Jup we zijn er
Nu weer 2001 mb?
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2005 11:35 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2005 11:35 ]
Verwijderd
jaanandus schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 11:17:
offtopic:
Sorry, maar is het echt nodig om te posten hoeveel MB van de hoeveel MB je gebruikt?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2005 11:51 ]
[ Voor 0% gewijzigd door qwertyuiop op 02-04-2005 11:53 . Reden: Nu al 2012 :? ]
Verwijderd
Met die Gmail-Drive ofzo, kan je er lekker grote bestanden naartoe pompen, dan krijg je hem wel vol hoor.Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 12:09:
* en laat er nu niet een mail verslaafde aankomen en zeggen dat ie het wel vol kan makenwant je hebt van die maloten die krijgen alles wel vol
![]()
Verwijderd
2048 MB dacht ik...das 2 GBVerwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 12:03:
hoever gaat ie door ?
Het is nu 2046 MB.
[ Voor 18% gewijzigd door magnifor op 02-04-2005 12:59 ]
[ Voor 15% gewijzigd door MrNGm op 02-04-2005 13:06 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dat lijkt me geen probleem voor Google, met dit tempo komt er maar 1 mb per dag bij ofzo.Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 13:17:
gaat die counter nu oneindig lang door ofzo? (alleen dan op het langzame tempo zoals het nu gaat)
Bovendien maakt lang niet iedereen voor de volledige 100% gebruik van de ruimte, dus er kan meer ruimte aangegeven zijn dan daadwerkelijk fysiek aanwezig.Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 13:22:
[...]
Dat lijkt me geen probleem voor Google, met dit tempo komt er maar 1 mb per dag bij ofzo.
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.
* Joen denkt nog steeds dat dit een of andere marketingsstunt is en dat ze uiteindelijk helemaal geen limiet meer hanterenYou are currently using 14 MB (1%) of your 2050 MB.
Verwijderd
hm daar heb ik nog nooit wat over gehoord, soort ftp site dusDrawer schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 12:13:
[...]
Met die Gmail-Drive ofzo, kan je er lekker grote bestanden naartoe pompen, dan krijg je hem wel vol hoor.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2005 14:28 ]
Verwijderd
Ja is inderdaad jammer. Ik gebruik altijd WINRAR en knip het dan in stukken van 9.2 MB. Moet je soms wel veel mailtjes sturen maar daarvoor open je gewoon Gmail in 4 vensters ofzo.Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 14:23:
[...]
hm daar heb ik nog nooit wat over gehoord, soort ftp site dusff googlen hierop, links en tipos ook welkom uiteraard
al gevonden http://www.viksoe.dk/gmail/
je hebt alleen nog wel die 10 mb limiet, ga echt geen 300mb files in 30 stukken knippen. hopelijk gaan ze dat ooit nog uitbreiden
Verwijderd
ja dat klopt, het is wel makkelijk om een backup te maken, je rukt een bestand van 500 mb gewoon in een paar stukken en je load het up en als je het weer nodig hebt kan je het weer heel makkelijk weer downloaden met gmail driveVerwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 14:34:
[...]
Ja is inderdaad jammer. Ik gebruik altijd WINRAR en knip het dan in stukken van 9.2 MB. Moet je soms wel veel mailtjes sturen maar daarvoor open je gewoon Gmail in 4 vensters ofzo.
Verwijderd
Don't throw anything away.
2050.319227 megabytes (and counting) of free storage so you'll never need to delete another message.
in dat Add schermpje moet je bij Split archive in bytes één keer klikken op het tekstvak zelf (dus niet op het pijltjeVerwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 15:07:
hoe maak je met winrar 10mb files? ik kan alleen kiezen voor cd 650/700 zip100 floppy
Verwijderd
Je doet er handig aan iets minder dan 10 MB te doen omdat er altijd informatie bijkomt en dan past het niet niet.MrNGm schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 15:45:
[...]
in dat Add schermpje moet je bij Split archive in bytes één keer klikken op het tekstvak zelf (dus niet op het pijltje) en 10000000 invullen voor 10 MB
Verwijderd
Jezelf registreren kan inderdaad niet rechtsstreeks bij Gmail, want je moet eigenlijk door een ander Gmail·lid worden 'uitgenodigd' voor registratie. Als je echter geen bekende in je omgeving hebt met een Gmail·adres, kijk dan eens op deze twee sites, invites (= uitnodigingen) genoeg lijkt mij hier:Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 22:03:
ik wil me registreren bij gmail
maar als je naar gmail.com gaat staat dat nergens..
Lekker begin..
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2005 16:04 ]
Verwijderd
Verwijderd
ja als je het zegt klinkt het wel logisch.MrNGm schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 15:45:
[...]
in dat Add schermpje moet je bij Split archive in bytes één keer klikken op het tekstvak zelf (dus niet op het pijltje) en 10000000 invullen voor 10 MB
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Verwijderd
Geen problemen hier hoor.Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 11:06:
Hebben mensen op dit moment problemen met Gmail ? Ik kan met 2 accounts niet meer inloggen en bij de password reset krijg ik de meldigen dat het account niet bestaan.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Verwijderd
.......
If you haven't already heard about Gmail, it's a new search-based webmail
service that offers:
- 1,000 megabytes (one gigabyte) of free storage
- Built-in Google search that instantly finds any message you want
.......
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik heb alles al geprobeerd, zelfs port 25 en de smtp van mij ISP. Het heeft dus wel gewerkt. Iemand een idee?The connection to the server has failed. Account: '*******@gmail', Server: 'smtp.gmail.com', Protocol: SMTP, Port: 465, Secure(SSL): Yes, Socket Error: 10060, Error Number: 0x800CCC0E
[ Voor 10% gewijzigd door i2Paq op 06-04-2005 18:54 ]
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde probleem. En ook dezelfde opties in gesteld (zelfde outlook versie) Iemand een oplossing? Voorlopig kan ik alleen mail ophalen vanaf gmail, maar het verzenden lukt voorlopig niet!Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:30:Test-e-mailbericht verzenden: Het testbericht kan niet worden verzonden. Controleer het veld E-mailadres.
Zie: GMail - Configure POP AccessEp0ss schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:11:
Hoe krijg je GMail in je outlook terecht?
I do not fear computers, I fear the lack of them - Isaac Asimov
"With enough eyeballs, all bugs are shallow" - Eric Raymond
Ga naar Options, activeer POP email. Daaronder staat een link naar gegevens hoe je Outlook kan configureren. Ook kan je er een progje downloaden die het automatisch doet.Ep0ss schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:11:
Hoe krijg je GMail in je outlook terecht?
Heb je pop genabled in je gmail settings?Ep0ss schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:25:
Alles gedaan wat er stond alleen nu krijg k de volgende error weg, krijg niks in mijn inbox:
[afbeelding]
Ja, k heb alles gedaan zoals het er stond. Iemand dan enig idee misschien?
[ Voor 8% gewijzigd door JanW op 11-04-2005 18:48 ]
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Van mij mogen ze gewoon doorgaan hoor?stevenP schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:56:
weet iemand waar de teller stopt? want nu zitten we inmiddels aan de 2082mb, maar hij blijft doortikken!
[ Voor 3% gewijzigd door magnifor op 11-04-2005 19:39 ]
Ziet er goed uit, maar zo'n Nederlandse vertaling blijft toch minder dan het Engels. Maar wel handig voor mensen die niet zo goed in het Engels zijn! Weer een reden om over te stappen...Nieuw in Gmail
Engels is één van de talen...
Gebruik Gmail in de taal van uw voorkeur. De interface is nu beschikbaar in meer dan 12 talen: Nederlands, Frans, Duits, Italiaans, Japans, Koreaans, Portugees, Spaans, Russisch, vereenvoudigd Chinees, traditioneel Chinees en Engels (Verenigd Koninkrijk). Aan u de keus.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Van IE begrijp ik nog wel maar FF?Mx. Alba schreef op woensdag 13 april 2005 @ 11:06:
Jeuj! Hulde aan Opera!!! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Onze proxy blokkeert ActiveX, dus kon ik niet meer met IE en FF bij mijn lieve Gmail komen. Maar nu met Opera lukt dat wel, en dat nou net omdat het niet een "fully supported browser" is en die dus geen ActiveX voorgeschoteld krijgt
Dat vond ik ook. Maar toch blijft Gmail in zowel IE als FF hangen op "Loading..." in de linker bovenhoek. Maar in Opera doet hij het dus wel, alleen jammer dat de keyboard shortcuts het niet doen want y, !, j, k en u zijn toch verdomd handigmagnifor schreef op woensdag 13 april 2005 @ 11:41:
Van IE begrijp ik nog wel maar FF?
Firefox gebruikt echt geen activeX. Raar
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Zoals eerder door mij gezegdheb ik dat probleem dus ook, echter na een refresh gaat hij wel verder.Mx. Alba schreef op woensdag 13 april 2005 @ 12:27:
[...]
Dat vond ik ook. Maar toch blijft Gmail in zowel IE als FF hangen op "Loading..." in de linker bovenhoek. Maar in Opera doet hij het dus wel, alleen jammer dat de keyboard shortcuts het niet doen want y, !, j, k en u zijn toch verdomd handig
[edit]JeroenM_tbs schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:00:
Zoals eerder door mij gezegdheb ik dat probleem dus ook, echter na een refresh gaat hij wel verder.
[ Voor 34% gewijzigd door Mx. Alba op 13-04-2005 13:20 ]
Geen nieuwe berichtten. Mocht iets willen lezen, dan kunt altijd naar Google News gaan.
Bij jou zitten er anders ook een s en een t te veel in "enige"...CyberThijs schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:49:
En dit zijn niet de enigste fouten die ik zie.. Hoe kan Google dit in godsnaam doen, hebben ze geen controles ingebouwd??
In principe is het dus niet fout volgens taalunieversum.org, ze raden wel enige aan, maar daarom moet het nog niet héVraag
Is het correct om enigste in plaats van enige te gebruiken?
Antwoord
Het gebruik van de vorm enigst(e) is niet voor iedereen aanvaardbaar. Als u kritiek wilt vermijden, kunt u beter enig(e) gebruiken. In de vaste verbinding enigst kind is dat niet nodig.
Ja, maar hebben jullie al gelezen wát er nu op www.Gmail.com in het Nederlands staat (en kijk wat Google zegt bij Niets verwijderen):loenen schreef op woensdag 13 april 2005 @ 10:49:
[...]
Ziet er goed uit, maar zo'n Nederlandse vertaling blijft toch minder dan het Engels. Maar wel handig voor mensen die niet zo goed in het Engels zijn! Weer een reden om over te stappen...
En hebben jullie vervolgens gecheckt hoe groot jullie Inbox is en wat de taal is binnen je account?Googles benadering van e-mail
Gmail is een nieuwe, experimentele webmailservice, die is gestoeld op de idee dat u nooit meer berichten hoeft te verwijderen en dat u de berichten altijd moet kunnen terugvinden. Belangrijke functies:
· Zoeken, niet sorteren.
Gebruik Google Zoeken om het gewenste bericht te vinden, ongeacht wanneer dit is verzonden of ontvangen.
> Niets verwijderen.
Met 2.000 MB gratis opslagruimte tot uw beschikking, hoeft u nooit berichten te verwijderen.
· Berichten in context.
Elk bericht wordt opgeslagen met alle reacties op het betreffende bericht en weergegeven als een conversatie.
· Geen pop-upadvertenties. Geen irrelevante banners.
Er worden alleen relevante tekstadvertenties en koppelingen naar websites met soortgelijke inhoud weergegeven
[ Voor 23% gewijzigd door Thexder op 13-04-2005 19:36 ]
Ik weet dat nog zo net niet. www.Gmail.nl voor de NL Gmail Homepage past natuurlijk wel in de lijn van www.Google.nl. Dus áls Google www.Gmail.nl in handen wil krijgen, dan zal dat niet zonder slag of stoot lukken denk ik.JeroenM_tbs schreef op woensdag 13 april 2005 @ 18:56:
Datum registratie 01-04-2004
Record laatst gewijzigd 25-05-2004
Google heeft een kans dat ze er aanspraak op kunnen maken, maar ik denk niet dat ze bveel kans maken. Google maakt al geen kans vanwege het feit dat het domeinnaam meer bij Google past: GMail is nml. een afkorting voor "Gewoon Mail". Ook wordt de nederlandse GMail dus gesponsord door grote nederlandse bedrijven.
Google zal het inderdaad lastig krijgen als ze een nederlandse domeinnaam willen registreren voor GMail. Ik denk zelf dat ze het gewoon onder 1 adres blijven houden (www.gmail.com) onder het mom van "geen apart adres voor elk land, gewoon 1 makkelijk algemeen adres".
[ Voor 30% gewijzigd door ram.con op 14-04-2005 12:02 . Reden: onnodig gepost - rechtzetten ]
Met rarren heb ik hier geen problemen.Mayco schreef op donderdag 14 april 2005 @ 22:28:
bah, wil ik juist een gezipte exe (beta update freekiss) naar iemand sturen, krijg ik de boodschap "illegal attachment", gerart lukt niet, en gewoon als exe ook niet... leuk is anders... wat heb je aan 2gb als een simpele exe wordt tegengehouden? ok, voor virussen hoor ik je zeggen, maar waarom scannen ze dan niet ipv alles tegen te houden?
eerste teleurstelling met gmail...
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
[ Voor 38% gewijzigd door Graham op 15-04-2005 00:21 ]
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 12:03 ]
Die heb ik al maar ik heb niet altijd een browser open... De notifier op zich werkt prima, alleen die startup-OK-klik wil ik niet meer.apNia schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 11:43:
niet dat ik weet stefimke... ik krijg 't ook steeds, en hoe raar 't ook is dat je 'm remembered... hij vereist alsnog een OK klikje... misschien is de firefox plugin een oplossing voor je...
nope, was maar 400k groot, en het bevatte zeker geen virus of andere shit. ik heb wel op de site van gmail gelezen dat ze gewoon geen exe/zip/rar/tar.gz/... toelaten, of het nu een virus bevat of niet.apNia schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 00:03:
Heeft dat niks te maken met je 10MB limit Mayco? Wild guess want ken de error niet...
[ Voor 49% gewijzigd door Megamind op 15-04-2005 18:08 ]
Wat ik altijd doe is gewoon <naam>.RenameNaarExe doen, is er niks aan het handje!Mayco schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 17:34:
[...]
nope, was maar 400k groot, en het bevatte zeker geen virus of andere shit. ik heb wel op de site van gmail gelezen dat ze gewoon geen exe/zip/rar/tar.gz/... toelaten, of het nu een virus bevat of niet.
linkjes:
http://gmail.google.com/s...ic=0&type=f&ctx=en:search
Het was dus via evolution dat ik het verstuurde, niet via webinterface
ik heb dus het nadeel van gmail ontdektwat een kutactie...
[ Voor 4% gewijzigd door stevenP op 16-04-2005 18:40 ]
[ Voor 37% gewijzigd door JanW op 16-04-2005 19:14 ]
Verwijderd
Ik heb het even getest en ik blijk daar dus geen problemen mee te hebben nu.Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 16:45:
Mensen,
Ik ontvang via Gmail alleen nog maar mail van mensen die een mail versturen via een Gmail account. Meer mensen met dit probleem? Ik werk gewoon via mijn browser overigens.
No problem hereVerwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 16:45:
Mensen,
Ik ontvang via Gmail alleen nog maar mail van mensen die een mail versturen via een Gmail account. Meer mensen met dit probleem? Ik werk gewoon via mijn browser overigens.
Read the errorEp0ss schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 19:13:
Ok, leuk, heb nou gmail in outlook gekregen, kan k geen meel versturen, alles gedaan wat op de site stond en wat hier gezegd werd, iemand een idee? Komt geen error te staan, gewoon unable to send mail.
Bij taak pop.gmail.com - Bezig met verzenden is een fout (0x800CCC78) opgetreden: Kan het bericht niet verzenden. Controleer het e-mailadres in de accounteigenschappen. De reactie van de server was: 530 5.7.0 Authentication Required
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑
Euh wat heeft een hacker te maken met je 2000 mb?RFVR schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 09:02:
Wel vreemd, tot vorige week vrijdag bleef de teller met je boxgrootte maar oplopen, dacht ergens 2152Mb, maar sinds gistermiddag zie ik dat ie weer fixed op 2000 is gezet? Nu laat ik toch niet alles staan (lekker als een hacker erin zou komen, je hele geschiedenis is in te kijken), maar vreemd is het wel?
[ Voor 15% gewijzigd door Megamind op 04-05-2005 09:54 ]
Jij kan nog geen gebakken ei koken...
van alle accounts vanwaar ik naar een gmail account stuur doet d'r niet een langer over dan 5 minuten.-Marjo- schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 17:42:
Hebben meer mensen er last van dat het ontvangen van mail zo traag is. Er zit soms wel 3 uur tussen het verzenden en het ontvangen. Vreemd genoeg is het via webmail ondeling wel snel...
This message was sent on 100% recyclable electrons.
En ik MOET dus echt mijn mail binnen niet al te lange tijd hebben ivm met een deadline morgen...Server Error
Gmail is temporarily unavailable. Cross your fingers and try again in a few minutes. We're sorry for the inconvenience.
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
PSN: DutchTrickle PVoutput
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Dit is wel vaker zo. Vaak helpt het om je cache / cookies / offline files te deleten. dan kan je weer inloggen.Animal_X schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:49:
wtf... Ik krijg nu de hele middag al deze melding...
[...]
En ik MOET dus echt mijn mail binnen niet al te lange tijd hebben ivm met een deadline morgen...
De eerste zwakke plekken van Gmail beginnen zich te vertonen...
Ik heb meerdere malen temp internet files/cookies ge-delete, gereboot en een andere browser geprobeerd, maar dit mocht allemaal niet baten. De fout ligt echt gewoon bij hun kant.LoeiOrdinair schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 20:35:
[...]
Dit is wel vaker zo. Vaak helpt het om je cache / cookies / offline files te deleten. dan kan je weer inloggen.
[ Voor 20% gewijzigd door Jazco2nd op 11-05-2005 10:51 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq