Het Grote XBOX Topic deel 10

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.352 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-05 16:27
Ik heb de indruk dat je dus niet je ouwe games erin kan gooien, maar je ze nieuw moet kopen, aangepast voor de nieuwe architectuur. Minder dus. Dan doet Sony dat toch weer beter die gewoon de PS3 volledig compatibel met de 1 en 2 heeft gemaakt.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16010

Ik zag net een vergelijking door een dude op Slashdot van de PS3 en de Xbox 360:
I took the time out to compare and contrast between the Xbox 360 & PS3 and I came to to this conclusion.

Xbox 360 has a CPU FPS of 45 GFlops*
PS3 has a CPU FPS of 218 GFlops

Xbox 360 has a GPU FPS of around 955 GFlops**
PS3 has a GPU FPS of 1.8TFlops

Xbox 360 has a combined FPS of 1TFlops
PS3 has a combined FPS of 2.18TFlops

Xbox 360 has a DVD-ROM
PS3 has a BD-ROM

Xbox 360 is WiFi ready
PS3 is WiFi built-in

Xbox 360 has 3 x USB 2.0 ports
PS3 has 6 x USB 2.0 ports

Xbox 360 has support for 4 wireless controllers
PS3 has support for 7 wireless (Bluetooth) controllers

Xbox 360 uses Memory Units
PS3 uses MS Standard/Duo/Pro, SD standard/mini & Compact Flash Type I/II

Xbox 360 has support for select Xbox1 games
PS3 has support for PS1 & PS2 games

Xbox 360 has support for 1 720p & 1080i display
PS3 has support for 2 480p, 720p, 1080i & 1080p displays

Note:
* Derived from CPU Game Math Performance of 9 billion dot product operations per second
** Derived from subtracting published Overall System Floating-Point Performance of 1TFlops with derived from CPU Game Math Performance of 9 billion dot product operations per second

Source:

Wikipedia's PS3 Tech Specs
Official Xbox 360 Fact Sheet
Formula for Dot Product Operations Per Second to GFlops
toon volledige bericht
Ik denk dat we zonder de entree van MS op de console markt niet zo'n vooruitgang hadden gezien. Wat een machines! Al ben ik niet zo'n gamer en wacht ik tot we kunnen gaan mediacenteren :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16010

Nog iets anders::
Weet iemand nog wat leuke party games voor 4 spelers voor de Xbox? Ik ben niet zo'n fan van games met een splitscreen. Nu speel ik nog gewoon Bomberman op de Snes emu, maar dat moet toch beter kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56386

Anoniem: 16010 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:26:
Nog iets anders::
Weet iemand nog wat leuke party games voor 4 spelers voor de Xbox? Ik ben niet zo'n fan van games met een splitscreen.
De enige game die ik ben tegengekomen is :Kung Fu Chaos. Dit is echt een leuke game waarin je in een low budget ninja film zit. Als je dat met zijn 4en speelt is het echt heel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Shrek Super Party? Is ook wel vermakelijk met zn 4en :)

Soort Mario party aftreksel.. wel geinig...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Whacked!, Fuzion Frenzy. Deze zijn ook best leuk om zo met z'n vieren te spelen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35

Wom

Cell Damage is ook fun met zijn vieren :) Lekker op elkaar inhakken in een Warner Bros. omgeving :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Ben benieuwd wat in de pratkijk voor verschillen te bekennen zijn op grafisch gebied tussen sony en micro. Sony heeft weer een mooie presentatie neergezet, maar dat is nog geen ps3 die voor je neus draaid. :)
Wat is trouwens het verschil tussen 1080i en 1080p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:15

Polycom

Poes van goud

Topspin met z'n 4e is echt gaaf!
pro evolution is ook wel te doen..
timesplitters 3 is ook wel vet met zn 4e alleen moet je wel tegen snelle beelden en actie kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-04 22:05
Pu_Dy schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 20:40:
Topspin met z'n 4e is echt gaaf!
pro evolution is ook wel te doen..
timesplitters 3 is ook wel vet met zn 4e alleen moet je wel tegen snelle beelden en actie kunnen.
PRO EVOLUTION IS OOK WEL TE DOEN? MEN DAT IS HET MEEST EXTREEM VETTE SPEL MET ZIJN VIEREN OOIT ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35

Wom

Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 20:38:
Ben benieuwd wat in de pratkijk voor verschillen te bekennen zijn op grafisch gebied tussen sony en micro. Sony heeft weer een mooie presentatie neergezet, maar dat is nog geen ps3 die voor je neus draaid. :)
Wat is trouwens het verschil tussen 1080i en 1080p?
1080i - 1920x1080 pixels interlaced
1080p - 1920x1080 pixels progressive

Wat er simpel gezegt op neerkomt dat 1080P tweemaal zoveel informatie weergeeft wat er voor zorgt dat het dus twee keer zo scherp is. Schijnt zeker een verschil te geven, enkel heb ik het zelf nog nooit mogen zien.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Begin me vaag t 1 en ander te herinneren jah, d8 dat t iets met even en oneven te maken had, maar goed zal vast wel ergens op internet te vinden zijn... :)
Kheb net alle 2 de presentaties gezien van ps3 en xbox2, de presentatie van de ps3 was natuurlijk indrukwekkender maar dat weten we onderhand wel. Kvindt de presentaties van microsoft maar bagger hoor...damn..
Veel van de getoonde xbox2 beelden gaf mij het idee dat me pc dat oo kkan op het moment, misschien is het in rl anders o mte zien. Oblivion en die game die op unreal3engine draaien waren wel erg geil te noemen! _/-\o_
Nu maar wachten op duidelijk gamebeeld materiaal, wat duidelijk door iemand wordt bestuurd op een duidelijk aangesloten xbox2 (ps3), dan kunnen we echt concluderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Het lijkt me tijd voor een nieuw deel...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:53:
Kheb net alle 2 de presentaties gezien van ps3 en xbox2, de presentatie van de ps3 was natuurlijk indrukwekkender maar dat weten we onderhand wel. Kvindt de presentaties van microsoft maar bagger hoor...damn..
Ik vond de MS presentatie tenminste nog interessant om naar te kijken. Bij Sony liepen ze maar te bluffen hoe super het ding wel niet was. Daarnaast moeten ze sommige sprekers nog even een engelse taalcursus geven, ze waren bijna niet te verstaan. Nee, ik vond die van MS veel beter. Hun visie lag er ook veel duidelijker in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ik dacht dat dit een XBOX topic was.... al die praat over de xbox 2 e.d. vertroebelen deze topic... Is er geen xbox 360 topic? Volgens mij zit er een mod te slapen.

[ Voor 14% gewijzigd door Darth Malak op 18-05-2005 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Dat lijkt me niet nodig, de XB360 is toch immers ook een XB...?
Later krijg je dan dat het XB topic dood gaat en het 360 topic wel in leven blijft. Dan kan je ze net zogoed samenvoegen, dat doen ze in het Cube/Revo topic ook. Dat werkt veel beter. Gewoon ff de topic titel aanpassen en klaar.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108806

Het fanboyism gehalte hier verbaasd me, kom op... Xbox is beter... nee, PS3!.... Kwa specs zijn ze aan elkaar gewaagd... dus het is een kwestie van smaak qua games I guess... 360 spreekt me ook ivm live erg aan, Sont is toch te stil wat betreft online gaming, iets waar ik het om doe.... Wat ik me afvraag bij die ps3- 7 controllers, leuk, maar werkt dat nou lekker op een normale- heck, zelfs grote tv? =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56386

Ign.com over king kong

King kong ziet er ook cool uit en er zitten dino's in :P. Lekker weer turok achtige taferelen uithalen, en lekker op los knallen. Hopelijk richt het ook op andere aspecten dan moeiteloos dino's afknallen. Het enige wat ik mij afvraag is wat die dino's met King kong's verhaal hebben te maken :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Mag ik jullie er misschien op wijzen dat ''Het Grote XBOX Topic Deel 11'' (De OP zelf stelt niets voor, maar ach het is een nieuw Topic ;) ) al aangemaakt is en klaar is voor gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
linkie posten en slotje erop dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Het Grote Xbox Topic Deel 11

Zo maar doen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:07
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.