Rome: Total War [deel 2]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.156 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mitt3nz schreef op 22 oktober 2004 @ 17:14:
Mja, maar waarom zouden ze zich in godsnaam terugtrekken? Hun leger was ongeveer net zo groot als die van mij en ze hadden meer experience..

Ik speel nu op medium/medium trouwens. Is de AI op (very) hard wat beter in gevechten? Ik zie de tegenstander namelijk ontzettend vaak enorm domme dingen doen.. zoals bij een siege z'n (verdedigende) manschappen binnen het bereik van mijn archers die buiten de muren staan laten marcheren.. en niet één keer maar wel tig keer achter elkaar.

Valt me ook op de AI ook erg domme dingen doet m.b.t. diplomacy enzo.. de Spanjaarden verklaarden me net de oorlog terwijl ze 20 keer zo zwak zijn als ik? Ik heb nu geen enkele moeite om ze uit te roeien..
Met medium/medium was het echt te makkelijk voor me, ook in de battles, bijna belacheljk.
Zet je m op hard/hard, dat is andere koek. Meteen sterke units voor de Gauls (ik speel julii, en de AI heeft nu tenminste een gevoel van tact (omsingelen, een bres in je linies, etcetc)
Heb regelmatig erg veel moeite om te kunnen winnen. Zelfs een paar losses zijn erbij gekomen.
Ik denk dat als je op hard/hard speelt het meer werkelijkheidsgetrouw is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mtenbos schreef op 22 oktober 2004 @ 22:38:
ben nu ook een tijdje met ditr geweldige spel aan het spelen

maar heb toch effe een vraagje als ik begin met het "huis van julli" dan begin ik met een negatief saldo, heb de moeilijkheids graad op meduim/meduim staan

hoe krijg deze het snelst weer positief?
Gewoon dingen bouwen in je steden die de welvaart vergroten. Na een tijdje, als de bevolking ook groter wordt wordt het vanzelf weer positief (mits je niet telkens je leger vergroot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Species5618 schreef op 22 oktober 2004 @ 19:52:
[...]

Gallische units zijn man voor man een stuk minder goed dan hun Romeinse collega's. Dus ondanks een gelijk aantal units en meer experience zit het er dik in dat jouw leger toch sterker was.
Het kan ook het seizoen zijn. Gallische units zijn sterker in de Winter; misschien hadden ze meer experience, en wellicht hadden de Gauls fanatics tussen hun troepen zitten. Die mensen laten binnnen no time wel 1 van je bataljons wegvluchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je trouwens de hastati verhinderen om hun speren te gooien voor ze aan gaan vallen ?! vind t zelf nogal nep en onhandig in het heetst van de strijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 12:16

Rannasha

Does not compute.

Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 12:56:
Kun je trouwens de hastati verhinderen om hun speren te gooien voor ze aan gaan vallen ?! vind t zelf nogal nep en onhandig in het heetst van de strijd....
ALT-rightclick op je target. Als je met ALT ingedrukt het aanvalscommando geeft, dan dwing je de units af om alleen melee te vechten.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laatste tijd dat als ik steden verover, die steden meteen gaan rebeleren (flamment icoontje) dus de volgende turn word ik weer meteen die stad uitgeschopt.
En ja er staat een leger in stad, ik recruit mensen, en doe low taxes enzo.
Iemand een idee waarom?

Ohwja ik die occupy city, mischien dat ik andere moet doen?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2004 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 13:18:
Ik heb de laatste tijd dat als ik steden verover, die steden meteen gaan rebeleren (flamment icoontje) dus de volgende turn word ik weer meteen die stad uitgeschopt.
Iemand een idee waarom?

Exterminate...uitmoorden die ondankbare gasten :P. Hoe minder inwoners, des te kleiner de kans dat je gekicked wordt uit je stad

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:28
Iemand een idee waarom?

Stel je voor dat jij nu bijvoorbeeld één of ander Islamitisch land overneemt als Nederland. Denk je dat die mensen jou dan gaan gehoorzamen?

Je had beter exterminate kunnen doen. Slacht je iedereen af en groeien mensen van jouw ras op in die stad. Je kan ook enslave doen, maar dan krijg je rassen menging en ook allemaal gezeik, want die mensen worden dan onder de steden verdeeld waar governors inzitten.

In het begin alleen is occupy een optie bij de steden die dicht bij jouw capital zijn, omdat die mensen dan toch zeven kleuren scheiten.

Maar hoe verder van huis hoe beter het is om ze allemaal de strop te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Laatst online: 23-08 16:19
Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 12:49:
[...]

Met medium/medium was het echt te makkelijk voor me, ook in de battles, bijna belacheljk.
Zet je m op hard/hard, dat is andere koek. Meteen sterke units voor de Gauls (ik speel julii, en de AI heeft nu tenminste een gevoel van tact (omsingelen, een bres in je linies, etcetc)
Heb regelmatig erg veel moeite om te kunnen winnen. Zelfs een paar losses zijn erbij gekomen.
Ik denk dat als je op hard/hard speelt het meer werkelijkheidsgetrouw is..
Ja, was al van plan om de volgende campaign met de Brutii op hard/hard te doen :)

Medium/medium is net als easy/easy geen klap aan. Net een battle van 940 (ikke) tegen 950 (spanjolen).. ik had de tegenstander compleet afgeslacht met maar liefst 24 doden aan mijn zijde. Dan is het niet veel aan..

Wordt de AI m.b.t. diplomatie op de global map trouwens ook wat beter op hard/hard?

[ Voor 20% gewijzigd door Mitt3nz op 23-10-2004 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @baddon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-06 23:13
Je diplomatie is ook beter. Als je 2 bijvoorbeeld met 2 fratcies in war bent vormen ze heel snel een alliance en gaan ze je met zn 2'en hakken. Of hij haalt iemand erbij. Vind alleen dat zodra je bijna hebt gewonnen dat alle fracties een pact tegen je moeten sluiten, lijkt me ruig om van alle kanten te worden aangevallen.

[ Voor 3% gewijzigd door @baddon op 23-10-2004 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee waarom?

Ik enslave ze meteen, worden ze verdeeld over al mijn steden, en diegenen die overblijven zal een klein deel zijn, de mensen die er dan bijkomen worden dus door de Romeinse cultuur opgevoed. (minder culture penalty)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Ik heb het speel het spel nu denk 4/5 dagen en ik vind het wel gaaf.

Speel nu op easy/easy die imperial campaign, maar dat is idd geen uitdaging lol, maar ik speel hem vandaag denk wel effe uit en dan begin ik opnieuw op hard/hard denk ik. Medium/medium is niet echt verschillend van easy/easy?

Heb nu alles door en weet ongeveer wel alles in iedergeval qua basis. Alleen 1 vraagje nog voor ik weer verder ga met leren :(

Wanneer kan je Rome aanvallen en de bruti etc. Je krijgt een bericht dat je nog niet sterk genoeg bent, maar ik weet zeker dat ik ze makkelijk slacht. Heb ook al zat provincies enzo.

Ik speel overigens met de julii. Wat is trouwens een leuk volk als ik opnieuw ga beginnen? Egypte goed? Of welk volk is het makkelijkst om mee te beginnen op hard/hard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op 23 oktober 2004 @ 16:57:
Ik heb het speel het spel nu denk 4/5 dagen en ik vind het wel gaaf.

Speel nu op easy/easy die imperial campaign, maar dat is idd geen uitdaging lol, maar ik speel hem vandaag denk wel effe uit en dan begin ik opnieuw op hard/hard denk ik. Medium/medium is niet echt verschillend van easy/easy?

Heb nu alles door en weet ongeveer wel alles in iedergeval qua basis. Alleen 1 vraagje nog voor ik weer verder ga met leren :(

Wanneer kan je Rome aanvallen en de bruti etc. Je krijgt een bericht dat je nog niet sterk genoeg bent, maar ik weet zeker dat ik ze makkelijk slacht. Heb ook al zat provincies enzo.

Ik speel overigens met de julii. Wat is trouwens een leuk volk als ik opnieuw ga beginnen? Egypte goed? Of welk volk is het makkelijkst om mee te beginnen op hard/hard?
Die onderste in Italie... weet niet meer hoe ze heten, je had Jullii, Brutii en nog wat... die laatste dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 18:21:
[...]

Die onderste in Italie... weet niet meer hoe ze heten, je had Jullii, Brutii en nog wat... die laatste dus ;)
Scipii.
Alledrie de romeinse families zijn erg makkelijk om mee te beginnen. Je hebt steeds allies in de rug en je kunt de sterkste eenheden rekruteren.
Je kunt rome aanvallen zodra je genoeg support hebt van het volk (plebs). Of als je geen hol van de senaat aantrekt outlawen ze je uiteindelijk, dan worden de romeinen automatisch jouw tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Hoe zorg je ervoor dat een fractie zich overgeeft? Want dat is mijn senaat missie nu. Ik heb 10 beurten de tijd om de te zorge ndat de spanjaarden zich overgeven. Maar als ik er met een diplomaat heen ga zie ik nergens bij demand 'Surrender' staan. En het is onmogelijk om 3 steden te veroveren in 10 beurten tijd. Iig hoe ik er nu voor sta dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Become protectorate ...dat moet je meestal bereiken met die missies. Tis mij nog nooit gelukt, terwijl ik nu in 60 b.C zit ofzo.
Sommigen zeggen dat je eerst een stad of geld moet geven. ..geld kan nog..maar ik ga geen stad weggeven :P

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Ik begrijp dat er nog voorafgaande spellen zijn; medieval en shogun

Denk dat ik deze ook moet aanschaffen, lijken ze erg op rome? Of is rome superieur aan bovenste?

Ohja je hebt een tijd (BC) is er nog een moment dat de tijd op is, zodat je niet meer verder kan of kan je oneindig turnen?

[ Voor 28% gewijzigd door PacinoAllstars op 23-10-2004 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op 23 oktober 2004 @ 20:28:

Denk dat ik deze ook moet aanschaffen, lijken ze erg op rome? Of is rome superieur aan bovenste?

Ohja je hebt een tijd (BC) is er nog een moment dat de tijd op is, zodat je niet meer verder kan of kan je oneindig turnen?
Als je van het principe houdt waar Rome: TW de spil van is zou ik ze kopen.
Geef je meer om de graphics zou ik ze niet kopen... ze zijn lelijk hoor met de battles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

PacinoAllstars schreef op 23 oktober 2004 @ 20:28:

ik heb de eerste 2 Total War spellen nooit gespeeld, en had geen enkele moeite met het onder de knie krijgen van Rome. Dus als je van het type spel houdt, is het wellicht aardig om de andere twee te kopen, alleen zijn de meeste mensen die de oudere spellen ook hebben gespeeld het er over eens dat Rome een stuk beter is, dus misschien vallen de andere wat tegen als je Rome gewend bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 19:05
Ik ben toch benieuwd hoe iedereen dat nou doet; ik begin met de Julii om m/m en loop voortdurend te schrapen voor geld. Om de trade te bevorderen bouw ik dus wegen, ports, traders en markets en zit ik dus maar af te waachten op construction en vooral geld.

Vervolgens probeer ik met drie leger wat te veroveren en dat gaat in het begin dan nog wel wat. Maar al gauw kom ik met mijn 180 man (general, 2 hastiti en wat archers en als ik geluk heb een triarii) 500 man gauls plus reinforments tegen, daar gaat mijn 6 sterren generaal.

Hoe krijgen jullie het toch voor elkaar om in 10 beurten al ruig te gaan veroveren? Is de truc alles in 1 of 2 legers bijeen te brengen? Wat bouw je zoal in het begin, waar haal je al dat geld vandaan en betere units? Die hastiti zijn ook niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Zoveel mogelijk groeperen in sterke legers, zodat je ongeveer alles aankunt en met die dan gaan knokken. Zo min mogelijk troepen in steden achterlaten, hooguit een governor en wat town watch voor de ordebewaring, mocht een stad under seige komen dan loop je er gewoon met je main army naartoe. Ook niet teveel trainen, kost dan teveel geld aan upkeep. In het begin is geld een beetje een probleem voor de Julii, maar zodra je een aantal dorpjes gepakt hebt, loopt het steeds beter. En op med/med moet het veroveren van een paar dorpjes niet al te moeilijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik heb ff hulp nodig mensen. Wat kan ik aan die vreselijk irritante culture penalties doen? Ik heb gezien dat het enslaven van de populatie goed is ertegen, maar dan houd je zo weinig mensen in die stad zelf over en dan duurt het vreselijk lang voordat hij is gegroeid. Ik occupy de settlements liever, maar dan heb je een hele hoge culture penalty. Is daar nog iets anders aan te doen?
Ik heb al de oude tempels in een stad vernietigd en die van mijn eigen goden er neer gezet, maar ik had niet echt het idee dat dat erg veel nut had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @baddon
Vervover het world wonder bij Corinth en zet er een goede govenor in. ALs je last van culture penalty in Egypte hebt kun je het wegnemen door de Pyramides te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Abaddon1 schreef op 24 oktober 2004 @ 11:54:
Vervover het world wonder bij Corinth en zet er een goede govenor in. ALs je last van culture penalty in Egypte hebt kun je het wegnemen door de Pyramides te pakken.
Thnx, maar ik las ook dat het toch wel moest helpen om de bestaande tempels te vervangen door die van jezelf, ik merkte echter geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

De meest effectieve oplossing tegen de culture penalty is de bevolking uitroeien. De stad wordt dan herbevolkt met Romeinen (of welke cultuur je ook speelt) en die hebben geen last van een culture penalty. Nadeel is wel dat je met een laag aantal inwoners begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:02

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

UltraR-pc schreef op 24 oktober 2004 @ 12:39:
[...]

Thnx, maar ik las ook dat het toch wel moest helpen om de bestaande tempels te vervangen door die van jezelf, ik merkte echter geen verschil.
Het helpt in ieder geval in zoverre dat je tenminste grotere uitbreidingen kunt bouwen. Vaak heeft een ingenomen stad een tempel van level 2 of 3, die je niet meer kunt uitbouwen.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @baddon
Let op je moet echt niet alles afbreken. Ik heb een paar egyptische steden die een gouden zwaardje en gouden armour geven aan je troepen als je ze daar upgrade. Dus sommige gebouwen zijn gewoon beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraR-pc schreef op 24 oktober 2004 @ 11:47:
Ik heb ff hulp nodig mensen. Wat kan ik aan die vreselijk irritante culture penalties doen? Ik heb gezien dat het enslaven van de populatie goed is ertegen, maar dan houd je zo weinig mensen in die stad zelf over en dan duurt het vreselijk lang voordat hij is gegroeid. Ik occupy de settlements liever, maar dan heb je een hele hoge culture penalty. Is daar nog iets anders aan te doen?
Ik heb al de oude tempels in een stad vernietigd en die van mijn eigen goden er neer gezet, maar ik had niet echt het idee dat dat erg veel nut had.
zodra je de stad/dorp kan upgraden naar een grotere stad.
verdwijnt de meeste culture penalty, de rest van de penalty gaat langzaam weg door de jaren heen.

succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Ben gekapt met Julii op med/med omdat het te simpel was.. speel nu met de Scipii op hard/hard :) Heb ook de Rome Total Realism 2.2 mod geïnstalleerd.. ik hoop dat de battles nu wat realistischer zijn.

Binnekort maar eens de Carthagers het leven zuur gaan maken >:)

[ Voor 26% gewijzigd door Mitt3nz op 24-10-2004 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:03

Mach

[END]Avengers

Mitt3nz schreef op 24 oktober 2004 @ 18:02:
Ben gekapt met Julii op med/med omdat het te simpel was.. speel nu met de Scipii op hard/hard :) Heb ook de Rome Total Realism 2.2 mod geïnstalleerd.. ik hoop dat de battles nu wat realistischer zijn.

Binnekort maar eens de Carthagers het leven zuur gaan maken >:)
lol....exact wat ik vanmiddag ook heb gedaan.....

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel hem nu ook een weekje, hard/hard nu met de brutii. Kan je toevallig gates zelf openen? ik wilde carthago binnenvallen maar ik kon mijn paarden niet gebruiken omdat de gate niet open wilde. Ik had een rijdend siege ding gebruikt om binnen te komen, maar ik heb mijn paarden nodig om een stel olifanten af te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 11-09 15:31
gates (van de NME bedoel je denk ik) kan je kapot maken met siege rams, en je kan ze openen als je een unit op de gatehouse hebt staan en alle units van de tegenstander op het gatehouse dood zijn.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
ppfff..:(
Iedereen die dat med/med maar nix vindt :(
Ik speel op easy en vind het best lastig...ik red het wel (heb eigenlijk hem al uitgespeeld maar speel door om echt ALLES te veroveren),maar om nu te zeggen dat het een eitje is..
Moet ook eerlijk bekennen dat ik dit type spel voor het eerst speel ;)
Snap ook 50% van het spel nog niet...
Veel steden gaan rebeleren op den duur...als het goed is kan je opzoeken WAT ze nu willen..uiteraard vind ik dat nergens ;)

Vraagje...ik ben best ver (heb 80% van de wereld veroverd) maar die mega grote battles zoals je ziet in de starterspost heb ik nog nergens gezien???
Is er soms nog een optie om je legers NOG groter te krijgen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF een vraagje, de X800 pro van mij loopt tijdens het spelen van RTW steeds vast.
In het begin scherm heb ik een zwarte achtergrond, terwijl ik met mijn oude kaart (9600XT) een bewegende rode achtergrond had.
Tijdens de game stopt het spel vaak zomaar en gaat het terug naar windows.

Kan dit aan de drivers liggen, de kaart is van een vriend van me en hij had nooit problemen met de kaart.
Aan de hardware kan het niet liggen (denk ik) we hebben precies hetzelfde systeem :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:16
melly schreef op 24 oktober 2004 @ 23:12:
Ik speel op easy en vind het best lastig...ik red het wel (heb eigenlijk hem al uitgespeeld maar speel door om echt ALLES te veroveren),maar om nu te zeggen dat het een eitje is..
Veel steden gaan rebeleren op den duur...als het goed is kan je opzoeken WAT ze nu willen..uiteraard vind ik dat nergens ;)

Vraagje...ik ben best ver (heb 80% van de wereld veroverd) maar die mega grote battles zoals je ziet in de starterspost heb ik nog nergens gezien???
Zover ik weet is rond de 2000 man het maximale van je leger, als je tegenstander ook zoveel heeft kom je dus aan een totale battle van 4000 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-07 16:45
Als met andere facties speelt, krijg je vaak units met 240 man erin (warband, phalagites), zo kom je aardig snel aan een leger van 3 a 4000 man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melly schreef op 24 oktober 2004 @ 23:12:

Kwestie van aanvallen met 1 leger met drie andere (eigen) legers in de buurt. Kom je op 6000 reinforcements. Als de tegenstander dit ook doet heb je 16000 man :)

wat iemand btw. wat je met een sap point kan doen (is siege equipment) ?
en hoe lang duurt het voordat de plague weg is? (mijn zes sterren generaal is geinfecteerd :( )

Arcani units zijn trouwens meesterlijk! snel, nooit bang en schrikken iedereen af. Warpigs zijn btw. waardeloos tegen niet olifant units.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 16:38
Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 10:27:
[...]

Kwestie van aanvallen met 1 leger met drie andere (eigen) legers in de buurt. Kom je op 6000 reinforcements. Als de tegenstander dit ook doet heb je 16000 man :)

wat iemand btw. wat je met een sap point kan doen (is siege equipment) ?
en hoe lang duurt het voordat de plague weg is? (mijn zes sterren generaal is geinfecteerd :( )

Arcani units zijn trouwens meesterlijk! snel, nooit bang en schrikken iedereen af. Warpigs zijn btw. waardeloos tegen niet olifant units.
Een sappoint is een houten bouwwerk waar je mannetjes kan laten inlopen, die dan een tunnel tot onder de muur graven en deze dan laten instorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SiErRa schreef op 25 oktober 2004 @ 10:51:
[...]

Een sappoint is een houten bouwwerk waar je mannetjes kan laten inlopen, die dan een tunnel tot onder de muur graven en deze dan laten instorten.
Dacht ik al, maar hoe lang duurt het voordat de muur zal instorten? Rammen en siege towers zijn iig. waardeloos bij veel vijandige archers. Ik sloop het zaakje meestal met 5 heavy onagers. Daarna 8 units urban cohorts erin in testudo formation, muur laten opschonen en vervolgens archers,cavelary en general naar binnen en hakken maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @baddon
Jij hebt 5 heavy onagers in een leger waar 12 units in kunnen? Lijkt me overdreven, met 2 havy onagers kom je overal makkelijk doorheen misschien niet een epic stonewall maar de rest wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Aaaaiiii :D , ik heb nu een 29-jarige 9-sterren generaal!!!! :o
Gelijk toen hij 16 werd heb ik hem als veroveraar van turkije gebruikt, na een flinke lading gevechten te hebben gewonnen was hij op zn 29e een 9 sterren generaal. Van die gast kan ik nog veel plezier gaan beleven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij hebt 5 heavy onagers in een leger waar 12 units in kunnen? Lijkt me overdreven, met 2 havy onagers kom je overal makkelijk doorheen misschien niet een epic stonewall maar de rest wel.
Daarom juist, rome (had :+) dikke muren waar ik doorheen moest komen.
Aaaaiiii , ik heb nu een 29-jarige 9-sterren generaal!!!!
Gelijk toen hij 16 werd heb ik hem als veroveraar van turkije gebruikt, na een flinke lading gevechten te hebben gewonnen was hij op zn 29e een 9 sterren generaal. Van die gast kan ik nog veel plezier gaan beleven
Ik heb een 26 jarige 10sterren general. Maar die had bij coming of age al 5 sterren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Lijkt mij wel grappig, twee legers waarvan een vol onagers.

Iemand eens proberen en plaatjes hier plakken?

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L3TUC3 schreef op 25 oktober 2004 @ 13:30:

Zal ik wel een keer doen met een oude savegame :)
Stuk of 20 heavy onagers op vijandelijke units laten schieten en je roeit een kwart uit per schot :D:D

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @baddon
Een paarden batteljon van de vijand breekt uit en al je onagers vluchten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
L3TUC3 schreef op 25 oktober 2004 @ 13:30:

Net ff een custom battle gespeeld.
Mijn leger: allemaal Heavy Onagers met daarvoor 4 units Urban Cohorts.
Tegenstander: allemaal Urban Cohorts en 4 general bodyguards cavalry units.

Uitkomst: mijn leger met de heavy onagers had geen schijn van kans. Ik had ze in verschillende rijen opgesteld zodat de tegenstander vanaf vele verschillende afstanden te bereiken was. Voordat het vijandige leger mijn Urban Cohorts buffer tot de onagers had bereikt hadden de onagers zo'n 500 man (van de 2400) gekilled. Toen gingen er tijdens het vechten tussen de Urban Cohort units nog 100 van de tegenstander aan en toen lag de weg tot de onagers open en was ik verslagen.
Het zag er iig wel heel stoer uit toen al die onagers aan het schieten waren op het aanstormende vijandige leger. Ik heb er helaas geen screens van (ben er nog steeds niet achter hoe je die hier op GOT kunt plaatsen :X )

[ Voor 7% gewijzigd door UltraR-pc op 25-10-2004 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Abaddon1 schreef op 25 oktober 2004 @ 14:30:
Een paarden batteljon van de vijand breekt uit en al je onagers vluchten ;)
Nee hoor, ik omring ze met archers en een paar units urban cohorts :Y)
Ik heb er helaas geen screens van (ben er nog steeds niet achter hoe je die hier op GOT kunt plaatsen )
[img][/img]

Zie ook http://gathering.tweakers.net/forum/faq

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3

L3TUC3

GoT vegetable?

Daarom suggereerde ik twee legers. Eentje met paarden en infantry, je andere enkel onagers.

Heb je toch nog wat bescherming.

Is misschien niet eerlijk, maar wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
L3TUC3 schreef op 25 oktober 2004 @ 15:18:
Daarom suggereerde ik twee legers. Eentje met paarden en infantry, je andere enkel onagers.

Heb je toch nog wat bescherming.

Is misschien niet eerlijk, maar wel leuk.
Tja, maar dan moet 1 van de 2 legers als reinforcements worden gebruikt. En dat duurt altijd een flinke tijd voordat die bij de strijd zijn aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @baddon
UltraR-pc

Had je "use fire"gebruikt. Ze missen dan wel veel maar als ze raken zijn er meteen 30 doden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twitt
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 09:30
Species5618 schreef op 23 oktober 2004 @ 21:42:
[...]

ik heb de eerste 2 Total War spellen nooit gespeeld, en had geen enkele moeite met het onder de knie krijgen van Rome. Dus als je van het type spel houdt, is het wellicht aardig om de andere twee te kopen, alleen zijn de meeste mensen die de oudere spellen ook hebben gespeeld het er over eens dat Rome een stuk beter is, dus misschien vallen de andere wat tegen als je Rome gewend bent :)
Gelukkig ben ik weer de uitzondering die de regel bevestigd. Ik vind rome veeel mooier, maar Medieval wel leuker. Ik mis de bordspelfeeling die medieval wel had, en ik vind het campaign gedeelte van Rome te langdradig en saai.

Eigenlijk kan je het niet met elkaar vergelijken. Het enige wat van Medieval echt kan tegenvallen zijn de graphics.

Amd 2000+ Mobile @ 2500Mhz (250x10) / Shuttle AN35N Ultra 400 / Adata Vitesta DDR500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Net imperial campaign uitgespeeld.. kan ik eigenlijk wel met germanen spelen enzo?

/edit

hé wat stom :D .. dat kan dus 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Loona35 op 25-10-2004 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twitt schreef op 25 oktober 2004 @ 17:11:
[...]

Gelukkig ben ik weer de uitzondering die de regel bevestigd. Ik vind rome veeel mooier, maar Medieval wel leuker. Ik mis de bordspelfeeling die medieval wel had, en ik vind het campaign gedeelte van Rome te langdradig en saai.

Eigenlijk kan je het niet met elkaar vergelijken. Het enige wat van Medieval echt kan tegenvallen zijn de graphics.
Ik geil absoluut niet op graphics, maar Rome is zo goed dat Medieval gewoon schandalig slecht is in vergelijking :D

En tjah, als je niet van het turn-based gedeelte houdt, dan is het niet echt jouw game, maar je kán alles automatisch laten regelen hoor. En die bordspel feeling was juist gaar en onrealistisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Hoe kun je die items zoals wijn en olifanten gebruiken die op de map staan? Er staat dat je dan eits met alt moet doen maar wat weet ik niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Geen idee, heb wel paar keer gezien om mijnen te bouwen voor erst etc maar wijn etc, dunno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
wijn ed worden automatisch gebruik zodra je markets/ports bouwt, ze worden dan namelijk automatisch getrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WAAAAAA

ik kan maar niet winnen... speel als julii en nu is de brutii (groen toch?) zo ongelovelijk sterk (heb SPQR al afgemaakt) een voor een gaan mijn dorpjes eraan in germanie door een stuk of 5 legers die helemaal op volle sterkte zijn.. ook mij grotere steden in het noorden van italie zijn niet meer veilig, ik ben al en masse boogschutters (die beginnen met gouden zwaard bij mijn grootste steden) en legionnairs aan het maken, als ik wordt belegerd en ik heb bood schutters in mij stad dan val ik mijn belegeraars altijd aan, ik laat mijn infantery en paarden altijd achterin staan en dan gewoon met je boogschutters lekker op de menigte schieten. dan heb je zo elke keer 30/40% van hun leger gedood en als ze dan nog niet wegvluchten gewoon exit battle doen en volgende beurt hetzelfde.>.<;

en het stomme is, ze hebben nog maar 1 stad in italie, voor de rest zitten ze alleen maar in griekenland en het voormalig oostblok.. (maar nu komen ze terug!!)

ook heb ik nu een hele baby boom aan generals.. in elke grote stad van mij zitten er zo'n 5 ofzo ik weet echt niet wat ik ermee moet doen want zo hndig zij ze echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag wel wat leuks meegemaakt!

Stond met 4 onagers de vijand te bestoken die maar niet dichterbij wilden komen. 1 op de drie schoten was een voltreffer en kostte de vijand tientallen units. En opeens gebeurde het, bij de 2e serie schoten.. de general komt onder een brandende onager steen! Meteen iedereen routen en mijn cavelary erachteraan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, bij mij gebeurde ongeveer hetzelfde alleen was deze dan gesneuveld onder een regen van fire arrows :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb heel veel custom battles gespeeld en ben eergister met het "echte" werk begonnen.

Van wat ik lees en merk moet je de "Senate" pas op het einde innemen. :(
DAMN, nou ik doe het eerder hoor, wat zijn die lui toch RETE irritant!
Doe dit, doe dat....... hou gewoon je smoel denk ik dan O-)

Ach ja, ga ze zo wel afmaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Je moet wel eerste genoeg steun hebben bij het volk wil je de senaat mogen overnemen. Meestal vergt dit een vrij groot rijk, dus zal je eerst de rest van Europa aan moeten pakken voordat je naar binnen mag kijken en de rest van de Romeinen de nek om mag draaien!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 oktober 2004 @ 22:39:
Vandaag wel wat leuks meegemaakt!

Stond met 4 onagers de vijand te bestoken die maar niet dichterbij wilden komen. 1 op de drie schoten was een voltreffer en kostte de vijand tientallen units. En opeens gebeurde het, bij de 2e serie schoten.. de general komt onder een brandende onager steen! Meteen iedereen routen en mijn cavelary erachteraan >:)
Ik had gister ook zoiets met die onagers..., ik had de Brittons ff onder een salvo rotsen waardoor ik ongemerkt ff 4 units met heavy calvary achter die lui had geplaatst (in het bos). Dus ik dacht nog een paar schoten met wat fire-balls en dan van voor en achter vol dr in..., schiet zo'n onager 2x de vijand voorbij en zo midden in mn heavy calvary! |:( |:(
Is volgens mij soms wat een bug die onagers.., soms schieten ze wel een rost voorbij de horizon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Is juist realistisch, die dingen waren nou eenmaal niet accuraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op 26 oktober 2004 @ 22:36:
ook heb ik nu een hele baby boom aan generals.. in elke grote stad van mij zitten er zo'n 5 ofzo ik weet echt niet wat ik ermee moet doen want zo hndig zij ze echt niet.
Allemaal groepen in 1 army. Paar random units erbij en op vijandelijke legers afsturen en dan auto battle doen. Doordat je veel generals hebt heb je grote winst kans. En je komt van al die generals af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 09:01:
Heb heel veel custom battles gespeeld en ben eergister met het "echte" werk begonnen.

Van wat ik lees en merk moet je de "Senate" pas op het einde innemen. :(
DAMN, nou ik doe het eerder hoor, wat zijn die lui toch RETE irritant!
Doe dit, doe dat....... hou gewoon je smoel denk ik dan O-)

Ach ja, ga ze zo wel afmaken!
Ik begin die leuke opdrachten toch wel te missen... vooral die missies die beloont werden met 10.000 dinari :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 13:07:
[...]

Ik begin die leuke opdrachten toch wel te missen... vooral die missies die beloont werden met 10.000 dinari :)
MM, dan ben je zeker ook wel lang bezig??

Met welke FACTION is het beginnen vrij makkelijk, wil niet op easy beginnen en eerst een beetje sterke steden bouwen voordat ik echt met rossen ga beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 13:09:
[...]

MM, dan ben je zeker ook wel lang bezig??

Met welke FACTION is het beginnen vrij makkelijk, wil niet op easy beginnen en eerst een beetje sterke steden bouwen voordat ik echt met rossen ga beginnen
Brutti is makkelijk om mee te beginnen. Veel ports :)

Zit met mijn jullii campaign in 189b.c (zal ff een screen posten vanmiddag van mijn map etc.) Senaat is ook al dood btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 13:16:
[...]

Brutti is makkelijk om mee te beginnen. Veel ports :)
Zal het eens proberen vanmiddag :9 kijken of ik nu ff met rust gelaten wordt door die primitieve apen (GAULS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde gister custom battles spelen, maar dat lukte niet. Dit kwam omdat ik een battle moest loaden, maar er was helemaal geen battle te loaden. Ik heb al wel een imperial campagne met de House of Julii (of zoiets) uitgespeeld. Dan zouden die custom battles toch mogelijk moeten zijn. Hoe kan ik dit spelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
speel nu met Seleucid op hard. En dat is toch best lastig, je begint met erg kleine steden en veel vijanden om je heen. In het begin wel wat allies proberen te maken, maar na een paar turns vallen ze je wel allemaal gewoon aan :)
Wilde zo snel mogelijk van de egyptenaren af, dat lukt aardig, maar omdat ik dus kleine steden heb en dus nog geen goede units en zij wel heb ik meestal meer verliezen op het slagveld (maar win wel)

het is lastig vechten tegen cavaleriearchers zonder zelf archers te hebben of snelle paarden, helemaal als het Chariot archers zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier mijn huidige map :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sjaaktrekaap/GoT/rtw.JPG*clickable *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^die lui in sinope zijn een beetje boos :P

weet iemand waar je je leger aantal kan zien in totaal, ik weet dat als je rechts op army klikt een klein overzichtje krijgt maar ik wil graag een totaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij je statistics in het factions schermpje (military grafiek)

Die sinope lui zijn altijd ontevreden, zal het dorpje weggeven en weer innemen en dan exterminaten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:37

Karel V

Een simpele ziel

Vandaag voor het eerst een levende vulkaan gezien. Dat was bij Capua, en laat het nu net zo zijn dat ik bezig ben met de Brutii uit Italie te schoppen, zodoende kon ik bij die veldslag de vulkaan op de achtergrond zien roken. Jammer genoegt geen lava in de lucht zien spuiten :'(
Twee gigantische veldslagen gehouden in Italie:
. . . . . . . . . . . Men Deployed . . . . Kills . . . . . Men Remaining
Oppius Luscinus: . . . 2717 . . . . . . . 2641 . . . . . 1371
Gaius Maxentius: . . . 2305 . . . . . . . 979 . . . . . . 4
Marcus Maxentius: . . 429 . . . . . . . . 442 . . . . . . 4
Totaal: 5451 manschappen.
Oppius Luscinus: . . . 2339 . . . . . . . 2603 . . . . . 1871
Captain Galecius: . . . 161 . . . . . . . . 3 . . . . . . . 0
Publius the Men: . . . 2547 . . . . . . . . 495 . . . . . . 5
Totaal: 5047 manschappen.
Het tweede gevecht (met die vulkaan (8> ) was makkelijker omdat mijn eenheden veel meer ervaring hadden, terwijl in het eerste gevecht ik met onervaren Hastati's tegen heavy Roman infantry moest vechten die wel veel ervaring hadden.
Wordt jullie eerste factie lijder ook zo oud? Bij mij werd die 74 _/-\o_
Ook grappig is dat ik de Brutii aanval terwijl hij weer naar Rusland doorstoot, zo hoef ik ook geen bevriende naties aan te vallen, en kan ik me volledig op de Scippii en Brutii richten.

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie net dat ik 22k aan corruption and others (?) spend. Hoe ga ik zoiets tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 18:46:
Hier mijn huidige map :)

[afbeelding]*clickable *
Zeer goed!
Ben gister op jou advies met Brutii begonnen, heb al wat veroverd, gelukkig ligt de Brutii beetje beschermd door de 2 andere romeinse factions :P
Denk dat ik vanmiddag de afrikaanse kust ga overnemen, beetje sterke basis opbouwen en dan de rest overnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Is de AI trouwens zo dat het ook invasies vanuit zee doet :? Ik zit bv op Rhodos en Kreta, lijkt me dat hun die toch ook zouden kunnen innemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Kaap schreef op 28 oktober 2004 @ 11:40:
Is de AI trouwens zo dat het ook invasies vanuit zee doet :? Ik zit bv op Rhodos en Kreta, lijkt me dat hun die toch ook zouden kunnen innemen.
Goede vraag, ik zat me precies hetzelfde af te vragen. Ik heb Palma, Rhodos en Kreta in bezit, maar terwijl ik op het vaste land gewoon word aangevallen blijven mn eilanden buiten schot, terwijl er wel enorme vijandelijke vloten rond de eilanden te vinden zijn. Maar allemaal zonder leger aan boord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraR-pc schreef op 28 oktober 2004 @ 12:19:
[...]

Goede vraag, ik zat me precies hetzelfde af te vragen. Ik heb Palma, Rhodos en Kreta in bezit, maar terwijl ik op het vaste land gewoon word aangevallen blijven mn eilanden buiten schot, terwijl er wel enorme vijandelijke vloten rond de eilanden te vinden zijn. Maar allemaal zonder leger aan boord.
Nog geen last van gehad, maar goed ik speel de campaign mode ook nog niet zo lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk, de scippii hebben op mijn map toch ook delen van het afrikaans halfrond veroverd :) (als ze dat niet via zee doen dan moeten ze helemaal naar turkije en omlopen via egypte :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Weet iemand waar je de tijd mod kan vinden?
Ik word knettergek bij het veroveren van steden. Telkens als ik al het plein heb berijkt is de tijd op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Karel V schreef op 28 oktober 2004 @ 13:30:
Ik word knettergek bij het veroveren van steden. Telkens als ik al het plein heb berijkt is de tijd op :(
TIP: maak gelijkertijd alle vijandjes af, dan hoef je niet je 3 min op dat middenpunt te staan!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Karel V schreef op 28 oktober 2004 @ 13:30:
Ik zal hem voor je uploaden zodra ik thuis ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ooit een landing van Numedia gezien op Sardinie. Dus ze doen het wel, alleen nie tzo heel vaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:40
Ik ben net begonnen met de greek op hard. Maar is wel een heel stuk moeilijker dan de brutti. Ik gebruik nog te veel oude technieken denk ik, want ik heb nog maar 1 battle gewonnen en al 4 verloren. Gelukkig nog geen steden verloren. Maar battles die ik normaal redelijk gemakkelijk won, verlies ik nu :/. Zal waarschijnlijk ook wel komen omdat ik al heel snel wou gaan veroveren, terwijl ik nog slechte units heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind brutii ook niet zo moeilijk, maar moet ff beetje reoganiseren, wordt te vaak op zee aangevallen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 13:58:
[...]

Ik zal hem voor je uploaden zodra ik thuis ben :)
Is dat een mod die er enkel en alleen voor zorgt dat je geen max. tijd meer hebt bij de battles en verder niks veranderd? Als dat zo is ben ik er ook wel in geinteresseerd.
Waarom hebben de makers dat eigenlijk gedaan, die irritante klok bij de gevechten doen? Dat vind ik echt nergens op slaan, en het enige negatieve punt van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraR-pc schreef op 28 oktober 2004 @ 14:32:
[...]

Is dat een mod die er enkel en alleen voor zorgt dat je geen max. tijd meer hebt bij de battles en verder niks veranderd? Als dat zo is ben ik er ook wel in geinteresseerd.
Waarom hebben de makers dat eigenlijk gedaan, die irritante klok bij de gevechten doen? Dat vind ik echt nergens op slaan, en het enige negatieve punt van het spel.
Tijd verdwijnt gewoon, das alles. De makers hebben dat erin gestopt zodat gevechten niet eindeloos lang kunnen duren. Als je dus aangevallen wordt, en de A.I wil bokken dan zit je met de shit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 14:40:
[...]

Tijd verdwijnt gewoon, das alles. De makers hebben dat erin gestopt zodat gevechten niet eindeloos lang kunnen duren. Als je dus aangevallen wordt, en de A.I wil bokken dan zit je met de shit :P
De AI wil 'bokken'? :? Wat is bokken nou weer voor iets :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
bv als de ai jou aanvalt op een stad, jij vermoord al hun seige equipment, en ze hebben nog paarden over, dan wil de AI soms niet vluchten, en moet je dus w88 tot de tijd voorbij is (wat dan niet meer kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraR-pc schreef op 28 oktober 2004 @ 15:05:
[...]

De AI wil 'bokken'? :? Wat is bokken nou weer voor iets :X
waarschijnlijk bedoelt ie bLokken??? :?

Offtopic: Hey Ultra-PC die Zalman CPU koeler van jou hè, koelt die een beetje??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

UltraR-pc schreef op 28 oktober 2004 @ 14:32:
[...]

Ik dacht van wel, het linkje was al eerder gegeven maar toen vond ik het niet echt nodig. Nu ik continue Huge City's e.d. aanval zie ik pas in hoe makkelijk het is. Alleen kan ik het linkje niet meer terug vinden.
Maar met dank aan sanniejj wordt dat opgelost _/-\o_
Bij Large battles met 5000 man is 18 minuten ook erg kort om in de juiste positie te manouvreren en heb je haast geen tijd voor vertragings en missile tactieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCR
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-06-2024

TCR

pfffffffff

Bij mij wel. Als ik als carthago speel vallen Scipii en Julii sadinie(van mij) de hele tijd aan.
En toe ik met Scipii speelde nam Brutii kreta in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3

L3TUC3

GoT vegetable?

Ik zat net Discovery te kijken en daar werd reclame gemaakt voor een special over Carthago.

Ne een beetje gezoek op discoverychannel.nl de datum en tijd te pakken,

Carthage
Vanaf zondag 28 november om 21:00

Misschien leuk om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Vind het spel eerlijk gezegd nu een beetje suf worden.. voornamelijk door de ontzettend matige AI. Hopen dat er een patch komt die de AI opkrikt naar een acceptable niveau.. (dream on), want de rest van het spel is namelijk wel goed.

[ Voor 17% gewijzigd door Mitt3nz op 28-10-2004 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mitt3nz schreef op 28 oktober 2004 @ 15:58:
Vind het spel eerlijk gezegd nu een beetje suf worden.. voornamelijk door de ontzettend matige AI. Hopen dat er een patch komt die de AI opkrikt naar een acceptable niveau.. (dream on), want de rest van het spel is namelijk wel goed.
idd....mogen ze meteen die difficult modes gelijkt trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier de tijdmod :)
Hier de mod waarmee alle factions beschikbaar worden :)

*rechtermuis => save as

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 15:18:
[...]

waarschijnlijk bedoelt ie bLokken??? :?

bokken = tegenzitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 15:18:
[...]

offtopic:
Ja, dat is een leuk koelertje kan ik wel zeggen. Ik hoor geen verschil tussen de langzame en snelle koelstand, dus staat hij lekker op zn allersnelst (en je hoort m nauwelijks, ik hoor eigenlijk alleen de koeler van mn videokaart).
Temps Athlon64 3000+:
idle: 38 graden
Stressed: 42 graden
En dan moet ik er wel bij zeggen dat mn kast niet echt een geweldige airflow heeft.
Dus het kan nog wel wat koeler, maar ik vind dit al helemaal niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
M1lamb3r schreef op 28 oktober 2004 @ 15:18:
bv als de ai jou aanvalt op een stad, jij vermoord al hun seige equipment, en ze hebben nog paarden over, dan wil de AI soms niet vluchten, en moet je dus w88 tot de tijd voorbij is (wat dan niet meer kan)
Juist ja, en als dat gebeurd, wat moet je dan? Ze achterna jagen en alsnog proberen te killen? Of zit je dan echt met een flink probleem?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.