Nog meer mensen die de PC Gameplay in de winkel hebben gehaald? Heb namelijk geen zin om achter m'n pc'tje vandaan te komen en naar de winkel te gaan als ie er misschien niet is

.
Persoonlijk had ik verwacht dat er drie mogelijkheden waren met betrekking tot de scores van Half-Life 2:
- Ofwel het spel blijkt helemaal niet zo bijzonder te zijn en is gewoon een middelmatige shooter en flopt (terugdenkend aan Unreal 2);
- Ofwel het is gewoon een erg goed spel dat een goede score verdient (ala de 90% score van PC Gameplay);
- Ofwel het is de beste FPS game ooit gemaakt en veroorzaakt een ware revolutie in gamesland (ala de 96% score van PC Gamer);
Ik hoopte op het laatste, maar aangezien PC Gameplay toch altijd wel erg betrouwbaar is vermoed ik het tweede. Maar ach, vet wordt het toch wel

.
Trouwens, Half-Life 2 beter verkopen dan The Sims 2? Dacht het niet. Zoals iemand op de vorige pagina al zei: The Sims is ook behoorlijk populair onder het vrouwelijke geslacht en is bovendien meer gericht op de mainstream gamer. Daarmee is de doelgroep wel even twee keer zo groot.
Nog iets leuks trouwens, ik was gisteren bij de opening van de Media Markt in Maastricht, en wat zag ik tot mijn grote verbazing? Zowel Half-Life als Opposing Force lagen er in
originele dozen. Van Half-Life niet eens de GOTY-edition maar de allereerste uitgebrachte versie. Die kon ik natuurlijk onmogelijk laten liggen, en vol trots ging ik dan ook voor €8 met twee klassiekers naar huis (ook al had ik ze allang).
[
Voor 17% gewijzigd door
Verwijderd op 01-10-2004 13:18
]