Met medium/medium was het echt te makkelijk voor me, ook in de battles, bijna belacheljk.Mitt3nz schreef op 22 oktober 2004 @ 17:14:
Mja, maar waarom zouden ze zich in godsnaam terugtrekken? Hun leger was ongeveer net zo groot als die van mij en ze hadden meer experience..
Ik speel nu op medium/medium trouwens. Is de AI op (very) hard wat beter in gevechten? Ik zie de tegenstander namelijk ontzettend vaak enorm domme dingen doen.. zoals bij een siege z'n (verdedigende) manschappen binnen het bereik van mijn archers die buiten de muren staan laten marcheren.. en niet één keer maar wel tig keer achter elkaar.
Valt me ook op de AI ook erg domme dingen doet m.b.t. diplomacy enzo.. de Spanjaarden verklaarden me net de oorlog terwijl ze 20 keer zo zwak zijn als ik? Ik heb nu geen enkele moeite om ze uit te roeien..
Zet je m op hard/hard, dat is andere koek. Meteen sterke units voor de Gauls (ik speel julii, en de AI heeft nu tenminste een gevoel van tact (omsingelen, een bres in je linies, etcetc)
Heb regelmatig erg veel moeite om te kunnen winnen. Zelfs een paar losses zijn erbij gekomen.
Ik denk dat als je op hard/hard speelt het meer werkelijkheidsgetrouw is..