Het Grote XBOX Topic deel 10

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.351 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108806

/blaat, sorry

en ja, het ging over die advanced.

[ Voor 174% gewijzigd door Anoniem: 108806 op 08-11-2004 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-12-2024
Turismo schreef op 08 november 2004 @ 20:32:
[...]

maar dat heeft specifiek met jouw HD te maken mijn 120gb IBM is namelijk wel lekker stil en snel
dat dacht ik ook (is een 2 jaar oude maxtor), maar een vriend van me heeft er een nieuwe WD 120gig erin gedaan, maakt net zoveel lawaai. (in ieder geval meer als die default xbox HD die erin zat) misschien erger ik me meer aan dan anderen, met gamen merk je het niet als ik muziek harder aan heb staan, maar bij films bijvoorbeeld vind ik het wel vervelend.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
Milo schreef op 08 november 2004 @ 18:29:
@Schweino:

Zie je verschil in beeldkwaliteit? En, weet je toevallig of je verlies in beeldkwaliteit hebt als je hem daarna via svideo op een beamer aansluit?

Eigenlijk heb ik een kabel nodig die svideo (RGB) met digitale audio combineert, maar Speedlink heeft die alleen als een überkabel waar je ook ps2's en gamecubes op aan kan sluiten, maar die zal wel een stuk duurder zijn.
Nope, de speedlink en de originele van M$ geven hetzelfde beeld. Let wel op det de speedlink kabel een coaxiale digitale verbinding heeft en de originele van M$ een optische.

Zoals een paar posts eerder is genoemd verkopen ze bij Dixons een kabel die zowel RGB als Svideo als digitale outputs heeft, mocht je die niet willen dan raad ik je aan een gewone Svideo kabel te kopen voor de xbox en zelf een digital out in je xbox te modden (is niet moeilijk, zie: http://xbox-scene.com/tutorials.php?p=191|330|#330 )

@fusion_ghost: bedoel je met "compo" nu composiet of component? Da's een erg groot verschil namelijk en het is mij zo niet duidelijk welke van de twee je bedoelt.

@syconn & Vanitas: Je kan er elke willekeurige harde schijf ingooien die je wil (als 'ie omgebouwd is, anders heb je er idd niets aan). Ik zou je een Samsung aanraden, die zijn er stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-04 15:02
Heb vandaag de burnout 3 pack gekocht, maar loop helaas tegen een probleem aan met xbox live. Vaak (zegmaar 80% van de tijd) krijg ik de melding "Unable to open communications to the players in this game". Iemand enig idee wat het probleem kan zijn. Heb al geprobeerd de aangegeven porten te forwarden, maar dat maakt ook niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Router al opnieuw gestart?
En is je verbinding niet te slap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-04 15:02
Me router is een freebsd 5.3 machine met pf. Zou allemaal goed moeten zijn lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10-2023
@Schweino:

hm, die mod zie ik niet zo zitten, dan geef ik liever iets meer uit voor die mega-speedlink kabel, moet ik hem alleen wel vinden. Wellicht dat de media markt hem heeft. (Ik ga er voor het gemak er even van uit dat de ene RGB kabel van speedlink de andere evenaart.)

Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19339

Michael schreef op 08 november 2004 @ 22:38:
Heb vandaag de burnout 3 pack gekocht, maar loop helaas tegen een probleem aan met xbox live. Vaak (zegmaar 80% van de tijd) krijg ik de melding "Unable to open communications to the players in this game". Iemand enig idee wat het probleem kan zijn. Heb al geprobeerd de aangegeven porten te forwarden, maar dat maakt ook niks uit.
Het schijnt onmogelijk te zijn om te connecten met mensen die een 60Hz-versie spelen (NTSC, dus Amerika), alhoewel je ze wel in de lijst ziet... Kan dat het zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:28
hmmm misschien zou het als dat daadwerkelijk het geval is, helpen als je je eigen xbox ook op 60 Hz insteld.

Ik heb dat trouwens wel gedaan, het leek mij een voordeel, maar nu hoor ik ook dat spellen daardoor kunnen gaan schokken, is dat waar? Heb er nooit echt veel van gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Pal spellen op 60Hz NTSC spelen heeft bij mij nog nooit problemen opgeleverd, andersom wel (dan kan FMV en geluid gaan schokken inderdaad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarkShadow schreef op 09 november 2004 @ 09:49:
hmmm misschien zou het als dat daadwerkelijk het geval is, helpen als je je eigen xbox ook op 60 Hz insteld.

Ik heb dat trouwens wel gedaan, het leek mij een voordeel, maar nu hoor ik ook dat spellen daardoor kunnen gaan schokken, is dat waar? Heb er nooit echt veel van gemerkt.
Tja, ik kreeg igg een warning over dit 50/60Hz-verhaal toen ik met BO3 voor het eerst online ging.

Vind het wel een slecht verhaal, trouwens... ofwel maak het mogelijk om tegen elkaar te gamen, ofwel filter de games zodat je elkaar niet ziet, als je toch niet tegen elkaar kunt spelen. Maar games laten zien die je niet kunt joinen... :(

Even nogmaals mijn vraag: gaat Xbox Live Arcade nou ook in Europa komen, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Schweino schreef op 09 november 2004 @ 10:12:
Pal spellen op 60Hz NTSC spelen heeft bij mij nog nooit problemen opgeleverd, andersom wel (dan kan FMV en geluid gaan schokken inderdaad).
Spellen zijn bij mij ook geen probleem. Echter, als ik DVD ga kijken, schokt het juist op PAL60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
SH4D3H schreef op 08 november 2004 @ 20:32:
De franse versie was al ruim een week geleden verschenen op't web ;)
Volgens mij stond hij al meer dan een maand voor de release op internet.
Dus doe die week maar x4.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109248

he mensen,

ik zit een beetje in een dillemma. Ik wil een spelcomputer kopen, en dan een xbox. Vanwege de vette games (project gotham2, halo2, fable) en om de mooie graphics (in tegenstelling tot de ps2). Maar ik heb geen snelle internet verbinding dus Live! kan ik niet gebruiken. Is het dan volgens JULLIE dan nog de moeite om een xbox te nemen?

Persoonlijk denk ik er wel een te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109248 schreef op 09 november 2004 @ 12:13:
he mensen,

ik zit een beetje in een dillemma. Ik wil een spelcomputer kopen, en dan een xbox. Vanwege de vette games (project gotham2, halo2, fable) en om de mooie graphics (in tegenstelling tot de ps2). Maar ik heb geen snelle internet verbinding dus Live! kan ik niet gebruiken. Is het dan volgens JULLIE dan nog de moeite om een xbox te nemen?

Persoonlijk denk ik er wel een te nemen.
Fable is sowieso een offline singleplayer spel, en PGR2 en Halo2 zijn offline ook prima te pruimen. Wil je alsnog multiplayer, dan kan dat ook splitscreen.

Er zijn maar weinig games die offline echt niet leuk zijn (zoals Star Wars Battlegrounds).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109248

Anoniem: 19339 schreef op 09 november 2004 @ 12:15:
[...]

Fable is sowieso een offline singleplayer spel, en PGR2 en Halo2 zijn offline ook prima te pruimen. Wil je alsnog multiplayer, dan kan dat ook splitscreen.

Er zijn maar weinig games die offline echt niet leuk zijn (zoals Star Wars Battlegrounds).
ja inderdaad, zo dacht ik er ook over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Vanitas schreef op 09 november 2004 @ 11:42:
[...]

Volgens mij stond hij al meer dan een maand voor de release op internet.
Dus doe die week maar x4.
Ook goed, k heb het niet echt onhouden omdat ik toch nog geen xdoos heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Anoniem: 109248 schreef op 09 november 2004 @ 12:13:
he mensen,

Is het dan volgens JULLIE dan nog de moeite om een xbox te nemen?
zeker weten, er zijn zat games waarmee je niet online kan maar uitstekend mee kunt vermaken: Fable, Riddick, Psi-Ops, Red Dead Revolver, Beyond Good n Evil, JSRF om een paar te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-04 23:18
Vergeet Ninja Gaiden, Burnout 3, Def jam fight for NY, PES4 en Top-spin niet ;). Overigens als je je xbox laat ombouwen heb je tevens een divx speler, regio vrije dvd speler, en N64/psx1/nes/snes/megadrive/neogeo etc. erbij. Niet dat elk spel volledig ondersteunt word door emulators. Maar toppers zoals Mario Kart64 en zelda werken perfect :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Afbeeldingslocatie: http://www.rodnreel.com/UploadPics/Modified/2004/P0046809.jpg

Schaamteloze crosspost van mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:43

Willybubba

Nut up or shut up.

Ninja Gaiden is nog steeds mijn ding niet... heb hem wel gekocht maar ik heb de tijd er niet voor over er echt goed in te worden... Kom nog steeds niet voorbij level 2. Is er niet iemand die hem wil ruilen tegen Rallisport Challenge 2?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
PWM schreef op 09 november 2004 @ 15:06:
[afbeelding]

Schaamteloze crosspost van mij :)
Wil je zeggen dat je hem binnen hebt of zit je screens te rippen ;)
Als het het eerste is, zag dat dan gewo0n en natuurlijk waar ie besteld is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaasman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03 19:10
Hoi, ff een gekke vraag.
ik heb zojuis een (beetje impulsief een) X-box gekocht.

Hij is gemod, en nu vraag ik me af hoe kan ik zien hoe hij gemod is?
Er staat evoX op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Pindakaasman schreef op 09 november 2004 @ 21:32:
Hoi, ff een gekke vraag.
ik heb zojuis een (beetje impulsief een) X-box gekocht.

Hij is gemod, en nu vraag ik me af hoe kan ik zien hoe hij gemod is?
Er staat evoX op.
Ik snap je vraag niet helemaal...

Je vraagt hoe je iets kan zien, maar je weet het al???

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaasman
Vanitas schreef op 09 november 2004 @ 21:38:
[...]

Ik snap je vraag niet helemaal...

Je vraagt hoe je iets kan zien, maar je weet het al???
Nou... das de software die erop staat, ik vraag me af hoe je kan zien welke hardware dus welke modchip ze hebben gebruikt.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
niet, tenzij je em opensloopt, maar ik gok dat je Tsop is geflashed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaasman
Schweino schreef op 09 november 2004 @ 22:14:
niet, tenzij je em opensloopt, maar ik gok dat je Tsop is geflashed
oke, thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
kijk aan de onderkant van je box, als ie open is geweest is in de sticker of - gat uitgesneden (waar een schroef onder zit), - sticker los geweest. als ie open is geweest heb je kans dat er een chip inzit, maar kan ook natuurlijk zijn dat ie HD verwisseld is. (dan nog kan je moeilijk zien welke chip erin zit als je em open maakt, een versie chip van een bepaald merk kan er anders uit zien)

[ Voor 21% gewijzigd door Terryb47 op 09-11-2004 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
ehm Terryb47, hij zei al dat er EvoX opstaat als dashboard, dus dan kan het niet anders dan dat 'ie is omgebouwd..... Dus je kan al met zekerheid zeggen dat 'ie open is geweest, tenzij 'ie met een softmod is omgebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
naar mijn weten moet je met een softmod ook de xbox openen, dus zegt nog weinig

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
hmm idd, geen idee hoe dat TSOP gaat, maar m'n reply was bedoeld om te vertellen dat het dan nog met openmaken, hij waarschijnlijk niet gelijk zal zien wat voor chip erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:23
cypher21 schreef op 10 november 2004 @ 01:50:
naar mijn weten moet je met een softmod ook de xbox openen, dus zegt nog weinig
Nope, je kan softmodden met behoud van garantie....
hmm idd, geen idee hoe dat TSOP gaat, maar m'n reply was bedoeld om te vertellen dat het dan nog met openmaken, hij waarschijnlijk niet gelijk zal zien wat voor chip erin zit.
Via de TSOP flash maak je gebruik van een softmod, via de softmod kan je de onboard bios van je xbox flashen naar een ander bios dat wel unsigned code toelaat. Hierbij moet de xbox wel geopend worden.

Ik vindt het meer dan terecht dat MS mensen banned met een omgebouwde xbox, is een mooie consequentie van het ombouwen (Live werkt niet goed meer) en daarbij wordt de kans op cheaten sterk verminderdt.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
hier mag je volgens mij niet over modding etc praten.

in dit forum hebben ze het erover hoe microsoft dit nou geflikt zou kunnen hebben:

http://forums.xbox-scene....p?showtopic=303050&st=300

nobody knows :) dus iedereen gaat over naar het geweldige alternatief: XLINK Kai v7.0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 30-04 21:51

Smarron

The bend

Misschien een hele stomme vraag, maar kan ik eigenlijk elke willekeurige voedingsstekker gebruiken op mijn Xbox? Dus bijv. van een oude radio of stereo?

Ik neem mijn Xbox vaak mee en ik vind het irritant om elke keer weer te moeten klooien om alle stekkers goed te leggen. Ik heb al meerdere scart-aansluitingen standaard liggen, zodat ik lekker kan plug-&-playen binnen 2 seconden. Aangezien er nu zo'n rond ding aanhangt, durf ik dit niet te doen namelijk.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Smarron schreef op 10 november 2004 @ 11:07:
Misschien een hele stomme vraag, maar kan ik eigenlijk elke willekeurige voedingsstekker gebruiken op mijn Xbox? Dus bijv. van een oude radio of stereo?
Dat geeft bij mij geen problemen. Zolang de stekker gewoon netjes 230V doorgeeft, lijkt het me geen probleem.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

ErectionJackson schreef op 10 november 2004 @ 11:17:
Dat geeft bij mij geen problemen. Zolang de stekker gewoon netjes 230V doorgeeft, lijkt het me geen probleem.
Dat dacht ik inderdaad al, 230v is eigenlijk wat elke kabel is. Maar ik durfde het niet echt, aangezien ik slechte ervaringen met Xboxen heb gehad. Op deze wil ik wat zuiniger zijn. Thnx in ieder geval! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
rikgoodhart schreef op 10 november 2004 @ 11:02:
hier mag je volgens mij niet over modding etc praten.

in dit forum hebben ze het erover hoe microsoft dit nou geflikt zou kunnen hebben:

http://forums.xbox-scene....p?showtopic=303050&st=300

nobody knows :) dus iedereen gaat over naar het geweldige alternatief: XLINK Kai v7.0 :)
Niet over mogen praten? Vrijheid van meningsuiting toch? ;) Het modden van een xbox is in Nederland overigens niet illegaal, het gebruiken van gekopieerde software waarop copyright zit wel.....

Over de ban van xbox-live, het is volgens mij al langer bekend dat M$ niet alleen de bios controleert maar ook het type harde schijf wat in je xbox hangt, dus daaraan kunnen ze ook zien of er iets niet helemaal in de haak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:10
Smarron schreef op 10 november 2004 @ 11:07:

Ik neem mijn Xbox vaak mee en ik vind het irritant om elke keer weer te moeten klooien om alle stekkers goed te leggen. Ik heb al meerdere scart-aansluitingen standaard liggen, zodat ik lekker kan plug-&-playen binnen 2 seconden. Aangezien er nu zo'n rond ding aanhangt, durf ik dit niet te doen namelijk.
Dat 'rond ding' is niets meer dan een condensatorschakeling die beschermt tegen piekspanningen. Aangezien we in NL een zeer stabiele stroomvoorziening hebben, is deze niet echt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaasman
Beetje late reactie maar ik ben vandaag op me werk...
Ik weet nog steeds niet welke chip erin zit maar ik ga hem straks ff open maken.
Hij is idd al eens open geweest want hij is 3 weken oud en de labels aan de onderzijde van de box zijn al open geweest zodat de torx zichtbaar zijn.

Ik heb hier meer werkbank ruimte en ook het juiste torx gereedschap.
Ik ga er van het weekend ook een grotere HD in proppen zodat ik al me MP3's en foto's en filmpjes erop kan knallen. Tevens doe ik er dan een andere dashboard op zetten denk ik.

Maaruh.. ik laat om een uur of 18:00 wel ff weten welke chip ik heb want dan heb ik hier ff pauze op me werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Ik weet toevallig dat je met een Slayer2.6 Evox-CD kan zien wat voor chip je gebruikt.
sverzijl schreef op 10 november 2004 @ 12:31:
Dat 'rond ding' is niets meer dan een condensatorschakeling die beschermt tegen piekspanningen. Aangezien we in NL een zeer stabiele stroomvoorziening hebben, is deze niet echt nodig.
Thnx voor de info!

[ Voor 65% gewijzigd door Smarron op 10-11-2004 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaasman
Het is een DUO X 2 :) (voor de mensen die het nou leuk vonden om te horen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Smarron schreef op 10 november 2004 @ 17:27:
Ik weet toevallig dat je met een Slayer2.6 Evox-CD kan zien wat voor chip je gebruikt.
Niet helemaal waar, je kan zien welke bios er wordt gebruikt, en aangezien je op een chip verschillende versies van een bios kan knallen kan je dus geen onderscheid tussen de chips maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Genoeg gepraat over modchips en dergelijke. Voor dat soort kwesties kun je buiten GoT je ei kwijt :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 10-11-2004 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Het laatste nieuws is slecht nieuws voor iedereen die een modchip heeft: schijnt dat een stel mensen gebanned zijn op XBlive met Halo 2, maar ook met ander games terwijl ze hun chip uit hadden staan.

Nu ga ik zeker overwegen om m'n PES4 en Halo 2 pre-order te gaan cancelen, ga echt geen nieuwe Xbox aanschaffen om alleen maar online te kunnen :'(

Sorry Terr, moest het even vertellen.

[ Voor 8% gewijzigd door Terryb47 op 10-11-2004 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45287

Tja je bent al goedkoop uit met je games dan vind ik het zelf niet erg om een 150 extra uit te geven voor mijn orginele spellen en xboxlive ...alleen die ruimte van die xboxen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:56

Wom

Terryb47 schreef op 10 november 2004 @ 20:41:
Het laatste nieuws is slecht nieuws voor iedereen die een modchip heeft: schijnt dat een stel mensen gebanned zijn op XBlive met Halo 2, maar ook met ander games terwijl ze hun chip uit hadden staan.

Nu ga ik zeker overwegen om m'n PES4 en Halo 2 pre-order te gaan cancelen, ga echt geen nieuwe Xbox aanschaffen om alleen maar online te kunnen :'(

Sorry Terr, moest het even vertellen.
Klopt, sinds kort wordt je Xbox gescanned heb ik begrepen op content die er niet op hoort (op je HD dus). Of het waar is, is een tweede maar dit bevestigd mijn verhaal enigzins.

Dus kinders, niet ombouwen en netjes kopen :P

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Ik gebruik m'n Xbox toch voornamelijk als DivX-box, en ik weet dat er veel meer mensen zijn die dat ook doen :|

in de discussie hierover zijn er nu verschillende verhalen, voornaamste reden is dat wanneer je niet de HD gebruikt die je had bij de eerste keer aanmelden bij XBlive, en intussen tijd een nieuwe HD erin hebt dat je gebanned word. (MS logt wel degelijk informatie van je hardware etc) maar andere gevallen zijn bekent dat mensen bij zelfs de eerste keer aanmelden zelfs worden gebanned. als ze echt massaal gaan bannen, raken ze zeker de helft van hun XBlive klanten kwijt denk ik, gebeurt dus nu beetje bij beetje..

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-04 13:44
Ik was ook van plan om mijn Xbox om te bouwen en dan vooral voor Xbox Media Centre, zodat ik mijn foto's gewoon vanaf mijn netwerk op de TV kan bekijken.. Maar ik wil niet gebanned worden voor Xbox Live, dus voorlopig eerst maar even wachten tot er meer bekend is over hoe en wat..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• rikgoodhart
  • Niet online
even vraagje he..

wat kun je met xbox live doen als je geen spel hebt? is er nog een algemene lobby waar je kunt voicechatten of wat?

• PWM
  • Niet online

PWM

Terryb47 schreef op 10 november 2004 @ 22:54:

in de discussie hierover zijn er nu verschillende verhalen, voornaamste reden is dat wanneer je niet de HD gebruikt die je had bij de eerste keer aanmelden bij XBlive, en intussen tijd een nieuwe HD erin hebt dat je gebanned word. (MS logt wel degelijk informatie van je hardware etc) maar andere gevallen zijn bekent dat mensen bij zelfs de eerste keer aanmelden zelfs worden gebanned. als ze echt massaal gaan bannen, raken ze zeker de helft van hun XBlive klanten kwijt denk ik, gebeurt dus nu beetje bij beetje..
Ze bannen niet voor niets. Mensen die gebanned worden brengen sowieso geen geld in het laatje. Een paar mensen modchippen om een er b.v. een Media Center van te maken. De gorte meerderheid echter doet het om asociaal spellen te downloaden. Dat soort mensen speel ik ook liever niet mee, en MS heeft in dit geval gelijk ze te bannen.

• Schweino
rikgoodhart schreef op 11 november 2004 @ 10:05:
even vraagje he..

wat kun je met xbox live doen als je geen spel hebt? is er nog een algemene lobby waar je kunt voicechatten of wat?
Niet zoveel helaas

[ Voor 17% gewijzigd door Schweino op 11-11-2004 13:36 ]

• DarkShadow
Terryb47 schreef op 10 november 2004 @ 22:54:
Ik gebruik m'n Xbox toch voornamelijk als DivX-box, en ik weet dat er veel meer mensen zijn die dat ook doen :|

no way, er zijn echt weinig mensen met een gemodde xbox, tenminste in verhouding tot de mensen met een normale xbox

Anoniem: 42423

Zow, heb net de Crystal Xbox opgehaald ... doe hem open hiero en wat denkie ... HALO2 zit in een normaal hoesje! Dus niet in een kartonnen hoesje of whatever. Compleet met boekje (net zoals je hem in de winkel koopt). Nog steeds te koop mensen ....

• Vanitas
Anoniem: 42423 schreef op 11 november 2004 @ 16:41:
Zow, heb net de Crystal Xbox opgehaald ... doe hem open hiero en wat denkie ... HALO2 zit in een normaal hoesje! Dus niet in een kartonnen hoesje of whatever. Compleet met boekje (net zoals je hem in de winkel koopt). Nog steeds te koop mensen ....
Die kl*te hoesje had ik ook voor Halo en MM3, goedkope zooi.
Terwijl True Crime wel een normaal doosje had. :S

waarom doen de MSN icons het niet??

[ Voor 5% gewijzigd door Vanitas op 11-11-2004 17:26 ]

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-03 23:44
rikgoodhart schreef op 11 november 2004 @ 10:05:
even vraagje he..

Veel verder dan het bijhouden van je friends list en voice chatten kom je dan niet. :) Voice chat via het dashboard kan overigens alleen maar met mensen uit je friends list, er is dus niet een centrale lobby ofzo.

[ Voor 7% gewijzigd door Maniakje op 11-11-2004 19:07 ]

The sentence below is true.
The sentence above is false.

• Smarron

Smarron

The bend

Vanitas schreef op 11 november 2004 @ 17:24:
Die kl*te hoesje had ik ook voor Halo en MM3, goedkope zooi.
Terwijl True Crime wel een normaal doosje had. :S

waarom doen de MSN icons het niet??
offtopic:
Omdat we hier op een normaal forum zitten misschien :Z

• Terryb47
Voor degene die op die Halo 2 Crystal pack zaten te wachten: is nu te koop voor €195 bij Mediamarkt :)

hebzelf net Halo 2 gekocht, die kost daar €48!

• SH4D3H
En Halo 2 Crystal pack = :?
Crystal Xbox + Controller + Halo2?

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Crystal pack is dit (vanmiddag gehaald :)):

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/h2pack/1.jpg

In de doos zit nog een doos, beetje wazig :D
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/h2pack/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/h2pack/4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/h2pack/6.jpg

Crystal Xbox + 2x crystal controller-s + Halo 2 + 2 maanden Live.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Is ie niet mooi? =)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 11-11-2004 21:57 ]

• NehcslowZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-04 17:37
Anoniem: 42423 schreef op 11 november 2004 @ 16:41:
verkoop je hem ofzo? Anders wel interesse O-)

Jeps, ik verkoop hem. Voor 39 Euro issie van jou (als die deal op Xboxworld.nl niet doorgaat). Mail me maar op Martijn_Wieringa@hotmail.com

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 11-11-2004 22:08 ]

• Schweino
ziet er cool uit dat Halo pack. Wat is de productiedatum van de crystal xbox trouwens?

Onderop de Xbox staat MFG date 1 sept 2004 .. weet niet of je dat bedoeld.

• Chillmeister
  • Laatst online: 29-04 19:48
Voor de mensen die niet willen modden

Windows Media Center Extender for Xbox Released
Afbeeldingslocatie: http://pictures.xbox-scene.com/4/mediaextender/DSCF0045-G.JPG
Afbeeldingslocatie: http://pictures.xbox-scene.com/4/mediaextender/DSCF0040-G.JPG
Afbeeldingslocatie: http://pictures.xbox-scene.com/4/mediaextender/DSCF0041-G.JPG
Afbeeldingslocatie: http://pictures.xbox-scene.com/4/mediaextender/DSCF0048-G.JPG

Xbox.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04 00:27
Is die crystal er ook als aparte pack. dus voor 149 ?

woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Doe net zoals mij en koop die pack en verkoop Halo 2 voor 40 ofzo. Heb zelf die pack bij de Dim+ voor 189 gekocht.

Overigens ... nice die Media Center .. Maarre zag ik daar nou een prijs van 99.99 staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
en je hebt voor media center toch ook nog een pc nodig die het ook heeft geinstalleerd. NIet echt interessant zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Anoniem: 42423 schreef op 11 november 2004 @ 22:31:
Onderop de Xbox staat MFG date 1 sept 2004 .. weet niet of je dat bedoeld.
Jup, dat bedoelde ik, was benieuwd wat voor moederbord erin zou zitten (v1.6 dus).

@PaszWerken: Niet hier helaas, wel in de UK (99 pond, ongeveer 145 euro). Snap ook niet waarom ze hem niet in de BeNeLux en Duitsland hebben uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Toch is die Crystal Xbox echt de mooiste Xbox tot nu toe gemaakt.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Chillmeister schreef op 11 november 2004 @ 22:59:
Voor de mensen die niet willen modden

Windows Media Center Extender for Xbox Released
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Xbox.com
Wow, die moet ik hebben. Maar de Nederlandse versie zal wel weer op zich laten wachten.

EDIT

Hoe komt het TV signaal je Xbox in?

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 12-11-2004 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainman
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-11-2024
PWM schreef op 12 november 2004 @ 10:58:
[...]

Wow, die moet ik hebben. Maar de Nederlandse versie zal wel weer op zich laten wachten.

EDIT

Hoe komt het TV signaal je Xbox in?
Via je Media Center PC denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
Rainman schreef op 12 november 2004 @ 11:37:
[...]

Via je Media Center PC denk ik..
nee..lijkt mij logisch dat dat via de media extender gaat die meegeleverd wordt? die je dan weer tussen je AV kabel drukt ... ? just a though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
Ik heb het zelf ook even na moeten zoeken omdat ik het ook graag wou weten. Je kan dus alleen TV opnemen en bekijken op je xbox als hij verbonden is met een PC met Windows Media Centre. Je streamt dus video gewoon over het netwerk. Je kan dus via je xbox een signaal geven aan je PC dat hij moet beginnen met opnemen van TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
Chillmeister schreef op 12 november 2004 @ 12:05:
Ik heb het zelf ook even na moeten zoeken omdat ik het ook graag wou weten. Je kan dus alleen TV opnemen en bekijken op je xbox als hij verbonden is met een PC met Windows Media Centre. Je streamt dus video gewoon over het netwerk. Je kan dus via je xbox een signaal geven aan je PC dat hij moet beginnen met opnemen van TV.
dat sucks....kun je net zo goed XP media center edition op je pc zetten en dan dmv vid out naar je tv zetten.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

rikgoodhart schreef op 12 november 2004 @ 12:33:
[...]

dat sucks....kun je net zo goed XP media center edition op je pc zetten en dan dmv vid out naar je tv zetten.. |:(
Nee hoor. Je kan nu b.v. ook multitasking aan de slag. 2 tegelijk die tv kijken, of 1 werkt op de computer, en de ander kijkt tv. Als je een mediacenter onder je tv hebt, kan je mooi een kabel/draadloos verbinding met de slaapkamer tv maken waar een xbox staat. Heb je maar 1 MediaCenter nodig, die 2 tv's bediend.

Is hij eigenlijk wel geschikt voor PAL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Okee, een vraagje aan alle xdoosfanaten hier:
'Waarom 'n xdoos en geen PC?'

Ik wil(de) ook een xbox, maar NFSU2 is toch wel errug mooi op de PC met m'n stuur ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:46
Luie bank + controller = relax gamen, geen gezeik met drivers en weet ik wat en zitten op een bureaustoel vind ik ook minder :). En een PC met een Xbox (of andere console) vergelijken is flauwekul .... 150 euro die minimaal 3 jaar mee gaat vs 1500 euro waarvan de helft na een jaar al veroudert is, grafisch kan zo'n console nooit aan een beetje pc tippen natuurlijk, maar hij kost ook een stuk minder (en de Xbox zet nog nette graphics neer imho). Je moet zo'n ding erbij halen voor de fun.

[ Voor 10% gewijzigd door Speedy op 12-11-2004 20:07 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
ennnnnnn: xbmc natuurlijk. Mooi DivX kijken op je TV via RGB en met dolby digital geluid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
SH4D3H schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 19:28:

Ik wil(de) ook een xbox, maar NFSU2 is toch wel errug mooi op de PC met m'n stuur ...
ik heb beide. xdoos is leuk om te hebben als je vrienden langskomen. kan je gezellig met z'n allen spelen. achter de PC is toch anders dan. en!!! natuurlijk Xbox media centre

[ Voor 8% gewijzigd door Chillmeister op 12-11-2004 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:20
SH4D3H schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 19:28:

geen geklooi met allerlei drivers etc, en het is lekker makkelijk, doosje aan en gamen maar

en het is gezellig op de bank achter de TV, ipv in het koele kille computerhok

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Chillmeister schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 20:35:
[...]

ik heb beide. xdoos is leuk om te hebben als je vrienden langskomen. kan je gezellig met z'n allen spelen. achter de PC is toch anders dan. en!!! natuurlijk Xbox media centre
Ik denk dat de meeste mensen uit deze thread hetzelfde kunnen zeggen (95% ofsow), hoe komen ze anders hier kijken? (die 5% dus via inetcafe oid ;))

Mja, ik denk dat het pas echt leuk wordt met een grote TV, m'n ouders zullen dus ff plaats moeten maken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
* Vanitas is blij, want ik heb een advanced scart cable opgehaald bij de MM, voor € 14,95. :D

Edit:
officieel van MS, that is.

[ Voor 16% gewijzigd door Vanitas op 13-11-2004 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi, was dat een actie of gewone prijs, want ik moet die shit ook maar eens ff ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
ik heb die kabel ook, maar merk geen verschil, misschien omdat mijn tv schermpje 37cm is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In ieder geval kun je wel 5.1 geluid krijgen =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik was vandaag op de HCC en heb daar Links 2004 gekocht voor 5 euro... Kon ik gewoon niet laten liggen. net even gespeeld en is best wel een aardig spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34189

Waar zijn ze op dit moment het goedkoopst ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Macer schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 21:56:
Ik was vandaag op de HCC en heb daar Links 2004 gekocht voor 5 euro... Kon ik gewoon niet laten liggen. net even gespeeld en is best wel een aardig spel..
Bij dezelfde stand hadden ze ook een XBOX communicator voor €12,50 geloof ik, die heb ik gekocht! echt lekker goedkoop. Het is een echte originele, normaal kost hij iets van €29!

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:52

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Speedfight schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 23:26:
[...]

Bij dezelfde stand hadden ze ook een XBOX communicator voor €12,50 geloof ik, die heb ik gekocht! echt lekker goedkoop. Het is een echte originele, normaal kost hij iets van €29!
Bij MediaMarkt heb je een live starterkit voor 24 euro. Dus communicator EN een jaar live.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 42423 schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 18:07:
Mooi, was dat een actie of gewone prijs, want ik moet die shit ook maar eens ff ophalen.
Nee, een demo model. :D
Normaal heb ik het niet zo met demo modellen, maar deze zag er nog als nieuw uit, geen krasje of wat dan ook, zelfs geen deuken in het sneur.
Dus toch maar gehaald.
Chillmeister schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 18:10:
ik heb die kabel ook, maar merk geen verschil, misschien omdat mijn tv schermpje 37cm is
Ik merk iig wel verschil. Ik heb het enkel maar met Ninja Gaiden en Halo uitgeprobeerd, maar de kleuren zijn een stuk mooier en het beeld is ook rustiger.
Vooral zijn bij NG de ligteffecten een stuk mooier.
Danfoss schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 23:32:
[...]

Bij MediaMarkt heb je een live starterkit voor 24 euro. Dus communicator EN een jaar live.
Weet je dat wel zeker??
Normaal kost een starter-kit iets van 60€.
En toen ik bij de MM was kostte de head-set nog gewoon 30€.

[ Voor 53% gewijzigd door Vanitas op 14-11-2004 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Foutje. |:(

[ Voor 96% gewijzigd door Vanitas op 14-11-2004 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aaargh en ik iedereen maar voorhouden dat de MS Advanced cable maar 15 Euro kost bij de Mediamarkt |:( ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 42423 schreef op zondag 14 november 2004 @ 10:52:
Aaargh en ik iedereen maar voorhouden dat de MS Advanced cable maar 15 Euro kost bij de Mediamarkt |:( ...
Maar dat is jou fout :P

[ Voor 36% gewijzigd door Vanitas op 14-11-2004 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:52

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Vanitas schreef op zondag 14 november 2004 @ 00:12:
Weet je dat wel zeker??
Normaal kost een starter-kit iets van 60€.
En toen ik bij de MM was kostte de head-set nog gewoon 30€.
Yep. 2 maand geleden had ik een communicator nodig en bij MM hadden ze de losse communicator voor 29,95, maar een starterkit (jaar live, communicator EN MechAssault) voor 24,95. Die heb ik dus ook meteen meegenomen.
Het was de Ambassador Starter Kit (zie hier) )

[ Voor 24% gewijzigd door Danfoss op 14-11-2004 21:02 ]

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127468

Beetje laat miss, maar ik wil nog steeds groene hoesjes, voor o.a. Halo, MM#, Sega GT 8) en JSRF.

Wie weet een winkel???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Anoniem: 127468 schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:52:
Beetje laat miss, maar ik wil nog steeds groene hoesjes, voor o.a. Halo, MM#, Sega GT 8) en JSRF.

Wie weet een winkel???
probeer www.maxilla.nl is

Ik weet dat ik ze daar altijd vandaan haalde. Is al wel een tijdje geleden.

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127468 schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:52:

Wie weet een winkel???
FutureZone, in Rotterdam en Zoetermeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PWM schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 12:45:
Nee hoor. Je kan nu b.v. ook multitasking aan de slag. 2 tegelijk die tv kijken, of 1 werkt op de computer, en de ander kijkt tv. Als je een mediacenter onder je tv hebt, kan je mooi een kabel/draadloos verbinding met de slaapkamer tv maken waar een xbox staat. Heb je maar 1 MediaCenter nodig, die 2 tv's bediend.

Is hij eigenlijk wel geschikt voor PAL?
Zoals in de startpost staat, komt hij NIET in Europa uit (maar de functionaliteit wordt in de Xbox 2 standaard ingebakken).

Dit is natuurlijk niet direct een antwoord op je vraag. Ik zou ook wel willen weten of hij op PAL werkt, want zo ja, dan importeer ik 'em direct. Ik zit op die foto's niet direct een NTSC-logootje staan, wat normaal wel altijd voorop Xbox-doosjes staat, maar zul je zien dat het hier op de zijkant staat...

Interessante discussie hierover: http://groups.google.nl/g...TNGP12.phx.gbl%26rnum%3D1

Ik stel me voor dat de IR-ontvanger dezelfde is als meegeleverd werd met de DVD playback kit... Aangezien hierin de regio-lock zit, stel ik me voor dat je daarmee toch nog R2-dvd's kunt afspelen met de MCX, ALS deze ook op een pal-Xbox werkt...

Welke online winkels voeren de MCX? Ben hem nog niet tegengekomen... Hoop dat dvdboxoffice.com of anders ebgames.com hem gaan verkopen, dat zijn de enigen die ik ken die NTSC-console hard- en software overzee versturen.

Eventueel wil ik de gok wel nemen... Ben een MCE-junkie. :Y)

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 19339 op 16-11-2004 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Laatst online: 26-11-2021
Weet iemand al of NFS: Underground 2 System Link ondersteund???
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.