[GMail] Nieuwe email dienst van Google! deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 18.287 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 22:00

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Jazco2nd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 10:50:
whuaa weten de Gmailers dat je met Yahoo nu berichten tot 20MB kan versturen?
plus je hebt oneindige(!) opslag voor je (hoge kwaliteit) foto's... volgens mij was dat eerst beperkt tot 30MB
wel leuk hoor... concurrentie!

btw 5min voor een mail om aan te komen bij de ontvanger is traag... dat moet gewoon direct gaan.
Dan gebruik jij toch lekker Yahoo. Het gaat niet alleen om wat je ermee kan maar ook hoe het "voelt". Ik vindt Gmail heel fijn om mee te werken. Ik heb geen account genomen om foto's op te slaan. Dat vind ik het grote voordeel van Gmail. Gewoon geen extra troep die alles onoverzichtelijk en traag maakt.

[ Voor 4% gewijzigd door LoeiOrdinair op 11-05-2005 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Een vriend van me heeft ook VETTE vertraging.. laatst stuurde ik 'm een mail vanaf chello, kwam ie echt ruim een dag later aan... niemand anders dus problemen ondervonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

apNia schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:33:
Een vriend van me heeft ook VETTE vertraging.. laatst stuurde ik 'm een mail vanaf chello, kwam ie echt ruim een dag later aan... niemand anders dus problemen ondervonden?
9 van de 10 keer is het probleem bij de smtp server. Dus het zou heel goed bij chello kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:25
Ok, ik heb Thunderbird geïnstalleerd, pop aangezet bij mijn gmail account, de instructies voor Thunderbird erbij gepakt, alles vlekkenloos verlopen en alles draaid goed.

Ik wilde al mijn mailtjes ook offline beschikbaar hebben dus heb hem op all mail gezet, dus ook de oude die ik al gelezen heb. Nu is hij fijn een hele berg mailtjes aan het downloaden (met 4 getalletjes ;)) en wat zie ik, daar staan ook mijn Send Items tussen! Dus al mijn voormalige send items bij Gmail, staan nu braaf bij thunderbird in mijn Inbox! 8)7 Dit vind ik niet helemaal grappig zeg maar, iemand met het zelfde of met ideeën?

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
stevenP schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 20:48:
Ok, ik heb Thunderbird geïnstalleerd, pop aangezet bij mijn gmail account, de instructies voor Thunderbird erbij gepakt, alles vlekkenloos verlopen en alles draaid goed.

Ik wilde al mijn mailtjes ook offline beschikbaar hebben dus heb hem op all mail gezet, dus ook de oude die ik al gelezen heb. Nu is hij fijn een hele berg mailtjes aan het downloaden (met 4 getalletjes ;)) en wat zie ik, daar staan ook mijn Send Items tussen! Dus al mijn voormalige send items bij Gmail, staan nu braaf bij thunderbird in mijn Inbox! 8)7 Dit vind ik niet helemaal grappig zeg maar, iemand met het zelfde of met ideeën?
Volgens mij is dat normaal (althans voor gmail ophalen in TB). Je zou een regeltje aan kunnen maken ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Graham schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 23:05:
[...]

Volgens mij is dat normaal (althans voor gmail ophalen in TB). Je zou een regeltje aan kunnen maken ;)
Ja ok, een ruler, dat zou kunnen ja. Maargoed, ik mail ook veel naar mezelf, dan gaan dus alle dingen met als Sender Steven Polak richting send items, dus ook "reminders" die ik mezelf mail...

btw, kan je je gmail adresboek importeren ofzo, nee zeker? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 11:25
Modbreak:Hier kan je een Officiele Waarschuwing voor krijgen!

Ben in een redelijke bui maar is niet de bedoeling!

[ Voor 74% gewijzigd door bjck op 12-05-2005 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry Tower
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 00:54
Ik vraag mij af of die drive ook te vinden is onder een bepaald adres ... ware handig als webspace.

System 1: Q6600 Asus P5N-E Geforce 8800 GTS 4 GB Ram 640 GB || System 2: imac early 2010 i7 2.93Ghz 4GB 27inch || mobile: macbook early 2007 2GHz 2GB/320GB * Sony P200 * Nokia 6230i/Nokia 6500/Nokia E52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:49

Animal_X

Rodin

Great.. Mijn Gmail doet het ook weer eens niet...
Server Error

The server encountered a temporary error and could not complete your request.
Please try again in 30 seconds.
Begin het best wel wat irritant te vinden eigenlijk... Dit is nou al de derde keer dat ik een hele avond niet bij mijn mail kan... :(

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Animal_X schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 20:54:

[...]

Begin het best wel wat irritant te vinden eigenlijk... Dit is nou al de derde keer dat ik een hele avond niet bij mijn mail kan... :(
Same here, best irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-08 19:47
idem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Wat ik af en toe tegenkom, is het volgende:

-Start browser
-www.gmail.com
-login/pass
-wit scherm, url is q34092834rjf09w43uzosdu0q234r oid en dan blijft het zo, de progressbar van de browser is ook maar op 75% ofzo en dan ga refresh je en dan zie je het loading... en ga je naar je inbox :? beetje weardo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 13:18

TommyGun

Stik er maar in!

stevenP schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 22:37:

-Start browser
-www.gmail.com
-login/pass
-wit scherm, url is q34092834rjf09w43uzosdu0q234r oid en dan blijft het zo, de progressbar van de browser is ook maar op 75% ofzo en dan ga refresh je en dan zie je het loading... en ga je naar je inbox :? beetje weardo...
Hier ook. Maar gebruik nu die Gmail Notifier dus minder last van :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
TommyGun schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 23:09:
[...]

Hier ook. Maar gebruik nu die Gmail Notifier dus minder last van :)
Ja maar vaak @ school ofzo "even kijken" en dan krijg je zoiets :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 13:18

TommyGun

Stik er maar in!

stevenP schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 23:17:
[...]

Ja maar vaak @ school ofzo "even kijken" en dan krijg je zoiets :r
Eensch :r

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Voor zover ik weet is gmail nog steeds beta dus kan je dit soort dingen wel verwachten. Ik kan wel begrijpen dat het irritant is om niet bij je mail te kunnen, want dat vind ik zelf ook, maar toch heb ik begrip voor. Dus met :r smilies kom je ook niet echt veel verder ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

stevenP schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 22:37:

-Start browser
-www.gmail.com
-login/pass
tip is al eens eerde gegegeven, gebruik https://gmail.google.com die verbinding is een stuk stabieler en blijft bij mij nooit hangen op 'Loading....'.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
@Graham

Ja weet ik, ik heb er ook begrip/respect voor en eigenlijk heb ik het er wel voor over maar toch is het irritant :+

gmai.google.com kan ook ja, zal ik eens proberen maandag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
Animal_X schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 20:54:

[...]

Ik heb hier de laatste 2 dagen ook serieus last van. Best wel vervelend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg sinds een uur een melding dat de toekenner van het SSL certificaat van gmail.google.com onbekend is. Bij details wordt nog steeds 'Thawte Consulting cc' vermeld, maar toch vertrouw ik het niet..

Mijn provider is XS4ALL maar ik gebruik nog de Cistron DNS servers.

Meer mensen die hier last van hebben?

Screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://hettinga.no-ip.org/gmail_cert_1.png

Afbeeldingslocatie: http://hettinga.no-ip.org/gmail_cert_2.png

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2005 14:26 . Reden: Toevoeging screenshots ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11-2020
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 14:19:
Ik krijg sinds een uur een melding dat de toekenner van het SSL certificaat van gmail.google.com onbekend is. Bij details wordt nog steeds 'Thawte Consulting cc' vermeld, maar toch vertrouw ik het niet..

Mijn provider is XS4ALL maar ik gebruik nog de Cistron DNS servers.

Meer mensen die hier last van hebben?

Screenshots:

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik kreeg idd ook dezelfde vragen over het certificaat.

I do not fear computers, I fear the lack of them - Isaac Asimov
"With enough eyeballs, all bugs are shallow" - Eric Raymond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:48
Ik ben zeer content van Gmail, maar is het niet mogelijk om op een eenvoudige manier mails door te stuuren ?
IK krijg veel grappige mails binnen, het zou fijn zijn als ik de grappige direkt kon doorstuuren naar een groep, en de schunnige ook direkt naar een groep.
Is dit mogelijk, of moet ik echt elk mailadres ingeven ?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
C00P schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 15:09:
Ik ben zeer content van Gmail, maar is het niet mogelijk om op een eenvoudige manier mails door te stuuren ?
IK krijg veel grappige mails binnen, het zou fijn zijn als ik de grappige direkt kon doorstuuren naar een groep, en de schunnige ook direkt naar een groep.
Is dit mogelijk, of moet ik echt elk mailadres ingeven ?
Je zou in het 'contacts'-gedeelte een nieuwe contactepersoon aan kunnen maken. Daarbij kun je misschien wel meerdere emailadressen invullen bij primary email. Als dit niet gaat dan kun je sections toevoegen, waarbij je elke keer een andere adres invult. Ik weet niet of het zo gaat werken, maar je zou het kunnen proberen. Als het werkt heb je één groep als één contactpersoon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
  • Laatst online: 13-09 08:52
(jarig!)
Ik heb sinds een week of anderhalf ook last van dat http://gmail.google.com met een witte pagina blijft staan (Zelfs als ik hem via gmail notifer open)... https:// werkt wel goed,
ik begin het enigzins irritant te vinden. Ik lees dat er meer mensen met het zelfde probleem zijn. Iemand al een oplossing ?

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Electronical schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 15:21:
[...]

Je zou in het 'contacts'-gedeelte een nieuwe contactepersoon aan kunnen maken. Daarbij kun je misschien wel meerdere emailadressen invullen bij primary email. Als dit niet gaat dan kun je sections toevoegen, waarbij je elke keer een andere adres invult. Ik weet niet of het zo gaat werken, maar je zou het kunnen proberen. Als het werkt heb je één groep als één contactpersoon staan.
Ik zou het zelf met een filter doen....dus als er een bepaalt iets in de subject dat ie ze dan forward naar een bepaald adres of adressen.
vriesdude schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 12:09:
Ik heb sinds een week of anderhalf ook last van dat http://gmail.google.com met een witte pagina blijft staan (Zelfs als ik hem via gmail notifer open)... https:// werkt wel goed,
ik begin het enigzins irritant te vinden. Ik lees dat er meer mensen met het zelfde probleem zijn. Iemand al een oplossing ?
Zelf nog nooit last van gehad. Ik gebruik ook de gmail notifier die goed werkt. Soms geeft hij wel aan dat het netwerk (gmail) niet bereikbaar is dus dan klik ik er ook niet op. Misschien is het een optie om de Gmail notifier te gebruiken?. ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een email gekregen, kan van gmail zelf zijn kan van iemand anders zijn, met deze melding:
info@gmail.com to me
More options 7:31 pm (6 minutes ago)

Dear Valued Member,

According to our site policy you will have to confirm your account by the following link or else your account will be suspended within 24 hours for security reasons.

http://www.gmail.com/confirm.php?email=(hier stond mijn username)@gmail.com

Thank you for your attention to this question. We apologize for any inconvenience.

Sincerely,Gmail Security Department.
Het ziet er uit als een net mailtje, maar het zou ook echt kunnen zijn. Hebben meer mensen dit mailtje gehad, en zoja wat heb je er mee gedaan en wat gebeurde er toen.

Ik heb mijn gmail account al een jaar (en 5 dagen :P )

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2005 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik heb het die link even gebprobeer en dan mijn e-mail adres ingevuld. Gebeurt niks zo te merken. Je gaat gewoon naar je mailbox. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 19:43:
Ik heb net een email gekregen, kan van gmail zelf zijn kan van iemand anders zijn, met deze melding:

[...]

Het ziet er uit als een net mailtje, maar het zou ook echt kunnen zijn. Hebben meer mensen dit mailtje gehad, en zoja wat heb je er mee gedaan en wat gebeurde er toen.

Heb die van mij ook al bijna een jaar (nog een maandje), maar ik heb dit niet gehad. Staat er verder niets waarvan je denkt: "spam!", of lijkt het echt bonafide? Als de termijn nou eens een week ofzo zou zijn geweest had je informatie kunnen vragen bij Google zelf, maar dat zit er nu dus niet aan. Misschien is er wat over te vinden op de 'help'-afdeling. Ik heb verder geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Electronical schreef op zondag 26 juni 2005 @ 19:52:
[...]

Heb die van mij ook al bijna een jaar (nog een maandje), maar ik heb dit niet gehad. Staat er verder niets waarvan je denkt: "spam!", of lijkt het echt bonafide? Als de termijn nou eens een week ofzo zou zijn geweest had je informatie kunnen vragen bij Google zelf, maar dat zit er nu dus niet aan. Misschien is er wat over te vinden op de 'help'-afdeling. Ik heb verder geen idee.
De mail die ik heb gequote is precies zoals ik hem heb gehad, ik ga zo eens even zoeken in de help de partment ofzo, maar ik denk als eerst gewoon spam, of een poging om je gegevens te ontlokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:10

vooghel

Cunning linguist

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 19:43:

[...]

Is de url van de link hetzelfde als de url die er staat?

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vooghel schreef op zondag 26 juni 2005 @ 20:20:
[...]

Is de url van de link hetzelfde als de url die er staat?
Ja dat is de link, alleen waar er dan staat "hier stond mijn username", stond dus mijn username, voor de rest is de link helemaal hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik ben er achter wat er precies mis is met deze mail, na er een hele tijd naar gestaard te hebben zag ik dat de link die er stond anders was genoemd waarnaar die leidde, zoals vooghel schreef. Er staat dus dat je wordt geleid naar een gmail pagina, maar in werkelijkheid word je geleid naar http://updates.up.funpic.org/confirm.php?email=(hier stond mijn username@gmail.com.

Ik ben niet zo snel van begrip en begreep niet gelijk wat Vooghel bedoelde.

Dus waarschijnlijk is dit een soort van checker van spam maatschapijen dat dit mail adres bestaad. Ik ga het mailtje nog doorsturen naar gmail team om het aan te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:58
ik ben dus gewoon zo naif geweest om erop te klikken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 22:18:
Ok ik ben er achter wat er precies mis is met deze mail, na er een hele tijd naar gestaard te hebben zag ik dat de link die er stond anders was genoemd waarnaar die leidde, zoals vooghel schreef. Er staat dus dat je wordt geleid naar een gmail pagina, maar in werkelijkheid word je geleid naar http://updates.up.funpic.org/confirm.php?email=(hier stond mijn username@gmail.com.

Ik ben niet zo snel van begrip en begreep niet gelijk wat Vooghel bedoelde.

Dus waarschijnlijk is dit een soort van checker van spam maatschapijen dat dit mail adres bestaad. Ik ga het mailtje nog doorsturen naar gmail team om het aan te geven.
Ik dacht dat bij GMail voortaan standaard was ingebouwd dat zo'n nep-link meteen gespot werd en er een melding boven het bericht kwam te staan dat het niet zou leiden naar wat er staat. Zoiets staat mij iig nog bij over die techniek van GMail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

Je kan zo'n bericht 'aangeven' bij google, door in het bericht bij more options te kiezen voor report phishing. Misschien wel verstandig om te doen, om Gmail te helpen dat soort mailtjes voortaan niet meer te laten bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tomnuss schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 11:40:
Je kan zo'n bericht 'aangeven' bij google, door in het bericht bij more options te kiezen voor report phishing. Misschien wel verstandig om te doen, om Gmail te helpen dat soort mailtjes voortaan niet meer te laten bezorgen.
DIt heb ik inderdaad gedan, het is te hopen dat ze wat mee (kunnen) doen. Ze hebben nu natuurlijk al heel wat 'klanten' en zullen veel meer van dit soort meldingen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een heel vreemd probleem. De laatste paar dagen kom ik niet meer op gmail. Iedere keer als ik probeer in te loggen krijg ik het loading scherm kort te zien en vervolgens begint hij oneindig te refreshen (naar een witte pagina). Hij refresht automatisch en ik kan onmogelijk in mijn inbox komen. Ik heb al geprobeerd cookie's te verwijderen maar dat heeft ook niet geholpen. Heeft iemand dit ook of weet iemand wat dit is/wat er aan gedaan kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:55:
Ik heb een heel vreemd probleem. De laatste paar dagen kom ik niet meer op gmail. Iedere keer als ik probeer in te loggen krijg ik het loading scherm kort te zien en vervolgens begint hij oneindig te refreshen (naar een witte pagina). Hij refresht automatisch en ik kan onmogelijk in mijn inbox komen. Ik heb al geprobeerd cookie's te verwijderen maar dat heeft ook niet geholpen. Heeft iemand dit ook of weet iemand wat dit is/wat er aan gedaan kan worden?
Deze link al eens geprobeerd http://mail.google.com/mail/ of https://mail.google.com/mail/

https werkt vaak wel.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat werkt helaas ook niet, ik had het al eerder geprobeerd. Ik heb niet het probleem dat sommige mensen hebben dat hij bij het loading scherm blijft steken, maar bij mij gaat hij gewoon automatisch om de seconde refreshen. Dus ik zie loading scherm, refresh, even wit, weer loading scherm, refresh, etc, etc. Snap er niets van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
  • Laatst online: 13-09 08:52
(jarig!)
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 16:14:
[...]

Nee dat werkt helaas ook niet, ik had het al eerder geprobeerd. Ik heb niet het probleem dat sommige mensen hebben dat hij bij het loading scherm blijft steken, maar bij mij gaat hij gewoon automatisch om de seconde refreshen. Dus ik zie loading scherm, refresh, even wit, weer loading scherm, refresh, etc, etc. Snap er niets van...
Niet helemaal het zelfde probleem gehad als jouw maar bij mij was het opgelost door me browser cache te legen (cookies en files)

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een probleempje elke keer als ik via gmail een bericht wil verzenden in outlook (dus niet outlook express) krijg ik de fout melden 530 5.7.0 ik heb even in dit topic gezocht maar ben niet veel verder gekomen zou iemand zo vriendelijk willen zijn mij verder te helpen?

Bijvoorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Bij gmail zitten ook help forums.. probeer die ff..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Ik heb problemen met het versturen van een email naar een chello account. Dan krijg ik de volgende mededeling:
X-Gmail-Received: c882098fe7ae86059c8d2318c4bdcf20dbe3bf94
Delivered-To: mygmailadres@gmail.com
Received: by 10.36.66.16 with SMTP id o16cs73658nza;
Sun, 3 Jul 2005 12:25:45 -0700 (PDT)
Received: by 10.36.222.73 with SMTP id u73mr1625739nzg;
Sun, 03 Jul 2005 12:25:45 -0700 (PDT)
From: Mail Delivery Subsystem <mailer-daemon@gmail.com>
To: mygmailadres@gmail.com
Subject: Delivery Status Notification (Failure)
Date: Sun, 03 Jul 2005 12:25:45 -0700 (PDT)

This is an automatically generated Delivery Status Notification

Delivery to the following recipient failed permanently:

chellousername@chello.nl

Technical details of permanent failure:
PERM_FAILURE: SMTP Error (state 10): 551 Mail from your IP is currently blocked based on RBL listing

----- Original message -----

Received: by 10.36.222.73 with SMTP id u73mr1274216nzg;
Sun, 03 Jul 2005 12:25:44 -0700 (PDT)
Received: by 10.36.66.16 with HTTP; Sun, 3 Jul 2005 12:25:44 -0700 (PDT)
Message-ID: <42e3beca05070312251781f23d@mail.gmail.com>
Date: Sun, 3 Jul 2005 21:25:44 +0200
From: LuCarD <mygemailaccount@gmail.com
Reply-To: email@domein
To: Jerry Verhoef <email@domein>
Subject: Foto's Moby Dick staan online

----- Message truncated -----
Email adressen zijn veranderd.

Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:26

aex351

I am the one

Ja dat had ik ook. Gelukkig gebruik ik Hotmail :9

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
LuCarD schreef op zondag 03 juli 2005 @ 22:25:
Ik heb problemen met het versturen van een email naar een chello account. Dan krijg ik de volgende mededeling:

[...]

Email adressen zijn veranderd.

Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
Technical details of permanent failure:
PERM_FAILURE: SMTP Error (state 10): 551 Mail from your IP is currently blocked based on RBL listing
Lijkt me best duidelijk... Er wordt weer eens flink gespamd vanaf het Chello netwerk (of er zijn een hoop virussen actief op het Chello netwerk) waar door Chello op een RBL lijst is terecht gekomen die GMail gebruikt om te checken of het verstandig is mail te accepteren van Chello.
Over het algemeen een kwestie van enkele dagen dat het probleem zich zelf weer oplost.

Edit:
Ow, volgens mij is het toch omgekeerd. :P
Beetje vreemd dan ja, en dan zeker bij GMail emails... :?

[ Voor 7% gewijzigd door Joen op 03-07-2005 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik had laatst precies dezelfde grap met een mail naar een bedrijf.. echt heel apart.. ging ie 2 dagen delayen.. en toen was ie mislukt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
apNia schreef op zondag 03 juli 2005 @ 23:56:
Ik had laatst precies dezelfde grap met een mail naar een bedrijf.. echt heel apart.. ging ie 2 dagen delayen.. en toen was ie mislukt :|
2 Dagen retry-en bedoel je vast. Als het dan nog niet lukt om het af geleverd te krijgen geeft hij op.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al geprobeerd om Gmail als een soort van host/server te gebruiken voor bestanden? Want hoeveel BW krijg je bij je gmail account eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:19
Uhm, volgens mij is dat niet echt toegestaan enzo. Daarnaast is het wel te vinden
spoiler:
GmailFS, meer zeg ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 22:12:
Ik zit met een probleempje elke keer als ik via gmail een bericht wil verzenden in outlook (dus niet outlook express) krijg ik de fout melden 530 5.7.0
Heeft het wel gewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
418O2 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 04:38:
Uhm, volgens mij is dat niet echt toegestaan enzo. Daarnaast is het wel te vinden
spoiler:
GmailFS, meer zeg ik niet
Ik heb dit voor een wel een lange tijdje gebruikt, echter ik kreeg een keer een foutmelding: "This tool isn't allowed and will be blocked soon". Geen idee of het momenteel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je met Gmail ook automatische beantwoorden op elke mail die binnenkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:18:
Kan je met Gmail ook automatische beantwoorden op elke mail die binnenkomt?
Niet via GMail zelf. Wel via een pop-proggie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ariek
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zijn er meer mensen die op dit moment problemen hebben met het downloaden van gmail-berichten.

Heb hier met eudora en met outlook express geprobeerd, maar het gaat zo ontzettend traag (of helemaal niet) en met 250 berichten is dat niet te doen.
Tot eergisteren ging alles goed, maar nu niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
  • Laatst online: 10-06 16:10
Ik wil Gmail via pop op mijn gewone pc en mijn laptop. Het is alleen wel vervelend dat als ik bij de ene pc mn mail binnenhaal, dat het er voor de andere er niet meer bij staat. Kan ik hier niets aan doen?

Ik heb al geprobeerd om "alle mails downloaden ook al zijn deze al gedownload" aan te zetten, maar dan krijg ik bij mn gewone pc alle mails nu dubbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vroeg me af, is het ook mogelijk om de threaded view in gmail uit te zetten? of in ieder geval zo dat je de verstuurde berichten er niet bij ziet staan en dat als mensen reageren op een e-mail die naar meerdere mensen is verstuurd ze ook niet allemaal onder dezelfde kop vallen? ik kon er in gmail, google en hier op got met de search niks over vinden. maar ik zal er wel overheen gekeken hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Die mogelijkheid bestaat ook nog niet. Het staat wel bij het lijstje met functionaliteiten die je kunt aanklikken dat je graag in GMail zou willen zien. Dat lijstje kun je ergens via de help van GMail vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie het inderdaad staan. bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ivm oplichting heb ik het ip adres nodig van degene nodig waar ik contact mee had.

Hier kan je ip's via Outlook en Hotmail vinden.

Kan iemand uitleggen hoe ik deze vind met email contact via Gmail?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 16:03:
ivm oplichting heb ik het ip adres nodig van degene nodig waar ik contact mee had.

Hier kan je ip's via Outlook en Hotmail vinden.

Kan iemand uitleggen hoe ik deze vind met email contact via Gmail?
Open bericht -> more options -> Show original

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
DeMoN schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 16:07:
[...]

Open bericht -> more options -> Show original
En als je het in het nederlands hebt:
  1. Open het bericht
  2. Klik rechtsboven in de "tab" van het mailbericht op "Meer opties".
  3. Klik op "Origineel weergeven".
  4. Zoek nu naar het juiste IP-adres. Soms is het direct te vinden bij X-originating-IP, soms zie je het bij de onderste "Recieved:".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja bedankt voor de hulp, het is gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 14:55

Verbal Kint

The man with the plan

Zijn er meer mensen waar de FireFox GMail notifier extension het niet meer doet (versie 0.4.3)? Ik krijg "failed to log in, check user + pass". Dit klopt echter wel, normaal inloggen (via adresbalk) is ook geen probleem.

Great minds think alike!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:33

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Verbal Kint schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:15:
Zijn er meer mensen waar de FireFox GMail notifier extension het niet meer doet (versie 0.4.3)? Ik krijg "failed to log in, check user + pass". Dit klopt echter wel, normaal inloggen (via adresbalk) is ook geen probleem.
Met FireFox kan je ook de officiële GMail Notifier gebruiken hoor, is dat niet makkelijker?

(I know, I know, geen antwoord op je vraag, maar misschien wel een oplossing voor je probleem.)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verbal Kint schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:15:
Same here, sinds vandaag :/
Mx. Alba schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:20:
[...]

Met FireFox kan je ook de officiële GMail Notifier gebruiken hoor, is dat niet makkelijker?

(I know, I know, geen antwoord op je vraag, maar misschien wel een oplossing voor je probleem.)
Oh, is er ook een officiële Notifier? :o

Edit:
Ow, je bedoelt deze?
Da's helaas iets voor in je tray en niet voor in Firefox...

[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 27-07-2005 12:26 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvhaarst
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 15:28

jvhaarst

Eendracht maakt macht

Ik heb er ook last van, gmail zal wel weer iets aan de login veranderd hebben.

If you don’t have enough time, stop watching TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:33

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

anandus schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:24:
Ow, je bedoelt deze?
Da's helaas iets voor in je tray en niet voor in Firefox...
Maar die doet het wel goed :) En die werkt ook samen met Firefox. Als je op een mailto: link klikt zorgt hij ervoor dat (in Firefox) een Gmail compose venstertje geopend wordt, en hij laat je feilloos zien of je mail nieuwe hebt.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mx. Alba schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:29:
[...]

Maar die doet het wel goed :) En die werkt ook samen met Firefox. Als je op een mailto: link klikt zorgt hij ervoor dat (in Firefox) een Gmail compose venstertje geopend wordt, en hij laat je feilloos zien of je mail nieuwe hebt.
Even proberen :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het nou aan mij of doet deze het ook niet?
Ik gebruik hem al maanden en sins een week krijg ik niet meer als ik me pc opstart dat je kan inloggen.
(foutmelding 12029 geeft het icoon aan)

Waar kan ik die voor in Firefox vinden? Even kijken of dat ook lekker werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 14:55

Verbal Kint

The man with the plan

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:40:
Ligt het nou aan mij of doet deze het ook niet?
Ik gebruik hem al maanden en sins een week krijg ik niet meer als ik me pc opstart dat je kan inloggen.
(foutmelding 12029 geeft het icoon aan)

Waar kan ik die voor in Firefox vinden? Even kijken of dat ook lekker werkt :)
Ik heb die van FF er net afgegooid ten gunste van deze :D. Bij mij werkt hij vooralsnog prima. Die van firefox vind je het snelst via google [google=gmail notifier extension]

Great minds think alike!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-08 22:42

Unverter

Rediscover the web!

Voor de extensie van Firefox is nu een update beschikbaar die wel werkt. Gewoon de auto-update functie van de extensie gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 15:50
Even een vraagje:
Wanneer wordt gmail nu eindelijk public?

Want iedereen heeft zo een beetje nu al wel een account en gebruikt het ook gewoon alsof het programma klaar is... Dus waarom zetten ze de volgende stap nog niet?

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik zit een beetje in dubio. Eigenlijk wil ik heel graag overstappen naar GMail, maar wat me tegenhoudt is het feit dat werkelijk alles gestored wordt. En met keyloggers en hedendaags plezier op weblogs om iemand persoonlijk helemaal uit te kleden beangstigd dat me als bijvoorbeeld mailtjes tussen mij en m'n vriendin ineens op zouden duiken op een weblog om maar wat te noemen.
Ik kan zo eigenlijk ook geen slimme oplossing bedenken... Misschien dat gmail een pass zou kunnen zetten op bepaalde labels.. Denk dat ik 't maar eens ga submitten als idee =)

Maar iemand hier die een oplossing zou kunnen bedenken met de huidige structuur van GMail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
apNia schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 22:52:
Ik zit een beetje in dubio. Eigenlijk wil ik heel graag overstappen naar GMail, maar wat me tegenhoudt is het feit dat werkelijk alles gestored wordt. En met keyloggers en hedendaags plezier op weblogs om iemand persoonlijk helemaal uit te kleden beangstigd dat me als bijvoorbeeld mailtjes tussen mij en m'n vriendin ineens op zouden duiken op een weblog om maar wat te noemen.
Ik kan zo eigenlijk ook geen slimme oplossing bedenken... Misschien dat gmail een pass zou kunnen zetten op bepaalde labels.. Denk dat ik 't maar eens ga submitten als idee =)

Maar iemand hier die een oplossing zou kunnen bedenken met de huidige structuur van GMail?
Voor zover ik weet komen dit soort dingen echt niet op weblogs oid. Ze worden misschien gebruik op een manier om Google te verbeteren maar dat is volgens mij allemaal intern. En wordt dus niet naar buiten gebracht. Maar er is vast wel iemand hierzo die er meer van weet. ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Weblogs zijn er maar wat gek op vernederende gegevens online te gooien. Hoe veel meisjes zijn wel niet de dupe geweest van hun uitgelekte foto'tjes. Niet dat ik dat soort dingen in m'n mailbox heb, maar wel weer persoonlijke mailtjes... Die gasten vinden dat soort dingen vast prachtig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Ik kon tot op heden mail via Outlook 2003 ontvangen. Het lukt nu alleen niet meer. Outlook haalt traag mail binnen tot ongeveer 200kb (stopt hier ongeveer) en komt dan met deze melding:

Bezig met ontvangen is een fout (0x8004210A) opgetreden: Er is een time-out opgetreden bij de bewerking voordat een antwoord van de POP-server voor inkomende berichten is ontvangen.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Ik draai overigens geen Norton AntiVirus ofzo.

[ Voor 6% gewijzigd door Radical1980 op 04-08-2005 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--

Succes!

Modbreak:Check je email

[ Voor 94% gewijzigd door Xandrios op 12-08-2005 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

--

Modbreak:check je email

[ Voor 80% gewijzigd door Xandrios op 12-08-2005 18:41 ]

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
lees de waarschuwing voordat je post!

[ Voor 26% gewijzigd door Xandrios op 12-08-2005 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
En hij mag denk ik ook wel ff nadenken of dit wel helemaal legaal is lijkt me. :?

[ Voor 51% gewijzigd door Xandrios op 12-08-2005 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had altijd een handige optie, als ik een email adres zag en ik klikte erop, dan stuurde ik automatisch een email met gmail. (gmail opende)
Ik heb alleen gister wat met Outlook van Windows Office zitten rotzooien, en nu krijg ik dat scherm als ik op een email druk.
Aangezien ik dat programma onhandig vind en er niet mee wil werken en gewoon gmail wil gebruiken, heb ik Windows Office in ze geheel verwijdert met de hoop dat Gmail weer zou werken.
Er gebeurt nu helemaal niks meer als ik op een email ades klik. Geen reactie dus.

Is dit op telossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
In GMail Notifier bij de opties dat vinkje uitzetten, toepassen, vinkje aanzetten en toepassen.
HTH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een paar weken dat mail niet, of pas na 1 of 2 dagen aankomt in m'n gmail. Erg vreemd. Een paar vrienden van me hebben er ook last van. Het staat niet in spam, of wat dan ook.

Zijn er nog meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Klopt het dat Gmail er op dit moment uit ligt? Ik heb het idee dat mijn mailbox kwijt is oid.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickyHeijnen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-04 09:02
Bij mij was hij er vanmorgen ook uit en nu ineens heb ik meer opslagruimte, dus misschien dat dat bij jou ook het geval is... Ik merk de laatste dagen ook dat het systeem wat trager is enzo, komt er een nieuwe grote update aan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Laatst online: 11:04

TMC

Ik kan vandaag niet op Gmail komen. Ik krijg de hele tijd een serverfoutmelding (502). Probeer het over een paar minuten nog eens. Jaja, ik probeer het al een paar uur. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:40

Gaitman

The Real One

Topicstarter
Volgens mijn hebben ze zojuist een nieuwe functie toegevoegd namelijk: Send mail as:
(Use Gmail to send from your other email addresses)

Ik was toevallig net bezig met de instellingen en de help van die functie was een paar minuten gelden ook nog niet beschikbaar. LET OP: het is op het moment van schrijven nog niet in de nederlandse interface beschikbaar, alleen in Engels (US)

Je kunt het vinden bij "settings" en dan "accounts"

[ Voor 7% gewijzigd door Gaitman op 28-10-2005 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgt_Pepper
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Sgt_Pepper

Lucy in de lucht met diamanten

Kijk het ontbreken van deze functie voorkwam mij dat ik GMail ging gebruiken voor het zenden van mail. Net deze nieuwe functie geprobeerd en het werkt goed. GMail plaats in de header wel een Sender: ...@gmail.com header. Maar de Reply-To: en nu eindelijk ook de From: headers kan je netjes opgeven!

There's nothing you can know that isn't known
Nothing you can see that isn't shown
No where you can be that isn't where you're meant to be - It's easy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik heb ook erge last van trage mails bij binnenkomst... erg jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:40

Gaitman

The Real One

Topicstarter
GJAman schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:16:
Volgens mijn hebben ze zojuist een nieuwe functie toegevoegd namelijk: Send mail as:
(Use Gmail to send from your other email addresses)

Ik was toevallig net bezig met de instellingen en de help van die functie was een paar minuten gelden ook nog niet beschikbaar. LET OP: het is op het moment van schrijven nog niet in de nedrlandse interface beschikbaar

Je kunt het vinden bij "settings" en dan "accounts"
Trouwens nadat je met bovenstaande functie mailadressen hebt toegevoegd kun je de interface weer in het nederlands zetten en vervolgens kun je gewoon mailen met een ander "van" adres

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

"Sign up for Gmail"

It's pretty exciting to see those words on the Gmail homepage. For the last 16 months, a lot of people have been asking us how they can sign up for Gmail, and today we're happy to be able to say, "Just go to gmail.com." From there, you can get an invitation code sent to your mobile phone, and with this code, you can create a Gmail account. Once you have Gmail, you can try out our brand new IM and voice service, Google Talk.

Why use mobile phones? It's a way to help us verify that an account is being created by a real person, and that one person isn't creating thousands of accounts. We want to keep our system as spam-free as possible, and making sure accounts are used by real people is one way to do that.

We're also working on some new mobile features that will make your Google account more useful and secure, such as SMS alerts and password recovery. When you sign up using your mobile phone, you can choose to save your number with your account so you can use these features as soon as they become available.

Right now, sign-ups only work with U.S. mobile phone numbers, but we're eager to support others. With Gmail now available in 29 languages (and counting), we're already working hard to bring you "注册 Gmail 邮箱," "Зарегистрироваться в системе Gmail," "Abra sua conta no Gmail" and many more.
Het lijkt er dus op dat Google met GMail min of meer uit de beta fase aan het komen is omdat ze nu ook mensen zichzelf kunnen laten aanmelden zonder dat er 'invitations' voor nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 18:01
Weten jullie hoe/of je in Outlook via smtp.gmail.com poort 465 ook de From: op een ander mailadres kan zetten? Ik krijg nu als afzender "gmail adres namens ander adres"

edit: hmm, hij doet de From: keurig zoals je default hebt gemaakt in gmail (mijn andere mailadres dus), maar houdt de Sender en de Return-Path op het gmail adres, vandaar dat outlook de "namens" vermeldt. Lastig!

[ Voor 56% gewijzigd door birdibird op 26-08-2005 00:42 ]

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vaak dat als ik een mailtje wil versturen dat het dan op 'sent' blijft staan en het verder niet wordt verstuurd.. :( Zoals NU :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik weer de enigste die dit heeft????????

Ik wil gewoon iets versturen!!! Maar hij blijft alleen maar op "Sending..." staan. :X

Hotmail werkt ook niet!!!! Ik word echt gek hier!!!! 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 15:50
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 09:14:
Ben ik weer de enigste die dit heeft????????

Ik wil gewoon iets versturen!!! Maar hij blijft alleen maar op "Sending..." staan. :X

Hotmail werkt ook niet!!!! Ik word echt gek hier!!!! 8)7 8)7 8)7
nergens last van, ligt misschien aan je verbinding. Als het bij hotmail en gmail niet werkt...

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thexder
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09-2020
Ik weet niet of ik nu gigantisch op m'n lazer ga krijgen door de moderator hier op dit forum en ik weet ook (nog) niet of Google hier blij mee is én ik weet niet of dit al eerder door iemand ontdekt is op ditzelfde forum, maar vergeet vanaf nu alle invite-websites op Internet waarmee je aan een Gmail-account kan komen en bookmark de volgende 2 url's gewoon in je browser en een nieuw Gmail-account regel je voortaan met één enkele muisklik:

In Nederlands: https://www.google.com/ac...ecef154bd37b38e08fc&hl=nl

In Engels: https://www.google.com/ac...ecef154bd37b38e08fc&hl=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Hebbie die links zelf al getest? :w
Account Already Created

The link you followed to this page has already been used to create your Gmail account. To access your account visit http://mail.google.com/mail and log in with the username and password you chose during registration. To create another Gmail account, you'll need a shiny new account creation link. We apologize for the inconvenience.

[ Voor 85% gewijzigd door Benotti op 26-08-2005 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Dit topic is niet bedoeld om invitations uit te wisselen of aan te vragen. Verder is het onnodig om te melden hoeveel opslagruimte je hebt bij GMail, dit is niet van waarde voor de andere lezers van het topic.
Dit zijn gewone links om iemand te inviten. die werken maar eenmalig. Als iedereen hier mee van start gaat gaan dan staat de site van met links die niet werken en dat is nu net niet de bedoeling. Lees ook de startpost eens door. en als iemand een invite wil dan zijn er diverse andere manieren om dat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thexder
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09-2020
Benotti schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:12:
Hebbie die links zelf al getest? :w

[...]
Uiteraard heb ik die links eerst getest en ik heb er dan ook 2 accounts mee kunnen aanmaken, één in NL en één in Engels en dat ging zonder problemen. Maar ik merk nu inderdaad dat ik dezelfde melding krijg als jij: "Account Already Created"...

Is Google tóch slimmer als dat ik hoopte ;) - sorry dan voor het iedereen blijmaken met een dood vogeltje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:10

Zeror

Ik Henk 'm!

Is het mogelijk om altijd alle afbeeldingen uit iedere mail die binnenkomt te laten weergeven?
Om nou iedere keer op "externe afbeeldingen weergeven" of "externe afbeeldingen altijd weergeven" te gaan klikken begin beu te worden.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Let op:
Dit topic is niet bedoeld om invitations uit te wisselen of aan te vragen. Verder is het onnodig om te melden hoeveel opslagruimte je hebt bij GMail, dit is niet van waarde voor de andere lezers van het topic.