[PC]Half-Life 2 deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.285 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Azie en Europa bv. is het eerder 16 november. 8 uur eerder de tijd krijgt iemand van CET timezone om HL2 te kunnen kopen/spelen dan bv de meeste Amerikanen.

Maar hoe zit het dan met Steam?

Om 0.00 uur 16 November Amerikaanse tijd (westelijke kant) kan HL2 unlocked worden wereldwijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik kan niet wachten!
Ik denk echt dat HL2 echt iets nieuws heeft, want Doom 3 vind ik niet zo geweldig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 20:49:

edit:
Het aantal spontane reacties, eveneens als op steampowered.com, valt mij tegen.. Zijn mensen niet blij, maakt het hun niet uit, of hebben ze al hun energie al in de fake gold release gestoken??
Ik denk van alles wat, en ik kan me het goed voorstellen. Zelf heb ik dat ook. Vorig jaar toen we gewoon de release date in onze schoot kregen geworpen werd ik ook helemaal gek.
Vervolgens uitgesteld, na ja prima als het maar niet te lang duurt. Vervolgens 100x moeten lezen; wel release binnenkort, toch weer geen release, misschien toch nog wel? Nee toch echt niet, nog 'even' afwachten. En dan nog die source code bullshit, mijn vertrouwen in Valve is er iig een stuk op achteruit gegaan.

Etc etc. Ikzelf ben iig een stuk minder enthousiast dan in het begin en ik wacht zeker weten met het spel kopen tot ik een aantal reviews heb gelezen voordat ik tot aanschaf over ga. Mij zul je iig niet in een slaapzakje voor de frs zien liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spokje schreef op 18 oktober 2004 @ 21:26:
[...]

Ik denk van alles wat, en ik kan me het goed voorstellen. Zelf heb ik dat ook. Vorig jaar toen we gewoon de release date in onze schoot kregen geworpen werd ik ook helemaal gek.
Vervolgens uitgesteld, na ja prima als het maar niet te lang duurt. Vervolgens 100x moeten lezen; wel release binnenkort, toch weer geen release, misschien toch nog wel? Nee toch echt niet, nog 'even' afwachten. En dan nog die source code bullshit, mijn vertrouwen in Valve is er iig een stuk op achteruit gegaan.

Etc etc. Ikzelf ben iig een stuk minder enthousiast dan in het begin en ik wacht zeker weten met het spel kopen tot ik een aantal reviews heb gelezen voordat ik tot aanschaf over ga. Mij zul je iig niet in een slaapzakje voor de frs zien liggen ;)
er zijn al 6 reviews uit ofzo hoor ... Half-life 2 krijgt zo ongeveer de hoogste cijfers ooit gegeven voor een spel..waaronder een 98% van pcgamer US.

'arguably best game ever made'. Dit zeiden ze ook over half life 1 in 1998, en hier hadden ze ook gelijk.

Verder zou je is op halflife2.net moeten kijken, ze worden daar gek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 21:35:
[...]

er zijn al 6 reviews uit ofzo hoor ... Half-life 2 krijgt zo ongeveer de hoogste cijfers ooit gegeven voor een spel..waaronder een 98% van pcgamer US.

'arguably best game ever made'. Dit zeiden ze ook over half life 1 in 1998, en hier hadden ze ook gelijk.

Verder zou je is op halflife2.net moeten kijken, ze worden daar gek ;)
2nd opinions zijn o zo veel objectiever als de hype een beetje gaan liggen is. Reviewers geilen meestal op zo'n titel om te mogen bespreken. Om dan nog objectief te zijn moet je erg stevig in je schoenen staan.
Op naar duke nukem forever :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 21:39:
[...]

2nd opinions zijn o zo veel beter als de hype een beetje gaan liggen is. Reviewers geilen meestal op zo'n titel om te mogen bespreken. Om dan nog objectief te zijn moet je erg stevig in je schoenen staan.
Op naar duke nukem forever :+
Er komen ZOVEEL gehypte shooters uit.. krijgen die zulke hoge cijfers?
NEE.

Had half-life 1 ook zo'n grote hype? Nee. Kreeg hij ook een 98% ongeveer? Ja.

Jij gelooft dus in geen enkele magazine.. ok jouw keuze. Alle magazines en lezers zijn dus gek? :P ( ze liegen toch altijd?)

--

Maar 'ignorant' ppl zoals jij zullen het zelf wel zien als ze het spel spelen.. daar heb ik niets op tegen, zolang je het maar toegeeft als je het uitgespeeld hebt :)

of ga lekker naar duke nukem forever, is misschien het best voor je..lol

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 21:44:
[...]

Er komen ZOVEEL gehypte shooters uit.. krijgen die zulke hoge cijfers?
NEE.

Had half-life 1 ook zo'n grote hype? Nee. Kreeg hij ook een 98% ongeveer? Ja.

Jij gelooft dus in geen enkele magazine.. ok jouw keuze. Alle magazines en lezers zijn dus gek? :P ( ze liegen toch altijd?)

--

Maar 'ignorant' ppl zoals jij zullen het zelf wel zien als ze het spel spelen.. daar heb ik niets op tegen, zolang je het maar toegeeft als je het uitgespeeld hebt :)

of ga lekker naar duke nukem forever, is misschien het best voor je..lol
Ik kijk ook uit naar HL2, vergis je niet.
Ik vertik het echter om nu gek gemaakt te worden dat dit het perfecte game is. Er zal ongetwijfeld wel iets van waar zijn. Ik wacht liever tot de eerste "paranoia golf" gaan liggen is en de speler nuchter naar dit spel kijken en het spel naar haar echte waarde schatten. Dat geeft pas een goed beeld van een game.
Noem me gek (of Belg }) ) maar ik kijk liever de kat even uit de boom voor ik 50€ wegsmijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 21:49:
[...]

Ik kijk ook uit naar HL2, vergis je niet.
Ik vertik het echter om nu gek gemaakt te worden dat dit het perfecte game is. Er zal ongetwijfeld wel iets van waar zijn. Ik wacht liever tot de eerste "paranoia golf" gaan liggen is en de speler nuchter naar dit spel kijken en het spel naar haar echte waarde schatten. Dat geeft pas een goed beeld van een game.
Noem me gek (of Belg }) ) maar ik kijk liever de kat even uit de boom voor ik 50€ wegsmijt.
Ok, ik begrijp je :)

Voor mij waren de beta, alle screenshots, filmpjes, en reviews genoeg om me 'gek te laten maken', maar ik snap jouw redenering ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkelijk? Je bent pas de zoveelste die het meldt. Graag eerst even kijken of 'nieuwtjes' al niet eerder gemeld zijn

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:27

m0nk

16-09-2003 15.15

EINDELIJK! kom net thuis en beter nieuws kan ik me niet wensen op dit moment!! Mjah dat ik 24 Miljoen heb gewonnen ofzo.. maar ja.. :+
eindelijk eindelijk eindelijk!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 09:20
Ok en nu maar hopen dat hun firewall die source-stelende-hackers buitenhoudt tot 16 november :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWAD
  • Laatst online: 04-09 11:07

MWAD

Morron With A Dress

* MWAD weet wat hij voor ze verjaardag gaat vragen :)

gelijk een nieuwe videokaart erbij en ik zit goed voor een tijdje :)

[ Voor 7% gewijzigd door MWAD op 18-10-2004 23:02 ]

De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 20:37:
_/-\o_ Eindelijk!! _/-\o_

16 november, nog 4 weekjes wachten. :7
Woei :)

Das net na de HCC :P

Moet ik toch maar een TFT en Videokaart aanschaffen daar :P
Dus mensen, op naar de HCC en op zoek naar een nieuwe videokaart (indien nodig)

[ Voor 14% gewijzigd door Hoyden op 18-10-2004 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit de systeemeisen kan ik opmaken dat ik HL2 (goed) moet kunnen gaan draaien?

Heb 1,33Ghz AMD Athlon TB, 512MB RAM, Geforce 3 Ti500 (64MB)

ps. toch over een videokaart gesproken, zin om voor 150 euro mijn videokaart te upgraden :?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

spokje schreef op 18 oktober 2004 @ 21:26:
[...]
* Jerry ligt met slaapzak voor de deur :+

Het blijkt dus dat Gamespot gelijk had met de "Rumor gold announcement" :).
Ook erg tof dat het idd een worldwide release wordt :D.

offtopic:
Ik krijg ook nog m'n Amd64 3200+ morgen binnen, 2 leuke berichten in 1 dag

[ Voor 11% gewijzigd door Jerry op 18-10-2004 23:39 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Zo heheh !! Eindelijk man !! Kan nie meer w88, ben echt zo benieuwd of het spel ook echt zo onwijs fantastisch is ... Heb er wel goed gevoel bij, maar moet het toch echt eerst spelen. En misschien wordt je eerst zwaar beinvloed door de enorme hype rondom deze game ... zo van ... ik .. ik ... speel halflife 2 nu ... damn... wat een vet spel ... maar who knows wordt ie na een daggie spelen wel k*t ... Denk u t nie hoorz ... But we will see !

Ik kan door de bomen het bos niet meer zien, van wat voor versies er nou allemaal zijn, en wat een beetje de beste site is om te orderen. Heeft iemand nog goede tips daarvoor ? Heb meeste games altijd bij bol.com besteld, en ging altijd rap bij mij qua levering. Maar ik zie daar alleen maar n normale ( CD ?) versie staan.

En ik hoef niet PER SE de SE versie te hebben , maar misschien ook weer wel ... Any tips would be welcome .. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:01

Rudios

Lost in space?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 22:59
JediUberknaft schreef op 19 oktober 2004 @ 00:16:
En ik hoef niet PER SE de SE versie te hebben , maar misschien ook weer wel ... Any tips would be welcome .. :*)
Ja wat dacht je van ff een psychiater op te zoeken en leren knopen doorhakken. Je verhaal is zo tegenstrijdig als het maar kan......opgelucht ofzo? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:33
Ik wil wel preloaden en ik zie dat je daarvoor niks hoeft te betalen.
Maar ik zie nergens iets in Steam staan :s
Hoe preload je dus? Edit : al gevonden :P

Trouwens, mooie datum 16 november, weekend daarvoor HCC dagen, wellicht HL2 speelbaar daar?

En de unlock van de preorders die mensen hebben gedaan, denk dat een algemene tijd wordt bekend gemaakt. Iets van 0 GMT.

[ Voor 25% gewijzigd door Hidde op 19-10-2004 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:57

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Eindelijk!!!! Dit is echt super nieuws na zo'n weekend... Nu weet ik tenminste hoe lang het martelen nog doorgaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Jaaaa

Gold :P Eindelijk zeg... 16 november?
Mooi dan heb ik iig mn x800 pro :P

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budha
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-09 21:27

Budha

Online ergo sum

Kijn hemel!! De langverwachtste game voor mij ooit en net die dag ga ik een weekje op vakantie :( :(

Weet iemand al wat de prijzen worden van de retail versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 19:04

Magic666

No one's neighbour!

misschien is de 16e wel de steamrelease en retail de 26e ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 08:21
Magic666 schreef op 19 oktober 2004 @ 07:52:
misschien is de 16e wel de steamrelease en retail de 26e ;)
Hmz, dan is het geen worldwide release denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 11-09 19:04

Magic666

No one's neighbour!

Waarom niet? Zowel voor steam als voor de retail zou het worldwide kunnen zijn. Enige verschil is de media waarop het geleverd wordt.

Ik krijg hem ook via Steam (heb zo'n Ati coupon) maar mocht steam niet eerder komen heeft Steam, in mijn ogen, totaal geen nut gehad (op het gemak na dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Denk dat ze wel worldwide-release zullen doen. Als je kijkt naar wat er gebeurde met Doom 3. Steam zal eerder zijn, maar de vraag is hoeveel eerder. een dag, een week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

16 November pas :/ Wat een domper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja domper is wat overdreven. Oktober hadden we onderhand toch wel kunnen vergeten dus hij word 2 weken later gereleased dan op zijn vroegst had gekund dat vind ik nog wel meevallen, plus dat we nu ook werkelijk een releasedate hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 08:29:
16 November pas :/ Wat een domper.
Domper? Hoe snel had je het dan verwacht? Ik weet niet of je weet hoe snel wereldwijde shipping gaat, maar ik vind dit toch een zeer positief bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 11:05
Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 11:12:
[...]

Domper? Hoe snel had je het dan verwacht? Ik weet niet of je weet hoe snel wereldwijde shipping gaat, maar ik vind dit toch een zeer positief bericht.
Ben ik ff blij dat ik in een games shop werk :9~ \o/

Maar, overal idd op het zelfde moment, dus steam players zullen het maybe 1 uur eerder kunnen spelen dan de rest. (omdat die naar de games shop moeten) en thats it.

Toch wel fijn om te weten wanneer hij eindelijk uit komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekla
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-09 06:53
RS_003 schreef op 19 oktober 2004 @ 11:24:
[...]

Ben ik ff blij dat ik in een games shop werk :9~ \o/

Maar, overal idd op het zelfde moment, dus steam players zullen het maybe 1 uur eerder kunnen spelen dan de rest. (omdat die naar de games shop moeten) en thats it.

Toch wel fijn om te weten wanneer hij eindelijk uit komt
Ik weet niet hoe het met tijdszones zit.. maar bij Valve is het +/- 10 uur vroeger dan hier.. dus misschien hebben de steam mensen (zoals ik) wel mazzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

ik vind het wel jammer dat steam gebruikers niet eerder mogen spelen. we hebben immers al betaald.
Ik denk dat ze bang zijn dat er een illegale versie uitkomt via de steam versie en dat zal de winkeverkoop flink benadelen.

Als dat de reden is dan geef ik ze gelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zo'n HL2 coupon van ATI, maar de instructies die zij op hun website geven zijn nogal onduidelijk... Ik ben er niet uit waar ik die code nou in kan voeren en bv. alvast Counter-Strike Source downloaden en de pre-load van HL2 die ik nu heb unlocken wanneer dat dan eindelijk mag. Kan iemand me even het stapje vertellen wat ik niet zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spruit_elf
  • Laatst online: 10-08 01:09

Spruit_elf

Intentionally left blank

ReCreator schreef op 19 oktober 2004 @ 12:27:
ik vind het wel jammer dat steam gebruikers niet eerder mogen spelen. we hebben immers al betaald.
Ik denk dat ze bang zijn dat er een illegale versie uitkomt via de steam versie en dat zal de winkeverkoop flink benadelen.

Als dat de reden is dan geef ik ze gelijk. ;)
idd, maar ik zou het wel vet vinden als ze bijvoorbeeld hl1:s of dod:s al eerder zouden leveren aan ons, als goed makertje, dat zouden ze wel moeten kunnen, want dat is niet iets dat ook via vivendi geleverd word, en het lijk tme dat ze daar dus niets over te zeggen hebben..

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Eindelijk goed nieuws!!
Nu nog een maandje wachten en ik ben blij.

Ik denk dat je overigens enkel maar last hebt van die tijdsverschillen met het openen van de winkels, dus hier moeten we nog iets langer wachten dan als in de VS.
Maar HL2 zal wel een paar dagen (2-3) van tevoren in de winkels liggen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 12:28:
Ik heb zo'n HL2 coupon van ATI, maar de instructies die zij op hun website geven zijn nogal onduidelijk... Ik ben er niet uit waar ik die code nou in kan voeren en bv. alvast Counter-Strike Source downloaden en de pre-load van HL2 die ik nu heb unlocken wanneer dat dan eindelijk mag. Kan iemand me even het stapje vertellen wat ik niet zie?
Steam -> games -> register a product I allready own -> code invullen.
Daarna kan je CS-source downloaden en spelen. Je kan de HL2 preload pas unlocken wanneer het spel daadwerkelijk uit komt.

Onder welke steen kom jij vandaan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 12:28:
Op Steampowered.com moet je een Steam client downloaden. Daarna maak je een account aan of je hebt al een account en klik je op "Browse Games" > "Register a product I already own" daarna vul je de code in die staat op die ATi coupon en dan krijgt jouw Steam account autpmatisch een HL2 Bronze pakket (HL2 + CS: Source). ;)

edit: forau was me voor.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2004 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Laatst online: 28-05-2021
Budha schreef op 19 oktober 2004 @ 01:35:
Kijn hemel!! De langverwachtste game voor mij ooit en net die dag ga ik een weekje op vakantie :( :(

Weet iemand al wat de prijzen worden van de retail versies?
rofl :D
EINDELIJK GOLD :D
Geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was gisteren zo blij dat ie _eindelijk_ gold was dat ik zowaar een vreugdedansje inclusief bijbehorend sprongetje door m'n kamer maakte, waarbij ik op ongelukkige wijze m'n rechterduim nogal bezeerd heb :X (m'n kamer heeft geen omvang van gigantische proporties namelijk).

Nog altijd giert de blijdschap door m'n lichaam heen. Ik weet het, Half-Life 2 is ook maar een spelletje, maar hier heb ik zó lang naar uitgekeken dat ik het nauwelijks kan geloven. Gamen zal nooit meer hetzelfde zijn.

Genoeg gepredikt. Waar kun je de game al pre-orderen (Nederlandse winkels of webshops please, geen Play-maarikhebtochgeencreditcard-puntcom dus)?

GCshop biedt 'm aan voor een bedrag van €62,50+€2 verzendkosten. Hele nette prijs lijkt me, maar bezorgen zij ook op de dag van release? En ik heb nare ervaringen met GCshop betreft de levering toendertijds van de UT2004 Special Edition. Die prachtige tinnen box kwam nogal gekreukt aan (en was ook gewoon heel slordig verpakt), en ik zit niet te wachten op een gekreukelde HL2 doos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 23:14:

ps. toch over een videokaart gesproken, zin om voor 150 euro mijn videokaart te upgraden :?
Iemand :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Kan je bij play.com niet met paypal betalen dan?

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien mijn ervaring met de prestaties van de CS: Source beta zou ik er niet al teveel van verwachten op dit systeem. Medium detail gaat niet lukken vrees ik, low detail waarschijnlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Locutus-of-Borg schreef op 18 oktober 2004 @ 23:14:

Iemand :?
[onzin] Daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in nee :+ [/onzin]

Serieus: het heeft wel zin je vidcard the upgraden, al zal je processor de bottleneck zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Laatst online: 12:01
Tekla schreef op 19 oktober 2004 @ 12:19:
[...]

Ik weet niet hoe het met tijdszones zit.. maar bij Valve is het +/- 10 uur vroeger dan hier.. dus misschien hebben de steam mensen (zoals ik) wel mazzel.
Valve zit in de US, dus met een beetje geluk kun je om 15:00 uur 's middags gaan spelen met je Steam accountje.
Genoeg tijd dus om naar de winkel te rennen voor de andere mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou inderdaad eerder mijn processor upgraden.
Maar ik ben geen hardware goeroe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 13:35:
[...]

[onzin] Daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in nee :+ [/onzin]

Serieus: het heeft wel zin je vidcard the upgraden, al zal je processor de bottleneck zijn.
Waarom koop je geen Sempron processortje, best leuke dingen voor die prijs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 11-09 11:54
Ow, boeit mij echt niet wanneer HL2 geunlockt wordt, die ene dag langer wachten maakt me echt niets uit. En waarschijnlijk heb ik de dag voor/op release wel wat anders te doen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kan er nou belangrijker zijn dan hl2 spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:37

Polycom

Poes van goud

sommige mensen hebben ook nog een sociaal leven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Mottebelke schreef op 19 oktober 2004 @ 13:49:
[...]

Valve zit in de US, dus met een beetje geluk kun je om 15:00 uur 's middags gaan spelen met je Steam accountje.
Genoeg tijd dus om naar de winkel te rennen voor de andere mensen :)
Bah.

Is er een refund optie bij Steam? Ik koop hem die dag wel in de winkel dan. :{

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Volgens een bekende gaming website (ik weet niet meer welke) zal Valve HL2 unlocken zodra deze in de winkels ligt. Zodra er ook maar 1 winkel het spel eerder dan 16 november verkoopt wordt het spel onmiddelijk via Steam geunlocked. Volgens mij heeft Valve geen enkele manier om te controleren of het spel eerder dan die datum verkocht wordt of niet, dus ik krijg het idee dat ze toch van plan zijn een aantal dagen voor de release het spel te unlocken(als "damage control"), maar dat ze zeggen het niet te doen om niet meer problemen met Vivendi te krijgen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 14:02:
[...]

Waarom koop je geen Sempron processortje, best leuke dingen voor die prijs. :)
Ik denk niet dat die op mijn Soltek 75KAV moederbord past, maar kan er wel een AMD XP 2400+ (266MhZ FSB) opzetten, dat scheelt lijkt me al wel!

ps. een goede combinatie-upgrade met pricewatch: Club3D Radeon 9600 Pro 256MB (AGP) :?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2004 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 19 oktober 2004 @ 15:28:
Volgens een bekende gaming website (ik weet niet meer welke) zal Valve HL2 unlocken zodra deze in de winkels ligt. Zodra er ook maar 1 winkel het spel eerder dan 16 november verkoopt wordt het spel onmiddelijk via Steam geunlocked. Volgens mij heeft Valve geen enkele manier om te controleren of het spel eerder dan die datum verkocht wordt of niet, dus ik krijg het idee dat ze toch van plan zijn een aantal dagen voor de release het spel te unlocken(als "damage control"), maar dat ze zeggen het niet te doen om niet meer problemen met Vivendi te krijgen.
een bekende gaming website... Maar je weet niet meer welke... errr ok :P

Ik denk eerder dat Valve bang is geworden door CS via Valve. Dezelfde dag dat ie op steam uit kwam was hij ook al illigaal te downloaden. Dus met HL2 zal het ook wel zo worden, en HL2 is puur een singelplayer spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 16:16:
[...]

Ik denk niet dat die op mijn Soltek 75KAV moederbord past, maar kan er wel een AMD XP 2400+ (266MhZ FSB) opzetten, dat scheelt lijkt me al wel!

ps. een goede combinatie-upgrade met pricewatch: Club3D Radeon 9600 Pro 256MB (AGP) :?
Dan zou ik nog even doorsparen voor een goed moederbord... doe het dan meteen goed :Y)
Dan kun je hl2 ook meteen 2 keer uitspelen.. 1 keer op low en daarna op ultra master high :P Meteen een groots genot...

Trouwens is het ook wel leuk dat als je steam opnieuw start dat dan nogmaals wordt bevestigd dat hl2 gold is gegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:50

dbzfan

Nee.

Ben erg benieuwd naar het spel, ik kan CS:S op High spelen, 2x AA en 4x AF. Hoe zal dit met HL2 gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Laatst online: 16-06 16:33
MetroidPrime schreef op 19 oktober 2004 @ 15:28:
Volgens een bekende gaming website (ik weet niet meer welke) zal Valve HL2 unlocken zodra deze in de winkels ligt. Zodra er ook maar 1 winkel het spel eerder dan 16 november verkoopt wordt het spel onmiddelijk via Steam geunlocked.
Stond ook in de newsflash via Steam. :) Volgens mij ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Thanatos op 19-10-2004 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Laatst online: 07:09
Op steam zag ik staan dan HL2 gold is gegaan maar of dit echt waar is :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Rddr schreef op 19 oktober 2004 @ 19:39:
:{
JA
DAT IS WAAR :P
check dan een pagina terug ofzo ;x

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2004 22:16 . Reden: Je kan ook normaal reageren ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Laatst online: 07:09
Xrenity schreef op 19 oktober 2004 @ 19:42:
[...]

:{
JA
DAT IS WAAR :P
check dan een pagina terug ofzo ;x
Ja weet je hoeveel werk dat is ;).
Doe dat de volgende keer toch maar wel. Zo hou je het topic niet interessant

Nu hopen dan die optijd in de winkels ligt!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2004 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Rddr schreef op 19 oktober 2004 @ 19:47:
[...]
Ja weet je hoeveel werk dat is ;).

Nu hopen dan die optijd in de winkels ligt!
en op steam verschijnt ;)
Damn man, als ze hem nou één dagje eerder zouden releasen! Maandags ben ik om 12 uur of om 2 uur uit, op dinsdag (releasedag) ben ik om 4 uur uit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Laatst online: 11-09 16:33
Rddr schreef op 19 oktober 2004 @ 19:39:
Als steam het aangeeft dat HL2 gold is gegaan dan is het zo!! want STEAM=VALVE :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Xrenity schreef op 19 oktober 2004 @ 19:53:
[...]

en op steam verschijnt ;)
Damn man, als ze hem nou één dagje eerder zouden releasen! Maandags ben ik om 12 uur of om 2 uur uit, op dinsdag (releasedag) ben ik om 4 uur uit :'(
Vanitas schreef op 19 oktober 2004 @ 12:31:
Eindelijk goed nieuws!!
Nu nog een maandje wachten en ik ben blij.

Ik denk dat je overigens enkel maar last hebt van die tijdsverschillen met het openen van de winkels, dus hier moeten we nog iets langer wachten dan als in de VS.
Maar HL2 zal wel een paar dagen (2-3) van tevoren in de winkels liggen.
Dat is meestal zo, dus de 15e zal je hem wel kunnen spelen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Cool :9
Deluxe edition: http://www.gamexp.nl/game/3750
DVD versie ! met strategy guide etc.
Nog paar dagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

IK heb maar de 16e tot de 19e vrij genomen die week :D

kom me kamer voorlopig nie meer uit als ie unlocked is :D

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:27
M55 schreef op 19 oktober 2004 @ 21:30:
Cool :9
Deluxe edition: http://www.gamexp.nl/game/3750
DVD versie ! met strategy guide etc.
Nog paar dagen :D
En T-shirt! Voor de echte fans dus! Verschil met de normale editie is €15, en daarvoor krijg je dan wel HL1:S + boekje + T-shirt. Vind ik het wel waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Waar kon je ook alweer je systeemeisen inzetten en kijken of je systeem een beetje smooth loopt met HL2 ?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:33
Hubert schreef op 19 oktober 2004 @ 22:14:
IK heb maar de 16e tot de 19e vrij genomen die week :D

kom me kamer voorlopig nie meer uit als ie unlocked is :D
Pffft, mag je hopen dat ie niet de laatste minuut uitgesteld wordt, mag je lekker gaan wachten op die vrije dagen. :P

Trouwens, hoeveel zal die Collectors Edition gaan kosten in de winkel? (Adviesprijs) 70 euro ofzo? Want als Gamexp em voor 65 incl aanbied, geloof ik best dat ie dan 70 euro in de normale winkels wordt. :)
Das dan wel een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Hidde schreef op 19 oktober 2004 @ 23:29:
[...]

Pffft, mag je hopen dat ie niet de laatste minuut uitgesteld wordt, mag je lekker gaan wachten op die vrije dagen. :P

Trouwens, hoeveel zal die Collectors Edition gaan kosten in de winkel? (Adviesprijs) 70 euro ofzo? Want als Gamexp em voor 65 incl aanbied, geloof ik best dat ie dan 70 euro in de normale winkels wordt. :)
Das dan wel een koopje.
Hij ligt in de winkel voor 80 euro! De normale editie heeft een adviesprijs van 60 euro. Nogal duur dus. :(

* Thijs heeft hem al via Steam gekocht. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
Half-Life 2 (Collectors Edition)

GCshop € 62,50
GameXP € 65,65
Dimension Plus € 67,99

Verder ben ik de CE nog niet tegen gekomen op webshops.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
OMG! IK OPEN NET STEAM! ZEGTIE:

Unlocking Half Life 2 files! ZOU HET???

Niet dus :| Was blijkbaar een kleine update ofsow :?

[ Voor 29% gewijzigd door Kwartjuh op 20-10-2004 08:55 ]

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij zei hij precies hetzelfde.. En we zijn niet de eerste, moet je maar eens op de fora van steampowered.com kijken.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

.

[ Voor 124% gewijzigd door M55 op 20-10-2004 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 09:29:
Bij mij zei hij precies hetzelfde.. En we zijn niet de eerste, moet je maar eens op de fora van steampowered.com kijken.. :(
En wie zegt dat Valve geen humor heeft? :P

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Schrok me helemaal een hoedje .....

maar had eigenlijk beter moeten weten ....

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Laatst online: 23-02 19:55
whahah ik schrok me ook kapot, was wel mooi geweest :) Wel beetje lullig pesterijtje van Valve :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 11:05
Zeg, ik denk dat ik HL Bronze maar ga kopen via STEAM (tja wil nu toch CS-Source spelen)

Maar zal de winkel prijs het zelfde zijn als de Steamprijs?

Want als het 10 euro ofzo scheelt koop ik hem wel in de winkel.

(ik wil bronze :P,. want ik hoef geen HL 1 + alle expansions er bij, want die heb ik al...)

ik zie net dat je bij silver DOD: source krijgt en bij Bronze niet, DoD zou je later toch nog wel kunnen downen he? :(

[ Voor 18% gewijzigd door Roberto op 20-10-2004 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
RS_003 schreef op 20 oktober 2004 @ 11:31:
Zeg, ik denk dat ik HL Bronze maar ga kopen via STEAM (tja wil nu toch CS-Source spelen)

Maar zal de winkel prijs het zelfde zijn als de Steamprijs?

Want als het 10 euro ofzo scheelt koop ik hem wel in de winkel.

(ik wil bronze :P,. want ik hoef geen HL 1 + alle expansions er bij, want die heb ik al...)
Zoals gezegd kost de 'bronze' versie in de winkel 60 euro, hoewel je hem wel goedkoper kan krijgen bij de meeste winkels. Het is in elk geval niet zo dat hij in de winkel 10 euro goedkoper zal zijn dan via Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 16:38
Zelfs de telegraaf is erachter dat hl2 in november uitkomt:
http://www.telegraaf.nl/i-mail/article14895461.ece?rss

Maar dan moeten die prutsers natuurlijk wel het goede plaatje gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op 20 oktober 2004 @ 12:00:
[...]

Zoals gezegd kost de 'bronze' versie in de winkel 60 euro, hoewel je hem wel goedkoper kan krijgen bij de meeste winkels. Het is in elk geval niet zo dat hij in de winkel 10 euro goedkoper zal zijn dan via Steam.
Bedoel je de silver versie niet van half life ?! 60 euro voor brons (Hl2 + CSS, een voorheen gratis mod) lijkt me nogal veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SiErRa schreef op 20 oktober 2004 @ 12:43:

lol wat een prutsers...

Eigenlijk moet iemand ze gaan mailen en een link sturen naar echte hl2 scrnshots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

lol hl2, met models van hl1 :p onder welke steen is die gast vandaan gekomen :+

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prut...sers....

En wat de fuck is een Europese fanantasiestad City 17. :?

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003

FlashBang

Hoi.

Spelletjesuitgever Vivendi Universal
Spelletjes? OMG zeg gewoon Spellen/Games/Computerspellen!
Het spel speelt zich af in de Europese fanantasiestad City 17.
fanantasie??? omfg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Ik heb Valve gemaild om te vragen hoe het nu zit met DoD:Source, maar nog geen antwoord gekregen.
Zover ik begrepen heb is er geen enkel pakket in de winkel te koop waar DoD:Source bij zit. Alleen via Steam in de Silver en Gold versies.

Ik wil graag HL2 kopen in de winkel omdat ik een hele stapel kadobonnen heb die ik daarvoor wil gebruiken. maarja, ik MOET DOD:source hebben en via Steam heb ik niets aan die bonnen.

Komt DoD:Source nu ook als aparte game op de markt (in de winkel of via Steam) of blijft het slechts onderdeel van de silver en gold versies ?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 13:09:
Prut...sers....

En wat de fuck is een Europese fanantasiestad City 17. :?
Telegraaf..... een ongelooflijke populistische subjectieve k*tkrant
Ach, dit toont maar weer eens aan dat Telegraaf voor het plebs is.

Ze hadden beter: fictieve Oost-Europese stad City 17 kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Coole post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity

pfff, ze doen ook echt alsof 'spelletjes' voor kleine kinderen zijn enzo. Naabs.
'fantasiestad' 'spelletjesuitgever'enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shield
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-12-2022

Shield

Hero in my own Mind

DoD Is inderdaad ontwikkeld door de mannen van Valve
(hadden even niks te doen ofzo)

Voor zover ik het begrepen heb kun je mods/games later nog bijkopen, maar dit zal dan zowiezo via steam gaan.
En ik denk niet dat het gekoop zal worden
(ik las ergens op een forum 29.95 dollar per upgrade, en das toch wel zon 23 euro)

Ik wil ook echt DOD, maar ook collectors box met dvd, dus dan resten er 2 opties...

Gold voor 103 euro, en dan later (als de dvd wat goedkoper is) die er nog bij.
Of Silver voor 48, en dan later de collectors box.

Maar kvind het wel fooked up...:(

After 6 years, finally there's the other half of my life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003

FlashBang

Hoi.

Xrenity schreef op 20 oktober 2004 @ 13:27:
[...]

pfff, ze doen ook echt alsof 'spelletjes' voor kleine kinderen zijn enzo. Naabs.
'fantasiestad' 'spelletjesuitgever'enz
Ik was lekker 17 minuten eerder met dat te zeggen :P (wie wil me aanraken :> )

(die idioot bij de Teleblaat vindt HL2 vast veel te gewelddadig enzo, koopt alleen maar Bassie en Adriaan op de Wietplantage van Oom Appie denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

PoLo schreef op 19 oktober 2004 @ 23:50:
Half-Life 2 (Collectors Edition)

GCshop € 62,50
GameXP € 65,65
Dimension Plus € 67,99

Verder ben ik de CE nog niet tegen gekomen op webshops.
Bedankt voor de info :).
* Jerry heeft hem gelijk besteld bij GC :Y)

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Devilion schreef op 20 oktober 2004 @ 13:37:
[...]

Ik was lekker 17 minuten eerder met dat te zeggen :P (wie wil me aanraken :> )

(die idioot bij de Teleblaat vindt HL2 vast veel te gewelddadig enzo, koopt alleen maar Bassie en Adriaan op de Wietplantage van Oom Appie denk ik)
klopt ik heb eigenlijk gewoon jouw post gekopiëerd :P
Vind trouwens ook leip dat Fok bijvoorbeeld wel post dat Doom 3 gold is, maar HL2 boeit blijkbaar niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

Wellicht hebben ze dat nu gemeld op hun nieuwe games pagina in plaats van de frontpage?

[ Voor 19% gewijzigd door Roland op 20-10-2004 13:44 ]

...Make every cut count, even if it is one frame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Roland schreef op 20 oktober 2004 @ 13:43:
Wellicht hebben ze dat nu gemeld op hun nieuwe games pagina in plaats van de frontpage?
tja.. dat kan :P
Maar daar komen volgens mij maar weinig menschen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Roland schreef op 20 oktober 2004 @ 13:43:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=1113
idd :)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=3696

HL2 alleen te spelen als je een internet verbinding hebt. Meesterzet van Valve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hully schreef op 20 oktober 2004 @ 14:25:

Dit hebben ze maanden geleden al aangekondigd. Volgens mij is het ook maar voor een beperkte tijd, het is aan het begin gewoon om warez versies tegen te gaan (tenzij ze daar ook een crack voor weten te maken, natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

hully schreef op 20 oktober 2004 @ 14:25:
Ik vind het wel een slimme zet eigenlijk, ik bedoel.. zo goed als iedereen kan wel even verbinding maken met internet [die check is zo gedaan dus zelfs een 14K4 verbinding is genoeg ;)], alhoewel ik me afvraag hoe lang het zal duren voordat er een crack komt om de hele activation te omzeilen.

Ik kreeg btw ook "Unlocking Half-Life² Files", maar op het laatste blokje veranderde de text in "Unlocking Counter-Strike: Source files".
Lijkt me dat ze een aantal HL² files hebben geunlocked tbv CS:S, zo krijg je met cs:s bij veel maps "missing sound xxxxx.wav" in de console, misschien zijn die geunlocked omdat ze in HL² zaten?

Viel me trouwens ook op, dat vlak na het unlocken mijn Hl² preload op 99,7% stond en hij snel ff 0,3% binnentrok. Kleine update dus :)

[ Voor 35% gewijzigd door StarLite op 20-10-2004 15:03 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

Ik ben bang dat er snel een crack zal zijn die de registratie op internet omzeilt. Echter voor het online gamen zal toch echt een legale versie aangeschaft moeten worden.

...Make every cut count, even if it is one frame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ik heb mn preload maar helemaal gecanceld, hij deed ook niet veel meer :/
Kheb de CE ook meteen besteld :) (voor 71)
Ik vind het jammer dat ie 2 dagen later komt als de gewone versie. (Kan ook zo zijn dat dit alleen bij dynabyte het geval is :p )

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Roland schreef op 20 oktober 2004 @ 14:59:
Ik ben bang dat er snel een crack zal zijn die de registratie op internet omzeilt. Echter voor het online gamen zal toch echt een legale versie aangeschaft moeten worden.
ik vind het juist dom van valve dat je alleen kan spelen als je online bent :S
veel mensen zonder of met dial-up internet zullen dan die game niet kopen..

verder is het juist uitlokking van die crack :|
toch dom, want als die lui het al voor elkaar te krijgen om steam install te faken, en eigen steam server te draaien (bij css illigale versie) dan krijgen ze het vast ook wel voor elkaar om on-line-only ding te cracken

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vergeet niet: Hou het nuttig.
Niemand heeft zin om replies te lezen waar niemand wat aan heeft!
Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt!