[PC]Half-Life 2 deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.271 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
StefSOFT schreef op 25 september 2004 @ 23:33:
Zo heb ook maar wat bewerkt om zo'n poster te bemachtigen:

[afbeelding]
Mooi gedaan hoor!! _/-\o_

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
offtopic:
LOL, is dat Jeff in je avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om het topic niet te laten verzanden in een posters discussie, weet iemand het volgende?
Ik ben verder wel benieuwd hoe het nu geregeld is met de rechten op de game. Valt source code ook onder het kopje "bezit van vivendi" ? Zeker omdat bij die clubs ook gewoon oude code wordt hergebruikt die dan ook weer in andere ge-releasde producten zijn gebruikt met ook weer hun eigen rechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
"Valve has announced that it will deliver a release candidate version of Half-Life 2 (HL2) (a game required under the 2001 SPA) to Sierra/VUG within the next few weeks. If Valve delivers a release candidate version that complies with the contract and is a Final Milestone, then VUG will have six months to release the product under the 2001 SPA. Valve is pressing VUG to release the product early within that six month window, and its representatives have made a number of public statements without our consent or concurrence that the product will be published and released to the general public in September of this year."

Zoals je hierboven kunt lezen, kan Vivendi de final versie van de game zelfs nog 6 maanden vast houden voordat het gereleased wordt. Valve is momenteel druk bezig om er voor te zorgen dat hij wel gauw gereleased wordt (Na dat de RC goed gekeurt is natuurlijk) maar of het allemaal lukt met de onderliggende rechtzaak is nog niet duidelijk. We houden jullie op de hoogte.
Bedoelen ze hier nu mee dat er opnieuw een RC naar vivendi moet worden gestuurd, of lees ik niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:22

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

deuxani schreef op 26 september 2004 @ 13:55:
[...]

offtopic:
LOL, is dat Jeff in je avatar?
offtopic:
Ja

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm vind die personen foto wat grof,inv met die in die rolstoel en dat gezicht en doom3,maar ja tis niet mijn werk..

/me hoeft geen poster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

DeepSeven schreef op 26 september 2004 @ 15:49:
[...]

Bedoelen ze hier nu mee dat er opnieuw een RC naar vivendi moet worden gestuurd, of lees ik niet goed?
Je leest niet goed :P. Zonder dollen, ik denk dat die quote al een stukje van een eerder artikel is en die hebben ze even aangehaald in dit bericht.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
offtopic:
En wat is Jeff??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
Vanitas schreef op 26 september 2004 @ 20:18:
[...]

offtopic:
En wat is Jeff??
offtopic:
Jeff is het meest brilliante persoon uit Coupling
En Coupling is beter dan Friends, moet genoeg zeggen denk ik.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Wat is er toch in vredesnaam aan de hand met Halflife 2?

Waarom is de game nog steeds niet uit? Nu lees ik opeens weer dat hij misschien 6 maanden vastgehouden word ofzo ik snap er niks meer van. :/

Is het dan zo moeilijk om de game gewoon uit te brengen ik dacht namelijk dat ik al gelezen had dat hij al GOLD was of niet?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah dat is ie,maar vivendi doed moeilijk,tja zij hebben hun buit al binnen met wow dus kunnen ze doen wat ze willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Lekker is dat.

Laat de mensen maar weer een half jaar wachten, laten we hopen dat het niet zo gaat. Jammer dat zulk gedrag uiteindelijk toch niet bestraft word omdat het toch Halflife 2 is.

Kijk als de game nou nog vol bugs zat ofzo ok maar nu is de game volledig af en laten ze hem in de ijskast staan.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen de Vivendi een klein kind is, die alles probeert om meer snoepjes (geld) te krijgen. Ze verneuken het zo voor heel veel fans. En ook voor hunzelf, want ik denk niet dat valve nog met hun samen wil werken, als ze er niet aanvast zitten dmv een contract, that is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zitten ze nu sowieso, anders waren ze allang naar Activision/EAgames/IDsoftware :+ gegaan.. En wat er daarna gebeurd.. Tsja VALVe, "wake up and smell the ashes"... :'(

Fans hebben momenteel zéér veel sympathie voor VALVe, maar hoelang dat doorzet is nog maar de vraag. Op den duur (zeker als de release nog langer duurt) zal het men VALVe kwalijk nemen dat ze zo'n rotte publisher hebben uitgekozen.

Wat ik mij nu afvraag, is VALVe gewoon automatiesch bij VUG beland vanwege de Sierra overname richting VUG? Want het kan dan zijn dat VALVe gewoon sowieso een doorlopend contract met Sierra (dus eigenlijk VUG) tot 2012 oid (om mar wat te noemen..)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2004 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Vanitas schreef op 26 september 2004 @ 21:50:
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen de Vivendi een klein kind is, die alles probeert om meer snoepjes (geld) te krijgen. Ze verneuken het zo voor heel veel fans. En ook voor hunzelf, want ik denk niet dat valve nog met hun samen wil werken, als ze er niet aanvast zitten dmv een contract, that is.
Straks 'vergeten' we half-life nog omdat ie zolang in de ijskast zit. :'(
Zou zonde zijn voor dit top spel.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeten doet niemand het. Haat krijgen ten opzichte van de ontwikkelaars/publishers/punishers absoluut. Het meest gehypte spel ooit zal nooit vaporware worden, dat iig niet (kijk naar deze thread, we praten nu al bijna 20 bladzijdes lang over een spel wat nog niet echt bestaat.. hype hè? :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20 pagina's? 20 keer 8 of zo ja. Dit is niet het eerste HL2-topic
Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 20:58:
jah dat is ie,maar vivendi doed moeilijk,tja zij hebben hun buit al binnen met wow dus kunnen ze doen wat ze willen.
Ik heb nergens een officiële gold-announcement zien staan hoor...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 22:16:
20 pagina's? 20 keer 8 of zo ja. Dit is niet het eerste HL2-topic

Ik heb nergens een officiële gold-announcement zien staan hoor...?
niet ?...ik wel...2 zelfs...ééntje kwam zogenaamd van een ''gekraakt'' mailaccount van een valve-medewerker of zoiets...en een tje was officieel (2-3 weken geleden)

nou is 't dus wachten op de volgende announcement :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de tijd dat HL2 uitkomt is het niks speciaals meer. Alleen de echte fans zullen er op wachten maar de meerderheid heeft het allemaal wel gezien. Ja toen (lees 1 jaar terug) was het allemaal toppie en vet maar het begint nu een beetje normaal te worden hoor.... Het zal misschien wel helemaal teleurstellen. We'll see!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou er nog geneens meer raar van opkijken als we over 2 jaar zeggen: "Half life 2, mmm, was dat ook alweer niet dat spel wat nooit is uitgekomen?" :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 05:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Mr. Detonator schreef op 27 september 2004 @ 01:32:
[...]

niet ?...ik wel...2 zelfs...ééntje kwam zogenaamd van een ''gekraakt'' mailaccount van een valve-medewerker of zoiets...en een tje was officieel (2-3 weken geleden)

Uhh dit was dus GEEN Gold Announcement, maar alleen dat er een Release Candidate naar Vivendi is gestuurd. De game is dus nog niet Gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_SouLmaN_ schreef op 27 september 2004 @ 08:45:
[...]

Uhh dit was dus GEEN Gold Announcement, maar alleen dat er een Release Candidate naar Vivendi is gestuurd. De game is dus nog niet Gold.
Dat wordt weeeeerr wachten. Gelukkig zijn er mbt games nog andere leuke spellen op dit moment waar we de komende 6 maanden vast wel mee door kunnen komen!

Het blijkt in ieder geval dat wij gamers het slachtoffer worden van een politiek/macht spel tussen valve en vivendi.

En het zou idd zo kunnen zijn dat zodra HL2 uitkomt het helemaal niet zo bijzonder meer is! Ik hoop het niet..maar: we will see!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:17

edward2

Schieten op de beesten

schnumi schreef op 26 september 2004 @ 20:24:

Waarom is de game nog steeds niet uit? Nu lees ik opeens weer dat hij misschien 6 maanden vastgehouden word ofzo ik snap er niks meer van. :/

Is het dan zo moeilijk om de game gewoon uit te brengen ik dacht namelijk dat ik al gelezen had dat hij al GOLD was of niet?
Dat denk ik ook. Ik heb me een tijdje rustig gehouden, maar wat een problem child is dit toch zeg, je krijgt er echt de schijt van. Als het niet zo'n veelbelovende game zou zijn, zou het me niet interesseren..maar ik krijg inmiddels grijze haren van dat gestuntel, dit lijkt me errug slecht voor beide partijen.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Als het zo doorgaat, dan ga ik gewoon bij PC Gameplay werken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniek
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-07 13:04

sniek

Got root?

Ik heb zo naar gedroomd. Halflife 2 was gekocht door Bill Gates and die had er een mediaplayer, browser en email programma aan gehangen! :) Voor 450€ is ie van ons!

Maar ff serieus. Ik check nu elke dag mijn steam en heb mijn cc nummer in de aanslag!

Irrelevant by default - rm -rf /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 02:58:
Bij de tijd dat HL2 uitkomt is het niks speciaals meer. Alleen de echte fans zullen er op wachten maar de meerderheid heeft het allemaal wel gezien. Ja toen (lees 1 jaar terug) was het allemaal toppie en vet maar het begint nu een beetje normaal te worden hoor.... Het zal misschien wel helemaal teleurstellen. We'll see!
Jij kijkt zeker alleen naar gfx? anders zou je dat niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 12:04:
[...]

Jij kijkt zeker alleen naar gfx? anders zou je dat niet zeggen.
Vanitas agrees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Even over die posters van Half-life2. Weet iemand waar je zo'n highres pic kan vinden, dan laat ik hem gewoon via zo'n shop, op poster-size uitprinten. Anyone?

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyberAmp schreef op 27 september 2004 @ 15:30:
Even over die posters van Half-life2. Weet iemand waar je zo'n highres pic kan vinden, dan laat ik hem gewoon via zo'n shop, op poster-size uitprinten. Anyone?
Dan kun je net zo goed even wachten, de posters staan (waarschijnlijk) binnenkort toch in de computerbladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 16:08:
[...]

Dan kun je net zo goed even wachten, de posters staan (waarschijnlijk) binnenkort toch in de computerbladen.
mwah dat weet ik nog zo net niet ;) en anders heb je nietjes :o

Ik heb hem trouwens net ingelijst :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Xrenity schreef op 27 september 2004 @ 16:15:
[...]

mwah dat weet ik nog zo net niet ;) en anders heb je nietjes :o

Ik heb hem trouwens net ingelijst :Y)
Ja dat van die computerbladen vind ik ook niks, dat papier is spotgoedkoop en er zitten nietjes in. Als ik laat afdrukken weet ik dat ik kwaliteit heb. Maar ik ga denk ik er zelf eentje soepen, ik wil geen knudde geknutsel dus simpel houden. Ik zoek eigenlijk een goede Gorden Freeman gezicht (net als 1 van de 3 spel voorkanten). Een link zou wel leuk vinden, graag. De logo is geen probleem.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierdoor begrijp ik ook alle commotie niet. Vivendi wordt nu de zwarte piet toegegooid maar zonder een Gold release vált er helemaal niks uit te brengen voor hen.

Wat krijgen we nog meer voor uitstel (lees:kutsmoezen) straks? De koerier die straks de Golden DVD naar Vivendi moet brengen wordt onderweg beroofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 02:58:
Dat is dus echt grote onzin..

Het spel bevat de meest gedetailleerde personages ooit gezien in een spel ( en het mooiste water :)), de beste physics ooit gezien in een spel, een verhaal waarin je gezogen wordt, en het is een groot mod-festein, met lip sync tools, map editor, enz.

Daarnaast zien de binks er allemaal fantastisch uit..

Sommige ietwat kinderachtige mensen moeten kritiek gaan uitten uit frustratie door het wachten..maarja, hoge bomen vangen veel wind..

Ik voorzie een shakende gaming industrie.

--

Daarnaast heeft PCGAMER UK ( een van de bladen die em reviewed heeft) al gezegd dat het nog BETER is dan ze verwacht hadden..dus hierbij is jouw post met alle respect tot bullsh*it verklaart :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 17:39:
[...]

Hierdoor begrijp ik ook alle commotie niet. Vivendi wordt nu de zwarte piet toegegooid maar zonder een Gold release vált er helemaal niks uit te brengen voor hen.

Wat krijgen we nog meer voor uitstel (lees:kutsmoezen) straks? De koerier die straks de Golden DVD naar Vivendi moet brengen wordt onderweg beroofd?
Als dat gebeurt verschijnt hij toch wel op het net :P
Ik hoop iig dat ze echt niet te lang gaan wachten met het gold gaan, voor eind oktober... anders koop ik niks maar download ik em wel }) (boycot >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al wat ik zie aan vernieuwing in HL2 en Doom3 en al die andere games die pretenderen "vernieuwing" te brengen is:

- meer polygonen
- scherpere texturen
- mooie effecten
- uitgebreidere scripting
- gedetaileerdere physics

Geen echte vernieuwing dus.
We worden al jaren aan het lijntje gehouden met zeer schrale verbeteringen in de graphics.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 17:39:
[...]

Waarom laten ze de game dan wel door een blad reviewen als ze nog geen GOLD versie hebben?

Dan is hij in iedergeval heel erg near gold. Ik snap gewoon niet dat zoiets kan gebeuren met zo'n grote game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 10:23

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 18:02:
Al wat ik zie aan vernieuwing in HL2 en Doom3 en al die andere games die pretenderen "vernieuwing" te brengen is:

- meer polygonen
- scherpere texturen
- mooie effecten

We worden al jaren aan het lijntje gehouden met zeer schrale verbeteringen in de graphics.
En jij gaat dé vernieuwing introduceren? Aan het lijntje gehouden worden werkt blijkbaar, want ik kijk erg uit naar hl2, en met mij vast ook wel wat meer mensen...

(raise your hands! \o/ )

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 18:02:

- meer polygonen
- scherpere texturen
- mooie effecten

Er IS bijna geen vernieuwing meer te maken.... Toen de games nog uit puur text waren.. ja toen wel.... Toen kwamen ook de eerste 2D games... met vernieuwingen e.d.

Probeer JIJ nu maar eens een vernieuwing te verzinnen :) en dan kun je gelijk patent erop vragen en je word ook nog eens rijk.

Edit: Wel grappig dat nu niemand weet hoe het met de game is eigenlijk. Gold, niet gold. enz. Wel weet ik dat de sfeer echt geweldig is in deze game. Ben ook benieuwd naar de bewegingsvrijheid.

Kga binnenkort nog maar eens Half-life 1 spelen :Y) is al wat jaartjes geleden :)

[ Voor 17% gewijzigd door Dutchie! op 27-09-2004 19:14 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
lol ownage :D Had gereplied dat ik hem had, maar geen handtekeningen :)
I actually have the signed one in my hand.

I did not realize that I had sent the first one.
When I heard that people would be available to sign, I thought I had set your address aside.
Any how,
You still get this one, since I already addressed it to you.
It did not make it into a tube in time for Friday’s mail, but will go out with todays.
You have been so PATIENT and pleasant to work with.
Thanks.

KayLee Vogt
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohann!s schreef op 27 september 2004 @ 19:11:
[...]

Er IS bijna geen vernieuwing meer te maken.... Toen de games nog uit puur text waren.. ja toen wel.... Toen kwamen ook de eerste 2D games... met vernieuwingen e.d.

Probeer JIJ nu maar eens een vernieuwing te verzinnen :) en dan kun je gelijk patent erop vragen en je word ook nog eens rijk.

Edit: Wel grappig dat nu niemand weet hoe het met de game is eigenlijk. Gold, niet gold. enz. Wel weet ik dat de sfeer echt geweldig is in deze game. Ben ook benieuwd naar de bewegingsvrijheid.

Kga binnenkort nog maar eens Half-life 1 spelen :Y) is al wat jaartjes geleden :)
Tsja, dat is voor FPS wel zo, maar niet voor RTS, sportspellen en racespellen; daar liggen nog veel mogelijkheden voor open.
De enige redelijke uitdading voor FPS is om het zo realistisch mogelijk te maken qua beeld maar ook qua gameplay om juist dat gevoel te geven dat je er echt bijbent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xrenity schreef op 27 september 2004 @ 19:24:

[...]

Volgens mij hebben ze daar bij Valve HL2 allang af en zijn ze nu hun t ijd aan het doden met HL2 spelen en handtekeningen op posters zetten. Omdat dit laatste toch wat gaat vervelen hebben ze maar besloten dat je er iets voor moet doen....kunnen ze ook lachten daar!

Ik vraag me af waarom wij nog moeten wachten op HL2. Het loopt niet echt soepel tussen Valve en Vivendi en daar zijn wij als gamers en HL2 het slachtoffer van (waarschijnlijk is HL2 ook de oorzaak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Xrenity schreef op 27 september 2004 @ 19:24:

[...]

hee als je die andere kwijt moet!!! :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Yohann!s schreef op 27 september 2004 @ 19:11:
[...]

Je zult nog versteld staan over de mogelijkheden in toekomstige games.

Zodra de beelden een echte mix zijn tussen echte videobeelden en graphics, dan wordt het pas leuk. Game-personages zijn echt lijkende mensen, omgevingen alsof het zo gefilmd is, AI waar je een puntje aan kan zuigen en vooral interactiviteit.

En dat uiteraard in echte 3D, eventueel met een helm of via holografie.

Over 10 jaar lach je om HL2. Net zo dat je nu lacht om games van jaren geleden.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Xymox schreef op 27 september 2004 @ 20:14:
[...]

Je zult nog versteld staan over de mogelijkheden in toekomstige games.

Zodra de beelden een echte mix zijn tussen echte videobeelden en graphics, dan wordt het pas leuk. Game-personages zijn echt lijkende mensen, omgevingen alsof het zo gefilmd is, AI waar je een puntje aan kan zuigen en vooral interactiviteit.

Ja maar dat is geen vernieuwing... alles word geperfectioneerd dat is wat anders. een soldaat van 20poly's is nu een soldaat van 30.000 poly's maar het is nog steeds een soldaat. Vernieuwing was de eerste 3D games, de eerste vlieggame, racegame... dat soort stuff.

Maar we gaan wel offtopic hier mee B) dus we stoppen maar even :) .

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
Yohann!s schreef op 27 september 2004 @ 20:24:
[...]

Ja maar dat is geen vernieuwing... alles word geperfectioneerd dat is wat anders. een soldaat van 20poly's is nu een soldaat van 30.000 poly's maar het is nog steeds een soldaat. Vernieuwing was de eerste 3D games, de eerste vlieggame, racegame... dat soort stuff.

Maar we gaan wel offtopic hier mee B) dus we stoppen maar even :) .
Ik meen dat Xymox dit ook zegt, waar ik het wel mee eens ben.

VR is de toekomst :)

[ Voor 4% gewijzigd door vacuumcleaner op 27-09-2004 20:35 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
vacuumcleaner schreef op 27 september 2004 @ 20:34:
[...]

Ik meen dat Xymox dit ook zegt, waar ik het wel mee eens ben.

[...]

VR is de toekomst :)
Daar zullen nog wel een paar stapjes tussen zitten.
Ik denk dat ze eerst komen met een of andere manier om spellen met je geest te besturen, daarna beeldschermen zonder beeldschermen (als je voelt wat ik bedoel), dan nog wat en dan VR.

Maar dan niet zoals het nu is, maar gewoon direct op je zenuwen, zodat je alles ziet zoals je in de echte wereld ook ziet, zoiets als in the Ghost in the shell of Johnny Quest ( :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 19:29:
[...]

Volgens mij hebben ze daar bij Valve HL2 allang af en zijn ze nu hun t ijd aan het doden met HL2 spelen en handtekeningen op posters zetten. Omdat dit laatste toch wat gaat vervelen hebben ze maar besloten dat je er iets voor moet doen....kunnen ze ook lachten daar!

Ik vraag me af waarom wij nog moeten wachten op HL2. Het loopt niet echt soepel tussen Valve en Vivendi en daar zijn wij als gamers en HL2 het slachtoffer van (waarschijnlijk is HL2 ook de oorzaak).
Quote dan niet.. want zeggen 'ze maken posters ipv een spel' is natuurlijk onzin..of iets in die zin..

Verschillende bladen hebben het spel gereviewed, waaronder PCgamer UK, en die zeggen dat het NOG BETER is dan ze verwacht hadden. Tot nu toe zij zijn de enige die over hun oordeel commentaar hebben gegeven.

Ik heb er alle vertrouwen in, en jongens: Sommige van jullie zijn gefrustreerd van het wachten, maar ga niet kinderachtig doen svp door valve van alles de schuld te geven..

Zodra het uit is zijn jullie allemaal weer stil :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Iedereen is gewoon weer gefrusteerd.. en voor de duidelijkheid, volgens het contract mag Vivendi HL2 voor 6 maanden vasthouden...Niet dat het gebeurt.. want Vivendi heeft ook zeer veel baat bij een snelle release.

Op dit moment wordt HL2 misschien nog test en/of moet de Gold versie nog naar Vivendi worden gestuurd en/of het is al aan het drukken.. :P Who knows... De Gold announcement zal in ieder geval wel komen en dan zit iedereen weer te wachten totdat het in de winkel is.. Erg he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 21:23:
[...]

Quote dan niet.. want zeggen 'ze maken posters ipv een spel' is natuurlijk onzin..of iets in die zin..

Verschillende bladen hebben het spel gereviewed, waaronder PCgamer UK, en die zeggen dat het NOG BETER is dan ze verwacht hadden. Tot nu toe zij zijn de enige die over hun oordeel commentaar hebben gegeven.

Ik heb er alle vertrouwen in, en jongens: Sommige van jullie zijn gefrustreerd van het wachten, maar ga niet kinderachtig doen svp door valve van alles de schuld te geven..

Zodra het uit is zijn jullie allemaal weer stil :7
Als het reviews zijn is het spel af anders waren het previews geweest! Hieruit blijkt dat Valve zijn werk gedaan heeft en de bal blijkbaar nu bij vivendi ligt. Ondertussen is valve bezig posters uit te delen om de " de fans tevreden te houden" . Is het bekend welke score de reviews hebben gekregen?

Ik persoonlijk ben niet gefrustreerd van het wachten. Wat wel frustrerend is dat er zoveel mensen echt op het spel zitten te wachten en er gewoon geen informatie komt. Een officieel statement van Valve of vivendi zou geen kwaad kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 22:25:
[...]

Als het reviews zijn is het spel af anders waren het previews geweest! Hieruit blijkt dat Valve zijn werk gedaan heeft en de bal blijkbaar nu bij vivendi ligt. Ondertussen is valve bezig posters uit te delen om de " de fans tevreden te houden" . Is het bekend welke score de reviews hebben gekregen?

Ik persoonlijk ben niet gefrustreerd van het wachten. Wat wel frustrerend is dat er zoveel mensen echt op het spel zitten te wachten en er gewoon geen informatie komt. Een officieel statement van Valve of vivendi zou geen kwaad kunnen.
eeh.. stil is over die posters, dat is zulke onzin.. er zijn maar een paar fans die die krijgen, en het kost nauwelijks tijd, jeez..

MOOI NIEUWS VAN WWW.HALFLIFE2.NET:

"We certainly have an exciting couple of months a head of us. I know I have said it in almost every single news post about Half-Life 2 over the past few weeks but the wait is indeed nearly over and we'll shortly find out whether or not the wait has been worth it.

With at least four magazines so far confirming printed reviews in October, we're finally going to get a verdict on the game we've all been waiting for. Here's the review schedule as it stands so far:

PC Gamer UK: Tuesday 5th October 2004
PC Gameplay NL: Tuesday 5th October 2004
PC Zone UK: Friday 8th October 2004
PC PowerPlay AUS: Wednesday 20th October 2004

So far, the American magazines have all been very tight-lipped about whether or not they will be covering Half-Life 2 in their next issues but I'm sure they'll follow the trend, along with other magazines worldwide.

And as if this wasn't enough to get you excited already, our forum member, uziholda, informed me over the weekend that he'd received a personal response to an e-mail from Mark Donald, editor of PC Gamer UK. He says so little but yet so much:

...was [Half-Life 2] what you guys expected?
More

We'll bring you more news as we have it, but if you work for a print magazine, or know of any other print magazines scheduled to be printing a review, then please contact me here."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 22:31:
[...]

eeh.. stil is over die posters, dat is zulke onzin.. er zijn maar een paar fans die die krijgen, en het kost nauwelijks tijd, jeez..
hahaha ok ...vooruit... :>

Ik kijk met spanning uit naar de reviews in oktober!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Detonator schreef op 27 september 2004 @ 01:32:
[...]

Jij hebt dus 2 OFFICIELE gold-announcements zien staan? Lol, je bent de enige... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou eigenlijk best een stunt zijn als het hele verhaal VU vs Valve er alleen maar was om ons bezig te houden en het spel op 5 oktober in de winkels ligt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Half-life 2 Pre-load 4 is available:

The fourth phase of the Half-Life 2 preload begins to Steam account holders today. This will allow users to download the majority of Counter-Strike: Source in encrypted form. No purchase is required to pre-load Half-Life 2, but is required to activate the game. The moment the game is made available, those who have pre-loaded and purchased the game via Steam will be ready to start playing.

From Steam News. People who have been beta testing CS:S already received this preload in the form of the last CS:S update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 01:08:
Het zou eigenlijk best een stunt zijn als het hele verhaal VU vs Valve er alleen maar was om ons bezig te houden en het spel op 5 oktober in de winkels ligt..
Ik zou het iig niet erg vinden. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Ah net kreeg ik ook de survey, en ik moet zeggen dat het wel interresant is om die resultaten te bekijken :D

http://www.steampowered.com/status/survey.html

edit: er zijn zelfs op het moment 18 mensen die een cpu < 200 MHz hebben :+

[ Voor 20% gewijzigd door BaRF op 28-09-2004 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaRF schreef op 28 september 2004 @ 07:41:
Ah net kreeg ik ook de survey, en ik moet zeggen dat het wel interresant is om die resultaten te bekijken :D

http://www.steampowered.com/status/survey.html

edit: er zijn zelfs op het moment 18 mensen die een cpu < 200 MHz hebben :+
Geeft zeker interessante informatie: Nog 15% gebruikt windows XP zonder Service Pack en 45% heeft XP met SP1 geintstalleerd en dus nog geen SP2.

Het gebruik van Intel/AMD processoren gaat gelijk op met een licht verhoogd gebruik voor intel.

Verder zijn er nog veel mensen die hun spellen op een resolutie van 1024* draaien en dat 35% van de mensen maar een ATI kaart gebruikt.

Preload 4 is ook hier begonnen. Vraag me af hoeveel er nog komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij is het eigenlijk wel zeker dat de game op de 5e uitkomt, denk dat Valve en VUG hun bekkie dicht houden en iedereen verbazen met een plotselinge release de 5e :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Dat zou best wel eens kunnen. Dit is zo'n grote hype dat mond-tot-mond reclame wel eens zou kunnen werken. Gewoon op de 5de in de winkel neerzetten en dan maar zien hoeveel posts er hier op de site bij komen. >:)

[ Voor 4% gewijzigd door StefSOFT op 28-09-2004 09:54 ]

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 17:43:
[...]

Het spel bevat de meest gedetailleerde personages ooit gezien in een spel ( en het mooiste water :)), de beste physics ooit gezien in een spel, een verhaal waarin je gezogen wordt, en het is een groot mod-festein, met lip sync tools, map editor, enz.
Weet jij meer over het verhaal dan wij allemaal?? >:) >:)

Ik begin het steeds leuker te vinden :)

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 07:29
Nou, dan moet je zeker ook weer gelijk zo'n apparaat erbij aanschaffen.... sjonge afzetters 8)7

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Undeclinable schreef op 28 september 2004 @ 10:04:
[...]

Weet jij meer over het verhaal dan wij allemaal?? >:) >:)

Ik begin het steeds leuker te vinden :)
Wat denk je nou zelf, Valve zou toch nog iets "in petto" hebben voor ons? >:)
Maar een release date op de vijfde zou een kettingreactie van publiciteit opleveren, kijk alleen al naar het nieuwe zelda filmpje op de e3 wat ze niet aangekondigd hadden.
En trouwens, Valve zal ook wel schijtziek worden van al die fans die schreeuwen dat ze meer bekend moeten maken, hoe veel andere spellen weten jullie(nee, niet persoonlijk opvatten) van wanneer de RC verstuurd is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, voor diegenen die zich doodvervelen even wat "wait-pics" met een kleine dosis humor... :p (courtesy of hl2fallout.com)

*clickable*
Afbeeldingslocatie: http://fs.arke.de/temp/hl2art/hl2deathwait.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fs.arke.de/temp/hl2art/hl2old.gif

Afbeeldingslocatie: http://fs.arke.de/temp/hl2art/oldgordonwaiting.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fs.arke.de/temp/hl2art/tincollectors.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fs.arke.de/temp/hl2art/pervertdoc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fs.arke.de/temp/hl2art/scubacombines.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fs.arke.de/temp/hl2art/stridermarshmallowing.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fs.arke.de/temp/hl2art/gordonfat.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fs.arke.de/temp/hl2review.gif

Afbeeldingslocatie: http://fs.arke.de/temp/hl2art/gordonman_web.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fs.arke.de/temp/hl2art/boboutofbusiness.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fs.arke.de/temp/hl2art/hl2killsdoom3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/s.zurich/Half-life.jpg

>:)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:58
Het enige wat ik hoop, is dat de CE-versie beschikbaar komt in Nederland, dat is iets wat ik zeker te weten ga kopen. Ik kan de CE-versie nog nergens in Nederland pre-orderen, of zie ik iets over het hoofd?

* Irby is vandaag jarig, en zal een deel van zijn verjaardagscentjes nuttig besteden :P

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
I.R. Butcher schreef op 28 september 2004 @ 10:51:
Het enige wat ik hoop, is dat de CE-versie beschikbaar komt in Nederland, dat is iets wat ik zeker te weten ga kopen. Ik kan de CE-versie nog nergens in Nederland pre-orderen, of zie ik iets over het hoofd?

* Vanitas is vandaag jarig, en zal een deel van zijn verjaardagscentjes nuttig besteden :P
Die komt echt wel hoor, geloof me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Deze melding kreeg ik laatst vanwege mijn aopen 6800le videokaart.

Afbeeldingslocatie: http://www.lenzencentrum.nl/UG/modules/coppermine/albums/userpics/10005/normal_Steam%20error.jpg

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Hey Pixxel gooi mijn wait pic er ook even bij:

http://members.home.nl/s.zurich/Half-life.jpg

Alvast bedankt.

Dank je wel Pixxel

[ Voor 14% gewijzigd door StefSOFT op 28-09-2004 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:40
Afbeeldingslocatie: http://cs.counter-strike.nl/i/p/1706.gif

[ Voor 83% gewijzigd door FlashBang op 28-09-2004 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Net even in elkaar geknutseld..

Afbeeldingslocatie: http://www.lenzencentrum.nl/UG/modules/coppermine/albums/userpics/10005/HL2%20FUN2.jpg

Origineel:
Afbeeldingslocatie: http://webcenter1.free.fr/modules/Extras/extras/wallpapers/jeux/wallpaper_half-life_2_01_1280x960.jpg

Gedaan met Paintshop 8 Pro. Was wel ff lastig om dat hoofd van Gordon te draaien zodat die de gooie kant op kijkt en om die crowbar ff netjes weg te werken. Maar dat is wel gelukt. (8>

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ohw beginnen ze weer, ik kots op World exclusive review.
Dat is echt zo dom, net alsof valve enkel aan hun een review versie heeft gestuurd. 7(8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, hoe eerder we een (objectieve) review hebben hoe beter.
Fiddle, leuk gedaan dat plaatje, maar je schrijft 'you're back' toch echt als 'your back' (tenzij je 't tegen ene A. Schwarzenegger hebt natuurlijk).

Ik hoop stiekem op een 5 oktober release (of in de week erna), maar Valve heeft ons al vaker teleurgesteld, dus ik vrees dat ik weer teleurgesteld ga worden als ik nu voor mezelf een vermoedelijke releasedatum ga stellen. Maar goed, wie weet...

Overigens ben ik toch thuis heel oktober, dus mijn hoop dat ie pas in november uit gaat komen trek ik bij deze terug :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu wil ik wel weten wat ze te melden hebben bij PC Gamer. Overigens hoop ik op meer delay aangezien ik tot de <1% hoor bij de hardware survey, dus januari schikt bij het best =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
fUCK.... zal al te twijfelen. Er staat nu dus, kijk je bent terug john.... MY BAD! Zal ff corrigeren

[ Voor 3% gewijzigd door Fiddle op 28-09-2004 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Vanitas schreef op 28 september 2004 @ 14:22:
[...]

Dat is echt zo dom, net alsof valve enkel aan hun een review versie heeft gestuurd. 7(8)7 |:(
Hiero het bewijs dan maar (check het eerste nieuwsfeitje. (was al gepost in dit topic maar voor mensen als jij nog maar ff dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn hl2 preload zit vast op 34%. ALs ik op continu druk dan blijft ie daar de hele tijd op staan. Weet iemmand hoe je dat kan fiXoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Steam servers zijn nu overbelast. Probeer af en toe op pause te drukken en dan weer continue.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:14
kan niet eens meer inloggen op steam :|

[ Voor 5% gewijzigd door Shockers op 28-09-2004 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spruit_elf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 01:09

Spruit_elf

Intentionally left blank

Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 08:25:
[...]

Geeft zeker interessante informatie: Nog 15% gebruikt windows XP zonder Service Pack en 45% heeft XP met SP1 geintstalleerd en dus nog geen SP2.

Het gebruik van Intel/AMD processoren gaat gelijk op met een licht verhoogd gebruik voor intel.

Verder zijn er nog veel mensen die hun spellen op een resolutie van 1024* draaien en dat 35% van de mensen maar een ATI kaart gebruikt.

Preload 4 is ook hier begonnen. Vraag me af hoeveel er nog komen!
hmm dr draait ook een grapjas met een Valveisgreat proc :D

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Shockers schreef op 28 september 2004 @ 16:16:
kan niet eens meer inloggen op steam :|
Duh. :P

Gewoon vanavond of morgen proberen. Het komt niet op 1 dag aan. :)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
preloaden boeit me niet wil gewoon gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:19

Hu9o

Schokkend

Vanitas schreef op 28 september 2004 @ 14:22:
[...]

Ja dat doen ze dus wel!! Hierdoor verkoopt het magazine dus meer, en als tegenprestatie moeten ze zeggen dat het spel super leuk is en dat het het beste spel ooit is.

Dus een win-win situatie voor hun, en de lezer wordt weer ff lekker opgelicht. Maar de verwachting is dat het bij HL2 wel mee zal vallen met oplichting :p

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Hu9o schreef op 28 september 2004 @ 17:59:
[...]

Ja dat doen ze dus wel!! Hierdoor verkoopt het magazine dus meer, en als tegenprestatie moeten ze zeggen dat het spel super leuk is en dat het het beste spel ooit is.

Dus een win-win situatie voor hun, en de lezer wordt weer ff lekker opgelicht. Maar de verwachting is dat het bij HL2 wel mee zal vallen met oplichting :p
maar dat zei ik al want het staat ook op www.halflife2.net :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
[...]

Maar als PC Gameplay hem ook heeft, en nog een paar anderen, die allemaal World Exclusive op de voorkant hebben staan, dan is het ook niet world exclusive, IMO. Voor mij is het world exclusive als ze de review een maand eerder hebben dan de andere bladen.

Die "win-win" situatie lijkt me ook niet waar, dan kunnen ze net zo goed zeggen dan het spel minimaal een 9.5 moet krijgen.

[ Voor 9% gewijzigd door Vanitas op 28-09-2004 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Stop is met doen alsof dit allemaal zeker waar is..

Jij DENKT dit: Hierdoor verkoopt het magazine dus meer, en als tegenprestatie moeten ze zeggen dat het spel super leuk is en dat het het beste spel ooit is.

Maar je weet het niet zeker, toch? Doe dan ook niet alsof..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 22:49:
[...]

hahaha ok ...vooruit... :>

Ik kijk met spanning uit naar de reviews in oktober!
braaf >:)

--

Nog even wat moois voorspellende nieuwtjes van halflife2.net (forum:

'The PC Gamer UK preview page says that the reviewer went away and played it.

Quote:
OPENING THE VALVE... that unleashes Half-Life 2. Jim went, he played, and came back a gibbering, teary-eyed wreck. The best game of all time? Find out here.'

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
vandaag is ie bij mij weer aan 't preloaden geslagen...zit al aan de 4 gig ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 16:33
Mr. Detonator schreef op 28 september 2004 @ 19:18:
vandaag is ie bij mij weer aan 't preloaden geslagen...zit al aan de 4 gig ofzo
Is nu blijkbaar CS: Source aan het preloaden:
Half-Life 2 Pre-Loading Phase 4
September 27, 2004, 6:12 pm · valve
The fourth phase of the Half-Life 2 preload begins to Steam account holders today.

This will allow users to download the majority of Counter-Strike: Source in encrypted form. No purchase is required to pre-load Half-Life 2, but is required to activate the game. The moment the game is made available, those who have pre-loaded and purchased the game via Steam will be ready to start playing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiddle schreef op 28 september 2004 @ 14:08:

[afbeelding]

Origineel:
[afbeelding]

Gedaan met Paintshop 8 Pro. Was wel ff lastig om dat hoofd van Gordon te draaien zodat die de gooie kant op kijkt en om die crowbar ff netjes weg te werken. Maar dat is wel gelukt. (8>
hahah so true :) mooie pics,wou dat ik 1337 met ps was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Thnx... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiddle schreef op 28 september 2004 @ 14:08:

[afbeelding]

Origineel:
[afbeelding]

Ik zou de linker achterpoot van de spin achter die steen laten vallen, ziet er wat 3d'er uit, is er nu echt in geplakt...

• Shockers
Slecht nieuws: (vindt ik..had wel een hl2 deatmatch gewilt :'( )
CS: Source is Half-Life 2's Multiplayer
Zips @ 5:41 pm pdt - half-life, hl2 & tf2 - 48 comments - hot topic

An exclusive interview over at Halflife2.net starts to shed some light on the multiplayer situation for Half-Life 2. PC Gamer's Senior Editor, Chuck Osborn, provides a bit of insight on what to expect in the upcoming issue of PC Gamer.

He confirms that, at least for the time being, Counter-Strike: Source is the only multiplayer component for Half-Life 2 upon its release.
Goed nieuws: :)
CS: Source Release Imminent!!!
Spoonman @ 10:03 pm pdt - cstrike: source - 2 comments

You heard right, Half-Life Fallout has gotten word that CS: Source in it's entire, non-BETA form will be released NEXT WEEK to those who purchase Half-Life 2 through Steam. In a (somewhat) surprising move, it seems CS: Source will be launched independent of the Half-Life 2 release. Alas, we won't have any sweet, sweet "Half-Life 2 released" goodness, but again, CS: SOURCE WILL BE RELEASED NEXT WEEK!!! Of course there is a bit of fine print; in order to bask in the glory of the full, retail version of CS: Source, you must pre-order Half-Life 2 via Steam. Our good friends at Half-Life Fallout have more details in the form of this e-mail:
The Half-Life 2 offers have been finalized. Details are pasted below. The Steam offers will be available for purchase next week. Those who purchase via Steam, will receive the final version of Counter-Strike: Source immediately. Half-Life 2 and other games in the Steam offerings will be made available to purchasers upon their release.

Of course, still no definitive date on when Half-Life 2 will be released, but that of course is academic since COUNTER-STRIKE: SOURCE WILL BE RELEASED NEXT WEEK!!! You can find more information on purchase plans by clicking below. Again, thanks to Half-Life Fallout for breaking this totally freakin awesome news.
meer @ csnation

• BaRF

BaRF

bijna kerst

mmm, zou dat te maken kunnen hebben met die vug / valve rotzooi? dat vivendi het niet zo'n leuk plan vind om cs:source 'zomaar weg te geven' aan degene die uitgerekend met Steam gaan preorderen? Als vivendi minder krijgt voor steam orders (of niks?) dan kan ik me dat voorstellen :P

• SouLmaN
Overzicht van alle releases van hl2:
Retail Boxes

Standard Edition — includes HL2 and CS:Source. Ships on six CDs, in one of three box-art packages (Gordon, Alyx or the G-Man).

Collector's Edition — includes Half-Life 2, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source, a Half-Life 2 T-shirtand a Prima book sampler. Ships on a single DVD.

Steam Packages

Bronze — HL2* and CS:Source.

Silver — HL2*, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source*, Day of Defeat: Source*, Valve's back catalog currently available on Steam.

Gold — HL2*, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source*, Day of Defeat: Source*, Valve's back catalog currently available on Steam, Complete Strategy Guide from Prima Games, 3 different Half-Life 2 posters, Half-Life 2 hat, Half-Life 2 postcard, Half-Life 2 stickers, Half-Life 2 Soundtrack CD, Chance to win a trip to Valve! (1 trip offered for every 5000 Gold packages purchased).

*To be made available upon product's release.
Hmm aanschaffen via Steam word wel erg aantrekkelijk met al die goodies! Go Valve! :)

Verwijderd

_SouLmaN_ schreef op 29 september 2004 @ 09:18:
Overzicht van alle releases van hl2:

[...]

Hmm aanschaffen via Steam word wel erg aantrekkelijk met al die goodies! Go Valve! :)
Ik houd het bij de bronze versie. Vermoed dat ik me wel kan vermaken met alleen CS source tot de release van HL2 een feit is! Vraag me wel af wat het zal gaan kosten.

Verwijderd

Hey, cool van css. Geeft de mensch weer wat hoop ;)

• BaRF

BaRF

bijna kerst

mmmmmm! tot zover het idee dat je via de steam-weg alleen maar software krijgt! zit nog meer bij dan bij de ce retail hehe :) cool, maarja, wat zal de prijs van 'gold' zijn? :X

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:58
Ik snap absoluut niet waarom de collectors edition nu minder goodies krijgt als de gold-versie via steam. Ik snap niet waarom er bij de steamversie 3(!) posters zitten, en bij de ce-versie geen. Je wordt bijna (met nadruk op bijna) verplicht zowel de ce als de gold versie te kopen, om alles te krijgen :?

Als de ce-versie al rond de 65-70 euro gaat kosten, zal de gold-versie, met al die extra's nog meer gaan kosten....

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

• SouLmaN
I.R. Butcher schreef op 29 september 2004 @ 09:42:
Ik snap absoluut niet waarom de collectors edition nu minder goodies krijgt als de gold-versie via steam. Ik snap niet waarom er bij de steamversie 3(!) posters zitten, en bij de ce-versie geen. Je wordt bijna (met nadruk op bijna) verplicht zowel de ce als de gold versie te kopen, om alles te krijgen :?

Als de ce-versie al rond de 65-70 euro gaat kosten, zal de gold-versie, met al die extra's nog meer gaan kosten....
Release via Steam = Valve, Retail release = Vivendi. Ze proberen Steam dus flink te promoten door veel hl2 kopietjes via steam te verkopen :)

Verwijderd

Half life 1 - Source?
komt half life 1 ook helemaal met nieuwe graphics uit?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reageer alleen ontopic. Laat zinloze reacties achterwege, evenals flames en vragen die al meerdere malen voorbij zijn gekomen. Als je een vraag hebt zoek dan eerst zelf naar een antwoord voordat je het hier vraagt.

Hou het netjes, gezellig en ontopic :)