ach, nieuwe console games kosten 68 euro.. 
dus dat valt wel mee...
dus dat valt wel mee...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
HL2 is het enige pc spel waar ik 60€ voor over heb, mede door cs:s en cs2Ranzy schreef op 02 oktober 2004 @ 15:50:
Indeed, ik koop HL2 in de eerste plaats voor de prachtige singleplayer. Wel spijtig dat hij 60€ gaat kosten, net zoals Doom³. Maar ik heb het er wel voor over.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
't ligt bij mij heel simpel. Als ik een spel single player uitspeel dan laat ik het spel daarna zo goed als altijd links liggen (hoe goed het ook is). MP is het enige wat bij mij de replay value van een game verhoogt. Dus als zoiets er aan het begin niet aanwezig is dan w8 ik liever af met kopen en kijk wel of ik het op een andere manier kan spelen.bAdmuTs schreef op 02 oktober 2004 @ 15:43:
Wat maakt het nou uit dat er "nog" geen mp inzit, alsof iedereen zit te wachten op de mp van hl2 ipv hl2 zelf(kan het me niet voorstellen). We mogen al blij zijn dat cs:s er iig bij zit, ze hadden die er ook uit kunnen laten.
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde. Bij de vorige phase (nl 3) had ik het ook. Toen heb ik op cancel preload geklikt en daarna start preload. Toen heeft ie alles opnieuw gedownd. Volgens mij is dit de enige optie...PilatuS schreef op 02 oktober 2004 @ 16:08:
ik heb een klein probleempje met de pre-load van half life 2
ik zit nu op 83% maar zodra ik op continue druk krijg ik een schempje met de tekst "validating steam files" alleen schiet de schermpje direct weer weg en begint steam dus niet met verder downloaden
iemand dit probleem ook al gehad of weet iemand hoe ik dit kan oplossen
niet dat ik het erg zou vinden als ik em niet verder kan pre-loaden want ik koop em toch in de winkel, ik ben er alleen wel benieuwd naar waar dit aan ligt en of het op te lossen valt
alvast bedankt voor de replies iig
mmh daar was is dus al bang voorVerwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 16:27:
[...]
Ik heb precies hetzelfde. Bij de vorige phase (nl 3) had ik het ook. Toen heb ik op cancel preload geklikt en daarna start preload. Toen heeft ie alles opnieuw gedownd. Volgens mij is dit de enige optie...
Verwijderd
Dit heb ik ook een keer gehad, dan moet je je .gcf files van hl2-preload deleten en dan opnieuw downloaden. zit er ergens een fout in die hij niet kan oplossen..PilatuS schreef op 02 oktober 2004 @ 16:08:
ik heb een klein probleempje met de pre-load van half life 2
ik zit nu op 83% maar zodra ik op continue druk krijg ik een schempje met de tekst "validating steam files" alleen schiet de schermpje direct weer weg en begint steam dus niet met verder downloaden
iemand dit probleem ook al gehad of weet iemand hoe ik dit kan oplossen
niet dat ik het erg zou vinden als ik em niet verder kan pre-loaden want ik koop em toch in de winkel, ik ben er alleen wel benieuwd naar waar dit aan ligt en of het op te lossen valt
alvast bedankt voor de replies iig
Ja, maar aan de andere kant, bij valve hebben ze zo'n 6 jaar aan die game lopen knutselen.. Dat kost ook een shitload aan geld.
Er waren al scans van PC Gamer, maar die zijn weggehaald i.v.m. copyright.Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 16:37:
iemand al de scans van de pc gamer uk revieuw,of mogen we die niet posten ?
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Verwijderd
met alle mods voor hl2, is dat al reden genoeg om het te kopen, net als bij halflife 1.Alabama_man schreef op 02 oktober 2004 @ 16:25:
[...]
't ligt bij mij heel simpel. Als ik een spel single player uitspeel dan laat ik het spel daarna zo goed als altijd links liggen (hoe goed het ook is). MP is het enige wat bij mij de replay value van een game verhoogt. Dus als zoiets er aan het begin niet aanwezig is dan w8 ik liever af met kopen en kijk wel of ik het op een andere manier kan spelen.
Ik weet wel cker dat er hl2 dm is, de vraag is alleen vanaf wanneer.Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 17:03:
[...]
met alle mods voor hl2, is dat al reden genoeg om het te kopen, net als bij halflife 1.
Daarnaast is er grote kans dat er wel hl2 dm is, alleen nog niet bij release.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
Doet er niet toe, een game kan nog steeds middelmatig zijn ondanks x jaar ontwikkeltijd ala Doom3. En het word helemaal leuk als ineens alle developers dit prijskaartje gaan gebruiken.. >>> (I.v.m pirating)Xrenity schreef op 02 oktober 2004 @ 16:38:
[...]
Ja, maar aan de andere kant, bij valve hebben ze zo'n 6 jaar aan die game lopen knutselen.. Dat kost ook een shitload aan geld.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 18:06 ]
Verwijderd
Verwijderd
oh thats to badStefSOFT schreef op 02 oktober 2004 @ 16:47:
[...]
Er waren al scans van PC Gamer, maar die zijn weggehaald i.v.m. copyright.
Verwijderd
Heb ik ook gehad. Cancel preload doen is de enige optie. Waarscheinlijk word dan alleen deel 4 gedelete dus je hoeft niet helemaal overniew te beginnen.PilatuS schreef op 02 oktober 2004 @ 16:29:
[...]
mmh daar was is dus al bang voormaarja igg bedankt voor de reply, ik denk dat ik em dan maar vannacht ff aan laat staan
Maargoed dat ik zelfs al multi speelde ten tijde van doom1 want die had het zelfs multiplay erin, ok welliswaar uber traag via een 14kbps modem maar het werkte welYohann!s schreef op 02 oktober 2004 @ 14:50:
[...]
Maar goed dat jij vroeger dan geen games hebt gespeelt want die hadden bijna allemaal GEEN multiplayer.
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 18:32 ]
To Beezze or not to Beezze
Jep, jammer maar ik had geluk (meeeeh...)
Idd, 2 spellen voor €60,- is een koopje.Devilion schreef op 02 oktober 2004 @ 18:52:
[...]
Ik heb wel 60 euro over voor zo'n über spel, met CS: Source erbij zelfs! Ik betaal graag zelfs
Verwijderd
hm 60 euro,nee(cs source vind ik niet leuk) enigste spel waar ik ooit 60 euro voor over heb gehad(en dus ook gekocht heb) was ut2k4 collectors editon.Devilion schreef op 02 oktober 2004 @ 18:52:
[...]
Ik heb wel 60 euro over voor zo'n über spel, met CS: Source erbij zelfs! Ik betaal graag zelfs
Verwijderd
Terecht, maar wel inconsequent. hint: hl2 beta.StefSOFT schreef op 02 oktober 2004 @ 16:47:
[...]
Er waren al scans van PC Gamer, maar die zijn weggehaald i.v.m. copyright.
ALS idd.its_me schreef op 03 oktober 2004 @ 11:04:
Als dat waar is is t een enorme sploiler, maak m aub spoilerproof ...
[ Voor 43% gewijzigd door Senzuboon op 03-10-2004 12:13 ]
Tis gewoon een gok, dus geen spoiler, maak je niet druk.its_me schreef op 03 oktober 2004 @ 11:04:
Als dat waar is is t een enorme sploiler, maak m aub spoilerproof ...
Lekkere zin.Senzuboon schreef op 03 oktober 2004 @ 11:15:
[inkop-modus]
"Gordon I am your father..."
"NOOOO that's inmpossible!!!"
"Search your feelings. You it to be true!"
[/inkop-modus]
Dat zou idd een behoorlijke spoiler zijn. En een beetje erg cliché
[ Voor 44% gewijzigd door Vanitas op 03-10-2004 11:53 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Dell Latitude E7450
Dat slaat gewoon helemaal nergens op, ik ken zat spellen die singeplayer gewoon vet of wel leuk zijn (bv doom3, al ben ik dr niet echt een fan van) speel ik doom3 ONLINE, krijg ik gewoon kotsneigingen, sorryPeentje schreef op 03 oktober 2004 @ 21:27:
hier is zeer veel geflamed over de d3 multiplayer en d3 int algemeen , ik ben geen fan van doom3 ofzo. ik vond het wel un beetje zielig, wan hl2 heeft niet eens multiplayer (nog niet dan) alleen cs met een blikje verf. een game anno 2004 zonder multiplayer is geen game punt uit. zelft hl2 niet.
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Sorry hoor, maar dit vind ik echt gezeur. MP en SP heeft toch niks met elkaar te maken!? Ik vond HL super, maar de MP vond ik echt 3x niks. En de multiplayer komt in de vorm van CSS, zoals je zelf al zegt, de makers hebben daar zelf voor gekozen. En waarom niet, CS is echt super leuk. En als ze dan weer komen aanzetten met een standaard MP-mode, nee dank je, daar heb je niks aan.Peentje schreef op 03 oktober 2004 @ 21:27:
hier is zeer veel geflamed over de d3 multiplayer en d3 int algemeen , ik ben geen fan van doom3 ofzo. ik vond het wel un beetje zielig, wan hl2 heeft niet eens multiplayer (nog niet dan) alleen cs met een blikje verf. een game anno 2004 zonder multiplayer is geen game punt uit. zelft hl2 niet.
[ Voor 8% gewijzigd door Vanitas op 03-10-2004 21:39 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
dit vind ik onzin, dat een game zonder mp geen game is. heb je thief 3 wel es gespeeld? die bevat ook geen mp, net als max payne en er zijn nog tig spellen zonder mp die imo toch toppers zijnPeentje schreef op 03 oktober 2004 @ 21:27:
The first casualty in war is always the truth...
Jammer eigenlijk, HL2 doet hard z'n best 'originele gameplay' te hebben en CS:Source wordt dan gezien als MP van 't jaar (wat me stug lijkt dat 't dat wordt, 't is maar een 'port')?Jumpiefox schreef op 03 oktober 2004 @ 21:43:
Voor velen is cs:source DE mp van hl2....wat werd nou meer gespeeld cs of hl dm??...
En tjah Cs + een blikje verf zoals jij het zegt + de coole physics is voor velen toch echt DE mp game van het jaar...
Verwijderd
The first casualty in war is always the truth...
Verwijderd
SillyJW schreef op 03 oktober 2004 @ 22:10:
Geenstijl heeft het over een "Directx9 showcase movie".
Is dit iets nieuws / heeft iemand dat filmpje al te pakken kunnen krijgen?
niet echt nieuw dusFilesize: 114.9 MB
File-Type: application/zip
Hosted since: 12/09/2003 03:03
Downloads: 114275 time(s)
Traffic: 100.2 Terabit
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 22:01:
Hmmm hoe meer ik naar de ss kijk, hoe meer ik denk dat ie niet gaat lopen op mijn comp
AMD Athlon(TM) XP1800+ 1.5GHz
Directx v9.0c
RADEON 9800 PRO (CATALYST Windows XP 4.9 drivers)
SB Live!
ASUSTeK Computer INC. Model A7V266-E
Monitor: SONY HMD-A200
Microsoft Windows XP
Service Pack 2
Hmm, misschien dan toch maar de PC Gameplat kopen??Yonix schreef op 03 oktober 2004 @ 22:51:
Heb net nog maar even de Review in de PC Gameplay gelezen van Oktober '04 en WOW!!! ik kreeg meteen weer kriebels in mijn buik (had er al een tijd geen aandacht meer aan besteed, aan HL² *schaam* *schaam*), maar hoe het eruit ziet gewoon, ik kan echt niet wachten.
nee daar heb je wat aanVanitas schreef op 03 oktober 2004 @ 23:18:
[...]
Hmm, misschien dan toch maar de PC Gameplat kopen??
Ik lees het wel ff in de winkel
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Please note the:joostve schreef op 03 oktober 2004 @ 23:41:
[...]
nee daar heb je wat aan![]()
zoiets moet je op je gemak thuis bekijken man
Verwijderd
Jij was toch die gast die em al had uitgespeeld? Waarom koop je dan een review?Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 00:37:
Heb net bij een tankstation de pc gameplay gehaald en het lijkt me wel een leuk spel met veel verschillende dingen ook is het leuk dat de meeste dingen van de filmpjes express nu anders verlopen. Ook komt er vast en zeker half life 3 dat is zoizo leuk nieuws.
CS: Source Tomorrow?
Zips @ 6:30 pm pdt - cstrike: source - 74 comments - hot topic
According to a reliable source, we here at CS-Nation have been given information regarding the upcoming release of Counter-Strike: Source. We have heard that CS: Source is due for a release tomorrow, the 4th of October. It should be noted that the source has told us that once the final version of CS: Source is released, the BETA period will come to a close. As no official announcement has been made by those at Valve, this is purely speculation based on the information we were given, and the date is subject to change.
Verwijderd
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
Verwijderd
Verwijderd
Ik moet het nog zien.....ignatius schreef op 04 oktober 2004 @ 11:18:
cs:source staat al gepreoload op je comp(aangenomen dan je de hl2 preload hebt gedaan). Tuurlijk moet er nog wel wat gedownload worden, maar dat zal wel niet zoveel zijn.
Ben benieuwd, als het goed is vanavond cs:s.....
Irrelevant by default - rm -rf /
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ja...Lanvlam, ben je al overtuigd eigenlijk of niet?BaN5Hee schreef op 04 oktober 2004 @ 07:38:
[...]
Jij was toch die gast die em al had uitgespeeld? Waarom koop je dan een review?![]()
Verwijderd
En die kan ik betalen als ik HL2 heb gepreload?Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 12:42:
Ja deze week zou je css moeten kunnen spelen als je hl2 via steam koopt. Als je hl2 via steam wil kopen dan moet je met een creditcard betalen.
Verwijderd
Je kan HL2 bestellen via Steam. Dat zou dan vandaag in werking moeten treden aangezien velen zeggen dat morgen cs s full released wordtVerwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 12:54:
[...]
En die kan ik betalen als ik HL2 heb gepreload?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 14:09 ]
Verwijderd
mmmm weet je het zeker dat de prijzen vandaag bekend gemaakt worden? Er vorige week werd gezegd dat CS:S deze week vrijgegeven zou worden, maar de week is nog maar net begonnen......nog ff op een bericht van steam zelf wachten!Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 13:23:
Vandaag worden als het goed is de prijzen bekend gemaakt. Dan zou je ook via steam hl2 moeten kunnen preorderen. Als je dat heb gedaan, of als je een ati coupon heb, zou je meteen css moeten kunnen spelen.
When will I be able to play my games?Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 14:17:
[...]
mmmm weet je het zeker dat de prijzen vandaag bekend gemaakt worden? Er vorige week werd gezegd dat CS:S deze week vrijgegeven zou worden, maar de week is nog maar net begonnen......nog ff op een bericht van steam Valve zelf wachten!
[ Voor 22% gewijzigd door FlashBang op 04-10-2004 14:27 ]
Verwijderd
Ja daarom er staat toch ook dat hij voor het laatst geupdate is op 1 oktober = vorige week.Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 14:25:
Next week stond er vorige week ook al. Op csnation staat dat ze uit betrouwbare bron hadden dat maandag (vandaag) css gereleased zou worden. Dus ik neem aan dat met next week deze week word bedoelt.
Irrelevant by default - rm -rf /
not trueTrancentral schreef op 04 oktober 2004 @ 14:46:
Niet echt , er is nog niet bekend over de renewed hostage scenario & overige maps + de nog onbekende bugfixes etc.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 15:21 ]
Is it possible for people who have purchased Half-Life 2 through Steam, to create backup CDs/DVD so they won't have to go through downloading the whole thing again upon reinstallation?
On a related note, would it be legal, having purchased through Steam, to make a copy of a friends Half-Life 2 CDs/DVD, since you already own a license?
Oftewel: downloaden (via steam uiteraard), branden, hoesje printen, en klaar is KeesYes. Yes.
The cache files (what you would be copying) are separate from authentication.
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
[ Voor 15% gewijzigd door Yonix op 04-10-2004 17:21 ]
Of de melding geven: "I got it!" op bv hl2.netge-flopt schreef op 04 oktober 2004 @ 18:58:
[...]
en deze dan ergens anders posten met de melding dat je nieuwe plaatje van de box hebt, eens kijken ho snel ze het net over vliegen
En dan een paar dagen later een boze brief krijgen van Gabe en de vele Boze fansMr_UnAnimouS schreef op 04 oktober 2004 @ 19:32:
[...]
Of de melding geven: "I got it!" op bv hl2.net![]()
.
Dat zal me een chaos geven.
[ Voor 8% gewijzigd door Yonix op 04-10-2004 19:41 ]
Verwijderd
Iedereen weet al dat dat niet de echte box art is (vooral op halflife2.net)Vanitas schreef op 04 oktober 2004 @ 20:10:
Ja moet je doen man, dan kan je lachen.
Verwijderd
Dynabyte is altijd een goede winkels daarvoor. Ze hadden bv ook FarCryDVD. Maar ik vind het vervelend dat bij de Special Edition geen DOD:Source zit.DarkJedi schreef op 04 oktober 2004 @ 15:51:
Ik wil graag de HL2 Special Edition kopen maar volgens dimension plus is deze versie nog niet in Europa aangekondigd helaas
Wil Half-Life ook wel eens met de nieuwe engine spelen, lijkt me echt stoer.
Ach dan verzin je toch zelf een box-art, er zijn altijd wel mensen die erin trappen.Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 21:02:
[...]
Iedereen weet al dat dat niet de echte box art is (vooral op halflife2.net)
dus het zal niks uithalen, behalve bij mensen die dat niet weten natuurlijk
Maar de meerderheid weet dat wel denk ik..
Verwijderd
A: Hou eens op met uit je nek te lullen;Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 23:16:
Ik heb hem niet uitgespeeld! Ik heb hem bij een vriend van me gezien.
Let op mijn woorden over een paar dagen hoor je ineens meer mensen die hem (gedownload) hebben. De meeste hier downloaden de spellen al eerder als ze in de USA in de winkels liggem. Dat is vooral te merken aan het feit (Ik kan geen muren bouwen bij sims 2 hoe kan dit) verhaal
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Bel of mail je vriend, vraag om een exclusief plaatje, en ik geloof je.Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 23:16:
Ik heb hem niet uitgespeeld! Ik heb hem bij een vriend van me gezien.
Let op mijn woorden over een paar dagen hoor je ineens meer mensen die hem (gedownload) hebben. De meeste hier downloaden de spellen al eerder als ze in de USA in de winkels liggem. Dat is vooral te merken aan het feit (Ik kan geen muren bouwen bij sims 2 hoe kan dit) verhaal
[ Voor 8% gewijzigd door Yonix op 05-10-2004 00:05 ]
Verwijderd
Vanitas schreef op 04 oktober 2004 @ 23:37:
[...]
Bel of mail je vriend, vraag om een exclusief plaatje, en ik geloof je.
Dat snap ik ook wel, maar als hij kan bewijzen dat ik het mis heb, dan heb ik daar niks op tegen.Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 00:13:
[...]
Het is echt complete onzin...en dat weten we allemaal. Als het echt zo was was dat ding echt wel via het medium internet te vinden.....
We moeten gewoon afwachten....en hopen dat CS:S ons de komende weken goed bezig kan houden!!! (ik weet wel dat hierdoor heel veel mensen via STeam zullen kopen: precies wat Valve wilt!!)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq