Valve wist allang ver voor 30/09/03 dat ze die datum
nooit zouden halen, toch hebben tot op de dag zelf niets er over gezegd en gedaan alsof er niets aan de hand was en alles op schema lag. Niks mis mee volgens jou?
En niet zeuren, elk spel wordt een keer uitgesteld, zo ook hl2.
Leuke zijstraat, maar daar gaat de hele discussie niet over. En ik zeur niet, dank je.
Ze hadden een reden om tf2 uit te stellen- het gaat naar de source engine; ze beginnen er weer over te praten als hl2 uit is.
Ik ken de reden en of dat echt zo is betwijfel ik, maar goed in principe is daar niets mis mee. Het gaat erom dat ze mensen jarenlang aan het lijntje hebben gehouden. Nog voor de release van HL werd er al gesproken over TF2. In
1999 zat ik en velen met mij vol smart op TF2 te wachten. Vervolgens 4 jaar lang...niks. Heel netjes, zo omgaan met je fans. Ze wilden de ontwikkeling van HL² niet verklappen oid heet de officiële lezing. Valve HL² maken? Dat had ik echt niet verwacht!
Was nog vergeten te melden dat de hele E³ 2003 demo een groot toneelspel was, dingen die volgens Valve niet scripted waren bleken dat wel te zijn etc. Wat is Valve toch geweldig.
Goed, het lijkt nu net of ik een enorme hekel aan Valve heb terwijl dat absoluut niet zo is

Wil alleen maar aantonen dat het allemaal niet zo zwart-wit is. Al kunnen sommige mensen dat blijkbaar niet onder ogen zien