Ik typte dat ik het zat was, maar nu niet meer!

Ik heb em vandaag opgehaald en zit er nu al een uur naar te staren, ik moet van dit ding vandaan gesleurd worden! Wat een heerlijk scherp, maar vooral kleurrijk beeld geeft dit scherm!!
De IIYAMA E481S-B in mum van tijd aangesloten, gelijk maar DVI kabel derbij gekocht, want je wilt wel genieten
Ik heb nog geen pics want me camera moet in de lader maar ben de lader kwijt.
Kwam in de winkel en er werd net een BenQ 937S+ uitgepakt..
Dus ik bleef even kijken... 8 miliseconde.. nou nou..
Ten eerste vond ik de kijkhoek en de kleuren bij de iiyama mooier! (6 bits vs 8 bits, TN vs IPS)
En de reactiesnelheid.. nou, ik ben eerlijk, mensen die zowel bij iiyama als bij BenQ beweerden geen ghosting tezien neem ik vanaf nu niet meer serieus

Stevig stukje Doom 3: ik kon, ik lette er op, gewoon ghosting waarnemen op alletwe de schermen... en ze waren niet eens zo heel verschillend! 25ms vs 8ms.
Daarna pakte meneer even een race spelletje.. alletwee de schermen zag ik ghosting.
Het is gewoon even wennen, ik heb veel gespeeld op mijn laptop (40ms ofzo)
en wéét wat ghosting is en het is er nogsteeds. Bij de snelste TFT schermen zelfs!
Op een gegeven moment ging ik er niet meer op letten en wat het me wel duidelijk... iiyama met veel betere kleuren en keikhoek, en de looks
Ik zit nu heerlijk te genieten

Ik ben ontzettend kritisch op ghosting en ik zie het op dit scherm, net als het 8ms panel van BenQ, maar ik wen er langzaam aan, en het is voor mij echt geen obstakel meer

Hij werkt heerlijk en ik merk niets meer van de ghosting