Casema Digitale Televisie wordt TVD(met een addertje) deel 1

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 21.402 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roog1317
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:08
Per 1 juli aanstaande wordt het Digitaal Pluspakket uitgebreid van 32 naar 39 attractieve zenders, waaronder Nick Jr., TMF Party en NOS Journaal 24. Ook Private Spice (te beveiligen met kinderslot) wordt aan het Digitaal Pluspakket toegevoegd. De abonnementskosten worden per 1 juli verhoogd van € 7,50 per maand naar € 9,95 per maand.

Bron: www.casema.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:41
Kappie schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:50:
Ik zag een reclame van casema dat ze binnenkort een digitale tv met PVR gaan leveren (beetje wat kpn nu ook doet). Weet iemand wat meer hierover? (specs, prijs,etc) Op de casema site is nog niets te vinden daarover.
In de reclamefolder die ik laatst van Casema kreeg stond alleen dat ze de PVR 'ergens deze zomer' aan gaan bieden. Ben er wel erg in geinteresseerd aangezien mijn video het nu toch echt begint te begeven. Vooral de timeshift lijkt me erg handig (+ de betere opnamekwaliteit uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Niet online
Gisteren gebeld met Casema klantenservice over de aangekondigde PVRs:

Binnenkort komt er een Samsung PVR (DCB-P850R?) beschikbaar. Zie ook http://www.casema.nl/pagina/thuis/klantenservice, zoeken op 'PVR', klik 'Meest gestelde vragen PVR'.

Op mijn vraag of er ook een Siemens PVR beschikbaar komt, zie ook http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1132481, was het antwoord helaas nee.

Verder werd mij ongevraagd verteld dat je ook andere Irdeto2-ondersteundende PVRs kan gaan gebruiken (zonder Casema support).
Weet iemand welke bestaande/aangekondigde apparaten hiervoor in aanmerking komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

jurk schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:05:
Op mijn vraag of er ook een Siemens PVR beschikbaar komt, zie ook http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1132481, was het antwoord helaas nee.

Verder werd mij ongevraagd verteld dat je ook andere Irdeto2-ondersteundende PVRs kan gaan gebruiken (zonder Casema support).
Op de Siemens productpagina prijkt (als ik kijk tenminste) het Casema logo. En volgens mij is dit gewoon een standaard DVB-T tuner en je zou er van uit kunnen gaan dat als ze 'm in Nederland op de markt zetten, het een compatible ding is. Lijkt me idd wel een geil ding. Of WiFi het trekt om een film te streamen naar je PC weet ik niet (hickup in de verbinding...film weg?) maar interessant is het zeker. De actieve user-community in Duitsland die nu al verschillende tooltjes heeft voor de Linux firmware maakt het helemaal interessant.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Niet online
Het Casema logo op de Siemens site valt me nu ook op. Daarom ook maar even de Siemens klantenservice gebeld:
De Siemens Gigaset M750 C komt in september op de Nederlandse markt. (Ik kreeg geen verdere details los.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

jurk schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:34:
Het Casema logo op de Siemens site valt me nu ook op. Daarom ook maar even de Siemens klantenservice gebeld:
De Siemens Gigaset M750 C komt in september op de Nederlandse markt. (Ik kreeg geen verdere details los.)
Hoewel ik weet dat aannames niet hoeven te klopen, denk ik dat we ervan uit kunnen gaan dat het gewoon zal doen.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiegl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 10:09
Roog1317 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 00:54:
Per 1 juli aanstaande wordt het Digitaal Pluspakket uitgebreid van 32 naar 39 attractieve zenders, waaronder Nick Jr., TMF Party en NOS Journaal 24. Ook Private Spice (te beveiligen met kinderslot) wordt aan het Digitaal Pluspakket toegevoegd. De abonnementskosten worden per 1 juli verhoogd van € 7,50 per maand naar € 9,95 per maand.

Bron: www.casema.nl
Betekent dit dat het pluspakket voor bestaande klanten ook verandert / duurder wordt?

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

The Cheese schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:19:
[...]
Betekent dit dat het pluspakket voor bestaande klanten ook verandert / duurder wordt?
Even in de voorwaarden kijken of dat kan. Ik denk van wel. De aboprijs wordt bepaald adv het aanbod en er zijn dacht ik regels van de programmaraad oid die bepaalt wat ze mogen vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiegl
mphilipp schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:31:
[...]

Even in de voorwaarden kijken of dat kan. Ik denk van wel. De aboprijs wordt bepaald adv het aanbod en er zijn dacht ik regels van de programmaraad oid die bepaalt wat ze mogen vragen.
Dus als ze het hele Midden-Oosten in het pakket douwen, en ze vragen er 200 euro per maand voor mag dat ook :? 8)7 (kan de algemene voorwaarden zo gauw niet vinden...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
The Cheese schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:54:
[...]

Dus als ze het hele Midden-Oosten in het pakket douwen, en ze vragen er 200 euro per maand voor mag dat ook :? 8)7
natuurlijk mag dat. Ze zullen dan echter alle klanten kwijt raken vermoed ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:40

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Quote van een andere gebruiker op een ander forum:
Ik kreeg net een brief van Casema:
10 Nieuwe zenders in het Pluspakket (=7 erbij, want er vervallen er 3 die slecht bekeken worden, o.a. TBN Europe)
6 Regionale zenders erbij in het Standaard Pakket (o.a. RTV Oost en Omrop Frielan)
Daanaast wordt het Digitaal Plus pakket voor eind 2006 nog uitgebreid zonder extra kosten. (Buiten de verhoging van nu).
TVE Internacional zit gelukkig in het basispakket, dus die zal wel nier vervallen. Hoop ik dan maar...

[ Voor 11% gewijzigd door ma9ma op 07-06-2006 16:08 ]

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Ik heb de brief thuis ontvangen. Er wordt naar deze website verwezen: http://www.casema.nl/pagi...sie/rtvdigitaal/pakketten

En er staat expliciet bij dat ook mijn abbo kosten verhoogd wordt naar 9,95 voor zenders waar ik helemaal niet op zit te wachten! :(

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 13:24

Phrenetic

ehm...

Hier ook de brief ontvangen. Dat wordt dus per kerende post een mooie opzegbrief van het plus-abonnement voor Casema. een verhoging van ruim 30% voor een pakket dat zelfs de oude prijs nog niet waard is.

Waarschijnlijk een wanhopig poging om de enorme DVB-C investeringen terug te verdienen voordat iedereen (Casema inclusief, de tests starten binnenkort) op IPTV overgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiegl
Kijk, het is allemaal heel logisch hoor, ze verkopen nu ineens stapels decoders, omdat iedereen ervan baalt dat de NOS het voetbal in 4:3 uitzendt, terwijl zij het via het digitale kanaal in 16:9 uitzenden. Daarbij hebben ze een "mooie" aanbieding, het pluspakket, waarbij je de decoder "gratis" krijgt.
Nu zitten we net voor het WK, en nu verhogen ze snel ff het plus-abonnement met als excuus dat je extra zenders krijgt.
Casema doet zijn slechte naam weer veel eer aan. Ik vind het een rattenstreek. Zo gauw ik mijn decoder geld terug heb gaat er bij mij ook een opzegbrief de deur uit. Ik baal ervan dat ik nog steeds niet kan kiezen voor een andere analoge aanbieder want ik ben Casema na 4 dagen al spuugzat.
Het is dat die cashback geld, ander zou ik dat pluspakket ook niet willen. Niet voor 7,50 dus zeker niet voor 9,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic

Phrenetic

ehm...

De opzegbrief ligt klaar. Omdat ik nog niet de volle 12 maanden abonnee ben heb ik met moeten beroepen op artikel 19, lid 2 van de algemene voorwaarden:
2. Als een in het eerste lid van dit artikel bedoelde wijziging leidt
tot een verzwaring van de verplichtingen van de Klant of tot
een (blijvend) verminderde dienstverlening, dan heeft de Klant
het recht om het Abonnement (tussentijds) op te zeggen met
ingang van de wijzigingsdatum. De opzegging als hier bedoeld
moet schriftelijk worden gedaan, en kan uiterlijk tot de wijzigingsdatum
plaatsvinden.
Als ik dan lid 1 van dit artikel lees dan snap ik het echt niet meer, de tariefwijziging per 1 juli is namelijk helemaal niet geldig! Volgens dit artikel wordt een tariefwijziging minimaal 4 weken voor de ingang bekend gemaakt. In dit geval is het nog geen 3,5 week. Waar zijn ze helemaal mee bezig daar... Ik hoop dat dit ze veel klanten gaat kosten al ben ik bang van niet..
1. Casema heeft het recht de Algemene Startvoorwaarden, de
Dienst(en), de voor de Aanvullende Diensten gehanteerde
specifieke algemene voorwaarden, en de (hoogte van de)
vergoedingen te wijzigen. Casema maakt zulke wijzigingen
minimaal vier (4) weken voor invoering daarvan bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimsie78
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:31
Is het nu niet zo dat als je het pluspakket opzeg binnen het jaar, casema de 99euro van de cashback (decoder) terug eist? Iemand hier een idee over.... beetje belachelijk die verhoging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wits
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-01-2023

Wits

fka Witsflow

Uit die PVR faq:
12. Kan ik mijn data van de PVR ook weer overzetten naar de PC?

Nee, dat kan niet. De PVR heeft alleen een USB ingang, waarmee data op de PVR gezet of verwijderd kan worden. Er bestaat geen mogelijkheid om gegevens met behulp van de USB ingang van de PVR af te halen.
Dat is dan weer jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic

Phrenetic

ehm...

Chimsie78 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 21:30:
Is het nu niet zo dat als je het pluspakket opzeg binnen het jaar, casema de 99euro van de cashback (decoder) terug eist? Iemand hier een idee over.... beetje belachelijk die verhoging.
De voorwaarde om die 99 euro te ontvangen is alleen het afsluiten van een abonnement op een aanvullend pakket. Dat is gebeurd. Daar zit je normaal gesproken 12 maanden aan vast, maar bij een grote tariefwijziging kan je voortijdig opzeggen. Er wordt in de voorwaarden van de cashback actie nergens gemeld dat je 12 maanden abonnee moet blijven om die cashback te kunnen ontvangen.

(my 2 cents)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

want er vervallen er 3 die slecht bekeken worden, o.a. TBN Europe)
Welke 2 vervallen er nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phrenetic schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 21:10:
De opzegbrief ligt klaar. Omdat ik nog niet de volle 12 maanden abonnee ben heb ik met moeten beroepen op artikel 19, lid 2 van de algemene voorwaarden:

[...]

Als ik dan lid 1 van dit artikel lees dan snap ik het echt niet meer, de tariefwijziging per 1 juli is namelijk helemaal niet geldig! Volgens dit artikel wordt een tariefwijziging minimaal 4 weken voor de ingang bekend gemaakt. In dit geval is het nog geen 3,5 week. Waar zijn ze helemaal mee bezig daar... Ik hoop dat dit ze veel klanten gaat kosten al ben ik bang van niet..

[...]
Helaas is er ook artikel 19, lid 4:
4. Het bepaalde in de laatste volzin van het eerste lid en in het tweede lid van dit artikel geldt niet ten aanzien van de verhoging van (een) vergoeding(en) op basis van het consumentenprijsindexcijfer.
Ik weet dus niet of je dan zomaar ook nog op kunt zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 01:33:
[...]

[...]

Ja, je kunt zondermeer opzeggen nu. Casema wil de originele overeenkomst niet meer nakomen. Daarnaast veranderen ze de samenstelling van het product, mogelijk in het nadeel van de consument (er verdwijnen 3 zenders). En daarnaast is de prijsverhoging ook nog hoger dan inflatie-niveau. Ik betwijfel trouwens de waarde van dat "lid 4". Volgens mij gaat een rechter het hier niet mee eens zijn. Overeenkomst is overeenkomst, je kunt dan niet tussentijds de prijs verhogen, ook al is het maar een inflatiecorrectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic

Phrenetic

ehm...

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 01:33:
[...]

[...]

Ik weet niet wat het consumentenindexcijfer precies is, maar ik kan je wel zeggen dat dat niet in de buurt komt van 30%. Lid 4 is dan ook niet van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:53
Vanaf vandaag de breedbeeld-versie van Nederland 2 op kanaal 600 :)

NB: alleen breedbeeld tijdens WK-wedstrijden en voor- en nabeschouwing, de rest gewoon 4:3

Update: de nabeschouwing is dus gewoon in 4:3... ook de voetbalfragementen |:(

[ Voor 21% gewijzigd door Mr Magic op 09-06-2006 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjibbie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:24
Ik moet zeggen dat de BB uitzending van Casema Digitaal er wel errug mooi uitziet.
Als nu eens alle zenders er zo uitzagen.....

Overigens gaat ik de prijsverhoging aangrijpen om op te zeggen, mede vanwege de bedroevende kwaliteit van TVD. Hoe snel zou dat moeten?

Screw you guys... I'm going home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
sjibbie schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 15:28:
Overigens gaat ik de prijsverhoging aangrijpen om op te zeggen, mede vanwege de bedroevende kwaliteit van TVD. Hoe snel zou dat moeten?
Van tvdforum.tk geplukt :
Heb ook maar even gebeld met Casema.
Er schijnen meerdere versies van de brief te zijn verstuurd.
Er komen 9 zenders bij in het pluspakket, en 6 in het basispakket.

In het pluspakket:
1 Consumenten TV ,
2 geschiedenis
3 Boomerang
4 NOS Journaal 24
5 Nick jr
6TMF party
7Holland Doc
8 Spice
9 Baby tv

En er gaan er 3 af:

Club, Fox News en TBN
Dus netto krijg je er 6 bij, plus de prijsverhoging van 2 euro 45 per maand.

Als je geen pluspakket meer wil, kan je gelijk telefonisch opzeggen, er geld dan geen opzegtermijn, maar ben je ingaande 1 july afgesloten voor plus
Maar dan moet je wel in juni bellen.

Er is geen idee hoeveel en welke zenders er nog bij komen aan het eind van het jaar.

Het is heel slordig dat je foutieve info krijgt van Casema, er komen geen 10 zenders bij, maar 9.
Er worden blijkbaar brieven verstuurd die niet gelijk zijn qua inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Laatst online: 14:24

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Even een update op dit topic over Casema en HDTV. Ik zou dit graag willen bestellen maar klopt het nou dat de totale kosten op bijna 35 euro p/m uitkomen? bijna 20 euro voor het normale abonnement en 15 p.m. voor TVD? Kan iemand mij hier iets meer over vertellen?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Erhnam schreef op maandag 12 juni 2006 @ 09:31:
Even een update op dit topic over Casema en HDTV. Ik zou dit graag willen bestellen maar klopt het nou dat de totale kosten op bijna 35 euro p/m uitkomen? bijna 20 euro voor het normale abonnement en 15 p.m. voor TVD? Kan iemand mij hier iets meer over vertellen?
Het normale pakket is 'gratis', dus geen extra kosten tov analoge kabel. Wel moet je het kaartje betalen (€tje of 30 dacht ik) en de (crappy) Samsung decoder is 'gratis'.

Alleen de extra pakketten kosten extra (duh!).

je kunt natuurlijk ook op casema.nl kijken...

[ Voor 8% gewijzigd door mphilipp op 12-06-2006 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Laatst online: 14:24

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

mphilipp schreef op maandag 12 juni 2006 @ 12:14:
[...]

Het normale pakket is 'gratis', dus geen extra kosten tov analoge kabel. Wel moet je het kaartje betalen (€tje of 30 dacht ik) en de (crappy) Samsung decoder is 'gratis'.

Alleen de extra pakketten kosten extra (duh!).

En voor HDTV? Is dat dan ook gratis?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:25

-d-

Erhnam schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:20:
[...]

En voor HDTV? Is dat dan ook gratis?
mphilipp schreef op maandag 12 juni 2006 @ 12:14:

Staat allemaal op hun website hoor:
6. Wat wordt de abonnementsprijs voor de HD-kanalen?
De HD-kanalen zijn gratis te ontvangen tot eind 2006. U dient zich hier echter wel voor te registreren bij de Casema Klantenservice. U kunt dit doen via telefoonnummer 0900-8896 of via het aanmeldkaartje dat u van de dealer ontvangen heeft. Indien u kiest voor de tweede mogelijkheid, dan dient u onder 'overige' HDTV in te vullen. U ontvangt gedurende de eerste twee weken (previewperiode) wel alle digitale kanalen (inclusief HD). U dient zich voor het einde van deze previewperiode te laten registreren. De prijs van de HD-kanalen vanaf 2007 is nog niet bekend. Zodra prijzen bekend zijn, vindt u deze op onze website en op het Casema Service Kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 17:32
Ik zocht specificaties van de Samsung DC8-9401R decoder.
Op de Casema website, noch met Google, (noch GoT, ;) ) kon ik iets vinden.
Weet iemand deze?

En is het mogelijk om een wireless A/V transmitter op de SCART aan te sluiten zodat DTV ook op andere tv's is te bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
  • Laatst online: 11-09 17:32
[edit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga dus vandaag een LCD TV kopen (LG 26LC2R) en nu zit ik te denken of ik wel digitale tv wil.
Is het nu echt zo slecht? Kan ik beter gewoon mn analoge signaal houden? En ze probeerden me HDTV aan te smeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:59
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 12:27:
Ik ga dus vandaag een LCD TV kopen (LG 26LC2R) en nu zit ik te denken of ik wel digitale tv wil.
Is het nu echt zo slecht? Kan ik beter gewoon mn analoge signaal houden? En ze probeerden me HDTV aan te smeren?
Als je digitaal neemt heb je altijd nog je analoge signaal natuurlijk. Ik heb zelf een ouderwetse televisie en daarop ziet digitale televisie er prima uit. Op de Samsung HDTV van mijn vader (hij heeft mijn digitale decoder even geleend) is het echt niet om aan te zien. Je hebt meer contrast maar je ziet echt ontzettend veel artefacten in beeld. Alsof je naar een extreem gecomprimeerde DivX zit te kijken.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Laatst online: 14:19
posttoast schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:02:
[...]

Als je digitaal neemt heb je altijd nog je analoge signaal natuurlijk. Ik heb zelf een ouderwetse televisie en daarop ziet digitale televisie er prima uit. Op de Samsung HDTV van mijn vader (hij heeft mijn digitale decoder even geleend) is het echt niet om aan te zien. Je hebt meer contrast maar je ziet echt ontzettend veel artefacten in beeld. Alsof je naar een extreem gecomprimeerde DivX zit te kijken.
Dan zou ik als ik jou was maar eens je setup na kijken, ik prima beeld op mijn 43" plasma! Veeeel beter als analoog. Allen NationalGeographic en nog een paar onbelangrijke zenders zijn niet goed van beeld. Overige zenders komen al in de buurt van DVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:59
wrcveen schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:47:
[...]

Dan zou ik als ik jou was maar eens je setup na kijken, ik prima beeld op mijn 43" plasma! Veeeel beter als analoog. Allen NationalGeographic en nog een paar onbelangrijke zenders zijn niet goed van beeld. Overige zenders komen al in de buurt van DVD!
Welke setup? In die Samsung decoder is niet zoveel in te stellen. Verder gebruiik ik een goede scartkabel en een goede hirschmann-coax. Het signaal is prima, het beeld is alleen bagger...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
posttoast schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:53:
[...]

Welke setup? In die Samsung decoder is niet zoveel in te stellen. Verder gebruiik ik een goede scartkabel en een goede hirschmann-coax. Het signaal is prima, het beeld is alleen bagger...
Nou als ik perfect beeld heb en jij niet moet er toch iets niet helemaal goed zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

wrcveen schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 17:34:
Nou als ik perfect beeld heb en jij niet moet er toch iets niet helemaal goed zijn?
Ik heb dezelfde ervaring als posttoast, en als ik hier door het topic lees zijn er meerdere die het digitale tv als slecht ervaren.
Signaal is bij de meeste 90% wat prima zou moeten zijn, verder hebben de compressie blokjes niets met een slecht/zwak kabel signaal te maken, dit ligt gewoon bij de bron (kabelmaatschappij).

Misschien stel je minder hoge eisen?

[ Voor 21% gewijzigd door DyStiC op 14-06-2006 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
DyStiC schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:59:
[...]

Ik heb dezelfde ervaring als posttoast, en als ik hier door het topic lees zijn er meerdere die het digitale tv als slecht ervaren.
Signaal is bij de meeste 90% wat prima zou moeten zijn, verder hebben de compressie blokjes niets met een slecht/zwak kabel signaal te maken, dit ligt gewoon bij de bron (kabelmaatschappij).

Kwaliteit kan inderdaad subjectief zijn, maar ik heb echt heeeel goed beeld. Ik heb ook sinds een paar dagen HD signaal voor het WK en er is niet eens heel veel verschil tussen HD en SD. Sommige zenders zijn ook echt heel slecht, maar ik nam NL2 als voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twannie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-09 11:37
opzeggen digitaal plus pakket:
http://www.casema.nl/pagina/thuis/klantenservice zoeken op : opzeggen.

Kan ik tussentijds mijn Casema Digitaal Pluspakket opzeggen?

Conform onze algemene voorwaarden kunt u als gevolg van de wijziging van de maandelijkse vergoeding voor het Casema Digitaal Pluspakket opzeggen. U dient in dat geval uw schriftelijke opzegging te sturen naar onderstaand adres onder vermelding van uw Casema klantnummer en smartcardnummer. Het smartcardnummer vindt u op uw kaart die is ingestoken in uw digitale ontvanger. Uw klantnummer vindt u op alle schriftelijke correspondentie van Casema en op uw bankafschrift. Ook klanten die hun digitale ontvanger gratis hebben gekregen bij het Pluspakket kunnen kosteloos opzeggen, en hun digitale ontvanger behouden.

N.V. Casema
Postbus 16192
2500 BD Den Haag

Opzegging op basis van deze prijswijziging dient uiterlijk in de maand juli 2006 te gebeuren. Casema zorgt vervolgens voor de afhandeling van de opzegging van uw Pluspakket. De doorgifte van de zenders uit het Standaard RTV-pakket blijft u gewoon in digitale kwaliteit ontvangen.

twannie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

DyStiC schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:59:
[...]

Er zijn inderdaad mensen die TVD als slecht ervaren. Ik stel dat het voor 95% zeker aan de decoder ligt. Toen ik net nog op mijn dBox keek was het beeld echt perfect. Heel af en toe een dip/dropout, maar niet vaak genoeg om storend te zijn. Volgens mij zijn er 2 dingen: lamme Samsung decoders en slechte LCD tv's. Persoonlijk heb ik nog nooit een LCD TV gezien die mooi beeld gaf. Alleen de duurdere apparaten die ze op de CeBit tonen enzo geven een strak beeld. Verder heb ik mijn mond maar gehouden als vrienden trots hun LCD-MiniSteck doos lieten zien. Om te janken. En dat ligt echt niet aan TVD. Neem van mij aan dat TVD op mijn glasbak er nagenoeg perfect uit zag. Kwestie van de juiste decoder. De Nokia dBox die ik had was gewoon erg goed.

En wat kritisch betreft: neem van mij aan dat ik behoorlijk kritisch ben. Daarom heb ik voorlopig nog geen plannen om een LCD TV te kopen. Kwaliteit is gewoon bedroevend, of je moet de duurste nemen. En dat geld heb ik er zeker niet voor over. Bovendien is CRT gewoon nog altijd scherper als een LCD (en verwar contrast niet met scherpte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke_msx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 11:43
mphilipp schreef op maandag 19 juni 2006 @ 19:23:
[...]

En wat kritisch betreft: neem van mij aan dat ik behoorlijk kritisch ben. Daarom heb ik voorlopig nog geen plannen om een LCD TV te kopen. Kwaliteit is gewoon bedroevend, of je moet de duurste nemen. En dat geld heb ik er zeker niet voor over. Bovendien is CRT gewoon nog altijd scherper als een LCD (en verwar contrast niet met scherpte).
Niet helemaal juist. Er is geen CRT televisie die net zo scherp is als een LCD scherm met een fatsoenlijke resolutie, scherpte is traditioneel de zwakke plek van CRT's(convergentieproblemen). Juist op het vlak van contrast en kleurechtheid komen LCD televisies veelal nog te kort(zwart is niet zwart). Daarnaast moeten al die HD Ready LCD's allerlei digitale scaling trucs toepassen om een 625/50 "PAL" tv signaal beeldvullend te maken en daar wordt het beeld vaak ook heel beroerd van.

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb voorlopig ook nog een voorkeur voor een goede CRT televisie, het beeld is gewoon mooier.

Macbook 2,13 GHz 4GB 120GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

jalumsx schreef op maandag 19 juni 2006 @ 19:39:
[...]
Niet helemaal juist. Er is geen CRT televisie die net zo scherp is als een LCD scherm met een fatsoenlijke resolutie, scherpte is traditioneel de zwakke plek van CRT's(convergentieproblemen).
Toch een tijdje terug een test gelezen in een Duits blad waarin ze juist lieten zien dat een CRT toch echt scherper was. Of misschien moet ik zeggen: detaillering. Die is veel beter. Met één van scenes op zo'n Duitse test-DVD (heb ik overigens ook) zie je bv de huidstructuur veel beter dan op de LCD. Het gekke is dat als je naar het plaatje kijkt (dus in het echt, voor de kast zittend) 'lijkt' die LCD beters/scherper/briljanter. Dat komt dan vaak omdat ie gewoon wat digitale zut loslaat op het beeld waardoor TV kijken misschien beter wordt, maar DVD of TVD juist achteruit gaat. Toen mijn TV gecalibreerd werdt, heeft Frank dan ook een mode gekozen waar alle 'enhancements' uit staan. Op mijn Sony is dat de movie mode. Allemaal zooi die gemaakt is om brakke analoge kabelsignalen recht te breien, maar als je DVD of TVD hebt, valt er weinig aan recht te breien.
Daarnaast moeten al die HD Ready LCD's allerlei digitale scaling trucs toepassen om een 625/50 "PAL" tv signaal beeldvullend te maken en daar wordt het beeld vaak ook heel beroerd van.
Inderdaad. Daar gaat het vaak mis. Sowieso is resolutie een begrip dat een CRT niet kent. Er is een maximale resolutie, maar dat is een factor van de snelheid van de electronenkanonnen. Verder is ie niet door iets begrensd. Een LCD is wel degelijk begrensd en kan dus alleen een native resolutie goed tonen. Ik geloof dat er via vaste factoren wel enigszins mogelijk is, maar echt mooi wordt het niet.

Ach... ik ga binnenkort wel een keertje mee naar zo'n tent. Mijn broer wil graag een LCD TV, maar ik ben sceptisch. Vooral als ik zie wat die nieuwe Samsung HD CRT presteert voor nog geen €1000. Maar in de betaalbare categorie blijf ik gewoon met mijn vingers van een LCD af. Maar goed, dat is mijn mening. Wie geilt op platte schermen (waarom?) moet het maar vooral doen. Ik heb onlangs ook weer een 22" CRT voor aan mijn PC gekocht. LCD's voor fotobewerking is een beetje duâh, tenminste...als je van kleurechte foto's houd dan. Als je dat niets kan schelen, koop dan vooral een 19" LCD'tje van €200 ;)
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb voorlopig ook nog een voorkeur voor een goede CRT televisie, het beeld is gewoon mooier.
Helemaal mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Hebben nog meer mensen wegvallend beeld? (Omg. Amersfoort) O.a. RTL4 en RTL5. Na een telefoontje naar de helpdesk bleek het te gaan om alle kanalen op freq 340.00 mhz. Hij kon het alleen nog niet aanmelden als storing omdat ik de enige ben tot nu toe. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Cloudje schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:36:
Hebben nog meer mensen wegvallend beeld? (Omg. Amersfoort) O.a. RTL4 en RTL5. Na een telefoontje naar de helpdesk bleek het te gaan om alle kanalen op freq 340.00 mhz. Hij kon het alleen nog niet aanmelden als storing omdat ik de enige ben tot nu toe. :S
yep, hier ook (ook omg. A'foort). Paar keer per minuut staat het beeld (of een deel van het beeld) even stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Niet online

GoTyce

B S U R

sverzijl schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:04:
[...]

yep, hier ook (ook omg. A'foort). Paar keer per minuut staat het beeld (of een deel van het beeld) even stil.
Zie je het zitten om het te melden? Ze willen alleen actie ondernemen als meerdere mensen klagen... :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Cloudje schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:19:
[...]

Zie je het zitten om het te melden? Ze willen alleen actie ondernemen als meerdere mensen klagen... :X :X :X
Ik stond op het punt de melding te maken, maar heb weinig zin in om een betaald telnr te gebruiken waarbij je eerst minuten lang verveeld wordt met reclame over het WK via HD/digitaal blahblahblah voordat je ueberhaupt iemand aan de lijn krijgt. Ik heb weer opgehangen dus. Kijk zelf eigenlijk nooit RTL4/5 dus zoveel boeit het me eerlijk gezegd ook niet zo (sorry ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Niet online

GoTyce

B S U R

sverzijl schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 15:15:
[...]

Ik stond op het punt de melding te maken, maar heb weinig zin in om een betaald telnr te gebruiken waarbij je eerst minuten lang verveeld wordt met reclame over het WK via HD/digitaal blahblahblah voordat je ueberhaupt iemand aan de lijn krijgt. Ik heb weer opgehangen dus. Kijk zelf eigenlijk nooit RTL4/5 dus zoveel boeit het me eerlijk gezegd ook niet zo (sorry ;) )
Haha @ WK reclame
Ja ik weet het, ze zijn triest.
Ik vind het sowieso een raar beleid om pas iets te gaan doen met een klacht als er meerdere mensen klagen. Had dit twee weken geleden ook en toen ook wachten tot meerdere mensen belden en daarna pas oplossen.
Ik legde uit dat dit weer hetzelfde verhaal is, maar helaas...

Je kan trouwens door de wkreclame heen op 3 drukken, krijg je direct menu voor storingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had de tvd can kaasema:P ff van me schoonvader geleend om te testen op mijn 32" lcd tv maar ik vond de kwaliteit echt belabberd. soms slechter dan analoog. vooral die glitch blokken is gaar.
denk dat ik voor schotel ga inplaats van tvd want het digitale gedeelte mis ik echt in de kwaliteit op een lcd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Sinds maandag is de software update voor de Panasonic te downloaden, heb het braaf gedaan, maar merk eigenlijk geen enkel verschil in stabiliteit. Soms ontbreekt het geluid na het wisselen van kanaal, EPG is bij de MTV's in de war. Iemand andere ervaringen?

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Niet online
Op www.casema.nl staat sinds een paar dagen een kleine update over de PVRs. Zie ook http://www.casema.nl/pagina/thuis/klantenservice, zoeken op 'PVR', klik 'Meest gestelde vragen PVR'.
Naast de antwoorden op slimme ;) vragen als
6. Kan de harde schijf vol raken?
en
10. Kan ik als mijn harddisk vol is programma's opnemen?
staat er ook enige interessante info, bijv
2. Wanneer is de PVR beschikbaar?
De PVR is beschikbaar vanaf juli/ augustus 2006.

3. Wat zijn de kosten van de PVR?
De verkoopprijs van de PVR (zowel Siemens, Samsung als Humax) ligt tussen de €299,- en €399,-
en
12. Kan de PVR worden aangesloten op een PC?
Ja, dat kan. Alle PVR's zijn voorzien van een USB-ingang. Alleen de Siemens PVR kan ook via ethernet worden aangesloten.
Let wel: je kunt alleen de Siemens PVR op een PC aansluiten om TV en radio programma’s op je PC op te slaan. Ook foto's, home made video’s en mp3-bestanden kan je met de Siemens vanaf je PC bekijken.

13. Kan ik mijn data van de PVR ook weer overzetten naar de PC?
Nee, in het algemeen is dit niet mogelijk. De PVR heeft alleen een USB-ingang. Er kan enkel data worden opgezet en worden verwijderd. Ook is het niet mogelijk om er gegevens met de USB af te halen. Alleen de Siemens werkt standaard gekoppeld met een PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2. Wanneer is de PVR beschikbaar?
De PVR is beschikbaar vanaf juli/ augustus 2006.

3. Wat zijn de kosten van de PVR?
De verkoopprijs van de PVR (zowel Siemens, Samsung als Humax) ligt tussen de €299,- en €399,-

Das al sneller dan ik dacht en de prijzen vallen ook mee.
Zou je ook nog 100 euries retour krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Afgelopen weekend liep ik eens binnen bij de It's in Gorinchem. Aangezien ik een zelf verklaard scepticus ben over LCD tv's (ik heb nog geen mooie gezien die betaalbaar was) was ik benieuwd of ik misschien ingehaald was door de werkelijkheid en het inmiddels al een stuk beter was...

Pffff...ik snap niet dat iemand uit zo'n winkel een LCD tv koopt. Zo te zien staat iig het contrast helemaal open en staan er een stel ranzige zenders op zodat het oude smoesje 'in de winkel hebben we slechte ontvangst' nog steeds op gaat. Zeker nooit van DVD gehoord? Maar...er stond ook een opstelling van Samsung en Casema met een digitale HDTV tuner. Dan kun je dus niet meer wegkomen met slecht ontvangst, aangezien het bij digitaal een ander soort storingen geeft dan met analoog. Maar ook over dit beeld was ik niet te spreken. Welk type LCD tv het was weet ik niet, maar iig een HD toestel. Op zich zag het beeld er strak uit. Zonder de halo's die de andere tv's hadden (contrast++++ en sharpness++++ waarschijnlijk). Maar toch kon je zien dat ofwel de TV ofwel de decoder het pingpongen niet kon bijbenen. En dan bedoel ik niet eens het balletje. Nee, een pan van het publiek. Lekker moeilijk, veel detail, veel verschillende kleuren. Maar ik zag daar toch echt artefacts optreden. En niet te zuinig ook. Lijkt in niets op de DVD kwaliteit. Sterker nog: HD zou beter moeten zijn dan de huidige DVD. Nou, hou je geld maar in je zak zou ik zeggen.

Tenzij het aan de decoder ligt. En dat sterke vermoeden heb ik, aangezien er hier ook veel mensen klagen over TVD icm met een Samsung decoder. Die Samsung is gewoon een crappy ding vermoed ik. Met de Dbox had ik écht 'near-DVD' kwaliteit. Nauwelijks artefacts of compressiefouten. In ieder geval niet chronisch en vaak genoeg om irritant gevonden te worden. Dus ik denk dat je die Samsunh zsm moet verpatsen en een echte decoder kopen. Die kost wat geld, maar je haalt 10x zoveel uit je LCD tv. Voor mij blijft het voorlopig allemaal nog lekker hype. Mensen kopen maar...maar ja...ieder het zijne. Voorlopig heb ik er nog niet een gezien onder de €3000 die een beter beeld geeft dan mijn Sony glasbak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiegl
Ik zit zo weer eens op de Casema site te kijken, en nu zie ik ineens allerlei voorwaarden die ik een maand geleden nog niet zag.

Plus abonnement van 7,50 naar 9,95, was al even bekend, maar toch
Wijzigingkosten naar een lager pakket: 19,95
Afsluitkosten 27,50
Geen gratis decoder meer bij een pluspakket

Casema heeft even lekker klanten binnengehaald, om ze vervolgens even goed uit te melken, en dan druk ik mij heel zacht uit.
Nu weet ik weer hoe ze aan die slechte naam komen. Ik gooi die hele Casema er zsm uit.

:( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

The Cheese schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 10:37:
Casema heeft even lekker klanten binnengehaald, om ze vervolgens even goed uit te melken, en dan druk ik mij heel zacht uit.
Nu weet ik weer hoe ze aan die slechte naam komen. Ik gooi die hele Casema er zsm uit.
sorry hoor, maar dit is natuurlijk gelul van een dronken aardbei. Alsof een bedrijf geen acties meer mag hebben. Hoeveel bedrijven bieden niet abo's aan voor het een en ander tegen gereduceerde prijzen? ADSL zonder aansluitkosten, gratis modems e.d. en op een gegeven moment is de aanbieding voorbij. Als jij daarin reden ziet om de boel op te zeggen is dat jouw goed recht. Echter, ik raad je aan toch eens na te denken over de redelijkheid van je argumenten, anders zul je in je leven nog regelmatig teleurgesteld worden... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:23

sphere

Debian abuser

Als je het pluspakket wil opzeggen betaal je daar echt geen kosten voor hoor, je zit alleen vast aan je opzegtermijn :z

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiegl
sphere schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:29:
Als je het pluspakket wil opzeggen betaal je daar echt geen kosten voor hoor, je zit alleen vast aan je opzegtermijn :z
Zeker weten?
Casema site
Wijzigingskosten Radio en Televisie (bij wijziging naar een goedkoper abonnement) ¤ 19,50
Maar goed, ik zie dat je in juli gratis kan opzeggen, ik heb alleen het geld van de decoder nog niet terug. Denk dat ik hier maar gebruik van ga maken.
mphilipp schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 11:34:
[...]
sorry hoor, maar dit is natuurlijk gelul van een dronken aardbei. Alsof een bedrijf geen acties meer mag hebben. Hoeveel bedrijven bieden niet abo's aan voor het een en ander tegen gereduceerde prijzen? ADSL zonder aansluitkosten, gratis modems e.d. en op een gegeven moment is de aanbieding voorbij. Als jij daarin reden ziet om de boel op te zeggen is dat jouw goed recht. Echter, ik raad je aan toch eens na te denken over de redelijkheid van je argumenten, anders zul je in je leven nog regelmatig teleurgesteld worden... |:(
Het gaat me er niet om dat ze acties hebben, het gaat erom dat ze niet duidelijk communiceren over de kosten, en dat ze de abonnementsprijzen een maand later verhogen met 30%.
Dit staat nog even los van de problemen die ik heb gehad om mijn digitale TV geactiveerd te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

The Cheese schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:36:
[...]

Zeker weten?

[...]

Maar goed, ik zie dat je in juli gratis kan opzeggen, ik heb alleen het geld van de decoder nog niet terug. Denk dat ik hier maar gebruik van ga maken.

[...]

Het gaat me er niet om dat ze acties hebben, het gaat erom dat ze niet duidelijk communiceren over de kosten, en dat ze de abonnementsprijzen een maand later verhogen me 30%.
Dit staat nog even los van de problemen die ik heb gehad om mijn digitale TV geactiveerd te krijgen.
Je moet je wel opzeggen voor 31 juli 2006. Wat de regels zijn m.b.t. tot 100,- euro retour van de decoder weet ik niet.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiegl
Arx schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:38:
[...]
Je moet je wel opzeggen voor 31 juli 2006. Wat de regels zijn m.b.t. tot 100,- euro retour van de decoder weet ik niet.
Op de Casema site staat dat je je decoder mag houden als je die gratis hebt gekregen. Ik weet alleen niet hoe dit gaat als je de decoder in de winkel hebt gekocht en je claimt een cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:07

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

[...]

Zeker weten?

Casema site
Wijzigingskosten Radio en Televisie (bij wijziging naar een goedkoper abonnement) ¤ 19,50
De kolom waar je dit hebt opgezocht is de 'algemene Radio & Televisie' rubriek, waar tarieven voor administratieve handelingen staan voor je HELE Casema-aansluiting. Deze kosten van EUR 19,50 waaraan je refereert, zijn de kosten voor het analoge zenderpakket als je overstapt van het 'Standaard pakket' naar het 'Budget pakket' en heeft derhalve niets te maken met je digitale zenderpakketten. De afsluitkosten zijn de kosten die je betaalt als je je HELE Casema-aansluiting laat opheffen. Deze kosten brengen ze al jaren in rekening (zelfs al ver vóór dat ze met digitale TV begonnen zijn), en niet nu opeens. Dat het nu zo prominent op de site staat maakt het juist duidelijker (althans dat is de bedoeling), vroeger stonden deze tarieven juist wat verder verstopt.

Voor de volgende keer: eerst goed lezen/navragen, daarna pas conclusies trekken. Scheelt aanzienlijk in de frustraties. :D

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Heb het sinds vandaag ook, eerste indruk is wel oke. Ben blij dat ik Eurosport 2 nu heb, daar worden zo heel nu en dan weleens live kickboks evenementen uitgezonden, die moest ik dan altijd missen. Verder is ESPN Classic (iig vandaag) ook leuk, oude voetbalwedstrijden/docu's, etc.

Enige jammere is dat de 'gewone' ESPN niet in het pakket van Casema zit... wat zou het mooi zijn als die ooit nog eens toegevoegd zou kunnen worden :9

Petitie? :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
LuNaTiC schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 15:26:
Heb het sinds vandaag ook, eerste indruk is wel oke. Ben blij dat ik Eurosport 2 nu heb, daar worden zo heel nu en dan weleens live kickboks evenementen uitgezonden, die moest ik dan altijd missen. Verder is ESPN Classic (iig vandaag) ook leuk, oude voetbalwedstrijden/docu's, etc.

Enige jammere is dat de 'gewone' ESPN niet in het pakket van Casema zit... wat zou het mooi zijn als die ooit nog eens toegevoegd zou kunnen worden :9

Petitie? :P
JA gedurende de preview heb je idd Eurosport 2 en ESPN Classic enz. Daarna niet meer. Of je moet het pluspakket erbij genomen hebben die ze nu ineens hebben verhoogd van 7,50 naar 9,95 per maand! Aangezien ik die zenders toch bijna niet kijk, in het begin is het leuk, denk ik erover om de boel op te zeggen. Dit aangezien ik pluspakket alleen genomen had om de decoder gratis te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik de decoder update. Op casema.nl staat er een link, maar als ik daar op klik staat er vervolgens "Geen iframes" en verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:23

sphere

Debian abuser

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 01:35:
Weet iemand hoe ik de decoder update. Op casema.nl staat er een link, maar als ik daar op klik staat er vervolgens "Geen iframes" en verder niets.
Via het menu kiezen voor Software update. Als die "grijs" is kan je niet updaten.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superfly
  • Laatst online: 28-05 18:36
Ik heb in juli, toen op de website nog stond vermeld dat je de decoder gratis zou krijgen bij een pluspakket, DTV bij Casema geactiveerd. Vandaag kreeg ik een factuur met daarop het volle pond voor de decoder, en lees ik vervolgens hier dat er geen gratis decoders meer worden uitgedeeld. Klopt het dat je het geld voor de decoder eerst moet betalen en later terugkrijgt (daar heb ik iig geen indicatie van gekregen), of moet ik op hoge poten naar Casema omdat ze me misleid hebben?

Assistant Professor New Media & Digital Culture

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvdb1975
  • Laatst online: 06-09 20:35

jvdb1975

tsja.........

Bij mij zat erindertijd een kaartje bij die ik in kon vullen en daarna werd het geregeld. Hou er wel rekening me dat het lang kan duren voor ze terug storten. Ik heb diverse malen moeten bellen om het geld gestort te krijgen.
Anders ff bellen met ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

In dit topic: Twee PVRs op komst voor @Home staat meer info over de Siemens M750C decoder, die nu ook door Casema wordt uitgeleverd.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer gaat casema nou eens film1 en sport1 hd uitzenden.
Op www.alleenopeen.tv staat dat als je een film1 en sport1 abbo hebt het niets extra kost om de HD kanalen te ontvangen.
Waarom zend casema ze dan als enige weer niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zijn trouwens weer magische kaartjes in omloop voor het casema pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Laatst online: 08-09 21:40
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 11:12:
er zijn trouwens weer magische kaartjes in omloop voor het casema pakket.
vertel?
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

Ben ook erg benieuwd })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er worden kaarten verkocht die alles weer open gooien.
voor serieuze prijsjes.

ik heb het dus zelf werkend gezien.
hij deed het ook als een tiet in mijn HD-ontvanger.
maar ja ik heb net het gehele pakket aangeschaft dus ik zit er nog een dikke 9 maanden aan vast.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2006 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Laatst online: 08-09 21:40
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 12:42:
er worden kaarten verkocht die alles weer open gooien.
voor serieuze prijsjes.

ik heb het dus zelf werkend gezien.
hij deed het ook als een tiet in mijn HD-ontvanger.
maar ja ik heb net het gehele pakket aangeschaft dus ik zit er nog een dikke 9 maanden aan vast.
je bedoelt een soort smartcard net als bij satteliet ontvangers?
Kun je ongeveer aangeven waar we moeten zoeken? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

bureno schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 13:01:
[...]
je bedoelt een soort smartcard net als bij satteliet ontvangers?
Kun je ongeveer aangeven waar we moeten zoeken? 8)
Op de bekende internet koopplaatsen worden 'dingen' aangeboden die alles weer opengooien (zoek op Casema). We balanceren momenteel wel op het randje van wat mag hier op GoT... Ik vraag me overigens af of dat wel goed gaat werken. Ik heb nl een tijd gekeken met mijn dBox2 toen Casema nog met Viaccess werkte en toen veranderden ze af en toe de code (2x gebeurd in een maand of 9 dacht ik). Dan gaat alles op zwart en kun je op zoek naar een nieuwe key. Ik weet niet wat ze hiermee doen. Hoe het op een dBox moet gaan werken weet ik niet, want die ene die ik had, had geen cardreader. Alles werd met een emu gedaan.

Op zich wel leuk, want ik heb nog een werkeloze dbox staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja ik wist het zelf ook niet tot die kennis voor mijn neus stond.
dus waar op internet weet ik ook niet.

ja het is gewoon een kaart die in de kabel ontvanger gaat.
net zoals de originele kaarten.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2006 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

mphilipp schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 13:11:
[...]

Op de bekende internet koopplaatsen worden 'dingen' aangeboden die alles weer opengooien (zoek op Casema). We balanceren momenteel wel op het randje van wat mag hier op GoT... Ik vraag me overigens af of dat wel goed gaat werken. Ik heb nl een tijd gekeken met mijn dBox2 toen Casema nog met Viaccess werkte en toen veranderden ze af en toe de code (2x gebeurd in een maand of 9 dacht ik). Dan gaat alles op zwart en kun je op zoek naar een nieuwe key. Ik weet niet wat ze hiermee doen. Hoe het op een dBox moet gaan werken weet ik niet, want die ene die ik had, had geen cardreader. Alles werd met een emu gedaan.

Op zich wel leuk, want ik heb nog een werkeloze dbox staan.
dbox gaat toch sowieso niet meer werken omdat deze geen irdeto2 aankan?

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Tourniquet schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 14:49:
[...]
dbox gaat toch sowieso niet meer werken omdat deze geen irdeto2 aankan?
Zo kaal uit de fabriek niet. Maar het schijnt dat je er een cam in kan stoppen met een kaartlezer die dan gewoon een abo kaartje van Casema slikt. Ik ben er even mee bezig geweest om te kijken of ik 'm kon ombouwen naar een legale TVD kijkerd. Helaas ben ik alleen maar berichten op fora tegengekomen van mensen die vragen hoe ze het aan de praat moeten krijgen. Het zou moeten kunnen denk ik; kwestie van de juiste drivers en programma's installeren en klaar is Kees. Ik ben dan ook hoogst benieuwd hoe zo'n 'gratis' kaart werkt, want ik dacht dat TVD in feite dezelfde beveiliging heeft als satelliet-tv. En die is ook nog niet gekraakt. Card sharing is het enige dat je kunt doen, want blijkbaar kan je de benodigde key niet zelf genereren, maar wél uitlezen van een legale kaart.

Maar ik heb de vraag uitstaan bij een van de aanbieders, dus ik wacht af.

[ Voor 3% gewijzigd door mphilipp op 12-10-2006 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Het gaat toch om cardsharing. Ik krijg een nieuwe image voor de dbox (of dreambox 500c) en dan hoef ik alleen nog maar een ethernet kabel erin te prikken en klaar. Zolang ik betaal (7.5/mnd) kan ik dan kijken. Aangezien ik nog een dbox heb liggen, ga ik het wel even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-beast-a
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-02-2024
Bestaat er eigenlijk een PCI-kaartje dat de digitale tv van casema kan ontvangen??

Ik heb mijn tv, die zelfs op een andere verdieping staat, toch al aan mijn pc hangen met s-video kabel. Dus of de digitale ontvanger nou bij mij tv staat of in mijn pc zit maakt me niet veel uit. Als het via de pc kan hoop ik dus ook meteen het op te kunnen nemen via MediaPortal.

Maar omdat ik nu een tv-tuner kaartje aan het zoeken ben vraag ik me dus af of hier ook een digitale versie van bestaat?!?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:43

MrScratch

I am rubber, you are glue

Ik heb digi-tv van casema werkend met de volgende combinatie:

1) KNC-1 dvb-c kaart (PCI kaart die de digitale signalen kan ontvangen)
2) KNC-1 Cineview module (dit is de Common Interface uitbreiding om gecodeerde signalen te kunnen ontcijferen)
3) Alphacrypt Classis CAM met firmware 3.05 of hoger (dit is de Conditional Access Module die de specifieke codering van Casema kan vertalen naar de Common Interface van KNC

Zoals je ziet is het nogal wat om het werkend te krijgen. Er zijn ook pci-kaarten die 1 en 2 combineren, maar je zult altijd de alphacrypt nodig hebben, hierin gaat de smartcard en dit is de enige CAM die er is om Casema (of @home of mutlikabel) te kunnen verwerken. De CAM met smartcard past weer in de CI module en deze is met een kabel verbonden met de dvb-c kaart.

Bovenstaande is niet goedkoop, ga uit van ongeveer 200-250 euro.

[ Voor 6% gewijzigd door MrScratch op 14-10-2006 20:28 ]

Look behind you! A three headed monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

mphilipp schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 08:05:
Het gaat toch om cardsharing. Ik krijg een nieuwe image voor de dbox (of dreambox 500c) en dan hoef ik alleen nog maar een ethernet kabel erin te prikken en klaar. Zolang ik betaal (7.5/mnd) kan ik dan kijken. Aangezien ik nog een dbox heb liggen, ga ik het wel even proberen.
En het werkt dus als een speer!
Nauwelijks vertraging in het zappen als ie de nieuwe code moet opzoeken bij de cardserver over internet. Ik ben weer blij!

Gooi dus die oude dBoxen nog niet weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Beetje jammer dat ze CNBC nu uit het pluspakket halen en twee nutteloze zenders erin douwen :(

(CNBC vond ik echt een van de leukere zenders vanwege poker snachts (en zo af en toe een O Brien show).

Ze zouden eigenlijk eens gewoon de ESPN sportzenders erop moeten doen (en dan dus niet de classic)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:30

Alfisti

So macht Reisen Spaß

LuNaTiC schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 00:38:
Beetje jammer dat ze CNBC nu uit het pluspakket halen en twee nutteloze zenders erin douwen :(
Welke komen er voor terug dan? Ik kan er niets van vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Omroep Zeeland en een de Jeugdzender van BNN. Ben de naam even de kwijt. Vrij waardeloos allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:43
Ik ben in het bezit van een samsung decoder en heb een aantal weekjes geleden zitten "klote" met de instellingen, alles kwijt, daarna alles weer opnieuw ingesteld en alles werkte weer zo als het hoort.

Nu een paar weekjes verder, zit ik van nacht te zappen @ 3:00 (moest langst op mijn werk :( )
en wat denk je ik heb in eens film-net, 4 zenders en die voetbal kanalen. iets van sport live 1.

Zo ver ik weet heb ik hier geen abbonement op, maar ik kan ze wel ontvangen met misschien nog wel een hoop zenders, maar ik weet niet welke er nu wel en niet in het plus pakket zitten.

Weet iemand hoe dit kan of is er gewoon een tijdelijke actie bezig om de mensen lekker te maken zo voor de kerstdagen en de winter ? ik ben benieuwd hoe lang het blijft.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
grappig, inderdaad hier ook Film1,2,3 ongecodeerd via Casema. Zal wel een foutje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:07

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Wellicht lezen jullie je post niet (of wordt het niet aan jullie geadresseerd), maar inderdaad is het een promotionele actie van Casema:

Hier staat waarom

Het enige wat er niet staat (maar wat wel echt waar is, stond in de brief), is dat sinds 1 december elke abonnee gedurende twee weken gratis kijkt. Als je de twee maanden gratis wil, dan moet je je aanmelden. Doe je dat niet, dan zal vanaf 15 december het weer gewoon bij het oude zijn.

Deze informatie haal ik uit die brief die bij mij op 30 november op de mat plofte. B)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:43
iNSaNe-oNe schreef op zondag 03 december 2006 @ 20:43:
Wellicht lezen jullie je post niet (of wordt het niet aan jullie geadresseerd), maar inderdaad is het een promotionele actie van Casema:

Hier staat waarom

Het enige wat er niet staat (maar wat wel echt waar is, stond in de brief), is dat sinds 1 december elke abonnee gedurende twee weken gratis kijkt. Als je de twee maanden gratis wil, dan moet je je aanmelden. Doe je dat niet, dan zal vanaf 15 december het weer gewoon bij het oude zijn.

Deze informatie haal ik uit die brief die bij mij op 30 november op de mat plofte. B)
haha grappig :9 die brief heb ik vast gemist.
Nou ik probeer er wel van te genieten tot 15 december, zoveel zal ik er toch wel niet nakijken heb het nooit echt de moeite gevonden sinds het nederlands voetbal weg is

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
iNSaNe-oNe schreef op zondag 03 december 2006 @ 20:43:
Wellicht lezen jullie je post niet (of wordt het niet aan jullie geadresseerd),
mja, ik word doodgespamd met Casema aanbiedingen, dus ja die gaan altijd linea recta de papierbak in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Laatst online: 13:09
jongens sorry dat ik dit vraag hoor, maar ik heb het topic niet nauwlettend id gaten gehouden en moet nu wel heel wta doorleze om weer bij te benen. echter mijn vraag is kort

is het mogelijk om een dreambox dm500c of een ander apparaat te gebruiken om digitale tv te kijken? want ik vind die samsam doosjes werkelijk 3x nix. zoja, werkt het even gemakkelijk of moet je echt zitten klooien voordat het werkt en alle kanalen up2date houden etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

jozy schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:27:
is het mogelijk om een dreambox dm500c of een ander apparaat te gebruiken om digitale tv te kijken? want ik vind die samsam doosjes werkelijk 3x nix. zoja, werkt het even gemakkelijk of moet je echt zitten klooien voordat het werkt en alle kanalen up2date houden etc?
Dreambox 500c wertkt als een speer in de setup die ik heb. Of ie het mét kaartje ook zo goed doet heb ik geen idee van... ;) (maar ik geloof het wel). Op sat4all zijn er een aantal mensen die 'm goed aan de praat hebben. Dreambox werkt gewoon erg lekker. Je moet inderdaad wel even de moeite nemen om eea te lezen en je er een klein beetje in verdiepen, maar als je het eenmaal aan de praat hebt (en dat is echt niet moeilijk) heb je een prachtapparaat en heb je er geen omkijken naar.

Ik heb nu de gemini 3.2 image, en dat is niet illegaal ofzo. Die images werken dacht ik ook allemaal als je er een kaartje in stopt. Voor de illegale ongein moet je een bepaalde cam installeren (via de interface op de TV met de AB) en instellingen doen voor de cardserver. Het is echt niet zo'n gedoe als velen willen doen geloven. Gewoon één keer wat prutsen en dan ben je klaar. Liever een paar avondjes opofferen aan iets dat daarna vlekkeloos werkt dan eeuwig gedoe met de Samsung...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spijt me als het in dit topic ergens is besproken maar 36 pagina's is wel heel veel om door te lezen. Ik ga een 42" plasma tv kopen (Pioneer PDP-4270 XD) en nou heb ik alvast digitale tv van casema genomen (300 euro voor de HD decoder, 30 euro voor de card en 23 euro voor de film1 en sport1 kanalen). De verkoper vertelde me echter dat mijn analoge kabel die ik nu van casema heb in de decoder gaat en dat er van de decoder dan een scart kabel naar mijn tv gaat. Ik geloof dat het ook met HDMI kan, ook al zei de verkoper hier niks over, maar dan zit ik nog steeds met de volgende vraag:

Is het niet heel slecht voor het signaal als er van een analoog signaal een digitaal HD signaal gemaakt moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Ik begrijp dat je digitale TV van Casema neemt, maar waarom heb je de XD versie genomen en niet de XA versie? Scheelt toch weer 200,- euri. Als je digitale tv van casema neemt heb je helemaal niets aan je ingebouwde digitale tuner. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 20:48:
Is het niet heel slecht voor het signaal als er van een analoog signaal een digitaal HD signaal gemaakt moet worden?
Het valt niet mee he...al die techniek... ;)
Het digitale signaal zit in diezelfde kabel, net als internet zeg maar. De digitale tuner/decoder friemelt dat signaal eruit en stuurt 't naar de TV. En als jouw decoder HDMI heeft en je TV ook, moet je gewoon dat gebruiken. Beter kan natuurlijk niet. Laat die verkopers maar schuiven, die weten er vaak niet veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah okay thx, dat is goed om te weten.
Arx schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 21:26:
Ik begrijp dat je digitale TV van Casema neemt, maar waarom heb je de XD versie genomen en niet de XA versie? Scheelt toch weer 200,- euri. Als je digitale tv van casema neemt heb je helemaal niets aan je ingebouwde digitale tuner. :?
Dit hoorde ik vandaag toevallig ook van iemand. Ik weet eerlijk gezegd het verschil niet tussen die twee en dacht neem voor de zekerheid maar de duurdere. Is het enige verschil die digitale tuner en weet je wat die tuner dan precies doet?

Edit: Met het oog op de toekomst (PS3) kan ik denk ik ook beter de pioneer pdp-427xa nemen door de tweede HDMI aansluiting.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2007 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 23:14:
Ah okay thx, dat is goed om te weten.

[...]

Dit hoorde ik vandaag toevallig ook van iemand. Ik weet eerlijk gezegd het verschil niet tussen die twee en dacht neem voor de zekerheid maar de duurdere. Is het enige verschil die digitale tuner en weet je wat die tuner dan precies doet?

Edit: Met het oog op de toekomst (PS3) kan ik denk ik ook beter de pioneer pdp-427xa nemen door de tweede HDMI aansluiting.
Dat is inderdaad het enige verschil. De XD plukt digitale signalen uit de ether. Maar de kwaliteit van die TV kanalen t.o.v. van Casema is veel minder (denk pixelig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Arx schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 23:34:
[...]

Dat is inderdaad het enige verschil. De XD plukt digitale signalen uit de ether. Maar de kwaliteit van die TV kanalen t.o.v. van Casema is veel minder (denk pixelig).
Ook HD wordt een beetje lastig verhaal door de ether...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mphilipp schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 21:55:
[...]

Het valt niet mee he...al die techniek... ;)
Het digitale signaal zit in diezelfde kabel, net als internet zeg maar. De digitale tuner/decoder friemelt dat signaal eruit en stuurt 't naar de TV. En als jouw decoder HDMI heeft en je TV ook, moet je gewoon dat gebruiken. Beter kan natuurlijk niet. Laat die verkopers maar schuiven, die weten er vaak niet veel van.
Hey, nog een vraagje. Ik belde Casema vandaag om te vragen voor de zekerheid of er een HDMI aansluiting op de HD-decoder zat en hun tech-support zei dat als ik een HD-Ready TV (en dus geen Full HD) heb (heb de Pioneer PDP 427XA gekozen), dat ik dan met component kan voldoen. Is dit zo?

Maakt het daarnaast nog iets uit of ik de optische geluidskabel rechtstreeks van de decoder naar mijn versterker doe of van mijn TV? En als ik het via mijn TV doe, maakt het dan nog uit of de decoder met component of HDMI is aangesloten op de tv?

Nogmaals bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 16:18:
[...]

Hey, nog een vraagje. Ik belde Casema vandaag om te vragen voor de zekerheid of er een HDMI aansluiting op de HD-decoder zat en hun tech-support zei dat als ik een HD-Ready TV (en dus geen Full HD) heb (heb de Pioneer PDP 427XA gekozen), dat ik dan met component kan voldoen. Is dit zo?

Maakt het daarnaast nog iets uit of ik de optische geluidskabel rechtstreeks van de decoder naar mijn versterker doe of van mijn TV? En als ik het via mijn TV doe, maakt het dan nog uit of de decoder met component of HDMI is aangesloten op de tv?

Nogmaals bedankt
Ten eerste:
Je moet een HDMI kabel kopen. Smeerde ze je echt de component te gebruiken aan? :|

Ten tweede:
Je TV heeft geen optische uitgang voor je geluid. Dus je moet je decoder aan je receiver knopen. Natuurlijk heb je met een HDMI kabel wel geluid op je tv, maar met component niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:40

Royz

Kleurenblind!!

Ik heb jaren in het UPC gebied gewoond en kom nu TVD van Casema tegen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het een beetje magertjes vind eigenlijk.

Waarom heeft Casema bijvoorbeeld geen "On demand" films die je kan huren? Is dit in de planning? Kan ik dit zelf in de gaten houden? Iemand die mij kan helpen, ik mis deze functie namelijk nogal!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wordt pas geinteresseerd voor Digitale TV van Casema als ze er een fatsoenlijk HD-pakket in stopppen/of kunnen leveren. Tot die tijd is er vrijwel geen voordeel van een digitaal pakket imho.

Hoofdzakelijk dezelfde zenders, waarvan het gros niet eens de moeite is om in betere kwaliteit te ontvangen; Dansen/Schaatsen/koken/zuipen/irriteren-met de sterren mag van mij zelfs in zwart wit, met een waanzinnige hoop block-artifacten, ik heb dan véél liever BBC-HD in 1080p \o/

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2007 15:55 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.