Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Er zijn genoeg Top-games, maar het hangt er ook een beetje vanaf of je X-Box Live hebt.Dyoma schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 08:03:
Gisteren ook een Xbox opgehaald ( wat een geweldig ding) met een paar spellen:
Jade Empire
Project Gotham Racing 2
Chronicles Of Riddick
Ninja Gaiden
en dat allemaal voor maar 225 euro![]()
![]()
![]()
![]()
iemand nog tips voor wat andere top games
Anoniem: 108806
ben net even bezig geweest met ninja gaiden
das wel echt een moeilijk spel maar als een groot fan van hack and slash ga ik deze ook helemaal uitspelen
Anoniem: 84457
Ik zou graag willen weten of daar ook een movieplayer bij in zit zodat je bepaalde films die een regiocode hebben wel kunt bekijken.
Dit kan namelijk wel op deAction Replay v/d PS2 versie.
http://tabwin.9.forumer.com/index.php?showtopic=144
Bron: http://www.jeux-france.com/news10028_xbox-360-.htmlPeter Moore confirme le développement de Halo 3 sur la machine.
Halo 3 bevestigd door Peter Moore.
In Amerika: XBox: 13 November (2001) - XBox 360: November (2005)
In Nederland: XBox: 14 Maart (2002) - XBox 360: Maart (2006)
Is dat misschien een theorie? Dat microsoft gewoon de "oude" launchdates aanhoudt.. deden ze bij de introductie van XBox Live trouwens ook die was 14 Maart 2003. Lijkt me wel grappig als ze dit doen.
EDIT:
Heb ik het nou verkeerd of kan dat beter? Lijkt net Dead or Alive 3/DoA: U, misschien net wat betere graphics.Flint schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:58:
Zijn die dead or alive screen al langs gekomen? Ik vind ze erg vet.
[ Voor 35% gewijzigd door BonzO op 12-05-2005 23:08 ]
Dat vond ik ook al. Het is wel iets beter, maar dan moet je wel HEEL goed kijken. Dat zie je dus nooit als je aan het gamen bent.BonzO schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 23:06:
[...]
Heb ik het nou verkeerd of kan dat beter? Lijkt net Dead or Alive 3/DoA: U, misschien net wat betere graphics.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
check hier maar even voor meer info, foto's enz.
http://www.gamespot.com/news/2005/05/12/news_6124231.html
wel cool ding trouwens... hopen dat we niet het gezeur hebben met de drives en Dvdr + & - compatibiliteit. zoals bij de verschillende drives van de xbox 1.
en voor de mensen die niet willen linken:
het mooie is wel dat ie in december 2005 in alle landen gaan uitkomen volgens MSoday also marked the release of the Xbox 360's technical specifications. As had been long-rumored, it has a custom IBM PowerPC-based CPU with three symmetrical 3.2GHz cores capable of 9 billion dot product operations per second. It sports a 500MHz custom ATI Graphics Processor with 10MB of embedded DRAM, 48-way parallel floating-point dynamically scheduled shader pipelines, and a unified shader architecture capable of 48 billion shader operations per second. Its polygon performance is 500 million triangles per second, with a pixel fill rate of 16 gigasamples per second. The 360's unified memory architecture will rival that of a high-end PC, with 512MB GDDR3 RAM and 700MHz DDR. Overall, the console will be capable of a whopping teraflop of overall system floating-point performance.
Besides its processing guts, the Xbox 360 will come with three USB 2.0 slots hidden behind a trapdoor for peripherals, and an infrared port that will work with any standard universal remote to control music and movies. It will have both HD digital and standard audio-visual outputs, since all games will be supported at 16:9 widescreen at 720p and 1080i resolution, replete with antialiasing functionality.
The Xbox 360 will come standard with one wireless controller, which the console is optimized for. "Unlike the [GameCube] WaveBird [controller] for example, where the design point was wired and then they made a wireless version, we started with wireless and made the compromises in the wired versions," Allard told GameSpot. "With the rechargeable battery option, it will actually come with a cable. So if your battery low light comes up, you can plug the cable back in and continue gaming while you're trickle charging." Said cable would be USB, according to Allard, who did not say if the rechargeable battery option would cost extra. The standard controller will take two AA batteries.
The Xbox 360 controller has also been redesigned. The removable memory cards--now upgraded to 64MB in size--will be inserted into the console directly, allowing for a less-bulky controller. "It's lighter and smaller than the Xbox 1 controller," said Allard who confirmed rumors that Microsoft "moved the black and white buttons up to the shoulders." Each controller will have a jack compatible with any standard cellular phone headset that gamers can use as an Xbox Live headset. "Any standard cell phone headset may be used," said Allard "Plug it in. Boom! You're on [Xbox] Live. You're talking to your friends."
Speaking of Xbox Live, the unit will be "optimized for online play" out of the box. For the hardwired, it will sport a built-in Ethernet port like the original Xbox. For the wireless, it will be "Wi-Fi Ready" for 802.11 A, B, and G Wi-Fi capability, which will be available via a "connector pack that's a pack of gum size," according to Allard.
According to its spec sheet, the Xbox 360 will come with an external hard drive. But, contrary to rumors, the hard drive will only be 20 gigabytes--not the rumored 40GB. As shown in previously leaked pictures, the 360's "outrigger" hard drive will snap into one end of the console, and can be removed and plugged into other 360s. "Let's say you're a Live guy and you've downloaded a whole bunch of premium content, ripped a whole bunch of music," said Allard. "You can bring it over and we can enjoy it at my house."
Besides its own multimedia capabilities, the 360 will be able to link up to a Microsoft Media Center PC for further functionality. "If you have a Media Center on your home network, you can stream music, you can stream photos, or you could stream high def sports and high-def movies from your media centre over your Xbox 360," said Allard.
The Xbox 360 will also come with complimentary access to the next generation of Xbox Live--sort of. Again, as previously rumored, Xbox Live will soon come in two flavors: Xbox Live Silver and Xbox Live Gold. The silver version of the service will be free to Xbox 360 owners and will give gamers access to basic next-gen Live services.
First off, Silver subscribers will be able to create their own Gamer Profile. As J Allard mentioned in his GDC keynote, this will have several components, including: the "Gamer Card" summary of its owner, a "Gamerscore" summary with said owner's on- and offline gaming achievements (which will also be listed separately), and a "Reputation" showing how other gamers rate the owner via an eBay-style feedback system. This will also list the owner's preference of GamerZone (see below).
Xbox Live Silver will also give users access to the Xbox Live Marketplace, which will allow players to download "new game trailers, demos, episodic content, new game levels, maps, weapons, vehicles, skins and other types of new content on demand," according to Microsoft. While some of this content will be free, as Allard outlined in his GDC keynote, most will cost a small amount of money via microtransactions of less than one dollar. But rather than charging their credit cards for every five-cent Project Gotham Racing III decal, Xbox Live subscribers will have to prepurchase blocks of credit, either directly from Microsoft or via prepaid cards from retailers like GameStop.
The gamer profile will also denote which "GamerZone" the owner prefers. That's right: to separate the n00bs from the 733ts, the new Xbox Live is broken down into four zones: "R&R," for casual players; "Pro," for the hardcore; "Underground," for "those who take an alternative approach to gaming," according to Microsoft; and "Family" for all-ages gaming.
Not just for games any more, voice chat in the new Xbox Live will now be accessible to Silver subscribers whenever the 360 is on--making it a de facto alternative to the phone. "You no longer have to be playing the same game or in the same game session to communicate," said Microsoft. "You can be playing a game while your friend is watching a movie."
Xbox Live Silver also includes access to massively multiplayer online games, though subscription fees to said games still apply. But to engage in online multiplayer sessions with any other type of game, gamers will have to shell out for Xbox Live Gold, the 360's premium service. Xbox Live subscribers will be able to swap their current accounts for Gold accounts for free.
Besides facilitating online play, XBL Gold will also feature the video chat functionality Allard demonstrated at E3 in 2004, although it will require the purchase of an EyeToy-like peripheral for the "video camera ready" console. Gold members will also be able to enter multiplayer online tournaments that Microsoft plans on staging, as well as participate in "Xbox Live online programming" such as celebrity gaming sessions and contests.
But for all the details Microsoft did release today, several major questions about the Xbox 360 remain unanswered. Foremost among these is the console's price, which analysts estimate will run between $299 and $399--and some predict will be $360. Nor did Microsoft address whether or not there will be more than one version of the Xbox 360 on store shelves at launch. "We won't talk about the specific dates or price points at E3," chief Xbox officer Robbie Bach told GameSpot. "It's a little early to do that."
Microsoft also danced around the subject of backward compatibility--for the time being. "The obvious point that comes up that's always interesting to talk about is backward compatibility and it's something we will talk about at E3," said Bach. "We haven't been public with what's happening there for a lot of different reasons and that will end on Monday night. That's one of the few things I am bound by my own NDA not to discuss."
However, Bach did make one thing abundantly clear--the Xbox 360 will arrive by Christmas 2005 in all territories. "The last thing I'll say is just to confirm we will be launching the next generation in North America and Europe and Japan this holiday season," he said.
[ Voor 94% gewijzigd door mindcre8r op 13-05-2005 08:56 ]
Bears and Bulls
Schaf Xbox Live aan! (dit is 1 van de beste tips die iemand je in je hele leven zal gevenDyoma schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 08:03:
Gisteren ook een Xbox opgehaald ( wat een geweldig ding) met een paar spellen:
Jade Empire
Project Gotham Racing 2
Chronicles Of Riddick
Ninja Gaiden
en dat allemaal voor maar 225 euro![]()
![]()
![]()
![]()
iemand nog tips voor wat andere top games
Tjsek na het aanschaffen:
Halo 2
Forza Motorsport
Mortal Kombat Deception
Deze games alleen kopen als je Live hebt. Vooral Halo 2 en MK: Deception zijn de Isj op Xbox Live. Forza ook zeer zeker maar deze game is ook perfect voor als je geen Live hebt.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
(woon op het moment ik U.K voor een tijdje en ga over 3 maanden weer naar nederland)
ik denk als ik eenmaal in nederland weer ben dat ik dan xbox live ga nemen
Forza ziet er inderdaad veel belovend uit heeft iemand hem al?
(ik weet dat hij vandaag uit komt maar ja het is in nederland al 9.45 he dan kan je hem wel hebben)
als iemand hem heeft zet even een leuk verhaaltje neer wat je er van vind aangezien ik toch iets moet doen op mijn werk
Belangrijkste reden voor mij om een XBOX te kopen is om lui vanaf m'n bank met vrienden te gamen. En vooral om de mortal kombat spellen te spelen (die niet meer op de pc komen).
Hoe lang is het snoer van zo'n controller eigenlijk
Anoniem: 69841
Nu maar wachten tot hij verkrijgbaar is in de nederlandse winkels.
Hij zegt wel wat over watercooling...beter luisterenAnoniem: 69841 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 09:59:
Ik heb zojuist het filmpje bekeken, maar er wordt niets tot weinig over de specs gezegd (dus niets over watercooling). Het is weer zo'n typisch mtv filmpje, met veel over de top gelul, bands die optreden, en andere onzin. Wel krijg je wat ingame beelden , die overigens erg schaars zijn in het filmpje, van perfect dark te zien. De gelekte foto's van het design van de 360 kloppen wel.
Nu maar wachten tot hij verkrijgbaar is in de nederlandse winkels.
mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane
Je kan gewoon Xbox Live in de UK nemen en als je dan over 3 maanden je Xbox mee neemt hoef je alleen je Internet-settings te wijzigen en vrolijk verder Liven.Dyoma schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 09:47:
Ben er nog neit helemaal over uit of ik wel xbox live neem
(woon op het moment ik U.K voor een tijdje en ga over 3 maanden weer naar nederland)
ik denk als ik eenmaal in nederland weer ben dat ik dan xbox live ga nemen
Forza ziet er inderdaad veel belovend uit heeft iemand hem al?
(ik weet dat hij vandaag uit komt maar ja het is in nederland al 9.45 he dan kan je hem wel hebben)
als iemand hem heeft zet even een leuk verhaaltje neer wat je er van vind aangezien ik toch iets moet doen op mijn werk
Ik heb Forza Motorsport gister al kunnen kopen bij de Media Markt in Heerlen. Als je leuke verhaaltjes over Forza wil moet je even hier kijken...
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Idd, kijk maar bij het filmpje op de 2 minuuten en 18 secondenS2S schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 10:00:
[...]
Hij zegt wel wat over watercooling...beter luisteren
Maar wat ik ook top vind is het niet hoeven te betalen voor x-box Live Silver en dat je geen Credit card nodig hebt voor gold
[ Voor 9% gewijzigd door Spypiet op 13-05-2005 11:12 ]
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
zit een 3 meter lang snoer aan dus meer dan genoegtennisbal schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 09:51:
Hoe lang is het snoer van zo'n controller eigenlijk
@CaptainM
bedankt ga ze wel een beetje door lezen
http://www.gametrailers.com/player.php?id=5734&type=wmv
Dit is het filmpje wat is vrij gegeven voor de gebruikers van het Ourcolony.net ARG. Dit zijn de mensen die dit soort dingen ook willen zien. Het MTV filmpje is puur voor de mainstream-mensen.
Luister eens goed bij tijd 2.19 van het filmpje, is de cpu water gekoeld

http://mercury.walagata.c...xbox_gears_of_war_416.wmv
http://www.gametrailers.com/player.php?id=5733&type=mov
http://www.gametrailers.com/player.php?id=5732&type=mov
http://www.gametrailers.com/player.php?id=5731&type=mov
http://www.gametrailers.com/player.php?id=5729&type=mov
http://www.gametrailers.com/player.php?id=5728&type=mov
Full auto:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=5727&type=mov
http://www.gametrailers.com/player.php?id=5726&type=mov
http://www.gametrailers.com/player.php?id=5725&type=mov
http://www.gametrailers.com/player.php?id=5724&type=mov
http://www.gametrailers.com/player.php?id=5723&type=mov
http://www.gametrailers.com/player.php?id=5721&type=mov
http://www.gametrailers.com/player.php?id=5716&type=mov
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
Mijn favoriet tot nu blijft ''Gears of War'' dat ziet er gewoon zo mooi uit!
Ikzelf vondt het ''Xbox 360 Unvealed'' filmpje ook heel erg cool en ja, de Xbox 360 is gewoon een super mooi ding!
/me Yonix leest nu zelfs op RTLZ (TV) dat de Xbox 360 voor de kerst al verkrijgbaar is, w00t!
Anoniem: 92875
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 92875 op 13-05-2005 15:40 ]
1. Geen techniek te zien, waarschijnlijk omdat die er niet is? (Behalve misschien enkelen voor de ontwikkelaars)
2. Irritant amerikaans brallerigheid. Laat nou eens geen Hollywood wannabees zien, maar de gewone jeugd. Leuk hoor, zo'n deathmatch, een complete act imho.
3. The Killers
4. Xbox 360 wordt moeilijker uiterlijk te modden denk ik. Die lame frontjes buiten beschouwing gelaten, is het gewoon een strak ding van zichzelf.
just my 2cents
jah, dit is een crosspost
Zo moet GTA4 eruit zientweakraiser schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:36:
OMG check deze screenies :bowdown.
Als dit zo doorgaat sta ik asl eerste in de rij om de nieuwe xbox te halen
[afbeelding]
XBox 360: die ga ik kopen!
Volgens mij is dat een PS3 screenshot. ( daar heb ik hem bij zien staan iig )tweakraiser schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:36:
[afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door Blaz0r op 13-05-2005 17:35 ]
Dit is toch echt de link.... geen PS3 screen dus...
Anoniem: 103718
uhm ik heb op een ander forum gelezen dat dat gewoon image zijn met high res models die prerendered zijn dus helemaal niet met de game engine, iemand had zelfs de makers gemailed en ze bevestigde datJ0J0 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 17:37:
http://image.com.com/game...360/xbox360_screen010.jpg
Dit is toch echt de link.... geen PS3 screen dus...
De show is tot nu toe meer muziek dan Xbox, ze hebben er ook wat uitgeknipt waarschijnlijk

[ Voor 38% gewijzigd door Yonix op 13-05-2005 19:41 ]
http://www.xbox360.com/
Ik ga em zeker weten halen. mijn PS2 heeft zijn beste tijd gehad.
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Anoniem: 104748
Amen!Anoniem: 104748 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 19:49:
Dit noem ik nou een bagger presentatie. Is t een concert of een presentatie van een nieuwe console? Je kan goed zien dat ze een hoop van sony geleerd hebben, en zowiezo de smaak te pakken hebben van de marketing die games heet. Als iemand die van goede games houd, is dit niet aantrekkelijk. Voor mensen die games spelen omdat t bij de huidige jongeren lifestyle hoort, is dit een mooie tijd. bah! HET GAAT TOCH OM GAMES?!
De show is al afgelopen en we hebben de Xbox echt maar 15 sec. gezien tijdens deze 30 minuten duurende (#@^%$#) SHOW!

Aaaah
na de show begint het! In de reclames heb ik meer gezien dan in de show zelf??
HIER wél leuke info

[ Voor 68% gewijzigd door Neejoh op 13-05-2005 20:00 ]
wel lekkere muziek
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
lol, ja het was echt te erg. Ik zo op het einde, zo nu begint het...Neejoh schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 19:54:
wat is dit voor BULLSHIT?? Heb de engels show gezien, en zelfs daar zat nog meer xbox360 inDacht al dat dat een grap was?? Wat een mongolen bij MTV zeg?
Aaaah
na de show begint het! In de reclames heb ik meer gezien dan in de show zelf??
Ik op teletekst kijken, ohw het is afgelopen... afgelopen??... AFGELOPEN! WTF?
En de introductie van de XB360 dan?? Heb ik em gezien?
* Denkt diep na...
Ja 15 sec ofzo... ohw...
True.diOndOrAntt schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 19:58:
Wat een kut muziek
[ Voor 11% gewijzigd door Vanitas op 13-05-2005 20:00 ]
Anoniem: 10445
LOLRedFox schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 19:55:
lol, volgens mij heeft er iemand iets te enthousiast zitten te knippen in die presentatie.
wel lekkere muziek
MTV had niemand meer die avid kon, toen hebben ze gevraagd of iemands neefje het ff kon regelen, die jongen bleek achteraf een game hatende adhd'er te zijn..
Wasted time. Snow Patrol & The Killers, leuk, maar zat ik nu ff niet op te wachten..streepje eraf voor microsoft.
Het gaat alleen maar om je eigen "touch" aan het ding te geven, en zo je ego overal op te kunnen stempelen....
Best wel lullig in de toekomst als je in een winkel komt en je zoekt een console, en de verkoper vraagt waar houd je van, en je zegt goede games. En vooral als je dan krijgt de horen zulke consoles bestaan niet meer, het gaat alleen nog maar om lifestyle.
We zien wel...
Let wel op dat dit een render is en niet realtime (is bevestigd door de developer die het spel maakt).tweakraiser schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:36:
[afbeelding]
Overigens vind ik de mtv zooi echt slecht
Ik ben gewoon het nieuws gaan kijken omdat dat boeiender was
sorry hoor, maar dit vind ik de grootste bullshit
Streepje er af voor MTV! Microsoft heeft hier volgens mij amper een aandeel in gehad. Ik heb namelijk de versie gezien die ze in de VS uitgezonden hebben, en daar zie je daadwerkelijk WEL beelden van de xbxo 360... Niet net als nu alleen maar muziekAnoniem: 10445 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 20:01:
[...]
LOL
MTV had niemand meer die avid kon, toen hebben ze gevraagd of iemands neefje het ff kon regelen, die jongen bleek achteraf een game hatende adhd'er te zijn..
Wasted time. Snow Patrol & The Killers, leuk, maar zat ik nu ff niet op te wachten..streepje eraf voor microsoft.

[ Voor 49% gewijzigd door Neejoh op 13-05-2005 20:06 ]
Op gamespot wordt er juist bevestigd dat de graphics uit de engins komen van het voor de xbox 360 gemaakte 2 Days to Vegas komt:Anoniem: 103718 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 17:40:
[...]
uhm ik heb op een ander forum gelezen dat dat gewoon image zijn met high res models die prerendered zijn dus helemaal niet met de game engine, iemand had zelfs de makers gemailed en ze bevestigde dat
Wat Elroy al eerder zei:Let wel op dat dit een render is en niet realtime
Hier nog een screenshot:

http://www.gamespot.com/x360/action/2daystovegas/
Voor het volledige artikel:
http://www.gamespot.com/features/6124293/index.html
PS ik kan niet wachten op de eerste screenshot's van
Need for Speed Most Wanted
[ Voor 20% gewijzigd door tweakraiser op 13-05-2005 20:06 ]
Wat is er nou echt vernieuwend te noemen? Op deze manier kun je nog 10 console generaties doorgaan, tis gewoon allemaal niet meer vernieuwend. Er zal en moet een nieuwe generatie consoles uitkomen, ofdat de techniek al mogelijkheid geeft voor echte vernieuwing of niet. Tis gewoon jammer.
Ik ben wel enthausiast over HDV, het werd eens tijd om die lage reso te vervangen. Maar voor de rest? hij is krachtiger . Ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe van nintendo, die proberen nog wel eens wat nieuws hoop ik. Voor mij is dit XBOX 1.5. Maar nog maals, we zien wel...
Anoniem: 10445
In de aftiteling van dat eerste filmpje staat FOK! vermelddaPet schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 19:48:
Presentatiefilmpje Xbox 360
http://www.xbox360.com/
Ik ga em zeker weten halen. mijn PS2 heeft zijn beste tijd gehad.
Voíla:tweakraiser schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 20:04:
[...]
PS ik kan niet wachten op de eerste screenshot's van
Need for Speed Most Wanted
Gewilde screens van Need for Speed: Most Wanted op Gamer.nl
OMG
Erg vet idd!
Moeilijke discussieAnoniem: 104748 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 20:11:
@NEEJOH
Wat is er nou echt vernieuwend te noemen? Op deze manier kun je nog 10 console generaties doorgaan, tis gewoon allemaal niet meer vernieuwend. Er zal en moet een nieuwe generatie consoles uitkomen, ofdat de techniek al mogelijkheid geeft voor echte vernieuwing of niet. Tis gewoon jammer.
Ik ben wel enthausiast over HDV, het werd eens tijd om die lage reso te vervangen. Maar voor de rest? hij is krachtiger . Ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe van nintendo, die proberen nog wel eens wat nieuws hoop ik. Voor mij is dit XBOX 1.5. Maar nog maals, we zien wel...
Zoals in het stuk van Team-xbox te lezen is, moet je het eigenlijk wel van de software hebben, omdat hardware zich zo snel doorontwikkeld dat je het niet bij kan houden in een console (óf pc). Xbox live ís hoe dan ook een service die niet te ontkennen is als een vernieuwing op gamegebied. Tuurlijk, het is er nu inmiddels al een tijdje, waardoor het voor jou mischien niet een vernieuwing is maar een vooruitgang, kan ik mee leven.
Op gamegebied is er weldegelijk een vernieuwing! Microsoft gebruikt nu in de xbox 360 geen DirectX (wat xbox 1 gebruikte), maar XNA. Ontzettend krachtig
Ik quote:
Niet vernieuwd genoeg?What sets the Xbox 360 apart from any other existing gaming hardware and puts the console at the very edge of real-time visuals is its graphics system. ATI Technologies, the partner selected to create the Xbox 360 GPU, has designed the very first graphics processor that offers a unified shader pipeline at a hardware level.
This hardware solution together with a unified shader language, which will debut on PCs in 2006 with the next version of Windows (code-named Longhorn) and in its Windows Graphics Foundation 2.0, put the Xbox 360 hardware at the forefront of graphic technologies.
De games worden met veel (lees: VEEL) meer poly's gemaakt en de shaders/belichting enz is vele male beter dan wat we nu gewend zijn op zowel console én pc. We zijn wel degelijk aanbeland in een nieuw tijdperk van gaming
En over het mediaconsole gebeuren, DE vernieuwing van de xbox 360. MS heeft gewoon ontzettend goed opgelet wat de wensen zijn bij de gebruikers. Ik ken onwijs veel mensen die een xbox kochten en gelijk ombouwden om een jaar later nog geen game gespeeld te hebben. XBMC was een onwijs krachtig stukje software die de xbox omtoverde tot een machine wat zoooo veel meer was dan een console... Zelf vind ik het een onwijs slimme zet van MS
Verder wil ik nog even kwijt dat kleine dingen als een draadloze controller (standaard) écht wel verbeteringen zijn. Ik ken geen gamer die nog nooit ruzie heeft gehad met z'n controller door het draadje...
Zeg het gewoon nog een keer
[edit]
Check btw het einde van de credits: Fok!Games
[ Voor 7% gewijzigd door Neejoh op 13-05-2005 21:49 ]
[ Voor 21% gewijzigd door magnifor op 14-05-2005 01:05 ]
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
http://www.mtv.com/games/video_games/xbox/index.jhtml
Anoniem: 64307
Maar ikw as van plan om windows media center aan te gaan schaffen maar als dat er in de xbox al in zit dan wacht ik nog even
Als dat waar zou zijn dat je ook tv programma's enzo zou kunnen opnemen. Dan zou ik miss wel me ouders zo ver krijgen om dat ding voor me (ons) te kopenAnoniem: 64307 schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 11:14:
Ik heb nog noooit een console gekocht, laat staan er intresse in gehad, maar deze.. is toch wel heel cool. Maar heb ik het nu goed begrepen dat je hem ook als media center kan gebruiken (als je een extra harde schijf erin doet)? Hoe moet ik dat opvatten? Kan je ook tvprogramma's opnemen en dergelijke, of is het alleen muziek en van die gedownloade filmpjes die je kunt afspelen? En natuurlijk de muziek/filmpjes die op je PC staan want daar kun je hem ook op aansluiten.
Maar ikw as van plan om windows media center aan te gaan schaffen maar als dat er in de xbox al in zit dan wacht ik nog even. Kan iemand me er wat meer overuitleggen (Voor zover jullie het al weten..)
Zover ik weet heeft de Xbox 360 niet de mogelijkheid om TV programma's en dergelijke op te nemen, wel kan je, mits je over een Windows XP Media Center PC beschikt, programma's uploaden van je MC-PC naar de 360.dark4ever schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 12:26:
[...]
Als dat waar zou zijn dat je ook tv programma's enzo zou kunnen opnemen. Dan zou ik miss wel me ouders zo ver krijgen om dat ding voor me (ons) te kopenZeg ik gewoon niets over het afspelen van games alleen maar over heb media center gebeuren
. Maar idd is er iemand die wat meer info hier over kan geven?
Check deze site voor meer info:
- Xbox 360 Digital Entertainment
Maar, ikzelf ben zeer tevreden over het eindresultaat van Microsoft's Xbox 360 en dat terwijl we nog niet echt veel van zijn echte ''grafische kracht'' hebben kunnen aanschouwen
Ik weet dus wel wat ik eind dit jaar ga aanschaffen
[ Voor 18% gewijzigd door Yonix op 14-05-2005 13:07 ]
Verder is het nog niet duidelijk of je gedownloade films kan streamen (vanaf elk XP gebaseerd werkstation, dus ook media center) naar de xbox. Probleem is een beetje de codec... Gedownloade films zijn vaak in xvid of divx, wat niet op de xbox zal zitten. Hoe letterlijk we het streamen moeten nemen weet ik niet. Mischien dat je hem op je media center af moet spelen (met xvid) wat hij vervolgens naar de xbox stuurt? Moeilijk moeilijk moeilijk
Anyway, verder kan hij wel alles aan. DVD-/+r, CD, MP3, JPEG enz enz enz. Dus wees niet bang wat je in huis haalt, it's gonna blow your head
Anyway, weer leuk filmpje te vinden over de 360.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Beetje sluik propaganda in hun propaganda
Check dit maar eens in het filmpje wat hierboven is gepost, http://www.gametrailers.com/player.php?id=5734&type=mov .
Dan rond 2/3 als die dame met de boezem vertelt over het team en de camera over de desk gaat. Zag ik een nummerbord staan. Wit met rode letters, valt beetje op, staat " PS3K . " . Nu is die laatste letter niet te zien. Hoewel, je ziet een randje onder de monitor uitsteken. Precies, een bolletje. Kortom, er staat hoogstwaarschijnlijk een O .
makes -> PS3KO PlayStation 3 Knock-Out .
Wat een ontdekking
ff met paint lopen pielen

[ Voor 3% gewijzigd door Yonni op 14-05-2005 15:48 ]
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Wat een ontdekking!Yonni schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 15:47:
Zoooo, Xbox team is sneaky.
Beetje sluik propaganda in hun propaganda. Beetje de PS3 dollen
![]()
Check dit maar eens in het filmpje wat hierboven is gepost, http://www.gametrailers.com/player.php?id=5734&type=mov .
Dan rond 2/3 als die dame met de boezem vertelt over het team en de camera over de desk gaat. Zag ik een nummerbord staan. Wit met rode letters, valt beetje op, staat " PS3K . " . Nu is die laatste letter niet te zien. Hoewel, je ziet een randje onder de monitor uitsteken. Precies, een bolletje. Kortom, er staat hoogstwaarschijnlijk een O .
makes -> PS3KO PlayStation 3 Knock-Out .
Wat een ontdekking, nu vraag ik me af welke dude het erin heeft gezet met filmen, moet haast wel met opzet zijn gedaan , gewoon een beetje jennen naar de PS boys. Haha, grappige console wars enzo
.
ff met paint lopen pielen![]()
[afbeelding]

[ Voor 4% gewijzigd door Arx op 15-05-2005 13:45 ]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Sneak[3G] schreef op zondag 15 mei 2005 @ 13:55:
/offtopic Jij wordt wel erg snel misselijk Arx, ben je brak?
Jah... Het is verschrikkelijk... Niets helpt...
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
En volgens mij heb je dus nu niks ontdekt...
Maarjah, lekker boeiend. Tóch, Arx?
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Yonni schreef op zondag 15 mei 2005 @ 17:51:
Ik denk van wel, valt namelijk erg op dat er voor zo'n filmpje opeens PS3 in beeld staat. Dat bordje hadden ze bij het filmen anders wel weggehaald...
Maarjah, lekker boeiend. Tóch, Arx?
Lied mij even gaan...
Anoniem: 69767

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Anoniem: 38246
Laat mensen zelf uitmaken of ze de games van de xbox leuk vindenAnoniem: 69767 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 10:17:
Lekker boeien...We weten toch allemaal wel dat er betere games uitkomen op de PS3 en Nintendo Revolution dan de Xbox 360..Al die kiddos die allemaal zitten te geilen op de specs van de Xbox pfff
Ik wordt echt moe van mensen zoals jullie.
Er zijn genoeg top spellen voor de huidige xbox en voor de komende moet ze nog komen.
Maar kom astublieft niet meer blaaten dat de xbox games zo zuigen want dat doen ze zeker niet
Anoniem: 131484
jaaaaa.....Anoniem: 9974 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 12:31:
De XBOX domineert nu al (zonder de 360) de consolemarkt...nuff said.

Anoniem: 144402
Wat specs betreft misschien wel, wat spel aanbod voor mijn smaak zeker niet, en daar kunnen goede specs en een goede online service niets aan veranderen. Heb onlangs naast de xbox nog een ps2 gekocht voor de in mijn ogen betere spellen.Anoniem: 9974 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 12:31:
Maar ik ben erg benieuwd naar vooral het spelaanbod van de next gen consoles. Daar staat of valt het mee.
Gamertag: VAS taijyn
Not...Anoniem: 9974 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 12:31:
Iedereen weet dat het de PS2 is. De XB is leuk, maar de cube vind ik leuker/beter. Er zijn niet echt veel games waar ik echt een XB voor zou willen kopen. Toch heb ik dat gedaan. Ik heb er geen spijt van, maar als ik zo kijk naar de games voor de cube, dan zijn daar veel meer games bij die mij meer aanspreken. En dat zijn dan ook echt games waar je een console voor koopt. Op de XB is dat enkel maar Ninja Gaiden.
Ik ben het met je eens.Anoniem: 69767 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 10:17:
Lekker boeien...We weten toch allemaal wel dat er betere games uitkomen op de PS3 en Nintendo Revolution dan de Xbox 360..Al die kiddos die allemaal zitten te geilen op de specs van de Xbox pfff
Echt veel denken, betere specs, betere games. Maar dat slaat natuurlijk nergens op. Kijk maar naar RE4, dat is echt een geweldig mooi spel, mooier dan het merendeel van de XB games. Er zijn dan wel games die technisch mooier zijn, maar niet mooier op me overkomen. Kijk maar naar SC:CT, mooie reflecties ed. maar over het algemeen mooier dan RE4, totaal niet.
[ Voor 37% gewijzigd door Vanitas op 16-05-2005 22:33 ]
Wat betreft de games is er (voor mij) niks te klagen op de Xbox met games als PGR2, Forza, Voodoo Vince, Halo 2, Amped en PES4 met online mogelijkheid. Ook Xbox Live blijft een sterk punt van de Xbox en zal alleen nog maar beter worden op de 360.
Ik wacht even af waar Sony en Nintendo mee gaan komen komende week, maar de Xbox 360 spreekt mij erg aan op dit moment.
[ Voor 4% gewijzigd door M@cer op 17-05-2005 09:09 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
- PGR
- PGR2
- Forza Motorsport
- RalliSport Challenge
- RalliSport Challenge 2
- Richard Burns Rally
- MotoGP
- MotoGP 2
- Halo
- Halo 2
- Complete Splintercell reeks
Echter ik vind Forza heel tof maar ik mis toch "het gevoel" zoals ik vroeger had bij GT2, dus waarschijnlijker toch een PS3 puur voor GT...
PhD i.o.
Enige nieuws wat ik wilde horen deze E3
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Anoniem: 16010
Ik denk dat we zonder de entree van MS op de console markt niet zo'n vooruitgang hadden gezien. Wat een machines! Al ben ik niet zo'n gamer en wacht ik tot we kunnen gaan mediacenterenI took the time out to compare and contrast between the Xbox 360 & PS3 and I came to to this conclusion.
Xbox 360 has a CPU FPS of 45 GFlops*
PS3 has a CPU FPS of 218 GFlops
Xbox 360 has a GPU FPS of around 955 GFlops**
PS3 has a GPU FPS of 1.8TFlops
Xbox 360 has a combined FPS of 1TFlops
PS3 has a combined FPS of 2.18TFlops
Xbox 360 has a DVD-ROM
PS3 has a BD-ROM
Xbox 360 is WiFi ready
PS3 is WiFi built-in
Xbox 360 has 3 x USB 2.0 ports
PS3 has 6 x USB 2.0 ports
Xbox 360 has support for 4 wireless controllers
PS3 has support for 7 wireless (Bluetooth) controllers
Xbox 360 uses Memory Units
PS3 uses MS Standard/Duo/Pro, SD standard/mini & Compact Flash Type I/II
Xbox 360 has support for select Xbox1 games
PS3 has support for PS1 & PS2 games
Xbox 360 has support for 1 720p & 1080i display
PS3 has support for 2 480p, 720p, 1080i & 1080p displays
Note:
* Derived from CPU Game Math Performance of 9 billion dot product operations per second
** Derived from subtracting published Overall System Floating-Point Performance of 1TFlops with derived from CPU Game Math Performance of 9 billion dot product operations per second
Source:
Wikipedia's PS3 Tech Specs
Official Xbox 360 Fact Sheet
Formula for Dot Product Operations Per Second to GFlops
Anoniem: 56386
De enige game die ik ben tegengekomen is :Kung Fu Chaos. Dit is echt een leuke game waarin je in een low budget ninja film zit. Als je dat met zijn 4en speelt is het echt heel erg leuk.Anoniem: 16010 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:26:
Nog iets anders::
Weet iemand nog wat leuke party games voor 4 spelers voor de Xbox? Ik ben niet zo'n fan van games met een splitscreen.
Soort Mario party aftreksel.. wel geinig...
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Wat is trouwens het verschil tussen 1080i en 1080p?
pro evolution is ook wel te doen..
timesplitters 3 is ook wel vet met zn 4e alleen moet je wel tegen snelle beelden en actie kunnen.
PRO EVOLUTION IS OOK WEL TE DOEN? MEN DAT IS HET MEEST EXTREEM VETTE SPEL MET ZIJN VIEREN OOIT ...Pu_Dy schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 20:40:
Topspin met z'n 4e is echt gaaf!
pro evolution is ook wel te doen..
timesplitters 3 is ook wel vet met zn 4e alleen moet je wel tegen snelle beelden en actie kunnen.
1080i - 1920x1080 pixels interlacedAnoniem: 104748 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 20:38:
Ben benieuwd wat in de pratkijk voor verschillen te bekennen zijn op grafisch gebied tussen sony en micro. Sony heeft weer een mooie presentatie neergezet, maar dat is nog geen ps3 die voor je neus draaid.![]()
Wat is trouwens het verschil tussen 1080i en 1080p?
1080p - 1920x1080 pixels progressive
Wat er simpel gezegt op neerkomt dat 1080P tweemaal zoveel informatie weergeeft wat er voor zorgt dat het dus twee keer zo scherp is. Schijnt zeker een verschil te geven, enkel heb ik het zelf nog nooit mogen zien.
Kheb net alle 2 de presentaties gezien van ps3 en xbox2, de presentatie van de ps3 was natuurlijk indrukwekkender maar dat weten we onderhand wel. Kvindt de presentaties van microsoft maar bagger hoor...damn..
Veel van de getoonde xbox2 beelden gaf mij het idee dat me pc dat oo kkan op het moment, misschien is het in rl anders o mte zien. Oblivion en die game die op unreal3engine draaien waren wel erg geil te noemen!
Nu maar wachten op duidelijk gamebeeld materiaal, wat duidelijk door iemand wordt bestuurd op een duidelijk aangesloten xbox2 (ps3), dan kunnen we echt concluderen.
Ik vond de MS presentatie tenminste nog interessant om naar te kijken. Bij Sony liepen ze maar te bluffen hoe super het ding wel niet was. Daarnaast moeten ze sommige sprekers nog even een engelse taalcursus geven, ze waren bijna niet te verstaan. Nee, ik vond die van MS veel beter. Hun visie lag er ook veel duidelijker in.Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:53:
Kheb net alle 2 de presentaties gezien van ps3 en xbox2, de presentatie van de ps3 was natuurlijk indrukwekkender maar dat weten we onderhand wel. Kvindt de presentaties van microsoft maar bagger hoor...damn..
[ Voor 14% gewijzigd door Darth Malak op 18-05-2005 10:54 ]
Later krijg je dan dat het XB topic dood gaat en het 360 topic wel in leven blijft. Dan kan je ze net zogoed samenvoegen, dat doen ze in het Cube/Revo topic ook. Dat werkt veel beter. Gewoon ff de topic titel aanpassen en klaar.
Anoniem: 108806
Anoniem: 56386
King kong ziet er ook cool uit en er zitten dino's in
Dit topic is gesloten.