Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 8] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 37.630 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97917

YellowNeck schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 19:24:
[...]

OMG.. 5 uur? :/
Was wel leuk om te zien dat veel mensen die een nummertje hadden getrokken gewoon weer naar huis waren, en dan "vergeten" waren om terug te komen ;). Op zulke momenten schoot het lekker op :P.
Nu nog ff duimen dat ik in de prijzen val voor de "Win uw gehele aankoopbedrag terug"-actie :D

Kzag trouwens op de stoep een blaadje liggen, daar stond op dat donderdag een groot succes was, zo'n groot succes dat zelfs Willem-Alexander en Maxima enkele uren in de rij stonden te wachten.
Kan hierover echter niets op het internet/krant terugvinden.
Was het misschien gewoon een klant die dat heeft getypt en daar heeft neergepleurd :P
offtopic:
Denk dat het gelul is/was ja :X :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136732

Bij de Liddl staat aankomende donderdag een Silvercrest televisie in de aanbieding,
mijn vraag is heeft iemand er ervaring mee.

Weet iemand een site waar eventueel meer gegevens staan over Silvercrest televsie's.

Niet op w.w.w.mysilvercrest.de deze site is allen voor PC artikelen.

http://www.lidl.nl/nl/ind...0303.p.28kleurentelevisie[/img]

- 100 Hz.
- 70 cm. beelddiagonaal
- 2-tuner PIP
- PAT (= gelijktijdig beeld en teletekst)
- 100 programmaplaatsen
- Teletekst, afstandsbediening, virtual dolby surround, kinderbeveiliging
- Front AV-aansluiting
- 3 scartaansluitingen
- Equalizer
- Kleur: zwart of zilver
- Afm.: 75 x 47 x 57.5 cm.
- Incl. € 8,- verwijderingsbijdrage

299,- * :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Anoniem: 136732 schreef op zondag 27 februari 2005 @ 10:33:
Bij de Liddl staat aankomende donderdag een Silvercrest televisie in de aanbieding,
mijn vraag is heeft iemand er ervaring mee.

Weet iemand een site waar eventueel meer gegevens staan over Silvercrest televsie's.

Niet op w.w.w.mysilvercrest.de deze site is allen voor PC artikelen.

http://www.lidl.nl/nl/ind...0303.p.28kleurentelevisie[/img]

- 100 Hz.
- 70 cm. beelddiagonaal
- 2-tuner PIP
- PAT (= gelijktijdig beeld en teletekst)
- 100 programmaplaatsen
- Teletekst, afstandsbediening, virtual dolby surround, kinderbeveiliging
- Front AV-aansluiting
- 3 scartaansluitingen
- Equalizer
- Kleur: zwart of zilver
- Afm.: 75 x 47 x 57.5 cm.
- Incl. € 8,- verwijderingsbijdrage

299,- * :)
Zoek eens op silvercrest fernseher ofzo :P niet veel goed nieuws.
Ik heb zelf wel intresse om het te proberen alleen is het weer achterlijk alleen in regio 1 verkrijgbaar :r wat is dat nu voor gezeur altijd :(
De Aldi levert toch ook gewoon door heel Nederland, als het nu een 2e ronde product is waar ze de laatste voorraad verzamelen ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 13:26
verder nog tweakers die geld over hadden en dit scherm bij de mycom hebben gekocht?

Afbeeldingslocatie: http://www.mycom.nl/f2/images/products/83424mcl.jpg

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130466

meelmark schreef op zondag 27 februari 2005 @ 20:42:
verder nog tweakers die geld over hadden en dit scherm bij de mycom hebben gekocht?

[afbeelding]
vind et alleen een beetje jammer dat er mycom op staat, ga een beetje ruklame maken voor die lui 8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128699

Anoniem: 130466 schreef op maandag 28 februari 2005 @ 01:26:
[...]

vind et alleen een beetje jammer dat er mycom op staat, ga een beetje ruklame maken voor die lui 8)7 ;)
ach je bent een tweaker of niet? er is altijd wel een oplossing voor haal je het label toch weg kun je er ipv Sony of Philips op terug plakken, gewoon een beetje creatief wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-04 12:21
Denk dat met thinner dat Mycom logo er zo af is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 02-05 06:53

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik zoek nog wel een LCD-tv voor de slaapkamer, maar eigenlijk vind ik 66 cm wat te groot (past niet aan de muur naast de deur) en 899 euro teveel :)

Nu heeft de Expert een aanbieding voor een 20" van 'Time' voor 466 euro. 't is dan wel geen breedbeeld maar om dat op te lossen staat er voor de woonkamer een Sony KLV-L32M1B in de planning :P

Afbeeldingslocatie: http://www.expert.nl/images/prijsstunt_folder_2005_09_A.gif

Iemand die wat meer informatie over dat scherm kan bieden? 't lijkt mij best een strakke aanbieding want een vergelijkbaar scherm als de Iiyama ProLite C510T heeft 483 euro als laagste PW prijs, en vergelijkbare 20" modellen van LG zitten allemaal boven de 500.

[ Voor 32% gewijzigd door Daniel op 28-02-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:39

timovd

Voorsprong door techniek

en kunnen die rottige speakers er af gehaald worden? wie gebruikt deze speakers nou i.c.m. zo'n scherm??

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Heb je het dan over die Mycom? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

eigenlijk als reactie op jouw bericht(Expert), maar ik doelde op alle LCD TV's

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Meestal kan het er niet af voor zover ik weet, maar dat wordt pas echt een bezwaar bij grote tv's denk ik. Voor de slaapkamer of een ander extra scherm ga ik er toch geen dik HT-ding aanhangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Als iemand de video van de Lidl wilt halen laat dan maar zitten :r

Als je dat ding aanzet klinkt het als een krachtcentrale, dan heb ik het niet eens over het geluid als je werkelijk de band aanzet :P het beeld is gewoon slecht en tja de rest heb ik niet meer bekeken ;)
Ik heb nog een 8 jaar oude aiwa 2 koppen staan die beter presteert, jesus wat een prut zeg niet normaal meer.Ik ben dus ook weer een illusie armer want ik had serieus gedacht "hoe erg kan een video tegenwoordig zijn" :D potverdikkie je moet het kopen om een keer goed hard te lachen en terug ermee _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137780

Daniel schreef op maandag 28 februari 2005 @ 11:48:
Ik zoek nog wel een LCD-tv voor de slaapkamer, maar eigenlijk vind ik 66 cm wat te groot (past niet aan de muur naast de deur) en 899 euro teveel :)

Nu heeft de Expert een aanbieding voor een 20" van 'Time' voor 466 euro. 't is dan wel geen breedbeeld maar om dat op te lossen staat er voor de woonkamer een Sony KLV-L32M1B in de planning :P

[afbeelding]

Iemand die wat meer informatie over dat scherm kan bieden? 't lijkt mij best een strakke aanbieding want een vergelijkbaar scherm als de Iiyama ProLite C510T heeft 483 euro als laagste PW prijs, en vergelijkbare 20" modellen van LG zitten allemaal boven de 500.
Time schermpje ziet er leuk uit in het echie, Time op de voorkant staat een beetje ... tja. Net als MyCom apart zullen we maar zeggen. Best redelijk beeld trouwens, ik heb hem gezien op slecht kabelsignaal, hij bakte er nog redelijk wat van, goede ruisonderdrukking. De kleuren zijn wat flets vergeleken met duurdere TFT's, maar niet storend. De bediening is lekker vlot qua menu structuur, zappen duurt wat langer. Ander alternatief in deze categorie is de Iiyama TV van hetzelfde formaat. Mooi design en verkrijgbaar voor dezelfde prijs ongeveer, bijvoorbeeld ook bij MyCom (nee ik heb geen aandelen).

Ik hoop de MyCom 26" morgen op te halen :*) ... to be continued

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 137780 op 28-02-2005 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
Anoniem: 137780 schreef op maandag 28 februari 2005 @ 21:24:
[...]

Ik hoop de MyCom 26" morgen op te halen :*) ... to be continued
ik ben morgen in Haarlem om daar te gaan kijken. Als ik thuis ben zal ik er even iets korts over schrijven. Ik ben in ieder geval erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:35
Daniel schreef op maandag 28 februari 2005 @ 11:48:

[afbeelding]

Ik heb 'm ook gezien. Vond 'm zeker niet tegenvallen. Er naast stond een LG 20", die vond ik er wel ietsje "sjieker" uitzien, maar het beeld zag er niet minder uit, ondanks dat het Timescherm maar 25ms snel is (LG=16ms). Menustructuur ziet er duidelijk uit (nederlands), teletekst zapte vrij snel.
Achterop ruim voldoende aansluitingen, o.a. audio-uit (2x tulp), daardoor ook aansluitbaar op een homecinemaset (tvfilms in dolby surround bijv.). Ik weet dat diverse andere merken deze voorziening niet hebben, het is maar dat je het weet! Oja, Time heeft zelfs een website: www.time.nl. Expert had het over 1 jaar garantie, maar volgens de site van Time zit er 2 jaar garantie op! :)

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-04 11:30

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Vulcan750 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 01:05:
[...]
Ik heb 'm ook gezien. Vond 'm zeker niet tegenvallen. Er naast stond een LG 20", die vond ik er wel ietsje "sjieker" uitzien, maar het beeld zag er niet minder uit, ondanks dat het Timescherm maar 25ms snel is (LG=16ms). Menustructuur ziet er duidelijk uit (nederlands), teletekst zapte vrij snel.
Achterop ruim voldoende aansluitingen, o.a. audio-uit (2x tulp), daardoor ook aansluitbaar op een homecinemaset (tvfilms in dolby surround bijv.). Ik weet dat diverse andere merken deze voorziening niet hebben, het is maar dat je het weet! Oja, Time heeft zelfs een website: www.time.nl. Expert had het over 1 jaar garantie, maar volgens de site van Time zit er 2 jaar garantie op! :)
wehe!

Het is gewoon een Nederlands merk hoor :)

Vroegah was Time het merk van ISL (Venlo), veel scholen hebben Time PC's staan.
't was een beetje vaag en zo, maar toch werd 't best aardig verkocht. Tijdje geleden zijn ze begonnen met het verkopen van OEM apparatuur, zo hebben ze die TV's ook.

Ze zijn idd best aardig, niet de best of the best, maar goed te doen voor de middenmoot.
Service van hun was altijd goed en snel dus daar zal 't niet aan liggen. Aangezien ISL (en dus ook Time) gewoon Nederlands is kun je d'r ook gewoon naar toe rijden zeg maar. Ze zitten in Venlo vlak bij de snelweg. Achter van der Valk. Daar hebben ze ook een winkel kun je alles zelf ook uitproberen.
Overigens wel leuk dat je die meuk nu ook bij Expert kan kopen, zijn op de beterende kant dus :)

Klein detail: ISL kan Asus spul eerder afleveren dan de leverancier/importeur van Asus zelf...

neej ik werk er niet, nee ik heb er geen aandelen van!

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReason
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-04 10:03
net de Silvercrest Bass Vibration Headset gekocht in de lidl (belgië) het geluid werkt goed zuiver, maar de bass niet zo... voor de bass heb je een extra kabeltje nodig (usb of met batterijen). welnu als'k de bass aansteek, zit er een ruis in het geluid... hebben anderen dat ook, dus is die ruis de bass :+ ...?

ok omgeruild en deze is wel zuiver met de bass aan

[ Voor 9% gewijzigd door NoReason op 01-03-2005 14:18 ]

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Uiteindelijk heb ik toch maar gekozen voor de iets betere uitstraling en iets betere kleuren van de LG RZ-20LA70 :) Die hangt nu braaf in onze slaapkamer aan de muur. Ik moet alleen nog wel een kantelbare muurbeugel monteren want nu zie je liggend in bed niet echt goed beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Laatst online: 08:35
Daniel schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 13:41:
Uiteindelijk heb ik toch maar gekozen voor de iets betere uitstraling en iets betere kleuren van de LG RZ-20LA70 :) Die hangt nu braaf in onze slaapkamer aan de muur. Ik moet alleen nog wel een kantelbare muurbeugel monteren want nu zie je liggend in bed niet echt goed beeld.
Gefeliciteerd! Hoe is je beeld met de tv-tuner? Mij leek het beeld van de LG ietsje minder ruisvrij dan een andere lcd 20" (Philips), die wat strakker beeld had, maarja, het vergelijken in een winkel is erg moeilijk. Veel factoren die invloed kunnen hebben...
edit: nog een vraagje; kan je bij de LG RZ-20LA70 via de scartaansluiting je tvgeluid doorlussen naar een homecinemaset? (tvfilms met dolby pl geluid...) Er zit namelijk geen losse audio-out aansluitingen op...

[ Voor 15% gewijzigd door Vulcan750 op 01-03-2005 23:15 ]

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63940

Ik hoop mijn Mycom Mc2600 morgen binnen te krijgen, ik had alvorens wel even de volledige specs opgevraagd:
- 2 jaar on-site garantie
- Flat en Slim Design
- 26” TFT LCD, 16:9, 1280X768XRGB, Wide XGA
- LG panel
- Brightness : 450cd/㎡
- Contrast Ratio : 500:1
- Kijkhoek : 176(H)/176(V)
- PAL BG, I/ SECAM-D/K
- Built-in Speaker 10W+10W
- Teletext(126 paina’s), Scart, NICAM/A2 (PAL Area)
- Closed Caption/V-chip (NTSC Area)
- Multi Language OSD(ENG/GER/FRA/SPN/ITA)
- 3D Digital Combo Filter (NTSC)
- Surround, Sleep Timer, On/Off Timer
- Auto Picture Control, Auto Sound Control
- PIP/DW(Double Window)
- RCA, S-Video, D-Sub Jack/15-Pin/Ear Phone Jack
- DVI Input, 75Ohm Din Jack, Headphone Output Jack
- Power : 100~240V, 50/60Hz
- Power Consumption : 120W
- Gewicht : 16Kg(Net)
- Afmetingen : 800(W)x263(D)x489(H)mm
...en ja als het niks is, krijgen ze hem na een week gewoon weer retour, en ik krijg ik mijn centjes terug. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
Anoniem: 63940 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 23:38:
Ik hoop mijn Mycom Mc2600 morgen binnen te krijgen, ik had alvorens wel even de volledige specs opgevraagd:

[...]

...en ja als het niks is, krijgen ze hem na een week gewoon weer retour, en ik krijg ik mijn centjes terug. ;)
Zo. Ik was vanmiddag bij de Mycom Haarlem. Daar stond ie aangesloten; qua uiterlijk vond ik hem er best gaaf uitzien; knopjes op de bovenkant. dvi/vga connector. Vga connector stond aangesloten. Heel handig in dit soort winkels; ze hadden de resolutie op 1024X768 zodat alle monitoren konden worden aangestuurd; ik had deze lekker even - met toestemming - op de native resolutie gezet en het zag er echt goed uit! Zonder dollen! Nog wel opvulprobleempje, maar komt doordat ze dat ding helemaal niet instellen. In ieder geval; word ziet er heel duidelij kuit op kleine afstand zelfs nog, ik heb films erin gedaan, en dat ziet er zeker goed uit!

Alleen zag ik tijdens het kijken van films (lord of the rings) een soort van vage hele smelle lijntjes van boven naar beneden. Ik kan niet uitleggen wat het was of hoe het heet, maar de verkoper zei dat het kwam door de 'buffer van de dvd-speler'... volgens mij is dat echt onzin maar goed.

Overigens zeer aardige medewerkers; ze lieten me lekker rommelen met dat systeem terwijl andere tft-s op tilt waren geslagen door die resolutie hehe. Ik vroeg nog; als ik die strepen thuis nu ook heb, wat dan? Dan kan ie makkelijk worden teruggebracht. Wat dat betreft doet Mycom dus niet moeilijk. Goede ervaring met deze toko.

Beeld op de pc was dus erg strak en films goed te zien, geen ghosting. Alleen waren de films niet volledig beeldvullen helaas, bij de grootste breedbeeld (niet anamorphic maar gewoon) waren er 2 kleine balkjes boven en beneden (1 cm ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefius
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-11-2024
Nu hopelijk in het juiste topic:

Bij lidl Belgie loopt er momenteel een actie voor 5.1 luidsprekersysteem van 69 euro.
Link
Bij de specificatie's vind ik niet terug ofdat deze een spidf ingang heeft. Wie heeft dit setje gekocht en kan dit nakijken en wat is de algemene indruk ?
Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.be/C1256C790050C7BC/images/BE.05_3071/$file/05_3071_b.jpg
complete set van 5 satellietluidsprekers en 1 krachtige subwoofer - optimaal voor PC-games, multimediatoepassingen en MP3-player, maar ook voor TV, CD of DVD!
100 Watt RMS totaal vermogen
externe 5.1-versterker met LED-statusindicator
incl. afstandsbediening
zowel stereo-, 2.1- als 5.1-audiobronnen aansluitbaar
optimaal voor 5.1-soundkaarten
magnetisch afgeschermd
frequentieverloop: subwoofer 30 Hz-160 kHz
satellieten 160 Hz-20 kHz
blauwe achtergrondverlichting
dynamische, realistische klankervaring
incl. 6 euro recyclagebijdrage
2 jaar garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110233

€ 69....wat denk je zelf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark

[...]
en en en? Is ie al binnen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:47

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

jefius schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 09:36:
Nu hopelijk in het juiste topic:

Bij lidl Belgie loopt er momenteel een actie voor 5.1 luidsprekersysteem van 69 euro.
Link
Bij de specificatie's vind ik niet terug ofdat deze een spidf ingang heeft. Wie heeft dit setje gekocht en kan dit nakijken en wat is de algemene indruk ?
[afbeelding]
complete set van 5 satellietluidsprekers en 1 krachtige subwoofer - optimaal voor PC-games, multimediatoepassingen en MP3-player, maar ook voor TV, CD of DVD!
100 Watt RMS totaal vermogen
incl. afstandsbediening
magnetisch afgeschermd
frequentieverloop: subwoofer 30 Hz-160 kHz
satellieten 160 Hz-20 kHz
blauwe achtergrondverlichting
dynamische, realistische klankervaring
incl. 6 euro recyclagebijdrage
2 jaar garantie
Dat betekent dat de subwoofer alles tot 160 (!!!) hz moet afspelen. Dat betekent of: dat de subwoofer niet diep gaat (ondanks opgegeven 30 hz) of dat de tonen rond de 120-160 hz verschrikkelijk lelijk worden. Overigens is geluidssignaal van boven de 100 hz te plaatsen voor het oor. De tonen van 100 tot 160 hz hoor je dus daadwerkelijk uit die richting komen.
Maar zoals waarschijnlijk altijd de conclusie zal zijn: voor het geld is het leuk, maar geef je wat meer uit, is het nog leuker :D

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibr
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-11-2021

ibr

bartvl schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 15:15:
[...]

Dat betekent dat de subwoofer alles tot 160 (!!!) hz moet afspelen. Dat betekent of: dat de subwoofer niet diep gaat (ondanks opgegeven 30 hz) of dat de tonen rond de 120-160 hz verschrikkelijk lelijk worden. Overigens is geluidssignaal van boven de 100 hz te plaatsen voor het oor. De tonen van 100 tot 160 hz hoor je dus daadwerkelijk uit die richting komen.
Maar zoals waarschijnlijk altijd de conclusie zal zijn: voor het geld is het leuk, maar geef je wat meer uit, is het nog leuker :D
offtopic:
Ben ik nou scheel of staat er kHz ipv Hz?? :/

Altijd rekening houden met toeval, kans & geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Hmmm, interessant om even te lezen die specs. Die ntsc tussen haakjes bevalt me niks. Lijkt erop alsof de belangrijke filters alleen voor NTSC zijn ontworpen?

Ik haal hem morgen, hij was eindelijk binnen. We zijn benieuwd. Niet geld = idd geld terug, dus altijd het proberen waard. Prettige service en goede ontwikkeling in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125483

http://www.medionshop.nl

Leuk voor de Aldi freaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mycom 26"

Op de voorkant prijkt trouwens crystal vision. Dit is een chipfabrikant die scalers en filters etc maakt. Lijkt redelijk profi op de website van cv. Wel een reden om aan te nemen dat het niet een LG is met een andere sticker, daarin zit namelijk Faroudja. Of crystal vision is wellicht verwant met faroudja, dan ... etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121646

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

mr_petit

opperprutser

jammer dat de producten in nederland een stuk duurder zijn en dat het aanbod veel kleiner is dan bij onze oosterburen ;(

ik denk dat ze ontzettend veel zouden kunnen verdienen als prijs en aanbod overeenkomstig zouden zijn met de duitse shop (evt een heel klein beetje duurder voor transportkosten oid)

[ Voor 25% gewijzigd door mr_petit op 02-03-2005 23:51 ]

"man is not truly one, but truly two,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

meelmark schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 12:53:
[...]

en en en? Is ie al binnen? :D
Nee, hij komt vandaag binnen, maar ben pas om 16.30 thuis van kantoor.
Anoniem: 137780 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 20:23:
Mycom 26"

Op de voorkant prijkt trouwens crystal vision. Dit is een chipfabrikant die scalers en filters etc maakt. Lijkt redelijk profi op de website van cv. Wel een reden om aan te nemen dat het niet een LG is met een andere sticker, daarin zit namelijk Faroudja. Of crystal vision is wellicht verwant met faroudja, dan ... etc
bron hiervan?

Ik heb de specificaties van de inkoper van MyCom gekregen, je mag verwachten dat hij hierover niet liegt. Maar het is wel een beetje tegenstrijdig idd. Ik ga nog even verder zoeken...

Nog een vergelijking gevonden tussen de Faroudja en de Crystal Vision:
The CV exhibits less dot crawl than the Faroudja, and that is the bottom line observation. I used the running color bar test pattern on VE at the beginning of chapter 15. These bars are more saturated than the bars you normally use to calibrate your TV. The Faroudja clearly shows dot crawl between the yellow and cyan bars, while CV is almost perfect. These bars are more stressful on a comb filter and might not represent the material in the real world (watching movies), but they do show which is better when the pedal is to the metal. The same thing happens on the S&W pattern. There are three bars along the bottom that represent the chroma frequency response at 1.0, .5, and 1.5 MHz. Here the Faroudja has dot crawl evident on all three sets, while the VPS-1 has slightly wavy lines on the 1.5 MHz bars.
Overigens maakt de Crystal Vision gebruik van Philips onderdelen; wat de cirkel weer rond maakt (Crystal Vision - Philips - LG).

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 63940 op 03-03-2005 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bron = voorkant tv, maar goed, het kan ook een kreet zijn.

Inmiddels staat ie op het dressoir. Eerste indruk: WAUW, waar komt dat geluid vandaan? Tijdens de vlotte instelling zie ik achter het stabiele menu de eerste zenders verschijnen. Beeld lijkt te mooi om waar te zijn voor dit geld. installatie is klaar, meteen verschijnt het sorteer menu, erg goed en snel. Ingesteld is het even genieten van het strakke plaatje. Ongekend, dat heb ik nog niet gezien in deze prijsklasse. Werkelijk strak, ondanks de splitter voor internet en de lage kwaliteit 5 meter coax van de bouwmarkt is het beeld goed. Heel veel contrast en erg diepe kleuren. ook met de spot erop, is er genoeg lichtopbrengst om zonder hinder te kijken.

Kastje zelf ziet er best grappig uit. Mega veel aansluitingen op het achterpaneel/onderkant en allemaal verguld. Afstandbediening is functioneel en ligt prima in de hand. Zappen is traag, maar dat was ik al gewend op mijn Mitsubishi. Menu structuur is netjes en lijkt erg op die van LG trouwens. Want ons toch weer brengt bij het feit dat het waarschijnlijk wel voor het overgrootte deel van LG komt, de binnenkant dan. De tweeweg boxen, tenminster het lijkt 2weg, doen goed hun best. Geen diepe bas natuurlijk, maar wel een breed geluid, met meer dan voldoende volume.

Even de Dvd speler aansluiten nog vanavond, kijken hoe dat is. Maar dat kan bijna niet tegenvallen als deze kwaliteit al met tv wordt gehaald. 4:3 is perfect om te zien, maar ook de oprekstanden zijn relatief goed. Dat heb ik menig tv veel slechter zien doen. Ruisondersrukking is ook goed. Gelijkgekleurde vlakken zijn ook gelijkgekleurd etc.

Voor iedereen die op zoek is naar een niet al te grote LCD tv is dit voorlopig de beste koop die ik ken. Nu nog testen met film en op de pc.

questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
DVD's ja!! hoe ziet dat eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem hier ondertussen ook staan, weinig tijd gehad om echt uitgebreid te testen maar dit waren wat dingen die mij opvielen:

- het menu is eenvoudig, identiek aan LG.

- het scherm is minder zwart dan in de folder, meer antraciet met zilver, erg mooi bij mijn gashaard.

- de voet vind ik ronduit lelijk, die gaat eraf!

- beeldkwaliteit is echt netjes, ik heb hem naast onze sony 32" lcd gezet, doet er toch niet veel voor onder qua contrast enz. Als je signaal wat zwak is, vind ik hem nog knap de ruis onderdrukken.

- dvd is prima, scherp.

- 16:9 tv kijken is netjes, niet echt opvallend brede hoofden, maar naast de Sony (Smart zoom) zie je het verschil dan toch weer wel.

- geluid is mager (niet anders verwacht van een lcd scherm), maar de 'surround' optie klinkt toch nog best aardig.

- Mycom logo eraf wordt moeilijk, daar moet ik nog wat opvinden, zie hem liever zonder.

- De afstandbediening werkt trouwens vanuit de meest onmogelijke hoeken, iets wat ik van LG niet echt gewend ben.

Al met al een erg goede koop gezien de aantrekkelijke prijs en de goede prestaties in zijn klasse.

ik denk trouwens dat het dit paneel is:

LC260W01

http://www.lgphilips-lcd....sp/eng/prd/prd100_j_e.jsp

.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 63940 op 03-03-2005 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vadeluma
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01-2023
http://www.niehoff.nl/one/DLT-2600S.htm

Iemand wel eens van dit merk gehoord? Volgens mij hetzelfde paneel als de Mycom
Specs iets anders, maar lijkt er toch veel op.Stuk duurder in ieder geval.
Heb gezocht naar reviews omdat dit de beste lcdtv van dit moment zou zijn.
Iemand toevallig wel recencies gelezen?

maran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wel dezelfde lelijke voet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Light
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-11-2024
Ben gisteren ook even gaan kijken naar het scherm bij Mycom, ziet er inderdaad wel mooi uit. Ze vertelde mij dat het om een Hyundai / Pioneer paneel ging dat hierin verwerkt was, weet ook niet of ik dat moet geloven. Ze vertelde me ook nog dat er volgende week een 81cm versie uitkomt met dezelfde specificaties voor 1199 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
The_Light schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 09:29:
Ben gisteren ook even gaan kijken naar het scherm bij Mycom, ziet er inderdaad wel mooi uit. Ze vertelde mij dat het om een Hyundai / Pioneer paneel ging dat hierin verwerkt was, weet ook niet of ik dat moet geloven. Ze vertelde me ook nog dat er volgende week een 81cm versie uitkomt met dezelfde specificaties voor 1199 euro.
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LB Back
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-04 13:12
jefius schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 09:36:
incl. afstandsbediening
Een 5.1 geluidskaart geeft o.a. dacht ik een digitaal signaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

De beamer die eerder voorkwam en te koop was in de duitse lidl, is nu te koop bij de nederlandse lidl

quote over de beamer in duitsland:
Anoniem: 121646 schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 01:01:
Een mooie Targa (texas instruments!) Beamer Bij onze oosterburen die dichterbij zijn dan je denkt. Dit keer bij de LidL:

16:9 Bildformat DLP Beamer

Neuestes Farbmanagement über 5-Segment Farbrad
DVD-Signale in höchster Qualität (PAL Progressive)
Sehr leise (nur 28 dB Geräuschpegel und im ECO-Modus sogar nur 26 dB)
Wandfarben-Korrektur (Weißabgleich)
Sehr guter Schwarzwert, 1000:1 Kontrastverhältnis
Abgestimmte Helligkeit (Heimkino = 1000 ANSI Lumen)
Vorbereitung für HDTV
Neueste DLP-Technik
Preis je Stück
[afbeelding]

Bron: Lidl.de
Neophyte schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 01:11:
[...]

Iets meer details nog hierover:

DMD-Typ: Texas Instruments, 1 x 0,55" DMD-Chip
Farbrad: 5-Segment Farbrad (Rot, Grün, Blau, Transparent, Gelb) für unverfälschte Bilddarstellung
Projektionslampe: 220 W DC NSH
Auflösung: 848 x 480 Wide VGA (Bildpunkte)
Objektiv: 1,18 x Zomm
Bildgröße: 76 cm bis 760 cm
Projektionsverhältnis: 1,6 : 1
Projektionsmöglichkeiten: Front-, Rück-, Deckenprojektion
Lebensdauer Lampe: ca. 2.000 Stunden (ECO-Modus: 3.000 Stunden)
Key-Stone Korrektur: Automatisch, +/- 15°
Lens-Shift (vertikal): Verzerrungsfreies Verschieben des Bildes um 1/2 Bildhöhe
PC-Kompatibilität: VGA, SVGA, XGA, SXGA
CE-Kompatibilität: PAL / SECAM / NTSC 4.43; PAL M, PAL N, PAL 60 PAL / NTSC, Progressive Scan
Abmessungen (B x H x T in mm): ca. 190 x 115 x 345
Lieferumfang: VGA-Kabel, Stereo-Audio-Kabel, Video-Kabel, S-Video-Kabel (5 m), SCART auf VGA Adapter, SCART auf Stereo Audio / Video Adapter, Tragetasche

[afbeelding]

En de prijs is: 777,-
hij is vanaf 14 maart in de Nederlandse lidl te koop (staat nog niet op de site wil in de folder)
Maar iemand ervaring met deze beamer?
En weet iemand misschien hoe duur een nieuwe lamp voor deze beamer is?

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Specs TARGA beamer komen me bekend voor van de Benq 5120, die overigens goed uit allerlei testen komt. Is nu bij mediamarkt voor 999 geloof ik. scheelt toch weer 222, mits de inhoud identiek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99283

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_10/BILD01.JPG

Van welk merk is dit een ripoff?

Digitale fotocamera
6.36 megapixels
per stuk
199.-
• incl. 128 MD SD geheugenkaart
• 2.0 inch TFT kleurendisplay
• 3x optische zoom
• compact formaat
• 8 belichtingsprogramma's
• opname van MPEG4-videobeelden met geluid
• 5 instelbare beeldformaten
• 3 instelbare beeldkwaliteiten
• bestandsformaten: JPG, DCF, DPOF, MPEG4
• incl. oplader, stuurprogramma's op CD-ROM,
videokabel, USB-kabel, draagriem en tas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132776

Van een ROMMELmerk. Neen, ik heb volledig geen idee vanwaar het komt. Maar wat ik wel weet is dat je digitale camera's daar NIET moet kopen, na een slechte ervaring met een Lidl camera (Nytech). Koop voor een beetje meer geld een camera van een echt merk, hierin zitten toch alleen maar rommellenzen in, samen met een rommelbatterij... :X
Echt waar, leg 50euro bij en je hebt een camera van een deftig merk, zonder gezever of gepruts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-05 13:45

janklp

FortyTwo Capital

Lifetec heeft dezelfde dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is trust van kijkshop beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-05 13:01
sorry hoor, maar trust is nog erger dan een aldi/lidl ding.

Nee, koop dan een Canon A60 of zoiets, liever een GOEDE 2mpixel dan een superbrakke 5mpixel

trouwens,
Waarschuwing:
Gadgets zoals MP3 spelers, Digicams, Webcams etc.gaarne in GT: Periodieke gadgetaanbiedingen [Lidl] [Aldi] [etc] deel 3
Dus wat die digicam hier doet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die gaat zo mogelijk nog slechter zijn :+

Een aantal goede camera's rond de 200 euro:
Canon Digital Ixus 30
Minolta Dimage Z20
Sony DSC-P93
Canon Powershot A520
Ricoh Caplio RA (tof design!)
Als je goedkoper zoekt, hoe je dan aan volgende tips: blijf bij de gekende merken: Canon, Sony, Minolta. Check ook volgend topic eens: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/507380
http://www.tweakers.net/p...Action=top&Landfilter=All
Koop geen digital camera's in de Lidl of Aldi, dat kan alleen maar misgaan. Natuurlijk kan je hem wel kopen en als hij niet bevalt hem weerbrengen, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121646

Awkwarding schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:54:
De beamer die eerder voorkwam en te koop was in de duitse lidl, is nu te koop bij de nederlandse lidl

quote over de beamer in duitsland:

[...]

[...]

hij is vanaf 14 maart in de Nederlandse lidl te koop (staat nog niet op de site wil in de folder)
Maar iemand ervaring met deze beamer?
En weet iemand misschien hoe duur een nieuwe lamp voor deze beamer is?
Weet je of hij hier ook zonder lamp verkocht word? in duitsland stond dat er volgensmij bij.

offtopic: hoe weet je dat hij over een paar weken komt terwijl hij niet op de site staat :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21694

Uit andere topic:

Het is een Medion/LifeTec OEM camera. Hij is afaik in opdracht in China geproduceerd om in het lowbudget segment te opereren - daar veranderd het merk/fabrikant niets aan imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Momenteel bij Combi fotozaak. De Olympus CoolPIx 4600 voor 199 euro, zonder geheugen of tasje oid. Weet verder niet of tie goed is oid. Heb er nog niet in gedoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-03 15:56

Neophyte

it's back....

Anoniem: 21694 schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 12:22:
Momenteel bij Combi fotozaak. De Olympus CoolPIx 4600 voor 199 euro, zonder geheugen of tasje oid. Weet verder niet of tie goed is oid. Heb er nog niet in gedoken.
Het is iig niet super goedkoop, op Pixmania is hij 188 euro.

Senri no michi mo ippo kara

Acties:
  • 0 Henk 'm!

'Die pixmania ziet er erg lomp uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

Anoniem: 121646 schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 11:22:
[...]

Weet je of hij hier ook zonder lamp verkocht word? in duitsland stond dat er volgensmij bij.
ja de volgende lamp erin:
220 W DC NSH
offtopic: hoe weet je dat hij over een paar weken komt terwijl hij niet op de site staat :O
staat er toch, staat in het krantje wat je al in de winkel kunt pakken :+
sorry van de spelfout in mijn vorige post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

staat er toch, staat in het krantje wat je al in de winkel kunt pakken :+
sorry van de spelfout in mijn vorige post ;) [/quote]

8 maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het nu wat of niet, die LIfetec? Met lamp wordt flits bedoeld neem ik aan. Is die ok?
ja de volgende lamp erin:
220 W DC NSH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Anoniem: 99283 schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 22:31:
[afbeelding]

Van welk merk is dit een ripoff?

Digitale fotocamera
6.36 megapixels
per stuk
199.-
• incl. 128 MD SD geheugenkaart
• 2.0 inch TFT kleurendisplay
• 3x optische zoom
• compact formaat
• 8 belichtingsprogramma's
• opname van MPEG4-videobeelden met geluid
• 5 instelbare beeldformaten
• 3 instelbare beeldkwaliteiten
• bestandsformaten: JPG, DCF, DPOF, MPEG4
• incl. oplader, stuurprogramma's op CD-ROM,
videokabel, USB-kabel, draagriem en tas
Hij is duidelijk familie van een camera die mijn moeder bij de Aldi heeft gekocht een jaartje terug; dat was ook een Medion, maar uiteindelijke een gerebrande Toshiba. Dat geldt voor deze dus ook.

Overigens was het een brak ding, dus ik raad hem af, maar het ligt ook een beetje aan wat je gewend bent; hij verving een Fuji FinePix 2600Z en was op alle fronten minder om je een idee te geven.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

Anoniem: 21694 schreef op zondag 06 maart 2005 @ 02:08:
Is het nu wat of niet, die LIfetec? Met lamp wordt flits bedoeld neem ik aan. Is die ok?

[...]
jij hebt het denk ik over de camera ofniet? dit ging over de beamer.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Camera:
Ik zou de camera niet kopen. Kijk uit naar promoties van echte merken.

Beamer:
Ik dacht dat hij zonder lamp geleverd werd (als ik me goed herinner van het krantje). Dus ietwat valse verkooptrucs: oeh 800 euro voor een beamer, wat goedkoop! Euh... Er moet nog een lamp van 250 euro bij.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-05 16:44
Modbreak:Camera's kun je beter bespreken in het fotografie forum, bijvoorbeeld dit topic: Welke dig. camera onder de 250 euro?

Bovenstaand hoort hier eigenlijk niet thuis. Ik ga het niet verplaatsen verder, maar let er een volgende keer op (zal ook de waarschuwingen e.d. aanpassen)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
  • Laatst online: 03-05 21:53
Ik heb gister een 26" LCD van MyCom opgehaald.
Wat een prachtig scherm! Heldere natuurgetrouwe kleuren, totaal geen ruis, ook niet via de kabel en een heleboel aanlsuitingen.
Niet te vergelijken met de Philips 20/21" LCD die ik een 2 maanden geleden gekocht had. Ik was blij dat ik daar nog vanaf kon.

Vandaag mijn laptop via VGA aangesloten en ook dat is retestrak.
Nu gauw even een 10m DVI-D kabel halen om mijn gewone PC aan te sluiten.

Slechts een paar kleine minpuntjes:
- geen hoofdtelefoonaansluiting
- geen audio uit (moet ik van de Scart halen)
- traag in zappen (2-3s)

Voor wie nog wat lezen wil: je kunt meer info vinden als je googled op de AWA 66cm TFTD66. Onder die naam istie in Australie verkocht.

http://www.decktron.com/products/lcd_26.html
http://www.dtvforum.info/index.php?showtopic=13626

Via VGA geeft ie aan dat het een LG DT-3003x is , maar dat zou ook wel eens alleen de interface chip kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-05 13:02
Ustinov hou ons op de hoogte over jouw bevindingen met dat scherm !
Twee keer scart en DVI op zo'n formaat voor 899... specs klinken iig interressant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetepV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-04 22:20

RetepV

ALLES valt te repareren

NoReason schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 10:38:
net de Silvercrest Bass Vibration Headset gekocht in de lidl (belgië) het geluid werkt goed zuiver, maar de bass niet zo... voor de bass heb je een extra kabeltje nodig (usb of met batterijen). welnu als'k de bass aansteek, zit er een ruis in het geluid... hebben anderen dat ook, dus is die ruis de bass :+ ...?

ok omgeruild en deze is wel zuiver met de bass aan
Ik heb hem ook. Ik speel veel Battlefield Vietnam. Echt leuk als je de Bass op voluit zet en dan naast een schietende tank gaat staan :+. Je voelt dat ding gewoon op je hoofd trillen :D. Maar ik krijg er wel na een kwartiertje hoofdpijn van, dus ik heb de bass altijd op standje 1 staan.

Inderdaad moet de jouwe kapot zijn geweest, maar daar was je zelf ook al achter.

Macbook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-05 14:29
ustinov schreef op zondag 06 maart 2005 @ 20:42:
Slechts een paar kleine minpuntjes:
- geen hoofdtelefoonaansluiting
- geen audio uit (moet ik van de Scart halen)
- traag in zappen (2-3s)
Ik zou er persoonlijk niet mee kunnen leven. :)
Gaat het misschien via de videorecorder sneller ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
FunkySmell schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:45:
[...]

Ik zou er persoonlijk niet mee kunnen leven. :)
Gaat het misschien via de videorecorder sneller ?
Ja hoor. De videorecorder schakelt meteen, maar die kan hij redelijk bijhouden. Alleen een fractie van een seconde dat hij de synchronisatie kwijt is en een half beeld zwart/wit geeft.
Mogelijk is het gewoon een ontwerpkeuze: wachten tot alles stabiel is voor je iets laat zien.
De tuner zelf vind ik erg goed presteren, dus ik heb niet het idee dat ze daarop bespaard hebben.

Ik zie dat ze bij MyCom nu ook zijn 32" grote broer hebben voor 1199,-. Ook LG/Philips volgens de Decktron site. Ze hebben niet eens meer de moeite genomen het typenummer te veranderen.

Ik zag gister trouwens dat er 7 sub-pixels aan blijven. Had ik eerder nog niet gezien.
Tijdens TV kijken kan ik ze niet ontdekken, alleen als je hem bijv. op AV1 zet terwijl de video uit staat.
Mochten het er meer worden dan ga ik de 2 jaar on-site garantie eens uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
whiteguy schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:02:
Ustinov hou ons op de hoogte over jouw bevindingen met dat scherm !
Twee keer scart en DVI op zo'n formaat voor 899... specs klinken iig interressant.
Wat wil je nog weten dan?

Zoals hierboven staat heb ik een paar dode subpixels. Maar ik ben nog continu onder de indruk hoe goed hij eruit ziet. :)
Nu nog op zoek naar een betaalbare DVI kabel van 7-10m en een goedkope wandsteun.
Heeft iemand een adresje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8585

Met DVI-kabels kun je inderdaad onwijs genaaid worden. Het is immer iets 'kleins' dat je altijd nodig hebt. MediaMarkt heeft ze voor gigantische prijzen in de schappen liggen.

Mijn tip: de That's It winkel in Den Haag. www.nowthatsit.nl . Deze zitten vrij dicht bij station Hollands Spoor en Moerwijk, en verkopen de kabeltjes tenminste voor normale prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85748

In Duitsland heeft de Lidl vanaf morgen een aantal aanbiedingen:

http://www.lidl.de/de/home.nsf/pages/c.o.20050309.index.ar13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

mr_petit

opperprutser

weet je ook een geldig duits postcodenummer 8)7

edit:
lamaar, ik heb er al een (50126; geen flauw idee waar dat is :P)

[ Voor 12% gewijzigd door mr_petit op 08-03-2005 23:20 ]

"man is not truly one, but truly two,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85748

mr_petit schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 23:18:
[...]

weet je ook een geldig duits postcodenummer 8)7

edit:
lamaar, ik heb er al een (50126; geen flauw idee waar dat is :P)
Aaaah sorry 47533 (das van Kleef of Kleve vlak over de grens bij Nijmegen) heeft Firefox op de een of andere manier onthouden dus kwam ik meteen daar terecht.
Dus voor de tweakers in Nijmegen e.o. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MokerHamer
  • Laatst online: 24-04 19:43
Decktron DLT-3200

ik loop ook steeds warmer voor dat schermpje van de mycom
zeker die 32" alleen jammer van die silvere mycom stikker

de 32" heeft wel een betere 16:9 beeld verhouding dan de 26"
1366*768 tegen 1280*768 van de 26 meteen duidelijk waarom meelmark zwarte balkjes in beeld zag

het is op deze site wel duidelijk dat het om een LG-Philips panel gaat

Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90555

17 maart in de lidl in belgië:

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.be/C1256C790050C7BC/images/BE.05_3933/$file/05_3933_b.jpg

Actief 5.1 luidsprekersysteem

* de bioscoopsound bij u thuis!
* elegant design
* complete set van 4 aluminium zuilluidsprekers,
1 aluminium centerluidspreker en 1 krachtige subwoofer uit hout
* 160 Watt RMS totaal vermogen
* hoogte zuilluidspreker: ca. 1 m
* frequentieverloop: subwoofer 40 Hz-150 Hz, luidsprekers 200 Hz - 20.000 Hz
* magnetisch afgeschermd
* incl. cinch-kabel, netwerkkabel voor subwoofer en kabels voor de luidsprekers
* incl. 6 euro recyclagebijdrage
* 3 jaar garantie

prijs: 149,-

is dit wat voor die prijs??

en verder nog dit gespot @ aldi sud duitsland:

Afbeeldingslocatie: http://germany.aldi.com/images/data_product/353365897422453058a5b2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://germany.aldi.com/images/data_product/6905980654228803071b90.jpg

Großformatiges Plasma-TV
mit 106 cm sichtbarer
Bildschirmdiagonale
im 16:9 Kinoformat!

* neueste Plasma-Generation mit höchsten Kontrastwerten
von 5.000:1 (1% DPL) und höchster Helligkeit von 1.000 cd/m2
* ideal zum Anschluss von Home-Entertainment- und Multimedia-Geräten
wie PC, Notebook, DVD-Player, SetTopbox, Spielekonsolen, Digitalkamera, Videokamera etc.
* 4 integrierte Breitband-Stereo-Lautsprecher mit 2 x 5 Watt (RMS)
* Doppeltuner-Funktion PIP – verfolgen Sie 2 verschiedene Fernsehprogramme gleichzeitig
* TOP Videotext mit 2.100 Seiten Speicher
* 99 Programmspeicherplätze
* Splitscreen- und Multipicture-Funktion
* bildschirmfüllende Darstellung
* hochwertiges Aluminium-Gehäuse

Superflaches Design!

Maße ca.:
ohne Fuß – 1.041 x 637 x 114 mm (B x H x T)
mit Fuß – 1.041 x 725 x 204 mm (B x H x T)

Inkl. Fernbedienung und Zubehör.

Mit Service-Hotline.
3 Jahre Garantie

1.499,–

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 90555 op 10-03-2005 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
De afstandbediening van de plasma is wel bagger.Deze hebben ze ook los als universele en zit bij de aldi computers, niet erg fijn voor een tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
MokerHamer schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 12:39:
Decktron DLT-3200

ik loop ook steeds warmer voor dat schermpje van de mycom
zeker die 32" alleen jammer van die silvere mycom stikker

de 32" heeft wel een betere 16:9 beeld verhouding dan de 26"
1366*768 tegen 1280*768 van de 26 meteen duidelijk waarom meelmark zwarte balkjes in beeld zag

het is op deze site wel duidelijk dat het om een LG-Philips panel gaat
maar hoe is zoiets op je pc aan te sluiten? Dan gaat ie dus 1280 pixels scalen naar 1366? Dat gaat er toch niet uit zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-05 13:02
maar hoe is zoiets op je pc aan te sluiten? Dan gaat ie dus 1280 pixels scalen naar 1366? Dat gaat er toch niet uit zien?
Windows xp ondersteunt volgens mij ook 'gekke' resoluties. Ik heb in ieder geval ook notebooks gezien met een breedbeeld scherm met een resolutie van 1400x nogwat..
Misschien dat zoiets met een drivertje moet ofzo, maar ik denk dat het gewoon op native resolutie te draaien valt.

edit: de acer Aspire 1804WSMib_100 widescreen laptop heeft bijvoorbeeld een 1440 x 900 beeldscherm.. en dat is ook niet helemaal 16:9 - maar bij mijn weten draait windows dan wel gewoon op de native resolutie van het scherm

[ Voor 23% gewijzigd door whiteguy op 10-03-2005 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felixje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10-2023
Weet iemand wat voor een moederboarden ze erinstoppen? Ik heb namelijk bij een computerwinkel wel eens gezien dat ze een computer aanbieden met een fsb van 800, maar die kan de chipset helemaal niet aan.

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Heeft iemand misschien wat meer info over dit scherm?

8ms lijkt me erg onwaarschijnlijk voor deze prijs (299 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

HielkeJ schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 19:55:
Heeft iemand misschien wat meer info over dit scherm?

8ms lijkt me erg onwaarschijnlijk voor deze prijs (299 euro).
de specs zien er echt toppie uit voor het geld. Toch maar ff een kijkje nemen.. denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-05 11:44

Jimbolino

troep.com

henkleerssen schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 20:46:
[...]
de specs zien er echt toppie uit voor het geld. Toch maar ff een kijkje nemen.. denk ik.
als ie een DVI aansluiting heeft, koop ik er misschien wel 2

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Jimbolino schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 01:56:
[...]

als ie een DVI aansluiting heeft, koop ik er misschien wel 2
als ie een DVI aansluiting heeft, zal die wel duurder zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsint
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-10-2024
Ja deze TFT heeft DVI, zie ook de discussie over dit scherm en de 17" variant voor 199 op
www.discountfan.de
Dat is wel een duits forum maarja je moet wat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:24
Ik vraag mij ook af wat hier niet goed aan is? :P Tis idd zo goedkoop. Ik heb even de afbeelding uit het krantje ingescand... MIsschien dat iemand hier iets negatiefs ziet? ;)

Afbeeldingslocatie: http://upload.talk2.nl/files/635945aldiaanbieding.JPG

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

jdiezrequejo schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 14:09:
Ik vraag mij ook af wat hier niet goed aan is? :P Tis idd zo goedkoop. Ik heb even de afbeelding uit het krantje ingescand... MIsschien dat iemand hier iets negatiefs ziet? ;)

[afbeelding]
Ik zie in ieder geval dat de 17 inch alleen VGA aansluiting heeft en de 19 inch VGA en DVI.

Ik weet niet of dat veel uitmaakt?

Vindt ze er wel goed uitzien, en als de reactietijden niet helemaal kloppen is dat voor mij in ieder geval niet zo'n probleem.

Weet iemand misschien of het eventueel ruilen van deze schermpjes net zo makkelijk gaat als met de andere spullen van Aldi? Normaal kan je namelijk alles zo terug brengen zonder opgaaf van reden. Dat is natuurlijk wel prettig als je ergens dode pixels heb zitten, of als hij gewoon niet bevalt...

[ Voor 32% gewijzigd door ZiegoM op 12-03-2005 14:31 ]

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibr
  • Laatst online: 29-11-2021

ibr

[afbeelding]
Niks mis mee, tis zeer gewoonlijk van Medion, zulke prijzen :) Heb er zelf een (vorige "editie") Werkt perfect, helemaal geen problemen mee, zeker niet voor zp'n prijs ;)

Altijd rekening houden met toeval, kans & geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-05 11:44

Jimbolino

troep.com

ZiegoM schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 14:28:
[...]
Weet iemand misschien of het eventueel ruilen van deze schermpjes net zo makkelijk gaat als met de andere spullen van Aldi? Normaal kan je namelijk alles zo terug brengen zonder opgaaf van reden. Dat is natuurlijk wel prettig als je ergens dode pixels heb zitten, of als hij gewoon niet bevalt...
ja, waarom zou dat niet kunnen, bij de aldi kun je binnen 8 (of 14, weet niet meer zeker) dagen altijd ruilen.... en dan krijg je gewoon je geld terug, en je hoeft niet eens een smoesje te verzinnen: "hij voldeed niet aan mijn verwachtingen" is al genoeg.

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114732

Jimbolino schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 16:13:
ja, waarom zou dat niet kunnen, bij de aldi kun je binnen 8 (of 14, weet niet meer zeker) dagen altijd ruilen...
Normaal kan je binnen 30 dagen ruilen/ terugbrengen bij Aldi. :)
Ik ga er van uit dat dat nu ook geldt, zoniet dan word het er expliciet bij vermeld. Aangezien Aldi normaal op al haar producten die "30 dagen garantie" geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Anoniem: 114732 schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 17:24:
[...]

Normaal kan je binnen 30 dagen ruilen/ terugbrengen bij Aldi. :)
Ik ga er van uit dat dat nu ook geldt, zoniet dan word het er expliciet bij vermeld. Aangezien Aldi normaal op al haar producten die "30 dagen garantie" geeft.
3 jaar garantie bedoel je en 30 dagen geld terug garantie ;)
Ik heb al 1.5 jaar een 19" medion en werkt perfect en vaak zie ik merk schermen die echt veel slechter beeld geven.

Weet iemand eigenlijk of je heel makkelijk zo'n scherm kunt ombouwen tot een tv?
Ik dacht dus je video eraan koppelen en als tuner gebruiken :? is dit mogelijk?

[ Voor 30% gewijzigd door BARACUS op 12-03-2005 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-04 09:57
voor de liefhebbers:
http://www.prad.de/board/...adid=17235&hilight=medion
niet supergoed volgens deze beste man, maar wel goed genoeg voor het bedrag.

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10-2018
BARACUS schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 18:08:
[...]
Weet iemand eigenlijk of je heel makkelijk zo'n scherm kunt ombouwen tot een tv?
Ik dacht dus je video eraan koppelen en als tuner gebruiken :? is dit mogelijk?
Als je video een dvi of vga uitgang heeft lijkt me dit wel moet lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
yoshi_rules schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 19:25:
[...]

Als je video een dvi of vga uitgang heeft lijkt me dit wel moet lukken...
Daar heb ik nog nooit van gehoord een video met zulke uitgangen, alleen scart,coax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pleasure
  • Niet online
BARACUS schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 20:27:
[...]

Daar heb ik nog nooit van gehoord een video met zulke uitgangen, alleen scart,coax.
Met DVI is er ook wel, maar dat zijn veelal de duurdere varianten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:43
Misschien niet helemaal on-topic, maar de locale pc boer had hier vorige week als speciale actie naar ik meen Belinea 19" schermpjes staan voor 299. De prijzen dalen dus gewoon en dit zie je het eerst bij de niet - A merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Volgens de reacties op http://www.prad.de/board/...ght=&hilightuser=0&page=1 is het 19" medion schermpje... niet bijzonder in prestaties, maar de prijs/kwaliteit verhouding is gewoon top. Met andere woorden je krijgt geen beter tft scherm voor die prijs.
Ook al is de contrast ratio vrij hoog (contrast: 700:1!), er wordt toch wat geklaagd over het zwart dat niet echt zwart is. Maar dat is bijna vrij normaal bij tft schermen. Dussum trek je conclusie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Laatst online: 08:49
Aldi heeft ook weer wat leuks
Intel® Pentium®4 3.2 GHz PC

Overzichtspagina: hier

TFT-Monitor 17 inch / 19 inch
All-in-one-printer HP-PSC 1219
Flatbed USB 2.0 kleurenscanner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

RonaldM schreef op zondag 13 maart 2005 @ 12:34:
Aldi heeft ook weer wat leuks
Intel® Pentium®4 3.2 GHz PC

Overzichtspagina: hier

TFT-Monitor 17 inch / 19 inch
All-in-one-printer HP-PSC 1219
Flatbed USB 2.0 kleurenscanner
Laat ik nou net een All in One zoeken...
Die 1219 PSC is wel aardig, maar loopt al weer een generatie achter, maakt namelijk gebruik van de HP PhotoRet III technology.
Terwijl de PSC 1315 gebruikt maakt van de PhotoRet IV, en is ook nog eens ietsjes goedkoper.
offtopic:
Ik twijfel tussen de PSC 1315 en de PSC 1350, weet iemand wat het verschil tussen beiden is? Ik weet alleen dat de 1315 een cardreader heeft, en de 1350 daarintegen een Pictbridge aansluiting...
Die 1315 heeft wel 20 x zoveel pageviews :/

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunbar
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-11-2024
De 1350 heeft een cardreader, de 1315 heeft een pictbridge poort. Die cardreader is verdomde handig, en volgens mij is de 1315 de budgetversie van de 1350.
(Heb zelf de 1350, mooi ding, je zult je er geen buil aan vallen.)

Tomorrow is often the busiest day of the week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

henkleerssen schreef op zondag 13 maart 2005 @ 07:35:
Volgens de reacties op http://www.prad.de/board/...ght=&hilightuser=0&page=1 is het 19" medion schermpje... niet bijzonder in prestaties, maar de prijs/kwaliteit verhouding is gewoon top. Met andere woorden je krijgt geen beter tft scherm voor die prijs.
Ook al is de contrast ratio vrij hoog (contrast: 700:1!), er wordt toch wat geklaagd over het zwart dat niet echt zwart is. Maar dat is bijna vrij normaal bij tft schermen. Dussum trek je conclusie.
Vind de actie nog wel meevallen, in de pricewatch zie ik ook wel een Acer 19" TFT scherm met reactietijd van 16ms (meestal al voldoende), weliswaar VGA aansluiting, maar die duitse gast merkte geeneens verschil tussen DVI en VGA bij dat schermpje van Medion
Dunbar schreef op zondag 13 maart 2005 @ 13:25:
De 1350 heeft een cardreader, de 1315 heeft een pictbridge poort. Die cardreader is verdomde handig, en volgens mij is de 1315 de budgetversie van de 1350.
(Heb zelf de 1350, mooi ding, je zult je er geen buil aan vallen.)
Oke, nog heeeel eventjes offtopic door :o
Hoe zit het met de inktverbruik?...khoorde dat HP relatief veel gebruikt.En hoe is de fotokwaliteit? (Misschien dat ik dan maar beter voor een aparte printer kan gaan, de IP4000 van Canon, heeft gescheiden catridges)

[ Voor 48% gewijzigd door Yellowneck op 13-03-2005 14:01 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-05 16:44
^^ daar dus :)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gadgets zoals MP3 spelers, Webcams etc.gaarne in GT: Periodieke gadgetaanbiedingen [Lidl] [Aldi] [etc] deel 3

Camera's kunnen naar FG: Welke dig. camera onder de 250 euro?
of naar FG: Welke digitale camera tussen de 250 en 500 euro?

Laptops en PC's kunnen in CSL aanbiedingen gepost worden.