Ik gebruikte sinds een paar maanden bittorrent met de client Burst! wat ik een heel goede client vind. Maar nadat ik windows XP er op nieuw heb opgezet ging ik Burst weer installeren.
Ik krijg nu elke keer de fout (deze torrent had 300 seeders):
Na een tijdje verdwijnen de errors maar gebeurt er verder dan ook helemaal niets
Voorheen was de downloadspeed met burst gelijk aan de uploadspeed (50 kbps een goede client dus). De poorten die ik open heb staan zijn de poorten van 6881 t/m 6991. Ik heb ook al meerdere en andere poorten geprobeerd en mijn XP firewall staat uit.
Ik heb ook al meerdere websites en verschillende trackers gebruikt. Terwijl voorheen de trackers op de website waar ik mijn spul downloadde altijd goed was.
Ik heb al iets van 5 verschillende clients gedownload en daar kreeg ik ook allemaal fouten. Ik heb nu mijn computer geformatteerd en weer Burst geinstallt omdat hij het voorheen ook deed en weer diezelfde fout >D. Frustratie alom dus, kan iemand mij helpen?? Mijn OS is WXPSP1
PS. Mijn enige suggestie is dat het komt door Ik de installatie van de drivers voor mijn nieuwe moederbord: Marvell Miniport Driver of Via 4 in 1 Driver.
[
Voor 6% gewijzigd door
Blue_Fear op 07-10-2004 10:50
]