/blaat, sorry
en ja, het ging over die advanced.
en ja, het ging over die advanced.
[ Voor 174% gewijzigd door Anoniem: 108806 op 08-11-2004 22:24 ]
Anoniem: 108806
[ Voor 174% gewijzigd door Anoniem: 108806 op 08-11-2004 22:24 ]
dat dacht ik ook (is een 2 jaar oude maxtor), maar een vriend van me heeft er een nieuwe WD 120gig erin gedaan, maakt net zoveel lawaai. (in ieder geval meer als die default xbox HD die erin zat) misschien erger ik me meer aan dan anderen, met gamen merk je het niet als ik muziek harder aan heb staan, maar bij films bijvoorbeeld vind ik het wel vervelend.Turismo schreef op 08 november 2004 @ 20:32:
[...]
maar dat heeft specifiek met jouw HD te maken mijn 120gb IBM is namelijk wel lekker stil en snel
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Nope, de speedlink en de originele van M$ geven hetzelfde beeld. Let wel op det de speedlink kabel een coaxiale digitale verbinding heeft en de originele van M$ een optische.Milo schreef op 08 november 2004 @ 18:29:
@Schweino:
Zie je verschil in beeldkwaliteit? En, weet je toevallig of je verlies in beeldkwaliteit hebt als je hem daarna via svideo op een beamer aansluit?
Eigenlijk heb ik een kabel nodig die svideo (RGB) met digitale audio combineert, maar Speedlink heeft die alleen als een überkabel waar je ook ps2's en gamecubes op aan kan sluiten, maar die zal wel een stuk duurder zijn.
Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."
Anoniem: 19339
Het schijnt onmogelijk te zijn om te connecten met mensen die een 60Hz-versie spelen (NTSC, dus Amerika), alhoewel je ze wel in de lijst ziet... Kan dat het zijn?Michael schreef op 08 november 2004 @ 22:38:
Heb vandaag de burnout 3 pack gekocht, maar loop helaas tegen een probleem aan met xbox live. Vaak (zegmaar 80% van de tijd) krijg ik de melding "Unable to open communications to the players in this game". Iemand enig idee wat het probleem kan zijn. Heb al geprobeerd de aangegeven porten te forwarden, maar dat maakt ook niks uit.
Tja, ik kreeg igg een warning over dit 50/60Hz-verhaal toen ik met BO3 voor het eerst online ging.DarkShadow schreef op 09 november 2004 @ 09:49:
hmmm misschien zou het als dat daadwerkelijk het geval is, helpen als je je eigen xbox ook op 60 Hz insteld.
Ik heb dat trouwens wel gedaan, het leek mij een voordeel, maar nu hoor ik ook dat spellen daardoor kunnen gaan schokken, is dat waar? Heb er nooit echt veel van gemerkt.
Spellen zijn bij mij ook geen probleem. Echter, als ik DVD ga kijken, schokt het juist op PAL60Schweino schreef op 09 november 2004 @ 10:12:
Pal spellen op 60Hz NTSC spelen heeft bij mij nog nooit problemen opgeleverd, andersom wel (dan kan FMV en geluid gaan schokken inderdaad).
Volgens mij stond hij al meer dan een maand voor de release op internet.SH4D3H schreef op 08 november 2004 @ 20:32:
De franse versie was al ruim een week geleden verschenen op't web
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Anoniem: 109248
Fable is sowieso een offline singleplayer spel, en PGR2 en Halo2 zijn offline ook prima te pruimen. Wil je alsnog multiplayer, dan kan dat ook splitscreen.Anoniem: 109248 schreef op 09 november 2004 @ 12:13:
he mensen,
ik zit een beetje in een dillemma. Ik wil een spelcomputer kopen, en dan een xbox. Vanwege de vette games (project gotham2, halo2, fable) en om de mooie graphics (in tegenstelling tot de ps2). Maar ik heb geen snelle internet verbinding dus Live! kan ik niet gebruiken. Is het dan volgens JULLIE dan nog de moeite om een xbox te nemen?
Persoonlijk denk ik er wel een te nemen.
Anoniem: 109248
ja inderdaad, zo dacht ik er ook overAnoniem: 19339 schreef op 09 november 2004 @ 12:15:
[...]
Fable is sowieso een offline singleplayer spel, en PGR2 en Halo2 zijn offline ook prima te pruimen. Wil je alsnog multiplayer, dan kan dat ook splitscreen.
Er zijn maar weinig games die offline echt niet leuk zijn (zoals Star Wars Battlegrounds).
Ook goed, k heb het niet echt onhouden omdat ik toch nog geen xdoos hebVanitas schreef op 09 november 2004 @ 11:42:
[...]
Volgens mij stond hij al meer dan een maand voor de release op internet.
Dus doe die week maar x4.
zeker weten, er zijn zat games waarmee je niet online kan maar uitstekend mee kunt vermaken: Fable, Riddick, Psi-Ops, Red Dead Revolver, Beyond Good n Evil, JSRF om een paar te noemen.Anoniem: 109248 schreef op 09 november 2004 @ 12:13:
he mensen,
Is het dan volgens JULLIE dan nog de moeite om een xbox te nemen?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Wil je zeggen dat je hem binnen hebt of zit je screens te rippen
Ik snap je vraag niet helemaal...Pindakaasman schreef op 09 november 2004 @ 21:32:
Hoi, ff een gekke vraag.
ik heb zojuis een (beetje impulsief een) X-box gekocht.
Hij is gemod, en nu vraag ik me af hoe kan ik zien hoe hij gemod is?
Er staat evoX op.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Nou... das de software die erop staat, ik vraag me af hoe je kan zien welke hardware dus welke modchip ze hebben gebruikt....Vanitas schreef op 09 november 2004 @ 21:38:
[...]
Ik snap je vraag niet helemaal...
Je vraagt hoe je iets kan zien, maar je weet het al???
oke, thanxSchweino schreef op 09 november 2004 @ 22:14:
niet, tenzij je em opensloopt, maar ik gok dat je Tsop is geflashed
[ Voor 21% gewijzigd door Terryb47 op 09-11-2004 23:34 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Nope, je kan softmodden met behoud van garantie....cypher21 schreef op 10 november 2004 @ 01:50:
naar mijn weten moet je met een softmod ook de xbox openen, dus zegt nog weinig
Via de TSOP flash maak je gebruik van een softmod, via de softmod kan je de onboard bios van je xbox flashen naar een ander bios dat wel unsigned code toelaat. Hierbij moet de xbox wel geopend worden.hmm idd, geen idee hoe dat TSOP gaat, maar m'n reply was bedoeld om te vertellen dat het dan nog met openmaken, hij waarschijnlijk niet gelijk zal zien wat voor chip erin zit.
What a fine day for Science! | Specs
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Dat geeft bij mij geen problemen. Zolang de stekker gewoon netjes 230V doorgeeft, lijkt het me geen probleem.Smarron schreef op 10 november 2004 @ 11:07:
Misschien een hele stomme vraag, maar kan ik eigenlijk elke willekeurige voedingsstekker gebruiken op mijn Xbox? Dus bijv. van een oude radio of stereo?
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Dat dacht ik inderdaad al, 230v is eigenlijk wat elke kabel is. Maar ik durfde het niet echt, aangezien ik slechte ervaringen met Xboxen heb gehad. Op deze wil ik wat zuiniger zijn. Thnx in ieder geval!ErectionJackson schreef op 10 november 2004 @ 11:17:
Dat geeft bij mij geen problemen. Zolang de stekker gewoon netjes 230V doorgeeft, lijkt het me geen probleem.
Niet over mogen praten? Vrijheid van meningsuiting toch?rikgoodhart schreef op 10 november 2004 @ 11:02:
hier mag je volgens mij niet over modding etc praten.
in dit forum hebben ze het erover hoe microsoft dit nou geflikt zou kunnen hebben:
http://forums.xbox-scene....p?showtopic=303050&st=300
nobody knowsdus iedereen gaat over naar het geweldige alternatief: XLINK Kai v7.0
Dat 'rond ding' is niets meer dan een condensatorschakeling die beschermt tegen piekspanningen. Aangezien we in NL een zeer stabiele stroomvoorziening hebben, is deze niet echt nodig.Smarron schreef op 10 november 2004 @ 11:07:
Misschien een hele stomme vraag, maar kan ik eigenlijk elke willekeurige voedingsstekker gebruiken op mijn Xbox? Dus bijv. van een oude radio of stereo?
Ik neem mijn Xbox vaak mee en ik vind het irritant om elke keer weer te moeten klooien om alle stekkers goed te leggen. Ik heb al meerdere scart-aansluitingen standaard liggen, zodat ik lekker kan plug-&-playen binnen 2 seconden. Aangezien er nu zo'n rond ding aanhangt, durf ik dit niet te doen namelijk.
Thnx voor de info!sverzijl schreef op 10 november 2004 @ 12:31:
Dat 'rond ding' is niets meer dan een condensatorschakeling die beschermt tegen piekspanningen. Aangezien we in NL een zeer stabiele stroomvoorziening hebben, is deze niet echt nodig.
[ Voor 65% gewijzigd door Smarron op 10-11-2004 17:27 ]
Niet helemaal waar, je kan zien welke bios er wordt gebruikt, en aangezien je op een chip verschillende versies van een bios kan knallen kan je dus geen onderscheid tussen de chips maken.Smarron schreef op 10 november 2004 @ 17:27:
Ik weet toevallig dat je met een Slayer2.6 Evox-CD kan zien wat voor chip je gebruikt.
Anoniem: 12316
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 10-11-2004 20:38 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Terryb47 op 10-11-2004 20:42 ]
Anoniem: 45287
Klopt, sinds kort wordt je Xbox gescanned heb ik begrepen op content die er niet op hoort (op je HD dus). Of het waar is, is een tweede maar dit bevestigd mijn verhaal enigzins.Terryb47 schreef op 10 november 2004 @ 20:41:
Het laatste nieuws is slecht nieuws voor iedereen die een modchip heeft: schijnt dat een stel mensen gebanned zijn op XBlive met Halo 2, maar ook met ander games terwijl ze hun chip uit hadden staan.
Nu ga ik zeker overwegen om m'n PES4 en Halo 2 pre-order te gaan cancelen, ga echt geen nieuwe Xbox aanschaffen om alleen maar online te kunnen
Sorry Terr, moest het even vertellen.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ze bannen niet voor niets. Mensen die gebanned worden brengen sowieso geen geld in het laatje. Een paar mensen modchippen om een er b.v. een Media Center van te maken. De gorte meerderheid echter doet het om asociaal spellen te downloaden. Dat soort mensen speel ik ook liever niet mee, en MS heeft in dit geval gelijk ze te bannen.Terryb47 schreef op 10 november 2004 @ 22:54:
in de discussie hierover zijn er nu verschillende verhalen, voornaamste reden is dat wanneer je niet de HD gebruikt die je had bij de eerste keer aanmelden bij XBlive, en intussen tijd een nieuwe HD erin hebt dat je gebanned word. (MS logt wel degelijk informatie van je hardware etc) maar andere gevallen zijn bekent dat mensen bij zelfs de eerste keer aanmelden zelfs worden gebanned. als ze echt massaal gaan bannen, raken ze zeker de helft van hun XBlive klanten kwijt denk ik, gebeurt dus nu beetje bij beetje..
Niet zoveel helaasrikgoodhart schreef op 11 november 2004 @ 10:05:
even vraagje he..
wat kun je met xbox live doen als je geen spel hebt? is er nog een algemene lobby waar je kunt voicechatten of wat?
[ Voor 17% gewijzigd door Schweino op 11-11-2004 13:36 ]
no way, er zijn echt weinig mensen met een gemodde xbox, tenminste in verhouding tot de mensen met een normale xboxTerryb47 schreef op 10 november 2004 @ 22:54:
Ik gebruik m'n Xbox toch voornamelijk als DivX-box, en ik weet dat er veel meer mensen zijn die dat ook doen![]()
in de discussie hierover zijn er nu verschillende verhalen, voornaamste reden is dat wanneer je niet de HD gebruikt die je had bij de eerste keer aanmelden bij XBlive, en intussen tijd een nieuwe HD erin hebt dat je gebanned word. (MS logt wel degelijk informatie van je hardware etc) maar andere gevallen zijn bekent dat mensen bij zelfs de eerste keer aanmelden zelfs worden gebanned. als ze echt massaal gaan bannen, raken ze zeker de helft van hun XBlive klanten kwijt denk ik, gebeurt dus nu beetje bij beetje..
Anoniem: 42423
Die kl*te hoesje had ik ook voor Halo en MM3, goedkope zooi.Anoniem: 42423 schreef op 11 november 2004 @ 16:41:
Zow, heb net de Crystal Xbox opgehaald ... doe hem open hiero en wat denkie ... HALO2 zit in een normaal hoesje! Dus niet in een kartonnen hoesje of whatever. Compleet met boekje (net zoals je hem in de winkel koopt). Nog steeds te koop mensen ....
[ Voor 5% gewijzigd door Vanitas op 11-11-2004 17:26 ]
Veel verder dan het bijhouden van je friends list en voice chatten kom je dan niet.rikgoodhart schreef op 11 november 2004 @ 10:05:
even vraagje he..
wat kun je met xbox live doen als je geen spel hebt? is er nog een algemene lobby waar je kunt voicechatten of wat?
[ Voor 7% gewijzigd door Maniakje op 11-11-2004 19:07 ]
The sentence below is true.
The sentence above is false.
Vanitas schreef op 11 november 2004 @ 17:24:
Die kl*te hoesje had ik ook voor Halo en MM3, goedkope zooi.
Terwijl True Crime wel een normaal doosje had.
waarom doen de MSN icons het niet??
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
verkoop je hem ofzo? Anders wel interesseAnoniem: 42423 schreef op 11 november 2004 @ 16:41:
Zow, heb net de Crystal Xbox opgehaald ... doe hem open hiero en wat denkie ... HALO2 zit in een normaal hoesje! Dus niet in een kartonnen hoesje of whatever. Compleet met boekje (net zoals je hem in de winkel koopt). Nog steeds te koop mensen ....
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 11-11-2004 22:08 ]
woei!
Jup, dat bedoelde ik, was benieuwd wat voor moederbord erin zou zitten (v1.6 dus).Anoniem: 42423 schreef op 11 november 2004 @ 22:31:
Onderop de Xbox staat MFG date 1 sept 2004 .. weet niet of je dat bedoeld.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Wow, die moet ik hebben. Maar de Nederlandse versie zal wel weer op zich laten wachten.Chillmeister schreef op 11 november 2004 @ 22:59:
Voor de mensen die niet willen modden
Windows Media Center Extender for Xbox Released
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Xbox.com
[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 12-11-2004 10:59 ]
Via je Media Center PC denk ik..PWM schreef op 12 november 2004 @ 10:58:
[...]
Wow, die moet ik hebben. Maar de Nederlandse versie zal wel weer op zich laten wachten.
EDIT
Hoe komt het TV signaal je Xbox in?
nee..lijkt mij logisch dat dat via de media extender gaat die meegeleverd wordt? die je dan weer tussen je AV kabel drukt ... ? just a though
dat sucks....kun je net zo goed XP media center edition op je pc zetten en dan dmv vid out naar je tv zetten..Chillmeister schreef op 12 november 2004 @ 12:05:
Ik heb het zelf ook even na moeten zoeken omdat ik het ook graag wou weten. Je kan dus alleen TV opnemen en bekijken op je xbox als hij verbonden is met een PC met Windows Media Centre. Je streamt dus video gewoon over het netwerk. Je kan dus via je xbox een signaal geven aan je PC dat hij moet beginnen met opnemen van TV.
Nee hoor. Je kan nu b.v. ook multitasking aan de slag. 2 tegelijk die tv kijken, of 1 werkt op de computer, en de ander kijkt tv. Als je een mediacenter onder je tv hebt, kan je mooi een kabel/draadloos verbinding met de slaapkamer tv maken waar een xbox staat. Heb je maar 1 MediaCenter nodig, die 2 tv's bediend.rikgoodhart schreef op 12 november 2004 @ 12:33:
[...]
dat sucks....kun je net zo goed XP media center edition op je pc zetten en dan dmv vid out naar je tv zetten..
[ Voor 10% gewijzigd door Speedy op 12-11-2004 20:07 ]
ik heb beide. xdoos is leuk om te hebben als je vrienden langskomen. kan je gezellig met z'n allen spelen. achter de PC is toch anders dan. en!!! natuurlijk Xbox media centreSH4D3H schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 19:28:
Okee, een vraagje aan alle xdoosfanaten hier:
'Waarom 'n xdoos en geen PC?'
Ik wil(de) ook een xbox, maar NFSU2 is toch wel errug mooi op de PC met m'n stuur ...
[ Voor 8% gewijzigd door Chillmeister op 12-11-2004 20:37 ]
geen geklooi met allerlei drivers etc, en het is lekker makkelijk, doosje aan en gamen maarSH4D3H schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 19:28:
Okee, een vraagje aan alle xdoosfanaten hier:
'Waarom 'n xdoos en geen PC?'
Ik wil(de) ook een xbox, maar NFSU2 is toch wel errug mooi op de PC met m'n stuur ...
A wise man's life is based around fuck you
Ik denk dat de meeste mensen uit deze thread hetzelfde kunnen zeggen (95% ofsow), hoe komen ze anders hier kijken? (die 5% dus via inetcafe oidChillmeister schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 20:35:
[...]
ik heb beide. xdoos is leuk om te hebben als je vrienden langskomen. kan je gezellig met z'n allen spelen. achter de PC is toch anders dan. en!!! natuurlijk Xbox media centre
[ Voor 16% gewijzigd door Vanitas op 13-11-2004 17:35 ]
Bij dezelfde stand hadden ze ook een XBOX communicator voor €12,50 geloof ik, die heb ik gekocht! echt lekker goedkoop. Het is een echte originele, normaal kost hij iets van €29!Macer schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 21:56:
Ik was vandaag op de HCC en heb daar Links 2004 gekocht voor 5 euro... Kon ik gewoon niet laten liggen. net even gespeeld en is best wel een aardig spel..
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Bij MediaMarkt heb je een live starterkit voor 24 euro. Dus communicator EN een jaar live.Speedfight schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 23:26:
[...]
Bij dezelfde stand hadden ze ook een XBOX communicator voor €12,50 geloof ik, die heb ik gekocht! echt lekker goedkoop. Het is een echte originele, normaal kost hij iets van €29!
Nee, een demo model.Anoniem: 42423 schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 18:07:
Mooi, was dat een actie of gewone prijs, want ik moet die shit ook maar eens ff ophalen.
Ik merk iig wel verschil. Ik heb het enkel maar met Ninja Gaiden en Halo uitgeprobeerd, maar de kleuren zijn een stuk mooier en het beeld is ook rustiger.Chillmeister schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 18:10:
ik heb die kabel ook, maar merk geen verschil, misschien omdat mijn tv schermpje 37cm is
Weet je dat wel zeker??Danfoss schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 23:32:
[...]
Bij MediaMarkt heb je een live starterkit voor 24 euro. Dus communicator EN een jaar live.
[ Voor 53% gewijzigd door Vanitas op 14-11-2004 00:16 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Vanitas op 14-11-2004 00:16 ]
Maar dat is jou foutAnoniem: 42423 schreef op zondag 14 november 2004 @ 10:52:
Aaargh en ik iedereen maar voorhouden dat de MS Advanced cable maar 15 Euro kost bij de Mediamarkt...
[ Voor 36% gewijzigd door Vanitas op 14-11-2004 13:12 ]
Yep. 2 maand geleden had ik een communicator nodig en bij MM hadden ze de losse communicator voor 29,95, maar een starterkit (jaar live, communicator EN MechAssault) voor 24,95. Die heb ik dus ook meteen meegenomen.Vanitas schreef op zondag 14 november 2004 @ 00:12:
Weet je dat wel zeker??
Normaal kost een starter-kit iets van 60€.
En toen ik bij de MM was kostte de head-set nog gewoon 30€.
[ Voor 24% gewijzigd door Danfoss op 14-11-2004 21:02 ]
Anoniem: 127468
probeer www.maxilla.nl isAnoniem: 127468 schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:52:
Beetje laat miss, maar ik wil nog steeds groene hoesjes, voor o.a. Halo, MM#, Sega GTen JSRF.
Wie weet een winkel???
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
FutureZone, in Rotterdam en Zoetermeer.Anoniem: 127468 schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:52:
Beetje laat miss, maar ik wil nog steeds groene hoesjes, voor o.a. Halo, MM#, Sega GTen JSRF.
Wie weet een winkel???
Zoals in de startpost staat, komt hij NIET in Europa uit (maar de functionaliteit wordt in de Xbox 2 standaard ingebakken).PWM schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 12:45:
Nee hoor. Je kan nu b.v. ook multitasking aan de slag. 2 tegelijk die tv kijken, of 1 werkt op de computer, en de ander kijkt tv. Als je een mediacenter onder je tv hebt, kan je mooi een kabel/draadloos verbinding met de slaapkamer tv maken waar een xbox staat. Heb je maar 1 MediaCenter nodig, die 2 tv's bediend.
Is hij eigenlijk wel geschikt voor PAL?
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 19339 op 16-11-2004 09:54 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq