[PC]Half-Life 2 deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.166 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-05 11:48
CS Source is gewoon de multiplayer, dat was CS bij HL1 ookal grotendeels.
Ik vond de echte multiplayer niet veel bijzonders.
HL2 zal ookwel gesteund worden door de modcommunities.

Mooie score. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-04 12:59
Geen enkel spel is perfect, en daarom vind ik een 10/10 score ietswat overdreven.
Dit is gewoon getest door een fanatic die alle goodies door valve heeft opgestuurd gekregen ZONDER transport kosten ;)

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-05 22:59
Xrenity schreef op 24 oktober 2004 @ 10:06:
[...]

10 is bij Edge niet zo zeer dat het een perfecte game is, maar dat de game op het moment gewoon het beste van het beste is, en revolutionair.

En er zit toch CSS bij? En misschien zitten er voor de verandering is weinig bugs in een game :)
precies...

en Edge is zo kritisch normaliter, dat betekent dat HL2 niet alleen goed is, maar gewoon geweldig. Mooi toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Is dat dit blad: http://www.futurenet.com/edge/

en zo ja waar kan ik het ergens in de winkel halen? V&D / AKO zullen t wel niet hebben...

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Help!!!! schreef op 24 oktober 2004 @ 11:12:
[...]

Is dat dit blad: http://www.futurenet.com/edge/

en zo ja waar kan ik het ergens in de winkel halen? V&D / AKO zullen t wel niet hebben...
AKO wellicht, ik heb het iig bij de bijenkorf in Amsterdam een keer gezien. Of anders de andere gametijdschriftenspeciaalzaak (wow wat een woord 8) )

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

hully schreef op 24 oktober 2004 @ 11:00:
[...]

precies...

en Edge is zo kritisch normaliter, dat betekent dat HL2 niet alleen goed is, maar gewoon geweldig. Mooi toch?
Edge geloof ik niet meer in. Altijd een hoop gelul en dan alsnog een veel te laag punt toekennen aan een in mijn mening goed spel. Dit lijkt me meer een publiciteitsstunt van Edge:

"Kom we geven HL2 een 10/10 dan lullen er weer een hoop mensen over ons blad, omdat dat bijna nooit voorkomt."

Ik weet het niet met Edge hoor. Staat heel veel goeds in maar die achterlijke kritiek die ze altijd hebben slaat imo nergens op.

:/

edit:
Natuurlijk wel cool dat HL2 een 10/10 krijgt. :)

edit:
En bovenstaande is nou precies wat ik bedoel. :X

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99613

Wordt wel een beetje moe dat men als argument gebruikt dat HL2 geen behoorlijke MP heeft.. Die discussie wordt nu al meerdere topics gevoerd, je koopt HL2 gewoon vanwege zijn SP mode. Op basis van de SP maak je een beoordeling.. Ik zal zeker nooit meer een spel kopen op basis van de verwachtingen van een MP.. Kijk maar naar Doom 3, 'nough said...

edit:

Wel leuk dat HL2 een 10 krijgt.. Waarom zou dit nou publiciteit van Edge zijn? Als hij bij de PC-Gamer US al 98% scoort? Bijna niet meer verrassend zou ik durven zeggen... :+ En laat ik nu niet de eerste pessimist gaan horen mekkeren als een geit dat wij onze verwachtingen te hoog gespannen hebben.. :Y)

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 99613 op 24-10-2004 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89518

Anoniem: 99613 schreef op 24 oktober 2004 @ 11:53:
Wordt wel een beetje moe dat men als argument gebruikt dat HL2 geen behoorlijke MP heeft.. Die discussie wordt nu al meerdere topics gevoerd, je koopt HL2 gewoon vanwege zijn SP mode. Op basis van de SP maak je een beoordeling.. Ik zal zeker nooit meer een spel kopen op basis van de verwachtingen van een MP.. Kijk maar naar Doom 3, 'nough said...

edit:

Wel leuk dat HL2 een 10 krijgt.. Waarom zou dit nou publiciteit van Edge zijn? Als hij bij de PC-Gamer US al 98% scoort? Bijna niet meer verrassend zou ik durven zeggen... :+ En laat ik nu niet de eerste pessimist gaan horen mekkeren als een geit dat wij onze verwachtingen te hoog gespannen hebben.. :Y)
het was al ZO VROEG duidelijk dat HL2 ontiechlijk goed zou worden.. maar voor sommigen drong dat nog niet echt goed door blijkbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Ik hou nog wel een beetje rustig.. ALs je te hoge verwachtingen hebt, vind je het spel niet meer leuk.. Maar ik ben wel blij dat ik van het enorme releasedate gezeur af ben :)
Maar hoe dan ook, ik vind CS: Source en DoD: Source echt wel de moeite waard als MP :)

Hierna is het weer wachten op HL3 alleen zal die niet lang duren aangezien Valve waarschijnlijk op de Source engine verder gaat :) (er wordt momenteel ook niet alle kracht uit de engine gehaald.., zie verschil tussen Binks en CS: Source)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Ik snap niet waarom ze niet eest Half-Life: Source uitbrengen op Steam. Zo kunnen de mensen eerst die spelen voordat ze HL2 gaan spelen. Ik heb namelijk deel 1 nog niet gespeelt. Maar als HL2 uit is ga ik natuurlijk eerst die spelen voordat ik met deel 1 ga beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Dutchmega schreef op 24 oktober 2004 @ 13:54:
Ik hou nog wel een beetje rustig.. ALs je te hoge verwachtingen hebt, vind je het spel niet meer leuk.. Maar ik ben wel blij dat ik van het enorme releasedate gezeur af ben :)
Maar hoe dan ook, ik vind CS: Source en DoD: Source echt wel de moeite waard als MP :)

Hierna is het weer wachten op HL3 alleen zal die niet lang duren aangezien Valve waarschijnlijk op de Source engine verder gaat :) (er wordt momenteel ook niet alle kracht uit de engine gehaald.., zie verschil tussen Binks en CS: Source)
Nouja niet lang... valve kennende zal het niet binnen 2 jaar gebeuren (ala condition zero).

Valve heeft al gezegd dat de source engine een hele tijd moet meegaan. Ze hebben hem ook zo gebouwd dat het heel simpel is om niewe dingen toe te voegen zonder dat de engine een rommel word.

Met css word idd lang niet alle kracht uit de engine gehaald maar dat is ook omdat teneerste cs het daarvan niet moet hebben en ten tweede moet cs voor een hoop mensen speelbaar zijn dus dan kunnen ze er niet enorm veel effecten in gaan stoppen (die 99,9% van de cs spelers ook niet interreseert).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-05 16:02

Rexomnium

Vincam aut moriar

Anoniem: 99613 schreef op 24 oktober 2004 @ 11:53:
Wat een onzin. Ik vind het erg teleurstellend als je een spel waarop je zo'n vijf jaar wacht binnen 24 uur kunt uitspelen. Daarna is er niets meer. Okay, er zijn enkele mods, maar mods worden goeddeels door derden ontwikkeld, dus daar kun je minder van op aan en bovendien wil ik het spel zélf als multiplayer, niet een spel dat alleen maar dezelfde features en engine gebruikt.

Van Doom III was het ook al van tevoren bekend dat het een zeer beperkte multiplayer zou krijgen. Vier spelers in deathmatch en that's it. Daar hadden slechts weinig mensen hoge verwachtingen van.

Ik zal zeker wel een spel om zijn multiplayer-mogelijkheden kopen. Kijk maar naar UT t/m UT2004, Quake III, de Rainbow six serie... Dát zijn spelletjes die het geld absoluut waard zijn. In multiplayer kom je iedere keer wat anders tegen en het spel blijft uitdagend omdat andere mensen zich ook bekwamen. De kunstmatige uitdaging van een spel (de AI) blijft altijd gelijk. Op een gegeven moment is daar de lol van af.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rexomnium schreef op 24 oktober 2004 @ 14:27:
[...]

Wat een onzin. Ik vind het erg teleurstellend als je een spel waarop je zo'n vijf jaar wacht binnen 24 uur kunt uitspelen. Daarna is er niets meer. Okay, er zijn enkele mods, maar mods worden goeddeels door derden ontwikkeld, dus daar kun je minder van op aan en bovendien wil ik het spel zélf als multiplayer, niet een spel dat alleen maar dezelfde features en engine gebruikt.

Van Doom III was het ook al van tevoren bekend dat het een zeer beperkte multiplayer zou krijgen. Vier spelers in deathmatch en that's it. Daar hadden slechts weinig mensen hoge verwachtingen van.

Ik zal zeker wel een spel om zijn multiplayer-mogelijkheden kopen. Kijk maar naar UT t/m UT2004, Quake III, de Rainbow six serie... Dát zijn spelletjes die het geld absoluut waard zijn. In multiplayer kom je iedere keer wat anders tegen en het spel blijft uitdagend omdat andere mensen zich ook bekwamen. De kunstmatige uitdaging van een spel (de AI) blijft altijd gelijk. Op een gegeven moment is daar de lol van af.
Ehh..half-life ( en half-life 2) zijn de KONING van Multiplayer mogelijkheden..

Daarnaast is cs, en dus cs:source ook nog steeds veruit de grootste op mp gebied.

En dan nog dod : source, en over paar maanden team fortress 2 waar valve erg trots op is.... arg kan niet wachten:)

let maar is op wat een coole mods er uitkomen met die physics, lip sync tool, enz .. let op mn woorden :)

--

Hoe kan jij nou zeggen dat er geen MP is?..

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 89518 op 24-10-2004 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Sjeez een 10 in edge, dan zal het wel een aardige game zijn, misschien toch maar kopen. ;)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanitas schreef op 24 oktober 2004 @ 14:45:
[...]

Sjeez een 10 in edge, dan zal het wel een aardige game zijn, misschien toch maar kopen. ;)
[sarcasm] 'kijk uit je verwachtingen worden te hoog!' [/sarcasm]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-05 16:02

Rexomnium

Vincam aut moriar

Anoniem: 89518 schreef op 24 oktober 2004 @ 14:43:
[...]

Ehh..half-life ( en half-life 2) zijn de KONING van Multiplayer mogelijkheden..

Daarnaast is cs, en dus cs:source ook nog steeds veruit de grootste op mp gebied.

En dan nog dod : source, en over paar maanden team fortress 2 waar valve erg trots op is.... arg kan niet wachten:)

let maar is op wat een coole mods er uitkomen met die physics, lip sync tool, enz .. let op mn woorden :)

--

Hoe kan jij nou zeggen dat er geen MP is?..
Er is geen HL2 MP. Dát is wat ik zei. CS:Source en DoD:source zijn multiplayer MODS(!), die op dezelfde engine als HL2 zijn geënt, maar dat maakt ze nog niet HL2 multiplayer. Jij leest mijn standpunt en argumenten niet goed.

Ik wil HL2 kopen omdat ik online wil spelen. Ik vind al die mods leuk, maar ze zijn geen HL2. Daarom zal ik waarschijnlijk keurig netjes HL2 downloaden.

[ Voor 10% gewijzigd door Rexomnium op 24-10-2004 15:12 ]

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
CSS is de HL2 MP.
Raar maar waar :)
Een HL2 themed MP mod komt er vast snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34437

Xrenity schreef op 24 oktober 2004 @ 15:47:
CSS is de HL2 MP.
Raar maar waar :)
Een HL2 themed MP mod komt er vast snel.
ironische is dat iedereen zat te juichen toen Valve de CS devs inhuurde, nu wil iedereen het terug naar de mod-wereld terugdringen

ik had ook liever een gewone mp gezien, en/of een Team Fortress MP...maar dat is puur omdat ik de CS (community) niet kan uitstaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34437 schreef op 24 oktober 2004 @ 15:51:
[...]

ik had ook liever een gewone mp gezien, en/of een Team Fortress MP...maar dat is puur omdat ik de CS (community) niet kan uitstaan :)
Gelukkig weet ik uit ervaring dat het altijd gefrustreerde kindjes zijn die dit soort dingen zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
lol er zijn nu ook purePwnage forums :P

Jeremy over HL2 en Doom3:
mebbe if the devs remembured 2 turn teh lites on in teh game doom3 wuld pwn lol.. but it was 2 much of 'omfg ANOTHER dark room.. n ANOTHER.. n ANOTHER..' wen i play a game i wanna C teh game yknow?.. they spend liek 3 years makin in n then u cant even c teh shit.. hl2 is gonna pwn doom3 siriusly hard..
Echt hoe kun je zo'n stuk achter elkaar typen enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rexomnium schreef op 24 oktober 2004 @ 15:10:
[...]

Er is geen HL2 MP. Dát is wat ik zei. CS:Source en DoD:source zijn multiplayer MODS(!), die op dezelfde engine als HL2 zijn geënt, maar dat maakt ze nog niet HL2 multiplayer. Jij leest mijn standpunt en argumenten niet goed.

Ik wil HL2 kopen omdat ik online wil spelen. Ik vind al die mods leuk, maar ze zijn geen HL2. Daarom zal ik waarschijnlijk keurig netjes HL2 downloaden.
Er is eigenlijk geen verschil, ze hadden cs:source ook kunnen integreren in HL2. Dan was het wel HL2 mp geweest.

Verder kun je die 'mods' niet spelen zonder Hl2, dus is er nog steeds geen reden om HL2 te downloaden.

( daarnaast: ALs er EEN spel is dat het verdient gekocht te worden, is HL2 het wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbolt
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Ik maak me geen zorgen over het feit dat er geen HL2-dm zal zijn als HL2 uitkomt. Want er is natuurlijk altijd nog Adrenaline Gamer, de mod van HL1, waarbij wat extra features zoals Arenamode etc wordt toegevoegd aan het originele Deathmatch. AG2 staat al in de planning voor op de source engine. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Ik zat een beetje op imDB te neuzen en toen kwam ik dit tegen.
Een heuse Half-Life film en er staat ook al een cast bij. Geen idee wat er van klopt though...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82299

Xrenity schreef op 24 oktober 2004 @ 17:01:
Een heuse Half-Life film en er staat ook al een cast bij. Geen idee wat er van klopt though...
ook een verfilming? net als doom... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Anoniem: 82299 schreef op 24 oktober 2004 @ 17:28:
[...]

ook een verfilming? net als doom... :)
Ja maar pas werd in een interview gezeg dat ze altijd weg renden wanneer mensen met het idee kwamen om Gordon verliefd te laten worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:38
Xrenity schreef op 24 oktober 2004 @ 17:01:
Re: the game?
by - casselhag 3 days ago (Wed Oct 20 2004 19:22:51 )

No, this is not the PC-game remake. This movie is something else.
kenneliujk gewoon een film met de naam half life.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05-2024

Dracul

Ooh yeah!

Ik heb een beetje lopen zoeken maar het is me niet duidelijk of in HL2 nog een bepaalde vorm van "stealth" zit? Is hier meer over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Dracul schreef op 24 oktober 2004 @ 20:02:
Ik heb een beetje lopen zoeken maar het is me niet duidelijk of in HL2 nog een bepaalde vorm van "stealth" zit? Is hier meer over bekend?
Als ik kijk naar de Binks, denk ik van wel.. Je moet natuurlijk niet altijd opgepakt worden door de Combine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-05 20:00

Valkyre

Kitesurf FTW!

jahoor net terug van paar daagjes weg, lees even het topic ik terug, zie ik dat er gezegd is dat door valve dat er geen DM na de release komt door valve.

sorry hoor maar dat vind ik dus best wel lame van hun, hl1 is oook gedeeltijdelijk groot geworden door DM, vind ut wel een beetje zwak.
hoe veel moeite kost het om HL1:dm nu even om te poorten, gooi een paar kistjes en wat malipulator guns in ut level en klaar.

beetje bounce in HL2 yummie.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gohan-san schreef op 24 oktober 2004 @ 23:01:
jahoor net terug van paar daagjes weg, lees even het topic ik terug, zie ik dat er gezegd is dat door valve dat er geen DM na de release komt door valve.

sorry hoor maar dat vind ik dus best wel lame van hun, hl1 is oook gedeeltijdelijk groot geworden door DM, vind ut wel een beetje zwak.
hoe veel moeite kost het om HL1:dm nu even om te poorten, gooi een paar kistjes en wat malipulator guns in ut level en klaar.

beetje bounce in HL2 yummie.
Ik vat nog steeds de teleurstelling niet.. Het was al maand(en) geleden bekend gemaakt dat CS:S de MP zou zijn.. HL2 koop je allereerst voor een goeie single-plaer. Je geeft het zelf al aan, "hl1 is oook gedeeltijdelijk groot geworden door DM", dat gedeelte, zal niet het grootste aandeel zijn waarom HL1 een succès is geworden. Ik speel veel liever de SP dan de MP bij Half-Life, wordt vaak niet goed van de config-aanpassingen om het winnen makkelijker te maken.. Velen zeggen dat het geen cheaten is, in mijn ogen als je prima kan springen, rollen, duiken, reloaden tegelijkertijd dankzij scripts is dat een vorm van cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41542

Dutchmega schreef op 24 oktober 2004 @ 20:08:

Als ik kijk naar de Binks, denk ik van wel.. Je moet natuurlijk niet altijd opgepakt worden door de Combine :)
Waar haal je dat dan uit die binks? Ik ben zelf nog niks daarvan tegengekomen. Je hebt inderdaad wel van die binks dat je niet aangevallen wordt door de combine, maar dat is volgens mij gewoon zo in het verhaal gescript. In het begin van het verhaal (dat je van die trein af komt, etc.) wordt je niet aangevallen, dan gebeurt er iets in het verhaal en vanaf dan vallen ze je wel aan. Het lijkt mij gewoon dat half-life een standaard fps wordt, zonder stealth zoals we dat nog kennen van Deus Ex en Splintercell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus omdat er geen stealth inzit is het standaart? Ik vind het wel fijn dat dat er niet echt inzit. Ik wil een shooter spelen en geen spel waar ik om de 30cm weer een half uur mezelf ergens moet verstoppen. Daarom vind ik splinter cell ook 3x niks, al dat gesluip enzo schiet niet op ik wil met me gravity gun op een lading enemies afrennen en dan lekker knallen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41542 schreef op 24 oktober 2004 @ 23:17:
[...]

Waar haal je dat dan uit die binks? Ik ben zelf nog niks daarvan tegengekomen. Je hebt inderdaad wel van die binks dat je niet aangevallen wordt door de combine, maar dat is volgens mij gewoon zo in het verhaal gescript. In het begin van het verhaal (dat je van die trein af komt, etc.) wordt je niet aangevallen, dan gebeurt er iets in het verhaal en vanaf dan vallen ze je wel aan. Het lijkt mij gewoon dat half-life een standaard fps wordt, zonder stealth zoals we dat nog kennen van Deus Ex en Splintercell.
En gelukkig maar.. Mijn geduld raakt snel op bij stealth spelletjes waar ik maar moet wachten en wachten, ik ben gewoon een domme blonde doos die zo effectief en zo snel mogelijk alles in zijn omgeving wil vernietigen. Een FPS hoort ook niet een stealth-richting te ambiëren. Neem FarCry nou, eigenlijk gewoon een Doom 3 out in the open, hebben ze het voor mij een beetje vernaait door dat stomme gewacht (maar ach, zou ook wel weer veel verveling in het spel brengen dmv. beesten die je zo omver knalt, maps waar je snel doorheen rent). Ik zie Half-Life 2 gewoon als een film die je zelf bestuurd. Tuurlijk, het pad is lineair, maar elke scène is op een andere manier te bespelen/benaderen dankzij de physics (ene keer probeer je het zonder de volgende keer met een knallende ton en/of physgun met sawblades.. :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Let op mijn woorden: binnen een paar weken (ligt eraan wanneer de SDK uitkomt) na de release van HL2 is er wel al een HL2 DM-mod te downloaden ;). Dus dan kan iedereen met de manipulator elkaar van trappen/gebouwen/bruggen afgooien 8).
* Jerry heeft er zin in :9

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 21:00
Vanitas schreef op 23 oktober 2004 @ 16:06:
[...]

Jij hebt er geen (extra) geld voor over, maar ik neem aan dat je de CE wel zou willen hebben.
Wat is CE ?? :?
Maar ik hoef alleen het spel te hebben .. dus wacht gewoon totdat ie in de winkel ligt en koop de ''goedkope'' versie ervan ( dus bronze geloof ik .. zonder die posters enz enz.

Maarja ieder zijn eigen versie he :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05-2024

Dracul

Ooh yeah!

Anoniem: 99613 schreef op 24 oktober 2004 @ 23:27:
[...]

En gelukkig maar.. Mijn geduld raakt snel op bij stealth spelletjes waar ik maar moet wachten en wachten, ik ben gewoon een domme blonde doos die zo effectief en zo snel mogelijk alles in zijn omgeving wil vernietigen. Een FPS hoort ook niet een stealth-richting te ambiëren. Neem FarCry nou, eigenlijk gewoon een Doom 3 out in the open, hebben ze het voor mij een beetje vernaait door dat stomme gewacht (maar ach, zou ook wel weer veel verveling in het spel brengen dmv. beesten die je zo omver knalt, maps waar je snel doorheen rent). Ik zie Half-Life 2 gewoon als een film die je zelf bestuurd. Tuurlijk, het pad is lineair, maar elke scène is op een andere manier te bespelen/benaderen dankzij de physics (ene keer probeer je het zonder de volgende keer met een knallende ton en/of physgun met sawblades.. :P).
Waarom hoort een Fps geen stealth-richting te ambieren? Dikke bullshit.
Een goede Fps geeft in 2004 de keuze aan de gamer om ongezien te blijven of gewoon met harde actie recht op het doel af te gaan. Ik zie niet in waarom die twee dingen niet samen kunnen gaan. Far Cry heeft dat redelijk gedaan moet ik zeggen. We hebben het hier over een Fps met wat stealth mogelijkheden niet over een game die het alleen van stealth moet hebben zoals Metal Gear Solid, Splinter Cell, Thief en Hitman, spellen die ik trouwens ook ambieer.

Maar goed, ieder zijn mening. Jij kunt het geduld niet opbrengen om te wachten op een plek maar ik kan het geduld niet opbrengen om als een IQ-loos mannetje steeds maar door te rennen naar de volgende actie. En ja, je kunt Half-Life eventueel zien als een film maar je hebt mensen die houden van Die Hard en je hebt mensen die houden van Enemy at the Gates. Ik ben meer het Sniper en Stealth mannetje.

En ja, als er geen stealthtechnieken in het spel zitten en het mij te straightforward is dan breng ik hem de volgende dag terug naar de winkel hoe revolutionair het ook mag zijn op sommige vlakken. In mijn ogen is een Fps en Stealth een fantastische combinatie die zowel iets toevoegt aan het Fps als het Stealthgenre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:03
Ik had de GC-shop gemaild met de vraag of een sampler versie van de strategy guide wordt meegeleverd, of de volledige versie, hier het antwoord:
Zover wij weten wordt de Prima Strategy Guide meegeleverd.
De volledige versie van de Strategy Guide wordt dus meegeleverd met de Collectors Edition. :)

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dracul schreef op 25 oktober 2004 @ 01:31:
[...]

Waarom hoort een Fps geen stealth-richting te ambieren? Dikke bullshit.
Een goede Fps geeft in 2004 de keuze aan de gamer om ongezien te blijven of gewoon met harde actie recht op het doel af te gaan. Ik zie niet in waarom die twee dingen niet samen kunnen gaan. Far Cry heeft dat redelijk gedaan moet ik zeggen. We hebben het hier over een Fps met wat stealth mogelijkheden niet over een game die het alleen van stealth moet hebben zoals Metal Gear Solid, Splinter Cell, Thief en Hitman, spellen die ik trouwens ook ambieer.

Maar goed, ieder zijn mening. Jij kunt het geduld niet opbrengen om te wachten op een plek maar ik kan het geduld niet opbrengen om als een IQ-loos mannetje steeds maar door te rennen naar de volgende actie. En ja, je kunt Half-Life eventueel zien als een film maar je hebt mensen die houden van Die Hard en je hebt mensen die houden van Enemy at the Gates. Ik ben meer het Sniper en Stealth mannetje.

En ja, als er geen stealthtechnieken in het spel zitten en het mij te straightforward is dan breng ik hem de volgende dag terug naar de winkel hoe revolutionair het ook mag zijn op sommige vlakken. In mijn ogen is een Fps en Stealth een fantastische combinatie die zowel iets toevoegt aan het Fps als het Stealthgenre.
Shhhh.... Easy boy!! ;) Beetje in de aanval? O+ Eerst zeggen dat wat ik zeg "dikke bullshit" is en dan dat iedereen zijn "eigen mening" heeft? Iedereen hoort zijn eigen mening te hebben, zo vindt ik stealth niks en zo vindt jij het prachtig..

Nu over HL2.. Ik denk toch niet dat je enige vorm van stealth in het spel zult vinden. Het spel lijkt mij gericht op pure interactie met de omgeving en het verhaal. Wellicht zullen er vormen van "stealth" zijn in de vorm van af en toe achter een gebouw of barrel blijven hangen, maar niet meer dan dat. Jouw vergelijk tussen Die Hard en Enemy At The Gates gaat ook niet echt op.. Omdat ik nou toevallig van snelle actie houdt in een game betekend niet automatisch dat ik Die Hard meer waardeer, in tegendeel.

Te straightforward zal het sowieso nooit zijn, het is géén Doom 3 hè O-) :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-05 18:48
Anoniem: 99613 schreef op 25 oktober 2004 @ 08:56:
[...]
Te straightforward zal het sowieso nooit zijn, het is géén Doom 3 hè O-) :z
Wat verlichtend dat je zelf ook zo'n onbevlekte mening hebt, alsof je nu al kan zeggen wat er meer straight forward is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sjek schreef op 25 oktober 2004 @ 09:10:
[...]

Wat verlichtend dat je zelf ook zo'n onbevlekte mening hebt, alsof je nu al kan zeggen wat er meer straight forward is :+
Haha.. Vlekje vlekje.. :> :9 Vooruit dan, we weten het niet over HL2.. Daar ratelen we nu al een tijdje over door, over wat we allemaal niet weten.. Laat me dan "voor een keertje" }) een aanname maken; Doom 3 was straight-forward, HL2 wordt dat iig in mindere mate... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 08-04 15:53
Timocos schreef op 25 oktober 2004 @ 00:06:
[...]

Wat is CE ?? :?
Maar ik hoef alleen het spel te hebben .. dus wacht gewoon totdat ie in de winkel ligt en koop de ''goedkope'' versie ervan ( dus bronze geloof ik .. zonder die posters enz enz.

Maarja ieder zijn eigen versie he :)
Collector's Edition.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 10:36
Anoniem: 93354 schreef op 24 oktober 2004 @ 23:26:
Dus omdat er geen stealth inzit is het standaart? Ik vind het wel fijn dat dat er niet echt inzit. Ik wil een shooter spelen en geen spel waar ik om de 30cm weer een half uur mezelf ergens moet verstoppen. Daarom vind ik splinter cell ook 3x niks, al dat gesluip enzo schiet niet op ik wil met me gravity gun op een lading enemies afrennen en dan lekker knallen >:)
Ik geloof dat jij meer moet kijken naar Painkiller/Serious Sam, aangezien in HL2 nog iets van een verhaal zit waar je op moet "wachten". En NPC's waar je tegen moet praten. Schiet ze maar niet neer :P.

En niet gezien worden kan juist spannend zijn, constant schieten is misschien wel ff adrenaline verhogend, maar er moet hier en daar wel wat 'rust' inzitten en aardig wat games lossen dat tegenwoordig op met stealth. Het zal me ook niet verbazen ALS het in HL2 ook hier en daar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:31

The_DoubleU

Tweaker in München

In Farcry had je tenminste de keuze. Je kan een basis met een hoop tegenstanders benaderen via stealth en ze 1 voor 1 afmaken. Of met een hoop herrie de basis binnenstormen en hopen dat jij het er levend vanaf brengt. Zulke dingen vind ik wel leuk in een spel.
Splintercell was me toch teveel van het goede, je bent verplicht om alles stilletjes te doen, maarja dat is dan ook de gameplay. Ik hoop dat HL2 een soort gelijk systeem heeft als Farcry, stealth kan/mag maar is niet verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82299

The_DoubleU schreef op 25 oktober 2004 @ 12:54:
In Farcry had je tenminste de keuze. Je kan een basis met een hoop tegenstanders benaderen via stealth en ze 1 voor 1 afmaken. Of met een hoop herrie de basis binnenstormen en hopen dat jij het er levend vanaf brengt. Zulke dingen vind ik wel leuk in een spel.
Splintercell was me toch teveel van het goede, je bent verplicht om alles stilletjes te doen, maarja dat is dan ook de gameplay. Ik hoop dat HL2 een soort gelijk systeem heeft als Farcry, stealth kan/mag maar is niet verplicht.
same here :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiToKi schreef op 25 oktober 2004 @ 11:31:
[...]

Ik geloof dat jij meer moet kijken naar Painkiller/Serious Sam, aangezien in HL2 nog iets van een verhaal zit waar je op moet "wachten". En NPC's waar je tegen moet praten. Schiet ze maar niet neer :P.

En niet gezien worden kan juist spannend zijn, constant schieten is misschien wel ff adrenaline verhogend, maar er moet hier en daar wel wat 'rust' inzitten en aardig wat games lossen dat tegenwoordig op met stealth. Het zal me ook niet verbazen ALS het in HL2 ook hier en daar zit.
haha wat ik zij was natuurlijk een beetje overdreven, was meer om aan te geven dat ik liever schiet dan sluip :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Ik heb wat delen doorgelezen van dit spel wat ik natuurlijk ook ken. Maar ik wil mij dus gaan voorbereiden op de komst van.....ik ga iig nieuwe processor en dus moederbordje erin doen. Denk dat ik de 3 ghz pak van intel en daarnaast zet ik mijn 1 gig over aan ddr ram. Maar nu zit ik dus met het videokaartprobleem.

Vroeger (haha nou een 2 jaar terug) was ik nog helemaal op de hoogte van alle videokaarten nu zijn er veel te veel videokaarten naar mijn mening om het nog in de gaten te houden. Ik heb iig het topic doorgebladerd wat staat hier op got maar ben er nog niet uit wat te doen en wat het verschil is.

Heb nu geforce 3 ti 200. Nu is mijn vraag welke grafische effecten verlies ik als ik mijn geforce hou en wat zie ik dus niet.....misschien dat ik anders toch overweeg een nieuwe te kopen. Hoorde dat prijs/prestatie de ati radeon 9800 256 mb niet slecht was, maar jah das nog +400 eurotjes....dus ik heb gewoon even snel wat advies nodig :) wie is zo lief deze gamer te helpen en mij niet weer door te verwijzen naar de andere topics want dan blijf ik mijzelf de vraag stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05 20:50
Tommilio schreef op 25 oktober 2004 @ 13:45:
Ik heb wat delen doorgelezen van dit spel wat ik natuurlijk ook ken. Maar ik wil mij dus gaan voorbereiden op de komst van.....ik ga iig nieuwe processor en dus moederbordje erin doen. Denk dat ik de 3 ghz pak van intel en daarnaast zet ik mijn 1 gig over aan ddr ram. Maar nu zit ik dus met het videokaartprobleem.

Vroeger (haha nou een 2 jaar terug) was ik nog helemaal op de hoogte van alle videokaarten nu zijn er veel te veel videokaarten naar mijn mening om het nog in de gaten te houden. Ik heb iig het topic doorgebladerd wat staat hier op got maar ben er nog niet uit wat te doen en wat het verschil is.

Heb nu geforce 3 ti 200. Nu is mijn vraag welke grafische effecten verlies ik als ik mijn geforce hou en wat zie ik dus niet.....misschien dat ik anders toch overweeg een nieuwe te kopen. Hoorde dat prijs/prestatie de ati radeon 9800 256 mb niet slecht was, maar jah das nog +400 eurotjes....dus ik heb gewoon even snel wat advies nodig :) wie is zo lief deze gamer te helpen en mij niet weer door te verwijzen naar de andere topics want dan blijf ik mijzelf de vraag stellen.
Hiero:

nieuws: Videokaarten vergeleken in Half-Life 2-stresstest

Elk van die kaarten voldoen prima. Een 9800 Pro is denk ik ook nog wel voldoende maar je kan denk ik beter een kaart van de nieuwere generatie kopen.

[ Voor 6% gewijzigd door SouLmaN op 25-10-2004 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Is mij alleen nog niet duidelijk welke effecten ik niet zal te zien krijgen als ik mijn geforce 3 ti 200 blijf houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Tommilio schreef op 25 oktober 2004 @ 14:04:
Is mij alleen nog niet duidelijk welke effecten ik niet zal te zien krijgen als ik mijn geforce 3 ti 200 blijf houden...
de directx 9 effect zie je sowieso niet.
en waarschijnlijk kan je het een niet ale te hoog niveau spelen. ondaks je snelle cpu. het is best wel erg zonde om met die GF3 ti 200 te spelen.
als je zon uber bak hebt moet je haast wel een X800 of iets dergelijks nemen, dan kan je weer een mooie tijd vooruit

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Tjah i know maar ga daar dus dan geld tekort voorkomen maar jah bedankt iig voor jullie reply's ik zal is hard gaan nadenken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tommilio schreef op 25 oktober 2004 @ 14:55:
Tjah i know maar ga daar dus dan geld tekort voorkomen maar jah bedankt iig voor jullie reply's ik zal is hard gaan nadenken....
Koop een 6800 LE voor €199... Standaard al sneller dan 9800 Pro, pixel pipelines kan je opengooien, evenals vertex shaders.. Ik draai hier nu een 6800LE @ GT.. Voor €199 is dat niet veel! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Kan bij pricewatch zo niet die 6800 le vinden voor die prijs...maar dat klinkt wel interessant, maar hoe kan het dan dat de radeon minder presteerd terwijl hij wel veel duurder is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:04
Tommilio schreef op 25 oktober 2004 @ 13:45:
Als je dan toch gaat upgraden met de oog op de toekomst kun je beter een AMD64 socket 939 pakken. Ik meen namelijk gelezen te hebben dat Half-Life2 ook geconvert wordt naar 64bits. Dan heb je later meteen een snelheidswinst zonder te hoeven upgraden.

Ik hoor overigens ontzettend veel tegenstrijdige berichten over het wel of niet verschijnen van een HL2-DM na de release.
En de late releasedatum van de CE. Ik weet het ondertussen niet meer wat ik wel of niet moet geloven.

[ Voor 2% gewijzigd door Crash op 25-10-2004 16:20 . Reden: lichte flamebait verwijdert ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Dat een DM-versie van halflife komt staat vast, alleen niet vanuit Valve, maar middels een zelfgemaakte mod. De late releasedatum van de CE staat ook vast. Wat ik alleen niet meer begrijp is dat in eerste instantie over het woordje sampler stond bij het prima book van de CE-editie, en nu bij het merendeel prima guide, of stategy guide. Zit er nu een volledige strategy guide bij de CE-versie of niet :? GC-shop zegt van wel, maar andere sites weer van niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tommilio schreef op 25 oktober 2004 @ 15:16:
Kan bij pricewatch zo niet die 6800 le vinden voor die prijs...maar dat klinkt wel interessant, maar hoe kan het dan dat de radeon minder presteerd terwijl hij wel veel duurder is :D
Je hebt "al" een Radeon 9800 Pro (128 mb. - 256 bits versie) voor iets meer dan 200 €, gebruikt voor aanzienlijk minder.. Ook al is de kaart van de vorige generatie, is het nog een redelijke mainstream kaart. Omdat de 6800 LE dus van de laatste GPU van nVidia is, en daar de goedkoopste editie van, zal hij evenveel presteren als het hoogste segment van de oude generaties van beide kaartbouwers. De 6800 LE is in feite gewoon een gestripte 6800 en al met weinig geluk kun je hem dus ook zeker op die snelheden laten draaien. Je kan de 6800 LE als de nieuwe 5900 XT, alleen dan met nog meer oc-potentiëel.

De 6800 LE staat niet in de pricewatch omdat het een OEM kaart is (wordt dus standaard meegeleverd met een nieuwe computer). Echter, sallandautomatisering.nl heeft hem zonder dat OEM gedoe, en ook al zeggen vobis.nl en mycom.nl dat ze je PC nodig hebben kan je hem meestal met een goed smoesje (mijn bigtower kan ik niet bus op nemen oid), mag je hem meenemen. De meest bekende merken zijn die van XFX en Aopen, ook al heeft die van XFX de voorkeur (meestal uitgerust met 2,2 ns. geheugen en twee temperatuurmeters).

Ontopic:
Zowel de 9800 Pro als de 6800 LE zullen je zeker een goeie game experience in HL2 geven.. (ik krijg met mijn 6800LE 90 FPS in de Source Stress Test).

edit:
Gebruikte resolutie is 1024 x 768, 4 x AA, 4 x AF, alle effecten aan, dat dus 90 fps in de source stress test. Voor de "tweaking" lag dit rond de 62 fps. 3dmark03 score vóór tweak: 6700. Ná tweak (dus 12*1 pipes, 6 x vertex units); rond de 9000..

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 99613 op 25-10-2004 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83846

Anoniem: 99613 schreef op 25 oktober 2004 @ 18:31:
[...]

Ontopic:
Zowel de 9800 Pro als de 6800 LE zullen je zeker een goeie game experience in HL2 geven.. (ik krijg met mijn 6800LE 90 FPS in de Source Stress Test).
En wat voor resolutie gebruik je en welke andere grafische settings....dit is natuurlijk wel bepalend voor je framerate.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Weet iemand ook een goed voorbeeld van DX9 effecten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
ik moet zeggen dat nvidia met de nieuwe drivers goed meekomt in hl2.

ik haal nu met mijn 6800ultra 1152, alles high, AA 6 x AF 16 x maar liefst 140 pt in source test (heb wel een amd 64 moet ik erbij zeggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60403

Op HL Fallout staan scans van de Duitse PC-Gameplay (onder copyright)
Inc Engelse vertaling van Interview met Gabe Newell
***SPOILER***

De review list op HL-Fallout is ook wel intressant om te bekijken klik
HL2 heeft nu een gemiddelde van 95.35%

Multiplayer.it heeft ook een preview van HL2-Raising the bar, en de stratigy guide
***SPOILER***

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 60403 op 25-10-2004 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
In questi mesi ho letto complimenti e critiche su questi libri. Ma soprattutto letto "quanto sia inutile produrre una guida per uno sparatutto". Fondamentalmente concordo. Qualunque sparatutto richiederebbe solo una cosa: andare avanti e sparare.

Het is maar goed dat ik nooit naar Rai Uno kijk, want volgens mij staat hier een enorme spoiler.
Maar misschien ook niet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:04
weet iemand een goede nederlandse webwinkel waar je hl2 kunt preorderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:18
idle schreef op 25 oktober 2004 @ 20:50:
gcshop.nl ?

[ Voor 4% gewijzigd door twiekert op 25-10-2004 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HuggyB schreef op 25 oktober 2004 @ 20:30:
In questi mesi ho letto complimenti e critiche su questi libri. Ma soprattutto letto "quanto sia inutile produrre una guida per uno sparatutto". Fondamentalmente concordo. Qualunque sparatutto richiederebbe solo una cosa: andare avanti e sparare.

Het is maar goed dat ik nooit naar Rai Uno kijk, want volgens mij staat hier een enorme spoiler.
Maar misschien ook niet natuurlijk.
Een beetje belachelijk italiaans statement. Ze vinden het dus sowieso overbodig dat bij welke FPS dan ook er een strategy guide voor bij verzonnen wordt; omdat het altijd hetzelfde is (gaat hier niet specifiek over HL2), rennen en schieten... In andere woorden, een strategy guide = useless

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

idle schreef op 25 oktober 2004 @ 20:50:
gamexp.nl ?

[ Voor 11% gewijzigd door M55 op 25-10-2004 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93534

HuggyB schreef op 25 oktober 2004 @ 20:30:
effe de vertaling:
In these months I have read compliments and critics on these books. But above all read "how much it is useless to produce a guide for one sparatutto". Fundamentalally I agree. Any sparatutto would demand only one what: to go ahead and to talk nonsense.

Nu ik heb zal de guide voor de sparatutto wel hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60403

Eh, ik vond dit op site van VUG, upcoming games Team Fortress 2, of hebben ze dit al een tijdje???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34437

Anoniem: 60403 schreef op 25 oktober 2004 @ 22:13:
Eh, ik vond dit op site van VUG, upcoming games Team Fortress 2, of hebben ze dit al een tijdje???
ja..al van voor 2000...beetje t zelfde verhaal als HL2..release date voor het jaar daarop zetten...eens releasedate bereikt, komen ze met het nieuws dat ze volledig opnieuw zijn begonnen en geen pressreleases meer zullen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
btw weet iemand ook of er een co-op mogelijkheid in HL2 zit of dat hier planen voor mods voor zijn?
of is dit practisch onmogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Laatst online: 11-05 14:39

Upke dupke

Oompa Loompa

Gcshop is qua pre order geloof ik de goedkoopste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89618

bigfoot1942 schreef op 25 oktober 2004 @ 23:35:
btw weet iemand ook of er een co-op mogelijkheid in HL2 zit of dat hier planen voor mods voor zijn?
of is dit practisch onmogelijk?
Ja, ook voor HL2 komt er een svencoop net als destijds voor HL1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

als je de silver box hebt staat het volgende:
▪ PLUS: Valve's back catalog available on Steam!

wat is dat eigenlijk? want ik heb ut maar geen id wat ut is :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Gohan-san schreef op 26 oktober 2004 @ 01:03:
als je de silver box hebt staat het volgende:
▪ PLUS: Valve's back catalog available on Steam!

wat is dat eigenlijk? want ik heb ut maar geen id wat ut is :P
Daarmee krijg je ook toegang tot Half-Life, Counter-Strike: Condition Zero, Day of Defeat, Deathmatch Classic, Ricochet, Team Fortress Classic en Opposing Force. Blue Shift zie ik niet in het rijtje staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Anoniem: 12316 schreef op 26 oktober 2004 @ 01:06:
[...]

Daarmee krijg je ook toegang tot Half-Life, Counter-Strike: Condition Zero, Day of Defeat, Deathmatch Classic, Ricochet, Team Fortress Classic en Opposing Force. Blue Shift zie ik niet in het rijtje staan.
ah so, niet eens opgevallen :P, blue shift cdeetje heb ik nog wel ergens liggen (legaal)
maar vond die best wel tegenvallen, had ik d8 ik in 2 uur uitgespeeld op een vrijdag middag na school :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103538

Anoniem: 12316 schreef op 26 oktober 2004 @ 01:06:
[...]

Blue Shift is volgens mij ook niet ontwikkeld of gepublished door Valve... vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Heeft iemand overigens een idee hoeveel het kost om, als ati-voucher houder, de bronze of silver editie naar Nederland te laten sturen? Op deze voucher wordt dat als optie gegeven, maar heeft iemand dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

I.R. Butcher schreef op 26 oktober 2004 @ 08:44:
Heeft iemand overigens een idee hoeveel het kost om, als ati-voucher houder, de bronze of silver editie naar Nederland te laten sturen? Op deze voucher wordt dat als optie gegeven, maar heeft iemand dat al geprobeerd?
Ik meen dat dat op de ATI-aktie site staat. Moet je even kijken op de steam faq pages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Anoniem: 103538 schreef op 26 oktober 2004 @ 01:40:
[...]

Blue Shift is volgens mij ook niet ontwikkeld of gepublished door Valve... vandaar :)
Klopt, deze is ontwikkeld door Gearbox.
Gearbox heeft voor Blue-Shift geen steam update gemaakt zodat deze niet te spelen is dmv steam. Het is trouwens een stand-alone waarvoor je geen HL1 op je pc hoeft hebben staan.

Daarnaast zit er ook High Definition pack op de Blue-Shift CD. Deze kan ook niet normaal worden geinstalleerd maar moet via een omweg.

Voor meer info klik: Blue-Shift & Steam en High-Defenition & Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105997

Ik heb hl2 besteld bij dynabite (www.dynabite.nl) betaal je ipv 60 euri 50 euro. Niet verkeerd dacht ik. Nu alleen ff hopen dat ze me niet fucken door me de bronze versie te geven. Ze zeggen dat ie na de release in de winkel 60 gaat kosten, dus ik hoop dat het silver is. Staat er alleen niet bij. ff bellen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:40

Hu9o

Schokkend

wat is het vershcil tussen brons en silver van?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

silver is hl2 hl1 source dod source en counter-strike source
bronze is hl2 en source.

Ik wil hl source graag hebben. Lijkt me echt vet. hl in een mooi jasje te vet. En cs source moet ik zowiso maar die zit er toch wel bij.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 105997 op 26-10-2004 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Laatst online: 03-05 22:44
Gohan-san schreef op 26 oktober 2004 @ 01:03:als je de silver box hebt staat het volgende:▪ PLUS: Valve's back catalog available on Steam!wat is dat eigenlijk? want ik heb ut maar geen id wat ut is :P
&
Hu9o schreef op 26 oktober 2004 @ 19:41:
wat is het vershcil tussen brons en silver van?
Lees de draad voor je blaat

Dit knopje Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/zoek.gif is er voor gemaakt om binnen een topic naar iets te zoeken. Voortaan dus even gebruiken hé heren B) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116693

60 euro voor de normale editie.....
kom nou.....
Dan maar gratis via ''omwegen''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Anoniem: 105997 schreef op 26 oktober 2004 @ 19:40:
Ik heb hl2 besteld bij dynabite (www.dynabite.nl) betaal je ipv 60 euri 50 euro. Niet verkeerd dacht ik. Nu alleen ff hopen dat ze me niet fucken door me de bronze versie te geven. Ze zeggen dat ie na de release in de winkel 60 gaat kosten, dus ik hoop dat het silver is. Staat er alleen niet bij. ff bellen maar :)
als ik nou eens zeg dat je geen van de 2 krijgt?

aangezien bronze silver en gold alleen STEAM pakketen zijn, en in de winkel alleen de normale en CE versie. en de normale gaat normaal 60€ kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:35

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

De silver versie is alleen via Steam te koop. Je hebt waarschijnlijk de standaard editie gereserveerd en die is identiek aan de Bronze-editie.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op 26 oktober 2004 @ 19:49:
[...]

De silver versie is alleen via Steam te koop. Je hebt waarschijnlijk de standaard editie gereserveerd en die is identiek aan de Bronze-editie.
Omfg dat meen je niet, wat een naaiers. Maar gaat hl2 standaard dan 60 euro kosten in winkel terwijl hij maar 50 dollar bij steam kost. Vind dat prijs verschil echt te groot :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Laatst online: 03-05 22:44
Anoniem: 116693 schreef op 26 oktober 2004 @ 19:48:60 euro voor de normale editie.....kom nou.....Dan maar gratis via ''omwegen''
Zegt men dat ook bij The Sims 2? Of bij Doom 3? Soms wel, maar je doet er toch niets aan. Als morgen het brood bij de supermarkt/bakker ineens (ipv bv 1,50) 1,75 gaat kosten ga je dat dan ook stelen?

Ik weet zogauw niet wat een brood kost maar je snapt wat ik bedoel. Ik vindt het ook niet goedkoop maarja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112410

www.play.com 43 euri inclusief verzendkosten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 21:08
Gody schreef op 26 oktober 2004 @ 20:02:
[...]
Zegt men dat ook bij The Sims 2? Of bij Doom 3? Soms wel, maar je doet er toch niets aan. Als morgen het brood bij de supermarkt/bakker ineens (ipv bv 1,50) 1,75 gaat kosten ga je dat dan ook stelen?

Ik weet zogauw niet wat een brood kost maar je snapt wat ik bedoel. Ik vindt het ook niet goedkoop maarja...
Brood kan ik niet downloaden.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
Dr. Strangelove schreef op 26 oktober 2004 @ 22:30:
[...]

Vreemd, ik kan brood wel downloaden...

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Laatst online: 08-05 11:48
Brood oorlog ja, en brood is 60 cent ofzo ;)

Anyway, 60 euro, volle mep betaal ik wel.
Ik wil dat mn gameshop (www.gameshop.nl, topzaak in denhaag) blijft bestaan en HL2 verdient het gewoon om volledig betaald en perfect in het hoesje in mijn pc te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dr. Strangelove schreef op 26 oktober 2004 @ 22:30:
[...]

.

Wat dat betreft is downloaden het zelfde als stelen. Alleen de "Robin Hood" achtige reputatie die het heeft is het verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Brood downloaden?
Spam van gameshops?
Ik wil dat mn gameshop (www.gameshop.nl, topzaak in denhaag) blijft bestaan
Spelletjes en die gelijk met hoesjes in de pc gaan?
HL2 verdient het gewoon om volledig betaald en perfect in het hoesje in mijn pc te gaan!
Keep it ontopique plzz :>

[ Voor 53% gewijzigd door vacuumcleaner op 27-10-2004 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Anoniem: 36087 schreef op 27 oktober 2004 @ 08:59:
[...]
.

Wat dat betreft is downloaden het zelfde als stelen. Alleen de "Robin Hood" achtige reputatie die het heeft is het verschil.
het heeft geen robin hood achtige reputatie toch? Volgens mij heeft het meer een reputatie a la de verzekering oplichten.. of te wel een "zeer-kleine-pakkans-reputatie"...

[ Voor 4% gewijzigd door hully op 27-10-2004 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Laatst online: 18-01 10:39
Hoop echt voor je dat het goed gaat, maar ik heb bij DynaByte nog nooit een game optijd gehad, die ik daar online besteld heb. Ik vind het een geweldige winkel om bij binnen te lopen, en gewoon de game van het rek te pakken (als hij er is) maar pre-orderen: nee, daar niet meer.

Na 3 keer achter elkaar 1 tot 2 weken langer te hebben moeten wachten als bij een andere (web)shop, pas ik er voor. " Ja meneer, we moeten wachten op het magazijn, het wordt niet rechtstreeks aan ons geleverd... en aangezien het nu woensdag is en de vrachtwagen met games alleen op dinsdag langskomt... "

Voor mij valt het te hopen dat gcshop wel sneller is, anders gaat mijn bovenstaande argument weer niet op :Y) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 11-05 15:06

Magic666

No one's neighbour!

Flyduck schreef op 26 oktober 2004 @ 22:57:
[...]

LOL! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hully schreef op 27 oktober 2004 @ 09:13:
[...]
het heeft geen robin hood achtige reputatie toch? Volgens mij heeft het meer een reputatie a la de verzekering oplichten.. of te wel een "zeer-kleine-pakkans-reputatie"...
Nou... Vraag aan tien mensen waarom ze downloaden en ze antwoorden een of ander artfull-dodger achtig antwoord van "Dan moeten ze de games maar niet zo duur maken, zo'n schijfje kost maar 2 euro" ofzo.
Terwijl wanneer je iets uit de winkel jat je gelijk aan het kruis genageld wordt.
Ligt er maar aan hoe je het noemt ja, ik kwam even niet op een betere term.
Maargooed, HL2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108689

Dat hypocriete gedoe altijd over het al dan niet downloaden van spellen...WHO CARES!
Er zijn nu ook gasten die CSS spelen die standaard met de "%n" in hun nick spelen om de mensen met een gedownloade versie te sarren.... Dit zijn vaak dezelfde kidd0's die normaliter ook altijd games downloaden maar omdat het CS betreft het spel officieel hebben besteld en ook dezelfde kidd0's die standaard WinXP Pro als OS draaien die ze keurig hebben gedowned.

Tuurlijk krijg je dan altijd weer de verhalen van "gamesindustrie, ondergang, inkomsten" etc etc etc, maar alle ontwikkelaars en uitgevers in de gamesindustrie (en niet alleen in de gamesindustrie maar overal zie je dat terug, bijv in de deatilhandel) calculeren dit in hun omzet... Met een mooi woord heet dat derving.

Dus AUB laten we het vanaf nu over HL2 hebben en niet gaan lopen dissen naar de mensen die van plan zijn HL2 te downloaden om het te "testen" oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

StarWolf schreef op 27 oktober 2004 @ 11:25:
[...]

Hoop echt voor je dat het goed gaat, maar ik heb bij DynaByte nog nooit een game optijd gehad, die ik daar online besteld heb. Ik vind het een geweldige winkel om bij binnen te lopen, en gewoon de game van het rek te pakken (als hij er is) maar pre-orderen: nee, daar niet meer.

Na 3 keer achter elkaar 1 tot 2 weken langer te hebben moeten wachten als bij een andere (web)shop, pas ik er voor. " Ja meneer, we moeten wachten op het magazijn, het wordt niet rechtstreeks aan ons geleverd... en aangezien het nu woensdag is en de vrachtwagen met games alleen op dinsdag langskomt... "

Voor mij valt het te hopen dat gcshop wel sneller is, anders gaat mijn bovenstaande argument weer niet op :Y) ;)
Die ervaring die jij met Dynabyte hebt, heb ik met GCshop.nl

Bij mij worden games van Dynabyte wel altijd netjes op tijd geleverd. (ook pre-orders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boullie
  • Laatst online: 20:34

Boullie

Da Bulster

Anoniem: 82860 schreef op 27 oktober 2004 @ 13:15:
[...]

Die ervaring die jij met Dynabyte hebt, heb ik met GCshop.nl

Bij mij worden games van Dynabyte wel altijd netjes op tijd geleverd. (ook pre-orders)
Hmm ik hoop dat ik dat niet heb, heb hem nu namelijk bij GcShop.nl in preorder staan(CE-versie). Indien hij een weekje later komt dan zou dat ook niet uitmaken, want ik dl hem toch eerst omdat ik niet 2 weken kan wachten ;)
Dit heb ik ook gedaan met UT2K4 Limited Edition en Far Cry(DVD-versie).

Boullie

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vergeet niet: Hou het nuttig.
Niemand heeft zin om replies te lezen waar niemand wat aan heeft!
Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt!