[PC]Half-Life 2 deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.205 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:48
Ik zit nog te twijfelen welke versie ik zal pre-orderen bij gcshop; de standaard of de ce versie. Volgens gcshop zou de volledige strategy guide bij de ce-versie moeten zitten, maar dit was toch niet het geval?

Overigens verkoopt gcshop de dvd-versie als standaard versie, dus dat is wel weer mooi. Voor de ce-versie moet je 18 euro meer betalen, je krijgt daar dan halflife:source, een tshirt, een mooie box en een prima book voor.

Alleen dat laatste is me nog steeds niet helemaal duidelijk. Sommige winkels zeggen volledige strategy guide, sommige een book met 100 art-works etc (is dat een andere omschrijving van de strategy-guide, of is dat een speciaal boek, wat een combinatie is tussen de strategy-guide en het raising-the-bar boek).

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:37
Anoniem: 82860 schreef op 27 oktober 2004 @ 13:15:
[...]

Die ervaring die jij met Dynabyte hebt, heb ik met GCshop.nl

Bij mij worden games van Dynabyte wel altijd netjes op tijd geleverd. (ook pre-orders)
Oke, ik werk dus bij GCshop en wat pre-orders betreft is dat dus niet helemaal waar. De ervaring leert dat wij zo goed als altijd gewoon op de releasedate leveren (tenzij de TPG Post tegenzit). Tenzij je bij ons Nintendo games hebt besteld, want die zijn in het verleden allemaal erg slecht verlopen. Games als Viewtiful Joe, Metroid Prime en Zelda waren gewoon erg slecht leverbaar bij onze leverancier en daar staat Nintendo ook bekend om. Gelukkig hebben we daarvoor nu een andere leverancier (officiële Nintendo distributeur).

En wat Half-Life 2 betreft zitten we wel goed. Grote pre-orders als dit lopen nooit mis (*klopt af*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Ik heb hl2 gepreorderd bij GCshop, en ik moet zeggen dat het netjes verloopt en ik heb er alle vertrouwen in dat ie op tijd bij mij op de deurmat ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Laatst online: 28-05 15:30
Anoniem: 36087 schreef op 27 oktober 2004 @ 11:54:[...]Nou... Vraag aan tien mensen waarom ze downloaden en ze antwoorden een of ander artfull-dodger achtig antwoord van "Dan moeten ze de games maar niet zo duur maken, zo'n schijfje kost maar 2 euro" ofzo.
Terwijl wanneer je iets uit de winkel jat je gelijk aan het kruis genageld wordt. Ligt er maar aan hoe je het noemt ja, ik kwam even niet op een betere term. Maargooed, HL2. :)
Precies dan krijg je inderdaad zo'n antworod ja. Maar een huis kost ook minder dan ik er voor moet betalen... jaja ik weet het stom vergelijk maarja. Misschien doet men het online wel omdat de pakkans klein is inderdaad.

Verder vindt ik het nogmaals best duur, scheelt gemiddeld voor een topspel €15 met een topspel van vorig jaar. Dat vindt ik best veel verschil en daarom is het denk ik wel goed dat er andere winkels zijn die het goedkoper aanbieden. Spel is spel toch. Zolang je je frisbee en je serial number maar krijgt speel je hetzelfde spel.
Bepaalde dingen zijn het geld waard denk ik en daarom wil ik er dan ook voor betalen. Het blijft stelen maar als ik doom3 download en even speel heb ik daar minder problemen mee. Dan weet ik in ieder geval of het mijn geld waard is. Sims 2 ook zo, ziet er leuk uit maar vindt het te saai, dus koop ik het niet. Heb zo ook gewoon de demo versie van Rollercoaster Tycoon gedownload maar vindt het geen 45/50/60 euro waard. Wacht wel even tot het de helft wordt ofzo.

HL2 heb ik nu toch nog even geen tijd voor dus die koop ik over een paar weekjes wel. Er komen genoeg shops voorbij hier dus lijkt me sterk dat me dat niet gaat lukken.

Verder las ik vandaag alle talen nog eens waarin HL2 wordt uitgebracht:
  • Engels
  • Frans
  • Spaans
  • Italiaans
  • Duits
  • Traditioneel Chinees
  • Vereenvoudigd Chinese
  • Koreaans
  • Thai's
  • Japans
Best behoorlijk toegankelijk voor veel mensen dus. Ben blij dat er geen Nederlandse versie van uitgekomen is. Ik haat nederlandse tekst in games. Dit komt simpelweg omdat ik gewoon al zolang ik spellen heb gespeeld alles in het engels zie. Dat is veel meer gewend dan nederlands. Verder vindt ik engels mooier klinken in games dan bijvoorbeeld nederlands...
Alyx : "Hey Gordon, sta je weer naar me te staren" dat klinkt toch niet.... :)

[ Voor 12% gewijzigd door Gody op 27-10-2004 18:21 . Reden: Herformulering en list gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Ken je de laatste singel van RAMSTEIN, triest maar waar. Als er een nl versie uitkomt, zou ik de nl versie halen. Al is het maar om de ''verplicht engelse taal slikken'' zooi af te keuren.
Klein plus puntje van EA, al zeg ik dit niet graag over EA. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
EA ? Het spel wordt uitgegeven door VU hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Exe-cuter schreef op 27 oktober 2004 @ 18:51:
EA ? Het spel wordt uitgegeven door VU hoor ;)
Dat bedoelt PROT ook helemaal niet, PROT bedoelt dat EA wel games in het Nederlands uitbrengt en dat hij daar blij mee is.

Ikzelf moet ook altijd games hebben in het engels, uitzonderingen daargelaten. Zoals de Sims 2 heb ik in het nederlands gespeeld, maar dan maakt het me ook niks uit. De reden waarom weet ik eigenlijk niet 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boullie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:14

Boullie

Da Bulster

LifeTecH schreef op 27 oktober 2004 @ 18:56:
[...]

Dat bedoelt PROT ook helemaal niet, PROT bedoelt dat EA wel games in het Nederlands uitbrengt en dat hij daar blij mee is.

Ikzelf moet ook altijd games hebben in het engels, uitzonderingen daargelaten. Zoals de Sims 2 heb ik in het nederlands gespeeld, maar dan maakt het me ook niks uit. De reden waarom weet ik eigenlijk niet 7(8)7
Misschien omdat de characters in the sims 2 niet verstaanbare taal spreken :o

Boullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Boullie schreef op 27 oktober 2004 @ 19:07:
[...]

Misschien omdat de characters in the sims 2 niet verstaanbare taal spreken :o
ja :)

Crash Bandicoot (dont ask) is trouwens wel hilarisch in het duits :+

[ Voor 17% gewijzigd door LifeTecH op 27-10-2004 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Thijs schreef op 27 oktober 2004 @ 16:24:
[...]

Oke, ik werk dus bij GCshop en wat pre-orders betreft is dat dus niet helemaal waar. De ervaring leert dat wij zo goed als altijd gewoon op de releasedate leveren (tenzij de TPG Post tegenzit). Tenzij je bij ons Nintendo games hebt besteld, want die zijn in het verleden allemaal erg slecht verlopen. Games als Viewtiful Joe, Metroid Prime en Zelda waren gewoon erg slecht leverbaar bij onze leverancier en daar staat Nintendo ook bekend om. Gelukkig hebben we daarvoor nu een andere leverancier (officiële Nintendo distributeur).

En wat Half-Life 2 betreft zitten we wel goed. Grote pre-orders als dit lopen nooit mis (*klopt af*).
slightly
offtopic:
Ik heb de CE ook georderd bij GCshop maar via Ibankieren opgegeven dat er pas over 10 dgn ofzo betaald wordt. Hoeft nl pas 14 dgn na bestellen :). Hoe gaat de verzending vd CE editie nu, op volgorde van bestellen of van betalen?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Help!!!! schreef op 27 oktober 2004 @ 19:34:
[...]

slightly
offtopic:
Ik heb de CE ook georderd bij GCshop maar via Ibankieren opgegeven dat er pas over 10 dgn ofzo betaald wordt. Hoeft nl pas 14 dgn na bestellen :). Hoe gaat de verzending vd CE editie nu, op volgorde van bestellen of van betalen?
Gaat op volgorde van bestelling.

Wat die strategy guide betreft, volgens mij is dat gewoon dat boek met artwork en informatie over de background van Half-Life 2 etc. Tenminste, dat staat aangegeven op de site van VU. Dat is echter wel een Amerikaanse versie, dus wie weet dat het nog anders wordt in Europa (maar dat lijkt me sterk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 12:44

BaRF

bijna kerst

lees dit net op hlradio:
Valve addresses piracy problem - Half-Life 2 requires online activation

Having already been stung by piracy problems, Valve is taking measures to protect Half-Life 2 from further thefts. Taking the lead from Microsoft’s online XP activation, players will need to register each copy before they can enjoy the action. Valve’s Doug Lombardi issued the following statement:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
All versions require an Internet connection upon installation. This is for authentication/anti-piracy purposes. Once this has been completed, the owner of either the retail or the Steam version can play Half-Life 2 single player in offline mode.
--------------------------------------------------------------------------------

It does seem like a sensible move; although it’s sure to upset the three people in the world who own PCs powerful enough to run HL2, but without internet access. After such a calamitous build-up to release, Valve certainly doesn’t deserve any more misfortune; so with any luck, this precaution ought to shake off a few of those pesky demons.

The long-awaited FPS is still on course to ship at some point during mid-November. We’re certainly looking forward to finally getting our mitts on it
dus inderdaad is internet verplicht...

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 14:29

Polycom

Poes van goud

Dat was al een hele lange tijd bekent..

hoop wel dat ze de counter stike source flink updaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60403

Ik weet zeker dat ze CS:S aan het updaten zijn, maar plz give them a break, ze zijn net klaar met een project wat bijna 6 jaar heeft geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

haha ja, toen ze de alpha hadden hebben ze zeker eerst 4 jaar counter strike gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pu_Dy schreef op 28 oktober 2004 @ 22:08:
haha ja, toen ze de alpha hadden hebben ze zeker eerst 4 jaar counter strike gespeeld :P
sure :O

Die gasten bij Valve, zijn echt niet 2 jaar met vakantie gegaan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

idd, een engine zoals HL2 maak je niet even van scratch in 2 jaar :)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

sarcasme is een bitch.

Maargoed.

Die game gaat wel mijn school resultaten killen, maarja.. het zij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116693

Anoniem: 60403 schreef op 28 oktober 2004 @ 22:02:
Ik weet zeker dat ze CS:S aan het updaten zijn, maar plz give them a brake, ze zijn net klaar met een project wat bijna 6 jaar heeft geduurd.
Kan me niet schelen hoe lang ze aan iets bezig zijn, daar betalen we voor (60 euro!!!)
Laat ze maar goed en hard zweten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116693 schreef op 28 oktober 2004 @ 22:42:
[...]

Kan me niet schelen hoe lang ze aan iets bezig zijn, daar betalen we voor (60 euro!!!)
Laat ze maar goed en hard zweten...
Als het je niet bevalt, je hoeft het niet te kopen.
Maar idd je hebt gelijk, als ze een spel op de markt brengen, moeten ze het wel afmaken. Counter-Strike: Source, zoals het nu is, is denk ik volgens iedereen niet af.
Maar Valve kennende, zullen ze jaren lang updates en patches uitbrengen via Steam om het spel kompleter te maken, en te voldoen aan de eisen van de 'community'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Hoezo is CSS niet compleet??
Hij doet het perfect bij mij. En ik mis niks.
Behalve dan dat ik die awp er uit wil hebben, dat vern**kt echt veel van de lol.
Maar ze kunnen hem ook gewoon minder krachtig hebben.

En het speelt een stuk leuker als de normale CS.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-06 11:14
Vanitas schreef op 28 oktober 2004 @ 23:00:
Hoezo is CSS niet compleet??

En het speelt een stuk leuker als de normale CS.
De helft van de goeie maps (de_nuke, de_inferno, de_prodigy, de_train etc) missen nog. ook is er nog maar 1 player model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-06 12:31

The_DoubleU

Tweaker in München

unfor schreef op 28 oktober 2004 @ 23:36:
De helft van de goeie maps (de_nuke, de_inferno, de_prodigy, de_train etc) missen nog. ook is er nog maar 1 player model.
over die maps geef ik je groot gelijk, maar waarom klagen mensen nu over de player model. Als dit een nieuwe spel was geweest vondt je het vast niet zo erg.
In iedergeval is al bekend gemaakt (nouja, een interview) dat ergens in December er nieuwe content komt voor CS:S.

Zullen de volgende keer maar praten over CS:S in dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik was op de Valve-Site aan het kijken, en ik vond een lijstje met het team van Valve, er stond ook bij wie wat deed en aan wat werkte.

De volgende werken bijvoorbeeld aan Team Fortress 2:

1- Yahn Bernier - Software Development Engineer
Yahn was an Atlanta patent lawyer with a degree in chemistry from Harvard. So obviously he ended up in Seattle developing computer games. He taught himself to program at the age of 12 and, more recently, developed what we at Valve have called "that other level editor," BSP. Now that he’s getting paid to make games, he figures he’ll practice law in his spare time (little does he know). Yahn worked on Half-Life’s multiplayer code and is currently hard at work on Team Fortress 2. His favorite phrase, when imbibing too freely, is "Yucca will assimilate you."

2- John Cook - Online Development Manager
Formerly of Team Fortress software, John manages online platform development for Team Fortress 2 and other projects. Before that, John studied computer science at RMIT in Australia. John is apparently still suffering jetlag from the move to Seattle, as he doesn’t seem to be able to make it in to work until past noon.

3- Moby Francke - Character Designer/Art Lead
Moby is a character designer for Half Life 2 and the art lead on Team Fortress 2. He brings to Valve academic fine art training with an emphasis in illustration. After graduating from the Academy of Art San Francisco, he worked at Lucas Arts as a conceptual designer, and taught figure painting at the Academy of Art SF. He’s won several prestigious awards, including 2 New York Society of Illustrators Competition Awards. He is originally from the small Caribbean island of St. Thomas, and enjoys the simple things of life.

4- Brian Jacobson - Software Developer
As a child, Brian first learned programming in order to crack all the computer games he couldn’t afford. After being wracked with years of guilt, he decided to join the games industry to make up for his reprehensible childhood. At LookingGlass, he worked on Flight Unlimited, and then went on to co-found GameFX, and was a lead engineer on Sinistar Unleashed. After a brief stint out of the games industry, he came back to his senses and joined Valve, where he is currently hard at work on Team Fortress 2.

5- Kristen Perry - Artist
A new import from Ohio, Kristen is the latest cog in the "hushhush" Team Fortress 2 machine. Trained as a traditional artist with a visual communications design degree with an illustration concentration, she brings a commercial and advertising perspective to an otherwise sci-fi/fantasy appetite. As a digital artist, she holds Photoshop most dear, save the occasional lure of dark chocolate and black tea. You can find out more about Kristen and her work at her website: www.merekatcreations.com.

6- David Sawyer - Level Designer
A world traveller as a result of his father’s job in the Foreign Service, David comes to Valve from a recent stay in the Washington D.C. area. David became a full-time employee after proving himself through contract mapmaking work on TeamFortress Classic, and is now pouring himself into Team Fortress 2. Despite a calm exterior, David has become one of Valve’s most fearsome and ruthless snipers in Team Fortress Classic, and delights in the cries of "Damn you, Ramirez!" that can be heard from nearby offices. He enjoys tormenting Chuck, in particular.

7- Robin Walker - Design Manager
Robin co-wrote the hugely popular Quake mod Team Fortress with John Cook and Ian Caughley before being assimilated when Valve acquired Team Fortress Software. He’s now hard at work managing the Team Fortress 2 design and art, and has no time to answer email, so please don’t send him any. Easily identified by the large inflatable kangaroo mounted on his monitor, Robin has no idea how to relax now that his hobby has become his job.

Dat is toch wel een team van zeven man. Ik denk dat na HL2 een flinke vaart achter TF-2 word gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103735

Anoniem: 60403 schreef op 28 oktober 2004 @ 22:02:
Ik weet zeker dat ze CS:S aan het updaten zijn, maar plz give them a brake, ze zijn net klaar met een project wat bijna 6 jaar heeft geduurd.
a brake?

Een rem? ze hebben al lang genoeg geremd zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
D'oh, zonder erover na te denken overnemen is niet slim.

Never mind :Y)
The_DoubleU schreef op 29 oktober 2004 @ 18:15:
[...]

Tegenwoordig hebben zoveel mensen illegaal een spelletje, als ze nu allemaal zijn voorbeeld volgen dan hebben we over 10-20 jaar een heleboel coole games :)
Maar dan heb je weer geld te weinig om die games te kopen... :P

[ Voor 121% gewijzigd door Vanitas op 29-10-2004 19:11 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86703

*kuch* 'break' *kuch* ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Anoniem: 60403 schreef op 29 oktober 2004 @ 16:56:
4- Brian Jacobson - Software Developer
As a child, Brian first learned programming in order to crack all the computer games he couldn’t afford. After being wracked with years of guilt, he decided to join the games industry to make up for his reprehensible childhood.
Tegenwoordig hebben zoveel mensen illegaal een spelletje, als ze nu allemaal zijn voorbeeld volgen dan hebben we over 10-20 jaar een heleboel coole games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol, heb het verbeterd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88553

Ik krijg van me broer de ati coupon.
maar nu :
Hoe kan je met die coupon half life 2 bronze [incl hl2 en css] pre orderen en cs source direct spelen.
je moet je credit card gebruiken -_- ?
ik heb die code op die coupon,en nu ? waar kan ik invoeren..... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:08
gewoon code invullen bij counter strike source...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shockers schreef op 29 oktober 2004 @ 22:49:
gewoon code invullen bij counter strike source...
Waar dan O_?

hier :|? Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arpad/Upload/waar.JPG
Groot formaat

ter verduideliking.
ik heb die coupon[nog nie][morgen],maar geen plek om hem te gebruiken :P help :D

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 88553 op 30-10-2004 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Staat er geen key op je coupon?
Vul die dan in.

[ Voor 75% gewijzigd door The_DoubleU op 29-10-2004 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_DoubleU schreef op 29 oktober 2004 @ 23:40:
Staat er geen key op je coupon?
Vul die dan in.
weet nie :P kep de coupon nog nie in eigen handen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
ja daar moet je die key invullen die op je coupon staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pleasure
  • Niet online
Weet iemand al wat de release date is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

16 november

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2024

DeX

Nog 2 weken 3 dagen en 3 uur volgens mijn HL Countdown :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 14:00

Valkyre

Kitesurf FTW!

ut was toch 26 november!

16 november dan kan ik niet ben ik niet thuis dus dan mag HL2 niet uit komen :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Nee 16 dwaas!

Ik las trouwens ook net dat de leraren misschien gaan staken op die dag :+
Dat zou lekker de hele dag HL2 spelen zijn dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xrenity schreef op 30 oktober 2004 @ 12:46:
Nee 16 dwaas!

Ik las trouwens ook net dat de leraren misschien gaan staken op die dag :+
Dat zou lekker de hele dag HL2 spelen zijn dan :D
hahaha, ze staken niet, ze gaan allemaal HL2 spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
als het goed is kunnen we in het volgende topic het lekker hebben over hoe vet het wel niet is om te spelen :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89518

PilatuS schreef op 30 oktober 2004 @ 18:30:
als het goed is kunnen we in het volgende topic het lekker hebben over hoe vet het wel niet is om te spelen :) :) :)
Dat zei ik in het begin van 3 topics terug ook :)

Nu is het alleen echt zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 89518 schreef op 30 oktober 2004 @ 18:42:
[...]

Dat zei ik in het begin van 3 topics terug ook :)

Nu is het alleen echt zo :D
Je weet maar nooit he. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Laatst online: 28-05 15:30
Anoniem: 103735 schreef op 29 oktober 2004 @ 17:12:[...]a brake?Een rem? ze hebben al lang genoeg geremd zeker!
Kijk eens wie we daar hebben, onze man die de hele versie toch al had gespeeld bij een vriend? Dus dan is de game al uit hé volgens jou. Ze hebben niet geremd, ze hadden gewoon meer tijd nodig en dan hadden ze ook nog de pech van de diefstal (Wat geen complete versie was! We hebben nog steeds geen unieke plaatjes van je mogen ontvangen) Dus :z
Anoniem: 88553 schreef op 29 oktober 2004 @ 22:48:<heel verhaal> ik heb die code op die coupon,en nu ? waar kan ik invoeren..... ?
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/zoek.gif
pleasure schreef op 30 oktober 2004 @ 09:06:Weet iemand al wat de release date is?
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/zoek.gif
PilatuS schreef op 30 oktober 2004 @ 18:30:als het goed is kunnen we in het volgende topic het lekker hebben over hoe vet het wel niet is om te spelen :) :) :)
Ik hoop het ook, gelukkig nemen de hoeveelheid "Ik [ga hem] / [heb hem] daar kopen/gekocht" berichten al af :)
Ik zit in ieder geval, zoals velen, minder gestressed naar de release date te kijken. Ik wil niemands 16 november droom verstoren maar hoe erg is het als hij nog een maand later zou komen? Ik wil hem natuurlijk graag spelen maar ik heb het afgelopen jaar niet meer zo gefocused gekeken naar een eventuele releasedate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Ja op die manier kan je eeuwig wachten als je steeds blijft zeggen wat maakt die maand extra nou uit :P

Ik dacht dat hl2 26nov zou uitkomen maar nu lees ik 16nov. Opzich wel kut want nu moet ik dus in 2 weken me oude sys verkopen om nog vug een 3500+ te kunnen kopen om goed hl2 te kunnen spelen (* Anoniem: 93354 hoopt heel erg dat het overstappen van een xp 3200+ naar een a64 3500+ het bagger fps probleem met zijn x800 gaat oplossen) en me hl2 casemod krijg ik nu ook niet optijd af :X

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 93354 op 31-10-2004 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-06 23:58
heb de steam content op dvdtje gebrand, computer opnieuw geinstalleerd, alleen pikt steam het niet als ik alles weer in directory kopieer. Steam wil toch alles opnieuw downloaden. Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
hully schreef op 31 oktober 2004 @ 10:31:
heb de steam content op dvdtje gebrand, computer opnieuw geinstalleerd, alleen pikt steam het niet als ik alles weer in directory kopieer. Steam wil toch alles opnieuw downloaden. Iemand een tip?
Misschien dat wanneer hij begint met downloaden ziet dat je al een hoop hebt staan... ? Anders zou ik het niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 93354 schreef op 31 oktober 2004 @ 00:50:
Ja op die manier kan je eeuwig wachten als je steeds blijft zeggen wat maakt die maand extra nou uit :P

Ik dacht dat hl2 26nov zou uitkomen maar nu lees ik 16nov. Opzich wel kut want nu moet ik dus in 2 weken me oude sys verkopen om nog vug een 3500+ te kunnen kopen om goed hl2 te kunnen spelen (* Anoniem: 93354 hoopt heel erg dat het overstappen van een xp 3200+ naar een a64 3500+ het bagger fps probleem met zijn x800 gaat oplossen) en me hl2 casemod krijg ik nu ook niet optijd af :X
Hoezo kan je HL2 niet spelen op je orginele systeem?
Dat zou meer dan genoeg moeten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja dat zou wel moeten. Maar om een of andere reden wil mijn x800 gewoon niet lekker werken dus hoop ik maar dat het met een 3500+ wel goed gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Laatst online: 23-02 19:55
Anoniem: 93354 schreef op 31 oktober 2004 @ 12:11:
Ja dat zou wel moeten. Maar om een of andere reden wil mijn x800 gewoon niet lekker werken dus hoop ik maar dat het met een 3500+ wel goed gaat werken.
LOL, de logica ontgaat mij een beetje... "Shit, mn x800 werkt niet lekker, laat ik een nieuwe cpu kopen" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Logica is dat het met een athlon xp dus schijnbaar niet goed wil werken dus koop ik een a64 in de hoop dat het dan wel goed werkt. Kaart is niet stuk dus daar zit het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-06 11:14
Als ie dan niet goed loopt, dan koop je maar gewoon een nieuwe floppy drive ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354 schreef op 31 oktober 2004 @ 12:45:
Logica is dat het met een athlon xp dus schijnbaar niet goed wil werken dus koop ik een a64 in de hoop dat het dan wel goed werkt. Kaart is niet stuk dus daar zit het probleem niet.
Ik zou eerst ff kijken of er andere gebruikers zijn waarbij de kaart wel werkt, die dezelfde processor als jou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
unfor schreef op 31 oktober 2004 @ 12:46:
Als ie dan niet goed loopt, dan koop je maar gewoon een nieuwe floppy drive ofzo :)
Haha lol _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89518 schreef op 31 oktober 2004 @ 12:50:
[...]

Ik zou eerst ff kijken of er andere gebruikers zijn waarbij de kaart wel werkt, die dezelfde processor als jou hebben.
Het lijkt erop dat het het soort probleem is dat zich maar bij 1 iemmand voordoet. Kaart in een andere pc testen moet ik nog ff doen maar ik kan alleen niemmand vinden met een goede pc. Van de week maar ff bij de comp shop vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94542

Hoi, ik had dit topic al geplaatst, maar ik hoor dat ik hem beter hier kan plaatsen. Hier komt ie

Ik heb vorig jaar bij de aanschaf van een nieuwe videokaart een coupon gekregen waarbij ik recht heb op een gratis exemplaar van HL2. Nou ja, gratis, er staat shipping taxes etc. niet inclusief zijn. Mijn vraag betreft dan ook, heeft iemand hier ervaring mee? En komt het spel dan uit NL, of moet deze uit het buitenland worden verzonden?
Ik weet dat ik ook de mogelijkheid heb om het spel te downloaden, maarja, ik heb em natuurlijk liever echt in een doos ..

THX
Quinten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 15:16
sjakie, Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/zoek.gif

doet wonderen, is namelijk al een paar keer behandeld in dit topic., en nee er zijn nog geen ervaringen mee aangezien HL2 nog niet uit is.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Kunnen we niet een guide schrijven en die in de start post zetten, zodat iedereen het snapt?? En dus niet meer hoeft te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94542 schreef op 31 oktober 2004 @ 14:40:
Hoi, ik had dit topic al geplaatst, maar ik hoor dat ik hem beter hier kan plaatsen. Hier komt ie

Ik heb vorig jaar bij de aanschaf van een nieuwe videokaart een coupon gekregen waarbij ik recht heb op een gratis exemplaar van HL2. Nou ja, gratis, er staat shipping taxes etc. niet inclusief zijn. Mijn vraag betreft dan ook, heeft iemand hier ervaring mee? En komt het spel dan uit NL, of moet deze uit het buitenland worden verzonden?
Ik weet dat ik ook de mogelijkheid heb om het spel te downloaden, maarja, ik heb em natuurlijk liever echt in een doos ..

THX
Quinten
Spel komt uit het buitenland en verzenden kan wel 6+ weken gaan duren + hoge verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Anoniem: 93354 schreef op 31 oktober 2004 @ 16:15:
[...]

Spel komt uit het buitenland en verzenden kan wel 6+ weken gaan duren + hoge verzendkosten.
hoe kan je dat dan regelen??

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 14:02

greatgonzo

schit-te-rend!

Anoniem: 94542 schreef op 31 oktober 2004 @ 14:40:

THX
Quinten
krijg je niet gewoon een coupon voor hl2 source? volgens mij krijg je dus niet de doos, alleen de mogelijkheid via source te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59413

Steam bedoel je? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 14:02

greatgonzo

schit-te-rend!

yeps, inderdaad steam natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Prima heeft een sneak preview vrij gegeven van HL2 game guid, en raising the bar allebei in .pdf formaat.

***SPOILER***
Prima Official Game Guid.

***SPOILER***
Raising the Bar

nog 2 weken en 22 uur >:) >:) >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 60403 op 01-11-2004 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Raising the bar moet ik gewoon hebben _O_

't is November :D Het duurt niet lang meer nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben van plan om via steam HL2 te kopen, de silver package wel te verstaan.

Nu heb ik een vraagje:

59.95 dollar is 47 euro nogwat, alleen ik moet ook nog TAX betalen..

weet iemand hoeveel dat is in Nederland, of geld hetzelfde voor de EU?

Ik las ergens 21% van de hele prijs, klopt dit?
Dus ongeveer 9.5 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83846

Anoniem: 89518 schreef op 01 november 2004 @ 15:38:
Ik ben van plan om via steam HL2 te kopen, de silver package wel te verstaan.

Nu heb ik een vraagje:

59.95 dollar is 47 euro nogwat, alleen ik moet ook nog TAX betalen..

weet iemand hoeveel dat is in Nederland, of geld hetzelfde voor de EU?

Ik las ergens 21% van de hele prijs, klopt dit?
Dus ongeveer 9.5 euro..
komt in totaal op ongeveer 60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik zit nu echt in een shit situatie.

Kijk in mn laptop zit een barst. Dus mailen naar acer, "ja dat is een productie-fout, dat zit in die hele serie. We komen je laptop de 14e november ophalen. En dan ben je hem ongeveer 2 weken kwijt. " Dus ik zeg zo tegen mn ma "Nou daar komt niks van in, een paar dagen erna komt HL2 uit en die moet ik fatsoenlijk kunnen spelen. Dan halen ze hem daarna maar op. " Maar daar was mn ma het niet mee eens "Je heb die laptop nodig voor school en als ze hem later op komen halen zitten we midden in de feestdagen en duurt het enkel maar langer."

Aaaaahh, wat is dit nou, nu kan ik enkel HL2 maar op mn AMD Athlon1000, 512 mb ram, GeForce ti 4400 128mb spelen. Ipv AMD Athlon 64 3000+, 512 mb ram, GeForce FX Go5700. Tis niet eerlijk. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 13:41

GG85

.......

Er is meer in het leven dan HL-2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
GG85 schreef op 01 november 2004 @ 16:58:
Er is meer in het leven dan HL-2 ;)
mja, maar ik zou het toch behoorlijk kaa uu tee vinden :D
Echt een game waar je zoooo lang op wacht en 2 dagen voor release ben je dat ding 2 weken kwijt. Kun je nog meer pech hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Dat zou net zo erg zijn, als dat halflife2 een jaar uitgesteld zal worden omdat er het 1 en ander gelekt is........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748 schreef op 01 november 2004 @ 17:05:
Dat zou net zo erg zijn, als dat halflife2 een jaar uitgesteld zal worden omdat er het 1 en ander gelekt is........
tot 'omdat' klopt je zin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Xrenity schreef op 01 november 2004 @ 16:59:
[...]

mja, maar ik zou het toch behoorlijk kaa uu tee vinden :D
Echt een game waar je zoooo lang op wacht en 2 dagen voor release ben je dat ding 2 weken kwijt. Kun je nog meer pech hebben?
Nee.

Nu maar hopen dat ik hem nog kan spelen op mn andere PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanitas schreef op 01 november 2004 @ 16:56:
Ik zit nu echt in een shit situatie.

Kijk in mn laptop zit een barst. Dus mailen naar acer, "ja dat is een productie-fout, dat zit in die hele serie. We komen je laptop de 14e november ophalen. En dan ben je hem ongeveer 2 weken kwijt. " Dus ik zeg zo tegen mn ma "Nou daar komt niks van in, een paar dagen erna komt HL2 uit en die moet ik fatsoenlijk kunnen spelen. Dan halen ze hem daarna maar op. " Maar daar was mn ma het niet mee eens "Je heb die laptop nodig voor school en als ze hem later op komen halen zitten we midden in de feestdagen en duurt het enkel maar langer."

Aaaaahh, wat is dit nou, nu kan ik enkel HL2 maar op mn AMD Athlon1000, 512 mb ram, GeForce ti 4400 128mb spelen. Ipv AMD Athlon 64 3000+, 512 mb ram, GeForce FX Go5700. Tis niet eerlijk. :'(
Met die ti 4400 ga je een stuk veder komen dan met die fx go5700 alleen je proc is een beetje aan de slome kant maar die kan je toch ff tijdelijk ocen >:) ? Veder zou ik hl2 nooit van me leven op een laptop willen spelen (klein gammel tobo en klein beeld enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06-2023
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
<?xml version="1.0" encoding="us-ascii"?>
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.1//EN"
"http://www.w3.org/TR/xhtml11/DTD/xhtml11.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="
nl">
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="
text/html; charset=us-ascii" />
<meta http-equiv="content-script-type" content="
text/javascript" />
<title>Half-Life 2 Countdown</title>

<script type="text/javascript">
//<![CDATA[
<!--
function Aftellen(){

Datum = new Date();

Lanparty = new Date(2004,10,16,18,0,0);
verschil = Lanparty.getTime() - Datum.getTime();
dagen = verschil / 86400000;
uren = (verschil % 86400000) / 3600000;
minuten = (verschil % 3600000) / 60000;
if (verschil >= 0){
return('Nog ' + Math.floor(dagen) + ' dagen, ' + Math.floor(uren) + 
   ' uur en ' + Math.round(minuten) + ' minuten tot Half-Life 2!');
} else return('');
};
//-->
//]]>
</script>
</head>
<body>
<script type="text/javascript">
//<![CDATA[
<!--
document.write(Aftellen());
//-->
//]]>
</script>
</body>
</html>

heb mijn aftel-scriptje al ingesteld op 16 november 18:00 :Y)

Was nichts kostet, ist auch *NIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 93354 schreef op 01 november 2004 @ 17:48:
[...]

Met die ti 4400 ga je een stuk veder komen dan met die fx go5700 alleen je proc is een beetje aan de slome kant maar die kan je toch ff tijdelijk ocen >:) ? Veder zou ik hl2 nooit van me leven op een laptop willen spelen (klein gammel tobo en klein beeld enzo).
Klein beeld?? Mn laptop scherm is (bijna) even groot als het beeldscherm van mn PC.
En het speelt super lekker, bij CSS kan alles op max zetten (behalve AA die staat op 4). Maar daar speel ik niet op, online heb je daar nog al last van.

En ocen is ook niet echt een goed plan. Ik heb het nog nooit gedaan, en ik laat het dus maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Wie heeft er zin om de nieuwe te openen?
(ik kan eventueel wel, aangezien er niet zo veel hoeft te veranderen)

[ Voor 48% gewijzigd door Xrenity op 02-11-2004 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-06 23:58
Xrenity schreef op 02 november 2004 @ 15:33:
doe maar, zal nodig zijn de komende weken (nog maar 14 dagen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland
  • Laatst online: 08-12-2024

Roland

Schnitt!

Xrenity schreef op 02 november 2004 @ 15:33:
Ik wil wel even een vormgeving maken voor een nieuw topic als jij de content doet :Y) Moet echter nog een uurtje werken en heb daarna alle tijd.

...Make every cut count, even if it is one frame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Ik zou in elk geval even in de content het verschil uitleggen tussen de verschillende versies en hoeveel ze kosten (ivm met dollar en tax etc), gezien die vragen hier wel heel vaak worden gesteld. Vormgeving kan ook wel iets beter denk ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Roland schreef op 02 november 2004 @ 15:52:
[...]

Ik wil wel even een vormgeving maken voor een nieuw topic als jij de content doet :Y) Moet echter nog een uurtje werken en heb daarna alle tijd.
Ok, best :)
Begin ik alvast aan de contents

Hier staat hij.
Eventuele suggesties hoor ik graag ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Xrenity op 02-11-2004 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland

Roland

Schnitt!

Thanx! Ik ga zo richting huis en dan gaan we aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82495

deze zin klopt iig niet lijkt me?
Dochter van vader Eli Vance neemt is je vechtersmaatje.
Lijkt me iig dat "neemt" weg moet :?
beetje mierenneuken, ikweet het, maar struikelde er overheen dus zeg het maar ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 82495 op 02-11-2004 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Anoniem: 82495 schreef op 02 november 2004 @ 17:38:
deze zin klopt iig niet lijkt me?
Dochter van vader Eli Vance neemt is je vechtersmaatje.
Lijkt me iig dat "neemt" weg moet :?
beetje mierenneuken, ikweet het, maar struikelde er overheen dus zeg het maar ;)
Dan kan het iig veranderd worden, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
Xrenity schreef op 02 november 2004 @ 16:03:
[...]

Ok, best :)
Begin ik alvast aan de contents

Hier staat hij.
Eventuele suggesties hoor ik graag ;)
ik wil ook wel helpen met vormgeving samen met roland?.. let me know when ur done

[ Voor 3% gewijzigd door Shockers op 02-11-2004 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:04
verander dan gelijk
Nieuw model van heckler&koch, de pdw aka mp7. Met de Secondary attack vuurt hij granaten af *)
(volgens Schuey )
in
Nieuw model van heckler&koch, de pdw aka mp7 (volgens Schuey )
. Met de Secondary attack vuurt hij granaten af *)
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanitas schreef op 01 november 2004 @ 18:22:
[...]

Klein beeld?? Mn laptop scherm is (bijna) even groot als het beeldscherm van mn PC.
En het speelt super lekker, bij CSS kan alles op max zetten (behalve AA die staat op 4). Maar daar speel ik niet op, online heb je daar nog al last van.

En ocen is ook niet echt een goed plan. Ik heb het nog nooit gedaan, en ik laat het dus maar zo.
Hehe dan weet ik niet wat voor normaal beeld jij heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03:02

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Anoniem: 93354 schreef op 02 november 2004 @ 18:12:
[...]

Hehe dan weet ik niet wat voor normaal beeld jij heb ;)
Nou, een 17" CRT is even groot (ongeveer) als een 15" TFT. Ik heb deze week ook een laptop besteld en daar zit een 15.4" WXGA TFT in, dus dies in feite ook groter dan m'n eigen monitor hier voor m'n neus :P
Kben dus zeker wel van plan Half-Life 2 ook op m'n laptop te gaan spelen! >:)

Hebben er trouwens al meer mensen het nieuws gehoord dat Half-Life 2 waarschijnlijk ook in Japanse arcades te spelen zal zijn begin 2005? :D

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Shockers schreef op 02 november 2004 @ 17:52:
[...]

ik wil ook wel helpen met vormgeving samen met roland?.. let me know when ur done
Maak er iets moois van he, want vind de huidige niet zo mooi.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier kun je nog wat extra review scores vandaan halen.
Hier staat nog wat info over de wapens.
Deze is ook wel handig, staat onderin nog wat extra info over prima stratigy guide e.d.

Misschien kun je mijn HL2-Art collection gebruiken voor thumnails, en cd covers ofzo.
Ziet er iig al goed uit hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Laatst online: 23-02 19:55
Vergeet niet dat de modjes het meestal wel op prijs stellen als je ze eerst ff mailt om toestemming te krijgen voor een nieuw topic. Zullen ze meestal wel geven, maar tis wel zo netjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
--MeAngry-- schreef op 02 november 2004 @ 18:19:
[...]

Nou, een 17" CRT is even groot (ongeveer) als een 15" TFT. Ik heb deze week ook een laptop besteld en daar zit een 15.4" WXGA TFT in, dus dies in feite ook groter dan m'n eigen monitor hier voor m'n neus :P
Kben dus zeker wel van plan Half-Life 2 ook op m'n laptop te gaan spelen! >:)

Hebben er trouwens al meer mensen het nieuws gehoord dat Half-Life 2 waarschijnlijk ook in Japanse arcades te spelen zal zijn begin 2005? :D
Ik heb op mn normale PC een 17" CRT, en mn laptop heeft een 15" TFT.
Dus het maakt met weinig uit op welk systeem ik het speel als je alleen naar de grootte van het beeldscherm kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

--MeAngry-- schreef op 02 november 2004 @ 18:19:
[...]

Ja :) klinkt wel cool want er zo toch ook een soort co-op in komen? maar ik vraag me wel af of het er goed gaat uitzien, de specs waar het op zou moeten gaan draaien waren nou niet echt geweldig (2,6 celeron, 256mb ram, radeon 9200). Ik denk niet dat het in Japan echt groot gaat worden want ze hebben het daar niet echt op fps games volgens mij. Zat laatst op een forum te lezen dat dat komt omdat Aziatische mensen veel sneller last zouden hebben van motion sickness dan westerse mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland

Roland

Schnitt!

DocB schreef op 02 november 2004 @ 19:15:
Vergeet niet dat de modjes het meestal wel op prijs stellen als je ze eerst ff mailt om toestemming te krijgen voor een nieuw topic. Zullen ze meestal wel geven, maar tis wel zo netjes...
Sure, ik maak alleen het design :)
Xerenity tegelt het topic verder :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
De nieuwe openingspost mag grafisch wel een stukkie knapper... Die van Doom 3, Far Cry enz zagen er allemaal echt vet uit..

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
* Vanitas agrees met de meneer hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
Afbeeldingslocatie: http://www.holodeck.nl/Misc/hl2.jpg

even gemaakt kan je misschien gebruiken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland

Roland

Schnitt!

offtopic:
Zit weer op mijn werk, maar die site is hier geblokkeert. Zou je hem ergens anders willen hosten, of anders willen mailen. (roland.tolsma@xerox.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik heb nu HL2 bronze betaald, waarmee ik nu CS:S kan spelen & HL2 wanneer die uitkomt.

Als ik later de silver wil (om bv HL:S eens te proberen) moet ik dan de volle pot betalen of kan je gewoon upgraden?

March of the Eagles

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vergeet niet: Hou het nuttig.
Niemand heeft zin om replies te lezen waar niemand wat aan heeft!
Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt!