[PC]Half-Life 2 deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.272 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 17:38:
[...]

Het is ook niet zo, dat staat vast. De full versie is nml nooit gelekt.

We moeten em alleen nog ff overtuigen denk ik :)
Maar hoe? :P Hij lijkt vrij zeker van zn zaakje.

Denk trouwens dat ik maar gauw een 9800 XT ga kopen met een Ati-voucher :)

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:27
Ja, dan krijg je die neppe Bronze Edition via Steam, en ik wil toch cker de Silver!

Verwijderd

Devilion schreef op 30 september 2004 @ 18:49:
Ja, dan krijg je die neppe Bronze Edition via Steam, en ik wil toch cker de Silver!
Je kan upgraden, als je een ati-hl2 coupon hebt, kan je met extra geld silver en gold via steam kopen ipv bronze.
Stond op hl2-news site (weet niet zo snel welke)

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
en dan heb ik weer eens geen geld... Hopelijk kan ik HL2 nog een beetje goed draaien @ mijn pc...

Zou er nog een HL2 demo uitkomen? Valve zei dat ze het niet zouden doen omdat het geen goede indruk van de volledige game zou geven.. Misschien veranderen ze nog wel van gedachten, bijv. wanneer de HL2 verkoop minder word :P

Maar ik denk echt wel dat HL2 alle verkooprecords gaat breken :) Het wachten is nu op een releasedate (en wanneer die bekend word, zou VUG met een grootse campagne beginnen :D)

EDIT:
@ PC Gamer DVD: Half-Life 2 Bink Magnet? huh.. Bestaat die? O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Dutchmega op 30-09-2004 19:03 ]

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:58
Dat stond op hlfallout, en dat is iets wat ik vanmorgen ook gepost heb. Die neppe Bronze edition; ach, je krijgt hem, gratis en voor niets. Ik vind het dan niet meer dan logisch dat je de goedkoopste versie krijgt; er was immers belooft om halflife2 gratis te krijgen, je krijgt er zelfs cs:s bij. Daarnaast kun je (wat ik heel erg netjes vind) met bijbetaling een uitgebreidere versie kopen.

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Dutchmega schreef op 30 september 2004 @ 19:02:
EDIT:
@ PC Gamer DVD: Half-Life 2 Bink Magnet? huh.. Bestaat die? O-)
Dat blijkt gewoon coast te zijn :)

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Dutchmega schreef op 30 september 2004 @ 19:02:
Maar ik denk echt wel dat HL2 alle verkooprecords gaat breken :)
Denk niet dat het de Sims verbreekt....

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Yohann!s schreef op 30 september 2004 @ 19:28:
[...]

Denk niet dat het de Sims verbreekt....
Geloof je het zelf. HL2 is vervolg op een van de beste spellen ooit. Het wordt al een jaar gehyped. We zijn nu al 4 topics verder, en het is nog niet eens uit. En niet alleen op GoT, overal kunnen ze niet op deze game wachten :p
Dus, ik denk dat HL2 het zeker beter gaat doen als Sims 2....

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• LiToKi
  • Laatst online: 11-09 15:37
Chester schreef op 30 september 2004 @ 19:59:
[...]

Geloof je het zelf. HL2 is vervolg op een van de beste spellen ooit. Het wordt al een jaar gehyped. We zijn nu al 4 topics verder, en het is nog niet eens uit. En niet alleen op GoT, overal kunnen ze niet op deze game wachten :p
Dus, ik denk dat HL2 het zeker beter gaat doen als Sims 2....
Hmm, tja, ik moet 't ook nog zien, Half-Life heeft een kleinere doelgroep dan de Sims 2 natuurlijk. En de Sims 1 staat onbetwist op nummer 1 qua verkoop, niet Half-Life. 1 miljoen stuks verkopen in 10 dagen tijd is toch niet iets om 'ff' overheen te gaan, al is 't Half-Life 2 ;).

Verwijderd

Ik denk dat het Half-Life 2 lukt om een miljoen in 2 dagen tijd te verkopen... Waarom? Volgende simpele redenen:

1. Makkelijk te krijgen via Steam
2. Goedkoop te krijgen via Steam
3. Meest gehypte spel óóit

(wat verkocht HL2 ook alweer? iets van 20 miljoen kopiëen worldwide?? Geloof me, we komen makkelijk aan meer dan een miljoen in 10 dagen... :p)

• Ikkuh84
  • Nu online
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 20:37:
Ik denk dat het Half-Life 2 lukt om een miljoen in 2 dagen tijd te verkopen... Waarom? Volgende simpele redenen:

(wat verkocht HL2 ook alweer? iets van 20 miljoen kopiëen worldwide?? Geloof me, we komen makkelijk aan meer dan een miljoen in 10 dagen... :p)
Zeker dat Half Life 2 niet in 2 dagen 1 miljoen exemplaren kan verkopen ...
En The Sims 2 record breken ze ook niet, mede omdat Sims 2 ook door veel meisjes wordt gekocht ( en dan ook echt veel ) en dus een vele malen grotere fanbase heeft ...

Zal denk ik net zoals Doom 3 gaan .. na paar weken de 1 miljoen exemplaren

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Timocos schreef op 30 september 2004 @ 20:56:
[...]

Zeker dat Half Life 2 niet in 2 dagen 1 miljoen exemplaren kan verkopen ...
En The Sims 2 record breken ze ook niet, mede omdat Sims 2 ook door veel meisjes wordt gekocht ( en dan ook echt veel ) en dus een vele malen grotere fanbase heeft ...

Zal denk ik net zoals Doom 3 gaan .. na paar weken de 1 miljoen exemplaren
Ik denk dat jullie CS:S vergeten :P. Er wordt door ongelovelijk veel mensen CS gespeeld dus ik denk dat het hard zal gaan met de verkoop :P. Misschien gaat het record van The Sims 2 eraan :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
Denk dat de gehele HL communitie echt wel ff wat groter is dan die van de sims.
Denk aan HL zelf, CS, DoD en alle andere mods.

En ik denk niet dat er veel mensen zijn die zo die-hard fan zijn van de sims als ik van HL, kep al enkele exemplaren uit de budgetbak gered :Y), schandalig om HL daarin neer te leggen :(

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
@ lanVlam.

Post es wat plaatjes, die we dus nog niet hebben kunnen zien in de beta. Als je dat doet geloof ik je, maar ik geloof niet dat je een nieuwe screen kan posten. (doe maar een van het trein ritje eigenlijk)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Verwijderd

Hoe is het überhaupt mogelijk dat diegene HL2 speelt als het geen editor of employee van VUG/VALVe is? Het encrypted steam content moet nog wachten op de laatste phases die alle dlltjes en exes gaat bevatten.. Dus wellicht een pre-alpha samengesmelt met het nieuwere steam-content? Ik kan het mij nauwelijks voorstellen... Volgens mij dus gewoon de pre-alpha
vacuumcleaner schreef op 30 september 2004 @ 21:06:
schandalig om HL daarin neer te leggen :(
Met jou kan ik praten.. Ook al bij de FRS/Dynabyte/Dixons en dat soort zaken HL1 Game of the Year Packs gered voor 5 €? :p Ik wel, en doneer ze dan met alle genoegen aan vrienden om hun te motiveren HL enz. te gaan spelen.. (het gaat vaker om de key, de meeste mensen hebben toch een breedband verbinding, en zo'n HL1-key voor zo'n prikkie is niet altijd even snel te vinden)... :o

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 21:22 ]

Verwijderd

Vanitas schreef op 30 september 2004 @ 21:10:
@ lanVlam.

Post es wat plaatjes, die we dus nog niet hebben kunnen zien in de beta. Als je dat doet geloof ik je, maar ik geloof niet dat je een nieuwe screen kan posten. (doe maar een van het trein ritje eigenlijk)
Omg tuurlijk niet ... ook al kan hij dit niet moet je hier niet om vragen, dit zijn namelijk spoilers ..omg

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 20:37:

Zal steam echt goedkoper worden? Ik wacht met spanning op de bekendmaking van de prijzen. Voor mij is in ieder geval al duidelijk dat ik het via steam ga kopen. Ik wilde eerst voor het standaard brons gaan, maar ik neig inmiddels naar zilver.

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

Chester schreef op 30 september 2004 @ 19:59:
[...]
We zijn nu al 4 topics verder, en het is nog niet eens uit.
eigenlijk zijn er al 10 grote topics over hl2 :X

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 21:21:
[...]

Zal steam echt goedkoper worden? Ik wacht met spanning op de bekendmaking van de prijzen. Voor mij is in ieder geval al duidelijk dat ik het via steam ga kopen. Ik wilde eerst voor het standaard brons gaan, maar ik neig inmiddels naar zilver.
Wat was de prijs van Condition Zero? Ik heb via steam dus uiteindelijk iets van 22 € neergeteld (was vooral voor CS:Source.. :D).. Hoeveel kostte dit spel op het moment van introductie in NL??

• FlashBang
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 21:24:
[...]

Wat was de prijs van Condition Zero? Ik heb via steam dus uiteindelijk iets van 22 € neergeteld (was vooral voor CS:Source.. :D).. Hoeveel kostte dit spel op het moment van introductie in NL??
vooral voor CS:Source? waarom in godsnaam, je kan er alleen maar de beta mee spelen :X

Verwijderd

Whoah die plaatjes :)

Ik kijk er echt super naar vooruit! Als dit spel uitkomt zal het denk ik toch een stuk rustiger worden op het forum ;)

Of HL2 de verkooprecords van The Sims verbeteren lijkt me sterk omdat de sims gewoon ook een enorm gehypte (EA) game is. EA staat bij mij gelijk aan een soort spellendiaree van mindere spellen. Maar omdat The Sims nou eenmaal een enorm sterke en grote community heeft, zal het record waarschijnlijk niet verbroken worden.

Ik vind wel dat HL2 het verdient als het uitkomt. Er zullen toch zeker een groot aantal exemplaren worden verkocht de eerste week en ik dnek dat ze in de eerste week wel aan de miljoen komen. 2 dagen lijkt me zeer onwaarschijnlijk...

Maar we zullen het af moeten wachten...

Tot dan blijven we plaatjes kijken :)

Verwijderd

Devilion schreef op 30 september 2004 @ 22:03:
vooral voor CS:Source? waarom in godsnaam, je kan er alleen maar de beta mee spelen :X
Jep, heerrrrrrlijk vernieuwend dust spelen (ken ik ondertussen als mijn broekzak :X).. CZ is ook leuk, en CSS kwam er als leuke bijkomstigheid bij.. :p Zie het probleem verder ook niet, als ik daar mijn geld aan wil uitgeven moet ik dat lekker zelf weten.. ;) (lijkt mij altijd beter dan mensen die het illegaal verzorgt krijgen..)

Waar komen die screenshots vandaan????? :9~

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 22:52 ]

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 22:55:
[...]

Hoe kom je hier nou weer aan!?!
Gokje, van de cd die bij het blad PCG UK zat ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

[...]

Hmm.. Dit zijn toch wel gewoon screenshots, zou héél goed kunnen dat die van een DVD afkomen van een reviewend magazine.. Ik moet wel bekennen dat ik met dat "Follow Squad" een beetje een Freedom Fighters vibe krijg (niet dat die spellen te vergelijken zijn)... Maar kijk eens hoe al van de ene foto naar de andere de emoties op Alyx haar gezicht veranderen....

• Vanitas
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 21:20:
[...]

Omg tuurlijk niet ... ook al kan hij dit niet moet je hier niet om vragen, dit zijn namelijk spoilers ..omg
Spoilers terwijl je in de eerste minuut van het spel zit... 8)7

Mooie screens btw.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:14
[...]

anders stel jij even de zelfde vraag ;)

komen van de cd/dvd

Verwijderd

Shockers schreef op 30 september 2004 @ 23:14:
[...]

anders stel jij even de zelfde vraag ;)

komen van de cd/dvd
mmm pc gameplay moest de screens van de DVD verwijderen in opdracht van valve. Zou dit niet voor andere magazines gelden?

Verwijderd

Maar die DVD's zijn toch pas beschikbaar samen met de magazines? En die magazines zijn toch vanaf 5 oktober pas te koop?

Verwijderd

Had begrepen dat pcgameplay morgen in de boekenwinkels ligt.. Dus je ziet mij morgen direct naar de Dekker v.d. Vegt oid rennen.. :p Sowieso, het begint nu lekker te borrelen, dus ik voel gewoon dat het binnenkort gaat uitkomen :+ :X

Verwijderd

Op de Pc gameplay site staat anders 5 oktober.

• Dutchie!

Dutchie!

....

Woei dan heb ik morgen halflife 2 op de deur mat :D naja, in PC gameplay vorm dan ;) .

Maar wat ik bedoelde met de Sims(1).... is dat HL2 zelf (!!) echt niet meer gaat verkopen. Als je CS / DOD e.d. erbij zou nemen (wat eigenlijk addons zijn, dan moet je ook die rekenen van de Sims...

En zeg nou zelf welke game heeft nu al 10 Addons gehad ? (alleen de sims). Omdat het spel door.... (hardcore gamers word gekocht, kleine groep) de gemiddelde gamer (grote groep) en dan de meisjes groep :) daar zijn er ooooook een heleboel van. En dit haal je helaas niet met HL2. Mijn zusje en nichtje e.d. spelen dat *** spel :/ en ze vinden het nog leuk ook.

geef mij maar Half-Life2 :D :D :D Slapeloze nachten komen eraan!

Verwijderd

Zou css nou ook 5 oktober uitkomen?

• Shockers
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 23:18:
[...]

mmm pc gameplay moest de screens van de DVD verwijderen in opdracht van valve. Zou dit niet voor andere magazines gelden?
Niet alle screens.. er zouden 40 exclusieve screens komen maar daar stak valve zijn crowbar voor.

meer @

http://members.lycos.co.uk/darkyojimbo/More/image11.jpg
http://members.lycos.co.uk/darkyojimbo/More/image06.jpg
http://members.lycos.co.uk/darkyojimbo/More/image02.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Shockers op 30-09-2004 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
DAMN!! Die derde, dikke ownage :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
HuggyB schreef op 01 oktober 2004 @ 00:27:
Ow, in dat geval post ik de 35 anderen ;)

Ga het maar lekker spoilen voor jezelf :p

Er zijn er een paar down blijkbaar.
post dan wel werkende links ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Shockers schreef op 01 oktober 2004 @ 00:31:
[...]

post dan wel werkende links ;)
Helaas, helaas, niemand ziet ze meer. Net deden ze het nog... maar de vraag is groot natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, vette shit allemaal. Valt mij op dat vooral de lichten stukken beter zijn geworden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Nu online

BaRF

bijna kerst

mmm, ik ga geen plaatjes kijken, maar ik heb er twee gezien, mech + follow squad, en dat zou best nog eens één van die verassingen zijn die valve in petto had :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooie plaatjes :) god wat wil /me dat spel

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe screens van bekende locaties uit de filmpjes:
http://www.worthplaying.c...20440&mode=thread&order=0

Waaronder:
Afbeeldingslocatie: http://www.worthplaying.com/press/155/hl2_image13.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.worthplaying.com/press/155/hl2_image01c.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.worthplaying.com/press/155/hl2_image10c.jpg

Naar mijn mening zijn de meeste screens slecht geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 23:26:
Op de Pc gameplay site staat anders 5 oktober.
Nou hier ligt ie allesinds al in de winkel :)
Ben hem daarjuist weest halen, HL2 krijgt van PCGP 90% (had meer verwacht, bv rome total war krijgt in datzelfde nr 92%)

Positief:
- briljant gebruik van physics
- grote variatie tussen levels
- knappe ingame animaties
- tal van originele gameplay vondsten

Negatief:
- geen multiplayer deathmatch
- al squadmates lopen soms in de weg
Zelf speelden we het spel op een kleine 19h uit op "normal"^

[ Voor 45% gewijzigd door XWB op 01-10-2004 09:42 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
SWEET! ben ik blij dat ik vandaag de pc-gameplay binnen krijg :D (hoop ik dan iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Hacku schreef op 01 oktober 2004 @ 09:36:
[...]

Nou hier ligt ie allesinds al in de winkel :)
Ben hem daarjuist weest halen, HL2 krijgt van PCGP 90% (had meer verwacht, bv rome total war krijgt in datzelfde nr 92%)

Positief:
- briljant gebruik van physics
- grote variatie tussen levels
- knappe ingame animaties
- tal van originele gameplay vondsten

Negatief:
- geen multiplayer deathmatch
- al squadmates lopen soms in de weg

[...]
*Gaat zo ook maar ff de nieuwe Pc Gameplay halen :D

Wat staat er eigenlijk bij systeemeisen in het blad ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
hmmm wat een zielig gedoe hier vaak, kom op het is maar een spelletje

denk dat het een leuk spel wordt maar niet heel erg wereldschokkend, de score van de pc gamer slaat natuurlijk nergens op, want die doen maar al te graag mee met een hype. Aan de score van de PCGP is al wel te zien dat het gewoon een normaal goed spel is. Overigens jammer van dat de ai weer tegenvalt. De eerste game met een werkelijk briljante ai voor zowel je mede als tegenstanders moet nog komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Systeemeisen volgens PCGP:

Min: P4 1,2GHz, 256MB, DX7 3D kaart, internetverbinding
Aanbevolen: P4 2,4GHz, 512MB, 128MB DX9 3D kaart

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 22:28
Hoe duur denken jullie dat HL2 zal worden? Op bol.com staat wel 55 euro, maar wat is volgens jullie een goede schatting?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
BMRS schreef op 01 oktober 2004 @ 10:05:
Hoe duur denken jullie dat HL2 zal worden? Op bol.com staat wel 55 euro, maar wat is volgens jullie een goede schatting?
Denk net als Doom III en Sims 2 60 euro ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Ik denk toch dat je rond die prijs moet gaan denken, kijk naar alle nieuwe populaire spellen, die kosten ook rond de 50 / 55 euri, IMO veel te duur :|

offtopic:
kga maar naar school, Timocos is tog veel sneller :P

[ Voor 10% gewijzigd door domi235 op 01-10-2004 10:07 ]

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
€60 volgens PCGP
De Collector's Edition zal wel nog meer kosten.
Prijzen van de steam versies zijn nog niet bekend.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat die bink movie waarbij de strider muren wegblaasde met zijn straal, en alles kapot schoot mij meer imponeerde dan de screenshots. :) De screens stralen niet die intense actie uit die ik ook in die movie zag terugkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Als je een beetje goed zoekt op internet kom je al snel prijzen tegen van rond de 50 euro (voor sims2), ik neem aan dat dit met halflife2 hetzelfde zal zijn. (gcshop.nl bijvoorbeeld). En daarnaast, hoe duurder de standaardversie, hoe meer ik terugkrijg als ik m'n ati-coupon upgrade naar een gold-versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:27

m0nk

16-09-2003 15.15

DarkShadow schreef op 01 oktober 2004 @ 09:58:
hmmm wat een zielig gedoe hier vaak, kom op het is maar een spelletje

denk dat het een leuk spel wordt maar niet heel erg wereldschokkend, de score van de pc gamer slaat natuurlijk nergens op, want die doen maar al te graag mee met een hype. Aan de score van de PCGP is al wel te zien dat het gewoon een normaal goed spel is. Overigens jammer van dat de ai weer tegenvalt. De eerste game met een werkelijk briljante ai voor zowel je mede als tegenstanders moet nog komen.
mjah zielig.. is wat overdreven, iedereen wacht gewoon met smart op deze titel, en na de hele hype van vorig jaar en omdat het het vervolg is van het volgens velen het beste spel ooit is iedereen gewoon blij dat hij er bijna is.
Ik wacht gewoon maar af, die PCGP hoef ik ook niet te zien, wordt niet echt warm van die plaatjes, wil gewoon spelen als hij eenmaal uit is :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Overigens; er wordt hierboven gezegd dat er wat veranderd is in halflife, nu denk ik te weten wat: volgens mij kijkt Alyx een stuk arroganter dan eerst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
m0nk schreef op 01 oktober 2004 @ 10:33:
[...]

mjah zielig.. is wat overdreven, iedereen wacht gewoon met smart op deze titel, en na de hele hype van vorig jaar en omdat het het vervolg is van het volgens velen het beste spel ooit is iedereen gewoon blij dat hij er bijna is.
Ik wacht gewoon maar af, die PCGP hoef ik ook niet te zien, wordt niet echt warm van die plaatjes, wil gewoon spelen als hij eenmaal uit is :)
Ja, ok misschien wat overdreven, ik wacht er ook wel op, maar enkele reacties straalden zoveel emotie uit dat het bijna echt zielig werd. Zie toch liever de nuchtere nederlander, maar die bestaat volgens mij niet meer sinds andre hazes :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
EUR 43.49 Delivered

play.com valt me mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Frank Jansen schreef op 01 oktober 2004 @ 09:46:
SWEET! ben ik blij dat ik vandaag de pc-gameplay binnen krijg :D (hoop ik dan iig)
Mee twoo allen is de post algeweest en niks gedropt :/ kan ik nog geen revieuw lezen van PCGP en de rest van het blad :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp
  • Laatst online: 14-08 07:51

4hp

Eurogamer weet iets!
Half-Life 2 set for 26th November for Europe
by Kristan Reed

The long, drawn-out Half-Life 2 release date saga appears to be drawing to a close at long last, with Vivendi-Universal Games' expected to formally announce a November 26th release date for Europe, with US gamers getting the game three days earlier on November 23rd.

Valve delivered a release candidate to VU on September 15th, and although an official 'Gold' announcement has still yet to emerge, Eurogamer understands that VU informed its UK retail partners this week of the expected release dates, having previously been fearful of not being able to release the game until early next year.

Indeed, recent news of legal wranglings between VU and developer Valve made talk of further delays look increasingly likely, although the company could ill afford to miss out on the lucrative Christmas opportunity for such an important game.

With marketing plans taking months of preparation and Christmas space at a premium, it was essential VU made retail aware of its plans - even though official confirmation may be still pending.

When contacted for confirmation, Valve's Doug Lombardi was still unable to shed further light on the matter, uttering the immortal words: "Unfortunately, I do not have a release date from VUG right now," no doubt under orders to wait until it's 'officially' announced.

On a related matter, despite the appearance of print reviews of the game next week, online readers are being forced to wait until the day of release before they can read review coverage of the game. Last night, Lombardi confirmed: "The online reviews will be held until the day the game is made available," with review code understandably being kept within Valve towers until then.
Schijnt dat Eurogamer best wel betrouwbaar is (volgens halflife2.net)

[ Voor 7% gewijzigd door 4hp op 01-10-2004 11:51 . Reden: FF wat vet maken! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
4hp schreef op 01 oktober 2004 @ 11:48:
Eurogamer weet iets!

[...]

Schijnt dat Eurogamer best wel betrouwbaar is (volgens halflife2.net)
Great, nog 2 maanden wachten, oh well kheb nog genoeg andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, stel even dat dat bericht op waarheid berust, ik snap dan niet waarom het nog zo lang moet duren. Als de game al klaar is om gereviewed te worden (en die review moet denk ik in verband de deadline al 2 weken geleden geschreven zijn ofzo :? ) dan zou je zeggen dat de game nu wel gold moet zijn of heel snel moet gaan. Dan moet het persen en verspreiden nog beginnen, correct me if I'm wrong maar volgens mij duurt dat zo'n 3 weken. Nou, dan zou je uitkomen op eind oktober, nog een extra maand kan ik er niet uit redeneren (behalve dus als die gold er nog LANG niet komt, maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen..)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 12:25:
Ok, stel even dat dat bericht op waarheid berust, ik snap dan niet waarom het nog zo lang moet duren. Als de game al klaar is om gereviewed te worden (en die review moet denk ik in verband de deadline al 2 weken geleden geschreven zijn ofzo :? ) dan zou je zeggen dat de game nu wel gold moet zijn of heel snel moet gaan. Dan moet het persen en verspreiden nog beginnen, correct me if I'm wrong maar volgens mij duurt dat zo'n 3 weken. Nou, dan zou je uitkomen op eind oktober, nog een extra maand kan ik er niet uit redeneren (behalve dus als die gold er nog LANG niet komt, maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen..)
Wat dacht je van de feestdagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 12:42:
[...]

Wat dacht je van de feestdagen?
Alsof 95% hem toch niet al koopt.
Leuk spel om weg te geven dan? Zal je je kind van 12 niet geven. En als je als 15/16 jarige gamer HL² op je lijstje durft te zetten ben je gek, die koop je toch meteen als je hem wilt hebben? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capa schreef op 01 oktober 2004 @ 12:53:
[...]

Alsof 95% hem toch niet al koopt.
Leuk spel om weg te geven dan? Zal je je kind van 12 niet geven. En als je als 15/16 jarige gamer HL² op je lijstje durft te zetten ben je gek, die koop je toch meteen als je hem wilt hebben? :P
De uitgever is Vivendi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer mensen die de PC Gameplay in de winkel hebben gehaald? Heb namelijk geen zin om achter m'n pc'tje vandaan te komen en naar de winkel te gaan als ie er misschien niet is :).

Persoonlijk had ik verwacht dat er drie mogelijkheden waren met betrekking tot de scores van Half-Life 2:

- Ofwel het spel blijkt helemaal niet zo bijzonder te zijn en is gewoon een middelmatige shooter en flopt (terugdenkend aan Unreal 2);
- Ofwel het is gewoon een erg goed spel dat een goede score verdient (ala de 90% score van PC Gameplay);
- Ofwel het is de beste FPS game ooit gemaakt en veroorzaakt een ware revolutie in gamesland (ala de 96% score van PC Gamer);

Ik hoopte op het laatste, maar aangezien PC Gameplay toch altijd wel erg betrouwbaar is vermoed ik het tweede. Maar ach, vet wordt het toch wel :).

Trouwens, Half-Life 2 beter verkopen dan The Sims 2? Dacht het niet. Zoals iemand op de vorige pagina al zei: The Sims is ook behoorlijk populair onder het vrouwelijke geslacht en is bovendien meer gericht op de mainstream gamer. Daarmee is de doelgroep wel even twee keer zo groot.

Nog iets leuks trouwens, ik was gisteren bij de opening van de Media Markt in Maastricht, en wat zag ik tot mijn grote verbazing? Zowel Half-Life als Opposing Force lagen er in originele dozen. Van Half-Life niet eens de GOTY-edition maar de allereerste uitgebrachte versie. Die kon ik natuurlijk onmogelijk laten liggen, en vol trots ging ik dan ook voor €8 met twee klassiekers naar huis (ook al had ik ze allang).

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 13:02:
[...]

De uitgever is Vivendi.
Euh? Wat heeft dit er meetemaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:48

The_DoubleU

Tweaker in München

DarkShadow schreef op 01 oktober 2004 @ 10:42:
[...]
Zie toch liever de nuchtere nederlander, maar die bestaat volgens mij niet meer sinds andre hazes :|
Was Andre Hazes wel eens nuchter dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:37

Polycom

Poes van goud

The sims zie ik als een groot gezwel.

Half life2 gaat goed verkopen, maar niet zo goed als the sims

en ach een 90% of een 96% big deal, je moet hem eerst zelf spelen voordat je kan oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Laten we hopen dat HL2 niet goed verkoopt, liggen er tenminste nog exemplaren in de winkel als ik hem ga halen, ipv dat ´ie uitverkocht is. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devilion schreef op 01 oktober 2004 @ 13:16:
[...]

Euh? Wat heeft dit er meetemaken?
Als Vivendi ook maar enigzins denkt dat ze drie copieen meer verkopen tijdens de feestdagen geven ze het spel uit in de feestdagen. Vivendi is nogal eh, krap bij kas zeg maar. :)

EDIT: Trouwens, 90% is toch niet erg ofzo? Als ik op school een 9 voor een test krijg sta ik te springen van blijdschap. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
I.R. Butcher schreef op 01 oktober 2004 @ 10:42:
Overigens; er wordt hierboven gezegd dat er wat veranderd is in halflife, nu denk ik te weten wat: volgens mij kijkt Alyx een stuk arroganter dan eerst :P
Ik vind ze er eigenlijk niet meer zo knap uit zien :'( Het is net een afgeleefde doos nu

De striders zijn wel stukken mooier nu met die groene tint :>

[ Voor 10% gewijzigd door Exe-cuter op 01-10-2004 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exe-cuter schreef op 01 oktober 2004 @ 14:00:
[...]

Ik vind ze er eigenlijk niet meer zo knap uit zien :'( Het is net een afgeleefde doos nu

De striders zijn wel stukken mooier nu met die groene tint :>
Ik ben enorm blij met de nieuwe look van Alyx. Zo wordt ze niet gelijk als potentieel lustobject gezien door de eh, ik denk iets jongere gamers onder ons(NOFI). Ze heeft nu een veel betere en volwassenere uitstraling en, spelend met de niet al te jonge G. Freeman, daar ben ik enorm blij mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Ik vind ze er eigenlijk niet meer zo knap uit zien Het is net een afgeleefde doos nu
Lol, vind je het gek, ze is net een paar miljoen keer gekopieerd voor de retail-box van halflife2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 13:34:
[...]

Als Vivendi ook maar enigzins denkt dat ze drie copieen meer verkopen tijdens de feestdagen geven ze het spel uit in de feestdagen. Vivendi is nogal eh, krap bij kas zeg maar. :)

EDIT: Trouwens, 90% is toch niet erg ofzo? Als ik op school een 9 voor een test krijg sta ik te springen van blijdschap. ;)
Das waar, Vivendi's toekomst hangt af van HL2, en juist daarom moeten ze hem snel uitbrengen anders download ik em illegaal koop ik em niet! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het spel een flop gaat worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 15:39:
Ik ben het met je eens, vooral omdat je met super argumenten komt 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:17

edward2

Schieten op de beesten

26 nov.?! argh, weer een illussie armer?, hopelijk komt er eens een officieel bericht om wat helderheid te scheppen, anderzijds lijkt het verhullen in nevelen en vaagheid erg in....

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Hacku schreef op 01 oktober 2004 @ 09:36:
Zelf speelden we het spel op een kleine 19h uit op "normal"^
Dan denk ik dat ik hem op Hard ga spelen, met D³ ook gedaan. Ik ben wel een speler die ALLES van de levels gezien wil hebben, dus ik ga er absoluut langre dan 19 uur over doen :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
19 uur, godverdomme zeg :( . Ik dacht eindelijk dat er weer eens een spel kwam waarmee ik maanden zoet kon zijn alleen al aan de single-player, blijkbaar niet dus. Sorry hoor, maar ik ga hem nu zeker niet meer kopen, 19 uur sp en geen mp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik denk dat jij het iq van een baksteen heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op 01 oktober 2004 @ 15:57:
19 uur, godverdomme zeg :( . Ik dacht eindelijk dat er weer eens een spel kwam waarmee ik maanden zoet kon zijn alleen al aan de single-player, blijkbaar niet dus. Sorry hoor, maar ik ga hem nu zeker niet meer kopen, 19 uur sp en geen mp...
Wie zegt dat jij het ook zo snel uitspeeld? misschien zijn hun wel door het spel heen gerend zonder echt levels te onderrzoeken of een met de physics te spelen of wat dan ook. En misschien zijn hun wel heele 1337 gamers dat het zo snel gaat :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Al dat gezeur weer over releasedates. Wacht gvd gewoon op de officiele releasedate :)
Wachten moet je sowieso....

Ik weet niet precies of HL2 nou de verkooprecords gaat breken.. Ik denk het wel maar ik weet het niet zeker. Maar dat zien we wel in de eerste weken na de release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Tja, dit is het fps shoot 'n run genre. Daar vind je niet echt veel enorme spellen. Misschien dat GTA:SA (op de PC in fps modus) of STALKER je bevredigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budha
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-09 21:27

Budha

Online ergo sum

@DeepSeven
Hoe kom je erbij dat je geen mp krijgt? Of vind je het een slechte deal dat je een singleplayer en multiplayer game krijgt voor de prijs van 1 spel alleen omdat de multiplayer game een andere verhaallijn volgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:57

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Vaag ik heb de pcgameplay anders nog helemaal niet binnen (utrecht) als hij al in de winkels ligt dan zou ik hem toch wel binnen mogen krijgen als trouwe abonnee? JUIST NU!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Geweldige onderbouwing _/-\o_ |:(
Die mensen spelen er iets sneller doorheen dan een ''normaal'' persoon doet hoor :) Doom3 hadden de meeste ook gigantisch snel uitgespeeld ... ik heb er ongeveer anderhalve maand over gedaan .... zal hierbij ook wel zijn... en dan heb je nog multiplayer ... ok CS Source.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

De mensen van PCGP hebben natuurlijk behoorlijke ervaring en zullen het mischien iets sneller uitspelen dan de gemiddelde gamer. Daarbij ligt het gewoon compleet aan hoe je speeld. Je kan ook gewoon lekker sneaky om elk hoekje gaan kijken enzo maar je kan ook gewoon overal een beetjs snel langslopen doorlopen enz

Ligt allemaal aan je eigen stijl van gamen.
Lt. Marx schreef op 01 oktober 2004 @ 16:05:
Vaag ik heb de pcgameplay anders nog helemaal niet binnen (utrecht) als hij al in de winkels ligt dan zou ik hem toch wel binnen mogen krijgen als trouwe abonnee? JUIST NU!!!
ik heb hem ook nog niet :/ zal morgen ofzo wel komen.

[ Voor 20% gewijzigd door Dutchie! op 01-10-2004 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:27

m0nk

16-09-2003 15.15

Kruip is even snel terug naar dat ei waar je uit gekropen bent! 8)7 nofi maar je mag een mening hebben, onderbouw deze dan ook...

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
In de nieuwe PCGP staan mooie pics van Half Life 2 :9 maar ook van Rome: Total War :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
HuggyB schreef op 01 oktober 2004 @ 16:04:
[...]

Tja, dit is het fps shoot 'n run genre. Daar vind je niet echt veel enorme spellen. Misschien dat GTA:SA (op de PC in fps modus) of STALKER je bevredigen ;)
Onzin. Half-life 1 had toch ook een sp van wat? 60 uur? Daar ben ik iig maanden erg lang mee bezig geweest. Met een beetje fatsoenlijk lvl design, en dan het liefst nog 1 die de verhaallijn volgt en boeiend blijft, zou je een gamer zo een hele tijd moeten kunnen bezig houden. Vroeger konden zoveel games dit, tegenwoordig geen 1 meer. En ja, ik weet dat levels designen een heel stuk moeilijker is geworden ivm verbeterde graphics en physics enz, maar waar hebben ze dan die 5 jaar in gestopt? In een goede engine, mod support, AI, physics en weet ik wat. Ik schrijf de game nog niet af hoor, maar 19 uur vindt ik zwaar mager als je kijkt naar hl1. En dan ga ik ervan uit dat pcgameplay het spel redelijk normaal heeft door gelopen, anders misleiden ze hun eigen lezers alleen maar.

@Budha: Ik heb 2 jaar cs gespeeld. Al blijft het een geweldig spel, ik zoek nu naar iets nieuws dan hetzelfde maar met verbeterde graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Wat hebben ze in vredesnaam met die Ant Lions gedaan zeg?

Oud:
Afbeeldingslocatie: http://gamezoom.ru/zoom/halflife2/images/shot12big.jpg

Nieuw:
Afbeeldingslocatie: http://www.fastuploads.info/hl2/image15(1).jpg

Yuck!

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp
  • Laatst online: 14-08 07:51

4hp

Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 13:02:
[...]

De uitgever is Vivendi.
Idd. Vivendi :r :r :r

Als het aan Valve lag dan zouden we het in principe nu kunnen spelen... (vandaar ook dat we volgende week HL2 al kunnen aanschaffen (edit:lees: pre-orderen!) via Steam _/-\o_ )
D³ schreef op 01 oktober 2004 @ 16:16:
Wat hebben ze in vredesnaam met die Ant Lions gedaan zeg?

Oud:
[afbeelding]

Nieuw:
[afbeelding]

Yuck!
Misschien zijn er meerdere soorten Ant Lions?

[ Voor 41% gewijzigd door 4hp op 01-10-2004 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
vandaar ook dat we volgende week HL2 al kunnen aanschaffen via Steam )
Bron?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.hansanders.nl

Nofi hoor, maar er wordt hier meer gespeculeerd als op de friggin' AEX man....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

DeepSeven schreef op 01 oktober 2004 @ 16:14:
Onzin. Half-life 1 had toch ook een sp van wat? 60 uur? [...] 19 uur vindt ik zwaar mager als je kijkt naar hl1.
Helemaal geen onzin. HL1 is misschien iets van 15-20 uur de eerste keer.
4hp schreef op 01 oktober 2004 @ 16:16:
Misschien zijn er meerdere soorten Ant Lions?
Ik hoop het, maar vrees van niet.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reageer alleen ontopic. Laat zinloze reacties achterwege, evenals flames en vragen die al meerdere malen voorbij zijn gekomen. Als je een vraag hebt zoek dan eerst zelf naar een antwoord voordat je het hier vraagt.

Hou het netjes, gezellig en ontopic :)