[GMail] Nieuwe email dienst van Google! deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 18.202 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Anoniem: 127468

Iemand wil mij een bestand van 3mb sturen, maar dit komt niet aan.
Waar kan dit aanliggen?
Ik zie nergens een optie dat ik geen grote bestanden wil ontvangen o.i.d.
Er zitten al een lange tijd tussen en het is geprobeert op 2 gmail accounts.
Op allebei niks aangekomen.
Iemand die weet hoe dit komt?

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:38

Zeror

Ik Henk 'm!

@ loW
Is het adress die het verzend niet het probleem? Probeer eens vanaf een adner mailadres te zenden.
Bijv. Je hebt 2 gmailaccounts zeg je. Als je nu eens van de ene gmail die 3mb file naar de andere stuurt.
Komt ie dan wel aan?
Ik heb overigens geen probleem met grote bestanden. Mijn instellingen staan op default.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:22

vooghel

Cunning linguist

Anoniem: 127468 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:06:
Iemand wil mij een bestand van 3mb sturen, maar dit komt niet aan.
Waar kan dit aanliggen?
Ik zie nergens een optie dat ik geen grote bestanden wil ontvangen o.i.d.
Er zitten al een lange tijd tussen en het is geprobeert op 2 gmail accounts.
Op allebei niks aangekomen.
Iemand die weet hoe dit komt?
Wat voor type bestand is het? Gmail blockt (net als veel andere mailservices) bepaalde bestandstypen die potentieel gevaarlijk zijn.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Dat weet ik niet precies.
Ik krijg van iemand (weet niet of gmail of iets andere gebruikt) een programmatje.
Ik denk dat het een rar bestand is.
Waarschijnlijk maakt hij er een torrent van, dus opzich niet zo'n heel groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AB2ND
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01 21:45

AB2ND

Vonkenboer

eerdepeer schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 11:58:
Ik wil Gmail via pop op mijn gewone pc en mijn laptop. Het is alleen wel vervelend dat als ik bij de ene pc mn mail binnenhaal, dat het er voor de andere er niet meer bij staat. Kan ik hier niets aan doen?

Ik heb al geprobeerd om "alle mails downloaden ook al zijn deze al gedownload" aan te zetten, maar dan krijg ik bij mn gewone pc alle mails nu dubbel.
Same problem here, iemand een oplossing?

Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:04
Hmm, vaag? :?

Ik heb de gmail notifier voor OS X gedownload, geinstalleerd en als ik wil checken vraagd hij om login/pass. Ik vul het in, krijg ik het scherm weer, vul ik het weer in en het blijft maar terug komen! Terwijl ik onder de zelfde gegevens wel inlog op gmail.com 8)7

Iemand?

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Anoniem: 46284

Ik wil jpg files versturen naar mijn gmail account. Dit doe ik via outlook. Ik heb de foto's ingepakt met winrar. bestand is 4 mb. maar ik krijg telkens een bericht terug dat het een illegal attachement is. Maakt niet uit of het 1 bestand is of meerdere. Of .rar of .zip. Pas wanneer ik die extensie verwijder kan ik hem versturen. wel irritant.

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-06 21:45

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ja vast een policy die voorkomt dat mensen of warez gaan versturen, of dat ze backups oid gaan stashen op zo'n account.. Beetje flauw, maar het zullen voornamelijk .rar en .zip files zijn die de volle 10MB per mail pakken.

[ Voor 27% gewijzigd door apNia op 15-09-2005 15:36 ]

Tsja maar wat heb je nou aan een mailaccount waar je geeneens foto's, mp3's of wat dan ook voor ingepakte bestanden naartoe kan sturen. Gevaarlijk hoor een foto?! Valt dit niet op te lossen op een of andere manier?

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-06 23:43

TommyGun

Stik er maar in!

GMail... gebruik het nu al maanden met de Notifier en werkt echt perfect. 100 invites over :P

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• apNia

apNia

Ja ik vind 't ook suf. Maar gmail leent zich natuurlijk perfect voor online storage met die opslag, en dat is iets wat ze niet willen. Het hele concept moet voor google natuurlijk rendabel blijven. Als ze nu per maand een X aantal terrabyte er bij moeten kopen omdat gasten ineens hun RARs en ZIPs storen op zo'n account dan ben je bezig met iets waarvoor gmail nooit bedoeld is maar google wel klauwen vol geld kost. En dan keert het hele concept zich tegen google. Google verdient op advertenties dankzij de textuele content van mails.
Veel text = gerichte content = juiste reclame bij het plaatje en kost weinig storage.
Veel opslag = vaak weinig content (in mass storage gevallen) = geen goed gerichte reclame en kost ze daarbij dus nog extra storage en werkt zo precies het businessplan van gmail tegen.
Voor mensen die met alle goede bedoelingen gepackde bestanden willen sturen is het natuurlijk kut. Zie 't maar als dat jij als de 'normale gebruiker' de lul bent door dat soort praktijken ...

[ Voor 4% gewijzigd door apNia op 15-09-2005 16:06 ]

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

Anoniem: 46284 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 15:40:
Tsja maar wat heb je nou aan een mailaccount waar je geeneens foto's, mp3's of wat dan ook voor ingepakte bestanden naartoe kan sturen. Gevaarlijk hoor een foto?! Valt dit niet op te lossen op een of andere manier?
Wat is nu het probleem, en ligt dat aan Gmail? Je kan toch prima zipjes versturen?

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-06 11:23
Reinier schreef op donderdag 15 september 2005 @ 19:12:
[...]

Je kan toch prima zipjes versturen?
Dat gaat nu juist niet. Vind het ook irritant, maar als je ze gewoon renamed werkt het wel.

• Reinier
  • Nu online

Reinier

\o/

Jerome! schreef op donderdag 15 september 2005 @ 19:20:
[...]

Dat gaat nu juist niet. Vind het ook irritant, maar als je ze gewoon renamed werkt het wel.
Dat zal dan wel gelden voor zipjes vanaf een bepaalde grootte, ik heb er net een paar van rond de 5MB naar m'n eigen Gmail-account gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reinier schreef op donderdag 15 september 2005 @ 20:31:
[...]

Dat zal dan wel gelden voor zipjes vanaf een bepaalde grootte, ik heb er net een paar van rond de 5MB naar m'n eigen Gmail-account gestuurd.
Dat vind ik nou juist het verwarrende. Sommige mensen zeggen dat je geen zipjes of rarfiles kan versturen die .exe bestanden heeft. Maar in mijn geval kan ik niet eens een foto versturen. Ik probeerde het eerst met een rar met 10 foto's a 9 mb. Later 1 foto ingepakt van 1,5 mb. Ja zelfs dat werkte niet. Versturen via een hotmail account werkt niet evenals vanaf een @homeadres. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Nu begint 't echt vaag te worden..
Goed, searchje. Eerste quote:
As a security measure to prevent potential viruses, Gmail does not allow users to receive executable files (such as files ending in .exe) that could contain damaging executable code.

Gmail does not accept these types of files, even if they are sent in a zipped (.zip, .tar, .tgz, .taz, .z, .gz) format. Any message of this type sent to your Gmail account will be bounced back to the sender.
Op google groups kan ik niks vinden over jpg's in een zip/rar... bizar verhaal !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

apNia schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:39:
Nu begint 't echt vaag te worden..
Goed, searchje. Eerste quote:

[...]

Op google groups kan ik niks vinden over jpg's in een zip/rar... bizar verhaal !
Ben ik dan de enige met dit probleem? Zo ja dan moet ik haast wel iets fout doen. De groote van het bestan is iig niet het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128143

Weet iemand hoe ik gmail in kan stellen zodat als ik ergens op een site op een email link klik dat het dan gmail opend met compose mail. Dit had ik op een of andere manier voor elkaar gekregen maar na herinstall van windows lukt dit niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 09:21
Anoniem: 128143 schreef op zondag 18 september 2005 @ 18:18:
Weet iemand hoe ik gmail in kan stellen zodat als ik ergens op een site op een email link klik dat het dan gmail opend met compose mail. Dit had ik op een of andere manier voor elkaar gekregen maar na herinstall van windows lukt dit niet meer.
Gmail notifier installeren en instellen ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bekok
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-11-2021
is het ook mogelijk om die gig als een soort van server te gebruiken? zodat je bijv. een album naar je eigen gmail stuurt, maar dan met iets zodat je meer dan 10mb kan versturen??

20" iMac; 2.4ghz Core 2 Duo; 3GB; Ati Radeon 2600HD Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
bekok schreef op zondag 25 september 2005 @ 09:41:
is het ook mogelijk om die gig als een soort van server te gebruiken? zodat je bijv. een album naar je eigen gmail stuurt, maar dan met iets zodat je meer dan 10mb kan versturen??
Het is volgens mij tegen de regels van GMail, dus op eigen risico, maar het staat gewoon in meuktracker:
meuktracker: GMail Drive 1.0.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bekok
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-11-2021
die had ik al geprobeerd, maar het probleem is dat ie maar 10 mb aankan.. is er niet iets dat hetzelfde doet, maar waar je meer ruimte kan gebruike??

20" iMac; 2.4ghz Core 2 Duo; 3GB; Ati Radeon 2600HD Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Laatst online: 11-01 17:30
Ja, zet gewoon een ftp server op, op je eigen pc.
Gewoon een gratis programma als filezilla gebruiken en klaar...
Je kunt dan contact maken door je eigen ip in te typen in de adresbalk van een browser op een andere pc.

[ Voor 65% gewijzigd door PhoenixT op 25-09-2005 20:38 ]

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Yep wat Cold_Phoenix zegt. En het kan dus niet met gmail.. Logisch natuurlijk, want je kan niet meer dan 10MB per mail versturen...

• Maverick
  • Laatst online: 12:21
Ik zit ff te kutten in m'n gmail, en ik wil graag groepen met contacts hebben, maar ik kan dit nergens vinden. is dit niet mogelijk met Gmail? Ik kan me dit haast niet voorstellen.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Electronical
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11-2020
Maverick schreef op donderdag 29 september 2005 @ 17:24:
Ik zit ff te kutten in m'n gmail, en ik wil graag groepen met contacts hebben, maar ik kan dit nergens vinden. is dit niet mogelijk met Gmail? Ik kan me dit haast niet voorstellen.
Volgens mij kan dit idd niet. Ik heb al eens ooit de suggestie gedaan om ook contacts te kunnen labelen, maar tot nu toe is dat niet gerealiseerd.
Wat je wel kunt doen is een contact aanmaken waarin meerdere adressen staan. Gewoon gesepareerd met een puntkomma ofzo.

I do not fear computers, I fear the lack of them - Isaac Asimov
"With enough eyeballs, all bugs are shallow" - Eric Raymond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-06 09:41
Ik heb nu versie 1.0.8 en kan niet inloggen hebben er meer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 10:46
WhiteMan schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:08:
Ik heb nu versie 1.0.8 en kan niet inloggen hebben er meer last van?
Over wat heb je het? Lijkt mij en programma. Volgens mij staat het op de verkeerde plaats. Dus zeg even waar je het over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 09-06 23:42

Royz

Kleurenblind!!

co0lman schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 14:37:
[...]

Over wat heb je het? Lijkt mij en programma. Volgens mij staat het op de verkeerde plaats. Dus zeg even waar je het over hebt.
Ik gok Firefox ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64212

Hee ik heb een ander probleem

wanneer ik de mail via pop.gmail.com ophaal in m'n firefox inbox, dan haalt hij ook de VERSTUURDE berichten op en zet deze in de inbox.... dat is best irritant :( . Iemand een tip/idee hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Anoniem: 64212 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:36:
Hee ik heb een ander probleem

wanneer ik de mail via pop.gmail.com ophaal in m'n firefox inbox, dan haalt hij ook de VERSTUURDE berichten op en zet deze in de inbox.... dat is best irritant :( . Iemand een tip/idee hierover?
Je bedoelt thunderbird lijkt me ;)

Je kan een filter maken. Zie Tools > Message Filters.... Gewoon zorgen dan alles wat jou e-mailadres (blala@gmail.com) als sender heeft gemoved wordt naar sent.

Al is dit meer een vraag voor [rml][ Thunderbird] Wat vinden we ervan? Deel II[/rml]

[ Voor 9% gewijzigd door Graham op 12-10-2005 12:36 . Reden: Al is dit meer een....-zinadd ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Wellicht een vraag die hier al eerder voorbij is gekomen, maar met mijn kernwoorden kon ik het niet vinden. Ik wil graag wel inloggen op Gmail (en daar een week ingelogd blijven) maar ik wil niet zien wanneer ik naar www.google.com ga rechtsbovenin kunnen inloggen op personlized home, search history, etc.

Weet iemand hoe ik dat voor elkaar kan krijgen of is dat niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Woudloper schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 07:46:
Wellicht een vraag die hier al eerder voorbij is gekomen, maar met mijn kernwoorden kon ik het niet vinden. Ik wil graag wel inloggen op Gmail (en daar een week ingelogd blijven) maar ik wil niet zien wanneer ik naar www.google.com ga rechtsbovenin kunnen inloggen op personlized home, search history, etc.

Weet iemand hoe ik dat voor elkaar kan krijgen of is dat niet mogelijk.
Lijkt me nogal onmogelijk. Waarom wil je dit eigenlijk, als ik vragen mag.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
Graham schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 07:58:
[...]
Lijkt me nogal onmogelijk. Waarom wil je dit eigenlijk, als ik vragen mag.
Je kan misschien proberen om bepaalde cookies te blokekren op die specifieke sites maar nadeel is dat ze toch allemaal op google.com eindigen dus ik weet niet of dit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Hell
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-02 18:59
Ik heb nu al een paar keer mail gekregen die volgens mij niet voor mij bedoeld is.

Mijn gmail adres is <voornaamachternaam> at gmail.com, maar ik krijg dus af en toe ook mailtjes die gestuurd zijn naar <voornaam>.<achternaam> at gmail.com
En dat is niet mijn email adres en ik heb maar 1 gmail account.
Zijn er meer mensen die dat hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

zeker weten dat je <voornaamachternaam> niet in de BCC kan staan bij toeval? (spammails hebben mij dat vaak zat geflikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Hell
  • Laatst online: 16-02 18:59
Het komt bij paulvogt.nl vandaan, en er zit een .doc bestand als attachment bij.
Dit is gericht aan een notaris, als faxbericht( :? ). Er zouden ook bijlagen bij zitten (bij het faxbericht in het .doc bestand) , maar die kan ik niet vinden.
Als ik 'show original' klik, dan zie ik tussen alle gegevens ook alleen maar het emailadres met de punt er tussen staan.

Eerdere mailtjes die naar het emailadres met de extra punt er in bevatten o.a. offertes voor levensverzekeringen en dergelijke. Mét allerlei persoonlijke gegevens er in 8)7 (niet de mijne gelukkig)
Die heb ik verwijderd, en verder niks meer mee gedaan.

Mocht dit spam zijn, dan vind ik het wel een hele vreemde manier. Wat wel zou kunnen is emailharvesting als mensen replyen.

Mijn virusscanner vindt overigens niks (AVG free).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Dr_hell, al die dingen (headers) zijn gewoon te vervalsen hoor. Het TO: en FROM: adres kan allemaal makkelijk worden aangepast waardoor het raar kan lijken. Vaak is dit gewoon spam, virussen e-mailharvesting, of gewoon klinklare onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
Dr_Hell schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:25:
Ik heb nu al een paar keer mail gekregen die volgens mij niet voor mij bedoeld is.

Mijn gmail adres is <voornaamachternaam> at gmail.com, maar ik krijg dus af en toe ook mailtjes die gestuurd zijn naar <voornaam>.<achternaam> at gmail.com
En dat is niet mijn email adres en ik heb maar 1 gmail account.
Zijn er meer mensen die dat hebben?
Dit is normaal als je het adres ikbendezotstemens@gmail.com hebt werkt ik.ben.de.zotste.mens@gmail.com ook. Je mag tussen elke letter een . plaatsen het zal nog werken. ikbendezotstemens+nogstommerdanjos@gmail.com zal trouwens ook werken.

DISCLAIMER
: Indien adressen zouden werken dan berust dit op een puur toeval. Adressen zijn niet op voorhand gecontroleerd op hun bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16940

Sinds gister kunnen een aantal kennissen van mij niet meer met pop3 bij gmail.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben. Via webmail werkt het nog wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06 13:46
Ik kan iig nog aan mijn mail via POP3.

Ik heb echter een andere vraag... Gmail is goed en fijn, ik werk er heel graag mee. Maar 'iets' weerhoudt me ervan om Gmail als mijn primaire e-mailadres te gebruiken, boven het e-mailadres van mijn provider (Skynet). Ik weet niet in hoeverre Gmail nog zo zal blijven niemand (zie FP) en ook in hoeverre ze mij de garantie kunnen geven dat de dienst gratis zal blijven.

Ook iets waarmee ik zit, met mijn Skynet kan ik aliassen aanmaken, heel handig want zo stuur ik mijn voornaam.naam@skynet.be op voor serieuze dingen, en mijn nickname@skynet.be voor de minder seriuze dingen. Kan ik voornaam.naam@gmail.com registreren en consequent alle mails door laten sturen naar nickname@gmail.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmund
  • Niet online
cocico schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:00:
[knip]
Ook iets waarmee ik zit, met mijn Skynet kan ik aliassen aanmaken, heel handig want zo stuur ik mijn voornaam.naam@skynet.be op voor serieuze dingen, en mijn nickname@skynet.be voor de minder seriuze dingen. Kan ik voornaam.naam@gmail.com registreren en consequent alle mails door laten sturen naar nickname@gmail.com?
Dit kan. Je kunt bij doorsturen en pop (vind je bij de instellingen). Je schakelt doorsturen in vult het nickname-adres in en laat de G-Mail kopie naar de prullenbak gaan. Dan stuurt hij alles door en blijven de berichten niet in het postvak in staan. Je zou daarna nog bij het nickname-adres een filter kunnen maken dat alle berichten die van voornaam.naam-adres in een aparte map komen te staan.

[ Voor 4% gewijzigd door Edmund op 23-10-2005 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

GJAman schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:16:
Je kunt het vinden bij "settings" en dan "accounts"
Gekke vraag, maar in mijn wat oudere gmail account heb ik als ik naar Settings ga de tabjes Account, Labels, Filters, Forwarding and POP. Nu wil ik dit instellen in m'n nieuwe gmail account maar daar heb ik dat Account-tabje niet.

Wel een Account Settings tab, maar die leidt naar m'n algemene Google Account pagina, en die wil ik dus niet. Moet je voor deze feature een tijd(je) wachten ofzo? :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105505

Dat probleem had ik ook je moet dan de taal naar English (US) zetten niet UK. Dat is namelijk een feature die nog niet werkt bij andere taalinstellingen.

Volgens Google zijn ze bezig om features die nog ontbreken in andere taalinstellingen ook mogelijk te maken maar ik zou niet weten op wat voor termijn. Dus wanneer je gebruik wilt maken van je accounts tab (en van het wijzigen van je from) ff op US versie zetten.

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 105505 op 28-10-2005 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Dat had ik inmiddels ontdekt ja. Maar toch bedankt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Nu online

Reinier

\o/

Anoniem: 16940 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:10:

Zijn er meer mensen die hier last van hebben. Via webmail werkt het nog wel gewoon.
Bij mijn vriendin werk het ook al een paar dagen niet meer, nu nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-06 18:42

neevedr

Dat was ik niet!

Is het programma Roamdrive al bekent?
een programma om bestanden op de gmail te zetten, ook bestanden groter dan 10mb! Zorg wel dat gmail ingesteld staat op de engelse taal anders werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
neevedr schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 20:01:
Is het programma Roamdrive al bekent?
een programma om bestanden op de gmail te zetten, ook bestanden groter dan 10mb! Zorg wel dat gmail ingesteld staat op de engelse taal anders werkt het niet.
Dit programma mag je enkel op eigen risico gebruiken. Is trouwens gevaarlijk want mag niet volgens de voorwaarden van Gmail en je loopt de kans om je account te verliezen. Dit kwam ik even melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-06 15:13

jerry_a

doei

Anoniem: 16940 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:10:

Het antwoord vind je hier.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik een email ergens zie en ik druk erop dan opent bij mij Outlook.
Ik heb de gmail notifer, en die staat goed Use gmail for internet mail to.

Weet iemand hoe ik die oulook stop kan zetten zonder me hele office eruit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
Anoniem: 127468 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 13:18:
Als ik een email ergens zie en ik druk erop dan opent bij mij Outlook.
Ik heb de gmail notifer, en die staat goed Use gmail for internet mail to.

Weet iemand hoe ik die oulook stop kan zetten zonder me hele office eruit te halen.
Zet de optie eens aan en uit en zet ook je ook je Outlook niet anls standaardprogramma. Na aan en uitzetten wl eerst ok klikken en dan opties waar openen. Indien het niet lukt doorzoek dan de help van Gmail eerst en indien je het nog hebt contacteer dan de helpdesk. Die zullen wellicht weten hoe je het oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128143

co0lman schreef op woensdag 09 november 2005 @ 18:33:
[...]

Zet de optie eens aan en uit en zet ook je ook je Outlook niet anls standaardprogramma. Na aan en uitzetten wl eerst ok klikken en dan opties waar openen. Indien het niet lukt doorzoek dan de help van Gmail eerst en indien je het nog hebt contacteer dan de helpdesk. Die zullen wellicht weten hoe je het oplost.
Dat probleem had ik ook maar weet tot nu tot geen oplossing hiervoor. Heb nu weer zoals ik wil; Compose mail van gmail openen als je op mail link klikt maar hoe ik dat voor elkaar heb gekregen weet ik niet. Zo heb ik het ingesteld:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/300a0e0ed740fcaa196177c7e897b948/full.jpg

Standaard email prog in windows in outlook expess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Anoniem: 128143 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 22:27:
[...]

Dat probleem had ik ook maar weet tot nu tot geen oplossing hiervoor. Heb nu weer zoals ik wil; Compose mail van gmail openen als je op mail link klikt maar hoe ik dat voor elkaar heb gekregen weet ik niet. Zo heb ik het ingesteld:

[afbeelding]

Standaard email prog in windows in outlook expess.
Volgens mij (staat ergens in dit topic) hoe je dat kan doen. Dacht dat het zo ging uit te vinken....OK....weer aan te vinken...OK te doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Graham op 09-11-2005 22:43 ]

grahamofthewheels.com

• Quadesh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:44
Hallo,

ik heb ook gmail notifier en die komt wnaneer ik m'n comp opstart met zo'n inlogschermpje. Dat ging in 't begin wel goed, maar tegenwoordig opent ie steeds meteen 't gmailscherm wanneer ik heb ingelogt, en staat er zo'n uitroepteken bij gmailnotifier en daar staat in temporary logged out. Als ik inlog bij gmail met 't zelfde ww werkt 't wel gewoon.

• lord.farquaad
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02 09:22
Zoals in deze post blijkt, kon je in de (US) Engelse interface meerdere send mail as adressen toevoegen. In de Nederlandse interface was dit onmogelijk, maar je kon wel gebruik maken van deze aliassen.

Ik had al mijn adressen ingesteld en af en toe maakte ik er gebruik van, maar nu is de mogelijkheid weg? Wat nou!?

US Engels:
Afbeeldingslocatie: http://img519.imageshack.us/img519/7334/16wb.png

Nederlands, hier was eerder nog de mogelijkheid om een ander afzender te selecteren:
Afbeeldingslocatie: http://img510.imageshack.us/img510/2910/23fv.png

[ Voor 11% gewijzigd door lord.farquaad op 24-11-2005 11:01 ]

Kan je ook adressen uit je inbox halen.
Ik bedoel als je een email send en je voert de B in krijg je alle namen met een B.
Alleen de helft gebruik ik niet meer.

• vooghel
  • Laatst online: 12:22

vooghel

Cunning linguist

Anoniem: 127468 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:46:
Kan je ook adressen uit je inbox halen.
Ik bedoel als je een email send en je voert de B in krijg je alle namen met een B.
Alleen de helft gebruik ik niet meer.
Ga naar Contacts - All Contacts, selecteer welke je weg wilt halen en klik op Delete.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• lord.farquaad
Je bedoeld contacten verwijderen (heeft niks met de inbox te maken), tuurlijk. Je gaat naar contacten --> alle contacten --> en dan verwijder je alles wat je niet meer gebruikt.

edit:
Ik type te langzaam. Sry vooghel

[ Voor 17% gewijzigd door lord.farquaad op 24-11-2005 12:00 ]

• antipode
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06 19:52

antipode

-=Got is in the details=-

Ik heb gmail gekoppeld aan Outlook. Dat werk allmaal prima op één ding na. Als ik een mailtje stuur vanuit gmail zelf (bijvoorbeeld als ik op school moet e-mailen) verschijnt dit verstuurde mailtje even later ook in de inbox van mijn gmailaccount in Outlook!? Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit stopt?
Ik heb reeds geprobeerd mijn gmailaccount op de lijst van geblokkeerde adressen te zetten, maar dat lukt niet helaas. Bvd.

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-06 11:49

Nss

The Dude Abides

je zou een regel in outlook kunnen maken die berichten verstuurd met je gmail adres verplaatst naar verzonden items.

• antipode

antipode

je zou een regel in outlook kunnen maken die berichten verstuurd met je gmail adres verplaatst naar verzonden items.
Wat ik ook probeer met regels, ik blijf een irritant geel envelopje krijgen. Het lukt me maar niet bij de regels deze uit te schakelen. Of zie ik iets over hoofd?? :?

• lord.farquaad
antipode schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:37:
[...]

Wat ik ook probeer met regels, ik blijf een irritant geel envelopje krijgen. Het lukt me maar niet bij de regels deze uit te schakelen. Of zie ik iets over hoofd?? :?
Ik weet niet veel van Outlook, maar kun je in die regel niet ook instellen dat het mailtje als 'read' (gelezen) gemarkeerd wordt?

• antipode

antipode

Ik weet niet veel van Outlook, maar kun je in die regel niet ook instellen dat het mailtje als 'read' (gelezen) gemarkeerd wordt?
Dat zou je wel zeggen ja. Toch blijft het envelopje in de systray verschijnen. Ik heb de regel nu zo staan, dat alleen berichten van mijn e-mailadres naar de 'verzonden map' worden gestuurd en als gelezen worden gemarkeerd. Ik snap er niks meer van.
Wellicht dat dit meer in een Outlook-topic moet gaan horen, maar enige hulp is altijd welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92286

Mensen, sinds kort kom ik via Firefox niet meer bij m'n Gmail, als ik naar de link mail.google.com ga, of soortgelijke links, krijg ik onderstaande waarschuwing:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/peeet/images/foutmelding.jpg

De internetfiles en cache en dat soort shit legen helpt allemaal niet, kan iemand wel een goede oplossing voor me vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hij doet het hier wel. Ik gebruik als url om erheen te gaan:
http://gmail.google.com/

en dat wordt dan na wat verversingen omgeschreven naar
http://mail.google.com/mail/

Ik weet niet of je hier iets aan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
Anoniem: 92286 schreef op maandag 28 november 2005 @ 15:13:
De internetfiles en cache en dat soort shit legen helpt allemaal niet, kan iemand wel een goede oplossing voor me vinden?
Gebruik je http of https? En indien https, kom je nog wel op andere beveiligde sites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92286

Ik zit nu at work, maar heb ook gezien dat 1.5 van Firefox is gereleased, hoop dat dat m'n problemen oplost :)

En ja hoor, het werkt weer!

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 92286 op 30-11-2005 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:56

Gaitman

The Real One

Topicstarter
Google voegt virusprotectie toe aan Gmail
Door Martin Sturm - donderdag 1 december 2005 - 22:36 - Bron: Google

Gezien het feit dat spam al geruime tijd netjes uit de inbox werd gefilterd bij de e-maildienst van Google, was het te verwachten dat op termijn ook de controle op computervirussen zou worden toegevoegd aan de featurelijst van Gmail. Op de site van Google is te lezen dat Gmail vanaf heden zowel inkomende als uitgaande e-mails met een attachment controleert op de aanwezigheid van virussen. Indien er een virus wordt aangetroffen in een van de attachments van een e-mail, wordt geprobeerd het virus te verwijderen, zo is te lezen op de site van het bedrijf.

Het is niet duidelijk of Google een virusscanner gebruikt die het bedrijf zelf heeft ontwikkeld, of dat er software gebruikt wordt van een externe leverancier. Naast Google voorzien ook de e-maildiensten van concurrenten Yahoo en Microsoft in virusbescherming. Gezien de hoeveelheid die inmiddels voor Gmail zijn ontwikkeld, is het niet onwaarschijnlijk dat op korte termijn de eerste 'desktop virusscanner' verschijnt die Gmail als scanengine gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-06 12:19
Enkele posts hierboven wordt er gepost over het instellen van GMail als standaard-emailcliënt. Ikzelf vond het een slechte oplossing om verplicht Google Notifier te gebruiken hiervoor, daarom heb ikzelf een klein programma geprogrammeerd waarmee je gemakkelijk GMail instelt als standaard cliënt.

Ook zit er als extraatje de optie om Google Groups als standaard nieuwscliënt te gebruiken bij..
Afbeeldingslocatie: http://img281.imageshack.us/img281/3612/gmailto2mp.png

Je kan dit tooltje hier downloaden.
Wel zal je dan ook het .NET Framework 2.0 moeten installeren voordat je het programma kan draaien (deze tool is geschreven in C# 2.0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162319

Kan iemand mij een invite sturen marcootje_v apestaart hotmail punt com

Superbedankt alvast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Anoniem: 162319 schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:21:
Kan iemand mij een invite sturen marcootje_v apestaart hotmail punt com

Superbedankt alvast..
Je hebt mail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaWoot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-05 10:47

ZaWoot

Red Is The Color

An invitation has been emailed to your friend Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
Waarschuwing:
Dit topic is niet bedoeld om invitations uit te wisselen of aan te vragen. Verder is het onnodig om te melden hoeveel opslagruimte je hebt bij GMail, dit is niet van waarde voor de andere lezers van het topic.

Ik ben blij dat er nu ook anti-virus opzit alhoewel ik nog nooit een virus heb binnengekregen. (Hou adem in).

Ziet er dus naar uit dat ik met zekerheid mijn provider-account ga laten doorsturen en dat de SPAM en virus filter die er nu op staat uitgaat. Virussen in een jaar tijd was maar 1 maar SPAM was tientallen per dag. En in Gmail heb ik dat ook maar die filter werkt stukken beter. Ofwel is het die provider die zijn filter niet bijwerkt. En ik heb geen zin om hem in de tweede modus te zetten. Wil geen mails van belangrijke aard verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
Die anti-virus, leuk natuurlijk, misschien wel nodig zelfs. Maar is één keer scannen niet genoeg? Gmail laat het doen voorkomen dat attachments elke keer als je een mail opend wéér worden gescand.
Ik neem aan dat dit ook al gebeurd als een mail aankomt bij de server (slaat nergens op om hiermee te wachten tot ik daadwerkelijk mijn mail ga bekijken). Ik denk dat het onderstaande gewoon een marketing uiting is.
Afbeeldingslocatie: http://img464.imageshack.us/img464/4823/untitled0fl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Nu online

Reinier

\o/

Kunnen jullie .psd bestanden (Photoshop) versturen? Als mijn vriendin ze stuurt komen ze corrupt en met grootte 0KB in mijn inbox terecht.

De nieuwe RSS feed feature is leuk trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Vet! Je kan nu RSS feeds in je gmail krijgen. Zit alleen net lekker heen en weer te mailen met m'n vriendin (op chello), krijg ik dit:
This is an automatically generated Delivery Status Notification

Delivery to the following recipient failed permanently:

mailer-daemon@gmail.com

----- Original message -----

Received: by 10.54.139.13 with SMTP id m13mr5591645wrd;
Fri, 09 Dec 2005 01:58:44 -0800 (PST)
Received: by 10.54.91.6 with HTTP; Fri, 9 Dec 2005 01:58:44 -0800 (PST)
Message-ID: <636e2d7c0512090158u10781b0dhf468965a7e800b4f@mail.gmail.com>
Date: Fri, 9 Dec 2005 10:58:44 +0100
From: XXX XXX <XXX@gmail.com>
To: Mail Delivery Subsystem <mailer-daemon@gmail.com>
Subject: Re: Delivery Status Notification (Failure)
In-Reply-To: <6255492558672186629@unknownmsgid>
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/alternative;
boundary="----=_Part_1583_12078726.1134122324373"
References: <6255492558672186629@unknownmsgid>

------=_Part_1583_12078726.1134122324373
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Content-Disposition: inline

teeehest

On 12/9/05, Mail Delivery Subsystem <mailer-daemon@gmail.com> wrote:
>
> This is an automatically generated Delivery Status Notification

----- Message truncated -----
slaat DAT nou weer op?

[ Voor 5% gewijzigd door apNia op 09-12-2005 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
Die RSS is gewoon te mooi om waar te zijn. En kijk eens in je SPAM-folder krijg je receptjes om die SPAM te koken en in je vuilbak krijg je recyclagetips en staat er tevens een nieuw icoontje bij.

Die zijn goed bezig bij Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Sinds vandaag heb ik problemen met verzenden en ontvangen. Gebruik GMail als POP en SMTP in Outlook en tot nu toe is dat altijd goed gegaan. Tot nu.
Uitgaande berichten worden niet verzonden (foutnummer 0x800ccc0f) en bij inkomende krijg ik de melding dat er iets niet goed is met de tijd-server???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
hemiparo schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 21:18:
Sinds vandaag heb ik problemen met verzenden en ontvangen. Gebruik GMail als POP en SMTP in Outlook en tot nu toe is dat altijd goed gegaan. Tot nu.
Uitgaande berichten worden niet verzonden (foutnummer 0x800ccc0f) en bij inkomende krijg ik de melding dat er iets niet goed is met de tijd-server???
Onder thunderbird krijg ik sinds vandaag dit:

Afbeeldingslocatie: http://benjamin.reyntjes.com/images/gmail_error.PNG

Precies hetzelfde volgens mij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:56

Gaitman

The Real One

Topicstarter
Ozxobez schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 21:24:
[...]

Onder thunderbird krijg ik sinds vandaag dit:

[afbeelding]

Precies hetzelfde volgens mij :?
In outlook kreeg ik zojuist ook een soortgelijke melding :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMurdock
  • Niet online
In Eudora ook :+

Overigens heb ik het daar opgelost door het certificaat gewoon te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Zelfde fout idd... ik kan alleen geen certificaat vinden, laat staan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomovich
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-05 22:58
Ik heb dit probleem ook, alleen werk ik onder OSX en Mail.app. Weet er iemand hoe ik dat certificaat kan vernieuwen of waar ik het vandaan kan halen?

Ik heb een help-mailtje naar google gestuurd over dit probleem, maar ik verwacht niet dat daar snel antwoord zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomovich
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-05 22:58
Strange... nu plots ontvang ik terug mail... weet er iemand hoe het komt dat dit plots opgelost is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Het wordt steeds spannender: Kan het bericht niet verzenden, omdat het bericht u heeft geweigerd als afzender. Foutnummer: 0x800ccc78. Wat betekend dit nu weer?
Laat maar... was gisteren zo aan het proberen met de instellingen en ergens een vinkje vergeten :|
Het schijnt weer te werken!

[ Voor 30% gewijzigd door hemiparo op 14-12-2005 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_H_X
  • Laatst online: 08-08-2024

L_H_X

Keep smiling!

Ik heb net gmail drive erop gegooid, alleen heb ik schijnbaar de verkeerde gegevens ingevuld(wachtwoord email) en het automatisch aanmelden aangevinkt :P Hoe kom ik er nu in? Of hoe verwijder ik die schijf? Héél erg bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Gokje: uninstall, reinstall?

• L_H_X
  • Laatst online: 08-08-2024

L_H_X

Keep smiling!

Daar had ik eerlijk gezegt niet eens aan gedacht :+ maar dat werkt ook niet :P.

Anoniem: 136100

L_H_X schreef op donderdag 15 december 2005 @ 13:43:
[...]

Daar had ik eerlijk gezegt niet eens aan gedacht :+ maar dat werkt ook niet :P.
Ook niet als je in het configuratiescherm en dan onder software de drive er uit gooit? En dan weer opnieuw installeert?

• Maverick
  • Laatst online: 12:21
Eindelijk contact groups in Gmail
en
Een vakantie responder

Ze hebben de smaak te pakken wat nieuwe features betreft.

[ Voor 4% gewijzigd door Maverick op 15-12-2005 15:48 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

• lord.farquaad
Idd, maar moet wel opmerken dan dit alleen nog maar aanwezig is in de US English interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
YES, de mooiste nieuwe feature is er: Gmail Mobile! :)

Op mijn 6230 met Orange World werkt het inloggen wat lastig (de login boxen staan buiten het scherm, dus je moet beetje op goed geluk invullen). Na het inloggen werkt het prima. Echt super service :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Laatst online: 01:46

DeMoN

Pastafari

Helsie schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 12:19:

Op mijn 6230 met Orange World werkt het inloggen wat lastig (de login boxen staan buiten het scherm, dus je moet beetje op goed geluk invullen). Na het inloggen werkt het prima. Echt super service :)
Ik kan niet wachten totdat ik een PDA'tje heb :9~

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
Helsie schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 12:19:

Dat gaat snel de laatste dagen! Anti-virus, attachements als HTML bekijken (zoals in Google al kon), RSS feeds als webclips, contact groups (eindelijk), vakantie auto-responder en nu mobile!

Pas geleden kwam ik dit nog tegen. Da's dus ook niet meer nodig. Je kan die pagina trouwens ook gewoon bekijken met je gewone browser, klik maar.

[ Voor 21% gewijzigd door lord.farquaad op 16-12-2005 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-06 18:24
Ik kan de pagina niet bereiken... geeft een foutmelding dat de server niet gevonden kan worden, terwijl hij het in een gewone browser andere pagina's werken wel zonder problemen. Iemand suggesties?

tel: Motorola V3 met T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Same here: de hele middag geprobeerd. Inloggen is mogelijk maar als ik na het maken van een bericht op verzenden klik (of het opvragen van de contactpersonen) elke keer de tekst: pagina niet gevonden.

tel: SPV C500 met Orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 01:44
Hoe bevalt het poppen van je gmail account eigenlijk bij de gebruikers hier? Krijg je reclame meegestuurd en hoe is de snelheid (vetraging in het afleveren van mail misschien?).
Heeft iemand ook een idee hoe snel de smtp server van gmail is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Schweino schreef op maandag 19 december 2005 @ 12:12:
Hoe bevalt het poppen van je gmail account eigenlijk bij de gebruikers hier? Krijg je reclame meegestuurd en hoe is de snelheid (vetraging in het afleveren van mail misschien?).
Heeft iemand ook een idee hoe snel de smtp server van gmail is?
Het is net als alle andere POP-mail. Geen reclame.

En ik wist niet eens dat er verschil was in POP-snelheid :P
Maar het gaat vlug zat hoor, al heb ik nooit een bijlage van 10MB ofzo, altijd normale mailtjes.

Probeer het anders gewoon even uit? :? :)

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 19-12-2005 12:29 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 01:44
Met snelheid bedoel ik hoe lang het duurt voordat een mailtje dat naar je toegestuurd is daadwerkelijk op te halen is van de popserver, niet hoe snel de verbinding van de server naar je mailclient is.
Sommige (gratis) mailservers hebben namelijk een lag, waardoor er tussen het versturen van een mail en het moment dat je deze mail binnenkrijgt soms wel enkele uren tijd zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
CyberThijs schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:30:
(...) daarom heb ikzelf een klein programma geprogrammeerd waarmee je gemakkelijk GMail instelt als standaard cliënt.
Bedankt nog hiervoor! Werkt perfect en is echt enorm handig. :)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Let op:
Dit topic is niet bedoeld om invitations uit te wisselen of aan te vragen. Verder is het onnodig om te melden hoeveel opslagruimte je hebt bij GMail, dit is niet van waarde voor de andere lezers van het topic.