How to Become a DJ... deel XI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.865 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Extreem is toch wel de understatement van de dag zeg :P
En wat OD betreft: Jammer is dat wel (ze hadden veel exclusieve promo's e.d.) maar tegenwoordig bestel ik vrijwel alleen bij Rare...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BezurK schreef op 28 september 2004 @ 20:34:
[...]

vertel? Ik heb iets gemist? :)
http://forum.clubcharts.nl/topic/30846/1/20

Hoop dat ut wat word wat ik vind veel onlineshops onoverzichtelijk en onduidelijk op recess en important-records.de na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Vash schreef op 28 september 2004 @ 00:53:
[...]
en een paar nummers waarvna je wílt dat een dj die niet draait (California Dreamin |:( )
Hey, California Dreaming van the mama's en the papa's heb ik op vinyl :p

Waarom zou dat niet kunnen? Persoonlijk vind ik het best cool als een DJ na een mooie set, eens kompleet onverwacht uit de hoek komt voor een laatste plaat. Als je op de dansvloer staat en je bent net helemaal uit je dak gegaan, en dan komt zo'n vrolijk deuntje om "afscheid" te nemen... perfect...

Verder ben ik een van die mensen die liever vinyl heeft, ook voor niet dance muziek. Ik wil gerust een extra betalen om iets op vinyl te hebben, zelfs al heb ik het album in kwestie al op CD. Ik vind het een meerwaarde hebben, het is iets unieks. Je ziet de plaat terwijl je de muiek hoord, bij een CD zie je enkel de display oplichten, en MP3 tja daar heb je niets tastbaars in handen.. Toch ben ik totaal niet narrow minded en mijn vinyl collectie bestaat dan ook uit DnB /hiphop / house / techno /progressive (trance) /triphop/ eighties pop / disco / hard rock (70's) / hippiespul / new wave... Die oude dingen op Cd dat is niets, dat voelt niet oud, het voelt zelfs een beetje fake. Een oud album van the Beatles op krakend vinyl dat is authentiek, op een fonkelend CD'tje is dat oude wijn in nieuwe zakken...

[ Voor 8% gewijzigd door Yalopa op 28-09-2004 23:43 ]

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 18:42

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 22:53:
[...]

http://forum.clubcharts.nl/topic/30846/1/20

Hoop dat ut wat word wat ik vind veel onlineshops onoverzichtelijk en onduidelijk op recess en important-records.de na.
't ziet er zeer veelbelovend uit moet ik zeggen.
Site zit iig wel netjes in elkaar en ik zie al wat leuke goodies die ik wel wil bestellen :9

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Flake
Yalopa schreef op 28 september 2004 @ 23:41:
[...]

Hey, California Dreaming van the mama's en the papa's heb ik op vinyl :p

Waarom zou dat niet kunnen? Persoonlijk vind ik het best cool als een DJ na een mooie set, eens kompleet onverwacht uit de hoek komt voor een laatste plaat. Als je op de dansvloer staat en je bent net helemaal uit je dak gegaan, en dan komt zo'n vrolijk deuntje om "afscheid" te nemen... perfect...

Verder ben ik een van die mensen die liever vinyl heeft, ook voor niet dance muziek. Ik wil gerust een extra betalen om iets op vinyl te hebben, zelfs al heb ik het album in kwestie al op CD. Ik vind het een meerwaarde hebben, het is iets unieks. Je ziet de plaat terwijl je de muiek hoord, bij een CD zie je enkel de display oplichten, en MP3 tja daar heb je niets tastbaars in handen.. Toch ben ik totaal niet narrow minded en mijn vinyl collectie bestaat dan ook uit DnB /hiphop / house / techno /progressive (trance) /triphop/ eighties pop / disco / hard rock (70's) / hippiespul / new wave... Die oude dingen op Cd dat is niets, dat voelt niet oud, het voelt zelfs een beetje fake. Een oud album van the Beatles op krakend vinyl dat is authentiek, op een fonkelend CD'tje is dat oude wijn in nieuwe zakken...
Volgens mij sla je een hoofdstukje over... California Dreamin is idd van The Mamas & the Papas, maar volgens mij weet je nog niet dat een groepie genaamd "Royal Gigolos" hier een of andere Benassi-achtig dancenummer van heeft gemaakt.

Wat onverwachte nummers betreft ben ik het wel redelijk met je eens, maar kom dan niet met zo'n commercieel schijtnummer aankakken.

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Vash schreef op 29 september 2004 @ 00:10:
Volgens mij sla je een hoofdstukje over... California Dreamin is idd van The Mamas & the Papas, maar volgens mij weet je nog niet dat een groepie genaamd "Royal Gigolos" hier een of andere Benassi-achtig dancenummer van heeft gemaakt.
Is er overigens wel een uit de categorie 'makkelijk scoren'... draai die voor een stel studenten en ze gaan uit hun dak.
Smaak he :)

Ben overigens vanavond naar One Perfect Day geweest, gemarket als 'de ultieme dance film'... Mjah, wat mij betreft kun je het flinterdunne verhaaltje negeren en doet de muziek ook weinig. Een avondje Groove en Human Traffic nog een keer huren is een betere besteding van het geld.

[ Voor 30% gewijzigd door Acolyte57 op 29-09-2004 04:45 ]

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Vash schreef op 29 september 2004 @ 00:10:
[...]
:r :r :r er is geen respect meer :(

Ik ken de "bewerking" idd niet maar de manier waarop jij het omschrijft geeft me enkel redenen om het niet te leren kennen (noem me gerust narrow minded :p )

Verwijderd

Royal Gigolos - California Dreamin is niks mis mee: plaat is/ was een mega-hit. En zo slechte remix is het niet hoor. Het nummer is toen commercieel gegaan, maar hier schijnt commercieel meteen slecht te zijn... why? Ik zou als producer blij zijn dat mijn plaat overal gedraaid wordt en niet alleen op slaapkamers thuis of een enkele keer in een club!
Weet je wat trouwens slecht is: de opvolgers van California Dreamin die de Royal Gigolos gemaakt hebben, das hetzelfde deuntje met een iets ander melodietje, dat is slecht.

Verwijderd

Ach ja, ik vind het geen supernummer ofzo, maar het luistert wel lekker weg. Dat het commercieel is, maakt me niet uit. En als ik het op de dansvloer hoor, vind ik het prima. Maar het moet wel op het goede moment komen en niet de hele tijd commercieel achter elkaar, dat is te makkelijk.

• Quinie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-07 14:53

Quinie

.nl

JT schreef op 28 september 2004 @ 20:23:
Dat was een vinyl shop ? Weet iemand trouwens ook of er Duitse online vinylshops zijn ?
http://www.loungecafe.net...name=Web_Links&file=index

more to come.

[ Voor 3% gewijzigd door Quinie op 29-09-2004 10:32 ]

http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl

• Flake
Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 09:47:
Ach ja, ik vind het geen supernummer ofzo, maar het luistert wel lekker weg. Dat het commercieel is, maakt me niet uit. En als ik het op de dansvloer hoor, vind ik het prima. Maar het moet wel op het goede moment komen en niet de hele tijd commercieel achter elkaar, dat is te makkelijk.
Commerciele nummers komen me gewoon gemakkelijk de strot uit omdat er niks anders gedraaid wordt. Zelfs zo'n nummer als Little Less Conversation kan ik nu echt niet meer hebben. Te vaak gehoord.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Vash schreef op 29 september 2004 @ 10:40:
[...]
Commerciele nummers komen me gewoon gemakkelijk de strot uit omdat er niks anders gedraaid wordt. Zelfs zo'n nummer als Little Less Conversation kan ik nu echt niet meer hebben. Te vaak gehoord.
Da's het probleem... Niet dat iets commercieel is, maar vaak te commercieel. En hoe komt dat, omdat zenders ineens een bepaalde stroming 'hip' vinden... Urban werd in, worden er nota bene nummers uit 1996 opnieuw uitgebracht. En iedereen maar springen...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

BtM909 schreef op 29 september 2004 @ 10:45:
[...]

Da's het probleem... Niet dat iets commercieel is, maar vaak te commercieel. En hoe komt dat, omdat zenders ineens een bepaalde stroming 'hip' vinden... Urban werd in, worden er nota bene nummers uit 1996 opnieuw uitgebracht. En iedereen maar springen...
Jep en alle radiostations draaien elk uur dat ene nummer. Daarin moet ik Vash helemaal gelijk geven. Dat nummer van de Freestylers, weet ff de naam niet, maar hun laatste. Een heel lekker nummer, maar helemaal waardeloos gedraaid door de heren 538 en Yorin en 3FM ;(.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 10:59:
[...]

Jep en alle radiostations draaien elk uur dat ene nummer. Daarin moet ik Vash helemaal gelijk geven. Dat nummer van de Freestylers, weet ff de naam niet, maar hun laatste. Een heel lekker nummer, maar helemaal waardeloos gedraaid door de heren 538 en Yorin en 3FM ;(.
Push up... Op de radio teveel gehoord (daarvoor heb ik hem al helemaal grijsgedraaid op CD*), maar die clip blijft :9

*: vanwege het feit dat de manier waarop Freestylers muziek maakt, te bruut voor woorden is

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 15:26

JT

VETAK y0

Ik luister nooit radio. Lekker makkelijk :P

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

• Flake
Helaas kom ik niet onder de waardeloos manipuleerbare muzieksmaak van mijn zusjes uit. En ookal probeer je nooit radio te luisteren, bij veel winkels / auto's kom je er niet onderuit.

Verwijderd

Vash schreef op 29 september 2004 @ 11:14:
Helaas kom ik niet onder de waardeloos manipuleerbare muzieksmaak van mijn zusjes uit. En ookal probeer je nooit radio te luisteren, bij veel winkels / auto's kom je er niet onderuit.
Kijk, daar heb je het al:

punt 1. ik heb geen zusjes _/-\o_

punt 2. als ik al zusjes had, heb ik er nu geen last meer van >:)

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
momania schreef op 28 september 2004 @ 23:48:
[...]

't ziet er zeer veelbelovend uit moet ik zeggen.
Site zit iig wel netjes in elkaar en ik zie al wat leuke goodies die ik wel wil bestellen :9
Die site is pislelijk man :P (vind ik overigens van veel van die site's)
En voorlopig draait die hele webshop nog niet van die lui, er word reclame gemaakt door een paar kennissen en vrienden die zeggen dat ze heel tevreden zijn e.d blablablablabla.
Voorlopig is er nog geen plaat de deur uit gegaan daar ;)

Zie trouwens dat ze ook nog is een paar extra services aan bieden als een dj school, technics reparatie (hoe komt ineens iedereen op het idee om SL's te gaan fixen sinds het bij mij ....... Het valt nu namelijk wel heel erg op).

Naja op de foto's ziet het er in ieder geval netjes uit, ik hoop voor hun dat ze het beter doen als Only DJ's want die zijn het hoekje om als online shop voor zover ik weet.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Verwijderd

-ScuL- schreef op 28 september 2004 @ 13:42:
[...]

Nee ik weet het niet precies meer, heb al ff op Partyflock zitten zoeken maar kon het daar ook niet vinden (staat niet in de officiële line-up)... Was het niet Signum?
Het was in Utrecht, 2004 zeker niet dus dan zal het 2002 of 2003 geweest moeten zijn
Signum heeft voor zover ik weet nooit een liveact gegeven.

De liveacts die ik op toen op TE feesten heb gezien zijn; svenson & gielen (zwaar but), Push (ook fake) en Safri Duo. De act van safri duo was erg cool; tevens hun eerste grote gig. Respect voor deze gasten (ze zijn overigens ongelofelijk muzikaal). VOlgens mij heb ik deze acts allemaal in utrecht gezien.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2004 13:09 ]

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:48

Chiron

Moderator Discord
de flash animatie om een plaat te beluisteren is in ieder geval werelds :D gewoon de naald oppakken geniaal

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Chiron schreef op 29 september 2004 @ 13:16:
de flash animatie om een plaat te beluisteren is in ieder geval werelds :D gewoon de naald oppakken geniaal
Die shop is toch nog niet online :?

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:48

Chiron

Moderator Discord

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Dat beluisteren gaat veel fijner dan bij recess :)
Ik heb wat tegen real player weet je :P
Maar als ze ook een beetje snel leveren en van zeldzamere platen wat meer stuks in kopen weet ik welwaar ik voortaan bestellen ga :)

Jammer van hun matige assortiment nog, ze hebben ook nog niet echt de platen die ik zoek, maar ik wacht wel af :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2004 14:08 ]

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-01 10:38
ik vind RealPlayer geen probleem hoor. Gewoon zorgen dat je de nieuwste versie hebt en dat je - na het luisteren van het ene numer - hem NIET afsluit maar lekker in de taakbalk laat staan. Als je dan het volgende nummer gaat luisteren gaat het connecten veel en veel sneller :)

Maar dat flash dingetje is idd ook wel vet ja :D

* BezurK bookmark maakt ;)

[ Voor 4% gewijzigd door BezurK op 29-09-2004 14:08 ]

Rookworst zonder R is ook worst.

• Flake
Rare vind ik nog steeds de beste shop, ookal hebben ze geen vooraf luisteren (zijn 1001 zaken waar dat wel bij kan, dus boeiend :P). Site is ook erg overzichtelijk en goed geprogrammeerd, plus ze hebben als enige shop die ik ken de service om platen te zoeken die niet in hun catalogus staat. EN ze versturen met acceptgiro als je bekende klant bent (gaat een stuk sneller ;))

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:21
Vash, weet jij hoe lang daar normaalgesproken overheen gaat? Ik heb nu sinds begin september 5 platen in de backorder staan ..

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Flake
Niet meer dan een normale platenzaak. Die kutdistributeurs hebben nou eenmaal een lange levertijd. Het scheelt alleen dat je dit via internet kunt doen en niet 15km verderop in de stad. Ik heb ook een aantal (redelijk oude) platen ingevoerd bij hen, en ik weet niet eens meer of daar nog een oplage van is. Ik had een tijdje (juni vorig jaar) Plastic Boy - Silver Bath in backorder staan, maar toen was Bonzai al failliet en toen wist ik al zeker dat hij nooit zou komen. Laatst dan maar ff weggehaald.

[ Voor 25% gewijzigd door Flake op 29-09-2004 16:17 ]

• ScuL
Hoe lang duurt het bij een normale zaak dan :P .. (heb verder geen ervaring met backorders)

• Flake
Zo'n 4 weken mits in stock bij de distributeur. Da's bij Astral iig (daar zitten zo'n beetje alle NL labels aan).

[ Voor 45% gewijzigd door Flake op 29-09-2004 16:21 ]

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
-ScuL- schreef op 29 september 2004 @ 16:17:
Hoe lang duurt het bij een normale zaak dan :P .. (heb verder geen ervaring met backorders)
Dat hangt toch van de leveranciers af 8)7. Heeft weinig met de winkel te maken (alhoewel de ene winkel wat meer macht heeft O-))

• ScuL
Alright... meer dan de helft van wat ik heb besteld is Italiaans dus daar zal dan wel even overheen gaan hun kennende :D

• Flake
Hoeft niet. Als dat via Astral gaat (heeft ook importkanalen) blijft het zo'n 4 weken.

• BezurK
BezurK schreef op 29 september 2004 @ 14:07:
ik vind RealPlayer geen probleem hoor. Gewoon zorgen dat je de nieuwste versie hebt en dat je - na het luisteren van het ene numer - hem NIET afsluit maar lekker in de taakbalk laat staan. Als je dan het volgende nummer gaat luisteren gaat het connecten veel en veel sneller :)

Maar dat flash dingetje is idd ook wel vet ja :D

* BezurK bookmark maakt ;)
Even voor alle mensen die ook RealPlayer gebruiken: zorg dat je NU de nieuwste versie downloadt. Er is een lek ontdekt in de versies 10.5 en eerder :(
Dat lek geldt zowel voor Windows, Mac als Linux... Het lijkt een beetje op de JPEG-bug die laatst ook gevonden is. Als er een bestand met "foute code" geladen wordt via een stream of file dan kan er een buffer overrun ontstaan en kan de code worden uitgevoerd :/ Updaten dus... ;)

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 01:15
BezurK schreef op 29 september 2004 @ 18:33:
[...]

Even voor alle mensen die ook RealPlayer gebruiken: zorg dat je NU de nieuwste versie downloadt. Er is een lek ontdekt in de versies 10.5 en eerder :(
Dat lek geldt zowel voor Windows, Mac als Linux... Het lijkt een beetje op de JPEG-bug die laatst ook gevonden is. Als er een bestand met "foute code" geladen wordt via een stream of file dan kan er een buffer overrun ontstaan en kan de code worden uitgevoerd :/ Updaten dus... ;)
Done :P (of gebruik media player classic ;))

Net ff 2 heel goed bij elkaar passende platen gevonden (wat je totaal niet zou zeggen).

Gang bang theory - The underground doesn't stop (en dan de B1)
Over laten gaan in:
Filterheadz - Yimanya

Echt heel relaxed :)

• BezurK
OverSoft schreef op 29 september 2004 @ 19:56:
[...]

Done :P (of gebruik media player classic ;))

Net ff 2 heel goed bij elkaar passende platen gevonden (wat je totaal niet zou zeggen).

Gang bang theory - The underground doesn't stop (en dan de B1)
Over laten gaan in:
Filterheadz - Yimanya

Echt heel relaxed :)
Of Cave - Carima over laten lopen in Stop me if i go too far, en daarna Dave Clarke - The Wiggle (12" mix) ;)

• Flake
Ik ken nog wel een paar leuke combinaties van mijn 3 deck experience. Dat lukt ook echt alleen maar met SL's en niet met mijn PT's (zal m wel in de 0,1% nauwkeurigheid zitten), maar het effect is wel gaaf :D

• BezurK
Vash schreef op 29 september 2004 @ 22:18:
Ik ken nog wel een paar leuke combinaties van mijn 3 deck experience. Dat lukt ook echt alleen maar met SL's en niet met mijn PT's (zal m wel in de 0,1% nauwkeurigheid zitten), maar het effect is wel gaaf :D
* BezurK heeft geen 3 decks :|
was het maar zo'n feest ;)
Maar ik kan me idd hele vette dingen voorstellen die je met 3 decks kan doen :D

• OverSoft
Woei, ik heb mijn nieuwe speeltje binnen:

Roland SP-808 groovebox
Afbeeldingslocatie: http://www.oversoft.nl/sp808.jpg

Morgen even een ZIP diskje halen en gaan spelen :)

• R2D2
  • Niet online
(zal m wel in de 0,1% nauwkeurigheid zitten)
Een PT2400 werkt via een digitaal circuit, contant dus. De SL met een RC occilator die waarschijnlijk net zo nauwkeurig werkt als je PT2400 (met stappen van 0,1% dus).
Mensen die dus beweren dat een SL nauwkeuriger is of beter af te regelen is dan bijvoorbeeld een cd speler die stappen van 0,1% zitten compleet fout.

• Acolyte57

Acolyte57

Hmmm, welke dan, en heb je daar ook mss mp3s van? Ben op zich wel benieuwd naar wat je zou kunnen doen met 3 decks, heb daar nog nooit echt een concreet voorbeeld van gehoord.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• BezurK
OverSoft schreef op 29 september 2004 @ 23:35:
Woei, ik heb mijn nieuwe speeltje binnen:

Roland SP-808 groovebox
[afbeelding]

Morgen even een ZIP diskje halen en gaan spelen :)
* BezurK jaloers is ;)

Vet om tussen je nummers door lekker die groovebox aan te zetten :) Die dingen zijn uitstekend voor live-gebruik! Althans, de MC-303 en MC-505 wel, de anderen ken ik niet echt goed... Wat is het verschil met die van jou? :)

edit:
Ik zie het al, de SP-808 is een sampler 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door BezurK op 30-09-2004 09:34 ]

• OverSoft
BezurK schreef op 30 september 2004 @ 09:33:
[...]

* BezurK jaloers is ;)

Vet om tussen je nummers door lekker die groovebox aan te zetten :) Die dingen zijn uitstekend voor live-gebruik! Althans, de MC-303 en MC-505 wel, de anderen ken ik niet echt goed... Wat is het verschil met die van jou? :)

edit:
Ik zie het al, de SP-808 is een sampler 8)7
Waar je ook loopjes e.d. mee kan maken (die zich automatisch afstemmen op de BPM van je huidige muziek, heel erg vet :D)
Ga dalijk Eindhoven eens afstruinen op zoek naar een ZIP disk...

Verwijderd

Anders als je in de buurt van Uden komt kan ik er wel altijd nog een missen, heb ook nog wel een ide zip drive voor je liggen als je gebruiken kunt...

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 10:57:
Anders als je in de buurt van Uden komt kan ik er wel altijd nog een missen, heb ook nog wel een ide zip drive voor je liggen als je gebruiken kunt...
drive of disk :? ;)

• OverSoft
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 10:57:
nou :)
Ik ben zaterdag in Uden, want daar staat mijn auto met vastgelopen motor...

Drive kan ik ook wel gebruiken, makkelijk om sampletjes vanaf de PC erop te zetten :) (natuurlijk krijg je hier ook een vergoeding voor)

Verwijderd

OverSoft schreef op 30 september 2004 @ 11:18:
[...]

nou :)
Ik ben zaterdag in Uden, want daar staat mijn auto met vastgelopen motor...

Drive kan ik ook wel gebruiken, makkelijk om sampletjes vanaf de PC erop te zetten :) (natuurlijk krijg je hier ook een vergoeding voor)
Is goed, en ja ik heb zowel een drive (2 zelfs :+) over als een disk, moet alleen ff kijke nwaar nog wat op staat en wat weg kan.

• BezurK
Ok, ik heb net maar weer eens een mixje in elkaar gedraaid ;)

Download hier...

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Tracklist:
01. Adam Beyer & Henrik B - The Eye That Sees Itself (A1 mix)
02. Mojado - Samba Brutal
03. Cave - Carima
04. The Gang Bang Theory - Stop Me If I Go To Far!
05. Dave Clarke - The Wiggle (12" Mix)
06. Michael Forzza - Exposure (Original Mix)
07. Speedy J & Literon - Snacker
08. Eric Sneo & Andy Düx - Entertainment (Eric Sneo Remix)

helaas zitten er nog wel wat schoonheidsfoutjes in, maarja, wat wil je na nog geen half jaar draai-ervaring ;)

• Flake
Reind schreef op 30 september 2004 @ 00:22:
[...]

Een PT2400 werkt via een digitaal circuit, contant dus. De SL met een RC occilator die waarschijnlijk net zo nauwkeurig werkt als je PT2400 (met stappen van 0,1% dus).
Mensen die dus beweren dat een SL nauwkeuriger is of beter af te regelen is dan bijvoorbeeld een cd speler die stappen van 0,1% zitten compleet fout.
Dat is hij dus wel, want de PT-2400 heeft af en toe de neiging om ook plotseling een 0,1% omhoog of omlaag te schieten zonder dat je de pitch aanraakt.
Acolyte57 schreef op 30 september 2004 @ 00:31:
[...]
Hmmm, welke dan, en heb je daar ook mss mp3s van? Ben op zich wel benieuwd naar wat je zou kunnen doen met 3 decks, heb daar nog nooit echt een concreet voorbeeld van gehoord.
Voorbeeldjes:

Mojano ft. Mr Sam - Naranja (Mr Sam vision) met Sander van Doorn - Loaded
Passive Resistance - Praisworthy Tunes (Hoipolli mix) met Tiesto & JunkieXL - Obsession (Frank Biazzi mix)

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-08 10:29
Vash schreef op 27 september 2004 @ 12:48:
[...]
Vrijwel iedere DJ booth van een fatsoenlijke keet (Matrixx, Panama, zelfs de Time Out) staat centraal in het hele plaatje (middenop de dansvloer meestal). We praten hier niet over kroegjes waar toch standaard O-Zone herrie wordt gedraaid he (dat kan iedereen en daar is ook geen kunst aan).

[...]
Nooit opgevallen dat het publiek het vetter vind om te kijken naar iemand die met vinyl bezig is dan naar iemand die met cd's of laptops bezig is? Ik heb een keer gehad dat het balkon (schuinboven de booth) vol stond met mensen die keken waar ik mee bezig was.
We zijn al een paar dagen (en reply's ) verder maar ik kon het niet laten om hier toch nog op te reageren (kwas op vakantie, vandaar de late reactie)

Maaruh, ook dat is onzin. Ik ken zat grote clubs (asta - den haag, Off-corso Rdam, Amnesia - ibiza ) waar de djbooth weliswaar in het midden staat maar de booth wel veels te hoog staat waardoor je niets kan zien. Dus nee, dit geld niet alleen voor de kleine kroegjes. Zat grote clubs die dit ook hebben

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• OverSoft
Kom net bij van de Berk muziek in Eindhoven vandaan.

25 platen, 100 euro :D
100 platen, 250 euro :D
Dus maar even 25 platen gehaald, met een paar echte klassiekers.

Dus, tip :) (ze hebben niet al te veel helaas)

• Flake
Te hoog wordt juist mee bedoeld dat ze boven het publiek staan. Mss is het slecht zichtbaar als je er recht onder staat, maar ik neem aan dat de rest van de club er goed zicht op heeft. Als ej het zo zou vergelijken dan zou de booth van de XX ook te hoog staan (want daar zie je ook geen steek als je er recht onder zuo staan :P)

• BezurK
Ik ben ooit eens in een disoctheek ergens in spanje geweest (ik heb geen idee meer waar het was, die tent heette "Fata" iig, was vrij goot/modern/mooi), en daar was de DJ booth echt gigantisch hoog. De DJ stond achter een raam, en ik denk zo'n 2 a 3 meter boven het publiek uit in een hoekje...

Lijkt mij als DJ maar niks......

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:16
Deze zomer was ik in frankrijk. Discotheek was half binnen/buiten.. erg gezellig, teminste de omgeving ;) DJ draaide in een hutje afgezondert van het publiek..lijkt me al helemaal nix! Hij draaide met atomix.. :r en maakte gebruik van die geluiden die in dat programma zitten. (die demo geluidjes gillende wijfen en die toeters en bellen) het mixen (teminste het wisselen van channel) was al helemaal nix.. kortom had ik mijn dj booth maar mee ;)

• R2D2
  • Niet online
Vash schreef op 30 september 2004 @ 16:02:
[...]
Dat is hij dus wel, want de PT-2400 heeft af en toe de neiging om ook plotseling een 0,1% omhoog of omlaag te schieten zonder dat je de pitch aanraakt.
Het enige wat dan gebeurd is dat jij hem precies tussen bijvoorbeeld 1,1 en 1,2% hebt afgesteld, dan gaat de display verspringen namelijk. Je hebt hem op dat moment dus ingesteld op 1,15.

In princiepe kan iedere speler dat, alleen zie je het niet bij iedere speler omdat de fabrikant er voor kiest die waarde niet te programmeren. Bijvoorbeeld een Pioneer CDJ500 wil dat ook wel is doen, een CDJ100 zal dat weer niet doen. Waarom kiest een fabrikant er dan voor om dat getal niet te laten verspringen? Omdat jij dan dus denkt, hey er is wat mis.

Neem maar van mij aan dat zelfs op het moment dat de display verspringt de draaitafel rock solid zal lopen. Ik heb dat wel eens getest met een test plaat en dat verspringen zie je niet terug in de waveform.

Het digitale circuit word geregeld door een kristal. De speler neemt stappen van 1 tiende. Dat betekent dus dat de maximale fout tussen 2 spelers 0,05 is. Deze waarde is dan wel rock solid omdat deze via een programmeerbare PLL uit een kristal word getrokken en dus een afwijking heeft waarbij het eerste getal op de 0 na 26 plaatsen achter de komma komt of iets dergelijks (hij is dus rocksolid ;) )

Een SL1200 werkt met een RC occilator en een weerstand en niet met een kristal zoals technics beweerd want dat is alleen zodra ie op quartz lock staat. De RC occilator haalt die preciesie niet van 0,05% verschil maar zal daar ergens tussen zweven.

Mensen die dus beweren dat een SL zuiverder pitched als een cd speler of een digitaal aangestuurde draaitafel moeten zich even achter de oren krabben want dat is dus niet zo.
En mensen die beweren dat ze met 0,1% stappen niet kunnen mixen moeten eeven aan hunzelf gaan twijvelen en niet aan het apparaat, 0,05% error is namelijk verdomd weinig als we de fouten in de persing, mastering e.d even buiten beschouwing laten want die errors zijn veel erger ;)

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
offtopic:
[begin-steek-veer-in-....]
Je mag dan wel altijd een grote bek hebben, maar je kent je feiten wel :)
[einde-steek-veer-in-....]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ik heb vandaag de Gemini 626 aangevoeld en hij voelde toch echt wel erg el-cheapo...erger dan mijn JB Systems, stukje erger vind ik zelfs. Allemaal ff te licht en te plastic. Losjes ook.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
JT schreef op 01 oktober 2004 @ 01:45:
Ik heb vandaag de Gemini 626 aangevoeld en hij voelde toch echt wel erg el-cheapo...erger dan mijn JB Systems, stukje erger vind ik zelfs. Allemaal ff te licht en te plastic. Losjes ook.
Neem jij ook maar 1 opmerking in dit topic serieus??? Het lijkt net alsof je niet naar ons wíl luisteren!

De 626i is de best verkochte budgetmixer. Dat issie niet voor niets! Hij is dus NIET el-cheapo, want het aantal problemen op het aantal verkochte mixers is iets van 1:100!!!

En Reind: Ik zal kijken of ik straks met een multimetertje jouw verhaal kan checken :P

[ Voor 8% gewijzigd door Flake op 01-10-2004 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
Niemand iets te zeggen over mijn mix? Beetje opbouwende kritiek mischien? :)

Btw, ik ben het met JT eens dat de i626 best wel el-cheapo aanVOELT. Hij is het alleen gelukkig niet zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op 01 oktober 2004 @ 01:45:
Ik heb zelf de PS-626i (maar het is ook gelijk de enige waar ik ervaring mee heb moet ik zeggen), maar ik vind het na 2 jaar werken nog steeds een prima dingetje. De cuts werken prima en dat voor het geld dat ik ervoor heb betaald!

Maar ja, smaken verschillen, dat begrijp ik dan ook wel weer :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn jullie ook zo moe vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Vash schreef op 01 oktober 2004 @ 07:56:
[...]
Neem jij ook maar 1 opmerking in dit topic serieus??? Het lijkt net alsof je niet naar ons wíl luisteren!
Nee, misschien moet jij is nadenken in plaats van zo aggresief en aanvallend tegen mij te doen :/
BezurK schreef op 01 oktober 2004 @ 08:50:
Btw, ik ben het met JT eens dat de i626 best wel el-cheapo aanVOELT. Hij is het alleen gelukkig niet zo ;)
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 08:59:
[...]

Ik heb zelf de PS-626i (maar het is ook gelijk de enige waar ik ervaring mee heb moet ik zeggen), maar ik vind het na 2 jaar werken nog steeds een prima dingetje. De cuts werken prima en dat voor het geld dat ik ervoor heb betaald!
Heb dus ook niet gezegd dat het zo IS :) Als het el cheapo aanvoelt maar het werkt voor de rest goed, dan zal het wel goed zijn :)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
JT schreef op 01 oktober 2004 @ 11:45:
[...]

Nee, misschien moet jij is nadenken in plaats van zo aggresief en aanvallend tegen mij te doen :/

[...]

[...]

Heb dus ook niet gezegd dat het zo IS :) Als het el cheapo aanvoelt maar het werkt voor de rest goed, dan zal het wel goed zijn :)
Dames, wel lief blijven tegen elkaar. Dit is tweakers geen partyflock! ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, daarom relativeerde ik het erna ook met mijn opmerking van smaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Dat ook zeker, maar ik vind de combinatie van ultra-lichte faders, plastic-aanvoelende faders en het feit dat ze erg losjes zitten niet echt een supercombinatie :P Als ze dan al ietsje zwaarder waren met het bewegen dan zou het voor mij al wat robuuster lijken :)

Het fijnste mengpaneel dat ik ken is echter nog steeds de Dateq XTC :Y) Maar goed, daar is de prijs dan ook naar :P

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op 01 oktober 2004 @ 13:55:
Het fijnste mengpaneel dat ik ken is echter nog steeds de Dateq XTC :Y) Maar goed, daar is de prijs dan ook naar :P
lol ja voor het echte hardcore werk blijft dat de beste denk ik :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 11:41:
zijn jullie ook zo moe vandaag?
ja best wel. .. lekker offtopic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Laatst online: 09-08-2023

Ik vind hem technisch prima. Alleen lijkt het dat je de hele mix in een hoogtepunt zit. Dat is vermoeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
Triple-D schreef op 01 oktober 2004 @ 16:09:
[...]

Ik vind hem technisch prima. Alleen lijkt het dat je de hele mix in een hoogtepunt zit. Dat is vermoeiend.
Hoe bedoel je dat? Te weinig breaks ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op 01 oktober 2004 @ 13:55:
Dat ook zeker, maar ik vind de combinatie van ultra-lichte faders, plastic-aanvoelende faders en het feit dat ze erg losjes zitten niet echt een supercombinatie :P Als ze dan al ietsje zwaarder waren met het bewegen dan zou het voor mij al wat robuuster lijken :)
het draaien is al zwaar genoeg , dus die lichte faders zijn prima ! :P
kzal als ik thuis ben ff bestuderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 14:25:
[...]

lol ja voor het echte hardcore werk blijft dat de beste denk ik :7
G'loof dat iedereen die Dateq XTC wel lekker vind draaien. Wat dat betreft ben ik 1 van de weinige die dit mengpaneel wat minder vindt. Ok, geluidskwaliteit is subliem, dat wel, maar ik vind de Faders veels te lang (en net iets te soepel) en die crossfader is nou niet bepaalt scratch vriendelijk.....
Maarja, dit alles is natuurlijk een kwestie van smaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
ChojinZ schreef op 01 oktober 2004 @ 16:31:
[...]

G'loof dat iedereen die Dateq XTC wel lekker vind draaien. Wat dat betreft ben ik 1 van de weinige die dit mengpaneel wat minder vindt. Ok, geluidskwaliteit is subliem, dat wel, maar ik vind de Faders veels te lang (en net iets te soepel) en die crossfader is nou niet bepaalt scratch vriendelijk.....
Maarja, dit alles is natuurlijk een kwestie van smaak!
Mwa, hij's ook niet echt als scratch mixer gemaakt, meer als clubtafeltje.
En daar voldoet ie uitermate goed in, hoewel ik de faders inderdaad ook net iets te lang vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OverSoft schreef op 01 oktober 2004 @ 17:22:
[...]

Mwa, hij's ook niet echt als scratch mixer gemaakt, meer als clubtafeltje.
En daar voldoet ie uitermate goed in, hoewel ik de faders inderdaad ook net iets te lang vind.
Ik vind dat juist wel mee vallen die lange faders, vind het juist beter werken dan die korte 50mm fadertjes. En de crossfader vind ik ook wel mee vallen. Ook al gebruik ik dan het grote broertje van de XTC namelijk de Apollo. En bij de Apollo is de cross fader curve ook in te stellen met dat rode potmetertje dat gelijk ligt met het front.

Al draai ik bij vrienden of in de kroeg ook wel eens op andere mixers die ik ook niet slecht vind. Zolang je je ding er maar op kan doen is het goed toch en niet iedereen heeft het geld er voor over thuis een super de luxe mixer te hebben staan.

Heeft er hier iemand wel eens met de Hi-Level PM mixertjes gedraait eigenlijk? Even tussen door. of andere D&R mixers? Ik heb die dingen namelijk gemaakt aangezien ik bij D&R werkte. En vraag me wel eens af wat mensen daar over te zeggen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier een plaat genaamd "Omar Santana - Madness Edit EP "met 6 klotenummers liggen :P Nu wil iemand die van me kopen uit engeland, hoe duur is zoiets verzenden ongeveer en wat kan ik hiervoor vangen, weet iemand dat toevallig? Ik vind het 0,- waar maarjah andere blijkbaar niet. Kan het niet vragen op forum van clubcharts wat die ligt weer is plat.

Afbeeldingslocatie: http://lauwtje.xs4all.nl/host/Foto's/2004/09/26/Foto%20Nr.%200003.jpg

http://lauwtje.xs4all.nl/.../26/Foto%20Nr.%200004.jpg

ty

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit hevig te twijfelen tussen de Ecler HAK 360 en de Allen & Health xone 02. De Ecler heeft magnetische xfader en is iets goedkoper. Echter heb ik vandaag de allen & health aangeraakt bij Feedback te Rotterdam en het was liefde op het eerste gezicht. Als je de specs van beide mixers naast elkaar houdt, kunnen ze beide ongeveer hetzelfde (alle faders in reverse, curves regelen). Welke zal ik kopen, en, heeft iemand hier die ecler getest / thuis staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
JT schreef op 01 oktober 2004 @ 11:45:
[...]

Aggresief? Noem het eerder geirriteerd: Ik heb er de schurft aan als iemand om mijn mening vraagt over apparatuur (of dat nou computers of dj gear is) en die vervolgens compleet negeert.

Als ik op "gammel aanvoelen" afging, dan zou ik nooit mijn CDJ-800's hebben gekocht. Dat wiel voelt namelijk aardig gammel aan, maar dat is PUUR omdat dat ding EXPRES een weerstand heeft (zodat een backspin niet eeuwig door blijft spinnen). Inmiddels zou iedereen me voor gek verklaren als ik de CDJ-800 kut zou vinden.

BTW: XTC het fijnst? Ooit een Nuo 5 geprobeerd? God dat ding is fijn zeg :D

[ Voor 7% gewijzigd door Flake op 01-10-2004 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

verzenkost van nl naar uk:

Kijk bij een nl platenwinkel hoeveel zij vragen voor shipping naar UK voor 1 plaat. tel er vervolgens nog wat bankkosten bij (aan zijn kant) en je zal zien dat het volgens mij moeilijk wordt om er een interessante deal uit te slaan..

ik zou hem houden. (ken de plaat niet dus kan geen waarde geven van de plaat) Een 2dehands plaat kan je -tezij het een hardgezochte is- zelden voor meer dan 5 eur kwijt

//eigen mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Vash schreef op 01 oktober 2004 @ 20:01:
[...]
Aggresief? Noem het eerder geirriteerd: Ik heb er de schurft aan als iemand om mijn mening vraagt over apparatuur (of dat nou computers of dj gear is) en die vervolgens compleet negeert.
Dus omdat jij je mening hebt gegeven mag ik hem niet goedkoop vinden aanvoelen ? Ik heb namelijk voor de rest nergens gezegd dat het een slechte mixer is. En ik ben ook niet de enige hier die het vind.
BTW: XTC het fijnst? Ooit een Nuo 5 geprobeerd? God dat ding is fijn zeg :D
Neuh, zoveel heb ik nog niet geprobeerd.

offtopic:
En over het argument meest verkochte budget mixer: Bose is ook het meest verkochte speakermerk op deze wereld. Maar zou jij het kopen ? >:)

[ Voor 11% gewijzigd door JT op 01-10-2004 22:55 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
JT schreef op 01 oktober 2004 @ 22:52:
[...]

Dus omdat jij je mening hebt gegeven mag ik hem niet goedkoop vinden aanvoelen ? Ik heb namelijk voor de rest nergens gezegd dat het een slechte mixer is. En ik ben ook niet de enige hier die het vind.
Jij postte het onder een toon van "nou jongen, volgens mij lul je gewoon hard uit je nek". Daar kan ik niet zo goed tegen. Sorry als dat niet zo bedoeld was.

Wat Bose betreft vind ik niet helemaal dat die vergelijking opkomt. Bose ís in principe goed spul, alleen je betaalt veel en veel teveel. Dat zul je van de PS-626i niet gauw zeggen (al helemaal als je nagaat dat hij vroeger zo'n 50 euro duurder was :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Vash schreef op 02 oktober 2004 @ 01:20:
[...]
Jij postte het onder een toon van "nou jongen, volgens mij lul je gewoon hard uit je nek". Daar kan ik niet zo goed tegen. Sorry als dat niet zo bedoeld was.
Nou ja, zand erover :) Zo was het dus idd niet bedoeld :)
Wat Bose betreft vind ik niet helemaal dat die vergelijking opkomt. Bose ís in principe goed spul, alleen je betaalt veel en veel teveel. Dat zul je van de PS-626i niet gauw zeggen (al helemaal als je nagaat dat hij vroeger zo'n 50 euro duurder was :P)
Nee ok, maar het is natuurlijk foute omgekeerde redenering he :) Iets kan het meest verkochte zijn omdat het zo een beetje het beste in z'n klasse is, maar andersom hoeft dat zeker niet zo te zijn, getuige Bose :)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Vash schreef op 01 oktober 2004 @ 07:56:
En Reind: Ik zal kijken of ik straks met een multimetertje jouw verhaal kan checken :P
Als je niet zo'n pisding van de ali gebruikt zal het vast wel te meten zijn ergens. (vraag me niet waar want ik ga gewoon even uit van algemeen bekende feiten die leiden tot die conclusie)

En doe niet zo heftig joh, ik dacht dat ik het alleenrecht had op ik trek m'n grote scheur open in dit topic :> ;)

Maar de PS626I is inderdaad een leuk instappertje. Wil je een wat steviger mixertje, American DJ QD5.
Kost een paar knaken maar dan heb je wel een heeeeeeeeeeeel erg leuk mixertje. Ik zou persoonlijk ff iets meer uitgeven aan je eerste mixer aangezien je eerste mixer meestal het langst dienst moet doen. (mensen willen namelijk altijd eerst nieuwe draaitafels en cd spelers en als laatste komt de mixer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Laatst online: 09-08-2023
Reind schreef op 03 oktober 2004 @ 01:49:
[...]

En doe niet zo heftig joh, ik dacht dat ik het alleenrecht had op ik trek m'n grote scheur open in dit topic :> ;)
Grin grin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heb nou ff dik stukje papier tussen de platter en slipmat liggen, kan nu eindelijk normaal een plaat stil houden zonder dat alles stil staat :P Wel relax gaat veel beter zo, alleen beweegt de plaat nu wel ineens veel meer, moet denk ik nieuwe slipmats want deze zijn aardig versleten :] Heeft iedereen trouwens iets tussen zn platter en slipmat zitte? Of is dat totaal niet nodig bij btje goede tafel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
ik heb er helemaal niets tussen bij mijn super OEM en dat ding glijdt als een bezetene :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

SL + versleten slipmat, werkt perfect zonder wat tussen

Heb je mischien zo'n slipmat waar een ruberdruk op zit? Zo ja wegsmijten, het is dikke crap

[ Voor 10% gewijzigd door Yalopa op 03-10-2004 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• num-lock
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 14:20:
Heeft iedereen trouwens iets tussen zn platter en slipmat zitte? Of is dat totaal niet nodig bij btje goede tafel?
'Butter Rugs' _/-\o_ ism Stanton ST-90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
-ScuL- schreef op 03 oktober 2004 @ 14:23:
ik heb er helemaal niets tussen bij mijn super OEM en dat ding glijdt als een bezetene :P
Daar word goddorie ook zo'n stuk karton bij geleverd als slipmat dat mag wel enige naam hebben.
Ik gebruik zelf neopreen matten, slippen prima en zijn lekker dik dus je trekt ze er ook niet af als je een plaat verwisseld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reind schreef op 03 oktober 2004 @ 16:06:
[...]

Daar word goddorie ook zo'n stuk karton bij geleverd als slipmat dat mag wel enige naam hebben.
Ik gebruik zelf neopreen matten, slippen prima en zijn lekker dik dus je trekt ze er ook niet af als je een plaat verwisseld.
Toevallig ook die van Numark? B)
Die heb ik en werken heerlijk, ik wil nooit meer die vilten dingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.dj-kiwi.nl/images/tostio.jpg

deze kwam ik afgelopen weekend tegen in Amsterdam...... vond het wel grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis maar net wat je grappig vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Reind schreef op 03 oktober 2004 @ 01:49:
[...]

Heb je niet. Live with it >:) :*
Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 16:40:
[...]

Toevallig ook die van Numark? B)
Die heb ik en werken heerlijk, ik wil nooit meer die vilten dingen :P
Ik heb lekker 2 paar: Numarks en Gemini's O-)

Wat Tostio betreft... ben benieuwd wat het concert me biedt. Na Parade of the Athletes gehoord te hebben is mijn hoop flink weggezakt...

[ Voor 46% gewijzigd door Flake op 03-10-2004 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt er weer niks aan, net als die "Josti" ofzo, van tijdje terug.... :( K vind het erg ziek :/

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2004 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 19:10:
Ik vindt er weer niks aan, net als die "Josti" ofzo, van tijdje terug.... :( K vind het erg ziek :/
Ziek? Hmmmm, okee :P
Ik vind 'm idd niet grappig, maar 'ziek'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Reind schreef op 03 oktober 2004 @ 16:06:
[...]

ik heb er ook een neopreen mat op zitten nu.. moest alleen de armhoogte weer opnieuw afstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 14:20:
Zo heb nou ff dik stukje papier tussen de platter en slipmat liggen, kan nu eindelijk normaal een plaat stil houden zonder dat alles stil staat :P Wel relax gaat veel beter zo, alleen beweegt de plaat nu wel ineens veel meer, moet denk ik nieuwe slipmats want deze zijn aardig versleten :] Heeft iedereen trouwens iets tussen zn platter en slipmat zitte? Of is dat totaal niet nodig bij btje goede tafel?
Ik heb die neopreen slipmatten van numark (met logo naar beneden :P), perfecte dingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BezurK schreef op 03 oktober 2004 @ 21:01:
[...]

Ik heb die neopreen slipmatten van numark (met logo naar beneden :P), perfecte dingen!
Kom maar ff meedoen na een hele hoop volgen haha

Maar goed, die matten zijn dus echt heel erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh, dat daarover eens zoveel mensen dezelfde mening hebben, das hier zeldzaam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Idd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ik ga zometeen m'n eerste serieuze mixje PROBEREN te maken :P Darkcore wordt het, zodra hij klaar is en geschikt om hier te posten, zet ik hem neer.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 21:36:
Goh, dat daarover eens zoveel mensen dezelfde mening hebben, das hier zeldzaam :+
Bak een taart, kunnen we het vieren.

Maar wat is er met clubchars aan de hand? Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Ligt eruit. Kan gebeuren lijkt me? Ik ben eerder benieuwd wat er nou met OD aan de hand is...
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.