binknl: Hier zijn Maxtor harddisks juist de stabielste. Ik heb sowieso 50 Maxtor harddisks hier (eigen bedrijf) en echt praktisch geen uitval. Misschien 1 of 2 harddisks. Seagate daarintegen heeft een wat hogere uitval, maar ook nog vrij laag. Ik snap echt niet wat iedereen doet met harddisks. Ik heb 3 jaar lang een IBM schijf uit die slechte serie van vroeger gehad, heeft zonder problemen gewerkt. Daarna heb ik 'm verkocht, want hij was overbodig. Overigens zitten die harddisk allemaal in systemen die 24/7 aan staan en ook flink gebruikt worden, zoals webservers enzo. Uiteraard maak ik voor de zekerheid nog wel backups 
AOpen ook .. ik heb 2 jaar lang alleen AOpen CD-ROM spelers gekocht en heb er sowieso 20 a 30 in mijn bezit. Nooit problemen mee gehad. De enige reden dat ik nu een ander merk pak is dat een ander merk net iets goedkoper is soms.
Enige waar ik flink ruzie mee heb gehad is Crucial/MT geheugen ... 4 geheugen modules, 4 kapot gegaan in een jaar tijd. Maar dat was waarschijnlijk een slechte batch (alhoewel ze verdeeld over 2 maanden zijn gekocht).
AOpen ook .. ik heb 2 jaar lang alleen AOpen CD-ROM spelers gekocht en heb er sowieso 20 a 30 in mijn bezit. Nooit problemen mee gehad. De enige reden dat ik nu een ander merk pak is dat een ander merk net iets goedkoper is soms.
Enige waar ik flink ruzie mee heb gehad is Crucial/MT geheugen ... 4 geheugen modules, 4 kapot gegaan in een jaar tijd. Maar dat was waarschijnlijk een slechte batch (alhoewel ze verdeeld over 2 maanden zijn gekocht).
Wat ruist er door het struikgewas