Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Anoniem: 16010
Ik denk dat we zonder de entree van MS op de console markt niet zo'n vooruitgang hadden gezien. Wat een machines! Al ben ik niet zo'n gamer en wacht ik tot we kunnen gaan mediacenterenI took the time out to compare and contrast between the Xbox 360 & PS3 and I came to to this conclusion.toon volledige bericht
Xbox 360 has a CPU FPS of 45 GFlops*
PS3 has a CPU FPS of 218 GFlops
Xbox 360 has a GPU FPS of around 955 GFlops**
PS3 has a GPU FPS of 1.8TFlops
Xbox 360 has a combined FPS of 1TFlops
PS3 has a combined FPS of 2.18TFlops
Xbox 360 has a DVD-ROM
PS3 has a BD-ROM
Xbox 360 is WiFi ready
PS3 is WiFi built-in
Xbox 360 has 3 x USB 2.0 ports
PS3 has 6 x USB 2.0 ports
Xbox 360 has support for 4 wireless controllers
PS3 has support for 7 wireless (Bluetooth) controllers
Xbox 360 uses Memory Units
PS3 uses MS Standard/Duo/Pro, SD standard/mini & Compact Flash Type I/II
Xbox 360 has support for select Xbox1 games
PS3 has support for PS1 & PS2 games
Xbox 360 has support for 1 720p & 1080i display
PS3 has support for 2 480p, 720p, 1080i & 1080p displays
Note:
* Derived from CPU Game Math Performance of 9 billion dot product operations per second
** Derived from subtracting published Overall System Floating-Point Performance of 1TFlops with derived from CPU Game Math Performance of 9 billion dot product operations per second
Source:
Wikipedia's PS3 Tech Specs
Official Xbox 360 Fact Sheet
Formula for Dot Product Operations Per Second to GFlops
Anoniem: 56386
De enige game die ik ben tegengekomen is :Kung Fu Chaos. Dit is echt een leuke game waarin je in een low budget ninja film zit. Als je dat met zijn 4en speelt is het echt heel erg leuk.Anoniem: 16010 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:26:
Nog iets anders::
Weet iemand nog wat leuke party games voor 4 spelers voor de Xbox? Ik ben niet zo'n fan van games met een splitscreen.
Soort Mario party aftreksel.. wel geinig...
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Anoniem: 104748
Wat is trouwens het verschil tussen 1080i en 1080p?
pro evolution is ook wel te doen..
timesplitters 3 is ook wel vet met zn 4e alleen moet je wel tegen snelle beelden en actie kunnen.
PRO EVOLUTION IS OOK WEL TE DOEN? MEN DAT IS HET MEEST EXTREEM VETTE SPEL MET ZIJN VIEREN OOIT ...Pu_Dy schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 20:40:
Topspin met z'n 4e is echt gaaf!
pro evolution is ook wel te doen..
timesplitters 3 is ook wel vet met zn 4e alleen moet je wel tegen snelle beelden en actie kunnen.
1080i - 1920x1080 pixels interlacedAnoniem: 104748 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 20:38:
Ben benieuwd wat in de pratkijk voor verschillen te bekennen zijn op grafisch gebied tussen sony en micro. Sony heeft weer een mooie presentatie neergezet, maar dat is nog geen ps3 die voor je neus draaid.![]()
Wat is trouwens het verschil tussen 1080i en 1080p?
1080p - 1920x1080 pixels progressive
Wat er simpel gezegt op neerkomt dat 1080P tweemaal zoveel informatie weergeeft wat er voor zorgt dat het dus twee keer zo scherp is. Schijnt zeker een verschil te geven, enkel heb ik het zelf nog nooit mogen zien.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Anoniem: 104748
Kheb net alle 2 de presentaties gezien van ps3 en xbox2, de presentatie van de ps3 was natuurlijk indrukwekkender maar dat weten we onderhand wel. Kvindt de presentaties van microsoft maar bagger hoor...damn..
Veel van de getoonde xbox2 beelden gaf mij het idee dat me pc dat oo kkan op het moment, misschien is het in rl anders o mte zien. Oblivion en die game die op unreal3engine draaien waren wel erg geil te noemen!
Nu maar wachten op duidelijk gamebeeld materiaal, wat duidelijk door iemand wordt bestuurd op een duidelijk aangesloten xbox2 (ps3), dan kunnen we echt concluderen.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik vond de MS presentatie tenminste nog interessant om naar te kijken. Bij Sony liepen ze maar te bluffen hoe super het ding wel niet was. Daarnaast moeten ze sommige sprekers nog even een engelse taalcursus geven, ze waren bijna niet te verstaan. Nee, ik vond die van MS veel beter. Hun visie lag er ook veel duidelijker in.Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:53:
Kheb net alle 2 de presentaties gezien van ps3 en xbox2, de presentatie van de ps3 was natuurlijk indrukwekkender maar dat weten we onderhand wel. Kvindt de presentaties van microsoft maar bagger hoor...damn..
[ Voor 14% gewijzigd door Darth Malak op 18-05-2005 10:54 ]
Later krijg je dan dat het XB topic dood gaat en het 360 topic wel in leven blijft. Dan kan je ze net zogoed samenvoegen, dat doen ze in het Cube/Revo topic ook. Dat werkt veel beter. Gewoon ff de topic titel aanpassen en klaar.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Anoniem: 108806
Anoniem: 56386
King kong ziet er ook cool uit en er zitten dino's in
Dit topic is gesloten.