Het Grote XBOX Topic deel 10

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.343 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:12
Terryb47 schreef op 28 oktober 2004 @ 15:07:
Ik vond Halo1 helemaal niet bijzonder O-), net als GTA snap ik niet wat waarom het zo populair is..

en hype kills natuurlijk
Denk dat je dan een hele andere smaak hebt als de meeste gamers (wat natuurlijk heel goed kan)

Heb niet vaak gehoord van gamers die GTA niet leuk vinden, dus ik denk dat je wel een uniek gevalletje bent (niet aanvallend bedoeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-04 21:24

potatox

unz unz unz

1) Halo 2 begint het zelfde als deel 1, ziet er relatief het zelfde uit en speelt ook nog eens het zelfde. Dual wielden word helemaal hyped, en ik snap niet waarom. Goldeneye, perfect dark en in nog wel meer spellen kun je dual-wielden.

2) Weer veel te weinig ruimte om te rijden. Als je een een level eindelijk kunt rijden dan is het ook nog eens een rechte lijn waar je naar toe moet. Halo 1 heeft meer vrijheid kwa wegkeuze.

3) E3 2003 demonstratie >>>> uiteindelijke spel. De verschillen:

- Het uiteindelijke spel heeft pop-ups, framerate drops en onconstante texture scherpte in gameplay EN filmpjes.

- Hele E3 level zit niet in het spel!

- Geen warthog kapende brutes.

- Geen melee combo's

- Geen versnellingen

- Assault rifle schiet in en uitgezoomt 3 zwakke kogels

4) Energy sword is te sterk. Je kunt hele ruimtes met laten we zeggen 5 brutes en een paar elites in enkele tientallen seconden wegvagen, terwijl als je gewone guns gebruikt het niet eens haalt.

5)
spoiler:
Cloaking device
maakt sommige levels nog veel makkelijker. Je hoeft namelijk niet eens meer te vechten. Je rent gewoon van deur naar deur en negeert de vijanden.

Niet alles aan halo 2 is slecht hoor. De banshe bvb, die speelt nu velen malen beter dan in deel 1. Er zijn ook meer levels dan in 1, meer wapens en een veeeel betere multiplayer optie. Maar al met al vind ik de single player campain van Halo 2 een enorme tegenvaller.

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Niet het E3 level? :'( Maar dat was zoooooo koel!!!222 ;(
Nja, dual wielden, lijkt me afentoe wel grappig :P Maar verder niet heel belangrijk... Jammer dat die SMGs omhoog gaan als je er mee schiet, ik vat nooit waarom ze dat in spellen invoeren bij dat soort wapens. Het maakt het niet echt leuker ofzo. Hoop dat het meevalt. Dat van die pop-ups is idd stom. Ik weet nog niet hoe erg de framerate drops zijn of de texture onscherpte ofzo... Maarja, ik kijk er nog steeds wel naar uit eik :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Framerate drops en pop-ups zijn altijd irritant.

Hopelijk komt het niet al te vaak voor.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mjah, maar de pop-ups hadden ze imo wel iets aan kunnen/moeten doen. De framerate drops merk je (als maker) pas als je het hele spel doorgespeeld hebt. Waar die zitten dan. En dan kan je er nog wel iets aan doen als het ECHT erg is. Maar die pop-ups zullen dus niet op bepaalde punten zitten maar je het hele spel door teisteren :P

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Willybubba schreef op 28 oktober 2004 @ 12:09:
Hmm.

GTA:SA komt uit op de PS2 en die heb ik dus niet... ik zit er nu over te denken GTA Double Pack te halen voor XBox... iemand ervaringen ermee? Is ie breedbeeld enzo?
Ik speel Vice City nu erg veel, erg verslavend. Hij is in breedbeeld en je hebt een aparte radiozender voor je custom soundtracks, ook erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Op www.gamerankings.com zie ik dat Halo 2 nu 1 review heeft, eentje van 97%. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Anoniem: 62696 schreef op 28 oktober 2004 @ 20:02:
Op www.gamerankings.com zie ik dat Halo 2 nu 1 review heeft, eentje van 97%. :)
Ja door "official XB magazine", daar heb je niks aan.
Fan-boys van de bovenste plank die (natuurlijk) alles wat met Halo te maken heeft de hemel in prijst. :r

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:43

Polycom

Poes van goud

De singelplayer is inderdaad gewoon heel saai.

De multiplayer maakt een hele hoop goed. (THANK GOD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-12-2024
Nippletwister schreef op 28 oktober 2004 @ 15:41:
[...]

Denk dat je dan een hele andere smaak hebt als de meeste gamers (wat natuurlijk heel goed kan)

Heb niet vaak gehoord van gamers die GTA niet leuk vinden, dus ik denk dat je wel een uniek gevalletje bent (niet aanvallend bedoeld)
oh vind het helemaal niet erg, tis misschien dat ik wat negatief overkwam. maar ik heb die games toch wel allemaal een kans gegeven, ben dus geen fanboy die games afkraakt zonder te weten waar het overgaat ;) daaraantegen vond ik
games als Unreal 2 wel weer leuk (die door de fanaten word afgemaakt) en zelfs Myst }:O

ik hou best van de FPS genre, maar Halo trok me op 1 of ander manier niet. GTA3 vond ik leuk: voor een paar uur in een auto rond rijden met radio aan, vond het leuk voor even. Heb VC geprobeerd, trekt me helemaal niet die miamivice sfeer, zelfde heb ik met Spiderman 2: begin me gewoon erg te vervelen na een tijd.
GTA:SA is wel helemaal hiphop ouwe 80/90's style heb ik van een vriend gehoord, wie weet als ie ooit voor de xbox uitkomt dat ik uitprobeer, maar zeker niet nu voor de PS2. Er komen teveel games uit deze maand, PES4/Halflife2 om maar een paar te noemen.

Nu ik erover nadenk, ik vond Ace Combat 4 (PS2) een prachtig spel, maar Crimson Skies weer helemaal niet - komt toch dan door die ouwe airplanes denk ik, dus wie weet zal ik GTA:SA wel leuk vinden.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
ff vraagje over Dead or Alive Ultimate....

is die grafisch beter dan DOA3?? en is het spel zelf ook beter? Dit omdat het een remake betreft van DOA2 geloof ik...

[ Voor 3% gewijzigd door Reignman op 29-10-2004 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

_PoTaToX_ schreef op 28 oktober 2004 @ 16:34:

2) Weer veel te weinig ruimte om te rijden. Als je een een level eindelijk kunt rijden dan is het ook nog eens een rechte lijn waar je naar toe moet. Halo 1 heeft meer vrijheid kwa wegkeuze.
Ik ben het met meer punten niet eens, maar deze wil ik er even uitlichten. Ik heb 2 maanden lang Halo 2 Live kunnen spelen in het Beta team. Helaas niet alle velden, maar wel een hoop. Er zijn ook velden (waterworks b.v. heette hij volgens mij) waar een voertuig erg handig kan zijn, en je ook de ruimte hebt. Single player heb ik nog nooit gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Hebben jullie dit gelezen:
Helaas vandaag slecht nieuws. Enkele maanden geleden begonnen wij van Xboxworld.nl met GCshop.nl een mooie preorder actie om alle bezoekers van onze sites de najaarstitel van dit jaar, Halo 2, voor een mooi prijsje aan te bieden. Helaas wil Microsoft GCshop geen Halo 2 Limited Editions leveren. Hiermee stelt Microsoft uiteraard veel mensen teleur die gehoopt hadden om de game te krijgen via XBW en GCshop.

De oorzaak van de geweigerde levering vindt zijn wortelen in de lage prijs waarvoor wij de titel aanboden. Dit doen wij om gamers die niet beschikken over heel erg veel geld, toch van zo veel mogelijk titels te kunnen laten genieten. Het is een extra service voor de bezoekers van Xboxworld.nl en uiteraard zijn we er zelf erg trots op samen met GCshop de spellen voor zulke lage prijs aan te kunnen bieden. Helaas denkt Microsoft hier anders over en krijgen we in het geval van de Halo 2 Limited Edition niet de nodige ondersteuning die nodig is om de harde kern Xbox liefhebbers die zich op Xboxworld bevind te voorzien van een Limited Edition van de grootste Xbox titel die tot nu toe uit komt op de Xbox. De meeste winkels krijgen een aantal van deze LE\s, maar GCshop krijgt er echt nul.

Het is dan ook met pijn in het hart dat GCshop vandaag een mailing de deur uit heeft gedaan om de honderden klanten te verwittigen dat ze de Limited Edition ergens anders moeten zoeken, mochten ze deze persé toch willen hebben. Wel bieden we deze klanten uiteraard de mogelijkheid om de bestelling om te zetten naar een normale Halo 2 en het restant terug te krijgen op hun rekening of al hun geld terug te krijgen. Lees hier meer over de situatie en laat Microsoft weten wat je er van denkt. Bespreek het onderwerp of laat ons je mening horen in deze forumthread.

Zoals je begrijpt zijn wij van Xboxworld.nl en de jongens van GCshop.nl behoorlijk teleurgesteld in wat origineel de meest succesvolle gezamenlijke preorder actie was die we hebben gehouden. We voelen ons een beetje schuldig dat we niet kunnen leveren aan onze klanten wat we hun zo graag zouden wilde leveren. Maar je begrijpt ongetwijfeld ook dat wij er alles aan gedaan hebben om toch nog oplossingen te zoeken. Wie weet bieden we de Halo 2 Limited Edition later nog aan, maar we zullen weinig (waarschijnlijk géén) mensen op 11 november blij kunnen maken met deze versie van het spel.
Slecht nieuws voor iedereen die H2:CE bij GCshop heeft gehaald.
Niet dat ik Halo 2 besteld heb bij GCs, maar het is gewoon een klote actie van MS.

En ik snap het ook niet, want MS krijgt toch een vast bedrag per spel.
En dan maakt het toch niks uit of dat spel nou verkocht wordt voor 55 euro of 155 euro.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:14

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo, idd maar GTA Double Pack gehaald :)

Alleen nog maar even GTA3 gedaan, speelt wel ff anders dan op PC.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19339

Willybubba schreef op 29 oktober 2004 @ 13:38:
Zo, idd maar GTA Double Pack gehaald :)

Alleen nog maar even GTA3 gedaan, speelt wel ff anders dan op PC.
Heb VC op 100% uitgespeeld op de Xbox... Probeer nu ook GTA3, maar omdat ik die ook 100% wil, begin ik als eerste met de odd jobs (taxi, vigilante, ambulance, ...) nu ik nog niet gehaat wordt door de gangs. Alleen die ff'ing ambulance-missie is moeilijk... En frustrerend... :( Heb al meermaals het idee opgevat om de GTA3-disc in stukjes te breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107065

:p

heb de gta box wel eens geleend van een vriend... het zijn en blijven 2 super games :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Laatst online: 20-09-2022
naar aanleiding van enkele posts hier heb ik besloten om via lik-sang.com een convertor voor een ps2-controller voor de xbox + de smartjoy frag te halen voor m'n xbox, ook voor o.a. PES4 en de xbox-shooters :)

M'n orderstatus is "pre-order received - waiting for release". Zijn deze producten nog niet uit dan?? Blijkbaar niet nee :) Ik kan nergens op de site vinden hoe ik contact op kan nemen met lik-sang... heeft iemand misschien een emailadres waar ik naar kan mailen met m'n vraag over m'n order?

Thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:55
kingnbajam schreef op 29 oktober 2004 @ 15:29:
naar aanleiding van enkele posts hier heb ik besloten om via lik-sang.com een convertor voor een ps2-controller voor de xbox + de smartjoy frag te halen voor m'n xbox, ook voor o.a. PES4 en de xbox-shooters :)

M'n orderstatus is "pre-order received - waiting for release". Zijn deze producten nog niet uit dan?? Blijkbaar niet nee :) Ik kan nergens op de site vinden hoe ik contact op kan nemen met lik-sang... heeft iemand misschien een emailadres waar ik naar kan mailen met m'n vraag over m'n order?

Thanks!!
Check effe wie de organisator is van de Lik-Sang IA op inkoopakties.net, die heeft al meermaals contact gehad met hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:12
Gisteren ook een Xbox aangeschaft vanwege PES4 via Live, toch apart een Xbox en een PS2 die gebroederlijk naast elkaar staan :)

Ben in ieder geval zeer te spreken over de S controllers, liggen erg lekker in de hand!
Ik heb de set met Burnout 3 gekocht, leuk spel maar ik heb er toch nog ff een vraagie over:

Nu moet ik gas geven met de R en L triggers bovenaan, ik zou dit graag willen veranderen, maar ik kan bij mijn controllers alleen maar de vibratie functie in of uitschakelen :?

Iemand die weet hoe ik deze instellingen aan kan passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Laatst online: 20-09-2022
Fire69 schreef op 29 oktober 2004 @ 15:53:
[...]

Check effe wie de organisator is van de Lik-Sang IA op inkoopakties.net, die heeft al meermaals contact gehad met hun.
Daar wilde ik ook aan meedoen, maar er is al tijden geen extra info... dus ik heb het nu direct zelf besteld, dan betaal ik paar een paar tientjes meer... hoef ik in ieder geval niet meer te wachten op meer info, de betaling etc. etc.

Maar goed, het zal er vast wel aankomen dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Laatst online: 23-03 14:13

El_Quedro

Pininfarina

Ik heb nu mijn Xbox al een paar jaar, nu wil ik alleen een 5.1 setje ervoor kopen..

Maar moet ik nou zo'n Advanced scart cable ervoor kopen als ik 5.1 wil?
en zo ja, werkt het geluid wel goed dan op een pal-xbox? (aangezien er staat dat ze niet goed werken met pal-xboxen.)

Ik moet zeggen, ik en een heleboel vrienden van me zijn helemaal Burnout verslaafd, ik heb alle 3 de delen gekocht, en toch hebben ze met deel 3 weer heel wat leuks voor elkaar gekregen! Echt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ja advanced scart cable moet je dan kopen. Dan kun je gewoon een optisch kabeltje vanuit een blok dat in die scartkabel verwerkt zit naar je reciever en hoppa je hebt digitaal 5.1 geluid. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 14:57
Nog minder dan een maand en dan komt PES4 eindelijk uit.. Hoeveel veel mensen uit zitten te kijken naar HALO 2, zit ik al maanden op dit spel te wachten..
Heb inmiddels alvast een PS2 controller met adapter voor PC en XBOX besteld bij Ling-Sak, aangezien de verdeling van de knoppen op de Xbox controller voor PES4 niet optimaal is (zover ik gelezen heb).. Eindelijk gaat PES Live, lijkt me echt geweldig..

Stiekem hoop ik trouwens dat er ook nog eens een Xbox SE uitkomt (net als de PS Two), die een stuk kleiner is dan de huidige Xbox.. Die PS Two is echt klein, in vergelijking daarmee is de Xbox echt een bakbeest..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Laatst online: 05-03 23:44
Reignman schreef op 29 oktober 2004 @ 11:19:
ff vraagje over Dead or Alive Ultimate....

is die grafisch beter dan DOA3?? en is het spel zelf ook beter? Dit omdat het een remake betreft van DOA2 geloof ik...
Volgens de review van Xbox Magazine is het spel grafisch weer flink verbeterd ten opzichte van DOA3. Het gebruikt een verbeterde versie van de DOAX Beach Volleyball engine. :Y)

De gameplay schijnt ook wat veranderd te zijn: als je DOA3 gewend bent zul je toch even opnieuw moeten wennen aan DOA: Ultimate.

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45287

Fire69 schreef op 29 oktober 2004 @ 15:53:
[...]

Als hij net zo snel met reageren is als met de actie dan zou ik geen antwoord verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb zojuist 2 uurtjes Lord of the Rings:The third age gespeeld...

Het is een vermakelijk spel... Je loopt wel echt een route en bent niet echt vrij... ook zit er veel filmmateriaal in... soms zelfs te veel.. Het spel ziet er wel supergaaf uit en de special effects zijn ook super gaaf...
De gevechten zijn overgens turn-based... en de wezens enzo zien er ook goed uit!

Leuk spel.. toch maar uitspelen denk ik.. zit nu op 5%

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Jo0w ppl, ook ik heb eens zin in een console, en jah ik geil op de beste graphix :+ zoals de meesten hier ;)
Xbox dus voor mij.
Maar gister las ik over de komst van de Xbox2 in januari/februari al ...
Is er al wat over bekent?
Komt Halo2 ook op xbox2?
Wat zal ie gaan kosten?

En hoelang zou een xbox1 nog meegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Xbox2 zou pas in 2006 zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Rumours are spreading that the next Xbox will be unveiled by Bill Gates on January 5, 2005, at the Consumer Electronic Show (CES) in Las Vegas. This would mean that Microsoft would be releasing the Xbox 2 before either Sony or Nintendo release their consoles, which are both due for release later in 2005.
Een stukje verder stond er dat de release kort daarop zou plaatsvinden, hoewel dit nog speculaties zijn.

Daarom, 150€ voor 'n Xbox1 als de nieuwe xbox2 over 3-4 maandjes al komt lijkt me zonde van het geld, stop ik liever bij de nieuwe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
hmm hier is vorige week nog een topic over geweest: nu nog kopen of niet, zie hier waarin je alle redenen kan lezen waarom je nu een xbox1 zou kunnen (moeten) aanschaffen. inclusief mijn mening ;)

ik zou er niet van uit gaan dat Halo 2 op xbox 2 zal uitkomen, meer waarschijnlijk een sequel.

[ Voor 18% gewijzigd door Terryb47 op 03-11-2004 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Het zal echt nog wel minimaal een jaar duren voordat je de Xbox 2 kan kopen.. Verder zal de prijs in het begin zo hoog zijn dat je je nog wel een paar keer bedenkt.. Dus de komende 2 jaar zit je nog wel goed met je Xbox..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94113

en ik zou gewoon een xbox 1 koopen het ding kost niks en voor dat de xbox twee uit komt zij we all weer 1 jaar zo wel niet meer maanden veder

em ga daar maar van uit dat ehet langer dan 1 jaar duurt

[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 94113 op 03-11-2004 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Ik luister altijd naar m'n medetweakers, zeker als ze het allemaal met elkaar eens zijn :P
Hebben jullie ook weet van leuke pacs?
Hier in Rotterdam zie ik enkel de Burnout3 combo, is dat de enige? (Niet dat burnout zuigt ofsow ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik weet niet zeker of er ook een halo 2 pack komt, maar als die komt zou ik nog even een week wachten anders gewoon voor bur 3 gaan want die is echt super wreed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Volgens mij is er ook een FIFA 2005 (persoonlijk :r, ga voor PES4 die bijna uitkomt voor Xbox) bundel, maar dan zou ik zeker voor de Burnout 3 versie gaan... Volgens mij komt er ook een bundel met Halo 2, maar dan moet je nog een paar weken (misschien dagen) geduld moeten hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Geduld heb ik genoeg, geld nog niet namelijk :P
Had ik net uitgegeven ;)

FIFA2005 heb ik al op m'n PC'tje, maar Halo2 combi lijkt me ook leuk.
Ligt het aan mij of heeft de PS2 meer aanbiedingcombies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja maar die heeft ook een veel grooteren top games op de console dus kan je meer paketen makken

die special op de ps2 uit komen en niet ergens anders

want ze makken altijd pakketen voor games die alleen op hun console uit zijn :P

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 94113 op 03-11-2004 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
xbox heeft toch ook een stel mooie packs gehad: ninja gaiden, splintercell, rallisport 2, fable, topspin, pgr2 packs om er een paar te noemen en die komen toch allemaal met een maand (of meer) gratis XBLive, en dan nog die gifgroene en crystal limited edition packs. tis dat er op dit moment gewoon geen top games uitzijn, maar Halo 2, Doom 3, Halflife 2 packs zullen toch indruk gaan maken.

[ Voor 12% gewijzigd door Terryb47 op 03-11-2004 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Volgens mij valt dat wel mee... Er zijn wel meerdere combies, maar die zijn nu niet meer verkrijgbaar.. Als je goed zoekt zal je nog wel oudere combies vinden ook (bv met PGR2 en TOpspin).. Voor de PS2 zijn volgens mij ook niet echt veel combies op dit moment..

Er zijn ook genoeg games die niet op de PS2 uitkomen maar wel op de Xbox.. Ze hebben allebei toppers, maar PS2 is er nou eenmaal wat langer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Terryb47 schreef op 03 november 2004 @ 16:51:
xbox heeft toch ook een stel mooie packs gehad: ninja gaiden, splintercell, rallisport 2, fable, topspin, pgr2 packs om er een paar te noemen en die komen toch allemaal met een maand (of meer) gratis XBLive, en dan nog die gifgroene en crystal limited edition packs. tis dat er op dit moment gewoon geen top games uitzijn, maar Halo 2, Doom 3, Halflife 2 packs zullen toch indruk gaan maken.
maar op doom 3 en half life komen pas in 2005

dus ik zou daar niet op wachten ik zou gewoon voor halo 2 gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
ik zeg ook niet dat ie snel gaan uitkomen, was reply op dat er wel degelijke exclusives zijn, maar dat valt idd heel erg mee. de PS2 heeft wel een aantal titels zoals GTA of FF die groots en exclusive zijn op dit moment, maar de rest van de packs zijn toch allemaal multiplatform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Heeft er eigenlijk iemand een idee over de startprijs van de Xbox2, aangezien ze op de Xbox1 100$ per box verlies maken zal die wel flink hoog liggen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Poeh, xbox 1 begon op 450 eypo niet? Ofzo? Zoiets zal de xbox 2 dan wel ook wel kosten als deze net uit komt, niet? Meeste nieuwe consoles kosten minstens 1000 gulden als ze uitkomen, volgens mij. Nja, bij de afgelopen generaties zo geweest ieg. Als de xbox2 btw niet backwardcompatible wordt gaan er doden vallen... :P
//Ok, ok, klachten dan ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Okyah op 03-11-2004 19:24 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10-2023
Nog even iets over die speedlink kabel: Als ik m'n xbox op een beamer aan wil sluiten, welke aansluiting moet ik dan gebruiken? Heb ik dan zo'n scart -> svhs verloopding nodig, en zoja, verlies ik dan geen kwaliteit?

Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap0stah
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05-2024
in de starttopic staat dat voor live min 512 kb nodig is,
heb zelf nu een 416 kb abbo en is dat nu echt niet te doen voor live of is die 512 wat overdreven ?
tis niet echt een must voor mij maar als het wil is het natuurlijk leuk meegenomen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:49
Ik heb vanmiddag ook een Xbox gehaald met Fable en het spel valt me niks tegen :)

Zodra ik weer geld heb ben ik van plan er een 5.1 setje bij aan te schaffen voor het betere geluid. En eigenlijk moet ik er ook nog een 2e controller bij.. en een DVD playback kit en... nou ja het komt allemaal nog wel. Ben blij dat ik eindelijk m'n eigen Xboxje heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:31

Wom

Okyah schreef op 03 november 2004 @ 19:22:
Poeh, xbox 1 begon op 450 eypo niet? Ofzo? Zoiets zal de xbox 2 dan wel ook wel kosten als deze net uit komt, niet? Meeste nieuwe consoles kosten minstens 1000 gulden als ze uitkomen, volgens mij. Nja, bij de afgelopen generaties zo geweest ieg. Als de xbox2 btw niet backwardcompatible wordt gaan er doden vallen... :P
//Ok, ok, klachten dan ;)
479 Euro voor een Xbox en een controller. En dat was het... Wat ben ik eigenlijk gek geweest :P

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik was gelukkig pas na de pricecut zo gek :+ Meteen Halo er bij natuurlijk :P Daarna als snel DOA3 en daarna viel m'n shopping spree niet meer te stoppen >:) 5.1 set er aan, DVD-ding erbij, paar extra controllers, spel na spel na spel, nog een s-controller 8)7
Maar tis wel leuk :P
Maar jij kreeg weer een gratis spel, niet? :)

[ Voor 10% gewijzigd door Okyah op 04-11-2004 21:59 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irongangster
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-07-2021
Eindelijk ga ik dan ook een xbox halen :)
Ik wil eigenlijk graag de Crystal Xbox. Waar kan ik deze nog krijgen? Ik hoorde namelijk van een vriend dat deze nergens meer te verkrijgen was.
Ik ga er amped2 bijhalen( ben snowboardfreak en board zelf dus het realisme spreekt me wel aan ;)). Bij de Crystal Xbox krijg je ook een extra controller dus dat is ook handig. Ik hoop dat de mediamarkt(Den Haag) hem heeft. Anders koop ik daar een kale zwarte.

Heeft iemand suggesties of opmerkingen, ik hoor alles graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Er komt een Halo 2 pack met Crystal Xbox en ik dacht 2 controllers (dat weet ik niet 100% zeker) voor €199,-. 11 november is dat, release van Halo 2.

//edit: 2 crystal controllers idd en ook 2 maanden Xbox Live.

[ Voor 19% gewijzigd door Dyxtra op 04-11-2004 22:34 ]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7175

Iemand hier die weet waar ze betaalbare dvd loopwerken voor een xbox verkopen?
M'n Thomson maakt zoveel kabaal dat m'n kijkplezier daar wel erg onder begint te lijden.
Prijzen die ik in Duitsland ben tegengekomen liggen zo hoog dat een nieuwe console zelfs te overwegen valt maar helaas geven ze daar geen garantie op het merk dvd speler dat in de console zit.
Wil dus echt niet nog eens met een Thomson opgezadeld zitten :'(

Gaat me d'r echt voornamelijk om dat ie dus stil is.

Wellicht moet ik toch maar es gaan denken aan een "normale" dvd speler maar kwa afstandsbediening zou het wel tof zijn als m'n xbox met een stil loopwerk zou worden uitgerust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Bij de nieuwe worden geen Thompsons meer gebruikt, dus als je in de winkel naar de productiedatum kijkt, zit je redelijk safe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34019

Dan houd ik me aanbevolen voor degene die je misschien weg gaat doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
ap0stah schreef op 04 november 2004 @ 21:37:
in de starttopic staat dat voor live min 512 kb nodig is,
heb zelf nu een 416 kb abbo en is dat nu echt niet te doen voor live of is die 512 wat overdreven ?
tis niet echt een must voor mij maar als het wil is het natuurlijk leuk meegenomen
Neem zo'n Xbox Live Trail kaart en probeer het, als je geen problemen ondervindt weet je genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Laatst online: 23-03 14:13

El_Quedro

Pininfarina

Anoniem: 7175 schreef op 05 november 2004 @ 04:46:
Iemand hier die weet waar ze betaalbare dvd loopwerken voor een xbox verkopen?
M'n Thomson maakt zoveel kabaal dat m'n kijkplezier daar wel erg onder begint te lijden.
Prijzen die ik in Duitsland ben tegengekomen liggen zo hoog dat een nieuwe console zelfs te overwegen valt maar helaas geven ze daar geen garantie op het merk dvd speler dat in de console zit.
Wil dus echt niet nog eens met een Thomson opgezadeld zitten :'(

Gaat me d'r echt voornamelijk om dat ie dus stil is.

Wellicht moet ik toch maar es gaan denken aan een "normale" dvd speler maar kwa afstandsbediening zou het wel tof zijn als m'n xbox met een stil loopwerk zou worden uitgerust.
Je kan ff op hier kijken. Er staat hier beschreven hoe je je o.a. Xbox dvd-drive kan vervangen door een pc dvd-drive. :)

Misschien is dit een alternatief, voor de rest heb ik meerdere nieuwe Xboxen gezien, en ben alleen de Philips en Samsung drives tegengekomen, dus met een nieuwe Xbox zit je ook goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
D³ schreef op 04 november 2004 @ 22:32:
Er komt een Halo 2 pack met Crystal Xbox en ik dacht 2 controllers (dat weet ik niet 100% zeker) voor €199,-. 11 november is dat, release van Halo 2.

//edit: 2 crystal controllers idd en ook 2 maanden Xbox Live.
Mss wel leuk dan jah :)

Jongens, hoe doen jullie dat eigenlijk, xbox live, ik kan me niet voorstellen dat iedereen een creditcard heeft ...
Ik mag er nog geen 1, en me ouders hebben er ook geen, niet nodig ;)
Mja ik wil eigenlijk wel xbox liven, multiplayer == onmisbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:21
SH4D3H schreef op 05 november 2004 @ 09:39:
[...]
Jongens, hoe doen jullie dat eigenlijk, xbox live, ik kan me niet voorstellen dat iedereen een creditcard heeft ...
Uhh gewoon met creditcard. Hoe wou je het anders doen ;)

Creditcard had ik sowieso al. Is weleens handig voor online aankopen of voor vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap0stah
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05-2024
voor zon live trail kaart moet ik dan een live game aanschaffen of zijn die ook
los verkrijgbaar ?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Die krengen krijg je bijna overal... Misschien heb ik er nog wel 1 voor je liggen..
Je hebt, ook voor de trail, wel een credit card nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Hey gaat er nog iemand hier naar de Halo 2 premiere aanstaande woensdag? Kunnen we misschien ff meeten. Wat moet ik me erbij voorstellen trouwens?

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Macer schreef op 05 november 2004 @ 17:10:
Die krengen krijg je bijna overal... Misschien heb ik er nog wel 1 voor je liggen..
Je hebt, ook voor de trail, wel een credit card nodig..
als je er ook nog een voor mij heb liggen zou dat mooi zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Laatst online: 26-11-2021
bij mij maakt mijn fan nogal een herrie... zou je daar een stillere voor in de plaats kunnen zetten??

heeft iemand daar ervaring mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
rikgoodhart schreef op 05 november 2004 @ 18:14:
[...]

als je er ook nog een voor mij heb liggen zou dat mooi zijn :)
En creditcard zou ik ook kunnen gebruiken jah ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
SH4D3H schreef op 05 november 2004 @ 19:28:
[...]

En creditcard zou ik ook kunnen gebruiken jah ;) :+
ja maar een trail kaart kan ik ECHT gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

he ik heb even een vraag.

ik wil met me xbox live gaan maar heb nog geen credit card

en nou vroeg ik me af je moet toch voor een credit crad betaalen om het te hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 21:14

Willybubba

Nut up or shut up.

Ja, een CC kost meestal rond de 30 euro per jaar ofzo... geloof ik.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke bedankt man wel jammer dat je een cc nodig hebt mar je wil graag online met me xbox zeker met halo 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Ik heb Halo2 te koop btw. Ik ga het spel NIET spelen als ik de Crystal Box koop, dus als iemand hem nog wil hebben ...

Reden is, dat Halo me niet boeit en ik liever platform games speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Meestal is het eerste jaar van een credit card gratis.. Bij de ING Card krijg je er nu geloof ik ook nog een gratis MP3 speler bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar hoe lang moet je hem dan nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74137

Stel dat ik met een gebrand spel per ongeluk verbinding probeer te maken met xbox live, ben ik dan gelijk gebanned?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562

Anoniem: 74137 schreef op 07 november 2004 @ 18:11:
Stel dat ik met een gebrand spel per ongeluk verbinding probeer te maken met xbox live, ben ik dan gelijk gebanned?
Maw, je wilt gewoon met illegale games online? Wees dan een man en ben eerlijk. En het antwoord is geloof ik ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562 schreef op 07 november 2004 @ 18:27:
[...]

Maw, je wilt gewoon met illegale games online? Wees dan een man en ben eerlijk. En het antwoord is geloof ik ja.
Nee, je begrijpt me verkeerd. Ik wil niet online met illegale spellen. Ik wil alleen weten of je dan gebanned wordt als je het (per ongeluk) probeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:54
dan ben je gelijk gebanned ja

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562

Anoniem: 74137 schreef op 07 november 2004 @ 18:30:
[...]

Nee, je begrijpt me verkeerd. Ik wil niet online met illegale spellen. Ik wil alleen weten of je dan gebanned wordt als je het (per ongeluk) probeerd.
Hoe kun je zoiets nou per ongeluk proberen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op één verkeerd knopje drukken misschien?

Maar ok, je bent dan dus gebanned begrijp ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Volgens mij kan je niet eens connectie maken met gedownloade games? (of wel..)

Gemerden2: Macer is de bank niet, ga zelf eens na welke bank de CC heeft die aan jouw eisen voldoet. dan blijven we een beetje ontopic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

85871

Misschien staat het wel ergens, maar ik heb t nergens kunnen vinden. Hoe groot is de HDD die standaard in de xbox zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

85871 schreef op 07 november 2004 @ 19:14:
Misschien staat het wel ergens, maar ik heb t nergens kunnen vinden. Hoe groot is de HDD die standaard in de xbox zit?
Volgens mij zijn er twee verschillende de eerste serie met 8gb en de latere met 10gb

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Je kan volgens mij wel connectie maken, je kan zelfs een paar minuten spelen... Maar het is echt wachten tot je gebanned wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19339

85871 schreef op 07 november 2004 @ 19:14:
3,5" :+

Nee serieus: idd 8Gb en later 10Gb, maar die van 10Gb werd wel met 8Gb geformatteerd, dus je krijgt niet meer schijfruimte met een latere Xbox.

Iets anders: komt dat Xbox Live Arcade ook nog in Europa uit? Nu MS besloten heeft om de Media Extender voor Xbox in Europa niet uit te brengen, zou dit me niet verbazen. Maar ik vind nergens iets over een launch van Live Arcade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
Anoniem: 74137 schreef op 07 november 2004 @ 18:30:
[...]

Gooi anders even de laatste X2 bios op je xbox (4981 of 4983), die maken het namelijk onmogelijk om met Live een verbinding te maken als de modchip actief is. Zo kan je dus nooit "per ongeluk" op live belanden terwijl je modchip actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
  • Laatst online: 05-02 16:17
Hallo, ik heb even een korte vraag over de advanced scart cable (officiele MS)

Als ik deze heb, ben je dan verplicht gebruik te maken van de optical out voor het geluid?, ik heb op het moment namelijk geen versterker met een digitale ingang. Ik wil echter wel gebruik maken van het RGB signaal. Het liefste zou ik het geluid gewoon over de tv willen laten lopen zoals dat nu ook is.

Ik heb al gezocht in de topics, maar alles gaat juist over het gebruik van de optical out zelf en niet of er nog andere mogelijkheden zijn.

If good's on the left, then I'm sticking to the right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo
Milo schreef op 04 november 2004 @ 15:18:
Nog even iets over die speedlink kabel: Als ik m'n xbox op een beamer aan wil sluiten, welke aansluiting moet ik dan gebruiken? Heb ik dan zo'n scart -> svhs verloopding nodig, en zoja, verlies ik dan geen kwaliteit?
Schopje. Heeft iemand die kabel? Weet iemand wellicht een vergelijkend kabel-review?

Oh, btw, speedsmile, als je die speedlink kabel koopt heb je zowel digitale als anologe aansluitingen voor audio. Schijnt €10 te kosten. (bij mediamarkt als ik het goed heb)

[ Voor 18% gewijzigd door Milo op 08-11-2004 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
  • Laatst online: 05-02 16:17
Ok bedankt voor reactie, probleem is echter dat hier geen mediamarkt echt in de buurt zit. Is die kabel nog ergens anders te krijgen?
Ik zou toch graag nog antwoord willen op oorspronkelijke vraag

If good's on the left, then I'm sticking to the right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
@speedsmile: dat is geen probleem, je moet gewoon dolby digital en DTS uitzetten in de M$ dash instellingen en dan heb je analoog (stereo/mono/dpl1 en 2) geluid via de advanced scart pack. Je hoeft em dus niet op een digitale versterker aan te sluiten (sterker nog, je hoeft de optische kabel dan zelfs helemaal niet aan te sluiten). Ik snap alleen niet wat je met een advanced scart pack moet als je geen digitale versterker hebt.....

@Milo: Ik heb zowel de speedlink als de originele kabel, wat wil je weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo
@Schweino:

Zie je verschil in beeldkwaliteit? En, weet je toevallig of je verlies in beeldkwaliteit hebt als je hem daarna via svideo op een beamer aansluit?

Eigenlijk heb ik een kabel nodig die svideo (RGB) met digitale audio combineert, maar Speedlink heeft die alleen als een überkabel waar je ook ps2's en gamecubes op aan kan sluiten, maar die zal wel een stuk duurder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108806

Ik heb ook zo een el cheapo kabel liggen... optisch uit, svhs uit + stereo plugies, en een scart plug... Jammer alleen dat die Xbox niet EN compo uit EN vhs kan trekken... heeft iemand hier ervaring met compo versterkers (want dat wordt bibberbeeld na 3 keer splitten (pc, tv en beamer)).... of zal ik op de Svhs toer gaan... moet ik alsnog gaan splitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
heren,

heb een headset gekocht en het werkt allemaal wel met halo 2.
snap alleen niet goed tegen wie ik praat.

wanneer praat ik tegen mijn teamgenoten?
als ik mijn headset op het rode lampje heb staan, betekend dit UIT of een andere modus?

iemand die hier even op in kan gaan? ben nieuw met headset. dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:23

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik ben van plan een X-doosj te gaan aanschaffen.. maar welke bundels zijn er allemaal verkrijgbaar :)?

ik weet alleen de Rallisport challenge bundel
rikgoodhart schreef op 08 november 2004 @ 18:47:
heren,

als ik mijn headset op het rode lampje heb staan, betekend dit UIT of een andere modus?

Halo 2 komt toch pas 11 november?

[ Voor 61% gewijzigd door RMB op 08-11-2004 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo
@fusion_ghost:
Ah, welke kabel heb jij? Hoe is de kwaliteit t.o.v. de originele? (Als je hem via scart/rgb aansluit, dat is. Composiet schijnt tamelijk bagger te zijn in vergelijking.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108806

Milo schreef op 08 november 2004 @ 18:55:
@fusion_ghost:
Ah, welke kabel heb jij? Hoe is de kwaliteit t.o.v. de originele? (Als je hem via scart/rgb aansluit, dat is. Composiet schijnt tamelijk bagger te zijn in vergelijking.)
Heb nu de deze

Via scart op de TV is het beeld erg netjes, zie eigenlijk geen verschil ivm de orginele (heb die er ook even ingehad, ter leen) Via SVHS ook prima.. optisch uit, stereo comp. pluggies... nja spreekt voor zich... opzich aanradertje, 20 euro bij dixons. Kan je eigenlijk geen buil aan vallen. Probleem voor mij is dat ik EN naar de beamer wil EN naar mn capture card, EN naar m'n TV... En dat wil niet echt (compo en svhs gebruiken). Dus moet maar een compo-hub gaan kopen (iemand tips) om dat signaal te versterken en goed helder aan te laten komen....

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 108806 op 08-11-2004 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

85871

Anoniem: 19339 schreef op 08 november 2004 @ 00:55:
[...]

3,5" :+

Nee serieus: idd 8Gb en later 10Gb, maar die van 10Gb werd wel met 8Gb geformatteerd, dus je krijgt niet meer schijfruimte met een latere Xbox.

Iets anders: komt dat Xbox Live Arcade ook nog in Europa uit? Nu MS besloten heeft om de Media Extender voor Xbox in Europa niet uit te brengen, zou dit me niet verbazen. Maar ik vind nergens iets over een launch van Live Arcade.
Hm... da's ook nix |:(
Zit er aan te denken om een xbox te kopen, maar 8GB is wel héél erg weinig. Ik geloof dat er de megelijkheid is om er een andere hdd in te zetten. Is dat moeilijk? Kan ik gewoon een 80 of 40 GB maxtor uit me pc rippe en deze vervolgens in mijn xbox te zetten of komt daar meer bij kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
85871 schreef op 08 november 2004 @ 19:22:
[...]

Hm... da's ook nix |:(
Zit er aan te denken om een xbox te kopen, maar 8GB is wel héél erg weinig. Ik geloof dat er de megelijkheid is om er een andere hdd in te zetten. Is dat moeilijk? Kan ik gewoon een 80 of 40 GB maxtor uit me pc rippe en deze vervolgens in mijn xbox te zetten of komt daar meer bij kijken?
Volgens mij moet je je XB eerst ombouwen, anders pakt hij de HD niet.
En volgens mij passen ook niet alle HD's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
HD verwisselen is easy als wat, ik heb zelf een oude 40gig (uit m'n pc) erin gezet. wel waarschuwing: gaat meer lawaai maken, ik erger me er wel aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
RMB schreef op 08 november 2004 @ 18:47:
Ik ben van plan een X-doosj te gaan aanschaffen.. maar welke bundels zijn er allemaal verkrijgbaar :)?

ik weet alleen de Rallisport challenge bundel
En die met PGR2 & Fable
En die met Burnout 3

En nog meer?
Halo 2 komt toch pas 11 november?
De franse versie was al ruim een week geleden verschenen op't web ;)
rikgoodhart schreef op 08 november 2004 @ 18:47:
heren,

Praat jij altijd tegen bots?
En verwacht je echt dat ze terugpraten? :+

[ Voor 38% gewijzigd door SH4D3H op 08-11-2004 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:40

Turismo

Clobberin' time!

Terryb47 schreef op 08 november 2004 @ 20:18:
HD verwisselen is easy als wat, ik heb zelf een oude 40gig (uit m'n pc) erin gezet. wel waarschuwing: gaat meer lawaai maken, ik erger me er wel aan..
maar dat heeft specifiek met jouw HD te maken mijn 120gb IBM is namelijk wel lekker stil en snel

Werkbak You know, I'm something of a tweaker myself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo
@fusion_ghost:

Ah, maar het hele idee van een RGB kabel is juist dat ie een stuk beter beeld geeft dan de originele :) Of bedoel je in vergelijking met de originele Advanced scart cable?

@syconn:

zonder ombouwen heb je niks aan een grotere HD, maar zonder ombouwen heb je hem ook niet echt nodig, zoveel downloadable content is er niet. Meer ruimte is alleen nuttig voor spellen/films/linux op de HD, maar ombouwen mag je hier niet bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-04 23:18
Anoniem: 108806 schreef op 08 november 2004 @ 19:08:
[...]

Heb nu de deze

Via scart op de TV is het beeld erg netjes, zie eigenlijk geen verschil ivm de orginele (heb die er ook even ingehad, ter leen) Via SVHS ook prima.. optisch uit, stereo comp. pluggies... nja spreekt voor zich... opzich aanradertje, 20 euro bij dixons. Kan je eigenlijk geen buil aan vallen. Probleem voor mij is dat ik EN naar de beamer wil EN naar mn capture card, EN naar m'n TV... En dat wil niet echt (compo en svhs gebruiken). Dus moet maar een compo-hub gaan kopen (iemand tips) om dat signaal te versterken en goed helder aan te laten komen....
Deze kabel had ik eerst ook en hij gaf echt kut beeld. Zie mijn bevindingen een paar pagina's terug. Heb nu een RGB kabel van Speedlink en in vergelijking met de kabel waar fusion_ghost het over heeft geeft ie echt veel beter beeld. Is slechts 10 euro bij de mediamarkt. Tis alleen jammer dat deze kabel geen s-video kabel heeft dus tis geloof ik niet echt wat je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
SH4D3H schreef op 08 november 2004 @ 20:32:
[...]

En die met PGR2 & Fable
En die met Burnout 3

En nog meer?

[...]

De franse versie was al ruim een week geleden verschenen op't web ;)

[...]

Praat jij altijd tegen bots?
En verwacht je echt dat ze terugpraten? :+
eh dude? wanneer je met xlink kai online gaat in halo 2, kun je met je headset met die lui praten. meeste lui daar hebben de headset aan. 8)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.