Ik denk dat 99% van de mensen die een pc heeft die hl2 kan trekken ook wel een inet verbinding heeft.Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 02:32:
Zit ook een beetje dom inelkaar, stel als er nou mensen zijn die geen internet hebben en toch half life 2 SP willen spelen
En een check is een check die met een jump eroverheen wel te omzeilen zal zijnzal wel iets ingewikkelder inelkaar zitten in werkelijkheid maar goed
hope u catch my drift
Nee, volgens mij is picserver down 
HMMM nu werkt picserver weer wel
enfin ik heb geen idee wat Pandora Tomorrow is, wel grappig dat er zoveel detail in de valve based games zit
HMMM nu werkt picserver weer wel

enfin ik heb geen idee wat Pandora Tomorrow is, wel grappig dat er zoveel detail in de valve based games zit
[ Voor 69% gewijzigd door Engineer op 11-10-2004 18:45 ]
lolBalkz schreef op 11 oktober 2004 @ 18:07:
Gabe speelt blijkbaar graag Pandora Tomorrow tijdens het werk:
[afbeelding]
zie je het?
Eigenlijk wel vreemd dat Valve zo reclame maakt voor ubi
Toetsenbord en Muis zijn duidelijk Microsoft... Kast lijkt verdacht op een Dell 
OS lijkt oop op XP... meer sluikreclame
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Pandora Tomorrow is het vervolg op Splinter Cell, echt reclame is dit natuurlijk niet: in Doom 3 zitten namelijk ook een aantal verwijzingen naar VALVe/Half-Life als je goed oplet...
Was nichts kostet, ist auch *NIX.
Ik zie het niet...Balkz schreef op 11 oktober 2004 @ 18:07:
[afbeelding]
zie je het?
Ohw nou zie ik het, leuk dat ze dat erin zetten.
[ Voor 8% gewijzigd door Vanitas op 11-10-2004 19:00 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
oja? Kun je een paar voorbeeldje noemen aub?Balkz schreef op 11 oktober 2004 @ 18:57:
Pandora Tomorrow is het vervolg op Splinter Cell, echt reclame is dit natuurlijk niet: in Doom 3 zitten namelijk ook een aantal verwijzingen naar VALVe/Half-Life als je goed oplet...
ik zie het nietBalkz schreef op 11 oktober 2004 @ 18:07:
[afbeelding]
zie je het?

VV maar kzie het nog niet
[ Voor 12% gewijzigd door Dutchie! op 11-10-2004 23:29 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Het zit (volgens mij) aan de linke kant, ongeveer op het midden.
Op de hoogte van het 2e window (de bovenkant ervan).
En het zit in de 2e rij van icons.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
De tik plank is toch echt een Logitech...ReCreator schreef op 11 oktober 2004 @ 18:56:
Toetsenbord en Muis zijn duidelijk Microsoft... Kast lijkt verdacht op een Dell
[edit]
Kan zelfs het logitech logo zien zitten.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 22:25 ]
We zijn eigenlijk niks opgeschoten in de laatste 4 topics.
We hebben enkel nieuwe plaatjes ed.
Best wel jammer, ik hoop dat er binnenkort wat in verandert, maar dat zal wel niet gebeuren.
Best wel jammer, ik hoop dat er binnenkort wat in verandert, maar dat zal wel niet gebeuren.
Verwijderd
I agree. Vind ook dat er weer eens nieuwe Binks mogen komen... Het liefst van het hovercraft levelVanitas schreef op 11 oktober 2004 @ 22:34:
We zijn eigenlijk niks opgeschoten in de laatste 4 topics.
Laat ze maar met het spel komen.. filmpjes boeien me niet meer, weet nu wel dat het gaaf en mooi is 
Ik wil gewoon kunnen dubbelklikken op hl2 in mijn my games lijstje
Dat kun je nu al, alleen krijg je dan te zien hoe het met je preload staatTekla schreef op 11 oktober 2004 @ 23:39:
Laat ze maar met het spel komen.. filmpjes boeien me niet meer, weet nu wel dat het gaaf en mooi is
[ Voor 9% gewijzigd door MetroidPrime op 12-10-2004 00:09 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Iemand van EGM (US magazine) over HL²:
http://lithium.1up.com/zd...=by_date_ascending&page=1
Best shooter ever made. Possibly the best single-player game I've ever played.
I agree about Halo vs HL 1. But I'll shit my pants if Halo 2 can outdo HL 2. HL 2 is like Stanley Kubrick made a videogame, not necessarily in its tone, but in its near absolute perfectionism. Everything from A.I. to dificulty to sound to music to pacing to dialog to just plain imagination is clearly the product of years and years of love and genius
Doom 3 and FarCry are garbage compared to this. Doom 3 more so. I really wish I could tell you why, but you'll have to wait. Once the reviews start coming out you'll get a better picture.
Interacting with the environment is amazing. The sheer imagination in the level design, events, surprises, and discoveries you make as you play is amazing. The AI of friends and foes is amazing. The pacing, and variety is amazing. Ditto for characterization, visual effects, audio effects, music, level of difficulty, everything. It's like Stanley Kubrick made a videogame and obsessed over every detail. There's not a whiff of commitee anywhere.
I'm a total HL 2 fanboy now. You're right in that Halo 2 "could" be better (of course if I already played through the final game i couldn't tell you), but here's the thing: I play most every FPS in existence and I have never, ever seen anything remotely close to Half-Life 2. Not even. Let's say I haven't played Halo 2 yet. I'm still in a position to say that its single-player would have to be absolutely fscking nuts to beat HL 2. But the whole argument is pointless. You'd be stupid to overlook either game, and until the Source mods start rolling in, Halo 2 will have the sicker multiplayer anyhow.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Als ik het goed lees is hij nog wel aardig positief over HL2.D³ schreef op 12 oktober 2004 @ 00:47:
Iemand van EGM (US magazine) over HL²:
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
![]()
Thanks, dan weet ik dat ik 2x silver kan bestellen op 1 creditcardhully schreef:
[...]
-hoef je geen link te geven. Een maat van me heeft 1 voor zichzelf en 1 voor mij besteld en we zijn beiden al volop aan het knallen...(CS: Source dan wel te verstaan, HL2 is nog niet uit)
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
Gelukkig hoef je niet te kiezen tussen HL2 en Halo 2 
Gewoon allebei spelen.
Gewoon allebei spelen.
Verwijderd
Eh, je weet wat een valve is?
Als ik mijn programmeerclubje weapon noem wordt ik toch ook niet in talloze videogames ge-eerd met sluikreclame?
Hoewel...
jup, dat is er eentje 
@ Forau_diavolina:
wat dacht je dan van de verwijzingen in de Half-Life series zelf? in Opposing Force kom je een paar keer een bordje met "Gearbox" tegen en in Half-Life zitten ook flink wat valves - op de muren staat soms zelfs het hele logo...
@ Forau_diavolina:
wat dacht je dan van de verwijzingen in de Half-Life series zelf? in Opposing Force kom je een paar keer een bordje met "Gearbox" tegen en in Half-Life zitten ook flink wat valves - op de muren staat soms zelfs het hele logo...
[ Voor 84% gewijzigd door Balkz op 12-10-2004 11:07 . Reden: blah... ]
Was nichts kostet, ist auch *NIX.
hehe, die monitor is ook een dell
zit nu naar het zelfde type te loeren 
morgenavond maar is uitproberen
morgenavond maar is uitproberen
Verwijderd
Maar waarom zou in godsnaam een ander bedrijf sluikreclame maken voor valveBalkz schreef op 12 oktober 2004 @ 11:05:
jup, dat is er eentje
@ Forau_diavolina:
Dat slaat nergens op. Ik denk dat het overactieve verbeelding is.
Dat in Halflife een valve logo of gearbox icoontje gebruikt wordt ok, maar waarom in godsnaam bij de concurrent?
EDIT: Even wat mogelijke "flame achtige" emoticons weggehaald, stond niet netjes.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 11:25 ]
Verwijderd
Ik denk dat ze dat voor de lol doen. Ik ga echt geen logitech kopen ofzo omdat ik die in css zie.
De eerste review is al opgedoken
http://netkcid.com/module...News&file=article&sid=328
ze weten ook niks geheim te houden over HL2 zeg..
was toch al bekendsalvador4 schreef op 12 oktober 2004 @ 11:54:
De eerste review is al opgedoken
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Verwijderd
Valt wel mee hoor Rano52 meeste is de r**t kussen van Valve en Halflife 2 naar de goden wereld prijzen. Zitten wat spoilers in van de puzzels...
Ik zou hem iig niet lezen als ik jou was
Vandaag kreeg ik dan eindelijk weer bericht van m'n poster. De inhoud verraste mij zeer aangenaam! Allereerst vond ik de volgende brief:
groot
Ik krijg dus nog een tube(!) met de gesigneerde 'normale poster', maar er zitten hier dus nog 2 posters in! En verdomt! Als een van de eersten kreeg ik de volgende 2 posters:
groot

groot
Ik krijg dus nog een tube(!) met de gesigneerde 'normale poster', maar er zitten hier dus nog 2 posters in! En verdomt! Als een van de eersten kreeg ik de volgende 2 posters:

groot
[ Voor 5% gewijzigd door Xrenity op 12-10-2004 18:14 ]
Yours are the first to be mailed

as i said: Mevrouw Vogt heeft een zwak voor je 
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Als het nou met de juiste hoofdletters geschreven was ok.. maar hier staat zelfs een soort tekeningetje achter van een klep. IMO heeft dat dus weinig te maken met het bedrijf Valve..valve 1 klep, ventiel (ook muz), schuif; 2 klep(vlies) (van hart,
bloedvaten)
Geweldig Xrenity
Kan een woordje niet lezen : "This time .. just get ..."
This time I just got swampedExe-cuter schreef op 12 oktober 2004 @ 16:07:
Geweldig XrenityKan een woordje niet lezen : "This time .. just get ..."
dacht ik
Heb nu de signed ook

/edit
nu is klik groter
[ Voor 8% gewijzigd door Xrenity op 12-10-2004 16:25 ]
Volgens mij is het gewoon zn ma die daar werkt.
En nu probeert hij om ons jaloers te maken over 2 posters die hij zogenaamd van Valve heeft gekregen omdat hij zo aardig is.
Ik vond 't ook vergezocht, aan de andere kant denk je als game-developer bij 't woordje 'valve' natuurlijk altijd aan dat bedrijfSchietSchijf schreef op 12 oktober 2004 @ 15:31:
[...]
[...]
Als het nou met de juiste hoofdletters geschreven was ok.. maar hier staat zelfs een soort tekeningetje achter van een klep. IMO heeft dat dus weinig te maken met het bedrijf Valve..
Maar waarom staat er "Valve running" ? Een "valve" loopt normaal toch niet. Als het al een grapje is, zal het echter toch niet groot zijn.
Whaha Xrenity's posters als nieuws op www.counter-strike.nl/
Devilion schreef op 12 oktober 2004 @ 18:35:
Whaha Xrenity's posters als nieuws op www.counter-strike.nl/
het verhaal klopt alleen niet helemaal
Dit staat eigenlijk gewoon los van halflife-2.nl namelijk
Als jij op Run klikt in het start menu, en dan winword intikt, dan loop word toch ook niet weg?? (bij mij niet) Het betekent gewoon dat iets actief is op dit moment.Exe-cuter schreef op 12 oktober 2004 @ 18:03:
Maar waarom staat er "Valve running" ? Een "valve" loopt normaal toch niet. Als het al een grapje is, zal het echter toch niet groot zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Vanitas op 12-10-2004 22:57 ]
Ja, maar winword is dan actief bezig. Een valve is net als een houten deur zeg maar, dat staat er of dat staat er niet. Er kon beter staan "Valve functional"
[/D³ offtopics]
[/D³ offtopics]
Vanitas schreef op 12 oktober 2004 @ 20:34:
[...]
Als jij op Run klikt in het start menu, en dan winword intikt, dan loop word te ook niet weg?? (bij mij niet) Het betekent gewoon dat iets actief is op dit moment.
Verwijderd
Hehe je neemt het iets te leterlijk denk ikExe-cuter schreef op 12 oktober 2004 @ 18:03:
* Arx is here for rescue!!Exe-cuter schreef op 12 oktober 2004 @ 21:05:
Ja, maar winword is dan actief bezig. Een valve is net als een houten deur zeg maar, dat staat er of dat staat er niet. Er kon beter staan "Valve functional"
[/D³ offtopics]
offtopic:
Een valve / klep heeft in principe 3 toestanden: open, dicht, en alles daar tussen in. Zo'n klep gaat natuurlijk niet in een keer dicht. Als dat zou gebeuren dan zouden er leidingen knappen door de enorme druk door het dichtslaan van zo'n klep. Doe het maar eens thuis in een keer met de waterkraan, je hoort dan vaak kadonk!
Wat ID bedoelt met running van de valve is de toestand van open->dicht of andersom. Exe-cuter heeft natuurlijk wel gelijk met de term running. Een klep loopt niet. De officiele term die ID had moeten gebruiken is: traveling.
Een valve / klep heeft in principe 3 toestanden: open, dicht, en alles daar tussen in. Zo'n klep gaat natuurlijk niet in een keer dicht. Als dat zou gebeuren dan zouden er leidingen knappen door de enorme druk door het dichtslaan van zo'n klep. Doe het maar eens thuis in een keer met de waterkraan, je hoort dan vaak kadonk!
Wat ID bedoelt met running van de valve is de toestand van open->dicht of andersom. Exe-cuter heeft natuurlijk wel gelijk met de term running. Een klep loopt niet. De officiele term die ID had moeten gebruiken is: traveling.
Ik denk trouwens ook niet dat ID hier een verwijzing maakt naar VALVE. Waarom zouden ze??
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
lolz..you can play with bots but the bots write down your ip and send emails to valve telling them who you are
Verwijderd
Aaah.. Vanmorgen Steam-update, ik onder "monitor" kijken, was ie dus heeeeeel eventjes bezig met DoD: Source...
Vanmorgen op hlfallout:
Misschien is een gold-announcement dichterbij dan verwacht? Of het waar is, valt natuurlijk te betwijfelen...According to blogger Bill Harris, an anonymous industry insider has sent in word regarding HL2's RC status. How reliable is this "anonymous industry" source? We'll soon find out. Here's the quote:
Vivendi is very eager to get the game out ASAP and Valve submitted RC5 late last week to Vivendi for testing. I think they were down to three show stoppers after RC4, nothing huge. They're being very careful about getting a stable release out the door and with all the big reviews hitting the net I'm not surprised. It's looking to be something very special. The delays are not Vivendi sitting on a finished game or Valve not playing fair.
Toen ik de silver had gekocht ging hij meteen heel DoD downloaden, zag ik op de monitor. Na 20 mins met 400kbs had ik hem 100%, ik kan hem echter nog niet spelen.Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 09:01:
Aaah.. Vanmorgen Steam-update, ik onder "monitor" kijken, was ie dus heeeeeel eventjes bezig met DoD: Source...
Verwijderd
Ok thnx!Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 12:13:
Valt wel mee hoor Rano52 meeste is de r**t kussen van Valve en Halflife 2 naar de goden wereld prijzen. Zitten wat spoilers in van de puzzels...
Weet al iemand waar je een cd key kan kopen?
offtopic:
Lol, zelfde usersicon
Lol, zelfde usersicon
[ Voor 31% gewijzigd door Steephh op 13-10-2004 11:48 ]
_@/'
Volgens mij alleen van mensen die een ongebruikte ATI-coupon hebben. Verder alleen via steam.
BMRS schreef op 13 oktober 2004 @ 11:47:
Weet al iemand waar je een cd key kan kopen?
offtopic:
Lol, zelfde usersicon
offtopic:
Nee die van Rano52 is iets mooier
Nee die van Rano52 is iets mooier
Verwijderd
Zeg ik hoorde dat je Half life 2 ook bij een bepaald soort videokaart krijgt weet iemand om welke kaart het gaat?
Verwijderd
dat was de ati radoen 9600 dacht ik,kreeg je een coupon(kwee nie zeker,kan ook een ander type zijn)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2004 20:59 ]
A.u.bVerwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 20:53:
Zeg ik hoorde dat je Half life 2 ook bij een bepaald soort videokaart krijgt weet iemand om welke kaart het gaat?
kort samengevatte
alleen bij de ATI kaarten en den de XT versies!!!
zoals bij mijn Asus Radeon 9800XT
[ Voor 13% gewijzigd door Valkyre op 14-10-2004 02:56 ]
Gisteren Steam even geinstalleerd en met de op de coupon staande code de preload binnengehaald. In totaal 2GB aan data binnen, nu wachten tot Valve toestemming geeft.

Verwijderd
Ik ben helemaal niet zo into half life enzo maar wat is dat pre loaden nou precies.
Betekend dat nou dat ALLE data dat nodig is om te spelen nu aanwezig is op je harde schijf en je alleen nog maar een key nodig hebt om te kunnen spelen? If so waarom is dat nog niet gekraakt dan
Betekend dat nou dat ALLE data dat nodig is om te spelen nu aanwezig is op je harde schijf en je alleen nog maar een key nodig hebt om te kunnen spelen? If so waarom is dat nog niet gekraakt dan
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2004 09:24 ]
Het zijn 2 grote bestanden van rond de 2GB. geen losse bestanden, denk dat het met een encryptie ingepakt is.
Arx schreef op 12 oktober 2004 @ 23:07:
[...]
offtopic:
offtopic:
Hier klopt dus niks van je vertaling is helemaal letterlijk. Valve traveling is onzin en kan niet in het opbouwen van een zin zeker niet met dit voorbeeld. Wat id heeft gedaan klopt als een bus, bij Valve running verwijzen ze naar een gebeurtenis omtrent de functie van die valve. dus de procedure van de klep is in werking ofwel valve 2 running. running is niet alleen "rennen"maar ook "lopen" en "in werking". Het is een proces dat loopt.
Hier klopt dus niks van je vertaling is helemaal letterlijk. Valve traveling is onzin en kan niet in het opbouwen van een zin zeker niet met dit voorbeeld. Wat id heeft gedaan klopt als een bus, bij Valve running verwijzen ze naar een gebeurtenis omtrent de functie van die valve. dus de procedure van de klep is in werking ofwel valve 2 running. running is niet alleen "rennen"maar ook "lopen" en "in werking". Het is een proces dat loopt.
goodwill naar je collega's in je branche. Het is natuurlijk niet zo dat ontwikkelaars elkaar haten als iedereen zijn stukje van de taart maar krijgt zijn ze prima tevreden.Ik denk trouwens ook niet dat ID hier een verwijzing maakt naar VALVE. Waarom zouden ze??
sjek schreef op 14 oktober 2004 @ 10:04:
[...]
offtopic:
offtopic:
En wat zei ik: Het betekent gewoon dat iets actief is op dit moment.
En wat zei ik: Het betekent gewoon dat iets actief is op dit moment.
nou, als ik Valve Running zie, stel ik me eerder voor dat ze bedoelen dat valve aan het rennen is, oftewel bang moet zijn voor d3sjek schreef op 14 oktober 2004 @ 10:04:
goodwill naar je collega's in je branche. Het is natuurlijk niet zo dat ontwikkelaars elkaar haten als iedereen zijn stukje van de taart maar krijgt zijn ze prima tevreden.
(offtopic: bwahahaha)
Verwijderd
That's because you're STUPID! (sorry dat was gewoon het eerste dat in me op kwam)BaRF schreef op 14 oktober 2004 @ 11:16:
[...]
nou, als ik Valve Running zie, stel ik me eerder voor dat ze bedoelen dat valve aan het rennen is, oftewel bang moet zijn voor d3
(offtopic: bwahahaha)
Valve running is een gewone term die gewoon niets met HL2 of VALVe te maken heeft. Als ik in een adventure door windows kijk gaat toch ook niet iedereen zeiken dat het een onder-de-gordel steek is naar windows? Hoe hadden ze het anders moeten noemen dan?
zo hallo, ík ben hier niet degene die dat valve running noemde, ik zeg alleen dat als ze met opzet 'running' gebruiken en ze mikken ook nog eens écht op Valve, dan zouden ze dat niet vriendschappelijk bedoelenVerwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 11:46:
[...]
That's because you're STUPID! (sorry dat was gewoon het eerste dat in me op kwam)
Valve running is een gewone term die gewoon niets met HL2 of VALVe te maken heeft. Als ik in een adventure door windows kijk gaat toch ook niet iedereen zeiken dat het een onder-de-gordel steek is naar windows? Hoe hadden ze het anders moeten noemen dan?

geez...
Op CS-nation staat de zoveelste rumour dat Half-Life 2 snel gold gaat. Ik hoop natuurlijk persoonlijk dat het deze keer wel waar is, maar ik betwijfel het. Het zou anders wel tijd worden want een release eind oktober zou niet misstaan.
Zucht, hier hebben we niks aan.mol_1337 schreef op 14 oktober 2004 @ 14:52:
Op CS-nation staat de zoveelste rumour dat Half-Life 2 snel gold gaat. Ik hoop natuurlijk persoonlijk dat het deze keer wel waar is, maar ik betwijfel het. Het zou anders wel tijd worden want een release eind oktober zou niet misstaan.
Laten we weer ontopic gaan ipv het alleen maar over een afbeelding uit een totaal ander spel te hebben. 
Overigens is op fileplanet al een mappack (139mb) van Counterstrike Source te downloaden.
Overigens is op fileplanet al een mappack (139mb) van Counterstrike Source te downloaden.
Hey nice. Nu nog 23 minuten wachten, stomme FP.I.R. Butcher schreef op 14 oktober 2004 @ 15:10:
Laten we weer ontopic gaan ipv het alleen maar over een afbeelding uit een totaal ander spel te hebben.
Maar het downloaden gaat wel snel, als het eenmaal begint, that is...
welke maps zijn dit?
edit:
Ik sta op planethalflife.com met de posters
Ik sta op planethalflife.com met de posters
[ Voor 61% gewijzigd door Xrenity op 14-10-2004 17:02 ]
Damn, dat wist ik dus nog niet. Ik wil POOL_day source spelen verdomme,... en assault,...I.R. Butcher schreef op 14 oktober 2004 @ 15:10:
Irrelevant by default - rm -rf /
sjek schreef op 14 oktober 2004 @ 10:04:
[...]
offtopic:
[...]
goodwill naar je collega's in je branche. Het is natuurlijk niet zo dat ontwikkelaars elkaar haten als iedereen zijn stukje van de taart maar krijgt zijn ze prima tevreden.
offtopic:
Ik heb niets vertaald. Ik zeg alleen dat de term running niet de correcte is.
Sorry, maar wat je misschien moet weten: ik werk in proces industrie als SE. Yokogawa noemt het traveling, AWB noemt het traveling, Emerson noemt het traveling, Siemens noemt het traveling. Je snapt het wel... Dus...... ID heeft niet de goede benaming gebruikt! Check sjek?
Maargoed, wat kan het ook schelen.
Hier is je bron: The List of Specialized Words And Their Definitions
Sorry, maar wat je misschien moet weten: ik werk in proces industrie als SE. Yokogawa noemt het traveling, AWB noemt het traveling, Emerson noemt het traveling, Siemens noemt het traveling. Je snapt het wel... Dus...... ID heeft niet de goede benaming gebruikt! Check sjek?
Hier is je bron: The List of Specialized Words And Their Definitions
Edit: bron vermelding
[ Voor 18% gewijzigd door Arx op 14-10-2004 19:21 ]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
offtopic:
Niet, die van mij is van betere kwaliteit, en daar heeft gordon niet zo'n vet gezicht.
Niet, die van mij is van betere kwaliteit, en daar heeft gordon niet zo'n vet gezicht.
_@/'
Arx schreef op 14 oktober 2004 @ 19:18:
[...]
offtopic:
Sorry, maar wat je misschien moet weten: ik werk in proces industrie als SE. Yokogawa noemt het traveling, AWB noemt het traveling, Emerson noemt het traveling, Siemens noemt het traveling. Je snapt het wel... Dus...... ID heeft niet de goede benaming gebruikt! Check sjek?Maargoed, wat kan het ook schelen.
offtopic:
Het maakt ook weinig uit maar je begrijpt denk ik niet hoe het hier weergeven word. Het is running en daar heb ik geen bron voor nodig want een onderdeel dat in werking is travelt niet maar draait. Dus uit jouw oogpunt is bv messenger geen proces dat runt maar travelt? Bel microsoft maar ff op want dit doen ze dan al sinds het begin der tijden van hun os'en fout.
De valve in dit verhaal is een proces dat uitgevoerd wordt en dat is simpel vertaald process running. Het onderdeel valve zelf opzichzelf zou traveling goed zijn als het verplaatst, in dit geval is het enkel een proces meer niet.
Het maakt ook weinig uit maar je begrijpt denk ik niet hoe het hier weergeven word. Het is running en daar heb ik geen bron voor nodig want een onderdeel dat in werking is travelt niet maar draait. Dus uit jouw oogpunt is bv messenger geen proces dat runt maar travelt? Bel microsoft maar ff op want dit doen ze dan al sinds het begin der tijden van hun os'en fout.
De valve in dit verhaal is een proces dat uitgevoerd wordt en dat is simpel vertaald process running. Het onderdeel valve zelf opzichzelf zou traveling goed zijn als het verplaatst, in dit geval is het enkel een proces meer niet.
Edit in jouw bron doelen ze op een vervoers valve waardoor elementen heen gaan. Het voorbeeld van d3 is anders.
[ Voor 6% gewijzigd door sjekneck op 14-10-2004 20:02 ]
Is dit gewoon een legaal Map pack? ik dacht dat de editing tools nog niet uit warenI.R. Butcher schreef op 14 oktober 2004 @ 15:10:
Ik geloof niet dat iets als fileplanet een illegale map-pack gaat hosten
sjek schreef op 14 oktober 2004 @ 20:00:
[...]
offtopic:
Edit in jouw bron doelen ze op een vervoers valve waardoor elementen heen gaan. Het voorbeeld van d3 is anders.
offtopic:
Hou maar op want ik begrijp helemaal niet wat je bedoelt, en ik merk uit je tekst dat je kosten wat het kost je gelijk probeert te krijgen. Microsoft, messenger en een vervoers valve????? Waar heb je het over! Het lijkt mij dat dit de essentie van de discussie voorbij gaat, tenzij je niet weet wat een valve is: klep, die niets anders doet dan open of dicht staan! En nou ga ik je negeren.
Hou maar op want ik begrijp helemaal niet wat je bedoelt, en ik merk uit je tekst dat je kosten wat het kost je gelijk probeert te krijgen. Microsoft, messenger en een vervoers valve????? Waar heb je het over! Het lijkt mij dat dit de essentie van de discussie voorbij gaat, tenzij je niet weet wat een valve is: klep, die niets anders doet dan open of dicht staan! En nou ga ik je negeren.
Laten we het gezellig houden en over Hl2 hebben.
Zullen we verder maar weer ontopic over HL 2 praten?
Denk pre alpha...BazP schreef op 14 oktober 2004 @ 20:05:
[...]
Is dit gewoon een legaal Map pack? ik dacht dat de editing tools nog niet uit waren
weet iemand wat de geschatte tijd is om hem single-player uit te spelen ?
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Tja, de SDK zouden ze vlak voor de release van Hl2 uitbrengen. Ik heb even gechecked, en hij is nog niet uit volgens Valve (website). Misschien dat er wat Beta testers zijn geweest die de SDK getest hebben op volledigheid en die dachten: laten we wat mapjes maken.
Wat natuurlijk ook zou kunnen is dat de exportatie van Hl1 naar Hl2 zo perfect werkt dat daar geen SDK aan te pas hoeft te komen.
Maar inderdaad, raar is het wel.
@Doekoeman: ik meende ergens 20 uur gelezen te hebben.
Wat natuurlijk ook zou kunnen is dat de exportatie van Hl1 naar Hl2 zo perfect werkt dat daar geen SDK aan te pas hoeft te komen.
Maar inderdaad, raar is het wel.
@Doekoeman: ik meende ergens 20 uur gelezen te hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door Arx op 14-10-2004 23:20 ]
HL2 wordt weer geupdate.....
The sixth phase of the Half-Life 2 preload begins to Steam account holders today. This will allow users to download the Half-Life 2 maps in encrypted form. No purchase is required to pre-load Half-Life 2, but is required to activate the game. The moment the game is made available, those who have pre-loaded and purchased the game via Steam will be ready to start playing.
wow, dus nú komen pas de maps?
zal toch ook wel de nodige mb's zijn? Dit betekend wel dat het gedeelte waar het meest in getweaked is (de maps) nu dus echt klaar is
hoei
geen idee hoeveel mb's het zijn, heb de pc aan gezet en ben naar mijn werk gegaan
Verwijderd
Hmm.. Iedereen begint te speculeren dat dit de laatste preload is.. Ik geloof het niet.. Als je je nog de textures & sound pre-load weet te herinneren, daarin stond vermeld dat "this will allow users to download most of the Half-Life 2 bla bla".. Subtiel verschil met nu, waar er gewoon staat "allow users to download the Half-Life 2 maps". Dus de maps zijn erdoorheen, maar ik verwacht nog minstens een of twee pre-loads voor aanpassingen van de textures & sounds..
De preload is trouwens rond de 800 mb.
Kun je ook pre-loaden zonder dat je een key hebt? Dus alleen met een steam-account. Wil hem namelijk wel al pre-loaden maar heb nog geen geld voor de aanschaf.
Verwijderd
jupcvs79 schreef op 15 oktober 2004 @ 08:57:
Kun je ook pre-loaden zonder dat je een key hebt? Dus alleen met een steam-account. Wil hem namelijk wel al pre-loaden maar heb nog geen geld voor de aanschaf.
ik heb m ook al gepreload: 3.34 GB bij mij
Ik denk dat alle sounds en textures er nu ook wel opstaan... zo'n 4 gig is alles nu bijelkaar (toch?Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 08:52:
Hmm.. Iedereen begint te speculeren dat dit de laatste preload is.. Ik geloof het niet.. Als je je nog de textures & sound pre-load weet te herinneren, daarin stond vermeld dat "this will allow users to download most of the Half-Life 2 bla bla".. Subtiel verschil met nu, waar er gewoon staat "allow users to download the Half-Life 2 maps". Dus de maps zijn erdoorheen, maar ik verwacht nog minstens een of twee pre-loads voor aanpassingen van de textures & sounds..
Halflife2 past op 1 dvd, als de preload gecomprimeerd is, kan er misschien nog 1 preload-fase komen.
Dit is de laatste of de ene laatste in ieder geval.. Bij CS: Source werden ook de maps als laatste gedownload 
En het is ook zo dat RC5 net is verstuurd naar Vivendi en dat zou de laatste zijn (nouja.. er zaten in RC4 maar 3 bugs dus ik denk dat het de laatste is
)
En het is ook zo dat RC5 net is verstuurd naar Vivendi en dat zou de laatste zijn (nouja.. er zaten in RC4 maar 3 bugs dus ik denk dat het de laatste is
Valt me op dat de preload heel vaak blijft hangen. Had tot nu toe alles gepreload, stond op 79% en heb em vanochtend aangezet, kom net thuis en hij staat nog steeds op 79%

edit: hmm, pauze en dan continue did the trick

edit: hmm, pauze en dan continue did the trick
[ Voor 13% gewijzigd door bAdmuTs op 15-10-2004 14:09 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Oeps, inderdaad....Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 00:30:
*kuch editing tools, lees startpost kuch*
Gelezen!
Maar daar kun je toch geen maps mee maken?
Verwijderd
zeker wel, kheb zelf (voor het eerst in mn leven met zo'n prog) in een half uur een huisje gemaakt. Wel grappig progje, maar ik kan er niks van
Verwijderd
Ik heb meerdere malen gelezen dat CSS hetzelfde is als CS maar dan draaiend op de Source Engine en met een paar verrassingen. Wat zijn de verrassingen?
Hele stoere physics, en je kunt ditmaal zien aan hoe de lijken liggen van welke kant ie beschoten is 
En het de meeste dingen zien er natuurlijk beter uit
En het de meeste dingen zien er natuurlijk beter uit
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
Onder welke steen heb jij gelegen de laatste 2 maanden?Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 18:26:
Ik heb meerdere malen gelezen dat CSS hetzelfde is als CS maar dan draaiend op de Source Engine en met een paar verrassingen. Wat zijn de verrassingen?
Toen de cs souce beta versie al online ging verschenen al diverse reviews op het internet...
stel zulke vragen nou eens [rml][ PC] Counter-Strike: Source deel 2[/rml] hier!!Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 18:26:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vergeet niet: Hou het nuttig.
Niemand heeft zin om replies te lezen waar niemand wat aan heeft!
Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt!
Niemand heeft zin om replies te lezen waar niemand wat aan heeft!
Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt!