Volgens mij hebben ze bij FilePlanet die mappack weer verwijderd....
Iemand hem binnen kunnen halen?! Zo ja, wat was de kwaliteit van de maps?!
Lol.. goede review van die PC Gamer.. goed geschreven.
BTW.. WTF.. Al 5 delen zonder dat het spel uit is?! 1337
Verwijderd
Na de Source leake van oktober 2003 zijn de HL2 topics een tijdje gesloten geweest. Daarvoor waren er ook al een aantal gemaakt. Dus er zijn zelfs veel meer dan 5 topics erover.X-G schreef op 16 oktober 2004 @ 00:37:
Lol.. goede review van die PC Gamer.. goed geschreven.

is het mogelijk om straks als je het spel compleet hebt en je hebt een account om het geheel op dvd te branden? Ik heb namelijk nogal eens de neiging om mijn opnieuw te installeren...
Perfect mogelijkhully schreef op 16 oktober 2004 @ 02:08:
is het mogelijk om straks als je het spel compleet hebt en je hebt een account om het geheel op dvd te branden? Ik heb namelijk nogal eens de neiging om mijn opnieuw te installeren...
Jeps... waarom niet.. de eerste dag maar meteen de gold genomen...Mr. Jinx schreef op 16 oktober 2004 @ 00:43:
Iemand al het lef gehad om de gold edition van HL2 via steam te pre-orderen?
Was wel duur...
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Product Cost ----------------------------------------------- Half-Life 2 Gold $ 89.95 Tax (Netherlands) $ 17.09 Shipping and Handling $ 29.95 ----------------------------------------------- Total $ 136.99 |
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Bron: GamespotRUMOR #1: Half-Life 2 is gold. Really. No foolin'. Honest.
Source: If we told you, we'd have to kill you.
The official story: Both VU Games and Valve declined comment.
What we heard: Ever since the release candidate for Half-Life 2 was submitted to VU Games in mid-September, a piñata has hung in the lobby of Valve's headquarters. The plan: to bust the sucker open when the game achieved gold status. Earlier today, GameSpot learned from an informed sourced that "the piñata has been broken" and the game has gone gold. Further evidence of the game's completion was a press release issued this afternoon touting the first review of "the entire game." Though nothing official has been announced yet, it appears the fat lady is at last clearing her throat.
Bogus or not bogus?: Not bogus.
Spannend, spannend. Zal het dan toch echt waar zijn en zal HL2 binnenkort niet langer onder het kopje "Coming soon" staan? Hopelijk zal Gabe Newell snel uitsluitsel geven
Verwijderd
Hopelijk vindt hij even wat tijd tussen het eten van z'n hamburgers door, hij schijntHopelijk zal Gabe Newell snel uitsluitsel geven
nogal McDonald's-fan te zijn.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2004 04:48 ]
Verwijderd
Je moet wat om aandacht te krijgen.a piñata has hung in the lobby of Valve's headquarters. The plan: to bust the sucker open when the game achieved gold status.
What's next? Gabe heeft een nieuwe auto -> GOLD
Advies aan de ongeduildige tweakers, wacht op een officiele melding voor je je hartje pijn doet
Ik zit al om de 5 minuten mijn steam te refreshenVerwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 09:03:
[...]
Je moet wat om aandacht te krijgen.
What's next? Gabe heeft een nieuwe auto -> GOLD![]()
Advies aan de ongeduildige tweakers, wacht op een officiele melding voor je je hartje pijn doet
Verwijderd
Uhhhh... Als het spel al gold zou gaan, duurt het nog een tijdje voordat je het kan spelen.. Het is pas op het moment van daadwerkelijke release (ergens in November), dat je het spel kan spelen... So don't get your hopes up. As for the gold rumor, ik geloof alleen de woorden van de wijze Gabe, dus voorlopig klinkt dit mij in de oren als slagklare onzin.
Ik wil daar werkenA BBFC (British Board of Film Classification) spokesperson has confirmed with us within the last few minutes that the government body is indeed in possession of Half-Life 2. However, they could only add at this stage that the first-person shooter is "under evaluation", as far as certification is concerned.
@hully: lees het topic door, bekijk de links die er worden gegeven, lees het andere topic door, en je zult zien dat je vraag al een aantal keer gesteld is, en dito keer beantwoord is
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
Uh-uh, niet helemaal correct. Als het spellie gold is, moet je het vrij snel via steam kunnen spelen.Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 10:07:
[...]
Uhhhh... Als het spel al gold zou gaan, duurt het nog een tijdje voordat je het kan spelen.. Het is pas op het moment van daadwerkelijke release (ergens in November), dat je het spel kan speln... So don't get your hopes up. As for the gold rumor, ik geloof alleen de woorden van de wijze Gabe, dus voorlopig klinkt dit mij in de oren als slagklare onzin.
De retail versie zal iets langer duren vanwege alle poespas eromheen.
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
als je in je steam folder kijkt dan zie je een folder genaamd steamapps, als je daarin kijkt zie je gcf files, daarin staat alles wat je nodig hebt voor een spel, zo zit day of defeat bijvoorbeeld in day of defeat.gcf
de folders in steamapps hebben de namen van de accounts waarmee je hebt ingelogd en daarin staat alles wat hebt gebruitk om te spelen, maar wat niet standaard is, daar vind je dus ook je custom maps, models, config files, die map is alles wat je nodig hebt om een willekeurige steam install van je eigen settings te voorzien..
you do the math
Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.
Verwijderd
Je vergeet het feit dat VUG Steam zo een beetje gedwongen heeft om te wachten met een release tot hij daadwerkelijk beschikbaar is in de winkels..Kwartjuh schreef op 16 oktober 2004 @ 11:45:
[...]
Uh-uh, niet helemaal correct. Als het spellie gold is, moet je het vrij snel via steam kunnen spelen.
De retail versie zal iets langer duren vanwege alle poespas eromheen.
edit:
Er zijn al wel mensen gesignaleerd met tijdelijke "unlocking HL2 files" berichten.. (maar nog niks concreets) Maybe dat je toch gelijk hebt dan Kwartjuh, maar vindt het wel een vreemde zaak, ik kan mij duidelijk herinneren dat ze zeiden dat het spel tegelijkertijd in de winkels gereleased wordt als op Steam.. Anders zou het toch de retail verkoop tot een minimum brengen als het op Steam veel eerder te spelen is?
Er zijn al wel mensen gesignaleerd met tijdelijke "unlocking HL2 files" berichten.. (maar nog niks concreets) Maybe dat je toch gelijk hebt dan Kwartjuh, maar vindt het wel een vreemde zaak, ik kan mij duidelijk herinneren dat ze zeiden dat het spel tegelijkertijd in de winkels gereleased wordt als op Steam.. Anders zou het toch de retail verkoop tot een minimum brengen als het op Steam veel eerder te spelen is?
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2004 12:17 ]
Ja, dat klopt idd... Dat was geloof ik ook het gezeik tussen Valve en VUG. Maar ik geloof niet dat er een officieel bericht is uitgegaan dat de stand van zaken verandert is (dus dat ze allebei wél tegelijkertijd worden gereleased).Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 12:14:
[...]
Je vergeet het feit dat VUG Steam zo een beetje gedwongen heeft om te wachten met een release tot hij daadwerkelijk beschikbaar is in de winkels..
edit:
Ook ik kan me vergissen though
het zal vast wel ergens staan, maar toch vraag ik het ff, is gewoon sneller en ik ben een beetje lui 
Is er al een nederlandse winkel waarbij ik hl2 kan pre-orderen?
En dan zet ie nog 'Voor al uw vragen' als ondertitel neerKillerhond schreef op 16 oktober 2004 @ 13:09:
het zal vast wel ergens staan, maar toch vraag ik het ff, is gewoon sneller en ik ben een beetje lui

Try dit ->

Mijn steamvoortgang balk van de HL2 pre-load zit al 2 dagen vast op 69%, bij het aanklikken van continue geeft hij geen kik. Wat is de procedure?
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Heb ik ook gehad.. verwijderen van de hl² preload files hielp, dan gaat ie hem opnieuw downloaden, was bij mij binnen een nachtje gebeurdvacuumcleaner schreef op 16 oktober 2004 @ 13:32:
Mijn steamvoortgang balk van de HL2 pre-load zit al 2 dagen vast op 69%, bij het aanklikken van continue geeft hij geen kik. Wat is de procedure?
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ik heb hem net gecancelled, dan verwijderd hij alleen de laatste download, de rest was er nog toen ik keek. Dus niet alles hoeft verwijderd te wordenStarLite schreef op 16 oktober 2004 @ 13:39:
[...]
Heb ik ook gehad.. verwijderen van de hl² preload files hielp, dan gaat ie hem opnieuw downloaden, was bij mij binnen een nachtje gebeurd
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
bij mij blijft hij ook op precies 69% staan...vacuumcleaner schreef op 16 oktober 2004 @ 13:50:
[...]
Ik heb hem net gecancelled, dan verwijderd hij alleen de laatste download, de rest was er nog toen ik keek. Dus niet alles hoeft verwijderd te worden

Slashdot meld ook dat HL2 gold is!!!!
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
hier 69.2% en een knop 'continue' er onder..
als ik daar op drukt gebeurd er niks (krijg ook geenfoutmelding)
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Ik geloof alleen een officiële bevestiging van Valve/Vivendi zelf.Arx schreef op 16 oktober 2004 @ 15:18:
[ Voor 56% gewijzigd door XWB op 16-10-2004 15:25 ]
Ja, maar de bron is IGN. Die voorheen nog nooit een gold melding heeft gedaan omtrent Hl2. Maar idd, officieel moet die melding van Valve komen.
Edit: ondertussen ligt de site van Vivendi plat zo druk
Er gebeurt iets, das nu wel duidelijk.
Edit: ondertussen ligt de site van Vivendi plat zo druk
[ Voor 26% gewijzigd door Arx op 16-10-2004 15:29 ]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Verwijderd
Ik heb die van mij op pause gezet daarna steam afgesloten en weer opgestart en continue gedrukt... werkt bij mij.StarLite schreef op 16 oktober 2004 @ 13:39:
[...]
Heb ik ook gehad.. verwijderen van de hl² preload files hielp, dan gaat ie hem opnieuw downloaden, was bij mij binnen een nachtje gebeurd
[leuk]
http://www.penny-arcade.com/view.php3?date=2004-10-15
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2004 15:48 ]
De site doet het gewoon hoor http://www.vugames.comArx schreef op 16 oktober 2004 @ 15:27:
Edit: ondertussen ligt de site van Vivendi plat zo drukEr gebeurt iets, das nu wel duidelijk.
Die grapjassen daar toch bij Slashdot.Arx schreef op 16 oktober 2004 @ 15:18:
[ Voor 11% gewijzigd door jos707 op 16-10-2004 16:23 ]
Het is waar.
Een woordvoerder had bevestigd dat ze aan het raten zijn, dus is de game volledig af en dus gold.
Een officiele bevestiging verwacht ik maandag
joy!
Een woordvoerder had bevestigd dat ze aan het raten zijn, dus is de game volledig af en dus gold.
Een officiele bevestiging verwacht ik maandag
Ik heb zojuist steam opnieuw gestart en hij is wel weer HL2 aan het preloaden.. Hij stond op 100% maar nu op 80.3%.... Zou het waar zijn?
Ik denk nog niet, maar het zou een leuke afsluiting van me vakantie zijn
Hij deed er trouwens wel erg lang over om in te loggen...
En je had de 6e wel al binnen... ?ReCreator schreef op 16 oktober 2004 @ 17:14:
Ik heb zojuist steam opnieuw gestart en hij is wel weer HL2 aan het preloaden.. Hij stond op 100% maar nu op 80.3%.... Zou het waar zijn?
Nou ik heb hem gisteren nog opnieuw gestart en toen viel er niks te preloaden...
Nu wel... apart

Kijk maar.. klik
Hij moet wel veeeel downloaden.. was Phase 6 veel?
Hij staat hier nl nog op 80%...
Nu wel... apart

Kijk maar.. klik
Hij moet wel veeeel downloaden.. was Phase 6 veel?
Hij staat hier nl nog op 80%...
[ Voor 63% gewijzigd door ReCreator op 16-10-2004 17:28 ]
yep hijs hier indd weer aan het pre-loaden
hij stond al paar weken 100% en nu issie weer aan het laden gaat de goede kant op
Hmm, er stond bij mij validating steam files 2 of 2 bij HL2
maar hijs niks aan het updaten dus ik denk dat jullie die fase 6 nog niet hadden ofzo
[ Voor 50% gewijzigd door bAdmuTs op 16-10-2004 17:26 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Ik houd het erop dat de servers toen vol waren
Ik ook.. laat me niet gek maken...

Ik las eerder over de Pinata, en op halflife2.net kom ik de volgende foto tegen:

Vooral de crowbar is een leuk detail
Echter was dit bij hl1, wellicht doen ze het nu weer...

[ Voor 14% gewijzigd door Roland op 16-10-2004 18:36 ]
...Make every cut count, even if it is one frame...
Roland schreef op 16 oktober 2004 @ 18:34:
Ik las eerder over de Pinata, en op half-life2.net kom ik de volgende foto tegen:
[afbeelding]

Ik vind de nieuwe Pinata cooler
Het gaat de goede kant op zo, maar ik wacht toch nog maar even op Valve zelf.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Iemand Steam's Status al gecheckt?
Ik kan me nog herrinneren dat de oude max onder de 150000 zat!
Ik kan me nog herrinneren dat de oude max onder de 150000 zat!
nee alweerignatius schreef op 16 oktober 2004 @ 23:42:
Dat zittie nu toch nog steeds?
maareuh.. iemand enig idee waarom mijn steam niks preload, en ik niet op de 'continue' knop kan drukken?
is het alsof ik hem op pause heb gezet (wat ik dus ni gedaan heb)
alleen ik kan niet weer resumen
als ik op de knop druk gebeurd er niks (geen foutmelding, maar hij gaat ook ni lopen)
Bij staat in me steam:
"Pre-loading is complete"
"When the game is officially released, you'll be able to play it immediately"
Dus volledig klaar nu hij moet alleen nog geunlocked worden.
"Pre-loading is complete"
"When the game is officially released, you'll be able to play it immediately"
Dus volledig klaar nu hij moet alleen nog geunlocked worden.
Dat stond er bij elke preload als ik me niet vergis
Het stond er zelfs na de 1e preload al
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Half-Life 2 heeft nu ook Officieele ratings op www.gamerankings.com
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/914642.asp
ja das dus het probleem, ik heb geen cancelVerwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 00:15:
Dat is een of andere vage fout. Moet je ff op cancel drukken en dan werkt ie weer
kan iemand me de naam van het 6de bestand geven, dan verwijder ik die, en doet ie het denk ik weer
die is al 838 mb bij mijVerwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 23:56:
Ik denk "half-life 2 base content.gcf"
edit:
mm laat maar als ik hem verplaats staat er direct na starten van steam idd weer dezelfde file van (weer) 838 mb
die is het wel dus
[ Voor 32% gewijzigd door BasieP op 18-10-2004 10:29 ]
Verwijderd
Idd, hij kijkt zodra je begint met preloaden van een file, of er genoeg ruimte is. Als dat zo is schrijft hij die ruimte vol met niks. En vult het daarna aan met ja ehh nuttige informatie
Verwijderd
Dat is toch al lang duidelijk? De source van de Beta was toch gestolen... of heb je het over iets anders?
Verwijderd
nee de echte final, die van vorig jaar wist ik
Ook hier lijkt het me niet handig om te linken naar een forum waar de ingebouwde cheats genoemd worden
Ook hier lijkt het me niet handig om te linken naar een forum waar de ingebouwde cheats genoemd worden
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 14:39 ]
Verwijderd
Tralala.Posted: Sun, 17th Oct 2004 11:58 Post subject:
It's FAKE. Alot of trance music
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 14:38 ]
Dat is de source code, daar heb je niks aan.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 14:38 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
...en daar staat dat-ie 1 november wordt gelanceerd?Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 18:02:
Half-Life 2 heeft nu ook Officieele ratings op www.gamerankings.com
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
Er is een rumor ( zie gamespot rumor control) dat Halflife 2 gold is.
Het staat zelfs op de frontpage van halflife2.net, en die zeggen dat er dan waarschijnlijk vandaag een gold announcement komt .. ik denk dat het heel waarschijnlijk is
Het staat zelfs op de frontpage van halflife2.net, en die zeggen dat er dan waarschijnlijk vandaag een gold announcement komt .. ik denk dat het heel waarschijnlijk is
rumors rumors rumors 
Ben zelf newsposter, en ga nergens meer vanuit, tenzij d'r een official bericht komt van VU games of Valve

Ben zelf newsposter, en ga nergens meer vanuit, tenzij d'r een official bericht komt van VU games of Valve
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Is dat wallhack gedoe over CS source waar

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 14:37 ]
Jah maar dat had je hier ook wel kunnen vinden want dat staat als in dit topic.
[ Voor 2% gewijzigd door FlashBang op 18-10-2004 14:23 . Reden: typfout ]
Ja, ik heb het even uitgeprobeerd [lokaal, lan server met pw] en het is inderdaad waar
Nu HL² gold is, zou Valve toch tijd moeten hebben om even een kleine patch uit te brengen en die hele command uit te schakelen, lijkt me niet zo veel werk ..
\o/
Verwijderd
Steampowered.com is plat en het Steam-netwerk zelf ook 
Drukte vanwege een release
Ik heb niks gezegd

Drukte vanwege een release
Ik heb niks gezegd

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 15:01 ]
Verwijderd
Bron?StarLite schreef op 18 oktober 2004 @ 14:48:
[...]
Ja, ik heb het even uitgeprobeerd [lokaal, lan server met pw] en het is inderdaad waar
Nu HL² gold is, zou Valve toch tijd moeten hebben om even een kleine patch uit te brengen en die hele command uit te schakelen, lijkt me niet zo veel werk ..
Verwijderd
Terr, er is nog nergens officieel bekend gemaakt dat HL2 Gold is.
Ik denk dat hij ermee bedoelt dat hij graag een officele mededeling ziet, ipv dat iedereen er al van uit gaat dat het gold is.
Ik denk dat hij ermee bedoelt dat hij graag een officele mededeling ziet, ipv dat iedereen er al van uit gaat dat het gold is.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 17:26 ]
haha 4 maanden geleden was hij ook gold.
ik geloof het pas als het op de frontpage van tweakers staat

ik geloof het pas als het op de frontpage van tweakers staat
Ligt het nu aan mij of is iedere Half Life 2 site uit de lucht? (fan sites, officiele site?)
Laat maar, ik kan ook niet op google, zal de nieuwe router wel zijn dit rot is.
Laat maar, ik kan ook niet op google, zal de nieuwe router wel zijn dit rot is.
[ Voor 51% gewijzigd door Upke dupke op 18-10-2004 17:43 ]
nieuws: Europese releasedatum Half-Life 2 is 26 november

hoewel dat ook een gerucht is en niet officieel...
hoewel dat ook een gerucht is en niet officieel...
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
Ben ook maar eens begonnen met preloaden van HL-2 deze blijft echter op 87% steken. Voor zover ik weet moet ie gewoon tot 100% lopen en als er wat nieuws te preloaden valt zal het percentage omlaag gaan. Is is naar mijn idee dan ook iets niet goed. Maar ik kan er naast zitten want ben dus een Steam n00b
Ik heb hem gister gepreordered, en ben dus ook gelijk begonnen met preloaden... Hij is bij mij in elk geval aan stuk doorgegaan naar de 100%...paragon schreef op 18 oktober 2004 @ 17:55:
Ben ook maar eens begonnen met preloaden van HL-2 deze blijft echter op 87% steken. Voor zover ik weet moet ie gewoon tot 100% lopen en als er wat nieuws te preloaden valt zal het percentage omlaag gaan. Is is naar mijn idee dan ook iets niet goed. Maar ik kan er naast zitten want ben dus een Steam n00b
Maar volgens mij zijn dr meer mensen met probs, moet je de laatste paar pagina's van dit topic ff doorlezen...
Ik ben afgelopen zaterdag toch ook maar eens begonnen met preloaden van HL2. Hoewel ik oorspronkelijk van plan was hem retail te kopen denk ik dat ik met de Silver package goedkoper uit ben voor wat ik wil hebben. Namelijk: HL2, CS:Source en HL1:Source. Koop je het in de winkel, dan moet je wel de Collector's Edition kopen, want anders krijg je geen HL1:Source. En omdat ik nooit HL1 origineel gespeeld heb wil ik eigenlijk toch wel heel graag eerst HL1:S spelen voor ik HL2 ga spelen.
Maar ik ben er nog niet helemaal over uit. Aan de ene kant wil ik HL1:S wel spelen, maar aan de andere kant, heb ik daar nog zo'n €16,50 extra voor over? Ik bedoel, de Silver uitvoering kost inclusief BTW zo'n €60. Terwijl HL2 'kaal' bij Play.com €43,50 kost. Een verschil van €16,50... Nou weet ik dat je bij Silver ook DoD:Source en de hele oude meuk erbij krijgt, maar daar zit ik niet echt op te wachten. Als ik een WO2 shooter wil spelen kan ik ook MOHAA en BF1942 spelen.
Trouwens, voor zover ik kan zien is mijn preload van HL2 compleet. Maar wat zijn de file-sizes bij jullie? Bij mij zijn die:
base source shared materials.gcf - 1.068.909 KB
base source shared models.gcf - 469.944 KB
base source shared sounds.gcf - 995.492 KB
counter-strike source shared content .gcf - 963.658 KB
half-life 2 base content.gcf - 858.487 KB
platform.gcf - 12.334 KB
Samen is dat 4,16 GB.
Maar ik ben er nog niet helemaal over uit. Aan de ene kant wil ik HL1:S wel spelen, maar aan de andere kant, heb ik daar nog zo'n €16,50 extra voor over? Ik bedoel, de Silver uitvoering kost inclusief BTW zo'n €60. Terwijl HL2 'kaal' bij Play.com €43,50 kost. Een verschil van €16,50... Nou weet ik dat je bij Silver ook DoD:Source en de hele oude meuk erbij krijgt, maar daar zit ik niet echt op te wachten. Als ik een WO2 shooter wil spelen kan ik ook MOHAA en BF1942 spelen.
Trouwens, voor zover ik kan zien is mijn preload van HL2 compleet. Maar wat zijn de file-sizes bij jullie? Bij mij zijn die:
platform.gcf - 12.334 KB
Samen is dat 4,16 GB.
Die sizes zijn bij mij precies hetzelfde... heb nog wel 2 andere bestanden erbij staan:Haay schreef op 18 oktober 2004 @ 18:42:
Ik ben afgelopen zaterdag toch ook maar eens begonnen met preloaden van HL2. Hoewel ik oorspronkelijk van plan was hem retail te kopen denk ik dat ik met de Silver package goedkoper uit ben voor wat ik wil hebben. Namelijk: HL2, CS:Source en HL1:Source. Koop je het in de winkel, dan moet je wel de Collector's Edition kopen, want anders krijg je geen HL1:Source. En omdat ik nooit HL1 origineel gespeeld heb wil ik eigenlijk toch wel heel graag eerst HL1:S spelen voor ik HL2 ga spelen.
platform.gcf - 12.334 KB
Samen is dat 4,16 GB.
base source shared.gcf - 67.347 KB
counter-strike source base content.gcf - 3.137 KB
Over die geruchten trouwens:
Als hij echt al gold is, vind ik het jammer dat we dan misschien nog tot eind november moeten wachten. Maargoed, voorlopig geloof ik nog niet dat hij echt gold is, ik heb mn lesje wel geleerd na vorig jaar
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Bron: ShacknewsHalf-Life 2 GONE GOLD! [01:11 pm]
13 Comments - Steve Gibson
It's a shocker! Half-Life 2 out of seemingly nowhere has GONE GOLD! Here is the official PR we got from Vivendi announcing as much and more importantly a promise to ship the game with a shelf date of November 16th.
LOS ANGELES (October 18, 2004) Vivendi Universal Games (VU Games) today announced that Half-Life® 2, the sequel to one of the most critically acclaimed PC titles in gaming history, will ship to retail outlets around the world in November. The Company confirmed that Half-Life 2, developed by Valve Software, has gone gold with a planned retail street date of November 16, 2004. The countdown to the highly anticipated retail street date has begun around the world, as VU Games completes plans to ship localized versions of Half-Life 2 simultaneously in English, French, Spanish, Italian, German, Traditional and Simplified Chinese, Korean, Thai and Japanese.
Half-Life 2 has surpassed our expectations in every sense its high-quality graphics, ground-breaking physics and immersive first-person shooter gameplay set a new standard for PC action games, said Bruce Hack, CEO of VU Games. Half-Life 2 will go down as one of the best-selling PC titles, and we are thrilled to deliver this ground-breaking title to the worldwide gaming community this fall.
[ Voor 4% gewijzigd door StyXL op 18-10-2004 20:19 ]
Verwijderd
Nu alleen nog hopen dat ik dan niet nog iets hoef neer te halen... ik heb immers al ge-preload
God, EINDELIJK! 
Waarom zou dat? Dit is het idee van pre-loaden... meteen kunnen spelen als het spellie losgegeven wordVerwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 20:29:
Nu alleen nog hopen dat ik dan niet nog iets hoef neer te halen... ik heb immers al ge-preload
[ Voor 102% gewijzigd door Kwartjuh op 18-10-2004 20:31 ]
Verwijderd
Eindelijk, het zat er wel aan te komen maar toch prettig zo'n ECHT bericht.
maar de steam users moeten ook tot 16 november wachten
maar de steam users moeten ook tot 16 november wachten
WOEIIIIIIIIII !!!!111
echt beter dat ie nu eindelijk gold is gegaan, kan echt niet wachten tot ie in de winkel ligt
echt beter dat ie nu eindelijk gold is gegaan, kan echt niet wachten tot ie in de winkel ligt
Verwijderd
/me vraagt zich af of hij niet droomt....
In ieder geval... Dus TOCH een world-wide release op November de 16e ipv 26 us / 29 eu... Nu kan ik met een gerust hart leren voor mijn tentamens...
In ieder geval... Dus TOCH een world-wide release op November de 16e ipv 26 us / 29 eu... Nu kan ik met een gerust hart leren voor mijn tentamens...
edit:
Het aantal spontane reacties, eveneens als op steampowered.com, valt mij tegen.. Zijn mensen niet blij, maakt het hun niet uit, of hebben ze al hun energie al in de fake gold release gestoken??
Het aantal spontane reacties, eveneens als op steampowered.com, valt mij tegen.. Zijn mensen niet blij, maakt het hun niet uit, of hebben ze al hun energie al in de fake gold release gestoken??
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 20:51 ]
Kan het niet laten maar had ik dus toch gelijk dat je met steam niet direct kon spelen en dat je gewoon op de winkel release moet wachten!
My big ass fat 2 cents
Maar hij is nu gold dus maakt allemaal niets meer uit spelen die hap
My big ass fat 2 cents
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
Hoe durven ze in godsnaam 49.95$ voor de Steam release te vragen terwijl je de game pas kan spelen als tie in de winkel ligt?
Doe mij dan toch maar het doosje/boekje etc.
Doe mij dan toch maar het doosje/boekje etc.

Er is tot nu toe niets gezegd over de datum van de Steam release. Het persbericht dat is uitgegaan is van Vivendi en die hebben niets te zeggen over de datum van de Steam release. Het is in ieder geval nog mogelijk dat de Steam release eerder zal zijn.sjek schreef op 18 oktober 2004 @ 20:53:
Kan het niet laten maar had ik dus toch gelijk dat je met steam niet direct kon spelen en dat je gewoon op de winkel release moet wachten!
My big ass fat 2 cents![]()
![]()
![]()
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Don't get your hopes up.. Wees blij dat er een release-datum is voor November 16th!!MetroidPrime schreef op 18 oktober 2004 @ 21:01:
[...]
Het is in ieder geval nog mogelijk dat de Steam release eerder zal zijn.
Ik mag idd ook hopen dat de Steam release er eerder zal zijn.
Dat zal dan tegenvallen zeg, kan je hem pas unlocken op de dag dat hij in de winkel ligt. Had je beter in je pauze naar de FRS kunnen gaan voor de game keurig in een doosje enzo ipv 's avonds hem ff te unlocken.
Dat zal dan tegenvallen zeg, kan je hem pas unlocken op de dag dat hij in de winkel ligt. Had je beter in je pauze naar de FRS kunnen gaan voor de game keurig in een doosje enzo ipv 's avonds hem ff te unlocken.

Godfather Bodybuilding topic reeks
* Chester danst in het rond
nog maar 4 weekjes :D:D
nog maar 4 weekjes :D:D
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
MetroidPrime: lijkt me dat dit het antwoord op je vraag is.Gamers have been able to purchase (via pre-order) Half-Life 2 through developer Valve's Steam downloading service since last week. For those consumers, however, the game will not be playable until the 16th.
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
Wat is de bron daarvan dan? Er is nog geen officiele verklaring geweest over de Steam-releasedatum voor zover ik op de gamingsites kan zien.I.R. Butcher schreef op 18 oktober 2004 @ 21:09:
[...]
MetroidPrime: lijkt me dat dit het antwoord op je vraag is.
EDIT: Ik had niet eens een vraag gesteld.
[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 18-10-2004 21:14 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
EINDELIJK GOLDI.R. Butcher schreef op 18 oktober 2004 @ 21:09:
[...]
MetroidPrime: lijkt me dat dit het antwoord op je vraag is.
Nu begin je het toch echt te voelen
*Xenome danst een rondje*
Verwijderd
Wat waren ook al weer de voordelen van Valve's Steam?? Ik had hem bijna gekocht via Steam, maar nu ik dit weet koop ik hem wel in de winkel.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vergeet niet: Hou het nuttig.
Niemand heeft zin om replies te lezen waar niemand wat aan heeft!
Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt!
Niemand heeft zin om replies te lezen waar niemand wat aan heeft!
Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt!