Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
maar Doom III is smack en Hl2 niet
C2D 6600, 275 GTX Windows 7

ik ben wel benieuwd naar die review. Het is toch een behoorlijk cool blad, en waarschijnlijk hebben ze gewoon 2 bladzijdes met alleen maar screens en tussen de tekst door wat kleintjes, maar aargh ik wil het allemaal niet weten voor ik het zelf heb gespeeld!
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Klopt, dat kan je dan niet tegen ze zeggen. Echter, ik koop het spel dan niet, .... als het toch niet goed loopt op mijn kaart, waarom zou ik het spel dan kopen? En aangezien ik toch wel bij de mensen hoor die een van de betere kaarten in hun pc hebben zitten (9800pro) (er zijn heeeeel veel mensen die een slechtere kaart hebben) zal valve dit heel erg in hun afzet gaan merken. Oftewel: HL2 moet op zoveel mogelijk kaarten soepel lopen, dus de engine wordt op heel veel kaarten getest.Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 20:35:
[...]
Ik zeg toch niet dat het waar is. Ik bedoel alleen al zou het waar zijn dan zorg je er toch voor dat je iig met alle eye-candy en alles aan kan spelen zonder framedrops?
Zelfs al zou hl2 niet soepel lopen op een 9800pro, waarscheinlijk zal het vast wel goed lopen maar STEL DAT het niet zo zou zijn dan kan vivindi moeilijk tegen valve zeggen maak de hele engine maar opniew zodat het op een 9800pro wel goed loopt.
EDIT: Link naar de nieuwspost op halflife-2.nl : http://www.halflife-2.nl/view.php?itemid=513
[ Voor 34% gewijzigd door ignatius op 22-09-2004 14:29 ]
Dat gaat over 50 uitgaven van pc gameplay, niks met screenshots te maken, wel lezen....Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 08:54:
Hmm, de 50 extra screenshots gaan niet door in de volgende PC-Gameplay
http://www.pcgameplay.com/images/body/berichten.jpg
zie onderste bericht
ff lezen he.
Ben nu ook weer bezig me OF, echt heel cool, vooral de training dat is toch wel het beste stukje van het hele spel. Ik zit nu bij dat worm beest (eerste baas).
Damn te laat
[ Voor 8% gewijzigd door Vanitas op 22-09-2004 14:33 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Als hl2 niet loopt op een radeon 9800 pro spring ik hier van de plaatselijke kerk af. Natuurlijk loopt hij daar goed op. Het is nog steeds een van de beste kaarten. Ik zit hier op een gf ti4400 128 mb, kijk, daarmee mag je wel bang zijn dat hij niet zo goed looptUltraR-pc schreef op 22 september 2004 @ 13:54:
[...]
Klopt, dat kan je dan niet tegen ze zeggen. Echter, ik koop het spel dan niet, .... als het toch niet goed loopt op mijn kaart, waarom zou ik het spel dan kopen? En aangezien ik toch wel bij de mensen hoor die een van de betere kaarten in hun pc hebben zitten (9800pro) (er zijn heeeeel veel mensen die een slechtere kaart hebben) zal valve dit heel erg in hun afzet gaan merken. Oftewel: HL2 moet op zoveel mogelijk kaarten soepel lopen, dus de engine wordt op heel veel kaarten getest.
Op zich een leuk een origineel concept, wat misschien wel de toekomst heeft om WEL goed afgestemde wereldwijde releases te krijgen.
Met heel veel games is het huilen met de pet op. Op alle int. boards kan je lezen dat de game o zo leuk is, en dat mensen hem al uitgespeeld hebben terwijl je nog in NL dik een week dient te wachten...
Godfather Bodybuilding topic reeks
Verwijderd
Lees het onderste nieuws bericht nou op dat plaatje, dat gaat wel over HL2, en daar staat in dat de 50 Extra screenshots die op de DVD/CD zouden staan niet door gaan omdat Valve dat niet wilde, de 40? screenshots in de review wel.ignatius schreef op 22 september 2004 @ 14:31:
[...]
Dat gaat over 50 uitgaven van pc gameplay, niks met screenshots te maken, wel lezen....
edit: kijk bijv. maar eens eerst op halflife-2.nl voordat je het hier post, grote kans dat het daar al staat en hier al langs is geweest.
[ Voor 45% gewijzigd door DeepSeven op 22-09-2004 17:00 ]
Logisch toch Xrenity post hier altijd, en die site is dacht ik van hem (halflife-2.nl).DeepSeven schreef op 22 september 2004 @ 16:59:
Gulpen, dat is allemaal al lang langs geweest. Kom eens een keer met nieuw nieuws man.
edit: kijk bijv. maar eens eerst op halflife-2.nl voordat je het hier post, grote kans dat het daar al staat en hier al langs is geweest.
ik ben newsposter daar jaVanitas schreef op 22 september 2004 @ 17:16:
[...]
Logisch toch Xrenity post hier altijd, en die site is dacht ik van hem (halflife-2.nl).
Wordt wel eens tijd voor de gold accouncement zeg...
Trouwens, de PC Gamer UK komt ook met een review, ook op 5 oktober. (gaak nu posten
[ Voor 3% gewijzigd door Xrenity op 22-09-2004 18:14 ]
Nou ik vond het aardig logisch, je komt altijd het eerste met nieuws, onderin je sig staat je site, en je verwijst altijd naar je site, en op de site staat bij het merendeel ook Xrenity. Trouwen moet je nick Serenity betekenen (helder- puurheid), is wel goed bedacht. Maar mijn nick is latijns.Xrenity schreef op 22 september 2004 @ 18:13:
[...]
ik ben newsposter daar jaMaar dat weet vast niet iedereen denk ik.
Wordt wel eens tijd voor de gold accouncement zeg...
Trouwens, de PC Gamer UK komt ook met een review, ook op 5 oktober. (gaak nu posten)
Wel balen voor PC Gameplay, hebben ze toch niet een echte world exclusive review. Alhoewel beide bladen (En vast nog wel meer) dat toch schrijven.
Kijk een schilderij met mn nick...
[ Voor 10% gewijzigd door Vanitas op 22-09-2004 18:33 ]
vanitas... betekent dat niet waarheid?
Niet dus... veritas is waarheid
[ Voor 32% gewijzigd door DeepSeven op 22-09-2004 18:41 ]
Als ik alles zou posten krijg ik gezeur met TerrDeepSeven schreef op 22 september 2004 @ 18:30:
Ja wist ik wel, maar jij post niet altijd dat nieuws op got wel? Meestal wel, maar soms wat later en soms helemaal niet.
Trouwens, in dat topic op HL2.net over dat de PC gamer UK een rev heeft, daar heeft hij het over 'we've gone toe to toe with The Overwatch'
Blijkt maar weer dat Valve nog meer voor ons geheim heeft gehouden, ben benieuwd wat het is!
[ Voor 5% gewijzigd door Xrenity op 22-09-2004 18:36 ]
Jongen, zeg dat nou niet, nah iig weet ik dat ik die review dus niet ga lezen.Xrenity schreef op 22 september 2004 @ 18:35:
[...]
Als ik alles zou posten krijg ik gezeur met Terr
Trouwens, in dat topic op HL2.net over dat de PC gamer UK een rev heeft, daar heeft hij het over 'we've gone toe to toe with The Overwatch'
Blijkt maar weer dat Valve nog meer voor ons geheim heeft gehouden, ben benieuwd wat het is!
Maar nu we toch beginnen kunnen we ook wel speculeren.
De overwatch zal heel city 17 wel controleren dmv de combine.
Waarom heten ze eigenlijk combine?? Zijn ze samengesteld uit iets ofzo... (Nee niet uit mama en papa combine
Edit:
Toch maar gespoiled dan
[ Voor 28% gewijzigd door Exe-cuter op 23-09-2004 09:13 ]
Verwijderd
Hmm, het was maar een gerucht, maar het lijkt er wel op ja. Misschien moet je een spoilerhokje om je tekst zetten Exe-cuter?Exe-cuter schreef op 22 september 2004 @ 23:44:
Combine verhaal
I believe you will be happy with your delay.
(I waited to send it because I was able to grab some signatures for you)
Please enjoy.
KayLee Vogt
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
"I heard u can order posters here somewhere.. can u tell me where?"
Heb ook gister dat Generations Pack gehaalt, kan ik eindelijk HL1 en CS online doen
Verwijderd
Als je nou eerst even goed leest had je gezien dat ik precies hetzelfde zeg in reactie op een andere post die het gek vond dat er werd getest op een Radeon 9800pro. Wat ji zegt klopt alleen als ze HL2 ook daadwerkelijk hebben getest op de 9800pro, en zo geld het voor elke kaart. Een spel loopt niet opeens goed op een bepaalde kaart, het spel moet aan de kaart worden aangepast. Dus van de mx440 tot de Radeon x800xt. En ja, ik denk ook dat het spel zal lopen als een trein op mn 9800pro.DeepSeven schreef op 22 september 2004 @ 15:40:
[...]
Als hl2 niet loopt op een radeon 9800 pro spring ik hier van de plaatselijke kerk af. Natuurlijk loopt hij daar goed op. Het is nog steeds een van de beste kaarten. Ik zit hier op een gf ti4400 128 mb, kijk, daarmee mag je wel bang zijn dat hij niet zo goed loopt.
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
Want je hebt altijd weer noobs die dan op de spoiler gaan reageren, met alle details die in de oorspronkelijke spoiler stond..
Dus svp: GEEN SPOILERS, niemand heeft daar wat aan, je komt er over 2 weken zelf achter in hl2.
[ Voor 29% gewijzigd door Fiddle op 23-09-2004 12:39 ]
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Verwijderd
Lijkt me niet slim om reviews al te hebben in bladen, terwijl het spel er nog lang niet is.
Verwijderd
Xenome heeft gelijk dat het niet slim is om reviews in de bladen te hebben zonder dat het spel te koop is. Ik meen dat andere spellen ook veelal in de winkel liggen ten tijde van de reviews in de bladen dus waarom zou het met hl2 anders zijn?
Ik kan iig. niet wachten!
Verwijderd
Ik zit hier echt te bidden om een release begin november, maar ik vrees dat dit niet door gaat. Ik zit in oktober namelijk een maandje pc-loos in het buitenland, en het zou toch wel erg klote zijn als ik vier jaar naar dit spel heb uitgekeken, en ik ben er niet als ie gereleased wordt...
Naja, zolang ik de collectors edition voor of uiterlijk begin oktober maar alvast kan pre-orderen en betalen, dan weet ik in ieder geval zeker dat ie er is als ik terug kom.
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Verwijderd
neeVerwijderd schreef op 23 september 2004 @ 15:47:
hebben die balken nut?
jais de originele content te bekijken
Detonator gemenerik !
Originele content bekijk ik door het te selecteren
Verwijderd
Jij ook al ?? hoe wou je het anders doen_SouLmaN_ schreef op 23 september 2004 @ 15:52:
[...]
Detonator gemenerik !
Originele content bekijk ik door het te selecteren
Right Click -> View Source
Verwijderd
Maar is het zo dat we in nederland gewoon in de winkels (hou niet van online kopen) (bijna) tegelijk met de officiele release het spel kunnen kopen, of word dat nog weer een hele week ofzo wachten ???
Ohjah, word cs:source gewoon bij halflife bijgeleverd, of moet je dan een special edition kopen oid
#1 Ja.Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 16:41:
Eindelijk is het dan bijna zover ^^. Ik let zelf nooit echt op wanneer een spel uitkomt, als het uit komt zie ik het wel. Maar deze wil ik wel erg graag hebben.
Maar is het zo dat we in nederland gewoon in de winkels (hou niet van online kopen) (bijna) tegelijk met de officiele release het spel kunnen kopen, of word dat nog weer een hele week ofzo wachten ???
#1Ohjah, word cs:source gewoon bij halflife bijgeleverd, #2of moet je dan een special edition kopen oid
#2 Nee.
Van de halflife-2.nl site. Of het waar is weet ik niet, maar het zou wel leuk zijnDe collectors edition is een uitgave die je als fan niet mag missen. Maar wat er in zou zitten was nog een groot raadsel. Bij de inhoud van de doos heeft gamestop nu echter dit neergezet:
In addition to a limited edition DVD-ROM version of Half-Life 2, this Collector’s Edition also includes:
- Counter-Strike: Source – The next generation of the #1 online action game
- Half-Life: Source – Digitally remastered version of the original critically acclaimed PC game
- Free Limited Edition T-shirt – Offered in men’s size XL only
- Half-Life 2 Prima Book – Information on character backgrounds, the making of the game, and more than 100 pieces of artwork
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
Jammer dat ze niet zeggen dat er een 80 dollar pricetag aan vast hangt.

Edit: 80 dollar is €66,35 volgens het geldwisselkantoor (www.gwk.nl).
[ Voor 34% gewijzigd door Irby op 23-09-2004 20:26 ]
The first casualty in war is always the truth...
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Het zal eens niet...Arfman schreef op 23 september 2004 @ 20:40:
Wees maar niet bang, dat gaat in Nederland gewoon 89 euro ofzo kosten.
Dollar = Euro.
Net zoals met de gulden is gebeurt, ze hebben alleen het valuta teken verandert op een hoop producten.

Ik hoop in ieder geval dat ze beide op de zelfde dag uit komen, dan kan ik nog even overwegen welke ik kopen ga. Als dw CE later komt, koop ik lekker de non CE.
Dude sweet, dat moet ik hebben, echt wel cool.I.R. Butcher schreef op 23 september 2004 @ 20:11:
[...]
Van de halflife-2.nl site. Of het waar is weet ik niet, maar het zou wel leuk zijn
Enkel hadden ze dat t-shirt er wel uit mogen halen, die past met toch nooit.
Uhm nee, het tegenovergesteld (meestal heb ik S en soms M) dus als ik XL ga dragen zakt hij over mn tenen.
Hmm, je kan het natuurlijk ook zo bedoelen dat het XL t-shirt te klein voor me is...

[ Voor 22% gewijzigd door Vanitas op 23-09-2004 22:24 ]
Verwijderd
Ik vind 49 euro al tot daar aan toe...maar daarboven begint het ronduit belachelijk te worden.HuggyB schreef op 23 september 2004 @ 21:38:
Ik vind HL:S op zich wel 10 euro waard. Het spel zal toch wel 55 of 60 euro in de winkel kosten. Als ze de 66 euro kunnen aanhouden (of meer; willen) wil ik dat best wel aanschaffen.
Dan ga je bijna downloaden of zoeken naar goedkopere prijzen op internet. (GCshop.nl
Zoooo..... Das niet egoïstisch hoorVerwijderd schreef op 23 september 2004 @ 15:00:
Ik zit hier echt te bidden om een release begin november, maar ik vrees dat dit niet door gaat. Ik zit in oktober namelijk een maandje pc-loos in het buitenland, en het zou toch wel erg klote zijn als ik vier jaar naar dit spel heb uitgekeken, en ik ben er niet als ie gereleased wordt...
Irrelevant by default - rm -rf /
bronEen member van het HalfLife2.net forum heeft even een mailtje gestuurd naar de PC Gamer UK. Op 2 vragen kreeg hij een antwoord terug.
Q:Hi ya i was just wondering,are you guys REALLY reviewing hl2 next issue,
A:Yes
Q:and without giving anything out,was it what you guys expected?
A:More
HL2 was dus nog beter dan de schrijvers verwacht hadden! Een score lager dan een 9.5 zit er dan ook zeker niet in...
Hij wordt goooeeeeed!

Dopeeee die wordt zeker van mij (als het pakketje uitkomt in europa)
Als dat de CE is dan wordt die ook zeker van mijPu_Dy schreef op 24 september 2004 @ 15:30:
[afbeelding]
Dopeeee die wordt zeker van mij (als het pakketje uitkomt in europa)
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Chester schreef op 24 september 2004 @ 15:57:
* Chester heeft al 150 euro aan de kant gelegd voor de CE
ff een offtopic reactie op een offtopic reply: "oeee zoheeej!"
Ik koop gewoon die CE, is wel leuk al die extraatjes erbij, toch een spel die je gewoon moet hebben..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
330 gulden voor een special edition? Ik denk eerder datie mischien 70-hooguit 90 EYPO gaat kosten...Chester schreef op 24 september 2004 @ 15:57:
* Chester heeft al 150 euro aan de kant gelegd voor de CE
150 is echt belachelijk... (niet dat ik em dan niet koop, maartoch
Er komt een speciale uitgave van Half-Life 2 op de markt. De website GameStop plaatste al de Half-Life 2 Special Edition op hun website voor een prijs van 79.99 dollar (65 euro).
De speciale editie zal het volgende bevatten:
Half-Life 2 DVD-versie
Counter-Strike source
Half-Life source
Limited Edition T-shirt (alleen in XL)
Half-Life 2 Prima Boek (informatie over achtergronden van karakters, the making of en meer dan honderd artworks)
Dat was al bekend, maar het wordt gewoon 80 euro hier.
Niks 65, dat is altijd zo. (ok meestal)
Die CE ziet er wel heel erg vet uit btw.
Verwijderd
Mjah en dat is nou net de meest betrouwbare bron op de wereld...Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 19:15:
Net bij de PC-Creatief geweest in Steenwijk en daar konden ze me vertellen dat ze Half-Life 2 eind oktober binnen kregen.

Niemand weet het en een of andere louche pc zaak in Steenwijk weten het wel... uhuh
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ja idd, dat is ookal iets van 1000 keer gepost.Kwartjuh schreef op 24 september 2004 @ 19:48:
Ik moet idd altijd een beetje lachen als mensen zoiets posten... (nofi hoor)
Verwijderd
lolm0nk schreef op 24 september 2004 @ 19:19:
[...]
Mjah en dat is nou net de meest betrouwbare bron op de wereld...
Niemand weet het en een of andere louche pc zaak in Steenwijk weten het wel... uhuh
Verwijderd
Tjah, ik post hier ook gewoon net zo als de rest wat ik hoor.m0nk schreef op 24 september 2004 @ 19:19:
[...]
Mjah en dat is nou net de meest betrouwbare bron op de wereld...
Leuke van tweakers dat je posts altijd worden gewaardeerd.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 22:20 ]
Verwijderd
"Half-Life 2 Could Be Held Hostage by VUG for 6 months"
http://www.gamespot.com/news/2004/09/24/news_6108100.html
Verwijderd
- VUG dus volgens het contract met Valve (daterende 2001) er zes maanden over mag doen om het te releasen
- VUG boos is op VALVe omdat zij gezegd zouden hebben dat het in September zou uitkomen (kunnen jullie je dat OOIT herinneren dat ze daadwerkelijk beloofd hebben dat hij in September zou uitkomen??)
- VUG dus eigenlijk voorlopig alle distributierechten in handen heeft voor de komende zes maanden
Het is door niemand bevestigd verder dat VUG dit ook doet (zal waarschijnlijk ook niet gedaan worden). Kortom, time will tell...
het IS aan 't gebeurenVerwijderd schreef op 25 september 2004 @ 01:19:
Het KAN gebeuren.
Verwijderd
Dat weten we dus niet.. Only time will tell. Dat het lang duurt voordat de RC geaccepteerd wordt kan veel redenen hebben:
- hij wordt gewoon direct gepubliceerd (geen gold announcement)
- Vivendi doet er meestal een aantal weken over om een spel Gold te laten gaan
- de huidige RC was "niet goed genoeg", dus VALVe moet weer aan de slag
Het artikel is alleen maar een statement, of een gezochte reden naar wat er ZOU KUNNEN GEBEUREN.. Zoals je ziet staat de titel duidelijk met een vraagteken vermeld.. "HL2 Held Hostage?" Het is wel makkelijk om mensen op deze manier op de kast te jagen, maar ik heb nu al zoveel verschillende verhalen gehoord, je kan niet zomaar iets aannemen, want achteraf blijkt men het altijd fout te hebben..
Verwijderd
Leuk en wel, maar het líjkt me dat VUG zichzelf daar dan ook behoorlijk mee in de vingers snijdt?Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 01:06:
Wellicht kunnen we nog 6 maanden wachten (not confirmed by anyone, though):
Maar het lijkt me dat Vug zelf ook niet het holiday season wil missen
ja.Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 01:19:
- VUG boos is op VALVe omdat zij gezegd zouden hebben dat het in September zou uitkomen (kunnen jullie je dat OOIT herinneren dat ze daadwerkelijk beloofd hebben dat hij in September zou uitkomen??)
Ze zouden hem THIS SUMMER uitbrengen en de zomer eindigt in September...
Daarbij, er was een update voor de CS:S beta, wat erop kan duiden dat er weer wta dingen gefixt zijn, oftewel, de RC was nog niet helemaal top...
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Verwijderd
/me kreeg net een grote envelop door de bus
met daarin mn HL2 Poster
pics volgen. maar gordon en alyx staan erop
echt thumbs up voor Valve
LOLVerwijderd schreef op 25 september 2004 @ 11:19:
hey..
/me kreeg net een grote envelop door de bus
met daarin mn HL2 Poster
pics volgen. maar gordon en alyx staan erop
echt thumbs up voor Valve

[ Voor 4% gewijzigd door Xrenity op 25-09-2004 12:31 ]
Jammer dat ze hem niet in een koker hebben gestopt (ok is wel duurder) nu het je allemaal "breuken" erin. Maar tis toch wel stoer van Valve dat ze dat doen.Xrenity schreef op 25 september 2004 @ 12:06:
[...]
LOLik ook
geen handtekeningen erop, maar dat mag de pret niet drukken, ff 4 shots gemaakt.
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Ik bedoel hiermee dat er eigenlijk geen nieuws van Valve of Vivendi naar buiten komt. Van Valve kan ik het mij voorstellen, die zijn in feite nu klaar. Maar waar blijven de reacties vanuit Vivendi, het is toch niet mogelijk om je mond te houden over zo een (potentiele) top game?
Verwijderd
Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 01:06:
Wellicht kunnen we nog 6 maanden wachten (not confirmed by anyone, though):
Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 14:24:
Het ziet er allemaal niet zow goed uit, Vivendi hufters
.
Verwijderd
Ik vraag me eerlijk gezegd af wat het hele probleem nu is voor Vivendi, ze krijgen een mag ik aannemen flinke Steam provisie per gekochte licentie, en sparen productie en logistiek van de game uit omdat het via Steam gebeurt.
Voor de toekomst van de relatie tussen Valve en Vivendi lijkt het me een hele nare situatie, als beide partijen continue op de tenen moeten lopen elkaar niet in de haren te vliegen. Elke keer allerlei gedoe en geruzie bij een game gebaseerd op source, of een expansion pack, of counterstrike addon.
Ik ben verder wel benieuwd hoe het nu geregeld is met de rechten op de game. Valt source code ook onder het kopje "bezit van vivendi" ? Zeker omdat bij die clubs ook gewoon oude code wordt hergebruikt die dan ook weer in andere ge-releasde producten zijn gebruikt met ook weer hun eigen rechten.
Denk maar gewoon: "Alles komt goed!"
Hey nog iemand met mijn levens motto
- Zij willen niet degene zijn waarop de consument nu weer op moet wachten
- Zij hebben centen nodig en dat krijg je niet als je er mee wacht om het uit te brengen.
- Doom III is uit, dus willen ze dit z.s.m. uitbrengen voordat de consument zijn centen aan DIII gaat uitgeven, omdat ze zolang op HL2 moeten wachten
OK dat laatste zal niet zo snel gebeuren onder de die-hard HL fans, maar de overige mensen zullen meer hebben: Hij komt niet uit, laten we maar naar iets anders kijken.
Mag ik vragen wat je daarvoor gedaan hebt? Ik kan echt niets verzinnenXrenity schreef op 25 september 2004 @ 12:06:
[...]
LOLik ook
geen handtekeningen erop, maar dat mag de pret niet drukken, ff 4 shots gemaakt.
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]

Verwijderd

deze comic gemaaktKwartjuh schreef op 25 september 2004 @ 15:50:
[...]
Mag ik vragen wat je daarvoor gedaan hebt? Ik kan echt niets verzinnen
Ja zo'n poster is snel binnen!
Trouwens, als sluit Valve nou gewoon een overeenkomst met Vivendi dat Vivendi X procent van de verkoop via steam krijgt, dan is alles toch opgelost

----- Original Message -----
From: KayLee Vogt
To: emailadres van Hellbeast
Sent: Saturday, September 18, 2004 1:10 AM
Subject: FW: Requesting an authographed poster
We at Valve thank you for your enthusiasm and support. We are always pleased to hear from fans like you.
We have added a new twist to our poster requests. You may choose from any of the following, send the proof, and we will send the Half Life 2 poster that you have requested.
1) Finish one hour of community service in your area. Get a photo of the service or a letter from an official stating that you have completed this service. Tell us what ways you found for helping out in your community, and we will send off the requested Half Life 2 poster.
2) Complete an original piece of artwork showing what a huge fan you are. Send us a copy or the original for OUR enjoyment.
3) Create a model of a weapon from any of our games using scrounged materials. Send us a photo or the weapon.
Have fun creating. The team looks forward to seeing what you come up with.
Regards,
Twist Administrator
T.W.I.ST administrator
twist@valvesoftware.com
Het was dus duidelijk dat gewoon geslijm niet meer voldeed, ze willen iets te lachen of iets moois hebben.... okee..... Toen had ik dit maar verzonnen en gestuurd:
Hello KayLee,
Because of your request I did something amazing. I joined a community in my neighborhood and did much more then help them one hour.
I introduced Halflife to them and they are all very exited about the game and especially the upcoming HL2.
We are thinking about creating a clan in the near future, but some PC's need to be upgraded first. (some don't have pc's at all)
If you look at the picture, I am the one with a red arrow on me. That way I stand out from the rest.
The other day a member of my new community, let's call him "John C." said that Doom3 was way better than Halflife 2 will ever be.
Of course we all knew how to react in this situation. We beat him up good and each had his turn with him. He is now in a wheelchair,
but the doctors say that he might be walking again soon.
I can't thank you enough for this cool assignment you have given me. I had so much fun, made so many new friends.
That Halflife poster doesn't even seem that important anymore...... But could you please send me one anyway?
Thank you in advance.
Brother Dennis,
Halflife Holy Church

(NOFI Doom 3 liefhebbers)
Beauty is in the eye of the beerholder
Gabe Newell
John Cook
Robin Walker
Matt Boone
Jess Cliffe
Doug Wood
Yvan Charpentier
Adrian Finol ?
Ido Magal
Ted Backman ?
En dan nog 5 krabbels waar ik helemaal geen kaas van kan maken
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
He niet messen met paint, paint rox.
@ Hellbeast.
Wel een mooi verhaal, hopelijk trappen ze er in.
Verwijderd
wel lame dat je liegt dat je vrijwilligers werk hebt gedaanVanitas schreef op 25 september 2004 @ 18:02:
[...]
He niet messen met paint, paint rox.
@ Hellbeast.
Wel een mooi verhaal, hopelijk trappen ze er in.
Dat doet hij niet, hij laat de Valve mensen hopelijk lachen (=poster)Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 18:24:
[...]
wel lame dat je liegt dat je vrijwilligers werk hebt gedaan
nee ik denk dat ze het wel humor vinden
Dus ze vonden het wel lachen! En paint roeleert inderdaad!
Beauty is in the eye of the beerholder

[ Voor 6% gewijzigd door StefSOFT op 25-09-2004 23:34 ]
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Dit topic is gesloten.
Reageer alleen ontopic. Laat zinloze reacties achterwege, evenals flames en vragen die al meerdere malen voorbij zijn gekomen. Als je een vraag hebt zoek dan eerst zelf naar een antwoord voordat je het hier vraagt.
Hou het netjes, gezellig en ontopic :)