gomaster schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:47:
ik dacht dat er paintball werd gezegt. Maar maakt niet uit. ziet er ook goed uit dit, alleen vind ik whiteart beter

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 24491
gomaster schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:47:
ik dacht dat er paintball werd gezegt. Maar maakt niet uit. ziet er ook goed uit dit, alleen vind ik whiteart beter
Rev! schreef op woensdag 24 november 2004 @ 17:32:
op deviantart kun je vette skins krijgen. Ikzelf gebruik nu deze:
http://www.deviantart.com/deviation/10429888/
[ Voor 16% gewijzigd door gomaster op 24-11-2004 22:08 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Pretorian_ op 25-11-2004 00:41 ]
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
[ Voor 51% gewijzigd door B_FORCE op 25-11-2004 02:07 ]
Omelette du fromage!
Anoniem: 19894
[ Voor 9% gewijzigd door Semyon op 25-11-2004 04:22 ]
Werkt hier prima.Semyon schreef op donderdag 25 november 2004 @ 04:22:
Mijn firefox crasht op een site (www.snt.utwente.nl zomerstijl styles) (cookies met exception for allow for session only)
Ik begrijp dat als je een pagina brak code firefox het niet kan weergeven, maar crashen had ik van een 1.0 versie toch niet verwacht... is er nog iets aan te doen? Doorgeven aan de mozilla coders ofzo?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Daar lijkt het wel op. Alleen als de Mozilla Foundation nog commentaar heeft moeten er dingen gewijzigd worden.Dxta schreef op donderdag 25 november 2004 @ 01:08:
11/24/2004 07:37 6,822,766 firefox-1.0.nl-NL.win32.zip
Is dit de final 1.0 NL versie? Zo ja, gaat ie er morgenochtend op
(te downloaden van: ftp://ftp.mozilla.org/pub...nightly/latest-0.11-l10n/)
Hier ook geen problemen. Ik zag dat Quicktime wel nodig was, misschien dat het daar iets mee te maken heeft?Semyon schreef op donderdag 25 november 2004 @ 04:22:
Mijn firefox crasht op een site (www.snt.utwente.nl zomerstijl styles) (cookies met exception for allow for session only)
Ik begrijp dat als je een pagina brak code firefox het niet kan weergeven, maar crashen had ik van een 1.0 versie toch niet verwacht... is er nog iets aan te doen? Doorgeven aan de mozilla coders ofzo?
[ Voor 5% gewijzigd door Unverter op 25-11-2004 07:30 ]
Stay safe
Dat kanMaster FX schreef op donderdag 25 november 2004 @ 08:26:
Kun je dat bij Firefox ook zo instellen. Dat een link die je volgt met als target een nieuw venster, dat ie die dan opent in een nieuwe tab (dus zonder richtclick - open in new tab).
Wat jij beschrijft heb ik niet. Ik heb hier versie 1.0 final.Tijl schreef op donderdag 25 november 2004 @ 08:52:
[...]
Dat kan
"Force links that open in new windows to open in:" aanvinken en dan "a new tab" aanklikken. Dit is te vinden bij Tools, Options, Advanced, Tabbed Browsing.
Stay safe
http://www.mozilla.org/su...beh_tabbedbrowsingoptionsMaster FX schreef op donderdag 25 november 2004 @ 09:03:
Wat jij beschrijft heb ik niet. Ik heb hier versie 1.0 final.
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
[ Voor 3% gewijzigd door sjaakaq op 25-11-2004 12:45 ]
leoaq.fm // Jeune Loop
Als je naar een site met java gaat (bijvoorbeeld het inlogscherm van Mijn Postbank) dan geeft FF aan dat je java mist, en daar kun je heel makkelijk de Java Runtime donwen, of gewoon direct java downloaden van java.comB_FORCE schreef op donderdag 25 november 2004 @ 00:56:
ik snap niet, bij mij wil java firefox neit herkennen,
mm, nieuwste versie geinstalleerd, nu zegt firefox wel dat hij geinstalleerd is, maar ik kan bv niet inloogen bij mijn posterbank.nl
[ Voor 8% gewijzigd door letatcest op 25-11-2004 13:04 ]
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
ik regel alle tabbed browsing opties al sinds 0.6 zonder extensions, alle links openen met een standaard klik in hetzelfde venster (ook de new window links), en met de middelste muisknop in een nieuwe tab. javascript laadt wel in een popup. Echt geen probleem hoor.leokennis schreef op donderdag 25 november 2004 @ 12:31:
Ik zou bijna zeggen helaas: ik ben teruggestapt naar Opera.
Waarom?:
-Tabbed browsen is lang van vervolmaakt in FF; links openen over tabs heen, sommige links laden ongevraagd op de voorgrond etc. Kan alleen verholpen worden door een zware en lompe extension.
-Voor veel dingen extensions nodig die je moet gaan zoeken etc.
Wat ik ga missen:
-Zoeken+highlighten met zoekbalk
-Crasht nooit
-De CSS-edit extension
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Welke skin is dat?Master FX schreef op donderdag 25 november 2004 @ 09:03:
[...]
Wat jij beschrijft heb ik niet. Ik heb hier versie 1.0 final.
[afbeelding]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Volgensmij Noia lite/ eXtremeBor_de_Wollef schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:14:
Welke skin is dat?
Dat zocht ik niet echt, maar bedankt voor je tip, kan het heel goed gebruiken.Gert-Paul schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 21:39:
[...]
Alles verwijderen kan op Niox's methode, maar door op Shift + Del te drukken kun je 1 voor 1 items verwijderen (dus ook sommige items bewaren).
Yeah, I just didGert-Paul schreef op donderdag 25 november 2004 @ 23:00:
Voor de nieuwsgierigen: Het is vakantie in de US en daarom kan de officiële NL versie pas maandag/dinsdag er zijn. Voor mensen die de waarschijnlijke 1.0NL al willen downloaden kunnen op deze locatie terecht.
Doet hier:
💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻♂️
Wat is precies je probleem? Hoe uitgebreider je het vertelt, hoe beter we je kunnen proberen te helpenucchan schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 01:00:
ik heb wel iets 'vervelends': m'n flash doet het niet, op debian met een 2.6.9-kernel. hebben meer mensen hier last van?
Macromedia Flash Player netjes geinstalleerd? En wat zegt FF als je about:plugins bekijkt?ucchan schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 01:00:
ik heb wel iets 'vervelends': m'n flash doet het niet, op debian met een 2.6.9-kernel. hebben meer mensen hier last van?
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Wat voor processor?ucchan schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 01:00:
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Deze hier ff getest en lijkt mij toch wel wat uit te maken. ben nu op mijn werk maar zal vanavond thuis die andere tweaks ook ff checken.tatata schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 09:05:
Wie is er bezig met het finetunen van FF?
Ik heb geprobeerd een paar tips te volgen die ik had gevonden zoals:
1-Firefox is slow to load initially on Windows XP. You can speed this up a bit by using XP’s built in prefetcher. Simply right-click on the Firefox icon you use to start the browser. Add the text /Prefetch:1 to the end of the line in the target field.
bron
Iemand meer tips en truuks en/of deze al getest?
Non taken
It was that kind of a crazy afternoon, terrifically cold, and no sun out or anything, and you felt like you were disappearing every time you crossed a road.
If it weren't for Carbon-14, I wouldn't date at all.
Hier Staat het volgende:PsychoBoy schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 12:11:
Waarom bewegen animated gif sneller in firefox tov van internet explorer?
voorbeeld: [afbeelding]
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
een xp2500+, barton core. daar heb ik m'n kernel ook op gecompileerd
Ok ok. Dan zou ik het zo bot ff niet kunnen zeggen. Bij mij werkt flash niet omdat Macromedia nog geen 64 bits flashplayer heeftucchan schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 15:00:
[...]
een xp2500+, barton core. daar heb ik m'n kernel ook op gecompileerd
Ik merk eigenlijk niet zoveel verschil. Het gaat misschien iets sneller... Bedankt iigtatata schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 09:05:
1-Firefox is slow to load initially on Windows XP. You can speed this up a bit by using XP’s built in prefetcher. Simply right-click on the Firefox icon you use to start the browser. Add the text /Prefetch:1 to the end of the line in the target field.
bron
Anoniem: 124208
Ik heb het opgelost door Quicktime te deinstallen (deze nam de flash functie over, maar kon het niet afspelen) en de Flash player opnieuw te installen. En vervolgens Quick opnieuw installen zonder het aan al teveel Bestandextencies te koppelen. (alleen Quicktime movie dus)ucchan schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 01:00:
XDeMoN schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 14:31:
Weet iemand of er een heel kleine extensie is die alleen een knop in je toolbar zet om je cache te clearen? Vind het nou zo irritant om elke keer helemaal naar opties -> privacy te gaan...
Zoef
oeeehh wat een lekkere extensie
Het vreemde is dat bij setting 2 de connectie hier niet vooruit te branden is op @home breedband. Vergeet niet een backup van je profiel te maken voor je met deze settings gaat experimenterentatata schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 09:05:toon volledige bericht
bron
en
2-Fast Computer Fast Connection
user_pref("content.interrupt.parsing", true);
user_pref("content.max.tokenizing.time", 2250000);
user_pref("content.notify.interval", 750000);
user_pref("content.notify.ontimer", true);
user_pref("content.switch.threshold", 750000);
user_pref("nglayout.initialpaint.delay", 0);
user_pref("network.http.max-connections", 48);
user_pref("network.http.max-connections-per-server", 16);
user_pref("network.http.max-persistent-connections-per-proxy", 16);
user_pref("network.http.max-persistent-connections-per-server", 8);
user_pref("browser.cache.memory.capacity", 65536);
bron2
Alleen van 1 merk ik niks (denk ik) en bij 2 heb ik geen een van die content settings? van nglayout heb ik alleen 2 andere en die browser cache heb ik maar toegevoegd. Gaat dat dan werken?
Iemand meer tips en truuks en/of deze al getest?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Misschien wordt de @home verbinding niet gezien als fast internet connection? Of jouw compu is niet fast genoeg?Bor_de_Wollef schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 21:12:
[...]
Het vreemde is dat bij setting 2 de connectie hier niet vooruit te branden is op @home breedband. Vergeet niet een backup van je profiel te maken voor je met deze settings gaat experimenteren
1
2
3
| <td><a onclick="toclip('/ctcp een_bot xdcc send #x');" href="irc://irc.netwerk.net/channal" title="'/ctcp een_bot xdcc send #x' Control-V to paste."> <font class="pack-link">#8</font></a></td> |
[ Voor 32% gewijzigd door naps op 27-11-2004 15:18 ]
Dat is gewoon Javascript, en de reden dat het niet werkt is te vinden bij die website en niet bij Firefox. Wellicht gebruiken ze IE only-JS waardoor de functie toclip() niet werkt.naps schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 15:18:
code:
1 2 3 <td><a onclick="toclip('/ctcp een_bot xdcc send #x');" href="irc://irc.netwerk.net/channal" title="'/ctcp een_bot xdcc send #x' Control-V to paste."> <font class="pack-link">#8</font></a></td>
Het lijkt mij java, en dat heb ik geinstalleerd in firefox, waarom werkt het dan niet??
Hele zwik plaatjes met vage crashes. Klik ik nu op zo'n plaatje, dan moet er een plaatje geladen worden in een nieuw venstertje (popupje) of in een nieuwe tab denk ik zo. Maar wat gebeurt er? Mijn hoofdvenster wordt geresized naar het formaat van het te verschijnen plaatje (en dat komt ook nog eens niet). Meer mensen die dit met deze site ervaren?
Stay safe
Anoniem: 46739
Non taken
Anoniem: 97562
Even Firefox.exe -p opstartenAnoniem: 97562 schreef op zondag 28 november 2004 @ 12:51:
Hoe kan ik wisselen tussen profielen? Firefox vroeg een keer met welk profiel hij moest opstarten en default kon niet omdat ie in gebruik was. Toen heb ik de 2e gekozen maar nou zijn veel gegevens van formulieren enzo weg. Kan ik deze nog terug krijgen?
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
[ Voor 151% gewijzigd door Anoniem: 97562 op 28-11-2004 13:38 ]
Je gaat naar de map waarin Firefox is geinstalleerd, en dan kies je voor firefox.exe en zet er effe -p achter en geef een ram op enter.Anoniem: 97562 schreef op zondag 28 november 2004 @ 12:58:
Hoe bedoel je dat? Ik heb al wat geprobeerd via Uitvoeren maar het lukt me niet....
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
[ Voor 159% gewijzigd door Anoniem: 97562 op 28-11-2004 13:41 ]
Anoniem: 93647
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.
Hier onthoudt ie gewoon de positie hoorsunturion schreef op zondag 28 november 2004 @ 19:33:
Is er eigenlijk een plugin die er voor zorgt dat als ik bijvoorbeeld halverwege een webpagina op een link klik, en ik volg die link en ga vervolgens weer terug, dat ik niet weer hellemaal boven aan de pagina eindig.
Deze bug in FF maakt me hellemaal gek. Als ik over het forum browse moet ik nu noodgedwongen gebruik maken van IE.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Kun je die in je zijbalk open laten staan. Ik gebruik zelf Sage niet, maar dacht dat dat wel mogelijk was.Anoniem: 93647 schreef op zondag 28 november 2004 @ 18:38:
Hoe kan trouwens Sage standaard laten op starten?
Daarom is er gelukkig www.extensionsmirror.nl!gladiool schreef op zondag 28 november 2004 @ 19:30:
Ik vind de theme en extensie pagina's maar rukik kan niks meer vinden
Ik heb wel eens gehoord dat er een extensie was die er voor zorgde dat je nooit meer meerder firefoxen open kon hebben maar dat alles in je tabjes opent, ook al start je firefox nog een keer.
NOFI Maar ik vind dit echt gezeursunturion schreef op zondag 28 november 2004 @ 19:33:
Is er eigenlijk een plugin die er voor zorgt dat als ik bijvoorbeeld halverwege een webpagina op een link klik, en ik volg die link en ga vervolgens weer terug, dat ik niet weer hellemaal boven aan de pagina eindig.
Deze bug in FF maakt me hellemaal gek. Als ik over het forum browse moet ik nu noodgedwongen gebruik maken van IE.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.
[ Voor 4% gewijzigd door unex154 op 28-11-2004 21:59 ]
Anoniem: 89432
Snel op ESC rammen?unex schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:58:
mooie browseralleen heb ik 1 'probleem' en kon er niet zo snel een extension voor vinden mischien weten jullie er een die dit kan.. probleem: ik heb google als startpagina, en ik heb de gewoonte gelijk de url in te typen als ik firefox opstart, maar als de google pagina nu geladen is springt de focus automatisch op het zoek veld van google en komt de andere helft van de url in het zoekvakje, is er een mogelijkheid om dat overspringen van de focus weg te halen zeg maar, dat de focus dus gewoon op het adres balkje blijft of moet ik dan maar weer gewoon een lege pagina als startpagina instellen want dan heb ik het probleem niet
alvast bedankt
zo snel ben ik nou ook weer niet en het is niet echt een handige oplossing
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
zo kan ik wel weer de focus terug krijgen, maar ben eigenlijk op zoek naar een extension of iets dergelijks die de focus er gewoon op houd vanaf het begin gelijk.pinball schreef op zondag 28 november 2004 @ 22:17:
ctrl-l
zie http://www.mozilla.org/support/firefox/keyboard voor meer keyboard shortcuts
ik heb dus precies hetzelfde probleem, had het al een pagina eerder gepost maar heeft waarschijnlijk niemand gezien.sunturion schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:52:
Ja, er moet natuurlijk niet voor elke url een neiuwe tab geopend worden.![]()
En dan nog het feit dat als ik refresh, ik ook weer bovenaan de pagina eindig.
Echt fucking irritant.
Ik dacht dat het mischien aan de vele extensions die ik gebruik zou kunnen liggen.
Maar na verwijdering van alle extensions, heb ik het probleem nog steeds.
Niemand anders die hier last van heeft ?
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops... On my desk I have a workstation.
Anoniem: 81877
Je kunt dit 'oplossen' door de optie 'Gebruik HTTP 304-headers?' aan te vinken in je prefs op GoT. Weliswaar is het op andere sites dan niet opgelost natuurlijk en als je ineens moet GoT'en via IE werkt het ook niet fijn (IE kan niet goed omgaan met die headers), maar als je toch voornamelijk via Fx GoT, werkt het primaebbo schreef op maandag 29 november 2004 @ 02:09:
[...]
ik heb dus precies hetzelfde probleem, had het al een pagina eerder gepost maar heeft waarschijnlijk niemand gezien.
[ Voor 23% gewijzigd door letatcest op 29-11-2004 12:49 . Reden: even wat extra info he ]
PSN: DutchTrickle PVoutput
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Volgensmij kan de CloneWindow extensie dat: http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=25Hu9o schreef op maandag 29 november 2004 @ 13:09:
Ik stel m'n vraag nog maar een keer want de vorige keer kwam er niets uit.
Wat ik wil van FireFox:
Als ik op een site ben en druk ctrl N -> Nieuwe window openen met dezelfde url als orgineel.
Deze deed IE altijd wel en ik vind deze functionaliteit super handig en mis het ook erg bij FF.
Iemand enige idee hoe dit ook kan met Firefox?
... Ctrl + N .... in dit geval hè
[ Voor 17% gewijzigd door Unverter op 29-11-2004 13:15 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Bij mij werkt het scrollen in het "Selecteer forum..." pull-down menu wel in FF. (Win XP, FF 1.0)oZner schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:02:
Valt me in eens op. In IE kun je als de focus op een pulldown menu ofzo zit je met je muiswiel scrollen, maar dit krijg ik in FF niet voor elkaar...
Ligt dit aan een instelling of is dat gewoon FF?!
[ Voor 2% gewijzigd door Plecky op 29-11-2004 16:05 . Reden: Tiepfaut ]
Ik wil het niet in een tab hebben
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Oh sorry, ik heb het verkeert uitgelegd (denk ik). Ik bedoel dat je het menu uitklapt en weer in laat klappen. Als je dan scrollt kun je dan ook nog items wijzigen?? Ik bedoel niet scrollen in een uitgeklapt lijstje.Plecky schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:05:
Bij mij werkt het scrollen in het "Selecteer forum..." pull-down menu wel in FF. (Win XP, FF 1.0)
Dat was vroeger (volgens mij?) wel zo. Ik ben blij dat het niet meer zo werkt, want het was bloedirritant bij bv. modereren op de FP....oZner schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:26:
[...]
Oh sorry, ik heb het verkeert uitgelegd (denk ik). Ik bedoel dat je het menu uitklapt en weer in laat klappen. Als je dan scrollt kun je dan ook nog items wijzigen?? Ik bedoel niet scrollen in een uitgeklapt lijstje.
Zoef
misschien kun je hier dan iets mee?Hu9o schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:21:
[...]
Ik wil het niet in een tab hebbenen met ctrl n werkt het dan niet.
Maar dit is niet echt een oplossing die ik zoek. Het kan toch zeker ook wel makkelijker?
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Je hebt hier zeker overheen gelezen:Hu9o schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:21:
[...]
Ik wil het niet in een tab hebbenen met ctrl n werkt het dan niet.
Maar dit is niet echt een oplossing die ik zoek. Het kan toch zeker ook wel makkelijker?
Dit is volgensmij precies wat je wilt. dupicate tab kan ook handig zijn, maar daar moet je een andere sneltoets gebruiken. Deze extensie zou bij Ctrl + N moeten werken.Gert-Paul schreef op maandag 29 november 2004 @ 13:14:
Volgensmij kan de CloneWindow extensie dat: http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=25
Ik denk dat IE er dan ook behoorlijk brak uitkomt... Kun je me btw een link geven, kan ik ook ff lachenucchan schreef op maandag 29 november 2004 @ 19:27:
Misschien een wat afwijkende vraag, maar... ik heb vandaag wat artikeltjes gelezen over mensen die vergelijkende onderzoeken doen over spywaregevoeligheid... en die zitten zo slecht inelkaar...
Gaan ze een onderzoek doen met w2k zonder service packs en IE5 en FF1.0... dat ze onderzoekjes doen vind ik uitstekend, maar doe het dan wel goed, zulke knulligheden zijn natuurlijk koren op de molen van Steve Ballmer en kornuiten
.
Het gaat om dit onderwerp op mozbrowser.nl. Verschillende links zijn daar te vinden.gomaster schreef op maandag 29 november 2004 @ 19:29:
[...]
Ik denk dat IE er dan ook behoorlijk brak uitkomt... Kun je me btw een link geven, kan ik ook ff lachen
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Mja, ik kan weer bewijzen (of heb ik dat al gedaanucchan schreef op maandag 29 november 2004 @ 19:27:
Misschien een wat afwijkende vraag, maar... ik heb vandaag wat artikeltjes gelezen over mensen die vergelijkende onderzoeken doen over spywaregevoeligheid... en die zitten zo slecht inelkaar...
Gaan ze een onderzoek doen met w2k zonder service packs en IE5 en FF1.0... dat ze onderzoekjes doen vind ik uitstekend, maar doe het dan wel goed, zulke knulligheden zijn natuurlijk koren op de molen van Steve Ballmer en kornuiten
.
Let op dat je firefox moet herstarten na een wijziging in de hosts-file. Anders gebruikt hij zijn eigen (dns-)cache.Cyberpope schreef op maandag 29 november 2004 @ 20:29:
Met de search krijg ik het niet gevonden, dus zet het hier maar neer.
Passeerd firefox gewoon het hosts bestand. Als ik er een website in blokkeer, kan ik die niet meer pingen en kan ik er via de internetexplorer niet opkomen.
maar in firefox wordt hij vrolijk geladen, geen enkel probleem.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Al meerdere keren gedaan. zelfs een complete herstart van het os.. Maar nee hoor hij blijft het vrolijk doen. Is er een manier om die DNS te flushen?Room42 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 02:05:
[...]
Let op dat je firefox moet herstarten na een wijziging in de hosts-file. Anders gebruikt hij zijn eigen (dns-)cache.
[ Voor 8% gewijzigd door Cyberpope op 30-11-2004 07:08 ]
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
War raar. Wanneer ik WINXP zonder enkele patch installeer en het internet op ga heb ik binnen 20 min automatisch een reboot of heel snel run-shutdown -anero355 schreef op maandag 29 november 2004 @ 20:31:
[...]
Mja, ik kan weer bewijzen (of heb ik dat al gedaan) dat je zonder ook maar 1 Patch op je willekeurige Windows versie jarenlang kan werken zonder ook maar 1 Virus zowel met IE als met FireFox/Mozilla Suite/Netscape !!!
Dit weet ik 100% zeker, omdat ik vroeger met minder legale niet gepatchde Windows versies nooit problemen heb gehad zelfs met ME niet die iedereen o zo verschrikkelijk vindt
Nu Patch ik eigenlijk ook niet echt veel met een legale versie, omdat ik gewoon weet dat ik niet zo snel iets van Virus zooi op mijn PC kan krijgen als ik een up-to-date AV + Firewall draai en ook nog eens een NAT beestje heb.
Cyberpope schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 07:06:
[...]
Al meerdere keren gedaan. zelfs een complete herstart van het os.. Maar nee hoor hij blijft het vrolijk doen. Is er een manier om die DNS te flushen?
1
| ipconfig /flushdns |
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Nopez... doet niks. Ten minste niet voor Firefox. Wel voor IE en windows zelf.PipoDeClown schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 09:06:
[...]
code:shoet doe ze trik
1 ipconfig /flushdns
Probeer het eens en laat ff weten of het helpt. Ik heb het ook toegepast en ik heb het idee dat FF toch wel een stukkie rapper opstart.gladiool schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 10:49:
Ik lees hier en daar dat in je shortcut "/prefech:1" achter de exe zetten het opstarten versnelt. Is dit ook echt waar?
Non taken
Ik heb ook het idee dat het net wat sneller is. Maarja das natuurlijk erg subjectief.Puresmoker schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 11:15:
[...]
Probeer het eens en laat ff weten of het helpt. Ik heb het ook toegepast en ik heb het idee dat FF toch wel een stukkie rapper opstart.
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq