![]()
Dank aan iedereen die heeft bijgedragen aan de totstandkoming van deze en voorgaande topicstarts. |
[ Voor 17% gewijzigd door Maniakje op 27-02-2005 19:17 ]
The sentence below is true.
The sentence above is false.
![]()
Dank aan iedereen die heeft bijgedragen aan de totstandkoming van deze en voorgaande topicstarts. |
[ Voor 17% gewijzigd door Maniakje op 27-02-2005 19:17 ]
Chakotay schreef op 19 oktober 2004 @ 12:40:
Om te reageren op de paar posts over het audio-verloop-blokje uit deel 9:
Weet je zeker dat je met dat ding 5.1 geluid kan krijgen? Volgens mij niet namelijk... Het is precies hetzelfde blokje als ik bij mijn Z640 heb zitten, maar je stopt er aan de ene kant de left+right van de Xbox in, en aan de andere kant de front+rear stereo van de logitech. Nou mag je mij uitleggen hoe je van een strereo signaal een 5.1 signaal maakt, wat maar over 4 kanalen kan gaan?
Pu_Dy schreef op 19 oktober 2004 @ 13:15:
Ja um dat is ook het blokje van een z640,
maar als ik die zo aansluit op mijn ps2 dan heb ik gewoon geluid uit 5 boxen.
De xbox heeft 5.1 dolby digital (toch?)
dus dan zou dat het toch moeten doen niet?
Ruud2001 schreef op 19 oktober 2004 @ 14:11:
[...]
Maar is het geluid over 5 speakers ook daadwerkelijk dolby digital? Ik kan bijvoorbeeld op mijn set ook wel stereo geluid over 5 speakers laten klinken, maarjah daarmee is het nog geen dolby digital.
rikgoodhart schreef op 19 oktober 2004 @ 14:31:
[...]
inderdaad. dit is geen dolby digital. dit is dolby prologic waar hij het over heeft. digital krijg je pas wanneer je de boel optisch of coaxiaal aansluit..
Schweino schreef op 19 oktober 2004 @ 16:55:
[...]
Jup, klopt als een bus. Dus gewoon de advanced scart pack halen, optisch kabeltje kopen, zooi aansluiten op optische ingang van je digitale versterken en klaar is kees (en effe dolby digital en DTS aangooien in je xbox menu). Klinkt kraakhelder hier op een Pioneer 712 versterker (games/dvds/divx).
Als je geen optische ingang hebt zijn er overigens ook imitatie advanced scart packs te koop (veel goedkoper dan het origineel zelfs) met een coaxiale digitale uitgang. Heb er ooit een bij de media markt gekocht (merk: speedlink) voor 12 euros (originele van M$ is geloof ik 29 euros)
Anoniem: 1560 schreef op 19 oktober 2004 @ 17:00:
Dat is deze kabel
: Real RGB & D-Audio Cable SL-2016
http://www.speed-link.com...pb_id=19&prod_num=SL-2016
Ik heb hem zelf slechts voor 9.99 gehaald bij mediamarkt enschede.
Heeft zelfs een RGB SCART. Verschil merk je dus echt heel goed ten opzichte van de org. En voor 9,99 hoef je het eigenlijk niet te laten.
Vanitas schreef op 19 oktober 2004 @ 19:03:
Hoe is de kwaliteit van dat 10 euro speedlink RGB kabeltje?
Is dat vergelijkbaar met de officiele RGB kabel van MS?
2xrikgoodhart schreef op 20 oktober 2004 @ 10:38:
lekker handig om 3 keer een ander topic aan te maken. en wat kennis van mergen mag je dan ook wel ff bijleren![]()
[...]
Heb de handleiding er eens op nageslagen maar er wordt nergens een temperatuur genoemd. Feit is wel dat je 'm op een plek neer moet zetten waar hij z'n warmte kwijt kan. Als je een gemodde XBox hebt kun je wel zien hoe warm het een en ander wordt maar zover ik weet kun je niet instellen of ie bij een bepaalde temperatuur uit moet gaan.rikgoodhart schreef op 20 oktober 2004 @ 10:38:
lekker handig om 3 keer een ander topic aan te maken. en wat kennis van mergen mag je dan ook wel ff bijleren![]()
ontopic;
hoe warm mag je xbox eigenlijk worden? het schijnt dat je xbox automatisch uitslaat wanneer je xbox te warm wordt. wat is hiervan de warmtegrens? is dit verder nog ergens in te stellen?
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
eindelijk verstandig gewordenAnoniem: 123311 schreef op 20 oktober 2004 @ 22:37:
Zo, ik heb uiteindelijk net ook maar eens een Xbox gekocht. Met Burnout3 erbij.
Nu je het zegt, wat voor nut heeft het nou dat je je temperatuur kan zien.Ruud2001 schreef op 20 oktober 2004 @ 16:25:
[...]
Als je een gemodde XBox hebt kun je wel zien hoe warm het een en ander wordt maar zover ik weet kun je niet instellen of ie bij een bepaalde temperatuur uit moet gaan.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Helaas dit zit er niet in...Reignman schreef op 21 oktober 2004 @ 00:15:
ff een Halo 2 vraagje...
Is het spel ook te spelen in de 3de persoon (dus dat je jezelf ziet lopen)?? Heb daar namelijk geen screenshots van gezien... en dat vind ik altijd wel lekker spelen
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Anoniem: 18657
kost denk ik ook meer rekenkracht, wat het spel dus absoluut niet kan missen. Krijg je vervelende frame dropsReCreator schreef op 21 oktober 2004 @ 00:30:
[...]
Helaas dit zit er niet in...
Vind het trouwens niet fijn ofzo... maar dat is een gewenning misschien...
En bij bijvoorbeeld manhunt is het wel weer relaxed, want dan kun je soms wat beter om je heen kijken.. of als je vastzit zie je wat meer.
[ Voor 63% gewijzigd door STIMPPYYY op 21-10-2004 01:02 ]
De Xbox is gewoon spotgoedkoop al, €145 zonder games, een meeste packs zijn maar €160-170. gaming is nog nooit zo goedkoop geweest IMO, en tja dat XBOX2 er aan zit te komen, da's net als wachten met een nieuwe PC kopen met idee, ik wacht nog effe want morgen komt er wat nieuws uit. Het duurt meestal een jaar (soms nog langer) voordat een nieuwe console een goede verzameling games heeft, en de machine is ook natuurlijk erg prijzig.Anoniem: 18657 schreef op 21 oktober 2004 @ 00:44:
Iemand nog mooie aanbiedingen tegen gekomen?
Twijfel alleen wel of het nog wel zin heeft om nu nog een Xbox te kopen als zijn opvolger volgend jaar het licht ziet...
[ Voor 3% gewijzigd door Terryb47 op 21-10-2004 02:07 ]
eh...mediamarkt 139 euro voor alleen de xbox met 1 controller ZONDER een game. kopen dat ding!Terryb47 schreef op 21 oktober 2004 @ 02:06:
[...]
De Xbox is gewoon spotgoedkoop al, €145 zonder games, een meeste packs zijn maar €160-170. gaming is nog nooit zo goedkoop geweest IMO, en tja dat XBOX2 er aan zit te komen, da's net als wachten met een nieuwe PC kopen met idee, ik wacht nog effe want morgen komt er wat nieuws uit. Het duurt meestal een jaar (soms nog langer) voordat een nieuwe console een goede verzameling games heeft, en de machine is ook natuurlijk erg prijzig.
ja!! burny 3 zit vol met afwisselingen! ene keer crash je links, en de andere keer rechts!Anoniem: 123311 schreef op 21 oktober 2004 @ 08:17:
Is het een schande als ik zeg dat ik Burnout 3 eentonig vind?
Tsja, op zich is het wel steeds alleen maar racen, maar dat heb je denk ik met elkde racer (duh). Kan je ook van beat-em-ups zeggen enz.Anoniem: 123311 schreef op 21 oktober 2004 @ 08:17:
Anoniem: 123311
Ik kan me er wel mee vermaken hoor, absoluut... Dat hoor je me niet zeggen. En het is zeker een mooie/leuke game.Straphka schreef op 21 oktober 2004 @ 09:00:
[...]
Tsja, op zich is het wel steeds alleen maar racen, maar dat heb je denk ik met elkde racer (duh). Kan je ook van beat-em-ups zeggen enz.
Oops.Straphka schreef op 21 oktober 2004 @ 09:00:
Ik zie trouwens in de openingspost dat fable met 4 man co-op te spelen is? Ik heb dit spel nu een week, maat ben die optie nog niet tegengekomen.
ik moet zeggen dat ik het ook wel een beetje gehad heb met de singleplayer. Constant et zelfde op een andere baan. maar de multiplayer blijft gaaf!Anoniem: 123311 schreef op 21 oktober 2004 @ 08:17:
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
mja dan heb ik het ook wel gehad met de singleplayer mode..cypher21 schreef op 21 oktober 2004 @ 12:56:
[...]
ik moet zeggen dat ik het ook wel een beetje gehad heb met de singleplayer. Constant et zelfde op een andere baan. maar de multiplayer blijft gaaf!
[ Voor 8% gewijzigd door rikgoodhart op 21-10-2004 13:18 ]
Was gister in mediamarkt utrecht: kost 145 hier, elke mediamarkt schijnt ander inkoop te hanteren en mag dus op bepaalde artikelen ander prijzen hanteren.rikgoodhart schreef op 21 oktober 2004 @ 08:08:
[...]
eh...mediamarkt 139 euro voor alleen de xbox met 1 controller ZONDER een game. kopen dat ding!
Anoniem: 19339
Z'n opvolger zal toch wel weer eerst in de VS worden gelanceerd en wij Europeanen moeten dan nog een half jaartje tot een jaar wachten ofzo. Dus zorg nu maar dat je voor de donkere dagen een XBoxje thuis hebt staan, dan hebbie tenminste wat te doenAnoniem: 18657 schreef op 21 oktober 2004 @ 00:44:
Iemand nog mooie aanbiedingen tegen gekomen?
Twijfel alleen wel of het nog wel zin heeft om nu nog een Xbox te kopen als zijn opvolger volgend jaar het licht ziet...
Anoniem: 107065
Iemand??Vanitas schreef op 19 oktober 2004 @ 19:03:
Hoe is de kwaliteit van dat 10 euro speedlink RGB kabeltje?
Is dat vergelijkbaar met de officiele RGB kabel van MS?
Ik vind het ook een heel leuk spel, gewoon kopen dus.Neejoh schreef op 21 oktober 2004 @ 15:07:
Ik heb hem bij een maat van me gezien, maar viel me beroerd tegen.. Ik weet nog dat ik 2jr geleden onwijs naar die game opkeek, maar als ik het nu zie
Maat van me vind het verhaal wel ontzettend leuk, is ook de hele dag aan het Fable'en zeg maarVolgens hem is het geen miskoop!
[ Voor 50% gewijzigd door Vanitas op 21-10-2004 15:14 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Is het dé topper die zijn hype helemaal waarmaakt? Nee.Anoniem: 107065 schreef op 21 oktober 2004 @ 14:59:
Even een vraag.. is het echt de moeite waard om fable te kopen??? ben er nog niet echt uit...
Mashed is inderdaad een erg leuk spel, super melig, vooral met z'n vieren. Ik heb 'm een tijdje terug al gekocht. Lag hier gewoon bij de lokale games-boer.Neejoh schreef op 21 oktober 2004 @ 14:58:
He kent iemand het spel Mashed hier? Het is een game als Micro Machines, maar dan súper grappig (met z'n 4en that is..)
Maar hij is hier in de stad nergens te krijgen, alleen bij de MusicStore staat hij in backorder...
[ Voor 32% gewijzigd door Maniakje op 21-10-2004 15:27 ]
Anoniem: 107065
Anoniem: 77116
[ Voor 8% gewijzigd door Alabama_man op 21-10-2004 21:32 ]
hé hoe kom jij aan Deception!?Alabama_man schreef op 21 oktober 2004 @ 21:30:
Ok heb ff wat flicks geschoten om m'n verhaal wat duidelijker te maken.
[afbeelding]
De oude kabel die beter beeld geeft dan de nieuw gekocht.
[afbeelding]
De nieuwe kabel die dus slechter beeld geeft.
En de vergelijkingen in kwaliteit.
[afbeelding]
[afbeelding]
Het bovenste plaatje is met de oude kabel en het onderste met de nieuwe. Heb de laatste meerdere malen genomen om er zeker van te zijn dat het niet aan m'n camera ligt.
:edit
Dingetjes om op te letten
-regendroppels
-de energie bar
-kleuren in het algemeen
-etc.
[ Voor 37% gewijzigd door Alabama_man op 21-10-2004 22:02 ]
Anoniem: 45287
Hmm ik heb die kabel hier ook liggen ,maar kreeg er dwarsstrepen mee enz maar kan ook aan de tv kijken ...en burnout was ineens zwartwit .Alabama_man schreef op 21 oktober 2004 @ 16:37:
Ok sinds ik ook wel intresse heb naar beter beeld dmv een ander kabeltje heb ik dus vanmiddag een "Digital AV cable" gekocht van Joytech. Het resultaat is niet echt wat ik verwacht had. Ik heb nu zelfs slechter beeld dan dat ik eerst had. Morgen maar weer terug naar de winkel. Zijn er trouwens meer mensen die deze kabel hebben geprobeert? En welk merk kabel raden jullie mij aan? (naast die speed-tech).
Overigens heb ik nu even geen tijd om foto's te posten maar vanavond zal ik er wat aan doen. Tis echt dramatisch
damn dus nog net zo houterig en sloom als deadly alliance?Alabama_man schreef op 21 oktober 2004 @ 22:00:
review versie van een maat. Zo leuk is het spel overigens niet hoor. Speelt erg stroef en combo uitvoering is erg timing gebaseerd ala MK3 en MK:DA. Verwacht dus geen Soul Calibur praktijken. Hetgene dat het spel red zijn de extra mini games.
Maar die kabel. Moet ik nu een kabel hebben waar geen extra stekkertjes aan zitten zodat het signaal niet word opgedeelt, waardoor je dus beter beeld krijgt?
Anoniem: 4082
dat kreeg ik ook, dan moet je je tv wel op RGB zetten...Anoniem: 45287 schreef op 21 oktober 2004 @ 22:15:
[...]
Hmm ik heb die kabel hier ook liggen ,maar kreeg er dwarsstrepen mee enz maar kan ook aan de tv kijken ...en burnout was ineens zwartwit .
tja dan hoeft het van mij al niet meer
Gezien de internationale xbox sites lijkt het er wel op! In Engeland en bijvoorbeeld Frankrijk zijn ze wel los evrkrijgbaar. In Nederland, Duitsland, België e.a. vooralsnog alleen i.c.m. Halo 2 vanaf 11 september.Anoniem: 4082 schreef op 22 oktober 2004 @ 07:34:
Klopt het echt dat de nieuwe Crystal dozen niet in Nederland en Duitsland te krijgen zijn? En dus als je er 1 ziet dat het dan een 1.4 versie is...
[ Voor 47% gewijzigd door faranc op 22-10-2004 13:17 ]
[ Voor 6% gewijzigd door S2S op 22-10-2004 13:58 ]
mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane
[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 22-10-2004 22:22 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Dus vragen over ftpen naar je xbox mag niet .Anoniem: 45287 schreef op 22 oktober 2004 @ 21:39:
Ik denk dat ik dit wel mag vragen zoniet dan mijn excuses .
[ Voor 12% gewijzigd door Crash op 22-10-2004 23:00 ]
[ Voor 43% gewijzigd door Crash op 27-10-2004 11:56 . Reden: dit hoeft zo niet ;) ]
Ik heb toevallig van de week voor het eerst Otogi 1 gespeeld. Ik had er al veel over gelezen, en zelfs een paar keer ermee in mijn handen gestaan in de winkel. Ik verwachtte er veel van, maar het viel me vies tegen. Het heeft een heel apparte stijl - helaas eentje die mij niet bevalt. Ik vond het spel ook erg chaotisch.rikgoodhart schreef op 22 oktober 2004 @ 23:26:
iemand al wat gehoord van otogi 2? schijnt wel een mooi spel te zijn. mocht je van ninja gaiden houden, dan vind je dit spel zekerse weten ook een toppertje..echt zo'n hack'n slash game..erg snel spel! check de e3 trailer van www.gamershell.com
[ Voor 6% gewijzigd door Maniakje op 23-10-2004 00:49 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Er zijn verschillende pad converters voor de Xbox, eentje is puur voor PS/PS2 pads alleen, maar ik heb zelf de Magic box besteld: kan je naast PS pads ook je ouwe DC/Saturn pads-sticks gebruiken = goed voor fighting games, is iets duurder, maar zeker waard.Anoniem: 45287 schreef op 23 oktober 2004 @ 20:52:
Ik heb net voor pes4 (pc) alvast een adapter voor ps2 controllers besteld ,maar bestaat zoiets ook voor de xbox en waar kan ik dat vinden ?
Anoniem: 51765
Kheb 100% van de events goud gehaald. Ik moet nog twee signature takedowns en nog een paar dingen voor die takedown awards, dan heb ik ook alle auto'sWom schreef op 23 oktober 2004 @ 22:43:
Iemand al gelukt om burnout voor 100 % uit te spelen? Mij is het nog niet gelukt namelijk
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 51765 op 24-10-2004 14:17 ]
Anoniem: 77116
[ Voor 22% gewijzigd door S2S op 24-10-2004 16:23 ]
mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane
Respect hoor, hoeveel uur heb je er al opzitten als ik vragen mag ?Anoniem: 51765 schreef op 24 oktober 2004 @ 14:16:
[...]
Kheb 100% van de events goud gehaald. Ik moet nog twee signature takedowns en nog een paar dingen voor die takedown awards, dan heb ik ook alle auto's
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Anoniem: 86074
Ik vond Otogi 1 wel erg goed. Chaotisch, ja, dat hoort bij de gameplay, het is namelijk zoals we van Sega gewend zijn, weer iets waar een snelheids-gameplay in gebakken zitten. Leuke levels, leuke missie's, ik heb me goed vermaakt. Of de meerdere karakters nu echt iets toevoegen voor deel 2, geen idee eigenlijk. Het is echt een pure hack-n'-slah, eentje meer van het kaliber rammen en niet te veel nadenken. Aparte sfeer ook.cypher21 schreef op 23 oktober 2004 @ 02:02:
heb Otogi 2 toevallig net gespeeld, ziet er op zich best leuk uit, maar wat Maniakje al zegt, et is erg chaotisch, aangezien er zat van dit soort spellen zijn, zal ik em misschien nog 1 of 2x spelen, en er naarna weer afgooien
[ Voor 3% gewijzigd door Reignman op 24-10-2004 17:52 ]
Anoniem: 74137
Real Time StrategyAnoniem: 74137 schreef op 24 oktober 2004 @ 23:25:
Zijn er ook spellen voor de xbox zoals bijv. Ceasar of Age of Empires. Zo'n god-mode spel (ben even de officiele benaming kwijt). Steden opbouwen enzo.
Anoniem: 51765
Stuk of 30Wom schreef op 24 oktober 2004 @ 16:56:
[...]
Respect hoor, hoeveel uur heb je er al opzitten als ik vragen mag ?
[ Voor 17% gewijzigd door drpeer_holland op 25-10-2004 08:47 ]
Dat was dus de limited edition...faranc schreef op 25 oktober 2004 @ 08:05:
Zie net op www.xbox.nl dat 'ie in NL ook weer terug is: de Crystal Xbox! Dan hoef ik 'm dus toch niet uit Engeland te laten komen...
[ Voor 7% gewijzigd door Vanitas op 25-10-2004 11:36 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Anoniem: 74137
Daar ligt de nadruk toch op het vechten, maar ik zoek een spel zoals de voorbeelden die ik noemde. Beetje steden op bouwen én een beetje vechtenManiakje schreef op 25 oktober 2004 @ 00:31:
[...]
Real Time Strategy
Ik ken maar één zo'n spel voor de Xbox, namelijk Alien versus Predator: Extinction. Ik heb het nog nooit gespeeld, maar het word in de meeste reviews niet zo goed beoordeeld, met name omdat het nogal slecht gebalanceerd zou zijn.
Tis wel een heel koele set he?Wreckerrm schreef op 27 oktober 2004 @ 10:39:
Ik zit er ook sterk over te denken om de Xbox in combinatie met Halo2 te kopen. Dan zal het dus de Crystal versie met 2 Crystal S Controllers worden.
Alone at last
Just nostalgia and I
Anoniem: 49130
Ik heb een crystal xbox gekocht in augustus, net zoals alle andere crystals van voor augustus is dit een 1.4 met focus chip. Enige mensen op xbox-scene hadden echter nieuwe crystals , 1.6.Wreckerrm schreef op 27 oktober 2004 @ 10:39:
Ik zit er ook sterk over te denken om de Xbox in combinatie met Halo2 te kopen. Dan zal het dus de Crystal versie met 2 Crystal S Controllers worden.
Weet iemand welke versie (1.4, 1.5 of 1.6) Xbox dit zal zijn?
Nu nog ff wachten tot 11 november. Of toch maar een ander pack kopen met 2 controllers, geen crystal editie en halo op 11 nov halen? Wachten sucks.
Of ombouwen legaal is of niet, daar valt over te twisten. In ieder geval is het op dit forum niet gewenst, zie ook de topicstart.wilmocs schreef op 27 oktober 2004 @ 13:03:
ik had een vraag:
ik wil graag de nieuwe xbox aanschaffen met Burnout 3, maar nu is deze xbox versie 1.6!
weet iemand de volgende vrag:
als ik hier een grotere HD in zet, is de softwaremod dan nog mogelijk?
(ombouwen is legaal, dus geen warez!)
[ Voor 10% gewijzigd door Maniakje op 27-10-2004 15:05 ]
Ik moet zeggen dat die hele Crystal Xbox mij niet trok, ik ben al erg blij met m'n zwarte doos.
[ Voor 10% gewijzigd door Maniakje op 27-10-2004 15:08 ]
[ Voor 40% gewijzigd door Yonix op 27-10-2004 16:54 ]
En dan te bedenken dat ie officieel niet eens zwart is, maar een hele donkere kleur groen
Ik zou ook wel willen weten wat de verschillen tussen de versies onderling zijn.Yonix schreef op 27 oktober 2004 @ 16:50:
Misschien een beetje een Beginners vraagje, maar ik heb in Augustus '04 een X-Box gekregen en nu zie ik hierboven dat er wordt gepraat over verschillende versie's. Wat is nu precies het verschil tussen de bepaalde versie's? En hoe kan ik zien welke versie ik heb?
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat nu allemaal zit.
Ennuh wat die Crystal X-Box betreft, mooi dingetje, maar ik neem genoegen met de X-Box Black edition ''The Original''
Hmm, dat ga ik morgen maar es bekijken bij daglicht.Ruud2001 schreef op 27 oktober 2004 @ 16:56:
[...]
En dan te bedenken dat ie officieel niet eens zwart is, maar een hele donkere kleur groen
Anoniem: 5646
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Alone at last
Just nostalgia and I
Alone at last
Just nostalgia and I
Die stickers zijn zeker mooi!Anoniem: 5646 schreef op 27 oktober 2004 @ 18:50:
ik heb zelf zo'n stickerset bij decalgirl besteld..
best net spul.. en het zat er binnen een half uur netjes op.
zo ziet die van mij er nu uit: link
[ Voor 11% gewijzigd door bitpixl op 28-10-2004 09:43 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Vlassie1980 op 28-10-2004 08:40 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Dat met die controllers, dat snap ik dus niet, heNippletwister schreef op 28 oktober 2004 @ 08:38:
Vroeger was ik nooit echt te spreken over de Xbox: Lompe controllers, weinig games, en de echte top games zoals GTA, GT4, Final Fantasy en de Pro Evo Soccer reeks waren er ook niet voor de Xbox...
Alone at last
Just nostalgia and I
Bij de oude controller kreeg ik vaak pijn in mijn duim met racegames, je drukt dan voor langere tijd het gas in en na een kwartier staat dan die hele button in je duimOkyah schreef op 28 oktober 2004 @ 09:51:
[...]
Dat met die controllers, dat snap ik dus niet, he
Ik heb behoorlijk kleine pootjes en toch prefereer ik in bijna elke situatie die classic controller. Wanneer heb ik liever een S? Als je de D-pad hard nodig hebt (DOA3 en THPS4 bij mij). Verder gebruik ik dus liever ee oude controller. Daarbij zijn de sticks ook veel fijner bijv. Een FPS met de S controller vind ik niet fijn. Ik vind het dan ook erg jammer dat die oude dingen van de markt gehaald zijnZe kunnen toch naast elkaar bestaan? Gelukkig heb ik 3 oude en 1 nieuwe en ze doen het allemaal nog, maar als een oude kapot zou gaan...
Er is er wel al een met een lamme a-knop
Ik heb ook ff gekeken naar de crystal versie, maar aangezien ik geen geduldig persoon ben haal ik gewoon het Burnout pakketWreckerrm schreef op 27 oktober 2004 @ 10:39:
Weet iemand welke versie (1.4, 1.5 of 1.6) Xbox dit zal zijn?
Nu nog ff wachten tot 11 november. Of toch maar een ander pack kopen met 2 controllers, geen crystal editie en halo op 11 nov halen? Wachten sucks.
Welke stickerset is dit? Vinyl Brushed Chrome? Wel gaaf. Dit lijkt natuurlijk weer niet bij de Crystal. Misschien moet ik toch gewoon een zwarte halen.Anoniem: 5646 schreef op 27 oktober 2004 @ 18:50:
ik heb zelf zo'n stickerset bij decalgirl besteld..
best net spul.. en het zat er binnen een half uur netjes op.
zo ziet die van mij er nu uit: link
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik heb hem. Hij is volgens mij niet breedbeeld. Tip: Als je hem speelt, begin eerst met 3, en dan pas met Vice City. Ik ben andersom begonnen, en dan valt 3 een beetje tegen, dat komt omdat Vice CityWillybubba schreef op 28 oktober 2004 @ 12:09:
Hmm.
GTA:SA komt uit op de PS2 en die heb ik dus niet... ik zit er nu over te denken GTA Double Pack te halen voor XBox... iemand ervaringen ermee? Is ie breedbeeld enzo?
Anoniem: 85482
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq