Vanitas schreef op 05 oktober 2004 @ 00:20:
[...]
Dat snap ik ook wel, maar als hij kan bewijzen dat ik het mis heb, dan heb ik daar niks op tegen.
nog geen CS:S
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 83846
Vanitas schreef op 05 oktober 2004 @ 00:20:
[...]
Dat snap ik ook wel, maar als hij kan bewijzen dat ik het mis heb, dan heb ik daar niks op tegen.
Ok, dat jij gelooft dat het zo is kán ik me nog voorstellen, maar hoe kun je nou zo zeker zijn dat die vriend van je niet uit zijn nek lult? Ik zou er mn armen op verwedden dat áls de full game gelekt was MINSTENS twee of meer mensen in dit draadje hier dat zouden bevestigen omdat ze hem zelf zouden hebbenAnoniem: 103735 schreef op 04 oktober 2004 @ 23:16:
Ik heb hem niet uitgespeeld! Ik heb hem bij een vriend van me gezien.
Let op mijn woorden over een paar dagen hoor je ineens meer mensen die hem (gedownload) hebben. De meeste hier downloaden de spellen al eerder als ze in de USA in de winkels liggem. Dat is vooral te merken aan het feit (Ik kan geen muren bouwen bij sims 2 hoe kan dit) verhaal
[ Voor 12% gewijzigd door BaRF op 05-10-2004 08:07 ]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Irrelevant by default - rm -rf /
Hahaha, inderdaad. Gamen met 1 FPS via powerpoint.Anoniem: 108689 schreef op 05 oktober 2004 @ 09:09:
Mischien zag hij een Powerpoint presentatie van de nieuwe in-game screenshots?
Beauty is in the eye of the beerholder
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
Anoniem: 108689
enBOB: Valve, this is Bob
CSNATION: Oh hi this is CSnation we have a bunch of whining 14 year olds asking us for a release date. Could you please give us one?
BOB: There are no US troops here.
CSNATION: We never asked that can you give a release date, Please?
BOB: Oh srry that was my last job. What was your question again?
CSNATION: Just a release date please.
BOB: Oh yes monday we will release it monday.
CSNATION: Cool, thanks. Is this okay to print?
BOB: What you calling me a liar?
CSNATION: No, so monday right we can print that.
BOB: Yes, its monday.
CSNATION: Today is Sunday dude.
BOB: NO, its monday.
CSNATION: No, today is definately Sunday!
BOB: No, its Monday.
CSNATION: Whatever, okay. So we can print that its gonna get released Monday?
BOB: Yes Monday.
CSNATION: This monday.
BOB: Monday.
CSNATION: Okay Whatever, we are gonna print this okay?
BOB: There are no troops anywhere!
CSNATION: Okay... Bye.
::CLICK::
Echte humor dit!No wait, we need a live news anchor at Valve bugging them all day for info. "Done yet?"...."no"...."done yet?"........"no"............"dnoe yet?"........."no, did you just say "dnoe"?"....."no"......."yea you did"......"no I didn't......"yes you did moron"......."maybe you are deaf retard, I didn't say "dnoe""...."yes you did retard now get your camera out of my face so I can get back to work"......."not until you say I didn't say dnoe"....."ok fine you didn't say dnoe...."
Hahah, wat een niveau.Anoniem: 108689 schreef op 05 oktober 2004 @ 11:06:
Lol... Die gasten op het offi Steamforum beginnen een beetje mentaal te flippen man. Komen echt hele leuke dingen langs daar :
[...]
en
[...]
Echte humor dit!
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
Enkel dat laatst stukje is een beetje "wishful thinking".I.R. Butcher schreef op 05 oktober 2004 @ 11:25:
Ik weet het al, we moeten dit topic tot 1000 posts krijgen, dan wordt het nieuwe topic (deel 5) geopend met het nieuws dat cs:s gereleased is, dat de prijzen bekend zijn, en dat de releasedatum van halflife op 23 oktober ligt ipv november, dus jongens, nog even doorposten.
[ Voor 13% gewijzigd door Vanitas op 05-10-2004 11:32 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
[ Voor 8% gewijzigd door BaRF op 05-10-2004 11:45 ]
Anoniem: 36087
Toch vind ik het ergens raar, als ze HL uit zouden brengen als een SP only spel zou iedereen uit zijn dak gaan en massaal masturberen op de hoesjes van het spel, maar nu ze niet een exclusieve multiplayeroptie hebben maar het populairste multiplayerspel met nieuwe graphics en betere physics wordt het maar afgedaan als een goed singleplayerspel, maar zonder echte multiplayer.DarkShadow schreef op 05 oktober 2004 @ 12:06:
ik moet trouwens zeggen dat de review van de pc gamer mij een stuk enthousiaster maakte dat die van de pc gameplay, wat ook te merken was in het cijfer. De pc gameplay vind de teleurstelling van alleen cs source ook heel groot, ik niet enorm, niet dat cs source mij ook maar iets boeit, maar uiteindelijk komen er met zo'n geweldige engine ook geweldige mods... jammer dat ze niet allemaal meer gratis zullen zijn...
Omdat DarkShadow smaak heeft.sniek schreef op 05 oktober 2004 @ 12:25:
Hoe kan je nou zeggen dat CS source je niet echt boeit. Meest briljante spel ooit dat CS....
Anoniem: 89518
wat PCzone niet dat blad dat het alleen recht had voor het maken van een review??? Die reviews neem ik altijd maar een beetje met een korreltje zout...Anoniem: 89518 schreef op 05 oktober 2004 @ 15:20:
W00T!
PCZONE UK GEEFT Half-life 2 het ongelovelijk hoge cijfer: 97% !!
Heerlijk hoe alle 'anti-valve-hl2' mensen toch nog keihard op hun bek gaan
[ Voor 8% gewijzigd door Hu9o op 05-10-2004 15:30 ]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Cijfers tot nu toe:Hu9o schreef op 05 oktober 2004 @ 15:25:
[...]
wat PCzone niet dat blad dat het alleen recht had voor het maken van een review??? Die reviews neem ik altijd maar een beetje met een korreltje zout...
Maar het is maar net hoe naief je wilt zijn
Goh, gek he, als er 1 blad dat hem nu al heeft mogen reviewen hem minder dan een 9 geeft dan hoeven ze natuurlijk nooit meer ergens op te rekeken van valve, dus die kijken wel uit. ik zeg niet dat halflife geen 9 waard is, maar wel dat deze review 100% niets zeggen. pure zakkevullerij van valve en de gamesbladen.Anoniem: 89518 schreef op 05 oktober 2004 @ 15:31:
[...]
Cijfers tot nu toe:
Pczone uk: 97%
Pcgamer UK: 96%
Pcformat: 96%
Pc gameplay: 90% ( wegens geen mp, wat er hoogstwaarschijnlijk later inkomt)
Blijf jij maar lekker naief zijn..
PSN: DutchTrickle PVoutput
Dit is zo bij bijna alle spellen dus gaat dit ook niet echt op.Maverick schreef op 05 oktober 2004 @ 16:03:
[...]
Goh, gek he, als er 1 blad dat hem nu al heeft mogen reviewen hem minder dan een 9 geeft dan hoeven ze natuurlijk nooit meer ergens op te rekeken van valve, dus die kijken wel uit. ik zeg niet dat halflife geen 9 waard is, maar wel dat deze review 100% niets zeggen. pure zakkevullerij van valve en de gamesbladen.
Zoals mijn collega net zegt... Dit wordt echt het spel ooit!!!Cijfers tot nu toe:
Pczone uk: 97%
Pcgamer UK: 96%
Pcformat: 96%
Pc gameplay: 90% ( wegens geen mp, wat er hoogstwaarschijnlijk later inkomt)
Blijf jij maar lekker naief zijn..
I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.
jeez ben jij er zo een die geen enkel blad leest ofzo?Maverick schreef op 05 oktober 2004 @ 16:03:
[...]
Goh, gek he, als er 1 blad dat hem nu al heeft mogen reviewen hem minder dan een 9 geeft dan hoeven ze natuurlijk nooit meer ergens op te rekeken van valve, dus die kijken wel uit. ik zeg niet dat halflife geen 9 waard is, maar wel dat deze review 100% niets zeggen. pure zakkevullerij van valve en de gamesbladen.
Aargh, paranoia prutser dat je bent!Maverick schreef op 05 oktober 2004 @ 16:03:
[...]
PC Gameplay is niet zo, voorzover ik weet. Maarja. We zullen het vanzelf zien denk ik danMaverick schreef op 05 oktober 2004 @ 16:03:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Dyxtra op 05-10-2004 17:17 ]
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Dat was de PC GamerXrenity schreef op 05 oktober 2004 @ 17:06:
[...]
PC Gameplay is niet zo, voorzover ik weet. Maarja. We zullen het vanzelf zien denk ik dan![]()
Trouwens, die PC zone gaf Doom 3 toch ook 93 ofzo... ?
Hij weet niets van valve, hoe de mensen daar zijn, etc.. en beweerd zonder bewijs dat ze bladen mensen laten bedriegen.D³ schreef op 05 oktober 2004 @ 17:16:
Zo vreemd is die opmerking van Maverick niet hoor, er worden soms inderdaad afspraken gemaakt tussen publisher en reviewer. Let op ik zeg niet dat daar hier sprake van is. Van Rockstar/Take Two met GTAVC weet ik me bijv. nog iets te herinneren. Zo gek is het niet, een exclusieve review van een (zeer) 'grote' game is een blad veel waard. Als publisher kun je eisen stellen. Als blad A dan toezegt minimaal 95% te geven en blad B niet is de keuze snel gemaakt.
PC Gameplay niet? Ze maakten anders wel een review over GTA:VC met meer dan 6 pagina's + een hoog cijfer. Omdat Rockstar dit eiste! Als ze niet een grote review maakt met een hoog cijfer mocht je het spel niet reviewen... BELACHELIJK!Xrenity schreef op 05 oktober 2004 @ 17:06:
[...]
PC Gameplay is niet zo, voorzover ik weet. Maarja. We zullen het vanzelf zien denk ik dan![]()
Trouwens, die PC zone gaf Doom 3 toch ook 93 ofzo... ?
Zou ik even mogen weten wat jouw bron is ? Zover ik weet doet PC Gameplay niet mee aan revieuws/previeuws als ze verplicht een hoog cijfer e.d. moeten geven.martijn007 schreef op 05 oktober 2004 @ 17:37:
[...]
PC Gameplay niet? Ze maakten anders wel een review over GTA:VC met meer dan 6 pagina's + een hoog cijfer. Omdat Rockstar dit eiste! Als ze niet een grote review maakt met een hoog cijfer mocht je het spel niet reviewen... BELACHELIJK!
Wil wel even zeggen dat ik de PC Gameplay over het algemeen wel een goed blad vind, beter dan de PCZONE iig.
Daarnaast wil ik kwijt dat GTA:VC een super game is en het zo'n grote review wel waard is. (Maar je moet dit niet gaan eisen!)
Hoop niet dat Valve dit soort praktijken uitvoerd.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
eeh leef jij onder steen?Yonix schreef op 05 oktober 2004 @ 17:34:
Kijk diegene die de uiteindelijke Review schrijft, die stelt de scores vast aan de hand van zijn Mening over het spel. Bij PC-Gameplay was het dus de mening van de Schrijver die vond dat het Multiplayer gedeelte niet zo is, althans dat het de Deatmatch mist. Dit is zijn mening, ik heb daar geen problemen mee, uiteindelijk gaat het er toch om wat JIJ van de Game vind? Natuurlijk hopen de Developers er ook op dat de game toch een goede score krijgt, dus er zullen heus wel andere reviewers zijn met een andere (positieve) mening.
Ik ben bang dat onze meneer (Martijn007) de PC Gameplay en PC Zone door elkaar haalt, want zoals ik mij eigen nog kan herrineren was de Preview/Review van GTA:VC in de PC Zone groter dan die in de PC Gameplay.aaap schreef op 05 oktober 2004 @ 17:54:
[...]
Zou ik even mogen weten wat jouw bron is ? Zover ik weet doet PC Gameplay niet mee aan revieuws/previeuws als ze verplicht een hoog cijfer e.d. moeten geven.
[ Voor 22% gewijzigd door Yonix op 05-10-2004 18:02 ]
moet ik hier serieus op antwoorden? Ik raad je aan om de volgende keer een tekst zorgvuldig door te lezen ipv alleen de woorden die je wilt lezen te te lezen. Ik heb het over Exclusieve reviews aan bepaalde bladen. De bladen die op dit moment hl2 in handen hebben zullen nooit hl2 afkraken. lees over een maand als de game uit is (ALS de game dan uit is) eens een review, die zal een stuk objectiever zijn. (ik zeg niet dat het punt noodzakelijk lager zal zijn)BaRF schreef op 05 oktober 2004 @ 16:31:
[...]
jeez ben jij er zo een die geen enkel blad leest ofzo?
geen autobladen > zakkenvullerij!
geen it-bladen > zakkenvullerij!
geen tv-gids waar film-reviews in staan > zakkenvullerij!
geen tweakers.net fp > zakkenvullerij!
get a life man.
Geloof me, Valve wil zijn game verkopen. en ik zeg niet dat valve bladen omkoopt. maar het is gewoon normaal dat de bladen dankbaar zijn voor de vroege beschikkingstelling van de game, en dan automatisch minder kritisch zullen zijn.Anoniem: 89518 schreef op 05 oktober 2004 @ 17:29:
[...]
Niet iedereen doet dat maverick, en al helemaal niet een fan-dedicated ontwikkelaar als valve..
Anoniem: 89518 schreef op 05 oktober 2004 @ 17:58:
eeh leef jij onder steen?
pcgamer UK: 96%
pc format: 96%
pczone uk: 97% (!!!!) hoogste cijfer ooit van dat blad gegeven aan een spel.
Ja ik kan niet stoppen met het herhalen hiervan..97% is gewoon zo ontiechlijk hoog
Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.
Alsof Valve zo heilig is. Zijn we alweer vergeten dat ze glashard hebben lopen liegen mbt de 30/09/2003 release date? Of wat dacht je van het TF2 debacle?Anoniem: 89518 schreef op 05 oktober 2004 @ 17:29:
Hij weet niets van valve, hoe de mensen daar zijn, etc.. en beweerd zonder bewijs dat ze bladen mensen laten bedriegen.
Dat is gewoon alle bedrijven onder een kam scheren..
Niet iedereen doet dat maverick, en al helemaal niet een fan-dedicated ontwikkelaar als valve..
f.k.a D³
Oh My God alsof hun konden ruiken dat ze ehackt zouden wordenD³ schreef op 05 oktober 2004 @ 18:32:
[...]
Alsof Valve zo heilig is. Zijn we alweer vergeten dat ze glashard hebben lopen liegen mbt de 30/09/2003 release date? Of wat dacht je van het TF2 debacle?
Wake up and smell the ashes, zou de G-Man zeggen
[ Voor 23% gewijzigd door Exirion op 05-10-2004 18:39 ]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Anoniem: 112410
Dat had er niets mee te maken, zie Gabe's statements.Devilion schreef op 05 oktober 2004 @ 18:38:
Oh My God alsof hun konden ruiken dat ze ehackt zouden worden
f.k.a D³
Devilion schreef op 05 oktober 2004 @ 18:38:
[...]
Oh My God alsof hun konden ruiken dat ze ehackt zouden worden
infidel!Anoniem: 112410 schreef op 05 oktober 2004 @ 18:40:
Als ik HL2 heb ga ik de singleplayer niet eens spelen man
Anoniem: 103735
Vanitas agrees.BaRF schreef op 05 oktober 2004 @ 18:53:
[...]
infidel!
hehe he laten we ff ophouden met reviews ontkrachten mensenallemaal vriendjes?
Laat die vriend van jouw een pics maken dan !!!Anoniem: 103735 schreef op 05 oktober 2004 @ 19:16:
Net even bij play.com Half Life 2 besteld
Gratis bezorgd en totaal 45 euro ongeveer.
Hoop dat hij er is als ik terug ben van vakantie over 3 weken.
Handig zo'n creditcard :-)
En over de mensen die zeggen dat ik hem al heb, een vriend van me heeft hem via iemand uit een of ander land via ftp en ik hem hem even gespeeld en het speelt gewoon geweldig. Het leukste is het hergebruik van de geluiden.
Dat vond ik ook jammer aan doom3 zoals die (ben de naam even kwijt) dikke gasten en die met 2 raketwerpers op hun schouder die hadden een leuk geluid in doom 2
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Het was geen liegen, dat maak jij ervan.D³ schreef op 05 oktober 2004 @ 18:32:
[...]
Alsof Valve zo heilig is. Zijn we alweer vergeten dat ze glashard hebben lopen liegen mbt de 30/09/2003 release date? Of wat dacht je van het TF2 debacle?
Wake up and smell the ashes, zou de G-Man zeggen
neem ik andere reviews niet serieus dan?Gunp01nt schreef op 05 oktober 2004 @ 18:24:
[...]
offtopic:
Het beangstigt me iedere keer weer om te zien wat fanboi-ism met de jeugd doet
Het grappige is dat game reviews ineens wel serieus worden genomen als het gaat om een spel waar je naar uitkijkt
Bovendien is een review ook maar een mening. En zo subjectief als wat.
sorry, maar hier laat je even weten mooi voor schut gezet te zijn door die "vriend" van je. je hebt namelijk gewoon de beta lopen spelen, het hergebruik van de geluiden en sommige animaties (dat 2d bloed/slijm) is gewoon omdat er nog geen vervanging was, en dat zat dus allemaal nog in de gelekte beta. je denkt niet werkelijk dat ze halflife met geluiden van jaren oud gaan releasenAnoniem: 103735 schreef op 05 oktober 2004 @ 19:16:
Net even bij play.com Half Life 2 besteld
Gratis bezorgd en totaal 45 euro ongeveer.
Hoop dat hij er is als ik terug ben van vakantie over 3 weken.
Handig zo'n creditcard :-)
En over de mensen die zeggen dat ik hem al heb, een vriend van me heeft hem via iemand uit een of ander land via ftp en ik hem hem even gespeeld en het speelt gewoon geweldig. Het leukste is het hergebruik van de geluiden.
Dat vond ik ook jammer aan doom3 zoals die (ben de naam even kwijt) dikke gasten en die met 2 raketwerpers op hun schouder die hadden een leuk geluid in doom 2
[ Voor 5% gewijzigd door Maverick op 05-10-2004 20:45 ]
Anoniem: 116693
Hoe minder een review je enthousiaster maakt, DES TE BETER.DarkShadow schreef op 05 oktober 2004 @ 12:06:
ik moet trouwens zeggen dat de review van de pc gamer mij een stuk enthousiaster maakte dat die van de pc gameplay, wat ook te merken was in het cijfer. De pc gameplay vind de teleurstelling van alleen cs source ook heel groot, ik niet enorm, niet dat cs source mij ook maar iets boeit, maar uiteindelijk komen er met zo'n geweldige engine ook geweldige mods... jammer dat ze niet allemaal meer gratis zullen zijn...
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 116693 op 05-10-2004 20:33 ]
Valve wist allang ver voor 30/09/03 dat ze die datum nooit zouden halen, toch hebben tot op de dag zelf niets er over gezegd en gedaan alsof er niets aan de hand was en alles op schema lag. Niks mis mee volgens jou?Anoniem: 89518 schreef op 05 oktober 2004 @ 19:26:
Het was geen liegen, dat maak jij ervan.
Het was een verkeerde planning, wat ze ook hebben toegegeven.
Leuke zijstraat, maar daar gaat de hele discussie niet over. En ik zeur niet, dank je.En niet zeuren, elk spel wordt een keer uitgesteld, zo ook hl2.
Ik ken de reden en of dat echt zo is betwijfel ik, maar goed in principe is daar niets mis mee. Het gaat erom dat ze mensen jarenlang aan het lijntje hebben gehouden. Nog voor de release van HL werd er al gesproken over TF2. In 1999 zat ik en velen met mij vol smart op TF2 te wachten. Vervolgens 4 jaar lang...niks. Heel netjes, zo omgaan met je fans. Ze wilden de ontwikkeling van HL² niet verklappen oid heet de officiële lezing. Valve HL² maken? Dat had ik echt niet verwacht!Ze hadden een reden om tf2 uit te stellen- het gaat naar de source engine; ze beginnen er weer over te praten als hl2 uit is.
f.k.a D³
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Ja maar mijn plaatselijke pc boer zei...Kwartjuh schreef op 05 oktober 2004 @ 21:12:
Voor de HONDERTSTE KEER: (INTERNET-) WINKELS WETEN _NIETS_ MEER DAN WIJ WETEN!!!
f.k.a D³
Je bedoelt toch wel HL² hoop ikD³ schreef op 05 oktober 2004 @ 21:05:
Nog voor de release van HL werd er al gesproken over TF2.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Anoniem: 115621
jah da heb ik ook wel doorKwartjuh schreef op 05 oktober 2004 @ 21:12:
Voor de HONDERTSTE KEER: (INTERNET-) WINKELS WETEN _NIETS_ MEER DAN WIJ WETEN!!!
Oke, ze waren wel erg stil maar je vergeet nog iets: van hoeveel games weet je de totale process? Vrijwel geen.. Ik vind dat Valve altijd al veel heeft vrijgegeven.D³ schreef op 05 oktober 2004 @ 21:05:
[...]
Valve wist allang ver voor 30/09/03 dat ze die datum nooit zouden halen, toch hebben tot op de dag zelf niets er over gezegd en gedaan alsof er niets aan de hand was en alles op schema lag. Niks mis mee volgens jou?
[...]
Leuke zijstraat, maar daar gaat de hele discussie niet over. En ik zeur niet, dank je.
[...]
Ik ken de reden en of dat echt zo is betwijfel ik, maar goed in principe is daar niets mis mee. Het gaat erom dat ze mensen jarenlang aan het lijntje hebben gehouden. Nog voor de release van HL werd er al gesproken over TF2. In 1999 zat ik en velen met mij vol smart op TF2 te wachten. Vervolgens 4 jaar lang...niks. Heel netjes, zo omgaan met je fans. Ze wilden de ontwikkeling van HL² niet verklappen oid heet de officiële lezing. Valve HL² maken? Dat had ik echt niet verwacht!
Was nog vergeten te melden dat de hele E³ 2003 demo een groot toneelspel was, dingen die volgens Valve niet scripted waren bleken dat wel te zijn etc. Wat is Valve toch geweldig.
Goed, het lijkt nu net of ik een enorme hekel aan Valve heb terwijl dat absoluut niet zo isWil alleen maar aantonen dat het allemaal niet zo zwart-wit is. Al kunnen sommige mensen dat blijkbaar niet onder ogen zien
Effe het erin drukkenKwartjuh schreef op 05 oktober 2004 @ 21:12:
Nuttige post?Anoniem: 115621 schreef op 05 oktober 2004 @ 21:20:
[...]
jah da heb ik ook wel door
maar toch.. o.O
Kunnen ze nog heel druk bezig geweest zijn met HL2 verder afmaken maar ze hadden heus wel even "op tijd" kunnen zeggen dat HL2 30 sept niet zou redden en niet zoals ze nu gedaan hebben op 30 sept nog steeds zwijgen en nog steeds volhouden dat ze op schema liggen. Dat is niet zo ongelofelijk veel moeite en had hun een hoop gezeik gescheeld.Dutchmega schreef op 05 oktober 2004 @ 21:39:
Oke, ze waren wel erg stil maar je vergeet nog iets: van hoeveel games weet je de totale process? Vrijwel geen.. Ik vind dat Valve altijd al veel heeft vrijgegeven.
De tijd voor 30 september waren ze natuurlijk druk bezig om de game af te maken en als je 1/2 maanden van te voren achter komt dat het gewoon niet lukt.. Tja.. Maar toen had je ook nog de source leak.. Daar zijn ze natuurlijk ook druk mee bezig geweest.. (aantal dingen herschreven) en als je het toch uitstelt, kan je het beter maar goed doen en ze gingen gewoon verder met het ontwikkelen van de game. Maar ik vind dat je niet moet klagen (lees: ik zeg niet zeuren?) dat het uitgesteld wordt.. De meeste games worden altijd uitgesteld.. Maar uitstellen doe je niet zomaar.. Wat heb je liever? een kwalitieve late game of een game dat flink rammelt...
[/offtopic]
[ Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 05-10-2004 21:50 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Dat was om te laten zien hoe het uiteindelijk zou zijn.. tuurlijk wat het niet de bedoeling dat mensen de e3 versie zouden stelen en zouden controleren of dat op dat moment echt zo wasD³ schreef op 05 oktober 2004 @ 21:05:
Was nog vergeten te melden dat de hele E³ 2003 demo een groot toneelspel was, dingen die volgens Valve niet scripted waren bleken dat wel te zijn etc. Wat is Valve toch geweldig.
[ Voor 2% gewijzigd door Exe-cuter op 05-10-2004 22:08 . Reden: typos enzo ]
Anoniem: 93354
amenhully schreef op 06 oktober 2004 @ 09:03:
hoe het ook zij, iedereen die van FPS'en houdt zal dit gaan spelen en al het gezeik weer snel vergeten.
Of weer beginnen te zeiken over andere dingen zoals: het is veel te kort,hully schreef op 06 oktober 2004 @ 09:03:
hoe het ook zij, iedereen die van FPS'en houdt zal dit gaan spelen en al het gezeik weer snel vergeten.
Ach. Zolang je niet steeds tussen Flashlight en wapen moet switchen vind ik alles bestjos707 schreef op 06 oktober 2004 @ 10:20:
Of weer beginnen te zeiken over andere dingen zoals: het is veel te kort,
graphics zijn niet zoals verwacht, het is te donker/licht, ...
https://niels.nu
_@/'
Anoniem: 42278
Grapjas, dat heet realisme hè...Hydra schreef op 06 oktober 2004 @ 10:35:
[...]
Ach. Zolang je niet steeds tussen Flashlight en wapen moet switchen vind ik alles best
Lol @ afbeeldingAnoniem: 14124 schreef op 06 oktober 2004 @ 10:47:
Hier moest ik toch wel even om lachen
[afbeelding]
Ja, dat vind ik dus echt niet leuk. Maar ja, heb ik iig. nog de tijd om aan een legale key te komen. Ebay of zow denk ik. Waar kan je zo'n key eigenlijk halen?I.R. Butcher schreef op 06 oktober 2004 @ 11:06:
[...]
Lol @ afbeelding
@BMRS: Bij bij idem, 100% gedownload, maar gelocked (vreselijk gevoel nietwaar? : een volledige kopie op je computer hebben staan, maar nog anderhalve maand wachten voordat je het kunt spelen.....)
_@/'
had laatst een nieuwe videokaart gekocht, maar had er eigenlijk een met hl2 code moeten nemen. alleen ja, ons pap betaalde dus het mocht niet te duur zijnI.R. Butcher schreef op 06 oktober 2004 @ 11:44:
Key kun je halen via steam (pre-order, zodra de prijzen bekend zijn), ebay of marktplaats door een voucher van ati te bemachtigen, of wachten totdat het in de winkel ligt, maar ik denk niet dat dat de bedoeling is.
Overigens, nog een post of 30-40 voordat een nieuw topic geopend wordt, en zoals ik een aantal posts terug al gezegd heb, wacht Gabe op dat moment om de prijzen bekend te maken. Nog even volhouden dus
_@/'
Net zoals respawnen zeker. Of geraakt worden door tientallen bullets voordat je dood neervalt.Anoniem: 42278 schreef op 06 oktober 2004 @ 10:50:
Grapjas, dat heet realisme hè...
https://niels.nu
Of een nerd van hoofdrolspeler die de wereld redtHydra schreef op 06 oktober 2004 @ 11:49:
[...]
Net zoals respawnen zeker. Of geraakt worden door tientallen bullets voordat je dood neervalt.
Deze is dus niet bevestigd en dus niet te weten of het echt is.vermoedelijk vanaf 26 november beschikbaar zal zijn
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Anoniem: 14124
[ Voor 6% gewijzigd door Steephh op 06-10-2004 12:49 ]
_@/'
Opvolger daarvan is strip waar het D3 mannetje het hoofd van de HL2 dude afzaagt met een chainsaw. En de laatste is dezeAnoniem: 14124 schreef op 06 oktober 2004 @ 10:47:
Hier moest ik toch wel even om lachen
[afbeelding]
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Niet als hij er goed geencrypt opstaat. Het was toch ook zo dat alle .gcm files van de Counter Strike Source beta gecodeerd waren opgeslagen? De Half-Life 2 preload is in ieder geval wel gecodeerd. Crackers hebben toch minstens een aantal jaar nodig om bijvoorbeeld iets met 512-bits encryptie te kraken.Exe-cuter schreef op 06 oktober 2004 @ 18:11:
Ik denk niet dat HL² al voor de 100% op jullie pc's staat. Het zou té gemakkelijk zijn voor crackers om de beveiliging te omzeilen.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Hij is bij mij 3.33 gig, dit inc. CS:source.Vanitas schreef op 06 oktober 2004 @ 18:18:
Hoe groot is de preload nu alwel niet??
* Vanitas preload hem niet.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Anoniem: 77587
Ongeveer 4 gig. En de download snelheid was sneller als verwacht. Viel me reuze mee.Vanitas schreef op 06 oktober 2004 @ 18:18:
Hoe groot is de preload nu alwel niet??
* Vanitas preload hem niet.
Join the club...sniek schreef op 06 oktober 2004 @ 21:32:
gvdgvdgvdomme,.... 26/11 is nog twee salarissen weg,... voor niks nu al 80 euri opzij gelegd!
This just in from Doug Lombardi:
Half-Life 2 Steam Offers Ready Thursday
Tomorrow at 11 am PST, the Half-Life 2 Steam offers will be ready for purchase. Details and pricing for these offers are pasted below. Those who purchase via Steam, will receive the final version of Counter-Strike: Source immediately. Half-Life 2 and other games in the Steam offerings will be made available to purchasers upon their release.
ATI/Half-Life 2 bundle owners may redeem their product key for the Bronze offer or apply their key toward the purchase of either the Silver or Gold offers, receiving a credit equal to the price of the Bronze offer.
Also tomorrow, the Counter-Strike: Source beta will close. Valve would like to thank the thousands of gamers who participated in the beta and helped make it a success.
For more detailed information, please visit www.steampowered.com
Half-Life 2 Steam Offers
STEAM OFFERINGS
1. "Bronze" -- $49.95
-- Half-Life 2*
-- Counter-Strike: Source
*(To be made available upon product's release.)
2. "Silver" -- $59.95
-- Half-Life 2*
-- Half-Life 1: Source*
-- Day of Defeat: Source*
-- Valve's back catalog currently available on Steam *(To be made available upon products' release.)
3. "Gold" -- $89.95
-- Half-Life 2*
-- Half-Life 1: Source*
-- Day of Defeat: Source*
-- Valve's back catalog currently available on Steam
-- Complete Half-Life 2 Strategy Guide from Prima Games
-- 3 different Half-Life 2 posters
-- Half-Life Collector's box
-- Half-Life 2 hat
-- Half-Life 2 postcard
-- Half-Life 2 stickers
-- Half-Life 2 Soundtrack CD
-- Chance to win a trip to Valve! (1 trip offered for every 5000 Gold packages purchased).
*(To be made available upon products' release.)
[ Voor 3% gewijzigd door Shockers op 07-10-2004 00:28 ]
Voor degene met een coupon:The_DoubleU schreef op 07 oktober 2004 @ 00:37:
HOERA!!!!
$49.95 = 40.69 €
$59.95 = 48.83 €
$89.95 = 73.26 €
voor de europeanen onder ons
Bron = http://www.xe.com/ucc/convert.cgi
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq