[PC]Half-Life 2 deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.245 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02:10

Polycom

Poes van goud

ach, nieuwe console games kosten 68 euro.. :)
dus dat valt wel mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 20:54

bAdmuTs

mAzE

Ranzy schreef op 02 oktober 2004 @ 15:50:
Indeed, ik koop HL2 in de eerste plaats voor de prachtige singleplayer. Wel spijtig dat hij 60€ gaat kosten, net zoals Doom³. Maar ik heb het er wel voor over.
HL2 is het enige pc spel waar ik 60€ voor over heb, mede door cs:s en cs2 :)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik heb een klein probleempje met de pre-load van half life 2

ik zit nu op 83% maar zodra ik op continue druk krijg ik een schempje met de tekst "validating steam files" alleen schiet de schermpje direct weer weg en begint steam dus niet met verder downloaden

iemand dit probleem ook al gehad of weet iemand hoe ik dit kan oplossen :?

niet dat ik het erg zou vinden als ik em niet verder kan pre-loaden want ik koop em toch in de winkel, ik ben er alleen wel benieuwd naar waar dit aan ligt en of het op te lossen valt

alvast bedankt voor de replies iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-04 23:18
bAdmuTs schreef op 02 oktober 2004 @ 15:43:
Wat maakt het nou uit dat er "nog" geen mp inzit, alsof iedereen zit te wachten op de mp van hl2 ipv hl2 zelf |:( (kan het me niet voorstellen). We mogen al blij zijn dat cs:s er iig bij zit, ze hadden die er ook uit kunnen laten.
't ligt bij mij heel simpel. Als ik een spel single player uitspeel dan laat ik het spel daarna zo goed als altijd links liggen (hoe goed het ook is). MP is het enige wat bij mij de replay value van een game verhoogt. Dus als zoiets er aan het begin niet aanwezig is dan w8 ik liever af met kopen en kijk wel of ik het op een andere manier kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op 02 oktober 2004 @ 16:08:

ik zit nu op 83% maar zodra ik op continue druk krijg ik een schempje met de tekst "validating steam files" alleen schiet de schermpje direct weer weg en begint steam dus niet met verder downloaden

niet dat ik het erg zou vinden als ik em niet verder kan pre-loaden want ik koop em toch in de winkel, ik ben er alleen wel benieuwd naar waar dit aan ligt en of het op te lossen valt

Ik heb precies hetzelfde. Bij de vorige phase (nl 3) had ik het ook. Toen heb ik op cancel preload geklikt en daarna start preload. Toen heeft ie alles opnieuw gedownd. Volgens mij is dit de enige optie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:33
60 euro lijkt de nieuwe standaard te worden.
Klotezooi :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 16:27:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. Bij de vorige phase (nl 3) had ik het ook. Toen heb ik op cancel preload geklikt en daarna start preload. Toen heeft ie alles opnieuw gedownd. Volgens mij is dit de enige optie...
mmh daar was is dus al bang voor :( maarja igg bedankt voor de reply, ik denk dat ik em dan maar vannacht ff aan laat staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op 02 oktober 2004 @ 16:08:

Dit heb ik ook een keer gehad, dan moet je je .gcf files van hl2-preload deleten en dan opnieuw downloaden. zit er ergens een fout in die hij niet kan oplossen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al de scans van de pc gamer uk revieuw,of mogen we die niet posten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Thanatos schreef op 02 oktober 2004 @ 16:27:
60 euro lijkt de nieuwe standaard te worden.
Klotezooi :(
Ja, maar aan de andere kant, bij valve hebben ze zo'n 6 jaar aan die game lopen knutselen.. Dat kost ook een shitload aan geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-07 12:40

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 16:37:
iemand al de scans van de pc gamer uk revieuw,of mogen we die niet posten ?
Er waren al scans van PC Gamer, maar die zijn weggehaald i.v.m. copyright.

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alabama_man schreef op 02 oktober 2004 @ 16:25:
[...]

't ligt bij mij heel simpel. Als ik een spel single player uitspeel dan laat ik het spel daarna zo goed als altijd links liggen (hoe goed het ook is). MP is het enige wat bij mij de replay value van een game verhoogt. Dus als zoiets er aan het begin niet aanwezig is dan w8 ik liever af met kopen en kijk wel of ik het op een andere manier kan spelen.
met alle mods voor hl2, is dat al reden genoeg om het te kopen, net als bij halflife 1.

Daarnaast is er grote kans dat er wel hl2 dm is, alleen nog niet bij release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 20:54

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 17:03:
[...]

met alle mods voor hl2, is dat al reden genoeg om het te kopen, net als bij halflife 1.

Daarnaast is er grote kans dat er wel hl2 dm is, alleen nog niet bij release.
Ik weet wel cker dat er hl2 dm is, de vraag is alleen vanaf wanneer.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xrenity schreef op 02 oktober 2004 @ 16:38:
[...]

Ja, maar aan de andere kant, bij valve hebben ze zo'n 6 jaar aan die game lopen knutselen.. Dat kost ook een shitload aan geld.
Doet er niet toe, een game kan nog steeds middelmatig zijn ondanks x jaar ontwikkeltijd ala Doom3. En het word helemaal leuk als ineens alle developers dit prijskaartje gaan gebruiken.. >>> (I.v.m pirating)
De enige reden dat HL2 60 Euro gaat kosten is door die hele over-de-top hype die om HL2 hangt.

45 Euro was perfect punt.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat vind ik ook! En effe terug denken 60x2.2= 132 gulden! halo mensen wordt is wakker zeg, als die games voor 60 gaan verkopen dan ga ik maar de .... opzoeken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StefSOFT schreef op 02 oktober 2004 @ 16:47:
[...]

oh thats to bad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op 02 oktober 2004 @ 16:29:
[...]

mmh daar was is dus al bang voor :( maarja igg bedankt voor de reply, ik denk dat ik em dan maar vannacht ff aan laat staan
Heb ik ook gehad. Cancel preload doen is de enige optie. Waarscheinlijk word dan alleen deel 4 gedelete dus je hoeft niet helemaal overniew te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-07 16:35
Yohann!s schreef op 02 oktober 2004 @ 14:50:
[...]

Maar goed dat jij vroeger dan geen games hebt gespeelt want die hadden bijna allemaal GEEN multiplayer.
Maargoed dat ik zelfs al multi speelde ten tijde van doom1 want die had het zelfs multiplay erin, ok welliswaar uber traag via een 14kbps modem maar het werkte wel :+ . Maar dit gaat ff nergens meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-07 10:24
Doe dat maar wel. Zinloze vragen voegen namelijks niet aan het topic toe

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 18:32 ]

To Beezze or not to Beezze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-07 16:43
Jep, jammer maar ik had geluk (meeeeh...)

Ik heb wel 60 euro over voor zo'n über spel, met CS: Source erbij zelfs! Ik betaal graag zelfs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Devilion schreef op 02 oktober 2004 @ 18:52:
[...]

Ik heb wel 60 euro over voor zo'n über spel, met CS: Source erbij zelfs! Ik betaal graag zelfs ;)
Idd, 2 spellen voor €60,- is een koopje.

Ik vind dat de mensen in dit topic wat meer af moeten koelen (zal helaas niet echt gaan ivm met de naderende releasedate :P). Ik wacht zelf al een geruime tijd op HL2 en dan vooral op de SP. Dat er nu geen MP bij het spel zit maakt me helemaal niet uit (die komt vanzelf wel in een update/mod). Ik heb ook destijds Max Payne 1+2 gekocht en daar was ik ook erg van onder indruk terwijl er geen MP bij zat.
Heerlijk hoe je in een spel gezogen kan worden door een goed verhaal.
Maar goed, iedereen heeft natuurlijk een eigen mening en die respecteer ik ook. Dus als je niet houdt van CSS kan ik begrijpen dat je een beetje pissig bent. Gelukkig heb ik er geen problemen mee (ik ben al weer een tijdje gestopt met CS dus dan heb ik er straks weer helemaal zin in :D).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devilion schreef op 02 oktober 2004 @ 18:52:
[...]

hm 60 euro,nee(cs source vind ik niet leuk) enigste spel waar ik ooit 60 euro voor over heb gehad(en dus ook gekocht heb) was ut2k4 collectors editon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Iedereen lult hier over 60 euro terwijl de prijs niet eens bekend is? Hoe kan je aan de hand van een geschatte prijs zeggen dat een spel het geld niet waard is???

Volgens mij heeft het zinloze nieuwsbericht op de FP een aantal domme mensen aangetrokken... (no offense)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StefSOFT schreef op 02 oktober 2004 @ 16:47:
[...]
Terecht, maar wel inconsequent. hint: hl2 beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Afbeeldingslocatie: http://www.csnation.net/images/content/image_33333.jpg
*Clickable*

Er zijn 45 nieuwe screens hier: http://www.hlfallout.net/screenshots/screenshots?page=1
Maar die site is ernstig dood omdat er zo'n ongelofelijk verkeer ontstond door die nieuwe screens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had op het forum van halflife2.net gelezen dat iemand dacht dat de g-man gordon freeman van de toekomst was.
Of misschien wel zijn vader. iig, hier een kleine verglijking (wel beide groene ogen)

klick
klick

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2004 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Als dat waar is is t een enorme sploiler, maak m aub spoilerproof ...

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
its_me schreef op 03 oktober 2004 @ 11:04:
ALS idd.
Maar deze theorie gaat al enorm lang. Niet zo zeuren hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

[inkop-modus]
"Gordon I am your father..."
"NOOOO that's inmpossible!!!"
"Search your feelings. You know it to be true!"
[/inkop-modus]

Dat zou idd een behoorlijke spoiler zijn. En een beetje erg cliché ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Senzuboon op 03-10-2004 12:13 ]

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
its_me schreef op 03 oktober 2004 @ 11:04:
Tis gewoon een gok, dus geen spoiler, maak je niet druk.
Senzuboon schreef op 03 oktober 2004 @ 11:15:
[inkop-modus]
"Gordon I am your father..."
"NOOOO that's inmpossible!!!"
"Search your feelings. You it to be true!"
[/inkop-modus]

Dat zou idd een behoorlijke spoiler zijn. En een beetje erg cliché ;)
Lekkere zin. :P

[ Voor 44% gewijzigd door Vanitas op 03-10-2004 11:53 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-07 07:01

Peentje

MAC / Windows i don't care

hier is zeer veel geflamed over de d3 multiplayer en d3 int algemeen , ik ben geen fan van doom3 ofzo. ik vond het wel un beetje zielig, wan hl2 heeft niet eens multiplayer (nog niet dan) alleen cs met een blikje verf. een game anno 2004 zonder multiplayer is geen game punt uit. zelft hl2 niet.

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Peentje schreef op 03 oktober 2004 @ 21:27:
hier is zeer veel geflamed over de d3 multiplayer en d3 int algemeen , ik ben geen fan van doom3 ofzo. ik vond het wel un beetje zielig, wan hl2 heeft niet eens multiplayer (nog niet dan) alleen cs met een blikje verf. een game anno 2004 zonder multiplayer is geen game punt uit. zelft hl2 niet.
Dat slaat gewoon helemaal nergens op, ik ken zat spellen die singeplayer gewoon vet of wel leuk zijn (bv doom3, al ben ik dr niet echt een fan van) speel ik doom3 ONLINE, krijg ik gewoon kotsneigingen, sorry

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Sorry hoor, maar dit vind ik echt gezeur. MP en SP heeft toch niks met elkaar te maken!? Ik vond HL super, maar de MP vond ik echt 3x niks. En de multiplayer komt in de vorm van CSS, zoals je zelf al zegt, de makers hebben daar zelf voor gekozen. En waarom niet, CS is echt super leuk. En als ze dan weer komen aanzetten met een standaard MP-mode, nee dank je, daar heb je niks aan.

Dan vind ik MP met 4 players max veel en veel slechter, dan een MP die niet "in hetzelfde spel" zit.

* Vanitas is blij met deze keuze van Valve.

[ Voor 8% gewijzigd door Vanitas op 03-10-2004 21:39 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit vind ik onzin, dat een game zonder mp geen game is. heb je thief 3 wel es gespeeld? die bevat ook geen mp, net als max payne en er zijn nog tig spellen zonder mp die imo toch toppers zijn :/
Dus ga niet zeggen dat HL2 geen "game" is want de reviews liegen er ook niet om _/-\o_
Wel moet ik toegeven dat ik een grote fan ben van HL dus misschien is dit niet helemaal objectief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 20-07 22:39

Jumpiefox

Hoi ?

Voor velen is cs:source DE mp van hl2....wat werd nou meer gespeeld cs of hl dm??...
En tjah Cs + een blikje verf zoals jij het zegt + de coole physics is voor velen toch echt DE mp game van het jaar...

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 06-07 07:21
Jumpiefox schreef op 03 oktober 2004 @ 21:43:
Voor velen is cs:source DE mp van hl2....wat werd nou meer gespeeld cs of hl dm??...
En tjah Cs + een blikje verf zoals jij het zegt + de coole physics is voor velen toch echt DE mp game van het jaar...
Jammer eigenlijk, HL2 doet hard z'n best 'originele gameplay' te hebben en CS:Source wordt dan gezien als MP van 't jaar (wat me stug lijkt dat 't dat wordt, 't is maar een 'port')?

Ik vind dat CS:Source een tikje jammer, een beetje te makkelijk (mapjes porten, et voilá), als je kijkt naar hoe hard z'n hun best (kennelijk) hebben gedaan op de SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En mensen, bij de release zit geen mp, maar er is nog helemaal niet zeker of het helemaal nooit uitkomt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 20-07 22:39

Jumpiefox

Hoi ?

Mjah, cs is gewoon een spel dat nog steeds erg veel gespeeld word en het moet hebben van de mod community die erg groot is, dus waarom iets veranderen als het blijkbaar al goed genoeg is? Nieuwe maps die optimaal gebruiken van de Physics en graphics komen er vast wel.

Kzeg niet dat CS:source de mp van het jaar wordt :P maar dat volgens mij voor erg veel spelers wel zo is.
Daardoor wordt hl2 toch niet minder orgineel van? juist cool zo imho, een ijzer sterke sp game met een mp game die bijna niet mis kan gaan.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm hoe meer ik naar de ss kijk, hoe meer ik denk dat ie niet gaat lopen op mijn comp :P

AMD Athlon(TM) XP1800+ 1.5GHz
Directx v9.0c
RADEON 9800 PRO (CATALYST Windows XP 4.9 drivers)
SB Live!
ASUSTeK Computer INC. Model A7V266-E
Monitor: SONY HMD-A200
Microsoft Windows XP
Service Pack 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillyJW
  • Laatst online: 07-07 14:41

SillyJW

der Gemutlichkeit

Geenstijl heeft het over een "Directx9 showcase movie".
Is dit iets nieuws / heeft iemand dat filmpje al te pakken kunnen krijgen?

[ Voor 4% gewijzigd door SillyJW op 03-10-2004 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:06
SillyJW schreef op 03 oktober 2004 @ 22:10:
Geenstijl heeft het over een "Directx9 showcase movie".
Is dit iets nieuws / heeft iemand dat filmpje al te pakken kunnen krijgen?
Filesize: 114.9 MB
File-Type: application/zip
Hosted since: 12/09/2003 03:03
Downloads: 114275 time(s)
Traffic: 100.2 Terabit
niet echt nieuw dus ;)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 22:01:
Hmmm hoe meer ik naar de ss kijk, hoe meer ik denk dat ie niet gaat lopen op mijn comp :P

AMD Athlon(TM) XP1800+ 1.5GHz
Directx v9.0c
RADEON 9800 PRO (CATALYST Windows XP 4.9 drivers)
SB Live!
ASUSTeK Computer INC. Model A7V266-E
Monitor: SONY HMD-A200
Microsoft Windows XP
Service Pack 2
:? waarom niet?? Min. requirements zijn een 1.2 Ghz. CPU icm met een DX7/8/9 kaart.. Je hebt neem ik aan minimaal 256 mb. aan RAM.. En je hebt ook nog eens een zéér goede ATi kaart. Zoek je een reden om te upgraden?? Hij zal het prima doen, misschien niet zo vlot als altijd, maar ingame zou je weinig probs moeten hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:15
Heb net nog maar even de Review in de PC Gameplay gelezen van Oktober '04 en WOW!!! ik kreeg meteen weer kriebels in mijn buik (had er al een tijd geen aandacht meer aan besteed, aan HL² *schaam* *schaam* ;) ), maar hoe het eruit ziet gewoon, ik kan echt niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Yonix schreef op 03 oktober 2004 @ 22:51:
Heb net nog maar even de Review in de PC Gameplay gelezen van Oktober '04 en WOW!!! ik kreeg meteen weer kriebels in mijn buik (had er al een tijd geen aandacht meer aan besteed, aan HL² *schaam* *schaam* ;) ), maar hoe het eruit ziet gewoon, ik kan echt niet wachten.
Hmm, misschien dan toch maar de PC Gameplat kopen??

Ik lees het wel ff in de winkel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
Vanitas schreef op 03 oktober 2004 @ 23:18:
[...]

Hmm, misschien dan toch maar de PC Gameplat kopen??

Ik lees het wel ff in de winkel :P
nee daar heb je wat aan 8)7
zoiets moet je op je gemak thuis bekijken man

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
joostve schreef op 03 oktober 2004 @ 23:41:
[...]

nee daar heb je wat aan 8)7
zoiets moet je op je gemak thuis bekijken man
Please note the: :P ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net bij een tankstation de pc gameplay gehaald en het lijkt me wel een leuk spel met veel verschillende dingen ook is het leuk dat de meeste dingen van de filmpjes express nu anders verlopen. Ook komt er vast en zeker half life 3 dat is zoizo leuk nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillyJW
  • Laatst online: 07-07 14:41

SillyJW

der Gemutlichkeit

|:( oops... poep in mn ogen, denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 00:37:
Heb net bij een tankstation de pc gameplay gehaald en het lijkt me wel een leuk spel met veel verschillende dingen ook is het leuk dat de meeste dingen van de filmpjes express nu anders verlopen. Ook komt er vast en zeker half life 3 dat is zoizo leuk nieuws.
Jij was toch die gast die em al had uitgespeeld? Waarom koop je dan een review? 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:01
haha idd...

btw:
CS: Source Tomorrow?
Zips @ 6:30 pm pdt - cstrike: source - 74 comments - hot topic
According to a reliable source, we here at CS-Nation have been given information regarding the upcoming release of Counter-Strike: Source. We have heard that CS: Source is due for a release tomorrow, the 4th of October. It should be noted that the source has told us that once the final version of CS: Source is released, the BETA period will come to a close. As no official announcement has been made by those at Valve, this is purely speculation based on the information we were given, and the date is subject to change.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop echt dat dat waar is want ik heb vandaag en morgen vrij van school (dinsdag altijd vrij en vandaag omdat er kermis in leiden). Maar ik heb die beta dus via een ati coupon, verandert bij mij dat beta icoontje dat gewoon in een full icoontje ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar ben ik ook wel benieuwd naar eik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Laatst online: 03:15
Lijkt me dat je nog wel wat moet downloaden, volgens mij kan het niet zo zijn dat een beta zomaar efkes een final versie wordt, zonder een update te moeten downloaden.

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja goed dat is logisch. Maar dat zal wel niet zoveel zijn want alle maps enzo zijn al gepreload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BazP
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12-2024
De Maps van CSsource zitten al bij de HL2 preload.
Ik heb hier nog gewoon de Beta overigens... En nergens een volledige CS:Source te bekennen... Wel opvallend is dat een grote groep servers down zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-03 13:35
cs:source staat al gepreoload op je comp(aangenomen dan je de hl2 preload hebt gedaan). Tuurlijk moet er nog wel wat gedownload worden, maar dat zal wel niet zoveel zijn.

Ben benieuwd, als het goed is vanavond cs:s.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ignatius schreef op 04 oktober 2004 @ 11:18:
cs:source staat al gepreoload op je comp(aangenomen dan je de hl2 preload hebt gedaan). Tuurlijk moet er nog wel wat gedownload worden, maar dat zal wel niet zoveel zijn.

Ben benieuwd, als het goed is vanavond cs:s.....
Ik moet het nog zien.....

De prijzen van de verschillende packages via steam moeten dus vandaag ook bekend worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniek
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-06 13:07

sniek

Got root?

Ik heb al zovaak gewacht op valse beloftes. Ik zie het nu allemaal wel en vertrouw alleen op de Steam berichtgeving.

Het zou wel wat zijn als we vanavond al spelen kunnen! :) Maar de cs source beta houd mij nog wel enige tijd bezig................

Irrelevant by default - rm -rf /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nu waar dat CS Source van volgende week te downloaden is als je Half Life 2 via steam besteld? Weet iemand hoe dat in zijn werk gaat en waar je half life 2 kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja deze week zou je css moeten kunnen spelen als je hl2 via steam koopt. Als je hl2 via steam wil kopen dan moet je met een creditcard betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaN5Hee schreef op 04 oktober 2004 @ 07:38:
[...]

Jij was toch die gast die em al had uitgespeeld? Waarom koop je dan een review? 8)7 :+
Ja...Lanvlam, ben je al overtuigd eigenlijk of niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 12:42:
Ja deze week zou je css moeten kunnen spelen als je hl2 via steam koopt. Als je hl2 via steam wil kopen dan moet je met een creditcard betalen.
En die kan ik betalen als ik HL2 heb gepreload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 12:54:
[...]

En die kan ik betalen als ik HL2 heb gepreload?
Je kan HL2 bestellen via Steam. Dat zou dan vandaag in werking moeten treden aangezien velen zeggen dat morgen cs s full released wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag worden als het goed is de prijzen bekend gemaakt. Dan zou je ook via steam hl2 moeten kunnen preorderen. Als je dat heb gedaan, of als je een ati coupon heb, zou je meteen css moeten kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi, ik heb nu de CC van me moeder hier omdat ze wil dat ik norton antivirus bestel maar aangezien ik die bij de nieuwe PC heb liggen kan ik mooi HL 2 plus source bestellen.

Vind me vader ook nog mooi HL 2 :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 13:23:
Vandaag worden als het goed is de prijzen bekend gemaakt. Dan zou je ook via steam hl2 moeten kunnen preorderen. Als je dat heb gedaan, of als je een ati coupon heb, zou je meteen css moeten kunnen spelen.
mmmm weet je het zeker dat de prijzen vandaag bekend gemaakt worden? Er vorige week werd gezegd dat CS:S deze week vrijgegeven zou worden, maar de week is nog maar net begonnen......nog ff op een bericht van steam zelf wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 14:17:
[...]

mmmm weet je het zeker dat de prijzen vandaag bekend gemaakt worden? Er vorige week werd gezegd dat CS:S deze week vrijgegeven zou worden, maar de week is nog maar net begonnen......nog ff op een bericht van steam Valve zelf wachten!
When will I be able to play my games?
º Counter-Strike: Source will be unlocked next week. This means you can play the full version of CS:S within another week!

When can I start playing Counter-Strike: Source?
º Counter-Strike: Source will be unlocked next week for those who have purchased a Half-Life 2 package through Steam.

When can I pre-order?
º To Be Announced

How much do these packages cost?
º The prices have not been announced. As soon as the prices are released, we will post them here.

uit de officiele FAQ

[ Voor 22% gewijzigd door FlashBang op 04-10-2004 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Next week stond er vorige week ook al. Op csnation staat dat ze uit betrouwbare bron hadden dat maandag (vandaag) css gereleased zou worden. Dus ik neem aan dat met next week deze week word bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 14:25:
Next week stond er vorige week ook al. Op csnation staat dat ze uit betrouwbare bron hadden dat maandag (vandaag) css gereleased zou worden. Dus ik neem aan dat met next week deze week word bedoelt.
Ja daarom er staat toch ook dat hij voor het laatst geupdate is op 1 oktober = vorige week.

Op CS-Nation staat: We have heard that CS: Source is due for a release tomorrow, the 4th of October.

Das dus vandaag laat vanavond (want het is Amerikaanse tijd natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniek
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-06 13:07

sniek

Got root?

Ik houd mijn CC paraat! Kan eerlijk gezegd niet wachten,.... Hahahaha,..... Maar CS source beta heeft alle sluiers al opgelicht....... :|

Irrelevant by default - rm -rf /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Niet echt , er is nog niet bekend over de renewed hostage scenario & overige maps + de nog onbekende bugfixes etc. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Weet je wat irritant is? Dat je kunt zien dat er een locked versie van (naar alle waarschijnlijkheid) een überspel op je computer staat, maar dat je nog moet wachten tot 23 november voordat je het kunt spelen. Ik ga de pre-load er maar weer afgooien denk ik, dan hou ik het bij "coming soon" ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:58
Trancentral schreef op 04 oktober 2004 @ 14:46:
Niet echt , er is nog niet bekend over de renewed hostage scenario & overige maps + de nog onbekende bugfixes etc. :P
not true :), van die maps dan

O-)
er is zoiezo al bekend welke maps erin zitten, en ik weet al van sommige hoe ze eruitzien...
verder ga ik hl2 ecyht wel kopen, maar zit nog te twijfelen of ik de standard of die andere, met die dvd..

ik heb geen zin om 6 cd's te verwisselen... :|

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanavond dus pas. Nouja morgen toch om 10 30 al weer vrij. En woensdag de hele dag kan ik even Source checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Hehe ja ok , ik doelde meer op dat we nog niet weten hoe de hostages reageren/er uit zien etc. :D

Oja? zijn er al plaatjes bekend van andere levels dan Dust 1 & 2 , Aztec? Of bedoel je juist die ?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de mensen met een ATI coupon, CS Source Beta is te spelen. Je moet even op CS Source klikken en dan laad hij wat en 7 minuten later kan je spelen.
Het is nog wat buggy maar het ziet er wel goed uit, met ragdoll en physics. Ik heb nooit CS zelf actief gespeeld dus ik kan het niet echt vergelijken, maar de levels zijn zover ik zie wel allemaal in de woestijn weer.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Beetje oud nieuws he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Voor de mensen die via steam downloaden, een fan-art (niet van mij, op het hlfallout-forum gevonden).

DVD Case
Low Quality
High Quality

DVD Label
Low Quality
High Quality

En dan in combinatie met onderstaand antwoord van Gabe:
Is it possible for people who have purchased Half-Life 2 through Steam, to create backup CDs/DVD so they won't have to go through downloading the whole thing again upon reinstallation?

On a related note, would it be legal, having purchased through Steam, to make a copy of a friends Half-Life 2 CDs/DVD, since you already own a license?
Yes. Yes.

The cache files (what you would be copying) are separate from authentication.
Oftewel: downloaden (via steam uiteraard), branden, hoesje printen, en klaar is Kees :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:36
Ik wil graag de HL2 Special Edition kopen maar volgens dimension plus is deze versie nog niet in Europa aangekondigd helaas :(
Wil Half-Life ook wel eens met de nieuwe engine spelen, lijkt me echt stoer. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok mijn fout, kwam er vandaag pas achter. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BazP
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12-2024
Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 16:09:
[...]

Ok mijn fout, kwam er vandaag pas achter. :P
Man ik dacht net toen ik je Post las: de hele versie is er... viel dat ff tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-07 15:24
Ik moet zeggen dat het erg verleiderlijk word die game via Steam te kopen. Ik wil de gold versie kopen, want dan krijg je er allemaal dingen bij. én je kunt straks ook Cs:S spele...

Maarja, ik wil ook wel graag cd's, en een mooi doosje/hoesje.

Dillema, Dillema :(

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ik koop toch liever gewoon Half-Life² in de Winkel. Maar die box-art hierboven zag er idd mooi uit, maar wat ook vet zou zijn, is dan i.p.v. dat hoge gebouw (weet even niet wat het is :P ) de Crowbar van Mr. Freeman, en dan dat het helemaal besmeurt is met bloed. En uiteindelijk boven de Crowbar de Titel. Misschien als achtergrond ook die grouwe-grijze lucht als die op de box-art hierboven. Kan helaas geen voorbeeld maken, ben niet zo goed in het foto-soepen (:p) en dergelijke ;) Maaruh, kom maar op met die game!

Edit: Heb hier nog een Box-Art gevonden: - Half-Life² Box-Art

[ Voor 15% gewijzigd door Yonix op 04-10-2004 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ik had even niets te doen, en die Box-Art hierboven (Die van I.R. Butcher) bracht mij op een Idee en dit was de uitkomst (Ze zijn Clickable, maar groter worden ze niet :p):

Afbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/Half-Life2.bmp
Box-Art voorkant (Links), Handleiding (Rechts), CD (Rechts-voor)

Afbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/Half-Life%202.bmp
Box-Art Achterkant (links), Handleiding (Rechts), CD (Rechts-voor)

LET OP!!: Dit is niet de echte Half-Life², dit is een zelf-gemaakte Dummy >:)

Ik heb de DVD Box-Art die I.R. Butcher heeft vermeld gebruikt als de Box-Art die hierboven staat.
Ik heb de Achterzijde van de Counterstrike: Condition Zero handleiding gebruikt als Half-Life² Handleiding (Als je de handleiding namelijk omdraait, staat er dus Half-Life² Coming Soon!, maar dat Coming Soon heb ik hier verborgen :) ) Bij Counterstrike: Condition Zero, zat ook een Extra CD, met filmpjes van Half-Life² die heb ik hier gebruikt als Half-Life² DVD.
En voíla u heeft uw eigen Half-Life² Dummy. Ik wilde hem bijna gaan Installeren, maar toen kwam ik er weer achter dat het niet de echte is :9
Kom maar op Valve, wij wachten!! ;)

P.S: Mijn excuses voor de brakke kwaliteit foto's, de batterijen van mijn digi-cam waren leeg, dus heb ik mijn Web-Cam moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Mensen om alles ff centraal te houden kunnen we voor CS:Source hier zijn: [rml][ PC] Counter-Strike: Source deel 2[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
@ Yonix: Leuk gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 10:44
:P en deze dan ergens anders posten met de melding dat je nieuwe plaatje van de box hebt, eens kijken ho snel ze het net over vliegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

ge-flopt schreef op 04 oktober 2004 @ 18:58:
[...]
:P en deze dan ergens anders posten met de melding dat je nieuwe plaatje van de box hebt, eens kijken ho snel ze het net over vliegen :P
Of de melding geven: "I got it!" op bv hl2.net :D >:).
Dat zal me een chaos geven :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Mr_UnAnimouS schreef op 04 oktober 2004 @ 19:32:
[...]

Of de melding geven: "I got it!" op bv hl2.net :D >:).
Dat zal me een chaos geven :P.
En dan een paar dagen later een boze brief krijgen van Gabe en de vele Boze fans :p

[ Voor 8% gewijzigd door Yonix op 04-10-2004 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ja moet je doen man, dan kan je lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 04 oktober 2004 @ 20:10:
Ja moet je doen man, dan kan je lachen.
Iedereen weet al dat dat niet de echte box art is (vooral op halflife2.net)
dus het zal niks uithalen, behalve bij mensen die dat niet weten natuurlijk :p

Maar de meerderheid weet dat wel denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkJedi schreef op 04 oktober 2004 @ 15:51:
Ik wil graag de HL2 Special Edition kopen maar volgens dimension plus is deze versie nog niet in Europa aangekondigd helaas :(
Wil Half-Life ook wel eens met de nieuwe engine spelen, lijkt me echt stoer. :D
Dynabyte is altijd een goede winkels daarvoor. Ze hadden bv ook FarCryDVD. Maar ik vind het vervelend dat bij de Special Edition geen DOD:Source zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 21:02:
[...]

Iedereen weet al dat dat niet de echte box art is (vooral op halflife2.net)
dus het zal niks uithalen, behalve bij mensen die dat niet weten natuurlijk :p

Maar de meerderheid weet dat wel denk ik..
Ach dan verzin je toch zelf een box-art, er zijn altijd wel mensen die erin trappen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem niet uitgespeeld! Ik heb hem bij een vriend van me gezien.
Let op mijn woorden over een paar dagen hoor je ineens meer mensen die hem (gedownload) hebben. De meeste hier downloaden de spellen al eerder als ze in de USA in de winkels liggem. Dat is vooral te merken aan het feit (Ik kan geen muren bouwen bij sims 2 hoe kan dit) verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-07 08:50

Rexomnium

Vincam aut moriar

Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 23:16:
Let op mijn woorden over een paar dagen hoor je ineens meer mensen die hem (gedownload) hebben. De meeste hier downloaden de spellen al eerder als ze in de USA in de winkels liggem. Dat is vooral te merken aan het feit (Ik kan geen muren bouwen bij sims 2 hoe kan dit) verhaal
A: Hou eens op met uit je nek te lullen; :/
B: probeer eens nette zinsconstructies te verzinnen.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 23:16:
Bel of mail je vriend, vraag om een exclusief plaatje, en ik geloof je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ik heb nog even mijn eigen DVD Box-Art gemaakt, alleen de voorkant, maar toch ;) Hij mist nog een paar dingen, zoals dat Mature Rating geval, en het logo van Valve. Maar ikzelf vind hem best geslaagd.
Kijk en (be)oordeel zou ik zeggen :) :

Afbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/Gordon%20by%20Yonix.JPG
Clickable

Er is toch niets mooiers dan een eigen Box-Art :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door Yonix op 05-10-2004 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 04 oktober 2004 @ 23:37:
[...]

Bel of mail je vriend, vraag om een exclusief plaatje, en ik geloof je.
:> Het is echt complete onzin...en dat weten we allemaal. Als het echt zo was was dat ding echt wel via het medium internet te vinden.....

We moeten gewoon afwachten....en hopen dat CS:S ons de komende weken goed bezig kan houden!!! (ik weet wel dat hierdoor heel veel mensen via STeam zullen kopen: precies wat Valve wilt!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 00:13:
[...]

:> Het is echt complete onzin...en dat weten we allemaal. Als het echt zo was was dat ding echt wel via het medium internet te vinden.....

We moeten gewoon afwachten....en hopen dat CS:S ons de komende weken goed bezig kan houden!!! (ik weet wel dat hierdoor heel veel mensen via STeam zullen kopen: precies wat Valve wilt!!)
Dat snap ik ook wel, maar als hij kan bewijzen dat ik het mis heb, dan heb ik daar niks op tegen.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reageer alleen ontopic. Laat zinloze reacties achterwege, evenals flames en vragen die al meerdere malen voorbij zijn gekomen. Als je een vraag hebt zoek dan eerst zelf naar een antwoord voordat je het hier vraagt.

Hou het netjes, gezellig en ontopic :)