[GMail] Nieuwe email dienst van Google! deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 18.294 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup we zijn er :D Nu weer 2001 mb?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2005 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
De teller staat momenteel op 2006 MB. :)

Gaat lekker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 11:17:
offtopic:
Sorry, maar is het echt nodig om te posten hoeveel MB van de hoeveel MB je gebruikt?
ja >:) :> :P

2010 MB

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2005 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuiop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-07 14:20
You are currently using 9 MB (0%) of your 2011 MB. :P ;)

[ Voor 0% gewijzigd door qwertyuiop op 02-04-2005 11:53 . Reden: Nu al 2012 :? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoever gaat ie door ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het stopt gewoon niet haha, dit doen ze echt slim die gasten van Gmail, iedereen lult nu over die teller, dat is veel slimmer dan gewoon in 1x van 1gb naar 2gb te gaan, die gasten trekken zoveel aandacht, dat er sinds 1 dag zeker weer 10 duizenden mensen over zijn gestapt van hotmail naar gmail :P. 2mb of 2GB haha, stelletje debielen bij msn, ze moeten heel snel de grootte omhoog gooien want dit schiet niet op zo.

btw maakt het niet uit of gmail nou 1, 2, 3 of 100 GB mailboxen heeft, vol worden ze toch nooit joh, wie heeft er nou 2 GB aan mail |:(

* en laat er nu niet een mail verslaafde aankomen en zeggen dat ie het wel vol kan maken :P want je hebt van die maloten die krijgen alles wel vol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 12:09:
* en laat er nu niet een mail verslaafde aankomen en zeggen dat ie het wel vol kan maken :P want je hebt van die maloten die krijgen alles wel vol :+
Met die Gmail-Drive ofzo, kan je er lekker grote bestanden naartoe pompen, dan krijg je hem wel vol hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2048 MB dacht ik...das 2 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNGm
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-09 13:45
GB is daarvoor niet het goede woord, GiB (gibibyte) is wel het goede woord ervoor, hier kan een lange discussie over gevoerd worden. Giga betekent namelijk 109 oftewel 1 000 000 000 bytes. toch wordt het verward, helaas... Gibi is namelijk 230 oftewel 1 073 741 824 bytes...
zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/Gibi

maar goed... het is nu: 2037 woei :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
MrNGm schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 12:38:
maar goed... het is nu: 2037 woei :P
Het is nu 2046 MB. :)

edit:

Het is nu 2049 MB en de teller draait nog steeds. :)

[ Voor 18% gewijzigd door magnifor op 02-04-2005 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNGm
ze zijn de 2048 alweer voorbij... ze zijn nu bij 2049 :*)

-edit-
2050 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door MrNGm op 02-04-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft zijn plafond een beetje bereikt bij de 2050 mb, de teller op de frontpage gaat nu veel langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat die counter nu oneindig lang door ofzo? (alleen dan op het langzame tempo zoals het nu gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 13:17:
gaat die counter nu oneindig lang door ofzo? (alleen dan op het langzame tempo zoals het nu gaat)
Dat lijkt me geen probleem voor Google, met dit tempo komt er maar 1 mb per dag bij ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders verander je de datum ff van je systeem en je ziet dat 2075 het maximum is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 19:49
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 13:22:
[...]

Dat lijkt me geen probleem voor Google, met dit tempo komt er maar 1 mb per dag bij ofzo.
Bovendien maakt lang niet iedereen voor de volledige 100% gebruik van de ruimte, dus er kan meer ruimte aangegeven zijn dan daadwerkelijk fysiek aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

You are currently using 50 MB (2%) of your 2050 MB. :P:P:P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gromba
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:29

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

[dubbelpost] :+

[ Voor 93% gewijzigd door Gromba op 02-04-2005 13:36 ]

Gromba.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:49
ik heb mijn ma 2 weeken terug gmail gegeven en nu heeft ze 675mb in gebruik.....ik wel 7mb lol

maar ja ja elke dag komt er 1mb bij :) voor altijd and ever geen grap dit is echt :P

vergeet niet dat gmail met dat 1gb verhaal ook op 1 april werd bekent gemaakt ben toch benieuwd wat ze volgend jaar doen :P

en btw dat rich text in gmail is toff kan ik eindelijk in kleurtjes mailen.... >:)

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
De teller op de loginpagina gaat inderdaad tot en met 2075 en telt niet als ik mijn systeemdatum op 31 december 2005 instel.
Echter in mijn mailbox blijf ik dat moment zien:
You are currently using 14 MB (1%) of your 2050 MB.
* Joen denkt nog steeds dat dit een of andere marketingsstunt is en dat ze uiteindelijk helemaal geen limiet meer hanteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drawer schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 12:13:
[...]

Met die Gmail-Drive ofzo, kan je er lekker grote bestanden naartoe pompen, dan krijg je hem wel vol hoor. :P
hm daar heb ik nog nooit wat over gehoord, soort ftp site dus :P ff googlen hierop, links en tipos ook welkom uiteraard

al gevonden http://www.viksoe.dk/gmail/

je hebt alleen nog wel die 10 mb limiet :( , ga echt geen 300mb files in 30 stukken knippen. hopelijk gaan ze dat ooit nog uitbreiden

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2005 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 14:23:
[...]

hm daar heb ik nog nooit wat over gehoord, soort ftp site dus :P ff googlen hierop, links en tipos ook welkom uiteraard

al gevonden http://www.viksoe.dk/gmail/

je hebt alleen nog wel die 10 mb limiet :( , ga echt geen 300mb files in 30 stukken knippen. hopelijk gaan ze dat ooit nog uitbreiden
Ja is inderdaad jammer. Ik gebruik altijd WINRAR en knip het dan in stukken van 9.2 MB. Moet je soms wel veel mailtjes sturen maar daarvoor open je gewoon Gmail in 4 vensters ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 14:34:
[...]

Ja is inderdaad jammer. Ik gebruik altijd WINRAR en knip het dan in stukken van 9.2 MB. Moet je soms wel veel mailtjes sturen maar daarvoor open je gewoon Gmail in 4 vensters ofzo.
ja dat klopt, het is wel makkelijk om een backup te maken, je rukt een bestand van 500 mb gewoon in een paar stukken en je load het up en als je het weer nodig hebt kan je het weer heel makkelijk weer downloaden met gmail drive

ik heb btw nog 50 invites dus 50x2gb=+100GB aan extra opslag ruimte :P

hoe maak je met winrar 10mb files? ik kan alleen kiezen voor cd 650/700 zip100 floppy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over 2000 megabytes of storage (and counting) for every user.

er staat nu geen teller meer op de FP, dus denk dat ze het even blijven doen met 2050mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWP
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 17:30

MWP

Geen teller? De teller staat er bij mij nog steeds, traag, maar hij staat er nog.
Don't throw anything away.
2050.319227 megabytes (and counting) of free storage so you'll never need to delete another message.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNGm
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 15:07:
hoe maak je met winrar 10mb files? ik kan alleen kiezen voor cd 650/700 zip100 floppy
in dat Add schermpje moet je bij Split archive in bytes één keer klikken op het tekstvak zelf (dus niet op het pijltje 8)7) en 10000000 invullen voor 10 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrNGm schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 15:45:
[...]

in dat Add schermpje moet je bij Split archive in bytes één keer klikken op het tekstvak zelf (dus niet op het pijltje 8)7) en 10000000 invullen voor 10 MB
Je doet er handig aan iets minder dan 10 MB te doen omdat er altijd informatie bijkomt en dan past het niet niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 22:03:
ik wil me registreren bij gmail
maar als je naar gmail.com gaat staat dat nergens..
Lekker begin..
Jezelf registreren kan inderdaad niet rechtsstreeks bij Gmail, want je moet eigenlijk door een ander Gmail·lid worden 'uitgenodigd' voor registratie. Als je echter geen bekende in je omgeving hebt met een Gmail·adres, kijk dan eens op deze twee sites, invites (= uitnodigingen) genoeg lijkt mij hier:

-> http://isnoop.net/gmail
-> http://gmail.afraid.org/

Suc6 !

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2005 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://gmail.afraid.org/images/chart.png

hier zie je dat de aandacht zeker is gelukt, op 1 april zijn er 4x zoveel requests binnen gekomen dan normaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrNGm schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 15:45:
[...]

ja als je het zegt klinkt het wel logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
En nu gaarne allemaal stoppen met het opsommen van de mailbox ruimte. In de huiskamer is een lopende thread hier over.

In deze thread is het niet gewenst opsommingen te maken en constant elkaar op de hoogte te houden van andermans ruimte.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben mensen op dit moment problemen met Gmail ? Ik kan met 2 accounts niet meer inloggen en bij de password reset krijg ik de meldigen dat het account niet bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:19

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 11:06:
Hebben mensen op dit moment problemen met Gmail ? Ik kan met 2 accounts niet meer inloggen en bij de password reset krijg ik de meldigen dat het account niet bestaan.
Geen problemen hier hoor.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou van de meerdere accounts die ik heb kan ik er nog maar bij eentje inloggen, en ik kan ook geen mails naar die accounts sturen want ze komen gelijk terug met een melding

This is an automatically generated Delivery Status Notification

Delivery to the following recipient failed permanently:

taci****@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ram.con
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 14:51

ram.con

non-profit ram

He :*)
In de invites staat nog steeds 1000MB.....
.......
If you haven't already heard about Gmail, it's a new search-based webmail
service that offers:

- 1,000 megabytes (one gigabyte) of free storage
- Built-in Google search that instantly finds any message you want
.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:40

Zeror

Ik Henk 'm!

Hmm, ik zag dat er een functie voor Rich text format is bijgekomen.
Nu kunnen we weer mooi opgemaakte mailtjes sturen :P

Waarom kan ik dat nog niet toepassen in mn signature? :(

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 12:59

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Zou het eigenlijk mogelijk zijn om in je signatue aan te geven hoeveel ruimte je momenteel gebruikt van 2061 MB? Zou wel grappig zijn om het een of ander scriptje het in je signature te zetten

Maar het zal wel moelijk zijn om aan de gegevens te komen en een actief script te laten lopen.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 19:59

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik heb sinds 2 dagen een probleem bij t verzenden van gmail via Outlook Express 6 van mijn Pc.
Het gekke is dat ik wel kan ontvangen.

Als ik de instelling voor het ophalen via Outlook zet zoals Gmail dat aangeeft krijg ik de volgende melding:
The connection to the server has failed. Account: '*******@gmail', Server: 'smtp.gmail.com', Protocol: SMTP, Port: 465, Secure(SSL): Yes, Socket Error: 10060, Error Number: 0x800CCC0E
Ik heb alles al geprobeerd, zelfs port 25 en de smtp van mij ISP. Het heeft dus wel gewerkt. Iemand een idee?

gefixt Heb het ip-adres van mijn ISP smtp-server ingevoerd en t werkt weer.

[ Voor 10% gewijzigd door i2Paq op 06-04-2005 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:30:Test-e-mailbericht verzenden: Het testbericht kan niet worden verzonden. Controleer het veld E-mailadres.
Ik heb precies hetzelfde probleem. En ook dezelfde opties in gesteld (zelfde outlook versie) Iemand een oplossing? Voorlopig kan ik alleen mail ophalen vanaf gmail, maar het verzenden lukt voorlopig niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:54
Hoe krijg je GMail in je outlook terecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11-2020
Ep0ss schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:11:
Zie: GMail - Configure POP Access

I do not fear computers, I fear the lack of them - Isaac Asimov
"With enough eyeballs, all bugs are shallow" - Eric Raymond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ep0ss schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:11:
Ga naar Options, activeer POP email. Daaronder staat een link naar gegevens hoe je Outlook kan configureren. Ook kan je er een progje downloaden die het automatisch doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Alles gedaan wat er stond alleen nu krijg k de volgende error weg, krijg niks in mijn inbox:
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/debergenhd/gmailerror.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Ep0ss schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:25:
Alles gedaan wat er stond alleen nu krijg k de volgende error weg, krijg niks in mijn inbox:
[afbeelding]
Heb je pop genabled in je gmail settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
magnifor schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:30:
[...]

Heb je pop genabled in je gmail settings?
Ja, k heb alles gedaan zoals het er stond. Iemand dan enig idee misschien?

[ Voor 8% gewijzigd door JanW op 11-04-2005 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:43
weet iemand waar de teller stopt? want nu zitten we inmiddels aan de 2082mb, maar hij blijft doortikken!

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

ik heb gehoord dat ze voor oneindig gingen.. dus wie weet elke dag 2 MB ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
stevenP schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:56:
weet iemand waar de teller stopt? want nu zitten we inmiddels aan de 2082mb, maar hij blijft doortikken!
Van mij mogen ze gewoon doorgaan hoor? :)

[ Voor 3% gewijzigd door magnifor op 11-04-2005 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
Misschien is het al vet oud nieuws, maar ik kan sinds kort gewoon met Opera naar mijn Gmail inbox!!! _/-\o_ :D
Ik zag laatst een nieuw knopje "What's New" staan, en dacht: 'misschien is er een hoop verandert en kan ik ook met Opera op Gmail.' En Jahoor! Hij doet het perfect nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keluwak
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-05 11:15
ik kreeg vanmiddag van een vriend te horen dat er iets niet aanwezig was in de email.
nu heb ik 'm ook naar mezelf verstuurd, en blijkt dat gmail de tabel met gegevens zomaar afbreekt.

in de 'laatste' cel komt deze code

<td width=84 valign=top style='width:63.0pt;border-top:none;border-left:none; border-bottom:solid windowtext 1.0pt;bor... [Message clipped]

is dit 'normaal'? is die tabel dan te groot? (ongeveer tien pagina's in word) of is dit gewoon een 'bug'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loenen
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 16:15
Nieuw in Gmail

Engels is één van de talen...
Gebruik Gmail in de taal van uw voorkeur. De interface is nu beschikbaar in meer dan 12 talen: Nederlands, Frans, Duits, Italiaans, Japans, Koreaans, Portugees, Spaans, Russisch, vereenvoudigd Chinees, traditioneel Chinees en Engels (Verenigd Koninkrijk). Aan u de keus.
Ziet er goed uit, maar zo'n Nederlandse vertaling blijft toch minder dan het Engels. Maar wel handig voor mensen die niet zo goed in het Engels zijn! Weer een reden om over te stappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:53

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Jeuj! Hulde aan Opera!!! Afbeeldingslocatie: http://home.skyaccess.nl/d2tip446/smilie/cheer.gifAfbeeldingslocatie: http://home.skyaccess.nl/d2tip446/smilie/cheer.gifAfbeeldingslocatie: http://home.skyaccess.nl/d2tip446/smilie/cheer.gif

Onze proxy blokkeert ActiveX, dus kon ik niet meer met IE en FF bij mijn lieve Gmail komen. Maar nu met Opera lukt dat wel, en dat nou net omdat het niet een "fully supported browser" is en die dus geen ActiveX voorgeschoteld krijgt B-)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Whaha cool! GMail ook in het Nederlands! 8) :*)
Engels was ook wel ok, maar Nederlands vind ik toch prettiger lezen.

Alleen had ik met het inloggen door te dubbelklikken op GMail Notifier wel dat deinlogprocedure blijft hangen op "Wordt geladen..." of in het engels "Loading...". Een maal op F5 en hij gaat weer verder.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 14:58
Is er een manier om de Gmail Notifier automatisch in te laten loggen bij een Windows boot? Ik vind de popup die ik elke keer weer krijg nogal irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Mx. Alba schreef op woensdag 13 april 2005 @ 11:06:
Jeuj! Hulde aan Opera!!! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Onze proxy blokkeert ActiveX, dus kon ik niet meer met IE en FF bij mijn lieve Gmail komen. Maar nu met Opera lukt dat wel, en dat nou net omdat het niet een "fully supported browser" is en die dus geen ActiveX voorgeschoteld krijgt B-)
Van IE begrijp ik nog wel maar FF?

Firefox gebruikt echt geen activeX. Raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

magnifor schreef op woensdag 13 april 2005 @ 11:41:
Van IE begrijp ik nog wel maar FF?

Firefox gebruikt echt geen activeX. Raar
Dat vond ik ook. Maar toch blijft Gmail in zowel IE als FF hangen op "Loading..." in de linker bovenhoek. Maar in Opera doet hij het dus wel, alleen jammer dat de keyboard shortcuts het niet doen want y, !, j, k en u zijn toch verdomd handig ;(

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Mx. Alba schreef op woensdag 13 april 2005 @ 12:27:
[...]

Dat vond ik ook. Maar toch blijft Gmail in zowel IE als FF hangen op "Loading..." in de linker bovenhoek. Maar in Opera doet hij het dus wel, alleen jammer dat de keyboard shortcuts het niet doen want y, !, j, k en u zijn toch verdomd handig ;(
Zoals eerder door mij gezegdheb ik dat probleem dus ook, echter na een refresh gaat hij wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

JeroenM_tbs schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:00:
Zoals eerder door mij gezegdheb ik dat probleem dus ook, echter na een refresh gaat hij wel verder.
[edit]

Te vroeg gejuigd... Werkt dus nog steeds niet in FF. Na een keer een refresh doen kreeg ik het loginschermpje, maar toen ik daar mijn naam en password aangaf, bleef hij daarna weer hangen op "Loading..."

Terug naar Opera dus :/

[ Voor 34% gewijzigd door Mx. Alba op 13-04-2005 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:36
Even over de ondersteuning van het nederlands: deze is nog zeer buggy
Geen nieuwe berichtten. Mocht iets willen lezen, dan kunt altijd naar Google News gaan.
  • berichten heeft een 't' teveel
  • de 2de zin klopt totaal niet
En dit zijn niet de enigste fouten die ik zie.. Hoe kan Google dit in godsnaam doen, hebben ze geen controles ingebouwd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

CyberThijs schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:49:
En dit zijn niet de enigste fouten die ik zie.. Hoe kan Google dit in godsnaam doen, hebben ze geen controles ingebouwd??
Bij jou zitten er anders ook een s en een t te veel in "enige"... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberThijs
  • Laatst online: 22:36
Vraag

Is het correct om enigste in plaats van enige te gebruiken?
Antwoord

Het gebruik van de vorm enigst(e) is niet voor iedereen aanvaardbaar. Als u kritiek wilt vermijden, kunt u beter enig(e) gebruiken. In de vaste verbinding enigst kind is dat niet nodig.
In principe is het dus niet fout volgens taalunieversum.org, ze raden wel enige aan, maar daarom moet het nog niet hé

(En laten we aub niet verder gaan op de discussie 'enige/enigste', maar wel op mijn oorspronkelijke post)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Ik blijf lekker bij het engels hoor! Ik ben "opgegroeid" in een engelse windows versie, dus ik heb echt een schijthekel gekregen aan NL windows/office/hotmail etc etc, ik heb alles nog gewoon braaf Engels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thexder
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09-2020
loenen schreef op woensdag 13 april 2005 @ 10:49:
[...]

Ziet er goed uit, maar zo'n Nederlandse vertaling blijft toch minder dan het Engels. Maar wel handig voor mensen die niet zo goed in het Engels zijn! Weer een reden om over te stappen...
Ja, maar hebben jullie al gelezen wát er nu op www.Gmail.com in het Nederlands staat (en kijk wat Google zegt bij Niets verwijderen):
Googles benadering van e-mail
Gmail is een nieuwe, experimentele webmailservice, die is gestoeld op de idee dat u nooit meer berichten hoeft te verwijderen en dat u de berichten altijd moet kunnen terugvinden. Belangrijke functies:

· Zoeken, niet sorteren.
Gebruik Google Zoeken om het gewenste bericht te vinden, ongeacht wanneer dit is verzonden of ontvangen.

> Niets verwijderen.
Met 2.000 MB gratis opslagruimte tot uw beschikking, hoeft u nooit berichten te verwijderen.

· Berichten in context.
Elk bericht wordt opgeslagen met alle reacties op het betreffende bericht en weergegeven als een conversatie.

· Geen pop-upadvertenties. Geen irrelevante banners.
Er worden alleen relevante tekstadvertenties en koppelingen naar websites met soortgelijke inhoud weergegeven
En hebben jullie vervolgens gecheckt hoe groot jullie Inbox is en wat de taal is binnen je account?

Bij mij:
Taal: Nog steeds Engels
Inbox: "You are currently using 71 MB (3%) of your 2088 MB."

Wanneer je nu de Gmail Homepage in het NL op je scherm hebt, klik eens voor de grap op de link Gmail in English (rechtsboven in je scherm) en zie daar, de "mailboxsize·teller" wijst nog altijd (om 17:18 uur) ca. 2088,7 MB aan.

Dus... de grote vraag luidt nu: Wordt de NL·tekst nog aangepast of vallen we straks terug naar 'maar' 2000 MB (2 GB) mailbox ruimte?

Trouwens, check ook dit eens: www.Gmail.nl - Dat wordt denk ik nog een flinke kluif voor Google, willen ze de NL Gmail Homepage bereikbaar maken via dit adres...

[ Voor 23% gewijzigd door Thexder op 13-04-2005 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Datum registratie 01-04-2004
Record laatst gewijzigd 25-05-2004

Google heeft een kans dat ze er aanspraak op kunnen maken, maar ik denk niet dat ze bveel kans maken. Google maakt al geen kans vanwege het feit dat het domeinnaam meer bij Google past: GMail is nml. een afkorting voor "Gewoon Mail". Ook wordt de nederlandse GMail dus gesponsord door grote nederlandse bedrijven.

Google zal het inderdaad lastig krijgen als ze een nederlandse domeinnaam willen registreren voor GMail. Ik denk zelf dat ze het gewoon onder 1 adres blijven houden (www.gmail.com) onder het mom van "geen apart adres voor elk land, gewoon 1 makkelijk algemeen adres". :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thexder
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09-2020
JeroenM_tbs schreef op woensdag 13 april 2005 @ 18:56:
Datum registratie 01-04-2004
Record laatst gewijzigd 25-05-2004

Google heeft een kans dat ze er aanspraak op kunnen maken, maar ik denk niet dat ze bveel kans maken. Google maakt al geen kans vanwege het feit dat het domeinnaam meer bij Google past: GMail is nml. een afkorting voor "Gewoon Mail". Ook wordt de nederlandse GMail dus gesponsord door grote nederlandse bedrijven.

Google zal het inderdaad lastig krijgen als ze een nederlandse domeinnaam willen registreren voor GMail. Ik denk zelf dat ze het gewoon onder 1 adres blijven houden (www.gmail.com) onder het mom van "geen apart adres voor elk land, gewoon 1 makkelijk algemeen adres". :P
Ik weet dat nog zo net niet. www.Gmail.nl voor de NL Gmail Homepage past natuurlijk wel in de lijn van www.Google.nl. Dus áls Google www.Gmail.nl in handen wil krijgen, dan zal dat niet zonder slag of stoot lukken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Nee inderdaad, want als het nederlands is, zullen mensen sneller naar .nl gaan onder het motto "Het is toch nederlands?" en dan komen ze bij een concurrent uit!...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ram.con

ram.con

non-profit ram

Kan het zo zijn dat sinds kort het volgende aan de hand is, of is er bij mij iets fout? :

Als je mails verzend via de smtp van gmail, komen die keurig in je webmail-sent mail folder.
Als je dan vroeger je mail weer ophaalde via pop, kwam die verzonden mail vrolijk, en zeer snel, terug (allemaal invites (voor mij??, alweer, ohw, die komt van mezelf....)). Ik filterde ze er in mijn mail client (Thunderbird) weer uit naar een aparte map.\
Nu wacht ik al een kwartier op het via pop terugkomen van mijn verzonden kletsmailtje aan een niet interessante persoon. Hij staat wel (al na een paar seconden, logisch) in de online sent mail map

Ik heb hier verder geen problemen mee of zo, maar het verbaasde me enigszins. Zijn er meer mensen die dit merken?

edit:
typo

edit: heb de oplossing al gevonden, lag aan mijn ingewikkelde smtp structuren... |:(
Als je de mail via webmail verzend komt ie inderdaad terug naar je pop-client. Wel zo handig. Als je heb via de smtp van gmail stuurt niet. (of gmail hem dan achterhoud of mijn client weet ik niet (zoiets vaags hoorde ik in combinatie met AVG - gmail - pop- smtp..., nou ja: ingewikkeld))
iig: ik had het mis en verontschuldig me voor de verwarrende post, en zal mijn smtp in de toekomst beter organiseren (nu: client - AVG - school -smtp -gmail inbox kopie... ehm...)
Schaam

[ Voor 30% gewijzigd door ram.con op 14-04-2005 12:02 . Reden: onnodig gepost - rechtzetten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 08:00
bah, wil ik juist een gezipte exe (beta update freekiss) naar iemand sturen, krijg ik de boodschap "illegal attachment", gerart lukt niet, en gewoon als exe ook niet... leuk is anders... wat heb je aan 2gb als een simpele exe wordt tegengehouden? ok, voor virussen hoor ik je zeggen, maar waarom scannen ze dan niet ipv alles tegen te houden?

eerste teleurstelling met gmail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:40

Zeror

Ik Henk 'm!

Mayco schreef op donderdag 14 april 2005 @ 22:28:
bah, wil ik juist een gezipte exe (beta update freekiss) naar iemand sturen, krijg ik de boodschap "illegal attachment", gerart lukt niet, en gewoon als exe ook niet... leuk is anders... wat heb je aan 2gb als een simpele exe wordt tegengehouden? ok, voor virussen hoor ik je zeggen, maar waarom scannen ze dan niet ipv alles tegen te houden?

eerste teleurstelling met gmail...
Met rarren heb ik hier geen problemen.
En anders kun je nog altijd de extensie veranderen naar bijv. "bestand.exefile" ofzoiets.
Dan kan de ontvanger de extensie weer terugzetten en gebruiken.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
Ook hier is het versturen van een RAR geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Heeft dat niks te maken met je 10MB limit Mayco? Wild guess want ken de error niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 18:59
Misschien scanned Gmail je ingepakte bestanden....just a wild guess voor virussen en exe bestanden dus rename je bestand anders zoals Rakkerzero zegt.

[ Voor 38% gewijzigd door Graham op 15-04-2005 00:21 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Die software zal toch niet een rar un-rarren en vervolgens scannen? Of is dat nog wel te doen voor die servers zonder al te veel belasting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is het versturen van RAR en ZIP wel een probleem, via Thunderbird.

Ik kan een backup van me documenten maken, die zippen/rarren en sturen via www.gmail.com Dat zelfde bestand kan ik niet sturen via thunderbird want dan is het een illegal bestand. Vind ik erg raar, en hoor ook niemand anders er zo over. Ik kan de bestanden die ik op me stage via www.gmail.com naar mezelf hebt gemaild wel openen in Thunderbird.

edit: foutje in de site gevonden:)
No conversations in the trash. Who needs to delete when you have 1000 MB of storage?!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
Is er een manier om de Gmail Notifier automatisch in te laten loggen bij een Windows boot? Ik vind de popup die ik elke keer weer krijg nogal irritant. Hij onthoudt wel de inlognaam & password combinatie maar ik moet toch nog op OK klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

niet dat ik weet stefimke... ik krijg 't ook steeds, en hoe raar 't ook is dat je 'm remembered... hij vereist alsnog een OK klikje... misschien is de firefox plugin een oplossing voor je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
apNia schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 11:43:
niet dat ik weet stefimke... ik krijg 't ook steeds, en hoe raar 't ook is dat je 'm remembered... hij vereist alsnog een OK klikje... misschien is de firefox plugin een oplossing voor je...
Die heb ik al maar ik heb niet altijd een browser open... De notifier op zich werkt prima, alleen die startup-OK-klik wil ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ja begrijp ik. Nee sorry dan weet ik geen oplossing.... was maar een alternatiefje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
  • Laatst online: 13-08 08:00
apNia schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 00:03:
Heeft dat niks te maken met je 10MB limit Mayco? Wild guess want ken de error niet...
nope, was maar 400k groot, en het bevatte zeker geen virus of andere shit. ik heb wel op de site van gmail gelezen dat ze gewoon geen exe/zip/rar/tar.gz/... toelaten, of het nu een virus bevat of niet.

linkjes:
http://gmail.google.com/s...ic=0&type=f&ctx=en:search

Het was dus via evolution dat ik het verstuurde, niet via webinterface

ik heb dus het nadeel van gmail ontdekt :( wat een kutactie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 10-09 22:45
Extensie hernoemen naar bijv .txt misschien accepteren ze het dan wel..

edit: via webinterface kan ik gewoon mail naar mezelf sturen met een .rar geattatched van 6,5 mb grootte .exe erin zonder problemen

[ Voor 49% gewijzigd door Megamind op 15-04-2005 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ram.con

ram.con

non-profit ram

Gmail had laatst weer zijn afwezige periode... :O
Dus verzond ik mijn mailtjes maar via smtp. Even later was gmail weer online beschikbaar. Alleen, in de sent-mail folder waren de verzonden mails niet te bekennen. :? Ik probeer ze maar te vinden via de search. Eerste keer: geen resultaat.
Een dag later doe ik het zelfde. Ze staan niet bij sent mail, maar: de search heeft nu wel resultaat: ze staan er keurig. Ik open ze, ja precies wat ik heb geschreven. Vervolgens even de sent-mail folder checken; Ze Staan Er! :) niet gemarkeerd als nieuw, maar ze staan er wel.
Vreemde ervaring, iemand anders ooit hetzelfde meegemaakt?

(Ja, ik weet het: heb al eerder onzinnig gepost hier, maar dit keer heb ik het echt goed gecontroleerd... :z )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Mayco schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 17:34:
[...]

nope, was maar 400k groot, en het bevatte zeker geen virus of andere shit. ik heb wel op de site van gmail gelezen dat ze gewoon geen exe/zip/rar/tar.gz/... toelaten, of het nu een virus bevat of niet.

linkjes:

Het was dus via evolution dat ik het verstuurde, niet via webinterface

ik heb dus het nadeel van gmail ontdekt :( wat een kutactie...
Wat ik altijd doe is gewoon <naam>.RenameNaarExe doen, is er niks aan het handje!

[ Voor 4% gewijzigd door stevenP op 16-04-2005 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ok, leuk, heb nou gmail in outlook gekregen, kan k geen meel versturen :S, alles gedaan wat op de site stond en wat hier gezegd werd, iemand een idee? Komt geen error te staan, gewoon unable to send mail.

Bij taak pop.gmail.com - Bezig met verzenden is een fout (0x800CCC78) opgetreden: Kan het bericht niet verzenden. Controleer het e-mailadres in de accounteigenschappen. De reactie van de server was: 530 5.7.0 Authentication Required

[ Voor 37% gewijzigd door JanW op 16-04-2005 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvherk
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-10-2024
Kijk toch nog eens alles na wat er op de gmail site staat.
Werkt bijzonder relax hier. Geen enkel probleem tegen gekomen.
Let vooral op de wachtwoorden, eventuele beveiligde aanmeldingen en ook je poort instellingen. Ik meen me te herineren dat de standaard poorten anders zijn dan gmail gebruikt........

Good luck !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

Ik ontvang via Gmail alleen nog maar mail van mensen die een mail versturen via een Gmail account. Meer mensen met dit probleem? Ik werk gewoon via mijn browser overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 16:45:
Mensen,

Ik ontvang via Gmail alleen nog maar mail van mensen die een mail versturen via een Gmail account. Meer mensen met dit probleem? Ik werk gewoon via mijn browser overigens.
Ik heb het even getest en ik blijk daar dus geen problemen mee te hebben nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 16:45:
Mensen,

No problem here
Ep0ss schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 19:13:
Ok, leuk, heb nou gmail in outlook gekregen, kan k geen meel versturen :S, alles gedaan wat op de site stond en wat hier gezegd werd, iemand een idee? Komt geen error te staan, gewoon unable to send mail.

Bij taak pop.gmail.com - Bezig met verzenden is een fout (0x800CCC78) opgetreden: Kan het bericht niet verzenden. Controleer het e-mailadres in de accounteigenschappen. De reactie van de server was: 530 5.7.0 Authentication Required
Read the error ;) Je moet je ook aanmelden voor de SMTP server, dit kan je instellen @ Outlook Express. Je kan trouwens ook een bestandje van de Gmail-site afhalen waarmee je het automatisch in kan stellen (op wachtwoord na dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Wel vreemd, tot vorige week vrijdag bleef de teller met je boxgrootte maar oplopen, dacht ergens 2152Mb, maar sinds gistermiddag zie ik dat ie weer fixed op 2000 is gezet? Nu laat ik toch niet alles staan (lekker als een hacker erin zou komen, je hele geschiedenis is in te kijken), maar vreemd is het wel?

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Milkman
  • Laatst online: 12-09 20:42

The Milkman

█████░░░░░ 50%

You are currently using 123 MB (6%) of your 2159 MB.
Ik heb nog steeds zoveel. Hij staat hier op engels, maar dat maakt toch niets uit?

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 10-09 22:45
RFVR schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 09:02:
Wel vreemd, tot vorige week vrijdag bleef de teller met je boxgrootte maar oplopen, dacht ergens 2152Mb, maar sinds gistermiddag zie ik dat ie weer fixed op 2000 is gezet? Nu laat ik toch niet alles staan (lekker als een hacker erin zou komen, je hele geschiedenis is in te kijken), maar vreemd is het wel?
Euh wat heeft een hacker te maken met je 2000 mb?

En hierzo nogsteeds
Don't throw anything away.
2159.804212 megabytes (and counting) of free storage so you'll never need to delete another message

[ Voor 15% gewijzigd door Megamind op 04-05-2005 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marjo-
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

-Marjo-

Say it out loud!!!

Hebben meer mensen er last van dat het ontvangen van mail zo traag is. Er zit soms wel 3 uur tussen het verzenden en het ontvangen. Vreemd genoeg is het via webmail ondeling wel snel...

Jij kan nog geen gebakken ei koken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
-Marjo- schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 17:42:
Hebben meer mensen er last van dat het ontvangen van mail zo traag is. Er zit soms wel 3 uur tussen het verzenden en het ontvangen. Vreemd genoeg is het via webmail ondeling wel snel...
van alle accounts vanwaar ik naar een gmail account stuur doet d'r niet een langer over dan 5 minuten.
en dat zijn:
hotmail
wanadoo
@home
schoolmail (wat langzamer)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 16:31
Waarom krijg ik telkens van die rare spaanse emailtjes dat ik een account moet activeren ofzo :S

Dit staat erin

Para iniciar el proceso de restablecimiento de la contraseña de su
Cuenta de Google de metalvar@gmail.com , visite el vínculo siguiente

[hier staat een activation url ofzoiets]

Gracias por utilizar Google.

Si tiene dudas o preguntas relacionadas con su cuenta, por favor, visite las preguntas frecuentes de Cuentas de Google en la dirección
http://www.google.com/help/faq_accounts.html.

La función de este mensaje es únicamente informativa. Las respuestas no se supervisarán ni se contestarán.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 01:18

Animal_X

Rodin

wtf... Ik krijg nu de hele middag al deze melding...
Server Error

Gmail is temporarily unavailable. Cross your fingers and try again in a few minutes. We're sorry for the inconvenience.
En ik MOET dus echt mijn mail binnen niet al te lange tijd hebben ivm met een deadline morgen... :(

De eerste zwakke plekken van Gmail beginnen zich te vertonen... :/

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Hier werkt Gmail de hele middag al gewoon :?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier doet die het gewoon hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Klopt... Ik heb hier nog een accountje liggen en die doet het ook gewoon. Betekent dus dat er met verschillende servers gewerkt wordt lijkt mij...

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Laatst online: 19-09 17:37

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Animal_X schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:49:
wtf... Ik krijg nu de hele middag al deze melding...

[...]

En ik MOET dus echt mijn mail binnen niet al te lange tijd hebben ivm met een deadline morgen... :(

De eerste zwakke plekken van Gmail beginnen zich te vertonen... :/
Dit is wel vaker zo. Vaak helpt het om je cache / cookies / offline files te deleten. dan kan je weer inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

LoeiOrdinair schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 20:35:
[...]

Dit is wel vaker zo. Vaak helpt het om je cache / cookies / offline files te deleten. dan kan je weer inloggen.
Ik heb meerdere malen temp internet files/cookies ge-delete, gereboot en een andere browser geprobeerd, maar dit mocht allemaal niet baten. De fout ligt echt gewoon bij hun kant.

Hij doet het nu opeens weer, maar hij lag er vanmiddag gewoon drie uren uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Laatst online: 19-09 14:36
whuaa weten de Gmailers dat je met Yahoo nu berichten tot 20MB kan versturen?
plus je hebt oneindige(!) opslag voor je (hoge kwaliteit) foto's... volgens mij was dat eerst beperkt tot 30MB
wel leuk hoor... concurrentie!

btw 5min voor een mail om aan te komen bij de ontvanger is traag... dat moet gewoon direct gaan.

[ Voor 20% gewijzigd door Jazco2nd op 11-05-2005 10:51 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Let op:
Dit topic is niet bedoeld om invitations uit te wisselen of aan te vragen. Verder is het onnodig om te melden hoeveel opslagruimte je hebt bij GMail, dit is niet van waarde voor de andere lezers van het topic.