"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Heb ik ook thuis staan, is ideaal voor op de slaapkamer. Goed beeld geluid is gematigd positief.Gutteguttegut schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 11:13:
Ik ga zelf voor deze kijken:
[...]
[afbeelding]
Denk er aan dat je bij het instellen van de kanalen iedere keer visible op on zet, anders slaat de TV ze over met zappen (heb ik een uur naar lopen zoeken.)
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Voor degenen die niet te ver van een vestiging van de Duitse ALDI SÜD wonen, is er volgende week donderdag 2 december een leuke aanbieding van een LCD breedbeeld (27")TV met DVI-I ingang. Prijs is 999,- Euro.
Zichtbare beelddiameter 68 cm
Resolutie 1280x768 pixels
3 jaar garantie (Geen info over defecte pixel-policy)
Volgens mij geen progressive/component ingang.
Voor verdere specs zie Aldi D
[ Voor 6% gewijzigd door Henk007 op 27-11-2004 00:29 ]
PHILIPS DVD-/videocombi DVP-620 bedoel je. 610 en 615 zijn alleen dvd, niet vhs.Mizitras schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 16:02:
De aankomende DVD-recorder/videorecorder van 399€ (Duitse ALDI dacht ik), komt ook naar hier (hoop ik). Maar zijn daar niet meer specs van op te vragen ???
Want van Philips heb je toch ook al ene van 200€ à 300€, vrij degelijk.
(Type 60/610/615 )
Maar ik wil ook wel graag wat meer weten over die van de Aldi, kan niks vinden

Ben vandaag nog bij Ron geweest en daar liggen Pioneer MP3 spelers vanaf € 99,95, dat is in mijn ogen een stuk betere deal.Dirtbiter schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 10:24:
De medion autoradio bij de Aldi:
kan ze niet vinden op de site dus het kan zijn dat ik me heb vergist.
[ Voor 20% gewijzigd door zion op 01-12-2004 01:06 . Reden: hieperverwijzing hersteld ]
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Je link klopt niet, je bent .nl vergetenzion schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 20:21:
[...]
Ben vandaag nog bij Ron geweest en daar liggen Pioneer MP3 spelers vanaf € 99,95, dat is in mijn ogen een stuk betere deal.edit:
kan ze niet vinden op de site dus het kan zijn dat ik me heb vergist.
Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.
Is geen Medion. Helaas, want Medion maakt wel aardig spul.Dirtbiter schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 10:24:
De medion autoradio bij de Aldi:
Autoradio met CD/MP3-speler
• 4x50 Watt sinusvermogen
knip
per stuk
€ 79.99
[afbeelding]
Het betreft hier een MT Logic. En MT Logic is weer AudioSonic. Het is de AudioSonic CSR 3030. En AudioSonic koop ik nooit meer.

Kijk maar eens op http://www.audiosonic.com/pages/page7.html#anchorcsr3030 , daar staat ie namelijk.
Verwijderd
Ik krijg altijd de kriebels van die 2 in 1 apparaten.Mizitras schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 16:02:
De aankomende DVD-recorder/videorecorder van 399€ (Duitse ALDI dacht ik), komt ook naar hier (hoop ik). Maar zijn daar niet meer specs van op te vragen ???
Want van Philips heb je toch ook al ene van 200€ à 300€, vrij degelijk.
(Type 60/610/615 )
Een dvd recorder van een merk kost zonder zoeken 300 euro, een 6 koppen video met ietsje zoeken 100 euro.
Is de aanbieding niet erg goedkoop en 2 aparte apparaten gaan niet samen kapot
Alleen heb je 3 jaar garantie en als het niks is retour
Over de lcd scherm van Aldi Duitsland, Lidl in Nederland komt volgende week met een 75cm scherm voor 1500 euro.
Ik zag hem in het krantje bij de kassa dus veel meer weet ik niet.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 15:02 ]
Verwijderd
nu nog in denemarken maar dit komt ook wel in nederland !!
12 deense zooi is ongeveer 1 euro.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 20:03 ]
De nieuwe Blue Dolphin edition is NU bij ons verkrijgbaar.
De beamer heeft een ingebouwde TV tuner en bied een optimale gebruiksvriendelijkheid.
Normaal: €1099
Camco prijs: €599
Levertijd: 3 werkdagen
Specificaties:
- 1000 ANSI Lumen
- 400:1 contrast
- 640/480 Resolutie
- 6000 tot 8000 branduren
- 4:3/16:9 ondersteuning
- ingebouwde TV-tuner
- 1 jaar garantie
- 25db geluid (nagenoeg geruisloos)
- 250W metal halide lamp
- RGB LCD projectie systeem
- 6.4inch TFT LCD paneel
- Handmatige focus
- projectie afstand: 1.2 - 5.0 mtr
- beeldformaat: 70 - 400 cm
- Video: RCA 2x (in/out)
- Audio: RCA 2x (in/out)
- Video signaal: PAL/NTSC
- TV signaal systeem: PAL/NTSC/SECAM
- Stroom gebruik: 280w
Set bestaat uit:
- Beamer
- Lamp
- Afstandbediening
- Netsnoer
- S-video kabel
- 3-tulp kabel
- Handleiding
Reserve lamp voor de Blue Dolphin edition kost maar €79.- en is bij ons of in iedere lampen speciaalzaak verkrijgbaar.
Qua prijs, prestatie en kwaliteit is de Blue Dolphin edition een uitstekende keuze!
Oók is de Blue Dolphin zeer geschikt als entertainment middel voor bijvoorbeeld café's, winkel's, de bowlingbaan en noem maar op!
Want je kan 'm zonder moeite net zo lang aan laten staan als jij wilt en om de lamp hoef je het niet te laten, waar andere beamerlampen stoppen gaat deze door! Hij gaat namelijk zo'n 8000 uur mee.
Via http://www.camco-security.nl/index.php
Nou heb ik niet zoveel verstand van beamers, maar het contrast en de Resolutie, lijken mij allemaal redelijk laag in vergelijking met bijvoorbeeld een infocus x1
Is dit een goede koop?
Iemand die ervaring met dit product?
Verwijderd
Ja dat lijkt mij ook wel watVerwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 20:03:
binnenkort vette shit bij de aldihttp://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm
Verwijderd
dit is volgens mij best een crappy beamer en hij heeft nooit zoveel gekost.. zij doen nu heel leuk van dat hij maar 600 is.. maar dat is die altijd geweest.. volgens mij zelfs goedkoperjaguarxj16 schreef op zondag 28 november 2004 @ 20:14:
Deze kwam ik toevallig tegen:
De nieuwe Blue Dolphin edition is NU bij ons verkrijgbaar.
De beamer heeft een ingebouwde TV tuner en bied een optimale gebruiksvriendelijkheid.
Normaal: €1099
Camco prijs: €599
Levertijd: 3 werkdagen
Specificaties:
- 1000 ANSI Lumen
- 400:1 contrast
- 640/480 Resolutie
- 6000 tot 8000 branduren
- 4:3/16:9 ondersteuning
- ingebouwde TV-tuner
- 1 jaar garantie
- 25db geluid (nagenoeg geruisloos)
- 250W metal halide lamp
- RGB LCD projectie systeem
- 6.4inch TFT LCD paneel
- Handmatige focus
- projectie afstand: 1.2 - 5.0 mtr
- beeldformaat: 70 - 400 cm
- Video: RCA 2x (in/out)
- Audio: RCA 2x (in/out)
- Video signaal: PAL/NTSC
- TV signaal systeem: PAL/NTSC/SECAM
- Stroom gebruik: 280w
Set bestaat uit:
- Beamer
- Lamp
- Afstandbediening
- Netsnoer
- S-video kabel
- 3-tulp kabel
- Handleiding
Reserve lamp voor de Blue Dolphin edition kost maar €79.- en is bij ons of in iedere lampen speciaalzaak verkrijgbaar.
Qua prijs, prestatie en kwaliteit is de Blue Dolphin edition een uitstekende keuze!
Oók is de Blue Dolphin zeer geschikt als entertainment middel voor bijvoorbeeld café's, winkel's, de bowlingbaan en noem maar op!
Want je kan 'm zonder moeite net zo lang aan laten staan als jij wilt en om de lamp hoef je het niet te laten, waar andere beamerlampen stoppen gaat deze door! Hij gaat namelijk zo'n 8000 uur mee.
Via http://www.camco-security.nl/index.php
Nou heb ik niet zoveel verstand van beamers, maar het contrast en de Resolutie, lijken mij allemaal redelijk laag in vergelijking met bijvoorbeeld een infocus x1
Is dit een goede koop?
Iemand die ervaring met dit product?
idd,Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 20:47:
[...]
dit is volgens mij best een crappy beamer en hij heeft nooit zoveel gekost.. zij doen nu heel leuk van dat hij maar 600 is.. maar dat is die altijd geweest.. volgens mij zelfs goedkoperdit is duidelijk geval van goedkoop .. duurkoop spaar liever door voor een "echt merk" of ga voor dit geld eentje opmarktplaats oid zoeken
Camco security/systems spamt heel marktplaats vol met hun crappy beamer
voor 800 euro heb je als je goed zoekt een nieuwe beamer met veeel betere specs dan deze, ik heb laats een beamer 2ehands gekocht voor 350 euro (philips proscreen 4600 impact)welke al betere specs heeft dan die blue dolpin beamer(welke een naam is die ze trouwens zelf verzonnen hebben aangezien het gaat om een no-name beamer).
[ Voor 4% gewijzigd door _Drake_ op 28-11-2004 20:52 ]
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Ziet er wel ok uit.Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:38:
Vanaf donderdag 2/12 bij de LIDL (regio 2&3):
http://www.lidl.nl/nl/ind...c.o.oow.20041202.p.Beamer
Beamer voor €849,-
Technische specificaties:
Texas Instruments 1 x 0,55" DMD chip
Projectielamp: 220 W DC NSH
1000 ANSI Lumen
Resolutie: 848 x 480 Wide VGA
Objectief: 1,18 x zoom
Contrast: 1000:1
Beeldgrootte: 76 tot 760 cm.
Projectieverhouding: 1,6 :1
2000 branduren (3000 in eco-modus)
Audio: 1 x 1 Watt
PC-compatibiliteit: VGA, SVGA, XGA, SXGA
CE-compatibiliteit: PAL/ SECAM/ NTSC 4.43; PAL M, PAL N, PAL 60, PAL/NTSC Progressive scan
Afm.: 190 x 115 x 345 mm.
Gewicht: 2,6 kg.
Incl. afstandsbediening, draagtas, VGA-, Video- en scartkabel
Is dit een LCD of een DLP ?
Helaas ook geen info over het geluid. (draaiende onderdelen)
Wisselkoers klopt helaas niet, 100 Deense Kronen kosten volgens GWK € 13.96Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 20:03:
idd, dus niet delen door 12, maar door 8 ongeveer.. (1 euro = 8 kroon)Henk007 schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:10:
[...]
Wisselkoers klopt helaas niet, 100 Deense Kronen kosten volgens GWK € 13.96
Verwijderd

* 75 cm. beelddiagonaal
* ultra brede kijkhoek van 170° (horizontaal en verticaal)
* 1280 x 768 pixels
* ingebouwde PAL/SECAM tuner (UHF/VHF/kabel)
* beeldformaten: 16:9, 15:3, 4:3 en 5-voudige panoramazoom
* 2 afneembare boxen (2 woofers / 2 tweeters), 2 x 7 Watt RMS
* hoogwaardige, gepolijste aluminium behuizing
* 5-band equalizer
* PIP (Picture in Picture)-functie, (voor externe aansluitingen zoals bijv. een PC)
* 100 voorkeuzezenders
* teletekst met 252 pagina geheugen
* contrastverhouding: 600:1
* helderheid: 550 cd/m2
* wandmontage mogelijk (wandhouder niet inbegrepen)
* incl.: multifunctionele IR-afstandbediening, scartkabel, scart cinch adapterkabel,
antenne- en videokabel
* afm.: 92 x 50.5 x 20.3 cm.
* gewicht: ca. 20 kg
* Incl. € 8,- verwijderingsbijdrage
* Multi stereo, NICAM en A2
* Response Time: 16 ms.
€ 1499,-
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Veranderd....tweakers.not schreef op zondag 28 november 2004 @ 00:30:
[...]
Is geen Medion. Helaas, want Medion maakt wel aardig spul.
Het betreft hier een MT Logic. En MT Logic is weer AudioSonic. Het is de AudioSonic CSR 3030. En AudioSonic koop ik nooit meer.
Kijk maar eens op http://www.audiosonic.com/pages/page7.html#anchorcsr3030 , daar staat ie namelijk.
Wat was daar zo verschrikkelijk aan dan?
Iemand anders ervaringen met AudioSonic? Post die aub!
[ Voor 6% gewijzigd door Dirtbiter op 29-11-2004 13:14 ]
Het gaat dus om deze:Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 20:03:
En dan deze set erbij?
ja ik hou van plaatjes...
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ik heb de radio waar het hier om gaat in mijn auto zitten en ik moet zeggen dat hij goed bevalt. Mooi helder geluid, aardig veel opties, en geen problemen met overslaan. Het enigste kleine nadeel is dat het laden van een mp3 cd vrij lang duurt.Dirtbiter schreef op maandag 29 november 2004 @ 12:12:
[...]
Veranderd....
I do what I like and I like what I do
Over hoelang praten we dan? En is dat alleen de 1e keer, of tussen elk nummer?appelkoek schreef op maandag 29 november 2004 @ 13:23:
[...]
Ik heb de radio waar het hier om gaat in mijn auto zitten en ik moet zeggen dat hij goed bevalt. Mooi helder geluid, aardig veel opties, en geen problemen met overslaan. Het enigste kleine nadeel is dat het laden van een mp3 cd vrij lang duurt.
Jij hebt dus de Audiosonic CSR 3030? Wat voor speakers en wat voor auto, als ik mag vragen? Nog problemen gehad met het aansluiten (continu spanning, contact spanning omdraaien bij duitse auto's etc...)?
Hoelang heb je hem in bezit?
En nog iets raars, waar gaat eigenlijk de cd in? Ik kan op de plaatjes geen gleufje zien zitten....
Ik heb hem sinds afgelopen juni in bezit. Ook gehaald bij de aldi voor de zelfde prijs. Het laden duurt ongeveer tussen de 20 en 30 sec., alleen bij het eerste nummer.Dirtbiter schreef op maandag 29 november 2004 @ 13:39:
[...]
Over hoelang praten we dan? En is dat alleen de 1e keer, of tussen elk nummer?
Jij hebt dus de Audiosonic CSR 3030? Wat voor speakers en wat voor auto, als ik mag vragen? Nog problemen gehad met het aansluiten (continu spanning, contact spanning omdraaien bij duitse auto's etc...)?
Hoelang heb je hem in bezit?
En nog iets raars, waar gaat eigenlijk de cd in? Ik kan op de plaatjes geen gleufje zien zitten....
Hij zit in een opel astra met standaard speakers. Ik heb inderdaad wel problemen gehad met de spanning en met de antene. Voor beide zijn verloopstekkertjes verkrijgbaar.
Het frontje is naar voren te kantellen en daar achter zit de gleuf voor de cd's. Je moet er van houden, maar ik vind het wel mooi.
I do what I like and I like what I do
Ik denk dat ik hem wel ga halen, en een collega ook (Daewoo Espero (Opel Vectra dus) en een BMW 5-serie, dus alletwee duits) vandaar dat ik er zo nieuwsgierig naar ben.
Toongeluid is goed? Hoog zuiver, en bas stevig? En de vervorming bij hogere volumes?
Ik heb deze autoradio mp3 speler de vorige keer gekocht en tot voor kort geen problemen gehad.appelkoek schreef op maandag 29 november 2004 @ 13:23:
[...]
Ik heb de radio waar het hier om gaat in mijn auto zitten en ik moet zeggen dat hij goed bevalt. Mooi helder geluid, aardig veel opties, en geen problemen met overslaan. Het enigste kleine nadeel is dat het laden van een mp3 cd vrij lang duurt.
De laatste twee weken heb ik het probleem dat wanneer ik een cd'tje met mp3 bestanden start (bij een koude start van de auto), de liedje versneld doorelkaar afgespeeld wordt. Nadat ik een paar keer op de volgende liedje heb gedrukt gaat het probleem weg.
Ook heb ik sinds anderhalve week dat ik bij het afspelen van een cd een terugkerend schoffelend geluid hoor.
Ook valt een enkele keer het geluid voor zo'n 30 seconden weg waarna het even terugkomt om vervolgens weer weg te gaan enz...
Op zich was ik best tevreden, maar ik denk dat die van mij terug moet voor reparatie.
Ps. ik zie trouwens dat ik een CSR-3031R heb.
Verwijderd
Medion dvd speler met Divx €40..(volgens mij dezelfde als tijdje geleden)
mobiele digtale (USB) camera €25
digitale mini dv camcorder €275
De CSR-3031R kan ik nergens iets over vinden....micebec schreef op maandag 29 november 2004 @ 15:31:
[...]
Ik heb deze autoradio mp3 speler de vorige keer gekocht en tot voor kort geen problemen gehad.
De laatste twee weken heb ik het probleem dat wanneer ik een cd'tje met mp3 bestanden start (bij een koude start van de auto), de liedje versneld doorelkaar afgespeeld wordt. Nadat ik een paar keer op de volgende liedje heb gedrukt gaat het probleem weg.
Ook heb ik sinds anderhalve week dat ik bij het afspelen van een cd een terugkerend schoffelend geluid hoor.
Ook valt een enkele keer het geluid voor zo'n 30 seconden weg waarna het even terugkomt om vervolgens weer weg te gaan enz...
Op zich was ik best tevreden, maar ik denk dat die van mij terug moet voor reparatie.
Kun je aangeven wat de verschillen zijn, met de specificaties van de 3030 die hierboven staan?
Hoelang is het geleden dat je deze hebt gekocht? Omdat je de laatste 2 weken pas problemen hebt.
[ Voor 64% gewijzigd door Dirtbiter op 29-11-2004 15:58 ]
(Betreft) "De nieuwe Blue Dolphin edition van Camco (prijs: €599)"Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 20:47:
[...]
dit is volgens mij best een crappy beamer en hij heeft nooit zoveel gekost.. zij doen nu heel leuk van dat hij maar 600 is.. maar dat is die altijd geweest.. volgens mij zelfs goedkoperdit is duidelijk geval van goedkoop .. duurkoop spaar liever door voor een "echt merk" of ga voor dit geld eentje opmarktplaats oid zoeken
Ach de prijs is laag, en de lamp gaat erg lang mee. (8000 uur!) Bovendien kost de lamp ook niet veel; 79 euro ipv 250/500 euro bij andere beamers!
Het lijkt mij geen slechte aanbieding, zekers niet voor thuis-dvdfilm-gebruik! Wie heeft ervaring met deze beamer?
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"
Verwijderd
nog een vraagje mijnerzijds, zit er ook een aansluiting op voor een externe versterker(is dit de RCA line-out?)?micebec schreef op maandag 29 november 2004 @ 15:31:
[...]
Ik heb deze autoradio mp3 speler de vorige keer gekocht en tot voor kort geen problemen gehad.
Heb er ooit twee dingen van gehad. Een fmradio-headset dingetje (gewonnen) en ooit een 37cm tv van gekocht. Fmradio was binnen half jaar stuk, ontvangst was erg slecht, de afstemming van zender en volume ging niet zonder gekraak.
De tv, leuk, maar lange, erg lange opwarmtijd, vooral in winter al het op mijn kamertje een graadje of 10 was. (hij zou van -20 tot +60 moeten werken). Het beeld bleef dan een minuut (!) zwart voordat er wat kwam. Geluid was erg slecht, menu erg omslachtig, de behuizing piept en kraakt met het warm worden. Het zappen gaat niet vlot, maar tussen elke zender een seconden tijd, met vaag, vervormd beeld. Na 1 1/2 jaar stuk (1 jaar garantie). Ow ja, het beeld? Wazig, wollig, flets, moeilijk af te stellen, vooral omdat het per zender varieerde.
AudioSonic vind ik net als Yoko en SuperTech B-merken van de onderste plank. Ik heb er van geleerd, spaar nu liever wat langer door en koop a-merken.
Verder, RCA line out is inderdaad voor naar een versterker.
een domme vraag jah maar wel een belangrijke, ik neem aan dat deze een afneembare frontje heb?
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Iemand nog deze mp3 speler gekocht? Misschien ervaringen..?golfdiesel schreef op donderdag 18 november 2004 @ 22:00:
[afbeelding]
Mobile Jukebox / MP3 Player mit 20GB Speicher
nkl. Sennheiser Qualitäts-Kopfhörer
• riesiger Datenspeicher z. B. für bis
zu 5.000 Musiktitel
• unterstützt MP3, WMA und WMA-DRM
• SD/MMC und USB 2.0-Anschlüsse
• schock- und vibrationssicher
• Bilder von Digitalkameras lassen sich
direktübertragen (z.B. zum Leeren der
Kamera unterwegs)
• bis zu 8 Stunden Laufzeit, wechselbarer
Li-Ion Akku per Netzteil und USB
aufladbar
• integriertes Mikrofon
• sehr leicht - ca. 180 g
• Maße ca: 107,5 x65 x 18 mm(L/T/B)
€ 199
Deze MP3 speler is bij Aldi Nord in Duitsland te verkrijgen
AudioSonic CSR 3030iCeWiRe schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 09:11:
Ik heb nog een vraag over de aandbieding van de autoradio/cdspeler
een domme vraag jah maar wel een belangrijke, ik neem aan dat deze een afneembare frontje heb?
Stereo carradio, 4 x 50 Watt / CD player / MP3 player
--------------------------------------------------------------------------------
Stereo carradio with CD player
MP3 RDS/EON
Detachable front panel Anti-vibration
CD player
MP3 Blue jumbo display
PLL synthesizer 30 preset stations
MW/LW/FM-stereo
Auto memory / preset scan
Memory back-up
Output power: 4 x 50 Watt
Electronic volume, bass, treble,
balance control
Fader / 4-band equalizer
Loudness / mute
Real time clock
RCA Line-Out
ISO DIN mounting chassis
Colour: silver
http://www.audiosonic.com/pages/page7.html
Ja dus....
En als ze er nu een Medion op kalken, is het dan nog steeds een audiosonictweakers.not schreef op zondag 28 november 2004 @ 00:30:
[...]
Is geen Medion. Helaas, want Medion maakt wel aardig spul.

Maar deze is al van een eerdere aanbieding, toen kreeg je helaas geen ab erbij.
Maar ik ben nog altijd tevreden over deze autoradio, zeker voor deze prijs.
WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60
Slimline DVD speler (69.99)
http://www.lidl.de/de/ind....Slimline-DVD-Player.ar13
* Spielt alle Formate ab wie DivX**, MPEG 4, XviD**, JPEG, Kodak Picture CD, MP3, Windows Media und vieles mehr
* Der Kartenleser nimmt alle gängigen Speicherkarten wie CF, MD, SM, MMC, SD, MS, MS-Pro auf
* Unterstützung der Soundformate Dolby Digital, DTS und Dolby Prologic
* Ein integrierter 5.1 Dolby-Digital-Sound-Decoder mit Virtual Surround Sound sorgt für optimalen Klang
* Inklusive TARGA Test DVD von Burosch zur optimalen Sound-Anpassung
* Optischer und coaxialer Digital-Ausgang
* Intuitives grafisches Bildschirm-Menü zum einfachen Abspielen von DVDs, JPEG-Bildern und MP3-Songs
* 3 Jahre Herstellergarantie
100hz kleurentelevisie (299,-)
http://www.lidl.de/de/ind...ereo-Farbfernseher_S.ar13
# Digitale 100 Hz-Technologie für ein flimmerfreies Bild
# 100 Programm-Speicherplätze
# Videotext mit 1600 Seitenspeicher für blitzschnellen Zugriff auf die gewünschten Seiten
# Virtual-Dolby-Surround für kinoähnliche Effekte ohne Zusatzlautsprecher
# Stereo-Lautsprecher, 2x 10 Watt RMS
# Bild-in-Bild-Funktion durch 2 eingebaute Tuner - sehen Sie 2 verschiedene Sender unabhängig voneinander
# Mit PAT-Funktion (Picture and Text) zum gleichzeitigen Betrachten von Fernsehbild und Videotext durch geteilten Bildschirm
# Zoom-Funktion zur Nutzung des vollen Bildschirms sowie Standbild
# Automatische 4:3 und 16:9 Umschaltung
# Mehrsprachiges Bildschirm-Menü
# Mit Sleeptimer und Kindersicherung
# Maße: ca. 75 x 47 x 58 cm
# 3 Jahre Herstellergarantie
dts surround luidsprekerset (179,-)
http://www.lidl.de/de/ind...-Lautsprecher-System.ar13
# 4 Aluminium-Säulen-Lautsprecher, 1 Center-Lautsprecher und 1 aktiver Subwoofer für dynamische Bässe
# Magnetisch geschirmt gegen Interferenzen mit anderem AV-Equipment
# Inklusive Cinch-Kabel (2,5 mm), Netzanschluß-Kabel für den aktiven Subwoofer (1,5 m) und Lautsprecher-Kabel (2x 10 m für die Rear-Säulenlautsprecher; 2x 3 m für die Front-Säulenlautsprecher, 1x 3 m für den Center-Lautsprecher)
# 3 Jahre Herstellergarantie inklusive Hotline
De luidsprekers en de dvd speler zijn van Targa, kennen jullie dit?
http://www.targa.de
random uninspiring quote
Verwijderd
ieman die ze wil bekijken postcode van Kleve is : 47533elmo13th schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 11:11:
Vanaf maandag 6 december bij de Lidl, net over de grens in Duitsland (iig in Kleve):
anders heb je er nog niets aan met lidl.de

edit: heb de prijsjes er ook maar even bijgezet.
PS: weet iemand iets over subtitles bij deze dvd/divx-speler?
[ Voor 54% gewijzigd door elmo13th op 30-11-2004 11:28 ]
random uninspiring quote
Dit zou de Targa DP-5100x moeten zijn. Ik heb al gezocht, maar kan op internet echt nergens info vinden over subtitle-support/chipsets e.d.elmo13th schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 11:11:
Vanaf maandag 6 december bij de Lidl, net over de grens in Duitsland (iig in Kleve):
Slimline DVD speler
[ Voor 42% gewijzigd door hars73 op 30-11-2004 11:47 ]
Ik zei toch dat het een domme vraag isDirtbiter schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 10:18:
[...]
AudioSonic CSR 3030
Stereo carradio, 4 x 50 Watt / CD player / MP3 player
--------------------------------------------------------------------------------
Stereo carradio with CD player
MP3 RDS/EON
Detachable front panel Anti-vibration
CD player
MP3 Blue jumbo display
PLL synthesizer 30 preset stations
MW/LW/FM-stereo
Auto memory / preset scan
Memory back-up
Output power: 4 x 50 Watt
Electronic volume, bass, treble,
balance control
Fader / 4-band equalizer
Loudness / mute
Real time clock
RCA Line-Out
ISO DIN mounting chassis
Colour: silver
http://www.audiosonic.com/pages/page7.html
Ja dus....

Verwijderd
Ik kan vanavond pas naar de Gamma om te gaan kijken.
Ik wil graag het merk+type weten van de divx speler die in de aanbieding is deze week.
http://www.gamma.com/elements/p12dgn49.jpg
ik wil info opzoeken of het mogelijk is om .SRT files te kunnen afspelen.
Verwijderd
Heeft iemand ervaring met deze dingen?
Ik zie daar een hele mooie kleuren (tft?) scherm in zitten dat je mooi voor andere zaken kunt gebruiken
Het ziet er ook erg groot uit, verkopen ze dit ook bij de bart smit ofzo?
Verwijderd
Mit hochauflösendem LCD-Bildschirm (ca. 106 x 43 mm),Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:07:
Bij de duitse Lidl van hierboven, zie je die kinder laptops voor 30 euro?
Heeft iemand ervaring met deze dingen?
Ik zie daar een hele mooie kleuren (tft?) scherm in zitten dat je mooi voor andere zaken kunt gebruiken![]()
Het ziet er ook erg groot uit, verkopen ze dit ook bij de bart smit ofzo?
Kan aan mij liggen, maar 10x4.5 cm vind ik niet echt groot
Verwijderd
Ja maar er stond ook een groBer scherm of was dat gewoon een echte laptop?DJSmiley schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:59:
[...]
Mit hochauflösendem LCD-Bildschirm (ca. 106 x 43 mm),
Kan aan mij liggen, maar 10x4.5 cm vind ik niet echt groot
Niemand...?Syntagma schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:36:
[...]
Bij Mycom hebben ze een Creative SBS560 5.1 speaker setje voor 45 euro
(zie ook http://nl.europe.creative...egory=25&product=9303)
Iemand hier ervaring mee? Hij is niet duur, en voor games en dvd zal ie vast perfect werken maar ik wil er ook voorlopig muziek op maken (tot ik geld heb voor monitors)...
Ik had trouwens ooit een Medion autoradio maar die sloeg bij elke hobbel over
Volgens mij is het werkelijke lcd-scherm het kleine schermpje midden in het computerscherm met de lichtblauwe achtergrond en de donkerblauwe voorgrond (monochroom dus). Het groen daaromheen, de window daar weer omheen en de desktop-achtergrond zijn nep...Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:13:
[...]
Ja maar er stond ook een groBer scherm of was dat gewoon een echte laptop?
[ Voor 3% gewijzigd door haribold op 30-11-2004 15:46 ]
Verwijderd
ik zag het, jaVerwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:00:
Wie zou mij kunnen helpen
Ik kan vanavond pas naar de Gamma om te gaan kijken.
Ik wil graag het merk+type weten van de divx speler die in de aanbieding is deze week.
http://www.gamma.com/elements/p12dgn49.jpg
ik wil info opzoeken of het mogelijk is om .SRT files te kunnen afspelen.
hele interessante prijs
en idd, als deze SRT's goed afspeelt, ga ik'm ook halen

is iig van Home Electronics
en kan je bijvoorbeeld divxen met een ac3 audio stream afspelen zonder dat surround verloren gaat?
Voor zover IK het weet gaat surround nooit verloren, wat voor geluid bij de dvd speler ook binnenkomt. Hij decodeert het geluid ZELF naar 5.1Pixal schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:55:
kan zo'n dingetje eigenlijk ook xvid afspelen?
en kan je bijvoorbeeld divxen met een ac3 audio stream afspelen zonder dat surround verloren gaat?
Vandaar ook DECODER he
Of hij Xvid afspeelt weet ik niet.
Altijd rekening houden met toeval, kans & geluk
Verwijderd
Dit topic heeft wel een vreemde naam eigenlijk. "Goedkope ... aanbiedingen". Volgens mij is dit een contaminatie. Anders gezegd: alsof er ook dure aanbiedingen bestaan...
Verwijderd
dure aanbiedingen? ja, natuurlijk kan datVerwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:17:
*off-topic*
Dit topic heeft wel een vreemde naam eigenlijk. "Goedkope ... aanbiedingen". Volgens mij is dit een contaminatie. Anders gezegd: alsof er ook dure aanbiedingen bestaan...
een aanbieding duidt erop dat iets afgeprijsd is, maar dan kan het nog steeds te duur zijn voor sommigen
Verwijderd
Beetje wel ja maar aanbiedingen zijn niet perse goedkoop.Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:17:
*off-topic*
Lastig
Als een aanbieding in jouw ogen altijd goedkoop is en dus 'goedkoop' weggelaten kan worden, dan zou het eerder een pleonasme zijn....Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:17:
*off-topic*
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
BRRR deze had ik ook, ergens bijna een jaar geleden bij de ALDI gekocht voor 99,-. Ik heb hem snel teruggebracht want:bladebla schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 10:21:
[...]
En als ze er nu een Medion op kalken, is het dan nog steeds een audiosonicIk weet nu niet meer wat ik in de auto heb zitten
![]()
1) Brom/zoem in de versterker. Storingsnummer gebeld, bleek een bekend probleem te zijn. (vooral te horen tussen nummers in, en als ie niet zo hard staat)
2) lelijk display, fel blauw licht, er is geen enkel interieur waar dit mooi bij past.
3) de functies werken niet zoals in het boekje. (bv in het boekje staat dat de kleur om te schakelen is, maar het kan alleen meer of minder fel) Het indrukken van de volumeknop blijkt geen functie te hebben, volgens boekje wel.
4) GEEN PHONE MUTE!
5) diverse vage features die niet in boekje beschreven staan
5) Omklapfront, dus groot ding meenemen als je het frontje eraf haalt
6) Wordt ZEER warm, daardoor gaan sommige cdr's na een uurtje haperen. (vooral gelabelde, mijn vorige philips had met dezelfde cd's nooit problemen)
7) Bediening niet intuitief.
De kwaliteit van het geluid was verder wel ok, en de mp3 functies ook wel aardig, maar doordat de bediening gewoon bagger was, zit je, als je iets wilt skippen, IMO te lang naar dat ding te kijken ipv naar de weg. Verder was voor mij het ontbreken van PhoneMute, en de brom de druppel om hem weg te doen.
Ik weet niet of de bovenstaande punten veranderd zijn, maar het front is nog steeds exact hetzelfde als toen. Vooral over de brom heb ik veel mensen horen klagen op internet.
En aangezien je nu ook voor weinig geld een "merk" MP3 speler kan kopen, zou ik het niet doen. Maar uiteraard kan je het gewoon proberen net als ik, want als hij niet bevalt dan breng je hem gewoon terug. Ik geloof dat ze niet eens in de doos gekeken had of er toevallig geen steen in zat...
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
De dingen die noemt kloppen wel maar vind ik te tekortkoming geen probleem of heb er geen last van. Kan hem intussen blind bedienen (skip, volume, bron of zender), frontje gaat eraf maar blijft lekker verkeerd achter in <uche, uche>MisTraller schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:35:
[...]
BRRR deze had ik ook, ergens bijna een jaar geleden bij de ALDI gekocht voor 99,-. Ik heb hem snel teruggebracht want:
1) Brom/zoem in de versterker. Storingsnummer gebeld, bleek een bekend probleem te zijn. (vooral te horen tussen nummers in, en als ie niet zo hard staat)
2) lelijk display, fel blauw licht, er is geen enkel interieur waar dit mooi bij past.
3) de functies werken niet zoals in het boekje. (bv in het boekje staat dat de kleur om te schakelen is, maar het kan alleen meer of minder fel) Het indrukken van de volumeknop blijkt geen functie te hebben, volgens boekje wel.
4) GEEN PHONE MUTE!
5) diverse vage features die niet in boekje beschreven staan
5) Omklapfront, dus groot ding meenemen als je het frontje eraf haalt
6) Wordt ZEER warm, daardoor gaan sommige cdr's na een uurtje haperen. (vooral gelabelde, mijn vorige philips had met dezelfde cd's nooit problemen)
7) Bediening niet intuitief.
[..]
Ben normaal zeer kritisch in aanschaf bij dingen, maar bij een autoradio vind ik het minder interessant. Als ons autootje op de snelweg zet moet je het volume toch heel wat hoger zetten en zou iedere extra investering in hifi toch overbodig zijn. Maar kan me voorstellen dat iemand bepaalde opties wel weer interessant vindt.
Die kleur is wel grappig dat je dat noemt. Ik zit wel eens met mijn vriendin in de auto en zeg dan "verander die kleur nou nog eens van die display" wetende dat we er heel lang mee gepield hadden, maar nooit gevonden
WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60
MP3-speler
• weergave van MP3 en WMA
• voice recording
• LCD display
• incl. USB-kabel, hoofdtelefoon
en nekkoord
75 euro
Hehe, ik zal hetmaar niet over je muzieksmaak hebbenbladebla schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 10:21:
[...]
En als ze er nu een Medion op kalken, is het dan nog steeds een audiosonicIk weet nu niet meer wat ik in de auto heb zitten
![]()
[afbeelding]
Verder... Apart... Ik weet dat Medion eigenlijk een label is dat er op geplakt wordt. Medion zorgt vooral voor de distrubutie en verkoopkanalen. Dat Medion zich inlaat met figuren als AudioSonic wist ik niet. Heb ze een mailtje gestuurd met een paar vragen daarover en vooral over kwaliteit. Ben benieuwd wat ik als antwoord krijg.
maar ik wil niet dat hij het decodeert want hoe goed ie is weet ik niet maar ik denk dat de DAC van mn Denon receiver toch wel beter isibr schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:09:
[...]
Voor zover IK het weet gaat surround nooit verloren, wat voor geluid bij de dvd speler ook binnenkomt. Hij decodeert het geluid ZELF naar 5.1
Vandaar ook DECODER he![]()
Of hij Xvid afspeelt weet ik niet.
hij mag t dus doorsturen.. kan zeker niet
Zie http://www.lidl.nl/nl/ind...41206.p.LCD-Breedbeeld-TV
vanaf 6 December
searisk
Ja ik ben ook benieuwd of dit de moeite waard is..Bart1983 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:48:
Iemand al meer informatie gevonden over de 512MB mp3-speler die morgen bij de aldi in de aanbieding is?
MP3-speler
• weergave van MP3 en WMA
• voice recording
• LCD display
• incl. USB-kabel, hoofdtelefoon
en nekkoord
75 euro
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_49/OFF04.HTM
Zoeken op Lifetec levert Medion op
[ Voor 6% gewijzigd door Syntagma op 30-11-2004 20:23 ]
Bij Paradigit staat al een tijdje een Iiyama 30" tv voor hetzelfde bedrag te koopdarmit schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:58:
Wat vinden jullie hiervan dan bij de lidl, een 30"inch lcd tv voor €1499.
Zie http://www.lidl.nl/nl/ind...41206.p.LCD-Breedbeeld-TV
vanaf 6 December
Ja maar verder kan niet niet echt nuttige info vinden. Wat ik wel graag zou weten is of deze mp3 speler USB 2.0 is. Verder zou het ook mooi zijn als deze mp3 speler op te laden is via de USB poort.Syntagma schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 20:22:
[...]
Ja ik ben ook benieuwd of dit de moeite waard is..
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_49/OFF04.HTM
[afbeelding]
Zoeken op Lifetec levert Medion op
Trouwens bij de kijkshop is er nu ook een in de aanbieding voor 79 euro. Deze is ook 512mb en van het merk marquant. Ook over deze mp3 speler is weinig info te vinden.
Medion laat zich ALLEEN maar in met "figuren" als audiosonic en andere B merken. Overigens waren de meeste reacties op die vorige Medion autoradio niet echt 100% positief. Erg storingsgevoelig. Bliepjes in de MP3 playback. Constant aanwezige ruis etc. Net als de rest van Medion (no flame intended, het is mooi spul voor wat je er voor moet betalen) weer een gerelabeled b-merk product. Maar goed, algemeen geldt de regel "expect monkeys when u pay peanuts".tweakers.not schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:51:
[...]
Hehe, ik zal hetmaar niet over je muzieksmaak hebben![]()
Verder... Apart... Ik weet dat Medion eigenlijk een label is dat er op geplakt wordt. Medion zorgt vooral voor de distrubutie en verkoopkanalen. Dat Medion zich inlaat met figuren als AudioSonic wist ik niet. Heb ze een mailtje gestuurd met een paar vragen daarover en vooral over kwaliteit. Ben benieuwd wat ik als antwoord krijg.
[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 30-11-2004 21:56 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Maar toch blijkt na vele onderzoeken & tests dat Medion in sommige gevallen beter (soms beste) is! Soms zelfs beter dan HP/Packard Bell enz.Bor_de_Wollef schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 21:56:
[...]
Medion laat zich ALLEEN maar in met "figuren" als audiosonic en andere B merken. Overigens waren de meeste reacties op die vorige Medion autoradio niet echt 100% positief. Erg storingsgevoelig. Bliepjes in de MP3 playback. Constant aanwezige ruis etc. Net als de rest van Medion (no flame intended, het is mooi spul voor wat je er voor moet betalen) weer een gerelabeled b-merk product. Maar goed, algemeen geldt de regel "expect monkeys when u pay peanuts".
Ik heb al 1 jaar een Medion pc, behalve een defekte videokaart (gratis vervangen) is de pc 100% in orde.
Altijd rekening houden met toeval, kans & geluk
Verwijderd
Voor 75 euro kun je dit toch allemaal niet verwachten.Bart1983 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 20:54:
[...]
Ja maar verder kan niet niet echt nuttige info vinden. Wat ik wel graag zou weten is of deze mp3 speler USB 2.0 is. Verder zou het ook mooi zijn als deze mp3 speler op te laden is via de USB poort.
Trouwens bij de kijkshop is er nu ook een in de aanbieding voor 79 euro. Deze is ook 512mb en van het merk marquant. Ook over deze mp3 speler is weinig info te vinden.
Aldi kan voordelig zijn maar niet zo extreem natuurlijk.
Ik voorspel dat er een AAA battterij in gaat, 8 tot 10 uur max. speelduur, usb1, geen ingebouwde oplader.
Hetzelfde als al die andere goedkope spelers alleen scheelt het 5 euro en heb je 3 jaar garantie.
Ik heb ook de ALDI titanium 8080. Tuurlijk is die prima in orde! Maar toen ik een extra fan wou aansluiten, zag ik dat die aansluiting (net als S-ATA connector) wegbezuinigd is.ibr schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 22:13:
[...]
Maar toch blijkt na vele onderzoeken & tests dat Medion in sommige gevallen beter (soms beste) is! Soms zelfs beter dan HP/Packard Bell enz.
Ik heb al 1 jaar een Medion pc, behalve een defekte videokaart (gratis vervangen) is de pc 100% in orde.
Maar uitgaande van de kwaliteit van de pc, had ik dus de MP3 radio gekocht, en die was ondermaats voor mijn gevoel.
Overigens: De bliepjes in de mp3 radio worden veroorzaakt door mp3tjes met Variable Bitrate.
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Bij de kijkshop staat er ook een van 512mb en die is wel USB 2.0 en die kost ook maar 79 euroVerwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 22:21:
[...]
Voor 75 euro kun je dit toch allemaal niet verwachten.
Aldi kan voordelig zijn maar niet zo extreem natuurlijk.
Ik voorspel dat er een AAA battterij in gaat, 8 tot 10 uur max. speelduur, usb1, geen ingebouwde oplader.
Hetzelfde als al die andere goedkope spelers alleen scheelt het 5 euro en heb je 3 jaar garantie.
Verwijderd
We zullen het morgen wel zienBart1983 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 23:04:
[...]
Bij de kijkshop staat er ook een van 512mb en die is wel USB 2.0 en die kost ook maar 79 euro
Ik kan niet wachten op het weerstation hehe
Ja, wel ervaring met Audiosonic, en het enige wat ik erover ga zeggen is dat het héél gedegen advies was niks van ze te kopen!Dirtbiter schreef op maandag 29 november 2004 @ 12:12:
systeem
Dat niet, het is echter wel degelijk een pleonasmeVerwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:17:
*off-topic*
* zionContaminatie
Een contaminatie is een verhaspeling van twee woorden of uitdrukkingen met een verwante betekenis, waardoor een verkeerd nieuw woord of een verkeerde nieuwe uitdrukking ontstaat. Bekende voorbeelden van contaminaties zijn duur kosten (uit duur zijn en veel kosten), optelefoneren (uit telefoneren en opbellen) en tot een van de weinigen behoren (uit tot de weinigen behoren en een van de weinigen zijn).
Grrr.... weet ik nou nog niet hoe ik de edit gebruik.... Sorry voor het topic vervuilen!
* zion is altijd blij met een stiefzusje die bij de Aldi werkt, als ik iets dergelijks wil neemt zij het altijd mee
[ Voor 80% gewijzigd door zion op 01-12-2004 01:53 ]
systeem

Wegens het verhuizen van een van de Aldi's hiero waren er een aantal aanbiedingen.
Waaronder een Medion TV-kaartje voor €19,-.
Ren ik daar 2 uur na opening in een tussenuurtje naartoe, zijn ze alweer op

Alle andere producten waren er wel nog voldoende.
(Had niet het idee dat ze echt wonderbaarlijk veel van die kaartjes gehad hadden, wegens de kleine hoeveelheid vrijgekomen ruimte
Maar wat een rijen klanten zeg
Leave only footprints, take only memories
Het enige verschil wat ik kan zien tussen degene die ik heb en die nu wordt aangeboden is dat er bij de nieuwe een klokfunctie aanwezig is.Dirtbiter schreef op maandag 29 november 2004 @ 15:57:
[...]
De CSR-3031R kan ik nergens iets over vinden....
Kun je aangeven wat de verschillen zijn, met de specificaties van de 3030 die hierboven staan?
Hoelang is het geleden dat je deze hebt gekocht? Omdat je de laatste 2 weken pas problemen hebt.
Ik heb hem bij de aanbieding op 19 mei 2004 gekocht. Echter, de schoffelende geluidjes heb ik sinds twee weken. Het valt mij trouwens op dat wanneer ik de auto optrek, de schoffelende geluiden meer worden, en wanneer de auto stationair draait, ik haast geen schoffeldende geluiden hoor. Nogmaals, ik heb deze problemen wel sinds twee weken, althans, sinds de dag dat ik met de auto naar de HCC-dagen ben geweest.
Voor deze afgelopen weken, was ik heel tevreden over deze apparaat, ook over het geluidskwaliteit was ik zeer tevreden.
Graag bronvermelding. Ik hoor vrijwel alleen negatieve verhalen in vergelijking met a merken.ibr schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 22:13:
[...]
Maar toch blijkt na vele onderzoeken & tests dat Medion in sommige gevallen beter (soms beste) is! Soms zelfs beter dan HP/Packard Bell enz.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Het zal iig niet veel slechter worden dan de 10 jaar oude Philips Radio/Cassettespeler die er nu in zit....
DVD RECORDER / VIDEO RECORDER in 1
opnemen DVD+R en DVD+RW
ezen van diverse DVD-formaten
video met OTR en LS/SP weergave
digitale DVD-recorder met 6 koppen
hifi stereo videorecorder
opnemen en afspelen van zowel
DVD's als video's en ook onderling
opnemen (van video op DVD en
omgekeerd)
DVD-recorder leest: DVD, DVD+R, DVD+RW,
DVD-R video, DVD-RW video, photo CD,
SVCD, VCD, audio CD, MP3 CD
diverse uit- en ingangen aan voor-
en achterzijde, ook met DV-ingang,
2 scart-aansluitingen en
75 ohm antenneaansluiting
Wat is de vetgedrukte specificatie? Weet iemand of hier een versterker met DD of DTS is ingebouwd of niet?
"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"
waar zie je dat die Lifetech een accu heeft?REDFISH schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:23:
Voor die mp3 speler, ik kon vanmorgen niet gaan kijken, maar ik heb hem wel overwogen. Bij kijkshop stonden ook heel veel mp3 spelers, maar voor die prijs heb je echt geen met accu. Dan moet je toch aan het dubbele gaan denken, en meestal heb je dan nog 256 mb. Zelf heb ik maar besloten om een pda te kopen ipv een mp3 speler. Daar kan ik veel meer mee, en het is niet eens zoveel duurder. Vrees dat de mp3 spelers bij de aldi allemaal wel weg zullen zijn, dus zal ik ze morgen ook niet meer zien.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Ik heb er ook 1 gekocht, Naja de beste vriendin van me oma en daar de dochter van werkt bij de aldi dus me oma heeft tegen haar gezegd dat ze er 1 komt halen vandaag en dies gehaald. Is wat beter als een lege slede in me auto heb nu namelijk niks en geen geld om een dure Mp3CDSpeler + Radio voor me auto te kopen.. En dat is hij btw niet waard :P:P heeft btw een line in functie dat ik me mp3 speler ook op kan aansluiten (Niet boeiend als het er niet op zit heb hem namelijk toch alDirtbiter schreef op woensdag 01 december 2004 @ 09:44:
Nou ja, ik heb er iig een laten kopen, de Medion/MT-Logic/AudioSonic autoradio, dus we zullen het wel zien.
Het zal iig niet veel slechter worden dan de 10 jaar oude Philips Radio/Cassettespeler die er nu in zit....
Verwijderd
Er zit een verloopstekkertje/kabeltje bij om van de speler naar de USB poort te gaan.
Je kunt hem dus helaas niet direct in de USB poort (of USB verlengkabeltje) pluggen.
Afgezien hiervan best wel een geinig ding.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 13:13 ]
Hij bevalt wel aardig, alleen het frontje zit er nogal gammel op.
En ik moet nog ff 2 draden omwisselen, omdat hij nu het geheugen verliest als ik het contact uit zet
Maar ik heb alleen 1 klein probleemje; ik krijg dat silvere ding voorop er niet meer af

[ Voor 21% gewijzigd door Brokencore op 01-12-2004 16:32 ]
In onderstaand forum staan dingen over deze TARGA DP-5100x. Het lijkt erop dat ie ook subtitles ondersteunt!!! Zowel SRT, SMI als SUB...elmo13th schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 11:11:
Slimline DVD speler (69.99)
http://www.dvdboard.de/fo...badcd0bfc1&threadid=79153
Dat met die draden is een bekend probleem, dat hebben alle autoradio's. Dat komt omdat autofabrikanten 2 verschillende ISO standaarden gebruiken.BHZ-Robert schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:22:
Ik heb de autoradio ook gehaalt.
Hij bevalt wel aardig, alleen het frontje zit er nogal gammel op.
En ik moet nog ff 2 draden omwisselen, omdat hij nu het geheugen verliest als ik het contact uit zet
Maar ik heb alleen 1 klein probleemje; ik krijg dit silvere ding voorop er niet meer af
Met "dit silvere ding" bedoel je neem ik aan het frontje? Kijk eens in de handleiding ofzo.
Niet het frontje.Dirtbiter schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:13:
[...]
Dat met die draden is een bekend probleem, dat hebben alle autoradio's. Dat komt omdat autofabrikanten 2 verschillende ISO standaarden gebruiken.
Met "dit silvere ding" bedoel je neem ik aan het frontje? Kijk eens in de handleiding ofzo.
Maar er zit nog zo silvere rand op de radio heen aan de buiten kant. Deze moet je eerst verwijderen voordat je de pennen in de radio kunt druken om hem naar voren te treken.
Deze ging er al moeilijk op maar na een beetje kracht zetten zat hij vast. Hij wil er nu dus alleen niet meer af
Dat wordt dan toch slopen...
http://www.targa.de/cms/targa_1_546.php?produkt_id=321
Ziet er goed uit
Wat ik me alleen afvraag - misschein dat anderen ervaring hebben emt het kopen van dit soort apparaten in Dld - is of de menu's alleen in eht Duits zijn of dat je deze ook op bijv. Engels of Nederlands kan instellen. Iemand enig idee?'
PS: Zijn er mensen die deze maandag op gaan halen in Kleve?? Ik woon in Nijmegen, aar meot maandagochtend vroeg in Utrecht zijn. dammit.
[ Voor 12% gewijzigd door elmo13th op 01-12-2004 19:36 ]
random uninspiring quote
Weet iemand ook waar dat zwarte kastje wat er aanhangt voor dient?
Edit:
En hoe krijg je ooit die pinnen uit de ISO connector? Al gelukt
[ Voor 27% gewijzigd door Brokencore op 01-12-2004 20:25 ]
Verwijderd
Hopelijk ook binnekort in nl
Hard disk-DVD-recorder
-DVD-recorder met 80 GB harde schijf
-Time shifting (kijken tijdens de opname)
Systeem:
- Opname op harde schijf en op dvd+R/dvd+rw
- Opname van TV of videorecorder op de harde schijf en tegelijk weergave van een dvd mogelijk
- 80 GB harde schijf voor max. 100 uur opname
- Progressive Scan zorgt voor briljante beeldkwaliteitDivX met een gegevenssnelheid tot 3 Mb/s
Afspeelformaten:
- Muziek-cd, dvd, cd-r, cd-rw, dvd-r,dvd+r, dvd+rw, mp3, photo cd (jpeg-formaat), vcd, s-vcd, mpeg 4 (DivX), Kodak Picture cdNICAM/stereo
- OTR (One Touch Recording)
- Time Shifting(=vertraagde weergave d.w.z. films bekijken terwijl opname nog loopt)
- MP-3 ID3 tag-uitlezingAuto channel naming16-voudige timerVFD-display
Audio:
- Ingebouwde Dolby Digital (AC-35.1) decoder
- DTS meerkanaalgeluidsysteem
Aansluitingen (achteraan):
- 2 x EURO AV scartbus5.1 AC-3
- S-VHS bus (in /out)
- Componenten uitgang
- Digitale optische uitgang
- Digitale coaxiale uitgang
- Audio (in)Video (in/out)
Aansluitingen (front):
- DV-ingang (b.v. voor camcorder)
- S-video
-Video In (RCA)
- Audio In (L / R)
Dvd-functies:
- Regionale code 2
- Zoomfunctie
- OSD-beeldschermmenu
- Kinderslot
Beeldformaten:
- 16:9, 4:3 - L Box/ Pan and Scan
- PBC (Play Back Control) voor VCD
Accessoires:
- Infrarode afstandsbediening
- Merkbatterijen
- Verbindingskabel scart op scart
- Incl. onbeschreven dvd
- Cinchkabel
3 jaar garantie
369
Het is dus de MT Logic CSR-3031R (oftewel Audiosonic met een ander plakkertje).
Bevalt uitstekend, speelt alle bitarates af (getest van 128 tot 350 en variabel).
Mooi geluidje, goeie equalizer, kortom een prima koop.
Tevens redelijk makkelijk te installeren en goeie NL handleiding.
Heb er nog maar een uurtje mee gespeeld, dus dit zijn korte termijn ervaringen.
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
Zuiderburen je weet welVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:11:
Woensdag acht december bij de aldi in BELGIË (jeweetwel onze oosterburen
Klinkt wel goed, er zit geen dvd brander in zie ik zo?
Edit:
Ik zie dat er ook een brander in zit

[ Voor 19% gewijzigd door BARACUS op 01-12-2004 21:58 ]
ik zit er zelf ook aan te denken om de aldi radio te scoren alleen hopen dat ie genoeg vermogen heeft voor mijn 16x9 speakers.
hoe zit het met de skip tijd tussen 1 nummer en de volgende ?
euhmmmm
Verwijderd
Dit is hem! Weet er iemand of dit iets is? Heb je dan kwaliteit. Mijn pa zei iets dat hij hoorde dat 80Gig net iets te weinig is. Is dit zo? Kan mij lijk niet voorstellen dat dit weinig is.
Dit topic is gesloten.
Gadgets zoals MP3 spelers, Webcams etc.gaarne in GT: Periodieke gadgetaanbiedingen [Lidl] [Aldi] [etc] deel 3
Camera's kunnen naar FG: Welke dig. camera onder de 250 euro?
of naar FG: Welke digitale camera tussen de 250 en 500 euro?
Laptops en PC's kunnen in CSL aanbiedingen gepost worden.