11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
Anoniem: 115621
est: eastern standerd time dus ik denk 5 uur smorgens hier. (weet niet zeker)BazP schreef op 07 oktober 2004 @ 07:51:
Vannavond kunnen we dus eindelijke CS:S gaan spelen!!!
Hoe laat is 11 EST? in Nederland??
Ik vraag me af of er al meteen werkende servers zijn.
Niet op voorraad.
Anoniem: 24869
Wat is die Half-Life 1: source? Is dat HL1 met de HL2 engine? Of is dat gewoon de "source" HL1.Shockers schreef op 07 oktober 2004 @ 00:28:
Heerlijk
2. "Silver" -- $59.95
-- Half-Life 2*
-- Counter-Strike: Source
-- Half-Life 1: Source*
-- Day of Defeat: Source*
-- Valve's back catalog currently available on Steam *(To be made available upon products' release.)
HL1 op de source engineAnoniem: 24869 schreef op 07 oktober 2004 @ 10:38:
[...]
Wat is die Half-Life 1: source? Is dat HL1 met de HL2 engine? Of is dat gewoon de "source" HL1.
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Begrijp ik het nu goed dat je de Silver versie moet hebben om DoD:Source te kunnen spelen ?
Als je HL2 niet via Steam koopt, maar gewoon in een ordinaire ouderwetse winkel, krijg je dan wel DoD: Source ?
De reden dat ik HL2 koop is uiteraard vanwege HL2 zelf, maar vooral voor DoD:Source. Na het spelen van de single-player versie gaat een hele lange periode in met het spelen van de multiplayer games.
CounterStrike is grappig, maar kan niet tippen aan DoD !
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Tommie
Irrelevant by default - rm -rf /
´t is al eerder gevraagd, maar ik kan nog geen antwoord erop vinden:
Wat krijg je erbij als je hem in de winkel koopt?
Krijg je dan ook DoD, HL1 Source etc. etc. etc.?
Want als je HL1 Source (een port, maar toch eentje die ik wil zien) niet erbij krijgt in de winkel, dan ga ik maar eens beginnen met preloaden....
Weet iemand dit?
@ Yymox: als je hl2 in de winkel koopt, krijg je die extra source dingen er niet bij (waarschijnlijk ook niet met DoD). Het enige wat je dan krijgt is cs:s en hl2 (counterstrike source, omdat dit de multiplayer is van halflife2.). Voor de extra source dingen als halflife:source en DoD:source, moet je het via steam aanschaffen.
@Sniek: 75 euro is best veel, maar niet als je rekening houdt met het feit dat een standaardspel hier al 50 euro kost, voor 25 euro meer krijg je al die extra's, 2 extra spellen, alle andere spellen die door valve ontwikkeld zijn (halflife 1, counterstrike 1, cs: condition zero etc). Dat is die 25 euro extra meer dan waard toch?
Ik denk dat het wel duidelijk is welke versie ik ga kopen
Als dat het geval is ga ik zeker voor de Gold versie
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Jazeker.vacuumcleaner schreef op 07 oktober 2004 @ 11:33:
Is het mogelijk om de HL2 "steam" versie te backuppen igv format?
Als dat het geval is ga ik zeker voor de Gold versie
Je kan zelfs heel die Steam folder kopieren en bij een vriend op de harde schijf gooien. Als je daar dan gewoon onder jouw naam inlogt met Steam kan je ook gewoon daar spelen. Dus er zijn heel weinig nadelen aan Steam wat mij betreft.
Bah...I.R. Butcher schreef op 07 oktober 2004 @ 11:30:
@ Yymox: als je hl2 in de winkel koopt, krijg je die extra source dingen er niet bij (waarschijnlijk ook niet met DoD). Het enige wat je dan krijgt is cs:s en hl2 (counterstrike source, omdat dit de multiplayer is van halflife2.). Voor de extra source dingen als halflife:source en DoD:source, moet je het via steam aanschaffen.
Ik heb nog platenbonnen liggen en wil deze gebruiken bij de aanschaf van HL2 in de winkel. Ik neem aan dat ik dan een extra bedrag via Steam moet betalen om ook DoD:Source te kunnen spelen.
Geldt dan hetzelfde bedrag voor de Silver versie zoals met een coupon, dus zo'n 8 euro extra ?
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Je moet inderdaad 8 euro bijbetalen voor de silverversie, mits je een ati-coupon hebt, (je krijgt de bronze-versie van 50 dollar, die 10 dollar verschil moet je dan bijbetalen.)
Mijn nederige excuses voor het verkeerd quoten van je naam, ik zie het nu pas
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Dit topic is gesloten.
Reageer alleen ontopic. Laat zinloze reacties achterwege, evenals flames en vragen die al meerdere malen voorbij zijn gekomen. Als je een vraag hebt zoek dan eerst zelf naar een antwoord voordat je het hier vraagt.
Hou het netjes, gezellig en ontopic :)