[PC]Half-Life 2 deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.270 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:51

4hp

http://www.hlfallout.net/comments.php?id=7470

Hier staat dat we volgende week via Steam CS:Source kunnen aanschaffen. Hierbij koop je automatisch HL2 :)
The Half-Life 2 offers have been finalized. Details are pasted below. The Steam offers will be available for purchase next week. Those who purchase via Steam, will receive the final version of Counter-Strike: Source immediately. Half-Life 2 and other games in the Steam offerings will be made available to purchasers upon their release.

[ Voor 40% gewijzigd door 4hp op 01-10-2004 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
upon their release

Wanneer ze gereleased worden dus. Dat kan net zo goed 2010 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij bedoelt pre-orderen, zodat je CSS al kan spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp

4hp

Haha, oeps!

Ik bedoel dus, dat je HL2 wel koopt, maar nog niet kan spelen. Zoiets als een pre-order dus idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniek
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-07 13:04

sniek

Got root?

******* BREAKING NEWS FROM VIVENDI ********

Half Life 2 is to be released with Windows Longhorn. It will include an emailclient, browser and mediaplayer! You do however have to activate your HL2 copy!

Ik ben het zat. WIL GEWOON NU SPELEN!!!!!!!!!!! Hahahahaha

Irrelevant by default - rm -rf /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel een minpunt geen multiplayer aanwezig grrrrrrrr :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 02:58
Alyx ziet er niet bepaald aantrekkelijk meer uit als je het mij vraagt. Meer een behoorlijk uitgeleefde prostituee. Dat gezicht.... damn heeft die een nacht niet geslapen ofzo? Ik had trouwens ook het idee toen ik een pic van barney zag dat hij er iets volwassener uitzag, meer baard ofzo.
Verder vondt ik de screenshot met het combine dropship wel mooi, als je goed kijkt (of ik zag het verkeerd) droeg die een strider met zich mee...
Verder vindt ik de kleur van de ant lions wel aardig zo. Misschien dat er groene en bruine zijn. Bosachtig gebied en strand/duinen gebied of zo.
spoiler:
Die squad follow mode werkt wel aardig, mikken op een maatje en dan zeggen ga daarheen of pak die gun ofzo... In de leaked bèta werkte het al best goed vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbolt
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 16:44:
Wel een minpunt geen multiplayer aanwezig grrrrrrrr :(
Ach, voorlopig zal je je dan met de SP en met CS:S kunnen vermaken. Daarna komt er een SP van CS en HL2DM spoedig uit, hopelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

D³ schreef op 01 oktober 2004 @ 16:22:
Ik hoop het, maar vrees van niet.
"There are plenty of new creatures too. The insect-like ant lions also have sporty and heavy versions. Keep in mind the "small" version of the ant lion is still terrifyingly large by ant standards."

Bron: http://pc.ign.com/articles/495/495499p2.html
;)

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Ik heb net de PC gameplay gehaald, en ze zijn enorm positief, maar ze vinden het wel enorm jammer dat er geen HL2DM is.
Op de voorkant staat trouwens: Absoluut subliem, maar Valve heeft ook een minder leuke verassing in petto :P

Erg positief, ze vinden het een game waarvan je niet wilt dat hij stopt, ze geven een enorm cool voorbeeld van een puzzel, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:21

Polycom

Poes van goud

ik vind 19 niet kort maar ook niet echt lang...
far cry had ik binnen 18 uur uit en ik dacht na 16uur.. shit!? komt hier ooit nog een einde aan!? :) als ik dat bij half life 2 krijg vind ik de speel duur wel geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Xrenity schreef op 01 oktober 2004 @ 16:52:Erg positief, ze vinden het een game waarvan je niet wilt dat hij stopt, ze geven een enorm cool voorbeeld van een puzzel, enz.
Zou je dat voorbeeld eens onder een spoiler tag kunnen typen, ik en wellicht anderen zijn benieuwd waar je het over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budha
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-09 21:27

Budha

Online ergo sum

@DeepSeven
Valve schijnt beloofd te hebben om een verrassing in CS:S te brengen. Geen idee wat dat is, maar ik help je hopen dat het de meerwaarde biedt waar jij op hoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Gody schreef op 01 oktober 2004 @ 16:55:
[...]
Zou je dat voorbeeld eens onder een spoiler tag kunnen typen, ik en wellicht anderen zijn benieuwd waar je het over hebt.
spoiler:
Op een moment in het spel moet je een zandvlakte oversteken. Echter, de Ant lions hebben paringseizoen en op het moment dat jij het zand raakt, komen er tientallen antlions op je af. Nu ligt er nogal wat afval en dus kun je met de manipulator zelf een soort van 'brug' maken om levend over te zandvlakte te komen :) Spanning verzekerd, stond er nog bij ;)

Trouwens, ik vind zelf dat er wel zwaar aan de kleine minpuntjes gewogen, maarja. :P over de SP zijn ze dik tevreden en dat vind ik eigenlijk het belangrijkste :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Mr_UnAnimouS schreef op 01 oktober 2004 @ 16:51:
"There are plenty of new creatures too. The insect-like ant lions also have sporty and heavy versions. Keep in mind the "small" version of the ant lion is still terrifyingly large by ant standards."

Bron: http://pc.ign.com/articles/495/495499p2.html
;)
Ik begrijp daar uit dat ze daarmee het verschil bedoelen tussen de kleine Ant Lions die wij hier bespreken en deze grote Ant Lion:

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/hl2_bigbug.gif

Niet dat er verschillende kleine Ant Lions zijn. Kan wel, maar daar doelt het artikel m.i. niet op.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Budha schreef op 01 oktober 2004 @ 16:59:
@DeepSeven
Valve schijnt beloofd te hebben om een verrassing in CS:S te brengen. Geen idee wat dat is, maar ik help je hopen dat het de meerwaarde biedt waar jij op hoopt.
Voor de verrassing gok ik op: bots in CS:S ;).
D³ schreef op 01 oktober 2004 @ 17:03:
[...]
Ik begrijp daar uit dat ze daarmee het verschil bedoelen tussen de kleine Ant Lions die wij hier bespreken en deze grote Ant Lion:

[afbeelding]

Niet dat er verschillende kleine Ant Lions zijn. Kan wel, maar daar doelt het artikel m.i. niet op.
Je hebt gelijk die was ik vergeten :P (verkeerde interpretatie van het artikel). Misschien zijn er vrouwtjes en mannetjes Ant Lions :).

[ Voor 52% gewijzigd door Jerry op 01-10-2004 17:08 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:14
Ook hier zit copyright op. Sommige mensen betalen hier gewoon voor

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Waarschijnlijk dus 26 november....

http://www.tweakers.net/nieuws/34501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Het schijnt trouwens ook zo te zijn dat veel dingen uit de filmpjes enorm veranderd of helemaal niet in de game voorkomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Ik vind dat het maar 19 uur helemaal niet zo erg. Als het nou 19 uur aan mooie, goede en afwisselende gameplay is dan is het toch helemaal niet zo erg dat het zo kort duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:17

edward2

Schieten op de beesten

Dutchmega schreef op 01 oktober 2004 @ 16:03:
Al dat gezeur weer over releasedates. Wacht gvd gewoon op de officiele releasedate :)
Wachten moet je sowieso....

Ik weet niet precies of HL2 nou de verkooprecords gaat breken.. Ik denk het wel maar ik weet het niet zeker. Maar dat zien we wel in de eerste weken na de release :)
Niks gezeur, dit is nog het enige relevante voor mij en een hoop anderen wat nog rest voor dit moment. Het maakt mij bv. weer geen moer uit of de verkoop records breekt, of niet. Spelen wil ik deze sucker, ik ben verzadigd met bink'ies, mooie plaatjes, storylines etc. Het lijkt mij niet vreemd dat na doordrenkt te zijn van deze mooie plaatjes en filmpjes de enthousiaste gamer de game graag ziet komen, of op z'n minste een datum krijgt om naar uit te kijken.

[ Voor 14% gewijzigd door edward2 op 01-10-2004 17:12 ]

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Xrenity schreef op 01 oktober 2004 @ 16:59:[...]
spoiler:
Op een moment in het spel moet je een zandvlakte oversteken. Echter, de Ant lions hebben paringseizoen en op het moment dat jij het zand raakt, komen er tientallen antlions op je af. Nu ligt er nogal wat afval en dus kun je met de manipulator zelf een soort van 'brug' maken om levend over te zandvlakte te komen :) Spanning verzekerd, stond er nog bij ;)
spoiler:
Klikt best leuk, en je moet er maar opkomen (of veel ammo hebben en dat veld vol met hitsige antlions doorkomen :D). Ik hoop dat er meer van dat soort zaken in zitten, samen met die traps uit traptown...

Jaja, dit zijn nog eens posts hé, bijna helemaal zwart :+

[ Voor 22% gewijzigd door Gody op 04-10-2004 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Nog niet bevestigd... ;)
Ik gok zelf op een eerdere release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbolt
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Namens de HL2-Community: "we love you!"

;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:14
tijd doden met cs:s volgende week :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 21:52

Infinchible

Woef!

PC gameplay meld ook nog bij 'avonturen van een gamejunkie' dat als Half-life 2 een multiplayer modus ala deathmatch had bevat, dat Half-life 2 dan misschien wel de hoogste score ooit had behaald voor pcgp. Dat zegt toch ook wel wat, maarjah, zonde!
Voor de rest kijk ik er erg naar uit! uiteraard :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
4hp schreef op 01 oktober 2004 @ 16:23:
[...]

http://www.hlfallout.net/comments.php?id=7470

Hier staat dat we volgende week via Steam CS:Source kunnen aanschaffen. Hierbij koop je automatisch HL2 :)

[...]
Maar gelukkig was dat al 2 paginas (of 3) eerder al gezegd dus niemand zal de spuit11 trofee voorlopig over kunnen nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
D³ schreef op 01 oktober 2004 @ 16:22:
[...]
Helemaal geen onzin. HL1 is misschien iets van 15-20 uur de eerste keer.

[...]
Ik hoop het, maar vrees van niet.
De eerste keer dat ik HL uitspeelde heb ik er iets van 1,5 maand over gedaan, misschien nog wel langer. Maar dat kwam ook doordag het mn eerste spel was dat ik zonder cheats heb uitgespeeld. Dus ik ging meestal dood. :D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp

4hp

Devilion schreef op 01 oktober 2004 @ 17:22:
[...]

Maar gelukkig was dat al 2 paginas (of 3) eerder al gezegd dus niemand zal de spuit11 trofee voorlopig over kunnen nemen :)
Iemand vroeg bron, ik geef een bron :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahhh 26 november duurt nog zoooo lang. Nouja beter laat dan nooit ;) iig kunnen we volgende week al css spelen :)

Maar waarom blijft mijn fucking hl2 preload maar op 35procent hangen? Ik heb me pc al 2 dagen aanstaan maar hij blijft maar bij 35%. Ookal begin ik smorgens vroeg als de content servers nog makkelijk files kunnen serven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:59
Wat ik nou zo zonde vind is dat de review van pcgp totaal niet echt objectief is. Zowiezo is het al belachelijk dat ze zoveel over hl2 hebben geschreven en al het andere op de markt. Hun "15 meest veelbelovende games" staat hl2 al 3 jaar op nummer 1 en ik snap niet hoe ze daar nou aan gekomen zijn.
De review van doom3 vond ik echt veels te negatief net als vele andere games die gewoon goed waren.
Wat ongeloofelijk dom van Valve om er geen multiplayer bij te doen, waarom dit spel nog legaal kopen (een t-shirt kan ik zelf ook wel bedrukken met hl2 erop als ik er 1 zou willen hebben wat ik toch niet wil ;) )
En een spelduur van 19 uur!! Doom3 zit al op 20 (en deze zou volgens menige aanzienlijk korter worden als hl2)
Het lijkt me nog steeds een leuk spel maar heb nu toch echt al een bittere smaak in me mond als ik al die beloftes en noem maar op denk die gemaakt zijn etc.
Gewoon jammer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Helaas zijn er mensen die altijd wel wat te zeiken hebben. Ik noem geen namen, sjek...

Ik weet niet wat er met je is, maar je lijkt iets tegen de game te hebben, correct me if I'm wrong. Daarbij, ik ben een speler die altijd echt alles wil checken, dus ik kom toch wel over die 20 uur heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelduur van 19 uur? :( Gabe Newell heeft gezegd rond de 40 uur dacht ik. Iig langer dan 19 uur.

Ik neem aan dat de reviewers de tijd namen voor het spel en alles doorlopen en rustig bewandelde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Alleen staat bij de minimum specs bij de review van de PCG wel dat je een internetverbinding moet hebben, terwijl ik nu toch echt dacht dat je voor SP geen internetverbinding zou nodig hebben, maar voor MP wel :? Of loop ik weer achter en is het weer terugveranderd? Of gaan ze er van uit dat je zeker MP spelen zal (ook al zit dat er niet bij :P ). (Ja, CS wel, maar dat zie ik niet als HL MP :P )

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjek schreef op 01 oktober 2004 @ 17:46:
Wat ik nou zo zonde vind is dat de review van pcgp totaal niet echt objectief is. Zowiezo is het al belachelijk dat ze zoveel over hl2 hebben geschreven en al het andere op de markt. Hun "15 meest veelbelovende games" staat hl2 al 3 jaar op nummer 1 en ik snap niet hoe ze daar nou aan gekomen zijn.
De review van doom3 vond ik echt veels te negatief net als vele andere games die gewoon goed waren.
Wat ongeloofelijk dom van Valve om er geen multiplayer bij te doen, waarom dit spel nog legaal kopen (een t-shirt kan ik zelf ook wel bedrukken met hl2 erop als ik er 1 zou willen hebben wat ik toch niet wil ;) )
En een spelduur van 19 uur!! Doom3 zit al op 20 (en deze zou volgens menige aanzienlijk korter worden als hl2)
Het lijkt me nog steeds een leuk spel maar heb nu toch echt al een bittere smaak in me mond als ik al die beloftes en noem maar op denk die gemaakt zijn etc.
Gewoon jammer....
Tja gelukkig is css ook geen multiplayer ofzo... En van doom3 zijn ook zat reviews die doom3 veel te veel credit geven vind ik (en nog een heleboel andere) dus dat slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Xrenity schreef op 01 oktober 2004 @ 17:49:
Helaas zijn er mensen die altijd wel wat te zeiken hebben. Ik noem geen namen, sjek...

Ik weet niet wat er met je is, maar je lijkt iets tegen de game te hebben, correct me if I'm wrong. Daarbij, ik ben een speler die altijd echt alles wil checken, dus ik kom toch wel over die 20 uur heen.
Niks tegen de game wacht er zelf ook al op maar het is echt overhyped als ik het zo eens nader bekijk. Kan ook wel zeggen dat er hier mensen zitten en ik noem geen namen die veels te veel verwachten en alles pracht en praal is. Ik vind het missen van een multi zwaar, en als je ziet hoeveel tijd ze gehad hebben kon dit er minimaal (ook al was het maar alleen dm echt wel bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

umm counterstrike, day of defeat... ummm mods van heel veel mensen..
en doom3 20 uur? wtf heb je met je ogen dicht zitten spelen? ik was er binnen een uurtje of 11 wel doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Vertaling van de PC Format Review (96%)
Zoveel bladen die zo positief zijn, het kan niet meer mis gaan :)
Maar damn it, maak een release date bekend! En dan wel een nog in oktober als het even kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 17:55:
[...]

Tja gelukkig is css ook geen multiplayer ofzo... En van doom3 zijn ook zat reviews die doom3 veel te veel credit geven vind ik (en nog een heleboel andere) dus dat slaat nergens op.
Ben ik met je eens maar waarom slaat het nergens op? Omdat jij dat zegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Pu_Dy schreef op 01 oktober 2004 @ 17:57:
umm counterstrike, day of defeat... ummm mods van heel veel mensen..
en doom3 20 uur? wtf heb je met je ogen dicht zitten spelen? ik was er binnen een uurtje of 11 wel doorheen.
Dat is wat de reviewers er algemeen van maakte op normal en dat is in het geval van hl2 ook. Ja far cry had ik ook zo klaar op easy :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

goh, het heet niet voor niets easy:

easy even vertalen voor je: Makkelijk

defenitie:

mak·ke·lijk (bn.)
1 gemakkelijk
2 gerieflijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniek

sniek

Got root?

@ iedereen

Maakt me niet uit wat beter gereviewed wordt. Maakt me niet uit wat de release date wordt. Wat ik weet is dat ik 2 dagen vrij neem als ik hem uiteindelijk dan toch echt binnen hebt.

24/7 pizza hotline, 4 kratten gerstenat, waterpijp deluxe revised, HL2 houden mij wel maanden bezig. CS:s ook zekersssssssssss..... :)

PS: ben het met iedereen eens dat Doom 3 een beetje te weinig credit krijgt. Al vind ik het een erg donkere game. De eentonigheid maakt dat je het op een gegeven moment absoluut niet eng meer vind een nieuwe kamer in te lopen. Bij HL2 daarentegen verschillen de omgevingen enorm. Ik dank dat dat uiteindelijk het verschil gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjek schreef op 01 oktober 2004 @ 18:00:
[...]

Ben ik met je eens maar waarom slaat het nergens op? Omdat jij dat zegt?
Omdat jij hl2 overhyped vind en dat als excus gebruikt. Ik heb een beetje het verkeerde woord gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Pu_Dy schreef op 01 oktober 2004 @ 18:08:
goh, het heet niet voor niets easy:

easy even vertalen voor je: Makkelijk

defenitie:

mak·ke·lijk (bn.)
1 gemakkelijk
2 gerieflijk
Je weet wel hoe een woordenboek werkt maar je weet niet niet hoe je tekst moet lezen. Het eerste stuk van mijn vorige post lijkt me duidelijk. :Z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 18:18:
[...]

Omdat jij hl2 overhyped vind en dat als excus gebruikt. Ik heb een beetje het verkeerde woord gebruikt.
Jah eigenlijk wel, het spel was al voor vele superb voordat er duidelijkheid was dat vind ik redelijk hyped.
Nogmaals ik zeg niet dat ik het spel slecht vind of dat het spel slecht is, ik vind bepaalde dingen gewoon jammer!! Waarom vatten mensen het zo persoonlijk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Reviewers moeten echt snel een spel uitspelen en kunnen niet een half uur blijven rondlullen. HL² zal dus ook wel veeeeeel langer duren dan 20uur hoor ;)
Ik ben nu al 3 weken bezig met D³ op Veteran. Je moet zelfs alles afzoeken of je komt zonder ammo te zitten.

Denken jullie niet dat er veel "bugs" gaan optreden met die manipulator gun ? Als je bv enkele objecten stapeld waardoor je in delen van het level komt die eigenlijk niet toegankelijk zijn. Lijkt me vrij reel te zijn met deze physics-engine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
26 november? bullshit!
http://www.computerandvid...s_story.php(que)id=109963

even copy pasten die hele hap, want die = jes enzo maken de site niet erg linkbaar :P

[ Voor 25% gewijzigd door Xrenity op 01-10-2004 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:09

Maxow

Hidden Sound System

Mja, zou kunnen, maar ik denk dat valve daar ook wel over nagedacht heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:02

GG85

.......

Waar blijven de scans eigenlijk???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch raar met die multiplayer van HL2. Ik heb in de source-leak met een vriend wel online gespeelt.. dat gevangenislevel bijvoorbeeld, ik snap niet waarom ze dat er nou uit zouden halen? :? Er waren idd nog geen game-modes en playermodels enzo maar dat is niet zo lastig om te maken lijkt me :)
Nouja anders gaan de modders wel aan de slag, vette mp-battles in City 17 lijkt me ook niet verkeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Nu online
Xrenity schreef op 01 oktober 2004 @ 18:32:
26 november? bullshit!
*KNIP DAMNIT*
even copy pasten die hele hap, want die = jes enzo maken de site niet erg linkbaar :P
Haal asjeblieft die link weg.

code:
1
[url=die hele link hier]Klik hier[/url]
Kan ook gewoon, he.

dat wordt dus dit: Klik hier
Dank u voor uw aandacht.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 20:43 . Reden: Doe maar rustig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Nu online
GG85 schreef op 01 oktober 2004 @ 18:39:
[rml]Shockers in "[ PC]Half-Life 2 deel 4"[/rml]

die gast had ze gepost maar kort erna werden ze verwijderd omdat er copyright op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GG85 schreef op 01 oktober 2004 @ 18:39:
Scanz zijn illigaal en zal je hiet niet voor langeretijd zijn staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
vandaag is het 5de deel van de pre-load begonnen bij mij :)

iemand dit gelezen : http://www.steampowered.c...hread.php?threadid=133444

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Detonator schreef op 01 oktober 2004 @ 19:04:
vandaag is het 5de deel van de pre-load begonnen bij mij :)

iemand dit gelezen : http://www.steampowered.c...hread.php?threadid=133444
Half-Life 2 Pre-Loading Phase 5
September 29, 2004, 6:12 pm · valve
van de zelfde site. (Ja dat wisten we al)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Laatst online: 22:58
De extra's van de gold versie etc, zijn in ieder geval beschikbaar voor Europa, daar was hier en daar wat twijfel over; ik heb valve gemaild, en als antwoord gekregen:
Shipping costs will be determined once the price points for Half-Life 2 price points have been decided. Please keep your eye on the forums and Steampowered.com for more information.

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien toch wel HL2 Death Match?
Het is natuurlijk enorm makkelijk te vervalsen, maar een HalfLife2.net member heeft een mailtje gestuurd naar Valve met de vraag of CS: S de enige Multiplayer is.

CS: Source will be the only multiplayer available at the release of HL2. This does not mean that there will be no HL2 DM.

Thank you for your question.

was het antwoord... Betekend dit iets? Is de post echt? Wie zal het zeggen

[bron halflife-2.nl]
Ik heb ooit in een interview met Valve gelezen dat ze gezegd hadden dat:

Half-Life 2 bij de realeas geen MP zou hebben.
en Counter-Strike: Source bij de realease geen SP zou hebben.
En om het op te lozen ze samen in een pakket te gooien, later zouden er dus nog een MP voor HL2 komen, en een SP voor CSS

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniek

sniek

Got root?

Er zullen ook wel meer mods uitkomen mettertijd. Dat was bij 1 ook zo. Alleen nu is het wachten daarop iets vervelender. Ik kan mij nog herinneren dat ik voor Counterstrike eerst heel veel Team Fortress heb gespeeld! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Laatst online: 27-03-2021
Geen HL2 multiplayer... waarschijnlijk komt dat weer later met een patch, maar HL2 moet wel heel goed zijn wil ik hem nu nog kopen.

Mijn intresse voor SP / MP bij HL2 was ongeveer 40% / 60% :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Bansoon op 01-10-2004 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
BaN5Hee schreef op 01 oktober 2004 @ 20:27:
Geen HL2 multiplayer... waarschijnlijk komt dat weer later met een patch, maar HL2 moet wel heel goed zijn wil ik hem nu nog kopen.

Ach MP komt in de vorm van CSS, de normale MP van HL zoog toch.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je niet online met de DM van HL:source? (als die er uberhaupt al inzit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjek schreef op 01 oktober 2004 @ 17:46:
Gewoon jammer....
Daarnaast is dit weer heerlijk:

'CS: Source will be the only multiplayer available at the release of HL2. This does not mean that there will be no HL2 DM.

Thank you for your question. ''

In ander mailtje: 'don't trust any other sources then valve'
--

Hl2 zal dus wel hl2 dm bevatten, maar nog niet tijdens de release.

Daar komt steam into play: het is zon handig programma, ze kunnen handig updaten en alles.

Verder was het duidelijk dat alle mods van halflife gepoort zouden worden, en er misschien wel de meest uitgebreide SDK voor modders uitkomt, dus er zullen prachtige nieuwe creaties komen. Je kan echt zulke leuken dingen doen met die lip sync tools enzo.. en map editor..

Dus SJEK ( ik noem namelijk wel namen): Jammer dat je al die multiplayer mods negeert en doet alsof er geen MP is, en jammer dat je het jezelf niet gunt om in te zien dat dit spel een revolutie is :P

--

ALLE BLADEN (exclusief pcgameplay met hun geen mp verhaaltje, wat er dus wel is, ook nu al met cs:s, dod:S, enz, maar later ook HL2 DM)

zeggen dat het DE BESTE FPS OOIT IS, en "NO OTHER GAME OUT AT THE MOMENT CAN TOUCH IT ". Het is de nieuwe 'messiah' onder FPS, volgens hun.

PC FORMAT: Half-Life 2 is a game which must not be overlooked by any gamer. It has finally arrived. And it's a masterpiece.

PCF 96% The most beautiful moment of game culture on PC, regardless of half-life.

--

Mensen die Half-life 2 afzeiken zijn gewoon niet meer serieus te nemen door al deze woorden van magazines.

Ik heb bijna genoeg gezegd...

Sommige hier, zoals BaN5Hee, lezen blind de woorden van mensen als sjek, zonder zelf echt te zoeken en te lezen, terwijl de informatie gewoon klaar ligt voor het oprapen.

I rest my case.. kan niet wachten om deze revolutie zelf op te starten :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Wow, wat loopt deze topic plotseling snel :P

* Dutchmega legt alvast wat geld aan de kant voor HL2 :)

Erg veel nieuws waaronder niet veel bevestigd.. Wat wel bevestigd is dat bij de release er geen HL2(T)DM zal zijn. CS:Source is de MP van HL2 :) Wel komt er later nog een DM :D Maar CS:Source is een prima MP dus ik vind al dat geklaag maar niets...
De Nederlandse PC Gameplay had als enigste 2 minpunten dat er geen MP was en teamgenoten in de weg lopen in kleine ruimtes... Nou, er komt later nog een MP uit dus de score kan wat omhoog ;)

Damh, ik ben echt alleen al benieuwd naar de verkoopresultaten :P (en dan heb ik het nog niet eens over HL2 zelf :P)
Ook de grootste reclamecampagne lijkt me wel leuk.. In de bios nog een trailertje van HL2 :P
Tussen de bekendmaking van de releasedate en de releasedate zelf, zal vast wel een maandje tussen zitten, genoeg tijd om flink wat reclame te maken :)

Ohja, wat me net binnenschiet, CS is momenteel de meest gespeelde game ter wereld. Met CS:Source in HL2 zal dit alleen nog maar groter worden :) Als Valve nog een goede support blijft houden en wat up to date zou zijn (dus om de tijd af en toe wat extraatjes en nieuwe maps bijv.) dan hoor je niemand klagen ;)

EDIT: Damh.. Al 4 delen over een game dat (nog) NIET UIT IS _/-\o_
Daar kan het Doom3 topic nog een puntje aan zuigen :z

offtopic:
EDIT2: Damh, ik gebruik veel smiles... Don't blame me! Blame MSN!

[ Voor 11% gewijzigd door Dutchmega op 01-10-2004 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Natuurlijk komt er later een DM. Maar wie zegt dat Valve het gaat maken? Zal wel weer een fan-project worden. En daar doelt die Gabe op. Zelfs ik kan die aaname maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaN5Hee schreef op 01 oktober 2004 @ 20:27:

HL2 is zo goed dat je hem haast moet kopen. Voor mezelf vind ik MP wel belangrijk omdat dit de continuiteit van een spel groter maakt (althans voor mij dan). Maar HL2 (en HL1) heeft een sterke troef in handen: de MOD-baarheid. Er zullen genoeg MDOs komen die MP2 gaan ondersteunen daar ben ik echt niet bang voor! En gezien de revieuws is het een super spel! dus een must have...............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HuggyB schreef op 01 oktober 2004 @ 21:54:
Natuurlijk komt er later een DM. Maar wie zegt dat Valve het gaat maken? Zal wel weer een fan-project worden. En daar doelt die Gabe op. Zelfs ik kan die aaname maken.
Nee daar doelt hij niet op...

Pff jij geeft gewoon je eigen betekenissen aan dingen :)

Als Er aan valve gevraagd wordt: is it true there won't be a HL2 DM?
en hij antwoord: "not upon release, but later on etc'

Dan doelt hij natuurlijk niet op mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 22:15:
[...]

Nee daar doelt hij niet op...

blaat
Dat weet jij dus niet. Meer info geeft hij niet. Jij doet nu precies wat ik doe.... "een betekenis geven aan".

Maar who cares. Ik kom er net weer achter dat je met custom maps gewoon in CS je eigen setup kan maken. Ik heb dat zelf ook gedaan in het verleden. Iedereen met Valve Hammer kan zijn eigen Counterstrike DM of TDM matches maken. Als Valve Hammer wel up to date is met compatibiliteit... maar dat moet toch wel.
Hoe zit het eigenlijk met Valve Hammer? Is de oude compatibel met de Source engine? Ik meen wel te weten dat er custom maps in omloop zijn voor de CS:S beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
HuggyB schreef op 01 oktober 2004 @ 22:34:
[...]

Dat weet jij dus niet. Meer info geeft hij niet. Jij doet nu precies wat ik doe.... "een betekenis geven aan".

Maar who cares. Ik kom er net weer achter dat je met custom maps gewoon in CS je eigen setup kan maken. Ik heb dat zelf ook gedaan in het verleden. Iedereen met Valve Hammer kan zijn eigen Counterstrike DM of TDM matches maken. Als Valve Hammer wel up to date is met compatibiliteit... maar dat moet toch wel.
Hoe zit het eigenlijk met Valve Hammer? Is de oude compatibel met de Source engine? Ik meen wel te weten dat er custom maps in omloop zijn voor de CS:S beta.
Valve heeft beloofd om een SDK uit te brengen voordat HL2 zou uitkomen. Daarin zal wel de nieuwe Hammer zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Na het stelen van de broncode dachten ze : Och, in plaats van de multiplayer beveiliging opnieuw te schrijven laten we het gewoon weg ! ;)
Na een jaar hebben ze de MP er helemaal uitgesloopt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchmega schreef op 01 oktober 2004 @ 22:37:
[...]

Valve heeft beloofd om een SDK uit te brengen voordat HL2 zou uitkomen. Daarin zal wel de nieuwe Hammer zitten.
Ik hecht niet meer zo'n waarde aan de beloftes van Valve.
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exe-cuter schreef op 01 oktober 2004 @ 18:26:Ik ben nu al 3 weken bezig met D³ op Veteran. Je moet zelfs alles afzoeken of je komt zonder ammo te zitten.
offtopic:
Lol, ik had nog meer ammo over op het einde dan dat ik in het hele spel gebruikt heb volgensmij :D

Even een vraagje;

Zijn die benchmarks op de SP met 1024 MB geheugen gedaan of wat??? En welke processor enzo??

Ik zou nl. graag met AA & AF 1024 x 768 willen spelen met 39 FPS :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Nog even over de speelduur, gabe heeft ooit gezegd:
40 hour playtime, 20 hours for diehard gamers.

Dus als je het verhaal volgt, filmpjes bekijkt, af en toe doodgaat, alle subdingen/secrets enzo volgt ben je 40 uur zoet.
Als je puur alleen voor het uitspelen speelt, is 20 uur te halen.

Ik weet zeker dat ik er minstens 60 uur over ga doen, ik vond het spelen met de physics in de alpha al zooo gigantisch cool... :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Ik denk dat ik hem meteen op Hard ga zetten. Als het te gortig word, kan hij altijd wel lager (en moet ik het spel opnieuw spelen :D ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Ik verwacht van een game van het kaliber van hl2 minimaal een goede multiplayer optie erin, dit was juist hetgene wat hl1 zo intens populair maakte de steengoede multiplayer (ok dit was welliswaar in de vorm van een add-on maar dit maakte hl1 onsterfelijk)
Voor de 50.000 keer ik heb niks tegen hl, dat jij niet tegen een portie kritiek kan die in mijn ogen redelijk terecht is is je eigen probleem, en het is niet eens tegen jouw bedoelt. Ik vind dat ze minimaal een multi erin hebben kunnen doen. Wat is er nou aantrekkelijker een sp van 19 uur and that's it, of een sp van 19 uur + oneindig multi?
Het spel zou kwa sp al 40 uur duren volgens eerdere berichten en ik ben daar al zwaar teleurgesteld in en dan ook nog eens geen multi, dat vind ik vrij kaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Ik weet nog dat een lange tijd geleden (in een ver land) iemand Gabe wat vroeg over de mltiplayer in HL2. Hij antwoorde in de trend van:

"It's very unique. I play it every day".

Wie o wie herinnert zich dit nog? Ik wist niet dat een remake van een oude doch populaire mod zo uniek was. Wat is er nu zo ongelovelijk uniek aan CS:S boven reguliere CS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HuggyB schreef op 02 oktober 2004 @ 00:18:
Ik weet nog dat een lange tijd geleden (in een ver land) iemand Gabe wat vroeg over de mltiplayer in HL2. Hij antwoorde in de trend van:

"It's very unique. I play it every day".

Wie o wie herinnert zich dit nog? Ik wist niet dat een remake van een oude doch populaire mod zo uniek was. Wat is er nu zo ongelovelijk uniek aan CS:S boven reguliere CS?
Dat heet:

easy money

niks meer, niks minder.
Gewoon lekker de koe flink uitmelken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF voor de verglijking PC Gamer UK

Doom3: 90%
Half-Life 1: 96%
Warcraft 3: 90%
Deus Ex 1: 92%
Unreal 2: 83%
Medieval total war: 93%
Max payne 2 : 85%
GTA vice city: 93%
Halo: 91%
PoP: 89%
(Far Cry: 91%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Laatst online: 31-08 14:37
Blah. Vind het toch wel jammer dat er geen standaard MP in zit. Een goede MP optie is toch wel voor mij de reden om een spel te kopen ja of nee. Totdat het spel geen fatsoenlijke MP bevat (inclusief mods) koop ik het niet en zoek ik wel een manier om het toch te kunnen spelen. Op het moment dat de mods etc. een beetje op gang komen zie ik wel weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Ik meen ergens een mail te hebben gelezen aan Cliffe, waarbij hij antwoordde dat zowel HL2 als CS:S moeilijke games waren om te maken en dat ze wel zouden zien hoe ver ze zouden komen.

Geen idee of hij hierbij op MP doelde, maar daar ga ik wel een beetje van uit ;) En zo niet; jammer dan, je hebt CS: S, je krijgt tientallen mods...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:50
ik ben wel blij dat css erbij zit, ik vind dat hl dm echt niks aan!
ik word wel steeds benieuwder naar het spel, de screens zijn veelbelovend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Wat een gezeur... er zit MP in en dat is CS:Source!
Daarnaast heb je ook nog een hele lange rits mods en later nog HL2DM....

De PC Gamer reviews zijn ook geschreven voordat onze Gabe antwoordde dat er later nog een HL2DM zou komen...

[ Voor 33% gewijzigd door Dutchmega op 02-10-2004 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranzy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-10-2023

Ranzy

Live 'till You Die

Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 19:00:
[...]

Scanz zijn illigaal en zal je hiet niet voor langeretijd zijn staan.
Scans van de PC Gameplay zijn niet illegaal hoor, dat mag van de PC Gameplay redactie, staat ergens in het magazine.
Anyways, hier zijn ze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Laatst online: 30-03-2024
Ranzy schreef op 02 oktober 2004 @ 11:07:
[...]

Scans van de PC Gameplay zijn niet illegaal hoor, dat mag van de PC Gameplay redactie, staat ergens in het magazine.
Anyways, hier zijn ze...
Zie je dat:
Releasedatum:
Oktober

:? Wie moet ik geloven.
Na deze post ren ik naar beneden om te kijken of mijn pcgp al binnen is :Y)

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop ook dat de TFC:S erbij doen, en dat TF2 ook snel uitkomt, genoeg MP dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El Snorro schreef op 02 oktober 2004 @ 11:15:
[...]

Zie je dat:
Releasedatum:
Oktober

:? Wie moet ik geloven.
Na deze post ren ik naar beneden om te kijken of mijn pcgp al binnen is :Y)
Ik hoop dat we Oktober moeten geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranzy

Ranzy

Live 'till You Die

Ik dacht dat de release date 26 november was in de States en een paar dagen later in Europa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Ranzy schreef op 02 oktober 2004 @ 11:38:
Ik dacht dat de release date 26 november was in de States en een paar dagen later in Europa...
Er is nog niks bevestigd. Maar iedereen gelooft het gewoon :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Nu online
Ranzy schreef op 02 oktober 2004 @ 11:38:
Nee het zou 23 november is de US of A zijn en 26 november in Europa.

(Bron: nieuws: Europese releasedatum Half-Life 2 is 26 november)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranzy

Ranzy

Live 'till You Die

Ah zo... Ik hoop toch ook op vroeger hoor en het lijkt me vreemd dat het spel al wel is gereviewed, maar dat we nog wel 2 maand moeten wachten op de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranzy

Ranzy

Live 'till You Die

Ik heb de scans moeten verwijderen, de redactie kwam zagen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Nog een toevoeging aangezien het Steam topic dicht is: Sommige mensen hebben nog steeds problemen met Steam. Steam helemaal verwijderen (wel de .gcf game files backuppen :P) en opnieuw installeren (nieuwe versie downloaden van Steam site) scheelt al een enorme hoop. Ook op de Steam fora zit een lijst met problemen en oplossingen :) Ik vind Steam persoonlijk enorm verbeterd sinds de eerste releases ;)
Devilion schreef op 02 oktober 2004 @ 11:56:
[...]

Nee het zou 23 november is de US of A zijn en 26 november in Europa.

(Bron: nieuws: Europese releasedatum Half-Life 2 is 26 november)
Dat was een zinloze nieuwsbericht want het is NIET bevestigd en door vele sites/mensen beschouwd als bogus! (onzin)

Als de releasedate bekend word, wordt dat (vast) massaal bekend gemaakt :)

[ Voor 33% gewijzigd door Dutchmega op 02-10-2004 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

sjek schreef op 02 oktober 2004 @ 00:10:
Ik vind dat ze minimaal een multi erin hebben kunnen doen. Wat is er nou aantrekkelijker een sp van 19 uur and that's it, of een sp van 19 uur + oneindig multi?
Het spel zou kwa sp al 40 uur duren volgens eerdere berichten en ik ben daar al zwaar teleurgesteld in en dan ook nog eens geen multi, dat vind ik vrij kaal.
Maar goed dat jij vroeger dan geen games hebt gespeelt want die hadden bijna allemaal GEEN multiplayer.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen lezen jullie niet ofzo?

ER KOMT WEL HL2 DM IN, volgens een reactie van valve op een mail van een fan gister.

Het is er alleen nog niet tijdens de release, maar later wel, waarschijnlijk met een update van steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xrenity schreef op 02 oktober 2004 @ 11:44:
[...]

Er is nog niks bevestigd. Maar iedereen gelooft het gewoon :s
Jep, mensen lezen niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjek schreef op 02 oktober 2004 @ 00:10:
[...]

Ik verwacht van een game van het kaliber van hl2 minimaal een goede multiplayer optie erin, dit was juist hetgene wat hl1 zo intens populair maakte de steengoede multiplayer (ok dit was welliswaar in de vorm van een add-on maar dit maakte hl1 onsterfelijk)
Voor de 50.000 keer ik heb niks tegen hl, dat jij niet tegen een portie kritiek kan die in mijn ogen redelijk terecht is is je eigen probleem, en het is niet eens tegen jouw bedoelt. Ik vind dat ze minimaal een multi erin hebben kunnen doen. Wat is er nou aantrekkelijker een sp van 19 uur and that's it, of een sp van 19 uur + oneindig multi?
ER ZIT MP IN, alleen niet tijdens release.

Sorry dat ik je post nutteloos noemde btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 15:04:
[...]

ER ZIT MP IN, alleen niet tijdens release.

Sorry dat ik je post nutteloos noemde btw ;)
Nouja, het is nog niet 100% zeker of die mail wel echt is enzo hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Wat maakt het nou uit dat er "nog" geen mp inzit, alsof iedereen zit te wachten op de mp van hl2 ipv hl2 zelf |:( (kan het me niet voorstellen). We mogen al blij zijn dat cs:s er iig bij zit, ze hadden die er ook uit kunnen laten.

[ Voor 10% gewijzigd door bAdmuTs op 02-10-2004 15:44 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranzy

Ranzy

Live 'till You Die

Indeed, ik koop HL2 in de eerste plaats voor de prachtige singleplayer. Wel spijtig dat hij 60€ gaat kosten, net zoals Doom³. Maar ik heb het er wel voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 11-09 16:23

Jumpiefox

Hoi ?

Ik persoonlijk hoef geen hl2 mp dat dm gedoe enzo bleh :P Cs:source vind ik aan de andere kant eruggg cool :P

The first casualty in war is always the truth...

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reageer alleen ontopic. Laat zinloze reacties achterwege, evenals flames en vragen die al meerdere malen voorbij zijn gekomen. Als je een vraag hebt zoek dan eerst zelf naar een antwoord voordat je het hier vraagt.

Hou het netjes, gezellig en ontopic :)