[PC]Half-Life 2 deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.118 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83846

Vanitas schreef op 05 oktober 2004 @ 00:20:
[...]

Dat snap ik ook wel, maar als hij kan bewijzen dat ik het mis heb, dan heb ik daar niks op tegen.
:> ik ook niet hoor!!!

nog geen CS:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-05 16:45

BaRF

bijna kerst

Anoniem: 103735 schreef op 04 oktober 2004 @ 23:16:
Ik heb hem niet uitgespeeld! Ik heb hem bij een vriend van me gezien.
Let op mijn woorden over een paar dagen hoor je ineens meer mensen die hem (gedownload) hebben. De meeste hier downloaden de spellen al eerder als ze in de USA in de winkels liggem. Dat is vooral te merken aan het feit (Ik kan geen muren bouwen bij sims 2 hoe kan dit) verhaal
Ok, dat jij gelooft dat het zo is kán ik me nog voorstellen, maar hoe kun je nou zo zeker zijn dat die vriend van je niet uit zijn nek lult? Ik zou er mn armen op verwedden dat áls de full game gelekt was MINSTENS twee of meer mensen in dit draadje hier dat zouden bevestigen omdat ze hem zelf zouden hebben :)

sorry...

Over die boxarts: zou echt cool zijn als ze dat soort wedstrijden zouden houden en dat de winnende boxart ook echt gebruikt zou worden :9 hehe, hoop alleen dat ze daar nú niet meer mee aankomen ;)

[ Voor 12% gewijzigd door BaRF op 05-10-2004 08:07 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniek
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-05 09:12

sniek

Got root?

@ Lanvlam

Je kunt nu nog terug en je excuses aanbieden! Of je kunt op tweakers door het leven gaan als de ghostplayer of HL2! :)

Hehehehe, wie weet ben jij gewoon voor de gek gehouden. Dat kan natuurlijk ook. Ga maar even na wat een spektakel het zou zijn geweest als er voor de release al een full copy over het net zwierf!!!!!!!!! Dan had je er echt wel meer van gehoord dan alleen de post van Lanvlam op tweakers.

Irrelevant by default - rm -rf /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108689

Mischien zag hij een Powerpoint presentatie van de nieuwe in-game screenshots? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-05 23:36

HellBeast

Oh My GoT!

Anoniem: 108689 schreef op 05 oktober 2004 @ 09:09:
Mischien zag hij een Powerpoint presentatie van de nieuwe in-game screenshots? :+
Hahaha, inderdaad. Gamen met 1 FPS via powerpoint. :+ _/-\o_

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

http://www.hlfallout.net/forums/index.php?showtopic=9114

hmm hl2 in europa toch op dvd?

daar zou ik niets op tegen hebben :)

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108689

Lol... Die gasten op het offi Steamforum beginnen een beetje mentaal te flippen man. Komen echt hele leuke dingen langs daar :
BOB: Valve, this is Bob
CSNATION: Oh hi this is CSnation we have a bunch of whining 14 year olds asking us for a release date. Could you please give us one?
BOB: There are no US troops here.
CSNATION: We never asked that can you give a release date, Please?
BOB: Oh srry that was my last job. What was your question again?
CSNATION: Just a release date please.
BOB: Oh yes monday we will release it monday.
CSNATION: Cool, thanks. Is this okay to print?
BOB: What you calling me a liar?
CSNATION: No, so monday right we can print that.
BOB: Yes, its monday.
CSNATION: Today is Sunday dude.
BOB: NO, its monday.
CSNATION: No, today is definately Sunday!
BOB: No, its Monday.
CSNATION: Whatever, okay. So we can print that its gonna get released Monday?
BOB: Yes Monday.
CSNATION: This monday.
BOB: Monday.
CSNATION: Okay Whatever, we are gonna print this okay?
BOB: There are no troops anywhere!
CSNATION: Okay... Bye.

::CLICK::
en
No wait, we need a live news anchor at Valve bugging them all day for info. "Done yet?"...."no"...."done yet?"........"no"............"dnoe yet?"........."no, did you just say "dnoe"?"....."no"......."yea you did"......"no I didn't......"yes you did moron"......."maybe you are deaf retard, I didn't say "dnoe""...."yes you did retard now get your camera out of my face so I can get back to work"......."not until you say I didn't say dnoe"....."ok fine you didn't say dnoe...."
Echte humor dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Anoniem: 108689 schreef op 05 oktober 2004 @ 11:06:
Lol... Die gasten op het offi Steamforum beginnen een beetje mentaal te flippen man. Komen echt hele leuke dingen langs daar :

[...]

en

[...]

Echte humor dit!
Hahah, wat een niveau.
_/-\o_

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:03
Ik weet het al, we moeten dit topic tot 1000 posts krijgen, dan wordt het nieuwe topic (deel 5) geopend met het nieuws dat cs:s gereleased is, dat de prijzen bekend zijn, en dat de releasedatum van halflife op 23 oktober ligt ipv november :D, dus jongens, nog even doorposten.

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
I.R. Butcher schreef op 05 oktober 2004 @ 11:25:
Ik weet het al, we moeten dit topic tot 1000 posts krijgen, dan wordt het nieuwe topic (deel 5) geopend met het nieuws dat cs:s gereleased is, dat de prijzen bekend zijn, en dat de releasedatum van halflife op 23 oktober ligt ipv november :D, dus jongens, nog even doorposten.
Enkel dat laatst stukje is een beetje "wishful thinking".

Alhoewel ik er niks op tegen zou hebben. :P

Als we nou heel weinig posten, dan kunnen we de release in november ook wel halen.

[ Voor 13% gewijzigd door Vanitas op 05-10-2004 11:32 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

ik ben trouwens benieuwd of er nog meerdere bestuurbare elementen zoals die kraan inzitten. Om het maar eens over iets te hebben. Zou cool zijn als je bv ook bruggen moet laten zakken of fabrieks-robots oid :9~

offtopic:
edit: post 8000 \o/

[ Voor 8% gewijzigd door BaRF op 05-10-2004 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:01
ik moet trouwens zeggen dat de review van de pc gamer mij een stuk enthousiaster maakte dat die van de pc gameplay, wat ook te merken was in het cijfer. De pc gameplay vind de teleurstelling van alleen cs source ook heel groot, ik niet enorm, niet dat cs source mij ook maar iets boeit, maar uiteindelijk komen er met zo'n geweldige engine ook geweldige mods... jammer dat ze niet allemaal meer gratis zullen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniek

sniek

Got root?

Hoe kan je nou zeggen dat CS source je niet echt boeit. Meest briljante spel ooit dat CS.... :) Ik heb daar echt menig uur in zitten,... En nog nooit gecheat!!!! Das ook een kunst,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

DarkShadow schreef op 05 oktober 2004 @ 12:06:
ik moet trouwens zeggen dat de review van de pc gamer mij een stuk enthousiaster maakte dat die van de pc gameplay, wat ook te merken was in het cijfer. De pc gameplay vind de teleurstelling van alleen cs source ook heel groot, ik niet enorm, niet dat cs source mij ook maar iets boeit, maar uiteindelijk komen er met zo'n geweldige engine ook geweldige mods... jammer dat ze niet allemaal meer gratis zullen zijn...
Toch vind ik het ergens raar, als ze HL uit zouden brengen als een SP only spel zou iedereen uit zijn dak gaan en massaal masturberen op de hoesjes van het spel, maar nu ze niet een exclusieve multiplayeroptie hebben maar het populairste multiplayerspel met nieuwe graphics en betere physics wordt het maar afgedaan als een goed singleplayerspel, maar zonder echte multiplayer.
Vraag me af hoe ze adventures beoordelen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-05 13:50
sniek schreef op 05 oktober 2004 @ 12:25:
Hoe kan je nou zeggen dat CS source je niet echt boeit. Meest briljante spel ooit dat CS.... :)
Omdat DarkShadow smaak heeft. })

Ik ben ook geheel niet blij dat er alleen CS:S zal bij zitten. Ik heb een hekel aan CS. :)

Ik ga iig effe wachten wat de prijzen worden en dan ga ik eens beslissen of ik het ga kopen. Rond zelfde tijd dat HL2 uitkomt komt ook GTA:SA en MGS3 uit. Dus als HL2 60 euro gaat kosten, dan gaan we GTA en MGS eerst effe spelen en wachten we tot HL2 in prijs zakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89518

W00T!

PCZONE UK GEEFT Half-life 2 het ongelovelijk hoge cijfer: 97% !!

Heerlijk hoe alle 'anti-valve-hl2' mensen toch nog keihard op hun bek gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-05 11:16

Hu9o

Schokkend

Anoniem: 89518 schreef op 05 oktober 2004 @ 15:20:
W00T!

PCZONE UK GEEFT Half-life 2 het ongelovelijk hoge cijfer: 97% !!

Heerlijk hoe alle 'anti-valve-hl2' mensen toch nog keihard op hun bek gaan :)
wat PCzone niet dat blad dat het alleen recht had voor het maken van een review??? Die reviews neem ik altijd maar een beetje met een korreltje zout...

Maar het is maar net hoe naief je wilt zijn :7

[ Voor 8% gewijzigd door Hu9o op 05-10-2004 15:30 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hu9o schreef op 05 oktober 2004 @ 15:25:
[...]

wat PCzone niet dat blad dat het alleen recht had voor het maken van een review??? Die reviews neem ik altijd maar een beetje met een korreltje zout...

Maar het is maar net hoe naief je wilt zijn :7
Cijfers tot nu toe:

Pczone uk: 97%
Pcgamer UK: 96%
Pcformat: 96%
Pc gameplay: 90% ( wegens geen mp, wat er hoogstwaarschijnlijk later inkomt)

Blijf jij maar lekker naief zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:42
Anoniem: 89518 schreef op 05 oktober 2004 @ 15:31:
[...]

Cijfers tot nu toe:

Goh, gek he, als er 1 blad dat hem nu al heeft mogen reviewen hem minder dan een 9 geeft dan hoeven ze natuurlijk nooit meer ergens op te rekeken van valve, dus die kijken wel uit. ik zeg niet dat halflife geen 9 waard is, maar wel dat deze review 100% niets zeggen. pure zakkevullerij van valve en de gamesbladen.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05 20:50
Maverick schreef op 05 oktober 2004 @ 16:03:
[...]

Goh, gek he, als er 1 blad dat hem nu al heeft mogen reviewen hem minder dan een 9 geeft dan hoeven ze natuurlijk nooit meer ergens op te rekeken van valve, dus die kijken wel uit. ik zeg niet dat halflife geen 9 waard is, maar wel dat deze review 100% niets zeggen. pure zakkevullerij van valve en de gamesbladen.
Dit is zo bij bijna alle spellen dus gaat dit ook niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-05 23:13
Cijfers tot nu toe:

Zoals mijn collega net zegt... Dit wordt echt het spel ooit!!! :Y) rofl

Maar ik heb er echt zoooooo veel zin in.... hebbe hebbe hebbe _/-\o_ _/-\o_

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

[...]

jeez ben jij er zo een die geen enkel blad leest ofzo?
geen autobladen > zakkenvullerij!
geen it-bladen > zakkenvullerij!
geen tv-gids waar film-reviews in staan > zakkenvullerij!
geen tweakers.net fp > zakkenvullerij!

get a life man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Aargh, paranoia prutser dat je bent! :D
Dan zou toch geen enkele game minder dan een 9 krijgen?
Ach waarom maak ik me eigenlijk er druk om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
[...]

PC Gameplay is niet zo, voorzover ik weet. Maarja. We zullen het vanzelf zien denk ik dan :*)
Trouwens, die PC zone gaf Doom 3 toch ook 93 ofzo... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Zo vreemd is die opmerking van Maverick niet hoor, er worden soms inderdaad afspraken gemaakt tussen publisher en reviewer. Let op ik zeg niet dat daar hier sprake van is. Van Rockstar/Take Two met GTAVC weet ik me bijv. nog iets te herinneren. Zo gek is het niet, een exclusieve review van een (zeer) 'grote' game is een blad veel waard. Als publisher kun je eisen stellen. Als blad A dan toezegt minimaal 95% te geven en blad B niet is de keuze snel gemaakt.

[ Voor 3% gewijzigd door Dyxtra op 05-10-2004 17:17 ]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 08-05 13:25
Xrenity schreef op 05 oktober 2004 @ 17:06:
[...]

PC Gameplay is niet zo, voorzover ik weet. Maarja. We zullen het vanzelf zien denk ik dan :*)
Dat was de PC Gamer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D³ schreef op 05 oktober 2004 @ 17:16:
Zo vreemd is die opmerking van Maverick niet hoor, er worden soms inderdaad afspraken gemaakt tussen publisher en reviewer. Let op ik zeg niet dat daar hier sprake van is. Van Rockstar/Take Two met GTAVC weet ik me bijv. nog iets te herinneren. Zo gek is het niet, een exclusieve review van een (zeer) 'grote' game is een blad veel waard. Als publisher kun je eisen stellen. Als blad A dan toezegt minimaal 95% te geven en blad B niet is de keuze snel gemaakt.
Hij weet niets van valve, hoe de mensen daar zijn, etc.. en beweerd zonder bewijs dat ze bladen mensen laten bedriegen.

Dat is gewoon alle bedrijven onder een kam scheren..

Niet iedereen doet dat maverick, en al helemaal niet een fan-dedicated ontwikkelaar als valve..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:33
Kijk diegene die de uiteindelijke Review schrijft, die stelt de scores vast aan de hand van zijn Mening over het spel. Bij PC-Gameplay was het dus de mening van de Schrijver die vond dat het Multiplayer gedeelte niet zo is, althans dat het de Deatmatch mist. Dit is zijn mening, ik heb daar geen problemen mee, uiteindelijk gaat het er toch om wat JIJ van de Game vind? Natuurlijk hopen de Developers er ook op dat de game toch een goede score krijgt, dus er zullen heus wel andere reviewers zijn met een andere (positieve) mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-05 09:48
Xrenity schreef op 05 oktober 2004 @ 17:06:
[...]

PC Gameplay niet? Ze maakten anders wel een review over GTA:VC met meer dan 6 pagina's + een hoog cijfer. Omdat Rockstar dit eiste! Als ze niet een grote review maakt met een hoog cijfer mocht je het spel niet reviewen... BELACHELIJK!

Wil wel even zeggen dat ik de PC Gameplay over het algemeen wel een goed blad vind, beter dan de PCZONE iig.

Daarnaast wil ik kwijt dat GTA:VC een super game is en het zo'n grote review wel waard is. (Maar je moet dit niet gaan eisen!)

Hoop niet dat Valve dit soort praktijken uitvoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik vind die reviews maar niks.

Elke keer als ik weer een goed cijfer voorbij zie komen, raakt mn geduld steeds meer op, en wil ik HL2 nu spelen. Maar dan kan nog niet. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

martijn007 schreef op 05 oktober 2004 @ 17:37:
[...]

PC Gameplay niet? Ze maakten anders wel een review over GTA:VC met meer dan 6 pagina's + een hoog cijfer. Omdat Rockstar dit eiste! Als ze niet een grote review maakt met een hoog cijfer mocht je het spel niet reviewen... BELACHELIJK!

Wil wel even zeggen dat ik de PC Gameplay over het algemeen wel een goed blad vind, beter dan de PCZONE iig.

Daarnaast wil ik kwijt dat GTA:VC een super game is en het zo'n grote review wel waard is. (Maar je moet dit niet gaan eisen!)

Hoop niet dat Valve dit soort praktijken uitvoerd.
Zou ik even mogen weten wat jouw bron is ? Zover ik weet doet PC Gameplay niet mee aan revieuws/previeuws als ze verplicht een hoog cijfer e.d. moeten geven.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yonix schreef op 05 oktober 2004 @ 17:34:
Kijk diegene die de uiteindelijke Review schrijft, die stelt de scores vast aan de hand van zijn Mening over het spel. Bij PC-Gameplay was het dus de mening van de Schrijver die vond dat het Multiplayer gedeelte niet zo is, althans dat het de Deatmatch mist. Dit is zijn mening, ik heb daar geen problemen mee, uiteindelijk gaat het er toch om wat JIJ van de Game vind? Natuurlijk hopen de Developers er ook op dat de game toch een goede score krijgt, dus er zullen heus wel andere reviewers zijn met een andere (positieve) mening.
eeh leef jij onder steen? :P

pcgamer UK: 96%
pc format: 96%
pczone uk: 97% (!!!!) hoogste cijfer ooit van dat blad gegeven aan een spel.

Ja ik kan niet stoppen met het herhalen hiervan..97% is gewoon zo ontiechlijk hoog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:33
aaap schreef op 05 oktober 2004 @ 17:54:
[...]

Zou ik even mogen weten wat jouw bron is ? Zover ik weet doet PC Gameplay niet mee aan revieuws/previeuws als ze verplicht een hoog cijfer e.d. moeten geven.
Ik ben bang dat onze meneer (Martijn007) de PC Gameplay en PC Zone door elkaar haalt, want zoals ik mij eigen nog kan herrineren was de Preview/Review van GTA:VC in de PC Zone groter dan die in de PC Gameplay.

Edit: @Xenome, nee ik leef niet onder een steen :9 Maar wat ik bedoel is dat ik als Gamer niet echt veel aandacht besteed aan de Reviews, omdat ik zelf wel bepaal aan de hand van mijn ervaringen met de game of de game goed is of niet.

[ Voor 22% gewijzigd door Yonix op 05-10-2004 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
De enigste die niet aan grote reviews, van 10+ blz, meedoen is de PU.

Maar dat zijn soms ook wel echt fan-boys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
BaRF schreef op 05 oktober 2004 @ 16:31:
[...]

jeez ben jij er zo een die geen enkel blad leest ofzo?
geen autobladen > zakkenvullerij!
geen it-bladen > zakkenvullerij!
geen tv-gids waar film-reviews in staan > zakkenvullerij!
geen tweakers.net fp > zakkenvullerij!

get a life man.
moet ik hier serieus op antwoorden? Ik raad je aan om de volgende keer een tekst zorgvuldig door te lezen ipv alleen de woorden die je wilt lezen te te lezen. Ik heb het over Exclusieve reviews aan bepaalde bladen. De bladen die op dit moment hl2 in handen hebben zullen nooit hl2 afkraken. lees over een maand als de game uit is (ALS de game dan uit is) eens een review, die zal een stuk objectiever zijn. (ik zeg niet dat het punt noodzakelijk lager zal zijn)
Anoniem: 89518 schreef op 05 oktober 2004 @ 17:29:
[...]
Niet iedereen doet dat maverick, en al helemaal niet een fan-dedicated ontwikkelaar als valve..
Geloof me, Valve wil zijn game verkopen. en ik zeg niet dat valve bladen omkoopt. maar het is gewoon normaal dat de bladen dankbaar zijn voor de vroege beschikkingstelling van de game, en dan automatisch minder kritisch zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Laatst online: 09-02 20:11

Not Pingu

Dumbass ex machina

Anoniem: 89518 schreef op 05 oktober 2004 @ 17:58:
eeh leef jij onder steen? :P

pcgamer UK: 96%
pc format: 96%
pczone uk: 97% (!!!!) hoogste cijfer ooit van dat blad gegeven aan een spel.

Ja ik kan niet stoppen met het herhalen hiervan..97% is gewoon zo ontiechlijk hoog :D
offtopic:
Het beangstigt me iedere keer weer om te zien wat fanboi-ism met de jeugd doet :|

Het grappige is dat game reviews ineens wel serieus worden genomen als het gaat om een spel waar je naar uitkijkt :P
Bovendien is een review ook maar een mening. En zo subjectief als wat.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Anoniem: 89518 schreef op 05 oktober 2004 @ 17:29:
Hij weet niets van valve, hoe de mensen daar zijn, etc.. en beweerd zonder bewijs dat ze bladen mensen laten bedriegen.

Dat is gewoon alle bedrijven onder een kam scheren..

Alsof Valve zo heilig is. Zijn we alweer vergeten dat ze glashard hebben lopen liegen mbt de 30/09/2003 release date? Of wat dacht je van het TF2 debacle?

Wake up and smell the ashes, zou de G-Man zeggen :P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-05 17:00
D³ schreef op 05 oktober 2004 @ 18:32:
[...]
Alsof Valve zo heilig is. Zijn we alweer vergeten dat ze glashard hebben lopen liegen mbt de 30/09/2003 release date? Of wat dacht je van het TF2 debacle?

Oh My God alsof hun konden ruiken dat ze ehackt zouden worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:55

Exirion

Gadgetfetisjist

En ondertussen gaan we alweer hard richting kerst :z (of op z'n minst sinterklaas)

[ Voor 23% gewijzigd door Exirion op 05-10-2004 18:39 ]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112410

Als ik HL2 heb ga ik de singleplayer niet eens spelen man, net zoals ik niet gedaan heb met alle andere shooters waaronder HL1. De grote diversiteit aan mods zijn het hem die mij overhalen het spel te kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Devilion schreef op 05 oktober 2004 @ 18:38:
Dat had er niets mee te maken, zie Gabe's statements.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mol_1337
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-02-2018
Devilion schreef op 05 oktober 2004 @ 18:38:
[...]

:Z

Volgens mij vergeten sommige mensen dat dat helemaal niet de (hoofd)reden van het uitstel was. Valve heeft gewoon eerlijk toegegeven dat ze 30 september bij lange na niet hadden kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Anoniem: 112410 schreef op 05 oktober 2004 @ 18:40:
Als ik HL2 heb ga ik de singleplayer niet eens spelen man
infidel! :D

hehe he laten we ff ophouden met reviews ontkrachten mensen :) allemaal vriendjes? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103735

Net even bij play.com Half Life 2 besteld
Gratis bezorgd en totaal 45 euro ongeveer.
Hoop dat hij er is als ik terug ben van vakantie over 3 weken.
Handig zo'n creditcard :-)
En over de mensen die zeggen dat ik hem al heb, een vriend van me heeft hem via iemand uit een of ander land via ftp en ik hem hem even gespeeld en het speelt gewoon geweldig. Het leukste is het hergebruik van de geluiden.
Dat vond ik ook jammer aan doom3 zoals die (ben de naam even kwijt) dikke gasten en die met 2 raketwerpers op hun schouder die hadden een leuk geluid in doom 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
BaRF schreef op 05 oktober 2004 @ 18:53:
[...]

infidel! :D

hehe he laten we ff ophouden met reviews ontkrachten mensen :) allemaal vriendjes? :P
Vanitas agrees.

Wat maakt dat nou uit wat voor een cijfers een blad geeft, het is toch persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Anoniem: 103735 schreef op 05 oktober 2004 @ 19:16:
En over de mensen die zeggen dat ik hem al heb, een vriend van me heeft hem via iemand uit een of ander land via ftp en ik hem hem even gespeeld en het speelt gewoon geweldig. Het leukste is het hergebruik van de geluiden.
Dat vond ik ook jammer aan doom3 zoals die (ben de naam even kwijt) dikke gasten en die met 2 raketwerpers op hun schouder die hadden een leuk geluid in doom 2
Laat die vriend van jouw een pics maken dan !!! :) om het wat geloofwaardiger te maken...

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D³ schreef op 05 oktober 2004 @ 18:32:
[...]

Het was geen liegen, dat maak jij ervan.

Het was een verkeerde planning, wat ze ook hebben toegegeven.

En niet zeuren, elk spel wordt een keer uitgesteld, zo ook hl2.

Ze hadden een reden om tf2 uit te stellen- het gaat naar de source engine; ze beginnen er weer over te praten als hl2 uit is.

--

Maarja dit zou idd allang vergeten moeten zijn, zolang geleden als het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gunp01nt schreef op 05 oktober 2004 @ 18:24:
[...]

offtopic:
Het beangstigt me iedere keer weer om te zien wat fanboi-ism met de jeugd doet :|

Het grappige is dat game reviews ineens wel serieus worden genomen als het gaat om een spel waar je naar uitkijkt :P
Bovendien is een review ook maar een mening. En zo subjectief als wat.
neem ik andere reviews niet serieus dan?

En je kunt me een fanboy noemen, maar geef maar is een voorbeeld waar ik loze uitspraken doe die niet kloppen..

Ik geef toe ik ben wel enthousiast over hl2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Anoniem: 103735 schreef op 05 oktober 2004 @ 19:16:
sorry, maar hier laat je even weten mooi voor schut gezet te zijn door die "vriend" van je. je hebt namelijk gewoon de beta lopen spelen, het hergebruik van de geluiden en sommige animaties (dat 2d bloed/slijm) is gewoon omdat er nog geen vervanging was, en dat zat dus allemaal nog in de gelekte beta. je denkt niet werkelijk dat ze halflife met geluiden van jaren oud gaan releasen :D maargoed, geloof wat je wilt geloven, denk dat de meeste mensen hier wel beter weten ;)

edit@ hieronder, beta/alpha, doet er niet toe, je begrijpt toch wat ik bedoel of niet?

[ Voor 5% gewijzigd door Maverick op 05-10-2004 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Voor de duidelijkheid, er bestaat geen beta van Half-Life 2.
De versie die uitgelekt was, was een pre-alpha versie waarvan heelveel ontbreekte. Veel van de gelekte versie is gecompiled door de dief.

Aantal mensen hebben gewoon de pre-alpha online gezet met alle oude bestanden van HL1 (aangezien het mogelijk was) en met een paar fixes en ze noemden het HL2 beta.. Tja.. Dat kan ik ook ;)

Dus alsjeblieft geen gelul over de pre-alpha. Ik heb het zelf ook gespeeld en je kan duidelijk zien dat het echt een pre-alpha is.. Het is gewoon niet te vergelijken met de Binks. De meeste vergeten ook nog dat er meer dan een jaar tussenzit en dat er veel veranderd is. Als je goed kijkt, kan je ook verschillen zien tussen de Binks van 2003 en 2004 :)

offtopic:
2e uitlul post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116693

DarkShadow schreef op 05 oktober 2004 @ 12:06:
Hoe minder een review je enthousiaster maakt, DES TE BETER.
Je hebt niks aan propeganda waardoor je een spel gaat kopen die je eigenlijk niet eens werkelijk leuk vindt.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 116693 op 05-10-2004 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

als dit toch waar is: ...

Release verwacht: 26-11-2004

http://www.dynabite.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Anoniem: 89518 schreef op 05 oktober 2004 @ 19:26:
Het was geen liegen, dat maak jij ervan.

Het was een verkeerde planning, wat ze ook hebben toegegeven.
Valve wist allang ver voor 30/09/03 dat ze die datum nooit zouden halen, toch hebben tot op de dag zelf niets er over gezegd en gedaan alsof er niets aan de hand was en alles op schema lag. Niks mis mee volgens jou?
En niet zeuren, elk spel wordt een keer uitgesteld, zo ook hl2.
Leuke zijstraat, maar daar gaat de hele discussie niet over. En ik zeur niet, dank je.
Ze hadden een reden om tf2 uit te stellen- het gaat naar de source engine; ze beginnen er weer over te praten als hl2 uit is.
Ik ken de reden en of dat echt zo is betwijfel ik, maar goed in principe is daar niets mis mee. Het gaat erom dat ze mensen jarenlang aan het lijntje hebben gehouden. Nog voor de release van HL werd er al gesproken over TF2. In 1999 zat ik en velen met mij vol smart op TF2 te wachten. Vervolgens 4 jaar lang...niks. Heel netjes, zo omgaan met je fans. Ze wilden de ontwikkeling van HL² niet verklappen oid heet de officiële lezing. Valve HL² maken? Dat had ik echt niet verwacht! ;)

Was nog vergeten te melden dat de hele E³ 2003 demo een groot toneelspel was, dingen die volgens Valve niet scripted waren bleken dat wel te zijn etc. Wat is Valve toch geweldig.

Goed, het lijkt nu net of ik een enorme hekel aan Valve heb terwijl dat absoluut niet zo is :) Wil alleen maar aantonen dat het allemaal niet zo zwart-wit is. Al kunnen sommige mensen dat blijkbaar niet onder ogen zien :P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-05 12:22
Voor de HONDERTSTE KEER: (INTERNET-) WINKELS WETEN _NIETS_ MEER DAN WIJ WETEN!!!

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Kwartjuh schreef op 05 oktober 2004 @ 21:12:
Voor de HONDERTSTE KEER: (INTERNET-) WINKELS WETEN _NIETS_ MEER DAN WIJ WETEN!!!
Ja maar mijn plaatselijke pc boer zei...

:P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 11-05 16:07

bAdmuTs

mAzE

D³ schreef op 05 oktober 2004 @ 21:05:
Nog voor de release van HL werd er al gesproken over TF2.
Je bedoelt toch wel HL² hoop ik ;)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

jah da heb ik ook wel door

maar toch.. o.O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
[...]
Valve wist allang ver voor 30/09/03 dat ze die datum nooit zouden halen, toch hebben tot op de dag zelf niets er over gezegd en gedaan alsof er niets aan de hand was en alles op schema lag. Niks mis mee volgens jou?

[...]
Leuke zijstraat, maar daar gaat de hele discussie niet over. En ik zeur niet, dank je.

[...]
Ik ken de reden en of dat echt zo is betwijfel ik, maar goed in principe is daar niets mis mee. Het gaat erom dat ze mensen jarenlang aan het lijntje hebben gehouden. Nog voor de release van HL werd er al gesproken over TF2. In 1999 zat ik en velen met mij vol smart op TF2 te wachten. Vervolgens 4 jaar lang...niks. Heel netjes, zo omgaan met je fans. Ze wilden de ontwikkeling van HL² niet verklappen oid heet de officiële lezing. Valve HL² maken? Dat had ik echt niet verwacht! ;)

Was nog vergeten te melden dat de hele E³ 2003 demo een groot toneelspel was, dingen die volgens Valve niet scripted waren bleken dat wel te zijn etc. Wat is Valve toch geweldig.

Goed, het lijkt nu net of ik een enorme hekel aan Valve heb terwijl dat absoluut niet zo is :) Wil alleen maar aantonen dat het allemaal niet zo zwart-wit is. Al kunnen sommige mensen dat blijkbaar niet onder ogen zien :P
Oke, ze waren wel erg stil maar je vergeet nog iets: van hoeveel games weet je de totale process? Vrijwel geen.. Ik vind dat Valve altijd al veel heeft vrijgegeven.
De tijd voor 30 september waren ze natuurlijk druk bezig om de game af te maken en als je 1/2 maanden van te voren achter komt dat het gewoon niet lukt.. Tja.. Maar toen had je ook nog de source leak.. Daar zijn ze natuurlijk ook druk mee bezig geweest.. (aantal dingen herschreven) en als je het toch uitstelt, kan je het beter maar goed doen en ze gingen gewoon verder met het ontwikkelen van de game. Maar ik vind dat je niet moet klagen (lees: ik zeg niet zeuren?) dat het uitgesteld wordt.. De meeste games worden altijd uitgesteld.. Maar uitstellen doe je niet zomaar.. Wat heb je liever? een kwalitieve late game of een game dat flink rammelt...

Over de E3 demo.. Inderdaad, de demo was "deels" scripted.. Maar de rest van de game niet (o.a zie pre-alpha leak). Het klopte dus niet helemaal wat hij zei maargoed... Om daar nu Valve op aan te spreken heeft geen zin :P

Over TF2: Ze zijn er inderdaad lang mee bezig geweest.. Paar jaartjes geleden waren er nog screenshots van gereleased en toen hoorde je niets meer ervan.. Het lijkt me wel erg duidelijk dat TF2 gewoon op de Source engine wordt gereleased.. Eerst moet natuurlijk HL2 in de winkel :P (ohja.. vergeet de vakantie van Valve niet.. Dat duurt ook wel effe en daarna gaan ze pas met de rest bezig..)
Effe het erin drukken :P
internetwinkels weten niet meer dan wij.. dus hou op met die releasedates die toch niet klopten.. beter nog, hou helemaal op met releasedates tenzij officieel bevestigd
Anoniem: 115621 schreef op 05 oktober 2004 @ 21:20:
[...]

jah da heb ik ook wel door

maar toch.. o.O
Nuttige post?

offtopic:
Lang verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 11-05 16:07

bAdmuTs

mAzE

Dutchmega schreef op 05 oktober 2004 @ 21:39:
Oke, ze waren wel erg stil maar je vergeet nog iets: van hoeveel games weet je de totale process? Vrijwel geen.. Ik vind dat Valve altijd al veel heeft vrijgegeven.
De tijd voor 30 september waren ze natuurlijk druk bezig om de game af te maken en als je 1/2 maanden van te voren achter komt dat het gewoon niet lukt.. Tja.. Maar toen had je ook nog de source leak.. Daar zijn ze natuurlijk ook druk mee bezig geweest.. (aantal dingen herschreven) en als je het toch uitstelt, kan je het beter maar goed doen en ze gingen gewoon verder met het ontwikkelen van de game. Maar ik vind dat je niet moet klagen (lees: ik zeg niet zeuren?) dat het uitgesteld wordt.. De meeste games worden altijd uitgesteld.. Maar uitstellen doe je niet zomaar.. Wat heb je liever? een kwalitieve late game of een game dat flink rammelt...
[/offtopic]
Kunnen ze nog heel druk bezig geweest zijn met HL2 verder afmaken maar ze hadden heus wel even "op tijd" kunnen zeggen dat HL2 30 sept niet zou redden en niet zoals ze nu gedaan hebben op 30 sept nog steeds zwijgen en nog steeds volhouden dat ze op schema liggen. Dat is niet zo ongelofelijk veel moeite en had hun een hoop gezeik gescheeld.

[ Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 05-10-2004 21:50 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat was om te laten zien hoe het uiteindelijk zou zijn.. tuurlijk wat het niet de bedoeling dat mensen de e3 versie zouden stelen en zouden controleren of dat op dat moment echt zo was :)

Maar deze discussie is echt TE LANG gevoerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Mijn bek viel open en de traantjes kwamen bijna uit mijn ogen toen ik bij de previews las over de geweldige AI. Antlions die automatisch een andere ingang zoeken naar je schuilplaats, robotten die een zwakke deur kapotslaan om hun achtervolging in te zetten, Striders die eerst de omgeving afscannen en vervolgens onder een brug doorbuigen...
Zulke acties automatisch door een AI laten uitvoeren is nog NOOIT gelukt of zelfs benaderd bij mijn weten. Hoogstens werden er zoveel gescripte mogelijkheden per scene meegegeven dat het leek alsof het volledig de AI was. ;)

Je kan in een preview-video nog helemaal niet laten zien hoe de AI in de final zal reageren. Je kan hooguit zulke dingen zeggen bij je "verwachtingen" voor een spel.

[ Voor 2% gewijzigd door Exe-cuter op 05-10-2004 22:08 . Reden: typos enzo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:59
hoe het ook zij, iedereen die van FPS'en houdt zal dit gaan spelen en al het gezeik weer snel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

hully schreef op 06 oktober 2004 @ 09:03:
hoe het ook zij, iedereen die van FPS'en houdt zal dit gaan spelen en al het gezeik weer snel vergeten.
amen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05 14:05
hully schreef op 06 oktober 2004 @ 09:03:
Of weer beginnen te zeiken over andere dingen zoals: het is veel te kort,
graphics zijn niet zoals verwacht, het is te donker/licht, ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 09:40
jos707 schreef op 06 oktober 2004 @ 10:20:
Of weer beginnen te zeiken over andere dingen zoals: het is veel te kort,
graphics zijn niet zoals verwacht, het is te donker/licht, ... :P
Ach. Zolang je niet steeds tussen Flashlight en wapen moet switchen vind ik alles best ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Laatst online: 23:26
Bij mij zegt steam dat HL2 100% is gedownload, en gelocked op de hd is opgeslagen. En nu? Als Valve bedenkt dat het spel over een week uitkomt, wordt hij dan geunlockt en moet je dan de code in typen. Of moet ik nog meer downloaden?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Hier moest ik toch wel even om lachen 8)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/koz/doom3-vs-hl2.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42278

Hydra schreef op 06 oktober 2004 @ 10:35:
[...]

Ach. Zolang je niet steeds tussen Flashlight en wapen moet switchen vind ik alles best ;)
Grapjas, dat heet realisme hè...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Anoniem: 14124 schreef op 06 oktober 2004 @ 10:47:
[afbeelding]
Lol @ afbeelding :D

@BMRS: Bij bij idem, 100% gedownload, maar gelocked (vreselijk gevoel nietwaar? : een volledige kopie op je computer hebben staan, maar nog anderhalve maand wachten voordat je het kunt spelen.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
I.R. Butcher schreef op 06 oktober 2004 @ 11:06:
[...]

Lol @ afbeelding :D

@BMRS: Bij bij idem, 100% gedownload, maar gelocked (vreselijk gevoel nietwaar? : een volledige kopie op je computer hebben staan, maar nog anderhalve maand wachten voordat je het kunt spelen.....)
Ja, dat vind ik dus echt niet leuk. Maar ja, heb ik iig. nog de tijd om aan een legale key te komen. Ebay of zow denk ik. Waar kan je zo'n key eigenlijk halen?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Key kun je halen via steam (pre-order, zodra de prijzen bekend zijn), ebay of marktplaats door een voucher van ati te bemachtigen, of wachten totdat het in de winkel ligt, maar ik denk niet dat dat de bedoeling is.

Overigens, nog een post of 30-40 voordat een nieuw topic geopend wordt, en zoals ik een aantal posts terug al gezegd heb, wacht Gabe op dat moment om de prijzen bekend te maken :). Nog even volhouden dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
I.R. Butcher schreef op 06 oktober 2004 @ 11:44:
Key kun je halen via steam (pre-order, zodra de prijzen bekend zijn), ebay of marktplaats door een voucher van ati te bemachtigen, of wachten totdat het in de winkel ligt, maar ik denk niet dat dat de bedoeling is.

Overigens, nog een post of 30-40 voordat een nieuw topic geopend wordt, en zoals ik een aantal posts terug al gezegd heb, wacht Gabe op dat moment om de prijzen bekend te maken :). Nog even volhouden dus :P
had laatst een nieuwe videokaart gekocht, maar had er eigenlijk een met hl2 code moeten nemen. alleen ja, ons pap betaalde dus het mocht niet te duur zijn

heb nu een ati radeon 9800 (de gewone), zou dat trouwens werken met hl2?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 09:40
Anoniem: 42278 schreef op 06 oktober 2004 @ 10:50:
Grapjas, dat heet realisme hè...
Net zoals respawnen zeker. Of geraakt worden door tientallen bullets voordat je dood neervalt. :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 08-05 13:25
Hydra schreef op 06 oktober 2004 @ 11:49:
[...]

Net zoals respawnen zeker. Of geraakt worden door tientallen bullets voordat je dood neervalt. :)
Of een nerd van hoofdrolspeler die de wereld redt 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
vermoedelijk vanaf 26 november beschikbaar zal zijn
Deze is dus niet bevestigd en dus niet te weten of het echt is.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vertrouw alles pas als ik het spel zelf aan het spelen ben. :)

(wou eerst typen als ik het op mijn HD heb staan, maarja :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Ik vermoed dat er nog steeds Vivendi issues zijn :) Anders had je al wel reeds data en prijzen officieel bekend gemaakt. Er speelt gewoon nog iets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Of men wil gewoon iedereen verrassen. Als er straks overal op het nieuws is dat HL2 uit is is iedereen verbaasd, en vind iedereen het een mooi spel. :7

Gordon Freeman: (8>

[ Voor 6% gewijzigd door Steephh op 06-10-2004 12:49 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07-2024

JayVee

shibby++!

Anoniem: 14124 schreef op 06 oktober 2004 @ 10:47:
[afbeelding]
Opvolger daarvan is strip waar het D3 mannetje het hoofd van de HL2 dude afzaagt met een chainsaw. En de laatste is deze

Doom3 vs Half-Life2 : The real winner
Afbeeldingslocatie: http://www.quake.de/pictures/potd/fullsize/d3_v_hl2_realwinner.jpg

Is al ZO vaak langsgekomen! (origineel is ook van 2003-05-27!) :Z

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Ik vond bepaalde elementen van de E3 filmpjes wel wat lijken op War of the Worlds., kenners zullen het vast wel eens zijn dat Hl2 scenery er wel wat op lijkt. In ieder geval is erop geinspireerd, en die striders zijn gecopieerd.
Als ze een leuke ode aan War of the Worlds willen doen, dan moeten ze hem 30 oktober goud / release laten doen. Het is dan precies 66 jaar geleden dat de eerste War of the Worlds boek verscheen. Misschien dat ze dat vorig jaar ook al van plan waren, 65 jaar is een jubileum.

Het is maar speculatie... Dus wie weet 30 oktober... ;)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Laatst online: 27-03-2021
30 oktober zouden ze volgens mij ook nog best kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Tuurlijk kunnen ze dat halen (met steam that is), de software is al verspreid (grotendeels). Of Vivendi het ook lukt, weet ik niet. Het zou wel moeten aangezien het spel al ruim een halve maand bij Vivendi ligt. Maar ja, voorlopig nog niet eens cs:s uitgegeven, of prijzen bekend gemaakt. (nog 18 posts tot de 1000 :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Ik denk niet dat HL² al voor de 100% op jullie pc's staat. Het zou té gemakkelijk zijn voor crackers om de beveiliging te omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Hoe groot is de preload nu alwel niet??
* Vanitas preload hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:16

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Exe-cuter schreef op 06 oktober 2004 @ 18:11:
Ik denk niet dat HL² al voor de 100% op jullie pc's staat. Het zou té gemakkelijk zijn voor crackers om de beveiliging te omzeilen.
Niet als hij er goed geencrypt opstaat. Het was toch ook zo dat alle .gcm files van de Counter Strike Source beta gecodeerd waren opgeslagen? De Half-Life 2 preload is in ieder geval wel gecodeerd. Crackers hebben toch minstens een aantal jaar nodig om bijvoorbeeld iets met 512-bits encryptie te kraken.

Die 100% is trouwens alles van wat er voorlopig vrijgegeven is in de pre-loads en niet het volledige spel. Ik geloof dat alleen de Source engine zelf nog ontbreekt, maar daar komt van de week waarschijnlijk verandering in zodra CSS wordt vrijgegeven.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Vanitas schreef op 06 oktober 2004 @ 18:18:
Hij is bij mij 3.33 gig, dit inc. CS:source.

Tegen de tijd dat de encryptie gebroken is, is HL2 allang al uit :p

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77587

Vanitas schreef op 06 oktober 2004 @ 18:18:
Ongeveer 4 gig. En de download snelheid was sneller als verwacht. Viel me reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Hmm aardig groot, denk nieteens dat er nog veel bijkomt, aangezien het op 6 CD's staat. Hoelang zou het eigenlijk wel niet duren voordat je al de data hebt omgezet, ik neem aan dat dat niet enkel gaat met een code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniek

sniek

Got root?

gvdgvdgvdomme,.... 26/11 is nog twee salarissen weg,... voor niks nu al 80 euri opzij gelegd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
sniek schreef op 06 oktober 2004 @ 21:32:
gvdgvdgvdomme,.... 26/11 is nog twee salarissen weg,... voor niks nu al 80 euri opzij gelegd! :)
Join the club...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:53
Heerlijk :D
This just in from Doug Lombardi:
Half-Life 2 Steam Offers Ready Thursday

Tomorrow at 11 am PST, the Half-Life 2 Steam offers will be ready for purchase. Details and pricing for these offers are pasted below. Those who purchase via Steam, will receive the final version of Counter-Strike: Source immediately. Half-Life 2 and other games in the Steam offerings will be made available to purchasers upon their release.

ATI/Half-Life 2 bundle owners may redeem their product key for the Bronze offer or apply their key toward the purchase of either the Silver or Gold offers, receiving a credit equal to the price of the Bronze offer.

Also tomorrow, the Counter-Strike: Source beta will close. Valve would like to thank the thousands of gamers who participated in the beta and helped make it a success.

For more detailed information, please visit www.steampowered.com

Half-Life 2 Steam Offers

STEAM OFFERINGS

1. "Bronze" -- $49.95
-- Half-Life 2*
-- Counter-Strike: Source
*(To be made available upon product's release.)

2. "Silver" -- $59.95
-- Half-Life 2*
-- Half-Life 1: Source*
-- Day of Defeat: Source*
-- Valve's back catalog currently available on Steam *(To be made available upon products' release.)

3. "Gold" -- $89.95
-- Half-Life 2*
-- Half-Life 1: Source*
-- Day of Defeat: Source*
-- Valve's back catalog currently available on Steam
-- Complete Half-Life 2 Strategy Guide from Prima Games
-- 3 different Half-Life 2 posters
-- Half-Life Collector's box
-- Half-Life 2 hat
-- Half-Life 2 postcard
-- Half-Life 2 stickers
-- Half-Life 2 Soundtrack CD
-- Chance to win a trip to Valve! (1 trip offered for every 5000 Gold packages purchased).
*(To be made available upon products' release.)

[ Voor 3% gewijzigd door Shockers op 07-10-2004 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:24

The_DoubleU

Tweaker in München

HOERA!!!!

$49.95 = 40.69 €
$59.95 = 48.83 €
$89.95 = 73.26 €

voor de europeanen onder ons :)

Bron = http://www.xe.com/ucc/convert.cgi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Holy cow, ik ga voor de Silver editie. Net zo duur als standaard pakket in de winkel. :)
Oh ja, dit moet echt zuur worden voor Vivendi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05 14:05
Het kan nu toch echt niet meer lang duren.. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:06

Magic666

No one's neighbour!

The_DoubleU schreef op 07 oktober 2004 @ 00:37:
HOERA!!!!

$49.95 = 40.69 €
$59.95 = 48.83 €
$89.95 = 73.26 €

voor de europeanen onder ons :)

Bron = http://www.xe.com/ucc/convert.cgi
Voor degene met een coupon:
brons = gratis
silver = 8.14 euri
Goud = 32.57 euri

8)7 8)7 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Da's wel beter, krijg gewoon 40 euro korting dankzij mijn ati-coupon. Kost al die goodies me maar 32 euro, en dat voor 4 spellen, een strategy guide, 3 posters, collectors box (:?) en nog veel meer :D

offtopic:
Had ik toch gelijk: net voordat dit topic sluit en de andere geopend wordt, worden de prijzen bekend gemaakt. Makkelijk voor de openingspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BazP
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12-2024
Vannavond kunnen we dus eindelijke CS:S gaan spelen!!!
Hoe laat is 11 EST? in Nederland??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

* BaRF gaat voor gold!

Collecters box! :D die kun je hier niet eens krijgen bij ons in de shops :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BazP
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12-2024
Wat ik me af vraag:
Ik heb geen Credit Card, maar wil eigenlijk wel de Silver.
Ik heb een ATI coupon. Kan ik gewoon straks gaan spelen (met brons dus), en over een paar weken alsnog upgraden naar Silver voor die 8 euro?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reageer alleen ontopic. Laat zinloze reacties achterwege, evenals flames en vragen die al meerdere malen voorbij zijn gekomen. Als je een vraag hebt zoek dan eerst zelf naar een antwoord voordat je het hier vraagt.

Hou het netjes, gezellig en ontopic :)