Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 8] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.627 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawn
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-04 16:42
Heb vanochtend ook een MP3 autoradio bij de Aldi gehaalt, na een uurtje vloeken was tie in gebouwd. Maar het viel me op dat er een zachte ruis te horen is bij het afspelen van verschillende mp3's en een gewone originele audio CD. Je hoort de ruis pas wanneer het mp3tje / audiotrack begint af te spelen, daar voor is het gewoon stil. Verder lijkt het er op dat de ruis niet veel harder wordt als het volume omhoog gaat. Al met al behoorlijk irritant bij muziek met stille stukken :(

Maar nu de vraag: hoe is de muziek kwaliteit bij jullie? Hebben jullie ook last van een ruis of heb ik een deels defect exemplaar en mag ik morgen weer een uur uit bouwen en snel terug naar de Aldi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:37
pawn schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:19:
Heb vanochtend ook een MP3 autoradio bij de Aldi gehaalt, na een uurtje vloeken was tie in gebouwd. Maar het viel me op dat er een zachte ruis te horen is bij het afspelen van verschillende mp3's en een gewone originele audio CD. Je hoort de ruis pas wanneer het mp3tje / audiotrack begint af te spelen, daar voor is het gewoon stil. Verder lijkt het er op dat de ruis niet veel harder wordt als het volume omhoog gaat. Al met al behoorlijk irritant bij muziek met stille stukken :(

Maar nu de vraag: hoe is de muziek kwaliteit bij jullie? Hebben jullie ook last van een ruis of heb ik een deels defect exemplaar en mag ik morgen weer een uur uit bouwen en snel terug naar de Aldi?
Hier heb ik ook aardig last van. Het is overigens ook bij de radio.
Zogou je hebt van volume 0 naar 2 zet begint het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladebla
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:57

bladebla

<Piéééép>

BHZ-Robert schreef op donderdag 02 december 2004 @ 07:48:
[...]

Hier heb ik ook aardig last van. Het is overigens ook bij de radio.
Zogou je hebt van volume 0 naar 2 zet begint het.
Symptomen zijn dus niet veranderd sinds de radio die ik vorig jaar kocht bij Aldi. Onder het rijden hoor ik het niet, maar heel netjes kan ik het niet noemen.

WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 5× Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04 11:16
Kan het niet zijn dat jullie ergens je afscherming niet goed voor elkaar hebben?

Powerkabels langs je speakerkabels, slecht geaard etc...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:25

Meneer iCy

swarma

vanavond ga ik mijn radio aansluiten :) straks ff vanuit me werk ff koppelstukje voor me FM kope heb zo'n oude plug dusja da past niet. Zouden ze zo'n plug bij de Halfords hebben of moet ik hiervoor naar de Brezan of een andere auto onderdelen zaakje. en jah k weet t is niet de ebste autoradio maarja k rij ook een opel corsa uit 92 dus ik vind het niet echt waard om een dure autoradie met mp3cd functie te kopen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-05 15:33

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Anoniem: 127698 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:50:
http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_50/OFF01.HTM

Dit is hem! Weet er iemand of dit iets is? Heb je dan kwaliteit. Mijn pa zei iets dat hij hoorde dat 80Gig net iets te weinig is. Is dit zo? Kan mij lijk niet voorstellen dat dit weinig is.
Mjah, ikzelf heb een tv met ingebouwde 80 gig harde schijf, en ik vind het zat... Wat er op tv is, neem ik alleen op als ik het ga missen, en voor de rest kopieer ik goede films (in goede kwaliteit) wel met m'n computer... Dus ik vind zelf 80gig prima... Nadat ik iets gekeken heb flikker ik het toch weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Laatst online: 30-12-2021
MikeyMan schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:38:
[...]

Mjah, ikzelf heb een tv met ingebouwde 80 gig harde schijf, en ik vind het zat... Wat er op tv is, neem ik alleen op als ik het ga missen, en voor de rest kopieer ik goede films (in goede kwaliteit) wel met m'n computer... Dus ik vind zelf 80gig prima... Nadat ik iets gekeken heb flikker ik het toch weg...
Hoeveel uur past er eigenlijk op 80gb in de beste kwaliteit, uurtje of 16?

Lijkt mij voldoende vooral omdat je er nog een brander bij hebt.
Je kun altijd makkelijk en goedkoop overzetten op een dvd-rw.

[ Voor 3% gewijzigd door BARACUS op 02-12-2004 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Beste kwaliteit is alleen niet nodig... En dan kan er bij mij op m'n tv iets van 20 uur op meen ik... Maar voor televisie is dat natuurlijk onzin... De bronkwaliteit is veel minder dan de opnamekwaliteit... Dus daar heb je niks aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130607

Weet iemand welk merk (site) de volledige technische spec terug te vinden is?
Zou er PDC op zitten, kan men copiëren van HD naar DVD of terug?
formaat van opname (MPEG2/4) en mode (indexing) etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
MikeyMan schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:50:
Beste kwaliteit is alleen niet nodig... En dan kan er bij mij op m'n tv iets van 20 uur op meen ik... Maar voor televisie is dat natuurlijk onzin... De bronkwaliteit is veel minder dan de opnamekwaliteit... Dus daar heb je niks aan...
Even voor de zekerheid want dit spul is nog nieuw :)
Met normale kwaliteit kun je al dezelfde kwaliteit behouden als de live uitzending?
Dan is het helemaal feest natuurlijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Bij m'n tv wel... Hoogste kwaliteit is dvd kwaliteit... En dan ook echt zo dat je het verschil niet ziet tussen de dvd en de opname...
Relatief gezien heeft kabel tv een onwijze kutkwaliteit... Dus kun je dat ook in een lagere kwaliteit opnemen... Kan bij m'n tv kiezen tussen "normaal - middel - hoog - zeer hoog" voor de beeldkwaliteit (jah, ze zullen ook eens "laag" gebruiken |:( ), en heb hem nu op middel staan. De beeldkwaliteit is dan zeker nog goed te noemen...
In laagste kwaliteit kan er totaal iets van 85 uur op die HD....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Ik zie net de nieuwe aanbiedingen bij Lidl, daar staat een 100 hz tv voor 349 euro.
Kan iemand bevestigen dat deze in het krantje voor 300 euro staat?

Vorige week in de rij staan bladeren en ik dacht echt dat het 300 euro was hmm :?

Ik word toch zo ziek van mijn 50hz pieptoon |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

BARACUS schreef op donderdag 02 december 2004 @ 14:45:
Ik zie net de nieuwe aanbiedingen bij Lidl, daar staat een 100 hz tv voor 349 euro.
Kan iemand bevestigen dat deze in het krantje voor 300 euro staat?

Vorige week in de rij staan bladeren en ik dacht echt dat het 300 euro was hmm :?

Flinke mep geven wil nog weleens helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
MikeyMan schreef op donderdag 02 december 2004 @ 14:46:
[...]

Flinke mep geven wil nog weleens helpen...
En wat is de theorie hierachter? :)

Het ligt niet aan de tv ben ik bang anders kan ik elke tv gaan meppen :+
Alleen heeft deze een andere soort vibratie waar ik maar niet aan kan "wennen".
Zit je met je tv van een paar maanden oud :r alsof er sprinkhanen naast mijn oren zitten te krekelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-12-2024
En wat is de theorie hierachter?

Het ligt niet aan de tv ben ik bang anders kan ik elke tv gaan meppen
Alleen heeft deze een andere soort vibratie waar ik maar niet aan kan "wennen".
Zit je met je tv van een paar maanden oud alsof er sprinkhanen naast mijn oren zitten te krekelen
Dit piepen wordt veroorzaakt door een spoel (in het voedings gedeelte). Als je deze insmeert met nagellak, stop het irritante piepen (Dit doen monteurs ook). Zoek ook maar eens op GOT

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakers.not
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 31-03 18:46
tweakers.not schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:51:
[...]

Hehe, ik zal hetmaar niet over je muzieksmaak hebben ;)

Verder... Apart... Ik weet dat Medion eigenlijk een label is dat er op geplakt wordt. Medion zorgt vooral voor de distrubutie en verkoopkanalen. Dat Medion zich inlaat met figuren als AudioSonic wist ik niet. Heb ze een mailtje gestuurd met een paar vragen daarover en vooral over kwaliteit. Ben benieuwd wat ik als antwoord krijg.
Bor_de_Wollef schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 21:56:
[...]

Medion laat zich ALLEEN maar in met "figuren" als audiosonic en andere B merken. Overigens waren de meeste reacties op die vorige Medion autoradio niet echt 100% positief. Erg storingsgevoelig. Bliepjes in de MP3 playback. Constant aanwezige ruis etc. Net als de rest van Medion (no flame intended, het is mooi spul voor wat je er voor moet betalen) weer een gerelabeled b-merk product. Maar goed, algemeen geldt de regel "expect monkeys when u pay peanuts".
Heb mail terug van Medion...

Beste heer, mevrouw,

Producten van het merk AudioSonic zijn van een concurerende firma en vallen niet onder het merk Medion.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Etc..

Dus, de MT Logic die nu verkocht wordt is een AudioSonic. Een aantal menden hier hebben eerder dit jaar dezelfde autoradio gekocht allen zat er toen een plakkertje van Medion op. Medion ontkent echter ook maar iets met AudioSonic te maken te hebben, behalve dat het een concurrerende firma is...

Wat voor radio is het nu?! En waarom liegen ze? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Is dat niet zo'n spoel waarbij je direkt van huidskleur verandert als je die aanraakt?

u can fool all people some time and fool some people alltime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
tweakers.not schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:43:
[...]

[...]

Heb mail terug van Medion...

Beste heer, mevrouw,

Producten van het merk AudioSonic zijn van een concurerende firma en vallen niet onder het merk Medion.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Etc..

Dus, de MT Logic die nu verkocht wordt is een AudioSonic. Een aantal menden hier hebben eerder dit jaar dezelfde autoradio gekocht allen zat er toen een plakkertje van Medion op. Medion ontkent echter ook maar iets met AudioSonic te maken te hebben, behalve dat het een concurrerende firma is...

Wat voor radio is het nu?! En waarom liegen ze? :?
Ze liegen toch niet, Audiosonic is een concurrent.
Ze kunnen wel bij toeval bij dezelfde aziaat een keer iets inkopen.
Weet Medion veel wat audiosonic precies verkoopt.
outlaw schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:44:
Is dat niet zo'n spoel waarbij je direkt van huidskleur verandert als je die aanraakt?
Wat voor kleur krijg ik dan (ben wit)?
djexplo schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:32:
[...]
Dit piepen wordt veroorzaakt door een spoel (in het voedings gedeelte). Als je deze insmeert met nagellak, stop het irritante piepen (Dit doen monteurs ook). Zoek ook maar eens op GOT
Ja ik heb het opgezocht, intressant.
Maar ehhh betekent dit dat IEDERE 50hz tv kapotte spoelen heeft want ik heb het dus bij iedere tv.

[ Voor 30% gewijzigd door BARACUS op 02-12-2004 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67991

outlaw schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:44:
Als daar stroom opstaat wel ja, maar niemand gaat het IMHO in zn hoofd halen om een TV die aangesloten is open te draaien en die ingewanden beginnen te porren :P

Overigens is die 20GiB MP3 speler van Medion hier vanaf 8 december in België verkrijgbaar, voor €200 :)

link

Denk dat ik um ga halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Anoniem: 67991 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:09:
[...]

Overigens is die 20GiB MP3 speler van Medion hier vanaf 8 december in België verkrijgbaar, voor €200 :)

link

Denk dat ik um ga halen :)
Heeft die Medion nu 2 batterijen in het pakket?
Anders heeft een verwisselbare batterij nog weinig zijn :P
Gaat Medion dan zeker mooi los voor 50 euro verkopen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Weet iemand of die DVD/HD recorder, die vanaf 8 december in Belgie in de aanbieding is, ook ooit in Nederland in de aanbieding komt, want zoals ik het zie is het wel een ontzettend sweet :9~ ding... Damn ik zou er bijna voor naar Belgie rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117336

Weer een paar vette kerstcadeatjes bij de Lidl (of msschien toch nog sinterklaascadeatjes)?
Vanaf donderdag 9 december

Let op de regio's!!!!

Digitale camera
REGIONALE AANBIEDING - Dit artikel is alleen in de filialen verkrijgbaar welke liggen in: Regio 1

Super dunne 4.2 Megapixel camera
met 2.0" LCD Display!
Afm.: 8.8 x 5.4 x 2.7 cm.
Incl. 128 MB geheugenkaart
Hoogwaardige CCD-Sensor voor een perfecte fotokwaliteit
Max. vermogen: 2.272 x 1.704 dpi
4x Digitale zoom, 3-voudige optische zoom
Stevige aluminium behuizing
Werkt op één Li-ion batterij (2 meegeleverd)
Instelbare zelfontspanner
Playback mode voor het terugkijken van foto's en film
Incl. oplader, USB-kabel, TV-kabel, tasje en draagkoord

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/PT.04_3967/$file/04_3967_b.jpg

329,-

___________________________________________________-

28" kleurentelevisie
100 Hz.
70 cm. beelddiagonaal
2-tuner PIP
PAT (= gelijktijdig beeld en teletekst)
100 programmaplaatsen
Teletekst, afstandsbediening, virtual dolby surround, kinderbeveiliging
Front AV-aansluiting
3 scartaansluitingen
Equalizer
Kleur: zwart of zilver
Afm.: 75 x 47 x 57.5 cm.
Incl. € 8,- verwijderingsbijdrage

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.04_3402/$file/04_3402_b.jpg

349,-

__________________________________________________-

5.1 Home cinema set
REGIONALE AANBIEDING - Dit artikel is alleen in de filialen verkrijgbaar welke liggen in: Regio 1

Audio, DVD en video in één!
Complete 420 watt dolby surround thuisbioscoop!
5.1 Luidsprekersysteem in slim line design
Digitale receiver met 50 programmaplaatsen
DVD-speler speelt alle CD-en DVD-formaten/MP3/JPEG/DivX
6-kops Hi-Fi video met One-touch-recording
ShowView
Automatische zenderzoeker
Incl. scartkabel, luidsprekerkabel, antennekabel en afstandsbediening
5 luidsprekers en 1 subwoofer

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.04_3891/$file/04_3891_b.jpg

249,-

Bluetooth hoofdtelefoon

De Bluetooth technologie zorgt voor een storingsvrije weergave, zonder lastige kabels!
Bluetooth zoekt automatisch een storingsvrije frequentie
Opvouwbaar
Bereik: ca. 20 meter
Incl. audioadapter, stereokoptelefoon, audiokabel en netstroomadapter
Gebruiksklaar

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.04_3934/$file/04_3934_b.jpg

79,99

5.1 Luidsprekersysteem
REGIONALE AANBIEDING - Dit artikel is alleen in de filialen verkrijgbaar welke liggen in: Regio 2

Maak van uw huiskamer een thuisbioscoop!
4 x 20 Watt RMS aluminium zuilenspeakers
1 x 20 Watt RMS aluminium centerspeaker
1 x 60 Watt RMS aktieve subwoofer
Perfecte geluidsweergave!
Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/IT.04_3933/$file/04_3933_b.jpg
169,-

____________________________________--

En tot slot nog een MP3speler (beetje duur als je ut met de aanbieding van deze week van de aldi vergelijkt.....)

REGIONALE AANBIEDING - Dit artikel is alleen in de filialen verkrijgbaar welke liggen in: Regio 1, Regio 2

Met FM-radio en voice recording
512 MB flash memory
USB 2.0
Voorgeprogrammeerde equalizer
12 Uur speeltijd
Weegst slechts 28 gram, afm.: 69 x 31 x 16 mm.
Incl. USB-kabel, stereo hoofdtelefoon en software
Audioformaten: MP3, WAV en WMA
Gebruiksklaar

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.04_3962/$file/04_3962_b.jpg

99,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-12-2024
Dat die spoelen piepen wil niet zeggen dat ze kapot zijn,
ik heb er ook wel eens wat over gevraagd hier op got.. maar dat komt omdat daar stroom door gaat op een bepaald niveau (weet niet de ins en outs er van)
maar dat is dus default...
100hz tvs hebben dat niet (ben blij dat ik 3a3.5 jaar geleden ben over gestapt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51455

Anoniem: 117336 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:34:
Weer een paar vette kerstcadeatjes bij de Lidl (of msschien toch nog sinterklaascadeatjes)?

Let op de regio's!!!!

5.1 Home cinema set

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.04_3891/$file/04_3891_b.jpg

Audio, DVD en video in één!
Complete 420 watt dolby surround thuisbioscoop!
5.1 Luidsprekersysteem in slim line design
Digitale receiver met 50 programmaplaatsen
DVD-speler speelt alle CD-en DVD-formaten/MP3/JPEG/DivX
6-kops Hi-Fi video met One-touch-recording
ShowView
Automatische zenderzoeker
Incl. scartkabel, luidsprekerkabel, antennekabel en afstandsbediening
5 luidsprekers en 1 subwoofer

[afbeelding]

249,-
So dan! Heel netjes zeg. Is dat diezelfde divx-speler die hier laatst ook al voorbij kwam en in Duitsland te koop was?

Hopelijk gaan ze die ook los verkopen in Nederland.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 51455 op 02-12-2004 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77540

Hoi,

Ik heb van diene DVD recorder een review gevonden. http://www.dv-rec.de/ - ga naar Tevion DRW-1000

Jammer genoeng in het Duits, wat niet mijn sterkste kant is.

Hieruit blijkt dat toch niet alles even goed is aandat toestel.

Wat denken jullie er over?

;) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Hey

ik heb die aldi radio gekocht. Maaaaar hij gaat niet aan

Ik weet welke de spanning geeft als contact aanstaat
De kabel voor continu spanning ligt er nog niet
aarde ook aangesloten

ik denk dat de volgende reden is waarom hij het niet doet:
- Heb de autoradio nog niet helemaal in gehad. Als eht goed is is die bout achterop de radio voor Aarde of de - of dergelijke. Ik zie derachter dat het daar in moet glijden.

Kan iemand mij met zekerheid vertellen dat het daar aan zal liggen? of dat het aan de continu spanning ligt dat hij niet aan gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokencore
iCeWiRe schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:59:
Hey

ik heb die aldi radio gekocht. Maaaaar hij gaat niet aan

Ik weet welke de spanning geeft als contact aanstaat
De kabel voor continu spanning ligt er nog niet
aarde ook aangesloten

ik denk dat de volgende reden is waarom hij het niet doet:
- Heb de autoradio nog niet helemaal in gehad. Als eht goed is is die bout achterop de radio voor Aarde of de - of dergelijke. Ik zie derachter dat het daar in moet glijden.

Kan iemand mij met zekerheid vertellen dat het daar aan zal liggen? of dat het aan de continu spanning ligt dat hij niet aan gaat.
Zonder de continu spanning gaat die niet werken :p

Die bout achterop is denk voor extra aarding, maar ik heb hem hier nergens op aangesloten (zat die bij de vorige radio ook niet) en hij werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

dank je wel :$ dacht dat ik de radio had opgeblazen ofzo en heb de grote iso stekker eraf geknipt heb alles zelf doorgeschakeld :P en jah dan is mijn garantie toch weg? :/ naja anders had k een nieuwe iso stekker op aangesloten maja ook weer werk :P

[ Voor 32% gewijzigd door Meneer iCy op 02-12-2004 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:59
micebec schreef op woensdag 01 december 2004 @ 08:05:
[...]

Het enige verschil wat ik kan zien tussen degene die ik heb en die nu wordt aangeboden is dat er bij de nieuwe een klokfunctie aanwezig is.
ik had er bij de mijne van ...dec03? ook al een klok op.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

hmmz k las net dat de continu stroom alleen van belang is voor de backup :< dus ik heb denk ik een kapotte radio :( maarja altijd even proberen he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavalamp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-01 17:22
cactusman schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:54:
dat zwarte doosjes zal wel een ontstoorspoel zijn of een groundloop isolator.

ik zit er zelf ook aan te denken om de aldi radio te scoren alleen hopen dat ie genoeg vermogen heeft voor mijn 16x9 speakers.

hoe zit het met de skip tijd tussen 1 nummer en de volgende ?
Het enige wat ik van dat kastje weet is dat ik 'm van het apparaat gesneden heb omdat dat stomme kastje achter m'n dashboard bleef hangen (terwijl ik de radio aan het inzetten was...) Kreeg de radio er met geen mogelijkheid uit...
Nu doet dus het display het niet meer. :( en is me radio naar de filestijnen..... |:( Misschien ff de aldi mevrouw lief aankijken morgenvroeg... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavalamp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-01 17:22
By the way, er zijn bij de mediamarkt (in Groningen) nog twee "low-budget" mp3 autoradio's te koop, waarvan eentje "powered by medion" is. Misschien een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55563

BARACUS schreef op donderdag 02 december 2004 @ 14:45:
Geloof me, 50 Hz is geen pieptoon ;). De pieptoon die jij hoort, is waarschijnlijk afkomstig van de horizontale refresh rate van de tv, van x kHz.

Het gaat al geruime tijd over goedkope mp3-autoradio's. Bij de Mediamarkt ligt al maanden een model in grote stapels voor het grijpen. Speelt prima, goede kwaliteit voor het geld, bass boost voor de liefhebbers. Soms lijkt de speler MP3's over te slaan, maar dat kan heel goed aan de schijfjes zelf liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Anoniem: 55563 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 01:51:

Geloof me, 50 Hz is geen pieptoon ;). De pieptoon die jij hoort, is waarschijnlijk afkomstig van de horizontale refresh rate van de tv, van x kHz.
Hehe, als 50hz een pieptoon was had ik m'n subwoofer het huis uit gegooid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Ik bedoelde natuurlijk de typische pieptoon van 50hz tv's :) anders was het een brom ofzo.

[ Voor 6% gewijzigd door BARACUS op 03-12-2004 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toab
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 14:45
iCeWiRe schreef op donderdag 02 december 2004 @ 23:41:
hmmz k las net dat de continu stroom alleen van belang is voor de backup :< dus ik heb denk ik een kapotte radio :( maarja altijd even proberen he
Voor een werkende radio zul je de continu stroom spanning echt aangesloten moeten hebben, net als de "niet continu, anders gebeurt er niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkieDick
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-04 13:44
Anoniem: 117336 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:34:

Let op de regio's!!!!

En tot slot nog een MP3speler (beetje duur als je ut met de aanbieding van deze week van de aldi vergelijkt.....)

REGIONALE AANBIEDING - Dit artikel is alleen in de filialen verkrijgbaar welke liggen in: Regio 1, Regio 2

Met FM-radio en voice recording
512 MB flash memory
USB 2.0
Voorgeprogrammeerde equalizer
12 Uur speeltijd
Weegst slechts 28 gram, afm.: 69 x 31 x 16 mm.
Incl. USB-kabel, stereo hoofdtelefoon en software
Audioformaten: MP3, WAV en WMA
Gebruiksklaar
99,-
Ik ben benieuwd naar dit apparaat. Volgens mij valt het wel mee met het duur zijn. Die van de Aldi had bij mijn weten geen FM-radio.
Ik kan hier niet achterhalen of ie ook een batterij gebruikt of opgeladen wordt via USB.

Mvg, Dick

[ Voor 10% gewijzigd door DikkieDick op 03-12-2004 08:22 ]

aka pluim003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

ToaBi schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 07:44:
[...]

Voor een werkende radio zul je de continu stroom spanning echt aangesloten moeten hebben, net als de "niet continu, anders gebeurt er niks.
Dank je wel, is een pak van me hart en ook weer niet want nu mag ik een kabel aanleggen :X

Maar heb nog een vraag:
Ik heb 3 kabels waarvan ik niet weet welke het zijn of wat het doet

Als ik me contact uit heb heb ik een rode draad en daar komt 12 V - op uit. Waar is deze kabel voor?

Als ik me contact aan heb heb ik 2 kabels met 12 V +, 1 daarvan moet voor de autoradio zijn en de andere iets met antenne.
1 draad is dik en bruin de ander is dacht ik groengeel en dun. Welke van de 2 is voor de autoradio?

[ Voor 31% gewijzigd door Meneer iCy op 03-12-2004 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Stubby schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:37:
Weet iemand of die DVD/HD recorder, die vanaf 8 december in Belgie in de aanbieding is, ook ooit in Nederland in de aanbieding komt, want zoals ik het zie is het wel een ontzettend sweet :9~ ding... Damn ik zou er bijna voor naar Belgie rijden...
Sorry dat ik even schaamteloos mijzelf quote, maar ik denk dat mijn vraag een beetje ondergesneeuwd werd door de opvolgende post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127999

iCeWiRe schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 09:05:
[...]

Dank je wel, is een pak van me hart en ook weer niet want nu mag ik een kabel aanleggen :X

Maar heb nog een vraag:
Ik heb 3 kabels waarvan ik niet weet welke het zijn of wat het doet

Als ik me contact uit heb heb ik een rode draad en daar komt 12 V - op uit. Waar is deze kabel voor?

Als ik me contact aan heb heb ik 2 kabels met 12 V +, 1 daarvan moet voor de autoradio zijn en de andere iets met antenne.
1 draad is dik en bruin de ander is dacht ik groengeel en dun. Welke van de 2 is voor de autoradio?
Ook niet echt heel handig om die iso stekkers eraf te knippen he!! 8)7
je had beter ff bij de brezan iso-contra stekkers kunnen kopen met losse draadjes eraan.

Als je nu ff op google zoekt welke draad waarvoor dient bij een iso stekker van een autoradio, en je kijkt dan naar jouw afgekipte stekker. Dan weet je zo welke draad waarvoor dient.

Maurice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo13th
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-06-2024
Vroeg ik em toch nog af of er hier nog mensen zijn die maandag in Dld bij de Lidl die divxdvd speler gaan halen? Zo ja, ook mensen uit de regio Arnhem / Nijmegen? Ik wil er denk ik eentje kopen, maar kan maandagochtend niet.

Ik neem aan dat in Duitsland de voorraad van dit soort artikelen net zo beperkt is en de run er op net zo groot als hier???

random uninspiring quote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-03 23:32

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

elmo13th schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 10:38:
Vroeg ik em toch nog af of er hier nog mensen zijn die maandag in Dld bij de Lidl die divxdvd speler gaan halen? Zo ja, ook mensen uit de regio Arnhem / Nijmegen? Ik wil er denk ik eentje kopen, maar kan maandagochtend niet.

Ik neem aan dat in Duitsland de voorraad van dit soort artikelen net zo beperkt is en de run er op net zo groot als hier???
Ik twijfel nog.. moet er iets minder dan een uurtje voor rijden nl. Ik heb inmiddels al wel een handleiding gevonden:

http://www.service.targa.de/dokumente/DP-5100x_de.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo13th
Ah, da's handig!. Ik zie dat de taal van het menu eenvoudig te veranderen is (kan zelfs in Nederlands als ik het goed begrijp :-)), staat inderdaad iets in de gebruiksaanwijzing over ondersteuning van sub, srt en smi. Hij ondersteunt ook netjes Id3 tags bij mp3 cd's. Heeft een heel comleet setje aansluitingen achterop en ook de OSD en afstandsbediening zien er logisch en overzichtelijk uit.

Enige minpuntje is dat de speler niet regiovrij is. Ik ga nog 'ns zoeken of daar al een oplossing voor gevonden is...

Lijkt me niet verkeerd :9

random uninspiring quote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Der zat geen contra/iso stekker aan me auto :/ (Opel Corsa `92) vandaar maar de 12 V Min heb k niet nodig. Ajah me pa zei van die iso stekker gebruik ik zelf ook nooit dus knip knip knip. Voor de autoradio weet ik wel welke ik moet hebben maar k weet niet welke ik nodig heb vanuit de auto. Ik heb de multimeter er bijgebruikt dus k weet welke kabel welke stroom doorheen komt. Maar ik heb geen continu 12V + :( dus moet ff kabel trekken vanaf de accu. Heb wel continu 12V - maar die heb ik niet nodig :9
Anoniem: 127999 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 10:31:
[...]

Ook niet echt heel handig om die iso stekkers eraf te knippen he!! 8)7
je had beter ff bij de brezan iso-contra stekkers kunnen kopen met losse draadjes eraan.

Als je nu ff op google zoekt welke draad waarvoor dient bij een iso stekker van een autoradio, en je kijkt dan naar jouw afgekipte stekker. Dan weet je zo welke draad waarvoor dient.

Maurice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

elmo13th schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 11:15:
Enige minpuntje is dat de speler niet regiovrij is. Ik ga nog 'ns zoeken of daar al een oplossing voor gevonden is...
Lijkt me niet verkeerd :9
Hier in het midden op pagina 2 staat een manier die hem regiovrij zou moeten kunnen maken..... via een cd'tje

http://www.dvdboard.de/fo...3&perpage=30&pagenumber=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo13th
Ja ik zag het ook net, toch bedankt! En de chipset staat ook in de thread vermeld: Mediatek MT 1389FE. De MT1389 chipsets schijnen de betere chips van de goedkoepre chipsets te zijn.

random uninspiring quote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

iCeWiRe schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 11:17:
Maar ik heb geen continu 12V + :( dus moet ff kabel trekken vanaf de accu. Heb wel continu 12V - maar die heb ik niet nodig :9

[...]
je bedoelt dat je je multimeter verkeerd om hebt gehouden |:(
-12 bestaat niet in een auto...

Trouwens, die pa van je is ook een lekkere "ik gebruik die iso stekkers toch niet", jah, das leuk, maar als je gewoon een iso stekker in die auto zet, hoef je er nooit meer een probleem van te maken... Iedere radio heeft een iso aansluiting...
Plus nog het feit dat bij de meeste radio fabrikanten de garantie vervalt als je hun isostekker naar de klote helpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

oke dan weet ik genoeg dan zal t wel 12+ zijn :$ dan weet ik alleen niet welke van de 2 antenne 12+ is of Voor de Radio zelf is :/ Die gele draad voor antenne output hoef k toch niet aan te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Gele draad antenne output? Volgens mij is dat voor je display bovenop je dashboard? of heb je die niet?

Geef je pa trouwens maar een schop van mij })

[ Voor 20% gewijzigd door MikeyMan op 03-12-2004 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
DikkieDick schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 08:22:
[...]

Ik ben benieuwd naar dit apparaat. Volgens mij valt het wel mee met het duur zijn. Die van de Aldi had bij mijn weten geen FM-radio.
Ik kan hier niet achterhalen of ie ook een batterij gebruikt of opgeladen wordt via USB.

Mvg, Dick
Dat ziet er wel goed uit (ook qua design), ben ook wel benieuwd naar de kwaliteit ervan 512Mb is ook zat voor een paar albums.....en natuurlijk lekker dat die radio er op zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

die heb ik niet zo nieuw is die auto ook weer niet :P

Ps

De continu draad heb k dan nu ook gevonden :9 dus die ff aansluiten (Vanavond ben nu aan het werk :Z )en 1 van de 12+ als contact aan staat en dan moet die het wel doen denk ik :P want ik had geen continu draad aangesloten

[ Voor 73% gewijzigd door Meneer iCy op 03-12-2004 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89213

Anoniem: 89213 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 18:10:
Is dit naviagatiesysteem van Medion verkrijgbaar bij de kruidvat vanaf 23-27 november nog iets?

[afbeelding]
Laatst had ik dit geplaats maar nog geen reacties op gehad, ondertussen al iemand met dit navigatiesysteem gewerkt, of in bezit? Graag wat reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130607

Tevion DRW-1000
lijkt niet deze die a.s. donderdag in aanbieding staat de genoemde Tevion heeft geen HD.
Iemand anders al een site gevonden met info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90555

nice stuf binnekort @ aldi belgië:

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_50/BILD01.JPG

Systeem:
- Opname op harde schijf en op dvd+R/dvd+rw
- Opname van TV of videorecorder op de harde schijf en tegelijk weergave van een dvd mogelijk
- 80 GB harde schijf voor max. 100 uur opname
- Progressive Scan zorgt voor briljante beeldkwaliteitDivX met een gegevenssnelheid tot 3 Mb/s

Afspeelformaten:
- Muziek-cd, dvd, cd-r, cd-rw, dvd-r,dvd+r, dvd+rw, mp3, photo cd (jpeg-formaat), vcd, s-vcd, mpeg 4 (DivX), Kodak Picture cdNICAM/stereo
- OTR (One Touch Recording)
- Time Shifting(=vertraagde weergave d.w.z. films bekijken terwijl opname nog loopt)
- MP-3 ID3 tag-uitlezingAuto channel naming16-voudige timerVFD-display

Audio:
- Ingebouwde Dolby Digital (AC-35.1) decoder
- DTS meerkanaalgeluidsysteem

Aansluitingen (achteraan):
- 2 x EURO AV scartbus5.1 AC-3
- S-VHS bus (in /out)
- Componenten uitgang
- Digitale optische uitgang
- Digitale coaxiale uitgang
- Audio (in)Video (in/out)

Aansluitingen (front):
- DV-ingang (b.v. voor camcorder)
- S-video
-Video In (RCA)
- Audio In (L / R)

Dvd-functies:
- Regionale code 2
- Zoomfunctie
- OSD-beeldschermmenu
- Kinderslot

Beeldformaten:
- 16:9, 4:3 - L Box/ Pan and Scan
- PBC (Play Back Control) voor VCD

Accessoires:
- Infrarode afstandsbediening
- Merkbatterijen
- Verbindingskabel scart op scart
- Incl. onbeschreven dvd
- Cinchkabel

3 jaar garantie
369,-

MP3-jukebox

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_50/BILD02.JPG
- 20GB harde schijf, slaat tot 5.000 songs op
- Afspelen van MP3, WMA en WMA-DRM-musiekbestanden
- Via de geintegreerde interfaces (SD, MMC & USB 2.0) kunt u uw digitale afbeeldingen eenvoudig op de MD 95200 opslaan (bv. in de vakantie)
- Ook te gebruiken als mobiele harde schijf
- Tot 8 uur afspelen door geintegreerde en verwisselbare 900 mAh Li-Ion accu
- Innovatieve mogelijkheden voor opladen: Laad de speler op via USB of via de netadapter
- Geïntegreerde microfoon en hoofdtelefoon

3 jaar garantie
199,-

surround setje
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_50/BILD03.JPG

surround klanksysteem met ingebouwde Dolby Pro-Logic processor voor aansluiting aan TV, video, DVD, hifi, enz., weergave van Dolby Digital 6-kanalenklank bij aansluiting aan een brontoestel met ingebouwde AC-3 5.1 decoder, 4 klankmodi (stereo-normaal/3-klankstereo/Prologic-normaal/Prologic-Phantom).
Set bestaande uit:
- actieve subwoofer met ingebouwde versterker
- 2 frontluidsprekers
- 1 center luidspreker
- 2 back luidsprekers
- infrarood afstandsbediening en installatiesnoeren

3 jaar garantie
84,99

dvd/divx recorder en surround set zijn van het merk 'Magnum'

ps. naast deze aanbiedingen zijn er ook nog 'orgelkaarsen' in aanbieding voor maar 4,59 :+
http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_50/BILD14.JPG

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 90555 op 04-12-2004 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
Detail, die dvd-writer met harde schijf heeft geen tv-tuner aan boord. Denk dat veel mensen zich daaraan gaan mispakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

ComBax schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 21:04:
Detail, die dvd-writer met harde schijf heeft geen tv-tuner aan boord. Denk dat veel mensen zich daaraan gaan mispakken.
Kan je miss meteen even uitleggen waarom dat belangrijk is? Ik heb er nl de ballen verstand van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Laatst online: 09:00

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Zonder TV-tuner kan zo'n apparaat geen beeld van de kabel of antenne weergeven, laat staan opnemen. Ofwel er moet een ander apparaat aanwezig zijn dat wel een tvtuner heeft, TV of video of iets dergelijks.
Is inderdaad wel een kutgrap, ik heb namelijk nog nooit een videorecorder gezien ZONDER tv-tuner...
Overigens komen dit soort grappen ook nog wel eens voor bij tv-videocombi's, maar één tv-tuner aan boord, kun je alleen óf opnemen óf tv-kijken en niet iets kijken en iets anders opnemen tegelijk (daar zijn namelijk twee tuners voor nodig)
PiP (picture in picture) maakt bijvoorbeeld ook gebruik van een tweede tvtuner.

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113409

Waar halen jullie die informatie vandaan van de geen tuner?

Het lijkt mij nogal sterk, dan wordt het ding echt onbruikbaar, beetje met een video zitten zappen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103718

als je het plaatje inzoomed zie ik wel dat ie 2 kabel aansluitingen heeft man en vrouw namelijk dus lijkt me ook wel errug stug als ie geen kabel tv kan laten zien :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44568

Er zit wel degelijk een tuner in, er zitten nl. niet voor niets een coax passtrough op: http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_50/BILD01.JPG ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Anoniem: 44568 schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 22:29:
Er zit wel degelijk een tuner in, er zitten nl. niet voor niets een coax passtrough op: http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_50/BILD01.JPG ;)
Waarom staat dat dan niet tussen de aansluitingen?

- S-VHS bus (in /out)
- Componenten uitgang

Ik vind het ook stom, maar nergens in die advertentie wordt over een tuner gesproken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113409

ComBax schreef op zondag 05 december 2004 @ 00:19:
[...]

Waarom staat dat dan niet tussen de aansluitingen?

- S-VHS bus (in /out)
- Componenten uitgang

Ik vind het ook stom, maar nergens in die advertentie wordt over een tuner gesproken...
hehe ben jij soms een nieuwe Aldi klant?
In de advertentie staat altijd de helft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Anoniem: 113409 schreef op zondag 05 december 2004 @ 02:12:
[...]

hehe ben jij soms een nieuwe Aldi klant?
In de advertentie staat altijd de helft :P
Bij hun computers vermelden ze nochthans altijd alles dubbel :P
Behalve de chipset, da's altijd een goed bewaard geheim :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Aldi Autoradio doet het perfect na de goede draad te hebben gevonden voor de massa -.- 12Volts meter werkt dus blijkbaar als een Multimeter want ik had de verkeerde draad voor de massa :X heeft me een aantal zekeringen gekost van me auto maarja de radio doet het perfect :)
sommige mensen hadden hier toch last van ruis bij 0-2 geluid? ik heb daar totaal geen last van :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127999

iCeWiRe schreef op zondag 05 december 2004 @ 15:12:
Aldi Autoradio doet het perfect na de goede draad te hebben gevonden voor de massa -.- 12Volts meter werkt dus blijkbaar als een Multimeter want ik had de verkeerde draad voor de massa :X heeft me een aantal zekeringen gekost van me auto maarja de radio doet het perfect :)
sommige mensen hadden hier toch last van ruis bij 0-2 geluid? ik heb daar totaal geen last van :/
`

Ik heb hem nu ook net ingebouwd (moest ff wachten op de komst van de man met de baard (8> ).

Bij mij ook perfect geluid en geen ruis. Het frontje voelt ook zeker degelijk aan. De plekken van de knoppen vind ik wel even wennen.

Heeft iemand al uitgeprobeerd hoe het zit als je mp3's in mapjes op een cd hebt staan, is het makkelijk om hierdoor heen te scrollen?

Maurice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokencore
Anoniem: 127999 schreef op zondag 05 december 2004 @ 19:46:
[...]

`

Ik heb hem nu ook net ingebouwd (moest ff wachten op de komst van de man met de baard (8> ).

Bij mij ook perfect geluid en geen ruis. Het frontje voelt ook zeker degelijk aan. De plekken van de knoppen vind ik wel even wennen.

Heeft iemand al uitgeprobeerd hoe het zit als je mp3's in mapjes op een cd hebt staan, is het makkelijk om hierdoor heen te scrollen?

Maurice
Voor dat doorzoeken van mappen: 2x (of was het nou 3) op AMS drukken, en dan met de volume knop scrollen. Dan op enter druken, en je kan door de mp3's bladeren.

Maar jullie hebben dus geen last van een lichte ruis als je een cd aan hebt staan en het is even stil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

nee heb k geen last van alleen als de autoradio uit heb gehad en dan aan zet en hij gaat verder met het liedje dan start hij met een gekraak maar als het stil is hoor ik geen geruis

// Nu heb ik een ander probleem met de auto. Me waterpomp of een kabel is kapot want me koelvloeistof komt niet in het bakje meer terug :P

[ Voor 29% gewijzigd door Meneer iCy op 05-12-2004 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo q
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-04 14:21
Over de Aldi Harddisk-DVD-Recorder:

Ik ben vrij (99.9%) zeker dat hier een TV-Tuner in zit, ik denk trouwens niet dat dit bij elke video recorder vermeld staat.
Andere producten van Aldi komen eerst uit in (meestal) Duistland, en dan is er al wat info te vinden op het internet. Ik heb enkel twee 'voorlopers' gevonden, een DVD-Recorder (die boven vermeld werd) en een DVD/Video-Recorder. Geen van de twee had een harde schijf.

Commentaren op deze toestellen, die ik heb gelezen:

- Geen beeld op TV als de DVD-Recorder aan staat. Staat op hun eigen site een methode om dit op te lossen door een draad los te maken in de scart. Dus hopelijk zit die fout er niet meer in.
- Geluid/Beeld asynchroon. Maar dit was vooral bij het opnemen van een video. Zijn firmeware versies voor gekomen maar die loste het blijkbaar niet geheel op bij iedereen.
- 10 minuten tijd tussen 2 programmaties. Dit staat ook op hun site. Misschien had dit te maken met het afronden en opstarten van het DVD-Schrijven en is dit geen probleem op de harde schijf.
- Kleine foutjes in het encoderen.

Ik hoop zelf in ieder geval, dat de functie aanwezig is om eerst op de HD op te nemen en dit daarna op DVD te branden. Lijkt mij de meest nuttige methode.

Is het trouwens iemand opgevallen dat er op de foto van de aansluitingen vanachter rechts half van de foto vallen een klepje zit waar (als eerste letters toch al) LAN op staat? Misschien zit er op een volgende versie netwerk mogelijkheden? :9~

Iemand anders info/commentaar gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Nou ik heb de Targa DP-5100x DVD/Divx speler bij de Lidl in Duitsland gekocht... zit nu op mijn werk, dus kan hem niet proberen. Heb hem al wel even uit de doos gehaald.. ziet er niet goedkoop uit vind ik, zit goed in elkaar. :) Wel een nogal dunne cd-tray, maar dat zie je wel meer bij de tegenwoordige slimline dvd spelers.

Op de Targa site staat inmiddels ook al een onderdeel voor deze dvd speler waar eventuele toekomstige firmwares komen te staan, dus ik hoop dat dat ook goed zit.

Wie weet komt deze dvd speler binnenkort ook wel in NL, kan bijna niet anders lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Was dit al bekend?

Mediamarkt:

MP3 speler, 1024 MB:
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/johnstigter/mp3.jpg

En ze hebben ook een LG LCD scherm, is dat wat?
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/johnstigter/scherm.jpg

Ik had eens een topic geopend over een een soortgelijk scherm, maar nog geen reactie gehad:
LG 1730S 17" TFT monitor...ist wat?

[ Voor 26% gewijzigd door Syntagma op 06-12-2004 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130931

Cosmo q schreef op maandag 06 december 2004 @ 00:27:
Over de Aldi Harddisk-DVD-Recorder:

Iemand anders info/commentaar gevonden?
Ik ben ook op zoek naar wat meer info, maar vind niets terug op het web... Magnum als electronica heeft geen site, in de folder staat er geen type, ... Info vinden is moeilijk, maar ik kijk graag uit naar meer succesvolle surfers.
Ik denk wel dit snufje aan te schaffen, want ik ben wel tevreden van de Aldi producten.

Als er geen TV-tuner aanwezig is, wat kan je dan opnemen? Je oude videos? Het programma op TV waar je naar kijkt? Dan heeft de recorder niet veel aan te bieden hé???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129056

Ik heb die foto eens bekeken van die Aldi aanbieding en ik denk dat er wel degelijk een TV tuner inzit. Ik zie namelijk zowel coax in en uit + 2x scart aansluiting.

Ik vraag me wel het volgende af: van veel van deze type toestellen kan je niet rechtstreeks op DVD opnemen. Je moet dus eerst op HD opnemen en daarna op DVD overzetten. Kan dit toestel wel rechtstreeks op DVD opnemen ?

Ik heb al zitten zoeken op het net en ik heb al een verwijzing gevonden naar de DVE-R5 van sampo maar dat toestel heeft geen harddisk en geen 2 scartaansluitingen. In Duitsland heb ik nog niet direct een verwijzing gevonden naar deze aanbieding dus ik vermoed dat daar geen zo'n aanbieding geweest is. Geen reacties van daar dus....
Verder is er inderdaad niets te vinden op het net van Magnum, maar ik vermoed dat dit hetzelfde is als Medion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Laatst online: 23:59
Syntagma schreef op maandag 06 december 2004 @ 18:38:
Was dit al bekend?

Mediamarkt:

MP3 speler, 1024 MB:
[afbeelding]

[afbeelding]

Ik had eens een topic geopend over een een soortgelijk scherm, maar nog geen reactie gehad:
Schermpie heb ik voor me ouders gekocht, en die zijn er erg blij mee. Voordeel is zowieso dat mediamarkt hem altijd omruilt bij pixelproblemen. (Alle pixels waren overigens in orde)

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Issie geschikt om te gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-05 17:21
responsetijd 16ms....tja, lijkt me van wel! :X

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
ja maar is dat het enige.. geen mensen met gaming ervaring op deze LG schermpies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo q
Anoniem: 129056 schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:29:
Ik vraag me wel het volgende af: van veel van deze type toestellen kan je niet rechtstreeks op DVD opnemen. Je moet dus eerst op HD opnemen en daarna op DVD overzetten. Kan dit toestel wel rechtstreeks op DVD opnemen ?
...
Verder is er inderdaad niets te vinden op het net van Magnum, maar ik vermoed dat dit hetzelfde is als Medion.
Op de voorkant zit een knop record mode, hiermee kan je denk ik de bestemming van je opname kiezen om vervolgens met de rec knop ernaast op te nemen zonder dat je een TV toestel moet aanzetten.
Ik heb eerder schrik dat wat jij zegt niet werkt. Het lijkt mij een voor de hand liggende functie maar. Er staat niets over geschreven. (gaat dit dan bv tegen 1x of sneller, zo'n toestellen hebben meestal een computer dvd-brander zitten, en ik betwijfel dat deze nog bestaan in 1x)

Tevion mag ook nog aan het lijstje gevoegd worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo q
Cosmo q schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 10:07:
[...]
Tevion mag ook nog aan het lijstje gevoegd worden :P
En nu ook Sampo. Deze verkopen blijkbaar hun DVD-Recorders onder een van de andere namen. http://www.diskidee.nl/av/nieuws/index.htms/5521 Hier staat dat de dvd-recorder de Sampo DVE-R5 is, (zie ook naar de link die er bij staat). Maar het gaat weeral over een versie zonder HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130931

Die goedkope discounts gaan echt in concurrentie met elkaar..
Zag nu op de site van Lidl Belgie volgende aanbieding:

http://www.lidl.be/be/ind...rga_DVD-recorder_DR-5100X

Targa DVD-recorder DR-5100X
DVD-recorder van de 2de generatie met progressive scan en DivX!
opname op DVD-/+R of DVD-/+RW-dual media
opname in VHS-kwaliteit van 2 tot 3 uren
opnamemechanisme via VPS, Show View of via manuele input, verschillende tijdstippen via OSD programmeerbaar
speelt alle formaten zoals DivX, MPEG4, XviD, JPEG, Kodak-Picture CD, MP3, Windows Media enz.
weergave van CD, DVD, VCD, SVCD, CD-R(W), DVD-/+R(W)
geïntegreerde 5.1 Dolby-Digital-Sound-decoder met Virtual Surround Sound voor optimaal geluid
ondersteunt Dolby Digital, DTS en Dolby Prologic
met DV-IN-aansluiting voor de videocamera om kwaliteitsverlies van uw films te voorkomen
optische en coaxiale digitale uitgang
intuitief en grafisch beeldscherm-menu voor een eenvoudige bediening
snel-opname met 1 druk op de knop (One Touch Recording)
incl. afstandsbediening
aansluitingen vooraan: DV-IN (IEEE1394), AV-IN, S-video-IN, audio-IN
aansluitingen achteraan: S-video-OUT, S-video-IN, video-OUT, antenne-IN en -OUT, 2x scart, YUV (element), audio-digital-OUT (optisch en coaxiaal), 5.1 decoder
met netschakelaar – het toestel kan volledig uitgeschakeld worden
afmetingen: ca. 43 x 34 x 6 cm
incl. 4 euro recyclagebijdrage
3 jaar garantie
per stuk 279

Welliswaar zonder HHD, maar wel een kleine 100euro goedkoper...
De keuze voor de leek wordt moeilijker :?

Ik heb hem 'officieel' gevonden bij http://www.targa.co.uk/
Maar ook hier is er volgens mij geen sprake van een TV tuner... Kunnen met deze dan ook niet opnemen rechtstreeks van de kabel? Of ben ik nu echt heel leek?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 130931 op 07-12-2004 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koe161
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:17

koe161

koe(c)

[afbeelding]

Toch wel veel positieve reacties op kieskeurig:
http://www.kieskeurig.nl/...1E2F9C1256DB4004AF803.htm

Er is een tijd van werken en een tijd van genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtificial
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Rtificial

as fake as can be

Anoniem: 130931 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 11:03:

... antenne-IN en -OUT, ...

Maar ook hier is er volgens mij geen sprake van een TV tuner... Kunnen met deze dan ook niet opnemen rechtstreeks van de kabel? Of ben ik nu echt heel leek?

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Zo dat valt niet tegen inderdaad...misschien toch maar eens in het oog houden, wie weet worden de 19"jes van dit merk ook wel goedkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toab
  • Laatst online: 27-01 14:45
Anoniem: 130931 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 11:03:

T
Op http://www.area450.com/thesampozone/players/dver5specs.htm staat:

Video inputs: VHF/UHF Coaxial antenna 75 ohms x 1

Dan zal er ook wel een tuner inzitten, die discussie kunnen we nu dus wel sluiten.

en wat betreft de aliassen van Medion, op genoemde site staan ook de volgende:
Arena en Cytron/TCM, en dan hebben we ook nog life-tec :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cutthroat
  • Laatst online: 09-12-2022
Bij de kruidvat bieden ze nu een 'Home Cinema Set' aan voor 85 euro. Ik kan er alleen niet uit opmaken wat voor merk het is en of dvd-r, dvd+r, dvd-rw en dvd+rw afspeelt. Weet iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weekend warrior
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:45
BHZ-Robert schreef op zondag 05 december 2004 @ 21:02:
[...]

Voor dat doorzoeken van mappen: 2x (of was het nou 3) op AMS drukken, en dan met de volume knop scrollen. Dan op enter druken, en je kan door de mp3's bladeren.

Maar jullie hebben dus geen last van een lichte ruis als je een cd aan hebt staan en het is even stil?
met toets 5 en 6 ga ik 1 mapje vooruit cq terug.

zoals hierboven beschreven kan ik wel de mapjes bekijken en verdraaien maar als ik vervolgens enter gebeurt er helemaal niets.:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131052

Hallo allemaal

Ik ben nog een leek op het gebied van dvd recorders en weet niet goed wat gekozen... lidl? (http://www.lidl.be/be/ind...rga_DVD-recorder_DR-5100X) of aldi? (http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_50/OFF01.HTM)

Is die HD de moeite om er 100 euro meer voor te betalen?

Verder nog dit: ik heb nogal wat Amerikaanse DVD's... kunnen deze recorders NTSC aan en kunnen ze region-free gemaakt worden? Iemand een idee? Suggestie?

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo q
Anoniem: 131052 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 19:30:
Hallo allemaal

Ik ben nog een leek op het gebied van dvd recorders en weet niet goed wat gekozen... lidl? (http://www.lidl.be/be/ind...rga_DVD-recorder_DR-5100X) of aldi? (http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_50/OFF01.HTM)

Is die HD de moeite om er 100 euro meer voor te betalen?

Verder nog dit: ik heb nogal wat Amerikaanse DVD's... kunnen deze recorders NTSC aan en kunnen ze region-free gemaakt worden? Iemand een idee? Suggestie?

Thx!
Ik ben van plan om morgen die van Aldi te gaan kopen. Zonder een HD zou ik zelf precies geen DVD-Recorder kopen. DVD+RW zijn niet oneindig herschrijfbaar, en dan moet je er al een paar hebben liggen als het programma niet meer op de ene past. Mij lijkt het handig om series enzo op HD op te nemen en al sje iets wilt bijhouden dit dan op DVD+R te zetten (en om iets misschien bij te houden: DVD+RW ;) )

Ik kan niets zeggen over deze DVD-Recorder maar de meeste van die low-cost DVD's kunnen redelijk makkelijk region-free gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56196

Deze middag zag ik in de mediamarkt in Brussel een standalone DVD recorder voor 194 eurootjes! :o Uiteraard zonder HDD... Ik ben wel het merk,... vergeten. Is een HDD een handige extra? hoeveel minuten krijg je ongeveer op een dvd schijfje? En het terug leegmaken van een DVD RW, duurt dit lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36296

Trekpleister: Phocus LCD TV 51 cm voor € 499,-.

Ziet er prima uit, iemand al ervaring met deze TV? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-05 17:21
Anoniem: 36296 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 22:22:
Trekpleister: Phocus LCD TV 51 cm voor € 499,-.

Ziet er prima uit, iemand al ervaring met deze TV? :)
Mooi prijsje i.i.g.! Bij Expert is een 51 cm LG LCD TV in de aanbieding voor € 599,-.
Of die € 100,- verschil terug te vinden is in kwaliteit of betere garantie? Wie het weet mag het zeggen! Zit in deze tv's ook een sleeptimer?
Edit: In de Phocus LCD TV zit alvast een sleeptimer. (ik mag soms graag in slaap vallen bij Barend en Van Dorp :+ ) De specificaties zijn te vinden op: http://www.phocuselectronics.com
Specs zien er niet slecht uit, o.a. lekker snel scherm (16 ms) De site van LG ( www.lge.nl ) geeft practisch geen info, wel heel basaal! :(

[ Voor 29% gewijzigd door Vulcan750 op 07-12-2004 23:23 ]

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxLaadvermogen
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-04 21:47
Hij is hier al eens gesignaleerd, maar ik heb nog geen reacties gezien:

Vanaf 9 december bij de LIDL:SilverCrest 28"Kleurentelevisie, 100 Hz voor EUR 349,=
zie: SilverCrest 28"Kleurentelevisie

Ik kan nergens iets vinden over SilverCrest televisies, laat staan over de kwaliteit.

Heeft er iemand ervaring met deze televisies of is bekend door wie deze gemaakt worden?

Is dit eigenlijk wel een mooie aanbieding, of kan ik beter voor een écht merk kiezen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-01 19:37

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Aldi Duitsland komt met een 55cm tv voor 139 euro, is dit wat of beter een weekje wachten op een zelfde formaat tv mét DVD speler voor 179 euro?
http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_51/OFF01.HTM

(deze weeks aanbiedingen zijn al weer van de site gehaald)

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-01 19:37

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Was dit al bekend?

Mediamarkt:

MP3 speler, 1024 MB:
[afbeelding]

[afbeelding]

Bij welke mediamarkt / regio is dit, want hier in Groningen keken ze me raar aan toen ik vroeg naar een 1 gig flash MP3 speler.... 8)7

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo q
:( :'( De Aldi HD DVD-Recorder wordt NIET verkocht. Ik las zojuist iets op een forum en kom nu terug van Aldi waar dit uithing. Niet achter een reden gana vragen maar er doen al een aantal geruchten de ronde. Ofwel te goedkoop ofwel te slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100231

Er zijn oo kweer een stel aldi boxen te koop! voor de geintresseerden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Anoniem: 100231 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 16:44:
Er zijn oo kweer een stel aldi boxen te koop! voor de geintresseerden
More info please! Zie niets staan op aldi.nl, zijn het weer dezelfde "life" speakers welke gemaakt zijn door eltax?

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
MaxLaadvermogen schreef op woensdag 08 december 2004 @ 08:01:
Hij is hier al eens gesignaleerd, maar ik heb nog geen reacties gezien:

Vanaf 9 december bij de LIDL:SilverCrest 28"Kleurentelevisie, 100 Hz voor EUR 349,=
zie: SilverCrest 28"Kleurentelevisie

Ik kan nergens iets vinden over SilverCrest televisies, laat staan over de kwaliteit.

Heeft er iemand ervaring met deze televisies of is bekend door wie deze gemaakt worden?

Is dit eigenlijk wel een mooie aanbieding, of kan ik beter voor een écht merk kiezen??
Vergelijk het met zo'n formaat tv van merken als Vestel en Sharp, Audiosonic.
Als ik die in een winkel bekijkt voor een prijs van 300/350 euro naast de betere merken dan weet je wat je krijgt.
Het beeld is niet zo super scherp, kleuren zijn doffer, de kast is niet zo denderen mooi.
Ik trap het niet de grond in want je betaalt ook minder natuurlijk :)
Ik heb de Aldi versie wel gezien, komt volgens mij uit dezelfde fabriek omdat alle functies gelijk zijn.
Het is dus wel een aardige tv met veel opties, picture in picture is gewoon super handig.
Zolang je niet super kritisch bent is het prima spul.
3 jaar garantie dacht ik, als het ding binnen een maand raar doet kun je gewoon geld terug krijgen of omruilen.
Wat kan je gebeuren :)
Met weinig geld kun je ook niet kritisch zijn natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy Eyes Cobra
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-05 13:48
iemand die iets meer kan vertellen over die 70cm silvercrest van de lidl zoals hierboven beschreven

heb geen zin om morgenvroeg voor nop te gaan rijden

en kan je bij lidl zomaar terugbrengen eigelijk????

edit: damn that's fast

[ Voor 7% gewijzigd door Crazy Eyes Cobra op 08-12-2004 18:08 ]

ik ben nie gek, ik ben een vliegtuig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Anoniem: 56196 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 22:18:
Deze middag zag ik in de mediamarkt in Brussel een standalone DVD recorder voor 194 eurootjes! :o Uiteraard zonder HDD... Ik ben wel het merk,... vergeten. Is een HDD een handige extra? hoeveel minuten krijg je ongeveer op een dvd schijfje? En het terug leegmaken van een DVD RW, duurt dit lang?
Ik ben niet voor niets van een JVC DR-M10 B overgestapt op een Pioneer DVR5100 overgestapt, een HD is als je veel opneemt erg handig. Jammer alleen dat ik slechts 3 maanden van die JVC gebruik heb gemaakt :X Beetje zonde van het geld :o

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50706

Hallo,

Zag deze tv staan in Lidl reclame, heb totaal geen ervaring met de spullen die zij verkopen op dat gebied maar dit ziet er opzich wel aardig uit. Weet iemand of het ook echt wat is.

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.04_3402/$file/04_3402_b.jpg

Gegevens:

28" kleurentelevisie
100 Hz.
70 cm. beelddiagonaal
2-tuner PIP
PAT (= gelijktijdig beeld en teletekst)
100 programmaplaatsen
Teletekst, afstandsbediening, virtual dolby surround, kinderbeveiliging
Front AV-aansluiting
3 scartaansluitingen
Equalizer
Kleur: zwart of zilver
Afm.: 75 x 47 x 57.5 cm.
Incl. € 8,- verwijderingsbijdrage

Prijs: 349,- *
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gadgets zoals MP3 spelers, Webcams etc.gaarne in GT: Periodieke gadgetaanbiedingen [Lidl] [Aldi] [etc] deel 3

Camera's kunnen naar FG: Welke dig. camera onder de 250 euro?
of naar FG: Welke digitale camera tussen de 250 en 500 euro?

Laptops en PC's kunnen in CSL aanbiedingen gepost worden.