Syntagma schreef op woensdag 17 november 2004 @ 10:30:
[...]
Hier ben ik ook benieuwd naar.. Heeft iemand ze al kunnen proberen? Ik zoek een nieuw setjes surround speakers voor o.a. Half Life 2

Of kan ik dan beter gaan voor een ouder setje Creatives (die ook niet zo duur meer zijn)? Ik maak er ook muziek op (ja, nog geen echte monitors helaas) en zouden deze Aldi dingen daar een beetje mee overweg kunnen?
Ik hoor het graag dan kan ik vandaag eventueel nog even gaan kijken.
PC 5.1 aktief soundsystem bij de Aldi voor 34,99 vanaf 17 november.
Hier in Groningen stonden er afgelopen zaterdag nog zat.
Iemand ze al in huis gehaald? Ik ben er zelf ook benieuwd naar. Of er inderdaad wel een degelijk geluid uit komt. Voor mij zou het primair gaan om af en toe een game, wat mp3's, een filmpje en soms video-editing, maar dan gebruik ik meestal een koptelefoon.
Satellietjes zijn inderdaad erg strak maar dun. Geluid zou zowel van voor als door de achterkant komen, zitten kleine gaatjes aan de achterkant, plus ze zeggen het in de handleiding. Ze zouden 5 watt moeten produceren.
De subwoofer is een wat minder afgewerkte plastic kast, maar dat geeft niet zou je denken, want je plaatst hem toch ergens waar the suns doesn't shine, maar dat is niet geheel correct. De bediening namelijk, Volume, Bass en aan/uit , zit op deze subwoofer. Deze zal je dus altijd binnen handbereik moeten plaatsen. Voor sommige geen bezwaar, maar ik heb toch liever de bediening op de centerspeaker zoals logitech (o.a. z-640) of op een aparte (bekabelde) remote zoals creative (o.a. t-5400) De subwoofer is overigens 25 watt.
Maar nogmaals, ik ben zelf ook wel benieuwd naar dit setje, 35E is een toch een paar tientjes goedkoper dan de logitech's en creative's qua 5.1 in het budget segment.
[
Voor 9% gewijzigd door
tweakers.not op 21-11-2004 16:00
]