min of meer een kant-en-klare HTPC dus. Wel handige alles-in-een oplossing. Maar Medion produceert toch niets zelf, dus een ander bedrijf zou dit product ook al op de markt moeten hebben gebracht.
Ok ik krijg net het krantje van de blokker binnen en zie dat ze de volgende aanbieding hebben:
Provision slimline dvd-/DIVX-speler
-Speelt dvd/audio cd/cdr/cd-r/cd-rw/mp3/mp4/jpeg/picture cd
Voor €59,95
Is dit nog een beetje leuke aanbieding of? Wat kan dat ding allemaal(ondersteuning voor ondertiteling?, Firmware upgrades zodat hij ook xvid speelt etc etc)
Voor €59,95
Is dit nog een beetje leuke aanbieding of? Wat kan dat ding allemaal(ondersteuning voor ondertiteling?, Firmware upgrades zodat hij ook xvid speelt etc etc)
Anoniem: 91785
Om nog ff terug te komen op de Aldi LCD-TV aktie.
Zo toch vanmiddag nog ff terug naar de Aldi geweest om die LCD-TV te halen, kwam er vanmorgen achter toen ik boodschappen aan het doen was en ff uit nieuwschierigheid toch de doos bekeek en erop las dat er wel een D-SUB (VGA) ingang voor de pc aanwezig was op deze monitor.
Er was al een doos open en dus ff gekontroleerd en ja hoor rechts boven zat ie
.
Ik meen eerder op het forum ergens gelezen te hebben dat deze er niet opzat evenals een s-video ingang, nou jongens en meisjes wel dus
.
Dit gaf voor mij de doorslag om hem te kopen en mijn Sammie 191T aan mijn pa te verkopen.
ps, ik heb een gesloten doos meegenomen
.
Eènmaal thuis gekomen snel aangesloten en het menu ingesteld op moeders taal (Nederlands) uiteraard
.
Het eerste wat ik deed was het Nokia pixel test progamma eroverheen gooien, en ik werd blij als een kind want er waren geen defecte pixels te ontdekken
.
Toen gauw wat filmpjes bekeken, alles speelt vloeiend af, en ik moet concluderen hij is echt die 800,- euries waard.
Bedankt Medion
Zo toch vanmiddag nog ff terug naar de Aldi geweest om die LCD-TV te halen, kwam er vanmorgen achter toen ik boodschappen aan het doen was en ff uit nieuwschierigheid toch de doos bekeek en erop las dat er wel een D-SUB (VGA) ingang voor de pc aanwezig was op deze monitor.
Er was al een doos open en dus ff gekontroleerd en ja hoor rechts boven zat ie
Ik meen eerder op het forum ergens gelezen te hebben dat deze er niet opzat evenals een s-video ingang, nou jongens en meisjes wel dus
Dit gaf voor mij de doorslag om hem te kopen en mijn Sammie 191T aan mijn pa te verkopen.
ps, ik heb een gesloten doos meegenomen
Eènmaal thuis gekomen snel aangesloten en het menu ingesteld op moeders taal (Nederlands) uiteraard
Het eerste wat ik deed was het Nokia pixel test progamma eroverheen gooien, en ik werd blij als een kind want er waren geen defecte pixels te ontdekken
Toen gauw wat filmpjes bekeken, alles speelt vloeiend af, en ik moet concluderen hij is echt die 800,- euries waard.
Bedankt Medion
Anoniem: 132539
ahoy Mokkel,
ik heb deze TV meteen donderdag gekocht; leek me wel interessant, alleen.................
maandag gaat ie meteen terug want spraak en beeld lopen niet synchroon.
B.v. bij het journaal lijkt het net of de nieuwslezer zichzelf slecht playbackt.
Verder is het een mooi apparaat, ook de PC werkt er prima op, maar ja......................
loopt jouw exemplaar wel synchroon dan?
tweedes ben ik geinteresseerd in die pixel tester,
waar kun je die mee aanzetten?
Hans
ik heb deze TV meteen donderdag gekocht; leek me wel interessant, alleen.................
maandag gaat ie meteen terug want spraak en beeld lopen niet synchroon.
B.v. bij het journaal lijkt het net of de nieuwslezer zichzelf slecht playbackt.
Verder is het een mooi apparaat, ook de PC werkt er prima op, maar ja......................
loopt jouw exemplaar wel synchroon dan?
tweedes ben ik geinteresseerd in die pixel tester,
waar kun je die mee aanzetten?
Hans
Anoniem: 91785 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 19:25:
Om nog ff terug te komen op de Aldi LCD-TV aktie.
Er was al een doos open en dus ff gekontroleerd en ja hoor rechts boven zat ie.
Ik meen eerder op het forum ergens gelezen te hebben dat deze er niet opzat evenals een s-video ingang, nou jongens en meisjes wel dus.
ps, ik heb een gesloten doos meegenomen.
Eènmaal thuis gekomen snel aangesloten en het menu ingesteld op moeders taal (Nederlands) uiteraard.
Het eerste wat ik deed was het Nokia pixel test progamma eroverheen gooien, en ik werd blij als een kind want er waren geen defecte pixels te ontdekken.
Bedankt Medion
Dat is een programma. Geen optie van de tv.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
ok
blond van me.
Waar kan ik dat programma downloaden, weet iemand dat?
Bor_de_Wollef schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 11:28:
Dat is een programma. Geen optie van de tv.
hier bv: http://www.construnet.hu/...rs/TEST/monitor_test.htmlAnoniem: 132539 schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 12:05:
okblond van me.
[...]
en dan bij egaal rood/blauw/groen/wit/zwart goed kijken
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Anoniem: 91785
Ahoy poortjam,
Heb zo juist mijn kabel aangesloten, en ik moet zeggen beeld en geluid loopt hier wel synchoon op de meeste zenders, een enkele zender vertoond idd een beetje splaakgeblek, maar op die zender is de beeldkwaliteit ook niet al te best, dus het zou aan het ontvangt kunnen liggen, hoe sterker het signaal hoe zuiverder het beeld en geluid.
Heb al vaker gehoord dat dit soort schermen een goed signaal nodig hebben om het beste resultaat op te leveren, het liefst een digitaal signaal dus.
Ik heb er geen probleem mee dat het signaal van mijn kabel niet zo goed is, gebruik hem toch als pc-monitor.
Tv kijken doe ik wel op m'n 82 cm JVC en film kijk ik wel op m'n 2,4 meter breed scherm icm een CRT projector
Dus ik zou zeggen rommel nog wat met je kabel of leg er een stuk nieuw schotelantenne kabel tussen, deze zijn wat beter afgeschermd.
Suc6
Heb zo juist mijn kabel aangesloten, en ik moet zeggen beeld en geluid loopt hier wel synchoon op de meeste zenders, een enkele zender vertoond idd een beetje splaakgeblek, maar op die zender is de beeldkwaliteit ook niet al te best, dus het zou aan het ontvangt kunnen liggen, hoe sterker het signaal hoe zuiverder het beeld en geluid.
Heb al vaker gehoord dat dit soort schermen een goed signaal nodig hebben om het beste resultaat op te leveren, het liefst een digitaal signaal dus.
Ik heb er geen probleem mee dat het signaal van mijn kabel niet zo goed is, gebruik hem toch als pc-monitor.
Tv kijken doe ik wel op m'n 82 cm JVC en film kijk ik wel op m'n 2,4 meter breed scherm icm een CRT projector
Dus ik zou zeggen rommel nog wat met je kabel of leg er een stuk nieuw schotelantenne kabel tussen, deze zijn wat beter afgeschermd.
Suc6
ik ben benieuwd.. provision kan meestal macrovision namelijk uit :D!!! dat MOET IK HEBBEN .. damnit ..Aakab schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 16:53:
Ok ik krijg net het krantje van de blokker binnen en zie dat ze de volgende aanbieding hebben:
Voor €59,95
Er is geen informatie over dit product te vinden op het internet..pfff ach ik laat het wel zitten.spawnkamikaze schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 18:57:
[...]
ik ben benieuwd.. provision kan meestal macrovision namelijk uit :D!!! dat MOET IK HEBBEN .. damnit ..
En nu ook weer een leuke aanbieding van Kruidvat

Hij is clickable maar even een paar leuke deatils
Centrino 1,7 Ghz, DL +/- brander, Breedbeeld, 60 Gb schijf, DVI uitgang.

[ Voor 33% gewijzigd door Rudi Vader op 27-12-2004 07:39 ]
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Anoniem: 107558
heb net de divx speler bij de blokker gehaald en hij doet het prima, het is dezelfde als die van de gamma alleen andere doos en heeft dezelfde chip als de Yamada 6600.
Wat is het typenummer van deze speler?Anoniem: 107558 schreef op maandag 27 december 2004 @ 16:01:
heb net de divx speler bij de blokker gehaald en hij doet het prima, het is dezelfde als die van de gamma alleen andere doos en heeft dezelfde chip als de Yamada 6600.
De informatie in de blokkerfolder was nogal karig.
Nope
Ik heb hem vandaag gekocht bij de Aldi in Bocholt (kwam er toch langs)
Hij is perfect, veel meer body en klank en kleur en smoel dan die LCDTV van aldi Nederland.
Die gaat dus morgen direct terug.
Oh ja DVI-kabel zat er gewoon bij en....het werktt PERFECT
Hij is perfect, veel meer body en klank en kleur en smoel dan die LCDTV van aldi Nederland.
Die gaat dus morgen direct terug.
Oh ja DVI-kabel zat er gewoon bij en....het werktt PERFECT
ustinov schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 19:43:
[...]
Als ik het goed begrepen heb werkt de DVI van die TV helamaal niet:![]()
http://forum.golem.de/pho....php?f=15&i=11982&t=11982
DVX9600PRBjorker schreef op maandag 27 december 2004 @ 16:39:
[...]
Wat is het typenummer van deze speler?
De informatie in de blokkerfolder was nogal karig.
Durf je het aan om hem met de 6600 Firmware te flashen ?? Lijkt me wel evil als het werktAnoniem: 107558 schreef op maandag 27 december 2004 @ 16:01:
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
nee dat durf ik nog niet aan, hij doet het goed alleen de ondertitels kapt ie af wanneer er een divx/xvid gedraaid wordt, dat was al bekend van de yamada
Dat is gewoon goedkope rommel imho. 5x digitale zoom, daar heb je dus echt helemaal niets aan.# 3.2 Megapixels
# 5x Digitale zoom
volgens mij is Trust met optische zoom nog beter.Bor_de_Wollef schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 13:19:
[...]
Dat is gewoon goedkope rommel imho. 5x digitale zoom, daar heb je dus echt helemaal niets aan.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Welke uitgangen heeft die Provision DVD/DivX-speler van de blokker?
Ik heb namelijk nog een 5.1 speakersetje liggen, met enkel 3 mini-jack aansluitingen.
En sommige DVD spelertjes hebben dus enkel digitaal-uit of analoog-stereo-uit, vandaar.
Ik heb namelijk nog een 5.1 speakersetje liggen, met enkel 3 mini-jack aansluitingen.
En sommige DVD spelertjes hebben dus enkel digitaal-uit of analoog-stereo-uit, vandaar.
[ Voor 4% gewijzigd door AlvaK op 28-12-2004 14:07 ]
Dan heb je pech, alleen digitale en stereo uitAlvaK schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 14:05:
Welke uitgangen heeft die Provision DVD/DivX-speler van de blokker?
Oke, thanks.kikkeraap schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 15:22:
Dan heb je pech, alleen digitale en stereo uit
Anoniem: 132791
ik heb een magnum 2004 van Aldi gekocht en de regiocode geprobeerd te wijzigen zoals hier gelezen maar zonder resultaat:power on ,lade open, maar bij intikken van de code kiest hij alleen kanalen 28 of 12.Wat doe ik verkeerd?
Dank alvast voor reacties anthe
Dank alvast voor reacties anthe
Heeft iemand die aanbieding gezien van de DVD/Video combinatie bij de Praxis?
Was dacht ik 160 ipv van 200+ euro, kon alleen niet terugvinden of ie ook DVD-/+RW afspeeld.
Lagen ook 5 megapixel Medion camera's inclusief 128MB mem stick en las ook iets over macrovision voor 199 euro.
Ga er morgen nog even langs hout halen voor verbouwing, nog eens kijken.
Was dacht ik 160 ipv van 200+ euro, kon alleen niet terugvinden of ie ook DVD-/+RW afspeeld.
Lagen ook 5 megapixel Medion camera's inclusief 128MB mem stick en las ook iets over macrovision voor 199 euro.
Ga er morgen nog even langs hout halen voor verbouwing, nog eens kijken.
Signature?
Anoniem: 43710
Waar baseer je dat op?timow schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 13:50:
[...]
volgens mij is Trust met optische zoom nog beter.
Het lijkt me logisch aan om aan te nemen dat deze camera een prima koop is, juist omdat ie van een goed merk is. Dit in tegenstelling tot de meeste camera's van Trust, welke vaak matige ccd-chips hebben. Zelfde verhaal voor de lens.
je kunt volgens mij beter een optische zoom hebben, dan een betere lens en geen optische zoom.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Je kunt prima aannemen dat deze camera geen prima koop is, zeker niet voor deze prijs.Anoniem: 43710 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 22:19:
[...]
Waar baseer je dat op?
Het lijkt me logisch aan om aan te nemen dat deze camera een prima koop is, juist omdat ie van een goed merk is. Dit in tegenstelling tot de meeste camera's van Trust, welke vaak matige ccd-chips hebben. Zelfde verhaal voor de lens.
Das dus onzin.timow schreef op woensdag 29 december 2004 @ 00:36:
je kunt volgens mij beter een optische zoom hebben, dan een betere lens en geen optische zoom.
Waar haal je die wijsheid vandaan?Bor_de_Wollef schreef op woensdag 29 december 2004 @ 08:44:
[...]
Je kunt prima aannemen dat deze camera geen prima koop is, zeker niet voor deze prijs.
* Gutteguttegut wil niet zeggen dat dit een prima camera is maar de stellingen hier slaan nergens op.
Om nog even wat te onderbouwen....(over zn voorganger).
Bron: linkjeBottom line - The EasyShare CX7300 will make a great choice for those just entering the digital world or anyone who wants something to replace all those disposable cameras they have been buying. The EasyShare CX7300 is easy to use, and produces 3.2 megapixel images capable of being printed at up to 8x10-inches. This is a great camera to start out with and one that you'll be happy to pass on to a family member or your children when you're ready to upgrade to a more advanced camera with greater capability
[ Voor 38% gewijzigd door Gutteguttegut op 29-12-2004 09:18 ]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Digitainer! Ziet er leuk uit voor dat geld... eens kijken of ik wat meer specs kan vinden....Guardian Angel schreef op donderdag 23 december 2004 @ 23:32:
Bij de ALDI in Duitsland is dit fraaie apparaat in de schappen..... of op een pallet.
[afbeelding]
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
En heb je al wat meer gevonden?Spyro_the_Dragon schreef op woensdag 29 december 2004 @ 09:15:
[...]
Digitainer! Ziet er leuk uit voor dat geld... eens kijken of ik wat meer specs kan vinden....
Divx 3, 4, 5 kan afgespeeld worden, maar houdt dit ook xvid in en alle dingen als qpel enzo? Anders is het nog maar zo half... En hoe zit het dan met de ondertitels?
En hij kan mpeg 2 recorden en op dvd branden... Maar kan dit ook rechtstreeks, of moet je eerst op de hdd recorden en later weer naar dvd zetten? En is dit een omslachtig gebeuren of is dit in 1 klik gedaan?
Er zitten ook firewire en USB aansluitingen op, wil dit zeggen dat je het ding ook met je pc kan verbinden via firewire of USB om gedownloade divx films vanaf je pc te streamen?
ff googlen en je weet hetDannyXP1600 schreef op woensdag 29 december 2004 @ 17:28:
[...]
En heb je al wat meer gevonden?
Divx 3, 4, 5 kan afgespeeld worden, maar houdt dit ook xvid in en alle dingen als qpel enzo? Anders is het nog maar zo half... En hoe zit het dan met de ondertitels?
En hij kan mpeg 2 recorden en op dvd branden... Maar kan dit ook rechtstreeks, of moet je eerst op de hdd recorden en later weer naar dvd zetten? En is dit een omslachtig gebeuren of is dit in 1 klik gedaan?
Er zitten ook firewire en USB aansluitingen op, wil dit zeggen dat je het ding ook met je pc kan verbinden via firewire of USB om gedownloade divx films vanaf je pc te streamen?
Maar vooral negatief commentaar: maakt veel herrie, beeldkwaliteit is slecht, geen doorlus van de kabeltv, lange opstarttijd (2 min) geen verbinding met PC (wel met USB storage)
Ik zie er van af....
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Zojuist een Proline 26" LCD TV gekocht bij de bcc voor €899,-. Type is de LD2601.
Hier even de specs:
Kijkhoek: 170/170
Luminatie: 600cd /m2
Contrast: 600:1
Ls: 2x7 Watt
Resolutie: 1280x768
Aansluitingen: 2x scart, 15p D-Sub, DVI WXGA, Component input en stereo input, s-video aansluiting.
Beeld bevalt mij goed, kijkhoek is prima, zwart is voor een lcd prima en de zwakke kabel bij mij zorgt toch voor een prima beeld.
Zappen is vrij traag, maar dat went en dat is het enige negatieve wat mij is opgevallen. Ik ging eigenlijk voor de 26" van sharp of jvc, maar dit is voor de prijs een prima alternatief. Afbeelding heb ik niet, maar heeft een scherm brede speaker aan de onderzijde, die niet loskoppelbaar is.
Ook mijn Mediacenter pc draait er erg leuk op.
Hier even de specs:
Kijkhoek: 170/170
Luminatie: 600cd /m2
Contrast: 600:1
Ls: 2x7 Watt
Resolutie: 1280x768
Aansluitingen: 2x scart, 15p D-Sub, DVI WXGA, Component input en stereo input, s-video aansluiting.
Beeld bevalt mij goed, kijkhoek is prima, zwart is voor een lcd prima en de zwakke kabel bij mij zorgt toch voor een prima beeld.
Zappen is vrij traag, maar dat went en dat is het enige negatieve wat mij is opgevallen. Ik ging eigenlijk voor de 26" van sharp of jvc, maar dit is voor de prijs een prima alternatief. Afbeelding heb ik niet, maar heeft een scherm brede speaker aan de onderzijde, die niet loskoppelbaar is.
Ook mijn Mediacenter pc draait er erg leuk op.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Anoniem: 124174
Op de LIDL site staat dan na de 6de een externe tv kaart verkocht gaat worden heeft iemand hier een mening over?
USB TV-kaart
REGIONALE AANBIEDING - Dit artikel is alleen in de filialen verkrijgbaar welke liggen in: Regio 1
Kijken en/of opnemen van TV-programma’s op de computer
opnemen MPEG-1, MPEG-2 en MPEG-4
Composite Video of S-Video ingang voor het aansluiten van externe apparaten
incl. USB-kabel, NTSC adapter, PAL adapter, audio kabel, afstandsbediening en gebruiksaanwijzing
79,99
USB TV-kaart
REGIONALE AANBIEDING - Dit artikel is alleen in de filialen verkrijgbaar welke liggen in: Regio 1
incl. USB-kabel, NTSC adapter, PAL adapter, audio kabel, afstandsbediening en gebruiksaanwijzing
79,99
de tv "kaart" lijkt mij wel interessant voor mn notebook.
Anoniem: 36527
Op deze site http://www.anubisline.com/english/eindex.htm kan je de gegevens bekijken en drivers en handleiding downloaden.Anoniem: 124174 schreef op donderdag 30 december 2004 @ 10:31:
Op de LIDL site staat dan na de 6de een externe tv kaart verkocht gaat worden heeft iemand hier een mening over?
USB TV-kaart
79,99
Die Blokker divx speler leest wél .srt subs. Kwestie van omzetten dus
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Ik ben eigenlijk wel toe aan een nieuwe laptop. Iemand deze al in zijn bezit?RudiVader schreef op maandag 27 december 2004 @ 07:32:
[afbeelding]
Hoe bevalt die?
Is die eigelijk qua prijs/kwaliteit verhouding wel goed? wat denken jullie?
Deze Duitse herder heb ik onlangs aangeschaft bij de Lidl:

250 euro, veel features alles leuk en aardig.
MAAR
Van de 6 speakers krijg ik alleen geluid uit de linksvoor speaker en de subwoofer. Kabelaansluitingen gedubbelcheckt en onscreendisplay gebruikt voor het verhogen van het volume van de speakers, maar niks baat. In geen enkele sound-mode overigens, niet in 3d-surround mode, niet in prologic mode, niet in dolby 5.1 alles niet.
Wie o wie zit er met hetzelfde probleem en wil er over praten. Als je alleen een geniale tip/opmerking hebt is dat ook welkom.
Dank.

250 euro, veel features alles leuk en aardig.
MAAR
Van de 6 speakers krijg ik alleen geluid uit de linksvoor speaker en de subwoofer. Kabelaansluitingen gedubbelcheckt en onscreendisplay gebruikt voor het verhogen van het volume van de speakers, maar niks baat. In geen enkele sound-mode overigens, niet in 3d-surround mode, niet in prologic mode, niet in dolby 5.1 alles niet.
Wie o wie zit er met hetzelfde probleem en wil er over praten. Als je alleen een geniale tip/opmerking hebt is dat ook welkom.
Dank.
De prijs/specs verhouding is in ieder geval goed. Ze durven er ook 2 jaar garantie op te geven dus ik mag aannemen dat de kwaliteit ook goed is.henkleerssen schreef op donderdag 30 december 2004 @ 18:57:
[...]
Ik ben eigenlijk wel toe aan een nieuwe laptop. Iemand deze al in zijn bezit?
Hoe bevalt die?
Is die eigelijk qua prijs/kwaliteit verhouding wel goed? wat denken jullie?
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Ik zou iig even de speakers omruilen met de aansluitingen, op die manier kun je al snel bepalen of de speakers kapot zijn of dat er geen signaal op de aansluitingen staat.misanthroopia schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 01:00:
MAAR
Dank.
Heeft iemand al de portable dvd speler met 7 inch scherm getest bij de blokker? 149 euros...das niet duur natuurlijk, iemand ervaring?
Anoniem: 132016
Ik vind het maar een shit laptop hoor met die intel shared video geheigen je kan dan niet eens 3dmark draaienRudiVader schreef op maandag 27 december 2004 @ 07:32:
[afbeelding]
meloenie schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 11:02:
Heeft iemand al de portable dvd speler met 7 inch scherm getest bij de blokker? 149 euros...das niet duur natuurlijk, iemand ervaring?

Das niet duur...
Dit trouwens ook niet...ik heb er alleen net 1 online besteld voor 25 euro incl. alles.

ja.. das mooi.. maar voor hetzelfde geld.. ben je 2 jaar lang de laptop op en neer aan het RMA'en..RudiVader schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 05:31:
[...]
De prijs/specs verhouding is in ieder geval goed. Ze durven er ook 2 jaar garantie op te geven dus ik mag aannemen dat de kwaliteit ook goed is.
dus .. heb je hem ? bevalt die?
Ja zat zelf te denken om em te kopen en het scherm eruit te modden, want de behuizing is volgens mij beetje cheapycheapy...volgens mij kan je ook externe apparaten aansluiten op dat ding.
Dat is dus wat ik wil weten kan ik er een externe video op aansluiten?meloenie schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 12:09:
Ja zat zelf te denken om em te kopen en het scherm eruit te modden, want de behuizing is volgens mij beetje cheapycheapy...volgens mij kan je ook externe apparaten aansluiten op dat ding.
M'n vriendin gaat er zo even naar kijken....
Ja, maar vraag niet hoe. Wij hebben sinds vandaag die dvd speler. Maar bij Divx bestanden is die ondertiteling gewoon puur wit, zonder schaduw.Famoso schreef op donderdag 30 december 2004 @ 18:29:
Die Blokker divx speler leest wél .srt subs. Kwestie van omzetten dus
Niet echt fijn om te lezen met een heldere achtergrond dus.
Ik heb zo niet een optie gevonden waar je dat kan veranderen. Denk niet dat die optie er in zit.
DvD ondertitels heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Ik hoop dat hier nog een firmware updateje voor komt.
Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter
Anoniem: 50873
als iemand weet welke chipchet er in die blokker ding zit
en de firmware er van kan vinden
kan dat mischien opgelost worden
Het menu komt iig erg overeen met dat van de Yamada. Overigens vind ik het niet erg storend, heb vandaag een xvid met subs gekeken en ik vond het goed leesbaarAnoniem: 50873 schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 00:54:
als iemand weet welke chipchet er in die blokker ding zit
[ Voor 16% gewijzigd door Famoso op 01-01-2005 03:46 ]
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Een shit laptop, omdat je geen 3dmark kan draaien omdat 3dmark niet met shared video om kan gaan? Dat zegt meer over een gemiste kans van 3dmark. En draai jij dan de godganse dag 3d mark?Anoniem: 132016 schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 11:21:
[...]
Ik vind het maar een shit laptop hoor met die intel shared video geheigen je kan dan niet eens 3dmark draaien. Nee geef mij maar leievr een wat duurdere laprop met een radeon 9700 of 9800.
Voor dit geld en deze specs kun je dit zeker geen shit laptop noemen. Alle waar naar zijn geld. Maar je krijgt wel veel waar voor weinig geld bij deze. Vind het een beetje bekrompen als je een laptop shit noemt als het niet helemaal aan je wensen voldoet.
Als je een gamer bent moet je al helemaal niet in de laptop wereld zijn. Ik heb het liefst een computer met een snel videokaartje, snel tft scherm, echt goed 5.1 geluid en een lekkere snelle schijf erin. Dus geen laptop. Voor als je wel een computer wil hebben die draagbaar is, moet je een veer laten bij de performance
(En lees eens wat door voordat je post of gebruik de edit knop om wat taalfouten er achteraf uit te halen)
Nee, ik heb hem niet en koop hem ook niet. Dan neem je toch een laptop met maar 1 jaar garantie, dan kun je hem na een jaar niet meer op en neer RMA'en. Wat een redenatie, zeg. Bedenk je dit bij elke aanschaf? Je kan met elke laptop pech hebben.henkleerssen schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 11:38:
[...]
ja.. das mooi.. maar voor hetzelfde geld.. ben je 2 jaar lang de laptop op en neer aan het RMA'en..
dus .. heb je hem ? bevalt die?
[ Voor 9% gewijzigd door Rudi Vader op 01-01-2005 05:11 ]
Het is beter dan geen ondertiteling, dat is waar. Maar ik kom er nu achter dat hij heel veel srt files ook niet pakt. Ik heb nog maar 1 film gehad waarbij ik wel ondertiteling had. De avi en de srt staan gewoon in dezelfde map en hebben dezelfde naam. Ik zie verder ook geen verschil met de film die wel werkt en de films die niet werken. Enig idee waar dit aan kan liggen?Famoso schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 03:45:
[...]
Het menu komt iig erg overeen met dat van de Yamada. Overigens vind ik het niet erg storend, heb vandaag een xvid met subs gekeken en ik vond het goed leesbaar
Edit: die ondertitels die niet werken op de blokker dvd, werken overigens wel met bsplayer op de computer. Die pakt ze wel gewoon automatisch.
Edit 2: Laat maar, het werkt nu opeens wel

Vaag ding
[ Voor 14% gewijzigd door Dalrok op 01-01-2005 14:33 ]
Ik heb een mailtjes gestuurd naar service.shop.nl, met de vraag waar ik een firmware update vandaan kan halen, maar na een paar dagen, nog steeds geen antwoord
Anoniem: 102772
leuk voor de mensen die dicht bij de duitse grens wonen, 16% koring op alle produkten bij MediaMarkt Duitsland
http://mediamarkt.de
http://mediamarkt.de
Kijk eens goed naar de filenamen: Bij veel spelers mag de naam van de SRT-file geen spaties bevatten! Natuurlijk moeten de naam van de film en de STR wel gelijk zijn, dus ook in de filmnaam geen spaties!Dalrok schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 14:08:
[...]
Het is beter dan geen ondertiteling, dat is waar. Maar ik kom er nu achter dat hij heel veel srt files ook niet pakt. Ik heb nog maar 1 film gehad waarbij ik wel ondertiteling had. De avi en de srt staan gewoon in dezelfde map en hebben dezelfde naam. Ik zie verder ook geen verschil met de film die wel werkt en de films die niet werken. Enig idee waar dit aan kan liggen?
Anoniem: 60401
Ik heb er hier eentje staan, ding werkt prima. Leest ook mijn chinese import dvds *kuch*. Regiocodevrij uiteraard en wel zo handig je kan schakelen tussen NTSC en PAL. Voorderest alle standaard DVD functies, achterop 6 tulp stekkers (AUDIO L OUT/AUDIO R OUT/VIDEO OUT en AUDIO L IN/AUDIO R IN/VIDEO IN). Die video in heb ik getest met de VIDEO OUT van mijn digicam, die moest dan wel op NTSC staan en niet op PAL!!! Schakelen tussen NTSC en PAL lukt niet bij het extern aanbieden van een signaal. De kijkhoek link, rechts is wel aardig. Kijkhoek van boven naar beneden is wat klein, maar voldoende (persoonlijke mening uiteraard). Wel raar dat ze in de Blokker in zowel Sneek als Groningen een ander type Provision protable DVD speler verkochten: eentje die groter was, wit van kleur en ENORM vierkant (geen ronde hoeken te bekennen). Tevens zat daar het 12V stekkertje voor de auto niet bij en was de afstandsbediening anders (minder knopjes, niet gelet op de functionaliteit).
De mijne is aangeschaft in Zoetermeer en is degene uit de folder (inclusief 12V autostekker). Geluid uit de speakers klinkt niet eens zo erg blikkerig als ik had verwacht, enkel geluid via de hoofdtelefoon RUIST enorm (over de speakers en de AUDIO OUT hoor je dit overigens niet). In de doos zit een BON voor een autotas (om hem achterop een stoel te binden, zodat mensen/kids achterin kunnen kijken), kost wel E19,95!!! Beetje duur in verhouding tot de speler maar goed. Enige nadeel: GEEN ACCUS.... tsja daar zit je in het vliegtuig dan.... maar verder voor dit geld hoor je mij niet zeuren uiteraard
Bedankt voor je reactie, maar ik heb het al gevonden.MaxLaadvermogen schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 17:29:
[...]
Kijk eens goed naar de filenamen: Bij veel spelers mag de naam van de SRT-file geen spaties bevatten! Natuurlijk moeten de naam van de film en de STR wel gelijk zijn, dus ook in de filmnaam geen spaties!
Hij kan wel spaties aan, daar ligt het niet aan.
Hij geeft alleen soms geen ondertitels weer, als je gaat spoelen.
Als je dan een beetje speelt met pauze, achteruit spoelen en weer op play drukt, dan komt de ondertitel weer terug. Tsja works for me
Ik zag deze bij de Kruidvat in de folder staan:

Speel nu ook gedownloade films in DivX formaat af op uw TV! Voor deze films bent u niet meer afhankelijk van de computer.
Speelt DVD, CD, CD-R, CD-RW, MP3, DVD+R, DVD-R, JPEG en Kodak
Regiovrij, speelt ook DVD's uit bijvoorbeeld Amerika
Ingebouwde Dolby AC-3 decoder
Inclusief kinderslot en afstandsbediening
Kijk voor meer informatie in de Kruidvat Voordeelkrant. Deze DVD-speler kost geen 99,00 maar slechts 59,95
Dit lijkt me wel een leuk diggie voor dat geld! Wat voor uitgang heeft die? Kun je er zo een speakersetje op aansluiten of moet de dan de "pluggen" eraf knippen?

Speel nu ook gedownloade films in DivX formaat af op uw TV! Voor deze films bent u niet meer afhankelijk van de computer.
Kijk voor meer informatie in de Kruidvat Voordeelkrant. Deze DVD-speler kost geen 99,00 maar slechts 59,95
Dit lijkt me wel een leuk diggie voor dat geld! Wat voor uitgang heeft die? Kun je er zo een speakersetje op aansluiten of moet de dan de "pluggen" eraf knippen?
Anoniem: 51455
Ik wilde dit net gaan posten. Is natuurlijk geen geld en mooi om te zien dat DivX, geintegreerd in DVD-spelers, nu echt in opkomst is.thecompany schreef op zondag 02 januari 2005 @ 12:35:
[afbeelding]
Ckurs, xvid is ongeveer gelijk aan mpeg4 en kun je met bijna alle dvd/divx spelers wel afspelenAnoniem: 119903 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 13:02:
even een simpele vraag:Kan je met die divx dvd spelers ook xvid afspelen?
iemand die weet welk merk er op staat ?thecompany schreef op zondag 02 januari 2005 @ 12:35:
[afbeelding]
Mitsui volgens mijAnoniem: 50873 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 15:49:
[...]
iemand die weet welk merk er op staat ?
Ik vraag me af of ie ook subtitles(*.srt *.sub) kan afspelen. Jammer dat het merk nog onduidelijk is,
ik kan geen mitsui dvd speler vinden met google, dus lijkt me niet dat het een mitsui is.
ik kan geen mitsui dvd speler vinden met google, dus lijkt me niet dat het een mitsui is.
die van blokker was ook niet te vinden dus wat mij betreft kan het wel hoorErkandude schreef op zondag 02 januari 2005 @ 18:08:
Ik vraag me af of ie ook subtitles(*.srt *.sub) kan afspelen. Jammer dat het merk nog onduidelijk is,
Geloof me nou maar, het is een Mitsui. Heb het krantje hier.Erkandude schreef op zondag 02 januari 2005 @ 18:08:
Ben er net ff snel heen geweest: het is een Provision bij de blokker, En die van de kruidvat is een Hiteker-HE1920
? vaag, in het krantje staat duidelijk Mitsui op de spelerErkandude schreef op maandag 03 januari 2005 @ 12:05:
Ben er net ff snel heen geweest: het is een Provision bij de blokker, En die van de kruidvat is een Hiteker-HE1920
ik zit nu te twijfelen tussen die van de Kruidvat (goedkoper, maar minder info) en die van de Lidl (Targa; speelt alles, goeie support, duurder)
Die van de kruidvat was gewoon ergens uitgestald, ik denk dat die niet van het foldertje was aangezien de hiteker-1920 geen divx afspeelt volgens: http://www.videohelp.com/...9&Search=Search&#comments
Anoniem: 121646
Kunnen de dvd spelers van de Kruitvat en Blokker ook Vcd's en SVCD'S afspelen? staat er niet bij. Bij die van de LidL wel.. ik twijfel ook tussen lidl of een van deze
Die targa van de lidl zie ik niet meer op hun site staan, is die er nog wel dan?
Volgens mij spelen de divx speler wel vcd/svcd af iig de hiteker wel dus die anderen ook denk ik.
Volgens mij spelen de divx speler wel vcd/svcd af iig de hiteker wel dus die anderen ook denk ik.
Donderdagavond hadden ze er nog heel wat hier. Ik ga zo ff langs om te kijken.Erkandude schreef op maandag 03 januari 2005 @ 12:59:
Die targa van de lidl zie ik niet meer op hun site staan, is die er nog wel dan?
VCD spelen alle DVD-spelers wel af, dat is niet zo boeiend. Gaat mij vooral om DivX/Xvid en met name de subtitle support.
Net bij de Kruidvat wezen kijken het was in Bussum een Amuseeker (www.amuseeker.com).
Omdat ik een smalle nodig had bij Modern een Aristona gehaald voor € 80,- (ADV 430) ook met DIVX ondersteuning.
Omdat ik een smalle nodig had bij Modern een Aristona gehaald voor € 80,- (ADV 430) ook met DIVX ondersteuning.
Lekker belangrijk dat 3Dmark wel/niet draaitAnoniem: 132016 schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 11:21:
Ik vind het maar een shit laptop hoor met die intel shared video geheigen je kan dan niet eens 3dmark draaien. Nee geef mij maar leievr een wat duurdere laprop met een radeon 9700 of 9800.

Een laptopje koop je niet om te gamen en al helemaaaaal niet om 3Dmark op te draaien.
Ik heb de genoemde laptop sinds 28dec in m'n bezit en ben er erg blij mee. Enige minpunt tot zover is de accu: na 1.5-2uurtjes houdt ie 't wel voor gezien. Dat heeft echter uiteraard ook een bijkomend voordeel: de laptop is ontzettend klein en licht. Het 14" widescreen scherm voldoet prima, erg fijn om wat extra pixels in de breedte te hebben (kan MSN langs Firefox met 't browsen en bij Photoshoppen ofzo heb je plek zat voor de tools.
Ik was op zoek naar een vlotte, compacte, kleine en vooral niet te dure laptop met wlan. Een laptop van 3kg+ vind ik niet meer praktisch, heeft dan misschien wel een gigantisch scherm en fantastische accu maar als ie vervolgens zo groot en zwaar is dat ie altijd thuis blijft heeft ie z'n doel toch voorbijgestreeft. Voor mij is het Kruidvat laptopje dus een prima ding: ik zit in ieder geval dagelijks met een smile op de bank te surfen.... heerlijk.
die Aristona heb ik ook zien staan bij Radio Modern geloof ikboomsma schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:16:
Net bij de Kruidvat wezen kijken het was in Bussum een Amuseeker (www.amuseeker.com).
pakt'ie de ondertitelingen goed?
Iemand die zijn mening klaar heeft over de Welltech 21inch (55CM) tv die vanaf 6 januari te koop is bij lidl voor 150 euro? Ik overweeg om hem te gaan halen voor op slaapkamer als vervanging van 39CM TV/VideoCombi...
Ik twijfel over het merk. Welltech... Kijk van medion weet je inmiddels wel dat het goed zit, maar hierbij heb ik toch nog mn twijfels. Iemand ervaring met het merk of met deze tv ?
de specs:
21” kleurentelevisie
* Black Matrix 55 cm. kleurentelevisie
* 2 x 8 Watt RMS luidsprekers
* 3D Space Sound Effect
* Fasttext
* Sleeptimer
* 100 programmaplaatsen
* PLL Hyperband kabeltuner
* 2 scartaansluitingen
* Incl. infrarood afstandsbediening
* Afm.: L48 x B59 x H45,4 cm.
* Kleur: zilver of antraciet
* Koptelefoonaansluiting
* Incl. € 8,- verwijderingsbijdrage
149,-
Ik twijfel over het merk. Welltech... Kijk van medion weet je inmiddels wel dat het goed zit, maar hierbij heb ik toch nog mn twijfels. Iemand ervaring met het merk of met deze tv ?
de specs:
21” kleurentelevisie
* Black Matrix 55 cm. kleurentelevisie
* 2 x 8 Watt RMS luidsprekers
* 3D Space Sound Effect
* Fasttext
* Sleeptimer
* 100 programmaplaatsen
* PLL Hyperband kabeltuner
* 2 scartaansluitingen
* Incl. infrarood afstandsbediening
* Afm.: L48 x B59 x H45,4 cm.
* Kleur: zilver of antraciet
* Koptelefoonaansluiting
* Incl. € 8,- verwijderingsbijdrage
149,-
Ik heb net de Targa Divx-player gehaald en aangesloten. Meteen Divx en Xvid getest en ben tot nu niet helemaal onder de indruk. Ouwe Divx van Batman was de kwaliteit niet goed, maar dat ligt aan de film zelf. De Xvid van Mindhunters is echter prima, maar op het scherm lijkt het soort van vertraagd. Ondertiteling is prima, alleen wat te klein.
Ik beraad me nog even...
Ik beraad me nog even...
Dat heeft de provision van blokker ook met sommige Xvids. Sommige lijken wat vertraagd/schokkerig af te spelen. Misschien wordt zoiets ooit opgelost met een firmware update.Anoniem: 51455 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 16:46:
De Xvid van Mindhunters is echter prima, maar op het scherm lijkt het soort van vertraagd.
Anoniem: 90555
@ Owen
gebruik je gewoon .srt ?
of is ie egt in de film permanent 'gemuxt' ?
heb zelf ook nog wat problemen met xvidjes en divxjes als 't gaat om ondertiteling bij me standalone dvd speler (is die ene medion v/d aldi, kan ook divx etc. afspelen)
ps. er was geloof ik ook een surround setje te koop bij kruidvat voor 30,- ik heb em zelf ook maar ik had em een paar maanden eerder gekocht toen ie nog 40,- was
't is niet egt super goed spul ma voor 30 euro is 't wel degelijk
gebruik je gewoon .srt ?
heb zelf ook nog wat problemen met xvidjes en divxjes als 't gaat om ondertiteling bij me standalone dvd speler (is die ene medion v/d aldi, kan ook divx etc. afspelen)
ps. er was geloof ik ook een surround setje te koop bij kruidvat voor 30,- ik heb em zelf ook maar ik had em een paar maanden eerder gekocht toen ie nog 40,- was

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 90555 op 03-01-2005 18:08 ]
gewoon .srt, zelfde bestandsnaam als de filmAnoniem: 90555 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 18:04:
@ Owen
gebruik je gewoon .srt ?
ps. er was geloof ik ook een surround setje te koop bij kruidvat voor 30,- ik heb em zelf ook maar ik had em een paar maanden eerder gekocht toen ie nog 40,- was![]()
Dat schokkerige kun je heel makkelijk oplossen. Heeft te maken met een "packed bitstream" ofzo. Iig, die kun je verwijderen met mpeg4 modifier.Dalrok schreef op maandag 03 januari 2005 @ 17:11:
[...]
Dat heeft de provision van blokker ook met sommige Xvids. Sommige lijken wat vertraagd/schokkerig af te spelen. Misschien wordt zoiets ooit opgelost met een firmware update.
"unpack" aanvinken, en dan de avi opnieuw saven. Geen kwaliteitsverlies, minuutje werk, en geen schokkerig beeld meer
Ja, leuk maar daar heb je natuurlijk niets aan bij je bestaande filmcollectie 
Ik denk dat ik er morgen eens eentje ga halen (die van het Kruidvat). Even uitgebreid testen en dan zien of we em wel of niet terug brengen.
Ik denk dat ik er morgen eens eentje ga halen (die van het Kruidvat). Even uitgebreid testen en dan zien of we em wel of niet terug brengen.
Stay safe
Kan iemand even een korte reactie geven over de divx speler van de kruidvat. Ik moet binnen zeer korte tijd zo'n ding voor het showen van self made dvd's maar wil eerst kijken of dat ding van de kruidvat wel wat is.
Is pas sinds heel kort dat "de groups" het gebruiken. En dan nog niet altijd. Je ouwe divxjes werken gegarandeerd.Master FX schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:27:
In het macro-krantje....
Een Daewoo breedbeeld-tv voor 296 euro. 70cm, 100Hz, teletekst, 3 jaar garantie.
Zou dit iets kunnen zijn en is het beeld ook daadwerkelijk 70 cm, niet dat de helft wegvalt achter de kappen en er dus nog maar 60cm over blijft.
heeft iemand ervaringen met deze tv?
Een Daewoo breedbeeld-tv voor 296 euro. 70cm, 100Hz, teletekst, 3 jaar garantie.
Zou dit iets kunnen zijn en is het beeld ook daadwerkelijk 70 cm, niet dat de helft wegvalt achter de kappen en er dus nog maar 60cm over blijft.
Dat klinkt mooi, zou je een scan kunnen maken? Heb zelf geen toegang tot de website en moeders dr pas lig op dr werk_sepulnation_ schreef op maandag 03 januari 2005 @ 20:16:
In het macro-krantje....

Signature?
Mijn dank is grootFamoso schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:19:
[...]
Dat schokkerige kun je heel makkelijk oplossen. Heeft te maken met een "packed bitstream" ofzo. Iig, die kun je verwijderen met mpeg4 modifier.
"unpack" aanvinken, en dan de avi opnieuw saven. Geen kwaliteitsverlies, minuutje werk, en geen schokkerig beeld meer
Jammer dat het voor de bestaande collectie niet werkt.
Gelukkig bestaan er ook nog RW's
het krantje heb ik op het werk bij mijn moeder gelezen, dus kan helaas geen scan maken ervan.Osdorp-Dude schreef op maandag 03 januari 2005 @ 20:44:
[...]
Dat klinkt mooi, zou je een scan kunnen maken? Heb zelf geen toegang tot de website en moeders dr pas lig op dr werk
Anoniem: 110245
Amuseeker? ...ik kan die website niet openen.boomsma schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:16:
[...]
Denk dat ik morgen ding van kruidvat ga halen. 59 euro is geen geld voor divx speler met 5.1 geluid. Lijkt toch allemaal erg veel op elkaar. Mijn zus heeft een lenco dvd-37 (100 euro) van de kijkshop en die heeft precies dezelfde afstandbediening als de speler van kruidvat krantje. Met dat ding moet je wel extreem goed mikken, is nie zo fijn.
Chipsets in die apparaatje zijn ook veelal dezelfde, kan alleen nergens iets vinden over mitsui (dat staat er toch echt duidelijk op)
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 110245 op 03-01-2005 21:59 ]
Het gaat om de Daewoo DTG2880-100Osdorp-Dude schreef op maandag 03 januari 2005 @ 20:44:
[...]
Dat klinkt mooi, zou je een scan kunnen maken? Heb zelf geen toegang tot de website en moeders dr pas lig op dr werk
Beschrijving volgens folder:
- 70 cm Flatsquare beeldbuis
- 100 Hz
- Stereo
- Teletekst
- 3 jaar garantie (service aan huis)
€ 296,31 incl. BTW
Plaatje:

Bijpassend tv-meubel 'Daewoo CAB 2880' kost € 99,96 incl BTW
Lijkt me best een interessante deal...
edit:
Betere afbeelding...
Betere afbeelding...
[ Voor 10% gewijzigd door mtthw op 03-01-2005 23:03 ]
Ik ben best nieuwsgierig naar de specs van dat Kruidvat ding. Als je em koopt, hoor ik graag van je hoe de kwaliteit enzo is, of ie Xvid afspeelt en welke ondertitelingen hij ondersteunt.Master FX schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:27:
Vaag is dat, ja. Want Mitsui is een heel groot merk in vooral Japan.Anoniem: 110245 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 21:57:
[...]
Chipsets in die apparaatje zijn ook veelal dezelfde, kan alleen nergens iets vinden over mitsui (dat staat er toch echt duidelijk op)
Ik hoor ook graag wat je bevindingen zijn van de Kruidvat-speler.
Ik ook, misschien haal ik hem dan ook wel
is wel bijna zeker aangezien mijn oude dvd speler mijn self made dvd-r en dvd+r niet kan lezen.
Nog niet geprobeerd, speelt wel veel formaten en mooi beeld.Anoniem: 51455 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:45:
[...]
die Aristona heb ik ook zien staan bij Radio Modern geloof ik
pakt'ie de ondertitelingen goed?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Gadgets zoals MP3 spelers, Webcams etc.gaarne in GT: Periodieke gadgetaanbiedingen [Lidl] [Aldi] [etc] deel 3
Camera's kunnen naar FG: Welke dig. camera onder de 250 euro?
of naar FG: Welke digitale camera tussen de 250 en 500 euro?
Laptops en PC's kunnen in CSL aanbiedingen gepost worden.
Gadgets zoals MP3 spelers, Webcams etc.gaarne in GT: Periodieke gadgetaanbiedingen [Lidl] [Aldi] [etc] deel 3
Camera's kunnen naar FG: Welke dig. camera onder de 250 euro?
of naar FG: Welke digitale camera tussen de 250 en 500 euro?
Laptops en PC's kunnen in CSL aanbiedingen gepost worden.