[PC]Half-Life 2 deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.209 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniek
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-05 09:12

sniek

Got root?

WAAAAAAAAAAT, woester kan je mij niet krijgen. Dag 1 meteen de silver edition gekocht, en nu ineens helemaal uit het niets. (geen wijzigingen in mijn configuratie) Heb ik problemen met Counterstrike source.

Daar ik hem op hoge kwaliteit had draaien had ik dit teruggeschroeft naar de standaar instellingen. En nog steeds crashed hij na enkele minuten spelen en al wat ik zie is een wit scherm........ Heeft iemand, ENIG idee wat ik kan doen.

Zelf heb ik al mijn drivers gecleaned met driver cleaner en daarna de WHQL drivers geinstalled. Ook heb ik geprobeerd de -autoconfig optie in mijn spel mee te nemen. Niks met resultaat..........

Zucht

Irrelevant by default - rm -rf /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60403

Ik heb er nog ff wat aan toegevoegd, voor de geinteresseerde.
oa boxart en nog wat vergeten dingen.
Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hmm, ik las op verschillende site's dat HL2 gold is gegaan, het gaat dus niet lang meer duren. Ik ben toch wel benieuwd, wordt dit een overgehypte flop (Doom3), een leuk spelletje voor een halfe week, of gaat het gewoon keihard heerschen? :9

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-05 06:20

b3ta

Hallo

Juist zoals databeest zegt :P

optie 1: hij sux
optie 2: matig
optie 3: RULESZZ (ik gok optie 3) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Upke dupke schreef op 21 oktober 2004 @ 18:10:
Ik zat eerst nog te twijfelen. In de winkel halen? Via steam. Ik wil wel een boekje en een doosje. maar als mij dat 12 euro schilt dan is de keus snel gemaakt. Via steam. Bedankt voor deze uitleg.
:? In de winkel halen (40-45) is goedkoper dan Bronze via Steam (~49).

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
D³ schreef op 21 oktober 2004 @ 18:41:
[...]
:? In de winkel halen (40-45) is goedkoper dan Bronze via Steam (~49).
In de winkel wordt het toch wel 60 euro denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Xrenity schreef op 21 oktober 2004 @ 18:44:
In de winkel wordt het toch wel 60 euro denk ik...
En daar heb je een goede reden voor? Alle shops geven 40-45 aan, dus iedereen die nu preordert krijgt hem voor dat geld. De CE wordt 62,50 bij GCshop, zie vorige pagina.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 08-06 06:37
D³ schreef op 21 oktober 2004 @ 18:49:
[...]
En daar heb je een goede reden voor? Alle shops geven 40-45 aan, dus iedereen die nu preordert krijgt hem voor dat geld. De CE wordt 62,50 bij GCshop, zie vorige pagina.
Veel shops verkopen hem inderdaad voor ongeveer 45 euro nu bij de pre-order, maar de adviesprijs is echter wel 60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:24

Upke dupke

Oompa Loompa

Thijs zegt ook dat het 60 Euro word in de winkel, en ik denk het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Thisj ga ik niet tegenspreken natuurlijk :P Ok, herziene statement ;) - Als je nu de retail versie preordert ben je goedkoper uit dan Bronze.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-05 06:20

b3ta

Hallo

Je hoeft niet te denken! hij wordt 60 EURO in de winkel...punt

Daarom heb ik hem ook gepreorderd scheelt mij mooi een aantal euro's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Alle chapters van Half-Life 2 zijn bekend. Ik kon het natuurlijk weer niet laten om ze even te lezen :{
Staat gelukkig niet veel spoiler-likes in. Heb even vluchtig gelezen dus ben vast al weer wat dingen vergeten :P
Anyway, hier is de lijst,
EN NIET CHECKEN ALS JE NIET WILT WETEN HOE DE CHAPTERS HETEN EN IN WELKE VOLGORDE ZE KOMEN...
spoiler:
1. Point Insertion
2. A Red Letter Day
3. Route Kanal
4. Water Hazard
5. Black Mesa East
6. We Don't Go to Ravenholm
7. Highway 17
8. SandTraps
9. Nova Prospekt
10. Entaglement
11. AntiCitizen One
12. Follow Freeman
13. Benefactory
14. Dark Energy

Reacties AUB ook tussen spoilertags, speciaal voor onze maten hier ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Xrenity op 21-10-2004 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

En bij welke winkel zou ik dat het beste kunnen doen? Ik hoor vele goede berichten over play.com

Ik vraag dit omdat ik zelf 0,niks verstand heb van pre-orderen. Ik heb mij pa namelijk pas zover gekregen om uberhaupt iets te laten kopen en betalen met credit card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Komt die naam me toevallig bekend voor van Half-life 1 ofzo ? Ken het ergens van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:44
Upke dupke schreef op 21 oktober 2004 @ 19:23:
En bij welke winkel zou ik dat het beste kunnen doen? Ik hoor vele goede berichten over play.com

Ik vraag dit omdat ik zelf 0,niks verstand heb van pre-orderen. Ik heb mij pa namelijk pas zover gekregen om uberhaupt iets te laten kopen en betalen met credit card.
Play.com raad ik af als je iets snel in huis wil hebben!
1-2 weken levertijd naar Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Upke dupke schreef op 21 oktober 2004 @ 19:23:

Ik heb goede ervaring met Dimension Plus. En ze zitten in NL en ze leveren snel. Ze reageren alleen niet erg snel op mails. HL2 kost daar wel 49,99.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16195

ZO, gisteren de silver Edition gekocht via steam, ben nu weer begonnen met Half-Life (1) om m'n geheugen ff op te frissen, nog een nieuwe videokaart (heb nog steeds een Geforce 2 gts :| :/ ) voor de release en dan gaan met die banaan. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

DVDboxoffice - €40,- incl. verzendkosten. Credit Card nodig.

Let op dit is de Noord-Amerikaanse versie! Oftewel 6 CDs ipv 1 DVD. Verder denk ik dat het een kartonnen doos is ipv DVD keep case (daar krijg je geen 6CDs in denk ik), iemand die dit zeker weet? Zou een groot pluspunt voor mij zijn (staat beter aan de muur :P).

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
D³ schreef op 21 oktober 2004 @ 20:32:
DVDboxoffice - €40,- incl. verzendkosten. Credit Card nodig.

Let op dit is de Noord-Amerikaanse versie! Oftewel 6 CDs ipv 1 DVD. Verder denk ik dat het een kartonnen doos is ipv DVD keep case (daar krijg je geen 6CDs in denk ik), iemand die dit zeker weet? Zou een groot pluspunt voor mij zijn (staat beter aan de muur :P).
Er staat $62, wat ongeveer 50 EUR is :?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

DataBeest schreef op 21 oktober 2004 @ 20:36:
Er staat $62, wat ongeveer 50 EUR is :?
Canadese dollars ;)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77587

Een van de eerste screen shots van DoD:S (Day of Defeat: Source) staat op HL Fallout, en het ziet er weer lekker uit :) .....

Ingame:
http://www.hlfallout.net/image.php?id=30883

In (nieuwe) Hammer editor:
http://www.hlfallout.net/image.php?id=30885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:22
Anoniem: 77587 schreef op 21 oktober 2004 @ 22:17:
Een van de eerste screen shots van DoD:S (Day of Defeat: Source) staat op HL Fallout, en het ziet er weer lekker uit :) .....

Ingame:
http://www.hlfallout.net/image.php?id=30883

In (nieuwe) Hammer editor:
http://www.hlfallout.net/image.php?id=30885
ziet er niet uit vind ik :r ... lijkt gewoon de hl1 engine hoop dat er nog verandering in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 19:44

Valkyre

Kitesurf FTW!

weet iemand hoelaat op 16 november we hem ongeveer kunne spelen?
ik heb zelf de silver box via steam (ati coupon is bronze en geupgrade naar silver :) )

is het dan DO 16 november om een uur of 20:00uur dat meende ik ergens gezien te hebben!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

bedankt voor de reacties. Ik zal eens kijken of er eentje tussen zit die goed is voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 12:44

BaRF

bijna kerst

Gohan-san schreef op 21 oktober 2004 @ 23:28:
ik heb zelf de silver box via steam (ati coupon is bronze en geupgrade naar silver :) )

is het dan DO 16 november om een uur of 20:00uur dat meende ik ergens gezien te hebben!
ik hoop wel dat we op dat moment ook echt kunnen spelen en niet alsnóg een patch moeten downloaden zodat het spelen ivm drukte pas de volgende middag kan gebeuren! :X

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:54
Als ze verstandig zijn, releasen ze halflife2 niet op een tijdstip dat zowel Europa als de VS "wakker" zijn. Ik stem voor 10 uur 's ochtends Nederlandse tijd :P (1 uur 's nachts in de VS).

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

I.R. Butcher schreef op 22 oktober 2004 @ 08:26:
Als ze verstandig zijn, releasen ze halflife2 niet op een tijdstip dat zowel Europa als de VS "wakker" zijn. Ik stem voor 10 uur 's ochtends Nederlandse tijd :P (1 uur 's nachts in de VS).
Waarom krijg ik hierbij het idee dat je dan met je bord en boterhammetje achter de computer zit? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Gohan-san schreef op 21 oktober 2004 @ 23:28:

Er wordt gezegd dat Valve HL2 via steam released zodra de game ergens verkocht wordt. En aangezien de datum naar de 15e zou zijn verplaatst, denk ik dat we maandag al kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Anoniem: 36087 schreef op 22 oktober 2004 @ 09:27:
[...]

Waarom krijg ik hierbij het idee dat je dan met je bord en boterhammetje achter de computer zit? :P
Ik ben ook zo voorspelbaar :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-05 15:45

Largo

Donderdraak

Als je twijfelt kun je bestellen bij proxis.
Ik heb wel goede ervaringen met hen. (ook 49,95 e)
Chester schreef op 21 oktober 2004 @ 20:18:
[...]

Ik heb goede ervaring met Dimension Plus. En ze zitten in NL en ze leveren snel. Ze reageren alleen niet erg snel op mails. HL2 kost daar wel 49,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Largow schreef op 22 oktober 2004 @ 10:34:
Als je twijfelt kun je bestellen bij proxis.
Ik heb wel goede ervaringen met hen. (ook 49,95 e)

[...]
Hier kost hij 49,83 inclusief verzendkosten.. Ik heb wel goede ervaringen met GameXP, ik heb de CE versie in bestelling staan daar.
http://www.gamexp.nl/game/3751

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05-06 17:26

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

martijn007 schreef op 21 oktober 2004 @ 20:07:
[...]

Play.com raad ik af als je iets snel in huis wil hebben!
1-2 weken levertijd naar Nederland.
onzin. normaale bestelling duurt meestal 5 dagen :)

hoe weet ik dit ? persoonlijke ervaring :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04 17:46

KreKkeR241

11101001010

Mythrill schreef op 20 oktober 2004 @ 20:24:
Maar met Dynabyte weet je maar nooit, ze zouden me bellen voor NWN Platinum edition die ze 3 weken geleden al hadden moeten hebben, nog steeds niks van gehoord.
offtopic:
Die komt helaas niet in Europa uit. In Europa komt de Gold edition uit, waar je o.a. geen geprinte manual hebt en van nog veel minder extra's kan genieten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:13
Mschien dat het tijd word voor een nieuw halflife topic, als we nou eens gewoon over de game zelf gaan lullen en niet waar persoon X zijn silver Edition haalt en persoon Q zijn brons op internet besteld. Boeit ons da nou, lul gewoon over de game en niet waar je em koopt en hoe. 8)7

Vette game trouwens : 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108689

In dat geval is jouw reply ook van geen enkel waarde voor het topic... Onderbouw dan plz dat "Vette game trouwens".... al de topics zijn gebasseerd op speculaties, wensen, geruchten, aankopen, updates, maps, skins, spoilers etc. Daarin is zo goed als alles al eens de revue gepasseerd.
Je kunt pas inhoudelijk over het spel zelf gaan praten als het eenmaal zover is dat het released wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Ep0ss schreef op 22 oktober 2004 @ 12:56:
Mschien dat het tijd word voor een nieuw halflife topic, als we nou eens gewoon over de game zelf gaan lullen en niet waar persoon X zijn silver Edition haalt en persoon Q zijn brons op internet besteld. Boeit ons da nou, lul gewoon over de game en niet waar je em koopt en hoe. 8)7

Vette game trouwens : 8)
Ik denk dat een thread als deze op het moment snel stilvalt als je al die reacties weghaalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 08-04 15:53
Xrenity schreef op 22 oktober 2004 @ 13:20:
[...]

Ik denk dat een thread als deze op het moment snel stilvalt als je al die reacties weghaalt :)
Dat maakt toch niks uit, want ik vind het niet leuk om te weten wanneer en waar iemand HL2 gaat kopen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Ach ja de game is nog niet uit dus over veel andere dingen kan je niet praten. Zodra de game uit is zal iedereen daar wel over gaan praten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Vanitas schreef op 22 oktober 2004 @ 13:27:
[...]

Dat maakt toch niks uit, want ik vind het niet leuk om te weten wanneer en waar iemand HL2 gaat kopen.
Precies, we kunnen ook iets op gaan zetten zoals een poll of zo, wat je de vetste gun lijkt, of de stoerste vijand. Ipv die kwats over waar je je game koopt. K kan niet zeggen dat k dat geboeid kan lezen :/ .
Mij lijkt de vetste gun de Spore, waar je die antlions naar toe kunt sturen. En de strider de vetste vijand. Vooral omdat hij zo hoog zit en dat je daar met bepaalde guns, zoals de Manipulator best wel moeite voor moet doen om dat beestje van zijn poten af te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
De manipulator lijkt mij echt de vetste game. Je kunt er snel healthkits en guns mee oppakken en echt vanalles uit de omgeving valt op te rapen en weer weg te smijten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniek

sniek

Got root?

Xrenity schreef op 22 oktober 2004 @ 14:00:
De manipulator lijkt mij echt de vetste game. Je kunt er snel healthkits en guns mee oppakken en echt vanalles uit de omgeving valt op te rapen en weer weg te smijten :)
Schijnt alleen vrij snel leeg te zijn en dus moet je er zuinig mee wezen. Ik denk wel dat er een leuke mod gaat komen waar je alleen elkaar kan doodgooien met dozen en medkits,.... !:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
sniek schreef op 22 oktober 2004 @ 14:11:
[...]

Schijnt alleen vrij snel leeg te zijn en dus moet je er zuinig mee wezen. Ik denk wel dat er een leuke mod gaat komen waar je alleen elkaar kan doodgooien met dozen en medkits,.... !:)
Bedoel je nou dat de manipulator een soort ammo heeft, of dat het level snel leeg is door het gegooi??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ik wil jullie niet teleurstellen of zo, maar in Half Life 2 zit dus geen Multiplayer :'( . Dat valt er alleen maar uit te halen met CS: Source.
Op zich wel balen, leek me kei gaaf om iemand kei hard een radiator tegen zijn kop te schieten met de Manipulator _/-\o_ , of een Spore tegen iemand te gooien zodat hij word besprongen door een horde Ant-Lions _/-\o_ . Maar dat gaat dus allemaal niet door :'( . Hopen dat er een mod voor komt of zo. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 04-06 20:26
Ep0ss schreef op 22 oktober 2004 @ 14:12:
Ik wil jullie niet teleurstellen of zo, maar in Half Life 2 zit dus geen Multiplayer :'(
Serieus !?!? dat is pas 300x gemeld ofzo |:(

[ Voor 45% gewijzigd door SouLmaN op 22-10-2004 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Vanitas schreef op 22 oktober 2004 @ 14:12:
[...]

Bedoel je nou dat de manipulator een soort ammo heeft, of dat het level snel leeg is door het gegooi??
Haha, doelstelling, een level helemaal afbreken en leegschieten met de manipulator :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil jullie niet teleurstellen of zo, maar in Half Life 2 zit dus geen Multiplayer :'( . Dat valt er alleen maar uit te halen met CS: Source.
Op zich wel balen, leek me kei gaaf om iemand kei hard een radiator tegen zijn kop te schieten met de Manipulator _/-\o_ , of een Spore tegen iemand te gooien zodat hij word besprongen door een horde Ant-Lions _/-\o_ . Maar dat gaat dus allemaal niet door :'( . Hopen dat er een mod voor komt of zo. :Y)
Wat... vertel je me nou!?! :(

Sorry voor het sarcasme, maar het is al oud nieuws. We zijn er al over de teleurstelling heen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Anoniem: 36087 schreef op 22 oktober 2004 @ 14:19:
[...]

Wat... vertel je me nou!?! :(

Sorry voor het sarcasme, maar het is al oud nieuws. We zijn er al over de teleurstelling heen. :)
Oh, ja, maak nie uit, kben net begonne met teleurgesteld te zijn, kwis nie da dit al oud nieuws was, maar k hoop wel dat er een mod voor komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
sniek schreef op 22 oktober 2004 @ 14:11:
[...]

Voor zover ik weet heeft de Manipulator geen 'ammo' , dat je bijvoorbeeld maar 5 keer dingen op kan pakken ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Xrenity schreef op 22 oktober 2004 @ 14:21:
[...]

Voor zover ik weet heeft de Manipulator geen 'ammo' , dat je bijvoorbeeld maar 5 keer dingen op kan pakken ofzo :P
Ehmm, niks ammo, dat ding heeft gewoon een gewichtslimiet, dus als je Erica Terpstra tegenkomt in de game en denkt, Wooh, die strider plet ik ff, nee dus.
Edit: Misschien post ik iets te veel op dit forum ;) !

[ Voor 9% gewijzigd door JanW op 22-10-2004 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik meen ook dat de zero-point-energy gun geen ammo heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Ep0ss schreef op 22 oktober 2004 @ 14:33:
[...]

Ehmm, niks ammo, dat ding heeft gewoon een gewichtslimiet, dus als je Erica Terpstra tegenkomt in de game en denkt, Wooh, die strider plet ik ff, nee dus.
Edit: Misschien post ik iets te veel op dit forum ;) !
O zo :) Ja klopt.
Het wachten is later natuurlijk op mods waarmee je hele auto's weg kunt mieteren met dat ding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Misschien werken ze op de energy van je suit, net als de flashlight bijv? :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Heb ik me daar opeens een goed idee voor een mod; bowlen met je manipulator :D. Dit kan natuurlijk met een bowlingbal, maar ook wat (lees: heel wat) grotere voorwerpen als auto's ofzo. Wedstrijdje auto werpen, ik zie het al voor me: [GoT Challenge]Wie gooit het verst? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
^^ Zit die gun dan in de final ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Exe-cuter schreef op 22 oktober 2004 @ 15:36:
Je bedoeld de manipulator? In welke Bink file van HL2 zit hij niet??

Er was echter wel een wapen dat Physgun heette, dat alleen in de demonstratie te gebruiken is. Zal wel met een commando te voorschijn te halen zijn dunkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Exe-cuter schreef op 22 oktober 2004 @ 15:36:
Hoe bedoel je?? In de uiteindelijke versie? Ja tuurlijk zit ie daar in!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniek

sniek

Got root?

Die manipulator kan je idd niet ongelimiteerd gebruiken volgens mij. Wie weet meot hij steeds opladen net als je zaklamp! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Laatst online: 15:34
Woei,

heb net HL2 via steam gekocht (Silver edition). Vanavond maar eens Cs:source gaan spelen. En misschien half-life 1 om alvast in de stemming te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Van een Gamespy interview (http://pc.gamespy.com/pc/half-life-2/558931p1.html?fromint=1)

Q. Are there any plans for a standalone Half-Life 2 multiplayer part, deathmatch, co-op, somewhere down the line?

Doug Lombardi: Nope.

Gutteguttegut. Ik zei toch dat die Gabe Newell weer uit z'n kont zat te praten. Hij vertelde dat er later wel deathmatch zou komen voor HL2. Mijn aanname toen dat die liegende sukkel deathmatch in mod vorm bedoelde, blijkt dus terecht. Valve heeft geen plannen voor DM, maar Gabe zegt wel dat het er wel zou komen.
Ja... als we het zelf moeten maken ja dan wel! Amateurs. Het zijn net top-schakers... briljant, maar sociaal onderontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
't kan ook zijn dat er dadelijk als ploteslinge verassing wel een multiplayer wordt uitgebracht, niet bij Half Life 2 maar stand alone of als add-on. Marketing trucjes. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

I.R. Butcher schreef op 22 oktober 2004 @ 15:35:
Heb ik me daar opeens een goed idee voor een mod; bowlen met je manipulator :D. Dit kan natuurlijk met een bowlingbal, maar ook wat (lees: heel wat) grotere voorwerpen als auto's ofzo. Wedstrijdje auto werpen, ik zie het al voor me: [GoT Challenge]Wie gooit het verst? :P
Zoiets had ik ook als idee een tijdje geleden :P. Alleen dan met personen :D.

[rml]Mr_UnAnimouS in "[ PC] Half-Life 2 - Deel 3"[/rml]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Ep0ss schreef op 22 oktober 2004 @ 15:45:
[...]
Hoe bedoel je?? In de uiteindelijke versie? Ja tuurlijk zit ie daar in!! _/-\o_
Iemand had het over de zero-point-grav gun. Ik dacht toen onmiddelijk aan de physgun. Is de zeropointgrav-gun nu de manipulator of the physgun eigenlijk :? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exe-cuter schreef op 22 oktober 2004 @ 16:17:
[...]

Iemand had het over de zero-point-grav gun. Ik dacht toen onmiddelijk aan de physgun. Is de zeropointgrav-gun nu de manipulator of the physgun eigenlijk :? :p
De zero-point energy gun is inderdaad de manipulator.
ZPEG wordt meen ik in enkele reviews gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 31-05 09:40
Best wel heel erg dom ook trouwens van Valve... Een hoop Cs spelers zien in HL2 het nieuwe CS, wat nu nog steeds massaal op het net gespeeld wordt, en dus ook geliefd is om de multiplayer.

Gevolg: Een hoop mensen die hierop afknappen, en het spel niet kopen(en op een andere manier bemachtigen). Laten we eerlijk zijn, een goed spel heeft een multiplayer, anders is er binnen een week geen donder meer aan....

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Macros4, nu ben je wel heel kort door de bocht. Er zijn tientallen goede sp-games die wèl goed en boeiend zijn (blijven). Max Payne, HL1 SP, SWAT 3/Rainbow 6 SP, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 23:42

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Macros4 schreef op 22 oktober 2004 @ 16:49:
[...]

Best wel heel erg dom ook trouwens van Valve... Een hoop Cs spelers zien in HL2 het nieuwe CS, wat nu nog steeds massaal op het net gespeeld wordt, en dus ook geliefd is om de multiplayer.

Gevolg: Een hoop mensen die hierop afknappen, en het spel niet kopen(en op een andere manier bemachtigen). Laten we eerlijk zijn, een goed spel heeft een multiplayer, anders is er binnen een week geen donder meer aan....

|:(
Ehm, sinds wanneer zijn er geen goede games op de markt die geen mutilplayer bieden maar wel een steengoede single player. Kortom, erg onzinning. Daarnaast is al meerdere uitgelegd dat de multiplayer wordt overgelaten aan de mods zoals CS, dus die multiplayer komt er echt wel. Valve heeft dit echt wel goed doorgedacht en die dingen die jij 'dom' noemt, zijn eerder kortzichtig qua gedachtegang :)

[ Voor 7% gewijzigd door We Are Borg op 22-10-2004 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
We Are Borg schreef op 22 oktober 2004 @ 17:30:
[...]

Ehm, sinds wanneer zijn er geen goede games op de markt die geen mutilplayer bieden maar wel een steengoede single player. Kortom, erg onzinning. Daarnaast is al meerdere uitgelegd dat de multiplayer wordt overgelaten aan de mods zoals CS, dus die multiplayer komt er echt wel. Valve heeft dit echt wel goed doorgedacht en die dingen die jij 'dom' noemt, zijn eerder kortzichtig qua gedachtegang :)
Een Single Play FPS, hoe goed ook, beland over het algemeen toch wel binnen een paar weekjes (hooguit) in de kast als deze is uitgespeeld. Zoiets ga je niet overnieuw spelen, dat is saai. Ik zou niet weten waarom HL2 daarop een uitzondering zou zijn.

Toch is het wel een goede keuze om mods, zoals Counter Strike, het online werk te laten doen. Eerst twee weken de Single Play spelen, daarna lekker Counter Striken. Jammer alleen dat er totaal geen koppeling tussen HL2 en CS zit, behalve dat het op dezelfde engine draaid. Heeft de orginele HL1 uberhaupt een multiplay mogelijkheid?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Mensen, vergeet niet dat er nog later een HL2 (T)DM bij komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

DataBeest schreef op 22 oktober 2004 @ 17:40:
[...]Een Single Play FPS, hoe goed ook, beland over het algemeen toch wel binnen een paar weekjes (hooguit) in de kast als deze is uitgespeeld. Zoiets ga je niet overnieuw spelen, dat is saai. Ik zou niet weten waarom HL2 daarop een uitzondering zou zijn.

Toch is het wel een goede keuze om mods, zoals Counter Strike, het online werk te laten doen. Eerst twee weken de Single Play spelen, daarna lekker Counter Striken. Jammer alleen dat er totaal geen koppeling tussen HL2 en CS zit, behalve dat het op dezelfde engine draaid. Heeft de orginele HL1 uberhaupt een multiplay mogelijkheid?
Dan heb je er toch een par weekjes plezier aan? Da's gemiddeld hoor met Single player games. Behalve als íe 10 uur per dag gamed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 23:42

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
[...]

Een Single Play FPS, hoe goed ook, beland over het algemeen toch wel binnen een paar weekjes (hooguit) in de kast als deze is uitgespeeld. Zoiets ga je niet overnieuw spelen, dat is saai. Ik zou niet weten waarom HL2 daarop een uitzondering zou zijn.

Mwah, ken genoeg mensen die HL1 meerdere keren uit hebben gespeeld. HL1 speel je ook niet zo snel uit als je niet 10 uur per dag gamed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

[...]
Heeft de orginele HL1 uberhaupt een multiplay mogelijkheid?
Yup, HLDM, word nog steeds wel gespeeld, zie de steampowered stats
Op dit moment: Half-Life DeathMatch 608 players 424 servers 18.525 million Player Minutes / Month
Niet echt denderend veel, maar wel redelijk bovenin de lijst :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Dutchmega schreef op 22 oktober 2004 @ 17:44:
Is dat?? Wanneer dan?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:26
Modbreak::z

[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 22-10-2004 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77587

Leuke flash movie over posting op steam forums:
http://www.starterupsteve.com/swf/posting.html?

:)

NB
Laatste interview met Lombardi op GameSpy net bevestigd dat je DEFINITIEF een internet verbinding moet hebben om HL2 te laten verifieren met een steam account:

Q. Will the boxed versions of HL2 require any sort of Steam installations?

Doug Lombardi: During installation the user will be prompted to authenticate the copy and create a Steam account. After that is complete, the single-player and LAN games do not require an Internet connection.

(mwaah als je dit kan lezen op een forum moet dat geen probleem zijn met dat internet........... 8)7 )

MP vraagje:

Q. Are there any plans for a standalone Half-Life 2 multiplayer part, deathmatch, co-op, somewhere down the line?

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 77587 op 22-10-2004 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-06 13:17
Modbreak:Ik heb weer een paar onzin replies moeten trashen aangezien één persoon het namelijk weer nodig vond om de boel wat te verstieren. Als je een reply ziet die niets bijdraagt aan het topic en totaal nutteloos is, meldt dit dan via een TR! Ga er niet zelf op reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34437

Anoniem: 77587 schreef op 22 oktober 2004 @ 21:25:
Leuke flash movie over posting op steam forums:
http://www.starterupsteve.com/swf/posting.html?

:)

NB
Laatste interview met Lombardi op GameSpy net bevestigd dat je DEFINITIEF een internet verbinding moet hebben om HL2 te laten verifieren met een steam account:

Q. Will the boxed versions of HL2 require any sort of Steam installations?

Doug Lombardi: During installation the user will be prompted to authenticate the copy and create a Steam account. After that is complete, the single-player and LAN games do not require an Internet connection.

(mwaah als je dit kan lezen op een forum moet dat geen probleem zijn met dat internet........... 8)7 )

MP vraagje:

ben het vandaag geen pre-orderen,
ik wou eerst de limited edition, maar die komt pas 5dec uit..dan maar de gewone editie, die komt op 15nov..en ook op dvd..maar zonder CS enzo..

jammer dat er zoveel tijd zit tussen die 2versies..anders had ik die zeker genomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Anoniem: 34437 schreef op 22 oktober 2004 @ 22:24:
[...]
dan maar de gewone editie, die komt op 15nov..en ook op dvd..maar zonder CS enzo..

jammer dat er zoveel tijd zit tussen die 2versies..anders had ik die zeker genomen
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1281

Geen CS:Source?

Zelfs de goedkoopste HL2 Steam package heeft CS:Source erbij...

Of bedoel je CS 1.6? Het goedkoopste pakket heeft Valve's back catalog (CS, DoD, TFC etc etc)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 89184 op 22-10-2004 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Anoniem: 89184 schreef op 22 oktober 2004 @ 22:41:
[...]

Of bedoel je CS 1.6? Het goedkoopste pakket heeft Valve's back catalog (CS, DoD, TFC etc etc)
Je bedoelt de Silver edition heeft Valve's back catalog en dat is niet het goedkoopste :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
ik vraag me af waar de hl2 ati key onder valt? hl2 silver, bronce of gold?! dus of er aleen cs source bij zit of ook dod en hl1 source? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06 18:27
volgens mij was hl2 ati coupon alleen het bronze pakket

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2024

DeX

Helmet schreef op 23 oktober 2004 @ 11:32:
volgens mij was hl2 ati coupon alleen het bronze pakket
Yup, en je kan nog bijbetalen voor de Zilver of gold pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Het duitse magazine PC games over HL2 (vertaald door mij \o/)
Many people may feel like waiting half of their lives on it: Half-Life 2. After 6 years of development, it will be released on the 16th of November *somehting about the most anticipated game*. PC Games is the first German mag to review the FPS.

16 pages full of information on the Technical aspects – Graphics, Physics and AI. Interviews with Valve -Chef Gabe Newell and Clan-commentary on CS: S, *Something bout MP shooters*.

PC-Games-'chef': „We're happy we can give our readers this review yaddayadaa (;)).“ A world first on the CD and DVD: a sequence from the German version of the game. With 96 out of 100 – The highest score ever from the magazine – HL2 even defeats Far Cry and Doom 3. „This game doesn't deserve a rate, it deserves a monument“, says Dirk Gooding, the man who played through the game.
Oftewel, enorm positief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
„This game doesn't deserve a rate, it deserves a monument“
^^ Prachtige uitspraak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34437

Anoniem: 89184 schreef op 22 oktober 2004 @ 22:41:
[...]

zonder CS:Source, zo wist men mij te vertellen in de gameshop....
en zo goedkoop was het ook niet...50+ euro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Anoniem: 34437 schreef op 23 oktober 2004 @ 12:31:
[...]
zonder CS:Source, zo wist men mij te vertellen in de gameshop....
en zo goedkoop was het ook niet...50+ euro :(
Elke versie van HL2 heeft CS: Source erbij zitten :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Dutchmega schreef op 22 oktober 2004 @ 17:44:
Ga de Collectors Edition kopen via GCShop.nl. Retail dus omdat ik niet zo van het steamconcept houd en bovendien graag een DVD + boekje heb.

Weet iemand of ik HL2 (T)DM dan later wel gratis kan downloaden? Of moet ik als retail koper hier dan ook weer voor betalen?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116693

Help!!!! schreef op 23 oktober 2004 @ 13:00:
[...]

Ga de Collectors Edition kopen via GCShop.nl. Retail dus omdat ik niet zo van het steamconcept houd en bovendien graag een DVD + boekje heb.

Weet iemand of ik HL2 (T)DM dan later wel gratis kan downloaden? Of moet ik als retail koper hier dan ook weer voor betalen?
Via de collector's edition/gold edition krijg je allemaal rotzooi waar je niet op zit te wachten. Maar goed. Voor verzamelaars is het ook wel cool :)
Toch blijf ik het veels te duur vinden....

HL2 lijkt sterk op de TMF Awards.... je betaalt ervoor, maar je weet nog niet wat voor producht je er in z'n geheel voor krijgt... HL2 (t)dm heb je nog niks van gezien, DoD: S nog niks, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Help!!!! schreef op 23 oktober 2004 @ 13:00:
[...]

Valve heeft laten weten in hun laatste interview dat er geen plannen zijn om later een HL2 DM te maken!

De HL2 SDK heeft (multiplayer) voorbeelden hoe een mod te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 116693 schreef op 23 oktober 2004 @ 13:09:
[...]

Via de collector's edition/gold edition krijg je allemaal rotzooi waar je niet op zit te wachten. Maar goed. Voor verzamelaars is het ook wel cool :)

HL2 lijkt sterk op de TMF Awards.... je betaalt ervoor, maar je weet nog niet wat voor producht je er in z'n geheel voor krijgt... HL2 (t)dm heb je nog niks van gezien, DoD: S nog niks, etc...
EUR 62.5 in preorder is idd niet heel goedkoop.

Ik kwam echter nooit door HL1 heen :X en wil het nog een keer proberen met de opgepoetste source versie van HL1.
Verder heb ik ook nooit CS gespeeld (again: :X ) en wil nu CS obv source wel ns proberen.

Voor mij is het dus toch wel erg interessant voor die prijs, alleen dat T-shirt boeit me niet. Dat wordt dus een poetslap O-)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 116693 schreef op 23 oktober 2004 @ 13:09:
[...]

Wat nou zooi!! :X Komop daz toch een geweldige box.
Snap niet dat niet iedereen die wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Da's een geweldige box, maar toch oh zo duur !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 23:47
Vanitas schreef op 23 oktober 2004 @ 13:43:
[...]

Wat nou zooi!! :X Komop daz toch een geweldige box.
Snap niet dat niet iedereen die wil hebben.
Niet iedereen is zó geinteresseerd in het spel en wat eromheen zit hoor .... 8)7
Mij boeien die dingen die erom zitten totaal niet ... mij gaat het alleen om het spel

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103538

* Glival kreeg zojuist een schermpje 'Unlocking HL2 files' maar dat veranderde al snel in 'Unlocking CS: Source files'

WTF :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Anoniem: 103538 schreef op 23 oktober 2004 @ 14:39:
* Glival kreeg zojuist een schermpje 'Unlocking HL2 files' maar dat veranderde al snel in 'Unlocking CS: Source files'

WTF :?
Das een update fix, dus dat wordt ook gelijk in HL2 gefixt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Timocos schreef op 23 oktober 2004 @ 14:33:
[...]
Niet iedereen is zó geinteresseerd in het spel en wat eromheen zit hoor .... 8)7
Mij boeien die dingen die erom zitten totaal niet ... mij gaat het alleen om het spel
Jij hebt er geen (extra) geld voor over, maar ik neem aan dat je de CE wel zou willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
Help!!!! schreef op 23 oktober 2004 @ 13:16:
Dat wordt dus een poetslap O-)
jaaa! dan wil ik die natuurlijk hebben!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deathz0rz
  • Laatst online: 01-06 22:59

Verschil moet er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Omg, dat noem ik nou best wel nep zulke scores :/
Alleen om het feit dat het al geen echt mp heeft verdient het al een minder cijfer, en d'r zullen echt wel wat bugs/dingen in zitten

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Blade_V schreef op 24 oktober 2004 @ 09:58:
Omg, dat noem ik nou best wel nep zulke scores :/
Alleen om het feit dat het al geen echt mp heeft verdient het al een minder cijfer, en d'r zullen echt wel wat bugs/dingen in zitten
10 is bij Edge niet zo zeer dat het een perfecte game is, maar dat de game op het moment gewoon het beste van het beste is, en revolutionair.

En er zit toch CSS bij? En misschien zitten er voor de verandering is weinig bugs in een game :)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vergeet niet: Hou het nuttig.
Niemand heeft zin om replies te lezen waar niemand wat aan heeft!
Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt!