sjek schreef op 01 oktober 2004 @ 17:46:
Wat ik nou zo zonde vind is dat de review van pcgp totaal niet echt objectief is. Zowiezo is het al belachelijk dat ze zoveel over hl2 hebben geschreven en al het andere op de markt. Hun "15 meest veelbelovende games" staat hl2 al 3 jaar op nummer 1 en ik snap niet hoe ze daar nou aan gekomen zijn.
De review van doom3 vond ik echt veels te negatief net als vele andere games die gewoon goed waren.
Wat ongeloofelijk dom van Valve om er geen multiplayer bij te doen, waarom dit spel nog legaal kopen (een t-shirt kan ik zelf ook wel bedrukken met hl2 erop als ik er 1 zou willen hebben wat ik toch niet wil

)
En een spelduur van 19 uur!! Doom3 zit al op 20 (en deze zou volgens menige aanzienlijk korter worden als hl2)
Het lijkt me nog steeds een leuk spel maar heb nu toch echt al een bittere smaak in me mond als ik al die beloftes en noem maar op denk die gemaakt zijn etc.
Gewoon jammer....
Daarnaast is dit weer heerlijk:
'CS: Source will be the only multiplayer available at the release of HL2. This does not mean that there will be no HL2 DM.
Thank you for your question. ''
In ander mailtje: 'don't trust any other sources then valve'
--
Hl2 zal dus wel hl2 dm bevatten, maar nog niet tijdens de release.
Daar komt steam into play: het is zon handig programma, ze kunnen handig updaten en alles.
Verder was het duidelijk dat alle mods van halflife gepoort zouden worden, en er misschien wel de meest uitgebreide SDK voor modders uitkomt, dus er zullen prachtige nieuwe creaties komen. Je kan echt zulke leuken dingen doen met die lip sync tools enzo.. en map editor..
Dus SJEK ( ik noem namelijk wel namen): Jammer dat je al die multiplayer mods negeert en doet alsof er geen MP is, en jammer dat je het jezelf niet gunt om in te zien dat dit spel een revolutie is
--
ALLE BLADEN (exclusief pcgameplay met hun geen mp verhaaltje, wat er dus wel is, ook nu al met cs:s, dod:S, enz, maar later ook HL2 DM)
zeggen dat het DE BESTE FPS OOIT IS, en "NO OTHER GAME OUT AT THE MOMENT CAN TOUCH IT ". Het is de nieuwe 'messiah' onder FPS, volgens hun.
PC FORMAT: Half-Life 2 is a game which must not be overlooked by any gamer. It has finally arrived. And it's a masterpiece.
PCF 96% The most beautiful moment of game culture on PC, regardless of half-life.
--
Mensen die Half-life 2 afzeiken zijn gewoon niet meer serieus te nemen door al deze woorden van magazines.
Ik heb bijna genoeg gezegd...
Sommige hier, zoals BaN5Hee, lezen blind de woorden van mensen als sjek, zonder zelf echt te zoeken en te lezen, terwijl de informatie gewoon klaar ligt voor het oprapen.
I rest my case.. kan niet wachten om deze revolutie zelf op te starten
[
Voor 29% gewijzigd door
Verwijderd op 01-10-2004 20:57
]