"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
[ Voor 5% gewijzigd door Maniakje op 16-11-2004 21:43 ]
The sentence below is true.
The sentence above is false.
Anoniem: 19339
Het valt me wel op dat het inloggen in Live vanuit het dashboard wel een stukje langer duurde dan voordat Halo 2 bestond...D³ schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 19:53:
Heb vrij vaak dat het inloggen op Live via Halo 2 niet wil, maar dat het de troubleshooter daarna altijd wel lukt. Iemand bekend met dit probleem en is er een oplossing voor?
Anoniem: 117072
Ze verkopen ze online hier:Anoniem: 127468 schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:52:
Beetje laat miss, maar ik wil nog steeds groene hoesjes, voor o.a. Halo, MM#, Sega GTen JSRF.
Wie weet een winkel???
http://shop.cdfreaks.com/index/1/2/16/113
Of 100 stuks:
http://shop.cdfreaks.com/index/1/2/16/20

[ Voor 79% gewijzigd door Speedy op 17-11-2004 18:51 ]
Schijnt te maken te hebben met het zoeken (wat er gedaan wordt op de HD) naar illegale dingen.Anoniem: 19339 schreef op woensdag 17 november 2004 @ 10:19:
[...]
Het valt me wel op dat het inloggen in Live vanuit het dashboard wel een stukje langer duurde dan voordat Halo 2 bestond...
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Halo 2 online is wel vet. Alleen in de singleplayer zijn die filmpjes echt dramatisch zeg.
Weet dat ze gebruikt worden voor het laden etc maar damn zeg de textures vliegen je om de oren.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
http://www.lik-sang.com/i...gory=87&products_id=5437&
daar wordt een camera bijgeleverd die vast wel gaat werken met mijn xbox en over die NTSC versie van dat software heb ik wel oplossing voor.. (3 xboxen thuis.. van elke ander regio
Gaat een Japanse Xbox Live Subscription Code werken voor de europese markt? Anders vind ik het wel een leuke aanbieding.
---
Anoniem: 84457
Maar moet ik perse een router aanschaffen om met de xbox online te gaan?
Zo ja? wat is het doel van die router dan?
Alvast enorm bedankt!
Je hoeft geen router aan te sluiten op je xbox, je kunt ook direct de kabel erin pluggen die nu naar je pc gaat, of een connectie van je pc naar je xbox leggen. Router werkt overigens wel fijn. Functie van een router is grof gezet het routeren (de weg wijzen) van je dataverkeer.Anoniem: 84457 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 20:39:
Ik overweeg Pes 4 voor de Xbox te halen,mede doordat er een online functie in zit.
Maar moet ik perse een router aanschaffen om met de xbox online te gaan?
Zo ja? wat is het doel van die router dan?
Alvast enorm bedankt!
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Bedankt voor je uitleg!Wom schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 20:54:
[...]
Je hoeft geen router aan te sluiten op je xbox, je kunt ook direct de kabel erin pluggen die nu naar je pc gaat, of een connectie van je pc naar je xbox leggen. Router werkt overigens wel fijn. Functie van een router is grof gezet het routeren (de weg wijzen) van je dataverkeer.
Trouwens hebje enig idee wat de term 'lag' of 'laggy' zou kunnen betekenen?
Dit hoor ik wel es om me heen, het zou iets met het online gebeuren te maken moeten hebben..
Dat betekent dat de verbinding even hapert en je scherm dus ook. Het beeld loopt dan niet helemaal soepel meer, dus dan kun je in feite niet fatsoenlijk spelenAnoniem: 84457 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 21:25:
[...]
Bedankt voor je uitleg!![]()
Trouwens hebje enig idee wat de term 'lag' of 'laggy' zou kunnen betekenen?
Dit hoor ik wel es om me heen, het zou iets met het online gebeuren te maken moeten hebben..
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
en dan langzaam burnout 3, halo 2 etc bijelkaar sparen
Ow, das een kleinigheidje dus... Dat ben ik zo onderhand wel gewend van windowsErectionJackson schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 21:28:
[...]
Dat betekent dat de verbinding even hapert en je scherm dus ook. Het beeld loopt dan niet helemaal soepel meer, dus dan kun je in feite niet fatsoenlijk spelen
Bedankt voor je uitleg!
hmmz, zoek es op google naar "lag" "laggen"Anoniem: 84457 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 02:03:
[...]
Ow, das een kleinigheidje dus... Dat ben ik zo onderhand wel gewend van windows![]()
Bedankt voor je uitleg!
dit heeft totaal niets met windows te maken maar met je internet verbinding
Soms vergeet ik even te googlen, sorry daarvoor.
Anoniem: 73631
Anoniem: 45322
Yep, in hetzelfde genre: Forza Motorsport.Anoniem: 73631 schreef op zondag 21 november 2004 @ 13:22:
Weet iemand of er nog een opvolger komt voor PGR2 of iig een spel in hetzelfde genre?
http://www.gamespot.com/x...orzamotorsport/index.html
Anoniem: 114616
Want ik zag in een folder een halo2 pack met xbox crystal voor 200 euro,
ik heb een half jaartje geleden ofzo zo'n starterspakket gekocht, dat is kennelijk nu dus afgelopen. Maar ik wil nu weer liven. Moet ik een nieuwe starterspakket kopen of kan ik mn abo uitbreiden?
Want momenteel krijg ik een of andere error "Technical Malfunction" als ik op account management klikt, iemand anders last van?
thnx
Mijn net werk is DHCP door mijn broadband modem (Motoroal SB5100).
Nu wil ik mijn XBOX er ook opsluiten, maar die krijgt geen IP adres van de dhcp van de modem.
Mijn PC en Laptop hebben daar geen problemen mee, die krijgen wel een ip-adres van de modem.
Is er een manier om toch de XBOX een ip-adres te laten krijgen van de modem.?
Ik heb nu wel mijn xbox een static ip-adres gegeven, maar ik kom er niet mee op internet. De gateway kan de xbox niet vinden. Terwijl ik de zelfde gateway opgeef dioe mijn pc en laptop hebben.
welke ISP heb je??dCY schreef op maandag 22 november 2004 @ 08:45:
Vraagje:
Nu wil ik mijn XBOX er ook opsluiten, maar die krijgt geen IP adres van de dhcp van de modem.
Mijn PC en Laptop hebben daar geen problemen mee, die krijgen wel een ip-adres van de modem.
Ik heb nu wel mijn xbox een static ip-adres gegeven, maar ik kom er niet mee op internet. De gateway kan de xbox niet vinden. Terwijl ik de zelfde gateway opgeef dioe mijn pc en laptop hebben.
voor chello moet je namelijk je mac-adres clonen om internet te krijgen op een andere pc/xbox/laptop
Dus ik bellen, krijg ik te horen dat het te lang geleden is en of ik maar ff een nieuw starterspakketje moet kopen van 55 euro met NOG zo'n headset.
Lompe zooi, heeft iemand nog zo'n 3 maanden gratis ding die hij niet gebruikt? Zo ja dan koop ik mwel over ofzo, zou wel top zijn
Je account wordt automatisch verlengd als je abo afloopt, per maand of per jaar (afhankelijk van wat je hebt ingesteld in het dashboard). Het is echter veel goedkoper om gewoon een nieuwe starterskit te kopen, aangezien je die vaak voor rond de 30 euro kunt kopen - dan heb je weer een heel jaar Live.InterXs schreef op zondag 21 november 2004 @ 18:07:
vraagje
ik heb een half jaartje geleden ofzo zo'n starterspakket gekocht, dat is kennelijk nu dus afgelopen. Maar ik wil nu weer liven. Moet ik een nieuwe starterspakket kopen of kan ik mn abo uitbreiden?
Want momenteel krijg ik een of andere error "Technical Malfunction" als ik op account management klikt, iemand anders last van?
thnx
Wat betreft die error, daar zou ik even de Xbox klantenservice voor bellen. Het nummer vind je in de topicstart.
Goedkoopste wat ik zag was 55 euro.
Mijn ISP is Casema.cypher21 schreef op maandag 22 november 2004 @ 10:05:
[...]
welke ISP heb je??
voor chello moet je namelijk je mac-adres clonen om internet te krijgen op een andere pc/xbox/laptop
Je MOET een Vigor 2200E router kopen om XBox Live te kunnen gebruiken met die Motorola modem, DHCP wordt niet ondersteund door XBL nml. (Alleen TCP/IP, en die Vigor router wordt aangeraden...)dCY schreef op maandag 22 november 2004 @ 08:45:
Vraagje:
(Dit is voor mij een reden geweest NIET online te gaan met de Xbox...)
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Anoniem: 42423
Volgens mij heb ik nog wel een 3 maand trial liggen .. als het goed is kreeg ik die bij de Crystal Xbox. Heb hem nog nooit gebruikt. Voor 19 Euro is ie van jou.InterXs schreef op maandag 22 november 2004 @ 11:59:
waar kan je starterskit voor 30 euro kopen? oO
update: ben nog steeds op zoek naar iemand met een coupon
[ Voor 44% gewijzigd door nudie op 22-11-2004 13:19 ]
mail dan naar:
ikbenfons at gmail.com
Hmm, een tijdje terug kon dat bij Nedgames en Bol.com, maar die aanbiedingen zijn nu inderdaad afgelopen.InterXs schreef op maandag 22 november 2004 @ 11:59:
waar kan je starterskit voor 30 euro kopen? oO
Ik denk dat je dan toch de volle mep zult moeten betalen voor een starterskit. Maar ook dan zou ik verlengen dmv een starterskit, en niet automatisch laten doen via je creditcard. Met een starterskitje heb je er namelijk voor hetzelfde geld een communicator bij. Altijd handig om er nog een achter de hand te hebben.
O.a. hier te krijgen:
XboxNu.nl €49,95
GCShop €51,50
Play.com €55,99
Anoniem: 45287
Ik zal eens kijken of ik er nog 1 heb liggen voor je.. Je krijgt toch bijna bij elke MS game wel zo'n trail?
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Goh, jij hier?Macer schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:24:
19 Euro voor 3 maanden trail?? Is dat niet een beetje erg veel...
Ik zal eens kijken of ik er nog 1 heb liggen voor je.. Je krijgt toch bijna bij elke MS game wel zo'n trail?
Misschien handig om jouw site hier ook kenbaar te maken?
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Anoniem: 43796
wat zou een andere oplossing zijn? Bij voorbaat dank!
de mediamarkt had een actie van 1 jaar live starterskit met headset en mechassault voor 25 euro.. (thans in den haag)InterXs schreef op maandag 22 november 2004 @ 12:56:
voeg me ff toe op msn met mikos@mail.com
update: ben nog steeds op zoek naar iemand met een coupon
die heb ik vorig week vrijdag gekocht
---
Als je een ethernet-modem hebt (dus geen USB-modem) kun je je Xbox rechtstreeks aan het internet hangen. Je stelt dan in je Xbox dashboard de netwerkinstellen net zo in als dat je het op je computer zou doen.Anoniem: 43796 schreef op maandag 22 november 2004 @ 18:55:
Ik ben van plan morgen een Xbox te kopen met Burnout 3 maar wil echt graag op Xbox Live. Ik heb echter een probleem, ik heb namelijk een prehistorisch coax netwerk liggen die voorlopig niet vervangen zal worden. Deze kan echter niet in de xbox. Er is via google en GoT niks over dit probleem te vinden. Ik vroeg me af of het mogelijk is een UTP kabel in mijn moederbord te doen (Epox 8rda+) en deze in mijn xbox te doen. Of is het signaal dan anders?
wat zou een andere oplossing zijn? Bij voorbaat dank!
Heb je een USB modem, dan kun je er nog voor kiezen om een netwerkkaart met UTP-aansluiting in je computer te plaatsen (naast je Coax-kaartje), en je Xbox dan met een crossed-cable op je pc aansluiten. Als je dan Windows Internet Connection Sharing (ICS) aanzet kun je ook op Xbox Live.
[ Voor 15% gewijzigd door Maniakje op 22-11-2004 20:11 ]
Anoniem: 43796
Ik heb een USB modem dus de eerste optie is helaas niet mogelijk.
Even een vraag...On_E schreef op maandag 22 november 2004 @ 12:26:
[...]
Je MOET een Vigor 2200E router kopen om XBox Live te kunnen gebruiken met die Motorola modem, DHCP wordt niet ondersteund door XBL nml. (Alleen TCP/IP, en die Vigor router wordt aangeraden...)
(Dit is voor mij een reden geweest NIET online te gaan met de Xbox...)
Moet ik ook die 'Vigor 2200E router' kopen, aangezien ook ik een Motorla modem heb?
Overigens, ik ben niet van plan om met beide (pc en Xbox) tegelijk online te gaan.
Alvast bedankt!
je kunt tegenwoordig met enig ieder router je casema moterola modemverbinding delen, aangezien je automatisch wordt ingelogd. Merken zoals Sitecom, Linksys werken ook daarmeeAnoniem: 84457 schreef op maandag 22 november 2004 @ 21:01:
[...]
Even een vraag...
Moet ik ook die 'Vigor 2200E router' kopen, aangezien ook ik een Motorla modem heb?
Overigens, ik ben niet van plan om met beide (pc en Xbox) tegelijk online te gaan.
Alvast bedankt!
---
Ik ga niet gelijktijdig met beide apparaten online.
*Overigens, ik ben in het bezit van een @home motorola modem*
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 22-11-2004 22:51 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Nu moet ik nog iets hebben om mn signaal van de router naar boven te krijgen, nu doe ik dat met een kabel uit het raam boven en dan beneden weer naar binnen en dan in de router. Het lukt zo wel, maar dit is natuurlijk maar tijdelijk. Ik had alwel wat opgezocht zodat ik boven kan gamen, maar dat ding kost 80/90 €, en dan moet ik nog een eigen live account bij hebben. Dus daarvoor neem ik eerst maar de dat Halo 2 pack met 3 maanden live + headset + Halo 2. En als dat voorbij is koop ik weer zo'n 1 jaar setje. Dus dan ben ik weer 140€ armer.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Is dat zo ?TweakBoy schreef op maandag 22 november 2004 @ 21:06:
[...]
je kunt tegenwoordig met enig ieder router je casema moterola modemverbinding delen, aangezien je automatisch wordt ingelogd. Merken zoals Sitecom, Linksys werken ook daarmee
Mij is een jaar geleden verteld dat ik of een andere modem moest kopen van Casema, of een Draytek Vigor Router moest aanschaffen aangezien dat de goedkoopste was die zou werken...
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Anoniem: 19902
Ik zat al een hele tijd met de vraag in mijn hoofd of ik nou een x-box of een ps2 aan wilde schaffen, maar die heb ik gelukkig achter de rug. Ik heb dus gekozen voor de x-box, maar waarom enzo wil ik gewoon even achter de rug laten
Nu wil ik enkele dingen gaan doen met mijn x-box en ik wilde even vragen wat ik daar nou precies voor aan moet schaffen.
Wat wil ik doen?
Ik wil op mijn x-box gaan gamen, zo wil ik o.a. Halo 2 gaan spelen.
Ook wil ik dit via x-box live gaan doen, dus ik moet daarvoor ook een aansluiting enzo hebben.
Ik heb ook nog een leuk Creative Labs DTT 2200 setje liggen. Een al 5 jaar oude 5.1 set (dacht ik) die gebruik maakt van een front-rear-middle-kabeltje (groen, zwart, oranje).
Wat ik ook wil is DVD kijken via mijn xbox en hem af en toe kunnen koppelen aan andere xboxen, zodat we kunnen lannen ermee.
Okee, wat heb ik zelf al uitgezocht? Dat vragen jullie jezelf vast af Hetvolgende:
Ik moet dus een xbox kopen, je hebt een soort van bundel waar ook halo 2 in zit, maar ik weet niet of dit een goede keuze is.
Ook moet ik voor de dvd een soort van afstandsbediening kopen, of is deze niet nodig en kan ik gewoon met mijn controller een dvd starten?
Voor mijn 5.1 setje weet ik niet wat ik moet doen, ik heb iets gehoord en gelezen over een advanced scart cable en iets over een DTT/DS receiver ofzo, maar daar weet ik dus nog niet echt dingen van. Wat moet ik daar nou precies voor aanschaffen?
Mijn tv heeft een scart aansluiting, dus om de xbox daarop aan te sluiten heb ik niet echt veel nodig lijkt me, toch?
Voor xbox live heb ik gehoord dat ik met mijn creditcard via een menu op de xbox een serial aan kan vragen, maar is dit het slimste en zo ja, krijg ik dan van microsoft zo'n headsetje opgestuurd?
Wat ik me ook afvroeg over die headset.. is deze draadloos?
Voor xbox live heb ik overigens al een chello internetlijn liggen (classic) dus dat moet voldoende zijn, wat ik echter niet weet is of ik met de router die ik heb liggen en daar alle xboxen inplug, van vrienden enzo, of we dan gewoon kunnen lannen, of dat we daarvoor nog extra dingen nodig hebben.
Een beetje veel vragen, maar ik hoop dat jullie ze kunnen beantwoorden.
alvast bedankt!
Anoniem: 61841
- Het Halo2-pack is ok, zeker als je het spel toch gaat kopen.Anoniem: 19902 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:16:
Goedemiddag jongens,
Ik zat al een hele tijd met de vraag in mijn hoofd of ik nou een x-box of een ps2 aan wilde schaffen, maar die heb ik gelukkig achter de rug. Ik heb dus gekozen voor de x-box, maar waarom enzo wil ik gewoon even achter de rug laten
Nu wil ik enkele dingen gaan doen met mijn x-box en ik wilde even vragen wat ik daar nou precies voor aan moet schaffen.
Wat wil ik doen?
Ik wil op mijn x-box gaan gamen, zo wil ik o.a. Halo 2 gaan spelen.
Ook wil ik dit via x-box live gaan doen, dus ik moet daarvoor ook een aansluiting enzo hebben.
Ik heb ook nog een leuk Creative Labs DTT 2200 setje liggen. Een al 5 jaar oude 5.1 set (dacht ik) die gebruik maakt van een front-rear-middle-kabeltje (groen, zwart, oranje).
Wat ik ook wil is DVD kijken via mijn xbox en hem af en toe kunnen koppelen aan andere xboxen, zodat we kunnen lannen ermee.
Okee, wat heb ik zelf al uitgezocht? Dat vragen jullie jezelf vast af Hetvolgende:
Ik moet dus een xbox kopen, je hebt een soort van bundel waar ook halo 2 in zit, maar ik weet niet of dit een goede keuze is.
Ook moet ik voor de dvd een soort van afstandsbediening kopen, of is deze niet nodig en kan ik gewoon met mijn controller een dvd starten?
Voor mijn 5.1 setje weet ik niet wat ik moet doen, ik heb iets gehoord en gelezen over een advanced scart cable en iets over een DTT/DS receiver ofzo, maar daar weet ik dus nog niet echt dingen van. Wat moet ik daar nou precies voor aanschaffen?
Mijn tv heeft een scart aansluiting, dus om de xbox daarop aan te sluiten heb ik niet echt veel nodig lijkt me, toch?
Voor xbox live heb ik gehoord dat ik met mijn creditcard via een menu op de xbox een serial aan kan vragen, maar is dit het slimste en zo ja, krijg ik dan van microsoft zo'n headsetje opgestuurd?
Wat ik me ook afvroeg over die headset.. is deze draadloos?
Voor xbox live heb ik overigens al een chello internetlijn liggen (classic) dus dat moet voldoende zijn, wat ik echter niet weet is of ik met de router die ik heb liggen en daar alle xboxen inplug, van vrienden enzo, of we dan gewoon kunnen lannen, of dat we daarvoor nog extra dingen nodig hebben.
Een beetje veel vragen, maar ik hoop dat jullie ze kunnen beantwoorden.
alvast bedankt!
- Voor dvd's heb je idd de afstandsbediening nodig, anders kan je geen dvd kijken (tenzij je een chip plaatst...)
- Met je 5.1-setje kan ik niet helpen. Tenzij het ook een optische ingang heeft, dan moet je gewoon de Advanced Scart-cable kopen.
- Standaard wordt er bij de xbox een scart-verloopstukje bijgeleverd, dus die kan zo recht je tv in.
- Voor Live heb je sowieso een CC nodig, ook als je een Starter-pakketje in de winkel koopt. Da's trouwens het slimste, dan krijg je er goedkoop een headset bij.
Als je online inschrijft, sturen ze je geen headset op.
- De headset is niet draadloos, maar connecteert op je controller.
- Je kan idd meerdere (tot 4 dacht ik) xboxen gewoon op je router (met ingebouwde switch/hub dan wel veronderstel ik) connecteren om samen via system link te lannen.
Zo, ik hoop dat je hiermee wat meer weet.
Anoniem: 128259
Voor een TV is geeft de RGB scart het beste beeld. Het advanced Scart pack is dat ook de beste keuze.Anoniem: 61841 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:03:
Ik heb een xbox aangeschaft en wil het beeld en geluid nu wat gaan optimaliseren. Ik zie en lees dat er twee verschillende opties te krijgen zijn: de advanced scart en het advanced AV pack. Die laatste zou dan ook i.c.m. een stukje te gebruiken zijn om je games op een hogere resolutie te spelen. Ik heb een philips 100 Hz breedbeeld, die ook op nstc omgezet kan. Heb ik dan iets aan het advanced AV pack of moet ik gewoon de advanced scart kopen?
Ik zit momenteel ook met een soortgelijk probleem: Ik heb een 5.1 set aangeschaft, en wil deze op de Xbox aansluiten. Maar omdat ik een beamer gebruik in plaats van TV, kan ik niets met scart. Het advanced AV pack heeft S-video en een optische uitgang, de ideale combinatie. Eén probleem: hij is zowat nergens te vinden. Ik heb hem maar een paar keer gezien in webshops, en daar kostte hij 50 euro's. Er zijn ook goedkopere alternatieven van third-party fabrikanten, maar ik heb gelezen dat hiervan de kwaliteit sterk verschilt. Ik wil uiteraard wel een goed werkend product, maar 50 euro voor een kabeltje, gaat me toch wat te ver.
Er zijn ook SCART <--> S-video connectoren, die moet je voor 5-10 euro kunnen vinden.Anoniem: 128259 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:13:
[...]
Voor een TV is geeft de RGB scart het beste beeld. Het advanced Scart pack is dat ook de beste keuze.
Ik zit momenteel ook met een soortgelijk probleem: Ik heb een 5.1 set aangeschaft, en wil deze op de Xbox aansluiten. Maar omdat ik een beamer gebruik in plaats van TV, kan ik niets met scart. Het advanced AV pack heeft S-video en een optische uitgang, de ideale combinatie. Eén probleem: hij is zowat nergens te vinden. Ik heb hem maar een paar keer gezien in webshops, en daar kostte hij 50 euro's. Er zijn ook goedkopere alternatieven van third-party fabrikanten, maar ik heb gelezen dat hiervan de kwaliteit sterk verschilt. Ik wil uiteraard wel een goed werkend product, maar 50 euro voor een kabeltje, gaat me toch wat te ver.
Dus: zijn subscription codes per land/regio gebonden of is dat nog steeds vrij te gebruiken? Dwz: ik haal een live kit in japan en gebruik hem hier in nederland (activatie in nederland, met europeese xbox)TweakBoy schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 18:08:
Jongens, ik heb iets leuks gevonden, maar ik weet niet zeker of dat op mijn europese XBOX gaat werken:
http://www.lik-sang.com/i...gory=87&products_id=5437&
daar wordt een camera bijgeleverd die vast wel gaat werken met mijn xbox en over die NTSC versie van dat software heb ik wel oplossing voor.. (3 xboxen thuis.. van elke ander regio) maar mijn grootste vraag is:
Gaat een Japanse Xbox Live Subscription Code werken voor de europese markt? Anders vind ik het wel een leuke aanbieding.
---
Aangezien mijn vrouw de CC bij zich had kon ik het niet afronden, helaas.
Toen ik later op de avond alsnog deXboxlive account wilde afsluiten kreeg ik continu deze melding: 'The DNS servers could not be reached. Check these possible options: (1) If your Xbox console is connected directly to your modem, verify the DNS server settings. (2) Match the settings provided by your ISP.
Dit heb ik allemaal na gekeken, maar helaas blijf ik deze melding houden, vreemd is wel dat het gistermiddag wel lukte.
Ik heb een @home breedband verbinding met een Motorola modem, zonder router.
Zou ik meer kans van slagen hebben wanneer ik er een Router bij koop of zou dat er totaal niets mee te maken moeten hebben?
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Wed Nov 24 2004 om 09:09:15
Download : 500.5 KByte/sec
Upload : 57.6 KByte/sec
Alvast bedankt!
Goed nieuws lijkt me.Ridley Scott voor Halo??
Regisseur Ridley Scott (Alien, Blade Runner, Gladiator) gaat wellicht de videogame Halo verfilmen, hij zou hierover met producers Ronald Shusett en Daniel Alter hebben gesproken.
Scott was in het verleden al eerder benaderd voor een verfilming van de populaire game, maar was destijds niet geïnteresseerd omdat hij er niet direkt een interessant verhaal in zag. Wellicht dat de overdonderdene verkoopcijfers van Halo 2, dat onlangs werd uitgebracht, hem op andere ideeën hebben gebracht.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Heb je de Xbox direct op de modem aangesloten? Dan moet je namelijk de Xbox wel de CC***** naam van @Home invoeren als netwerknaam.Anoniem: 84457 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 09:10:
Heb gistermiddag na het handmatig invoeren een half account aangemaakt bij Xboxlive.
Aangezien mijn vrouw de CC bij zich had kon ik het niet afronden, helaas.
Toen ik later op de avond alsnog deXboxlive account wilde afsluiten kreeg ik continu deze melding: 'The DNS servers could not be reached. Check these possible options: (1) If your Xbox console is connected directly to your modem, verify the DNS server settings. (2) Match the settings provided by your ISP.
Dit heb ik allemaal na gekeken, maar helaas blijf ik deze melding houden, vreemd is wel dat het gistermiddag wel lukte.![]()
Ik heb een @home breedband verbinding met een Motorola modem, zonder router.
Zou ik meer kans van slagen hebben wanneer ik er een Router bij koop of zou dat er totaal niets mee te maken moeten hebben?
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Wed Nov 24 2004 om 09:09:15
Download : 500.5 KByte/sec
Upload : 57.6 KByte/sec
Alvast bedankt!
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Dit kan ik zeker bevestigen, heb hem namelijk voor mijn verjaardag gekregen, en hij werkt perfect en ziet er geweldig uit! met 2 controllers ook erg handig!!Fire69 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:37:
[...]
- Het Halo2-pack is ok, zeker als je het spel toch gaat kopen.
Wie het eerst komt wie het eerst maalt.. mail naar info at peslive.nl
Edit.. 1 vergeven, ik heb er nog 1 over..
[ Voor 13% gewijzigd door M@cer op 24-11-2004 16:05 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Anoniem: 45287
Maar daat kreeg ik het beeld op mijn tv niet stretched mee dus 2 randen aan de zijkant.
Nu ging ik iets bestellen bij play-asia dus had gelijk zo,n cheapass rgb cable meebesteld.
En ja hoor perfect .
Maar nee hoor ik nog niet blij
Zou ik die rgbcable zelf kunnen modden zodat de audio apart gaat ?
Want om nu weer een officiele advance te gaan komen die maybe ook weer niet op mijn tv gaat werken vind ik een beetje zonde.
Linkje annyone ?
Uiteindelijk bleek na een telefoontje met @home dat DNS serverinstellingen niet met elkaar overeen te komen.
Heb gistereavond laat na veel frustratie eindelijk PES4 kunnen spelen!
Weliswaar niet gewonnen maar dat boeide me niet, lol!
Zijn er hier trouwens veel mensen die gebruik maken van een headset?
Op eens hoor ik namelijk tijdens het 'PESSEN', 'Hello', 'Hello'....
Wel lullig voor die gast, helaas kon ik niet reageren..
Ik gebruik mijn headset in ieder geval niet en al zeker niet bij PES, want wat ik allemaal uitkraam tijdens een wedstrijd (zeker als het niet loopt) is niet echt voor uitzending geschikt
[ Voor 61% gewijzigd door M@cer op 25-11-2004 08:27 ]
Weet je zeker dat het niet de stemmen in je hoofd waren?Anoniem: 84457 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 07:12:
Zijn er hier trouwens veel mensen die gebruik maken van een headset?
Op eens hoor ik namelijk tijdens het 'PESSEN', 'Hello', 'Hello'....
Anoniem: 61841
Gisterenavond de advanced scart aangesloten en verbonden met TV en surroundinstallatie (Pioneer NS-DV77). Geluid is super, beeld is aanmerkelijk beter, maar nog niet zo goed als ik hoopte. Het is een RGB scart ingang, maar in zwarte vlakken zie je nog strepen lopen. Niet storend, maar het kan beter. Daarnaast is breedbeeld ook niet echt bevredigend in te stellen, maar dat is - als ik op google kijk - een bekend probleem. Het is gewoon opgerekt 4:3 beeld.Anoniem: 61841 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:03:
Ik heb een xbox aangeschaft en wil het beeld en geluid nu wat gaan optimaliseren. Ik zie en lees dat er twee verschillende opties te krijgen zijn: de advanced scart en het advanced AV pack. Die laatste zou dan ook i.c.m. een stukje te gebruiken zijn om je games op een hogere resolutie te spelen. Ik heb een philips 100 Hz breedbeeld, die ook op nstc omgezet kan. Heb ik dan iets aan het advanced AV pack of moet ik gewoon de advanced scart kopen?
Ergens las ik dat NSTC betere resultaten geeft. Heeft iemand daar ervaringen mee? En hoe doe je dat? Zowel TV als XBOX op nstc zetten?
Anoniem: 2211
Daarnaast is breedbeeld ook niet echt bevredigend in te stellen, maar dat is - als ik op google kijk - een bekend probleem. Het is gewoon opgerekt 4:3 beeld.
unquote:
Dit heb ik ook al uitgevonden. Zie ook [rml]HIValicious in "[ xbox] Xbox media center"[/rml]
Inderdaad. Die zogenaamde 16x9 Widescreeninstelling van de Xbox is gewoon flut.
Dit is helemaal geen echte 16x9 beeldscherm, maar een stretched 4x3 scherm; dat normaal op vrijwel alle breedbeeld TV's automatisch uitgerekt wordt naar volledig beeld en dan LIJKT op een 16x9 scherm.
Als je kijkt naar de fonts zie je ook het bewijs; deze zijn nl. allemaal extra breed uitgerekt...
Verder geeft NTSC zeker GEEN betwere resultaten! Sterker nog; NTSC heeft minder beeldlijnen, dus eea is nog onscherper als met PAL.
Wel werkt NTSC in 60 Hz; maar je kan je xbox ook in PAL60 mode zetten via je MS dashboard. Sommige dvd's en spellen schijnen iets beter getimed te zijn. Maar als je PAL spul draait, dan moet allen gewoon goed draaien op plain PAL 50 hz.
In de US/Canada heb je ook nog high definition cables. De Tv's in Europa kenne dit niet, dus zo''n kabel zal je niet verder helpen.
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 2211 op 25-11-2004 09:34 ]
Mjah, bij 4:3 spellen en films is het idd uitgerekt, maar bij 16:9 spellen en films nietAnoniem: 2211 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 09:31:
quote:
Inderdaad. Die zogenaamde 16x9 Widescreeninstelling van de Xbox is gewoon flut.
Dit is helemaal geen echte 16x9 beeldscherm, maar een stretched 4x3 scherm; dat normaal op vrijwel alle breedbeeld TV's automatisch uitgerekt wordt naar volledig beeld en dan LIJKT op een 16x9 scherm.
Als je kijkt naar de fonts zie je ook het bewijs; deze zijn nl. allemaal extra breed uitegrekt...
Of bedoel je dat de fonts bij 16:9 spellen ook uitgerekt worden? Dat is mij ieg nog nooit opgevallen en ik ben een enorm vervelend figuur wat dat betreft
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Klopt inderdaad!Okyah schreef op donderdag 25 november 2004 @ 09:34:
[...]
Mjah, bij 4:3 spellen en films is het idd uitgerekt, maar bij 16:9 spellen en films niet
Of bedoel je dat de fonts bij 16:9 spellen ook uitgerekt worden? Dat is mij ieg nog nooit opgevallen en ik ben een enorm vervelend figuur wat dat betreft
dezg. Widescreen instelling is ALTIJD eigenlijk een 4x3 instelling.
De reden dat je scherm er op breedbeeld (dus uitgerekte 4x3 stand!) er goed uit ziet is gewoon dat het gepresenteerde 4x3 (widescreen)scherm iets its ingedrukt in de breedte, en daardoor bij uitrekken naar volledige tv breedte er toch aardig goed uitziet.
2 bewijzen staven dit;
- Als je de scartkabel uitpluist van de MS advanced RGB scart, dan zie je dat pin 8 is verbonden met 12VDC. (heb ik nagemeten). Zodra je de xbox dus aanzet, gaat je TV omschakelen naar AV stand in 4x3 mode. (en dan in uitgerekte 4x3 stand dus)
reden: Scart pin 8 werkt als volgt:
signaalniveau 0-2Volts; TV (dus geen omschakeling naar AV stand)
signaalniveau 5-8Volts; ECHTE 16x9 instelling in Av stans. Je Videorecorder/dvd speler schakeld deze pin werkelijk om naar ca. 6-7 Volts!
signaalniveau 9,5 - 12Volts; AV stand, maar dan 4x3 als dan niet uitgerekt)
Als je de tv zelf laat zien in welke modeus hij draait zodra de xbox aanstaat, geeft hij dit zelf al aan; 4x3 stretched of bij Philips 'breedbeeld".
Zodra je je tv forceerd op exhte 16x9 stand, dan vallen de bovenste en onderste helft er af.
Ik wil een private GoT arena starten. heb je interresse,meld je dan even bij mij aan met je KAI tagnr.
zie ook: [rml]John_Hoek in "[ xbox] Xbox media center"[/rml]
en Anoniem: 2211 in "Het grote Xbox multiplayer via tunnel to..."
Tot ziens daar!
Een breedbeeldsignaal kan op twee manieren worden doorgegeven. Allereerst als 4:3 beeld met zwarte balken boven en beneden. Je moet je tv dan instellen op 16:9 Filmformaat (oid). Er wordt dan zodanig op het beeld ingezoomd dat de zwarte balken verdwijnen. Deze variant heeft de minste beeldkwaliteit van de twee.Anoniem: 2211 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 09:43:
[...]
Klopt inderdaad!
dezg. Widescreen instelling is ALTIJD eigenlijk een 4x3 instelling.
De reden dat je scherm er op breedbeeld (dus uitgerekte 4x3 stand!) er goed uit ziet is gewoon dat het gepresenteerde 4x3 (widescreen)scherm iets its ingedrukt in de breedte, en daardoor bij uitrekken naar volledige tv breedte er toch aardig goed uitziet.
2 bewijzen staven dit;
- Als je de scartkabel uitpluist van de MS advanced RGB scart, dan zie je dat pin 8 is verbonden met 12VDC. (heb ik nagemeten). Zodra je de xbox dus aanzet, gaat je TV omschakelen naar AV stand in 4x3 mode. (en dan in uitgerekte 4x3 stand dus)
reden: Scart pin 8 werkt als volgt:
signaalniveau 0-2Volts; TV (dus geen omschakeling naar AV stand)
signaalniveau 5-8Volts; ECHTE 16x9 instelling in Av stans. Je Videorecorder/dvd speler schakeld deze pin werkelijk om naar ca. 6-7 Volts!
signaalniveau 9,5 - 12Volts; AV stand, maar dan 4x3 als dan niet uitgerekt)
Als je de tv zelf laat zien in welke modeus hij draait zodra de xbox aanstaat, geeft hij dit zelf al aan; 4x3 stretched of bij Philips 'breedbeeld".
Zodra je je tv forceerd op exhte 16x9 stand, dan vallen de bovenste en onderste helft er af.
De andere mogelijkheid is het doorgeven van een anamorphic signaal. Dit signaal geeft een beeld dat beeldvullend is in de verhouding 16:9. Hier zitten geen zwarte balken aan de boven- en onderkant en hier hoeft dus niet op te worden ingezoomed. Dit is het eigenlijke echte breedbeeld. Dit is ook het signaal dat de Xbox uitzendt. Dit is dus beter dan het voorbeeld hierboven en aan wat jij als laatste refereert.
Dat wil zeggen dat hij een puur 16:9-signaal ontvangt...
Ja, dat lijkt me een goed plan!Macer schreef op donderdag 25 november 2004 @ 08:25:
PES over Live! is helemaal geweldig, binnenkort een potje Noax??
Ik gebruik mijn headset in ieder geval niet en al zeker niet bij PES, want wat ik allemaal uitkraam tijdens een wedstrijd (zeker als het niet loopt) is niet echt voor uitzending geschikt
Ik heb alleen geen idee hoe ik je moet toevoegen...
Oja, ik kraam ook heel wat onzin uit tijdens het 'Pessen'!
Maar als een headset niet de moiete waard is tijdens pes...dan scheelt me dat weer 30 euro!
Ik hoor hele andere geluiden in mijn hoofd!Schweino schreef op donderdag 25 november 2004 @ 08:52:
[...]
Weet je zeker dat het niet de stemmen in je hoofd waren?
nogmaals bedankt gozerMacer schreef op woensdag 24 november 2004 @ 13:14:
Ik heb nog 3 trail codes liggen, waarvan ik er wel 2 aan iemand anders wil geven..
Wie het eerst komt wie het eerst maalt.. mail naar info at peslive.nl
Edit.. 1 vergeven, ik heb er nog 1 over..
Top, zodra mijn xbox weer online wil...zal ik je toevoegen.Macer schreef op donderdag 25 november 2004 @ 10:33:
Mijn gamertag is macer77, in het hoofdmenu van je xbox kan je een friend toevoegen..
Het ding heeft af en toe kuren..
Dat wil zeggen dat je tv gewoon standaard alleen maar anamorph instelling toelaat.Fire69 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 10:15:
Als mijn tv op de input van de xbox staat, kan ik helemaal niks meer van zoom of zo gebruiken.
Dat wil zeggen dat hij een puur 16:9-signaal ontvangt...
Zet hem maar eensop 4x3 stand. dan zal je zien dat je beeld van onder tot boven vol is met een ingedrukt scherm in de breedte.
Ik heb nu een proefabonnement van 2 maanden (gekregegen bij mijn Xbox Burnout 3 pakket)
Ben nu ook van plan om de Xbox Live starter kit met Halo 2 aan te schaffen omdat Halo 2 me een heel erg gaaf spel lijkt en ik eindelijk eens kan communiceren met andere gamers via de headset..
Bij die starter kit zit een live abonnement van 3 maanden, is het zo dat als ik dan de code invoer mijn abonnement 3 maanden wordt verlengd? Of werkt dit anders?
Bvd
[ Voor 44% gewijzigd door M@cer op 26-11-2004 12:23 ]
Je abo wordt inderdaad met 3 maanden verlengd.Nippletwister schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 11:21:
Bij die starter kit zit een live abonnement van 3 maanden, is het zo dat als ik dan de code invoer mijn abonnement 3 maanden wordt verlengd? Of werkt dit anders?
Bvd
Anoniem: 123664
(heb namennlijk al een xbox maar ze gaan regelmatig uit zichzelf stuk (bij mij 1x en bij een maat 2x) en dan ben ik dus mijn garantie kwijt), dus vandaar dat ik dus zit te denken om een 2e handsje te kopen voor een prikkie.
Ik ben op zoek naar het blokje wat je in je contorller doet waarna je je Headset erin kan steken. Ik ben die kwijtgeraakt... Heeft iemand er misschien eentej die hij niet meer gebruikt? Die zou ik dan wel op willen kopen indien mogelijk
add me ff op msn met mikos@mail.com
Want het alternatief is een nieuwe live set kopen en das een beetje onnodig..
Jup, als ie is omgebouwd is dat geen probleem. De nieuwste biossen checken niet eens meer of er een DVD speler inzit dus je kan hem er zelfs uithalen (en er een 2e hdd inknallen) :-)Anoniem: 123664 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 14:19:
Als ik nou een 2ehands xbox zou kopen waarvan de cdrom het niet doet, kan ik deze dan wel gebruiken dmv de spellen op de harde schijf te zetten ?
(heb namennlijk al een xbox maar ze gaan regelmatig uit zichzelf stuk (bij mij 1x en bij een maat 2x) en dan ben ik dus mijn garantie kwijt), dus vandaar dat ik dus zit te denken om een 2e handsje te kopen voor een prikkie.
hehe heb precies hetzelfde probleem, ik heb gisteren een nieuwe xbox gekocht en heb de headset nog van mijn oude xbox die ik een jaar geleden verkocht heb.InterXs schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 14:27:
OPROEP:
Ik ben op zoek naar het blokje wat je in je contorller doet waarna je je Headset erin kan steken. Ik ben die kwijtgeraakt... Heeft iemand er misschien eentej die hij niet meer gebruikt? Die zou ik dan wel op willen kopen indien mogelijk
add me ff op msn met mikos@mail.com
Want het alternatief is een nieuwe live set kopen en das een beetje onnodig..
Nou had ik inderdaad zoals ik dacht de headset nog alleen had mijn vriendin dat blokje weg gegooit een aantal weekjes geleden.. beetje jammer
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Anoniem: 123664
dan zal ik maar is even nadenken over die optie.
Vind het toch belangrijk dat ik namenlijk gewoon live kan spelen zonder defecten die ik niet kan repareren.
Anoniem: 53218
bestelling is al verzonden door ze

naja hoop maar dat die neo ook redelijk speelt.
Enne... een ps2 controller heeft toch geen analoge L en R knoppen. Dis da's lekker klote met racespellen.
[ Voor 25% gewijzigd door Schweino op 27-11-2004 00:08 ]
Wat @home probs..
Ik wil een live pakket gaan aanschaffen met daarin een headset.
Das iets van 60 euro, al met al heb ik dan een headset voor 30 euro... Of hoe je het ook wilt bekijken.
Ik heb nu een trial voor 2 maanden, als ik het in voorgaan de berichtjes heb begrepen dan kom er naast mijn trial dus gewoon nog een jaar boven op mijn trial?
Alvast bedankt!

Is dit gezien het plaatje een soort mix van de grote en de kleine controller? Ik zie dat start en back wel op goede plek (voor mij dan, in het midden) zitten, maar de zwarte en witte knop onderaan ipv bovenaan? En de grootte, is dezelfde als de oude controllers (Die ik fijner vind dan die kleine dingen die je nu in al die pakketten krijgt.)
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
heb nu een andere vraag
is het waar dat je geen usb sticks meer als memory cards kan gebruiken op een xbox versie 1.6?
En hoe kan je cker weten welke versie je hebt, want er is toch ook nog een versie 1.6b??
[ Voor 90% gewijzigd door dikki dik op 27-11-2004 17:05 ]
Dat heb je goed begrepen.Anoniem: 84457 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 00:13:
Ik heb nu een trial voor 2 maanden, als ik het in voorgaan de berichtjes heb begrepen dan kom er naast mijn trial dus gewoon nog een jaar boven op mijn trial?
Andersom werkt het echter niet, je kunt een bestaand abo niet verlengen met de code van een trial kit.
Hij is exact even groot als een S controller (vandaar de naam ookSmarron schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 08:53:
Bij Play.com: Neo S Advanced Controller (€ 15.99)
[afbeelding]
Is dit gezien het plaatje een soort mix van de grote en de kleine controller? Ik zie dat start en back wel op goede plek (voor mij dan, in het midden) zitten, maar de zwarte en witte knop onderaan ipv bovenaan? En de grootte, is dezelfde als de oude controllers (Die ik fijner vind dan die kleine dingen die je nu in al die pakketten krijgt.)
[...]
Dat heb je goed begrepen.
Andersom werkt het echter niet, je kunt een bestaand abo niet verlengen met de code van een trial kit.[/q
@Maniakje , Thanks!
Wilde al na het verlopen van mijn trial mijn account opzeggen, om zo ruimte te maken voor mijn xboxlive kit.
Gelukkig is al die romslomp niet nodig.
Dit topic is gesloten.