, Rück-, Deckenprojektion
Lebensdauer Lampe: ca. 2.000 Stunden (ECO-Modus: 3.000 Stunden)
Key-Stone Korrektur: Automatisch, +/- 15°
Lens-Shift (vertikal): Verzerrungsfreies Verschieben des Bildes um 1/2 Bildhöhe
PC-Kompatibilität: VGA, SVGA, XGA, SXGA
CE-Kompatibilität: PAL / SECAM / NTSC 4.43; PAL M, PAL N, PAL 60 PAL / NTSC, Progressive Scan
Abmessungen (B x H x T in mm): ca. 190 x 115 x 345
Lieferumfang: VGA-Kabel, Stereo-Audio-Kabel, Video-Kabel, S-Video-Kabel (5 m), SCART auf VGA Adapter, SCART auf Stereo Audio / Video Adapter, Tragetasche

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.de/C1256F5C0028970E/09159e254a53c10bc1256c84003d51a8/3f3ed117cb5158fdc1256fa40053c9fe/rt_FurtherInfos/0.744?OpenElement&FieldElemFormat=jpg

En de prijs is: 777,-

Senri no michi mo ippo kara

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 13:26
Hallo. Ik zie geregeld bij de kruidvat, office centre of lidl een LCD televisiescherm. Nu vraag ik me af of iemand weet hoe je op deze schermen gebruik kan maken van je pc.

Neem bijvoorbeeld de volgende televisie die af en toe hier en daar in de aanbieding is:

http://www.phocuselectronics.com/lanq/nl/lcd/23_wide.php

De Phocus Color LCD TV 23 WHS

Specs:

Optical Performance
Resolution 1280 x 768 x 3
Color 16,7 million
Aspect ratio 16:9
Brightness 450 cd/m2
Contrast 500:1
Viewing Angle 170/170
Response time 16 ms

Hoe zit het nu met de scherpte van die resolutie bij dit ding ongeveer? Is het niet om aan te zien? Is het acceptabel? Help!

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarmelane
  • Laatst online: 12-02-2024
Een vriendin van mij heeft dat scherm, het beeld is scherp zat voor mij om aan te zien, kan anders liggen bij de die-hards, maar het is in mijn ogen goed genoeg voor een simpele ziel zoals ik.
Als je echte kwaliteit wilt kun je toch altijd beter voor een bekend merk gaan :P

het zappen gaat echter wat langzaam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moreno schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:08:
Ik heb een Provision DIVX speler gekocht (DVX9600PR) Ik las dat je er een andere firmware in kon zetten dat hij nog meer dingen kon lezen. Weet iemand waar ik die kan vinden?
En heeft provision misschien een eigen site?
Ik heb ook zo'n toestel en dit speelt bij mij alles af. Maar ik heb wel 1 probleem. De ondertitteling is te klein en onduidelijk van mijn dvx'en. En op mijn pc is dit perfect. Hoe kan ik die instellingen veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 13:17:
Bij het kruidvat in Utrecht is er nu een 19" tft scherm van medion on de aanbieding voor 389 euries. Kon op internet hier zo snel niks over vinden dus misschien wel een lokale aanbieding. Het is een scherm van medion. De response tijd enz stond er allemaal niet bij.
Ik zag dat ze hem nu weer hadden.

En ze hebben ook weer een nieuwe laptop. 100 euro duurder dan de vorige, maar wel wat beter. ook weer een Medion

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2005 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doane
  • Laatst online: 17:35
Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2005 @ 21:07:
[...]
Ik zag dat ze hem nu weer hadden.

En ze hebben ook weer een nieuwe laptop. 100 euro duurder dan de vorige, maar wel wat beter. ook weer een Medion
http://aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_09/OFF01.HTM

Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Maandag hebben ze bij de Lidl een ouderwetse video te koop voor 90 euro.
Ik heb begrepen dat er nog maar enkele fabrieken staan, Philips laat ze ook door Funai maken bijvoorbeeld.
Ik zoek nog iets leuks om de laatste jaren nog mee door te komen en oude tapes te kunnen draaien.
Is dit een aanrader?
Ik zie wel merk video's voor 100 euro (6 koppen) staan maar die lijken mij zo goed als hetzelfde en op deze zit 3 jaar garantie toch?

ook in het zwart verkrijgbaar
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leone/lidl.jpg
6 koppen
Hifi-Stereo Sound
99 Voorkeuzezenders programmeerbaar
On-Screen-Display en programmering
Direct-Drive loopwerk
VPS/PDC
High Speed terugspoelfunctie
Longplay-functie voor dubbele bandcapaciteit
Showview
One-Touch-Recording
Kinderbeveiliging
Infrarood afstandbediening
Kleur: zilver of antraciet
2 Scartaansluitingen
Afm. 28.8 x 36 x 9 cm
Incl. € 3.- verwijderingsbijdrage

[ Voor 7% gewijzigd door BARACUS op 23-02-2005 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou voor dat tientje toch geen lidl spul kopen, maar goed... zelf weten, ziet er op het oog wel degelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 11:07:
ik zou voor dat tientje toch geen lidl spul kopen, maar goed... zelf weten, ziet er op het oog wel degelijk uit.
Met als reden dat het van de lidl komt?
Als iemand nu zegt uit ervaring het is geen bal waard :) anders ga ik het wel even proberen kan toch mijn geld terug krijgen.
Het is 10 euro goedkoper met langere garantie, die garantie klinkt goed.

[ Voor 9% gewijzigd door BARACUS op 23-02-2005 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Laatst online: 21:00

Gaitman

The Real One

Heel Apeldoorn heeft de volgende folder van Paradigit Apeldoorn gekregen.
Hierin staan ook een aantal audio en video aanbiedingen voor een zeer lage prijs

Hierbij de folder die heel Apeldoorn heeft gekregen >:)

Afbeeldingslocatie: http://img57.exs.cx/img57/5668/1ath3fv.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img57.exs.cx/img57/8264/1bth9gl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img57.exs.cx/img57/1530/2ath3sh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img57.exs.cx/img57/966/2bth9zc.jpg

Let op: beide bladzijde zijn in tweeën gedeeld. Dus klik voor de bovenkant op de bovenkant van de folder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

WAAAATT???,...damn erg erg goedkoop. Denk dat ik morgen ff spijbel en voor de Paradigit te Apeldoorn ga liggen, ...zijn deze aanbiedingen overigens ook per POST te bestellen?

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Extreme pc, die 4000+ is al 700euro ofzo :X Als ik me laptop niet had gekocht, had ik deze zeker weten gekocht! :9

^^Niet over de post te bestellen, gaat om nieuwe vestiging!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2005 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Maximaal 1 stuk per aanbieding, maximaal 2 aanbiedingen per klant. Stel dat ik met mijn vader ga, mag ik dan 2 aanbiedingen, en mijn vader OOK 2 aanbiedingen?..dus totaal 4?...
Anders neem ik me hele familie mee :P

btw, ....dat 2de blaadje...(achterkant?) is die ook verdeeld over die drie dagen?
btw2: als ik om 6 uur daar ga staan, (winkel gaat om 9 uur open)..ben ik dan denk je nog een beetje als een van de eersten? of zal er dan al een hele heisa tweakers staan?

[ Voor 40% gewijzigd door Yellowneck op 23-02-2005 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Jammer dat ik in Den Haag woon. :|

Anders had ik die extreme genomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

magnifor schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 16:06:
Jammer dat ik in Den Haag woon. :|

Anders had ik die extreme genomen. :)
Rij der heen..die kosten haal je makkelijk eruit.

Yeej...:P Mag van me ouders de eerste paar uren skippen. Ik ga met me vader hier 'sochtend weg, zodat we om 5 uur dan voor de deur kunnen staan. Maar iets zegt me dat dat zelfs nie vroeg genoeg is :P.

Edit: zojuist Paradigit gebeld...om te vragen wat voor een videokaar ter in die FlexPC320 zit (mss voo me zus kopen)... Er zou naar alle waarschijnelijkheid een ingebakken R200 Ati gpu inzitten.

[ Voor 46% gewijzigd door Yellowneck op 23-02-2005 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Apeldoorn is me écht te ver, maar damn wat een prijzen....
Zou zo het halve foldertje kopen

Maar dat wordt zeker voor de deur bivakeren, van alles zijn maar 50 á 100 stuks

[ Voor 32% gewijzigd door zion op 23-02-2005 16:42 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zion schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 16:41:

Inderdaad, ik woon wel dichtbij maar heb andere verplichtingen ;( en daarnaast nu geen geld voor die zooi (laptop >:) gehaald!). Maar als student zijnde kun je het ook goed doen ,met de trein iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJAman schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 15:29:
Heel Apeldoorn heeft de volgende folder van Paradigit Apeldoorn gekregen.
Hierin staan ook een aantal audio en video aanbiedingen voor een zeer lage prijs

Hierbij de folder die heel Apeldoorn heeft gekregen >:)

[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]

Let op: beide bladzijde zijn in tweeën gedeeld. Dus klik voor de bovenkant op de bovenkant van de folder!
Vraag me af wat er mis mee is... De iiyama 435 wellicht met 'gratis' sterrenhemel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Man wie woont er dichtbij en kunnen we een boodschappen lijstje meegeven :?

edit:
1USB stick van € 4,95 voor mijn meisje wie o wie ?

[ Voor 32% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 23-02-2005 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 16:57:
[...]

Vraag me af wat er mis mee is... De iiyama 435 wellicht met 'gratis' sterrenhemel?
Heb paradigit gebeld... Zit een vrij beperkte pixel garantie op. Als je tijdens de eerste 7 dagen ofzo meer dan 1 dode pixel had, had je garantie,
WiLLoW_TieN schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 17:07:
Man wie woont er dichtbij en kunnen we een boodschappen lijstje meegeven :?
Denk dat de mensen die er heen gaan (zoals ik), niets mee kunnen nemen voor iemand anders, aangezien je maar 2 aanbiedingen per klant mag meenemen.
Mijn boodschappenlijstje
- Iiyama TFT
- Iiyama TFT
- Leadtek 6600GT AGP
- FlexPC320
Afhankelijk van me pa, en of alle aanbiedingen op dat 2de blad ook geldig zijn op donderdag;
- Iiyama TFT
- Iiyama TFT
- paradigit Extreme PC
-????
(ga samen met me vader..dus 4 artikelen)

[ Voor 51% gewijzigd door Yellowneck op 23-02-2005 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowNeck schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 17:07:
[...]

Heb paradigit gebeld... Zit een vrij beperkte pixel garantie op. Als je tijdens de eerste 7 dagen ofzo meer dan 1 dode pixel had, had je garantie,

[...]

Denk dat de mensen die er heen gaan (zoals ik), niets mee kunnen nemen voor iemand anders, aangezien je maar 2 aanbiedingen per klant mag meenemen.
Mijn boodschappenlijstje
- Iiyama TFT
- Iiyama TFT
- Leadtek 6600GT AGP
- FlexPC320
(ga samen met me vader..dus 4 artikelen)
Meer dan 1 dode pixel? Mmm dan zijn het dus vast de ingeruilde exemplaren.
Ze zouden eens wat 'weggeven'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 17:11:
[...]

Meer dan 1 dode pixel? Mmm dan zijn het dus vast de ingeruilde exemplaren.
Ze zouden eens wat 'weggeven'.
iig nieuw....kheb nadrukkelijk gevraagd of het nieuwe schermen waren...en dat waren ze.

[ Voor 4% gewijzigd door Yellowneck op 23-02-2005 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al nieuws over de Amuseer dvd500p?
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5000p 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>:) die parafidt extreme is wel heel goedkopp hoor, fx 51 en 6600 gt, wreed hoor en maar 1000 euro

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2005 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
lol:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/j.aeilkema/aanbieding.jpg

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VernL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-02 20:01
W0W dit kunnen ze toch niet zonder verlies aanbieden!
Jammer dat ik in Groningen woon >:)

edit :

is die fx53 pc een zaterdag aanbieding?

[ Voor 25% gewijzigd door VernL op 23-02-2005 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Laatst online: 23-09 11:31
En in Groningen heb je de Computerland tegenover de Mediamarkt zitten. Het werkt niet echt in je voordeel om je tegenover een bekende al reeds bestaande gelijksoortige winkel te gaan vestigen, maar wat is er verder mis mee? ;) :+ :P

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

zion schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 16:41:

Van die iiyama zijn er maar 20 stuks.. misschien nog verdeel over 3 dagen ook :o

't was ook te mooi om waar te zijn :/

Verwijderd

Hello,

Ik ben er geweest. Man wat was het druk. Een stuk of 500 man? Volgens de verkopers waren de eerste mensen er al om 24 uur. Ik was er om kwart over 8 en pas kwart voor 12 thuis. Heb nog wel mijn dingen kunnen halen. :9

Man was het druk. We kregen wel koffie en games en andere shit.

Heb ut lan setje kunnen halen. Vanavond ff proberen. En de TV-kaart :P .

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 14:03:
Hello,

Ik ben er geweest. Man wat was het druk. Een stuk of 500 man? Volgens de verkopers waren de eerste mensen er al om 24 uur. Ik was er om kwart over 8 en pas kwart voor 12 thuis. Heb nog wel mijn dingen kunnen halen. :9

Man was het druk. We kregen wel koffie en games en andere shit.

Heb ut lan setje kunnen halen. Vanavond ff proberen. En de TV-kaart :P .
Serieus...de eerste mensen al om 0:00 uur? Dus die hebben daar 9 uur gezeten?
Mijn vader en ik waren der om kwart over 6, hebben 45 KM ervoor gereden. Er waren toen zo'n 37 man. TFTschermpjes en Extreme PC's waren uitverkocht. 6600GT AGP was der nog wel..maarja..geen zin an.
man oh man..wat baal ik...had me echt verheugd op die Extreme PC...ongeloofelijk wat goedkoop.
Maarja..als de eerste mensen al om 0:00 der zaten, valt der weinig aan te doen.

• PeeGee
  • Nu online
Tjsonge jonge zeg, wat een zielige mensen heb je toch!
Je gaat toch niet voor die paar honderd eurootjes voordeel de hele nacht in de kou bivakeren!! Dat er echt mensen al om 12 uur daar buiten gaan staan!! Dacht nog eerst tegaan vanochtend, maar ben heel blij dat ik achteraf daar niet geweest ben!!

• mcb1
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-09 23:32
Zijn er nog mensen die morgen gaan??

Vraag me af of deze drukte nog zo blijft de komende dagen, ik wil graag de processor die op zaterdag in de aanbieding is en de HDD. (en een maat van me de DVD-brander)

Ik moet er wel een uur voor rijden, maar als we alles kunnen meenemen heb ik de bezinekosten er alsnog makkelijk uit. (sterker nog, dan is het nog nergens goedkoper te krijgen)

Ik denk zelf wel dat de processor nog wel redelijk makkelijk te krijgen zal zijn, meeste consumenten kunnen het toch niet installeren.

mcb1

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

mcb1 schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 14:27:
Zijn er nog mensen die morgen gaan??

Vraag me af of deze drukte nog zo blijft de komende dagen, ik wil graag de processor die op zaterdag in de aanbieding is en de HDD. (en een maat van me de DVD-brander)

Ik moet er wel een uur voor rijden, maar als we alles kunnen meenemen heb ik de bezinekosten er alsnog makkelijk uit. (sterker nog, dan is het nog nergens goedkoper te krijgen)

Ik denk zelf wel dat de processor nog wel redelijk makkelijk te krijgen zal zijn, meeste consumenten kunnen het toch niet installeren.
ZIjn genoeg van beiden. HDD 330 stuks...en CPU 100 stuks ofzo
D8 eerst ook die HDD te halen, maar wat blijkt; het is een WD 250GB 5400RPM 2MB Cache IDE schijf. En de processor is een S754...heb liever 939
PeeGee81 schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 14:26:
Je gaat toch niet voor die paar honderd eurootjes voordeel de hele nacht in de kou bivakeren!! Dat er echt mensen al om 12 uur daar buiten gaan staan!! Dacht nog eerst tegaan vanochtend, maar ben heel blij dat ik achteraf daar niet geweest ben!!
Voor die paar honderd euro'tjes? Het gaat wel om zo'n slordige 900 euro goedkoper!!!!
Zulke aanbiedingen komen nie zomaar aanwaaien, je moet er wat voor over hebben, in dit geval dus een hele nachtrust :P

[ Voor 30% gewijzigd door Yellowneck op 24-02-2005 14:33 ]

• mcb1
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-09 23:32
YellowNeck schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 14:29:
[...]

ZIjn genoeg van beiden. HDD 330 stuks...en CPU 100 stuks ofzo
D8 eerst ook die HDD te halen, maar wat blijkt; het is een WD 250GB 5400RPM 2MB Cache IDE schijf. En de processor is een S754...heb liever 939

[...]

Voor die paar honderd euro'tjes? Het gaat wel om zo'n slordige 900 euro goedkoper!!!!
Zulke aanbiedingen komen nie zomaar aanwaaien, je moet er wat voor over hebben, in dit geval dus een hele nachtrust :P
2 MB @ 5400 Rpm is idd niet echt supersnel te noemen, nou wil ik hem alleen maar gebruiken voor data dus op zich hoeft het geen snelheidsmonster te zijn.

Wat die processor betreft twijfel ik ook nog, eigenlijk is het plan om een snellere processor te kopen tegen de tijd dat er een 64 bits windows versie is en dan is die 3000 niet helemaal wat ik in de planning heb.

Maar de prijzen zijn op zich zo laag dat ik toch nog twijfel of ik nu wel of niet de HDD en proc aan ga schaffen.

Enuh,, als je voor dat systeem een nacht voor de deur wilt gaan liggen is eerder slim dan zielig. supersnel systeem voor een prikkie, wie wil dat nou niet?? (Er liggen hele massa's mensen een nacht voor het postkantoor om een kaartje voor hun favoriete artiest te halen, dan is een paar honderd Euro besparen voor een pc helemaal zo gek nog niet)

mcb1

• BARACUS
mcb1 schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 17:08:
[...]

dan is een paar honderd Euro besparen voor een pc helemaal zo gek nog niet)
Zo snel verdienen de meeste het niet :)

Verwijderd

ik ben ook rond half 10/10 uur geweest en heb zo'n 2 uur moeten wachten maar toen kon ik wel voor 5 pleuro een 64mb stickje, een Logitech z-2e (of zoiets) speakerset en de draadloze 54mbps netwerkset halen :D

na wat rekenen heb ik toch zo'n 165 euro bespaart op alles :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2005 17:20 ]

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Watttttttttttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!! Ik woon in apeldoorn op zo'n 800 meter van Paragit af, maar heb déze folder niet gehad, wel een ander, maar deze niet... Anders had ik m'n slaapspullen klaargelegt :+

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Damn, baal nog steeds van die Extreme PC..weet iemand wanneer er weer een nieuwe filiaal wordt geopend van Paradigit? :P

[ Voor 18% gewijzigd door Yellowneck op 24-02-2005 18:02 ]

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

PeeGee81 schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 14:26:
Niet iedereen verdiend zoveel hoor :r ... voor 20 euro doe ik dat echt niet, maar als ik 90 euro ofzo er mee kan uitbesparen, waarom niet.

Kijk dat er mensen voor een ikea tafeltje de hele nacht gaan bivakkeren snap ik ook niet, maar hier heb je het wel over wat anders!

• Gumball
  • Niet online
Gumball schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 17:30:
Watttttttttttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!! Ik woon in apeldoorn op zo'n 800 meter van Paragit af, maar heb déze folder niet gehad, wel een ander, maar deze niet... Anders had ik m'n slaapspullen klaargelegt :+
Even mezelf qouten :+

Toch even gebeld, hadden nog 25 geheugens liggen :)
Ik er naartoe gefietst, kwartier in de rij gestaan, om vervolgens 2 van de laatste 3 reepjes mee te nemen :D
Gelijk maar een Mp3 spelertje á 19 eury meegenomen (klote ding trouwens)

Verwijderd

MyCom heeft grappig 66 cm LCD tv te koop (staat meteen op de openingspagina), breedbeeld, 1280 x 768, 500:1, 450cd/m2, etc. En dat voor 899 euri, lijkt me niet gek. Lijkt op de LG die ze ook hebben, alleen deze is iets duurder en heeft ook Faroudja DCDi. Dat zal dan in de Mycom wel niet zitten schat ik ... Ik heb hem zien werken op een pc, lekker beeldje, maar nog niet op de kabel gezien.

Heeft iemand deze al in huis en/of geprobeerd? Hoe goed is de tuner? Hoeveel ruis blijft er over na het de_interlacen etc? Kortom, ervaringen positief danwel negatief? Voor dit geld nog beter alternatieven te vinden?

greetz

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 17:19:
ik ben ook rond half 10/10 uur geweest en heb zo'n 2 uur moeten wachten maar toen kon ik wel voor 5 pleuro een 64mb stickje, 39 pleuro een Logitech z-2e (of zoiets) speakerset en voor 59 pleuro de draadloze 54mbps netwerkset halen :D

na wat rekenen heb ik toch zo'n 165 euro bespaart op alles :*)
reden zelfqloot: correctie.

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

De Z-3e ;).

Hmm..morgen nieuwe dag, nieuwe kansen :9. Ga misschien morgen nog een Logitech X-530 halen, kost maar 9,95!!! (tussen 12:00 en 13:00), kheb der in et begin 65 euro voor betaald :P.

Waren der nog veel van die Z-3e'tjes Lau?

Weet iemand btw welke MSI K8N Neo moederbord ze bedoelen? S754 of S939?

[ Voor 10% gewijzigd door Yellowneck op 24-02-2005 21:37 ]

• meelmark
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 19:38:
MyCom heeft grappig 66 cm LCD tv te koop (staat meteen op de openingspagina), breedbeeld, 1280 x 768, 500:1, 450cd/m2, etc. En dat voor 899 euri, lijkt me niet gek. Lijkt op de LG die ze ook hebben, alleen deze is iets duurder en heeft ook Faroudja DCDi. Dat zal dan in de Mycom wel niet zitten schat ik ... Ik heb hem zien werken op een pc, lekker beeldje, maar nog niet op de kabel gezien.

greetz
vertel eens wat meer over het beeld met dvd en PC beeld! that's all I want to know!

deze dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.mycom.nl/f2/images/products/83424mcl.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door meelmark op 24-02-2005 22:12 ]

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
YellowNeck schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 21:35:
[...]

De Z-3e ;).

Hmm..morgen nieuwe dag, nieuwe kansen :9. Ga misschien morgen nog een Logitech X-530 halen, kost maar 9,95!!! (tussen 12:00 en 13:00), kheb der in et begin 65 euro voor betaald :P.

Heb jij wel eens een socket 754 bord gezien dan met SLI :X

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 19:38:

Heeft iemand deze al in huis en/of geprobeerd? Hoe goed is de tuner? Hoeveel ruis blijft er over na het de_interlacen etc? Kortom, ervaringen positief danwel negatief? Voor dit geld nog beter alternatieven te vinden?

greetz
Het lijkt op een LG en drie maal raden wat het is ;) (het heeft twee letters)

kwaliteit is echt goed. Beeld en geluid is ook beide goed eigenlijk te goed voor die prijs.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2005 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De Z-3e ;).

weet ik eerlijk gezegd niet omdat ze die dozen in een aparte kamer (magazijn hebben staan).
maar ik zag wel tijdens het wachten af en toe weer mensen lopen met zo'n (Z-3e :P)
ik moet zeggen dat hij behoorlijk goed geluid geeft, zeker vergeleken met de prijs die je ervoor betaald! en hij ziet er natuurlijk errrrg strak met dat aluminium :*)

als je morgen trouwens zo'n logitech x530 gaat halen en je moet toevallig nog langs utrecht, neem er voor mij dan ook 1 mee ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Laatst online: 16-09 11:04
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 22:56:
Precies, er staat nog duidelijk bij A8N-SLI als moederbord...
Die is er alleen maar in s939 uitvoering dus daar zal moeilijk een s754 processor in passen.

Oeps, het ging zeker over die losse amd64 3000+? :D

[ Voor 13% gewijzigd door Occy74 op 25-02-2005 01:53 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Occy74 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 01:50:
[...]

Precies, er staat nog duidelijk bij A8N-SLI als moederbord...
Die is er alleen maar in s939 uitvoering dus daar zal moeilijk een s754 processor in passen.

Oeps, het ging zeker over die losse amd64 3000+? :D
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 22:56:
[...]

Voordat je gaat reageren is het misschien wel handig als je ff leest waarop je reageert. Ik heb het over de MSI K8N Neo!, die heeft geen SLI, aangezien het een nforce3 mobo is. Ben ook nie achterlijk.
[...]

[ Voor 13% gewijzigd door Yellowneck op 25-02-2005 06:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 23:30:
[...]

Het lijkt op een LG en drie maal raden wat het is ;) (het heeft twee letters)

kwaliteit is echt goed. Beeld en geluid is ook beide goed eigenlijk te goed voor die prijs.
uhmm... Philips??? (8>

Serieus, weet je op welk type deze lcd gebaseerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:28

PnD

like in Pinda ^_^

Zijn er nou eigenlijk wel got-ters die een tft of extreme pc te pakken hebben gekregen? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
PnD schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 09:43:
Zijn er nou eigenlijk wel got-ters die een tft of extreme pc te pakken hebben gekregen? :|
Die moeten voor de deur hebben gelegen :S Toen ik daar was vroeg ik 't even: de TFT's em computers waren dmv. bonnen al om half zeven 's ochtends weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meelmark schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 08:45:
[...]

uhmm... Philips??? (8>

Serieus, weet je op welk type deze lcd gebaseerd is?
Pak een MyCom boekje en zoek een LG scherm met zo goed als zelfde specs en zelfde afmeting, dan heb je je antwoord. Inwendig is hetzelfde uiterlijk ietsje anders. En uiteraard naampje en prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 16:04:
[...]

Pak een MyCom boekje en zoek een LG scherm met zo goed als zelfde specs en zelfde afmeting, dan heb je je antwoord. Inwendig is hetzelfde uiterlijk ietsje anders. En uiteraard naampje en prijs.
Hmm, ik ga maandag naar Haarlem toe, ze hebben hem daar als sjoroempie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meelmark schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 22:11:
[...]

vertel eens wat meer over het beeld met dvd en PC beeld! that's all I want to know!

deze dus:

[afbeelding]
Op de PC aangesloten zag het beeld er ontzettend strak uit. Zeker nadat ik de jonge verkoper had uitgelegd hoe je de videokaart op de native resolutie van het scherm instelde, zucht. Kortom, strak en flitsend op de PC. DVD en bewegende beelden gaven geen rare effecten. Die PC ga ik er waarschijnlijk wel een keer achter hangen, maar voorlopig moet ie het even doen op de kabel. En dan komt toch de kwaliteit van de tuner + de-interlacer + scaler om de hoek kijken. Het scherm mag dan wel van LG zijn, maar is de rest dat ook? Zou mooi zijn, mijn ervaringen met "Faroudja-inside" zijn namelijk zeer positief (Infocus X1).

Verlopig zit er een leveringsprobleempje op dit artikel, dat inderdaad wel in de categorie betaalbaar valt...

groet
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gadgets zoals MP3 spelers, Webcams etc.gaarne in GT: Periodieke gadgetaanbiedingen [Lidl] [Aldi] [etc] deel 3

Camera's kunnen naar FG: Welke dig. camera onder de 250 euro?
of naar FG: Welke digitale camera tussen de 250 en 500 euro?

Laptops en PC's kunnen in CSL aanbiedingen gepost worden.