Ehhh...wel eens van Google gehoord? Als je 'm daar niet kan vinden weet ik het ook niet meer.
Eerst en vooral is een Dreambox een beetje een hobbybox. Zo uit de doos (nieuw uit de winkel dus) gaat ie dacht ik niet eens werken met de Casema kaart. Je moet er een andere image op zetten. Dat is zeg maar een Linux distro (ik gebruik Project Gemini) en die biedt vele mogelijkheden. Zo zijn er tal van plugins te krijgen die allerlei leuke en handige dingen doen: ondertitels op een fatsoenlijke manier laten zien (dus niet zoals de standaard TT ondertiteling) en nog automatisch ook (met instelbare taalvoorkeuze), weerbericht, newtickers. Aangezien het gewoon Linux is, kun je er al wat meer mee dan zo'n gesloten doos als een Samsung. En als ik de klachten zo eens hoor, geeft een Dreambox je ook nog eens minder storingen en een algeheel stabieler apparaat.
Een 500C is volgens mij iets van €200. Is natuurlijk duurder dan de gesubsidiëerde Samsung door, maar ik vind de mogelijkheden en stabiliteit ook wat waard. Wat kost ergernis?
De mooiste is de 7025, die heeft 2 tuners (keuze uit DVB-T/S/C mix mogelijk) en een HD zodat je van alles kunt opnemen. En straks (kuch) komt er een 8000 die HDTV capaciteiten heeft.
Ik vind het ideaal. Vooral voor die dingen waarover hier niet gesproken mag worden. Kaarten delen over internet bijvoorbeeld.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.