[PC]Half-Life 2 deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.273 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Klopt, HL1 wordt gepoort naar de nieuwe source. :D

Beauty is in the eye of the beerholder

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:58
Waarom ben ik nu zo'n achtergebleven sukkel die liever een tastbaar spel koopt, ipv het download :'(, misschien kan ik m'n broertje de licentie van de goldversie aansmeren, en zelf de goodies houden >:)

Als antwoord op de vraag hierboven; ja, halflife1 komt ook uit met nieuwe graphics (gewoon gepoort naar de source-engine, leuk om te hebben toch?).

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Verwijderd

Super! Dan kan ik half life 1 voor de 9de keer uitspelen alleen nu iets vernieuwender. Half life 1 blijf ik zelfs mooi vinden zelfs na het uitspelen van doom3 op ultra high Q. Het had gewoon wat. had? Nog steeds! Gat in muur moeten schieten het krijgen van sommige wapens, dat je de scientists hoort praten 'don't overcharge it' BAM muur weg en veel bloed met het wapen in het midden. Echt in het verhaal zitten dus, Alleen jammer dat je zelfs nog helemaal op het einde nog lijken tegenkwam van mensen met hetzelfde pak als jijzelf dus dat je niet de enigste bent die zo ver is gekomen.

Verwijderd

halflife 1 komt uit ZONDER nieuwe graphics alleen met mooier water... alleen CS hebben ze helemaal opgepoetst.

Verwijderd

I.R. Butcher schreef op 29 september 2004 @ 10:19:
Waarom ben ik nu zo'n achtergebleven sukkel die liever een tastbaar spel koopt, ipv het download :'(, misschien kan ik m'n broertje de licentie van de goldversie aansmeren, en zelf de goodies houden >:)

Als antwoord op de vraag hierboven; ja, halflife1 komt ook uit met nieuwe graphics (gewoon gepoort naar de source-engine, leuk om te hebben toch?).
Brand je hem toch? Kan je hem aanraken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 10:46:
halflife 1 komt uit ZONDER nieuwe graphics alleen met mooier water... alleen CS hebben ze helemaal opgepoetst.
Dat is een beetje kort door de bocht. Half-Life: Source ziet er nog min of meer hetzelfde uit als het oude HL1, simpelweg omdat ze bij Valve niet alle textures en modellen opnieuw gedaan hebben (zou absurd veel werk zijn). Naast het water zien ook de effecten (vuur en rook e.d.) er stukken beter uit, en is de nieuwe physics engine geimplementeerd (waardoor je dus onder andere rag-doll physics in HL1 krijgt).

Trouwens, weet iemand toevallig of het zin heeft HL2 te pre-loaden als je 'm gewoon in de winkel gaat halen? Ook al zitten er leuke goodies bij de gold-versie, ik moet 'm toch gewoon in een doos en op DVD hebben. Bovendien is een t-shirt naar mijn mening leuker dan wat posters, stickers, soundtrack en strategy guide. Ik vraag me echter af of het dan niet meer nodig is om 'm te installeren, of dat pre-loaden dan nergens goed voor is..

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Via: www.PlanetHalfLife.com

Half-Life2.net is reporting in an interview with PC Gamer's Chuck Osborn that Counter-Strike: Source is Half-Life 2's only multiplayer mode. This is probably the first time that a game has essentially used another game as its multiplayer component, and until now it was believed that Half-Life 2 would include at least vanilla deathmatch.

Kutzooi... waarom was ik hier nu toch al bang voor? :(

Mooi klote, kunnen ze geen fastoenlijke deathmatch maken? Counterstrike Source ziet er zwaar impotent uit. Die screens die tot nog toe zijn vrijgegeven lijken nergens op. Het is gewoon Counterstrike in een nieuw jasje... maar de inhoud is onveranderd.

Dit ruikt naar poep! Volgens mij is het gewoon de bedoeling dat ze zoveel mogelijk winst sleuren uit zo min mogelijk moeite...

Die singleplayer-mode moet wel GRUWELIJK goed worden wil ik dit spel nog een topper gaan vinden. Vernieuwend is t in ieder geval wat betreft Multiplayer NIET!

[ Voor 3% gewijzigd door p.habo op 29-09-2004 11:16 ]

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
p.habo schreef op 29 september 2004 @ 11:15:
Via: www.PlanetHalfLife.com

Dit ruikt naar poep! Volgens mij is het gewoon de bedoeling dat ze zoveel mogelijk winst sleuren uit zo min mogelijk moeite...
Beetje heeeel erg overdreven. Die multiplayer kan nog altijd erbij komen of door een MOD of door Valve zelf. Zo min mogelijk moeite en HL2 passen echt totaal NIET bij elkaar.

btw die multiplayer van doom3 voegt ook amper wat toe, dus zie het punt niet.

Verwijderd

Jongen.. Anders speel je toch gewoon Half-Life: Source Deathmatch? Niemand heeft iets gezegd over de graphics die slecht zouden worden of "hetzelfde".. Volgens de berichtgeving zit er niet alleen een verrassing in Counter Strike Source (zal wel iets van nieuwe functionaliteit zijn, misschien wel met de nieuwe physics engine dmv materialen je eigen defense opbouwen)..Ook voor HL2 zelf zijn er nog verassingen, dus wie weet wat we allemaal voor goodies krijgen.. Trouwens, Lombardi heeft al vanaf het begin gezegd dat CSS de MP van HL2 zou worden, alleen iedereen lulde erover heen en d8 van "aah, dat zal toch wel niet"..

• Irby
Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 10:46:
[...]

Brand je hem toch? Kan je hem aanraken.
Een legale kopie branden op een cd is wat anders dan een legale versie in je handen hebben (dus met inlay, hoesje etc). Misschien moeilijk uit te leggen, maar dat is mijn beleving.

En dat halflife2 zonder multiplayer wordt geleverd maakt niets uit, gezien het feit dat je mods kunt installeren, volgens mij zijn er inmiddels al deatmatch mods uitgekomen, dus dat is het probleem niet.

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Het is gewoon slap om bij voorbaat te zeggen... Half-Life DM was toch al niet bijzonder...

Wat is dan de reden om het niet bijzonder te maken?

Tot nog toe komen er alleen maar meer gekkigheidjes uitrollen, is het niet via Valve, dan wel via Vivendi.

Vorig jaar werd nog geroepen dat er goede multiplayer in het spel zou komen... en zeg nu zelf, met de nieuwe Source-engine mogelijkheden genoeg!

't is maar goed dat ze bij Valve niet mee doen aan presidentsverkiezingen want van een flinke dosis kiezersbedrog zijn ze niet vies.

Ik zeg ook niet dat Singleplayer niet bijzonder is, maar dat ie wel verschrikkelijk goed moet zijn om een relatief "dure" aanschaf te rechtvaardigen.

En ja, Doom 3 deathmatch was brak... maar die singleplayer maakte al veel goed.

Daarom hoop ik nu dat dat met H-L2 ook het geval is, want voor Counterstrike Source zie je mij niet warmlopen. De oude counterstrike is fun genoeg. Daar is niet nog een slap aftreksel / verbeterde versie voor nodig.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:24

BaRF

bijna kerst

ik denk gewoon dat ze bij valve gedacht hebben: hl deathmatch wordt niet zo héél veel gespeeld, maar de mods wel. Dus waarom moeilijk doen? De mod die het meest gespeeld werd/wordt, zit nu zelfs ín het spel :D hoezee!

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
I.R. Butcher schreef op 29 september 2004 @ 10:19:

Ik wil ook de CE, ik hoef al die posters enzo niet, kheb maar een poster op mn kamer en dat is van The Matrix. Maar holy fuck 6 cd's... gelukkig komt de CE op DVD, kheb ook geen zin ok DJ te spelen tijdens de installatie. :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Verwijderd

Ik vraag me af wat de gold editie gaat kosten.. Als hij tussen de 60 en 80 $ wordt, reken maar dat ik hem koop.. Met die sterke euro wordt die prijs aanzienlijk verzacht, dan hoef ik ook niet al die moeite te doen om nog een poster te verkrijgen.. :)

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:01

Rudios

Lost in space?

na al deze mooie details over de paketten en nieuwe details over HL2, kan het naar mijn mening echt niet meer lang duren. Maargoed, je weet het niet, maar probeer wat positief te blijven hier :)

Whole lot of stars ***

Verwijderd

Ach, November is nu gewoon realistisch geworden.. Als je CS:Source op 5 oktober mag spelen, en dan een maand om ons zoet te houden tot HL2...

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:14
ben ik de enige die nog hl dm speelt :/
HL DM is echt zo vet vindt echt minder dat er geen hl2 DM komt :'(
Nu maar w8 op een HL2 DM mod :)

• sniek
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-07 13:04

sniek

Got root?

Ik heb mijzelf erg lang in kunnen houden maar het begint nu wel erg te kriebelen. En er is geen twijfel over mogelijk maar ik schaf meteen de GOLD versie aan. Als hij mij niet bevalt stuur ik de rekening naar VIVENDI met de mededeling dat zij verantwoordelijk zijn voor mijn LUST naar HL2

Irrelevant by default - rm -rf /

Verwijderd

I.R. Butcher schreef op 29 september 2004 @ 11:24:
[...]

Een legale kopie branden op een cd is wat anders dan een legale versie in je handen hebben (dus met inlay, hoesje etc). Misschien moeilijk uit te leggen, maar dat is mijn beleving.

En dat halflife2 zonder multiplayer wordt geleverd maakt niets uit, gezien het feit dat je mods kunt installeren, volgens mij zijn er inmiddels al deatmatch mods uitgekomen, dus dat is het probleem niet.
Ik weet wel wat je bedoeld ik heb het zelf ook. Een geperste is ook gewoon kwa kwaliteit veel beter en kan wat meer hebben

Verwijderd

cs source wel maar nog geen hl2,oh man dat kan nog wel eens gaan duren.

• Irby
Overigens, het is allemaal wel leuk en aardig met de gold-versie via steam, maar wat zullen de verzendkosten zijn voor alle extra's, of kun je je eigen 1337 halflife-pet ook downloaden via steam? ;)

Die verzendkosten moet je natuurlijk wel bij de basisprijs optellen.

• BaRF
  • Laatst online: 12:24

BaRF

bijna kerst

I.R. Butcher schreef op 29 september 2004 @ 14:30:
Overigens, het is allemaal wel leuk en aardig met de gold-versie via steam, maar wat zullen de verzendkosten zijn voor alle extra's, of kun je je eigen 1337 halflife-pet ook downloaden via steam? ;)

Die verzendkosten moet je natuurlijk wel bij de basisprijs optellen.
die zullen wel bij de prijs inzitten. Tenzij ze als steam-promotie geen verzendkosten rekenen :9

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb nu zo'n ati coupon. Welke versie krijg ik nu? Als ik hem via steam wil?

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

• Irby
De goedkoopste versie, de bronze dus. (halflife 2 + Counterstrike: Source).

Verwijderd

Fiddle schreef op 29 september 2004 @ 15:35:
Ik heb nu zo'n ati coupon. Welke versie krijg ik nu? Als ik hem via steam wil?
Loopt die actie nog steeds dan?

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 16:08:
[...]

Loopt die actie nog steeds dan?
ja, natuurlijk......waarom niet ?

met zo'n bon heb je recht op hl2....(ook al is dat pas in 2006) :)

Verwijderd

Ik heb ooit in ee review met Valve gelezen dat ze gezegd hadden dat:

Half-Life 2 bij de realeas geen MP zou hebben.
Counter-Strike: Source bij de realease geen SP zou hebben.
En om het op te lozen ze samen in een pakket te gooien, later zouden er dus nog een MP voor HL2 komen, en een SP voor CSS

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:27
Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 17:02:
Ik heb ooit in een review met Valve gelezen dat ze gezegd hadden dat:

Half Life 2 bij de release geen MP zou hebben.
Counter-Strike: Source bij de release geen SP zou hebben.
En om het te relativeren zouden ze samen in een pakket te gooien, later zouden er dus nog een MP voor HL2 komen, en een SP voor CS:Source
Zou best kunnen.

BTW:
2. "Silver"

* Half-Life 2*
* Counter-Strike: Source
* Half-Life 1: Source*
* Day of Defeat: Source*
* Valve's back catalog currently available on Steam

*(To be made available upon products' release.)

Dit pakket neem ik :)

[ Voor 3% gewijzigd door FlashBang op 29-09-2004 17:18 ]

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je kan helaas alleen via Steam bestellen met een creditcard...En dat is iets wat ik niet heb :(
Maargoed, ik upload het toch maar, scheelt mij installeerwerk ;)

Verwijderd

wat houd dit in??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 18:10:

wat houd dit in??
Als ik het goed begrijp , houd dat in dat je elk spel erbij krijgt wat valve ontwikkeld heeft. Dat begrijp ik uit "back catalog"

Alleen de games die via steam beschikbaar zijn dus :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2004 18:30 ]

• Vanitas
Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 18:28:
[...]

Als ik het goed begrijp , houd dat in dat je elk spel erbij krijgt wat valve ontwikkeld heeft. Dat begrijp ik uit "back catalog"

Alleen de games die via steam beschikbaar zijn dus :)
Dat denk ik ook.

Ze hadden het er wel wat duidelijker in kunnen zetten :S

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• FlashBang
Dutchmega schreef op 29 september 2004 @ 17:56:
Je kan helaas alleen via Steam bestellen met een creditcard...En dat is iets wat ik niet heb :(
Maargoed, ik upload het toch maar, scheelt mij installeerwerk ;)
Pak ff zo'n gratis ANWB creditcard (VISA), is gratis uitproberen en zulke shit, dus daarna gewoon opzeggen ;) .

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Ik volg heel de heisa rond Half-Life 2 allang niet meer (sinds de zogenaamde hacker de source gestolen heeft) maar ik kon het niet laten om jullie dit te melden.
Half-Life 2 multiplayer was een van de hot-topics die op het net rondzwierven, was CS:source het enige wat er standaard bij zit, of krijgen we ook nog Deathmatch, Capture the flag, ...
Welnu, dat mysterie is opgelost want Halflife2.net heeft vandaag een Interview met PC Gamer's Chuck Osborn gepost, een van de eerste mensen die de volledige versie van Half-Life 2 heeft mogen reviewen. En hij zegt:
No deathmatch, no CTF, just CS:Source enkel Counterstrike dus. Ik ben alvast teleurgesteld.

Ter verduidelijking: CS:Source zal in Halflife 2 inbegrepen zitten , als ik het interview juist interpreteer natuurlijk
http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=14973

March of the Eagles

• Haay
Hm, had HL2 op Preorder staan bij Play.com maar die heb ik toch maar even gecancelled tot nader order! Want je zult natuurlijk geheid zien dat dat de Standard Edition zal zijn. En eigenlijk wil ik toch wel heel graag HL1:Source ook hebben omdat ik HL1 nog nooit gespeeld heb... :X Dan gaat het wat mij betreft tussen de Collector's Edition en de Silver Steam Package. Voorkeur voor de Collector's Edition, maar als het prijsverschil met de Silver Steam Package erg groot wordt dan ga ik misschien toch maar voor die laatste. Hoewel, een HL2 T-shirt is natuurlijk ook wel cool om te hebben ;)

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
edit:
@ Hacku of course

beetje erg subjectief getikt.
Dat zie je ook gelijk terug aan die reacties.
Als hij zou tikken dat het niet uitmaakt omdat CSS gewoon beter is, dan zie je dit terug in de reacties, wat weer meer positieve kritieken voor HL2 oplevert.

Maar daar gaat het natuurlijk niet om ;)
Het nieuws is iig al tig keer gemeld in deze thread :)

[ Voor 5% gewijzigd door Xrenity op 29-09-2004 20:02 ]

Verwijderd

Ik vind het trouwens wel lomp dat je geen DoD: Source kan spelen als je de CE koopt :|

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 16:38
Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 20:15:
Ik vind het trouwens wel lomp dat je geen DoD: Source kan spelen als je de CE koopt :|
Omdat ie nog niet af is?

Verwijderd

SiErRa schreef op 29 september 2004 @ 20:30:
[...]

Omdat ie nog niet af is?
Huh, maar bij Steam GOLD Edition ofzo iets staat ook echt DoD: Source, bij CE niet.
:?

• Irby
Waarschijnlijk kun je DOD: Source dan downloaden via Steam, als je de CE-versie hebt? Ik ben er ook nog niet uit welke versie ik wil, eerst even de prijzen afwachten.

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 20:39:
[...]

Huh, maar bij Steam GOLD Edition ofzo iets staat ook echt DoD: Source, bij CE niet.
:?
Day of Defeat: Source*

*To be made available upon product's release.

En met dat "product" bedoelen ze DoD zelf. Het is nog niet af.

Verwijderd

http://pc.ign.com/articles/495/495499p4.html

Lees goed, zij hebben het al over de "Gold Master Copy" die verstuurd zou zijn naar VUG.. Het ziet er niet uit als speculatie maar alsof zij het uit eerste hand zouden hebben.. Waarom zou IGN hier nou meer over weten als de rest? :?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 07:58 ]

• Irby
Ik bedacht me gisteravond (in bed :P) iets; als ik nou de gold-versie koop, en m'n ati voucher gebruik om de bronze versie over te laten komen in cd-vorm (ik kan valve toch bellen, om een hard-copy te krijgen?). Dan heb ik én alle goodies van de gold-versie, én een hardcopy in m'n handen :D Dan moet ik alleen nog efkes mailen of het mogelijk is om dit in 1 verzending te doen (m'n broertje wil ook de gold-versie, en m'n ouders hebben ook een ati-coupon, zoals je ziet zit de familie into halflife ;)).

Van de HL2-fallout site
Following up on the Steam packages we reported yesterday, forum member pinnappe e-mailed Steam technical support about which package ATI coupon holders would be entitled to. Here was the reply:The ATI coupon vouchers will be transfered automatically to the Bronze Package. We will be offering upgrades to silver and gold for additional cost, but the details have not been fully worked out yet.Bronze it is — which means HL2 and CS:Source only. As stated, you can upgrade your package (by most probably paying the price difference). This would seem to suggest that purchasers could upgrade other HL2 Steam packages (e.g. Silver to Gold) but no official word on that yet.
en:
Valve keeps the updates rolling, today releasing the fifth phase of the Half-Life 2 pre-load over Steam. A Steampowered post has the official story:This will allow users to download the Counter-Strike: Source maps in encrypted form. No purchase is required to pre-load Half-Life 2, but is required to activate the game. The moment the game is made available, those who have pre-loaded and purchased the game via Steam will be ready to start playing.The update comes alongside a bugfix for the CS:Source Beta:
Fixed voice comm not working on certain servers
As always, restart your Steam client to get downloading

[ Voor 59% gewijzigd door Irby op 30-09-2004 08:34 ]

Verwijderd

Half-Life 2 pre-load phase 5 van start gegaan..

The fifth phase of the Half-Life 2 preload begins to Steam account holders today. This will allow users to download the Counter-Strike: Source maps in encrypted form. No purchase is required to pre-load Half-Life 2, but is required to activate the game. The moment the game is made available, those who have pre-loaded and purchased the game via Steam will be ready to start playing.

In addition, an update to the Counter-Strike: Source beta has just been released. Steam will update itself automatically when you restart. Here is a list of the change:

COUNTER-STRIKE: SOURCE BETA CHANGE:
* Fixed voice comm not working on certain servers

Verwijderd

Mmm, zou dit ook betekenen dat de preload van HL2 zelf klaar is? Al met al krijg ik weer helemaal kriebeltjes, ik denk dat we redelijk snel een release date te horen krijgen (ik blijf hopen ;) )!

• Trancentral
  • Niet online
Weet iemand om welke maps het gaat? Ik kan het nu niet checken :P

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 16:33
Als ik binnen kort mijn pc opnieuw ga installeren, kan ik dan die complete steam dir back uppen en na de installatie terug zetten? of moet hij dan toch alles weer gaan downloaden?

• SouLmaN
ge-flopt schreef op 30 september 2004 @ 10:26:
Als ik binnen kort mijn pc opnieuw ga installeren, kan ik dan die complete steam dir back uppen en na de installatie terug zetten? of moet hij dan toch alles weer gaan downloaden?
Als ik na een format gewoon weer steam.exe start werkt hij perfect.

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
_SouLmaN_ schreef op 30 september 2004 @ 10:33:
[...]

Als ik na een format gewoon weer steam.exe start werkt hij perfect.
De instellingen mss wel, maar je preload ben je dan toch kwijt hoor ;)
(als steam folder = windows partitie)

• SouLmaN
Exe-cuter schreef op 30 september 2004 @ 10:42:
[...]

de Steam.exe IN de Steam folder die je natuurlijk op een andere partitie dan de windows partitie hebt staan bedoelde ik dus :)

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 16:33
Dus als ik daar een copie van maak naar een andere partitie, dan een herinstall, dan het geheel terug plaats, heb ik gewoon de pre-load nog staan?!

• Trancentral
  • Niet online
lekker offtopic :o

Dan kan je een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif plaatsen ipv zelf offtopic gaan

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 12:19 ]

• BM
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
Hij zou al gold zijn?

http://www.gamer.nl/nieuws/23834

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Verwijderd

Als je je PC opnieuwt wilt installeren, en niet AL!! je spellen opnieuw wilt downoaden kun je de .GCF files in je /Steam/SteamApps/ folder backuppen, als je deze later weer terug zet herkent hij ze en hoef je het niet opnieuw te downloaden.
Van deze files maakt hij namenlijk spellen, hij combineert bv de HL-Engine met Counter-Strike om CS te maken

• Eijkb
  • Laatst online: 11:21

Eijkb

Zo.

Als je HL Gold via STEAM koopt sturen ze dus al die goodies op? Zal misschien wel USA only worden, gezien de verzendkosten naar Europa. Of ze moeten dat spul via hun europese kantoren versturen... Ik vraag het me af.

.

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Het is leuk dat je mijn post helemaal verwijderd Terr, maar er zat wel degelijk een vraag in, nl. of Vivendi al iets met die RC gedaan heeft en of iemand al weet wanneer HL2 goud kan gaan. :(

• HuggyB
Op Voodooextreme zeggen ze zelf al dat het allemaal wel heel erg op een hoax lijkt. Negeren. :)

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Laten we hopen :)
De exacte datum is ook bekend, deze zou 23 november voor de VS zijn, voor ons is het nog even een week wachten, vanaf 1 december zouden wij aan de slag kunnen gaan met het vervolg van een van de best verkochte FPS-games allertijden.
Dat is dus de winkel versie, benieuwd of we voor de steam versie ook zolang moeten wachten.

March of the Eagles

Verwijderd

Exe-cuter schreef op 30 september 2004 @ 10:42:
[...]

Die ben je niet kwijt... je kunt ze gewoon heen en weer copieren (de .gcf image files).

Dus

1. *.gcf branden op DVD
2. Format/herinstall
3. Steam installeren
4. .gcf files terug plaatsen
5. steam starten.

Misschien kun je wel de hele steam dir opslaan maar dat heb ik nog niet getest.

• SouLmaN
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 13:22:
[...]

Misschien kun je wel de hele steam dir opslaan maar dat heb ik nog niet getest.
Dat probeer ik dus al 2x te zeggen :) Zelf getest en werkt!

• Irby
Trancentral schreef op 30 september 2004 @ 09:35:
Weet iemand om welke maps het gaat? Ik kan het nu niet checken :P
Ik geloof deze mappen:

cs_havana
cs_italy
cs_office
de_aztec
de_cbble
de_chateau
de_dust
de_dust2
de_piranesi
test_hardware
test_speakers

* Irby weet dat overigens niet zeker.

Verwijderd

En jawel jongens, het is zover:

PCGAMER UK GEEFT HALF-LIFE 2: 96% !!

Ik heb altijd achter valve gestaan, en heb er altijd vertrouwen in gehad dat ze een super game zouden afleveren. Dat hebben ze nu gedaan.

Alle skeptici: schaam je, en leer een goeie game te herkennen als je em ziet ;)

bron: www.halflife2.net

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 14:03 ]

• Mr. Detonator
  • Laatst online: 15-08 19:35
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 13:53:

hebben ze 'm ook gepre-load dan :)

Verwijderd

Mr. Detonator schreef op 30 september 2004 @ 13:59:
[...]

hebben ze 'm ook gepre-load dan :)
Nee, ze hebben een review is hun nieuwste nummer, net zoals meerdere bladen.

• LiToKi
  • Laatst online: 11-09 15:37
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 13:53:

Ik heb altijd achter valve gestaan, en heb er altijd vertrouwen in gehad dat ze een super game zouden afleveren. Dat hebben ze nu gedaan.

Alle skeptici: schaam je, en leer een goeie game te herkennen als je em ziet ;)
Even voor de duidelijkheid; ook ik ga glimlachen van zo'n score.

Maar noemde PC Gamer Doom 3 ook niet "a masterpiece of the art form"? Dit even ter relativering. Veel mensen zijn 't daar niet mee eens :).

We kijken wel wat de reviews van over een weekje of 2 - maandje zeggen, dan heb je meer representatieve scores.

[ Voor 11% gewijzigd door LiToKi op 30-09-2004 14:03 ]

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
96%... dit is 1% meer dan Half-Life 1, wow, een hele vooruitgang dus ;)

Even serieus, die goldmelding zou goed kunnen als je kijkt naar de RC bij Vivendi en de feestmaand december. Zou een hele goede zet zijn deze in december uit te brengen. Wat dan...? Februari? :P
Nee, dit is echt de kans om hem uit te brengen, deze winter niet, misschien dan maar weer zomer 2005 ofzow. Maar ze moeten natuurlijk ook uitkijken want andere game ontwikkelaars zitten ook niet stil, en als je een product uit najaar 2003 pas in zomer 2005 gaat uitbrengen... we zullen het wel zien. Ik ben iig benieuwd :)

Verwijderd

Novah schreef op 30 september 2004 @ 14:18:
Ok, sommige mensen zijn ECHT onmogelijk :)

ik weet dat je dit als geintje bedoeld, maar er zijn helaas echt mensen zo.. die waren eerst heel negatief over valve, en dan komen ze nu met die praatjes.

ook op tweakers zaten er een paar van die gasten.. check de threads er maar is op na.. ik wil geen namen noemen maar jesus wat een azijnzeikers soms ..

'valve is maar wat aan het kloten daar'
'het spel bestaat niet, we zien alleen maar filmpjes'
'valve wil alleen maar geld'
'de beta-leak is er niet, het was om tijd te winnen'..

om het nog maar niet te hebben over de noobs bij 'gamer.nl' enzo..

enz..

Te triest voor woorden..

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 14:30 ]

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Om 1 naam te noemen : * Exe-cuter
ValvE heeft zitten prullen.Niet zozeer met het spel mss maar wel met hun managment.
Btw, 5 jaar geleden zag ik ook al dat Doom³ een prachtje ging worden. De eerste reviews gaven me daar helemaal gelijk in.
Er zullen heus ook wel negatieve reacties komen op het spel. (Alhoewel ik qua reviews ook wel beter punten dan D³ verwacht. Het is en blijft een all-round game)

[ Voor 7% gewijzigd door Exe-cuter op 30-09-2004 14:44 . Reden: stomme ubb :p | 3de keer goede keer ]

• HuggyB
PC Gamer UK gaf Doom 3 90%.
Niet alleen heeft Doom 3 wat flair van HL2 gestolen door eerder uit te komen, nog steeds is HL2 6% beter. Ik heb ook gelezen dat PC Gamer UK vrijwel nooit hogere scores geeft.

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

Ik geloof het pas als ik de ign review heb gelezen + pc zone (nl) en misschien nog wat losse reviews.

:)

• SouLmaN
Die thread op dat forum loopt helemaal uit de hand, allemaal mensen die zeggen dat het nep is... pfff, lijken wel nederlanders, alleen maar zeiken :)

Hier de scans van het dvd menu dat bij het blad zit :

http://premium.uploadit.org/tork64/Image1.jpg
http://premium.uploadit.org/tork64/Image2.jpg

En de "It's" & "It's not" :

It's: Astonishing, Robots!, Revelatory
It's Not: Ever stupid, Corridors, The end of the story

[ Voor 25% gewijzigd door SouLmaN op 30-09-2004 16:01 ]

Verwijderd

Het IS WAAR.

Kijk maar op www.halflife2.net -- daar staat alleen informatie op de frontpage die confirmed is. Ze hebben een reputatie hoog te houden.

100% waar dus.

Mensen die dat ontkennen zijn ignorant imo

Verwijderd

Exe-cuter schreef op 30 september 2004 @ 14:42:
[...]

Om 1 naam te noemen : * Exe-cuter
ValvE heeft zitten prullen.Niet zozeer met het spel mss maar wel met hun managment.
Btw, 5 jaar geleden zag ik ook al dat Doom³ een prachtje ging worden. De eerste reviews gaven me daar helemaal gelijk in.
Er zullen heus ook wel negatieve reacties komen op het spel. (Alhoewel ik qua reviews ook wel beter punten dan D³ verwacht. Het is en blijft een all-round game)
Doom 3 was goed.. maar van HL2 werd verwacht dat het een niveau hoger was dan far cry, doom 3, enz. Dat is nu ook gebleken, wat de pcgamer UK review betreft dan.

Valve heeft niet zitten prullen. Ze hebben steeds gezegd wat HUN PLANNING was op dat moment. Zij hebben het recht daarvan af te wijken.
Daarnaast hebben ze HONDERDEN MAILS persoonlijk beantwoord, en zijn ze steeds duidelijk gebleven over het spel. | behalve de release date dan.

Zolang zij een goed spel maken, hoor je 90% van de spelers niet klagen.

Het is zoiezo toch maar 20% ofzo dat de ontwikkeling echt volgt.

--

En 96% is echt een uitzonderlijk hoog cijfer moet ik er toch ff bij zeggen _/-\o_

Go valve!

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 15:14 ]

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Novah schreef op 30 september 2004 @ 14:18:

Even serieus, die goldmelding zou goed kunnen als je kijkt naar de RC bij Vivendi en de feestmaand december. Zou een hele goede zet zijn deze in december uit te brengen. Wat dan...? Februari? :P
Nee, dit is echt de kans om hem uit te brengen, deze winter niet, misschien dan maar weer zomer 2005 ofzow. Maar ze moeten natuurlijk ook uitkijken want andere game ontwikkelaars zitten ook niet stil, en als je een product uit najaar 2003 pas in zomer 2005 gaat uitbrengen... we zullen het wel zien. Ik ben iig benieuwd :)
als je 'thanksgiving' (25-11) mee neemt dan ziet het er nog zonniger uit.

Verwijderd

Ik kan het gekker vertellen.
Ik heb half life 2 gespeeld!
Ok het was bij een vriend van me en hij heeft hem niet legaal. (downloaden)
Maar we gaan hem allebei zeker weten legaal kopen daar dit een spel is die het geld waard is. Want er zijn in mijn ogen weinig spellen die ik 45 euro bijv waard vind. Doom 3 bijv heb ik nu uitgespeeld maar ik ga never een 2de keer uitspelen terwijl ik doom 1,2 nog regelmatig speel (CE). Het leuke van half life 2 is ook dat je veel geluiden wer herkent en dat geluid van valve zelf is ook super.
Ik denk dat we over een ruime week allemaal lekker zitten te half leven!!!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
eh de beta?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 15:17:
Maar we gaan hem allebei zeker weten legaal kopen daar dit een spel is die het geld waard is. Want er zijn in mijn ogen weinig spellen die ik 45 euro bijv waard vind. Doom 3 bijv heb ik nu uitgespeeld maar ik ga never een 2de keer uitspelen terwijl ik doom 1,2 nog regelmatig speel (CE). Het leuke van half life 2 is ook dat je veel geluiden wer herkent en dat geluid van valve zelf is ook super.
oh my god..

Ik twijfel of ik nu aan deze 'knaap' uit moet gaan leggen dat hij de gelekte pre-alpha heeft gespeeld, die nog geen kwart van het spel bevat, en waarvan alles wat er in zit incompleet is, of niet :)

• SouLmaN
"This is the one unmissable game. It's time to get that cutting-edge PC system. Sell your grandmother, remortgage the cat, do whatever you have to do, just don't miss-out."
:D

[ Voor 9% gewijzigd door SouLmaN op 30-09-2004 15:22 ]

Verwijderd

Niks Beta ! De beta sux vijanden vielen niet eens aan. Jammer dat ik over een week 2,5 week op vakantie ga (wat je jammer noemt) maar erna ga ik hem gelijk in de winkel legaal halen! Kan ik gelijk in singapore even een 3.4ghz EE scoren.

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 15:21:
[...]

oh my god..

Ik twijfel of ik nu aan deze 'knaap' uit moet gaan leggen dat hij de gelekte pre-alpha heeft gespeeld, die nog geen kwart van het spel bevat, en waarvan alles wat er in zit incompleet is, of niet :)
Ik vind het wel aandoenelijk, het heeft iets onschuldigs :)

specs

Verwijderd

Noem het maar onschuldig :-)
Vind het jammer dat het niet meer black mesa is - maar ook weer super dat het niet gewoon weer black mesa is. Twijfels Twijfels

Geleakte versie kan ik toch echt geen levels noemen.
Ik ben toch echt geen leek dan ik het verschil niet merk

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 15:25:
Noem het maar onschuldig :-)
Vind het jammer dat het niet meer black mesa is - maar ook weer super dat het niet gewoon weer black mesa is. Twijfels Twijfels

Geleakte versie kan ik toch echt geen levels noemen.
Ik ben toch echt geen leek dan ik het verschil niet merk
In de pre-alpha vielen vijanden wel aan hoor..

Enne wat jij zegt is niet zo, klaar.
Het is de pre-alpha, of het is niks.

Trouwens valve heeft al gezegd dat je herkenbare stukken tegenkomt, misschien wel black mesa, maarja..GENOEG OVER DE PRE-ALPHA :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 15:29 ]

Verwijderd

Die vriend van me wisselde vrij vaak van iso (alcohol 120%) met installeren via een HL menu en de alpha had ik gewoon een grote rar met 15000 bestanden of zo.
Hij is dus echt af. Anders had pc gameplay hem niet al uitgespeeld kunnen hebben denk je niet? Weet ook niet wie hem online heeft gezet - Het was via DC++ geloof ik.

(Jongens Accepteer het het lange wachten is over we kunnen dadelijk allemaal weer lekker met de koevoet aan de slag)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 15:34 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 15:17:
Zeker phat koel hoor, jij bent echt wel da bomb weet je. Waar heb jij hem gedodged.. ? ikke bij www.vandale.nl..

Verwijderd

Ik zit te twijvelen of ik HL2 moet kopen in de winkel of via steam...

Natuurlijk heb ik liever een hard copy uit de winkel. In dat geval ga ik liever voor de CE versie want ik heb geen zin om met 6 cd's te kloten. Alles mooi op een DVD is gewoon perfect. :)

Maar nu 'CS:S full' volgende week beschikbaar is voor mensen die HL2 bestellen via Steam heb ik ook enorm zin in die nieuwe cs maps.

:/

• Irby
En toch heeft je vriend een pre-alpha versie in handen. Deze versie is later ook uitgekomen op cd's (gecompiled).

offtopic:
Je sig "money is no issue" is volgens mij inderdaad van toepassing op je systeem zeg :)

Laten we nu maar weer over halflife2 praten, en niet over (illegale) pre-alpha versies :)

[ Voor 4% gewijzigd door Irby op 30-09-2004 17:33 . Reden: typo ]

Verwijderd

Ik hoop wel dat als ie klaar is dat hij niet pas ergens eind november ofzo uitkomt. Dat duurt nog veeeel te lang ;)

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

* Judaz moet eerst een hele thread lezen :)

[ Voor 83% gewijzigd door Judaz op 30-09-2004 16:27 ]

• SouLmaN
Pff hoeveel keer er in dit topic al wel niet dubbele informatie is teruggekomen....

Verwijderd

I.R. Butcher schreef op 30 september 2004 @ 15:39:
En toch heeft je vriend een pre-alpha versie in handen. Deze versie is later ook uitgekomen op cd's (gecompiled).

offtopic:
Je sig "money is no issue" is volgens mij inderdaad van toepassing op je systeem zeg :)[

Laten we nu maar weer over halflife2 praten, en niet over (illegale) pre-alpha versies :)
Je bent ergens gek van of niet he :-) 3.4Ghz EE op verlanglijst :-)

Het is de hele versie ik ben niet $%&^%$*& heb al 18 jaar game ervaring

Ik koop hem zoiezo ik wil graag die half life 1 - source
wordt weer helemaal nieuw voor me - alleen al door die ragdoll en water verbetering

LanVlam pinkt een traantje weg.

(wie zegt dan computerfreaks ook nog niet knap en gespierd kunnen zijn ) (8>

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 16:46 ]

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:25

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 16:43:
[...]

Je bent ergens gek van of niet he :-) 3.4Ghz EE op verlanglijst :-)

Het is de hele versie ik ben niet $%&^%$*& heb al 18 jaar game ervaring
Dude, hij is NIET uit. Laten we zeggen dat ik bronnen heb zeer dicht bij bepaalde sites die ik hier niet mag noemen, en reken er maar op dat, zodra HL2 uit is, ik, en nog vele anderen het echt wel weten.
Goed, terug ontopic.
Ik ga lekekr zelf de DVD editie halen, niets haalt het bij een hardcopy, simple as that. T-shirts is ook leuk meegenomen ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Vanitas
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 15:11:
[...]
En 96% is echt een uitzonderlijk hoog cijfer moet ik er toch ff bij zeggen _/-\o_

Go valve!
Ik had wel hoger verwacht, 96 is slecht :P.

Maar aan enkel een review hebben we niks, ik wil het spel zelf.

Verwijderd

Arfman schreef op 30 september 2004 @ 16:59:
[...]

Dude, hij is NIET uit. Laten we zeggen dat ik bronnen heb zeer dicht bij bepaalde sites die ik hier niet mag noemen, en reken er maar op dat, zodra HL2 uit is, ik, en nog vele anderen het echt wel weten.
Goed, terug ontopic.
Ik ga lekekr zelf de DVD editie halen, niets haalt het bij een hardcopy, simple as that. T-shirts is ook leuk meegenomen ;)
Misschien staat hij wel NOG dichterbij ;) Hij werkt eigelijk gewoon sneaky bij ValVe en dan verteld hij aan hun wat wij allemaal zeggen enzo ;)

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Laat Landinges nou ff in zn waan, heeft hij ook zn 15 minutes of fame }:O

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• FlashBang
Hij denkt echt dat hij ons kan naaien of hij denkt serieus dat hij de full Hl2 heeft gespeelt.

Laatste optie is het zieligst :D

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Devilion schreef op 30 september 2004 @ 17:16:
Hij denkt echt dat hij ons kan naaien of hij denkt serieus dat hij de full Hl2 heeft gespeelt.

Neehoor, ik vind de eerste optie het zieligste. Je kunt serieus denken dat je hl 2 full hebt gespeeld aan de argumenten gezien (image's, menu) maar dat laat alsnog wel een erg onwaarschijnlijke ondruk achter op ons, omdat wij anders weten. Zo had ik ook een vriend die mij als jaloerse *** bestempelde omdat hij met wel 7,3mb/s kon downloaden op DC++ en dat het echt werkte. Aangezien hij adsl basis heeft weet ik beter maar hij geloofde het niet tot ie anders zag (lees: dumeter)

301SQN

Verwijderd

Devilion schreef op 30 september 2004 @ 17:16:

idd lol :D

Verwijderd

LanVlam, anders leg je even uit hoe jij de full version gespeeld zou kunnen hebben. Ik geloof er namelijk geen zak van...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 17:35:
LanVlam, anders leg je even uit hoe jij de full version gespeeld zou kunnen hebben. Ik geloof er namelijk geen zak van...
Het is ook niet zo, dat staat vast. De full versie is nml nooit gelekt.

We moeten em alleen nog ff overtuigen denk ik :)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reageer alleen ontopic. Laat zinloze reacties achterwege, evenals flames en vragen die al meerdere malen voorbij zijn gekomen. Als je een vraag hebt zoek dan eerst zelf naar een antwoord voordat je het hier vraagt.

Hou het netjes, gezellig en ontopic :)