Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Maar vind outrun 2 echt een super race game hoor!!
- Ninja Gaiden
- PGR2
- Midtown Madness 3
Heb zelf gelijk Ninja Gaiden maar besteld.
[ Voor 13% gewijzigd door M@cer op 28-11-2004 20:13 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Leuk, alleen heb ik ze alle drie alMacer schreef op zondag 28 november 2004 @ 20:13:
Een tip welke ik op een ander forum had gevonden.. Bij probeernu.nl kan je de volgende spellen bestellen voor 9,99 per stuk
- Ninja Gaiden
- PGR2
- Midtown Madness 3
Heb zelf gelijk Ninja Gaiden maar besteld.
Anoniem: 84457
Zie je volgende keer!
Die games zijn bulk, voor de niet wetende onder ons, waarschijnlijk geen doosje alleen een envelopje dr omheen.
*misschien een kartonnen doosje dan
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 28-11-2004 20:42 ]
Anoniem: 79682
Kreeg vandaag een mailtje dat ze hem niet meer hebben!! Erg neppe aanbieding dus.
idd, ik zie nu helemaal niks.Anoniem: 79682 schreef op maandag 29 november 2004 @ 13:20:
Probeerde gisteren via www.probeernu.nl GPR2 te bestellen voor 9,95 euro.
Kreeg vandaag een mailtje dat ze hem niet meer hebben!! Erg neppe aanbieding dus.
Oh well, volgende keer beter.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Anoniem: 123664
Met pcs gaat het wel altijd goed maar weet niet hoeveel gevoeliger die xbox zooi is.
Ook wil ik er een extra lampje inzetten, moet ik dan nog een betere voeding gebruiken of is dat nergens voor nodig ?
Een extra 'lampje' is ook geen probleem, ik heb ook een ccfletje onder mijn jewel hangen, gewoon met een splittertje aftappen van de hd-power.
zijn losse cdrom spelers voor xbox te koop, want mijn ervaring is dat die dingen vaak gaar zijn.
Was ook mijn plan om jewelcase te verlichten.Kan ik em eraf phonen denk je ?
Anoniem: 2211
zijn losse cdrom spelers voor xbox te koop, want mijn ervaring is dat die dingen vaak gaar zijn.
unquote:
>>> Heel gaar. Als je hem aanraakt dan bijt hij!
Het belangrijkste is om de voedingstekker eruit te halen als je de kast open schroeft.
er staat nl. altijd spanning op de voedingsprint en de xbox moederbord zelf, ook al staat die zg. uit. Dit is om de ingebouwde clock in de mcpx te blijven voeden.
de hardware zit verder redelijk robuust in elkaar.
ok maar nu zeg je niet hoe je het het beste kan doen dan.Anoniem: 2211 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:45:
Het belangrijkste is om de voedingstekker eruit te halen als je de kast open schroeft.
er staat nl. altijd spanning op de voedingsprint en de xbox moederbord zelf, ook al staat die zg. uit. Dit is om de ingebouwde clock in de mcpx te blijven voeden.
Anoniem: 60620
Ik mijn Xbox om laten bouwen. (ja ik weet het dat is foei maar toch)
Nou wou ik er een grotere harde schijf in hebben (200 gig)
Allemaal heel leuk en zo, maar hij ziet hem standaard maar als een 135 gig schijf.
Dus ik heb er een andere bios op gezet.
En ja hoor, nou start hij niet meer op.(eigenschuld.....)
Nou is mijn vraag. Is mijn Xbox nog te maken of zal ik geld bij elkaar moeten gaan zoeken voor een nieuwe?
Al vast bedankt.
Anoniem: 107065
je kan de bios toch opnieuw flashen!!Anoniem: 60620 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:46:
Ik hoop dat dit binnen de regels valt.
Ik mijn Xbox om laten bouwen. (ja ik weet het dat is foei maar toch)
Nou wou ik er een grotere harde schijf in hebben (200 gig)
Allemaal heel leuk en zo, maar hij ziet hem standaard maar als een 135 gig schijf.
Dus ik heb er een andere bios op gezet.
En ja hoor, nou start hij niet meer op.(eigenschuld.....)
Nou is mijn vraag. Is mijn Xbox nog te maken of zal ik geld bij elkaar moeten gaan zoeken voor een nieuwe?
Al vast bedankt.
is mij destijds ook gelukt
*btw.. nieuwe layout owned :D*
Zonder split-screen eigenlijk(halo&rally- wil wel maar ....) , 't is maar een kleine tv.
De diverse voetbal spellen kom je als eerste op, dus wat is er nog meer.
Mashed! goedkoop & grafisch niet top, maar gameplay is gewoon lachen om met z'n tweeen of nog leuker met meerdere te spelen. Je raced in kleine autotjes en jij kijkt er van bovenaf op, de camera volgt de voorste auto, als de achterste auto uit beeld raakt is hij game over. Onderweg kan je gebruik maken van allerlei wapens e.d.gp500 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 22:27:
Ik zoek een spel dat je mooi met 2 mensen op 1 xbox kan spelen.
Zonder split-screen eigenlijk(halo&rally- wil wel maar ....) , 't is maar een kleine tv.
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Top Spin, tennis spel wat heel makkelijk op te pakken isgp500 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 22:27:
Ik zoek een spel dat je mooi met 2 mensen op 1 xbox kan spelen.
@chill: tennis, weet neit of die sport in de smaak valt.
ik kwam kung fu chaos tegen lijkt me ook wel MAF.
http://www.xbox.com/nl-nl/kungfuchaos/default.htm
ik zal m'n broer(tje) eens vragen wat die er van vindt.
Bah vol hip-hop troeps, ach over smaakAnoniem: 123664 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:47:
Probeer Def jam Fight for newyork , heb ik mij ook aardig mee kunnen vermaken

't ziet er mooi uit maar om 't zo te verpesten met dat .
Kijk anders naar de hele EA big serie
[ Voor 40% gewijzigd door Chillmeister op 03-12-2004 19:02 ]
Worms Forts under siegedikki dik schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 19:32:
Iemand die nog een leuk gezelschaps spel weet voor de Xbox?
zat morgen vertellen hoe die is
iets anders dan worms4Real schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 19:37:
[...]
Worms Forts under siege![]()
zat morgen vertellen hoe die is
edit: een xbox only graag
[ Voor 7% gewijzigd door dikki dik op 05-12-2004 15:53 ]
Waarom moet het XB Only zijn??dikki dik schreef op zondag 05 december 2004 @ 15:53:
[...]
iets anders dan worms
edit: een xbox only graag
Een spel is toch net zo leuk als het op alle platforms uitkomt.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Maar wanneer ik dr even flauw van ben en vervolgens een pauze inlas om te gaan internetten, en besluit na ongeveer 2 uurtjes mijn xbox weer aan te doen, dan krijg ik geen verbinding meer.
Ik krijg dan een DNS server-probleem.
Maar echt alleen dan!
Dit klinkt gaar maar de praktijk wijst dit keer op keer opnieuw uit.
Ik speel nu mijn games in de ochtend en game dan zoveel dat ik s'avonds geen zin meer heb, zodat ik s'avonds na het internetten, geen behoefte meer voel om live te gaan met mijn xbox.
Wanneer ik bv s'ochtends ga internetten en daarna de xbox aandoe dan krijg ik ook dat DNS-server probleem.
Het is echt ongelofelijk, ik ben gewoon verplicht wanneer ik wil gaan internetten eerst met mijn xbox online te gaan, en daarna pas te internetten.
Overigens, tijden het online gamen met mijn xbox heb ik verder geen problemen van een slechte verbinding!
Oja, ik heb mijn xbox direct aangesloten, maw de pc staat uit.
Ook ben ik niet in het bezit v/e router.
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Hmhm ,Bah vol hip-hop troeps, ach over smaak ...............
't ziet er mooi uit maar om 't zo te verpesten met dat .
hou zelf ook niet van die hiphop troep, zet dus ook eigen muziek aan.
Daarintegen vind ik het weer wel leuk om die hiphop figuren de sodemieter in te meppen
Heb mijn Ip, Standaard gateway en DNS handmatig ingevoerd.RobertJ schreef op woensdag 08 december 2004 @ 13:13:
Misschien ff handmatig overal je DNS servers opgeven, misschien lost dat het op?
Mijn Xbox detecteerde niets in het begin, daardoor was ik al genoodzaakt het 1 en ander in te voeren...
In elk geval bedankt!
Graag zou ik m'n eventuele XboX aansluiten op m'n computermonitor. Kan ik dan een deel van die kabel op m'n TV-in van m'n videokaart aansluiten en de rest op m'n geluidskaart ofzo?
Mijn TV heeft standaard ook niet zo'n Rood - Wit - Geel aansluiting, dus heb ik ook zo'n AV to Scart blokje (om het zo maar even te noemenPromWarMachine schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 21:24:
Ik overweeg een XboX te kopen, maar ik lees in de manual dat je van die standaard AV kabels bij zitten. Rood/Wit/Geel uit m'n hoofd. Mijn TV heeft zo'n aansluiting niet. Wel een SCART aansluiting. Dat kan met de RF adapter zoals ik in de topicstart las. Het probleem schuilt nu in de kanttekening die daarbij gemaakt wordt: Het is de slechtste kwaliteit. Ik heb een vrij matige TV. Zo'n standaard 37 centimeter apparaat.
Graag zou ik m'n eventuele XboX aansluiten op m'n computermonitor. Kan ik dan een deel van die kabel op m'n TV-in van m'n videokaart aansluiten en de rest op m'n geluidskaart ofzo?
Toen ik mijn xbox kocht kreeg ik gewoon zo'n Composiet-> scart module in de doos. Dus geel/wit/rood naar scart. heel simpel dingetjePromWarMachine schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 21:24:
Ik overweeg een XboX te kopen, maar ik lees in de manual dat je van die standaard AV kabels bij zitten. Rood/Wit/Geel uit m'n hoofd. Mijn TV heeft zo'n aansluiting niet. Wel een SCART aansluiting. Dat kan met de RF adapter zoals ik in de topicstart las. Het probleem schuilt nu in de kanttekening die daarbij gemaakt wordt: Het is de slechtste kwaliteit. Ik heb een vrij matige TV. Zo'n standaard 37 centimeter apparaat.
Nu je het zegt ja, die kreeg ik er ook bij....ikke met mijn aanschaffenChillmeister schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 22:07:
[...]
Toen ik mijn xbox kocht kreeg ik gewoon zo'n Composiet-> scart module in de doos. Dus geel/wit/rood naar scart. heel simpel dingetje

Als ik hem van de week gekocht heb, laat ik wel weten hoe mijn eerste console sinds de Gameboy (de ouderwetse met Tetris z/w) en Mario op de SNES voelt. Bedankt zover.
Ik moet eerlijk toegeven, ik ben heel erg tevreden met mijn Xbox en ik heb hem pas sinds Augustus..PromWarMachine schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 22:21:
Da's mooi, dan zal die manual wel outdated zijn. Ga ik me nu even oriënteren op de spellen. Dat Ninja ding uit de topicstart ziet er wel gaaf uit.
Als ik hem van de week gekocht heb, laat ik wel weten hoe mijn eerste console sinds de Gameboy (de ouderwetse met Tetris z/w) en Mario op de SNES voelt. Bedankt zover.
Ik vindt het een geweldig ding, de vormgeving (smaken verschil
Twee vragen :
1) Weet iemand hier nog een goed adres in duitsland of NL voor goedkope xbox ? Of weet iemand hier misschien van een (nog niet aangekondigde) algemene prijsverlaging ?
2) Als ik naar de DVD a/b kijk zie ie er nogal brak uit (M$ cheapo design

Alvast bedankt
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
2. De ab ziet er niet erg flashy uit, maar ze werkt echt wel goed. Er zijn idd ook 3rd-party, maar die zien er net hetzelfde uit.
Ben je dan automatisch je online scores kwijt, of staan die op een 'virtuele' ruimte?
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 13-12-2004 12:11 ]
Ik had eigenlijk 4 vragen :
1) Weet iemand hier nog een goed adres in duitsland of NL voor goedkope xbox ? Of weet iemand hier misschien van een (nog niet aangekondigde) algemene prijsverlaging ?
2) Als ik naar de DVD a/b kijk zie ie er nogal brak uit (M$ cheapo design ). Klopt dat of bedienen de knoppen wel fijn ? Zijn er uberhaupt alternatieven ? 3rd party misschien
3) Ik wil mijn kiss dvd speler vervangen door deze xbox. Echter hoor ik veel geruchten over lawaai en over een hack om de fanspeed op 10% te zetten. Ik kan dit echter nergens vinden. Weet iemand dit
4) Andere geruchten hebben het over de brakke DVD drives (thompson) die in nieuwere versies gestoken werden terwijl de oude (samsung). Nu weet ik wel een tabel om het versie nummer op te zoeken van de xbox (http://xboxmods.dyndns.org/viewtopic.php?t=23) maar naar welke versie ik moet zoeken om een samsung drive te hebben. Sorry als het al in deze topic staat maar sommige topics worden zo lang dat het niet meer te doen is om alles door te lezen
online scores staan online bij Xbox-live..Anoniem: 84457 schreef op maandag 13 december 2004 @ 12:10:
Stel je HD gaat kapot van je Xbox.
Ben je dan automatisch je online scores kwijt, of staan die op een 'virtuele' ruimte?
Wel ben je dan al je savegames kwijt...
Die staan volgens mij op de MS-servers, alleen je locale scores zijn weg dan...Anoniem: 84457 schreef op maandag 13 december 2004 @ 12:10:
Stel je HD gaat kapot van je Xbox.
1 en 2 weet je al.Spam schreef op maandag 13 december 2004 @ 12:13:
Belgie is ook goed (ik kom veel in belgisch limburg).
Ik had eigenlijk 4 vragen :
2) Als ik naar de DVD a/b kijk zie ie er nogal brak uit (M$ cheapo design ). Klopt dat of bedienen de knoppen wel fijn ? Zijn er uberhaupt alternatieven ? 3rd party misschien
3) Ik wil mijn kiss dvd speler vervangen door deze xbox. Echter hoor ik veel geruchten over lawaai en over een hack om de fanspeed op 10% te zetten. Ik kan dit echter nergens vinden. Weet iemand dit?
4) Andere geruchten hebben het over de brakke DVD drives (thompson) die in nieuwere versies gestoken werden terwijl de oude (samsung). Nu weet ik wel een tabel om het versie nummer op te zoeken van de xbox (http://xboxmods.dyndns.org/viewtopic.php?t=23) maar naar welke versie ik moet zoeken om een samsung drive te hebben. Sorry als het al in deze topic staat maar sommige topics worden zo lang dat het niet meer te doen is om alles door te lezen
3. Tja, lawaai... Er zit een HD in en 70mm fan. Geruisloos is hij dus niet.
Je kan er een andere fan in modden, maar dat vraagt naar't schijnt wel wat werk, omdat het geen standaard maat is of zo.
Via een andere bios (op je modchip of zo) kan je idd het % van de fan wel instellen.
Maar dat kan je ook via de config van XBMC, met de recentste versie kan je die zelfs op 5% zetten als je wil.
4. De Thompsons werden alleen in de hele oude versies gebruikt, daarna waren het Philips'en, en daarna Samsungs. Er zijn ook geruchten dat er nu weer Philips'en zijn die nog beter lezen dan de Samsungs, maar daar weet ik verder niks over.
Het is idd wel zo dat (eender welke drive je hebt) ze meestal nogal picky zijn qua medium dat je gebruikt. Dat kan ik (spijtiggenoeg zelfs met een Samsung) beamen.

euh, mijn xbox van een jaar oud heeft gewoon een thomson speler hoor. Idd mijn thomson kan geen cd-r lezen (cd-rw wel), maar dvd+r is geen enkel probleemFire69 schreef op maandag 13 december 2004 @ 12:24:
4. De Thompsons werden alleen in de hele oude versies gebruikt, daarna waren het Philips'en, en daarna Samsungs. Er zijn ook geruchten dat er nu weer Philips'en zijn die nog beter lezen dan de Samsungs, maar daar weet ik verder niks over.
Het is idd wel zo dat (eender welke drive je hebt) ze meestal nogal picky zijn qua medium dat je gebruikt. Dat kan ik (spijtiggenoeg zelfs met een Samsung) beamen.
Het is idd wel zo dat er soms nog een Thompson tussenzat, maar tegenwoordig niet meer.
Thnx voor de hulp!
Scheelt weer ff 30 euro!
Belachelijk dat die memory sticks zo duur moeten zijn.
Vooral nedgame spant de kroon, met 40 euro.
Die lui zijn helemaal gek geworden.
Anoniem: 61841
1. Heeft iemand suggesties voor een goed merk/type?
2. Waar kan ik die kopen in Amsterdam?
Alvast bedankt.
En is er misschien iemand hier die weet welke versies DVD drives bij welke versies XboXen horen ?Chillmeister schreef op maandag 13 december 2004 @ 13:33:
versie 1.4 xbox
Voor mij is de kans namelijk groot dat ik een nieuwe 1.6 koop maar de 2e hands fora zijn interessant prijzen aan het vertonen. Maar misschien moet ik dat maar laten omdat er dan mogelijk een brakke DVD in zit. Volgens mij zit er namelijk ook in die KISS DVD spelers een samsung en daar ben ik erg tevreden over
De oudste waren Thompson, de middelste Philips en de nieuwe Samsung, maar soms zit er in een nieuwe toch nog een oude drive (waarschijnlijk door gebrek aan stock).
Maakt voor MS ook niks uit, aangezien ze allemaal bijna even goed zijn in het lezen van originele games.
Je kan daarom trouwens ook niet vergelijken met een drive uit een Kiss, aangezien de drives speciaal aangepast worden voor de xbox. De Thompson kon je wel wat 'tweaken' dat hij wel cd-r en zo las, maar dat ging dan weer ten kosten van originele games...
Probeer Intertoys eens. Pas geleden iemand zo'n dansmatje kado gedaan, ze hadden hem toen echter alleen voor PS/2, maar ik mag aannemen dat ze hem ook wel voor XBOX kunnen bestellen.Anoniem: 61841 schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:21:
Ik zoek een dansmatje voor de XBOX, voor het spel dance dance revolution. In de gangbare spellen en CD/DVD/Games winkels zijn ze niet te krijgen. Via internet wel, maar vanwwege de "potentiële" storingsgevoeligheid heb ik liever een winkel met een toonbank waar je zo'n ding kan kopen, liefst in Amsterdam. Dus:
Alvast bedankt.
Ah, niemand een lijstje dus. JammerFire69 schreef op maandag 13 december 2004 @ 16:41:
Dat is moeilijk te zeggen.
De oudste waren Thompson, de middelste Philips en de nieuwe Samsung, maar soms zit er in een nieuwe toch nog een oude drive (waarschijnlijk door gebrek aan stock).
Maakt voor MS ook niks uit, aangezien ze allemaal bijna even goed zijn in het lezen van originele games.
Je kan daarom trouwens ook niet vergelijken met een drive uit een Kiss, aangezien de drives speciaal aangepast worden voor de xbox. De Thompson kon je wel wat 'tweaken' dat hij wel cd-r en zo las, maar dat ging dan weer ten kosten van originele games...
Ik ga binnenkort naar een 1.3 kijken om over te nemen. Hoe kan ik zien welke drive erin zit ? Ik denk niet dat ie 'm laat openmaken om dat te zien. Is er een hidden menu wat dat laat zien ? Hij zegt dat ie EVOX slayer dashboard erop heeft.
Wat mij eigenlijk het meeste zorg baart is de herrie die sommige DVD spelers kunnen maken als er een cd in zit. Hoe is die ervaring hier ?
zie de plaatjes op bijv. http://www.xbreporter.com/xboxdvddrivecomparison.php . Aan de vorm van de DVD-lade kan je gemakkelijk zien welke DVD-R er in je X-BOX zit.Spam schreef op maandag 13 december 2004 @ 20:33:
[...]
Ah, niemand een lijstje dus. Jammer
Ik ga binnenkort naar een 1.3 kijken om over te nemen. Hoe kan ik zien welke drive erin zit ? Ik denk niet dat ie 'm laat openmaken om dat te zien. Is er een hidden menu wat dat laat zien ? Hij zegt dat ie EVOX slayer dashboard erop heeft.
Wat mij eigenlijk het meeste zorg baart is de herrie die sommige DVD spelers kunnen maken als er een cd in zit. Hoe is die ervaring hier ?
Ik heb zelf een XBOX 1.1 met Philips drive en deze is nauwelijks hoorbaar op kijkafstand (de fan hoor je er bovenuit in ieder geval). Then again, er zit tegenwoordig bijna nooit meer een schijfje in m'n xbox. Films direct vanaf het netwerk en spellen vanaf HD.Wat mij eigenlijk het meeste zorg baart is de herrie die sommige DVD spelers kunnen maken als er een cd in zit. Hoe is die ervaring hier ?
[ Voor 24% gewijzigd door sverzijl op 13-12-2004 21:47 ]
Ik heb net even gekeken. Als in xbmc de fan op Temperature-controlled staat, draait hij bij mij slechts op 2%
Toppie, wat een infoFire69 schreef op maandag 13 december 2004 @ 21:49:
De drives maken idd het minste lawaai, het is eerder de fan die je hoort en het zoemen van de HD.
Ik heb net even gekeken. Als in xbmc de fan op Temperature-controlled staat, draait hij bij mij slechts op 2%
Als ik het goed heb begrepen uit verschillende geruchten heeft vooral de thompson problemen met CDR. Maar ik las ergens ook iets over een drive die geen DVD+R ondersteunt. Dat zal ook wel de thompson zijn denk ik ? Dat zou voor mij een groot probleem zijn omdat ik toch nog heel veel divx films op DVD+R van Platinum zet. Iemand ervaring met deze brand versus welke drive ?
SAME HEREChillmeister schreef op maandag 13 december 2004 @ 22:29:
denk dat ik geluk heb met mijn thomson drive. maakt weinig geluid en heeft tot nu toe elke dvd+r gelezen. Maar als ik het zo lees op het internet ben ik een van de weinige
vriend van me heeft een samsung drive erin zitten, ding vreet alleen dvd-r en maakt in vergelijking met mijn thomson een takkeherrie
[ Voor 55% gewijzigd door cypher21 op 13-12-2004 23:45 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
herrie valt heel erg mee vind ik, tis meestal de HD die lawaai maakt.
[ Voor 11% gewijzigd door Terryb47 op 14-12-2004 01:58 ]
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Zoals al eerder vermeld: het vergt nogal wat aanpassingen aan zowel de fan als de supports waarop de hd en dvd speler liggen, maar het was me het werk en de aankoop van een wannabee dremel meer dan waard.
Mijn Philips drive leest alle DVD+R (althans, de merken die ik tot nu toe gebruikt heb, Philips, Sony, Traxdata, Platinum), en alle CD+RW's. Hij heeft echter wel problemen met DVD+RW's. Hij pakt ze uiteindelijk wel, maar vaak pas na 5-6 keer ejecten en weer opnieuw de lade sluiten.Spam schreef op maandag 13 december 2004 @ 22:29:
[...]
Toppie, wat een infoThanks
Als ik het goed heb begrepen uit verschillende geruchten heeft vooral de thompson problemen met CDR. Maar ik las ergens ook iets over een drive die geen DVD+R ondersteunt. Dat zal ook wel de thompson zijn denk ik ? Dat zou voor mij een groot probleem zijn omdat ik toch nog heel veel divx films op DVD+R van Platinum zet. Iemand ervaring met deze brand versus welke drive ?
Hmm, wat tegenstrijdig allemaal. De een zegt dat thompson klote is en de ander dat samsung brak is en veel lawaai maakt. Ik denk dat ik gewoon elke keer als ik een XBOX ga bekijken dat ik een DVD+R van platinum meeneem en gewoon maar ga luisteren. Lijkt mij het handigst.sverzijl schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 07:31:
[...]
Mijn Philips drive leest alle DVD+R (althans, de merken die ik tot nu toe gebruikt heb, Philips, Sony, Traxdata, Platinum), en alle CD+RW's. Hij heeft echter wel problemen met DVD+RW's. Hij pakt ze uiteindelijk wel, maar vaak pas na 5-6 keer ejecten en weer opnieuw de lade sluiten.
De eerdere post over het vervangen van de CPU fan : had het veel zin ? Zo ja, met wat voor een fan heb je het vervangen?
Mijn fan maakt ook zo'n pokkeherrieSuBBaSS schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 02:48:
Ik heb mijn eerste stappen op het modgebied ook gezet door de fan te vervangen door een stillere. Hij is ook nog eens blauw verlicht, maar dat is natuurlijk meer fun dan nuttig. Mijn plan was oorspronkelijk om alle ledjes te vervangen door blauwe, maar daar ben ik nog niet aan toegekomen helaas.
Zoals al eerder vermeld: het vergt nogal wat aanpassingen aan zowel de fan als de supports waarop de hd en dvd speler liggen, maar het was me het werk en de aankoop van een wannabee dremel meer dan waard.
valt wel heel erg mee hoor met lawaai, verschillende vrienden van me hebben Philips Drives (1 oude en 1 nieuwe drive) en Samsungs (2 oud 1 nieuw) wat ik al zie: meeste lawaai komt van de harddisk.Spam schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 08:26:
[...]
Hmm, wat tegenstrijdig allemaal. De een zegt dat thompson klote is en de ander dat samsung brak is en veel lawaai maakt. Ik denk dat ik gewoon elke keer als ik een XBOX ga bekijken dat ik een DVD+R van platinum meeneem en gewoon maar ga luisteren. Lijkt mij het handigst.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Ok hij maakt meer geluid dan de GC, maar als ja aan het gamen bent dan let je daar toch niet op?? Het valt iig niet op.
Of gaan jullie op je XB zitten ofzo als je aan het spelen bent??
Ik snap er ook niets van. Ja mijn Xbox maakt ook geluid (is 1 van de eerste) maar met mijn TV geluid op zeer normale sterkte hoor ik echt niets.Vanitas schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 11:25:
Wat een gezeur over dat lawaai, ik heb helemaal nergens last van.
Ok hij maakt meer geluid dan de GC, maar als ja aan het gamen bent dan let je daar toch niet op?? Het valt iig niet op.
Nou, dat is wel lekker warmVanitas schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 11:25:
Wat een gezeur over dat lawaai, ik heb helemaal nergens last van.
Nee, mijn insteek is een media center als vervanging van een KISS DP508. Die is zo stil en rustige drive dat ik moeders de vrouw er moeilijk van kan overtuigen dat de XboX een betere variant is. Want die hoort namelijk een muizescheet op 100 meter afstand. Vandaar dat ik zo bezig ben over lawaai.
Nog steeds geinteresseerd over die mod voor de CPU fan. Voor de hdd is het denk ik makkelijk op te lossen : als ik er een grotere erin zet zoek gewoon een hele stille 5200 uit. Weet iemand welk type hdd erin zit ?
CPU-fan is volgens mij redelijk simpel te vervangen, hoewel ik niet juist weet of dit ook zo'n niet-standaard formaat is.
HD die erin zit is meestal een Seagate van 8 of 10gig.
Hier zat er een Seagate ST310014ACE (10GB) in . (nu vervangen door 160GB exemplaar)Spam schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:45:
[...]
og steeds geinteresseerd over die mod voor de CPU fan. Voor de hdd is het denk ik makkelijk op te lossen : als ik er een grotere erin zet zoek gewoon een hele stille 5200 uit. Weet iemand welk type hdd erin zit ?
Maar het lijkt mij echt een top game!
Anoniem: 61841
Dé demo? Een PC demo of een XBOX demo? Waar kan je die downloaden?Yonix schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 21:00:
Ik heb net de demo van Star Wars: Republic Commando gespeeld en OMG! dit is echt zo'n vet spel!! Het ziet er echt mooi uit en het speelt ook heel erg goed. Wat vooral vet is, is natuurlijk de helm van de Commando. Als er bloed opzit wordt er dat netjes af geveegd, wat ook mooi is is alle informatie die je ziet in je helm, zoals Health, Ammo, Squad - Position, Radar, Visions (Heat, Night enz.)
Maar het lijkt mij echt een top game!![]()
Goh wat een orgineel idee die helm.Yonix schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 21:00:
Ik heb net de demo van Star Wars: Republic Commando gespeeld en OMG! dit is echt zo'n vet spel!! Het ziet er echt mooi uit en het speelt ook heel erg goed. Wat vooral vet is, is natuurlijk de helm van de Commando. Als er bloed opzit wordt er dat netjes af geveegd, wat ook mooi is is alle informatie die je ziet in je helm, zoals Health, Ammo, Squad - Position, Radar, Visions (Heat, Night enz.)
Maar het lijkt mij echt een top game!![]()
Metroid Prime anyone??
Ik heb er zelf ook 2 dansmatten. Ze zijn voor de xbox bijna niet in de gewone winkel te verkrijgen,Anoniem: 61841 schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:21:
Ik zoek een dansmatje voor de XBOX, voor het spel dance dance revolution. In de gangbare spellen en CD/DVD/Games winkels zijn ze niet te krijgen. Via internet wel, maar vanwwege de "potentiële" storingsgevoeligheid heb ik liever een winkel met een toonbank waar je zo'n ding kan kopen, liefst in Amsterdam. Dus:
Alvast bedankt.
Ik zou gewoon voor deze gaan van FutureMax
Xbox Deluxe DDR Ignition Dance Pad

Is van harte aan te raden, ze zijn niet duur voor zo'n goede, stevige mat
Anoniem: 42423
Hoe lang zijn die namen dan wel niet.mitchel schreef op donderdag 16 december 2004 @ 17:00:
ik vind het wel vervelend dat er een karakter limiet op zit bij het uploaden op de hd. Iemand een idee om het te omzeilen? Best vervelend om de mp3's allemaal te renamen
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
Anders kan je een rename tooltje gebruiken.
langer dan 42 charsVanitas schreef op donderdag 16 december 2004 @ 18:14:
[...]
Hoe lang zijn die namen dan wel niet.
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
Anders kan je een rename tooltje gebruiken.
bijvoorbeeld
(03) Lange Frans en Baas B ft Ninthe - Zinloos.mp3
[ Voor 59% gewijzigd door mitchel op 16-12-2004 18:39 ]
Slecht nieuws, maar nee. Uitgever failliet en er is geen nieuwe uitgever gevonden, althans een maand geleden iig.Anoniem: 42423 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 14:18:
Iemand die weet of The Kore Gang nog wordt doorontwikkeld? Het spel had veel potentie vond ik.
Is dit misschien wat om je files te renamen??mitchel schreef op donderdag 16 december 2004 @ 18:38:
[...]
langer dan 42 chars
bijvoorbeeld
(03) Lange Frans en Baas B ft Ninthe - Zinloos.mp3
Niet echt, maar deze wel: http://www.socautil.com/
Als je op diezelfde verbinding een PC hebt staan zul je je dus moeten delen via een Router. Misschien handig om dat er even bij te vertellen, aangezien dit mij dom genoeg ontschoten wasIk wil Xbox Live, wat heb ik nodig?
Allereerst 60 euro om een starterskit te kopen. Hierin zit een demodisk, een headset en de Xbox Live software. Verder moet je een breedband internetverbinding hebben met minimaal 512 kb downstream en 128 kb upstream. Als je zelf games wilt hosten moet je toch rekenen op een hogere upstream. Ook een stuk UTP kabel vanaf je internetmodem naar je Xbox toe heb je nodig. Om je aan te melden bij Xbox Live heb je tevens een creditcard nodig.
Als ik dit zo allemaal lees kan ik maar beter uitkijken met 2e hands XBOX-en. Ik heb namelijk Platinum DVD+R's liggen en een LG brander. Volgens mij ben ik het veiligst als ik gewoon een nieuwe koop. Kost wel een paar meer centen maar dan ben je tenminste zeker van je zaak.Terryb47 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 01:57:
De nieuwste Samsung drivers lezen werkeljk alles (die vind je in 1.6 xbox), ik heb de oude samsung drive en leest helaas geen dvd+ af, maar daar zijn tools voor: dvdbitsetter en dvdinfopro, dan kan je de bookmarks aanpassen en de dvd+ een dvdrom bookmark meegeven tijdens het branden. (let wel werkt niet met alle branders, wel met m'n NEC1300A)
herrie valt heel erg mee vind ik, tis meestal de HD die lawaai maakt.
Heeft iemand een tip welke hdd te beste te gebruiken ?? Ik heb zelf samsung spinpoint en die lijkt wel stil, maar is er nog iets stillers ? Er is dus geen ruimte voor hdd silencers dus dat is geen oplossing.
Alvast bedankt
Is het mogelijk om screenshots te maken van je Xbox Games, want ik keek een beetje rond op de harde-schijf van mijn Xbox en daar stond een map genaamd: ''Screenshots'' en ik neem aan dat die map er staat om daar de screenshots in op te slaan
Tot 5400 is goed te koelen door je Xbox.Spam schreef op donderdag 23 december 2004 @ 19:47:
Wat bedoel je met oude modellen ? Het lijkt me juist beter om de langzame erin te stoppen i.p.v. de snelle, die maken toch altijd meer lawaai ? Bovendien vind de XboX dat misschien ook niet fijn ? Ik las iets over 7200 toeren dat die teveel van de voeding trekken of zo ?
Hoger word te warm, heb ik gehoord.
Nou, er zijn bepaalde spellen waar het mee kan (Sega GT bijvoorbeeld), maar of die map daar ook voor gebruikt wordt weet ik niet.Yonix schreef op donderdag 23 december 2004 @ 22:04:
Ik heb een vraagje:
Is het mogelijk om screenshots te maken van je Xbox Games, want ik keek een beetje rond op de harde-schijf van mijn Xbox en daar stond een map genaamd: ''Screenshots'' en ik neem aan dat die map er staat om daar de screenshots in op te slaan
Onzin, ik heb tot nu toe iets van 5 5400 toeren schijven ingebouwd, de rest (ongeveer 50) 7200 toeren, en allen werken prima, niets wordt te heet. Heb zelf 2 maal de spinpoint 160GB 7200 rpm 8mb cache erin hangen en die zijn muisstil (je hoort alleen de xbox ventilator). Als je XBMC gebruikt kan je je fanregulatie ook nog eens op temperatuur geregeld zetten, en dan gaat je xbox fan nog stiller draaien (2% hier) en dan hoor je echt bijna niks meer.Mr.Graveheart schreef op donderdag 23 december 2004 @ 22:10:
[...]
Tot 5400 is goed te koelen door je Xbox.
Hoger word te warm, heb ik gehoord.
Dit topic is gesloten.